Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 28.535 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb gister een V3000 gekocht bij Expert!

Moest 2199,- aftikken en de TV word over 2 weken pas geleverd!

Zit die coupon bij de TV of moet ik daar nog extra om vragen om de PS3 aanvraag te versturen??

Die 200,- euro zat dus al in mijn betaling en de PS3 verkoop ik weer voor 300,- dus heb ik de TV uiteindelijk 1899 i.p.v 1999!

Bon insturen tot 15 januari??....weet iemand daar al een datum over?

Ciao!

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 17:19
Bon insturen tot 15 januari....weet iemand daar al een datum over?
:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:22:
Hallo,

Zit die coupon bij de TV of moet ik daar nog extra om vragen om de PS3 aanvraag te versturen??

Die 200,- euro zat dus al in mijn betaling en de PS3 verkoop ik weer voor 300,- dus heb ik de TV uiteindelijk 1899 i.p.v 1999!
Sorry... maar wat voor toevoeging wil je hiermee in dit topic geven? :? (je vraag is inderdaad al eerder beantwoord in dit topic - ff zoeken en je weet het direct :) ).
8)7 ???

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 13:22
Hallo,

Ciao!

Rob
Ik hoop dat dat de 46V3000 is want voor die prijs heb je een 40W3000..

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ciao!

Rob
Heb zelf ook de KDL-40V3000 pas aangeschaft en bij mij stond er ook 2199euro op het prijskaartje maar heb hem wel voor heel wat minder meegenomen :*) of dat te maken heb dat ik hem bij de BCC heb gehaald en jij bij de Expert of dat het komt omdat ik zo brutaal ben >:) }) en over de bon het is of 200euro retour of een PS3 t.w.v. 599euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:18:
[...]

Heb zelf ook de KDL-40V3000 pas aangeschaft en bij mij stond er ook 2199euro op het prijskaartje maar heb hem wel voor heel wat minder meegenomen :*) of dat te maken heb dat ik hem bij de BCC heb gehaald en jij bij de Expert of dat het komt omdat ik zo brutaal ben >:) }) en over de bon het is of 200euro retour of een PS3 t.w.v. 599euro...
He man!

Ik heb er 5 jaar sony fabrieks garantie aan huis bij geluld en kreeg 25% korting op alle randapparatuur, home cinema set en DVD/HD recorder!!

Tevens verkoop ik de PS3 voor 300 euro,- dus al met al is het zo slecht nog niet denk ik!

Die coupon zit die bij de TV of...??

Ciao

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:08:
[...]

Ik hoop dat dat de 46V3000 is want voor die prijs heb je een 40W3000..
40W3000 is meen ik 2699,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier staat ie tussen bij de Expert!

http://www.expert.nl/?Pag...etail&ProductSubgroupID=4

je kan 'm in de winkel ook gewoon voor 1999,- kopen volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Daar lul je zo 500 van af. De V3000 staat overal voor 2200 als adviesprijs :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@Indopower, beetje tevreden over het beeld van de V3000 met digitaal signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:47:
[...]

@Indopower, beetje tevreden over het beeld van de V3000 met digitaal signaal?
Jazekers maar merk wel heel goed dat sommige kanalen beter beeld geven als een ander(de meeste zijn echt wel haarscherp)maar dat ligt niet aan de LCD maar aan UPC,misschien andere providers beter!Valt het bij jou dan tegen...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb casema en ik heb dan de 40w2000 en dat valt bij mij ook op dat sommige zenders veel beter uitzenden dan andere ik d8 dat ik een andere bril nodig had me vriendin verklaarde me ook voor gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf denk ik dat Nederland toch wel wat vroeg is voor FullHd als ik kijk naar Amerika daar heb je gewoon heeel veel zenders die gewoon HD worden uitgezonden dus haarscherp beeld..Bij UPC volgens mij maar 2 als ik me niet vergis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Blijven we een beetje ontopic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 18:43
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:12:
Zelf denk ik dat Nederland toch wel wat vroeg is voor FullHd als ik kijk naar Amerika daar heb je gewoon heeel veel zenders die gewoon HD worden uitgezonden dus haarscherp beeld..Bij UPC volgens mij maar 2 als ik me niet vergis...
Ook in Nederland kun je een PS3, xbox 360 en blu-ray en hd-dvd krijgen, dus Full HD is zeker wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er niemand nog wat gehoord? geen nieuws meer ? bij mij nog iig geen geld afgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:47:
[...]

