Vroeg ik mezelf ook al af. Ik zou wel een Arsenal Theme willen hebben zelf.SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:51:
Weet er iemand software om je eigen gamerpicture of theme te maken en te uploaden daar de xdoos360 ?
Gewoon de webcam kopen en een foto makenSamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:51:
Weet er iemand software om je eigen gamerpicture of theme te maken en te uploaden daar de xdoos360 ?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Vaag, je zou toch denken dat er wel iemand daar brood in ziet. Kan je niet via media sharing een eigen pic erin zetten ?S2S schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:58:
[...]
Gewoon de webcam kopen en een foto makenAndere mogelijkheid is er niet.
Anoniem: 52686
Prince of Persia Classic!johnnyv.nl schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:30:
[...]
Vergeet de platformers nietM'n vriendin baalt flink dat haar favo genre op de 360 gewoon afwezig is op Kameo na.
Er is nu ook Crash of the Titans. Of Sonic the Hedgehog (maar dat was onspeelbaar slecht). Of je moet van film games houden als Ratatouille. Het is in ieder geval een genre dat niet populair is op de Xbox 360 en waar geen bekende developers wat mee hebben. Wat dat betreft ben ik blij dat op de PS3 een nieuwe Ratchet & Clank uitkomt (met overigens goddelijke graphics). Volgend jaar komt er trouwens wel een nieuwe Banjo & Kazooie (Banjo Threeie)johnnyv.nl schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:30:
[...]
Vergeet de platformers nietM'n vriendin baalt flink dat haar favo genre op de 360 gewoon afwezig is op Kameo na.
We hebben inderdaad de crash demo gespeeld, maar die lijkt me nogal lineair (in de zin van, je loopt eigenlijk maar één richting op)ymmv schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:52:
[...]
Er is nu ook Crash of the Titans. Of Sonic the Hedgehog (maar dat was onspeelbaar slecht). Of je moet van film games houden als Ratatouille. Het is in ieder geval een genre dat niet populair is op de Xbox 360 en waar geen bekende developers wat mee hebben. Wat dat betreft ben ik blij dat op de PS3 een nieuwe Ratchet & Clank uitkomt (met overigens goddelijke graphics). Volgend jaar komt er trouwens wel een nieuwe Banjo & Kazooie (Banjo Threeie)
Anoniem: 110299
Kan ik via mijn laptop, via een kabel (meegeleverd bij xbox 360) internet krijgen op de xbox360?
(wireless, dan hoef ik geen wifi kaartje meer te kopen).
Dus gewoon via laptop --> xbox360 om zo internet te krijgen via crosscable
Yep.Anoniem: 110299 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:57:
Kan ik via mijn laptop, via een kabel (meegeleverd bij xbox 360) internet krijgen op de xbox360?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Whoei, raar eigenlijk... je koopt zo'n 360... ik had geen flauw benul wat je er allemaal mee kon naast het normale gamen
Moet je dan netwerk maken ofzo? Hoe gaat dat precies?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 10-10-2007 23:03 ]
Yep, je moet je xbox natuurlijk wel opnemen in je netwerk en internet toegang verlenen, anders kan je natuurlijk niet op LIve. Op die manier kan je ook je muziek/films en foto's delen. Je kan natuurlijk ook HD-DVD films streamenAnoniem: 110299 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:03:
[...]
Whoei, raar eigenlijk... je koopt zo'n 360... ik had geen flauw benul wat je er allemaal mee kon naast het normale gamenLekker onlinen via mn laptop (geen wifi kaartje meer van 80 euro! geen hd dvd speler van 180 euro! gaat lekker zo
)
Moet je dan netwerk maken ofzo? Hoe gaat dat precies?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik vroeg me dit dus ook een paar pagina's terug af, want mijn xbox ziet wel dat de connectie wired is maar hi kan geen ip krijgen.. Dus als iemand mij hiermee kan helpen. graag.sekeroglan schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:13:
[...]
Yep, je moet je xbox natuurlijk wel opnemen in je netwerk en internet toegang verlenen, anders kan je natuurlijk niet op LIve. Op die manier kan je ook je muziek/films en foto's delen. Je kan natuurlijk ook HD-DVD films streamenOwja je kan er natuurlijk ook op gamen
To dare is to do
Anoniem: 57041
hoe heb je hem aan gesloten via router of pc ?Slaapje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:37:
[...]
Ik vroeg me dit dus ook een paar pagina's terug af, want mijn xbox ziet wel dat de connectie wired is maar hi kan geen ip krijgen.. Dus als iemand mij hiermee kan helpen. graag.
Mijn modem (Speedtouch 716) heeft van die ingebakken portforwards op app of game. Ik had aan mijn Xbox 360 de Xbox Live settings toegekent. Deze hielden port 88 en 3074 in. Als ik test xbox live kies, zie ik dat er bij NAT aangegeven wordt "strict".
Wat betekent dat precies voor mijn XBox? Ik weet dat moderate en open ook kunnen maar ik heb toch die 2 poorten opengezet, zou voldoende moeten zijn. Is dat een probleem of kan het geen kwaad?
Wat betekent dat precies voor mijn XBox? Ik weet dat moderate en open ook kunnen maar ik heb toch die 2 poorten opengezet, zou voldoende moeten zijn. Is dat een probleem of kan het geen kwaad?
Via laptop, router staat erg ver weg. Alleen is de laptop dus wireless verbonden.Anoniem: 57041 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:39:
[...]
hoe heb je hem aan gesloten via router of pc ?
Oh en btw. Ik vind het geluid erg meevallen van dat ding, dashboard is het een hele zachte zoem, spel erin maakt wel iets meer geluid.
