[Xbox360] Project Gotham Racing 4

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/header.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/inleiding.gif

Ten eerste viel mij op dat er hier nog helemaal geen eigen topic voor was. Dus bij deze :Y)

Het begon allemaal enkele jaren terug met Project Gotham Racing 1 voor de Xbox 1. Dat spel is vele malen over de toonbank heen gegaan. Daarna kwam deel 2 en 3 uiteraard. Maar nu is het tijd voor deel 4. In PGR 4 kan je nu ook motoren gaan verwachten. De 1 vind dat gaaf maar de ander vind het weer een finke tegenvaller.

Project Gotham Racing 3 was weliswaar een geweldigde launchgame voor de Xbox 360, maar ergens voelde je dat men niet alles uit de kast had getrokken om het ultieme vervolg op Project Gotham Racing 2 te maken. Dit lijkt met Project Gotham Racing 4 wel het geval te zijn, omdat men nu niet de hete adem van de lancering in de nek voelt. Met een lading nieuwe screenshots presenteert Bizarre Creations één van de vernieuwingen in dit vierde deel.

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/gesch.gif

Poll: PGR 4 beter dan PGR 3?
Ja, zeker weten!
Nee man, PG4 is een stap achteruit!
Ik zie weinig verschil, even goed,
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=239481&layout=6&sort=prc

Hier komt een stukje geschiedenis te staan over PGR.

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/list.gif

Class A

Aston Martin DBR9
Caparo T1
Ducati 999R Xerox
Ferrari FXX
Ferrari F50 GT
Gumpert Apollo
Kawasaki Ninja ZX-14
Koenigsegg CCX
Lamborghini Murcielago R-GT
Mclaren F1 LM
Mercedes CLK-GTR SuperSport
MV Augusta F4 Senna
Panoz GTR-1 Coupe
Radical SR9 LMP2
RUF Supercar Concept
Saleen S7 Twin Turbo
SSC Ultimate Aero TT
Suzuki GSX1300R Hayabusa Ltd
Suzuki GSX-R1000
Toyota GT-One

Class B

Ariel Atom 300 Supercharged
BMW K1200R
Dodge Viper Competition Coupe
Ducati 998
Ducati Monster S4RS Testastretta
Ferrari GTO Evoluzione
Ferrari Enzo Ferrari
Harley Davidson VR-1000
Honda CBR600RR
Jaguar XJ220S
Joss Supercar
Lamborghini LP640
Maserati MC12
MV Augusta Brutale 910 R
Pagani Zonda F
Palmer-Jaguar JP1
Radical SR3 Turbo
RUF RT12
Suzuki GSX-R600
Ultima GTR
Yamaha YZF-R6

Class C

Aston Martin DBS
BMW M1 Procar
Callaway Sledgehammer
Caterham R500
Chevrolet Corvette Z06
Dodge Viper GT-2
Ferrari 599 GTB Fiorano
Ferrari F430
Ferrari F40
Ford GT
Honda NR750
Lamborghini Concept M
Lamborghini Gallardo
Lotus Exige GT3
Mclaren-Mercedes SLR
MTT Turbine Superbike
Rossion Q1
RUF CTR Yellowbird
RUF RGT
Triumph Speed Triple
TVR Typhon

Class D

Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin Vanquish S
Audi R8
BMW F 800 S
BMW M5 E60
Chevrolet ZR1
Ducati Paul Smart 1000 LE
Ferrari 355 F1 GTS
Ford GT40 MKI
Honda NSX-R
Lamborghini Diablo VT 6.0 SE
Light Car Company Rocket
Mercedes CLK DTM AMG
Mitsubishi FQ400
RUF RK Coupe
Shelby Cobra 427 S/C
Spyker C8 Laviolette LWB
TVR Sagaris

Class E

Audi RS 4
Bentley Continental GT
Cadillac Sixteen Concept
Dodge Challenger Concept
Ferrari Testarossa
Ferrari 250 GTO
Ferrari 365 GTB/4 ("Daytona")
Honda RC161
Lamborghini Countach LP400
Maserati 250F
Mazda RX-7
Norton 500 Manx
Saleen S281E
Shelby GT500E
Subaru Impreza 22B STi
Tesla Roadster
Toyota Supra Turbo
Triumph Trident
Vanwall GPR V12

Class F

Alfa Romeo SZ
Aston Martin DB4 GT Zagato
BSA Gold Star DBD34
Buell RR 1200
Buick Regal GNX
Chevrolet Stingray
Chevrolet Camaro Z28
Ford Mustang GT 2+2 Fastback
Ford Sierra Cosworth RS500
GMC Syclone
Jaguar D Type
Lamborghini Miura P400 SV
Lancia Stratos
Lancia Delta Integrale Evo
Lotus Esprit Essex Turbo
Plymouth Hemi Cuda

Class G

Austin Mini Cooper S
Delorean DMC-12
Lotus Cortina
Lotus Europa
Mazda MX-5
Pontiac Firebird
Toyota 2000GT

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/track.gif

Idem Dito

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/screen.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.bizarrecreations.com/games/pgr4/screen_thumbs.png

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/links.gif

Officiele website PGR 4

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/topic.gif

Er zijn nog geen vorige topics speciaal alleen over Project Gotham Racing 4.

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/pgr4/einde.gif

[ Voor 52% gewijzigd door -Thunder- op 12-11-2007 18:07 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Gereserveerd.

Zaterdag 14-07-07 : 11.19 :
Zoals jullie zien moet er nog veel gebeuren.
Ik ga dit weekend proberen de TS zo veel mogelijk bij te vullen met informatie.

Maandag 11-11-07 : 18.05 :
Ik heb het lijstje met de auto's geplaatst, veel zal ik waarschijnlijk niet meer
aan de TS gaan wijzigen want mijn animo voor deze game is weg ivm geen 360 meer
in bezit te hebben.

Edit : Ook even de poll in de TS geplaatst.

