iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ik werd laatst ook ingehaald met cat & mouse door iemand die over me heen vloog... dat is best grappig als je met dashboard view rijdtPhydomir schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:48:
pfft. Vroeger haalden we elkaar nog links en rechts in. Tegenwoordig moet de jeugd er weer zo nodig over heen![]()
[afbeelding]
ik moet manual gears eens oefenen en dan de "pro" optie online gaan doen. Want helaas zijn er te weinig games met force dashboard. Dashboard view is the only way to go
Maar moet wel zeggen dat er bij sommige banen dan echt nauwelijks wat te zien is. Vooral in het donker, of met de glare van de zon die op ijs/sneeuw schijnt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Dat kan zijn dat het maar 3% is, ik werd er in het begin mee geconfronteerd en vind racecircuits etc als je het al in dit spel wilt stoppen doe het dan op het einde.Phusebox schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:58:
[...]
pgr is gewoon racen punt. Of dat nu door de straten is of op een circuit. Bovendien is het maar 3% ofzo circuits. Misschien nog wel minder.
En jumpen; tja probeer maar eens met 250km/u zo'n heuveltje te nemen en niet los te komen. Je kunt ook gewoon remmen voor de heuvel, dan jump je niet
Wat ik verder met dat jumpen bedoel is dat in de vorige delen dit nog enigzins realistisch was netzoals in San Fransico geloof ik die heuvel op en af van steil naar minder steil.
En nu vlieg ik met 300 km per uur over een rechtstuk met ineens een of andere drempel en vliegen er vervolgens 2 andere auto's mij door de lucht voorbij. Dat gaat mij dus een beetje te ver en vind ik jammer.
Mijn punt is de career mode is goed verbeterd AI is ook beter.
Maar ik irriteer me soms aan de te arcade race's en dat vind ik jammer maar het kan natuurlijk ook niet perfect.
En ik ben een nederlander dus zeiken zal ik altijd blijven doen.
Eerste races waren wat saai, maar het wordt nu wel beter in Professional.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maar de game is echt heel cool. De achievements stromen maar binnen!
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2007 15:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is die game dan zo makkelijk?Rivanov schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:28:
Heb mijn versie afgelopen maandag binnen gekregen van Play-Asia. Hij was de 3de verstuurd en ook ik dacht dat ik douane kosten zou hebben. Wat dus niet zo was, dus waar hij dan gelegen heeft is mij echt een raadsel!
Maar de game is echt heel cool. De achievements stromen maar binnen!
Via de leaderbords in de demo kwam ik al een paar man tegen die de volle 1000 punten voor de Achievements al hadden gehaald.
Ikzelf houd het toch liever bij Forza
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Achievements zeggen weinig over de moeilijkheidsgraad van het spel zelf. Persoonlijk speel ik de carreer modus op normal en dan zijn de moeilijkste race nog aardig te doen. Ik win regelmatig maar lang niet altijd en zeker niet met overmacht. Hard is daarintegen weer een heel stuk moeilijker en voor mij niet te doen.FeaR1986 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 02:41:
[...]
Is die game dan zo makkelijk?
Via de leaderbords in de demo kwam ik al een paar man tegen die de volle 1000 punten voor de Achievements al hadden gehaald.
Ikzelf houd het toch liever bij Forza
Bij deze game haal je echter in het begin vrij veel achievements en later zal het steeds langzamer gaan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
laatst heb ik me paar uurtjes goed vermaakt in wat custom matches met een paar gasten uit Australie, en Yonix (mede-tweaker). Echt supertof.
Maar gisteren even wat ranked matches gedaan, sjeeze een en al gebeuk. Lig je eerste wordt je gewoon door iedereen gelanceerd die als een raket met 300 op in je inrijden bij een hairpin... triest
Daardoor maar 1 ranked match gewonnen, en hoe kan het ook anders: Hot Lap; want daar staat de collision uit en kun je tenminste je eigen tempo rijden. Gaf dan wel weer een goed gevoel, dat ik zeker wel de snelste kan zijn.
