Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.892 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:17:
iemand nog iets gehoord van xboxhome en de levering van de xbox 360 + 4 games. ik heb zojuist een mailtje gestuurd van hoe of wat. ik hoop dat ze snel antwoorden. begin het voort wel een beetje beu te worden al dat w88 :S
ik wil gewoon gamen :P
Nee.. begin hier ook moe van te worden. Hier met dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Voor de mensen die het pack met 4 games willen hebben. Ik zag bij de bart smit een kaartje, waarop stond dat je een pack (behalve het halo 3 pack) voor 349 kon kopen en je kreeg dan forza 2 en viva pinanta er gratis bij...

Dus als je dan het GOW packet hebt, mis je slechts 1 game waarvan ik de naam niet meer weet. Ben je er i.i.g. zeker van dat je hem hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Waypoint op 25-09-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 16:36
Ik word gek van mn xbox :P

Ik gebruik een of ander Batch bestand dat samen met VLC dan een *.wmv maakt van filmbestanden. Als ik deze dan via het netwerk benader op de Xbox dan speelt hij ze de ene keer wel af en de andere keer niet 8)7 terwijl het gewoon dezelfde bestanden zijn. Speelt hij de wel af en ik verander de scherm aspect ratio (letterbox, full screen etc) in de speler op de xbox dan vindt ie het ook niet meer zo leuk...

Welk programma of manier gebruiken jullie om je videobestanden naar je xbox te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:47:
Voor de mensen die het pack met 4 games willen hebben. Ik zag bij de bart smit een kaartje, waarop stond dat je een pack (behalve het halo 3 pack) voor 349 kon kopen en je kreeg dan forza 2 en viva pinanta er gratis bij...

Dus als je dan het GOW packet hebt, mis je slechts 1 game waarvan ik de naam niet meer weet. Ben je er i.i.g. zeker van dat je hem hebt :)
jah jmmr dat ik em al betaald heb...
ps het spel dat je mist is dan splintercell: double agent

edit//
ahh
ik lees net op de website dat de levering 5 tot 10 werkdagen duurd :S
ik snap er nu helemaal niks meer van. zal dadelijk maar es gaan bellen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:17:
iemand nog iets gehoord van xboxhome en de levering van de xbox 360 + 4 games. ik heb zojuist een mailtje gestuurd van hoe of wat. ik hoop dat ze snel antwoorden. begin het voort wel een beetje beu te worden al dat w88 :S
ik wil gewoon gamen :P
Op de site staat dat het pakket leverbaar is vanaf dinsdag 25 september. Ik neem dus aan dat ze pas vanaf vandaag uitgeleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 17:05
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:34:
Heb gezocht in de posts maar niet echt kunnen vinden wat ik zocht. Ik zoek iets dat component aansluitingen kan splitsen, heb een xbox en een wii, wil ik beide via component aansluiten op tv met maar 1 ypbr aansluiting. De enige oplossing die ik zie kost dik 100 euro! Als ik daaraan 'moet' beginnen koop ik liever een xbox elite. Maar wellicht heeft iemand hier een eenvoudiger oplossing?
@japiekrekel
Weet niet of dit mag (niet bedoeld als reclame) maar dit is ook een oplossing:
www.electronica-online.nl en dan zoeken op [Universele A/V switch] is slechts 39 euro en werkt naar behoren (zet geen signalen om)

of
zie http://www.mcsnet.nl/nl/dept_90.html

of
http://www.consolepro.nl/...pr-3weg-switch-p-123.html

[ Voor 7% gewijzigd door mike4y op 25-09-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:56:
[...]

Op de site staat dat het pakket leverbaar is vanaf dinsdag 25 september. Ik neem dus aan dat ze pas vanaf vandaag uitgeleverd gaan worden.
jah maar ze hadden mij een mailtje gestuurd (net als de meeste hier die hem besteld hebben) dat als het pakket maandag niet binnen was gekomen alleen de xbox 360 op zouden sturen en dat ze dus hiervan de verzendbevestiging zouden mailen. maar ik heb nog niks gehoord van hun

en op de site stond trouwens letterlijk maandag 25 september, maar dat is alweer veranderd zoals te lezen in mijn vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:04:
[...]

jah maar ze hadden mij een mailtje gestuurd (net als de meeste hier die hem besteld hebben) dat als het pakket maandag niet binnen was gekomen alleen de xbox 360 op zouden sturen en dat ze dus hiervan de verzendbevestiging zouden mailen. maar ik heb nog niks gehoord van hun

en op de site stond trouwens letterlijk maandag 25 september, maar dat is alweer veranderd zoals te lezen in mijn vorige post
waarschijnlijk om dat het nu pas 25 september is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:21:
[...]

Ik had het trouwens over hoe de elite in elkaar zit qua bekisting, omdat ie vroeg of een externe koeler zou passen, tevens zit er bij de elite een ander soort adaptor, al weet ik niet of deze beter is..
ja klopt... maar waarom dat is, weet ik ook niet precies..... Hij is nog wel even groot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Als iemand wat hoort per mail of telefoon van xboxhome, kunnen jullie dit hier posten? Website staat inderdaad nu 5-10 werkdagen, ben niet van plan te wachten, ze zouden het gisteren uiterlijk versturen, nu nog 2 weken erbij , dacht het niet. Dan is het hele 'vertraging ivm halo 3' verhaal ook onzin als het nu nog 2 weken duurt.

