Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.259 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:57:
O het geluid doet me niet veel ik kan al erg weinig horen, als ik maar iets hoor vind ik het al best.

Ik zit alleen te twijfelen of ik nu een xbox 360 ga kopen (vanmiddag) of net voor de kerst, met al
die voorspellingen over een prijsdaling van de xbox 360. Daarbij heeft mijn broertje alzo'n 15 games die ik lekker kan gebruiken, dus dan zit ik wel goed overigens :)

Laptop vriend geen dank ;)
ik zou niet wachten hoor. de prijsdaling (als ie er al komt) zal echt niet spectaculair zijn, Bovendien krijg je nu bijna overal extra games erbij.

btw : ik ben echt blij met mn xbox. in eerste instantie dat ding alleen gekocht om te gamen, maar ik gebruik hem nu ook zo veel om films te streamen vanaf mn pc, echt ideaal dat je ze zonder veel gedoe op de tv kan zien nu. Had trouwens ook niet verwacht dat xbox live zo goed zou werken... is mij die 6e per maand wel waard!

Het feit dat ie 5 dagen na aanschaf al kapot was ben ik al bijna vergeten ;) gelukkig was ie binnen 8 dagen weer terug, alleen nu wel een luidruchtige hitachi drive, maargoed.....

[ Voor 28% gewijzigd door T7D_Sneezy op 18-10-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:25:
[...]

*snif* heb hier echt naar uitgekeken dit spel, maar de timing is gewoon verkeerd... echt geen tijd om nog een spel erbij te hebben. Mijn vriendin verklaart me voor gek; alweer een spel en ik heb amper tijd om te gamen...
Bekend probleem :( Ik moet of minder slapen, of meer uren in een dag zien te stoppen.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar gegaan met minder slapen, maar werken wordt er niet leuker op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
T7D_Sneezy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

ik zou niet wachten hoor. de prijsdaling (als ie er al komt) zal echt niet spectaculair zijn, Bovendien krijg je nu bijna overal extra games erbij.

btw : ik ben echt blij met mn xbox. in eerste instantie dat ding alleen gekocht om te gamen, maar ik gebruik hem nu ook zo veel om films te streamen vanaf mn pc, echt ideaal dat je ze zonder veel gedoe op de tv kan zien nu. Had trouwens ook niet verwacht dat xbox live zo goed zou werken... is mij die 6e per maand wel waard!

Het feit dat ie 5 dagen na aanschaf al kapot was ben ik al bijna vergeten ;) gelukkig was ie binnen 8 dagen weer terug, alleen nu wel een luidruchtige hitachi drive, maargoed.....
prijsdaling voor de elite is er al, teninste bij dimplus is ie nu 419

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De problemen en technische vragen horen niet in dit topic thuis. Echter, de plek waar het wel moet, is volgens mij niet druk, of helemaal niet bezocht door mensen uit het topic hier.

Ik heb al meerdere problemen en vragen over de 360 zien verdwijnen met 0 reacties. Op mijne is ook nog niets geweest

[X360] Krakende headset door Dolby set

Als wij dit topic schoon willen houden, en dat willen we, is het misschien wel zo leuk/aardig/behulpzaam, als we af en toe eens hier:

Spielerij - Problemen & Vragen

Kijken of we iets kunnen beantwoorden. Degene van het topic blij, jij blij en wij blij dat de technische vragen hier verdwijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:44:
Ik ben maar gegaan met minder slapen, maar werken wordt er niet leuker op :')
mwah ook dan krijg ik problemen thuis :)
heb al een paar keer tot 4.30 doorge-gamed en dan om om 8u opstaan. Viel niet in goede aarde ;)

Stiekem es kijken of ik orange box toch ergens kan scoren :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

mwah ook dan krijg ik problemen thuis :)
heb al een paar keer tot 4.30 doorge-gamed en dan om om 8u opstaan. Viel niet in goede aarde ;)

Stiekem es kijken of ik orange box toch ergens kan scoren :)
doet me denken aan de eerste weken dat wij internet hadden.. ook nachten wakker waren ouders ook niet zo blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
crazylegs schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:14:
[...]

doet me denken aan de eerste weken dat wij internet hadden.. ook nachten wakker waren ouders ook niet zo blij mee :P
haha eerste weken internet, toen was ik 17 ofzo... dialup 33k6 ftw! hehe

nee met thuis bedoel ik niet mijn ouders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

ik was toen ook een jaar of 16 idd, 33k6 :) lol maar oke nu weer on-topic.
Iemand iets gehoord/vernomen over mogelijke prijsdalingen de komende maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was et vrouwtje boos omdat je te chago was om op te staan phuse? :+

j/k :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upcomming releases Europe:

2 november: Naruto: Rise of a Ninja
9 november: Call of Duty 4: Modern Warfare
16 november: Assassin's Creed
16 november: Mass Effect
23 november:Kane & Lynch
30 november: Army of Two
30 november: Guitar Hero 3

En ik moet nog Halo 3, Bioshock en PGR 4 uitspelen..
So much great games but yet so little time ;( :+

Hoe goed is de Xbox360 dit najaar ingegaan zeg!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Assasin's Creed wordt of uitgesteld of zal megabuggy zijn
Kane & Lynch heeft geen live co-op, terwijl die game naar mijn gevoel omdraait!

Laat de rest maar komen, ps je bent katamari damaci nog vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:27:
Was et vrouwtje boos omdat je te chago was om op te staan phuse? :+

j/k :*
offtopic:
neuh helemaal niet, ik heb er geen last van; sta gewoon op.

Ze verklaart me alleen voor gek dat ik zo lang blijf gamen, maar dat is ze wel gewend. Af en toe wil ze ook nog wel es mee doen (sporadisch met gears of war of halo 3 tegenwoordig).

hmm Assassin's Creed uitstellen? dat zou mooi zijn, dan kan ik toch nog Orange Box kopen :)

heb ook een ps3 om te voeren
gelukkig komt er voor de wii niks uit, laatst mario party8 gespeeld en begin steeds meer te twijfelen aan die "motion controls". Werkte echt voor geen meter. Ik hield me netjes aan de bewegingen zoals voorgedaan terwijl iemand die gewoon wild met zijn wiimote stond te schudden won... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij zijn er meerdere mensen die zowel ps3 als xbox360 hebben. Denk dat ik me daar maar bij moet voegen.

