![]() | |||
Inleiding - Hardware - Games - Vaak gevraagde vragen - Links | |||
![]() | |||
InleidingHet is zover! In de Verenigde Staten op 22 november 2005, in Europa op 2 december 2005 en in Japan op 10 december 2005 is na een aantal jaren felle strijd tussen Microsoft's Xbox, Sony's PS2 en Nintendo's Gamecube de eerste next-generation console op de markt gekomen: Microsoft's Xbox 360. In dit topic is er alle ruimte om naar believen te discussieren over alles wat de Xbox 360 aangaat, van de beste methode om hem op je TV aan te sluiten tot over gelekte video's kwijlen. Voor dingen die eigen aandacht behoeven splitsen we graag een eigen topicje af, zoals de [rml][X360] Gears of War[/rml]. We willen het hier wel graag over de machine zelf hebben, en niet over randapparatuur die niet direct met de 360 te maken heeft. Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet Voor de grote slowchatfans is er een eigen IRC-kanaal opgezet op het netwerk van Tweakers.net: #xbox360 op irc.tweakers.net:6667. Voor de minder frequente IRC'er te bereiken via webapplet op http://irc.tweakers.net/xbox360 | |||
| |||
HardwareIn het kort:
| |||
![]() Op dit moment zijn er 3 versies van de 360 in omloop, namelijk de Core, Premium en Elite. Ten tijde van launch waren alleen de Core en Premium beschikbaar. De Core is de meest uitgeklede versie van de 360. Voor 279 euro krijg je de console, een wired controller en een composiet aansluitkabel met SCART-adapter voor het videosignaal. Betaal je 80 euro meer, 349 euro in totaal, dan krijg je een Premium mee naar huis. Deze 360 heeft wat meer in huis:
![]() De Elite is de laatste en duurste versie van de Xbox 360. Naast het nieuwe kleurtje is de hardware ook iets aangepast. De Elite ondersteunt namelijk, in tegenstelling tot de Core en Premium, wel HDMI. Verder zit er een 120GB HD bij, in plaats van een 20GB zoals bij de Premium. Je kan deze extra grote hardeschijf ook los kopen om bijvoorbeeld je Premium meer opslagruimte te geven. Hier hangt echter wel een prijskaartje van zo'n 159 euro aan. Voor de Xbox 360 Elite betaal je 449 euro. Overigens is het ook handig om te weten dat met de komst van de Elite de meeste accessoires ook een zwarte versie hebben gekregen, zodat het natuurlijk wel bij elkaar past | |||
GamesEr zijn al behoorlijk wat spellen op de markt voor de Xbox 360, en de lijst blijft maar groeien. Hieronder staan een aantal toppers (Clickable) Zie ook deze lijst met games waarin PWM alle games noemt die 29 euro of minder kosten en gemiddeld een 7,5 of hoger in de reviews haalden. | |||
![]() | |||
Is dit alles? Komt er niet meer uit? Juist wel! Stapels! Er zijn op dit moment al ruim 300 games bevestigd als zijnde in ontwikkeling voor de Xbox 360. Enkele hoge verwachting makende titels zijn:Ook op MMO (Massive Multiplayer Online) gebied zijn al een aantal games aangekondigd, zie bijvoorbeeld Huxley of All Points Bulletin. Voor een lijstje met alle 360 games moet je even hier kijken. ![]() Xbox Live Arcade is een van de nieuwe diensten op Xbox Live. Op XL Arcade vind je kleinere games die je kan downloaden, gratis proberen en vervolgens kopen. Er zijn al vele simpele maar verslavende games beschikbaar, zoals puzzelgames, kaart- en bordspellen, retro arcadefavorieten en actiegames en bijna elke week is er weer een nieuwe. Wat dacht je bijvoorbeeld van Pacman, Paperboy of Streetfighter? Alle games zijn ingebouwd op Xbox Live, zodat je je hoogste scores kunt posten en zelfs in bepaalde games on line met vrienden kunt spelen. | |||
Vaak gevraagde vragenDat kun je gewoon zelf checken! In een groot aantal winkels zijn Xbox 360 kiosks gespot, waar je demo's van onder meer Kameo en Call of Duty 2 kunt spelen. Er staan originele Xbox 360's met originele controllers, dus tis 'da real thing'. Let op: er worden grote verschillen gemeld in beeldkwaliteit in de winkels. Het lijkt erop dat niet al het winkelpersoneel snapt hoe je de resolutie van de X360 goed instelt voor de Samsung die wel degelijk topkwaliteit beeld kan leveren. Als het er dus blocky of stretched uitziet kan dat. Tevens hebben de demopods geen full-screen anti-aliasing. Dat zorgt er dus sowieso voor dat het er karteliger uitziet dan dadelijk bij je thuis. Nou nee, 50% is wat overdreven maar het is toch aardig fout gegaan bij Microsoft. Exacte percentages zijn niet bekend maar het ligt in elk geval hoger als een ander gemiddeld elektronica product. Bekend probleem met de console is het bekrassen van de discs wat bij een bepaalde drive kan voorkomen. Verder zijn de 3ROD ook niet onbekend. Microsoft levert echter wel goede support: inmiddels is de garantie van elke console naar 3 jaar verhoogd, dat betekend dus dat pas vanaf 12 december 2008 de garantie van de eerste launch consoles verloopt. 20Gb is niet groot in deze tijd nee, en daarvan hou je zelfs maar 13Gb over, de overige 7Gb zijn voor cache, backwards compatibility code, cache, systeemfiles en cache. Met een HD kunnen spellen die er gebruik van maken dus enorm veel sneller laden. Xbox Live Marketplace is al behoorlijk aan het uitbreiden, en alles downloaden gaat ook niet lukken op je 13Gb, zeker niet als je er al een lading muziek via je computer erop hebt gezet. Het grootste gedeelte op Marketplace zijn echter de demo's die je na 1 of 2 keer spelen meestal verwijdert. Vind je er een aantal toch nog leuk om te blijven doen, kan je ze makkelijk houden. En dan houd je nog genoeg ruimte over voor de andere leuke dingen, zoals trailers, en E3 footage. Wil je wel een grotere HD dan zul je de 120GB moeten kopen, deze kost echter wel ruim 150 euro. Wel kun je een (goedkopere) externe HD via USB aansluiten waar je vervolgens en muziek en foto's van kunt gebruiken. Deze werkt dan dus niet als hoofd-HD en kun je dus geen games/demo's op downloaden of als cache gebruiken, en de backwards compatibility zal ook afwezig zijn als je niet ook de opklik-HD hebt. Maar op deze manier kan je wel je hele muziek collectie tijdens het gamen beluisteren, terwijl je ook nog demo's en trailers kan downloaden. Daarnaast kan je ook gewoon je iPod of bijna elke andere MP3 speler via USB eraan koppelen. Ja, zowel de Wired als Wireless versie. Om de Wired versie te kunnen gebruik download je gewoon even driversbij Microsoft. Voor de Wireless controller is er een Wireless Gaming Reciever te krijgen, die een USB poort van je PC in beslag neemt. Ja, en dat ziet er heel vet uit als je een HDTV-ready televisie hebt! Maar maak je geen zorgen, alle games ondersteunen ook gewoon 'ouderwetse' televisies. Microsoft vereist van ontwikkelaars dat de games in 720p probleemloos werken en dat ze op de ouderwetse formaten goed functioneren. Ook 4:3 wordt native ondersteund voor de mensen met oudere TV's onder ons. Ja, hij is echt zoveel beter. Als je geen HDTV hebt, maar een gewone SDTV is deze kabel je 30 euro goed waard. Kleine letters ingame worden leesbaar en de knopjes in dashboard zijn opeens scherp in plaats van een gekleurde vlek. Bij de Premium krijg je een component kabel. Deze kan echter ook composite outputten, 2 in 1 dus. De Advanced Scart kabel is echt gemaakt voor Scart en is er daarom ook beter in. Daarnaast heb je bij de Advanced Scart kabel geen omvormblokje nodig en bij de composite bekabeling wel, wat ook weer voor kwaliteitsverlies zorgt. De X360 heeft een generieke A/V uitgang waarop je een divers aantal kabels kunt aansluiten. Bij het Core System zit standaard een composiet kabel dus met SCART adapter, waardoor je hem op iedere TV aan kunt sluiten. Los verkrijgbaar en standaard bij de Premiumversie zit de HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen waarmee je beamers, LCD- en plasma-TV's kunt aansluiten. Voor aansluiting op een computermonitor heb je de los