Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.932 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Mijn Xbox 360 halo 3 pack heeft 2008-08-06 als datum

Heb nu een vraagje je krijgt toch 1 maand gold gratis maar probleem is kan wel demo's downloaden maar niet halo 3 coop doen iemand een idee wat het kan zijn of mag je met die maand gratis niet online spelen ?

Heb overigens wel eerst een hdd account aangemaakt omdat live offline was maakt dit uit of ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 07:59 ]

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
plezierig was idd anders..

de hoofd reden dat ik de 360 2 jaar terug heb gekocht was halo3.. heb ik hem eindelijk stopt dat ding ermee..

gisteren gelijk ms gebeld en 360 staat all ingepakt klaar om door upc opgehaald te worden.

wachttijd vanaf het punt dat ie bij het repair centre zou zijn was 20 werkdagen scheen heel druk te zijn daar volgense de telefoniste... :'(

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Hoodlum77 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:06:
[...]

Hahah gaat toch wel heel erg worden met dit spel als we nu gaan roepen dat we HELAAS nog kinderen hebben.
Uuhmm, tja .... Helaas voor Masterchief heb ik drie kinderen, en zal hij moeten wachten met de wereld te redden totdat de echte toekomst in bed ligt ........

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:26:
Net even mn eerste potje op mn nieuwe X360 gespeeld. Schrok me dood van het lawaai wat die doos maakt.

Zal wel normaal zijn zeker? Geluid van mn audio meteen paar standjes hoger gezet :o
Kan je me een lol doen en vertellen wat de Manufacturing Date is?
De Batchcode is ook goed (staat op de sticker op de doos en ziet er uit als 0736).

Kan je ook eens kijken met een lampje of je een witte sticker op je koelfans aan de achterkant ziet?

Alvast bedankt!

• Roely
Phydomir schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:40:
[...]

Argh.. Ik voel me genaaid. In Arnhem was ie 50 euro :'(
Troost je, bij de Media Markt in Breda 54,99 ....... En de LE 64,99 (Die had ik gepreordered, dus al 10 euro aanbetaald, betaalde nu bijna 55 euro ...)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• AjDuLion
Roely schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:54:
[...]

Troost je, bij de Media Markt in Breda 54,99 ....... En de LE 64,99 (Die had ik gepreordered, dus al 10 euro aanbetaald, betaalde nu bijna 55 euro ...)
ik vind die 64,99 nog meevallen als je kijkt wat je krijgt :

t-shirt (pre-order kit)
boekje met wat info
dubbele steelcase
mooie hoes voor de steelcase
hd content erbij + theme's en weetikveel wat nog meer (als ik dat nou kon kijken.. sigh)

all met all betaal je dus 10 euro meer voor een t-shirt (wat in veel winkels all 10 euro kost voor een no-name/merkloos/kleurloos t-shirt
mooie case + veel content

nu nog goeie 360's afleveren en dan vind ik het best O-)

Verwijderd

Iemand bij de MM in Amsterdam-Rotterdam regio geweest en de prijzen weeet voor een 360?

• Dhrax
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:39:
Iemand bij de MM in Amsterdam-Rotterdam regio geweest en de prijzen weeet voor een 360?
MM is altijd goed geprijsd (raar woord trouwens haha) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dhrax op 27-09-2007 09:41 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:39:
Halo 3 pack staat in R'dam voor € 395,-
Elite voor € 444,-

Ik ga over 5 minuten ff kijken of ik een prijsmatch voor het Halo 3 pack kan krijgen ad. € 349,- (MM Eindhoven)...

Fingers crossed! :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
even terugkomend op het feit dat ik laatst zei dat ik de PES2008 demo van tegenvallen...

heb nu FIFA08 demo gespeeld, en damn dan is PES2008 een verademing qua gameplay, veel soepeler en niet zo enorm traag als fifa

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:33:
even terugkomend op het feit dat ik laatst zei dat ik de PES2008 demo van tegenvallen...

heb nu FIFA08 demo gespeeld, en damn dan is PES2008 een verademing qua gameplay, veel soepeler en niet zo enorm traag als fifa
Gelukkig is de full versie van Fifa 08 veel en veel beter dan de demo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
On_E schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:39:
[...]

maar waarom brengt men dan zo'n slechte demo uit?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
On_E schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:39:
[...]

Moet zeggen dat ik momenteel Fifa ook beter vind dan Pes eigenlijk. Ik was altijd een behoorlijk fan van PES, en moest van Fifa niet zoveel hebben, maar momenteel is het eigenlijk meer omgedraait.
In mijn beleving veranderd er aan PES elk jaar nauwelijks wat, terwijl ik de nieuwe dingen die nu in Fifa 08 zitten wel geslaagde toevoegingen zijn.

