Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 28.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al vanaf 20 oktober op de Playstation en begin me behoorlijk kwaad te maken dat dit allemaal zo lang moet duren :( Vooral nu ik hier lees dat er mensen die het in december opgestuurd hebben de Playstation al hebben ontvangen. Wat een waardeloze organisatie bij Sony.
Als je belt dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Ze vertelden mij dat de barcode niet klopte en dat ze daarom nog geen groen licht hebben gegeven, dus er werd geadviseerd alles nog eens te kopieëren en naar Vivian Coenen te sturen. Dit heb ik afgelopen dinsdag aangetekend verzonden en nog steeds geen reactie van hun kant en ook nog geen Playstation.
Het wordt nu toch wel hoog tijd dat ze de mensen van oktober de Playstation toesturen.
Als de service bij een eventueel defect aan mijn gekochte toestel net zo waardeloos verloopt als deze actie, dan heb ik er nu al spijt van dat ik voor een Sony heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Ik zit ook nog te wachten met mn borertje op de PS3. Ik denk dat ik zelf nog maar even ga bellen want ik heb verder nooit correspondentie gekregen.

Misschien maar eens kassa bellen ofzo.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhhhhhh kom terug van thunderdome en hij is er ! 23 november opgestuurd en 15 dec bij me buren afgeleverd ! ik ben weg jongens suc6 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:04:
Ik zit ook nog te wachten met mn borertje op de PS3. Ik denk dat ik zelf nog maar even ga bellen want ik heb verder nooit correspondentie gekregen.

Misschien maar eens kassa bellen ofzo.
Ik Denk dat we nu maar eens met z'n allen naar Mevr Vivianne coenen gaan bellen om te vragen hoe het nu daadwerkelijk in elkaar zit en dat we gewoon een duidelijk antwoord willen hebben wanneer die ps3 nu opgestuurd gaat worden.

Ben het wachten en bellen met dat callcenter echt beu :( :( :(

Of idd kassa of radar maar inschakelen(ben daar wel een voorstander van als vivianne coenen ons niet verder helpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:04
Ben benieuwd wat we komende week weer allemaal gaan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb me pa overgehaald :D
Komende week tv kopen en bonnetje opsturen!! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Tweak15KW op 16-12-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:46:
[...]

Wil je die van mij dan ook ff meenemen wacht al vanaf 8 oktober.
hoe zijn de reactie's van het callcenter als je belt geirriteerd of nog steeds aardig :9
Als ik bel zijn ze nog redelijk vriendelijk, maar vertellen wel steeds hetzelfde. Misschien eens vragen of de winkel wil bellen waar ik de tv heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maareens sony bellen over de slechte service van Desk"services" met name over het personeel waardoor je wordt afgescheept. Het is geen klein bedrag 599,- EURO voor de een misschien wel maar voor mij absoluut niet. En dan worden we zo behandelt. Programma Kassa! lijkt me een goede optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Sony die gaan t bijhouden van alle mensen die negatieve reacties hebben op deskservices en op de manier waardoor je behandeld wordt. Ik sta in ieder geval bij Sony geregistreerd.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een mailtje van mevr coenen.

Beste Remco,

Bedankt voor uw mail.

Het klopt inderdaad dat het bedrag eerder van uw rekening is afgeschreven dan de PS3 is verstuurd. Ik heb de status van uw verzending nagekeken en het staat gepland dat uw PS3 medio deze week wordt verstuurd, waardoor u uw PS3 (naar alle waarschijnlijkheid) voor de kerst in huis heeft.

De vertraging is door mij ontstaan en hierdoor wil ik u mijn excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Vivian Coenen
Verkoop Binnendienst vivian.coenen@deskservices.nl
Tel: +31-43-4582454
Fax: +31-43-4582499
http://www.deskservices.nl Desk Services BV
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten

dus wachten nog maar even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco, wanneer heb jij die mail verstuurd? Ik heb vanochtend een mail gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ze zal wel weer druk zijn om alles weer recht te breien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mevrouw Coenen maar gebeld. Moet zeggen dat ik zeer correct te woord ben gestaan. Erg aardig aan de telefoon. Wat een verschil met het Callcentre zeg!!!! Eindelijk duidelijkheid omtrent het pakketje. Met een beetje geluk donderdag in huis. Ik hou jullie op de hoogte of het daadwerkelijk is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:31
Zaterdag 24 november formulieren verstuurd (onaangetekend)
Woensdag 5 december geregistreerd
Vrijdag 14 december verzendkosten afgeschreven
Zaterdag 15 december pakket ontvangen

Doorlooptijd van precies drie weken.

