Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.928 views sinds 30-01-2008

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:44:
Zojuist naar de MM geweest een HALO 3 voor maar 44 euro gekocht :D En ik zag daarnaast nog een HALO 3 LIMITED EDITION PREMIUM PACKAGE liggen met HDMI logo erop. Een van de MM medewerkers was zo aardig om het te openen en het blijkt inderdaad HDMI erop te zitten!! Dus gelijk ook dat gekocht voor maar 349 euro! Mijn huidige xbox gaat dan naar mijn broertje en kan ik binnenkort genieten van 1080p :D
Goeie aanbieding... Bijna tegoed, want bij de MM Rotterdam Centrum was ie gewoon € 395! :(

Dus ik ff gevraagd of ie prijzen bij andere MM kon bekijken, maar die gast werkte er net en wist niet hoe...! En niemand anders was er die me wilde helpen ("Is niet mijn afdeling." 8)7 ) en zijn ervaren collega's van de Game afdeling waren "ff wat halen"! 7(8)7

Man da's echt mijn geluk! }:|

Dus: belangrijkste vraag van vandaag:

Welke Media Markt Was Het?

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Kruisboksie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:13:
[...]

Vriend..stuur eens door die H3..jij hebt vanavond geen tijd..Jij moet speren..Ik leen hem wel ff van je :-p
Hahahahahahahahahahaha, wat denkt u zelf?????
Leipe shittouwe! :D

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
ThatsHollywood schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:31:
[...]

De 360 kan 1080P weergeven, en dat is Full HD.
Gelukkig de bevestiging.
Eindelijk ook Halo 3 in mijn bezit. De heilige graal is binnen :)

Verwijderd

ook net ff Halo3 gehaald.. bij de MM in Alkmaar was ie gewoon € 49,-
Raar dat die prijzen niet bij elke MM hetzelfde zijn.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Trouwens, Media Markt Rotterdam Centrum: Halo 3 € 44,-

(staat voor € 48,- aangegeven maar is bij de kassa € 44,-)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:01:
Ik voel me genaaid heb hem vanmorgen gekocht bij Bart Shit voor 59,95 :(

ach boeiend de benzine die ik kwijt ben als ik naar MM rij + parkeergeld is ook weer 10 euro dus ik moet het er maar mee doen :P

Eerste impressie: Super goed spel. Erg leuk om online te doen, en de singleplayer speelt heerlijk weg. Overigens eerste keer dat ik een Halo spel speel (1 & 2 nooit gedaan).

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:01:
Niets raars aan.

Medamarkt is geen keten, maar een franchise.
Dit betekend dat ze allemaal opzichzelf staande bedrijven zijn met hun eigen beleid.

Ze werken op veel vlaken samen, maar kunnen wbt prijzen hun eigen beleid voeren.
De meeste mediamarkten weten van elkaar niet eens wat voor een prijzen ze hanteren.

Gevolg is dat MM met dit soort producten vaak tegen of onder de inkoopprijs gaat zitten om klanten binnen te halen. In de hoop dat ze iets anders duurders erbij kopen. Want als je kijkt zul je vaak zien dat MM met dingen die niet in de aanbieding zijn vaak duurder is. MS heeft ze trouwens geen Legendary's gegeven, als straf voor hun te lage prijzen en te vaak voor de datum in de verkoop doen. :)

[ Voor 50% gewijzigd door yzf1kr op 26-09-2007 14:14 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Klopt helemaal wat je zegt. Zo heb ik maandag een ps3 gehaald voor €444,- bij de MM in Leeuwarden. De aanbieding gold alleen daar, dus ben maar even met de trein heen en weer geweest (lang leven het studenten leven). Volgende week krijg ik hopelijk mijn nieuwe premium met hdmi binnen, dan kan ik ook beginnen aan de halo hype O+

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik in de regen de stad in (Heerlen) voor een Xbox elite... nergens te krijgen :S

Hier had uw reclame kunnen staan.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:24

BM

Moderator Spielerij
Daarstraks Fifa 08 opgehaald, maar er is eigenlijk maar 1 ding wat me echt opvalt.... waarom is de keuze voor de engelse taal uit het spel gehaald. Nederlands is geen beroerde taal, maar WEL om te gebruiken als menu taal en als commentaar. Blegh... ben bang dat het spelen hier niet bepaald leuker door word...

Verder nog geen indrukken, pas 1 wedstrijd gespeeld.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:44:
Zojuist naar de MM geweest een HALO 3 voor maar 44 euro gekocht :D En ik zag daarnaast nog een HALO 3 LIMITED EDITION PREMIUM PACKAGE liggen met HDMI logo erop. Een van de MM medewerkers was zo aardig om het te openen en het blijkt inderdaad HDMI erop te zitten!! Dus gelijk ook dat gekocht voor maar 349 euro! Mijn huidige xbox gaat dan naar mijn broertje en kan ik binnenkort genieten van 1080p :D
Heeft iemand enig idee welke MM dit is?

Ik wil er heel graag vandaag 1 halen... zekers voor zo'n prijs! *O*

Edit: hmmm, Arena is het niet... Rotterdam Centrum ook niet...
zal ik de rest dan ook maar ff bellen?

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 26-09-2007 14:56 ]

Verwijderd

Jobbie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:37:
[...]

Heeft iemand enig idee welke MM dit is?

