Ja, ja, net even gebeld met de Xbox support lijn. Aardige gast maar door het ontbreken van mijn zegeltje aan de voorzijde konden ze mijn Xbox problemen niet in behandeling nemen. Zoals gezegd dat zegeltje zat er niet meer omdat de behuizing vervangen was. Dat één zo'n stickertje dat uit kan maken. Ze hadden beter de hardware box aan de binnenzijde kunnen verzegelen. Hoewel het natuurlijk mijn keuze was die behuizing te veranderen, kunnen ze toch aan de interne hardware zien of daar mee gekloot is ja of nee? Nu heb ik dus een sloopdoos, wel mooi zwart, dat wel.
Morgen mooi even een Elite scoren...
Ga ik nu weer verder met uithuilen!
nou daarbij komt ook het spawn-probleem zoals eerder aangehaald. Geef de mensen dan 3 sec. invincibility als je spawnt of iets om dit te compenseren.Armada schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:00:
[...]
Wauw, dat is je kritiek. Ik kan het altijd erg waarderen als iemand lekker kritisch is. Maar dan moeten er wel echte redenen genoemd worden. Sorry, maar dit klinkt echt naar zoeken, omdat het de game-mechanics zelf niet raakt, het kan slechts iets hinderen in de analyse hoe iemand je neerschoot.
Daarnaast het level systeem, mensen die het spel langer spelen of heel goed zijn levelen sneller up, hebben dus betere wapens, winnen nog meer, levelen nog sneller up etc etc.
Niet echt vriendelijk voor de mindere goden onder ons. (Waarmee ik dus absoluut niet wil zeggen dat ik wel geweldig ben,of bij de slechtsten hoor, maar dit doet gewoon afbreuk aan de online fairness van de gameplay).
Je kunt je dus bijna niet meer veroorloven om weinig te spelen want dan wordt je zwaar benadeeld.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan is dat levelsysteem voor sommige een pro en andere een contra argument. Ik vind het namelijk wel een extra dimensie geven aan het multiplayer gebeuren. En op zich krijg je gewoon goede wapens als je maar een klein beetje levelt. Binnen een dag of 2 een klein beetje spelen ben je level 16. En via de challenges etc ga je ook erg hard omhoog. Dus zo goed hoef je niet te zijn, en je hoeft ook niet overdreven veel te spelen om gewoon goede wapens te bemachtigen.Phusebox schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:39:
[...]
nou daarbij komt ook het spawn-probleem zoals eerder aangehaald. Geef de mensen dan 3 sec. invincibility als je spawnt of iets om dit te compenseren.
Daarnaast het level systeem, mensen die het spel langer spelen of heel goed zijn levelen sneller up, hebben dus betere wapens, winnen nog meer, levelen nog sneller up etc etc.
Niet echt vriendelijk voor de mindere goden onder ons. (Waarmee ik dus absoluut niet wil zeggen dat ik wel geweldig ben,of bij de slechtsten hoor, maar dit doet gewoon afbreuk aan de online fairness van de gameplay).
Je kunt je dus bijna niet meer veroorloven om weinig te spelen want dan wordt je zwaar benadeeld.
Het enige wat dus wel zo is is het slechte spawn systeem. Net ook weer een voorbeeld. Ik join een game wat al bezig is. Ik spawn en ben na 0.05 sec dood omdat ik in een airstrike zit
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....vandaag een RROD gekregen!! Vrouwtje was een dvd aan het kijken
-> xbox360 beeld bevriest -> ik zet hem uit -> ik zet hem aan -> RROD.
3 Dagen voor Halo 3 laat me box me in de steek. Ik heb hem weer uitgezet en weer aangezet -> functioneert gewoon. Vreemd, maar ik ga het risico niet nemen dat ie over een paar maanden weer een RROD geeft. Staat goed geventileerd, alle aansluitingen ok. Tja, het is een launch xbox360 dus ik kon het verwachten, maar wat een %$#$% timing!
Kan iemand vertellen hoe je hem het beste kan verzenden? bv. TGPpost met welke doos en evt. verzekerd verstuurd?
-> xbox360 beeld bevriest -> ik zet hem uit -> ik zet hem aan -> RROD.
3 Dagen voor Halo 3 laat me box me in de steek. Ik heb hem weer uitgezet en weer aangezet -> functioneert gewoon. Vreemd, maar ik ga het risico niet nemen dat ie over een paar maanden weer een RROD geeft. Staat goed geventileerd, alle aansluitingen ok. Tja, het is een launch xbox360 dus ik kon het verwachten, maar wat een %$#$% timing!
Kan iemand vertellen hoe je hem het beste kan verzenden? bv. TGPpost met welke doos en evt. verzekerd verstuurd?
Verwijderd
Ups komt hem thuis bij je ophalen, zoek/kijk even naar/in het ''xbox defecten topic'' voor de telefoon nummers ed.austin_77 schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:13:
Ik krijg woensdag een nieuwe tv. Daar heb ik geen VGA aansluiting op. Ik heb wel een VGA kabel voor de xbox360. Die wil ik graag gebruiken ivm dvd upscaling. Weten jullie of het werkt als ik een VGA > HDMI stekker gebruik? Dan koop ik zo'n verloopstekkertje zodat ik de VGA kabel toch kan gebruiken via de HDMI poort!?
Morgen start de zoektocht naar halo 3 en fifa 08
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er zijn verloopstukjes die werken.bsmpower schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:05:
Ik krijg woensdag een nieuwe tv. Daar heb ik geen VGA aansluiting op. Ik heb wel een VGA kabel voor de xbox360. Die wil ik graag gebruiken ivm dvd upscaling. Weten jullie of het werkt als ik een VGA > HDMI stekker gebruik? Dan koop ik zo'n verloopstekkertje zodat ik de VGA kabel toch kan gebruiken via de HDMI poort!?
Echter misschien verwacht de TV ook wel geluid via HDMI ?
Op sommige TV's kun je het geluid via een andere aansluiting laten binnen komen.
Een 360 moet je gewoon optisch verbinden met een versterker voor 5.1 geluidmike4y schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:02:
[...]
Er zijn verloopstukjes die werken.
Echter misschien verwacht de TV ook wel geluid via HDMI ?
Op sommige TV's kun je het geluid via een andere aansluiting laten binnen komen.
Een VGA naar HDMI stekker bestaat niet.bsmpower schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:05:
Je zal zoeiets moeten kopen: http://www.compatible.eu/...996180d7ddd1d77fac5696628
In dit geval zou ik hem gewoon via component aansluiten.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ok bedankt voor de reacties. Ik sluit hem wel gewoon aan via component.
yzf1kr schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:18:
[...]
Een VGA naar HDMI stekker bestaat niet.
In dit geval zou ik hem gewoon via component aansluiten.
Twijfel nu of het kan met een verloop in een keer.
Wel eens geprobeerd met HDMI naar DVI en DVI naar VGA of dit ook andersom werkt ?? (verschil tussen DVI-Den DVI-A)
Voor de liefhebbers heb ik nu een VGA HD kabel (Microsoft) over. Ik verkoop deze voor 15,- (incl verzending). Als je interesse hebt kan je mailen naar bsmpower_live@hotmail.com !
Je moet er ook even van uitgaan dat hij wel servers kiest met mensen met ongeveer zelfde level.Phusebox schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:39:
[...]