Wat me opvalt aan het hele traject is dat je als aanvrager in het geheel niet op de hoogte wordt gebracht van de processtappen, dit terwijl ik wel bijvoorbeeld wel m'n emailadres op het formulier heb aangegeven (omdat er om werd gevraagd). Ik had het prettig gevonden als ik in een aantal stadia een mailtje had ontvangen, bijvoorbeeld na registratie en voor afschrijving.

Een track&trace bericht ivm verzending was ook op z'n plaats geweest, om zo m'n pakketje te kunnen volgen na verzending.

Genoemde maatregelen vergen een kleine investering aan verzendhuiskant, maar het scheelt hen een behoorlijke hoeveelheid klantenservicetelefoontjes, lijkt me.

Tot slot nog even de melding dat ik niet de 60Gb variant heb mogen ontvangen, maar de 40Gb variant. Vond ik een lichte teleurstelling, maar kijkend naar de verschillen met de 60Gb variant niet dramatisch. In de actievoorwaarden stond per slot van rekening niet vermeld om welke versie van de console het ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net email gestuurd en bericht teruggekregen (zeer snel).ben benieuwd...

Beste ....,

Bedankt voor uw mail.

Uw PS3 wordt medio deze week verstuurd. Naar alle verwachtingen zal u uw PS3 ontvangen voor de kerst.

Helaas is er bij een aantal consumenten vertraging ontstaan. Hiervoor uiteraard mijn excuses.

Met vriendelijke groet,

Vivian Coenen
http://www.deskservices.nl
Desk Services BV
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runterpunter schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:54:
Zaterdag 24 november formulieren verstuurd (onaangetekend)
Woensdag 5 december geregistreerd
Vrijdag 14 december verzendkosten afgeschreven
Zaterdag 15 december pakket ontvangen

Doorlooptijd van precies drie weken.

Wat me opvalt aan het hele traject is dat je als aanvrager in het geheel niet op de hoogte wordt gebracht van de processtappen, dit terwijl ik wel bijvoorbeeld wel m'n emailadres op het formulier heb aangegeven (omdat er om werd gevraagd). Ik had het prettig gevonden als ik in een aantal stadia een mailtje had ontvangen, bijvoorbeeld na registratie en voor afschrijving.

Een track&trace bericht ivm verzending was ook op z'n plaats geweest, om zo m'n pakketje te kunnen volgen na verzending.

Genoemde maatregelen vergen een kleine investering aan verzendhuiskant, maar het scheelt hen een behoorlijke hoeveelheid klantenservicetelefoontjes, lijkt me.

Tot slot nog even de melding dat ik niet de 60Gb variant heb mogen ontvangen, maar de 40Gb variant. Vond ik een lichte teleurstelling, maar kijkend naar de verschillen met de 60Gb variant niet dramatisch. In de actievoorwaarden stond per slot van rekening niet vermeld om welke versie van de console het ging.
Volgens mij stond er toch echt de versie van 599 euro.....dat is de 60gb versie...de 40gb versie was die van 499,00 euro (toen)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:08:
Volgens mij stond er toch echt de versie van 599 euro.....dat is de 60gb versie...de 40gb versuie was die van 499,00 euro (toen)
Ze zijn nu weer reclame aan het maken op TV :S In plaats van eerst de huidige klerenzooi op te ruimen...
Hoe dan ook, ze maken reclame met een Playstation ter waarde van €599.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nijn schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:10:
[...]

Ze zijn nu weer reclame aan het maken op TV :S In plaats van eerst de huidige klerenzooi op te ruimen...
Hoe dan ook, ze maken reclame met een Playstation ter waarde van €599.
Idd, mailtje verzonden weer, en afwachten maar ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:08:
Volgens mij stond er toch echt de versie van 599 euro.....dat is de 60gb versie...de 40gb versuie was die van 499,00 euro (toen)

[...]
Volgens mij staat er "Bij aankoop van een BRAVIA Full High Definition LCD-TV of projector ontvangt u gratis een PLAYSTATION® 3 pakket ter waarde van €599 of €200 retour." Tel ik de gangbare prijzen van alle items uit het pakket bij elkaar op, dan kom je inderdaad uit rond deze winkelwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht inderdaad wel ff af....60gb versie zou wel leuk zijn natuurlijk........ik laat het wel ff weten zodra ik iets ontvang :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:34:
Ik wacht inderdaad wel ff af....60gb versie zou wel leuk zijn natuurlijk........ik laat het wel ff weten zodra ik iets ontvang :)
Uiteraard had ik ook liever de 60Gb versie gekregen.... Maar ik kijk een -deels zelf betaald- gegeven paar maar niet in de bek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runterpunter schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:44:
[...]