Ik wil er heel graag vandaag 1 halen... zekers voor zo'n prijs! *O*

Edit: hmmm, Arena is het niet... Rotterdam Centrum ook niet...
zal ik de rest dan ook maar ff bellen?
het het juiste antwoord is eindhoven :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:01:
[...]

het het juiste antwoord is eindhoven :)
ahhh, da's veel te ver weg voor mij! :'(

daar trapt niemand in als ik om een prijsmatch vraag...

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

BM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:34:
Daarstraks Fifa 08 opgehaald, maar er is eigenlijk maar 1 ding wat me echt opvalt.... waarom is de keuze voor de engelse taal uit het spel gehaald. Nederlands is geen beroerde taal, maar WEL om te gebruiken als menu taal en als commentaar. Blegh... ben bang dat het spelen hier niet bepaald leuker door word...

Verder nog geen indrukken, pas 1 wedstrijd gespeeld.
Wacht ff.. begrijp ik nou goed dat als ik hier in de winkel Fifa08 haal ik alleen maar naar een Nederlands menu kan kijken? Dat is echt verneuker*tief.. Ben best trots op Nederlander zijn, maar als het om de taal in films en spellen gaat, dan veel liever Engels.
Heb een keer Burnout op Nederlands gezet.. das gewoon niet cool meer!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Of je moet je 360 instellen op Engelse taal volgens mij. Dit is wel met meer spellen zo.

Twitter

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:45:
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/

Voor de mensen die nu de Premium met HDMI willen kopen:

HDMI kabel + Audio Dongle = 50 dollar (wat waarschijnlijk hier 50,- euro is)
Wel errug duur hoor
Je kunt al een HDMI-kabel kopen voor minder dan €10,-. Aangezien alles digitaal is, zal je geen verschil in beeld en geluidskwaliteit merken. Als je de standaard HD-kabel bij een premium gebruikt voor geluid of gewoon de HDMI-kabel gebruikt voor het geluid, dan heb je ook nog eens geen audio dongle nodig.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• BM

BM

Moderator Spielerij
Thennis schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:12:
[...]

Wacht ff.. begrijp ik nou goed dat als ik hier in de winkel Fifa08 haal ik alleen maar naar een Nederlands menu kan kijken? Dat is echt verneuker*tief.. Ben best trots op Nederlander zijn, maar als het om de taal in films en spellen gaat, dan veel liever Engels.
Dat begrijp je helemaal goed. Mocht dat je niet aanstaan heb je nog de keuze uit de ge-wel-dige alternatieven Spaans en Zweeds 8)
Way to go EA!
Dennahz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:13:
Of je moet je 360 instellen op Engelse taal volgens mij. Dit is wel met meer spellen zo.
Helaas, net even geprobeerd, maar dat werkt niet. Viva Pinata trapte daar wel in, Fifa helaas niet

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Denk dat ik Fifa 08 maar even bij play.com bestel dan.

Al is ie daar wel 61.99 :(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Net mijn Halo 3 opgehaald bij de Dixons (€39.95 :Y) ok ok, + 2000 Airmiles ;)).
Kom ik thuis, zit er een pitje in de CD.. Dat risico neem ik niet met alle disc read errors van GoW, dus gelijk weer terug naar de winkel en een nieuwe meegekregen. Ik was nog niet klaar met mijn zin en de verkoper had al een nieuwe disc onder de balie vandaan getoverd :D

EDIT:
Thennis schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:12:
[...]

"Knuffelmuur !" |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Ken. op 26-09-2007 15:53 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

iedereen heeft het maar over Halo 3, kan dat niet gewoon in het daarvoor bestemde topic ;) En dan hier tenminste mijn vraag beantwoorden, die hier boven staat :P

Is een xbox premium met hd het geld waard of moet ik gewoon de "normale xbox" kopen, het scheelt toch mooi een euri of 60. Echter heb ik gelezen dat je dan langere laad tijden hebt ofzo???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• BM

BM

Moderator Spielerij
Donnie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:57:
iedereen heeft het maar over Halo 3, kan dat niet gewoon in het daarvoor bestemde topic ;) En dan hier tenminste mijn vraag beantwoorden, die hier boven staat :P

Is een xbox premium met hd het geld waard of moet ik gewoon de "normale xbox" kopen, het scheelt toch mooi een euri of 60. Echter heb ik gelezen dat je dan langere laad tijden hebt ofzo???
Langere laadtijden, geen mogelijkheid om demos te downloaden etc. Alleen al voor de demos zou ik dis 60 euro extra betalen :)

Komt bij dat het core pakket bedrade controllers heeft, en premium een hele mooie wireless meeleverd :)

Xbox

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Heeft SKATE eigenlijk een splitscreen multi-player? Dat zou wel heel tof zijn.

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

BM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:58:
Langere laadtijden, geen mogelijkheid om demos te downloaden etc. Alleen al voor de demos zou ik dis 60 euro extra betalen :)

Komt bij dat het core pakket bedrade controllers heeft, en premium een hele mooie wireless meeleverd :)
Ik vond voorheen draadloze controllers onzin.. nu kan ik niet meer zonder.
Laden duurt langer omdat er niet gecached kan worden naar de HD. En inderdaad is demo's kunnen downloaden ook geweldig. Komt bij dat je voor veel spellen extra content kan downloaden, wat dan weer betekend, meer waar voor je geld.
Sowieso doen dus die extra 60 euro.

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

.KeN. schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:52:
Net mijn Halo 3 opgehaald bij de Dixons (€39.95 :Y) ok ok, + 2000 Airmiles ;)).
Kom ik thuis, zit er een pitje in de CD.. Dat risico neem ik niet met alle disc read errors van GoW, dus gelijk weer terug naar de winkel en een nieuwe meegekregen. Ik was nog niet klaar met mijn zin en de verkoper had al een nieuwe disc onder de balie vandaan getoverd :D

EDIT:

[...]