Dus je zal echt niet als je net begint tegen mensen spelen met level 20 oid.
Voor degene die te laat waren voor een token voor CoD4.
ik heb er nog 1 over..Ik zocht er 1 en kreeg er twee op de mail..
Dus Roept u maar als u nog ff ermee wil spelen..
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Verwijderd
Ja graagKruisboksie schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:32:
Mail: realmadman @ gmail.com
(kon je geen pm sturen )
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 08:10 ]
Geef me je mail adres ff dan..dan mail ik hem dalijk..
ehm toen ik begon zat ik constant bij alleen maar lvl 16 mensen. Ik was toen lvl 1-6Albinoraptor schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:06:
[...]
Je moet er ook even van uitgaan dat hij wel servers kiest met mensen met ongeveer zelfde level.
Dus je zal echt niet als je net begint tegen mensen spelen met level 20 oid.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik was juist lvl 8 ofzo en iedereen was nog 3-6 ^^ en nu is het bijzonder al zit er iemand in op een level lager als 16 hehe.Phusebox schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:42:
[...]
ehm toen ik begon zat ik constant bij alleen maar lvl 16 mensen. Ik was toen lvl 1-6
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
riquard@ live.nlKruisboksie schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:32:
Thx alvast voor 1 van de 3

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hij is verstuurt..Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:58:
[...]
Ja graag
Mail: realmadman @ gmail.com
(kon je geen pm sturen )
Veel plezier met het uitproberen..
Greetz..
soz..Royz schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:15:
[...]
riquard@ live.nl
Thx alvast voor 1 van de 3
Khad er maar 1 en die is al vergeven..
Dus sorry..Helaas..Kan je wel info geven hoe je eraan moet komen maar gaat wel tijd inzitten..
Verwijderd
Heel erg bedanktKruisboksie schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:35:
[...]
Hij is verstuurt..
Veel plezier met het uitproberen..
Greetz..
Zit te twijfelen welke game ik deze week ga halen.
Halo 3 sowieso niet, maar ik kan moeilijk kiezen tussen Skate en Fifa 08.
Van Skate vind ik de demo echt geweldig, en van Fifa 08 lijkt het Be A Pro me erg cool, en ben ik niet echt overtuigd door de Pro Evo 2008 demo, die ik teveel vind lijken op deeltje 6, die ik al heb liggen thuis.
Zal wel Skate worden uiteindelijk, of er moeten veel lovende reviews van Fifa tevoorschijn komen deze week.
Van Skate vind ik de demo echt geweldig, en van Fifa 08 lijkt het Be A Pro me erg cool, en ben ik niet echt overtuigd door de Pro Evo 2008 demo, die ik teveel vind lijken op deeltje 6, die ik al heb liggen thuis.
Zal wel Skate worden uiteindelijk, of er moeten veel lovende reviews van Fifa tevoorschijn komen deze week.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ik hoorde dat die was verzet naar 18 oktober maar dat laat mij niet stilstaan om vandaag even langs de dixons free recordshop en bart en eplaza te gaanOn_E schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:10:
Zit te twijfelen welke game ik deze week ga halen.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Volgens mij komt Skate a.s. vrijdag gewoon uit hoor. (en niet pas op 18 oktober)fingerhead schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:50:
[...]
ik hoorde dat die was verzet naar 18 oktober maar dat laat mij niet stilstaan om vandaag even langs de dixons free recordshop en bart en eplaza te gaan
Verwijderd
Ik heb ook gisteren de Skate demo gedownload na lovende woorden hier... moest even wennen maar voor een Skate game van EA ( ik was verrast dat hij van EA is) een zeer vermakelijke game... goeie demo met Tuturial.
Volgens de Bart smit is het wel andersOn_E schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:55:
[...]
Volgens mij komt Skate a.s. vrijdag gewoon uit hoor. (en niet pas op 18 oktober)
http://www.bartsmit.com/s...nuID=469&productID=173087
maar ik ga vanmiddag gewoon even kijken want anders koop ik hem pas als die uitkomt heb dan wel genoeg te doen met Halo 3 ^^
Verwijderd
Bart Smit zit ernaast. Hij komt echt vrijdag uit (hopelijk al wat eerder te halen...)fingerhead schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:28:
[...]
Volgens de Bart smit is het wel anders
http://www.bartsmit.com/s...nuID=469&productID=173087
maar ik ga vanmiddag gewoon even kijken want anders koop ik hem pas als die uitkomt heb dan wel genoeg te doen met Halo 3 ^^
Ik kijk trouwens veel meer uit naar Skate dan naar Halo 3. Heeft er misschien mee te maken dat ik de vorige delen van Halo nooit heb gespeeld. Ik ga deeltje 3 zeker wel kopen maar dat is dat echt gebaseerd op de hype. Nogmaal ben ik meer fan van wat meer realischische shooters.
Skate is echt een heerlijk spel. Ik heb de demo echt al heel vaak opgezet en het blijft leuk. Dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad met de demo van crackdown. Normaal gesproken heb ik de demo wel gezien na 1 keer spelen. Kan dus niet wachten om de hele stad te kunnen skaten zonder tijdslimiet o.i.d.
jha zoiets heb ik ook vooral omdat een vriend van mij skate en net een xbox heeft gekocht dus samen gaan skaten hehe.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:55:
[...]
Bart Smit zit ernaast. Hij komt echt vrijdag uit (hopelijk al wat eerder te halen...)
Ik kijk trouwens veel meer uit naar Skate dan naar Halo 3. Heeft er misschien mee te maken dat ik de vorige delen van Halo nooit heb gespeeld. Ik ga deeltje 3 zeker wel kopen maar dat is dat echt gebaseerd op de hype. Nogmaal ben ik meer fan van wat meer realischische shooters.
Skate is echt een heerlijk spel. Ik heb de demo echt al heel vaak opgezet en het blijft leuk. Dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad met de demo van crackdown. Normaal gesproken heb ik de demo wel gezien na 1 keer spelen. Kan dus niet wachten om de hele stad te kunnen skaten zonder tijdslimiet o.i.d.
maar ik heb de andere halo's ook niet gespeeld. maar kijk er wel naar uit voor de MP en co-op 4 players
maar ik ga vanmiddag bellen voor skate hehe naar 4 winkels en anders morgen tsja
je hebt idd gelijk met de demo's enzo nooit zo vaak gespeeld als crackdown ik dan nog Shadowrun en Dead Rising maja. dit blijft leuk hehe.
Verwijderd
Ik hoop dat mijn lokale Bart Smit skate. donderdag gewoon heeft liggen. Normaal haal ik mn games bij de Media Markt in Utrecht (stuk goedkoper ook) maar door een blessure kan ik nu niet reizen, en ik moet die game hebben om mn eenzame dagen thuis te vullen.
Zijn die Skate oktober data niet van de PS3 release? Want voor zover ik het weet komt Skate gewoon deze week in mijn collectie te staan
ik hoop het allemaal wel.
iig net me zus ingelicht en die ging langs de FRS in Utrecht op station maar die hadden hem nog niet of mochten hem nog niet verkopen. Maar ze was te laks om naar de MM te lopen ><.
ik bel zo de FRS Eplaza en BS en Dixons op in Ngein hopelijk heeft 1 van hun hem al of ik vraag gewoon of ik er gewoon 1 mag kopen als ze hem nog niet in de schappen hebben gelegt
iig net me zus ingelicht en die ging langs de FRS in Utrecht op station maar die hadden hem nog niet of mochten hem nog niet verkopen. Maar ze was te laks om naar de MM te lopen ><.
ik bel zo de FRS Eplaza en BS en Dixons op in Ngein hopelijk heeft 1 van hun hem al of ik vraag gewoon of ik er gewoon 1 mag kopen als ze hem nog niet in de schappen hebben gelegt
Aangenaam verrast !