[ Voor 21% gewijzigd door Slaapje op 11-10-2007 09:18 ]
To dare is to do
Anoniem: 181923
Zouden er nog meer MM het vandaag gaan verkopen voor 49 euro?exCOESes schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:22:
Ik zag net bij de Mediamarkt in Arnhem de Elite voor €422,
Ik ging eingenlijk om te kijken of ze PGR4 al hadden liggen en dat was het geval, voor €49,99 (+evt. €1,70 parkeerkosten) kun je een exemplaar meenemen.
Anoniem: 57041
Heb je je draadloos verbinding gedeeld en aangegeven dat iedereen er gebruik van mag maken ?Slaapje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:53:
[...]
Via laptop, router staat erg ver weg. Alleen is de laptop dus wireless verbonden.
Oh en btw. Ik vind het geluid erg meevallen van dat ding, dashboard is het een hele zachte zoem, spel erin maakt wel iets meer geluid.
Puzzle Quest is erg tof zeg, heb gelijk Microsoft points gekocht om de full versie te kopen, mijn 2e volledige XBLA game.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Leugenaar: Halo on-line multiplayer, Halo on-line multiplayer, Halo on-line multiplayer, Halo on-line multiplayer en nog eens Halo on-line multiplayer....PWM schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:17:
[...]
Kolere, nu heb ik echt geen idee meer hoe ik mijn tijd moet gaan besteden
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik heb de Box via Steam aangeschaft en als je dan al HL2 en HL2 ep 1 geregistreerd hebt staan, dan mag je ze cadeau doen aan iemand anders. Daaruit leid ik al af dat ze echt voor nul ingecalculeerd hebben en als extraatje zien.Anoniem: 52686 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:06:
[...]
(En ja, ze zeggen wel dat ze die er 'gratis' bijstoppen, maar nog vraag ik me af of het niet toch goedkoper was geworden als ze alleen de nieuwe spelen in die box deden. Ze bieden HL2 en Episode 1 immers los ook niet gratis aan.)
Ja dat is dus het probleem... ik zie mn draadloze verbinding en mn lan verbinding. Alleen bij mn lan verbinding staat delen met anderen. Bij mn draadloze is dat hele tabblad er nietAnoniem: 57041 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:31:
[...]
Heb je je draadloos verbinding gedeeld en aangegeven dat iedereen er gebruik van mag maken ?
To dare is to do
Waarom? Ze zijn dan immers nog steeds betaald. Als ik twee spellen koop en er eentje weggeef, dan is dat ene spel toch ook niet ineens gratis?Armada schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:08:
[...]
Ik heb de Box via Steam aangeschaft en als je dan al HL2 en HL2 ep 1 geregistreerd hebt staan, dan mag je ze cadeau doen aan iemand anders. Daaruit leid ik al af dat ze echt voor nul ingecalculeerd hebben en als extraatje zien.
Je hebt daar wel gelijk inAnoniem: 52686 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:33:
[...]
Waarom? Ze zijn dan immers nog steeds betaald. Als ik twee spellen koop en er eentje weggeef, dan is dat ene spel toch ook niet ineens gratis?
Maar het hele punt van deze discussie snap ik niet geheel. Voor 60 euro heb je gewoon een heel pakket van 5 spellen dat van de mogelijkheden van de xbox360 en xbox live gebruik maakt. De een natuurlijk wel met een langere speeltijd dan de ander.
Ik snap best dat je misschien halflife 2 en ep 1 en 2 al op de pc ofzo hebt gespeeld, maar het lijkt me vrij inefficient vanuit bedrijfsoogpunt om bijvoorbeeld alle 5 de componenten los te verkopen (los in de winkel of los op xbox live) voor enkel diegene die al bijvoorbeeld halflife 2 heeft gespeeld.
Voor 60 euro heb je ze allemaal bij elkaar en dat is niet heel erg veel gevraagd lijkt me als je gaat kijken naar tientallen andere games die 60 euro kosten. En als je gaat kijken wat die dan vaak bieden ga je vanzelf huilen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Oh, voor de 360 zie ik er de logica ook wel van in, daar zijn die spellen nu eenmaal nog niet voor uitgekomen. Ik doelde ook meer op de PC-versie. Maar goed, verkeerde topic.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:48:
[...]
Je hebt daar wel gelijk in![]()
Maar het hele punt van deze discussie snap ik niet geheel. Voor 60 euro heb je gewoon een heel pakket van 5 spellen dat van de mogelijkheden van de xbox360 en xbox live gebruik maakt. De een natuurlijk wel met een langere speeltijd dan de ander.
Ik snap best dat je misschien halflife 2 en ep 1 en 2 al op de pc ofzo hebt gespeeld, maar het lijkt me vrij inefficient vanuit bedrijfsoogpunt om bijvoorbeeld alle 5 de componenten los te verkopen (los in de winkel of los op xbox live) voor enkel diegene die al bijvoorbeeld halflife 2 heeft gespeeld.
Voor 60 euro heb je ze allemaal bij elkaar en dat is niet heel erg veel gevraagd lijkt me als je gaat kijken naar tientallen andere games die 60 euro kosten. En als je gaat kijken wat die dan vaak bieden ga je vanzelf huilen
Kun je op de een of andere manier browsen op de 360?
De PS3 kan het, de Wiinee kan het en ook de PSP (zit ik nu op).
Grr, echt low van MS...
Grr, echt low van MS...

Gulfstream G650
Nee, en waarom zouden ze ook?salimrmaf schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:26:
Grr, echt low van MS...
Gameconsole.
Voor internet heb je pc's etc
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ben zelf wel blij dat de 360 in principe ondanks alle multimediamogelijkheden en connectivteit voornamelijk een gameconsole is gebleven.BM schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:47:
[...]
Nee, en waarom zouden ze ook?