Trouwens; ik dacht dat de Matchmaking van Halo3 zuigde? nou die van PGR4 is nog veeeel erger.
Het duurt bij mij gemiddeld 3 minuten voor ik een eerste game heb, en na elk potje moet ie weer opnieuw zoeken. Soms klapt ie na 5-10 minuten gewoon terug naar het startscherm...
Takes the fun out of it.
I know that feelingPhusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:20:
hmm wat een verschil je online medespelers kunnen maken zeg;
laatst heb ik me paar uurtjes goed vermaakt in wat custom matches met een paar gasten uit Australie, en Yonix (mede-tweaker). Echt supertof.
Maar gisteren even wat ranked matches gedaan, sjeeze een en al gebeuk. Lig je eerste wordt je gewoon door iedereen gelanceerd die als een raket met 300 op in je inrijden bij een hairpin... triest
Daardoor maar 1 ranked match gewonnen, en hoe kan het ook anders: Hot Lap; want daar staat de collision uit en kun je tenminste je eigen tempo rijden. Gaf dan wel weer een goed gevoel, dat ik zeker wel de snelste kan zijn.
Trouwens; ik dacht dat de Matchmaking van Halo3 zuigde? nou die van PGR4 is nog veeeel erger.
Het duurt bij mij gemiddeld 3 minuten voor ik een eerste game heb, en na elk potje moet ie weer opnieuw zoeken. Soms klapt ie na 5-10 minuten gewoon terug naar het startscherm...
Takes the fun out of it.
even wat anders
Zijn er hier mensen die willen helpen met de Achievement: Show Jump - Get eight vehicles in the air at the same time? En verder gewoon even lekker klootviolen
GT=BassTarT
Heel irritant is dat ja. maar ik heb nu wel wat handigheid gekregen in het onwijken van dat soort akties. Wat dat betreft zijn mensen heel voorspelbaar en kun je na een aantal keren een baan te hebben gespeeld wel inschatten waar het fout kan gaan.Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:20:
Wat qua matchmaking helpt is single championships te toen. Heb je in ieder geval 3 races achter elkaar.
mochten jullie vaker gaan rijden moet je me maar ff inviten: PhydomiR. Wel leuk met een vast groepje scheuren
1 ) Custom gameUgotHeinzzd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:37:
even wat anders
Zijn er hier mensen die willen helpen met de Achievement: Show Jump - Get eight vehicles in the air at the same time? En verder gewoon even lekker klootviolen![]()
GT=BassTarT
2 ) Street Race
3 ) City: St Petersburg
4 ) Route: The Hermitage Race
5 ) Weather: Clear
6 ) Laps: 1
7 ) Advanced Options: Number of AI: 7, -REVERSE- (important!)
8 ) Lobby. Give everyone (you included) A-class Ducati 888r Xerox.
9 ) Set all AI to Platinum.
Dan racen en de sprong is recht vooruit.
lol,...kijk dat kan dus ookFerreur schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:18:
[...]
1 ) Custom game
2 ) Street Race
3 ) City: St Petersburg
4 ) Route: The Hermitage Race
5 ) Weather: Clear
6 ) Laps: 1
7 ) Advanced Options: Number of AI: 7, -REVERSE- (important!)
8 ) Lobby. Give everyone (you included) A-class Ducati 888r Xerox.
9 ) Set all AI to Platinum.
Dan racen en de sprong is recht vooruit.
Toevallig ook nog een hint voor deze Seat of your Pants?
Als ik Arcade 3 laps doe zonder 1x me remmen te gebruiken (wel de muur

@ hier onder
Mooi dat het NIET werkt

[ Voor 20% gewijzigd door UgotHeinzzd op 18-10-2007 22:04 ]
Wel apart. Als ik matchmaking doe heb ik eigenlijk altijd binnen een minuut wel een game...Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:57:
erger me echt groen en geel aan die matchmaking... vandaag op een uur tijd 4 potjes kunnen doen, de rest was wachten en naar het meest lelijke menu kijken ooit
snap er ook niks van dat je na een ranked match steeds zelf opnieuw terug moet in het menu om een nieuwe game te kiezenPhydomir schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:51:
[...]