Ik hou voornamelijk van FPS (liefst in de huidige tijd of vanuit de historie, minder affiniteit met monsters en gemuteerde wezens van mars ofzo) en van racegames (simulatie). Bioshock (ondanks mutatie enz.), COD3, Forza 2, Dirt, ik heb ze allemaal 'kapot' gespeeld. RPG's zijn echt niet voor mij weggelegd, evenals spellen met een zwaard en spreuk (kameo, enchanted arms). Ik heb de persconferentie van de TGS bekeken, en hoewel het er allemaal goed uitzag, voel ik helemaal niets bij bijvoorbeeld DMC4. Skate, overlord e.d. die hoge ogen gooien, ook op dit forum, kunnen mij niet bekoren. Skate zit absoluut goed in elkaar, maar ik vind het niet leuk, laat staan cool.
Toch kan ik het niet nalaten elke demo die beschikbaar komt op Live te downloaden en even te proberen. Zo ook met Spiderman en Viva Pinata party animals. Nu heb ik al een bloedhekel aan Spiderman, Batman en al die andere Marvel gedrochten (zal wel een tekortkoming van mij zijn ..) en zijn party games ook niet aan mij besteed, maar toch.
Spiderman was een aangename kennismaking. Even door dat malle rood / blauwe pakkie heenkijken en ik heb mij kostelijk vermaakt. Ik betrapte mezelf erop dat ik de demo meerdere keer gestart heb. Een soort gelijke ervaring overviel mij met VP party animal. Zo kom je met die demo's eens in aanraking met andere genre's, die toch leuk zijn.
Ik heb de demo van Blue Dragon ook geprobeerd, maar snel afgesloten, wellicht moet ik deze RPG een tweede kans geven. Bioshock vond ik geweldig, en aangezien dat daar (hoewel minimaal) RPG trekjes inzitten.
Eerst even wachten op woensdag, ik heb een pre order Halo-3, want die moet standaard, net zoals GoW, naast elke xbox liggen .....
Ik hou voornamelijk van FPS (liefst in de huidige tijd of vanuit de historie, minder affiniteit met monsters en gemuteerde wezens van mars ofzo) en van racegames (simulatie). Bioshock (ondanks mutatie enz.), COD3, Forza 2, Dirt, ik heb ze allemaal 'kapot' gespeeld. RPG's zijn echt niet voor mij weggelegd, evenals spellen met een zwaard en spreuk (kameo, enchanted arms). Ik heb de persconferentie van de TGS bekeken, en hoewel het er allemaal goed uitzag, voel ik helemaal niets bij bijvoorbeeld DMC4. Skate, overlord e.d. die hoge ogen gooien, ook op dit forum, kunnen mij niet bekoren. Skate zit absoluut goed in elkaar, maar ik vind het niet leuk, laat staan cool.
Toch kan ik het niet nalaten elke demo die beschikbaar komt op Live te downloaden en even te proberen. Zo ook met Spiderman en Viva Pinata party animals. Nu heb ik al een bloedhekel aan Spiderman, Batman en al die andere Marvel gedrochten (zal wel een tekortkoming van mij zijn ..) en zijn party games ook niet aan mij besteed, maar toch.
Spiderman was een aangename kennismaking. Even door dat malle rood / blauwe pakkie heenkijken en ik heb mij kostelijk vermaakt. Ik betrapte mezelf erop dat ik de demo meerdere keer gestart heb. Een soort gelijke ervaring overviel mij met VP party animal. Zo kom je met die demo's eens in aanraking met andere genre's, die toch leuk zijn.
Ik heb de demo van Blue Dragon ook geprobeerd, maar snel afgesloten, wellicht moet ik deze RPG een tweede kans geven. Bioshock vond ik geweldig, en aangezien dat daar (hoewel minimaal) RPG trekjes inzitten.
Eerst even wachten op woensdag, ik heb een pre order Halo-3, want die moet standaard, net zoals GoW, naast elke xbox liggen .....
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
In jouw wereld misschienRoely schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:59:
ik heb een pre order Halo-3, want die moet standaard, net zoals GoW, naast elke xbox liggen .....
Verwijderd
Die demo van BD sloeg ook nergens op. Die schrikt eerder potentiele kopers af dan dat hij ze aantrekt. Je begint ergens midden in het spel, bent al behoorlijk hoog qua rank en dat alles zonder duidelijke uitleg wat er allemaal mogenlijk is. Als je normaal speelt bouwt het spel en de mogenlijkheden zich geleidelijk op zodat je alle game mechanics langzamerhand leert kennen.Roely schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:59:
Ik heb de demo van Blue Dragon ook geprobeerd, maar snel afgesloten, wellicht moet ik deze RPG een tweede kans geven.
Ik ben iig zeer te spreken over DB. Maaaaaaaar... het is denk ik geen spel die jou de grens over zal trekken als je niet van het genre houdt. Als je JRPG's niets vindt zal je DB waarschijnlijk ook niet trekken. Sommige games willen nog wel eens spelers aantrekken die eigenlijk helemaal niet van het genre houden. Mooi voorbeeld daarvan vind ik Bioshock. DB heeft dit niet. Het is gewoon een standaard (maar wel zeeeeer goed uitgewerkte) JRPG.
Die blue dragon demo is idd schandalig, het volledige spel is 20x beter. Al is de normal difficulty wel veel te makkelijk, ik raad iedereen aan om hard te downloaden van de japanse marketplace.
In mijn beperkte FPS / Race wereld ....

Edit : Typo's (in zo klein regeltje ....... tijd om naar huus te gaan)
[ Voor 18% gewijzigd door Roely op 24-09-2007 16:30 ]
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Verwijderd
Hoe zit dat nou met het switchen tussen Marketplaces? Volgens mij kun je op de Amerikaanse veel toffere TV dingen downloaden enzo.DeepSeven schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:24:
Die blue dragon demo is idd schandalig, het volledige spel is 20x beter. Al is de normal difficulty wel veel te makkelijk, ik raad iedereen aan om hard te downloaden van de japanse marketplace.
Ik vind de Cod4 beta supervet! Vooral de killcambuddow schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:46:
Ik twijfel nogal tussen CoD 4 en Halo 3. Halo 3 heeft denk ik betere gameplay, maar de setting van CoD 4 trekt mij meer. Komen er demo's van beide games?
Jammer dat de beta 30 september offline gaat
Yo.
ik heb fifa 08 in ieder geval besteld bij bol.com
moet de hele week werken dus heb geen tijd om winkels af te gaan op zoek naar het spel dus dan kan ik hem net zo goed thuis laten bezorgen
vind alleen de joysticks van de 360 controller(heb em net een week) nog wel heel erg wennen tov de playstation controller(voetbal met de d-pad vind ik 3x niks)
moet de hele week werken dus heb geen tijd om winkels af te gaan op zoek naar het spel dus dan kan ik hem net zo goed thuis laten bezorgen
vind alleen de joysticks van de 360 controller(heb em net een week) nog wel heel erg wennen tov de playstation controller(voetbal met de d-pad vind ik 3x niks)
Iemand die de bundel van 370 euro besteld heeft nog iets gehoord van het pakket van xboxhome? Ben nooit zo blij geweest met hun (gebrek aan) communicatie, maar donderdag krijgen we een mail dat uiterlijk maandag het pakket verstuurd zal worden, eventueel zonder games. Inmiddels wat extra kabels besteld, ook daar niets van gehoord, en vandaag geen verzendingsbevestiging.