Kan hier niet op mijn mailservers dus kan zelf geen mail checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Laatst online: 05-11-2023
Iemand Halo 3 al ergens gespot en zo ja waar??

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike4y bedankt, heb meteen een set besteld, switch + a/v kabels, de switch was een acht tientjes goedkoper dan wat ik vond, en nog kleiner ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nu is het helemaal gedaan met die xboxhome... Wat is dit voor onzin? Zo maar zeker eens gaan bellen. Ze zouden premiums gaan sturen en games daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-08 01:13

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kruisboksie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:00:
Iemand Halo 3 al ergens gespot en zo ja waar??
Juh huh.. overal hadden ze 'm al binnen, maar mochten ze 'm uiteraard nog niet verkopen.
Bij een winkel haalde iemand 'm uit het magazijn om de prijs te checken en lag 'ie dus op de balie voor me :|

Oh well.. morgen kan ik 'm iig daar ophalen.
Heb 'm al helemaal (aan)betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 17:16

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Is er iemand die de data transfer kabel heeft? Om je gegevens van je oude xbox naar de Elite te overzetten?

Ik heb namelijk mijn xbox verkocht en wil mijn gegevens overzetten, volgens MS zijn de kabels niet meer op voorraad. Het kan tot 25 dagen duren voordat ik het binnen heb, maar die gene die mijn xbox heeft gekocht wil niet zolang wachten.

Hoop dat iemand mijn zijn data transfer kabel kan "lenen" dan betaal ik wel alle verzend kosten en stuur het de volgende dag gelijk weer terug. Mijn dank zal groot zijn _/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:13:
Is er iemand die de data transfer kabel heeft? Om je gegevens van je oude xbox naar de Elite te overzetten?

Ik heb namelijk mijn xbox verkocht en wil mijn gegevens overzetten, volgens MS zijn de kabels niet meer op voorraad. Het kan tot 25 dagen duren voordat ik het binnen heb, maar die gene die mijn xbox heeft gekocht wil niet zolang wachten.

Hoop dat iemand mijn zijn data transfer kabel kan "lenen" dan betaal ik wel alle verzend kosten en stuur het de volgende dag gelijk weer terug. Mijn dank zal groot zijn _/-\o_
Best irritant he..
''Tja meneer, het succes van de Elite is groter dan verwacht, dus het kan even duren voordat u uw kabeltje krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:15:
[...]

Best irritant he..
''Tja meneer, het succes van de Elite is groter dan verwacht, dus het kan even duren voordat u uw kabeltje krijgt..
Fuck die kut succes( srry) hij is toch gratis waarom doen ze hem er niet gewoon bij! Is toch niet normaal om 5 a 6 weken te wachten voor een kabel :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:38:
[...]

Net als hierboven en daarboven, de elite is geheel gelijk aan een andere 360 versie muv een hdmi poort onder de normale kabel aansluiting..
Ik weet alleen niet of alle externe koelers daar rekening mee houden.
Niet helemaal waar, de Elite schijnt ook nieuwere koeling te bezitten, alle nieuwe XBoxen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar even voor de mensen die bij xboxhome hebben besteld. Morgen (woensdag) wordt hij dus gegarandeerd bij xboxhome geleverd en dus kunnen wij hem waarschijnlijk donderdag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
milenko79 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:57:
[...]

Ik heb gisteren bij meerdere winkels gevraagd en allen bevestigen dat de halo 3 pack gene hdmi zou hebben.
Hmm en dat terwijl veel Engelse shops wel berichten dat er HDMI op zo'n HALO 3 pack zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:32:
Maar even voor de mensen die bij xboxhome hebben besteld. Morgen (woensdag) wordt hij dus gegarandeerd bij xboxhome geleverd en dus kunnen wij hem waarschijnlijk donderdag verwachten.
Dat heb ik eerder gehoord... weinig vertrouwen meer in. Ze houden je ook totaal niet op de hoogte, waardeloos. Eerst beloven dat *uiterlijk* maandag de box geleverd wordt, dan maar zonder spellen, nou gaan ze ineens woensdag verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 23:07
Heeft iemand van jullie al de demo van Crash of the Titans gedownload? Ik heb hem net een half uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat het best vermakelijk was :)
Crash Bandicoot op de PS1 was erg tof vroegah, kreeg weer een beetje datzelfde gevoel bij deze versie.

Zal hem niet gaan kopen, maar de demo is wel aan te raden om een half uurtje mee te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dantar schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:36:
[...]

Dat heb ik eerder gehoord... weinig vertrouwen meer in. Ze houden je ook totaal niet op de hoogte, waardeloos. Eerst beloven dat *uiterlijk* maandag de box geleverd wordt, dan maar zonder spellen, nou gaan ze ineens woensdag verzenden?
Als dat zo is, dan maar even een mooie survey opstellen. De meneer heeft tegen me aan de telefoon gezegd dat hij binnen is bij de leverancier en ze hem morgen binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

wboevink schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:34:
[...]

Hmm en dat terwijl veel Engelse shops wel berichten dat er HDMI op zo'n HALO 3 pack zit.
Het probleem is ook dat veel winkels het Halo3 pack en de Halo 3 LE console door elkaar halen (de laatste heeft sowieso HDMI). Een soort gelijke ervaring had ik namelijk bij een NL winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBOX + Halo Pak -> Geen HDMI
Halo XBOX -> Wel HDMI -> 399

Dat is het, net even mijn locale gameboer gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-08 22:44

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:35:
XBOX + Halo Pak -> Geen HDMI
Halo XBOX -> Wel HDMI -> 399

Dat is het, net even mijn locale gameboer gebeld.
Ik snap het niet.^

Ik wacht nog steeds op Dé XboX360.