[ Voor 92% gewijzigd door -Thunder- op 12-11-2007 18:07 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ligt het aan mij of is er weinig animo voor deze game ? Heeft het wel nut als ik de TS af maak...

Na mijn weten gaat dit wel weer een top titel worden namelijk !

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:31

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

-Thunder- schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:56:
Ligt het aan mij of is er weinig animo voor deze game ? Heeft het wel nut als ik de TS af maak...

Zoals je zelf ook aangeeft, is er nog niet veel info. Maar dat het een topper gaat worden is wel zeker.

Moet wel zeggen dat de TS er goed uitziet :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
ik heb net wat gameplay footage zitten bekijken maar ben bang dat het toch een beetje een misser gaat worden met die motors... het ziet er best crap uit qua handling van die dingen, lijkt wel road rage op mijn megadrive

verder is het dus zo dat je met een auto iemand gewoon van een motor af kunt tikken... en ik weet nu al dat heel veel kleine gefrustreerde kindertjes zich daarmee bezig gaan houden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb er zin in :)

PGR 1, 2 en 3 allebei suf gespeeld. Hoewel ik niet zeker ben van de motoren, ben ik toch blij dat ze er in komen. Is weer eens wat nieuws, en zoals gezegd: Je hoeft er niet mee te spelen.

Je kan de complete carreer ook doorlopen met alleen auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:37
Wat ik had gelezen is dat je idd van je motor kan geduwt worden, maar het zou moeilijk worden gemaakt. Dus niet 1 tik en je ligt er af. Ziet ook op 1 van filmpjes motor tegen rand aan rammen met redelijke snelheid en hij viel er ook niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159270

Coole game maar volgens mij id weinig animo, is dit concept ondertussen niet genoeg uitgemolken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Ik kreeg net een folder in de bus en daarin stond dat de game volgende week vrijdag uitkomt.

Is dit zo? En waarom is het hier dan nog zo rustig?! :o

:)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

-Thunder- schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:56:

Van mij mag je het afmaken, als deeltje 4 net zo goed wordt als deel 3 is het zeker een goede game. Het zal geen Forza zijn, maar wel tof dat PGR4 wel over motoren zal beschikken :D
Anoniem: 159270 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:12:
Coole game maar volgens mij id weinig animo, is dit concept ondertussen niet genoeg uitgemolken?
Hoezo uitgemolken?
Puur omdat het een deel 4 is? Van deel 1 tot en met 3 heb ik alleen verbeteringen gezien, dus dan zou ik het zeker geen uitmelken noemen. Het is geen Tombraider he, welke naar mijn inziens wel uitgemolken is.
RappieRappie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:25:
Ik kreeg net een folder in de bus en daarin stond dat de game volgende week vrijdag uitkomt.

Is dit zo? En waarom is het hier dan nog zo rustig?! :o

:)
Bol heeft m ook staan voor de 12e oktober net als enkele andere ketens waar ze die game gaan verkopen. Dus denk dat het dan wel waar zal zijn.

Wel k*t dat die game zo snel na Halo 3 uitkomt, want daar ben ik net pas aan begonnen...

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 01-10-2007 20:30 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Gelukkig vond ik Halo niks aan en heb ik hem teruggebracht (niet mijn smaak) en heb CoD3 en MoH gehaald. Volgende week dan PGR3 nog even halen en dan mag het wat mij betreft gaan sneeuwen en ijzelen buiten! :9

Al moet ik zeggen dat ik mijn Forza verslaving ook weer wat opspeelt, wat ook niet onprettig is.

Maar deze game ga ik zeker ff halen. Hopen dat er nu wel Antialiasing gebruikt wordt, want ik vond het nogal zonde in het vorige deel van al die jaggies. Ook in FM2 overigens. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 01-10-2007 20:33 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

De eerste review is gearriveerd op GameSpot:

http://www.gamespot.com/x...multimodule;picks;title;1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
in de topicpost staat dat het begon met PGR1, dit moet uiteraard MSR (Metropolis Street Racer ) zijn voor de Dreamcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik heb die game nu 2 uur zitten spelen en...

De graphics en het geluid zijn gewoon top, de autos zien er tof uit en de tracks zijn gewoon meer van hetzelfde. Niks nieuws onder de zon maar een goede upgrade van PGR3.

Maar er is 1 ding zo irritant dat ik na 2 uurtjes de controller bijna door het raam gooide.. En dat is het menu.. Ik heb al aardig wat racegames gespeel en heb pgr4 dan ook eerst op hardcore en manual gears gezet. Alles leuk en aardig maar dat betekend dat ik sommige races vaker opnieuw moet doen als dat ik hem op normal heb staan..

Maar als je een track wilt restarten, moet hij eerst laden, en dan gaat hij elke keer op zn gemakje van 5 aftellen. Als je bij een bepaalde track echt alle bochten goed moet nemen, en je krijgt de eerste bocht niet lekker onder de knie, ben ik vaak na 500m al aan het restarten, en dan wordt dit echt meesterlijk irritant.. Ook na een race krijg je 95678945 schermpjes met standen, kudos, replays etc.. en dat kun je dus niet skippen... je kunt wel op A rammen, maar elk schermpje heeft een paar seconden nodig om te laden dus moet je er toch op wachten.. :z

Ik mis ook het kopen van auto's en de dealership, nu heb je een megasimpel menutje waar je car packs moet kopen... Dus niet meer lekker naar de dealer, beetje rondkijken, testritje maken etc.. :/

En nog wat vreemds, ik ben met de eerste groep championships bezig, en bij de laatste moet je je kwalificeren met een hot lap, dus ik kies de viper en begin eraan. probeer het een x of 5 en kom 0.15 seconden te kort.. Dus ik denk; even een andere wagen/motor proberen. Dus ik rijd hem even uit en wil hem restarten met een andere auto. Dat kan dus niet.. je moet eerst weer de 46542 schermpjes voorbij, kan niet voor restart kiezen dus kies continue. Wat blijft, ga je ineens naar een ander continent en kun je dus niet meer terug om die race alsnog te voltooien.. Klinkt misschien stom maar dan zit het dus voor mij niet goed in elkaar.. kan wel op start drukken en restarten, maar als ik per ongelukt over de streep rijd dan is het schijnpaar dikke pech.. :X

Anyways, genoeg gezeken, het ziet er tof uit, klinkt goed en heeft weer die mooie balans tussen realisme en arcade! Een blijvertje dus! _/-\o_

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:44
Ik heb zelf PGR3 platgespeeld, en ben nu druk bezig met Forza.
Vandaag echter PGR4 gespeeld.