Ook in Nederland kun je een PS3, xbox 360 en blu-ray en hd-dvd krijgen, dus Full HD is zeker wel interessant.
Ik zeg ook niet dat het niet interessant is en geloof me het is ook echt genieten als ik een blue ray kijk op mijn xbox360 of PS3 maar qua zenderaanbod in HD heb ik met UPC toch echt wel weinig keus...Maar back on topic hoop dat de wachtende onder ons de PS3 snel binnen hebben...Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:04:
heeft er niemand nog wat gehoord? geen nieuws meer ? bij mij nog iig geen geld afgeschreven
Zo een bericht over waar dit topic overgaat.

Nee hier nog steeds niets,ga straks maar weer eens een telefoontje wagen,dus wie weet!!!

Laat het wel ff horen nog

Zo net gebeld Moest nog even geduld hebben wederom,
Maar mevrouw ik wacht al 2 maanden..... ja het kan wel eens langer duren. Dus maar weer moest volgende week maar weer eens bellen..... 8)7 8)7

Maar even een complimentje voor de telefoniste's daar Die krijgen toch maar weer elke week mij zeurend aan de foon.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
[Zo een bericht over waar dit topic overgaat.

Nee hier nog steeds niets,ga straks maar weer eens een telefoontje wagen,dus wie weet!!!

Laat het wel ff horen nog

Zo net gebeld Moest nog even geduld hebben wederom,
Maar mevrouw ik wacht al 2 maanden..... ja het kan wel eens langer duren. Dus maar weer moest volgende week maar weer eens bellen..... 8)7 8)7

Maar even een complimentje voor de telefoniste's daar Die krijgen toch maar weer elke week mij zeurend aan de foon.
pffff.... 2 maanden :'(
Kan me totaal niet voorstellen dat ik mijn ps3 pas in februari zal krijgen mocht het zo lopen als bij jou. Heb de coupon vorige week pas op de bus gedaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer gebeld, kreeg standaard verhaaltje van : we moeten groen licht van sony krijgen.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Vriend van mij heeft hem de 24 nov verstuurd en 8 dec ontvangen.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
Furfoot schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:52:
Vriend van mij heeft hem de 24 nov verstuurd en 8 dec ontvangen.
Kijk!!! Dat bedoel ik. Daar klopt toch geen hol van? 8)7 Mensen hierboven wachten echt 2 maanden, terwijl die vent 2 weekies moet wachten... Echt te ziek voor woorden daar bij sony!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:35
Heeft er al iemand geprobeerd om wat minder leif te zijn voor die tuthola die iedereen aan het lijntje moet houden?

Anders schiet ik morgen wel een keer uit mijn slof, dit kan gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik denk dat je niet de enige zou zijn. Die medewerkers hebben ondertussen al zoveel klagende mensen gehoord vrees ik dat die ook denken van ja zoek het maar uit we lullen maar wat. Ik zou het zelfde doen maar ja hoop dat de management er iets aan doet of zo want die ps3 moeten we nu wel de deur uit kunnen vliegen voor de mensen van oktober zo`n beetje ik w8 tot nu toe 2 weken maar snap dat die mensen die al 2 maanden wachten ongeduldig beginnen te raken :p ik zou zeggen allemaal bellen als ze gaan sluiten hebben ze ook een leuke avond whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag precies 2 maanden aan het wachten. Hoop dat de PS3 nog voor de kerst komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Op een bepaald moment denk je toch... dit gaat te lang duren, ik 'wacht' nu vanaf 02-10 en krijg de standaard antwoorden dat ik max 4 weken nog moet wachten, of nadat de verzendkosten 26-11 waren afgeschreven nog 2 weken te wachten. Mede óók omdat met verzenden iets mis kan zijn gegaan wilde ik nu meer duidelijkheid.

Zojuist telefonisch contact gehad met het call center en een zeer behulpzame dame aan de telefoon gehad (eindelijk ;) ). Ze ging direct contact opnemen met haar supervisor.... na een paar minuten wachten het verlossende antwoord! Vanmiddag nog zal de projectleidster van deze aktie bij Sony gebeld worden en ze gaan er voor zorgen dat mijn PS3 pakket (waarschijnlijk per koerier) nog voor het wknd in huis zal zijn.

Ik hou jullie op de hoogte... maar soms moet je wat meer doen dan alleen maar afwachten! :+

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizzieJP schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:31:
Op een bepaald moment denk je toch... dit gaat te lang duren, ik 'wacht' nu vanaf 02-10 en krijg de standaard antwoorden dat ik max 4 weken nog moet wachten, of nadat de verzendkosten 26-11 waren afgeschreven nog 2 weken te wachten. Mede óók omdat met verzenden iets mis kan zijn gegaan wilde ik nu meer duidelijkheid.