Op hun site staat dat het pakket (dus Premium + 4 games voor 370 euro) vanaf dinsdag leverbaar is, maar dat stond er afgelopen donderdag voor hun mail ook al op.
Op hun site staat dat het pakket (dus Premium + 4 games voor 370 euro) vanaf dinsdag leverbaar is, maar dat stond er afgelopen donderdag voor hun mail ook al op.
Hallo ik heb even een dringende vraag aan jullie. Het betreft gamer account recovery.
Ik heb ongeveer 5 maanden terug mijn 360 verkocht aan een persoon samen met mijn gamertag waar nog xbox live op zat. Ik zei toen tegen deze beste meneer dat hij lekker gebruik moest maken van het live abbo wat er nog opzit en dat als deze is verlopen hij een eigen account moet aanmaken.
Nu heb ik dus vandaag speciaal voor Halo 3 de 360 weer aangeschaft
maar ik heb natuurlijk ook live nodig dus heb ik besloten mijn creditcard op mijn account te koppelen zodat ik 3 maanden live kon kopen. Nu heb ik dat dus gedaan enzo maar nu vraag ik mij af of dit nu wel veilig is. Ik heb namelijk wel net mijn wachtwoord gewijzigt na de recovery zodat hij hopelijk niet meer kan inloggen op mijn gamertag.
Wat mij is verteld:
Bij een recovery van je gamertag worden op alle consoles waar je gamertag op staat eruit gehaald en zouden zij opnieuw moeten recoveren om jou tag weer te gebruiken MAAR ook zij moeten dan weer jou email adres en nieuwe wachtwoord invoeren. Creditcard gegevens worden aan de console gebonden en niet aan de gamertag.
Kan iemand mij bevestigen of deze persoon wanneer hij zijn 360 aanzet dat hij de melding krijgt of iets dergelijks dat hij opnieuw moet inloggen en hiervoor dus ook het gewijzigde wachtwoord moet invoeren?
Ik heb ongeveer 5 maanden terug mijn 360 verkocht aan een persoon samen met mijn gamertag waar nog xbox live op zat. Ik zei toen tegen deze beste meneer dat hij lekker gebruik moest maken van het live abbo wat er nog opzit en dat als deze is verlopen hij een eigen account moet aanmaken.
Nu heb ik dus vandaag speciaal voor Halo 3 de 360 weer aangeschaft
Wat mij is verteld:
Bij een recovery van je gamertag worden op alle consoles waar je gamertag op staat eruit gehaald en zouden zij opnieuw moeten recoveren om jou tag weer te gebruiken MAAR ook zij moeten dan weer jou email adres en nieuwe wachtwoord invoeren. Creditcard gegevens worden aan de console gebonden en niet aan de gamertag.
Kan iemand mij bevestigen of deze persoon wanneer hij zijn 360 aanzet dat hij de melding krijgt of iets dergelijks dat hij opnieuw moet inloggen en hiervoor dus ook het gewijzigde wachtwoord moet invoeren?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Vreemd; mijn ervaringen met xboxhome zijn juist uitermate goed. Waag er nog eens een telefoontje aan ('s ochtends vanaf 8:45) en leg de situatie even netjes/rustig uit. Volgens mij zijn ze de moeilijkste niet; er is vast een goede oplossing te vinden!Dantar schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:49:
Iemand die de bundel van 370 euro besteld heeft nog iets gehoord van het pakket van xboxhome? Ben nooit zo blij geweest met hun (gebrek aan) communicatie, maar donderdag krijgen we een mail dat uiterlijk maandag het pakket verstuurd zal worden, eventueel zonder games. Inmiddels wat extra kabels besteld, ook daar niets van gehoord, en vandaag geen verzendingsbevestiging.
Logischerwijs zou dat moeten werken inderdaad. Maar ja, dan moet je er wel rekening mee houden dat je misschien x aantal games in je profiel erbij hebt gekregen met allemaal 0-scores als die andere persoon gewoon heel slecht speelt of alle Arcade-games "even" ter trial had gedownload.Sir_Hendro schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:54:
Hallo ik heb even een dringende vraag aan jullie. Het betreft gamer account recovery.
*knip*
Zelf vind ik dat erg lelijk staan, maar ja...
[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2007 20:03 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kennis heeft dezelfde bundel besteld, en gebeld. Hem werd verteld dat de verzending idd was vertraagd, en dat alle games nog niet binnen waren.Dantar schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:49:
Het was echter geen probleem om hem even op te halen, en 3 games werden nagestuurd.
Weet iemand hier de precieze releasedatum van Skate? Want ik zie overal andere data, en ik kan nu door de bomen het bos niet zien.
Vraagje...
Als ik nu een Xbox 360 Elite koop, zitten daarin al de fixes voor ROD die Microsoft toegepast heeft bij reparaties?
En er zijn van die externe koelers te koop, passen deze ook op een elite? Zou het ook echt bijdragen aan de koeling van je 360? Iemand die zon koeler heeft en zijn ervaringen wil delen
Ik had vorig jaar vlak na de launch al een 360 maar die heb ik toen weggedaan ivm gameaanbod. Wii gehaald maar dat is nog erger. Ik wil graag Fifa 08, BIA: Hell's Highway en Assassin's Creed spelen. Wii verkopen dus en Elite halen.
Als ik nu een Xbox 360 Elite koop, zitten daarin al de fixes voor ROD die Microsoft toegepast heeft bij reparaties?
En er zijn van die externe koelers te koop, passen deze ook op een elite? Zou het ook echt bijdragen aan de koeling van je 360? Iemand die zon koeler heeft en zijn ervaringen wil delen
Ik had vorig jaar vlak na de launch al een 360 maar die heb ik toen weggedaan ivm gameaanbod. Wii gehaald maar dat is nog erger. Ik wil graag Fifa 08, BIA: Hell's Highway en Assassin's Creed spelen. Wii verkopen dus en Elite halen.
Die dingen werken alleen averechtsKaap schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:32:

Verwijderd
Net als hierboven en daarboven, de elite is geheel gelijk aan een andere 360 versie muv een hdmi poort onder de normale kabel aansluiting..Kaap schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:32:
Vraagje...
Ik weet alleen niet of alle externe koelers daar rekening mee houden.
fifa 08 is zo vet, heb hem nu
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hmm dan houdt zon koeler op, valt wel tegen dat het averechts werkt. Reden dat de Elite me wel aanstond was HDMI, mijn TV heeft die aansluiting, dus leek me dat de beste keuze. Die 120GB HD zal wel, destijds kreeg ik die 20GB niet eens vol. Scheelt ook weer 100 Euro.
Andere reden was dat ik nogal happig ben om die ROD. Het leek me dat die Elite nieuwer is en hopelijk die ROD opgelost heeft.