Uiteraard had ik ook liever de 60Gb versie gekregen.... Maar ik kijk een -deels zelf betaald- gegeven paar maar niet in de bek :P
hehe... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik krijg hem ook donderdag of vrijdag,de verzendopdracht ligt in het magazijn en de tnt komt woensdag de ps3's ophalen.
Dus eindelijk.....
idd heel vriendelijk en net te woord gestaan bij mevr V coenen
Beter als die belmiepen op dat call-center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:30:
Remco, wanneer heb jij die mail verstuurd? Ik heb vanochtend een mail gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ze zal wel weer druk zijn om alles weer recht te breien.
afgelopen vrijdag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat ik dan raar vind is dat ik hem ook op 15 december heb ontvangen en ook op dezelfde datum op de post gedaan maar ik wel de 60 gb variant ik zou dus even bellen of ze geen fout hebben gemaakt?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mailtje van Mevr. Coenen,

PS3 wordt woensdag naar mij verstuurd
Hehe eindelijk naar 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:20:
hier een mailtje van mevr coenen.

Beste Remco,

Bedankt voor uw mail.

Het klopt inderdaad dat het bedrag eerder van uw rekening is afgeschreven dan de PS3 is verstuurd. Ik heb de status van uw verzending nagekeken en het staat gepland dat uw PS3 medio deze week wordt verstuurd, waardoor u uw PS3 (naar alle waarschijnlijkheid) voor de kerst in huis heeft.

De vertraging is door mij ontstaan en hierdoor wil ik u mijn excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Vivian Coenen
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten

dus wachten nog maar even af
How is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:17
Nu de bravia actie is verlengt wil ik voor de 40V3000 gaan. Weet iemand een niet webwinkel waar deze met de actie voor een zachte prijs beschikbaar is?

Informatique biedt hem redelijk goedkoop aan: http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=890687. De vraag is of de actie dan geldig is? Wellicht weten jullie betere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:28
In de startpost kun je dit lezen:

- Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel zijn aangeschaft. Aankopen via internet zijn dus uitgesloten van actiedeelname

nee dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
Grindtegel schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:03:
In de startpost kun je dit lezen:

- Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel zijn aangeschaft. Aankopen via internet zijn dus uitgesloten van actiedeelname

nee dus...
Je kunt hem daar toch gewoon gaan halen? 8)7 Het is toch naast het internet gedeelte een gewone winkel.

Informatique heeft twee winkels, één in Bergschenhoek en één in Berkel en Rodenrijs. In Bergschenhoek zijn tevens onze Afhaalbalie, ons centrale magazijn en ons Service Centrum gevestigd.

Ik heb er nog eentje gevonden. Gelijk maar even gemaild. http://www.fotobooms.nl/info.php?id=4068

[ Voor 15% gewijzigd door ilovetechno op 17-12-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirroRobin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 12:04
Ik zit met vrijwel de zelfde vraag als ilovetechno. Ik begreep inderdaad al dat de actie alleen in de detailhandel geldig is, maar wat houdt 'detailhandel' precies in?

PCSnel.nl (redelijk bekende webshop volgens mij) zit bijv. behoorlijk dicht bij mijn huis en hebben een gewone winkel. Ze hebben weinig/geen voorraad en al helemaal geen tv's volgens mij. MIjn ervaring is dat ik daar gewoon binnen kan lopen en een bestelling kan plaatsen en dat het dan 2-3 dagen later bij hen in de winkel ligt en ik het kan op komen halen. Is dat wat volgens die actie geldt als detailhandel denken jullie?

@ ilovetechno: laat me a.u.b. even weten via private message (als dat op tweakers bestaat, neem aan van wel ;)) of hier wat er uit komt, ben zeer benieuwd!

[ Voor 14% gewijzigd door MirroRobin op 17-12-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
MirroRobin schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:15:
Ik zit met vrijwel de zelfde vraag als ilovetechno. Ik begreep inderdaad al dat de actie alleen in de detailhandel geldig is, maar wat houdt 'detailhandel' precies in?

