ook bij mij 20 euro afgeschreven!
De 26S3000 is een HD Ready tv dus geen full hd. Alle tv's die voorzien zijn van onderstaande logo vallen onder de actie (en de Full HD projectoren met uitzondering van KDL-40T3500AEP en KDL-46T3500AEP).:Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:37:
Wat wordt er bedoelt met Full HD? Mag de KDL-26S3000 ook meetellen voor de actie of wat is de goedkoopste tv waar je de playstation bij kan krijgen?
Ik vind het een beetje onduidelijk allemaal.
Voor wat betreft prijs. Elke winkel heeft verschillende prijzen. Zelf onderzoek doen is de enige oplossing.
[ Voor 30% gewijzigd door Tasminos op 29-11-2007 11:11 ]
Komt de PS3 uit Maastricht of uit een andere stad? Want heb een briefje van TNT liggen hier maar kan niet zien wie nou precies de afzender is.Zie dat het pakketje wel in Dordrecht is gesorteerd en vervolgens zwolle en daarna Groningen
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Zojuist is de PS3 gebracht en kreeg ook nog 2e pakketje namelijk 10 Blue-ray films die ik gratis heb verkregen
Verwijderd
Ik wil echt heel graag een 40X3500 halen, maar ik wil die ook als pc-monitor gaan gebruiken.
En das nou iets waarvan ik niet zeker weet of ik het wel goed vind werken. (Ga ik nog uitproberen bij de mediamarkt
)
Maar ik ben nu druk aan het werk, en pas 2e week kerstvacantie heb ik er tijd voor denk ik. Dan is het 28-29 december.
Zou het zo zijn dat als ik dan die TV koop op de 29e dat ik dan het risico loop dat de actie voorbij is?
Ik wil namelijk absoluut een 60GB ps3 en niet een 40GB vanwege de backwardscompatibility.
thnx
En das nou iets waarvan ik niet zeker weet of ik het wel goed vind werken. (Ga ik nog uitproberen bij de mediamarkt
Maar ik ben nu druk aan het werk, en pas 2e week kerstvacantie heb ik er tijd voor denk ik. Dan is het 28-29 december.
Zou het zo zijn dat als ik dan die TV koop op de 29e dat ik dan het risico loop dat de actie voorbij is?
Ik wil namelijk absoluut een 60GB ps3 en niet een 40GB vanwege de backwardscompatibility.
thnx
Voor de mensen die nog wachten op hun PS3.
Bon op 13 november opgestuurd en vandaag de 30ste ontvangen
Bon op 13 november opgestuurd en vandaag de 30ste ontvangen
Verwijderd
Heb jij die dvd's van sony gekregen???knny schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
Zojuist is de PS3 gebracht en kreeg ook nog 2e pakketje namelijk 10 Blue-ray films die ik gratis heb verkregen
Nee dat niet.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:33:
[...]
Heb jij die dvd's van sony gekregen???
Bij aankoop van een Pioneer BR speler twv wel 1500 euro ofzo krijg je nu 10 BR films.
Ik heb heel toevallig anderhalve week gekeken op de actiesite van pioneer en ben toen wat gaan rommelen met code's etc. Na stuk of 5 keer kwam ik er ineens door.... iets wat ik totaal niet verwachte. Maargoed heb dan toch maar 10 x keuze gemaakt uit films. Wie niet waagt wie niet wint, moeten ze de site maar beter beveiligen
Vandaag werden dus de 10 discs afgeleverd
Wel even dikke 350 euro aan BR discs
Mazzeltje dus
[ Voor 3% gewijzigd door knny op 30-11-2007 12:39 ]
Zeker mazzelknny schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:38:
[...]
Ik heb heel toevallig anderhalve week gekeken op de actiesite van pioneer en ben toen wat gaan rommelen met code's etc. Na stuk of 5 keer kwam ik er ineens door.... iets wat ik totaal niet verwachte. Maargoed heb dan toch maar 10 x keuze gemaakt uit films. Wie niet waagt wie niet wint, moeten ze de site maar beter beveiligen
Cheers
*update* Mmmm inmiddels een paar uutjes later... inderdaad wie niet waagt wie niet wint.. sorry
[ Voor 9% gewijzigd door WizzieJP op 30-11-2007 18:08 ]
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Verwijderd
Ik heb mijn 40W2000 aan een Mac mini-tje hangen (niet als werkplek, gewoon om te browsen in de huiskamer) en krijg er maximaal 1350x768 (geloof ik) uit. Vergeet niet dat de Sony's alleen Full-HD kwaliteit toelaten op de HDMI ingang. En dan moet je natuurlijk wel HDCP over HDMI babbelen, anders krijg je nog geen FULL-HD beeld.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:53:
Ik wil echt heel graag een 40X3500 halen, maar ik wil die ook als pc-monitor gaan gebruiken.