Zojuist telefonisch contact gehad met het call center en een zeer behulpzame dame aan de telefoon gehad (eindelijk ;) ). Ze ging direct contact opnemen met haar supervisor.... na een paar minuten wachten het verlossende antwoord! Vanmiddag nog zal de projectleidster van deze aktie bij Sony gebeld worden en ze gaan er voor zorgen dat mijn PS3 pakket (waarschijnlijk per koerier) nog voor het wknd in huis zal zijn.

Ik hou jullie op de hoogte... maar soms moet je wat meer doen dan alleen maar afwachten! :+

Cheers
Dan wacht ik vandaag en morgen nog af en dan ga ik ook maar nog eens bellen. Probeer ik het ook zo te regelen.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou net sony weer gebeld en ze hebben 20 euro afgeschreven nu nog maximaal 2 weken maar de laatste tijd gebeurd het binnen 1 week werd verteld. Nou nu maar hopen dat het klopt.

Alles opgestuurd de 23 november btw.

Ze waren overigens erg beleefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
WizzieJP schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:31:

Cheers
2 oktober is wel heel erg lang geleden. Ik hoop het voor je. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
maar de laatste tijd gebeurd het binnen 1 week werd verteld.
Wat gebeurd er binnen 1 week? Het geld afschrijven of het geld afschrijven en bezorgen? :9~
Heb m namelijk afgelopen zaterdag op de bus gedaan 8)

[ Voor 3% gewijzigd door madstefan op 12-12-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
ik zie door de bomen het bos niet meer, wat is nou zo'n beetje de goedkoopste full HD van sony die ik kan kopen icm deze actie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
He getverderrie, had ik me al helemaal voorbereid om een verschrikkelijke uitbrander te gaan geven omdat er nogsteeds niks was gebeurd, zegt het vrouwtje vd sonylijn dat er morgen geincasseerd (stukken waren gisteren bij de incasso afdeling terechtgekomen) wordt en er dan volgende week waarschijnlijk een ps3 wordt aangeboden.

Nou dan toch nog maar even geduld opbrengen en vrijdag mijn bankrekening checken voordat ik ze echt ga stalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
vorige week een 40w2000 gekocht en dinsdag de bon op de bus gedaan nu maar afwachten,
sommige wachten 2 maanden andere 2 weken erg vreemd maarja we zien wel.
overgens erg tevreden met de tv.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detonated schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:36:
ik zie door de bomen het bos niet meer, wat is nou zo'n beetje de goedkoopste full HD van sony die ik kan kopen icm deze actie ?
40W2000 denk ik.

Verwijderd

Hahaha, ik word gek van die mensen bij sony. Als ik dit echt geweten had dat ik zolaaaaaaaaang moest wachten, had ik zelfs een philips ambilight tv genomen.
Aangezien de ps3 nu wel erg goedkoop is.

Verwijderd

Mijn coupons heb ik 19 oktober opgestuurd tegelijk met een kennis, zelfde bus zelfde tijdstip. De kennis had de PS3 na een week binnen, ik nu nog steeds niet.
De verhalen van het call center over groene lichtjes enzo heb ik al te vaak gehoord en dat ze contact opnemen met hoofdkantoor, bla bla bla volgens mij hebben ze het boek van de sint voor zich liggen.

Als ze nu eens de waarheid zouden zeggen waarom het zo lang duurde zou het al de helft schelen.
Vanmiddag ga ik voor de ...keer bellen en ga eens proberen ff flink uit mijn slof te schieten en kijken wat het voor effect heeft. Ben het nu echt zat aan t worden...

Wat ik wel vernomen heb over HDMI kabels voor de PS3 is dat het gaat om het aantal GB/s die verzonden worden via de kabel en de PS3 verstuurt er heel wat, volgens mij bij normaal bedrijf 6 GB/sec tenminste dat hebben ze vertelt en daarom moet je dus een kabel nemen die veel data kan verzenden.

Nu zie ik mensen in het topic hebben staan 15 euro voor 10 m lijkt mij erg cheap maar ok. Wie heeft zich erin verdiept en kan mij een advies geven voor een hdmi kabel voor mijn ooit nog gaan bezorgde PS3....