Wel apart. Als ik matchmaking doe heb ik eigenlijk altijd binnen een minuut wel een game...
en ook leuk: team race en je teamgenoot ramt je steeds van de baan?
Heb nu van 10 potjes er 2 gewonnen en... allebei hot laps (ook de enige 2 hot laps die ik heb gedaan).
Np.UgotHeinzzd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:14:
[...]
lol,...kijk dat kan dus ookty mate!
Toevallig ook nog een hint voor deze Seat of your Pants?
Als ik Arcade 3 laps doe zonder 1x me remmen te gebruiken (wel de muur) krijg ik niks
...mag de muur zeker ook niet raken?
Die 'seat of your pants' achievement moet ik zelf ook nog. Vanavond eens wat proberen.
Probeer eens met handmatig schakelen, dus remmen op de motor.
Je zult wel eerste moeten worden uiteraard voor de achievement maar ja dan kun je hem ook op steel zetten.
Misschien dat het daar wel soepel gaat.
Toch wel een compleet ronde kombaan he?.KeN. schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:21:
Ik heb inderdaad wel een map-pack gekocht van mijn Kudos waarbij een compleet ronde baan zat.
Misschien dat het daar wel soepel gaat.
Ik heb in Arcade een hotlap event gekozen en deze zonder te remmen en te botsen gewonnen.Phusebox schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:27:
ik ga t straks ook es proberen maar ik zou zeggen:
Probeer eens met handmatig schakelen, dus remmen op de motor.
Je zult wel eerste moeten worden uiteraard voor de achievement maar ja dan kun je hem ook op steel zetten.
Dit gaf bij mij geen resultaat,.. snap het niet.
In career heb ik het niet geprobeert wel in single player costum match wat ook niet werkte, omdat er staat Arcade hot lap... lijkt me dit ook logisch so shoot me

Edit
Toch gelukt in acrade ( 2de poging ) -> hotlap event -> automatic transmission ( deze kun je ook forceren tot down shiften ).
[ Voor 15% gewijzigd door UgotHeinzzd op 19-10-2007 15:29 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Er is dan echt iets mis bij jouPhusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:57:
erger me echt groen en geel aan die matchmaking... vandaag op een uur tijd 4 potjes kunnen doen, de rest was wachten en naar het meest lelijke menu kijken ooit
Gister PGR4 gedaan bij een vriend, en de Online potjes gingen achter elkaar door. Bij Halo 3 hoef ik nooit langer dan een minuut te wachten
tja volgens de tests op de xbox is alles goed... heb hem zelfs in mijn DMZ gezetPWM schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:52:
[...]
Er is dan echt iets mis bij jou
Gister PGR4 gedaan bij een vriend, en de Online potjes gingen achter elkaar door. Bij Halo 3 hoef ik nooit langer dan een minuut te wachten
en hoe bedoel je achter elkaar door? niet steeds terug naar het menu?
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 20-10-2007 13:17 ]
http://raptr.com/Doppert/about
Het zoog, ik had net de tijd iets van 3de landelijk ofzo. Maar ik zat in hetzelfde uur als de kerel die landelijk won geloof ik. Dus ik stond met lege handen. In ieder ander filliaal had ik de dag prijs gehad helaas. Maar goed kerel die eerste was had het hele spel ook al uitgespeeld enzo dus ja daar kan ik dan als ongeoefende speler toch niet van winnen.Jejking schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:53:
Is iemand nog naar de MediaMarkt PGR4-challenge geweest? Zo ja, hoe was het?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik weet natuurlijk niet wat jij stuntprijzen vindt, maar ik heb het spel voordat het officieel uit was al voor €49,99 kunnen kopen.Royz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:58:
Ik heb nog nergens stuntprijzen gezien voor dit spel
Als je aangeeft wat voor prijs je in gedachten hebt kunnen we misschien tips geven...
Bij de MM kan je vast geen VVV bonnen inleverenexCOESes schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:56:
[...]