Gameconsole.
Voor internet heb je pc's etc
Ok dan heb ik niets gezegdAnoniem: 52686 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:11:
[...]
Oh, voor de 360 zie ik er de logica ook wel van in, daar zijn die spellen nu eenmaal nog niet voor uitgekomen. Ik doelde ook meer op de PC-versie. Maar goed, verkeerde topic.
[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-10-2007 13:55 ]
Heb je wel gelijk in ja, beetje kromme gedachtengang van mijn kant.Anoniem: 52686 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:33:
[...]
Waarom? Ze zijn dan immers nog steeds betaald. Als ik twee spellen koop en er eentje weggeef, dan is dat ene spel toch ook niet ineens gratis?
Wellicht wel de goede gedachtengang is dat ik mijn episode 1 een half jaartje geleden voor 10 EUR bij de Makro vandaan heb gehaald en dat daar doorgaans geen revenues voor de developer meer bij zitten en dus ook niet nu door bundeling.
Een keer knokken? Dan mag je it0it0 toevoegen!On_E schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:46:
Puzzle Quest is erg tof zeg, heb gelijk Microsoft points gekocht om de full versie te kopen, mijn 2e volledige XBLA game.
De enigste die daar brood inziet is MS, als monopolist kunnen ze zo er altijd geld voor vragen.SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:02:
[...]
Vaag, je zou toch denken dat er wel iemand daar brood in ziet. Kan je niet via media sharing een eigen pic erin zetten ?
En voorkomt natuurlijk dat je niet constant wordt gebormbardeerd met goatse en zo
internetten kan niet lekker zijn zonder muis al dat gekloot. en ik snap ms ook wel. als ze browsers gaan doen op de xbox dan daalt de windows verkopen de vista unlimited ofzo kost meer als een xbox 360 elite. verkopen ze meer xboxen meer verlies.salimrmaf schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:26:
Grr, echt low van MS...
Vanochtend de demo gespeeld van PGR 4, is het gek als ik zeg dat ik PGR3 mooier er uit zag zien ?
Ik hoef deze nog niet, ga hem halen met kerst denk, leuk kado.
Eerst Forza 2 helemaal uitspelen.
Ik hoef deze nog niet, ga hem halen met kerst denk, leuk kado.
Eerst Forza 2 helemaal uitspelen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Uhmm ja, want ik zie duidelijk dat PGR4 er beter uitzietMars18 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:05:
Vanochtend de demo gespeeld van PGR 4, is het gek als ik zeg dat ik PGR3 mooier er uit zag zien ?
[ Voor 20% gewijzigd door S2S op 11-10-2007 15:50 ]
PGR4 is echt cool, had ik niet verwacht 
Ik lees wel uiteenlopende prijzen trouwens van 50 t/m 65 euro
Ik lees wel uiteenlopende prijzen trouwens van 50 t/m 65 euro
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb na de demo van PGR4 gelijk Sega Rally gekocht. PGR4 kon mij niet bekoren als arcade racer, maar Sega Rally daarentegen .... machtig spel (mijn mening, geen feit
)
hmm beide demo's vielen mij zwaar tegen (hoe kan t ook andersX-t-r-e-m-e schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:14:
Ik heb na de demo van PGR4 gelijk Sega Rally gekocht. PGR4 kon mij niet bekoren als arcade racer, maar Sega Rally daarentegen .... machtig spel (mijn mening, geen feit)
maar Sega Rally was ik nog wel het meest in teleurgesteld... leek wel een veredelde dreamcast game.
PGR4 demo ziet er naar mijn idee niet echt beter uit, alleen de gameplay voelde iets beter dan Sega Rally, maar dat wil niet zeggen dat ik de gameplay goed vond...
vanavond ga ik het zelf ervaren met de full versie van PGR4. Eindelijk verlost van bioshock! weg ermee
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 56369
De klootzakken halen elke maand 7 euro van mijn rekening en ik kan mijn account niet opzeggen, omdat het hotmail account niet meer bestaat en ik het password niet meer weet. Het gaat over Xbox-live trouwens die elke maand automatisch verlengd wordt
Bellen is ook een gedonder zeg. Het enige wat ik krijg te horen is of ik de volgende ochtend wil terug bellen gvd. Kan ik het geld niet gewoon restutioneren of M$ blokken?
Is toch niet de fout van MS ofwel dat jij een niet meer bestaand hotmail adres gebruikt ?Anoniem: 56369 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:45:
De klootzakken halen elke maand 7 euro van mijn rekening en ik kan mijn account niet opzeggen, omdat het hotmail account niet meer bestaat en ik het password niet meer weet. Het gaat over Xbox-live trouwens die elke maand automatisch verlengd wordtBellen is ook een gedonder zeg. Het enige wat ik krijg te horen is of ik de volgende ochtend wil terug bellen gvd. Kan ik het geld niet gewoon restutioneren of M$ blokken?
Moet gewoon via de telefoon te regelen zijn hoor
Ik zou het eerst nogmaals proberen uit te leggen, anders zul je problemen krijgen omdat je het niet betaald.Anoniem: 56369 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:45:
Kan ik het geld niet gewoon restutioneren
Anoniem: 107573
Ja best wel, alleen al vanwege de AA die in PGR4 zijn werk nu wél goed doet, laat de game er naar mijn mening al stukken beter uitzien dan zijn voorganger.Mars18 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:05:
Wat is je uitleg aan de telefoon danAnoniem: 56369 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:45:
De klootzakken halen elke maand 7 euro van mijn rekening en ik kan mijn account niet opzeggen, omdat het hotmail account niet meer bestaat en ik het password niet meer weet. Het gaat over Xbox-live trouwens die elke maand automatisch verlengd wordtBellen is ook een gedonder zeg. Het enige wat ik krijg te horen is of ik de volgende ochtend wil terug bellen gvd. Kan ik het geld niet gewoon restutioneren of M$ blokken?