"Knuffelmuur !" |:(
Lakschaderuilbeurs FTW }:O

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Thennis schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:04:
[...]

Ik vond voorheen draadloze controllers onzin.. nu kan ik niet meer zonder.
Laden duurt langer omdat er niet gecached kan worden naar de HD. En inderdaad is demo's kunnen downloaden ook geweldig. Komt bij dat je voor veel spellen extra content kan downloaden, wat dan weer betekend, meer waar voor je geld.
Sowieso doen dus die extra 60 euro.
Zekers.....wat ik vooral ook erg lekker vind is het remote aan en uitzetten van je 360, maar goed dat werkt ook goed met een bedrade controller (maar als je hem uitzet leg je de controller met draad toch meestal op/naast de xbox en zou je hem dus ook met de hand uit kunnen zetten).

Draadloze controller kun je ook lekker van je afgooien..dus ehh..ik bedoel gewoon op tafel op naast je neer leggen zonder dat je gelijk struikeld over de draad ;)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52

BioHazard

*\o/*

Alabama_man schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:02:
Helaas niet.

Verwijderd

Alabama_man schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:02:
Nee.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Voor wie een Premium zoekt met HDMI: de 'limited edition' bundle van de Premium met Halo3 is een zeer recente build met HDMI (staat ook duidelijk op doos). Alleen jammer dat er zo geen audio-dongle bijzit, dus voor audio via optische kabel nog extra tussenstuk nodig.

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Jobbie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:08:
Trouwens, Media Markt Rotterdam Centrum: Halo 3 € 44,-

(staat voor € 48,- aangegeven maar is bij de kassa € 44,-)
Ik heb'm voor 39,- gehaald bij dixsons, wel 2000 airmiles voor ingewisseld (maarjah wat doe je verder met die dingen :? )

XBOX 360 Gamertag

• sekeroglan
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

lapino schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:41:
Voor wie een Premium zoekt met HDMI: de 'limited edition' bundle van de Premium met Halo3 is een zeer recente build met HDMI (staat ook duidelijk op doos). Alleen jammer dat er zo geen audio-dongle bijzit, dus voor audio via optische kabel nog extra tussenstuk nodig.
Dat is dan weer minder. Snap echt niet waarom ze nooit een compleet pakket lever. Je mist altijd wel een stukje. Die dan weer ronde 20 - 30 euro kost.

Heb ook gelezen dat de normale premium met halo 3 bunden( dus niet de limited edtion ook HDMI heeft) Morgen maar langs MM.

Als de premium inderdaad HDMI heeft, dan haal ik die anders wordt het denk ik de Elite, wil sowieso niet de Halo Limited Editio, want die is groen :/

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik heb inmiddels ook maar een elite besteld, consoleshop.nl

Hier had uw reclame kunnen staan.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

milenko79 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:58:
De halo pack heeft ook hdmi (dus het pakket met de witte Premium en Halo 3 erin'. Ik heb er net 1 gekocht voor mijn broertje.
Weet je dit zeker? Want ik wil die ook graag hebben. Heb mijn xbox verkocht, maar wilde de Elite halen alleen voor de HDMI ( hoef de groene niet ) Waar heb jij hem gehaald?

Verwijderd

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:10:
[...]

Dat is dan weer minder. Snap echt niet waarom ze nooit een compleet pakket lever. Je mist altijd wel een stukje. Die dan weer ronde 20 - 30 euro kost.

Heb ook gelezen dat de normale premium met halo 3 bunden( dus niet de limited edtion ook HDMI heeft) Morgen maar langs MM.

Als de premium inderdaad HDMI heeft, dan haal ik die anders wordt het denk ik de Elite, wil sowieso niet de Halo Limited Editio, want die is groen :/
Vergeet het data kabeltje om de data van harde schijf te verwisselen, zit er ook niet bij..

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:22:
[...]

Vergeet het data kabeltje om de data van harde schijf te verwisselen, zit er ook niet bij..
Daar heb ik al een leuk ideetje voor gevonden. Ik ga echt niet 2 maanden wachten op een kabel om paar mb over te zetten. Haal bij mediamarkt gewoon los de 120 GB HD daar zit de kabel wel bij, gebruik de kabel om mijn data over te zetten en breng het harddisk weer terug dat ik hem niet meer hoef. >:)

Verwijderd

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:10:
Je noemt net zelf de reden op... :)

Verwijderd

Premium bundel met 4 spellen van Xboxhome is verstuurd! Hopen dat ik die morgen binnenkrijg :*)

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Activision acquires Bizarre Creations
Activision acquires Bizarre Creations llustration

Mark Androvich 16:19 (BST) 26/09/2007

No redundancies expected

Activision has announced the acquisition of UK-based developer Bizarre Creations.

Under terms of the agreement, Bizarre Creations will become a wholly owned subsidiary of Activision and the company's management team and employees will continue with the company as their teams start to develop two new AAA titles alongside their current projects.

According to Bizarre, there will be no redundancies.

"Activision continues to grow and drive greater value for our shareholders by broadening our portfolio and entering new gaming categories with strong global appeal," said Robert Kotick, chairman and CEO of Activision.

"Bizarre Creations is the leading independent developer with a proven track record in developing highly successful and influential original properties, especially in the racing field. They are one of the most innovative and creative studios in the industry, and we are very excited to welcome this talented creative team to Activision."