PCSnel.nl (redelijk bekende webshop volgens mij) zit bijv. behoorlijk dicht bij mijn huis en hebben een gewone winkel. Ze hebben weinig/geen voorraad en al helemaal geen tv's volgens mij. MIjn ervaring is dat ik daar gewoon binnen kan lopen en een bestelling kan plaatsen en dat het dan 2-3 dagen later bij hen in de winkel ligt en ik het kan op komen halen. Is dat wat volgens die actie geldt als detailhandel denken jullie?

@ ilovetechno: laat me a.u.b. even weten via private message (als dat op tweakers bestaat, neem aan van wel ;)) of hier wat er uit komt, ben zeer benieuwd!
Ik post mijn bevindingen gewoon in dit topic. Zo hebben mede tweakers wellicht nog iets aan deze informatie. Bij de Makro is de W2000 overigens +/- 1750 euro inc. Kan volgens mij voor minder. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan V of W serie qua design en beeld. De voorwaarden zijn overigens niet echt duidelijk. Dus ik wil zeker een coupon hebben als ik de TV aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aml
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 18:37

aml

Net voor het weekend m'n PS3 binnengekregen. Ik had op 7 november (niet aangetekend) de bon ingestuurd. De 20 euro is vandaag afgeschreven.

Overigens heb ik gewoon een 60 GB versie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo volgens mij is iedereen gerust gesteld door mevr coenen.

Heb wel ff gemaild of we nu de 40 of 60 GB ps3 krijgen, maar tot op heden nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mevrouw Coenen heeft mij gisteren ook gemaild dat het "de planning is dat het pakket voor de Kerst verstuurd is". Dat is wel belangrijk: ik heb mijn neefjes beloofd dat we gingen gamen. Alles begin oktober opgestuurd ....Dit weekend wel Euro 20 afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook een mail van mevrouw Coenen gister gekregen, het frappante was wel dat ik in de mail nog een kopie van de aankoopbon en serienummer moest doormailen.
Ik had zoiets van hmm ik stuur de coupon op, daar staat netjes het serienummer op, nog met sony gebeld of ik in het systeem sta, ja daar sta ik in. Waar gaat het over?

Ik hoop niet dat ik aan het lijntje gehouden word, want zo'n gevoel heb ik wel sinds het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
Gisteren een mail van Fotobooms.nl. Zij doen gewoon mee aan de actie. Al met al een mooie prijs voor de 40V3000 (1699) met de actie.

Heb er gelijk een gereserveerd welke ik zaterdag ophaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 december bravia gekocht
gister geld afgeschreven
vandaag ps3 binnengehad

Dus nu lijkt het inmiddels wel vlotjes te gaan. Ow, en het is de 60GB met controller, Spidey, Motorstorm en F1.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 00:38:
8 december bravia gekocht
gister geld afgeschreven
vandaag ps3 binnengehad

Dus nu lijkt het inmiddels wel vlotjes te gaan. Ow, en het is de 60GB met controller, Spidey, Motorstorm en F1.
shiiit... :/ 1,5 week. relaxt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me ouders hebbe zon bravia full hd gekocht,dingetje opgestuurd afgelope dinsdag maar hoe kan ik weten of ik al in het systeem sta en wanneer ze hem opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:27:
me ouders hebbe zon bravia full hd gekocht,dingetje opgestuurd afgelope dinsdag maar hoe kan ik weten of ik al in het systeem sta en wanneer ze hem opsturen?
Dat weet je maar nooit is nl een grote verrassing...........
ik wacht al vanaf 8 oktober maar er zijn er ook zie hierboven na 1.5 week.

Maar voor inf. kun je bellen met het nummer wat staat in de startpost.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet te geloven!! Zowaar net (16:00 uur) de ps3 eindelijk ontvangen. Bon 23 oktober op de bus, 26 november afgeschreven en vandaag eindelijk binnen. Ik ga meteen maar freaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist mailtje gekregen

Beste Rob,

Ik verwacht dat het pakket vandaag anders morgen wordt aangeboden.

Fijne feestdagen en veel kijk- en speelplezier.

Met vriendelijke groet,

Vivian Coenen
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk goed nieuws na 11 weken de langverwachte ps3

de wachtende onder ons veel suc6 verder.