verkrijgbare VGA-bekabeling nodig. Alle kabels behalve de Advanced SCART bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en alle kabels behalve de Composite van de Core hebben een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid. De optische aansluiting zit op de connector aan de kant van de X360, met een reguliere TOSLink plug onder een klepje. Na de launch waren er behoorlijke tekorten aan Xbox 360's, wat was voor zowel de Core én Premium Packs. Op Ebay en andere veilingssites waren er juist letterlijk duizenden te koop, tot wel 4 keer zoveel als de orginele prijs. Dit voorraadprobleem is nu gelukkig opgelost, en de Core en Premium Pack zijn dan ook gewoon in de winkel te verkrijgen. Wees op je hoede voor de vele aanbiedingen op eBay, Marktplaats e.d.! Er zijn vele scams gericht om onschuldige consumenten geld af te troggelen. Koop alleen van gebruikers met een goede reputatie en voor redelijke prijzen, of koop er gewoon een in de winkel. Let er verder ook op dat Microsoft bezig is met gemodde consoles definitief te bannen van Xbox Live, dit is niet gebaseerd op IP adres en dat kan dus betekenen dat jouw net gekochte 360 van Marktplaats niet op Live kan. Controleer dit dan ook altijd door de console zelf op te halen en te controleren of er kan worden ingelogd. Denk er verder ook aan dat als de vorige eigenaar zijn console geregistreerd heeft het niet mogelijk is de garantie mee te nemen omdat jij de nieuwe eigenaar bent. Microsoft stuurt de Xbox alleen terug op naar de eerste eigenaar! Alle trotse bezitters van een Xbox 360 hebben een gratis Xbox Live Silver membership. Hiermee kun je in principe vrijwel alles behalve online gamen. Je kunt dus wel chatten, demo's en trailers downloaden en op de marktplaats terecht met micropayments. De hardcore gamer zal voor een maandelijks bedrag Xbox Live Gold aanschaffen, waarmee je wanneer je wilt online kunt gamen en toegang hebt tot echt alle features. Waar de bestaande Xbox Live abo's nog in populariteit geremd werden door het feit dat je een creditcard nodig had, komen er nu prepaid cards die je on- en offline kunt bestellen voor X maanden Gold. De adviesprijzen voor Xbox Live prepaidkaarten zijn 60 euro per 12 maanden of 20 euro per 3, maar als je wat rondshop bij shops kun je hier nog wel een paar euro onder zitten. Voor degenen die al een Xbox Live abonnement hebben op hun 'oude' Xbox: deze wordt automatisch omgezet zodra je voor de eerste keer inlogt met je X360. Je gratis maand Xbox Live Gold wordt ook automatisch aangemaakt zodra je voor het eerst online gaat: kies dus gewoon Silver als je alleen de maand trial wil gebruiken! Alles gaat helemaal volautomatisch dus en je hebt nergens een creditcard voor nodig als je niet wilt. Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Door het port-forwarding gaat het downloaden van Xbox Live Marketplace ook nog sneller! Micropayment is het buzzword voor online handel van de komende jaren. Op dit moment is content altijd oftewel gratis oftewel een stevig bedrag, en micropayments vullen het gat op van de kleine betalingen. Je kunt met CC of prepaycard een aantal punten kopen, welke je vervolgens aan kleine dingen kunt uitgeven, zoals 20 punten voor een gamertag-foto van je favoriete spel, of 150 punten voor een Xbox Guide theme, of 400 punten voor een spel op Xbox Live Arcade. Doordat leveranciers met de minibetalingen van een paar cent hun kosten kunnen dekken krijg je dus veel meer geinige content als het goed is. De geldende prijslijst in punten kun je op IGN nalezen. In Nederland is de adviesprijs voor 2100 punten 24,99 euro, oftewel 1,19 cent per punt. De spellen op Xbox Live Arcade kosten 400, 800 of 1200 punten afhankelijk van hoe uitgebreid het is. De uitbreiding op Marketplace, die bij de launch van de console ontstond. Naast Arcade games, Gamercards, Themes en weet ik het wat kan je nu ook films en serie's downloaden. Dit is natuurlijk niet gratis, je moet betalen me bovenuitgelegde punten. De prijs van de films komt overeen met wat je in de videotheek zou betalen. Nu hoef je dus niet de deur meer uit! Nog een voordeel: De meeste nieuwe films zijn voor een beetje extra ook in HD kwaliteit te downloaden. Zo kan je dus 720p films kijken op je TV, zonder een HD-DVD of Blu-Ray speler. Op dit moment is dienst alleen in Amerika beschikbaar. Een Amerikaanse Xbox Live account aanmaken heeft geen zin, want sinds December scant Microsoft je locatie en als je vanuit een ander land download dan wat je Xbox Live account aangeeft worden je downloads gestopt. Uit ervaring van diverse tweakers blijkt echter dat downloaden van de Amerikaanse Marketplace (inclusief Video Marketplace) met een Amerikaanse Xbox Live account gewoon mogelijk is. Nee. Downloaden is lame, ga betalen voor je spellen, als je originelen had gehad hadden ze nog wel gewerkt als ze op de hierboven genoemde lijst staan. Sommigen wel, anderen niet. Microsoft biedt het mechanisme aan en het is aan de publishers om te beslissen voor welke games ze er gebruik van maken. Voor wie het onbegrijpelijk vindt dat ze zo onredelijk gepest worden door de grote boze publishers, lees deze post even. DVD's afspelen gaat ook alleen met R2 vanzelfsprekend. Rustig, rustig. Het is waarschijnlijk de 60Hz bug, en zo niet ligt het waarschijnlijk aan je disc. Bij sommige spellen moet je Xbox 360 op 60Hz output staan ingesteld, ook bij HD TV's, waar dit helemaal niet in te stellen is. Om je TV in te stellen op 60Hz moet je kijken in het video menu. Daar kan je kiezen tussen 50 en 60Hz, waarvan de 60Hz de betere is. Sinds de laatste dashboard update heb je geen last meer van schokkend beeld met DVD's bekijken, omdat de Xbox 360 dan vanzelf terugschakeld naar 50Hz. Om op een HD TV ook 60Hz in te kunnen stellen moet je op de kabel even de switch naar normale output zetten (niet de HD stand dus), waardoor je ook deze optie krijgt in het video menu. Hierna kan je de switch gewoon weer terugzetten, en zal je nieuwe spel het doen Ik? Nee ![]() Allereerst, check even de Xboxic Wiki. Als het daar ook niet instaat, voeg het toe nadat je hier of elders een antwoord hebt gevonden. Als het dermate belangrijk is dat het in deze openingspost hoort, geef het even aan dan frot ik het er graag bij | |||
Links
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] Dank aan curry684 en iedereen die hem heeft geholpen voor het maken van deze startpost |
Zo, deel 40, tijd voor een iets nieuwere lay-out dacht ik zo maar. Gelijk de hele boel geupdate. Als er nog iets mist, tell me
Anoniem: 181923
Ik las ergens dat de ontwikkelingskosten van Strangelhold maar liefst $ 30.000.000 heeft gekost.
Maar goed, Chow Yun Fat zal wel de grootste deel opgeist hebben.
Maar ik vind het een super eentonig spel terwijl het grafisch erg mooi uitziet.
Maar goed, Chow Yun Fat zal wel de grootste deel opgeist hebben.
Maar ik vind het een super eentonig spel terwijl het grafisch erg mooi uitziet.
Coole openingspost 
Nog enige informatie over de fall dashboard update die voor de 25e nog zou komen?
Nog enige informatie over de fall dashboard update die voor de 25e nog zou komen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
ik heb nu een 22inch 16:10 scherm alleen zien alle games op mijn xbox 360 er verneukt uit, er zit niet een 16:10 resolutie op de xbox360 dus zit ik vast aan 16:9. de 226bw ondersteund ook geen scaling dus dat gaat ook niet werken. weten jullie nog andere opties of resoluties die ik het best kan gebruiken ? ik gebruik nu 1360x768 ofzo.
SCIxX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:55:
Voor iemand die de PES demo heeft gespeeld, kan de demo met 2 spelers?
Hmmz, dat zou wel bagger zijn, nog niemand die het geprobeerd heeft?Ik las ergens anders dat het niet kan.