Na een ps1 en ps2 was ik niet te overtuigen voor de xbox destijds.. however laatste weken bij een maatje van me en zijn 2 koters (us gezin) op xbox360 zitten spelen. wauw.

Heeft het nut of maakt het uit als ik US xbox aanschaf ? lees namelijk in Nederland over veel problemen en klachten maar spreek diverse us guys die nergens last van hebben. ( volwassenen dus praten over meer, dus ze zijn wel eerlijk en niet 200% bevooroordeeld, natuurlijk wel stukje :+ )

[ Voor 34% gewijzigd door Capo op 18-10-2007 14:13 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:00:
[...]

offtopic:
neuh helemaal niet, ik heb er geen last van; sta gewoon op.

Ze verklaart me alleen voor gek dat ik zo lang blijf gamen, maar dat is ze wel gewend. Af en toe wil ze ook nog wel es mee doen (sporadisch met gears of war of halo 3 tegenwoordig).

hmm Assassin's Creed uitstellen? dat zou mooi zijn, dan kan ik toch nog Orange Box kopen :)

heb ook een ps3 om te voeren
gelukkig komt er voor de wii niks uit, laatst mario party8 gespeeld en begin steeds meer te twijfelen aan die "motion controls". Werkte echt voor geen meter. Ik hield me netjes aan de bewegingen zoals voorgedaan terwijl iemand die gewoon wild met zijn wiimote stond te schudden won... :S
Mario Galaxy, Metroid Prime 3 ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:16

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

offtopic:
LOL hmm...eerste internet....wauw..nostalgie..toen was ik 20...28k8 it was :) pfff..alweer 11 jaar geleden :+

Maar ehh....weet iemand of die gamepacks met 4 games nog verkrijgbaar zijn? M'n buurman was gisteravond ff bij me en die heb ik ff PGR4 en Halo 3 (online) laten zien. hehe hij wil nu ook een 360 kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 18-10-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:17:
[...]

Mario Galaxy, Metroid Prime 3 ? ;)
haha ja sure, mario kan me niet langer dan 5 minuten boeien en met Metroid Prime ben ik nooit verder gekomen dan met deel 1 op de cube het intro/tutorial level, en zelfs dat heb ik niet afgemaakt (gaap!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Capo schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:11:
Volgens mij zijn er meerdere mensen die zowel ps3 als xbox360 hebben. Denk dat ik me daar maar bij moet voegen.

Na een ps1 en ps2 was ik niet te overtuigen voor de xbox destijds.. however laatste weken bij een maatje van me en zijn 2 koters (us gezin) op xbox360 zitten spelen. wauw.

Heeft het nut of maakt het uit als ik US xbox aanschaf ? lees namelijk in Nederland over veel problemen en klachten maar spreek diverse us guys die nergens last van hebben. ( volwassenen dus praten over meer, dus ze zijn wel eerlijk en niet 200% bevooroordeeld, natuurlijk wel stukje :+ )
Nee geen nut, US xbox speelt niet alle games af die je in Nederland koopt. Dat zou betekenen dat bijna al je games uit Amerika moet importeren.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
daar was ik al bang voor..crap.

Moet ik dus ff gaan rondsurfen om achter te komen hoe het momenteel staat met defecten.

Wil cod4 fatsoenlijk live spelen op de xbox.. yihaaa ;)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:23:
[...]

haha ja sure, mario kan me niet langer dan 5 minuten boeien en met Metroid Prime ben ik nooit verder gekomen dan met deel 1 op de cube het intro/tutorial level, en zelfs dat heb ik niet afgemaakt (gaap!)
Heiligschennis..Mario Galaxy wordt GOTY materiaal..mgoed tis geen wii topic hier :P.

Ik wil thuis verder met Hl2!! Ook al heb ik em al es uitgespeeld op de pc, is alweer een tijdje geleden, en het is toch een topgame _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:23:
[...]

Phusebox, niet als belediging bedoeld. Maar waarom speel je spellen ? Spellen die door ieder goed/geweldig opgevangen worden vind jij meestal maar ronduit kut. Waar kun jij jezelf nou wel mee vermaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:31:
Upcomming releases Europe:

2 november: Naruto: Rise of a Ninja
9 november: Call of Duty 4: Modern Warfare
16 november: Assassin's Creed
16 november: Mass Effect
23 november:Kane & Lynch
30 november: Army of Two
30 november: Guitar Hero 3

Hoe goed is de Xbox360 dit najaar ingegaan zeg!! _/-\o_
Ah dat meen je niet.. :o Ga vrijdag the Orange Box halen... en al deze spellen staan eigenlijk ook op mijn lijstje van must buys op release date... Behalve kane & lynch want dat ken ik niet echt? Maarja als je Mass Effect hebt ben je voorlopig nog wel wat weekjes zoet....
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:46:
[...]

Phusebox, niet als belediging bedoeld. Maar waarom speel je spellen ? Spellen die door ieder goed/geweldig opgevangen worden vind jij meestal maar ronduit kut. Waar kun jij jezelf nou wel mee vermaken ?
Hij vind gears of war erg cool als ik zijn verhalen mag geloven, dus hij heeft wel smaak ;)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2007 14:48 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Heiligschennis..Mario Galaxy wordt GOTY materiaal..mgoed tis geen wii topic hier :P.

Ik wil thuis verder met Hl2!! Ook al heb ik em al es uitgespeeld op de pc, is alweer een tijdje geleden, en het is toch een topgame _O_
Ik ben maar gelijk begonnen met Episode One, heb de hoofdgame toendertijd al op PC gespeeld dus het verhaal zit nog enigszins in mijn geheugen. Het begint trouwens gelijk weer geweldig, ongelofelijk zoveel emotie ze kunnen overbrengen met de animaties van de characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:46:
[...]

heb die vraag al zo vaak gehad zeg; omdat ik geen kuddedier ben moet ik maar niet meer gamen

Mario op de nes was leuk, daarna niet meer eigenlijk. Mario64 was nog ok, maar bij sunshine ging t toch mis.
Metroid Prime heeft me nooit kunnen boeien, graphics en gameplay spraken me niet aan.

Ik hou het bij racegames en shooters (bij gebrek aan een fatsoenlijke voetbalgame sinds 2002 ofzo :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro Evo 2008? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

T7D_Sneezy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

Mag ik vragen hoe jij het voor elkaar gekregen hebt om movies naar je xbox te streamen. Mij is het tot nu toe nog niet gelukt. Je mag DMen hoor, het is dat het bij jou uit staat anders had ik geDMd.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm check de reviews/previews eens? het wordt echt een matige game... vond de demo ook al bar slecht. Zelfs Fifa was beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou kun je beter ophouden :').