Ik weet natuurlijk niet wat jij stuntprijzen vindt, maar ik heb het spel voordat het officieel uit was al voor €49,99 kunnen kopen.
Als je aangeeft wat voor prijs je in gedachten hebt kunnen we misschien tips geven...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Op de site van MM:Royz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:23:
[...]
Bij de MM kan je vast geen VVV bonnen inleveren
Blijkbaar heb je gelijk...V Kan ik met de nationale CD en DVD bon betalen, of de Iris-cheque?
A In onze winkels accepteren wij alleen de Media Markt cadeaubonnen en de Nationale DVD en CD bon. De Irischeque (VVV-bon) accepteren wij niet als betaalmiddel.
Tja.. Je moet eigenlijk de "Asia" versie hebben, maar die wordt "opeens" niet meer verstuurd naar Europa en is ook "opeens" alleen nog maar "NTSC-J" compatible.Tortelli schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:55:
Dat is mij inderdaad ook al opgevallen, alleen welke van de games moet je nu hebben @ play-asia
Dit is uiteraard niet waar, maar blijkbaar is er op Play Asia druk uitgeoefend om het spel niet meer naar andere regio's te versturen.
Ik was zelf nog net op tijd, want een dag later kon je hem niet meer bestellen vanuit Europa.
Je zou nog wel de US-versie kunnen bestellen, maar die is weer zo'n 7 euro duurder.
PGR4 zelf is gewoon regio-vrij, dus het maakt eigenlijk niet uit welke versie je koopt.
Verwijderd
Waarbij er een random match gekozen wordt etc
Vervelende hier aan is dat je soms die force dashboard view hebt waar ik het nut niet van in zie.
Verder inderdaad veel irritant medespelers. Met een beetje geluk zitten er een aantal hotlaps in de random selectie en dan kan ik meestal wel winnen
Verder bij het streetracen ofzo begin ik zelf nooit met beuken maar als iemand mij aanraakt is het hek natuurlijk van de dam
ik heb nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Je kunt beter winnen door te rammen dan door goed te rijden... zucht... Hopelijk komen ze met een update hiervoor want dit is echt VEEEL erger dan PGR3
Verwijderd
Ik heb nog een coupon code voor $5 eraf dus verschil met asia versie is niet zo groot meer dan :
BM-DHB-FYO
Verwijderd
Poll: PGR 4 beter dan PGR 3?
• Ja, zeker weten!
• Nee man, PG4 is een stap achteruit!
• Ik zie weinig verschil, even goed,
Tussenstand:
Ben wel benieuwd wat de redenen zijn van mensen die het een stap uiteruit vinden. Ik persoonlijk vind hem nog vetter dan 3.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:34:
Poll time
• Ja, zeker weten!
Tussenstand:
[afbeelding]
redenen:Phydomir schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:14:
[...]
Ben wel benieuwd wat de redenen zijn van mensen die het een stap uiteruit vinden. Ik persoonlijk vind hem nog vetter dan 3.
het online gedeelte, voor mij het belangrijkste, is er zwaar op achteruit gegaan:
- matchmaking zuigt
- botsen/duwtjes is nu nog makkelijker geworden voor de lamers
- iedere auto heeft een soort bubble om zich heen. je raakt iemand niet maar toch wordt diegene geraakt door een onzichtbaar forcefield lijkt he wel
mee eensPhusebox schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:22:
[...]
redenen:
het online gedeelte, voor mij het belangrijkste, is er zwaar op achteruit gegaan:
- matchmaking zuigt
- botsen/duwtjes is nu nog makkelijker geworden voor de lamers
- iedere auto heeft een soort bubble om zich heen. je raakt iemand niet maar toch wordt diegene geraakt door een onzichtbaar forcefield lijkt he wel
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Over het "forcefield" ik had ook vaker het idee dat dit in deel 3 wel eens voorkwam en maakte gisteren het gisteren in deel 4 voor het eerst mee dat mijn voorganger begon te spinnen terwijl ik hem na mijn idee net niet raakte.