EN tuurlijk houdt ik jullie op de hoogte over wat mijn telefoontje voor effect heeft gehad.

Sterkte aan de rest die zitten te wachten.

• Furfoot
Ik heb een 20 euro HDMI kabel van 1,5m en deze werkt gewoon perfect geen rare strepen op 1080p. Ook heb ik een DVI-HDMI kabel van 10m voor 52 euro deze doet ook gewoon 1080p zonder fratsen.

Instagram

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:09:
Wat ik wel vernomen heb over (HDMI) kabels voor de PS3 is dat het gaat om het aantal GB/s die verzonden worden via de kabel en de PS3 verstuurt er heel wat, volgens mij bij normaal bedrijf 6 GB/sec tenminste dat hebben ze vertelt en daarom moet je dus een kabel nemen die veel data kan verzenden.
Een HDMI kabel bepaald niet de hoeveelheid capaciteit wat er aan data doorheen kan - je mag dit echt als een fabeltje in de prullenbak gooien :+

Verwijderd

Furfoot schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:32:
Ik heb een 20 euro HDMI kabel van 1,5m en deze werkt gewoon perfect geen rare strepen op 1080p. Ook heb ik een DVI-HDMI kabel van 10m voor 52 euro deze doet ook gewoon 1080p zonder fratsen.
kan je mij pmen of mailen of hier vertellen waar je kabel vandaan hebt ?

en je hebt die dvi - hdmi kabel zeker gebruikt om je pc aan te sluiten op je tv ?

Maar waar haal je dan het geluid vandaan ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 12:36 ]

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Ik kreeg zojuist een telefoontje van Sony... eindelijk tijd voor een feestje *O* omdat mij nu is bevestigd dat vandaag het PS3 pakket verzonden is! Eindelijk... ;)

Cheers

• Furfoot
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:35:
[...]

kan je mij pmen of mailen of hier vertellen waar je kabel vandaan hebt ?

en je hebt die dvi - hdmi kabel zeker gebruikt om je pc aan te sluiten op je tv ?

Maar waar haal je dan het geluid vandaan ?
De HDMI was bij de expert. De DVI-HDMI kabel bij een lokale kabel boer/mannetje van alles hier in purmerend. Deze hadden nog een goedkopere van 35 euro voor 10m maar die was volgens mij niet goed genoeg geshield voor 1080p.

Instagram

Verwijderd

maar dan heb je tog nog niet je pc geluid op je lcd via dat dvi hdmi kabeltje of ben ik nou gek ? want ik wil ook beeld van me pc naar me lcd en ook met geluid er bij. En volgens mij moet ik dan ook nog eens een kabeltje trekken van me pc naar een versterker die weer aangesloten staat op me lcd ?

* ik weet beetje offtopic maar kom er maar niet uit haha*

• Romberto
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-08 10:00
Ik heb zojuist de PS3 ontvangen! Ik heb de bon 3 december op de bus gedaan, dus Sony kan het dus wel!!! Ik wens alle mensen die nog geen pakket hebben ontvangen veel sterkte! En ik hoop dat jullie voor de kerst dat glimmende exemplaar kunnen ontvangen!

Verwijderd

damn word nu wel jaloers gaat zo snel bij de rest was het geld wel bij je afgeschreven ?

• Grindtegel
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:20:
maar dan heb je tog nog niet je pc geluid op je lcd via dat dvi hdmi kabeltje of ben ik nou gek ? want ik wil ook beeld van me pc naar me lcd en ook met geluid er bij. En volgens mij moet ik dan ook nog eens een kabeltje trekken van me pc naar een versterker die weer aangesloten staat op me lcd ?

Geluid gaat niet over dvi, wel over hdmi maar dat zal je pc hoogstwaarschijnlijk niet ondersteunen. Je zult dus eerst van je pc naar je versterker (via toshlink(=infrarood),coax of stereo kabel) moeten en van daaruit naar de tv (of speakers).

• Romberto
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-08 10:00
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:22:
damn word nu wel jaloers gaat zo snel bij de rest was het geld wel bij je afgeschreven ?
Ik heb net even gekeken, maar er is nog niets van mijn rekening afgeschreven..

• Furfoot
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:20:

Ik heb idd ook nog daarnaast een optisch kabeltje lopen van de pc naar mijn receiver over SPDIF.