Fifa was bar slecht, trage spelers die niet op tijd reageren zodat je bijna onmogelijk kunt scoren.
Nee dankje, dan ga ik toch voor de snelle responsive Pro Evo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:46:

Fifa was bar slecht, trage spelers die niet op tijd reageren zodat je bijna onmogelijk kunt scoren.
tuurlijk,

237 games gewonnen, 27 verloren.
in die wedstrijden 715 keer gescoord. nee lukt niet man scoren

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:46:

meen je dat? ik had het echt precies tegenovergesteld. PES2008 gaat echt zo traag...

volgens mij klop ik geestelijk gezien niet 100%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar mars ik weet al heel lang dat jij Fifa gewend bent, en er ook een fanboy van bent. Ik ben doorgaans vrij goed in voetbalgames, maar in de Fifa 08 demo kon ik echt met moeite scoren. Passes kwamen bijna altijd aan bij de verdediging van het andere team etc, spelers die niet in de diepte lopen.

Maar volgens mij klop je idd niet helemaal phuse :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Fixed.

Fifa 2008 is een topper, en als je het niet kan, moet je niet doen alsof het een kut-game is. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
dommerick schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Mag ik vragen hoe jij het voor elkaar gekregen hebt om movies naar je xbox te streamen. Mij is het tot nu toe nog niet gelukt. Je mag DMen hoor, het is dat het bij jou uit staat anders had ik geDMd.
stap 1: download Windows media player 11 op je pc. Zet daarbij het media delen aan en selecteer de mappen die je wilt delen.
stap 2: de xbox accepteert alleen wmv formaat. Hier heb ik ergens op een website een batch bestand voor gevonden die samen met VLC mediaplyer van alle formaten een wmv bestand maakt.
stap 3: zet die bestanden in de gedeelde mappen en streamen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Capo schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:37:
daar was ik al bang voor..crap.

Moet ik dus ff gaan rondsurfen om achter te komen hoe het momenteel staat met defecten.

Wil cod4 fatsoenlijk live spelen op de xbox.. yihaaa ;)
Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was.
Mocht je een problemen met je box hebben kun je de xbox-helpdesk bellen en dan haalt UPS 'm bij je thuis op. Na een weekje of twee heb je gewoon weer een nieuwe.
Waarschijnlijk zul je dat niet eens meemaken zolang je er maar op let dat je box én adapterblok genoeg koele lucht kunnen aanzuigen.

Zie je wel online bij COD4 dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 05:17
T7D_Sneezy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:04:
[...]

stap 1: download Windows media player 11 op je pc. Zet daarbij het media delen aan en selecteer de mappen die je wilt delen.
stap 2: de xbox accepteert alleen wmv formaat. Hier heb ik ergens op een website een batch bestand voor gevonden die samen met VLC mediaplyer van alle formaten een wmv bestand maakt.
Of zelfde stappen, maar dan met tversity; dan heb je genoeg aan een lagere vorm van windows mediaspeler. En de nieuwe package heeft alle codecs erbij.
Er wel aan denken dat je windows mediaplayer NIET hebt lopen tijdens TVersity.
Ook de map delen.

En op de xbox zie je onder je media automisch een extra computer

Werkt bij mij perfect
(op een enkele video na - met vage codec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Ik heb een vraagje over Orange Box
Ik zie dat HL2 er ook bij zit maar is dit dan ook in HD kwaliteit of gewoon de xbox game???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyoma schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:25:
Ik heb een vraagje over Orange Box
Ik zie dat HL2 er ook bij zit maar is dit dan ook in HD kwaliteit of gewoon de xbox game???
Dat is gewoon in de HD resoluties hoor, en uiteraard ook bijbehorende textures, grafische effecten, etc. Ik weet niet hoe het intern gerenderd wordt, maar op de doos staat 720p, 1080i en 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

T7D_Sneezy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:04:
[...]

Stiekem zou het wel handig zijn om een linkje te hebben naar die batch file O-)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
installeer VLC media player in je C: root. Anders werkt ie niet.. of je moet zelf dat batch bestand aanpassen (ik ben een noob met die dingen)

maar hier is de link:
http://happybeggar.com/in...&task=view&id=65&Itemid=2

Je sleept gewoon een filmbestand bovenop dat bestand en dan duurt het ongeveer 15-20 minuten om een film van een uur om te zetten. Dit bestand komt in de map te staan waar ook het oorspronkelijke bestand te vinden is.

[ Voor 6% gewijzigd door T7D_Sneezy op 18-10-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:19

BioHazard

*\o/*

dommerick schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:24:
[...]

Stiekem zou het wel handig zijn om een linkje te hebben naar die batch file O-)
Idd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
.KeN. schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:15:
[...]

Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was.
Mocht je een problemen met je box hebben kun je de xbox-helpdesk bellen en dan haalt UPS 'm bij je thuis op. Na een weekje of twee heb je gewoon weer een nieuwe.
Waarschijnlijk zul je dat niet eens meemaken zolang je er maar op let dat je box én adapterblok genoeg koele lucht kunnen aanzuigen.

Zie je wel online bij COD4 dan :+
he bike brother :+
ja koeling hou ik met alle apparatuur in de gaten wel..

eerst de xbox360 en over jaar of anderhalf es naar de ps3 voor erbij kijken. We zijn geen pubertjes meer die 8 uur per dag kunnen gamen.. werk, relatie, etc.

het is salaris tijd dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Even een twijfelmomentje. Ik heb vanmiddag bij de MM een 2e controller gehaald en het valt me op dat de triggers een vrij mechanisch klinken en dat je de "Directional pad" wat harder moet indrukken voor het reageert, vergeleken met m'n 1e controller. Zijn dit gewoon normale verschijnselen van een nieuwe controller, of zal ik morgen toch ff teruggaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 05:17
En bij TVersity gaat het decoden "on the fly"
Oftewel; ik klik de originele fila via mijn xbox aan - en die speelt hem (met een vertraging van +/-15 to 30 seconden - waar je dus nix van merkt) op mijn tv af.
Nix geen batch of wat dan ook.... gewoon - gaan met die banaan... uh..film

[ Voor 2% gewijzigd door Hen3s op 18-10-2007 18:32 . Reden: foutje in text ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

RvO_6 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:13:
Even een twijfelmomentje. Ik heb vanmiddag bij de MM een 2e controller gehaald en het valt me op dat de triggers een vrij mechanisch klinken en dat je de "Directional pad" wat harder moet indrukken voor het reageert, vergeleken met m'n 1e controller. Zijn dit gewoon normale verschijnselen van een nieuwe controller, of zal ik morgen toch ff teruggaan?
Er zijn bij mijn weten 2 verschillende controllers in omloop. Natuurlijk is het zo dat een verse controller iets meer tegendruk geeft, maar het zou gewoon kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb een vraag,
Is de Logitech Driving Force Pro of Logitech Driving Force (heb ze beide) ook compatible met de X360?
Ze zijn eigenlijk voor de PS2 maar werken ook op PC.