Valt tegen, ja het ziet er mooi uit, maar het is eigenlijk gewoon een nieuw jasje + een paar nieuwe tracks en cars. Bikes zijn wel weer grappig.

Maar het rijden zelf, tsja, misschien ben ik teveel Forza gewend, maar ik vind het niks. PGR3 vond ik beter. Merk bijna geen verschil tussen rijden in sneeuw/regen/droog, en dat vind ik erg jammer.
Als je in de sneeuw rijdt bijvoorbeeld, je kan gewoon zonder slippen een flauwe bocht met 200+ op de teller nemen, en wegrijden/remmen vormen geen problemen...

Ja het is arcade, maar toch...

S2801 pakt Forza2 weer.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Waar kun je deze game dan spelen? Staat er al een demo op marketplace of hebben jullie de volledige game al in bezit?

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 22:47
Ik vond de PGR-games ook altijd leuk toen ik het bij anderen speelde, maar ik heb nooit een XBOX of een XBOX360 gehad en ben het eigenlijk ook niet van plan om het speciaal voor PGR te kopen, vandaar mijn vraag: komt het misschien ooit nog naar de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Doppert schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:17:
Waar kun je deze game dan spelen? Staat er al een demo op marketplace of hebben jullie de volledige game al in bezit?
leechers, nevermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:36
Heb hem besteld op play-asia en hoop hem begin volgende week binnen te krijgen.
Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe PGR, het is toch het spel waarom ik besloot voor een Xbox te gaan ipv een Playstation2 lang geleden.

Weet niet of ik het kan waarderen of er motors in zitten, maar we zullen we zien.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Veel Reviews

Het ziet er echt wel goed uit voor de PGR fans :)

Ik heb deel 1-3 hier ook netjes in de kast staan, en helemaal kapot gespeeld. Deel 4 is een no-brainer voor mij, direct kopen als hij in de winkel ligt :)

Er zou overigens wel een demo uitkomen deze maand als ik het goed had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarField000
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-04 13:07
Ik heb deel 2 wel gespeeld op de oude xbox. Sinds kort heb ik een xbox360 met dirt en forza2.
Dirt is uit, forza2 bijna ..... ik ga wel eerste de demo spelen, en hoop dat hij dan net zo gaaf is als pgr2 ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

De demo staat op Marketplace! *O*

Ik heb hem net gespeeld, en het spel ziet er heel wat beter uit dan deel 3! Niet zo'n kartelfestijn. :)

Ik vraag me af of je in de full game verplicht bent met motoren te rijden... Ik hoop het eigenlijk niet want ik vind dat ronduit brak... Het ziet er gewoon niet uit hoe de motor beweegt... Voor de rest lijkt het me een super game die ik vrijdag zeker even ophaal. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 09-10-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

GarField000 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:30:
Ik heb deel 2 wel gespeeld op de oude xbox. Sinds kort heb ik een xbox360 met dirt en forza2.
Dirt is uit, forza2 bijna ..... ik ga wel eerste de demo spelen, en hoop dat hij dan net zo gaaf is als pgr2 ........
Toevallig las ik een Review waarin PGR2 werd aangehaald. PGR2 was de beste in de serie, en PGR4 schijnt (volgens die reviewer) minimaal op hetzelfde niveau te zitten.

Ik ben benieuwd, Demo is aan het downloaden, en game wordt hopelijk morgen verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:54

TheVMaster

Moderator WOS
Doppert schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:17:
Ik heb hem zelfs sinds gisteren binnen. Op 3 okt besteld bij Play-Asia.
Hierbij ff een screenie incl. screenshot van Telegraaf (Online) van gisteren...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d9dd577d9ace4822dd09a0b56e9e3c89/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7713212242a02875a3f75be1e6f1194f/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

-Thunder- schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:18:
Het begon allemaal enkele jaren terug met Project Gotham Racing 1 voor de Xbox 1....
Nope.

Het begon allemaal met Metropolitan Street Racer op de Dreamcast.

Verder zodra ik de game kan kopen zul je me niet meer op tweakers zien voor en tijdje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Anoniem: 73631 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:27:
[...]

Het begon allemaal met Metropolitan Street Racer op de Dreamcast.
Nope; Metropolis street racer. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hij is heerlijk _/-\o_

Heb alleen nog auto's gereden, en het gaat top. Ziet er mooi uit, goed geluid, en rijd lekker.

Kwam deze Gamertag tegen op de NR.1 plek van het wereldwijde Leaderboard.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/940abf45d1792661d9da088511e04c90/thumb.jpg

Enig idee van wie die is O-)

Wat mij het meest opvalt is de AI. Daar heb ik (op platinum) echt mee gestreden. Geen dom geduw, maar echt race, uitremmen en slipstreamen. Top

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 09-10-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:23
Heb net de demo gespeeld, en het is een stuk beter dan deel3 :)

Eigenlijk alle aspecten zijn verbeterd, en de verschillende weersomstandigheden zijn helemaal :9~

Alleen jammer dat ze nog steeds niks doen tegen het cheaten.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ook net de demo gespeeld, zat hier echt op te wachten... maar weer een teleurstelling.
Ik zal hem wel halen (lees: ruilen voor bioshock, want dat is al helemaal niks) en em wat meer tijd gunnen.