Bestel Fifa wel in het buitenland als je niet naar verschrikkelijk slecht nederlands commentaar wilt luisteren. Ik ga zo mijn Fifa terugbrengen, bestel hem wel via play ofzo...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Ok, om het even op te sommen. Bij de nieuwe Premium + Halo zit wel een HDMI poort maar geen strandaard HDMI-kabel (heb ik het niet over die variant waar audio los wordt gekoppeld)? Zo nee, kan je zo'n kabeltje ook gewoon bij de MM kopen? Bespaart me namelijk wat tijd als ik antwoord heb op deze vragen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:45:
Mijn Xbox 360 halo 3 pack heeft 2008-08-06 als datum

Heb nu een vraagje je krijgt toch 1 maand gold gratis maar probleem is kan wel demo's downloaden maar niet halo 3 coop doen iemand een idee wat het kan zijn of mag je met die maand gratis niet online spelen ?

Heb overigens wel eerst een hdd account aangemaakt omdat live offline was maakt dit uit of ?
Met de gratis gold trail kun je gewoon online multiplayeren, daar heb je gold voor..
Maar door halo 3 is live een beetje van slag, gewoon later weer proberen..

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
vraagje:
stel. je laat je oude video kabel met optisch uit, in je xbox zitten en je sluit de extra hdmi aan. kun je dan daar het geluid niet uit halen?
was wel zo netjes geweest van ms toch?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:46:
Ok, om het even op te sommen. Bij de nieuwe Premium + Halo zit wel een HDMI poort maar geen strandaard HDMI-kabel (heb ik het niet over die variant waar audio los wordt gekoppeld)? Zo nee, kan je zo'n kabeltje ook gewoon bij de MM kopen? Bespaart me namelijk wat tijd als ik antwoord heb op deze vragen. :)
De MM verkoopt wel HDMI-kabels, maar veel te duur. Eigenlijk verkopen alle winkels ze veel te duur, wil je goedkoop dan moet je via internet.
Of zoek je zo'n aparte adapter om aparte optische audio te hebben (waarbij de HDMI kabel ook aangesloten kan worden), want die hebben ze bij onze MM in elk geval niet, is een vrij specifieke accessoire.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 10:57 ]

• Roely
angel00008 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:58:
[...]

ik vind die 64,99 nog meevallen als je kijkt wat je krijgt :

t-shirt (pre-order kit)
boekje met wat info
dubbele steelcase
mooie hoes voor de steelcase
hd content erbij + theme's en weetikveel wat nog meer (als ik dat nou kon kijken.. sigh)

all met all betaal je dus 10 euro meer voor een t-shirt (wat in veel winkels all 10 euro kost voor een no-name/merkloos/kleurloos t-shirt
mooie case + veel content

nu nog goeie 360's afleveren en dan vind ik het best O-)
Ik vond die bijna 65 Euro voor de LE edition geen slechte deal.

Ik heb Gears of War in limited edition, en Forza 2 in limited edition. Ik probeer voor de 'echte' games zoveel mogelijk de LE te kopen. Bioshock had volgens mij geen LE, maar zit wel wer in een mooie metal case.

Zo LE geeft een beetje het gevoel van een oude dubbel elpee (Ja ik kom uit die generatie). Moi nieuw stevig aanvoelend hoesje, met een erg nieuw ruikend boekje. Een LE geeft een trots gevoel. (kan het niet goed uitleggen).

Gevoels waarde kopie vs. LE 1 staat 100000000 :+

Verwijderd

Mensen, ik twijfel:

Of mijn PS3 verkopen en een Xbox 360 en Fifa 08 kopen..of de PS3 houden en Fifa voor de Playstation aanschaffen. Heeft iemand screenshots/vergelijkingen tussen deze game en beide consoles?

De demo op de PS3 viel mij namelijk vies tegen, maar het schijnt dat de volledige versie beter is.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

mazzl schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:51:
vraagje:
stel. je laat je oude video kabel met optisch uit, in je xbox zitten en je sluit de extra hdmi aan. kun je dan daar het geluid niet uit halen?
was wel zo netjes geweest van ms toch?
Als het goed is krijg je er een speciaal verloopje bij omdat te krijgen. Twee aangesloten kabels werkt denk ik niet.
Roely schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:56:
Zo LE geeft een beetje het gevoel van een oude dubbel elpee (Ja ik kom uit die generatie). Moi nieuw stevig aanvoelend hoesje, met een erg nieuw ruikend boekje. Een LE geeft een trots gevoel. (kan het niet goed uitleggen).

maw: een LE is gewoon cool. Heb dat ook met dvd's. Heb geloof ik wel 3x Scarface hier liggen, steeds weer een net iets mooiere uitvoering. Zo is dat ook met games :)

[ Voor 39% gewijzigd door Phydomir op 27-09-2007 11:05 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Smoonshine
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:56:
Mensen, ik twijfel:

Of mijn PS3 verkopen en een Xbox 360 en Fifa 08 kopen..of de PS3 houden en Fifa voor de Playstation aanschaffen. Heeft iemand screenshots/vergelijkingen tussen deze game en beide consoles?