Verder kan ik alleen maar beamen dat deel 4 een lekkere racer is.
[ Voor 5% gewijzigd door Doppert op 25-10-2007 01:14 ]
gisteren lag ik weer op een mooie eerste plaats tot plots iemand vol op me inbeukte... echt zonder remmen, vol gas erin. Leukste is dan dat hij door mij de bocht nog wel haalt en ik hopeloos achterop raak.
Laatst was helemaal erg, laatste ronde, lig 2e, kom langzaam dichterbij aan de eerste. Hij maakt een fout in de allerlaatste bocht dus ik kom sneller het rechte stuk op bij start/finish. ongeveer 300 meter voor de finish zit ik er naast en ga ik er zeker voorbij. Hoppa knal komt ie gewoon van links op me in gebeukt en wint hij de race en ik wordt 4e omdat ik spin... Leuk zo ranked matches spelen
Maar als jij dat van te voren weet, waarom tik je hem da niet aan aan de achterkant? Ik bedoel, als dat schijnbaar de tendens is online... dan maar op die manier tochPhusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:17:
tja ik heb na de eerste dag geen een potje meer meegemaakt waarin er niet volop geramd werd... en de weersomstandigheden helpen dan meestal niet.
gisteren lag ik weer op een mooie eerste plaats tot plots iemand vol op me inbeukte... echt zonder remmen, vol gas erin. Leukste is dan dat hij door mij de bocht nog wel haalt en ik hopeloos achterop raak.
Laatst was helemaal erg, laatste ronde, lig 2e, kom langzaam dichterbij aan de eerste. Hij maakt een fout in de allerlaatste bocht dus ik kom sneller het rechte stuk op bij start/finish. ongeveer 300 meter voor de finish zit ik er naast en ga ik er zeker voorbij. Hoppa knal komt ie gewoon van links op me in gebeukt en wint hij de race en ik wordt 4e omdat ik spin... Leuk zo ranked matches spelen
Jup, zo wordt het natuurlijk een stuk leuker voor jezelfRoyz schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:20:
[...]
Maar als jij dat van te voren weet, waarom tik je hem da niet aan aan de achterkant? Ik bedoel, als dat schijnbaar de tendens is online... dan maar op die manier toch

Ik heb schijnbaar dan alleen maar vrij goede online games gehad denk ik. Het beuken valt mij reuze mee tov PGR3 in het begin. Daarbij kijk ik heel vaak in m'n achteruitkijk spiegel en kan je dan al behoorlijk inschatten wat er gaat gebeuren.
omdat ik naïef en goedgelovig ben...? ik wil niet eens winnen op zo'n manier.Royz schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:20:
[...]
Maar als jij dat van te voren weet, waarom tik je hem da niet aan aan de achterkant? Ik bedoel, als dat schijnbaar de tendens is online... dan maar op die manier toch
Nah, als mij dat 3x is overkomen dan denk ik de volgende keer ook, ik doe het gewoon voordat hij het bij mij doet. Anders word je zelf genaaid?Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:38:
[...]
omdat ik naïef en goedgelovig ben...? ik wil niet eens winnen op zo'n manier.
Dit soort dingen doen mij trouwens wel twijfelen, of ik deze game moet aanschaffen
nou ja misschien is het iemand die wel eerlijk wil spelen en dan ga ik hem rammen, ook niet zo leuk dus.Royz schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:51:
[...]
Nah, als mij dat 3x is overkomen dan denk ik de volgende keer ook, ik doe het gewoon voordat hij het bij mij doet. Anders word je zelf genaaid?
Dit soort dingen doen mij trouwens wel twijfelen, of ik deze game moet aanschaffen
maar eh, als je veel offline speelt of veel friends hebt op live die dit spelen zou ik em kopen
als je zoals mij nauwelijks mensen hebt waar je dit op een normale manier online mee kan spelen zou ik t niet doen
Is er trouwens een manier om die irritante nametags/vlaggetjes boven de auto´s van je tegenstanders te disablen ?