De motoren zijn zoals iedereen al roept erg sucky, maar ook de besturing van auto's voelt echt helemaal fout. Het lijkt net alsof je op ijs rijd al rij je gewoon met droog weer op asfalt.
En de AI? ehm op platinum zelfs superdom, elke start van de race is PRECIES hetzelfde... dus hoezo AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:52
Demo gedownload en dacht even te spelen voor een half uurtje ;), werd dus al gauw 2 en een half uur en had ergens de 3e score gehaald(Die race dat je tegen 1 motor moet) die inmiddels wel weer helemaal aan gort gereden zal zijn :P

Ik zat van te voren echt te twijfelen of ik deze wel zal gaan halen maar ik weet nu zeker dat ik hem wel haal, had forza2 ook gehaald als racegame voor m'n 360 waar ik inmiddels totaal niet meer naar omkijk. Doe mij dus maar lekker PGR4 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:52:
Hij is heerlijk _/-\o_

Heb alleen nog auto's gereden, en het gaat top. Ziet er mooi uit, goed geluid, en rijd lekker.

Kwam deze Gamertag tegen op de NR.1 plek van het wereldwijde Leaderboard.

[afbeelding]

Enig idee van wie die is O-)

Wat mij het meest opvalt is de AI. Daar heb ik (op platinum) echt mee gestreden. Geen dom geduw, maar echt race, uitremmen en slipstreamen. Top
Opschepper O-) Maar eh....heb jij de Full Game al binnen dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Ook ff de demo gespeeld net. Ik heb pgr3 nooit gespeeld, omdat ik pas net een maand een 360 heb. Pgr1&2 wel heel veel gespeeld. Wat me ten eerst opviel is dat de besturing minder direct aanvoelt. Verder zijn sommige stukken tekst in het menu gewoon niet te lezen op een normale 51cm 4:3 tv. Hiermee heb ik wel gelijk alle minpunten gehad van dit spel, want verder issie helemaal top. De graphics zijn geweldig. (Kan niet wachten om 'm op een hd-tv te spelen). De 'Action camera' bij de replay heeft hele vette shots. De muziek, voor wat ik in de demo heb gehoord is ook weer zeer goed. Ook een leuk detail is dat je aquaplaining voelt in de hele slechte weersomstandigheden. Ik ga 'm binnenkort zeker halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 19:14

johnneman

rofl de bofl

dit is voor het eerst dat ik hoor van deel 4 ! deel 1 en 2 ook plat gespeeld. Maar deel 4 is ook niet vaak in de media geweest of wel? Ik volg best vaak tweakers enzo. Misschien is deze game een reden voor een 360. Maar dat motorrijden ziet er inderdaad niet geweldig uit.

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheVMaster schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:21:
[...]

Opschepper O-) Maar eh....heb jij de Full Game al binnen dan? O-)
Nope, helaas. Maar in de demo zitten ook gewoon Leaderboards :)
johnneman schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:56:
dit is voor het eerst dat ik hoor van deel 4 ! deel 1 en 2 ook plat gespeeld. Maar deel 4 is ook niet vaak in de media geweest of wel? Ik volg best vaak tweakers enzo. Misschien is deze game een reden voor een 360. Maar dat motorrijden ziet er inderdaad niet geweldig uit.
Het probleem van PGR4 is dat hij wat onder gesneeuwd door een zekere andere game die vorige maand is uitgekomen ;)
Phusebox schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:35:
ook net de demo gespeeld, zat hier echt op te wachten... maar weer een teleurstelling.
Ik zal hem wel halen (lees: ruilen voor bioshock, want dat is al helemaal niks) en em wat meer tijd gunnen.

De motoren zijn zoals iedereen al roept erg sucky, maar ook de besturing van auto's voelt echt helemaal fout. Het lijkt net alsof je op ijs rijd al rij je gewoon met droog weer op asfalt.
En de AI? ehm op platinum zelfs superdom, elke start van de race is PRECIES hetzelfde... dus hoezo AI?
Motoren zijn inderdaad matig, kan niet anders zeggen.

Echter, qua auto's zit het prima. Die 599GTB doet volgens mij wat hij moet doen. In die Lotus heb ik zelf een paar keer gereden, en geloof me dat het klopt :) Een kleine lullige stuurbeweging, en hij veranderd volledig van koers. Wel strak in de bochten en bij uit accelereren, en dat doet hij in de game ook :)

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 09-10-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:34
net even de demo gedownload.... echt gaaf!

Het blijft natuurlijk meer een arcade spel, maar de entertainmentwaarde ligt hoog en de graphics zijn super!

ik ga zeker de full kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Het is wat arcade-ish maar wat dan nog?? Als de gameplay goed is dan maakt het helemaal niks uit.
Aan de hele MSR/PGR reeks heb ik echt ultra veel plezier gehad. PGR4 ga ik zeker weer halen :)

Misschien weer een GoT PGR tournooi? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Alpha-sphere op 10-10-2007 11:12 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nog nieman deze gespot in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:16
Wat ik leuk vond aan de serie waren de kudos/cone challenges, want eigenlijk hou ik niet zo van race games. PGR3 ging naar mijn gevoel meer over races. Is dit in PGR4 ook zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wou hem gaan halen, maar zie er uiteindelijk toch van af:
- De sneeuw (die op de grond ligt) vind ik níet mooi
- Er zit een dwerg achter het stuur, in de cockpit view kun je in de Ferrari 599 niet over het stuur de weg zien
- AI motoren proberen je auto van de weg te duwen

Verder is het (blijkbaar, ik heb van de pgr reeks alleen deel 3 gespeeld) weer meer richting de kudo's en (imho lomp) arcade style rijden, ik vond juist het meer race gerichte enigzins arcade rijden in pgr3 leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
johnnyv.nl schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:06:
Ik wou hem gaan halen, maar zie er uiteindelijk toch van af:
- De sneeuw (die op de grond ligt) vind ik níet mooi
- Er zit een dwerg achter het stuur, in de cockpit view kun je in de Ferrari 599 niet over het stuur de weg zien
- AI motoren proberen je auto van de weg te duwen