En das nou iets waarvan ik niet zeker weet of ik het wel goed vind werken. (Ga ik nog uitproberen bij de mediamarkt)
Dus ik betwijfel of de 40X3500 je zal bevallen als monitor (afgezien van het feit dat je wel
*enorm* lange armen moet hebben om nog iets te kunnen lezen op het scherm... ;-) )
Rgrds,
Dit is niet het geval met de W3000 en de X3500 (V3000 weet ik niet). Mijn W3000 kan prima overweg met 1080p via VGA op mijn PC. Het was ook één van mijn redenen om niet voor de W2000 te gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:10:
[...]
Ik heb mijn 40W2000 aan een Mac mini-tje hangen (niet als werkplek, gewoon om te browsen in de huiskamer) en krijg er maximaal 1350x768 (geloof ik) uit. Vergeet niet dat de Sony's alleen Full-HD kwaliteit toelaten op de HDMI ingang. En dan moet je natuurlijk wel HDCP over HDMI babbelen, anders krijg je nog geen FULL-HD beeld.
Dus ik betwijfel of de 40X3500 je zal bevallen als monitor (afgezien van het feit dat je wel
*enorm* lange armen moet hebben om nog iets te kunnen lezen op het scherm... ;-) )
Rgrds,
Verwijderd
Nog geen PS3, maar wel vandaag keurig gebeld door iemand van Sony die mij vertelde dat alles in orde was (dat wist ik inmiddels al) en dat de PS3 deze week verstuurd zou worden.
Toch netjes!! Nu wachten op het speeltje!
Toch netjes!! Nu wachten op het speeltje!
Verwijderd
net maar weer is met sony gebeld (bon in systeem eind oktober) en werd me nu verteld dat ik goed in systeem sta, maar dat ze nog geen groen licht van sony hebben en dus nog niet kunnen overgaan tot versturen?? Waarom er nog geen groen licht is kon ze mij niet vertellen, maar wel dat alles goed ontvangen is... w8en maar weer
Verwijderd
Vrijdag avond(16-11-2007) bij de BCC de Sony KDL-40V3000 gehaald,stond voor 2199 euro afgepingelt naar 1875 met muurbeugel(Vogle)en Monster400HDMICable en kwam natuurlijk in aanmerking voor de PS3 actie...garantie van 3jr apart bijgekocht..best goeie deal naar mijn mening
Nou maandag ochtend(19-11-2007)PS3 coupon ingevuld,kopie van de bon gemaakt en barcode van de doos gesneden en alles netjes opgestuurd..Dinsdag(27-11-2007)20 euro van mijn bank afgeschreven,nu maar wachten dus!!Wat denk je..??Staat er vandaag(30-11-2007)een mannetje van TNT voor de deur met mijn PS3-Pakket(blanko doos natuurlijk met daarin het pakket)...Het kan dus wel snel,waar het aan ligt weet ik niet maar Sony
Thnx!!Vandaag ff instaleren en GAMEN maar!!Alle wachtende veel succes en hij komt echt wel...geduld!!
Nou maandag ochtend(19-11-2007)PS3 coupon ingevuld,kopie van de bon gemaakt en barcode van de doos gesneden en alles netjes opgestuurd..Dinsdag(27-11-2007)20 euro van mijn bank afgeschreven,nu maar wachten dus!!Wat denk je..??Staat er vandaag(30-11-2007)een mannetje van TNT voor de deur met mijn PS3-Pakket(blanko doos natuurlijk met daarin het pakket)...Het kan dus wel snel,waar het aan ligt weet ik niet maar Sony
Verwijderd
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat er mensen zijn die hun pakket binnen 2 weken ontvangen, terwijl er hier mensen zijn die tussen de 1 en 2 maanden aan het wachten zijn. Ik gun iedereen zo snel mogelijk zijn PS3, maar dit slaat helemaal nergens op.
Dat 'groen licht' verhaal is nu idd weer het nieuwe praatje. Wat heeft Sony dit enorm slecht geregeld zeg......
Dat 'groen licht' verhaal is nu idd weer het nieuwe praatje. Wat heeft Sony dit enorm slecht geregeld zeg......