Ik denk het eigenlijk niet maar wie weet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:21

Rem

Ben ik nu gek, of ben ik gek?

de xbox 360 voor 315 (premium)

en halo 3 los voor 50 euro

Maakt samen 365.

Het xbox + halo pack voor 380 is de goedkoopste die ik vind.

Dus je betaalt 15 euro extra voor HDMI?

Ik ben van plan m'n xbox via een Vga kabel op m'n monitor aan te sluiten, dus zijn er nog meer nadelen t.o.v. het halo pack, anders scheelt het toch mooi weer ff 15 euro.. Je blijft toch nederlander hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Capo schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:45:
[...]

he bike brother :+
ja koeling hou ik met alle apparatuur in de gaten wel..

eerst de xbox360 en over jaar of anderhalf es naar de ps3 voor erbij kijken. We zijn geen pubertjes meer die 8 uur per dag kunnen gamen.. werk, relatie, etc.

het is salaris tijd dus :P
Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/global/smileys/bye.gif

Helaas wel ja, maar goed. Mooi niet dat ik tegenwoordig elke avond kan gamen.
Al flink wat sneren van mijn vriendin gekregen als ik snel even de deur opendoe met mijn headset op en snel weer terugren naar mijn pot GoW met vrienden ipv dat ik gelijk vraag hoe haar dag was :D :p

Maar goed, je zult er iig geen spijt van krijgen. Dat is een ding dat zeker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Als ik nu voor het eerst een 360 zou halen, zou ik zeker voor de HDMI versie gaan. ten eerste om de HDMI en ten tweede zou dat ding minder energie vreten/beter koelen. Dan is mijn mening, en de meesten zullen die delen, dat die 15euro extra dubbel en dwars waard.

maar ik ben gewoon tevreden met m'n (oude) premium icm met component, HDMI zal niet veel mooier zijn, daarom vind ik het niet waard om een nieuwe HDMI 360 aan te schaffen. (of er moet iemand volle bak willen betalen voor de mijne, dat ik weinig hoef bij te leggen, maar hey, waarom zou je)

M'n Toshiba scherm heeft 2 HDMI poorten, 1 daarvan heb ik aangesloten naar m'n PC, die andere poort is gereserveerd voor.. .de toekomst. PS3 misschien? ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Terryb47 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:50:
Als ik nu voor het eerst een 360 zou halen, zou ik zeker voor de HDMI versie gaan. ten eerste om de HDMI en ten tweede zou dat ding minder energie vreten/beter koelen. Dan is mijn mening, en de meesten zullen die delen, dat die 15euro extra dubbel en dwars waard.

maar ik ben gewoon tevreden met m'n (oude) premium icm met component, HDMI zal niet veel mooier zijn, daarom vind ik het niet waard om een nieuwe HDMI 360 aan te schaffen. (of er moet iemand volle bak willen betalen voor de mijne, dat ik weinig hoef bij te leggen, maar hey, waarom zou je)

M'n Toshiba scherm heeft 2 HDMI poorten, 1 daarvan heb ik aangesloten naar m'n PC, die andere poort is gereserveerd voor.. .de toekomst. PS3 misschien? ;)
HDMI of component maakt niet altijd verschil, het verschilt echt per LCD, sony bravia van een vriend van me daar zie je het verschil niet maar op samsung schermen bijvoorbeeld weer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Vandaag Eternal Sonata gekocht bij de FRS. (Hij komt morgen officieel uit)
Het spel heeft gewoon echt een super sfeer.
Ben nog maar kort bezig geweest maar hij is echt een aanrader voor de RPG fans. Geweldige karakter ontwikkeling, ik wil af en toe polka gewoon een ontzettende knuffel geven.
Waarom stond deze topper niet op je release lijst :).

Grafisch de mooiste game die ik op de 360 heb gespeeld, nog nooit zo'n sfeer meegemaakt maar je moet er wel van houden.
Voor de fans.De japanse stemmen zijn ook aanwezig. Al is de engelse voice acting niet slecht tot nu toe.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Mystic_X schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:34:
Ben nog maar kort bezig geweest maar hij is echt een aanrader voor de RPG fans. Geweldige karakter ontwikkeling, ik wil af en toe polka gewoon een ontzettende knuffel geven.

Grafisch de mooiste game die ik op de 360 heb gespeeld, nog nooit zo'n sfeer meegemaakt maar je moet er wel van houden.
Voor de fans.De japanse stemmen zijn ook aanwezig. Al is de engelse voice acting niet slecht tot nu toe.
Omdat het helaas wel een JRPG is met alle mankementen van dien. Ik ga hem zelf ook wel spelen, maar ik weet al dat ik me over het feit moet zetten dat zoiets simpel als een uitrusting die je ziet er niet inzit(mannetjes zien er altijd hetzelfde uit :-( )

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46

Overtreft GoW en Bioshock? Neem die game eens mee :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:30:
Ben ik nu gek, of ben ik gek?

de xbox 360 voor 315 (premium)

en halo 3 los voor 50 euro

Maakt samen 365.

Het xbox + halo pack voor 380 is de goedkoopste die ik vind.

Dus je betaalt 15 euro extra voor HDMI?

Ik ben van plan m'n xbox via een Vga kabel op m'n monitor aan te sluiten, dus zijn er nog meer nadelen t.o.v. het halo pack, anders scheelt het toch mooi weer ff 15 euro.. Je blijft toch nederlander hé :+
Bij MM in ede is de xbox halo pack 344 :*) dus dat scheeld nog meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ede? En nog op voorraad? Iemand toch een prijsmatch geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is een héél knap spel ja. Zit nu in de tweede chapter. De "interludes" zijn wel vreemd: Wat geschiedenis over Chopin, met pianomuziek en foto's.
Gevechten zijn wel vrij eentonig, op dat vlak was Blue Dragon toch beter.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54

Flabergasted

Prepare to die !