Anoniem: 86399
Misschien kan je een soort van 1:1 mapping op je monitor doen zodat je het 16:9 formaat in je 16:10 venster krijgt? Met zwarte balken dus.yasinhm schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:37:
ik heb nu een 22inch 16:10 scherm alleen zien alle games op mijn xbox 360 er verneukt uit, er zit niet een 16:10 resolutie op de xbox360 dus zit ik vast aan 16:9. de 226bw ondersteund ook geen scaling dus dat gaat ook niet werken. weten jullie nog andere opties of resoluties die ik het best kan gebruiken ? ik gebruik nu 1360x768 ofzo.
Wel een beetje droevig dat Aegis Wing hier nooit uitgebracht is.. Is daar eigenlijk ooit nog een reden voor opgegeven?
Nieuw topic, dus ik stel mijn vraag uit het vorige topic hier nog maar eens.
Ik zag gisteravond dat Amazon.de de xbox 360 pro met hdmi al gewoon direct kan leveren. Is het al bekend wanneer hij hier in de winkel ligt en zouden er problemen opreden als ik hem bij amazon.de aanschaf (lijkt me niet, console is multilingual, handleiding vast ook en garantie via microsoft zou ook geen probleem mogen zijn toch?)
De console is trouwens niet voor mij maar voor mijn broertje, ik heb zelf al een elite (mijn premium verkocht, ik wilde perse 1:1 pixel mapping op mijn lcd
) . mijn broertje wil graag hdmi op zijn xbox maar heeft geen 100 euro over voor de grotere harde schijf (en ja, we weten de de hdmi kabel en het verloopstukje bij de pro helaas niet bijgeleverd worden).
Ik zag gisteravond dat Amazon.de de xbox 360 pro met hdmi al gewoon direct kan leveren. Is het al bekend wanneer hij hier in de winkel ligt en zouden er problemen opreden als ik hem bij amazon.de aanschaf (lijkt me niet, console is multilingual, handleiding vast ook en garantie via microsoft zou ook geen probleem mogen zijn toch?)
De console is trouwens niet voor mij maar voor mijn broertje, ik heb zelf al een elite (mijn premium verkocht, ik wilde perse 1:1 pixel mapping op mijn lcd
[ Voor 5% gewijzigd door milenko79 op 21-09-2007 16:07 ]
Ik neem aan dat iedereen die PES2008 probeert, echt geen zin heeft om daarmee te stoppenSCIxX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:40:
[...]
[...]
Hmmz, dat zou wel bagger zijn, nog niemand die het geprobeerd heeft?
ehm ik dus wel...CaptainCharisma schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:07:
[...]
Ik neem aan dat iedereen die PES2008 probeert, echt geen zin heeft om daarmee te stoppen
lang geen voetbal game meer gespeeld: sinds Winning Eleven 6 op de gamecube eigenlijk die ik samen met een jap cube geimporteerd had
de controls voelen allesbehalve intuitief, animaties aan de ene kant zeer gedetailleerd, aan de andere kant speelt het heel houterig.
voelt gewoon niet lekker... wat dan wel weer leuk is zijn de bal physics, stukken beter dan wat ik ken van paar jaar terug.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
We hebben het toch wel over PES en niet over FIFA?Phusebox schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:23:
[...]
de controls voelen allesbehalve intuitief, animaties aan de ene kant zeer gedetailleerd, aan de andere kant speelt het heel houterig.
voelt gewoon niet lekker... wat dan wel weer leuk is zijn de bal physics, stukken beter dan wat ik ken van paar jaar terug.

Ik heb er nu 1 potje opzitten en dat is nog niet genoeg om echt een oordeel te vellen. Maar vergeleken met Fifa 08 valt PES 2008 op het eerste gezicht vies tegen. Vergeleken met vorig jaar is er grafisch niet heel veel veranderd. Alleen de spelers lijken ietsje strakker te zijn, verder is het hetzelfde. Niet slecht, maar zeker niet goed.Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:04:
Ik ben ook zeer benieuwd naar PES en dan met name naar de graphics. Die vond ik toch behoorlijk tegenvallen vorige deel. Had nou niet echt een next-gen uitstraling. Om gameplay maar ik mij niet zoveel zorgen. Die is in mijn ogen altijd in orde bij PES dus dat zal nu ook wel goedkomen.
Ik snap ook eigenlijk niet waarom PES dat niet beter kan, EA lukt het prima altijd. Het menu is ook wel weer ietsje beter, maar vergeleken met Fifa lijkt het gewoon nergens naar. Net als de achtergrond muziek. Zoveel hoeft het volgens mij niet te kosten om een paar gelicenseerde liedjes in je product te stoppen.
Dan de gameplay. Die voelt voor mij wel goed. Ik vind het tot nu toe niet heel anders dan PES6 die toch wel aardig verschilde van deel 5. Er zullen wel wat kleine tweaks zijn gedaan aan de engine, maar kwa gevoel is het niet heel anders allemaal. De gameplay voelt overigens wel wat intuitiever dan Fifa, maar dat komt misschien omdat ik PES meer gewend ben.
Ik ga zelf volgende week na 2 jaar PES maar weer een keer voor Fifa. Die ziet er gewoon ontzettend strak uit en speelt daarnaast ook nog eens erg ok. Misschien niet zo goed als PES, maar de vormgeving en ambiance maken voor mij een heleboel goed. Dan haal ik PES misschien wel een keer als budget titel over een half jaar.
uhm...
Vraag dat lekker in Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9
Nou hier komt mijn 1e indruk van PES 2008.
Grafisch is die niet echt slecht op HD. gewoon geen gezeik daar over. Echter de filmpjes (opkomst, herhaling ) lopen echt slecht. het schokt gewoon heel erg. dit moet er echt uit in de full versie.
Het gras, kom op zeg. Dat is toch niet normaal. ik zie de heel tijd strepen over me HD TV gaan omdat die het gras in de buurt moet laden.
Het spel speelt gewoon fijn, geen gezeur daar over. ik ga fifa 2008 en pes 2008 beide zeker gelijk aan release halen.
Die schwalbe whehe die is echt fantastisch, 2 keer mislukt, 2 keer geel gekregen
Grafisch is die niet echt slecht op HD. gewoon geen gezeik daar over. Echter de filmpjes (opkomst, herhaling ) lopen echt slecht. het schokt gewoon heel erg. dit moet er echt uit in de full versie.
Het gras, kom op zeg. Dat is toch niet normaal. ik zie de heel tijd strepen over me HD TV gaan omdat die het gras in de buurt moet laden.
Het spel speelt gewoon fijn, geen gezeur daar over. ik ga fifa 2008 en pes 2008 beide zeker gelijk aan release halen.
Die schwalbe whehe die is echt fantastisch, 2 keer mislukt, 2 keer geel gekregen
[ Voor 90% gewijzigd door Mars18 op 21-09-2007 17:34 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gras in de buurt moet laden ??... is je box wel goed of je tv, hier totaal geen last van.Mars18 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:14:
Loopt lekker soepel de demo,
behalve de herhalingen en de intro
Anoniem: 64887
Dat je 2 gele kaarten hebt gekregen is helemaal verdiend.Mars18 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:14:
Schwalbes zijn de grootste verneukerij in de voetbalwereld, heeft ons het wereldkampioenschap gekost in ' 74.
Als Robben voor de zoveelste keer weer een schwalbe maakt dan ga ik gewoon over m'n nek.
kijk maar eens goed dan, op ander forum zegt ook iedereen hetratsja schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:46:
[...]
Gras in de buurt moet laden ??... is je box wel goed of je tv, hier totaal geen last van.
Loopt lekker soepel de demo,
behalve de herhalingen en de intro
quote: slimdavyIk heb nu vijf potjes gedaan en kom tot de volgende conclusie: PES2008 is de bom!
Anyway, het gras ziet er niet uit, maar de mannetjes zien er wel heel mooi uit. Het zijn niet meer die PS2-mannetjes die je in de vorige game nog zag. Grafisch ziet het er minder uit dan FIFA, maar dat is altijd al geweest en bij PES stoor ik mij nooit aan de mindere graphics.
Het speelt naar mijn gevoel iets slomer, ik word nog meer verplicht om mijn aanval netjes op te bouwen. Het schieten is ook aangepast, maar na een paar potjes kon ik opnieuw met Adriano uithalen zoals in PES, dus dat gaat weer voor veel frustraties zorgen online (hij is nog steeds gevaarlijk :]). De animaties zijn weer top en het speelt weer lekker vloeiend, dus naar mijn mening is dit weer de beste voetbalgame van dit seizoen hehe.
quote: yorick888WTF dat gras moet laden, je ziet echt heel duidelijk pixels, als je er naar toe loopt wordt het scherper...