-65NM Processor
-Wit
-120GB HDD
-HDMI
-Stille Drive

De meeste opties zitten in de Elite. Zwart vind ik niet mooi. Wie weet hoelang ik nog moet wachten? :O

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

salimrmaf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:00:
[...]

Ik snap het niet.^

-65NM Processor
-Wit
-120GB HDD
-HDMI
-Stille Drive

De meeste opties zitten in de Elite. Zwart vind ik niet mooi. Wie weet hoelang ik nog moet wachten? :O
Je hebt 2 bundels van Halo 3

* je hebt de premium met halo 3 die is zonder HDMI
* je hebt de Halo 3 bundel. Premium met special Halo 3 uitvoering en die heeft wel een HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-08 00:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Hmm, ik probeer xbox live abbonnement te verlengen via xbox live, maar nadat ik mijn creditcard gegevens heb ingevoerd vraagt hij om de Staat+postcode maar ik woon heel niet in USA :P . Als ik bij Contact Information kijk kan ik ook alleen kiezen uit Amerikaanse staten. Bij Locale in opties staat hij gewoon op Netherlands. Is er uberhaubt een manier om dit te veranderen of ben ik verplicht om een gamercard te kopen in een gewone winkel/webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:47

FeaR

In GoT we trust

Deze is met HDMI:
Afbeeldingslocatie: http://www.nanoblog.com/images/consoles/xbox-halo3.jpg

Dit is de Xbox 360 premium met Halo 3 (dus net zoals het Forza- en Gears of War pack maar dan met een andere game):
Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=52964&dimensionid=17&shopid=6

En op die 65NM Processor zul je volgens mij nog even moeten wachten

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-08 14:54

BioHazard

*\o/*

Zojuist Skate gehaald bij de Mediamarkt in Eindhoven, verbaasde me dat ie er al hing. Meegenomen voor 55 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-08 15:44
BioHazard schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:50:
Zojuist Skate gehaald bij de Mediamarkt in Eindhoven, verbaasde me dat ie er al hing. Meegenomen voor 55 euro!
Vandaag nog geweest, maar niet gezien >< :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:50:
Damn, bij MM Utrecht hadden ze em nog niet. Ik had ff gechecked vanuit m'n werk. Naja, morgen lekker vrij dus dan maar ff de stad (A'dam) in op jacht.

Trouwens zelden een spel meegemaakt waar zoveel onduidelijkheid over de releasedate bestaat. Echt iedereen geeft wat anders aan Bij mijn weten is vrijdag de officiele releasedate.

Maarreh..... hoe is ie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De gem review is in ieder geval een 8.5, met als rode draad, de moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:13:
[...]

De gem review is in ieder geval een 8.5, met als rode draad, de moeilijkheid.
Die moeilijkheid sprak mij wel aan in de demo. Het geeft daardoor echt voldoening als je een trick goed landt.

Halo gaat trouwens ook lekker. Staat nu op een 9.6 gemiddeld
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/926632.asp
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:04:
[...]

Damn, bij MM Utrecht hadden ze em nog niet. Ik had ff gechecked vanuit m'n werk. Naja, morgen lekker vrij dus dan maar ff de stad (A'dam) in op jacht.

Trouwens zelden een spel meegemaakt waar zoveel onduidelijkheid over de releasedate bestaat. Echt iedereen geeft wat anders aan Bij mijn weten is vrijdag de officiele releasedate.

Maarreh..... hoe is ie ?
Zeer goed, aantal leuke dingen erin, zoals Party Play. Met meerderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 15-08 14:26
Zo vet zeg., morgen halo 3 halen

zijn nu meer dan 100 mensen geranked bij fifa..
en sta 2e :p met 11 wins en 2 loss

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man Skate wil ik ook nog hebben, maar ff een aantal games inruilen deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:44:
[...]

Zeer goed, aantal leuke dingen erin, zoals Party Play. Met meerderen.
Al last gehad van lag online ? Ik las in meerdere reviews dat hij jammer genoeg vrij laggy was online.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:48:
[...]

Al last gehad van lag online ? Ik las in meerdere reviews dat hij jammer genoeg vrij laggy was online.
Mja een klein beetje maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:37

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:48:
Zo vet zeg., morgen halo 3 halen

zijn nu meer dan 100 mensen geranked bij fifa..
en sta 2e :p met 11 wins en 2 loss
Waar heb jij Fifa ergens vandaan gegoocheld? Vandaag een zwik winkels langs geweest, maar nog nergens te krijgen...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 15:14
Mensen met een elite die een witte wireless networking adapter eraan hebben? Ziet het een beetje uit? Zo jammer dat er geen zwarte is...

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
BM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:00:
[...]