Instagram

Verwijderd

Romberto schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:55:
[...]

vaag zeg ... dat je nog reageerde joh ik dacht daar horen we niks meer van nu hij die ps3 heeft :p

Verwijderd

Zo net ff weer gebeld waar nu me ps3 bleef???
meneer er is vandaag een welkomsbrief naar u toegestuurd,u krijgt deze volgende week binnen(nou zoiets versturen is maar 1 dag .... maarja)
Dus de ps3 komt er ieder ogenblik aan zei ze.

jaja zei ik dat zeggen jullie al 2 maanden.ik wil wel eens weten hoe het nu zit.

Dat weet ik ook niet meneer ik heb u antwoord gegeven op een geirriteerde toon.

Tot ziens meneer......

Aso he

Verwijderd

welkoms brief? die hebben we nog niet gehoord geloof ik ? was het btw een man of een vrouwtje hehe ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:45:
welkoms brief? die hebben we nog niet gehoord geloof ik ? was het btw een man of een vrouwtje hehe ?
Het was de limburgse patricia...

• madstefan
Romberto schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:55[/message]:[/b]
[...]

Niets afgeschreven? Hoe kan dat nou weer? :o Heeft iemand anders dit ook nog meegemaakt? :?

Verwijderd

Vandaag weer eens ff flink uit mijn slof geschoten op een gezellige limburgse tante van het call center.
Deze kwam eerst met een lading onzin...over twee weken... hele dag u proberen te bellen.... hebben u email gestuurd... blablabla

Nu kwam het er ineens op uit dat de streepjescode verkeerd was mbt het nummer... hmm ik wordt er gek van.

Maar wat ik wel voor elkaar kreeg ik kreeg de manager te spreken die over de goedkeuringen ging,

mevr V. Coene deze moest ik alles wederom emailen nummers etcetc en dan max 2 weken wordt ie geleverd...

Alles maar weer opgestuurd en nu maar weer afwachten, in ieder geval morgen bellen of alles goed aangekomen is anders hebben ze de volgende keer weer een excuus :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:32:
Vandaag weer eens ff flink uit mijn slof geschoten op een gezellige limburgse tante van het call center.
Deze kwam eerst met een lading onzin...over twee weken... hele dag u proberen te bellen.... hebben u email gestuurd... blablabla

Nu kwam het er ineens op uit dat de streepjescode verkeerd was mbt het nummer... hmm ik wordt er gek van.

Maar wat ik wel voor elkaar kreeg ik kreeg de manager te spreken die over de goedkeuringen ging,

mevr V. Coene deze moest ik alles wederom emailen nummers etcetc en dan max 2 weken wordt ie geleverd...

Alles maar weer opgestuurd en nu maar weer afwachten, in ieder geval morgen bellen of alles goed aangekomen is anders hebben ze de volgende keer weer een excuus :-)
Hey bekend verhaal over die streepjescode,werd bij mij ook verteld.
Moest ook van mevr coene de barcode opnieuw opsturen 22 nov aangetekend op gestuurd en tot op heden nog steeds geen ps3

btw is er bij jou 20 eurie afgeschreven?

Wat is het mailadres van die Mevr V Coene.

dus ik wens je suc6 en de andere wachtende ook

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 17:55 ]

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Inderdaad erg vervelend allemaal om continue weer hetzelfde te horen. Maar als je mijn eerdere postings hebt gelezen dan weet je dat het óók anders kan. Ik ben gisteren heel netjes gebleven maar heb dringend verzocht om concreet duidelijkheid te geven over de verzending (een pakketje kan namelijk óók echt zoek raken.. en hoe weet ik dan ooit of mijn PS3 wel aankomt?). Ze belde vandaag terug - na overleg met Vivianne (manager bij Sony van deze aktie) - en morgen heb ik het pakket in huis. Per koerier verzonden. Credo... wat ik al eerder zei; soms moet je even iets meer doen om na 2 1/2 maand toch je gelijk te krijgen. :+

Nog een andere leuke verrassing... de 10 (gratis via Pioneer) Blu-ray dvd's werden vandaag netjes afgeleverd ;) ... en dat terwijl ik geen pioneer apparatuur heb _/-\o_

Echt serieus succes voor iedereen die nog wacht!

Cheers

Verwijderd

Kan mij iemand het mail adres geven van die Mevr. Coenen, want ik moest een brief sturen. Maar misschien gaat mailen sneller! Ik wacht nu 2 maanden en 1 dag.

Gr.

Verwijderd

omg ! net kwam een tnt bezorger met 1 grote doos ik helemaal blij ! was het gvd niet voor mij maar voor mijn buurman echt niet te geloven .....