Ik ga gamen.
cya all. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

btw ik heb de 60 GB.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat het de 60gb is is goed om te horen
;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld naar dat nummer
zeiden ze dat ie al wel in et systeem stond maar nog niet verwerkt was
vrijdag moeste we ffies weer bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:08:
Eindelijk goed nieuws na 11 weken de langverwachte ps3

de wachtende onder ons veel suc6 verder.

Ik ga gamen.
cya all. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

btw ik heb de 60 GB.
Jaaaaaaaaaa je hebt hem! :) d:)b ... eindelijk óók jij voorzien (ik sinds afgelopen vrijdag zoals al bekend ;))

Cheers mate

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

• madstefan
iemand nog een ps3 ontvangen vandaag?

Verwijderd

ik in ieder geval nog niet.

Verwijderd

Correctie, ze hebben hem gisteren afgeleverd...hij stond bij de buren....zucht...
60Gb versie trouwens....
Mooi voor de kerst
*O*

• madstefan
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:53:
[...]

Correctie, ze hebben hem gisteren afgeleverd...hij stond bij de buren....zucht...
60Gb versie trouwens....
Mooi voor de kerst
*O*
haha 8)7 maar als je niet thuis bent krijg je toch zo'n briefje door de brievenbus met daarop dat ze(TNT) langs zijn geweest? :?

trouwens, hoe lang heb je moeten wachten dan? :9~

[ Voor 6% gewijzigd door madstefan op 20-12-2007 17:40 ]

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:24

fjs

PSN: ftltc

madstefan schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:18:
iemand nog een ps3 ontvangen vandaag?
De mijne zou vandaag worden verstuurd hadden ze beloofd, dus ik wacht morgen in spanning af.

To boldly go where no man has gone before...

Verwijderd

Zojuist om 18.15 uur wordt er geklopt op het raam. TNT met het pakket: Een ps3 60 gig met alles volgens de actie in de doos.

TV gekocht: zaterdag 8 dec
Bon opgestuurd: dinsdag 11 dec
Geld afgeboekt: woensdag 19 dec
Pakket bezorgd: vandaag donderdag 20 dec

Als ik uitga van het feit dat de bon waarschijnlijk woensdag 12 dec is ontvangen, dan vindt ik het proces, in mijn geval, zeer vlot verlopen. Dus hier is een tevreden klant! :)

En nu aansluiten die hap!

Vraag: om DTS uit de speaker te krijgen, hoe aansluiten op de 5.1 versterker? Tip a.u.b.

Verwijderd

via optische kabel j houweling

Verwijderd

Heb ik gedaan maar geen geluid te horen????

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:58:
[...]

Heb ik gedaan maar geen geluid te horen????
Check even je manual ;) Zie hier en vind.... komt er op neer dat je wel bij je Audio Output Settings moet aangeven via welke ouput het geluid moet lopen :)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Je moet in het menu onder instellingen geluids instellingen veranderen van HDMI naar optical.

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 18:43
Even ordinaire crosspost... :>

Iemand enig idee hoe het zit met bestelling in 2007 en levering in 2008 ivm de PS3 actie? Ik begrijp van de verkoper dat je zowel de koopbon als leveringsbon moet inleveren bij Sony?

Levering is gepland voor vrijdag 11 januari en de bonnen moeten binnen zijn voor maandag 14 januari....hoe ga ik dat doen.....?

Verwijderd

je kan het proberen met garantie post van tnt die garanderen dan dat hij de volgende werkdag afgeleverd wordt.
maar het wordt wel spannend.

succes

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:32:

Iemand enig idee hoe het zit met bestelling in 2007 en levering in 2008 ivm de PS3 actie? Ik begrijp van de verkoper dat je zowel de koopbon als leveringsbon moet inleveren bij Sony?

Levering is gepland voor vrijdag 11 januari en de bonnen moeten binnen zijn voor maandag 14 januari....hoe ga ik dat doen.....?
Volgens mij loopt de actie tot 31 december, waarna je de tijd hebt tot de 14e om e.e.a. op te sturen. Dus leveringen na 31 december lijken mij niet van toepassing. Of je moet de verkoper zo gek zien te krijgen dat de tv op papier voor 1 jan geleverd is.

Verwijderd

SOEPSTENGEL13 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:22:
Je moet in het menu onder instellingen geluids instellingen veranderen van HDMI naar optical.
Dan nog lukt het mij niet. Waarschijnlijk is de versterker te oud.Er zitten 4 optical aansluitingen op maar geen enkele werkt. Jammer want ik heb hier een mooie blu-ray van Queen.