Vraag (je) :

Nu de HDMI aansluiting nu dan ook beschikbaar is voor de Premium versie,
lijkt me dit een mooi moment om er ook een aan te schaffen.
( even wachten tot eind v.d maand i.v.m. mogelijke aankondiging prijsverlaging ? )

Maar : wat me altijd tegenhield is het lawaai.
Ik wil daarom de Xbox aan de andere kant van de muur plaatsen, in de gang,
gat boren voor de HDMI aansluiting naar de TV en klaar, lawaai gefilterd.

Maar hoe is het bereik van de draadloze controllers ?
pikken deze het signaal nog op door deze muurbarriere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

Flabergasted schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:25:
Vraag (je) :

Nu de HDMI aansluiting nu dan ook beschikbaar is voor de Premium versie,
lijkt me dit een mooi moment om er ook een aan te schaffen.
( even wachten tot eind v.d maand i.v.m. mogelijke aankondiging prijsverlaging ? )

Maar : wat me altijd tegenhield is het lawaai.
Ik wil daarom de Xbox aan de andere kant van de muur plaatsen, in de gang,
gat boren voor de HDMI aansluiting naar de TV en klaar, lawaai gefilterd.

Maar hoe is het bereik van de draadloze controllers ?
pikken deze het signaal nog op door deze muurbarriere ?
Mijn controller doet het zelfs als ik op de 1e etage ben. Stuk beter dan het infrarood van je afstandsbedinging iig ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

HDMI, werkt dat alleen met een full HD of ook met een HD ready?? en maakt het erg veel verschil?

ik kan namelijk een "ouderwetse" premium krijgen met GoW, Forza 2 en Viva Pinata voor €350....

OF een halo 3 pakket met de nieuwe, voor 350....

Wat zou ik doen?

[ Voor 46% gewijzigd door RMB op 19-10-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

RMB schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:12:
HDMI, werkt dat alleen met een full HD of ook met een HD ready?? en maakt het erg veel verschil?

ik kan namelijk een "ouderwetse" premium krijgen met GoW, Forza 2 en Viva Pinata voor €350....

OF een halo 3 pakket met de nieuwe, voor 350....

Wat zou ik doen?
Dat ligt eraan wat je wilt en hoe belangrijk je HDMI vindt. HDMI kan ook op HD-Ready tv's zitten, maar dat staat wel in de handleiding van je TV. Het verschil tussen HDMI en Component is niet verschrikkelijk groot wat ik zo uit dit topic kan opmaken. Ik zou zelf voor de "ouderwetse" gaan. Je krijgt er 3 echt verschillende spellen bij en het zijn ook nog alledrie titels die rond de 9 hebben gescoord in de diverse reviews.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB waar kan je het krijgen voor 350?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nba2k8 al ergens zien liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:29:
RMB waar kan je het krijgen voor 350?
Dynabyte, zag ik gisteren toevallig op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Yup dit is inderdaad een aanbieding op de website van Dynabyte, XBox 360 Premium met GoW, viva Pinata en Forza Motorsport 2. Ik ga morgen eens kijken of ze deze bundel nog hebben liggen in de vestiging in Heerlen :) HDMI uitgang is voor mij niet zo van belang omdat ik een oudere tv heb (CRT), dus dat is voor mij geen must.

[ Voor 20% gewijzigd door ijskonijn op 19-10-2007 10:32 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

HW Sales

PlayStation 2 215K
PlayStation 3 119.4K
PlayStation Portable 284.5K
Xbox 360 527.8K
Wii 501K
Nintendo DS 495.8K
Game Boy Advance 75K

SW Sales

360 HALO 3* MICROSOFT (CORP) 1 3.3 million
WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA 2 282K
NDS LEGEND OF ZELDA: PHANTOM HOURGLASS NINTENDO OF AMERICA 3 224K
PS2 MADDEN NFL 08 ELECTRONIC ARTS 4 205K
360 SKATE ELECTRONIC ARTS 5 175K
360 MADDEN NFL 08 ELECTRONIC ARTS 6 173K
WII METROID PRIME 3: CORRUPTION NINTENDO OF AMERICA 7 167K
360 BIOSHOCK TAKE 2 INTERACTIVE (CORP) 8 150K
NDS BRAIN AGE 2: MORE TRAINING IN MINUTES A NINTENDO OF AMERICA 9 141K
PS3 HEAVENLY SWORD SONY (CORP) 10 139K

Eerste keer sinds Wii launch dat een andere console meer verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Gister na de demo echt vele malen gespeeld te hebben heb ik toch maar S.K.A.T.E. gekocht, en wat een gaaf spel.
Het is echt gigantisch, en de combinatie's zijn niet te tellen. Echt een topper :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

osxy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:51:
Gister na de demo echt vele malen gespeeld te hebben heb ik toch maar S.K.A.T.E. gekocht, en wat een gaaf spel.
Het is echt gigantisch, en de combinatie's zijn niet te tellen. Echt een topper :)
Zeker een topper, maar na een tijdje ga je je wel irriteren aan :

- De moeilijke tricks lijken teveel op andere tricks qua beweging met het rechterpookje, waardoor het meer geluk dan wijsheid wordt om bepaalde tricks te doen
- Voetgangers, auto’s en vooral andere skaters hebben een IQ van 0

Maar het blijft sowieso leuk om gewoon rond te skaten en leuke spots te zoeken. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
.KeN. schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:50:
[...]