Bizarre Creations is best known for the Project Gotham Racing franchise, which has sold more than 4.5 million units in North America and Europe. The developer is currently finishing The Club for SEGA, and also created the Geometry Wars series on Xbox Live Arcade.

"Our goal at Bizarre Creations has always been to do all we can to nurture our creative and passionate teams, who excel at and enjoy what they do," said Martyn Chudley, managing director of Bizarre Creations.

"Activision's independent studio model will continue giving us creative freedom to build exciting new brands. Their financial support and marketing prowess will also enable us to build upon the commercial success that we currently enjoy, and take the company – and our games – to an even higher level."

Financial terms of the acquisition were not disclosed.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kijk dat hebben we wat aan, bedankt voor de toelichting heren ;) Nou nog even kijken waar we hem het beste kunnen kopen, iemand nog goeie tips ;)???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• rcarter
  • Laatst online: 15-04 20:08
Ik heb vanmiddag de premium met halo 3 gekocht. in alle winkels die ik heb gezien stond er op de doos hdmi. Dus ga er maar vanuit dat deze combo een hdmi aansluiting heeft.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rcarter schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:57:
Ik heb vanmiddag de premium met halo 3 gekocht. in alle winkels die ik heb gezien stond er op de doos hdmi. Dus ga er maar vanuit dat deze combo een hdmi aansluiting heeft.
Is dit de normale Premium dus de witte? Wil het graag weten omdat ik het ook wil halen. Anders wordt het namelijk de Elite. En als deze versie haal bespaar ik best veel geld. Hoef ik ook geen Halo 3 te kopen _/-\o_

• rcarter
ja de premium gewoon de witte met halo 3, niet die "mooie" groene ;)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rcarter schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:03:
ja de premium gewoon de witte met halo 3, niet die "mooie" groene ;)
Bedankt voor je info _/-\o_

Welke MFR. heb je? Datum van productie staat op de achterkant als het goed is.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Groot nieuws.

Ik neem aan dat PGR5 een Multiplatform game gaat worden.

Verwijderd

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:05:
[...]

Let op!: Dit is de Premium Halo 3 bundel. Je krijgt Halo 3 er dus wel standaard bij.

edit: Verkeerd gelezen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 18:07 ]

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:06:
[...]

Let op!: Dit is de Premium Halo 3 bundel. Je krijgt Halo 3 er dus wel standaard bij.
Yep die wil ik toch gaan halen, dus zo scheelt het mij aardig geld.

Verwijderd

lapino schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:41:
Weet iemand misschien waar ik zo'n "audio-dongle" kan krijgen?

• rcarter
sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:05:
[...]

haha ik achterop de doos zoeken... staat het op die 360 zelf.

MFR is 2007-07-24

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rcarter schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:32:
[...]

haha ik achterop de doos zoeken... staat het op die 360 zelf.

MFR is 2007-07-24
Bedankt voor je info, dat wordt dus voor mij de premium met halo 3. Wilde de Elite alleen maar om zijn HDMI aansluiting en aangezien, de normale premium hem ook heeft, ga ik die halen

Nogmaals bedankt!

Verwijderd

Hoi Seker misschien wil ik dat ook wel gaan doen, ook vanwege de HDMI aansluiting en om het feit dat ik gewoon " veilig " op Live wil gamen, aangezien ik nu met een gemodde zit.

Maar waarom wil je perse die HDMI aansluiting? Is dat nu echt zo'n groot verschil met component wat ik nu heb dan? Of vind tje het gewoon enorm makkelijk dat alles nu lekker via 1 kabel gaat?

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:49:
Hoi Seker misschien wil ik dat ook wel gaan doen, ook vanwege de HDMI aansluiting en om het feit dat ik gewoon " veilig " op Live wil gamen, aangezien ik nu met een gemodde zit.

Maar waarom wil je perse die HDMI aansluiting? Is dat nu echt zo'n groot verschil met component wat ik nu heb dan? Of vind tje het gewoon enorm makkelijk dat alles nu lekker via 1 kabel gaat?
Echt veel verschil zal er kwa kwaliteit niet zijn denk ik. Vind het meer makkelijk dat alles via 1 kabel gaat. Harde schijf maakt mij niets uit, want nadat ik een demo heb gespeeld verwijder ik het toch en als het leuk is koop ik hem wel. Muziek en films speel ik af via het netwerk ( media center) anders sluit ik mijn I-pod wel aan.

Maar ja, nu lees ik weer dat je een aparte kabel nodig hebt voor optisch geluid, dat zuigt dan weer wel. Heb namelijk de Z5500 aan mij xbox aangesloten digitaal en aangezien er op de HDMI kabel geen optisch aanlsuiting zit, moet ik die kabel ook los kopen.

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:45
ey :)

Vandaag heb ik halo 3 binnengekregen en ik erger me echt f**cking erg aan dat hij een 4:3 verhouding gebruikt op mijn scherm (19" 1280x1024)

Heeft iemand enig idee hoe ik hem op breedbleed kan krijgen (mischien ergens instellingen ofzo :?)

Andere spellen werken wel goed door zwarte randen boven en onderin het scherm :?

Alvast bedankt :D

• PWM
  • Niet online

PWM

Nano2009 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:05:
ey :)

Vandaag heb ik halo 3 binnengekregen en ik erger me echt f**cking erg aan dat hij een 4:3 verhouding gebruikt op mijn scherm (19" 1280x1024)

Heeft iemand enig idee hoe ik hem op breedbleed kan krijgen (mischien ergens instellingen ofzo :?)