Verwijderd

Ik heb 4 december de coupon op de post gedaan, en 19 december is het geld afgeschreven. Later op de middag werd de PS3 gebracht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik wacht nog steeds.... al 2,5 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:44:
[...]

Volgens mij loopt de actie tot 31 december, waarna je de tijd hebt tot de 14e om e.e.a. op te sturen. Dus leveringen na 31 december lijken mij niet van toepassing. Of je moet de verkoper zo gek zien te krijgen dat de tv op papier voor 1 jan geleverd is.
Gaat het om de aankoopdatum of de leverdatum? Als je de tv voor 31 dec. gekocht heb moet de actie nog geldig zijn. En als de verkoper gezegd heeft dat je kan deelnemen aan de actie dan kan je altijd bij hem verhaal halen.

Ik heb er gelukkig geen last van.
za 24 November: TV gekocht.
za 8 december: TV geleverd en zelfde weekeind alle papieren verstuurd.
vr 14 december: Gebeld met het informatie nummer. Tot hun eigen verbazing was alles 13 december al geregistreerd. Levering zou 4 weken duren.
wo 19 december: Geld afgeschreven van de giro.
do 20 december: Pakketje uit Maastricht voor het eerst aangeboden (niemand thuis)
vr 21 december: Vanmiddag komt TNT nogmaals langs. We zorgen er nu voor dat er iemand thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:32:

Het gaat niet om de leveringsbon maar om de streepjescode op de doos.
En als de doos al bij de verkoper in het magazijn staat kunnen ze misschien één van de twee stikkers met streepjescode van de doos halen en aan je geven. Dan kan jij alles versturen.

Je kan ook bellen met DeskService (043-8800158) en vragen of je alles op 11 januari mag faxen of scannen/emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is er!!!!! eindelijk!! 22 okt verstuurd en nu al binnen! ik ga spelen, succes voor degene die nog w8en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
Wie is de recordhouder qua wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
Ben benieuwd.. Ik ga hem maandag insturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:24

fjs

PSN: ftltc

fjs schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:28:
[...]

De mijne zou vandaag worden verstuurd hadden ze beloofd, dus ik wacht morgen in spanning af.
En ze heeft woord gehouden, vandaag de 60 gig binnen gekregen. Trouwens even onder ons ;) gewoon via een webwinkel.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik alles 5 oktober opgestuurd en afgelopen woensdag 19 dec gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de voucher 11 december opgestuurd,vanmiddag ffies gebeld en ze zeiden dat ik het beste na de kerstdagen weer kon bellen aangezien het erg druk was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:05:
ik heb de voucher 11 december opgestuurd,vanmiddag ffies gebeld en ze zeiden dat ik het beste na de kerstdagen weer kon bellen aangezien het erg druk was :(
Ik denk dat niet zozeer het aanbod veel groter is, maar dat eerder de bezetting wat krapper is.... Je papiersels waren neem ik aan nog niet door de callcenter agent terug te vinden in het 'systeem'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjs schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:40:
Trouwens even onder ons ;) gewoon via een webwinkel.
Is mij ook gelukt. Voor 1.350 euro een full-HD met PS3... aardige deal. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runterpunter schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:54:

Tot slot nog even de melding dat ik niet de 60Gb variant heb mogen ontvangen, maar de 40Gb variant.
Zou ik over klagen. Ik heb destijds geïnformeerd en mij is toen medegedeeld dat je de 60 Gb versie zou krijgen. Dus als je die liever hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runterpunter schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:12:
[...]

Ik denk dat niet zozeer het aanbod veel groter is, maar dat eerder de bezetting wat krapper is.... Je papiersels waren neem ik aan nog niet door de callcenter agent terug te vinden in het 'systeem'?
ze zeiden dat ik al wel in het systeem stond maar dat het nog niet was verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:45:
[...]

Zou ik over klagen. Ik heb destijds geïnformeerd en mij is toen medegedeeld dat je de 60 Gb versie zou krijgen. Dus als je die liever hebt...
Zal eens een mailtje die kant op doen. Kijken of er wat compensatie plaats kan vinden in de vorm van een film oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 10:06:
[...]

ze zeiden dat ik al wel in het systeem stond maar dat het nog niet was verwerkt
Scheelt al weer. Dan zou ik inderdaad pas over een week of twee weer eens gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke webwinkel was dit? Of heb je de coupon op een andere manier gekregen?