Verwijderd
ik heb alles op 23-11 verstuurt, het zal mij benieuwen hoelang het gaat duren.
ik wacht vol spanning op de ps3
ik wacht vol spanning op de ps3
Weet iemand of TNT (want die bezorgt de PS3's toch?) ook op zaterdag bezorgt? Dan weet ik of ik vandaag nog in spanning de bezorger kan opwachten, of dat ik moet wachten tot na het weekend
Klaar voor de steroorlogen?
Even één google poging.. en zie hier het resultaat....Luuk-Online schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:15:
Weet iemand of TNT (want die bezorgt de PS3's toch?) ook op zaterdag bezorgt? Dan weet ik of ik vandaag nog in spanning de bezorger kan opwachten, of dat ik moet wachten tot na het weekend
Hmm ja dat had ik zelf ook op kunnen zoeken iddWizzieJP schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:19:
[...]
Even één google poging.. en zie hier het resultaat....

Ik hoop het serieus voor jeLuuk-Online schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:50:
[...]
Hmm ja dat had ik zelf ook op kunnen zoeken iddMaar de postbode is helaas niet geweest, dus dat wordt pas volgende week ben ik bang (hij zou uiterlijk deze of volgende week worden bezorgd).
Cheers mate!
Verwijderd
Er is nog hoop.
TNT bezorgt ook nog op zaterdagavond!!!
Vorige week zaterdagavond nl een pakje ontvangen....helaas geen PS3.
TNT bezorgt ook nog op zaterdagavond!!!
Vorige week zaterdagavond nl een pakje ontvangen....helaas geen PS3.
Heb je random informatie getypt ? En heb je letters of ook cijfers gebruikt ? En hoeveel letters en/of cijfers?WizzieJP schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:07:
[...]
Zeker mazzelIk kende de aktie ook alleen ik was afgelopen wknd niet succesvol met de code(s)
En inderdaad ook mooi dat je PS3 binnen is! Have fun mate!
Cheers
*update* Mmmm inmiddels een paar uutjes later... inderdaad wie niet waagt wie niet wint.. sorrymaar ik heb er nu ook 10 besteld
Ik wacht al vanaf 18 okt op mijn ps3....
Verwijderd
13 november heb ik de bon verstuurd en gisteren stond de TNT voor de deur.
Het kan dus wel !
Toch vreemd dat vele vroege inzendigen nog op hun ps3 zitten te wachten.
Veel geduld toegewenst ..het wordt beloont
Het kan dus wel !
Verwijderd
Ja vertel mij wat zit vanag 9 oktober al te wachten en ja een bedrijf als sony kan de chaos ook wel eens niet aan en daar worden sommige mensen de dupe van helaas.Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:59:
13 november heb ik de bon verstuurd en gisteren stond de TNT voor de deur.
Het kan dus wel !
Waar woon jij? Als je je raam open laat jat ik al je spullen wegknny schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:38:
[...]
Nee dat niet.
Bij aankoop van een Pioneer BR speler twv wel 1500 euro ofzo krijg je nu 10 BR films.
Vandaag werden dus de 10 discs afgeleverd![]()
Wel even dikke 350 euro aan BR discs![]()
Mazzeltje dus
Zooooo!! Wat een verhalen hier!! Afgelopen woensdag hebben wij dus ook een nieuwe tv gekocht (KDL-40W2000) met muurbeugel en kabels enz... Aankomende vrijdag wordt ie geleverd en opgehangen waarna ik natuurlijk gelijk die coupon op de bus knal. Maar nu ik al die reacties lees
wordt ik niet bepaald vrolijk.
Dus, als ik m op de bus heb gedaan laat ik het weer ff weten. En ook als ik m binnen heb. Is wel zo leuk
Kijken of het tegenwoordig allemaal wat sneller gaat daar bij Sony. Trouwens, het gaat toch nog wel om 60 gb versie eh
Dus, als ik m op de bus heb gedaan laat ik het weer ff weten. En ook als ik m binnen heb. Is wel zo leuk
Verwijderd
Ja gaat om een 60gb versie met 2 controllers een spiderman3 bluray(met bonusdisk) en 2 games Motorstorm en F1 Championship Edition...Althans dit was mijn pakket...!!madstefan schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:54:
Zooooo!! Wat een verhalen hier!! Afgelopen woensdag hebben wij dus ook een nieuwe tv gekocht (KDL-40W2000) met muurbeugel en kabels enz... Aankomende vrijdag wordt ie geleverd en opgehangen waarna ik natuurlijk gelijk die coupon op de bus knal. Maar nu ik al die reacties leeswordt ik niet bepaald vrolijk.
