Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hoho, Mass Effect '08 komt natuurlijk... in 2007, volgend jaar Mass Effect '09uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
[...]
Goh, ik verwacht binnen een jaar Mass Effect '08

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 104593
Ik vraag me echt af wat er loos is bij MS:uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
[...]
Goh, ik verwacht binnen een jaar Mass Effect 2008
Bizarre - PGR(verkocht)
Bungie - HALO(onafhankelijk)
Bioware Corp. - Mass Effect(niet langer exclusieve deal met MS)
Realtime Worlds - Crackdown(Geen opdracht voor Crackdown 2, zijn maar een PC game gaan maken)
FASA - Shadowrun, Crimson Skies(dicht)
Epic - Gears of Wars (ruzie met Silicon Knights)
Silicon Knights - Too Human(ruzie met Epic)
Blijven over:
Ensemble Studios - HALO Wars
Mistwalker - Lost Oddysee, Blue Dragon(wil meer DS en Wii projecten gaan opstarten)
Team Ninja - Ninja Gaiden(nog geen nieuwe aankondigingen)
RARE - Kameo/Perfect Dark/Viva Pinata/Banjo(Doet zoals gewoonlijk niets)
Turn10(heeft net Forza afgerond)
MS heeft een groot probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 12-10-2007 00:11 ]
BM schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:07:
[...]
Hoho, Mass Effect '08 komt natuurlijk... in 2007, volgend jaar Mass Effect '09
Maarja hopen dat ze gewoon voldoende eigen vrijheid blijven behouden.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2007 00:17 ]
Ik denk niet dat Microsoft hier alleen mee te maken heeft. Sony heeft dit ook. Ik denk dat de huidige ontwikkelingskosten voor veel developers gewoon te hoog zijn om echt exclusief te blijven.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:08:
[...]
Ik vraag me echt af wat er loos is bij MS:
Bizarre - PGR(verkocht)
Bungie - HALO(onafhankelijk)
Bioware Corp. - Mass Effect(niet langer exclusieve deal met MS)
Realtime Worlds - Crackdown(Geen opdracht voor Crackdown 2, zijn maar een PC game gaan maken)
FASA - Shadowrun, Crimson Skies(dicht)
Epic - Gears of Wars (ruzie met Silicon Knights)
Blijven over:
Mistwalker - Lost Oddysee, Blue Dragon(wil meer DS en Wii projecten gaan opstarten)
Team Ninja - Ninja Gaiden(nog geen nieuwe aankondigingen)
RARE - Kameo/Perfect Dark/Viva Pinata/Banjo(Doet zoals gewoonlijk niets)
Turn10(heeft net Forza afgerond)
MS heeft een groot probleem.
Dit zie je zeker nu deze 'next-generation' consoles zijn uitgekomen.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2007 00:14 ]
Dat dacht ik dus ook, Sony heeft echter nog niet zo lang geleden Evolution Studios gekocht en gooit niet alle developers in de uitverkoop zoals MS dat op dit moment doet.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:12:
[...]
[...]
Ik denk niet dat Microsoft hier alleen mee te maken heeft. Sony heeft dit ook. Ik denk dat de huidige ontwikkelingskosten gewoon te hoog zijn om echt exclusief te blijven.
Anoniem: 25534
Ach, in de vorige console-war, had die uitgever Eternal Darkness voor de Gamecube uitgegeven. Dus die dingen blijven gewoon switchen.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:08:
[...]
Zoeits bijv wel jammer dat het meestal voor de PS2 / Wii is.
[ Voor 38% gewijzigd door Dennahz op 12-10-2007 09:01 ]
Anoniem: 56369
Dat ik mijn account wil opzeggen, maar dat kon niet want mevrouw kon niet in de database kijken dus ik moest de volgende dag maar terugbellen. De volgende dag teruggebeld en toen hadden ze weer een of andere storing. Dit alles na 10 minuten aan de telefoon te hebben gewachtBoeboe schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:13:
[...]
Wat is je uitleg aan de telefoon dan. Opzeggen was bij mij op 2 minuutjes gebeurd: gewoon je nick geven en dan stellen ze wat accountgerelateerde vragen om je identiteit te checken en het is gebeurd.
Je hotmail account is wel het laatste dat je nodighebt om je account op te zeggen (wat zowiso enkel telefonisch gaat)
Welk telefoonnummer heb jij trouwens gebruikt?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 56369 op 12-10-2007 09:51 ]
En dat is?????
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Anoniem: 52686
Shadowrun is voor zover ik weet vooralsnog het enige spel waarbij dat kan.Anoniem: 56369 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:54:
Hoe zit het trouwens met het feit dat je als PC gebruiker tegen een Xbox 360 gebruiker kunt spelen? Zit daar al enige voortgang in?
Ach..als het goed is heeft hij een 0800 nummer gebeldAnoniem: 56369 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:51:
[...]