Heb nog maar 8 dagen, dus moet opschieten :).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik volg dit forum nu al sinds eind oktober. Ik wacht nu 9 weken (heb alles verstuurd op 22 oktober) maar nog geen geld afgeschreven. Heb al zeker 8x gebeld, en antwoord varieert van standaard groen licht verhaal tot 'u heeft hem zeker wel voor kerst' tot (letterlijk) "maakt u zich geen zorgen meneer, u krijgt uw kadootje heus nog wel".

heb ook maar eens een email naar die vivian gestuurd, kijken of dat wat oplevert. Onbegrijpelijk dat sommigen binnen twee weken al hun PS3 hebben (niet dat ik het jullie niet gun hoor: gefeliciteerd juist) en anderen tweeenhalve maand zielig op de bank zitten.

Heb wel al COD4 gekocht voor als de grote dag daar is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
M'n pa heeft hem eindelijk gekocht! _/-\o_ .
Bij It's. Zij zeiden dat ze iets zouden opsturen naar sony, en dat het hoofdkantoor van It's iets naar mij zou sturen dat ik dan ook weer naar sony zou moeten sturen.

heeft iemand ervaring hiermee en wie heeft het nog meer bij it's gekocht!

sterkte voor degene die al zolang moeten wachten, hopelijk gaat die bij mij wat sneller O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je de PS3 niet wil, verkoop aan mij :P xD

mail me @ protomanp1@live.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:47:
En als je de PS3 niet wil, verkoop aan mij :P xD

mail me @ protomanp1@live.nl
omg?
waarom denk je dat ik bij me pa heb lopen zeiken om die bravia en niet een samsung oid 8)7
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:08:
Welke webwinkel was dit? Of heb je de coupon op een andere manier gekregen?
Ik heb drie coupons gekregen zelfs... Van een gewone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:38:
Bij It's. Zij zeiden dat ze iets zouden opsturen naar sony, en dat het hoofdkantoor van It's iets naar mij zou sturen dat ik dan ook weer naar sony zou moeten sturen.

Ik heb mijn tv eind november bij It's gekocht. Zij hebben die PS3 actie-coupons niet in de winkels liggen, die worden je opgestuurd vanuit het hoofdkantoor van It's. Dat duurde bij mij tweeënhalve week :( (Als ik niet na twee weken was teruggegaan naar de winkel om te vragen waar-ie bleef, was ik waarschijnlijk nu nog aan het wachten.)

Dus de coupon heb ik pas vorige week zaterdag in kunnen sturen (15 dec, aangetekend).
Maarrrrrr... vandaag al (!) was TNT aan de deur met de PS3 _/-\o_

En zo kwam het allemaal toch nog goed voor de Kerst. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:52:
[...]

Ik heb drie coupons gekregen zelfs... Van een gewone winkel.
Vandaag bij wat zaken ook zoiets geprobeerd (nog een flyer voor me van de ps3 actie?), geen succes.

Heb je er nog 1 liggen? Als je er toch niks mee doet zou ik er graag 1 willen, wil voor 31 dec nog een Bravia kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 21:43:

Heb je er nog 1 liggen? Als je er toch niks mee doet zou ik er graag 1 willen, wil voor 31 dec nog een Bravia kopen.
Geef maar even een emailadres op, dan hebben we het erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f88v@live.nl

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mail is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Tweak15KW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:38:
M'n pa heeft hem eindelijk gekocht! _/-\o_ .

sterkte voor degene die al zolang moeten wachten, hopelijk gaat die bij mij wat sneller O-)
Ik heb ook bij It's gekocht. Welk model hebben jullie genomen....?

Probleem bij mij is dat de sony niet op vooraad was, deze zou op 10 januari arriveren in het centrale (It's?) magazijn, waarna ik 'm de 11e krijg (vrijdag). Maandag 14 januari moet echter alles binnen zijn bij het afhandelcentrum, dus dit wordt zeer krap qua tijd. Weet zowiezo niet wat gebeurt als de levering vertraagd.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:44:
[...]

Is mij ook gelukt. Voor 1.350 euro een full-HD met PS3... aardige deal. >:)
Waar is dit gelukt? ;)

DS5 of fjs zouden jullie me een DM/PM willen sturen?

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 23-12-2007 12:47 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
JAHRASTAFARI schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:05:
[...]