[afbeelding]

Helaas wel ja, maar goed. Mooi niet dat ik tegenwoordig elke avond kan gamen.
Al flink wat sneren van mijn vriendin gekregen als ik snel even de deur opendoe met mijn headset op en snel weer terugren naar mijn pot GoW met vrienden ipv dat ik gelijk vraag hoe haar dag was :D :p

Maar goed, je zult er iig geen spijt van krijgen. Dat is een ding dat zeker is ;)
hehe dat zal hier vast ook wel eens gaan gebeuren O-) ze zit nu langs me en begint nu al :+ Neeeeeej dat gaat hier niet gebeuren (met een brede smile dat wel )

k ga me ff verdiepen in al die editie's.. premium, platinum etc. etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Capo op 19-10-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

Capo schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:02:
[...]

hehe dat zal hier vast ook wel eens gaan gebeuren O-) ze zit nu langs me en begint nu al :+ Neeeeeej dat gaat hier niet gebeuren (met een brede smile dat wel )

k ga me ff verdiepen in al die editie's.. premium, platinum etc. etc.
Naast werken heb jij helemaal geen tijd om te gamen. Eten en trainen zal je O-)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ace schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:40:
HW Sales

PlayStation 2 215K
PlayStation 3 119.4K
PlayStation Portable 284.5K
Xbox 360 527.8K
Wii 501K
Nintendo DS 495.8K
Game Boy Advance 75K

SW Sales

360 HALO 3* MICROSOFT (CORP) 1 3.3 million
WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA 2 282K
NDS LEGEND OF ZELDA: PHANTOM HOURGLASS NINTENDO OF AMERICA 3 224K
PS2 MADDEN NFL 08 ELECTRONIC ARTS 4 205K
360 SKATE ELECTRONIC ARTS 5 175K
360 MADDEN NFL 08 ELECTRONIC ARTS 6 173K
WII METROID PRIME 3: CORRUPTION NINTENDO OF AMERICA 7 167K
360 BIOSHOCK TAKE 2 INTERACTIVE (CORP) 8 150K
NDS BRAIN AGE 2: MORE TRAINING IN MINUTES A NINTENDO OF AMERICA 9 141K
PS3 HEAVENLY SWORD SONY (CORP) 10 139K

Eerste keer sinds Wii launch dat een andere console meer verkoopt.
niet helemaal waar, bij de wii launch waren de tekorten zo groot dat de xbox360 beter verkocht (met kerst dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Wat gaat Too Human toch een vette game worden!

http://www.gametrailers.com/player/26597.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de trailer maar saai, graphics zijn ondermaats, gameplay ziet er statisch en schokkerig uit, framerate is slecht, animaties zien er houterig uit.

Niks voor mij, doe mij maar 1 van de andere 20 toppers die dit jaar nog uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een HDMI X360 maar daar heb je weining aan als je ook een 5.1 set hebt. Je kunt namelijk geen optische kabel aansluiten richting je versterker als je de HDMI poort gebruikt...
Heb geen zin om 50 euroos te dokken voor zo'n splitter die ook bij de Elite zit. Is hier al een andere oplossing voor? Hoe lossen andere mensen dat hier op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.smarthouse.com.au/Gaming/Console/P4G5C3U2?page=2
By David Richards | Friday | 19/10/2007

Microsoft, according to insiders at Toshiba owner of the HD DVD patents, claim that Microsoft is working on a brand new Xbox that will incorporate not only a new HD DVD drive but a large hard drive and new entertainment software that is a spin off from its struggling media centre offering.

The device is being developed in response to the PS3 driving sales of games software and Blu-ray content in several countries. A recent Sony Brand Wave study conducted in five countries including the UK, Australia, France Germany and Spain revealed that a key reason that consumers are buying a PS3 is because it includes a Blu-ray player.

Recent GFK research reveals that the recently launched Xbox 360 HD DVD attach player is not selling well. Another factor that impacted early sales of the Xbox 360 was that Microsoft failed to include a HDMI port - omitted because Microsoft wanted to cut down the costs of the console in an effort to compete up against the PS3.

The new Xbox device, while allowing for extensive gaming capability, will be positioned as an entertainment hub that includes gaming and extensive wireless networking capability as well as 1080p playback. There is also talk of it including a dual HD TV tuner and EPG capability and a docking port for an MP3 player. For Toshiba, the device is critical if it is to be successful in beating Sony and the Blu-ray promoters.

Also being discussed is the development of an open standard docking port similar to the 17 pin iPod port. This would allow all manufacturers to use the same port for docking.

A senior Toshiba executive in Singapore told SmartHouse that "An Xbox with a built in HD DVD drive is critical. They and we are working on it. It also has to be more than a gaming machine. Microsoft recognise this. A version of the device may also be sold under the Toshiba brand name".

Scott Browning, the Marketing Director of JB HiFi Australia's second largest consumer electronics retailer said, "The device is a lay down mis`ere and essential for the HD DVD camp. We are told that one is coming. The PS3 has been extremely successful for Sony in getting Blu-ray off the ground and for Microsoft, the omission of a built in HD DVD player is set to hurt sales going forward as consumers are aware that the PS3 comes with a Blu-ray player."

Both Toshiba and Microsoft have also explored the possibility of a new open standard chassis system that allows an Xbox to be slotted into a HD TV screen over 40-inch. The open standard bays will allow hard drives to be upgraded and expanded similar to the way that users can upgrade the hard drive on a PC.

Another big problem for Microsoft according to insiders is getting the heat and noise output from the current Xbox 360 under control so that the new device can run silently while a movie is being played. It is known that Toshiba has been working with Microsoft on this issue as it has extensive experience in notebooks and "quiet" drives. Currently most iPods incorporate a Toshiba drive.

Another benefit for Microsoft in moving to a new Xbox platform is that it can introduce new components that are less likely to fail. Currently the PS3 has a failure rate of under two percent. Recently Microsoft was forced to allow for a $1.3 billion charge against warranty claims following reports of up to a 30 percent failure rate of the original Xbox 360.

The new device is expected to be released late in 2008 or at the 2009 CES show in Las Vegas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:35:
Vind de trailer maar saai, graphics zijn ondermaats, gameplay ziet er statisch en schokkerig uit, framerate is slecht, animaties zien er houterig uit.

Niks voor mij, doe mij maar 1 van de andere 20 toppers die dit jaar nog uitkomen :P
Ik zal wel blind zijn, in mijn ogen wordt het een fantastisch spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:07:
Heb ook een HDMI X360 maar daar heb je weining aan als je ook een 5.1 set hebt. Je kunt namelijk geen optische kabel aansluiten richting je versterker als je de HDMI poort gebruikt...
Heb geen zin om 50 euroos te dokken voor zo'n splitter die ook bij de Elite zit. Is hier al een andere oplossing voor? Hoe lossen andere mensen dat hier op?
misschien kan dat ook met een vga kabel, of third party spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Kan wel volgens Microsoft,... Dus uhm,... RTFM,... :D

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:19:
[...]

misschien kan dat ook met een vga kabel, of third party spul?
Ik gebruik deze third-party kabel:

Afbeeldingslocatie: http://images.speed-link.de/prodpics/SL-2313/medium/sl-2313_1.jpg
De Speed-link Component kabel.