Dat ik mijn account wil opzeggen, maar dat kon niet want mevrouw kon niet in de database kijken dus ik moest de volgende dag maar terugbellen. De volgende dag teruggebeld en toen hadden ze weer een of andere storing. Dit alles na 10 minuten aan de telefoon te hebben gewacht
Welk telefoonnummer heb jij trouwens gebruikt?
over next-gen gesproken, Deze komt uit de toekomst.Psychokiller schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
Heb enkel de demo's even bekeken en verder nog weinig ermee aangezien ik nog geen netwerkkabel vrij heb. Productiedatum is van 2008-08-07, Lotnr kon ik zo snel niet herkennen op het apparaat zelf.
Zelf raak ik mijn xbox nauwelijks meer aan om mee te spelen. Het is meer een veredelde muziekdoos geworden.
Zo zou ik het niet noemen, om je moves in DOA, VF en tekken te doen, gaat allemaal anders. Dat vind ik bij VF inderdaad ook altijd wat stroef gaan, mist een beetje ritme.Pirate-Bozz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:12:
Heb net de VF5 demo gedownload, moet zeggen dat het me vrij weinig doet. Het voelt allemaal een beetje stijf en star als ik het vergelijk met DOA4.
Maar dat gezegd te hebben, het ziet er wel erg goed uit, de karakters van DOA zien er wel erg cartoony uit vergeleken met dit. Kijk maar eens naar de handen en gezichtsuitdrukkingen!
Wat ik ook wel tof vind zijn de eindanimaties als je verloren hebt, en dan net voordat de counter op 0 staat weer op start drukt. Gastjes helemaal blij!!
Moet je vooral die blonde doen erg
Heb wel het idee dat de klappen te hard zijn/energie te laag. Je/hun zijn zo dood?
Het werkt erg goed met die router (als je met Mac adres beveiliging werkt moeten je Wifi Adapter van je Xbox360 en je Ethernet Xbox360 Mac Adress in worden gevoerd anders pakt hij die niet).Psychokiller schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:59:
Vandaag de Xbox-Halo bundel uit de IBood van vorige week binnen gekregen en er zat inderdaad HDMI op. Halo is niet echt mijn type spel, maar ik wil het de komende week toch zeker eens bekijken. Multiplayer maakt over het algemeen veel goed.
Heb enkel de demo's even bekeken en verder nog weinig ermee aangezien ik nog geen netwerkkabel vrij heb. Productiedatum is van 2008-08-07, Lotnr kon ik zo snel niet herkennen op het apparaat zelf.
Ik las ergens in dit topic dat het echter ook met een USB-Wireless stick in combinatie met een Linksys (WRT54G) router werkend te krijgen moest zijn. Kan iemand bevestigen of dat erg complex gaat worden, of dat het opzich niet zo'n groot probleem moet vormen ?
In dat geval gaat daar mijn voorkeur namelijk naar uit.
Beste verbinding kreeg ik als ik mijn Xbox360 in de DMZ gooide maar dat hoeft niet per sé.
Maar in principe is het gewoon de instructies volgen en alles gaat goed.
Ik weet ook wel, ik kan er nog niet veel van zeggen na 2x een half uur, maar het pakt me totaal niet.
Ik weet nog de eerste keer dat ik Gears of War ging spelen, zat meteen 3 uur aan mn scherm gekluisterd! Om de 5 minuten ohh en ahh wat mooi! En als je geraakt werd, dan deed t bij wijze van spreken ook echt zeer!
Dat Halo vind ik na 15 minuten al boring.

Je speelt die master chief, t lijkt wel een houten klaas! En als je wordt geraakt, dan kijk je gewoon naar t balkje en wacht tot die is opgeladen. Schuilen achter een object gaat ook raar, je staat er gewoon achter.
Bij Gears of war zie je die gasten als ze stil staan, gewoon ademen. En de eerste keer dat ik doormidden gezaagd werd en tegelijkertijd een tweevoudig gegil hoorde, schrok ik me echt helemaal de pleuris!
Ook de graphics vind ik niet bijzonder. Lijkt wel alsof je door legoland loopt, met al die kleurtjes. En de tegenstanders, daar zitten van die kleine ventjes bij met die schildjes.....ik ben toch geen kleuter die dat leuk moet vinden?
Misschien ben ik te hard, maar die hype begrijp ik echt niet. Morgen nog maar s proberen.
You make baby jesus cryFerry34 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:48:
Ik heb nu 2 keer die Halo3 geprobeerd en ik vind het nog steeds niks.
Ik weet ook wel, ik kan er nog niet veel van zeggen na 2x een half uur, maar het pakt me totaal niet.
Ik weet nog de eerste keer dat ik Gears of War ging spelen, zat meteen 3 uur aan mn scherm gekluisterd! Om de 5 minuten ohh en ahh wat mooi! En als je geraakt werd, dan deed t bij wijze van spreken ook echt zeer!