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:24
WizzieJP schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:16:

Nog een andere leuke verrassing... de 10 (gratis via Pioneer) Blu-ray dvd's werden vandaag netjes afgeleverd ;) ... en dat terwijl ik geen pioneer apparatuur heb _/-\o_

Cheers
Hehe het is jou dus ook gelukt :P Ik heb ze al ruime week binnen :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Verwijderd

knny schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:10:
[...]

welke actie is/was dat dan ?
en kan dat nog gedaan worden ?

• madstefan
hahaha :X stelletje criminelen _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door madstefan op 13-12-2007 19:18 ]

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:24
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:13:
[...]

welke actie is/was dat dan ?
en kan dat nog gedaan worden ?
http://www.pioneer.nl/nl/.../promo/bluray_gratis.html

Het duurt wel even voordat je een code vindt die werkt

Mensen willen jullie mij niet PMen/mailen over die Pioneer actie hoe ik het gedaan heb?
Ik heb bij toeval een goede code gevonden net als WizzieJP.

Dus ik weet niet waar de code precies uit bestaat dus dat moet je zelf uitvogelen

[ Voor 37% gewijzigd door knny op 14-12-2007 09:10 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Grindtegel
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:36:
omg ! net kwam een tnt bezorger met 1 grote doos ik helemaal blij ! was het gvd niet voor mij maar voor mijn buurman echt niet te geloven .....
ROFL maar niet heus maar stiekum toch weer wel.

Wat een ellende zeg, ik voel je pijn 8)7 |:(

Verwijderd

huh dat is tog niet zo 123 te fixen lijkt mij ? of er is een sneaky way ?

Ik heb ej btw een mail gestuurd wil je die checken>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:17
Heb gisteren gebeld en mij werd verteld dat ip de PS3 dit jaar al niet meer hoef te verwachten...
Lekkere service Sony! Wacht al twee maanden nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey WizzieJP,

Ik vind het knap hoe je eea geregeld hebt. Bij mij is ook op 26/11 € 20.- afgeschreven. Ik heb meerdere malen gebeld en naar mevrouw Coenen gevraagd maar werd niet doorverbonden. Gevraagd over status van het pakketje maar dat kon ze niet nakijken. Echt weer helemaal geen stap verder gekomen. Moet gewoon wachten....
Wellicht een topic voor TrosRadar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:16:
Hey WizzieJP,

Ik vind het knap hoe je eea geregeld hebt. Bij mij is ook op 26/11 € 20.- afgeschreven. Ik heb meerdere malen gebeld en naar mevrouw Coenen gevraagd maar werd niet doorverbonden. Gevraagd over status van het pakketje maar dat kon ze niet nakijken. Echt weer helemaal geen stap verder gekomen. Moet gewoon wachten....
Wellicht een topic voor TrosRadar.....
Enige vorm van telefonische taktiek is mij niet geheel onbekend :+ - je moet soms even de juiste weg weten te vinden. Blijf rustig maar wees overtuigd van je gelijk ;) Ik heb concreet aangegeven een antwoord te verwachten waaruit blijkt of mijn PS3 nu wel of niet verzonden is - maar dan ook wel met zekerheid en niet weer één van die aannames die ze regelmatig doen. Daarnaast had ik een heel behulpzame medewerkster die direct haar supervisor inschakelde. Het gaat in deze natuurlijk niet om de wachttijd na afschrijven van de verzendkosten, maar de totale duur van wachten. In mijn geval was dat toch al 2 1/2 maand, wat mijns inziens dan toch wel een reden mag zijn om te bellen.

Succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Maarrreh heb je je ps3 inmiddels binnen zoals je werd beloofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
ja, heb je m al binnen?¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2,5 maand gewacht te hebben maar eens een mailtje naar de sony gestuurd.
Waarom het zolang moet duren,dit is het antwoord:

Geachte heer de waal,

Het spijt ons ten zeerste dat u heel lang op de Ps3 moet wachten. Echter , wij kunnen hier niks aan doen. Het handelings bureau in Maastricht behandeld deze registratie omtrent alle Sony acties.

Het enige wat u kunt achterhalen bij Maastricht is of u al geregistreert staat. Als dit het geval is, dan kan het enkel een kwestie zijn van een paar weken wanneer u alles in huis heeft.

Met vriendelijke groet,

Consumenten Informatie Centrum
Sony Nederland

Dus weer niets wijzer geworden.