Is er nog iets waar ik op kan letten om de ROD enigzins te voorkomen? Bepaalde batch vanaf een bepaalde bouwdatum?
Andere reden was dat ik nogal happig ben om die ROD. Het leek me dat die Elite nieuwer is en hopelijk die ROD opgelost heeft.
Is er nog iets waar ik op kan letten om de ROD enigzins te voorkomen? Bepaalde batch vanaf een bepaalde bouwdatum?
Retail? Hebben ze nu wel manager mode erin zitten ipv zon cripplde versie zoals Fifa 07 op de 360?
[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-09-2007 20:46 ]
En HDMI is beter dan RGB-tulp omdat?Kaap schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:45:
Hmm dan houdt zon koeler op, valt wel tegen dat het averechts werkt. Reden dat de Elite me wel aanstond was HDMI, mijn TV heeft die aansluiting, dus leek me dat de beste keuze. Die 120GB HD zal wel, destijds kreeg ik die 20GB niet eens vol. Scheelt ook weer 100 Euro.
Ow, en nee, ik ken al mensen die ook met een Elite een ROD hebben gekregen dus produktie-data zijn nog steeds een wassen neus om "een goede 360" op de kop te tikken.
Verwijderd
Die Zephyr die volgens mij soon uitkomt is beter bestand tegen RROD, maar dat weet ik niet zeker..Kaap schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:45:
[...]
Retail? Hebben ze nu wel manager mode erin zitten ipv zon cripplde versie zoals Fifa 07 op de 360?
Ik weet niet of Component beter is dan HDMI of andersom.MAX3400 schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:47:
[...]
En HDMI is beter dan RGB-tulp omdat?
Ow, en nee, ik ken al mensen die ook met een Elite een ROD hebben gekregen dus produktie-data zijn nog steeds een wassen neus om "een goede 360" op de kop te tikken.
Maar wat je zegt over manufactering dates, gewoon een 360 kopen en hopen dat het goeie is.
ja goede manger modus denk.Kaap schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:45:
[...]
en ja orgineeel tuurlijk.
futerezone verkocht hem al
Ik heb dus nu de 360 elite. Hiervoor had ik een launch 360 die ik gewoon verkocht had.
Mijn ervaringen van de Elite tegen over de oude tot zover:
- De Elite is stiller in de dashboard dan mijn launch 360.
- Volgens mij maakt de Elite zijn CDROM drive gewoon even veel herrie als mijn launch 360.
- De HDMI output geeft mij wel beter beeld, dit vanwege minder last van ghosting effect. Het beeld is nu haar scherp zonder dat ik ghosting tegen kom
Met component had ik hier een heel klein beetje last van.
- DVD lade gaat iets sneller open.
- Volgens mij maakt de Elite zijn CDROM drive gewoon even veel herrie als mijn launch 360.
- De HDMI output geeft mij wel beter beeld, dit vanwege minder last van ghosting effect. Het beeld is nu haar scherp zonder dat ik ghosting tegen kom
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-09-2007 21:12 ]
Verwijderd
Inderdaad... wordt er een beetje moe van eerlijk gezegd. Hoop dat er een compensatie o.i.d. aan vast zit. Wacht nu al sinds 15 september en dan nog een week vertraging erbij... Kwa communicatie zit het wel ok, ze houden ons tenminste op de hoogte. Denk dat ze juist niet losse premium's vandaag hebben verzonden omdat ze nu (zeker) weten dat de bundel toch dinsdag bij hun aankomt. Morgen maar even bellen of ze de bundel binnen hebben en die dag verzenden.Dantar schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:49:
wow gewonnen 1e match gelijk online gewonnen ranked
Er zijn meer mensen die vandaag begonnen zijn en 2 linkerhanden hebbenMars18 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:23:
Verwijderd
Ok ik ben noob op dit gebied en heb alles ook maar vluchtig doorgelezen maar:
Er is een Premium pakket plus 4 games te koop (die is ook al hier besproken)
Bevat dit pakket al de nieuwe XBOX met HDMI-uitgang of is dat nog een fabeltje voor de toekomst?
Ik wil graag een XBOX360 voor Halo 3!
Bevat dit pakket al de nieuwe XBOX met HDMI-uitgang of is dat nog een fabeltje voor de toekomst?
Ik wil graag een XBOX360 voor Halo 3!
En een bijkomend voordeel is dat de meeste LCD-tv's slechts een component ingang hebben en meestal meerdere HDMI-ingangen. Zo houdt je je component vrij voor een eventuele dvd-recorder/Wii. En inderdaad dat HDMI Dolby Digital en dergelijke door kan geven en component blijft stereo...Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:53:
[...]
De een is digitaal en de ander analoog...
That's it, nu ga ik een Elite kopen...
Volgens mij is het gewoon een launch Xbox 360, dus met component.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:33:
Goed zo!
[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 24-09-2007 21:35 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
ik sta nr 1 van de wereldPWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:24:
[...]
Er zijn meer mensen die vandaag begonnen zijn en 2 linkerhanden hebben
foto is gemaakt
Kweenie maar de gemiddelde eigenaar van een LCD-TV met 1 HDMI-ingang, heeft vast ook wel een versterker met Dolby... Oftewel; je lust het geluid van je 360 altijd naar je versterker. En eerlijk gezegd; ik vind de 360 niet noemenswaardig mooier op HDMI boven Component... Heb dus mooi mijn DVD-speler aangesloten op HDMI; dat is wel een enorme verbetering over Component op de een of andere manier (inclusief een dikke vette upscaler).FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:33:
[...]
En een bijkomend voordeel is dat de meeste LCD-tv's slechts een component ingang hebben en meestal meerdere HDMI-ingangen. Zo houdt je je component vrij voor een eventuele dvd-recorder/Wii. En inderdaad dat HDMI Dolby Digital en dergelijke door kan geven en component blijft stereo...
Hoe is Fifa 08 grafisch ten opzichte van Fifa 07? Of heb je die niet gespeelt? Ik vond in 07 dat soort bloomblur effect erg lelijk.Mars18 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:23:
Review exemplaar, en de 2de speler online?Mars18 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:35:
[...]
ik sta nr 1 van de wereld![]()
foto is gemaakt
Wel mooi als er dan een Achievement voor is
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 24-09-2007 21:40 ]
Bij de elite zit trouwens een audio out kabel. Als je HDMI wilt gebruiken maar deze direct op je tv aansluit heb je uiteraard geen 5.1 geluid. Vandaar dat deze audio kabel erbij zit. Deze stop je in de oude vertrouwde AV out slot en aan het eind van de kabel vind je een blok met daarop een stereo uitgang voor tulpjes en een optische uitgang.

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-09-2007 23:52 ]
Naar mijn weten heeft elke LCD tv toch zeker twee HDMI-ingangen en nieuwe modellen zelfs al drie. Maar wellicht zijn er oudere modellen met inderdaad maar 1 HDMI-ingang. Ikzelf heb mijn Xbox ook via mijn versterker lopen, maar ik speel meestal toch via het geluid van mijn tv. Maar dat is meer omdat de benedenburen dan gaan klagen over herrie enzoMAX3400 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:35:
[...]
Kweenie maar de gemiddelde eigenaar van een LCD-TV met 1 HDMI-ingang, heeft vast ook wel een versterker met Dolby... Oftewel; je lust het geluid van je 360 altijd naar je versterker. En eerlijk gezegd; ik vind de 360 niet noemenswaardig mooier op HDMI boven Component... Heb dus mooi mijn DVD-speler aangesloten op HDMI; dat is wel een enorme verbetering over Component op de een of andere manier (inclusief een dikke vette upscaler).