Andere spellen werken wel goed door zwarte randen boven en onderin het scherm :?

Alvast bedankt :D
1280x1024 is toch 4:3 :?

Je kan instellingen veranderen op het laatste tablad op het dashboard.

Verwijderd

Heb net ook maar een X360 gehaald. In Eindhoven lag tie voor 349,- incl. Halo3 en met HDMI aansluiting :) . Meteen Virtua Tennis erbij gekocht voor 25,- euro.

Nu Halo 3 nog ergens slijten. Is niet mijn ding die shooters

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Heb zojuist een gamecode betaald en ontvangen via gamecard.nu. Het gaat om een xbox live gold 3 maanden. Maar als ik dat invul via 'redeem code' zegt ie invalid.

Kan het zijn dat het even duurt voordat zo een code actief wordt? Of moet ik al een bestaande account hebben oid?

Ik heb de xbox 360 nl net voor het eerst aangezet en ben bezig met een xbox live account setup.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:12:
Heb net ook maar een X360 gehaald. In Eindhoven lag tie voor 349,- incl. Halo3 en met HDMI aansluiting :) . Meteen Virtua Tennis erbij gekocht voor 25,- euro.

Probeer het te verkopen via www.xboxworld.nl je kan hem makkelijk voor min. 40 euro kwijt

• PWM
  • Niet online

PWM

seamus21 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:13:
Heb zojuist een gamecode betaald en ontvangen via gamecard.nu. Het gaat om een xbox live gold 3 maanden. Maar als ik dat invul via 'redeem code' zegt ie invalid.

Kan het zijn dat het even duurt voordat zo een code actief wordt? If moet ik al een bestaande account hebben oid?

Ik heb de xbox nl net voor het eerst aangezet en ben bezig met een live account setup.
Je moet sowieso eerst een account hebben aangemaakt, dan krijg je meteen 1 maand gratis Gold (als het je eerste is op de 360). Daarna zou hij het direct moeten doen.

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:16:
[...]

Probeer het te verkopen via www.xboxworld.nl je kan hem makkelijk voor min. 40 euro kwijt
Of:

http://tweakers.net/aanbod/

;)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:48

FeaR

In GoT we trust

Als ik online wil met Halo 3 krijg ik de volgende foutmelding:
NOT ALLOWED
Some gamer profiles do not have permission to play on Xbox LIVE. Choose a valid gamer profile or play local to this Xbox 360 console
Nu heb ik maar één account op mijn Xbox staan dus het kan niet zo zijn dat ik per ongeluk de verkeerde account heb geselecteerd waarmee ik geen Xbox Live Gold heb, want dat was het antwoord wat ik van google kreeg...

Iemand een idee?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:20:
Als ik online wil met Halo 3 krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

Nu heb ik maar één account op mijn Xbox staan dus het kan niet zo zijn dat ik per ongeluk de verkeerde account heb geselecteerd waarmee ik geen Xbox Live Gold heb, want dat was het antwoord wat ik van google kreeg...

Iemand een idee?
Ben je wel 18 jaar _O-

:P

• seamus21
PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:16:
[...]

Je moet sowieso eerst een account hebben aangemaakt, dan krijg je meteen 1 maand gratis Gold (als het je eerste is op de 360). Daarna zou hij het direct moeten doen.
Maar tijdens deze setup nadat ik mn naw enzo heb ingevuld kan ik voor account maar een paar opties kiezen:
  • Redeem code
  • Silver - 0 euro
  • Gold maandelijks - 7 euro
  • Gold 3 maanden - 20 euro
  • Gold 12 maanden - 60 euro
Ik kan dus niet los Gold kiezen ofzo en verder met setup. En voor de betaalde opties moet ik creditcardgegevens invullen. Dus heb een code gekocht zodat ik deze bij redeem kon invullen.

Maar ik kan dus niet eerst iets kiezen en dan een maand gratis ofzo.

• PWM
  • Niet online

PWM

seamus21 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:24:
[...]

Maar tijdens deze setup nadat ik mn naw enzo heb ingevuld kan ik voor account maar een paar opties kiezen:
  • Redeem code
  • Silver - 0 euro
Ik kan dus niet los Gold kiezen ofzo en verder met setup. En voor de betaalde opties moet ik creditcardgegevens invullen. Dus heb een code gekocht zodat ik deze bij redeem kon invullen.

Gewoon Silver nemen, dan krijg je het er vanzelf bij :)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

seamus21 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:24:
[...]

• Redeem code
  • Silver - 0 euro

Oeps, wat PWM zegt.

[ Voor 14% gewijzigd door sekeroglan op 26-09-2007 19:27 ]

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:45
PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:09:
[...]

1280x1024 is toch 4:3 :?

Je kan instellingen veranderen op het laatste tablad op het dashboard.
jah klopt maar nou "rekt" die zeg maar alles uit naar 4:3 en dat ziet er niet uit ;)
Instellingen verranderen op laatste tab helpt niet

Instellingen die ik nu gebruik :

1280 x 720
Widescreen

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Volgens de geboorteakte wel, maar geestelijk twijfel ik daar soms zelf nog wel aan O-)

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:29:
[...]

Volgens de geboorteakte wel, maar geestelijk twijfel ik daar soms zelf nog wel aan O-)
Heeft iemand stiekem Parentel Control aangezet ofzo? :>

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

zwAf schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:37:
[...]