De demo op de PS3 viel mij namelijk vies tegen, maar het schijnt dat de volledige versie beter is.
Zoveel verschil zal het niet maken, volgens mij zijn beide versies identiek. Ik zou alleen mijn PS3 niet alleen voor Fifa omruilen voor een 360. Als je dan je PS3 omruilt, dan moet je dat doen voor de 360 exclusives als Halo en GoW die je niet op de PS3 tegenkomt. De console omruilen vanwege een titel die op beide platformen uitkomt is een beetje raar.

uhm...

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:56:
Mensen, ik twijfel:

Verkoop je ps3, en ga een berg hele vette games spelen op de 360. De ps3 kan je in 2009 misschien wel een keer kopen voor een redelijkere prijs , als er wel games beschikbaar zijn die de moeite waard zijn.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:24

FeaR

In GoT we trust

Xander84 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:44:
[...]
Denk nou niet dat je bij die duurdere kabel een betere geluidskwaliteit krijgt, het is namelijk glasvezel daar zit niet zo veel kwaliteit verschil in als bij echte audio kabels die je o.a in de auto gebruikt (daar maakt de dikte en de kwaliteit aansluiting wel heel veel verschil) de duurdere zal hooguit duurzamer zijn.
Maar op een of andere manier heb ik toch kabels die wat dikker zijn en wat beter aanvoelen...
En puur om het idee dat ik geen consoles van over de €400 aan ga sluiten op een versterker van ooit €450 met kabeltjes van €2 de stuk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Misschien een domme vraag/ misschien ook niet hahaha:P

Is de CoD 4 Beta al gesloten wat heb vanochtend een code aangevraagt hahahaha
hoopte nog mee te kunnen doen.

Verwijderd

Dyoma schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:25:

Is volgens mij tot het einde van deze maand

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Dyoma schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:25:

De cod4 beta kun je spelen tot 30 September ;)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net ff bij MM R'dam Centrum geweest voor een pricematch voor het X360 Halo 3 Pack.

Maar helaas. De prijs van MM Eindhoven ad. € 349 wil die niet matchen...

Prijs wordt nu wel verlaagd van € 395 tot € 379, maarja... nog € 30 teveel... :(

• AjDuLion
Roely schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:56:
[...]

Ik vond die bijna 65 Euro voor de LE edition geen slechte deal.

Ik heb Gears of War in limited edition, en Forza 2 in limited edition. Ik probeer voor de 'echte' games zoveel mogelijk de LE te kopen. Bioshock had volgens mij geen LE, maar zit wel wer in een mooie metal case.

eens ook ik heb gears of war limited halo 3 legendary bioshock tin case hell ik heb zelf viva pinata tin case :P

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Had met fifa 33 wins en 4 loss, stond ruim 1e. gaan ze vanochtend scoreboard resetten.

Nu 6 gewonnen en 1 loss..

Baal echt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Mars18 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:22:
Had met fifa 33 wins en 4 loss, stond ruim 1e. gaan ze vanochtend scoreboard resetten.

Nu 6 gewonnen en 1 loss..

Baal echt
Stats die gereset worden na een aantal maanden is balen ... 37 matches is nagenoeg niks. Paar dagen en je bent er weer overheen.

Verwijderd

Ik zit echt in vreselijke dubio of ik nou wel of niet een XBOX360 ga kopen.
Zo ja, welke. Eerst dacht ik voor de Elite te gaan maar blijkt dat die Premium ook al HDMI heeft.
Keuzes keuzes keuzes.

Wat kost een HDMI-kabeltje bij MM?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
belfrink schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:25:
[...]

Stats die gereset worden na een aantal maanden is balen ... 37 matches is nagenoeg niks. Paar dagen en je bent er weer overheen.
ja, ze hebben het nooit na maanden gedaan. hoop dit jaar ook niet. maar vanavond eens beter spelen-

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Nano2009 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:30:
[...]

Dus na het weekend is het afgelopen ;(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Nano2009 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:30:
[...]