Waar heb jij Fifa ergens vandaan gegoocheld? Vandaag een zwik winkels langs geweest, maar nog nergens te krijgen...
gister bij de futerezone

Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/abnqfd.jpg

heb nu 13 wins maar ja :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze even een update voor de mensen die bij Xboxhome hebben besteld.
Wij zullen morgen een aantal van de bundels gaan verzenden, helaas heeft de leverancier tot 3 keer toe verkeerde informatie aan ons gegeven waardoor wij al tot 3 keer toe onze klanten teleur hebben gesteld wat betreft de levering. We werken er echt met man en macht aan om de bestellingen te versturen maar uiteraard moeten we dan wel medewerking krijgen van onze leveranciers. Helaas ben ik zelf vanwege familieomstandigheden niet op kantoor een aantal dagen waardoor mijn collega's mijn taken moeten overnemen en helaas weinig tijd hebben gehad om onze klanten te informeren. De actie is echt een enrom success met honderden bestellingen vandaar dat het allemaal wat langer duurt voordat u een reactie krijgt.

Wij balen er uiteraard ook ontzettend van aangezien wij graag onze goede reputatie niet op het spel willen zetten, wij leveren normaal gewoon netjes volgens afspraak en indien er iets tussenkomt laten wij het altijd even weten, maar door tekort aan mensen momenteel en een leverancier die niet meewerkt is het even vervelend.

Eind deze week krijgt iedereen in ieder geval nog een soort van vergoeding voor de problemen.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer
Shop Manager Xboxhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is nog eens een reactie, ik heb er niet besteld ( heb al een mooie 360 <3 ) maar dit is wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:29:
Kijk dat is nog eens een reactie, ik heb er niet besteld ( heb al een mooie 360 <3 ) maar dit is wel netjes :)
Idd zeer netjes, collega had ook zo'n pack besteld.
Die werd ook een beetje ongeduldig.

Ik vind wel dat men iets geduldiger moet zijn soms een paar dagen wachten is toch niet zo erg.
Continu gaan bellen is ook vrij nutteloos... maar is mss de leeftijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-08 00:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

@Xboxhome, bedankt voor de mail :)
Geachte heer,

Vandaag zijn alle bestellingen van Halo verstuurd, morgen moet het pakket aankomen als TNT zijn best doet

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer
Xboxhome.nl
Kan niet wachten tot ik morgen middag thuis ben van werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Redje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:38:
[...]

Idd zeer netjes, collega had ook zo'n pack besteld.
Die werd ook een beetje ongeduldig.

Ik vind wel dat men iets geduldiger moet zijn soms een paar dagen wachten is toch niet zo erg.
Continu gaan bellen is ook vrij nutteloos... maar is mss de leeftijd :)
En het feit dat je een paar honderd euro hebt overgemaakt. En je wilt natuurlijk geen dag langer wachten dan nodig is. Ik had hetzelfde met mijn laptop. Die wil je het liefst gisteren zien.

Er netjes om hier even een post neer te gooien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
FeaR1986 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:36:
[...]

Deze is met HDMI:
[afbeelding]

Dit is de Xbox 360 premium met Halo 3 (dus net zoals het Forza- en Gears of War pack maar dan met een andere game):
[afbeelding]

En op die 65NM Processor zul je volgens mij nog even moeten wachten
Die bovenste zie ik bij xboxhome staan voor 400 euro. Lijkt me dan toch niet dat dat degene met hdmi is. (Elite is toch de enige met hdmi?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand wanneer Rez en Ikaruga op xbox live arcade beschikbaar zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 25-09-2007 22:22 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:47

FeaR

In GoT we trust

ajampaniki schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:05:
[...]

Die bovenste zie ik bij xboxhome staan voor 400 euro. Lijkt me dan toch niet dat dat degene met hdmi is. (Elite is toch de enige met hdmi?)
Dacht ergens gelezen te hebben dat die speciale Halo-edities wel beschikten over HDMI-aansluiting. Maar ik ben ook maar een mens, dus ik kan ook fouten maken ;)

Gevonden:
De aankondiging van een speciale Xbox 360 met Halo 3 thema door Peter Moore op de E3 2007 was al een verrassing op zich, maar nu blijkt dat deze 'special edition' Xbox 360 ook is voorzien van een HDMI-aansluiting.
Persoonlijk vind het aan de ene kant wel wat hebben zo'n Halo 3-Xbox 360, maar ben bang dat het over een paar jaar als de Halo-hype over is niet veel bijzonders meer is.
Complimenten voor deze post. d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 25-09-2007 22:45 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:04:
[...]

Maarreh..... hoe is ie ?
Donderdag is de officiele date. Echt balen dat ik niet langs de MM kan, bij Bart Smit zal ie zeker een tientje duurder zijn...

• Mars18
Morgen pas rond half 6 thuis van stage. dan verder met fifa 08 en dan ook met halo 3, zo vet online. echt heel de nacht xboxen dan

nu 20 gewonnen met fifa en 2 verloren :P

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
VANDAAG .....

FINISH THE FIGHT ....

(Ikzelf sta om 14:00 uur bij de lokale MM in Breda om mijn preorder af te halen)

Veel plezier allemaal !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-08 16:43
Wat is eigenlijk het veschil in beeldweergave op een FULL HD scherm met HDMI of Component (standaard Microsoft kabel)?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Henkje.doc schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:42:
Wat is eigenlijk het veschil in beeldweergave op een FULL HD scherm met HDMI of Component (standaard Microsoft kabel)?
Volgens mij weinig, en de 360 ondersteund geen Full HD toch?

Elect a clown, expect a circus.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:42

Royz

Kleurenblind!!

Slasher schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:50:
[...]

Volgens mij weinig, en de 360 ondersteund geen HD toch?
Geen High Definition? Hoe kom je daarbij?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-08 17:36

S2S

Vandaag ook Halo 3 halen. Maar is kijken wanneer ik tijd heb, mss haal ik er wel een Halo3 pack bij, ik wil graag HDMI.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Royz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:53:
[...]