Dat Halo vind ik na 15 minuten al boring.![]()
Je speelt die master chief, t lijkt wel een houten klaas! En als je wordt geraakt, dan kijk je gewoon naar t balkje en wacht tot die is opgeladen. Schuilen achter een object gaat ook raar, je staat er gewoon achter.
Bij Gears of war zie je die gasten als ze stil staan, gewoon ademen. En de eerste keer dat ik doormidden gezaagd werd en tegelijkertijd een tweevoudig gegil hoorde, schrok ik me echt helemaal de pleuris!![]()
Ook de graphics vind ik niet bijzonder. Lijkt wel alsof je door legoland loopt, met al die kleurtjes. En de tegenstanders, daar zitten van die kleine ventjes bij met die schildjes.....ik ben toch geen kleuter die dat leuk moet vinden?
Misschien ben ik te hard, maar die hype begrijp ik echt niet. Morgen nog maar s proberen.
Tja, het wordt nog wel ietsjes duisterder maar Halo heeft een fijn fantasievol sfeertje, Gears en al die andere games zijn zo doorsnee "bald space marines" met UE3.0.[b][message=28890901,noline]
Zodra je in de buitenlevels komt heeft het inderdaad veel sfeer, maar de indoorlevels en dan met name level 8 vind ik erg inspiratieloos. Dat is wel jammer aangezien het een hele goede mix had kunnen worden.Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:37:
[...]
Tja, het wordt nog wel ietsjes duisterder maar Halo heeft een fijn fantasievol sfeertje, Gears en al die andere games zijn zo doorsnee "bald space marines" met UE3.0.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb jij wel eens positief commentaar op een game???Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:09:
keek net een nieuw filmpje van Assassin's Creed op Gametrailers, zag er vet uit (afgezien van de graphic glitches), maar dan maakt ie de kill en staan er 10 man om hem heen en die vechten omstebeurt? dat is wel heel erg 1989....
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
luister mensen, ik ben niet iemand die als een kind van 5 bij de JAMIN staat te kwijlen op goede graphics...RappieRappie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:11:
[...]
Heb jij wel eens positief commentaar op een game???
heb je het filmpje gezien? het slaat gewoon nergens op, er staan 10 man om je heen met een zwaard, jij hebt zojuist hun leider gedood. En dan is het normaal dat ze dan omstebeurt eens een keertje proberen om je te raken met hun zwaard? please. mag hopen dat dit te wijten is aan de "even-my-unborn-sister-could-play-this" moeilijkheidsgraad instelling
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dat om de beurten vechten viel mij ook al op. Ze willen het realistisch houden, maar dan had ik liever gehad dat ik er gewoon 3 tegelijk met wat vette moves om kon leggen. Qua combat moet het haast wel goedkomen, het zijn immers de makers van Prince of persia en daarin was de combat meer dan prima.Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:15:
[...]
luister mensen, ik ben niet iemand die als een kind van 5 bij de JAMIN staat te kwijlen op goede graphics...
heb je het filmpje gezien? het slaat gewoon nergens op, er staan 10 man om je heen met een zwaard, jij hebt zojuist hun leider gedood. En dan is het normaal dat ze dan omstebeurt eens een keertje proberen om je te raken met hun zwaard? please. mag hopen dat dit te wijten is aan de "even-my-unborn-sister-could-play-this" moeilijkheidsgraad instelling
Tja, de game speelt zich dan ook ver voor die tijd afPhusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:09:
keek net een nieuw filmpje van Assassin's Creed op Gametrailers, zag er vet uit (afgezien van de graphic glitches), maar dan maakt ie de kill en staan er 10 man om hem heen en die vechten omstebeurt? dat is wel heel erg 1989....
Anyway. Waarschijnlijk heeft dit met de moeilijkheidsgraad te maken. Hoe dan ook. AC wordt gewoon een vette game.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als 'ervaringsdeskundige' kan ik zeggen dat je niks mist als je de vorige delen niet gespeeld heb. Kwa verhaal heeft halo nooit iets voorgesteld, de eerste 15 minuten van deel 1 waren vermakelijk maar daarna (ook in deel 2 en 3) is het verhaal gewoon een mooi moment om ff te pissen of je colaglas weer te vullen.RappieRappie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:58:
Tja, je moet ervan houden... IK vind HALO 3 ook niks. Als je de vorige delen niet gespeeld hebt mis je gewoon iets. Hetzelfde is als je HL2 Episode 2 gaat spelen zonder HL2 en Ep. 1 te hebben gespeeld.
Halo draait om de gameplay, en voor mij vooral het feit dat je het hele spel met zijn tweeën door kan lopen, zouden ze met elk console spel moeten doen. Wie speelt er nou in zijn eentje op een console, dat is voor pc's! En de grote hype eromheen is idd onterecht.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Dit topic is gesloten.