Dus, als ik m op de bus heb gedaan laat ik het weer ff weten. En ook als ik m binnen heb. Is wel zo leukKijken of het tegenwoordig allemaal wat sneller gaat daar bij Sony. Trouwens, het gaat toch nog wel om 60 gb versie eh
Verwijderd
Gelukt!!!
6 November (niet aangetekend) vestuurd, 23 november in het systeem en op zaterdag 1 december om 17.30 uur PS3 bezorgd! Op vrijdag 30 november zelf telefoon van Sony dat alles in orde was en dat de PS3 er binnen een week zou zijn. Mooi!
Nog steeds de 60GB versie. Helemaal top!
Het is even wachten, maar dan heb je ook wat....
Sterkte voor degenen die nog wachten.
6 November (niet aangetekend) vestuurd, 23 november in het systeem en op zaterdag 1 december om 17.30 uur PS3 bezorgd! Op vrijdag 30 november zelf telefoon van Sony dat alles in orde was en dat de PS3 er binnen een week zou zijn. Mooi!
Nog steeds de 60GB versie. Helemaal top!
Het is even wachten, maar dan heb je ook wat....
Sterkte voor degenen die nog wachten.
Verwijderd
gewoon een stomme vraag , maar zie ik het verkeerd als ik zeg : pot verdikkie je krijgt een gratis ps3 + plus wat extra's en nog boos worden als het even wat langer kan duren dan 2 weken ?
Oke alle begrip voor mensen die sinds oktober wachten... (mij ook een raadsel waarop sony w8) maar soms...
(ik wil info zeggen alleen tja...geheimhouding..:( )
Oke alle begrip voor mensen die sinds oktober wachten... (mij ook een raadsel waarop sony w8) maar soms...
Verwijderd
Uhm, ja? Zoiets moet binnen 5 werkdagen te regelen zijn. En het is is helemaal slecht geregeld dat de verzendingen niet op volgorde van datum ontvangen worden afgehandeld.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:42:
gewoon een stomme vraag , maar zie ik het verkeerd als ik zeg : pot verdikkie je krijgt een gratis ps3 + plus wat extra's en nog boos worden als het even wat langer kan duren dan 2 weken ?
En in principe betaal je die PS3 zo goed als helemaal zelf.....
Boos worden?Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:42:
Ik 'wacht' zelf nu vanaf 02-10 - ik ben niet boos
Je wilt wat? Info GEVEN? Vertel vertel wat jij te vertellen hebt!(ik wil info zeggen alleen tja...geheimhouding..:( )
Cheers
[ Voor 18% gewijzigd door WizzieJP op 03-12-2007 17:08 ]
Er is een moment geweest (week van 26-30 nov?) waar er bij een aantal geregistreerde personen 20 euro van de rekening is geboekt. Is er sindsdien nog bij mensen 20 euro van de rekening gehaald? Hebben ook alle mensen waar het geld af is geboekt al hun ps3 ontvangen?
Bij mij is 26-11 de €20 afgeschreven... nog geen PS3 pakket ontvangen...Furfoot schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:41:
Er is een moment geweest (week van 26-30 nov?) waar er bij een aantal geregistreerde personen 20 euro van de rekening is geboekt. Is er sindsdien nog bij mensen 20 euro van de rekening gehaald? Hebben ook alle mensen waar het geld af is geboekt al hun ps3 ontvangen?
Bij mij is de dag na het afschrijven (27e ofzo) van de 20euro de ps3 gebracht door TNTWizzieJP schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:58:
[...]
Bij mij is 26-11 de €20 afgeschreven... nog geen PS3 pakket ontvangen...
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:42:
Verwijderd
hier 26 nov afgeschreven en nog geen ps3.Furfoot schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:41:
Tja wat je boos noemt en als je info hebt, kom maar op, er wachten hier een hoop mensen op wat nuttige info.

Ik neem aan dat van iedereen die WEL een PS3 heeft ontvangen inmiddels de 20 euro van hun rekening is gehaald (26 of 27 nov) .
Verwijderd
Zit op een callcenter waar heel veel mensen ons contacteren. Helaas kunnen wij niks doen voor jullie. Maastricht (043-8800158) registreert de klant , controleert alle sony promo's en sturen dit weer uit. Wat ik ook heb begrepen is dat Sony green light moet geven , dit gebeurt niet door ons op de CC.