Geen High Definition? Hoe kom je daarbij?
Sorry, ik bedoel Full HD

Elect a clown, expect a circus.

• wboevink
salimrmaf schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:00:
[...]

-65NM Processor
-Wit
-120GB HDD
-HDMI
-Stille Drive

2 van de 5 opties zitten in de Elite namelijk 120GB HDD en HDMI, de meeste opties zitten er niet in.
65NM heeft codenaam falcon en schijnt heel binnenkort uit te komen, van stillere drives is volgens mij nog geen sprake geweest. Ik denk dat je een maandje moet wachte een 360 Premium met HDMI moet kopen en een grote HDD, dan heb je wat je hebben wilt op de stille drive na.

Verwijderd

Kan niet wachten tot deze werk dag voorbij is :P

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Roely schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:38:
VANDAAG .....

FINISH THE FIGHT ....

(Ikzelf sta om 14:00 uur bij de lokale MM in Breda om mijn preorder af te halen)

Veel plezier allemaal !
Tja ik heb de mijne maar online besteld (44,- ) omdat m'n Xbox nog wel 3 weken weg is voor reparatie...
Ook lekkere timing ;(

Niet teveel spelen straks begeeft ie het :P

Verwijderd

En we hebben Halo 3 :) Heel heel heel mooi gemaakt... zal later nog wat uitgebreider commentaar posten, maar sofar best onder de indruk. Absoluut gehyped, maar dat maakt het geen haar minder tof ^_^

Verwijderd

Roely schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:38:
VANDAAG .....

FINISH THE FIGHT ....

Veel plezier allemaal !
Kun je het pas om 14:00 afhalen? Ik ga nu al naar mijn MM toe om het op te halen :D
Geen tijd te verliezen :+

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De 360 kan 1080P weergeven, en dat is Full HD.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb zojuist mijn oude xboxje verkocht mensen, en wil nu de 360 aanschaffen. Iemand nog kooptips voor me? Is het nou bv. echt zo'n groot verschil bv. tussen de "normale versie" en de "premium versie"?

Ik zie in de startpost staan dat het kan schelen met laadtijden etc? Is dit idd waar?

Ook zie ik dat jullie goeie ervaringen hebben met xboxhome.nl? Of zeggen jullie koop hem maar ergens anders ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Semper Fight
  • Laatst online: 31-07 22:49

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zojuist ook HALO 3 opgehaald bij de MM in Zwolle, voor maar 49 euro!
Vanmiddag maar eens kijken :)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Verwijderd

Halo 3 is wat mij betreft de grootste tegenvaller aller tijden.

Ongelooflijk gehyped. De graphics zijn matig tot gewoon slecht. Er is niets vernieuwends aan.

Er waren prerelease weinig/geen ingame filmpjes te vinden en dat kan ik me voorstellen, zeer zeer matig spel.

Vind ik bijvoorbeeld Stranglehold veel en veel leuker. Halo is een flop.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-08 13:57

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:49:
Halo 3 is wat mij betreft de grootste tegenvaller aller tijden.

Ongelooflijk gehyped. De graphics zijn matig tot gewoon slecht. Er is niets vernieuwends aan.

Er waren prerelease weinig/geen ingame filmpjes te vinden en dat kan ik me voorstellen, zeer zeer matig spel.

Ben het helemaal met je eens _/-\o_

Halo3 = hype, niks meer en niks minder.

Nou ben ik zelf nooit een grote Halo fan geweest mede door de matige/slechte graphics en Halo3 is gewoon weer hetzelfde verhaal, geen vernieuwing en een weinig zeggende SP. Geef mij dan GoW of Bioshock maar, vette graphics, vette SP etc.

Halo3 zal het voornamelijk van de MP moeten hebben want SP zal weinigen kunnen boeien denk ik ;)

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-08 21:56

Thennis

Lachen kan altijd

Henkje.doc schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:42:
Ikzelf heb de vergelijking gemaakt tussen de VGA kabel en de Component kabel.
Wat opvalt is dat het beeld gewoon een stuk scherper is. Er zijn wel evenveel pixels, maar met de VGA kabel (en zal ook wel met HDMI zijn) zie ik vooral in me dashboard dat alle knopjes veel scherper zijn.
Met bewegende beelden valt het minder op, maar volgens mij is de kwaliteit van het beeld dan ook beter.

Heb het een tijd geleden getest op een Samsung 21" TFT, daar was het goed te zien.
Heb nu een Sony 40D3000 LCD tv, heb de Component nooit gebruikt daarop.
belfrink schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:17:

Nou ben ik zelf nooit een grote Halo fan geweest mede door de matige/slechte graphics en Halo3 is gewoon weer hetzelfde verhaal, geen vernieuwing en een weinig zeggende SP. Geef mij dan GoW of Bioshock maar, vette graphics, vette SP etc.

Halo3 zal het voornamelijk van de MP moeten hebben want SP zal weinigen kunnen boeien denk ik ;)
En dit baseer je op het feit dat je de spellen nooit gekocht of gespeeld hebt?
De Halo SP verhaallijn is juist super! Heb deel 1 destijds lang gespeeld, 2 heb ik een paar maanden geleden gekocht voor het verhaal omdat ik nooit een xbox had. Ook een super spel.