Je hotmail account is wel het laatste dat je nodighebt om je account op te zeggen (wat zowiso enkel telefonisch gaat)
[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 11-10-2007 17:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PGR4 gekocht? Anders is dit en beetje vreemd niet? Als ik een demo niet leuk vind ga ik echt de full game niet halen.Phusebox schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:21:
[...]
hmm beide demo's vielen mij zwaar tegen (hoe kan t ook anders)
maar Sega Rally was ik nog wel het meest in teleurgesteld... leek wel een veredelde dreamcast game.
PGR4 demo ziet er naar mijn idee niet echt beter uit, alleen de gameplay voelde iets beter dan Sega Rally, maar dat wil niet zeggen dat ik de gameplay goed vond...
vanavond ga ik het zelf ervaren met de full versie van PGR4. Eindelijk verlost van bioshock! weg ermee
Zo.. na DiRT leek Sega Rally werkelijk nérgens meer op.X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:14:
Ik heb na de demo van PGR4 gelijk Sega Rally gekocht. PGR4 kon mij niet bekoren als arcade racer, maar Sega Rally daarentegen .... machtig spel (mijn mening, geen feit)
Alsof je weer op de kermis bij de speelautomaten stond 15 jaar geleden
Ik moest Upnp aanzetten (ander modem weliswaar).Kaap schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:43:
Mijn modem (Speedtouch 716) heeft van die ingebakken portforwards op app of game. Ik had aan mijn Xbox 360 de Xbox Live settings toegekent. Deze hielden port 88 en 3074 in. Als ik test xbox live kies, zie ik dat er bij NAT aangegeven wordt "strict".
Yo.
Ah echt lang geprobeerd, krijg het maar niet gedaan...
Bij mij zegt hij continue dit:

Als het niet leesbaar is:
Kan internet verbinding niet inschakelen.
Er is reeds een LAN-verbinding geconfigureerd met het IP-adres dat voor automatische
IP-Adressering nodig is.
Iemand een tip?
Ik heb via mijn laptop een wireless router.
Bij mij zegt hij continue dit:

Als het niet leesbaar is:
Kan internet verbinding niet inschakelen.
Er is reeds een LAN-verbinding geconfigureerd met het IP-adres dat voor automatische
IP-Adressering nodig is.
Iemand een tip?
Ik heb via mijn laptop een wireless router.
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 11-10-2007 17:57 ]
Hoe leg je via de telefoon deze nickname uit?Boeboe schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:13:
[...]
Wat is je uitleg aan de telefoon dan. Opzeggen was bij mij op 2 minuutjes gebeurd: gewoon je nick geven en dan stellen ze wat accountgerelateerde vragen om je identiteit te checken en h(wat zowiso enkel telefonisch gaat)
]\/[ /-\ \/ e ]3 i < |<
Gulfstream G650
Anoniem: 216382
hekje rechts, hoofdlekker V, hekje links, forward slash, streepje, backward slash, hoofdletter V, e, hekje rechts, 3, i, liggend driehoekje links, streep, liggend driehoekje rechts
Nevermind
[ Voor 96% gewijzigd door Armo op 11-10-2007 18:06 ]
Misschien is dat ook juist wel een beetje de bedoeling van Sega?.KeN. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:35:
[...]
En hij is overigens best pittig, vooral om écht alle races winnend af te sluiten. Levert je 100 gamerpoints op, want er zit altijd wel een track tussen in een championship waar je beter een hogere topspeed wilt hebben dan meer grip. Kortom, erg uitdagende game ondanks de arcade feel.
nee heb mijn bioshock die ik amper 10u gespeeld heb ingeruild voor pgr4... bioshock doe ik nooit, pgr4 doe ik misschien soms... dus betere keuzeS2S schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:21:
[...]
PGR4 gekocht? Anders is dit en beetje vreemd niet? Als ik een demo niet leuk vind ga ik echt de full game niet halen.
IDD...de demo van Sega Rally heb ik denk ik 1 minuut gespeeld...wat een bagger spel....KeN. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:35:
[...]
Zo.. na DiRT leek Sega Rally werkelijk nérgens meer op.
Ik was net bij de MM in Utrecht, nog geen PGR4, maar wel Assasins Creed tinbox pre-order - de tinbox zag er wel dik uit en dan bedoel ik letterlijk, ongeveer 3x normale dvdbox.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Toch blij met PGR4 via play-asia, 35€ betaald, beat that ! En enkele dagen voor EU release binnen!
Engelse cover en handleiding?lapino schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:59:
Toch blij met PGR4 via play-asia, 35€ betaald, beat that ! En enkele dagen voor EU release binnen!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja, die Microsoft heeft echt een volledig Monopolie op het gebied van Gameconsoles.it0 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:14:
[...]
De enigste die daar brood inziet is MS, als monopolist kunnen ze zo er altijd geld voor vragen.
En voorkomt natuurlijk dat je niet constant wordt gebormbardeerd met goatse en zo
Wel jammer dat er geen andere aanbieders van Consoles en spelletjes zijn, zou misschien wel leuk zijn als je kon kiezen uit aan aantal andere consoles.

Het staat overigens een ieder vrij om een Webcam te maken voor de 360.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 11-10-2007 20:23 ]
Is er eigenlijk al enige informatie over de hopelijk komende fall update? Zou mooi zijn als achievements verwijderbaar zouden zijn aangezien ik 60% van de spellen waar ik achievements van heb al lang weer heb verkocht. Daarnaast zou een toevoeging van een 1680x1050 resolutie ook niet verkeert zijn.