Ikzelf vindt het vreemd dat mensen die aanschaf + bon opsturen van medio okt. nog w8en op de ps3...
kortom even I can't help you out... even if you would slip some extra cash
Ikzelf vindt het vreemd dat mensen die aanschaf + bon opsturen van medio okt. nog w8en op de ps3...
kortom even I can't help you out... even if you would slip some extra cash
Verwijderd
Nou een week geleden de brief op de post gedaan etc. GIster gebeld of ik al in het systeem stond nou dat gelukkig wel alleen iemand heeft mijn bankrekening nummer niet goed in het systeem gezet. Fijn dat ze even hadden gebeld maar niet heus. ( bedankt krespo
) Meteen gewijzigd alleen dat gaat nog eens een week extra duren. En dan waarschijnlijk nog 4 weken wachten........
Jammer dat ik ook met een negatief puntje moet komen wou hem liever ook na 2 weken hebben maar helaas. Maar dan nog blijft een goede actie en ik weet het word het wachten waard ! suc6 voor de mensen die al 1 of 2 maanden wachten
Krijg je btw een hdmi kabel er bij ?
Jammer dat ik ook met een negatief puntje moet komen wou hem liever ook na 2 weken hebben maar helaas. Maar dan nog blijft een goede actie en ik weet het word het wachten waard ! suc6 voor de mensen die al 1 of 2 maanden wachten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 15:04 ]
Nee... je krijgt al genoeg hèVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:00:.....
Cheers
Verwijderd
ahh jammer
dan ga ik maar weer eens naar de MM lekker in die drukte met sinterklaas en kerst
damn kan echt niet meer wachten
Daar moet je hem dus zeker niet gaan halenVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:36:
ahh jammerdan ga ik maar weer eens naar de MM lekker in die drukte met sinterklaas en kerst
damn kan echt niet meer wachten

Afgelopen maandag heb ik de coupon op de bon gedaan.... Nu maar afwachten! Ik houd jullie op de hoogte!
Verwijderd
Ja ik heb ook al op een site gevonden weet niet of ik dat hier mag vermelden maar daar is tie 13 eu incl verzend kosten voor 1.5 meter vind het wel best hij zei dat tie 1080 p aan kan.Jab65 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 07:48:
[...]
Daar moet je hem dus zeker niet gaan halen. Je kunt beter op internet wat zoeken. Ik heb de mijne (werkt zeer goed met de inmiddels ontvangen PS3) voor 10 euro (incl verzending) via een eBay veiling.
Verwijderd
Ik zou vrijdag even bellen of alles goed is gegaan en of alles correct ingevuld is dat was dus niet bij mij zo en zo voorkom je dat het nog langer gaat duren het nummer is hier boven vermeld.Romberto schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:37:
Afgelopen maandag heb ik de coupon op de bon gedaan.... Nu maar afwachten! Ik houd jullie op de hoogte!
Als er een intertoys bij je in de buurt is, neem daar even een kijkje. Ik heb daar afgelopen zaterdag een HDMI kabel gehaald van 2,5 meter voor 15 euro.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:33:
[...]
Ja ik heb ook al op een site gevonden weet niet of ik dat hier mag vermelden maar daar is tie 13 eu incl verzend kosten voor 1.5 meter vind het wel best hij zei dat tie 1080 p aan kan.
Iedereen waar nog geen 20 euro af is geschreven krijgt nu dus gewoon 200 euro retour en geen ps3?
?????Furfoot schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:12:
Iedereen waar nog geen 20 euro af is geschreven krijgt nu dus gewoon 200 euro retour en geen ps3?
haha sukkelFurfoot schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:12:

Verwijderd
Hey proficiat.....Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:25:
Sinterklaas is gekomen:
Eindelijk de PS3 thuis - 7 oktober verstuurd
Ik verwacht hem nu toch ook elk moment maar zal wel niet meer van sinterklaas komen.
Wie allemaal; die de spullen in oktober opgestuurd hebben,heeft nog geen ps3??
ben ik dan nog de enigste>?????
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 19:14 ]
Verwijderd
bonnen 23 november verstuurt, aangetekend.
vandaag 5 december ps3 binnen. eindelijk lekker gamen
voor diegene die nog wachten, succes en blijf geduldig.
vandaag 5 december ps3 binnen. eindelijk lekker gamen
voor diegene die nog wachten, succes en blijf geduldig.
Verwijderd
Nope, 23 oktober opgestuurd. Dacht ik, kan ook de 24e geweest zijn.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:13:
[...]
Hey proficiat.....
Ik verwacht hem nu toch ook elk moment maar zal wel niet meer van sinterklaas komen.