Ja, in de default-layout van je controller even je rechter button indrukken.sverzijl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:02:
Gisteren voor de grap ook eens online gespeeld. Mijn god, wat een gebeuk. Dit is echt geen racen meer. Ik dacht dat het met Forza2 erg was soms, maar dat was echt een verademing in vergelijking met PGR4.
Is er trouwens een manier om die irritante nametags/vlaggetjes boven de auto´s van je tegenstanders te disablen ?
Vind trouwens het online gedeelte soms best leuk; vooral met de vaste club gaan we elke race beginnen met de insteek "laten we netjes rijden" maar als blijkt na 6 bochten dat de tegenstanders het niet zo nauw nemen met de regels, komt het toch vaak voor dat ze in race 2 en 3 erg vaak achterstevoren staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tja blijkbaar is het duwtjes geven erg in.
Heb ook een dergelijke aanvaring met een elimination ronde. Lig netjes eerste., maar wordt 3 gewoon van achter aangereden en wordt dan tweede, jammer dat het een japanner was en geen engels sprak
*kuch* file complaint*Henkje.doc schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:39:
Heb PGR4 nu ook al de nodige potjes online gespeelt.
Tja blijkbaar is het duwtjes geven erg in.
Heb ook een dergelijke aanvaring met een elimination ronde. Lig netjes eerste., maar wordt 3 gewoon van achter aangereden en wordt dan tweede, jammer dat het een japanner was en geen engels sprak
ehm je kunt wel negatieve feedback geven maar een complaint indienen gaat wat ver he
dat doe je voor die nazistische rednecks die met gears of war roepen "got meself another nigger"... en ja serieus meegemaakt
Weet ik...Phusebox schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:21:
[...]
ehm je kunt wel negatieve feedback geven maar een complaint indienen gaat wat ver he
dat doe je voor die nazistische rednecks die met gears of war roepen "got meself another nigger"... en ja serieus meegemaakt
Heb in PGR4 nu pas 2x iemand een complaint toebedeeld; mede vanwege het feit dat er gedurende een team championship (toch al snel 10 tot 12 minuten) constant werd gescholden, egoistisch werd gespeeld (zelfs zijn teammaten werden gebeukt), yo momma-grappen en nog meer van dat soort gedoe.
Meestal begint het al in de lobby omdat 2 landen elkaar niet goed liggen terwijl je niet eens weet of je tegenstander wel uit dat land komt ofzo.
Ik ben blij verrast met de game. Ik vind eigenlijk alles beter, gfx, geluid, rijden en ja, zelfs motoren vind ik erg leuk spelen.
Het enige kritiek punt wat ik heb is een uiterst dom ingedeelde menu.
Ik ga zo verder racen, na PGR 1, 2 en 3, ga ik me hier ook heel erg mee vermaken
ik kan er alleen niet achter komen hoe ik carreer mode overnieuw kan starten ben momenteel eerste en speel altijd alle spellen op alle moeilijksheidsgraden heb arcade op steel brons en silver al gedaan ben nu gold aan het doen carreer op easy gehad maar weet niet hoe ik kan restarten zodat ik hem op normal kan doen en daarna hard
Iemand deze optie al gevonden ? of moet ik het hele seizoen afmaken eerst ? (nieuwe seizoen is net gestart dus dat zijn een hele hoop races
verder erg tof spel
Verwijderd
Verwijderd
bij elke 100 punten krijg je een star... en 5 sterren is het maximumVerwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:53:
Stars krijg je door die tricks zolang mogelijk vol te houden Dus zolang mogelijk driften, endo's, wheely's enz achter elkaar. Als je zeg maar 300 kudos op rij maakt, krijg je een star, de volgende bij 500 ofzo enz enz.
hoogste dat ik gehaald heb was een string van 13000 kudos meen ik, maar dan krijg je toch maar 5 sterren
Waarom hebben ze niet gewoon de optie restart career ingevoegt

Assume there are no rules and it's one big free for all
Thanks...