Heeft iemand stiekem Parentel Control aangezet ofzo? :>
Dat zou me echt verbazen, want mijn ouders zouden het verschil tussen mijn PS3 en Xbox nog niet weten, dus laat staan dat ze weten dat er zoiets op staat....

Maar denk dat ik het probleem gevonden heb... mijn Xbox Live Gold is afgelopen 8)7
Beste timing ooit gewoon... jammer dat er niet een 48-hour trial bij zit zoals bij Gears of War en Lost Planet. Maar dat wordt vanavond dus nog even single-player-en en dan zie ik jullie morgen vast wel online 8)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:40:
[...]

Dat zou me echt verbazen, want mijn ouders zouden het verschil tussen mijn PS3 en Xbox nog niet weten, dus laat staan dat ze weten dat er zoiets op staat....

Maar denk dat ik het probleem gevonden heb... mijn Xbox Live Gold is afgelopen 8)7
Beste timing ooit gewoon... jammer dat er niet een 48-hour trial bij zit zoals bij Gears of War en Lost Planet. Maar dat wordt vanavond dus nog even single-player-en en dan zie ik jullie morgen vast wel online 8)
pm maar ff heb toevalling een 48 uur live kaart bij me. Ik verkoop een spel straks aan iemand, maar hij weet niet dat het er bij zit. Nu zijn er 2 mensen blij!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:54:
[...]

Echt veel verschil zal er kwa kwaliteit niet zijn denk ik. Vind het meer makkelijk dat alles via 1 kabel gaat. Harde schijf maakt mij niets uit, want nadat ik een demo heb gespeeld verwijder ik het toch en als het leuk is koop ik hem wel. Muziek en films speel ik af via het netwerk ( media center) anders sluit ik mijn I-pod wel aan.

Maar ja, nu lees ik weer dat je een aparte kabel nodig hebt voor optisch geluid, dat zuigt dan weer wel. Heb namelijk de Z5500 aan mij xbox aangesloten digitaal en aangezien er op de HDMI kabel geen optisch aanlsuiting zit, moet ik die kabel ook los kopen.
Vergeet ff niet dat je ook nog een HDMI kabeltje nodig hebt....

En natuurlijk komt MS met een HDMI kabel en Sound Dongle....: € 50,-

Dus uiteindelijk: € 380,- + € 50 = $430,-

Elite: € 422,- (MM), Halo: € 40,- (Dixons) € 462,-

Ofwel, € 32,- voor 100 Gb. B)

Ik dacht dat ik het verkeerd had begrepen, maar nu vertel jij hetgene wat ik dacht.... :?

Je hebt het over een Witte Premium X360 met HDMI en Halo 3? Voor € 350,-

Damn, dan wordt bovenstaande verschil toch weer € 62,- voor 100 Gb....

Eerst maar s kijken of ik een prijsmatch kan krijgen in MM Rotterdam...

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:06:
[...]

Groot nieuws.

Ik neem aan dat PGR5 een Multiplatform game gaat worden.
Dat hangt er maar van af of PGR eigendom is van Microsoft is of niet. Metropolis Street Racer is bijvoorbeeld wel ontwikkeld door Bizarre, maar eigendom van Sega. Daarom is Bizarre ook aan de Project Gotham Racing serie begonnen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jobbie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:47:
[...]

Vergeet ff niet dat je ook nog een HDMI kabeltje nodig hebt....

En natuurlijk komt MS met een HDMI kabel en Sound Dongle....: € 50,-

Dus uiteindelijk: € 380,- + € 50 = $430,-

Elite: € 422,- (MM), Halo: € 40,- (Dixons) € 462,-

Ofwel, € 32,- voor 100 Gb. B)

[...]

Ik dacht dat ik het verkeerd had begrepen, maar nu vertel jij hetgene wat ik dacht.... :?

Je hebt het over een Witte Premium X360 met HDMI en Halo 3? Voor € 350,-

Damn, dan wordt bovenstaande verschil toch weer € 62,- voor 100 Gb....

Eerst maar s kijken of ik een prijsmatch kan krijgen in MM Rotterdam...
Yep, het gaat om witte premium met HDMI en Halo 3, maar helaas schijnt de kabel er niet bij te zitten. Om gebruik te maken van 5.1 digitaal geluid. Morgen ook maar ff kijken bij MM in Rotterdam.

Zit er bij jouw ook de HDMI kabel bij en kabel om je xbox van digitaal geluid te voorzien 5.1. ( toslink-aansluiting)

*** Voor mensen die een witte Premium hebben gekocht, zit daar ook een HDMI kabel bij en een kabel om gebruik te maken van optische geluid?? ***

[ Voor 17% gewijzigd door sekeroglan op 26-09-2007 19:58 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:54:
[...]

*** Voor mensen die een witte Premium hebben gekocht, zit daar ook een HDMI kabel bij en een kabel om gebruik te maken van optische geluid?? ***
Die zitten er dus helaas NIET bij!

Daarom kan je ze fijn apart kopen... en natuurlijk bij MS... :(

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 26-09-2007 20:14 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Jobbie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:13:
[...]

De 360 is de enige console die daadwerkelijk een kabel meeleverd waarmee HD afgespeeld kan worden, Component. Bij de rest moet je die er bij kopen.

De Elite is meer ingezet als High-End machine, en die heeft wel een HDMI kabel in de doos.

Zo gek is het niet :)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jobbie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:13:
[...]

Dat is dan klote, kan je weer 40 euro lappen voor een kabel :(

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:22:
[...]