Ik denk dat wij samen nog de diehards zijn m.b.t. het wachtenVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:13:
[...]
Hey proficiat.....
nhee iddVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:00:
damn dat is wel lekker snel gegaan bij rsteysel klopt echt geen hol van

Verwijderd
23e oktober verstuurd en nog niks. vandaag weer gebeld en die vrolijke muts aan de telefoon kwam weer met t verhaal dat ik nog steeds geen 'groen'licht van sony heb en dat ze dus nog niet kunnen versturen en waarom niet dat weten ze ook niet dus moest maar weer is bellen met n week.... zucht.
Ik heb mijn bon eind oktober verstuurd, aangetekend. En ook ik heb nog steeds niks ontvangen. Echt te belachelijk voor woorden dat er willekeurig wordt verdeeld en niet op basis van binnenkomst. Daar kan ik dus zo ontzettend pissed off over worden
Heb uiteraard ook al een paar keer gebeld en ook alle verhaaltjes gehoord die al eerder ter sprake zijn gekomen hierzo. Laatste bericht was dat er op goedkeuring van sony werd gewacht en ik "nog even" geduld moest hebben en dat ze verder ook niks konden vertellen.
Waardeloos systeem, stelletje prutsers daarzo
Heb uiteraard ook al een paar keer gebeld en ook alle verhaaltjes gehoord die al eerder ter sprake zijn gekomen hierzo. Laatste bericht was dat er op goedkeuring van sony werd gewacht en ik "nog even" geduld moest hebben en dat ze verder ook niks konden vertellen.
Waardeloos systeem, stelletje prutsers daarzo
Verwijderd
ik heb extra twee weken gewacht met de aankoop van mijn Bravia full HD om mee te kunnen doen met de actie. Op 7 oktober alles verstuurd voor de actie. Eind oktober in het systeem. En wij (mijn ouders doen ook mee met de actie) wachten nog steeds...... Een paar weken wachten is niet erg, maar een paar maanden.....zucht. Al een paar keer gebeld: "we wachten op goedkeuring van het hoofdkantoor." Ik hoop toch dat het dit jaar gaat lukken. Geen Euro 20 afgeschreven. Het rare is dat het volgens deze topic dus wel sneller kan. HDMI kabel en de Blu Ray DVD "Planet Earth" liggen hier te verstoffen.......
Verwijderd
ag je mag die hdmi kabel ook aan mij gevenVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:13:
ik heb extra twee weken gewacht met de aankoop van mijn Bravia full HD om mee te kunnen doen met de actie. Op 7 oktober alles verstuurd voor de actie. Eind oktober in het systeem. En wij (mijn ouders doen ook mee met de actie) wachten nog steeds...... Een paar weken wachten is niet erg, maar een paar maanden.....zucht. Al een paar keer gebeld: "we wachten op goedkeuring van het hoofdkantoor." Ik hoop toch dat het dit jaar gaat lukken. Geen Euro 20 afgeschreven. Het rare is dat het volgens deze topic dus wel sneller kan. HDMI kabel en de Blu Ray DVD "Planet Earth" liggen hier te verstoffen.......
Verwijderd
Kijk op Ebay, voor weinig (ongeveer Euro 15) heb je zo een HDMI kabel. Wel op de vervoerskosten letten.
Verwijderd
heb er al 1 besteld bij allekabels.nl wel goeie site volgens mij misschien een tip voor de rest
HDMI kabels etc etc... is dat niet iets voor het vraag&aanbod? Laten we hier de essentie van dit topic niet uit het oog verliezenVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:41:
Kijk op Ebay, voor weinig (ongeveer Euro 15) heb je zo een HDMI kabel. Wel op de vervoerskosten letten.
Verwijderd
He Remco,
Je bent niet de enigste die nog van oktober aan het wachten is. We moeten maar nog even geduld hebben, hoop dat hij snel komt.
Gr. Rick
Je bent niet de enigste die nog van oktober aan het wachten is. We moeten maar nog even geduld hebben, hoop dat hij snel komt.
Gr. Rick
Verwijderd
Nou mijn geduld begint anders aardig op te rakenVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:41:
He Remco,
Gr. Rick
Vind het gewoon belachelijk dat sommige(ik gun het ze van harte)de ps3 gewoon in 2 weken thuis hebben en sommige gewoon 2 maanden moeten wachten.
Zonder enige rede want die weten ze niet........