Voor de mensen die het ook willen proberen om 1000G te halen; het is niet echt simpel op Platinum om sommige races te doen (bijvoorbeeld in de sneeuw of op de Nordschleife met een A-klasse in de regen). Enkele tips die ik mee wil geven: kijk via de Leaderboards even welk voertuig de top-20 heeft gebruikt, gebruik handmatig schakelen en, heel belangrijk, leer de AI kennen en welke lijn ze rijden.
De AI rijdt namelijk van A naar B en het maakt ze geen klap uit of jij je ze net inhaalt en je auto ervoor zet; als je te vroeg remt, heb je iemand achterop zitten en ze duwen gewoon door. Hoe heftiger de klasse (zoals A of B ), hoe meer de AI doorduwt in bochten of tijdens het inhalen!
Breakthrough is simpel. De truc is om zo kort/min mogelijk te remmen en altijd de goede versnelling te hebben om na een bocht te kunnen uitaccelereren zonder dat je auto weg wil glijden.sverzijl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:39:
heeft iemand nog tips hoe de Breakthrough challenges op platinum te halen ? De kudos vs time/elimator/speed/cone challenges lukken me tot nu toe wel, maar bij de breakthrough kom ik vaak maar tot 12 vd 14 checkpoints. Ik gebruik al de cars die in de top van het klassement staan.
Welke breakthrough zit je vast? Misschien heb ik nog wel een tip voor je.
[edit]pff, nu probeer ik um nog een keer en meteen gehaald, op een whopping 799ste plaats
[ Voor 36% gewijzigd door sverzijl op 14-11-2007 17:28 ]
sverzijl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:20:
final countdown, en daar de laatste van (shinjuku speedway) in het donker/regen.
[edit]pff, nu probeer ik um nog een keer en meteen gehaald, op een whopping 799ste plaats
Veel circuits is gewoon proberen, proberen en nog eens proberen. De auto's van de top-20 spelers zijn niet altijd de beste maar vaak wel een leidraad voor welke auto je eens zou kunnen proberen.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Die vond ik juist veruit de makkelijkste. Ik heb ze allemaal gedaan nu, op Nordschleife en Behemoth na. Die vind ik toch wel erg pittig.buran schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:05:
[...]
wow goed gedaan, ik vind vooral die arcade races "2 wheels only" zeer lastig op platinum...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
welke? ik heb de logitech drivefx besteld.Alabama_man schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:33:
Heb er sinds kort eentje en werkelijk elk race spel is een compleet nieuwe ervaring.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Maar dat gezegt te hebben. In Forza2 voelde je wel weer goed aan wanneer je grip begint te verliezen met het logitech stuur, dus best veel afhankelijk van de game. Verder is de force feedback ook wat krachtiger bij het MS stuur.
Enfin het logitech stuur is een prima stuurtje (zeker gezien de prijs), maar als je het geld kunt missen zou ik voor het MS stuur gaan.
Eindelijk alles gehaald op platinum. Bovenstaande 2 challenges hebben me echt veel tijd gekost. Denk dat ik Behemoth wel meer dan 50x gespeeld heb.sverzijl schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:52:
[...]
Die vond ik juist veruit de makkelijkste. Ik heb ze allemaal gedaan nu, op Nordschleife en Behemoth na. Die vind ik toch wel erg pittig.
ja, er is maar 1 stand die echt goed rijdt, maar dan nog.. argh.. weet niet of ik hier geduld voor heb.. stuurtje anyone?Alabama_man schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:11:
Vergeet het zwarte knopje vlakbij je d-pad niet. Hiermee kun je de sensitivity van het logitech stuur mee afstellen (te herkennen aan de snelheid waarmee het lampje bovenaan je stuur knippert). De laagste stand vond ik voor PGR4 het fijnst.