[ Voor 58% gewijzigd door Mars18 op 21-09-2007 18:04 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Net een (dashboard-) update gedaan, is er al een changelog waarin staat watvoor veranderingen er zijn doorgevoerd? tot nu toe zie ik nog geen veranderingen...
Anoniem: 57041
Volgens mij was dit een update voor een controller voor een spel weet alleen even niet welke dat was
Anoniem: 107573
Klopt:
Today the team is releasing a minor system update via Xbox Live. Over the next few hours, when you sign in to Xbox LIVE, you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. What’s in this update? Much like the update last month, the only thing this minor release will do is prepare your Xbox 360 for the Big Button Pad that is being released this holiday. Why do we need to release this update now? Simple: The certification team needs time to test the new controller against the retail hardware/software combination before it hits stores.
One more thing: no new features beyond this big button pad support are included in this update and, once again, this is not the ‘fall dashboard upgrade.’ When I have firm details on the next major update, I will share them."
Today the team is releasing a minor system update via Xbox Live. Over the next few hours, when you sign in to Xbox LIVE, you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. What’s in this update? Much like the update last month, the only thing this minor release will do is prepare your Xbox 360 for the Big Button Pad that is being released this holiday. Why do we need to release this update now? Simple: The certification team needs time to test the new controller against the retail hardware/software combination before it hits stores.
One more thing: no new features beyond this big button pad support are included in this update and, once again, this is not the ‘fall dashboard upgrade.’ When I have firm details on the next major update, I will share them."
Wat is nou de logica dan?Anoniem: 100344 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:00:
[Armada schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:06:
[...]
Welke 'uitverkoop' bedoel je precies?
De Premium HDMI wordt nu alleen nog maar geproduceerd, dus dat is natuurlijk verloop. Maar echt dumpen, heb ik niet gezien (anders dan die ene (tijdelijke) tip van EUR 189 van mij)]
350,- voor een 360 met 2 spellen toch?
370,- voor een 360 met spellen heb ik ook ergen gezien geloof ik.
Lijkt me gewoon een actie om de schappen leeg te maken voor de opgewaardeerde Pro versie
HDMI uitgeruste versie is Premium.
Spellenactie is met Premium en Core.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Beide moeten er uit, maar core's zijn sowieso al bijna niet meer te vinden.
Herinneren jullie je de update van een maandje of 1,5 geleden nog?
Zou alleen voor guitar hero zijn, maar opeens zie ik games die nooit online gespeeld zijn op mygamerscorecard.net verschijnen met de exacte speeldatum er bij.
Dit was voorheen nooit, dat weet ik omdat een vriend van me een gemodde xbox heeft (nee, ik juig het niet toe
) en copietjes speelt. Aan de hand van mygamerscorecard kon ik zien welke punten hij "eerlijk" verdiend had en hoe onze score in verhouding was. Nu zijn opeens al zijn punten zichtbaar.
Grote kans dat deze update icm weer een methode toevoegd om gemodde 360 op te sporen, vooral net voor Halo3 is dat een goed moment. Kan me zo eind oktober weer een zooi mensen bannen.
(Microsoft zal niet zo dom zijn om mensen meteen bij het uitkomen van Halo3 te bannen, want er zijn toch ook regelmatig onschuligen bij en dat kan men nu in het begin niet gebruiken)
Yeah right......One more thing: no new features beyond this big button pad support are included in this update and, once again, this is not the ‘fall dashboard upgrade.’ When I have firm details on the next major update, I will share them.
Herinneren jullie je de update van een maandje of 1,5 geleden nog?
Zou alleen voor guitar hero zijn, maar opeens zie ik games die nooit online gespeeld zijn op mygamerscorecard.net verschijnen met de exacte speeldatum er bij.
Dit was voorheen nooit, dat weet ik omdat een vriend van me een gemodde xbox heeft (nee, ik juig het niet toe
Grote kans dat deze update icm weer een methode toevoegd om gemodde 360 op te sporen, vooral net voor Halo3 is dat een goed moment. Kan me zo eind oktober weer een zooi mensen bannen.
(Microsoft zal niet zo dom zijn om mensen meteen bij het uitkomen van Halo3 te bannen, want er zijn toch ook regelmatig onschuligen bij en dat kan men nu in het begin niet gebruiken)
https://www.facebook.com/hausbrandeck
eindelijk een nieuwe startpost, goeie move muthas!
Zeer mooie openingspost inderdaad, op naar deeltje 41
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Woei....
Lost Odussey gaat 4 DVD's nodig hebben.....
Dan had je ook niets meer aan Blu-ray gehad
bron
bron
Eindelijk Turtles gekocht voor 400 points. Vermakelijk, old-school fun. Wel beetje eentonig na een uurtje, maar coop is het weer ouderwets lachen.
Anoniem: 233889
De elite is nu 400 euro,
en hier heb je 2 pakketten:
370 euro premium+4 games
360 euro premium+2 games
http://www.xboxhome.nl/products/xbox-360-hardware/xbox-360-consoles/
Trouwens wel lachen, de forza motorsport 2 pack is 385€, en het mega pack met 4 games including Forza motorsport 2 is 385€
370 euro premium+4 games
360 euro premium+2 games
Trouwens wel lachen, de forza motorsport 2 pack is 385€, en het mega pack met 4 games including Forza motorsport 2 is 385€
Vanavond voor het eerst met 2players de FIFA demo gedaan. Vind het zeker leuk, maar de actie lijkt erg sloom, ik vraag me af of dat ligt aan de gameplay of aan de camerastand, bij 2player is die erg hoog, en je kan alleen voor singleplayer de cameraview veranderen.
Slim hoor Infinity ward, 2 dagen voordat de beta eindigt (van cod4) snel nog even de lvl cap naar 25 gooien zodat mensen de beta nog even spelen ipv halo 3
. Ben benieuwt naar de rest van de perks.
Ehem, laten we even rekenen. 4x dual-layer DVD à 8.5 GB per stuk is 34 GB.yzf1kr schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:35:
Woei....
bron
1 Blu-ray schijf heeft een capaciteit van 50 GB. Past dus ruim.
Zeker slick ja.. !
Iemand de Tony Hawk's Proving Ground demo al gespeeld ?
Man, wat ziet dat er lelijk uit ivm Skate zeg..
Denk dat ik Tony nu een lekker links laat liggen (alles gekocht sinds deel 1) en voor Skate ga.
Is er al bekend wanneer Guitar Hero 3 uit zal gaan komen overigens ?
Ik heb verschillende data gezien: 6 november en 28 oktober.
6 november moet dan de EU release date zijn en 28 oktober de US ofzo ?
Waar vind jij een Elite voor 400 euro dan fingon. ik kom niet lager dan 429.Anoniem: 233889 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:02:
De elite is nu 400 euro,
370 euro premium+4 games
360 euro premium+2 games
Net nog ff een Betakey van CoD4 weten te bemachtigen.Dat wordt spelen vanavond :-p
:-p
ken haast niet w88..
ken haast niet w88..
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Anoniem: 51473
Wie heeft er een beetje het idee voor hoelang de Elite nog beschikbaar is? Het is een 'limited' edition, maar blijft deze voor een lange tijd tekoop? Ik spaar consoles namelijk en wil deze graag in mijn collectie hebben, maar vind dan 400 euro veel geld als collectors item!
Zijn er nog websites die keys genereren dan?Kruisboksie schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:34:
Net nog ff een Betakey van CoD4 weten te bemachtigen.Dat wordt spelen vanavond :-p
ken haast niet w88..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hmm elite is helemaal geen limited edition.. weet niet hoe je daar bij komt maar goed...Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:30:
Wie heeft er een beetje het idee voor hoelang de Elite nog beschikbaar is? Het is een 'limited' edition, maar blijft deze voor een lange tijd tekoop? Ik spaar consoles namelijk en wil deze graag in mijn collectie hebben, maar vind dan 400 euro veel geld als collectors item!
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Jup hij had nog 900zoveel keys beschikbaar in me beste zweeds :-pRoyz schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:30:
[...]
Zijn er nog websites die keys genereren dan?
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Het gaat om een beperkte oplage toch? Dan is het na mijn idee limited.Hubert schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:33:
[...]
Hmm elite is helemaal geen limited edition.. weet niet hoe je daar bij komt maar goed...
Nee de Elite blijft, zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_Elite#Xbox_360_Elite.Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:28:
[...]
Het gaat om een beperkte oplage toch? Dan is het na mijn idee limited.