Verwijderd
ja volkomen mee eens. Als ze nou eerst die mensen van oktober afhandelen inplaats van november dat is toch eerlijker ? Beetje jammer van sony...... zal je zien dat ze uiteindelijk helemaal vergeten worden of dat er geen ps3 60 gb meer zijn bla bla bla nah lekker dannnVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:16:
[...]
Nou mijn geduld begint anders aardig op te raken![]()
![]()
![]()
Vind het gewoon belachelijk dat sommige(ik gun het ze van harte)de ps3 gewoon in 2 weken thuis hebben en sommige gewoon 2 maanden moeten wachten.
Zonder enige rede want die weten ze niet........
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 12:38 ]
Verwijderd
wanneer opgestuurd?Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:31:
Inmiddels wel de € 20,- afgeschreven hier. We wachten af......
Zo te zien zijn er helaas nog legio mensen uit oktober die net als ik nog geen PS3 ontvangen hebben (verzonden op 18 okt, gelukkig wel in het systeem...)WizzieJP schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:07:
[...]
Ik denk dat wij samen nog de diehards zijn m.b.t. het wachten... mijn bon is verzonden 02-10.. en ik heb nog geen PS3 binnen.
De vriendelijke mevrouw van het CC wist mij te melden dat de database van alle coupons die aan het begin zijn ingevoerd gecrasht is en dat ze die allemaal nog een keer hebben moeten invoeren. Tja, zou kunnen natuurlijk. Ach ja, geduld is ook een schone zaak, maar van mij mag ie nu wel een keer.
Ik heb vandaag even gebeld met Sony. Alles is correct ingevuld. De telefoniste gaf als levertijd: "het kan een week duren, maar ook 4 weken". Hmm... afwachten maar.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:34:
[...]
Ik zou vrijdag even bellen of alles goed is gegaan en of alles correct ingevuld is dat was dus niet bij mij zo en zo voorkom je dat het nog langer gaat duren het nummer is hier boven vermeld.
Een mailtje/telefoontje naar de klantenservice van Sony zou misschien kunnen helpen. De fout ligt of bij Sony en je moet er mee leren leven of bij het bedrijf die de opdracht heeft gekregen van Sony. In het laatste geval kan Sony eventueel druk uitoefenen als er meer van dit soort signalen binnenkomen.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:36:
[...]
ja volkomen mee eens. Als ze nou eerst die mensen van oktober afhandelen inplaats van november dat is toch eerlijker ? Beetje jammer van sony...... zal je zien dat ze uiteindelijk helemaal vergeten worden of dat er geen ps3 60 gb meer zijn bla bla bla nah lekker dannn
Verwijderd
Hoezo heb jij dat ook gedaan dan????Diamond AT schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:21:
[...]
Een mailtje/telefoontje naar de klantenservice van Sony zou misschien kunnen helpen. De fout ligt of bij Sony en je moet er mee leren leven of bij het bedrijf die de opdracht heeft gekregen van Sony. In het laatste geval kan Sony eventueel druk uitoefenen als er meer van dit soort signalen binnenkomen.
Nee. Ik heb mijn PS3 al gekregen.
[ Voor 6% gewijzigd door Tasminos op 07-12-2007 14:51 ]
ik kan op de hele site van Sony nergens een telefoonnummer vinden behalve dat nummer van die club prutsers in Maastricht die je iedere keer afwimpelen met hetzelfde lulverhaal
Verwijderd
020 658 1911Grindtegel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:59:
ik kan op de hele site van Sony nergens een telefoonnummer vinden behalve dat nummer van die club prutsers in Maastricht die je iedere keer afschepen met hetzelfde lulverhaal
Of het gaat helpen is een tweede, maar dit is het nr. van Badhoevedorp.
Nog wat gegevens:
Contactgegevens Sony Nederland
Of misschien nog beter:
Contactfomulier
Misschien dat het helpt als er meerdere serieuze reacties worden ingediend. Succes!!
Of misschien nog beter:
Contactfomulier
Misschien dat het helpt als er meerdere serieuze reacties worden ingediend. Succes!!
[ Voor 66% gewijzigd door Tasminos op 07-12-2007 15:25 ]
Verwijderd
Helpt helemaal niets heb ik ook al gebeld hun komen met het verhaal dat het 8 weken kan duren.Diamond AT schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:19:
Nog wat gegevens:
Of misschien nog beter:
Contactfomulier
Verteld dat ik al 8 weken wacht,uhh ja meneer het enige bericht wat wij uit maastricht krijgen(callcenter) is dat ze een achterstand hebben en dat het bijna weggewerkt. Meer weten ze daar ook niet en ik had toevallig een mevrouw die over de bravia ging.