Verder is het (blijkbaar, ik heb van de pgr reeks alleen deel 3 gespeeld) weer meer richting de kudo's en (imho lomp) arcade style rijden, ik vond juist het meer race gerichte enigzins arcade rijden in pgr3 leuk.
ik vond de in-car view ook erg tegenvallen, hopelijk hebben ze een "seat adjust" optie in het spel zitten. Was dat niet bij de vorige ook? ow nee dat volgens mij TestDrive:unltd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Voor de rest spoor je wel helemaal? Die game was op 07-10 al te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 09:37
Bij mij komt PGR4 er ook niet in.
Ik blijf wel lekker m'n rondjes nurburgring doen met PGR3, die heb ik toch nog niet uitgespeeld ;)

De recensies van PGR4 die ik tot nu toe heb gelezen vallen me teveel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 130184 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Voor de rest spoor je wel helemaal? Die game was op 07-10 al te krijgen.
in amerika/azie misschien ja, maar hier dus zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06-2020
Heb de game helaas nog niet ontvangen , hij is volgens play-asia op 3 oktober verstuurd. Achter blijven liggen bij Douane ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Phusebox schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:33:
[...]

in amerika/azie misschien ja, maar hier dus zeker niet.
Yup dus kan je hem allang in import hebben. Moet je niet gaan blaten over leecher dit en leecher dat. Promo versie heb ik ook al gezien overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
jammer van de motors die rijden echt kut.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik was net bij de Mediamarkt in Arnhem, ze hadden er stapels PGR 4 voor €49,99 liggen, ik kon het uiteraard niet laten en heb er meteen een meegenomen.

Ze zijn dus nu ook in Nederlandse winkels te krijgen! 8)

Heb ik alleen wel de demo voor niks gedownload... >:)

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06-2020
ReRichard schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:15:
Heb de game helaas nog niet ontvangen , hij is volgens play-asia op 3 oktober verstuurd. Achter blijven liggen bij Douane ?
Misschien, maar als het je gerust stelt... bij mij was die ook 03-10 verstuurd en ik heb het pakketje ook nog niet binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 130184 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:18:
[...]

Yup dus kan je hem allang in import hebben. Moet je niet gaan blaten over leecher dit en leecher dat. Promo versie heb ik ook al gezien overigens.
hmm allang... beetje overdreven maar goed

hij ligt dus nu in de winkels, hoop dat ik em morgen heb... kan ik em vrijdag waarschijnlijk weer terugbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Vanmiddag lag hij anders nog nergens in Rotterdam, ook niet bij Mediamarkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb het afgelopen uur even met een vriend gespeeld. Die heeft direct op XboxHome een 360 besteld *O*

Wel mooi, weer iemand extra om mee te gamen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
De hele cars+bikes list staat Hier:
http://pgrnations.com/game/news/pgr_goes_gold.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
_FiReFoX_ schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:32:
[...]

Misschien, maar als het je gerust stelt... bij mij was die ook 03-10 verstuurd en ik heb het pakketje ook nog niet binnen ;)
om jullie ongerust te maken :+ die van mij is op 3-10 verstuurd en had ik maandag (8-10) binnen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik snap overigens wel dat het arcade is, maar met een lotus elise kom je op glad wegdek echt nergens, en op de besneeuwde ring kun je ineens bochten met 100
+km/u nemen :P (om nog maar niet te spreken van wheelies en stoppies op de motor in de sneeuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Ik vind het een heerlijke game. Er zijn hier mensen die een vergelijk maken met Forza 2. Doe dat maar niet. Forza 2 is realistisch en zeer goed in elkaar gezet. Maar het spel maakt niets in me los. Wat heb ik aan een uber realistische racegame, als je met een pot bier en een controller in je hand op de bank zit. Dan wil je gameplay en actie. En dat heeft Forza 2 imo niet echt, al heb ik het al vaak gespeeld. PGR4 is rammen, snelle beelden en vette graphics.

Ga het niet met elkaar vergelijken; smaak is een ontbetwistbare & ontbetrouwbare basis voor een discussie. Het zijn 2 totaal verschillende spellen.

offtopic:
En Halo 3 heb ik idd ook weer weggelegd...wat een afgang en zinloze hype. Echt niet mijn ding.

[ Voor 9% gewijzigd door MacDokie op 10-10-2007 22:37 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik heb net gebeld met de Mediamarkt Heerlen. Ze konden mij wel al vertellen dat ze de game binnen hadden, maar ze mochten hem nog niet verkopen voor vrijdag. Helaas word het voor mij dan nog een dagje wachten.

Heb de demo wel al lichtelijk grijs gespeeld. En moet zeggen hij voelt iets meer arcade aan als deel 3 maar dan wel in de positieve zin. Het besturen van de motoren lukte mij alleen goed in de chase view. De in-motor view was voor mij een beetje misselijkmakend.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik vind motoren eigenlijk best wel lekker rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bij de Dynabyte verkopen ze hem.

Ik heb hem net gehaald. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:03

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik had 'm besteld bij gcshop (pre order) en vandaag lag hij in de bus.
Helaas heb ik vanavond pas tijd om te spelen.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik ben weg. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ferreur schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:07:
Ik vind motoren eigenlijk best wel lekker rijden.
Inderdaad ja.. Helemaal in vergelijking met MotoGP haha.
Hier val ik, ondanks de fouten die ik regelmatig maak, een stuk minder snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Zow. Eerste twee uurtjes zitten erop. Weer een heerlijke game. Wist een maand geleden nog niet of het wel zo'n meer waarde zou hebben tov deel 3 maar ben nu al heel blij dat ik hem wel gekocht heb :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Gister-avond een invitational gehad met zo'n oude Maserati rotwagen op de N-ring met sneeuw/ijs. Waardeloos. Maar ik heb hem wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

Zijn nou alle tijden die ik tijdens de demo neerzet weg als ik de full game heb? :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik ben nu een eindje op weg.