Anoniem: 87302
Vraagje: hoe is de reguliere DVD player van de XBOX 360 in vergelijking tot standalone spelers en/of de PS2/PS3 DVD speler?
Er was wel wat mee:Hubert schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:33:
[...]
Hmm elite is helemaal geen limited edition.. weet niet hoe je daar bij komt maar goed...
Of de Eilte was tijdelijk zwart, en wordt daarna gewoon wit
Of de Elite is tijdelijk de enige zwarte, en de Premium volgt.
En van de twee
Dat was hem. Althans, dat was het eerste plan, maar ik gok dat dat veranderd is.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 22-09-2007 12:24 ]
Thanks!Anoniem: 86399 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:13:
[...]
Nee de Elite blijft, zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_Elite#Xbox_360_Elite.
"On March 27, 2007, Microsoft confirmed that the Elite would be released in the United States on April 29, 2007[28] and in Canada on May 4, 2007 permanently and not a 'limited edition' version as originally speculated."
De Halo version is wel limited evenals de Simpsons versie die bij een teken wedstrijd is weggegeven.
At the E3 2007 press conference, Microsoft announced the Halo Special Edition of the console to be released September 16."
Dus de Halo version moet ik wel snel kopen om mijn collectie compleet te houden
De Xbox 360 voldoet op zich prima als DVD speler, alleen vergeleken met een wat duurder model (dus geen 25 euro kruidvat geval) leg hij het af. Er is best wel veel over geschreven, dus als je even google gebruikt vind je genoeg tests en ervaringen.Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:15:
Vraagje: hoe is de reguliere DVD player van de XBOX 360 in vergelijking tot standalone spelers en/of de PS2/PS3 DVD speler?
Ik gebruik m'n 360 vaker om dvd's te kijken dan om te gamen - 80/20
maar goed, vannacht die PES2008 demo gedownload, en het lijkt weer op de vertrouwde PES/WE.
ik kijk er in ieder geval naar uit, man er komen zoveel games uit de komende maanden: VF5, PES2008 staan nu bovenaan mijn lijstje
maar goed, vannacht die PES2008 demo gedownload, en het lijkt weer op de vertrouwde PES/WE.
ik kijk er in ieder geval naar uit, man er komen zoveel games uit de komende maanden: VF5, PES2008 staan nu bovenaan mijn lijstje
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: Als echte DVD speler is de 360 te luidruchtig. Ik gebruik hem ook als DVD speler, maar ik kijk dan ook maar af en toe een DVD'tje.Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:15:
Wbt beeldkwaliteit is hij sinds de release met iedere softwareupdate beter geworden, en als hij aangesloten is via VGA of HDMI laat hij de meeste middenklasse standalones achter zich.
De PS3 heeft ook een goede DVD speler, deze schijnt zelfs beter te zijn als die van de 360.
Als je de console voor 90% als DVD speler wil gebruiken kan je beter naar de PS3 kijken, maar wil je hem om te gamen en daarbij af en toe een DVD'tje af spelen dan zit je gezien het gamesaanbod beter bij de 360.
Ik heb hem eenmalig als DVD speler gebruikt vlak na de launch, maar de beeldkwaliteit was toen om te huilen. Er zaten allemaal vreemde artifacts(o.a. vrij opvallende strepen die door het beeld heen liepen) door het beeld heen die er op een relatief goedkope Philips DVD speler niet waren. Ik weet niet of dat inmiddels is verholpen, maar toen was het in ieder geval niet de moeite waard om de Xbox 360 als DVD speler te gebruiken. Daarnaast maakt de console veel te veel lawaai in vergelijking met een losse DVD speler.Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:15:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hoezo zou je je xbox voornamelijk willen gebruiken als dvd speler, een dvd speler is veel goedkoper hoor daarnaast maakt die minder lawaai.
Is het inmiddels al duidelijk of Halo 3 wordt geleverd met de nieuwe HDMI premiums (dus de Halo 3 bundel)? Heb een tijdje geleden contact gehad met dixons, die wisten mij te melden dat het om de HDMI premium ging. Echter gebruikten zij op hun website de afbeeldingen van de LE premium, het is dus de vraag in hoeverre dixons info correct was.
Ik ben op zoek naar een vervangende adapter voor de x-box 360, heeft er iemand een tip voor een goedkope shop? Creditcard is aanwezig dus internationale sites zijn welkom
Anoniem: 230581
Ik zou graag willen weten welke game jullie beter vinden, GRAW2 of Rainbow Six Vegas.
zit zelf meer te denken aan Rainbow Six Vegas maar heb beide games nog niet gespeeld,
welke denken jullie dat ik moet nemen?
zit zelf meer te denken aan Rainbow Six Vegas maar heb beide games nog niet gespeeld,
ik heb beide, en beide zijn wel cool.. maar graw2 is het meest realistisch van de 2Anoniem: 230581 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:36:
Ik zou graag willen weten welke game jullie beter vinden, GRAW2 of Rainbow Six Vegas.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Mij lijkt Rainbow Six Vegas leuker, ook omdat ik online wil spelen en dan lijkt die me toch wat leuker.
Anoniem: 208483
wow, die vraag is snel beantwoordAnoniem: 230581 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:54:
Mij lijkt Rainbow Six Vegas leuker, ook omdat ik online wil spelen en dan lijkt die me toch wat leuker.
Ik weet niet wat er mis is met jullie 360, maar de mijne maakt echt geen lawaai bij films afspelen, ok het is niet fluisterstil, maar echt niet dat kabaal tijdens het gamen, dat ik er last van heb.
en dat het er niet uitziet vind ik ook vreemd: hoe heb je het dan aangesloten? ik zit aan m'n 2de 360 en geen van beide heb ik ook maar ooit artifacts gezien.
mijn standalone Pioneer DV-444 van FL 999,- over een RGB kabel produceert echt geen beter beeld
dan m'n 360 met component kabel. het ziet er prachtig uit. maar om een 360 of een PS3 aan te schaffen om een dvd te gaan kijken? beetje zonde van het geld heh?
GRAW2 vs RB6? mijn voorkeur gaat uit naar GRAW2. off en online een stuk leukere game vind ik.
en dat het er niet uitziet vind ik ook vreemd: hoe heb je het dan aangesloten? ik zit aan m'n 2de 360 en geen van beide heb ik ook maar ooit artifacts gezien.
mijn standalone Pioneer DV-444 van FL 999,- over een RGB kabel produceert echt geen beter beeld
dan m'n 360 met component kabel. het ziet er prachtig uit. maar om een 360 of een PS3 aan te schaffen om een dvd te gaan kijken? beetje zonde van het geld heh?
GRAW2 vs RB6? mijn voorkeur gaat uit naar GRAW2. off en online een stuk leukere game vind ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 22-09-2007 16:25 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Nog niet beantwoord, wil echt nog weten wat jullie vinden.
Heb tot nu toe zelf iets meer neiging naar Rainbow Six Vegas maar ben er nog niet uit.
Dat ik Rainbow Six Vegas iets vetter vind komt vooral door het Gamespot tournament dat ik daarvan zag en ik op het forum van gamespot las dat de multiplayer van GRAW 2 minder leuk is.
Heb tot nu toe zelf iets meer neiging naar Rainbow Six Vegas maar ben er nog niet uit.
Dat ik Rainbow Six Vegas iets vetter vind komt vooral door het Gamespot tournament dat ik daarvan zag en ik op het forum van gamespot las dat de multiplayer van GRAW 2 minder leuk is.
Anoniem: 156051
Tenzij je HD Films wilt bekijken, dan is de PS3 een betaalbare optie.Terryb47 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:23:
....... maar om een 360 of een PS3 aan te schaffen om een dvd te gaan kijken? beetje zonde van het geld heh?
die jij gequote had had wel gelijk. want op 1 bd disc past 25 gb. op een dual layer bd disc past 50 gb dus aan bd had je ook niks meerAnoniem: 86399 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:30:
[...]
Ehem, laten we even rekenen. 4x dual-layer DVD à 8.5 GB per stuk is 34 GB.
1 Blu-ray schijf heeft een capaciteit van 50 GB. Past dus ruim.
Dat was ik, maar om heel eerlijk te zijn is er altijd wel materiaal zoals muziek en geluid en bepaalde textures die op iedere DVD het zelfde zijn, dus grote kans dat het wel op 1 single layer BD zou passen.
Maar het geeft een beetje aan hoe belachelijk de developers bezig zijn. Maakt niet uit hoe veel ruimte je ze geeft, volkrijgen doen ze het toch wel.