Ik wilde PGR 4 echt niet afkraken, PGR 3 is super mooi, deze ook.
Haal hem met de kerst denk, nu ff niet.
Video recensie was wel tof op IG
Haal hem met de kerst denk, nu ff niet.
Video recensie was wel tof op IG
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik heb net PGR3 met de PGR4 demo vergeleken en moet tot de conclusie komen dat 3 mooier is. ik hoop dat de final er beter uitziet.. paar dingetjes;
1) ze hadden in v3 een prachtig strakke vormgeving voor de menus en ook ingame onscreen, dat ziet er nu maar saai uit.
2) reflecties en krasjes/breuken op de ramen ontbreken totaal wanneer je kijkt vanuit de bestuurders stoel..
3) als je opzij kijkt had dat in v3 een mooie gladde overgang. nu is het in een single frame "RECHTS" of "LINKS". voelt erg onrealistich.
4) geen opzwepende muziek breaks, drum n bass of mooi klassieke muziek meer? wtf??
5) waar is mn fette parkinglot?? niet te bekennen iig in de demo..
6) binnenkant van de autos ontbreken enig detail..
ok ik heb de full game nog niet gezien dus ik hoop echt dat die beter is, want dit ziet er niet uit als een af product. iig veel minder dan PGR3.. weird Why oh Why!?
1) ze hadden in v3 een prachtig strakke vormgeving voor de menus en ook ingame onscreen, dat ziet er nu maar saai uit.
2) reflecties en krasjes/breuken op de ramen ontbreken totaal wanneer je kijkt vanuit de bestuurders stoel..
3) als je opzij kijkt had dat in v3 een mooie gladde overgang. nu is het in een single frame "RECHTS" of "LINKS". voelt erg onrealistich.
4) geen opzwepende muziek breaks, drum n bass of mooi klassieke muziek meer? wtf??
6) binnenkant van de autos ontbreken enig detail..
ok ik heb de full game nog niet gezien dus ik hoop echt dat die beter is, want dit ziet er niet uit als een af product. iig veel minder dan PGR3.. weird Why oh Why!?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Rustig nou maar, ik heb de full wel en kan je iig op een paar punten geruststellen.dadj schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:41:
ik heb net PGR3 met de PGR4 demo vergeleken en moet tot de conclusie komen dat 3 mooier is. ik hoop dat de final er beter uitziet.. paar dingetjes;
1) ze hadden in v3 een prachtig strakke vormgeving voor de menus en ook voor de ingame screen, dat ziet er nu maar onprofesioneel uit.
6) binnenkant can de autos ontbreken enig detail..
ok ik heb de full game nog niet gezien dus ik hoop echt dat die beter is, want dit ziet er niet uit als een af product. sowieso veel minder van PGR3.. Whyyyyyyyy!?
1. Hoe de menu's er uit zien, is voor iedereen persoonlijk maar ik vindt er niks mis mee.
2. Ik heb al menigmaal mijn buitenspiegels aan gort gereden, dus dat zit er wel degelijk in.
3. Niet op gelet eerlijk gezegd.
4. Beethoven vaak gehoord, net als veel techno dus afwisseling genoeg.
5. Je hebt er zells 3 in de full
6. Ziet er prachtig uit, alles klopt tot in de details, wat wel jammer is is dat je de rijdersstand niet aan kan passen voor zover ik weet.
Toen ik dat aan het typen was wist ik al dat zo'n reply zou volgen hehe.Anoniem: 107573 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:14:
[...]
Misschien is dat ook juist wel een beetje de bedoeling van Sega?Het échte ouderwetse arcade gevoel terughalen.
[...]
Denk dat ik gewoon verkeerde verwachtingen had bij het spel icm het verwend zijn door DiRT
Net PGR4 uit de brievenbus gevist.. (jaja ook al van P-A
Eerste indrukken zijn goed, maar ik heb geen ervaring met PGR3 als referentie.
Ik ga weer even verder.
Wat je iig niet moet doen, is Dirt met Sega Rally willen vergelijken. Het zijn écht 2 totaal verschillende games. De enige overeenkomst is dat je met autootjes moet rijden, maar daar is dan ook alles mee gezegd.KeN. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:55:
[...]
Denk dat ik gewoon verkeerde verwachtingen had bij het spel icm het verwend zijn door DiRT
Maar persoonlijk geeft Sega Rally mij iets meer voldoening, want het kan verdomde lastig zijn om overal als eerste te eindigen. Een stuk lastiger als bij Dirt imo. Neemt niet weg dat de graphics van Dirt natuurlijk subliem zijn.
btw - zonder te adverteren en zonder bord; in Leeuwarder MM zijn de witte wireless controller 38 euro. (liggen apart in een grote mand - zonder uithangbord etc.)
Laatste wat ik erover zeg maar ik ben het eens met bovenstaande. Heb zelf ook Dirt en Sega Rally geeft mij veel meer voldoening. Ach het is maar goed dat smaken verschillenAnoniem: 107573 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:01:
[...]
Wat je iig niet moet doen, is Dirt met Sega Rally willen vergelijken. Het zijn écht 2 totaal verschillende games. De enige overeenkomst is dat je met autootjes moet rijden, maar daar is dan ook alles mee gezegd![]()
Maar persoonlijk geeft Sega Rally mij iets meer voldoening, want het kan verdomde lastig zijn om overal als eerste te eindigen. Een stuk lastiger als bij Dirt imo. Neemt niet weg dat de graphics van Dirt natuurlijk subliem zijn.
Anoniem: 104593
EA heeft voor 800 miljoen Bioware Corp./Panademic (MASS EFFECT) gekocht, men hoopt in 2009 de aankoop som te hebben terugverdiend..