Maar iemand moest toch vivianne coene mailen ,kun je mij dat mail adres ff geven.
mss dat we daar wel een beter antwoord van kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik word er ook misselijk van wat een afschuwelijk liegend kutbedrijf daar zeg. Natuurlijk is er tot op heden niks afgeschreven ondanks de toezegging dat het deze week zou gebeuren. En die ps3 komt er volgende week ook niet, daar heb ik echt 0,0 vertrouwen in.

Hufters zijn het en niet anders.

Nou ik kijk zojuist nog voor de laatste keer op mijn rekening alvorens te gaan bellen en warempel het is afgeschreven. Bij deze trek ik mijn uitbarsting in, maar ik blijf het een kwalijke zaak vinden dat er zo nochalant wordt gedaan door Deskservices.

[ Voor 30% gewijzigd door Grindtegel op 14-12-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik ben even aan het googelen geslagen en heb een callcenter gevonden uit maastricht waar ene mw vivian coenen op de afdeling commercie en het bedrijf werkt oa voor sony.

Kan dus niet missen lijkt me, hier de gegevens:

vivian.coenen@deskservices.nl

Desk services B.V.
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten
Postbus 1227
6201 BE Maastricht

Tel. 043-4582454
Fax .043-4582499
E-mail: info@deskservices.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:40:
Ik ben even aan het googelen geslagen en heb een callcenter gevonden uit maastricht waar ene mw vivian coenen op de afdeling commercie en het bedrijf werkt oa voor sony.

Kan dus niet missen lijkt me, hier de gegevens:

vivian.coenen@deskservices.nl

Desk services B.V.
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten
Postbus 1227
6201 BE Maastricht

Tel. 043-4582454
Fax .043-4582499
E-mail: info@deskservices.nl
Kunt beter mailen want vandaag is ze niet aanwezig maandag weer, dus maandag ff bellen

thnx grindtegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Grindtegel schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:58:
Maarrreh heb je je ps3 inmiddels binnen zoals je werd beloofd?
Net thuis van het werk... en hOt nieuws... ik heb de PS3 eindelijk binnen, zojuist 5 min geleden afgeleverd! _/-\o_

Heeft alle xtra energie toch geholpen ;)

Cheers mates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:17
kees89 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 07:16:
Heb gisteren gebeld en mij werd verteld dat ip de PS3 dit jaar al niet meer hoef te verwachten...
Lekkere service Sony! Wacht al twee maanden nu
Zo krijg je die mededeling en zo heb je de PS3 een dag later in huis!
Hoop voor jullie dat het nu wat vlotter zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geld is nu pas bij mij afgeschreven afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Zo, net komt de buurvrouw langs met een doos uit Maastricht. Ik heb hem dus ook binnen, had ik totaal niet meer op gerekend dus lekker begin van het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:16:
Zo, net komt de buurvrouw langs met een doos uit Maastricht. Ik heb hem dus ook binnen, had ik totaal niet meer op gerekend dus lekker begin van het weekend!
Proficiat en have fun
ik wacht wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
op zaterdag wordt toch ook bezorgd? ofnie¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nog mooier,

vrijdag mevrouw Coene aan de tel gehad. Deze moest ik de streepjes code opsturen via de mail....
En terug bellen om te verrifieren of alles op de juiste manier deskservices bereikt had.
Zaterdag ik bellen, vertelde de dame die ik aan de tel had dat mevr Coene nooit wordt doorverbonden. Ik t verhaal uitgelegd, zegt ze dat mevr Coene daar nooit aanwezig is. Dus ik kan nu niet checken of alles ok is aangekomen.

Kijk ik doe de moeite om te bellen, om hun fouten te herstellen door mijn streepjes code wederom op te sturen. Een klein gebaar van menselijkheid daar op het kantoor van deskservices door een REPLY te sturen is toch niet zo n grote moeite.

Misschien toch niet zo n gek idee om t op te geven voor een tv programma!!!!

ohja dit is t adres waar ik t bestand heen moest mailen.

Vivian@deskservices.nl

per post

Sony
tav Vivian Coene
postbus 1227
6201BE Maastricht

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madstefan schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:50:
op zaterdag wordt toch ook bezorgd? ofnie¿
Ja de tnt werkt ook op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn pakket ook mogen ontvangen. Vorige week maandag de coupon opgestuurd en vandaag de ps3 ontvangen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:35
Een vriend van me heeft vandaag zijn Playstation 3-pakket mogen ontvangen, maar is tot de ontdekking gekomen dat hij de 40GB-versie geleverd heeft gekregen, terwijl er toch op heel veel plekken wordt gesproken over dat de 60GB-versie zou worden uitgeleverd.