Maar het geeft een beetje aan hoe belachelijk de developers bezig zijn. Maakt niet uit hoe veel ruimte je ze geeft, volkrijgen doen ze het toch wel.
dan heb jij geluk als een van de weinigen met een stille 360. Ik heb er nu enkele gehad en de een maakt nog meer lawaai dan de ander. Zelfs als alleen mijn controller ligt te laden hoor ik hem nog 15 meter verderop (en dan heb ik ook ramen openstaan en dus ambient noise van buiten).Terryb47 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:23:
Ik weet niet wat er mis is met jullie 360, maar de mijne maakt echt geen lawaai bij films afspelen, ok het is niet fluisterstil, maar echt niet dat kabaal tijdens het gamen, dat ik er last van heb.
Even een kleine review 
Vandaag in mijn zoektocht naar Halo 3, uiteindelijk het Chatpad gekocht:

Ik ben op zich niet iemand die veel tijdens het gamen wil typen, maar hij komt altijd een keer van pas. Wellicht ook voor het heen en weer berichten bij Halo 3, of het naamgeven van filmpjes en plaatjes.
In de verpakking zit het Chatpad, en een nieuwe koptelefoon.
De koptelefoon heeft hetzelfde design als degene die bij de 360 mee kwam. Het enige verschil is de aansluiting. Die is anders, doordat hij in het chatpad moet. De Mute button en Volume draaiknop zit nu aan een blokje de kabel. Erg netjes gedaan. Voordeel is ook dat het Chatpad een normale ingang heeft voor de koptelefoon, je kan er dus gewoon zonder problemen een andere aanhangen.
Hoewel het design verder hetzelfde is, voelt de koptelefoon wel een stuk steviger aan.
Dan het Chatpad:
Het Chatpad laat zich heel makkelijk op de controller klikken. Hij voelt erg stevig aan, en ook de toetsen zijn van goede kwaliteit. Het typen gaat veel makkelijker dan ik had gedacht.
Met mijn grote handen ziet hij iets in de weg, maar last heb je er niet van. Mijn vriendin merkt helemaal niet dat hij er op zit.
Al met al valt het mij erg mee. Ik ga er denk ik meer plezier van hebben dan ik had gedacht.
Het pakketje kost in totaal 29,99 in de winkel, en online wat goedkoper. Een nette prijs voor wat je krijgt.

Van mij krijgt het totale pakket een 8
EDIT: Kom er nu opeens achter, dat het toetsenbord ook nog verlicht kan worden
Vandaag in mijn zoektocht naar Halo 3, uiteindelijk het Chatpad gekocht:

Ik ben op zich niet iemand die veel tijdens het gamen wil typen, maar hij komt altijd een keer van pas. Wellicht ook voor het heen en weer berichten bij Halo 3, of het naamgeven van filmpjes en plaatjes.
In de verpakking zit het Chatpad, en een nieuwe koptelefoon.
De koptelefoon heeft hetzelfde design als degene die bij de 360 mee kwam. Het enige verschil is de aansluiting. Die is anders, doordat hij in het chatpad moet. De Mute button en Volume draaiknop zit nu aan een blokje de kabel. Erg netjes gedaan. Voordeel is ook dat het Chatpad een normale ingang heeft voor de koptelefoon, je kan er dus gewoon zonder problemen een andere aanhangen.
Hoewel het design verder hetzelfde is, voelt de koptelefoon wel een stuk steviger aan.
Dan het Chatpad:
Het Chatpad laat zich heel makkelijk op de controller klikken. Hij voelt erg stevig aan, en ook de toetsen zijn van goede kwaliteit. Het typen gaat veel makkelijker dan ik had gedacht.
Met mijn grote handen ziet hij iets in de weg, maar last heb je er niet van. Mijn vriendin merkt helemaal niet dat hij er op zit.
Al met al valt het mij erg mee. Ik ga er denk ik meer plezier van hebben dan ik had gedacht.
Het pakketje kost in totaal 29,99 in de winkel, en online wat goedkoper. Een nette prijs voor wat je krijgt.

Van mij krijgt het totale pakket een 8
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 22-09-2007 18:06 ]
Uhm... heb je hem ook al gebruikt?
Naar wat ik overal gelezen heb werkt de chatpack nog niet tijdens games, alleen in de messenger.
Dit zou tijdens komende Fall-update wel aangepakt moeten worden.
Naar wat ik overal gelezen heb werkt de chatpack nog niet tijdens games, alleen in de messenger.
Ik heb er nu alleen nog maar MSN mee gedaanyzf1kr schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:17:
Uhm... heb je hem ook al gebruikt?
Zo ff proberen als mijn vriendin klaar is.
Ik weet het niet, ik heb het ook maar "van horen zeggen" op verschillende forums. Dus vraag ik het jouw. 
Het schijnt dat hij in menu's in games nog niet werkt. Dus als je de naam van een save of een caracter wil invoeren moet het nog via de analoge stick.
Dat is ook de reden waarom ik hem nog niet heb.
Het schijnt dat hij in menu's in games nog niet werkt. Dus als je de naam van een save of een caracter wil invoeren moet het nog via de analoge stick.
[ Voor 8% gewijzigd door yzf1kr op 22-09-2007 18:49 ]
Fifa 08
Full list of stadiums
Bay Arena
Anfield
Parc des Princes
Stamford Bridge
Stade Velodrome
Veltins Arena
HSH Nordbank Arena
Manzares Stadion
St. James' Park
Millennium Stadium
Estadio Azteca
Olympiastadion
Allianz Arena
Wembley
Emirates Stadium (Arsenal)
Stadio Olimpico
Estadio de las Artes
FIWC Stadion
Old Trafford
Stade Gerland
San Siro
Camp Nou
Delle Alpi
Signal Iduna Park
Estadio Mestalla
standaard stadions:
Div. Eén - UK
Div. Eén - Euro
Div. Twee - UK
Div. Twee - Euro
Full list of stadiums
Bay Arena
Anfield
Parc des Princes
Stamford Bridge
Stade Velodrome
Veltins Arena
HSH Nordbank Arena
Manzares Stadion
St. James' Park
Millennium Stadium
Estadio Azteca
Olympiastadion
Allianz Arena
Wembley
Emirates Stadium (Arsenal)
Stadio Olimpico
Estadio de las Artes
FIWC Stadion
Old Trafford
Stade Gerland
San Siro
Camp Nou
Delle Alpi
Signal Iduna Park
Estadio Mestalla
standaard stadions:
Div. Eén - UK
Div. Eén - Euro
Div. Twee - UK
Div. Twee - Euro
Das wel chique die background verlichting, maar dat vreet zeker batterijen?PWM schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:57:
Even een kleine review
Enne welke kleur is die verlichting, want als het blauw is ga ik er zeker een kopen voor onder mijn Elite controller...ik vind zwarte dingen met blauwe verlichting nu eenmaal zeer mooi
Edit:
Al zou zo'n wit ding nu wel weer gigantisch lelijk zijn onder een zwarte Elite controller...
Het licht van de keypad is wit, werkt onder veel games (cod4/viva pinata/etc) alleen niet onder guitar hero (gitaar staat dan ingelogged met mijn te gebruiken account).yzf1kr schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:48:
Ik weet het niet, ik heb het ook maar "van horen zeggen" op verschillende forums. Dus vraag ik het jouw.
Dus je kunt wel namen en savegames etc invullen met de pad. Ik gebruik hem nog niet eens voor msn en ik ben al helemaal tevreden.
Anoniem: 175931
Even checken hier: gisterenavond de laatste update van de Xbox360 binnen gehaald. Ging allemaal goed tot vanochtend. Na in Forza Motorsport 2 een race te hebben gestart viel het beeld weg. Spel blijft wel lopen want er is geluid. LCD gaat op blauw. Ik "hoop" dat het door de update komt en niet dat de hardware kapot is. Hij is net geen jaar oud, maar heb toevallig een paar weken geleden de witte behuizing laten vervangen door een zwarte. Staat beter naast de PS3
. Als ze me daar nou maar niet op naaien met de garantie, maar we zullen zien. Vraag blijft of er nog maar mensen last hebben van problemen na de laatste update.
Het licht gaat alleen aan op het moment dat je de chatpad ook daadwerkelijk gebruikt en schakelt zichzelf binnen een minuut weer uit. Het stroomverbruik zal dus wel redelijk meevallen, alleen heb ik het ding nog niet echt zitten gebruiken.FeaR1986 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:39:
[...]