Vandaag de Xbox-Halo bundel uit de IBood van vorige week binnen gekregen en er zat inderdaad HDMI op. Halo is niet echt mijn type spel, maar ik wil het de komende week toch zeker eens bekijken. Multiplayer maakt over het algemeen veel goed. 
Heb enkel de demo's even bekeken en verder nog weinig ermee aangezien ik nog geen netwerkkabel vrij heb. Productiedatum is van 2008-08-07, Lotnr kon ik zo snel niet herkennen op het apparaat zelf.
Ik las ergens in dit topic dat het echter ook met een USB-Wireless stick in combinatie met een Linksys (WRT54G) router werkend te krijgen moest zijn. Kan iemand bevestigen of dat erg complex gaat worden, of dat het opzich niet zo'n groot probleem moet vormen ?
In dat geval gaat daar mijn voorkeur namelijk naar uit.
Heb enkel de demo's even bekeken en verder nog weinig ermee aangezien ik nog geen netwerkkabel vrij heb. Productiedatum is van 2008-08-07, Lotnr kon ik zo snel niet herkennen op het apparaat zelf.
Ik las ergens in dit topic dat het echter ook met een USB-Wireless stick in combinatie met een Linksys (WRT54G) router werkend te krijgen moest zijn. Kan iemand bevestigen of dat erg complex gaat worden, of dat het opzich niet zo'n groot probleem moet vormen ?
[ Voor 6% gewijzigd door Psychokiller op 12-10-2007 00:06 ]
Goh, ik verwacht binnen een jaar Mass Effect '08Anoniem: 104593 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:58:
EA voor 800 miljoen Bioware Corp./Panademic (MASS EFFECT) gekocht, men hoopt in 2009 de aankoop som te hebben terugverdiend..
Hoho, Mass Effect '08 komt natuurlijk... in 2007, volgend jaar Mass Effect '09uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
[...]
Goh, ik verwacht binnen een jaar Mass Effect '08

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vraag me echt af wat er loos is bij MS:uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
[...]
Goh, ik verwacht binnen een jaar Mass Effect 2008
Bizarre - PGR(verkocht)
Bungie - HALO(onafhankelijk)
Bioware Corp. - Mass Effect(niet langer exclusieve deal met MS)
Realtime Worlds - Crackdown(Geen opdracht voor Crackdown 2, zijn maar een PC game gaan maken)
FASA - Shadowrun, Crimson Skies(dicht)
Epic - Gears of Wars (ruzie met Silicon Knights)
Silicon Knights - Too Human(ruzie met Epic)
Blijven over:
Ensemble Studios - HALO Wars
Mistwalker - Lost Oddysee, Blue Dragon(wil meer DS en Wii projecten gaan opstarten)
Team Ninja - Ninja Gaiden(nog geen nieuwe aankondigingen)
RARE - Kameo/Perfect Dark/Viva Pinata/Banjo(Doet zoals gewoonlijk niets)
Turn10(heeft net Forza afgerond)
MS heeft een groot probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 12-10-2007 00:11 ]
BM schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:07:
[...]
Hoho, Mass Effect '08 komt natuurlijk... in 2007, volgend jaar Mass Effect '09
Maarja hopen dat ze gewoon voldoende eigen vrijheid blijven behouden.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2007 00:17 ]
Grrr, vage edit knop... Sorry voor dubbelpost...
Dit zie je zeker nu deze 'next-generation' consoles zijn uitgekomen.
Ik denk niet dat Microsoft hier alleen mee te maken heeft. Sony heeft dit ook. Ik denk dat de huidige ontwikkelingskosten voor veel developers gewoon te hoog zijn om echt exclusief te blijven.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:08:
[...]
Ik vraag me echt af wat er loos is bij MS:
Bizarre - PGR(verkocht)
Bungie - HALO(onafhankelijk)
Bioware Corp. - Mass Effect(niet langer exclusieve deal met MS)
Realtime Worlds - Crackdown(Geen opdracht voor Crackdown 2, zijn maar een PC game gaan maken)
FASA - Shadowrun, Crimson Skies(dicht)
Epic - Gears of Wars (ruzie met Silicon Knights)
Blijven over:
Mistwalker - Lost Oddysee, Blue Dragon(wil meer DS en Wii projecten gaan opstarten)
Team Ninja - Ninja Gaiden(nog geen nieuwe aankondigingen)
RARE - Kameo/Perfect Dark/Viva Pinata/Banjo(Doet zoals gewoonlijk niets)
Turn10(heeft net Forza afgerond)
MS heeft een groot probleem.
Dit zie je zeker nu deze 'next-generation' consoles zijn uitgekomen.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2007 00:14 ]
Dat dacht ik dus ook, Sony heeft echter nog niet zo lang geleden Evolution Studios gekocht en gooit niet alle developers in de uitverkoop zoals MS dat op dit moment doet.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:12:
[...]
[...]
Ik denk niet dat Microsoft hier alleen mee te maken heeft. Sony heeft dit ook. Ik denk dat de huidige ontwikkelingskosten gewoon te hoog zijn om echt exclusief te blijven.
Trouwens er is nergens bekend gemaakt dat Mass Effect niet langer Exclusief is voor de Xbox360,dit omdat Bioware een deal heeft dat Microsoft die spellenserie uit geeft, grote kans dat EA zich daar aan zal blijven houden omdat ze anders mogelijk een rechtzaak aan hun broek gaan krijgen.
Anoniem: 25534
Ach, in de vorige console-war, had die uitgever Eternal Darkness voor de Gamecube uitgegeven. Dus die dingen blijven gewoon switchen.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:08:
[...]
Komt er ooit nog een DBZ spel voor de 360?
Vind dat altijd leuke games eerlijk gezegd. Kan er niet echt iets over vinden.