Ik moet zeggen dat ik het spel alleen leuk vind met auto's die tegen de 280 of harder gaan. Die trage bakken vind ik echt geen drol aan... Alleen de supercars zijn leuk. Bij die snelle bakken heb je het gevoel alsof je niet altijd helemaal de controle over de auto hebt, en dat vind ik wel prettig. Die trage auto's geven mij het gevoel dat ik met mijn ogen dicht het spel kan uitspelen... Totaal niet spannend of what so ever. Gisteren zat ik even met het idee in mijn hoofd om het spel te ruilen omdat ik het spel totaal niet spannend vond, echter kreeg ik toen net zo'n supercar (@ Level Hotshot), en begon het net op tijd leuk te worden. Alleen auto's van Level A, B of C vind ik leuk en interessant. 8)

Nou ja, vandaag maar weer verder.. :)

Hier, een foto (clickable):

Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/2wg7qtg_th

:*)

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ferreur schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:17:
Gister-avond een invitational gehad met zo'n oude Maserati rotwagen op de N-ring met sneeuw/ijs. Waardeloos. Maar ik heb hem wel gehaald.
Dat slaat inderdaad nergens op. Zo'n oude bak is op het droge al nauwlijks op de weg te houden. laat staan op sneeuw :/
RappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:24:
Alleen de supercars zijn leuk. Bij die snelle bakken heb je het gevoel alsof je niet altijd helemaal de controle over de auto hebt, en dat vind ik wel prettig. Die trage auto's geven mij het gevoel dat ik met mijn ogen dicht het spel kan uitspelen...
Ga maar eens online. In PGR3 heb ik de leukste races gehad met de E en D klasse wagens. Lekker close en heel erg spannend.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Phydomir schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:47:
Ga maar eens online. In PGR3 heb ik de leukste races gehad met de E en D klasse wagens. Lekker close en heel erg spannend.
Ik heb gister een potje gedaan met alleen maar die ouwe mini coopers. Dat gaat echt als dikke poep door een trechter. Iets sneller mag van mij toch wel.
Maar verder ben ik het wel met je eens dat in PGR3 sowieso met de wat langzamere wagens racen veel leuker en spannender is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik vind Forza 2 toch leuker. PGR4 is mooier, Forza 2 leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Demo zegt me wel genoeg eigenlijk. Heb PGR3 ook liggen, maar sinds ik Forza2 heb gespeeld vind ik het hele arcade gebeuren geen bal meer aan. Geen PGR4 voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Het spel lijkt trouwens verdomd veel op Metropolis Street Racer. )Ik weet het, het is een afstammeling' Het lijkt wel hetzelfde spel... Met wat geupdate graphics. Ik weet nog precies hoe dat spel er uitzag op de Dreamcast (had ik zelf). Ik vond Metropolis Street Racer echt 3x niks aan, en begin ook steeds meer aan PGR4 te twijfelen.

Het is niet echt mijn type game denk ik. Het is iets té arcade, en echte controle over de wagens heb je niet.

Shit! :( Weg 57 euro. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:19:
Het spel lijkt trouwens verdomd veel op Metropolis Street Racer. )Ik weet het, het is een afstammeling' Het lijkt wel hetzelfde spel... Met wat geupdate graphics. Ik weet nog precies hoe dat spel er uitzag op de Dreamcast (had ik zelf). Ik vond Metropolis Street Racer echt 3x niks aan, en begin ook steeds meer aan PGR4 te twijfelen.

Het is niet echt mijn type game denk ik. Het is iets té arcade, en echte controle over de wagens heb je niet. Shit! :(
ehm MSR is de voorlooper van PGR? misschien nogal logisch dan dat het enigszins op elkaar lijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, maar zelfs sommige tracks die in MSR zaten zitten nu weer in PGR4. 8)7 En MSR is van 2001!

Ook balen dat er geen normale circuits inzitten. Volgens mij zit alleen Nurnbergring erin. En de Nordschleife, en een verkorte versie van Nordschleife.

Een laat nu net het racen op een circuit erg leuk zijn in dit spel.

[ Voor 54% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

RappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:25:
Mja, maar zelfs sommige tracks die in MSR zaten zitten nu weer in PGR4. 8)7 En MSR is van 2001!

Ook balen dat er geen normale circuits inzitten. Volgens mij zit alleen Nurnbergring erin. En de Nordschleife, en een verkorte versie van Nordschleife.

In 4 zit ook de michelin test track.

Voor mij is juist het racen door de straten wat ik enorm gaaf vind. Heerlijke arcade aktie.

Ben ook niet vies van de ultra realistische race games hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nou ja... Ik speel hem eerst wel uit, en kijk wel ff of ik on-line leuk vind. Daarna kijk ik wel verder. :)

Ik geef het spel een uitgebreide kans. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:25:

Klopt

De eerste PGR op de Xbox is een soort van port van MSR op de Dreamcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 08:34
Zit ook op m'n pakketje van P-A te wachten :P

Ondertussen maar even de demo gedownload.... Ik moet zeggen erg lekker ;)

Geluid is super, vooral als je een subwoofer hebt en je zet het LFE volume hoger dan 0 :D Je voelt de botsingen tegen de vangrail dan door je sub heenkomen.

En... eindelijk zit er een "hood view" in!!! Dat rijdt altijd een stuk lekkerder vind ik, vooral met een stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Mr Magic schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:28:
En... eindelijk zit er een "hood view" in!!! Dat rijdt altijd een stuk lekkerder vind ik, vooral met een stuurtje.
Hoort eigenlijk natuurlijk vanuit de auto te spelen. Maar ik pak voorlopig ook even de hood view, tot ik de banen wat beter ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
de eerste paar achievements zijn wel erg simpel zeg; na 30 minuten spelen had ik al 180GP :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Laatst online: 10:24

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik heb vannacht eerst ff gespeeld, paar banen en weersomstandigheden getest. Ziet er super mooi uit, en je voelt het verschil goed.