Ik vind het raar dat mensen niet gewoon kunnen toegeven dat een spel misschien niet in hun straatje ligt, maar dat het wel heel goed moet zijn als het gemiddeld een 9.8 krijgt bij een hoop gerenomeerde reviewsites, die vallen heus niet voor een hype..
Kijk, Bioshock vond ik persoonlijk ruk, gewoon rechtlijnig een pad volgen en wat schieten met vette graphics.. saai.. maar het spel wordt zo goed ontvangen door iedereen dat ik best durf toe te geven dat het een goed spel is.. maar niks voor mij.

[ Voor 45% gewijzigd door Thennis op 26-09-2007 10:31 ]

• tyfoon_2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-08 23:15
Jobbie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:13:
De 360 Premium modellen die je nu in de winkel kan kopen, zijn oud en hebben al deze oplossingen voor het RRoD probleem niet!
In combo pakketten (Supersize, Forza2, PES) vind je nu zelfs nog X360s van oktober 2006!

Dus als je nu een premium koopt, is er een grote kans dat je een RRoD krijgt.. Wil je meer zekerheid, ga voor een Elite... Ga ik ook doen... O-)
Dit klopt niet. Ik heb twee weken geleden een Supersize pakket gehaald bij Bart Smit en hierin zat een 360 van 4 sept 2007.

• Roely
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:19:
[...]

Kun je het pas om 14:00 afhalen? Ik ga nu al naar mijn MM toe om het op te halen :D
Geen tijd te verliezen :+
Ik werk tot 12:00, moet nog banden laten verwisselen van de auto (moet gekeurd worden) en op de terugweg kom ik langs de MM, vandaar ...

Helaas heb ik ook nog drie koters (5,4 en 2 jaar) dus zal ik pas vanavond kunnen spelen ;-)

Wel mijn T-shirt vandaag maar aangetrokken.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• Mars18
belfrink schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:17:
[...]

en die kan jij zeker niet spelen :z

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:14
Thennis schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:17:
[...]
En dit baseer je op het feit dat je de spellen nooit gekocht of gespeeld hebt?
De Halo SP verhaallijn is juist super! Heb deel 1 destijds lang gespeeld, 2 heb ik een paar maanden geleden gekocht voor het verhaal omdat ik nooit een xbox had. Ook een super spel.

Ik vind het raar dat mensen niet gewoon kunnen toegeven dat een spel misschien niet in hun straatje ligt, maar dat het wel heel goed moet zijn als het gemiddeld een 9.8 krijgt bij een hoop gerenomeerde reviewsites, die vallen heus niet voor een hype..
Kijk, Bioshock vond ik persoonlijk ruk, gewoon rechtlijnig een pad volgen en wat schieten met vette graphics.. saai.. maar het spel wordt zo goed ontvangen door iedereen dat ik best durf toe te geven dat het een goed spel is.. maar niks voor mij.
Of je die spellen nou wel of niet hebt gespeeld. De game is gewoon niet vernieuwend. Je zegt dat je in Bioshock een rechtlijnig pad hebt, maar hier is het nog even erg! Ik bedoel, heb je ergens gezien dat je 2 kanten op kunt of dat je uberhaupt iets te kiezen hebt in het verhaal? Dan heeft Bioshock in ieder geval nog schitterende graphics. Als je gaat kijken bij halo, dan vallen de buitenlevels gewoon erg tegen. Niet dat ik een graphicswhore ben, maar als je het vergelijkt met GOW dan is het gewoon 1 of 2 tredes terug.

En dan kun je wel lullen dat GOW veel kleinere levels heeft, maar daar zaten ook een paar grote ruimtes in die wel van goede kwaliteit waren.

Maar wat het grote minpunt van bioshock is, is het ontbreken van de multiplayer.
En daar maakt HALO een hoop goed, al weet ik niet hoe deze zal zijn in vergelijking met COD.

Ik wil niet zeggen dat ik het een grote tegenvaller vind, maar op sommige plekken had de game vernieuwender mogen zijn. Ook vind ik het erg jammer dat niet alle stukken ondertiteld zijn. Hoewel ik die op ON had gezet, kreeg ik ingame meestal geen ondertiteling. Alleen bij cutscenes.

Misschien is het mijn game niet, maar aan de cijfers te zien wordt er wel het 1 en ander overdreven. Zeggen dat het helemaal HALO is dat je geen keuzes in jouw pad hoeft te maken is niet zozeer een gevoel dat bij een spel hoort, maar meer de lamheid van zo'n developer.

Veel plezier met HALO, maar geef mijn portie maar aan Fikkie

Martinspire - PC, PS5, XSX

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:49:Er waren prerelease weinig/geen ingame filmpjes te vinden en dat kan ik me voorstellen, zeer zeer matig spel.
En de Beta die gespeeld werd door 1.000.000+ mensen was niet ingame :?

Kijk eens op YouTube of op GameVideos. Tientallen Ingame filmpjes die weken voor de release al waren vrijgegeven.

Jij vind het een matig spel, en dat is meer dan prima. Je hoeft alleen niet die conslusie te trekken voor ons allemaal :)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 26-09-2007 10:57 ]

Verwijderd

Ik ben van plan om een xbox360 te kopen, maar zit te twijfelen tussen een premium of elite.
Ik vind de elite nog al erg prijzig.
Is die HDMI aansluiting echt nodig? Of heb je daar niet veel aan als je maar een gewone tv hebt?