Das wel chique die background verlichting, maar dat vreet zeker batterijen?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ligt eraan wat jij onder "vette multiplayer" verstaat. Ik ben een realist en heb RB niet eens gekocht ondanks dat 99% van mijn friendlist het wel speelt. GRAW2 all the way (heb dus ook de 1000 punten) en nog steeds spelen we regelmatig, voor de fun, sommige online modes op de moeilijkste difficulty...Anoniem: 230581 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:27:
Nog niet beantwoord, wil echt nog weten wat jullie vinden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Grr afgelopen woensdag mijn xbox aangemeld ivm het bekende rode cirkeltjes probleem maar tot nu toe nog steeds geen bevestigingsmail gehad...
Gelukkig kan ik de xbox van mijn neef lenen voorlopig. Dat is echter een core systeem, kan ik hier gewoon mijn harde schijf op zetten zonder dat dit kwaad kan?
De xbox is ook omgebouwd, kan ik met deze mijn gamertag op live recoveren of kom ik daarmee in de problemen (xboxlive en omgebouwde xbox360 mag toch niet?).
Gelukkig kan ik de xbox van mijn neef lenen voorlopig. Dat is echter een core systeem, kan ik hier gewoon mijn harde schijf op zetten zonder dat dit kwaad kan?
De xbox is ook omgebouwd, kan ik met deze mijn gamertag op live recoveren of kom ik daarmee in de problemen (xboxlive en omgebouwde xbox360 mag toch niet?).
toch wel fijn die beta van CoD4, want ik weet nu dat ik me weer 60 euro kan sparen
damn wat een fouten zitten daarin zeg; en die worden dus niet meer opgelost... want heb gelezen wat er is aangepast met commentaar op de beta, en dat zal via een update gaan.
damn wat een fouten zitten daarin zeg; en die worden dus niet meer opgelost... want heb gelezen wat er is aangepast met commentaar op de beta, en dat zal via een update gaan.
Anoniem: 217897
Je kan gewoon je eigen schijf erop prikken, even je eigen account laden en de settings aan je eigen tv aanpassen.. Alleen weet ik niet of het verstandig is om met een omgebouwde 360 online te gaan..Grindtegel schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:28:
Grr afgelopen woensdag mijn xbox aangemeld ivm het bekende rode cirkeltjes probleem maar tot nu toe nog steeds geen bevestigingsmail gehad...
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 22-09-2007 22:04 . Reden: typo ]
Die update heeft alleen een driver toegevoegd voor de Scene-It controllers.. Ik zeg niet dat het niet kan, maar wel dat het me stug lijkt dat het daar door komtAnoniem: 175931 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:08:
Even checken hier: gisterenavond de laatste update van de Xbox360 binnen gehaald. Ging allemaal goed tot vanochtend. Na in Forza Motorsport 2 een race te hebben gestart viel het beeld weg. Spel blijft wel lopen want er is geluid. LCD gaat op blauw. Ik "hoop" dat het door de update komt en niet dat de hardware kapot is. Hij is net geen jaar oud, maar heb toevallig een paar weken geleden de witte behuizing laten vervangen door een zwarte. Staat beter naast de PS3. Als ze me daar nou maar niet op naaien met de garantie, maar we zullen zien. Vraag blijft of er nog maar mensen last hebben van problemen na de laatste update.
Forza 2 loopt hier nog steeds gewoon goed, dus denk dat het gewoon puur toeval is. Zoals al gezegd bevatte die update alleen een driver voor die nieuwe controller...Anoniem: 175931 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:08:
Even checken hier: gisterenavond de laatste update van de Xbox360 binnen gehaald. Ging allemaal goed tot vanochtend. Na in Forza Motorsport 2 een race te hebben gestart viel het beeld weg. Spel blijft wel lopen want er is geluid. LCD gaat op blauw.[---]Vraag blijft of er nog maar mensen last hebben van problemen na de laatste update.
Vervangen van alleen een faceplate is normaal geen probleem voor een garantie, want dat staat zelfs in de handleiding beschreven hoe het moet. Vervangen van een hele behuizing vraag ik me af, want je komt dan wel in aanraking (is iig mogelijk) met de interne hardware. Maar kan je niet gewoon je ori witte behuizing terugbouwen zodat er niets te zien is?Anoniem: 175931 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:08:
Als ze me daar nou maar niet op naaien met de garantie
In ieder geval werkt het typen gewoon als ik 360 messages wil sturen naar anderen. Het Chatpad werkt ook in de Godfather.yzf1kr schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:48:
Tot nu toe dus overal waar ik hem wilde gebruiken
Ik ga nog even vervder testen
Dude, die beta was zo goed. Ben er totaal verslaafd aan, je bent werkelijk de eerste die ik negatief hierover hoor.Phusebox schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:49:
toch wel fijn die beta van CoD4, want ik weet nu dat ik me weer 60 euro kan sparen
ja vooral goed is als je afgaat, je de killcam ziet en de persoon die je zogenaamd killed schiet alles misDarkShadow schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:32:
[...]
Dude, die beta was zo goed. Ben er totaal verslaafd aan, je bent werkelijk de eerste die ik negatief hierover hoor.
Anoniem: 175931
Die witte is wel terug te zetten, maar er zat een zo'n stickerzegeltje achter de faceplate die de twee kast delen verzegelde. Er is dus wel te zien dat de zijdelen er af zijn geweest. Ik denk dat ik morgen maar open kaart speel met de support lijn van de Xbox en dan kijken we wel waar het schip strand. Zal eens zoeken of er ook bedrijven zijn die kapotte Xboxen repareren en anders gaat de kapotte doos op marktplaats. Kan ik altijd nog een elite gaan halenFeaR1986 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:19:
Vervangen van alleen een faceplate is normaal geen probleem voor een garantie, want dat staat zelfs in de handleiding beschreven hoe het moet. Vervangen van een hele behuizing vraag ik me af, want je komt dan wel in aanraking (is iig mogelijk) met de interne hardware. Maar kan je niet gewoon je ori witte behuizing terugbouwen zodat er niets te zien is?
tja dat mag af en toe vreemd zijn, maar ik merk echt wel het verschil tussen een goede en een slechte speler. Ik wist trouwens niet dat die problemen ook echt waren, dacht dat het wel aan mij lag.Phusebox schreef op zondag 23 september 2007 @ 04:15:
[...]
ja vooral goed is als je afgaat, je de killcam ziet en de persoon die je zogenaamd killed schiet alles missuper
Phusebox, volgens mij suck je gewoon in veel fps games. Bioshock vond je ook al een schijtspel, nu ook al COD4. Bijna iedereen is lyrisch over die spellen, lijkt me dat het probleem dan echt bij jou ligt.
Bovendien is het niet voor niets een beta, dus in november zijn de meeste bugs er echt wel uit. Waarom zouden ze anders tijdelijk een beta uitbrengen? Juist, om feedback van de gamers te krijgen.
Bovendien is het niet voor niets een beta, dus in november zijn de meeste bugs er echt wel uit. Waarom zouden ze anders tijdelijk een beta uitbrengen? Juist, om feedback van de gamers te krijgen.
die beta is vooral bedoeld om er voor te zorgen dat ze niet weer zo'n crap online gedeelte uitbrengen als bij CoD2 toen die uitkwam.kazuka schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:59:
Phusebox, volgens mij suck je gewoon in veel fps games. Bioshock vond je ook al een schijtspel, nu ook al COD4. Bijna iedereen is lyrisch over die spellen, lijkt me dat het probleem dan echt bij jou ligt.
Bioshock bak ik inderdaad niks van maar met CoD4 ben ik meestal 3e of 4e van de 12 spelers dus dat valt nog wel mee. Ben niet super maar slecht dus ook niet.
Twee vragen:
1) Zijn er verschillen tussen xbox360 spellen gekocht in Nederland of bijv bij play.com (wel of geen nederlandse versie (taal)) of is pal het enige wat van belang is ?
2) Krijg nogal vaak de melding bij demo's "SPEL is voor PAL-60".
TV kan geen PAL60 aan (hoewel pas 3 jaar oud, leve philips
)
Omzeil ik dit probleem nu met een advanced SCART kabel (m.i. wel signaal wordt op een andere manier aangesloten) maar wil het graag ff zeker weten.
[Boven op de LCD via component 720p werkt alles perfect, maar die TV is eigenlijk niet voor gaming]
alvast bedankt
1) Zijn er verschillen tussen xbox360 spellen gekocht in Nederland of bijv bij play.com (wel of geen nederlandse versie (taal)) of is pal het enige wat van belang is ?