En mailen krijg je nooit een reaktie van terug.
Bij het callcenter wimpelen je ze af met een of ander verhaal dat het binnen 2 weken goed moet komen,zeggen de al 1,5 maand.
Dus maar wachten wachten wachten en nog maar wachten.
Dus wachten wachten wachten en nog maar wachten
Even voor de duidelijkheid. Ik sta op het punt die coupon en die streepjescode enso op de bus te doen. Maar als we het over de streepjescode hebben, dan bedoelen we toch zo'n sticker die op de doos geplakt is met serial nummer en al die troep?
bedankt alvast
bedankt alvast
Verwijderd
Nummer begint met S/N 0madstefan schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:49:
Even voor de duidelijkheid. Ik sta op het punt die coupon en die streepjescode enso op de bus te doen. Maar als we het over de streepjescode hebben, dan bedoelen we toch zo'n sticker die op de doos geplakt is met serial nummer en al die troep?
bedankt alvast
Verwijderd
Nou vandaag weer gebeld. Goed nieuws voor mij dan gelukkig ik kan hem binnen 2 weken verwachten nu maar hopen dat het klopt
Tja dat werd mij twee weken geleden ook verteld, maar ondertussen wacht ik ook nog steeds... ik hoop het voor je, maar ik zou niet vreemd opkijken als het langer duurt.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:52:
Nou vandaag weer gebeld. Goed nieuws voor mij dan gelukkig ik kan hem binnen 2 weken verwachten nu maar hopen dat het klopt
Verwijderd
En mij al 3 keer dus zijn al 6 weken verder maar suc6 er mee.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:52:
Er is nog hoop voor de lang wachtenden. Heb 2 weken geleden gebeld met het CC. Toen werd gemeld dat het ongeveer nog 2 weken wachten was. Gelukkig klopte dit en is hij gisteren afgeleverd !Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:32:
[...]
En mij al 3 keer dus zijn al 6 weken verder maar suc6 er mee.
Mja, en tegen andere mensen wordt gezegd dat als je int systeem staat dat het nog 4 weken kan duren, en wordt hij een dag later bezorgd
Ik ben serieus van mening dat de helpdesk ondertussen gewoon een standaard antwoord klaar heeft om je een tijdje te laten wachten. Er is écht geen lijn op te trekken momenteel.
Eigenlijk zou je een 1 dec ook moeten hebben gebeld, en dan hadden ze moeten zeggen dat hij er binnen een week was, dán was het wel plausibel geweest, maar voorlopig 'gokken' ze aan de telefoon ook maar met de standaard antwoorden, omdat het ze nu misschien lukt om een gemiddelde handlingtijd van 2 weken te hebben bij de coupons.
Zeker als ik bedenk dat ze je tegenwoordig zeggen dat de DB gecrashed is en ze alles opnieuw moeten invoeren, dan wordt het al een stuk minder aannemelijk om te denken dat ze zich écht aan de 2 weken kunnen houden. Ik denk dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan Duke Nukem Forever 'It's done when it's done'...
Eigenlijk zou je een 1 dec ook moeten hebben gebeld, en dan hadden ze moeten zeggen dat hij er binnen een week was, dán was het wel plausibel geweest, maar voorlopig 'gokken' ze aan de telefoon ook maar met de standaard antwoorden, omdat het ze nu misschien lukt om een gemiddelde handlingtijd van 2 weken te hebben bij de coupons.
Zeker als ik bedenk dat ze je tegenwoordig zeggen dat de DB gecrashed is en ze alles opnieuw moeten invoeren, dan wordt het al een stuk minder aannemelijk om te denken dat ze zich écht aan de 2 weken kunnen houden. Ik denk dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan Duke Nukem Forever 'It's done when it's done'...
Wanna play?
Verwijderd
zou dit gedoe ook zo zijn met die 200 retour ? weet er iemand toevallig iets van of dat loopt ?
Heb vandaag de coupon voor de ps3 op de bus gedaan. Nu (even?) afwachten. Houdt jullie wel op de hoogte.
Verwijderd
Eerder in dit topic werd gevraagd of er ook op zaterdag bezorgd wordt volgens mij.
Ja dus, gisteren eindelijk het pakket ontvangen.
Hoop voor de wachtenden dat het pakket snel bezorgd wordt bij jullie!
Ja dus, gisteren eindelijk het pakket ontvangen.
Hoop voor de wachtenden dat het pakket snel bezorgd wordt bij jullie!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 12:19 ]
Dit topic is gesloten.