• Dennahz
  • Laatst online: 14-08 11:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:02:
Ik ben van plan om een xbox360 te kopen, maar zit te twijfelen tussen een premium of elite.
Is die HDMI aansluiting echt nodig? Of heb je daar niet veel aan als je maar een gewone tv hebt?
Sterker nog: je hebt er niks aan met een gewone TV. ;) Ik zou gewoon voor de premium gaan + 2 games. :)

Twitter

Verwijderd

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Roely schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:28:
[...]

Ik werk tot 12:00, moet nog banden laten verwisselen van de auto (moet gekeurd worden) en op de terugweg kom ik langs de MM, vandaar ...

Helaas heb ik ook nog drie koters (5,4 en 2 jaar) dus zal ik pas vanavond kunnen spelen ;-)

Wel mijn T-shirt vandaag maar aangetrokken.
Hahah gaat toch wel heel erg worden met dit spel als we nu gaan roepen dat we HELAAS nog kinderen hebben.

Verwijderd

hehe eindelijk goed nieuws van xboxhome.
kreeg vandaag een mailtje dat ze alles binnen hadden gekregen en ze gingen alles versturen.
was het nu maar al donderdag >:)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:50
tyfoon_2 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:27:
[...]

Dit klopt niet. Ik heb twee weken geleden een Supersize pakket gehaald bij Bart Smit en hierin zat een 360 van 4 sept 2007.
En zit daar een HDMI aansluiting op? Zo ja, dan heb je inderdaad 1 van de nieuwe Zephyr modellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:49:
:')

Ik ben net helemaal nat geregend maar ben nu wel een exemplaar van Halo 3 en nog belangrijker 1 van Skate rijker. Skate hadden ze echt nog nergens in A'dam. Pas in de laatste winkel die ik wou checken (E-plaza) hadden ze hem. De bezorger met de nieuwe lading kwam net binnen toen ik daar stond. En daar zat Skate dus tussen. Meteen boodschappen gedaan dus ik hoef de rest van de dag de deur niet meer uit. Ik ben de rest van de dag niet meer beschikbaar :w

• Dennahz
  • Laatst online: 14-08 11:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Oeh laat je even weten hoe Skate is? Is het saai telkens skaten? Of zit er veel variatie in? Lijkt mij een leuke game tot assasins creed :)

Twitter

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-08 21:56

Thennis

Lachen kan altijd

Martinspire schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:51:
Of je die spellen nou wel of niet hebt gespeeld. De game is gewoon niet vernieuwend. Je zegt dat je in Bioshock een rechtlijnig pad hebt, maar hier is het nog even erg! Ik bedoel, heb je ergens gezien dat je 2 kanten op kunt of dat je uberhaupt iets te kiezen hebt in het verhaal? Dan heeft Bioshock in ieder geval nog schitterende graphics. Als je gaat kijken bij halo, dan vallen de buitenlevels gewoon erg tegen. Niet dat ik een graphicswhore ben, maar als je het vergelijkt met GOW dan is het gewoon 1 of 2 tredes terug.
Het gaat niet zozeer om het kiezen van een richting, maar het gevoel dat je gewoon door een lange gang loopt met af en toe links of rechtsafslaan. Maar heb alleen de demo gedaan, kan er weinig over zeggen. (GOW b'vo!)

Ik geil altijd wel op mooi graphics, dus dat zal me vanmiddag na me werk dan misschien wat gaan tegenvallen, maar een goed verhaal met vette audio kan een hoop goedmaken.
Dat zo'n verhaal weer over hetzelfde gaat is natuurlijk onoverkomelijk met een trilogie.. Als je het volgt is het juist leuker.
Misschien is het mijn game niet, maar aan de cijfers te zien wordt er wel het 1 en ander overdreven.
Daar gaat het me juist om, als je het idee hebt dat het je game niet is, zal het dan niet zijn dat je onterecht negatief bent over punten die juist goed zijn in een game (verhaal). En als mensen roepen dat Halo een flop is, denken ze dan echt dat ze gelijk hebben, of brullen ze maar wat raak omdat ze het spel toch niet gaan spelen.
Maargoed, het blijft een mening, en ook die telt. Als iedereen die het niks vind zijn mond zou houden, krijg je ook geen goed beeld. Ik ga er iig van genieten.

• Roely
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:02:
Koop de Halo editie, die is groen en heeft HDMI .......

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 16:36
Ik word gek van mn xbox :P

Ik gebruik een of ander Batch bestand dat samen met VLC dan een *.wmv maakt van filmbestanden. Als ik deze dan via het netwerk benader op de Xbox dan speelt hij ze de ene keer wel af en de andere keer niet 8)7 terwijl het gewoon dezelfde bestanden zijn. Speelt hij de wel af en ik verander de scherm aspect ratio (letterbox, full screen etc) in de speler op de xbox dan vindt ie het ook niet meer zo leuk...

Welk programma of manier gebruiken jullie om je videobestanden naar je xbox te streamen?

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:09
Voor arcade enthausiastelingen; vandaag in de aanbieding..

Bankshot Billiards 2 - was 1200 mp, nu 600 mp
Hardwood Spades - van 400mp voor 200 mp
en Frogger van 400mp voor 200mp

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
De halo pack heeft ook hdmi (dus het pakket met de witte Premium en Halo 3 erin'. Ik heb er net 1 gekocht voor mijn broertje.