DVD kijk ik nog altijd via de gewone dvd-speler die op de scart-aansluiting zit. Zou het dan zo veel beter zijn als ik gewone dvd's (dus geen Bluray of HD DVD) via mijn PS3 (hdmi) of Xbox 360 (component) zou stoppen?
Verwijderd
Volgens de Nederlandse EA site de 27e, donderdag dus.BioHazard schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:31:
Weet iemand hier de precieze releasedatum van Skate? Want ik zie overal andere data, en ik kan nu door de bomen het bos niet zien.
nou na mn ring of death heb ik er zo'n koeler opgezet en werkt uitstekend plus ik heb nu meer aansluitingen!
Ik heb deze
[ Voor 12% gewijzigd door dadj op 24-09-2007 22:33 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Same here. 360 component aangesloten, audio optisch naar mn DD versterker. DVD speler via HDMI voor upscaling. Wii ook component met component switch.MAX3400 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:35:
[...]
Kweenie maar de gemiddelde eigenaar van een LCD-TV met 1 HDMI-ingang, heeft vast ook wel een versterker met Dolby... Oftewel; je lust het geluid van je 360 altijd naar je versterker. En eerlijk gezegd; ik vind de 360 niet noemenswaardig mooier op HDMI boven Component... Heb dus mooi mijn DVD-speler aangesloten op HDMI; dat is wel een enorme verbetering over Component op de een of andere manier (inclusief een dikke vette upscaler).
Verwijderd
Ik denk de Ps3, ten eerste is het via hdmi, en als het goed is scalled de Ps3 je dvdtjes op naar hd ready kwaliteit..FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:50:
[...]
DVD kijk ik nog altijd via de gewone dvd-speler die op de scart-aansluiting zit. Zou het dan zo veel beter zijn als ik gewone dvd's (dus geen Bluray of HD DVD) via mijn PS3 (hdmi) of Xbox 360 (component) zou stoppen?
Ik ben blij dat ik niets om Mario, Zelda en dergelijke geef (en dus geen Wii nodig heb), want zo'n component switch zijn ook niet echt goedkope stukjes hardware.Exorcist schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:38:
[...]Same here. 360 component aangesloten, audio optisch naar mn DD versterker. DVD speler via HDMI voor upscaling. Wii ook component met component switch.
Dan ben je echt de eerste met zo'n ding die m goed vind werken. Meestal komen ze idd zeer slecht uit officiele tests. En nee, previews op sites waar ze die dingen verkopen tel ik niet mee als van mensen met goede ervaringen...dadj schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:29:
[...]
nou na mn ring of death heb ik er zo'n koeler opgezet en werkt uitstekend plus ik heb nu meer aansluitingen!
Ik heb deze
Zal zo eens kijken of ik het verschil kan zien, want dan kan mijn gewone dvd-speler de deur uit en heb ik op mijn receiver weer een coaxiale digitale audio-in vrij voor mijn tv of hifi-set op aan te sluitenVerwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:38:
[...]Ik denk de Ps3, ten eerste is het via hdmi, en als het goed is scalled de Ps3 je dvdtjes op naar hd ready kwaliteit..
Ach, mijn LCD is 2 jaar oud, heeft van elke ingang er maar eentje en dus moet ik compromissen sluiten omtrent aansluitmogelijkheden aangezien mijn versterker geen doorluscapaciteiten heeft. En inderdaad, afhankelijk van jouw type DVD-speler, kan je bedenken om het anders aan te sluiten.FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:50:
[...]
Naar mijn weten heeft elke LCD tv toch zeker twee HDMI-ingangen en nieuwe modellen zelfs al drie. Maar wellicht zijn er oudere modellen met inderdaad maar 1 HDMI-ingang. Ikzelf heb mijn Xbox ook via mijn versterker lopen, maar ik speel meestal toch via het geluid van mijn tv. Maar dat is meer omdat de benedenburen dan gaan klagen over herrie enzo![]()
* MAX3400 moet binnenkort toch maar eens een nieuwe versterker halen; heb 2 component nodig...
Heb net mijn geleende PGR3 op GOLD uitgespeeld.
Meteen maar Pre-order gedaan bij PGR4.
HALO3 staat er ook al in.
Kan niet wachten.
Kon vooraf niet inzien dat de X360 zo verslavend uit zou pakken.
Kan niet wachten.
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Mwa, je heb al switches van een euro of 20 volgens mij. Ik gebruik zelf een Joytech 245C, en die was om en nabij de 100 euro. Jammer dat de Wii er niet helemaal fris op werkt, maar goed, dat is een ander verhaalFeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:43:
[...]
Ik ben blij dat ik niets om Mario, Zelda en dergelijke geef (en dus geen Wii nodig heb), want zo'n component switch zijn ook niet echt goedkope stukjes hardware.
Show usMars18 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:35:
[...]
ik sta nr 1 van de wereld![]()
foto is gemaakt

Net even getest en kan niet echt zeggen dat ik veel verschil zie. Dus houdt het wel zo hoe het nu is en vraag aan de Kerstmisman dit jaar wel een dvd-recorder met HDMI en upscaling. Want vind een stand-alone dvd-speler toch fijner werken dan een console (want daar zit meestal al een game dvd in).Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:38:
[...]
Ik denk de Ps3, ten eerste is het via hdmi, en als het goed is scalled de Ps3 je dvdtjes op naar hd ready kwaliteit..
Zonde....als ik 100 euri uitgeef wil ik toch wel dat het een beetje goed werktExorcist schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:49:
[...]
Ik gebruik zelf een Joytech 245C, en die was om en nabij de 100 euro. Jammer dat de Wii er niet helemaal fris op werkt, maar goed, dat is een ander verhaal
Ik heb ook die 245c van Joytech maar ben er maar matig over te spreken.
Verwijderd
wat bedoel je met stiller in het dashboard?
bedoel je dat ie stiller is in idle?
Sir_Hendro schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:12:
Ik heb dus nu de 360 elite. Hiervoor had ik een launch 360 die ik gewoon verkocht had.
- De HDMI output geeft mij wel beter beeld, dit vanwege minder last van ghosting effect. Het beeld is nu haar scherp zonder dat ik ghosting tegen komMet component had ik hier een heel klein beetje last van.
Mja sorry, ik bedoel dus als de dvd drive niks doet is hij stiller dan de launch 360 die geen dvd heeft spinnen. De fans zijn zeg maar stiller. De dvd drive zelf vind ik nog steeds aardig wat herrie makenVerwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:31:
wat bedoel je met stiller in het dashboard?
[...]
Verwijderd
aha dat is een stuk duidelijker, hij is dus gewoon stiller.
Ik had ook een launch xbox360 en die maakte ook best wat herrie maar hij stond ongeveer 3 meter van me vandaag dus het viel niet echt op.
Nu wil ik er weer een en vind ik het eigenlijk wel belangrijk dat ie minder geluid maakt, dit komt overigens omdat ik er nog een ps3 bij heb en deze echt superstil is en hier aan gewend ben geraakt.
Wat ik ook minder vind is de 20gb hd die in de normale xbox360 zit, deze had ik zo vol met demo's en e3 filmpjes enz, de 120gb vind ik echt geweldig van microsoft, dit schijfje krijg je niet zomaar vol.