Ik heb ook bij It's gekocht. Welk model hebben jullie genomen....?

Probleem bij mij is dat de sony niet op vooraad was, deze zou op 10 januari arriveren in het centrale (It's?) magazijn, waarna ik 'm de 11e krijg (vrijdag). Maandag 14 januari moet echter alles binnen zijn bij het afhandelcentrum, dus dit wordt zeer krap qua tijd. Weet zowiezo niet wat gebeurt als de levering vertraagd.....?
De 40w2000.
En hij was op voorraad. Voor € 1849,-. Gelijk auto voor gereden en meegenomen. >:)
Waar kan ik trouwens zien wat het verschil is tussen de 2000 en de 3000 modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Tweak15KW schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:19:
[...]
De 40w2000.
En hij was op voorraad. Voor € 1849,-. Gelijk auto voor gereden en meegenomen. >:)
Waar kan ik trouwens zien wat het verschil is tussen de 2000 en de 3000 modellen?
Nog een vrij stevige prijs, maar de ps3 maakt veel goed. Ik krijg een 46D3500 voor 2200 (met bezorgkosten inbegrepen). De 3000 serie is gewoon nieuwer, in een andere thread had iemand deze tabel nog gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alfisti/DSC00332.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Oke, thnx!
Tja me pa koopt hem, ik zei nog, neem de v3000 maar die hadden ze niet op voorraad.
Hopelijk is die bon er snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TV via Redcoon gekocht. Nu al voor 1.300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:33:
[...]

Redcoon en dan de PS3?
Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:33:
[...]

Okay, maar hoe kom je dan aan de coupon?

[ Voor 48% gewijzigd door Jumpman op 05-01-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS5, heb je mijn mails nog ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:10:
DS5, heb je mijn mails nog ontvangen?
Nee. Geen mail gezien. Probeer het nog eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 21 dec. de coupon verzonden. Ik ben benieuwd of ik de PS3 nog in de kerstvakantie binnen krijg. Op 28 december ben ik jarig, dat zal de PS3 waarschijnlijk niet halen, maar hopen dat we een kerstwonder krijgen en dat de PS3 toch op de 28 dec 2007 aan onze kdl40W2000 is aangesloten.

Ik hoop dat het de 60GB is. De 40GB versie kan ik zo in de winkel kopen, heb ik al die moeite voor niks gedaan.

Ik heb alles verzonden: de barcode uitgesneden en verzonden; kopie van de aankoopbon gemaakt; de coupon ook in envelop gedaan. Alles is ingevuld. Ik heb een kopie van alles.

IK HOOP DAT MIJN ENVELOP NIET ERGENS ZOEK RAAKT. Sony en PTT stel me niet teleur.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:56:
Ik heb 21 dec. de coupon verzonden. Ik ben benieuwd of ik de PS3 nog in de kerstvakantie binnen krijg. Op 28 december ben ik jarig, dat zal de PS3 waarschijnlijk niet halen, maar hopen dat we een kerstwonder krijgen en dat de PS3 toch op de 28 dec 2007 aan onze kdl40W2000 is aangesloten.

Ik hoop dat het de 60GB is. De 40GB versie kan ik zo in de winkel kopen, heb ik al die moeite voor niks gedaan.

Ik heb alles verzonden: de barcode uitgesneden en verzonden; kopie van de aankoopbon gemaakt; de coupon ook in envelop gedaan. Alles is ingevuld. Ik heb een kopie van alles.

IK HOOP DAT MIJN ENVELOP NIET ERGENS ZOEK RAAKT. Sony en PTT stel me niet teleur.
Het is altijd slim een foto te maken met je LCD TV + coupon + streepjescode, met een iets met je adres erop. Dan heb je nog iets als bewijs. Ik doe dit tegenwoordig standaard, met acties, nummerbehoud van je telefoon etc. Want als je al je originele formulieren moet opsturen, heb je de kans dat het zoekraakt als je het niet aangetekend verstuurd.

Heb je nu alleen waarschijnlijk weinig aan, omdat je het niet gedaan hebt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madstefan schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:36:
[...]

haha 8)7 maar als je niet thuis bent krijg je toch zo'n briefje door de brievenbus met daarop dat ze(TNT) langs zijn geweest? :?

trouwens, hoe lang heb je moeten wachten dan? :9~
Ik heb totaal 5 weken gewacht.
;)
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.