Hebben er meer mensen last van dit 'probleem' (dus het ontvangen van de 40 ipv de 60GB-versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig gewoon de 60GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisD schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:34:
Een vriend van me heeft vandaag zijn Playstation 3-pakket mogen ontvangen, maar is tot de ontdekking gekomen dat hij de 40GB-versie geleverd heeft gekregen, terwijl er toch op heel veel plekken wordt gesproken over dat de 60GB-versie zou worden uitgeleverd.

Hebben er meer mensen last van dit 'probleem' (dus het ontvangen van de 40 ipv de 60GB-versie)?
Ik heb ook de 60gb versie ontvangen tijdje geleden maareh..dan wijkt dit toch van de actie af toch,ze adverteren met een pakket van 599euro en je krijgt een pakket van een paar honderdjes minder...misschien bellen of mailen voor wat extra gear ofso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ps3 net een half uurtje geleden binnen gekregen. :) _/-\o_
Het is bij mij gewoon de 60Gb versie

- 26 november alles verstuurd.
- nog geen Euro 20,-- afgeschreven.

Ik ben blij dat die binnen is, maar ik vind het een slechte zaak dat diegene die de bonnen in oktober hebben verstuurd, nog niets binnen hebben. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is echt te gek voor woorden dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 20:26

Leedbek

Luuk Luchtloper

Yes, ook ik heb hem inmiddels gekregen. Vond gisteren al een briefje in de bus dat de postbode was langs geweest toen we niet thuis waren, en dat ze het vandaag opnieuw zouden proberen. En jawel, hij is er! Ik heb trouwens gewoon de 60GB versie gekregen.

Apart dat het nu in eens wel zo snel kan... mensen die vorige week de bon op de bus hebben gedaan krijgen hem nu al, terwijl ik al wacht sinds eind oktober. Lijkt totaal geen logica in te zitten, in ieder geval geen 'first in, first out' principe.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem beter zelf gaan halen, ik woon 10 minuten rijden van dat deskresearch. Wacht al vanaf 12 oktober.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
FlorisD schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:34:
Ik zou gewoon stappen gaan ondernemen, want ze zeggen wel heel mooi van 'ter waarde van 599,-'
Nou, met een 40 GB komen ze daar lang niet aan hoor :( Als dat mij dat gebeurd, dan weet ik het wel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:28:
Ik kan hem beter zelf gaan halen, ik woon 10 minuten rijden van dat deskresearch. Wacht al vanaf 12 oktober.

Gr.
Wil je die van mij dan ook ff meenemen wacht al vanaf 8 oktober.
hoe zijn de reactie's van het callcenter als je belt geirriteerd of nog steeds aardig :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Ik snap niet dat sommige mensen dan voor 200 euro korting gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ik lees nu net in dit topic dat er een bedrag van je rekening word gehaald. Hoeveel? En hoezo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:58:
Ik lees nu net in dit topic dat er een bedrag van je rekening word gehaald. Hoeveel? En hoezo? :o
20 euro aan administratie en verzendkosten zoals al meer staat geschreven in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Krijg je eigenlijk nog steeds de 60GB versie? Of is het nu doodleuk de 40GB versie van 399 euro en niet 599 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:05:
Krijg je eigenlijk nog steeds de 60GB versie? Of is het nu doodleuk de 40GB versie van 399 euro en niet 599 euro.
Je kunt ook zelf dit topic even doorlezen en dan kom je achter een hoop vragen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:12:
[...]

Je kunt ook zelf dit topic even doorlezen en dan kom je achter een hoop vragen :?
Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk te lezen, het enige wat ik vind zijn dezelfde vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Furfoot schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:32:
[...]

Daar lul je zo 500 van af. De V3000 staat overal voor 2200 als adviesprijs :)
Hoe wil je daar zo 500 vanaf lullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Aubergine schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:17:
[...]

Hoe wil je daar zo 500 vanaf lullen?
Blijf ff on-topic... thanks! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik had ook de 60gb uitvoering gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de KDL40X3500 gekocht en begin oktober opgestuurd.
De € 20,- zijn de 27e van mijn rekening afgeschreven en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Als ik na zo lang wachten ook nog eens de 40GB versie opgestuurd krijg, dan gaat ik echt flippen.

Vind het helemaal scheef dat mensen veel later de coupon op hebben gestuurd en binnen een paar dagen de PS3 mogen ontvangen.

Ben dan ook best wel pissed!
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.