TV kan geen PAL60 aan (hoewel pas 3 jaar oud, leve philips

Omzeil ik dit probleem nu met een advanced SCART kabel (m.i. wel signaal wordt op een andere manier aangesloten) maar wil het graag ff zeker weten.
[Boven op de LCD via component 720p werkt alles perfect, maar die TV is eigenlijk niet voor gaming]
alvast bedankt
1) Als je geen waarde hecht aan NL-taal, dan kan je games kopen die PAL zijn.mike4y schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:37:
Twee vragen:
TV kan geen PAL60 aan (hoewel pas 3 jaar oud, leve philips)
alvast bedankt
2) Nee, dat is niet te omzeilen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ikzelf hoef geen nederlandse taal maar sommige games zijn voor mijn zoon en voor hem is ned wel wat makkelijker. Is er een site waar je in één oogopslag kunt vinden in welke talen een game allemaal is uitgebracht? wel gegoogled maar niets kunnen vinden.MAX3400 schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:44:
[...]
1) Als je geen waarde hecht aan NL-taal, dan kan je games kopen die PAL zijn.
2) Nee, dat is niet te omzeilen.
Die killcam is er met name voor om te laten zien van waar je wordt beschoten. Niet om elke geschoten kogel de juiste impactplaats te laten zien lijkt me, maar dan nog vind ik de killcam redelijk accuraat overkomen.. Je moet niet denken dat je gekillt bent door iemand die totaal niet heeft gerichtPhusebox schreef op zondag 23 september 2007 @ 04:15:
[...]
ja vooral goed is als je afgaat, je de killcam ziet en de persoon die je zogenaamd killed schiet alles missuper
Maar zou dat de enige reden zijn om CoD4 niet te kopen dan?
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-09-2007 12:31 ]
Gamertag: VAS taijyn
Ik twijfel nogal tussen CoD 4 en Halo 3. Halo 3 heeft denk ik betere gameplay, maar de setting van CoD 4 trekt mij meer. Komen er demo's van beide games?
er zijn wel meer televisies die problemen hebben om 60Hz op composiet te aanvaarden. Via scart zou je normaalgezien goed beeld moeten krijgen, zelfs op 10 jaar oude televisiesmike4y schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:37:
(en geloof dus niet alles wat je hier leest, sommige mensen kletsen graag uit hun nek blijkbaar
[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 23-09-2007 12:49 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 104593
Hij schiet dus duidelijk niet alles mis, daarnaast hebben sommige 360 games een behoorlijke auto-aim ingebouwd voor lange afstanden vanwege de dual analog, op zich niets mis mee omdat iedere game en speler dat heeft. Die twee sticks zijn nu eenmaal niet zo precies als een muis of Wii Remote. De hitboxes bij COD4 zijn overigens wel goed uitgewerkt, ik denk dat je gewoon niet tegen je verlies kunt als je zeurt wanneer je een keertje wordt neergeknalt.Phusebox schreef op zondag 23 september 2007 @ 04:15:
[...]
Overigens vind ik HALO 3 echt zwaar overhyped. Kijk bijvoorbeeld naar de filmpjes op gametrailers, ik zie geen uitblinkende graphics of geweldige gameplay of zo. Gewoone een FPS game, dus niet 10+ materiaal. Ik vraag me af hoeveel HALO 3 zou verkopen als het "Space Marine" had geheten of zo zoiets. Dus dezelfde game maar dan andere naam en studio.
Dit filmpje bijvoorbeeld:
http://www.gametrailers.com/player/25432.html
Hij kan zo voorbij de soldaten lopen en achter een minigun gaan zitten, zodra ze hem naderen met zo'n ruimte geval trappen ze direct op de rem, ik zie eigenlijk niets speciaals in dit filmpje behalve een belachelijk slechte AI en fisher price gun.
Gelukkig hebben we altijd nog Capcom nog, DMC4
http://www.gametrailers.com/player/25433.html
Tja, het beide spelen met een goede single player en een nog betere multiplayer, maar als je sommige personen hier mag geloven dan moet je CoD 4 halen, want Halo 3 is zo slecht dat het niet lang duurt voordat deze massaal in de uitverkoop word gedaan.buddow schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:46:
Ik twijfel nogal tussen CoD 4 en Halo 3. Halo 3 heeft denk ik betere gameplay, maar de setting van CoD 4 trekt mij meer. Komen er demo's van beide games?
En de demo's/Beta's zijn er al (geweest).
En wat zouden die soldaten moeten doen dan?Anoniem: 104593 schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:57:
[...]
Dit filmpje bijvoorbeeld:
http://www.gametrailers.com/player/25432.html
Hij kan zo voorbij de soldaten lopen en achter een minigun gaan zitten, zodra ze hem naderen met zo'n ruimte geval trappen ze direct op de rem, ik zie eigenlijk niets speciaals in dit filmpje behalve een belachelijk slechte AI en fisher price gun.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 23-09-2007 13:20 ]
Ik vind call of duty 4 eigenlijk niet eens zo'n grote autoaim hebben, in tegenstelling tot andere shooters die ik heb gespeeld. Ik vind het tot nu toe wel een van de gaafste shooters die ik online heb gespeeld.
Het enige wat me echt maar dan ook echt irriteert zijn de zeer irritante spawn plekken. Je spawnt te vaak recht in een airstrike, onder een helicopter of gewoon recht voor degene die jou net heeft gekillt.
Het enige wat me echt maar dan ook echt irriteert zijn de zeer irritante spawn plekken. Je spawnt te vaak recht in een airstrike, onder een helicopter of gewoon recht voor degene die jou net heeft gekillt.
Gamertag: VAS taijyn
Anoniem: 104593
Schieten?, ze negeren de speler gewoon...Anoniem: 217897 schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:06:
En wat zouden die soldaten moeten doen dan?
Bij een standaard shooter kan ik dat begrijpen, maar HALO 3 schijnt de grootste entertainment launch van de afgelopen 20 jaar te zijn, dan verwacht ik op zijn minst een goede AI.
ik raad je zowiezo aan een advanced scart kabel te kopen als je TV slechts 3 jaar oud is. heeft een maatje van mij ook gedaan, en het ziet er een stuk beter uit dan dan via compositemike4y schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:37:
Twee vragen:
alvast bedankt
en vroeger had ik ook een probleem met m'n ps2 die geen kleur had bij sommige backups. na het kopen van een RGB kabel was het probleem opgelost
Interpolis, glashelder!
Maar,.. die soldaten horen bij de speler..Anoniem: 104593 schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:26:
[...]
Schieten?, ze negeren de speler gewoon...
Bij een standaard shooter kan ik dat begrijpen, maar HALO 3 schijnt de grootste entertainment launch van de afgelopen 20 jaar te zijn, dan verwacht ik op zijn minst een goede AI.
ze mogen dan wel geen tag boven hun hoofd hebben, maar ze vechten inderdaad aan de zijde van de speler.Anoniem: 217897 schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:33:
[...]
Maar,.. die soldaten horen bij de speler..
Halo 3 moet het dan ook hebben van de multiplayer. Die zit wel gewoon goed in elkaar en daarop moet hij scoren. De singleplayer is inderdaad niet overweldigend, maar is gewoon het broertje van Halflife 2. Verder niets bijzonders ofzo.
spoiler:
Wat ik wil jammer vind van de singleplayer is dat je op een gegeven moment van die rare beesten krijgt die ervoor zorgt dat mensen gaan muteren. En dat je daarna ook nog eens in zo'n vaag ruimteschip komt te zitten. Ik bedoel, hou het nog een beetje normaal en zet wat mensachtige poppetjes neer. Dit hebben we al lang gezien bij HL2 en Prey.
Verder vind ik de graphics ook tegenvallen. Het haald de reclamefilmpjes niet echt en is dan ook een beetje teveel gehyped.
Verder vind ik de graphics ook tegenvallen. Het haald de reclamefilmpjes niet echt en is dan ook een beetje teveel gehyped.
Wauw, dat is je kritiek. Ik kan het altijd erg waarderen als iemand lekker kritisch is. Maar dan moeten er wel echte redenen genoemd worden. Sorry, maar dit klinkt echt naar zoeken, omdat het de game-mechanics zelf niet raakt, het kan slechts iets hinderen in de analyse hoe iemand je neerschoot.Phusebox schreef op zondag 23 september 2007 @ 04:15:
[...]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Dit topic is gesloten.