Zoeits bijv wel jammer dat het meestal voor de PS2 / Wii is.
Zoeits bijv wel jammer dat het meestal voor de PS2 / Wii is.
[ Voor 38% gewijzigd door Dennahz op 12-10-2007 09:01 ]
Anoniem: 56369
Dat ik mijn account wil opzeggen, maar dat kon niet want mevrouw kon niet in de database kijken dus ik moest de volgende dag maar terugbellen. De volgende dag teruggebeld en toen hadden ze weer een of andere storing. Dit alles na 10 minuten aan de telefoon te hebben gewachtBoeboe schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:13:
[...]
Wat is je uitleg aan de telefoon dan. Opzeggen was bij mij op 2 minuutjes gebeurd: gewoon je nick geven en dan stellen ze wat accountgerelateerde vragen om je identiteit te checken en het is gebeurd.
Je hotmail account is wel het laatste dat je nodighebt om je account op te zeggen (wat zowiso enkel telefonisch gaat)
Welk telefoonnummer heb jij trouwens gebruikt?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 56369 op 12-10-2007 09:51 ]
En dat is?????
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Shadowrun is voor zover ik weet vooralsnog het enige spel waarbij dat kan.Anoniem: 56369 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:54:
Hoe zit het trouwens met het feit dat je als PC gebruiker tegen een Xbox 360 gebruiker kunt spelen? Zit daar al enige voortgang in?
Ach..als het goed is heeft hij een 0800 nummer gebeldAnoniem: 56369 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:51:
[...]
Dat ik mijn account wil opzeggen, maar dat kon niet want mevrouw kon niet in de database kijken dus ik moest de volgende dag maar terugbellen. De volgende dag teruggebeld en toen hadden ze weer een of andere storing. Dit alles na 10 minuten aan de telefoon te hebben gewacht
Welk telefoonnummer heb jij trouwens gebruikt?
over next-gen gesproken, Deze komt uit de toekomst.Psychokiller schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
Zelf raak ik mijn xbox nauwelijks meer aan om mee te spelen. Het is meer een veredelde muziekdoos geworden.
Heb net de VF5 demo gedownload, moet zeggen dat het me vrij weinig doet. Het voelt allemaal een beetje stijf en star als ik het vergelijk met DOA4.
Zo zou ik het niet noemen, om je moves in DOA, VF en tekken te doen, gaat allemaal anders. Dat vind ik bij VF inderdaad ook altijd wat stroef gaan, mist een beetje ritme.Pirate-Bozz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:12:
Heb net de VF5 demo gedownload, moet zeggen dat het me vrij weinig doet. Het voelt allemaal een beetje stijf en star als ik het vergelijk met DOA4.
Maar dat gezegd te hebben, het ziet er wel erg goed uit, de karakters van DOA zien er wel erg cartoony uit vergeleken met dit. Kijk maar eens naar de handen en gezichtsuitdrukkingen!
Wat ik ook wel tof vind zijn de eindanimaties als je verloren hebt, en dan net voordat de counter op 0 staat weer op start drukt. Gastjes helemaal blij!!
Moet je vooral die blonde doen erg
Heb wel het idee dat de klappen te hard zijn/energie te laag. Je/hun zijn zo dood?
Het werkt erg goed met die router (als je met Mac adres beveiliging werkt moeten je Wifi Adapter van je Xbox360 en je Ethernet Xbox360 Mac Adress in worden gevoerd anders pakt hij die niet).Psychokiller schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
Vandaag de Xbox-Halo bundel uit de IBood van vorige week binnen gekregen en er zat inderdaad HDMI op. Halo is niet echt mijn type spel, maar ik wil het de komende week toch zeker eens bekijken. Multiplayer maakt over het algemeen veel goed.
Beste verbinding kreeg ik als ik mijn Xbox360 in de DMZ gooide maar dat hoeft niet per sé.
Maar in principe is het gewoon de instructies volgen en alles gaat goed.
Ik heb nu 2 keer die Halo3 geprobeerd en ik vind het nog steeds niks.
Ik weet ook wel, ik kan er nog niet veel van zeggen na 2x een half uur, maar het pakt me totaal niet.
Ik weet nog de eerste keer dat ik Gears of War ging spelen, zat meteen 3 uur aan mn scherm gekluisterd! Om de 5 minuten ohh en ahh wat mooi! En als je geraakt werd, dan deed t bij wijze van spreken ook echt zeer!
Dat Halo vind ik na 15 minuten al boring.
Je speelt die master chief, t lijkt wel een houten klaas! En als je wordt geraakt, dan kijk je gewoon naar t balkje en wacht tot die is opgeladen. Schuilen achter een object gaat ook raar, je staat er gewoon achter.
Bij Gears of war zie je die gasten als ze stil staan, gewoon ademen. En de eerste keer dat ik doormidden gezaagd werd en tegelijkertijd een tweevoudig gegil hoorde, schrok ik me echt helemaal de pleuris!
Ook de graphics vind ik niet bijzonder. Lijkt wel alsof je door legoland loopt, met al die kleurtjes. En de tegenstanders, daar zitten van die kleine ventjes bij met die schildjes.....ik ben toch geen kleuter die dat leuk moet vinden?
Misschien ben ik te hard, maar die hype begrijp ik echt niet. Morgen nog maar s proberen.
Ik weet ook wel, ik kan er nog niet veel van zeggen na 2x een half uur, maar het pakt me totaal niet.
Ik weet nog de eerste keer dat ik Gears of War ging spelen, zat meteen 3 uur aan mn scherm gekluisterd! Om de 5 minuten ohh en ahh wat mooi! En als je geraakt werd, dan deed t bij wijze van spreken ook echt zeer!