waarna je vervolgens een single event krijgt met eliminator. Oftewel je speelt 50 sec en dan is het weer over. Spelen zo weinig mensen dit spel ofzo? Topic op GoT loopt ook niet echt storm
[ Voor 49% gewijzigd door Royz op 25-11-2007 13:22 ]
Ik speel het redelijk vaak maar zelden online, ben nog met de career mode bezigRoyz schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:40:
Ik erger me echt dood aan de matchmaking. Het duurt gewoon 5 min voordat je een quick match hebt
waarna je vervolgens een single event krijgt met eliminator. Oftewel je speelt 50 sec en dan is het weer over. Spelen zo weinig mensen dit spel ofzo? Topic op GoT loopt ook niet echt storm
weet iemand hier toevallig of je de rechten van je lobby op xbox live kan doorgeven aan iemand naar jouw keuze als je weg wilt gaan? en zo ja hoe
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Heb ik ook vaak dat het heel lang duurt en vervolgens speel je slechts met 3 tegenstanders ofzo. Ik denk dat ik op deze manier heel snel uitgekeken ben op het online gedeelte. Forza2 heeft me wat dat betreft heel wat langer weten te boeien (dat was daarnaast ook nog (meestal) echt racen ipv het irritante gebeuk met PGR)Royz schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:40:
Ik erger me echt dood aan de matchmaking. Het duurt gewoon 5 min voordat je een quick match hebt
Is het online een beetje te doen? (snelle match / echt racen of meer botsautotje)
ja, speel het nog best weer veel eigenlijk. Voornamelijk toch wel custom races met wat vrienden (gegarandeerd clean racing), en af en toe wat ranked matches. En ik moet zeggen dat het me in de wat hogere regionen (professional+) alles meevalt qua 'wallcrashers'. Toch zeker 8 vd 10 matches zijn clean (voor zover ik achter me kan horen:). Vorig jaar duurde het soms wel meer dan 5 minuten voordat je een match had, nu meestal <2 min.Marc3l schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:11:
Spelen mensen dit spel nog?
Is het online een beetje te doen? (snelle match / echt racen of meer botsautotje)
[ Voor 8% gewijzigd door sverzijl op 03-04-2008 17:38 ]
Verwijderd
PGR 3 - Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het behalen van de photomaker achievement. Ik heb in alle vier de steden een fotoke gemaakt maar geen achievement gekregen.
Hoe zit het met de onlineservers van PGR 3- zijn die nog online? Ik krijg maar geen online game gestart.
merci
Ik heb afgelopen zaterdag na lang wachten PGR4 gekocht, omdat ik een echte racefanaat ben. Ik kocht hem stiekem voor de Nurburgring omdat ik daar zelf ook regelmatig rijd. Echter, ik moet eerst allerlei andere races doen om die te unlocken... dus mijn vraag: hoe unlock ik de Ring het snelst
Dank
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Het snelst gaat dat door in arcade mode drift challenges te doen. Liefst op zo'n moelijk mogelijk nivo. Je verzameld dan snel veel kudos waardoor je die ring in 5 races unlocked kunt hebben. Succes.El_Bandito schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:49:
Hallo fanatieke XBoxxers!
Ik heb afgelopen zaterdag na lang wachten PGR4 gekocht, omdat ik een echte racefanaat ben. Ik kocht hem stiekem voor de Nurburgring omdat ik daar zelf ook regelmatig rijd. Echter, ik moet eerst allerlei andere races doen om die te unlocken... dus mijn vraag: hoe unlock ik de Ring het snelst
Dank
PGR blijf na mijn idee van klasse D t/m A toch nog altijd de beste racegame voor de 360.
[ Voor 7% gewijzigd door Doppert op 19-12-2008 19:36 ]
Verwijderd
Spelen er nog sommigen van jullie PGR3? Ik blijf het de betere versie vinden.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:34:
Poll time
• Ja, zeker weten!
Tussenstand:
[afbeelding]
Pgr 3 heb ik een tijd geleden veel plezier aan gehad, en moet zeggen dat ik ook erg aan PGR4 heb moeten wennen. In het begin dacht ik nl ook dat PGR3 lekkerder speelde als deel 4. Maar na een aantal maandjes deel 4 gespeeld te hebben deel 3 weer geprobeerd maar toen merkte ik toch dat ik 4 een stuk beter vind.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:13:
[...]
Spelen er nog sommigen van jullie PGR3? Ik blijf het de betere versie vinden.