Deze heeft een dunnere aansluiting op de Xbox dan de officiële kabel, het is even drukken maar het ging nèt. En deze kost maar 20 euro ipv die dure van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
T7D_Sneezy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:35:
installeer VLC media player in je C: root. Anders werkt ie niet.. of je moet zelf dat batch bestand aanpassen (ik ben een noob met die dingen)
Voor de luie mensen onder ons (ik dus), zou je ook Encode360 kunnen overwegen. Zelfde idee, maar dan met een makkelijke GUI. Staat bij mij thuis tegenwoordig constant 720p MKV series over te zetten naar WMV.

Bovendien is het gratis :)

Linkje: http://dcunningham.net/encode360/

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 16-09 14:27
.KeN. schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:50:
[...]

[afbeelding]

Dit komt me bekend voor ja :)

En wat is dat PGR4 een fantastisch spel zeg! Het verbaasde me heel erg, want ik vind PGR3 een baggerspel van de eerste catagorie! Zelfs het gratis weggeven van deze game is me niet gelukt!

Wat een verschil met deel 3 dus. De besturing van de auto's voelt nu een stuk beter aan. Tuurlijk, het is geen forza2, maar dat hoeft ook niet. Ik speel met het wireless wheel en dat is echt mooi gedaan.
Het weer is geweldig, regen komt met bakken uit de lucht en het rijden door de plassen voel je door het stuur of de controller. De auto krijgt ff n klap van t water.
En ik kan je vertellen dat wanneer het begint te bliksemen, mn hele kamer ineens verlicht wordt (50 inch plasma) en ik me helemaal de kolere schrik :P .
Ook zijn er races terwijl het sneeuwt en je moet dan echt langs de stukken rijden waar al wat sneeuw is blijven liggen op de weg, anders wordt het glijden tegen de vangrail.
En het geluid van de auto's...toen ik met de bmw m1 reed kreeg ik kippenvel. Deze klinkt zoals in die reclame van ferrari, waarin je eerst een oude ferrari f1 ziet rijden door bijv Rio de janeiro en dan steeds een nieuwere versie. De bmw klinkt ongeveer als de tweede ferrari :9

Ook grafisch is het een heel stuk verbeterd, de tracks (ook circuit nu) en de gebouwen zijn nu heel erg mooi. Toppertje! (onlinegedeelte nog niet geprobeerd)

[ Voor 60% gewijzigd door Ferry34 op 19-10-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 19:39
Mij kan het ook niet echt bekoren.. De e3 trailer vond ik echt te lelijk voor woorden en het verhaal vond ik ook niet echt sterk. Er kan nog een hoop gebeuren voor het spel uitkomt, maar ik ga de reviews eerst wel even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:50
Volgens mij zit ik een beetje met een probleem.

Ik krijg het niet voor elkaar om delen aan te zetten in Windows Media Player 11).
Op het moment dat ik het vinkje voor delen aanzetten, is die even aan het laden en hetzelfde scherm blijft er vervolgens voorstaan.

Met Tversity word mijn laptop niet gevonden, ookal staat sharing aan.
Draai nu simplecenter en daarmee word de computer wel herkend.
Echter heeft dit programma niet de mogelijkheid om ook gelijk andere formaten te encoden.

Weet iemand misschien waar het hier mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 13:57
Ferry34 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Dit komt me bekend voor ja :)

En wat is dat PGR4 een fantastisch spel zeg! Het verbaasde me heel erg, want ik vind PGR3 een baggerspel van de eerste catagorie! Zelfs het gratis weggeven van deze game is me niet gelukt!

Wat een verschil met deel 3 dus. De besturing van de auto's voelt nu een stuk beter aan. Tuurlijk, het is geen forza2, maar dat hoeft ook niet. Ik speel met het wireless wheel en dat is echt mooi gedaan.
Het weer is geweldig, regen komt met bakken uit de lucht en het rijden door de plassen voel je door het stuur of de controller. De auto krijgt ff n klap van t water.
En ik kan je vertellen dat wanneer het begint te bliksemen, mn hele kamer ineens verlicht wordt (50 inch plasma) en ik me helemaal de kolere schrik :P .
Ook zijn er races terwijl het sneeuwt en je moet dan echt langs de stukken rijden waar al wat sneeuw is blijven liggen op de weg, anders wordt het glijden tegen de vangrail.
En het geluid van de auto's...toen ik met de bmw m1 reed kreeg ik kippenvel. Deze klinkt zoals in die reclame van ferrari, waarin je eerst een oude ferrari f1 ziet rijden door bijv Rio de janeiro en dan steeds een nieuwere versie. De bmw klinkt ongeveer als de tweede ferrari :9

Ook grafisch is het een heel stuk verbeterd, de tracks (ook circuit nu) en de gebouwen zijn nu heel erg mooi. Toppertje! (onlinegedeelte nog niet geprobeerd)
en die klote cone challenges dan ? zoals deel 3.daar was ik slecht in.

is dat veel makkelijker ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 08:31

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:07:
De composite en de component kabel moet je even ontdoen van de plastic case, 2 mins werk.
Met mesje er af klikken. Onder dit plastic zit nog een metalen casing (dus veel kan je niet kapot maken), en dan past deze kabel wel samen met de HDMI kabel. Zo kun je de optical gebruiken.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mars18 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:
[...]

en die klote cone challenges dan ? zoals deel 3.daar was ik slecht in.

is dat veel makkelijker ?
cone challenges zijn er niet meer zoals ze er waren volgens mij

je hebt alleen cone gates en een challenge waarbij je zoveel mogelijk cones moet raken.
Ik haatte die cone challenges ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:50
S2S schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

De composite en de component kabel moet je even ontdoen van de plastic case, 2 mins werk.
Met mesje er af klikken. Onder dit plastic zit nog een metalen casing (dus veel kan je niet kapot maken), en dan past deze kabel wel samen met de HDMI kabel. Zo kun je de optical gebruiken.
Microsoft verkoopt toch ook een HDMI kabel, met een optische uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Mij kan het ook niet echt bekoren.. De e3 trailer vond ik echt te lelijk voor woorden en het verhaal vond ik ook niet echt sterk. Er kan nog een hoop gebeuren voor het spel uitkomt, maar ik ga de reviews eerst wel even afwachten.
Lelijk kan je het gewoon niet echt noemen. Ik verwacht wel het een en ander van. En ze zijn wel op de goede weg bezig. Maar ik wacht ook de reviews en previews af, maar een goede co-op Hack&slash game zou best welkom zijn op de Xbox!(conan vond ik maar saai).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle geruchten omtrent het Xbox 360 Arcade pakket heeft Microsoft eindelijk een bevestiging van hun kant gegeven. Het Xbox 360 Arcade pakket zal het Xbox 360 Core pakket vervangen en voor een prijs van 279,99 dollar over de toonbank gaan. Deze nieuwe bundel staat gepland voor eind deze maand in Amerika. Op de vraag of het pakket ook naar Europa komt, wilde Microsoft geen commentaar geven.