Dat is dan klote, kan je weer 40 euro lappen voor een kabel :(
Voor 40,- mag je hem wel bij mij kopen ;)

HDMI kabels heb je gewoon voor 10-15 euro.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:24:
[...]

Voor 40,- mag je hem wel bij mij kopen ;)

Het gaat niet om de HDMI kabel. Het gaat om de kabel waar mee je je xbox op de versterker kan aansluiten. Met een optisch kabel, dus dat je digitaal 5.1 hebt.

HDMI kabel dat boeit mij ook niet.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:24:
[...]
Zelfde geld voor die optische toslink kabel...ook zeker niet meer dan €20 voor neerleggen per 1,5 meter.

Kabels van merken als Monstercable zijn wel mooi met die vergulde koppen en dikke wanden, maar de €50 die ze kosten zijn ze echt niet waard...

Edit: want hoeveel meter heb je dan nodig dat je op 40 euro rekent?

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 20:28 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:27:
[...]

Het gaat niet om de HDMI kabel. Het gaat om de kabel waar mee je je xbox op de versterker kan aansluiten. Met een optisch kabel, dus dat je digitaal 5.1 hebt.

HDMI kabel dat boeit mij ook niet.
1,99 bij AlleKabels.nl :)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Dan heb je deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/gd_main_1520_.jpg

En dat ziet er wel heel erg cheap uit...

Ik zou dan voor wat euro's meer deze nemen (voor 4,25 ook nog zeer goed te doen):
Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/gd_new_main_6443_.jpg

Edit:
Ga niet naar de Expert voor zo'n kabel, want dan krijg je die cheap-ass bovenste waar ze een dikke €15 voor vragen...

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 20:32 ]

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:27:
[...]

Zelfde geld voor die optische toslink kabel...ook zeker niet meer dan €20 voor neerleggen per 1,5 meter.

Kabels van merken als Monstercable zijn wel mooi met die vergulde koppen en dikke wanden, maar de €50 die ze kosten zijn ze echt niet waard...

Edit: want hoeveel meter heb je dan nodig dat je op 40 euro rekent?
Ik maak gebruik van Logitech Z5500. Op dit moment is mijn xbox via component aangesloten op mijn LCD TV. Op de component heb je ook een toslink aansluiting en die gaat dus direct naar mij Z5500. Zodat ik digitaal 5.1 geluid hebt.

Op de HDMI kabel heb je geen toslink aansluiting, dus kan ik geen gebruik maken van mijn Z5500, omdat met de HDMI kabel het geluid via de tv gaat.

Als je het pakket van MS koopt( of de Elite) met de HDMI kabel, krijg je die kabel wel. Die steek je dan in de poort waar normaal je component/scart aansluiting op je xbox zit. En dan heb je wel digitaal 5.1 geluid via je boxen.

Hoop dat ik het zo goed heb kunnen uitleggen.

Ik heb zelf namelijk al een toslink kabel. Daar gaat het niet om, en weet ook dat je voor een tientje een HDMI kabel kan halen.

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 26-09-2007 20:36 ]

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:30:
[...]

Dan heb je deze:
[afbeelding]

Ik zou dan voor wat euro's meer deze nemen (voor 4,25 ook nog zeer goed te doen):
[afbeelding]

Edit:
Ga niet naar de Expert voor zo'n kabel, want dan krijg je die cheap-ass bovenste waar ze een dikke €15 voor vragen...
Klopt! Sowieso niet naar gewone winkels gaan maar gewoon bestellen via http://elektronica-online.nl . 5m voor 8,95 o.i.d. en het werkt perfect! Deze dus. Heb ik zelf daar ook gekocht. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dennahz op 26-09-2007 20:37 ]

Twitter

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Zojuist ook de Halo 3 Pack + Fifa 08 gekocht bij de Makro in Den Bosch.
Ze hadden er 2 binnen gehad, en konden ze ook niet meer bij bestellen..
Gelukkig had ik de laatste _/-\o_

Vraagje:
Hoe kom ik erachter welk type DVD Drive er in zit ?

[ Voor 15% gewijzigd door RMX op 26-09-2007 20:39 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nu snap ik je
Dennahz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:36:
[...]
Klopt! Sowieso niet naar gewone winkels gaan maar gewoon bestellen via http://elektronica-online.nl . 5m voor 8,95 o.i.d. en het werkt perfect! Deze dus. Heb ik zelf daar ook gekocht. :)
Snap niet waarom ze in "gewone" winkels zo veel winst op kabeltjes moeten maken.
Ikzelf koop meestal kabels bij de Makro, ook goede kwaliteit en zit ik niet met verzendkosten en heb ik het product meteen in huis.
RMX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:38:
Vraagje:
Hoe kom ik erachter welk type DVD Drive er in zit ?
DVD drive openen en dan kijken welke je hebt:
Afbeeldingslocatie: http://www.biline.ca/X-Box/360/allthreedvdsf360.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 20:42 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als je erop kan wachten, kan je ook eens bij Monoprice.com kijken...

Wat dacht je van deze:
Afbeeldingslocatie: http://64.27.0.105/productlargeimages/24121.jpg

Prijs: € 3,50! :o

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jobbie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:44:
Als je erop kan wachten, kan je ook eens bij Monoprice.com kijken...

Wat dacht je van deze:
[afbeelding]

Prijs: € 3,50! :o
Bedankt voor de info, maar ben al bezit van zo een kabel maak er al een tijdje gebruik van. Ik moet de kabel van MS hebben want die lever de EXTRA kabel om gebruik te maken van een toslink aansluiting aangezien de HDMI dat niet heeft.