Echter moet de aanschaf van een xbox360 elite wel ten koste gaan van of mijn ps3 of wii, momenteel is dat ook nog de drempel.
Ik had ook een launch xbox360 en die maakte ook best wat herrie maar hij stond ongeveer 3 meter van me vandaag dus het viel niet echt op.
Nu wil ik er weer een en vind ik het eigenlijk wel belangrijk dat ie minder geluid maakt, dit komt overigens omdat ik er nog een ps3 bij heb en deze echt superstil is en hier aan gewend ben geraakt.
Wat ik ook minder vind is de 20gb hd die in de normale xbox360 zit, deze had ik zo vol met demo's en e3 filmpjes enz, de 120gb vind ik echt geweldig van microsoft, dit schijfje krijg je niet zomaar vol.
Echter moet de aanschaf van een xbox360 elite wel ten koste gaan van of mijn ps3 of wii, momenteel is dat ook nog de drempel.
Linkje
Volgens deze site zou de Elite eventueel over de 65nm versie van de IBM Power PC cpu beschikken. Ze weten het nog niet 100% maar ze hebben wel een sterk vermoeden.
edit//
is dus bogus
Ik heb zelf net nog even een probe van een thermometer tegen de ventilatie uitgang geplaatst om de uitgaande lucht temperatuur is te meten. Deze kwam toen op zijn hoogst op 42c uit.
Wat mij ook opviel is dat op internet mensen waren die een hitachi dvd drive in hun 360 elite hebben maar die van mij heeft de Benq die de stilste schijnt te zijn.
Volgens deze site zou de Elite eventueel over de 65nm versie van de IBM Power PC cpu beschikken. Ze weten het nog niet 100% maar ze hebben wel een sterk vermoeden.
edit//
is dus bogus
Ik heb zelf net nog even een probe van een thermometer tegen de ventilatie uitgang geplaatst om de uitgaande lucht temperatuur is te meten. Deze kwam toen op zijn hoogst op 42c uit.
Wat mij ook opviel is dat op internet mensen waren die een hitachi dvd drive in hun 360 elite hebben maar die van mij heeft de Benq die de stilste schijnt te zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 25-09-2007 00:16 ]
Ik ga gelijk een Elite halen, vanmiddag nog. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan die traag openende DVD drive ......Sir_Hendro schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:12:
* KNIP *
Serieus, welke kleur hebben de lampjes van een Elite, groen, net zoals de 'normale' xbox ?
(En nee, ik bedoel niet ROOD, zo flauw ben ik niet)
Verwijderd
Heb gezocht in de posts maar niet echt kunnen vinden wat ik zocht. Ik zoek iets dat component aansluitingen kan splitsen, heb een xbox en een wii, wil ik beide via component aansluiten op tv met maar 1 ypbr aansluiting. De enige oplossing die ik zie kost dik 100 euro! Als ik daaraan 'moet' beginnen koop ik liever een xbox elite. Maar wellicht heeft iemand hier een eenvoudiger oplossing?
De nieuwe Xbox 360 Premium, met Zephyr en HDMI is al op diverse sites leverbaar. Ik heb vanmorgen een mailtje gewaagd aan Mediamarkt met de vraag wanneer zij de nieuwe variant kunnen leveren.
Bij normaal gebruik groen. Mocht hij ermee kappen dan wordt het lampje rood..Roely schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:02:
[...]
Ik ga gelijk een Elite halen, vanmiddag nog. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan die traag openende DVD drive ......![]()
Serieus, welke kleur hebben de lampjes van een Elite, groen, net zoals de 'normale' xbox ?
(En nee, ik bedoel niet ROOD, zo flauw ben ik niet)
Kijk maar is naar de Joytech 245cVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:34:
Heb gezocht in de posts maar niet echt kunnen vinden wat ik zocht. Ik zoek iets dat component aansluitingen kan splitsen, heb een xbox en een wii, wil ik beide via component aansluiten op tv met maar 1 ypbr aansluiting. De enige oplossing die ik zie kost dik 100 euro! Als ik daaraan 'moet' beginnen koop ik liever een xbox elite. Maar wellicht heeft iemand hier een eenvoudiger oplossing?
Ook nederlandse sites Kaap?Kaap schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:14:
De nieuwe Xbox 360 Premium, met Zephyr en HDMI is al op diverse sites leverbaar. Ik heb vanmorgen een mailtje gewaagd aan Mediamarkt met de vraag wanneer zij de nieuwe variant kunnen leveren.
Ik heb hem zelf al gevonden op amazon.de, zoals ik reeds eerder gemeld heb, maar mijn broertje wil hem liever in nederland kopen. Dus als je een nederlandse site kent die ze verkoopt hoor ik het graag.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Inmiddels wordt de premium met HDMI namelijk al wel verkocht in o.m. Zwitersland en Duitsland (o.a. Amazon.de). Er gaan wel geruchten dat de box die samen met Halo 3 wordt verkocht wel HDMI zou hebben. Maar dat weten we pas zeker zodra iemand zo'n doos open maaktKaap schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:14:

Verwijderd
Welke auto heb jij hiervoor gebruikt? Ik vind silver al redelijk lastig..the-spawn schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:48:
Heb net mijn geleende PGR3 op GOLD uitgespeeld.
Kan niet wachten.
Je moet er op rekekenen dat de nederlandse retail (gewonen winkels) meestal wat voorraad hebben staan. Is het niet in de winkel, dan is het wel in hun centrale magazijn. De kans dat de laatste productie lichting bij je lokale Media Markt / E-Plaze / Bart Smit e.d. staat is kleiner dan bij webshops, die er vaak een 0 voorraad op nahouden, en niets anders doen dan de doos 'doorschuiven' (vandaar die lagere kosten o.a.) Bol.com en andere grote webwinkels vormen daarop weer een uitzondering, maar doordat zij veel verkopen, in de doorloop tijd korter.
Waarschijnlijk zal Halo 3 (voor diegene die het niet weten, een nieuw deeltje in het spelletje met een figuur genaamd 'Master Chief ;-) ) voor een verkoop boost gaan zorgen, waardoor voorraden (buffers) die zijn opgebouwd sneller zullen opraken en dus kans op een model 'Zephyr' toe zal gaan nemen.
Voorlopig zwerven in de winkels nog heel wat 'oude' Xboxen rond die begin dit jaar zijn geproduceert.
Ikzelf wacht rustig af tot de nieuwe 'Zephyr' vollop te krijgen is. Vervolgens wil ik wel eens echt weten ofdat deze zoveel stillers is, want dat zal de voornaamste reden zijn om van Xbox te wisselen.
Waarschijnlijk zal Halo 3 (voor diegene die het niet weten, een nieuw deeltje in het spelletje met een figuur genaamd 'Master Chief ;-) ) voor een verkoop boost gaan zorgen, waardoor voorraden (buffers) die zijn opgebouwd sneller zullen opraken en dus kans op een model 'Zephyr' toe zal gaan nemen.
Voorlopig zwerven in de winkels nog heel wat 'oude' Xboxen rond die begin dit jaar zijn geproduceert.
Ikzelf wacht rustig af tot de nieuwe 'Zephyr' vollop te krijgen is. Vervolgens wil ik wel eens echt weten ofdat deze zoveel stillers is, want dat zal de voornaamste reden zijn om van Xbox te wisselen.