Maar ik heb nog niet de verslaving als bij PGR3 te pakken, heb nu zo'n 165points en dan speel je niet lang.
Maar echt lekker rijden vindt ik het nog niet, bij PGR3 kon ik aardig goed rond rijden op level HARD.
Ik ben dan ook nog niet hoger dan de keus voor de Sierra en US Musle car.

Heb tot nu toe nog echt niet het gevoel een topper in huis te hebben.
Maar dat wat ik gespeelt heb vindt ik er wel goed uit zien.

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 10:31

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:47:
de eerste paar achievements zijn wel erg simpel zeg; na 30 minuten spelen had ik al 180GP :S
the-spawn schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:42:
Ik heb vannacht eerst ff gespeeld, paar banen en weersomstandigheden getest. Ziet er super mooi uit, en je voelt het verschil goed.

Maar ik heb nog niet de verslaving als bij PGR3 te pakken, heb nu zo'n 165points en dan speel je niet lang.
Maar echt lekker rijden vindt ik het nog niet, bij PGR3 kon ik aardig goed rond rijden op level HARD.
Ik ben dan ook nog niet hoger dan de keus voor de Sierra en US Musle car.

Heb tot nu toe nog echt niet het gevoel een topper in huis te hebben.
Maar dat wat ik gespeelt heb vindt ik er wel goed uit zien.
Een vriend van mij heeft PGR4 vandaag binnen gekregen en zit al bijna op de 600 punten :o Is het nou zo makkelijk....

Kan het zelf niet testen nog niet binnen namelijk. :/

[ Voor 10% gewijzigd door sekeroglan op 12-10-2007 19:52 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn

the-spawn

Ik moet zelfs zeggen dat ik nog niet veel van de menu's en manier van game snap :S

Bij PGR3 was dat het niet zo moeilijk, bij PGR4-Arcade games ook niet zo, gewoon medailes halen.
Maar in Champ, daar zit je met kalender dagen, races met auto's die nog niet vooruit te branden zijn.
Garages die ik niet snap :S bij 3 was het kopen en dan plaatsen :S

maarja, zal wel te snel oordelen, kijken of het later in de game beter wordt

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

the-spawn schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:57:
Ik moet zelfs zeggen dat ik nog niet veel van de menu's en manier van game snap :S

Bij PGR was het niet zo moeilijk, bij Arcade games ook niet zo, gewoon medailes halen.
Maar in Champ, daar zit je met kalender dagen, races met auto's die nog niet vooruit te branden zijn.
Garages die ik niet snap :S bij 3 was het kopen en dan plaatsen :S

maarja, zal wel te snel oordelen, kijken of het later in de game beter wordt
LOL. Die menu's stellen niet zoveel voor...

Je hebt een kalender, daarop staat een datum. Op bepaalde dagen zijn er races of series races of single events waarmee je een auto kan unlocken. Als je op een datum klikt begin je een serie en moet je een aantal races doen/ halen die daar onder zitten. Naar aanleiding van de resultaten krijg je Kudo's, en stijg je op de ranglijst en kom/ kan je in snellere classes.

Ik vind het niet echt moelijk. :+

O ja; het nut van de garage zie ik ook niet in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn

the-spawn

Jah ok, dat snap ik
Maar op gegeven moment liep PGR vast, en toen kon ik dat event (4 races, waar 3 van 1ste geworden) niet meer doen.
Dat vondt ik zo vaag.

Maar hoe zit het dan met de garages?
Waar wanneer kan je je PGRshop items gebruiken? heb bv het pakket van de R8 enzow gekocht, maar de races ervoor komen later dan denk ik

- ow ik zie al, er staat onder welk classe het is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, op zich best kut dat je dikke bakken koopt om er vervolgens achter te komen dat je ze pas veel later in het spel kan gebruiken. Ik kocht meteen een Ferrari pack, en kan hem nu pas gebruiken. En dat terwijl ik al 35e op de ranglijst ben. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Weet iemand of de optie om foto's te uploaden is weggehaald? Je kan nu alleen kiezen uit 'save' en 'upload to pgr on demand'. Ik mis de optie om ze naar de pgr homepage te uploaden en ze dan op je pc bewaren, of mis ik iets? :)

Edit: Je moet dus toch 'uploaden to pgr on demand' kiezen en dan op www.pgrnations.com kan je inloggen en foto's bekijken :)

[ Voor 22% gewijzigd door Sander H op 12-10-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ben redelijk teleurgesteld in het spel...

waarom?
- graphics zijn ok, maar nog steeds niet FSAA en volgens mij gewoon weer gerenderd op een lagere resolutie...
- gameplay: te ver doorgeslagen naar arcade. Die hele careermode nu zuigt ook, ik moest bv weg en breek een race af. Blijkt dat ik die dus niet opnieuw kan doen. Lekker dan.
- menu's: super onoverzichtelijk en irritant, veel te veel laadschermen en results en weet ik veel wat voor troep...

een magere 5 geef ik deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:36:

waarom?
- graphics zijn ok, maar nog steeds niet FSAA en volgens mij gewoon weer gerenderd op een lagere resolutie...
- gameplay: te ver doorgeslagen naar arcade. Die hele careermode nu zuigt ook, ik moest bv weg en breek een race af. Blijkt dat ik die dus niet opnieuw kan doen. Lekker dan.
- menu's: super onoverzichtelijk en irritant, veel te veel laadschermen en results en weet ik veel wat voor troep...

een magere 5 geef ik deze game
Ik had eerlijk gezegt niets anders verwacht. Misschien wordt het eens tijd om als je de demo niets aan vind dan de full maar niet te kopen? Ik begin een beetje een patroon te ondekken in jouw post en aangeschafte games.

Ik moet wel zeggen dat ik de carreer mode in PGR3 iets fijner vond maar met de seizoenen zoals dat nu is vind ik het ook wel leuk. Hoe verder je komt hoe meer verschillende races beschikbaar zijn en hoe meer je kan unlocken.
Tevens heb ik in die 3 potjes die ik online heb gedaan al haast meer mooie races gehad dan in heel PGR3. Het lijkt wel alsof het rammen minder effectief is geworden waardoor je langer closere races krijgt.
Tot nu tot een dikke 8 voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 08:06:
[...]