Dat Halo vind ik na 15 minuten al boring.

Je speelt die master chief, t lijkt wel een houten klaas! En als je wordt geraakt, dan kijk je gewoon naar t balkje en wacht tot die is opgeladen. Schuilen achter een object gaat ook raar, je staat er gewoon achter.
Bij Gears of war zie je die gasten als ze stil staan, gewoon ademen. En de eerste keer dat ik doormidden gezaagd werd en tegelijkertijd een tweevoudig gegil hoorde, schrok ik me echt helemaal de pleuris!
Ook de graphics vind ik niet bijzonder. Lijkt wel alsof je door legoland loopt, met al die kleurtjes. En de tegenstanders, daar zitten van die kleine ventjes bij met die schildjes.....ik ben toch geen kleuter die dat leuk moet vinden?
Misschien ben ik te hard, maar die hype begrijp ik echt niet. Morgen nog maar s proberen.
You make baby jesus cryFerry34 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:48:
Ik heb nu 2 keer die Halo3 geprobeerd en ik vind het nog steeds niks.
Dat Halo vind ik na 15 minuten al boring.![]()
Bij Gears of war zie je die gasten als ze stil staan, gewoon ademen. En de eerste keer dat ik doormidden gezaagd werd en tegelijkertijd een tweevoudig gegil hoorde, schrok ik me echt helemaal de pleuris!![]()
Tja, het wordt nog wel ietsjes duisterder maar Halo heeft een fijn fantasievol sfeertje, Gears en al die andere games zijn zo doorsnee "bald space marines" met UE3.0.[b][message=28890901,noline]
Zodra je in de buitenlevels komt heeft het inderdaad veel sfeer, maar de indoorlevels en dan met name level 8 vind ik erg inspiratieloos. Dat is wel jammer aangezien het een hele goede mix had kunnen worden.Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:37:
[...]
Tja, het wordt nog wel ietsjes duisterder maar Halo heeft een fijn fantasievol sfeertje, Gears en al die andere games zijn zo doorsnee "bald space marines" met UE3.0.
multiplayer is erg goed en als je het verhaal op pakt is de single player ook leuk.
Tja, je moet ervan houden... IK vind HALO 3 ook niks. Als je de vorige delen niet gespeeld hebt mis je gewoon iets. Hetzelfde is als je HL2 Episode 2 gaat spelen zonder HL2 en Ep. 1 te hebben gespeeld.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
keek net een nieuw filmpje van Assassin's Creed op Gametrailers, zag er vet uit (afgezien van de graphic glitches), maar dan maakt ie de kill en staan er 10 man om hem heen en die vechten omstebeurt? dat is wel heel erg 1989....
Heb jij wel eens positief commentaar op een game???Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:09:
keek net een nieuw filmpje van Assassin's Creed op Gametrailers, zag er vet uit (afgezien van de graphic glitches), maar dan maakt ie de kill en staan er 10 man om hem heen en die vechten omstebeurt? dat is wel heel erg 1989....
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
luister mensen, ik ben niet iemand die als een kind van 5 bij de JAMIN staat te kwijlen op goede graphics...RappieRappie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:11:
[...]
Heb jij wel eens positief commentaar op een game???
heb je het filmpje gezien? het slaat gewoon nergens op, er staan 10 man om je heen met een zwaard, jij hebt zojuist hun leider gedood. En dan is het normaal dat ze dan omstebeurt eens een keertje proberen om je te raken met hun zwaard? please. mag hopen dat dit te wijten is aan de "even-my-unborn-sister-could-play-this" moeilijkheidsgraad instelling
En ik hoop dat het te wijten is aan de onkunde van de speler en dat je het hele spel kunt uitspelen zonder je zwaard te trekken zoals beloofd werd..
dat om de beurten vechten viel mij ook al op. Ze willen het realistisch houden, maar dan had ik liever gehad dat ik er gewoon 3 tegelijk met wat vette moves om kon leggen. Qua combat moet het haast wel goedkomen, het zijn immers de makers van Prince of persia en daarin was de combat meer dan prima.Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:15:
[...]
luister mensen, ik ben niet iemand die als een kind van 5 bij de JAMIN staat te kwijlen op goede graphics...
heb je het filmpje gezien? het slaat gewoon nergens op, er staan 10 man om je heen met een zwaard, jij hebt zojuist hun leider gedood. En dan is het normaal dat ze dan omstebeurt eens een keertje proberen om je te raken met hun zwaard? please. mag hopen dat dit te wijten is aan de "even-my-unborn-sister-could-play-this" moeilijkheidsgraad instelling
Tja, de game speelt zich dan ook ver voor die tijd afPhusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:09:
Anyway. Waarschijnlijk heeft dit met de moeilijkheidsgraad te maken. Hoe dan ook. AC wordt gewoon een vette game.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als 'ervaringsdeskundige' kan ik zeggen dat je niks mist als je de vorige delen niet gespeeld heb. Kwa verhaal heeft halo nooit iets voorgesteld, de eerste 15 minuten van deel 1 waren vermakelijk maar daarna (ook in deel 2 en 3) is het verhaal gewoon een mooi moment om ff te pissen of je colaglas weer te vullen.RappieRappie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:58:
Tja, je moet ervan houden... IK vind HALO 3 ook niks. Als je de vorige delen niet gespeeld hebt mis je gewoon iets. Hetzelfde is als je HL2 Episode 2 gaat spelen zonder HL2 en Ep. 1 te hebben gespeeld.
Halo draait om de gameplay, en voor mij vooral het feit dat je het hele spel met zijn tweeën door kan lopen, zouden ze met elk console spel moeten doen. Wie speelt er nou in zijn eentje op een console, dat is voor pc's! En de grote hype eromheen is idd onterecht.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Dit topic is gesloten.