Verwijderd

milenko79 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:58:
De halo pack heeft ook hdmi (dus het pakket met de witte Premium en Halo 3 erin'. Ik heb er net 1 gekocht voor mijn broertje.
Die is toch in dat mooie groene kleurtje? Wacht ik liever eventje op de witte. :)

Lezen voordat je reageert :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 12:01 ]

Verwijderd

Ik ben echt jaloers op de Eindhovenaren, net de MM in Utrecht gebeld, die vertelden dat ze skate. binnen hadden maar nog niet mochten verkopen. Prijs wilden ze me ook niet geven ('staat speciaal heel hoog in het systeem zodat ie zeker niet verkocht wordt') Mijn lokale Bart Smit wist nog niet 100% zeker of ze m morgen zouden krijgen, misschien toch maar in Utrecht proberen te komen.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tyfoon_2 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:27:
[...]

Ow, ok.... je bent de eerste waarvan ik dit hoor... O-)

En deze heeft ook HDMI?

Serieus!? Damn, dat is erg vet en snel! :Y

Kan je s kijken wat de Fabricage Datum is?

Edit: En waar heb je m gehaald? Prijs?

• Kruisboksie
  • Laatst online: 05-11-2023
Electra schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:48:
Zojuist ook HALO 3 opgehaald bij de MM in Zwolle, voor maar 49 euro!
Vanmiddag maar eens kijken :)
Vriend..stuur eens door die H3..jij hebt vanavond geen tijd..Jij moet speren..Ik leen hem wel ff van je :-p

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Jobbie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:11:
[...]

Ow, ok.... je bent de eerste waarvan ik dit hoor... O-)

En deze heeft ook HDMI?

[...]

I
Serieus!? Damn, dat is erg vet en snel! :Y

Kan je s kijken wat de Fabricage Datum is?

Edit: En waar heb je m gehaald? Prijs?
Fabricage datum checken gaat even niet (ik zit weer op werk en de xbox staat thuis,voordeel van 2 minuten van je werk af wonen).
k heb hem geckocht bij de dixons in leiden voor 379, maar de dynabyte heeft ze ook en vast nog veel meer winkels. Er staat achter op de doos dat er ene hdmi port op zit, dus je hoeft je sowieso niet druk te maken om de produktiedatum, je ziet het gewoon op de doos.

[ Voor 20% gewijzigd door milenko79 op 26-09-2007 12:23 ]

Verwijderd

Zojuist naar de MM geweest een HALO 3 voor maar 44 euro gekocht :D En ik zag daarnaast nog een HALO 3 LIMITED EDITION PREMIUM PACKAGE liggen met HDMI logo erop. Een van de MM medewerkers was zo aardig om het te openen en het blijkt inderdaad HDMI erop te zitten!! Dus gelijk ook dat gekocht voor maar 349 euro! Mijn huidige xbox gaat dan naar mijn broertje en kan ik binnenkort genieten van 1080p :D

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

milenko79 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:23:
[...]

Fabricage datum checken gaat even niet (ik zit weer op werk en de xbox staat thuis,voordeel van 2 minuten van je werk af wonen).
k heb hem geckocht bij de dixons in leiden voor 379, maar de dynabyte heeft ze ook en vast nog veel meer winkels. Er staat achter op de doos dat er ene hdmi port op zit, dus je hoeft je sowieso niet druk te maken om de produktiedatum, je ziet het gewoon op de doos.
Damn, dat is echt goed!

Nu moet ik een keuze gaan maken tussen de Elite en deze....

Man, ik dacht dat dit makkelijk zou worden!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:50
_/-\o_ Halo 3 krijg ik wel weer verkocht. Het gaat mij erom dat ik een nieuw type 360 heb.

Verwijderd

Dat omvormertje wat bij de Elite bij zit. Van VGA naar Optisch voor je 5.1 geluid. Is dat ook los (origineel MS) verkrijgbaar? Die zit waarschijnlijk niet bij de Premium met HDMI...

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zit in dit pakket een HDMI-kabel? of een Audio Dongle (voor geluid naar externe versterker)?

Ik kan ff niet vinden hoeveel die zijn, maar die Audio Dongle schijnt wel een € 20 à € 30 te kosten...

€ 30 + € 10 (hdmi-kabel) = toch weer € 40.

Totaal € 390.. incl. Halo 3....

hmmm, kweet ff niet wat ik ga doen...

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik heb gisteravond al de hele avond Skate gespeeld. Het is een leuk spel. De stad is best groot, en sluit zowat naadloos op elkaar aan. Het is niet zoals in GTA:San Andreas, maar toch redelijk groot. Je hebt vele challenges en foto/film opdrachten. Echt behoorlijk veel.

Ook met meerdere mensen spelen is erg leuk. Bij het zogenaamde Party Play zijn er 2 gamemodes. Eentje is S.K.A.T.E. Player1 maakt een trick, waarna player2 het na moet doen, zo niet, krijgt die een letter. Wie SKATE heeft verliest. Gamemode 2 is waar je zoveel mogelijk punten moet scoren met een trick in 3 ronden.

Op Xbox Live is hetzelfde mogelijk, + Freeskate modus.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:44:
Zojuist naar de MM geweest een HALO 3 voor maar 44 euro gekocht :D
Argh.. Ik voel me genaaid. In Arnhem was ie 50 euro :'(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/

Voor de mensen die nu de Premium met HDMI willen kopen:

HDMI kabel + Audio Dongle = 50 dollar (wat waarschijnlijk hier 50,- euro is)
Wel errug duur hoor
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.