• seamus21
Ok. Bedankt voor de snelle hulp. Heb inmiddels Silver gekozen en de verkregen code bleek niet te kloppen. Heb inmiddels een nieuwe ontvangen :)

Verwijderd

Zijn er mensen , of als mensen morgen hun xdoos binnen krijgen. Die het pack met die 4 games van xboxhome gekocht hebben die mij willen vertellen wat de productiedatum is?

bvd,

Verwijderd

H2opoloër schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:13:
Zijn er mensen , of als mensen morgen hun xdoos binnen krijgen. Die het pack met die 4 games van xboxhome gekocht hebben die mij willen vertellen wat de productiedatum is?

bvd,
Natuurlijk! Als alles goed gaat morgen zal ik gelijk even checken.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:40:
[...]
DVD drive openen en dan kijken welke je hebt:
[afbeelding]
Ik heb schijnbaar de LG/Hitachi drive. Welke dvd-drive maakte krassen op de DVD's? Just good to know :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Net even mn eerste potje op mn nieuwe X360 gespeeld. Schrok me dood van het lawaai wat die doos maakt.

Zal wel normaal zijn zeker? Geluid van mn audio meteen paar standjes hoger gezet :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 21:26 ]

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:26:
Net even mn eerste potje op mn nieuwe X360 gespeeld. Schrok me dood van het lawaai wat die doos maakt.

Zal wel normaal zijn zeker? Geluid van mn audio meteen paar standjes hoger gezet :o
_O- _O- Ja, dat is normaal.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Misschien ten overvloede maar goed:

Bij de MM in Groningen worden alle Halo 3 pakketten (premium+game) geleverd met de nieuwe premiums uitgerust met HDMI, lotnr: 0736. Prijs: 379.

Heb er zelf in ieder geval erg veel plezier van! :)

Verwijderd

Hoi allemaal ik had paar vraagjes ik heb dus pas een nieuwe XBOX 360
Ik heb 2 nieuwe spellen GOW en PES daarmee heb ik nooit problemen gehad.

Nu heb ik 2 2ehands gekocht Saints Row en Flatout Ultimate Carnage en deze 2 lopen af en toe vast dan staat het beeld stil en kan ik niks meer doen ligt dit aan de XBOX of de spellen? De dvdtjes hebben wel beetje krasjes. Flatout heb ik laten polijsten en kan ik morgen ophalen hopelijk loopt die dan niet meer vast. Dus als het beeld freezed zeg maar ligt het aan het spel of de XBOX?

En hoe kan je je xbox het beste neerzetten plat of staand ?? Plat was toch omdat die anders krasjes maakte maar dat probleem is toch opgelost met nieuwere XBOX versiers ?

Verwijderd

Vanaf morgen kan ik ook aan de slag met de 360 en is m'n collectie consoles compleet.
Gelijk 6 games af te werken, waaronder Gears, Bioshock en Halo 3. Ik word gek! :D
H2opoloër schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:13:
Zelfde pakket, dus ik zal ook even kijken.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 22:47 ]

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

[...]

Dan heb je deze:
[afbeelding]

[afbeelding]

Edit:
[...]

Dan heb je deze:
[afbeelding]

[afbeelding]

Edit:
Denk nou niet dat je bij die duurdere kabel een betere geluidskwaliteit krijgt, het is namelijk glasvezel daar zit niet zo veel kwaliteit verschil in als bij echte audio kabels die je o.a in de auto gebruikt (daar maakt de dikte en de kwaliteit aansluiting wel heel veel verschil) de duurdere zal hooguit duurzamer zijn.

XBOX 360 Gamertag

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Zo heb Halo 3 ook van vanmiddag liggen, maar blijf Stuntman maar spelen. Moet die 5 sterren halen. :P

Verwijderd

vanmiddag ook nog maar ff halo 3 gehaald.
hadden nog verbasend wekkend zeer veel bij de mm in eindhoven voor 44 euro :o
en nu nog mijn xdoos :P

ps
iemand nog key nodig voor CoD 4?
http://play.tm/wire/click/1510647
zijn nog 5000 keys beschikbaar ofzo

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Royz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:22:
[...]

Ik heb schijnbaar de LG/Hitachi drive. Welke dvd-drive maakte krassen op de DVD's? Just good to know :)
volgens mij begint mijn xbox 360 krassen te make ;(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

sekeroglan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:34:
[...]

[...]

Ik maak gebruik van Logitech Z5500. Op dit moment is mijn xbox via component aangesloten op mijn LCD TV. Op de component heb je ook een toslink aansluiting en die gaat dus direct naar mij Z5500. Zodat ik digitaal 5.1 geluid hebt.

Op de HDMI kabel heb je geen toslink aansluiting, dus kan ik geen gebruik maken van mijn Z5500, omdat met de HDMI kabel het geluid via de tv gaat.

Als je het pakket van MS koopt( of de Elite) met de HDMI kabel, krijg je die kabel wel. Die steek je dan in de poort waar normaal je component/scart aansluiting op je xbox zit. En dan heb je wel digitaal 5.1 geluid via je boxen.

Hoop dat ik het zo goed heb kunnen uitleggen.

Ik heb zelf namelijk al een toslink kabel. Daar gaat het niet om, en weet ook dat je voor een tientje een HDMI kabel kan halen.
Je hebt toch een optische uitgang op je TV zitten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 07:16 ]

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
gisteren halo 3 gehaald (legendary)

disk in de 360....
game startop..

play solo compaign.
medium..

intro...

ring of death...

meer heb ik niet te zeggen...