Met de lagere prijs en de meegeleverde Xbox Live Arcade games hoopt Microsoft de casaul gamer aan te spreken. In het pakket zit naast de console ook een wireless controller en de arcade games Pac-Man, Uno en Luxor 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Robbie T schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:19:
[...]

Microsoft verkoopt toch ook een HDMI kabel, met een optische uit?
Weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
iemand met een wireless wheel van microsoft al eens bericht gehad over de retrofit?
ik wil hem ook wel weer eens een keer aansluiten zonder dat ie in brand vliegt
had al op een engelse forum vernomen dat microsoft gewoon een lege doos stuurt en ze het stuur gewoon omwisselen voor 1 die al retrofitted is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Nu online

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Deze hdmi kabel:
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable

[ Voor 50% gewijzigd door Roppedop op 19-10-2007 17:15 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Mja maar die kost dus 50... ff je composite uit elkaar halen, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
MagicMau schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:41:
[...]

Voor de luie mensen onder ons (ik dus), zou je ook Encode360 kunnen overwegen. Zelfde idee, maar dan met een makkelijke GUI. Staat bij mij thuis tegenwoordig constant 720p MKV series over te zetten naar WMV.

Bovendien is het gratis :)

Linkje: http://dcunningham.net/encode360/
achja, heb sinds gisteren een lcd tv, dus heb nu gewoon mn laptop eraan hangen, scheelt weer wat moeite ;)

overigens: wat een verschil tussen een oude CRT pijp en een HD (ready) tv. heb mn xbox over de component aangesloten en damn! wat scherp! kon eerst de kleinste lettertjes van PGR4 niet lezen maar nu echt super makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:12

janklp

FortyTwo Capital

Is het eigenlijk mogelijk games uit Engeland te bestellen en ze dan op de Nederlandse xbox te spelen? Dit om het verschil tussen Pal-B en Pal-i. Er staan namelijk redelijk wat goedkope games op ebay van Engelse komaf. Op internet kon ik dit eigenlijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawanella
  • Laatst online: 15-12-2020
Janusz schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:56:
Is het eigenlijk mogelijk games uit Engeland te bestellen en ze dan op de Nederlandse xbox te spelen?
Ja dat kan. Sterker nog ik heb Smackdown VS Raw 2007 uit Amerika (dus NTSC) en zelfs die doet het gewoon. Moet er bij vermelden dat S vs R 2007 regiovrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawanella
  • Laatst online: 15-12-2020
Weet iemand meer over de volgende actie wat op gamed.nl staat vermeld?
Nieuws: Scoor vijf films bij je HD-DVD speler
Door Rene Groen op 19-10-2007 om 17:13
Enige tijd geleden kreeg de Xbox 360 HD-DVD speler een prijsverlaging naar 175 Euro, om de externe speler nog interessanter te maken komt Microsoft met een nieuwe actie.

Bij de aanschaf van de HD-DVD speler kun je namelijk vijf HD-DVD films uitzoeken uit de volgende titels:

- Black Rain
- Children of Men
- Corpse Bride
- Dreamgirls
- Full Metal Jacket
- Hulk
- Serenity
- Swordfish
- The Chronicles of Riddick
- The Fast and the Furious: Tokyo Drift
- The Prestige
- Troy
- Word Trade Centre

De actie loopt tot 31 januari 2008.
Er staat nog niks hierover vermeld op Xbox.com/NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Mawanella schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:46:
Weet iemand meer over de volgende actie wat op gamed.nl staat vermeld?

<HD-DVD-actie>

Er staat nog niks hierover vermeld op Xbox.com/NL
Ik zou toch maar voorzichtig zijn met HD-DVD want het loopt nogal slecht in Nederland. FRS zou nu alleen nog maar Blu-Ray-verkopen omdat HD-DVD maar 20% van de markt in Nederland (en Europa) heeft. Je kunt natuurlijk HD-DVDs van overal ter wereld importeren omdat het formaat regio-vrij is, maar het is toch een teken dat het formaat het in Europa zeer slecht doet. Perspectieven voor de toekomst lijkt het niet echt te hebben.

Ik denk dat alleen in de VS het formaat enigszins stand houdt en dan voornamelijk omdat MS en Toshiba Universal, Dreamworks en Paramount vele miljoenen hebben toegestopt. Zonder het kopen van Hollywood-support zou HD-DVD het loodje nu al gelegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ymmv schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:02:
[...]

Ik zou toch maar voorzichtig zijn met HD-DVD want het loopt nogal slecht in Nederland. FRS zou nu alleen nog maar Blu-Ray-verkopen omdat HD-DVD maar 20% van de markt in Nederland (en Europa) heeft. Je kunt natuurlijk HD-DVDs van overal ter wereld importeren omdat het formaat regio-vrij is, maar het is toch een teken dat het formaat het in Europa zeer slecht doet. Perspectieven voor de toekomst lijkt het niet echt te hebben.
Zie niet echt hoe dit relevant is :?. Het blijft toch een koopje, en net alsof een gamesite weet hoe het in de toekomst zal uitdraaien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Boeboe schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:21:
[...]

Zie niet echt hoe dit relevant is :?. Het blijft toch een koopje, en net alsof een gamesite weet hoe het in de toekomst zal uitdraaien.
De relevantie is dat HD-DVD het dusdanig slecht in NL doet dat FRS het nu al niet meer verkoopt en dat er het gevaar bestaat dat je een kat in de zak hebt gekocht als het formaat flopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, begrijp ik nu goed dat een lot 736 van team adue dus geen falcon is? Maar van team fdou wel?
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.