Mijn voornaamste reden is dat ik de kans op een ROD zo klein mogelijk wil houden. De nieuwe premiums zijn ook uitgerust met andere koelpasta en koelblokken. Wellicht geen garantie, maar ik wil de kans zo klein mogelijk houden.
Lawaai, och, das een relatief iets. Mijn PC staat 30CM naast me, met 4 koelers erin plus een Arctic Freezer. Ik vind het persoonlijk niet storend.
Lawaai, och, das een relatief iets. Mijn PC staat 30CM naast me, met 4 koelers erin plus een Arctic Freezer. Ik vind het persoonlijk niet storend.
Ik heb gisteren bij meerdere winkels gevraagd en allen bevestigen dat de halo 3 pack gene hdmi zou hebben.kixor schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:42:
[...]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Inmiddels wordt de premium met HDMI namelijk al wel verkocht in o.m. Zwitersland en Duitsland (o.a. Amazon.de). Er gaan wel geruchten dat de box die samen met Halo 3 wordt verkocht wel HDMI zou hebben. Maar dat weten we pas zeker zodra iemand zo'n doos open maaktIn ieder geval verkoopt de MM in Groningen nog steeds boxen geproduceerd begin '07. Tenzij ze nu net een nieuwe lading hebben natuurlijk...
Balen... Ik begin onderhand zelf te vermoeden dat ze alle restanten geproduceerd eind '06 gebruiken in die pakketten, die verkopen dan immers toch wel... Belachelijk eigenlijk dat je bijna gedwongen wordt een (min of meer) infirieur product te kopen terwijl in andere landen gewoon de betere versie geleverd wordtmilenko79 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:57:
[...]
Ik heb gisteren bij meerdere winkels gevraagd en allen bevestigen dat de halo 3 pack gene hdmi zou hebben.

Edit: dan maar hopen dat ze in ieder geval een lotnr 0724+ hebben, dat extra koel-element is toch een must
[ Voor 9% gewijzigd door kixor op 25-09-2007 10:06 ]
tja, ik heb zelf maar een elite gekocht (ik had geen zin om te wachten
) maar mijn broertje wil toch graag een nieuwe premium.
Ik had eerst zelf een oude premium en vind de elite in alle opzichten beter. Mijn benq dvd drive klinkt de helt zachter als de toshiba die ik ervoor had. In het dashboard/ tijdens het kijken van films is de xbox veel stiller. De kleuren zijn via hdmi nog iets rijker dan via component (kan ook aan de inputs liggen op mijn tv). Verder was het natuurlijk te doen om de 1:1 pixel mapping op mijn 1080p tv via hdmi.
ohja, en de 120 gig harde schijf is er natuurlijk ook nog, maar die is het minst interessant.
Al met al vind ik de upgrade de moeite waard. Als je een 1080p tv hebt of wil kopen zou ik sowieso voor een premium met hdmi gaan.
Ik had eerst zelf een oude premium en vind de elite in alle opzichten beter. Mijn benq dvd drive klinkt de helt zachter als de toshiba die ik ervoor had. In het dashboard/ tijdens het kijken van films is de xbox veel stiller. De kleuren zijn via hdmi nog iets rijker dan via component (kan ook aan de inputs liggen op mijn tv). Verder was het natuurlijk te doen om de 1:1 pixel mapping op mijn 1080p tv via hdmi.
ohja, en de 120 gig harde schijf is er natuurlijk ook nog, maar die is het minst interessant.
Al met al vind ik de upgrade de moeite waard. Als je een 1080p tv hebt of wil kopen zou ik sowieso voor een premium met hdmi gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door milenko79 op 25-09-2007 10:24 ]
Ik zou naar een andere kijken: Check deze posts (te vinden op pagina 8 van dit topic btw)...
Exorcist schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:49:
[...]Ik gebruik zelf een Joytech 245C, en die was om en nabij de 100 euro. Jammer dat de Wii er niet helemaal fris op werkt.
Sir_Hendro schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:13:
Ik heb ook die 245c van Joytech maar ben er maar matig over te spreken.
Ditto....Roely schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:50:
Maar is die "Zephyr" dan ook in het zwart of gaat die weer terug naar de witte versie. Want een zwarte (en wellicht stillere) Zephyr zou mij helemaal over de streep trekken.
[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 25-09-2007 10:31 ]
Verwijderd
iemand nog iets gehoord van xboxhome en de levering van de xbox 360 + 4 games. ik heb zojuist een mailtje gestuurd van hoe of wat. ik hoop dat ze snel antwoorden. begin het voort wel een beetje beu te worden al dat w88 
ik wil gewoon gamen
ik wil gewoon gamen
Even voor de duidelijkheid: de Zephyr moederborden hebben geen 65nm chips.FeaR1986 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:27:
Ditto....
Maar is die "Zephyr" dan ook in het zwart of gaat die weer terug naar de witte versie. Want een zwarte (en wellicht stillere) Zephyr zou mij helemaal over de streep trekken.
Die komen op de Falcon moederborden.
Dus als je een zwarte Zephyr wilt: Xbox 360 Elite!

En of de Falcon zoveel zal uitmaken is niet bekend: alleen de CPU is 65nm en de 3RRoD veroorzaker is de GPU en die is gewoon nog 90nm. Ofwel, hij zal echt niet veel minder warm worden en dus stiller.
Tenzij ze ook de GPU gaan vervangen, maar dan nog is het gissen. Niemand weet hoe het echt zit.
Sorry, maar dit is echt complete onzin!Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:38:
[...]
Net als hierboven en daarboven, de elite is geheel gelijk aan een andere 360 versie muv een hdmi poort onder de normale kabel aansluiting..
Ik weet alleen niet of alle externe koelers daar rekening mee houden.
In alle Elite modellen zitten: een extra koeler en epoxy rond de GPU en CPU.
Zoals ik hierboven zei hebben de Elite modellen nl. stiekum de Zephyr moederborden!
De 360 Premium modellen die je nu in de winkel kan kopen, zijn oud en hebben al deze oplossingen voor het RRoD probleem niet!
In combo pakketten (Supersize, Forza2, PES) vind je nu zelfs nog X360s van oktober 2006!
Dus als je nu een premium koopt, is er een grote kans dat je een RRoD krijgt.. Wil je meer zekerheid, ga voor een Elite... Ga ik ook doen...

Verwijderd
Ik had het trouwens over hoe de elite in elkaar zit qua bekisting, omdat ie vroeg of een externe koeler zou passen, tevens zit er bij de elite een ander soort adaptor, al weet ik niet of deze beter is..Jobbie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:13:
[...]
[...]
Sorry, maar dit is echt complete onzin!![]()
In alle Elite modellen zitten: een extra koeler en epoxy rond de GPU en CPU.
Zoals ik hierboven zei hebben de Elite modellen nl. stiekum de Zephyr moederborden!
De 360 Premium modellen die je nu in de winkel kan kopen, zijn oud en hebben al deze oplossingen voor het RRoD probleem niet!
In combo pakketten (Supersize, Forza2, PES) vind je nu zelfs nog X360s van oktober 2006!
Dus als je nu een premium koopt, is er een grote kans dat je een RRoD krijgt.. Wil je meer zekerheid, ga voor een Elite... Ga ik ook doen...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 13:22 ]
Dit topic is gesloten.