Ik had eerlijk gezegt niets anders verwacht. Misschien wordt het eens tijd om als je de demo niets aan vind dan de full maar niet te kopen? Ik begin een beetje een patroon te ondekken in jouw post en aangeschafte games.

Ik moet wel zeggen dat ik de carreer mode in PGR3 iets fijner vond maar met de seizoenen zoals dat nu is vind ik het ook wel leuk. Hoe verder je komt hoe meer verschillende races beschikbaar zijn en hoe meer je kan unlocken.
Tevens heb ik in die 3 potjes die ik online heb gedaan al haast meer mooie races gehad dan in heel PGR3. Het lijkt wel alsof het rammen minder effectief is geworden waardoor je langer closere races krijgt.
Tot nu tot een dikke 8 voor deze game.
nou ik weet zeker dat ik deze game meer zal spelen dan bioshock, dus vandaar dat ik die geruild heb. Is meer een kwestie van "the lesser of two evils".

Wat me het meeste stoort (graphics is voor mij maar 10% van een gamebeleving) is het feit dat als ik dus een race niet kan afmaken omdat ik wegmoet mijn hele kampioenschapje verneukt is en ik deze niet opnieuw kan doen. Ik heb helaas nooit uren waarin ik veel kan gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wie wil mijn PGR4 ruilen tegen R6:Vegas, Bioshock of CMR: Dirt? Mail maar.... Kloten dat ik een spel dat ik anderhalve dag heb niet meer kan ruilen bij Dynabyte. ---> Afspraak gemaakt. :)

PGR4 is mij net ff té arcade...

Ik hou toch meer van Forza 2. :)

[ Voor 105% gewijzigd door Format-C op 13-10-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:38:
[...]

nou ik weet zeker dat ik deze game meer zal spelen dan bioshock, dus vandaar dat ik die geruild heb. Is meer een kwestie van "the lesser of two evils".

Wat me het meeste stoort (graphics is voor mij maar 10% van een gamebeleving) is het feit dat als ik dus een race niet kan afmaken omdat ik wegmoet mijn hele kampioenschapje verneukt is en ik deze niet opnieuw kan doen. Ik heb helaas nooit uren waarin ik veel kan gamen...
Als je in een championship tijdens je carreer na een race stopt bewaard hij dit wel en kan je dan de resterende races nog doen. Dus een beetje plannen of je een race kan afmaken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phydomir schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:45:
[...]

Als je in een championship tijdens je carreer na een race stopt bewaard hij dit wel en kan je dan de resterende races nog doen. Dus een beetje plannen of je een race kan afmaken of niet.
IDD Dat viel mij ook al op ;) Keurig hoor....je kunt netjes na elke wedstrijd (in een champ.) opslaan...
Ik vind PGR4 beterz dan 3 ;) Het lijkt idd erg simpel....'k heb al 150 Achievement punten en zoveel heb ik nog niet gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ok de singleplayer mode viel me zwaar tegen... maar online multiplayer is echt geweldig

Bulldog mode vind ik minder, maar Cat&Mouse is echt hilarisch soms...
En mijn eerste online race gister was meteen goed voor een achievement: "Beat Bizarre". En daardoor hebben daarna nog een hoop mensen die achievement via mij gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Wat is het nut van garage's eigenlijk? Je begint je career met 4 auto's en motoren, maar die kan je niet gebruiken voor de races. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
Helaas heb ik hem nog steeds niet van play-asia mogen ontvangen. Nog meer mensen waarbij het op 3 oktober verzonden is fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vrees dat je envelope bij de douane ligt als je 'm nu nog niet hebt. (dat, of hij komt aankomende week gewoon..) Heb de mijne begin vorige week uit de brievenbus gevist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:36:

waarom?
Geen FSAA?? Ik zie toch een stuk minder karteltjes als bij PGR3 hoor, en ik vindt het er echt geweldig uitzien, en dan met name de gebouwen. Voor mij is het een soort Dirt qua graphics, maar dan in de stad. Vooral Macau is erg mooi gemaakt, door de hoogteverschillen :9

Ik begin die bikes ook steeds meer onder de knie te krijgen. Kwam ook door dat Arcade chapter bikes only. In het begin vond tik ze maar kut rijden, maar na een tijd bikes gereden te hebben, vindt ik ze best lekker rijden eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 14-10-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
.KeN. schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:31:
Ik vrees dat je envelope bij de douane ligt als je 'm nu nog niet hebt. (dat, of hij komt aankomende week gewoon..) Heb de mijne begin vorige week uit de brievenbus gevist :)
Krijg ik dan een brief van de Doune binnen ? Hoe gaat het in zijn werking ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ReRichard schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:09:
[...]

Krijg ik dan een brief van de Doune binnen ? Hoe gaat het in zijn werking ?
Volgens mij krijg je gewoon je pakketje met een acceptgiro van de douane eribij die je dan dus moet betalen ;)
Betaal je niet zul je wel een aanmaning krijgen etc... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de game qua graphics super gameplay en geluid ook prima.
Minder punt aan deze game is dat ik niet snap waarom er racecircuits en formule 1 achtige auto's in het spel zitten.

Als ik op een racecircuits wil racen in een of andere formule 1 achtige auto dan ga ik wel Forza doen ofzo. PGR speel je als je in een M5 door de straten van een of andere stad wil vlammen.

Verder vind ik al het gejump in sommige tracks ook maar niets.Beetje te arcade soms. Ik vond de vorige delen altijd een perfecte mix van sim en arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
TheVMaster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:05:
[...]

Volgens mij krijg je gewoon je pakketje met een acceptgiro van de douane eribij die je dan dus moet betalen ;)
Betaal je niet zul je wel een aanmaning krijgen etc... :)
Maar hiet kan dus wel eenige tijd overheen gaan ?

Grt
Pagina: 1 2 3 Laatste