Wel jammer dat ze die beta ook sluiten dan. Ik koop het wel als het naar de 30 euro bak is gegaan, maar die demo was best leuk voor ff tussendoor. Vanuit marketing standpunt snap het het wel. Het heeft z'n werk gedaan immers.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
angel00008 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:37:
[...]

eens ook ik heb gears of war limited halo 3 legendary bioshock tin case hell ik heb zelf viva pinata tin case :P
Niet de LE van Bioshock? met Poppetje etc. :P

Verwijderd

Vanavond heb ik ook eindelijk een XBOX 360. *O*

Het wordt de nieuwe Premium met HDMI en Halo 3-pakket.
Voor 379 euro bij de lokale gameboer.
Gelukkig hoef ik voor deze redelijke prijs niet de MM te sponseren. O+

• Roely
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:36:
Ik zit echt in vreselijke dubio of ik nou wel of niet een XBOX360 ga kopen.
Zo ja, welke. Eerst dacht ik voor de Elite te gaan maar blijkt dat die Premium ook al HDMI heeft.
Keuzes keuzes keuzes.

Wat kost een HDMI-kabeltje bij MM?
Toen ik mijn HDTV ontvanger bij de MM kocht, ben ik genaaid. 50 euro voor een HDMI kabel, volgens de verkoper gaf die van 70 euro een nog beter en heldered beeld.
:X

Verwijderd

Bij de lokale boer kan ik een goeie krijgen voor 20 euro dus opzich geen slechte prijs dan. :)

Verwijderd

Heeft de xbox 360 HDMI variant dus gewoon een standaard hdmi poort ( geen speciale xbox poort) ? En hoe link je dan een optical kabeltje naar je receiver? 40 euro voor een officiele is namelijk best duur :(

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:20:
Heeft de xbox 360 HDMI variant dus gewoon een standaard hdmi poort ( geen speciale xbox poort) ? En hoe link je dan een optical kabeltje naar je receiver? 40 euro voor een officiele is namelijk best duur :(
Met dat verloopje? Ik denk dat we die dan apart moeten kopen. Maar kunnen we niet gewoon de component cable gebruiken voor optical? Die kan je toch onder de HDMI kabel laten zitten?

Weet iemand of component/RGB (op de RGB zit ook optical) gewoon nog geluid door laat ook al gebruik je de HDMI poort?

[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 27-09-2007 15:25 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
RoccoS schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:54:
[...]

Verkoop je ps3, en ga een berg hele vette games spelen op de 360. De ps3 kan je in 2009 misschien wel een keer kopen voor een redelijkere prijs , als er wel games beschikbaar zijn die de moeite waard zijn.
2009 is een beetje overdreven, vindt je ook niet? Er komen genoeg toptitels aan tegen het eind van dit jaar en in de loop van volgend jaar. ( Ratchet & Clank, MGS 4 , Uncharted, GT etc. etc.) het is meer welke exclusieve titels van een bepaalde console je meer trekken.

PSN id: PENo1

Verwijderd

S2S schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:24:
[...]

Met dat verloopje? Ik denk dat we die dan apart moeten kopen. Maar kunnen we niet gewoon de component cable gebruiken voor optical? Die kan je toch onder de HDMI kabel laten zitten?

Weet iemand of component/RGB (op de RGB zit ook optical) gewoon nog geluid door laat ook al gebruik je de HDMI poort?
Nee dat past niet, die dikke AV kabel blokkeert dan de HDMI uitgang. :X
Je kan wel video via HDMI en audio via optisch doen, maar niet zonder dat verloopstukje (à €50,-).

• AjDuLion
Donnie Darko schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:16:
[...]

Niet de LE van Bioshock? met Poppetje etc. :P
die waren uitverkocht (als die er geweest zijn :P) bij mijn lokale console boer hadden ze hem in iedergeval niet en zolang het een tin case is vind ik hem waardig genoeg om erbij te komen :+

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jobbie schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:34:
Net ff bij MM R'dam Centrum geweest voor een pricematch voor het X360 Halo 3 Pack.

Maar helaas. De prijs van MM Eindhoven ad. € 349 wil die niet matchen...

Prijs wordt nu wel verlaagd van € 395 tot € 379, maarja... nog € 30 teveel... :(
Heb net gehaald bij MM R'dam Centrum, hij kost nu 374 euro!

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

sekeroglan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:43:
[...]

Heb net gehaald bij MM R'dam Centrum, hij kost nu 374 euro!
haha, hebben ze m toch nog ff 5 euri in prijs verlaagd.... :o

Ik moet nog steeds ff nadenken wat ik nu ga doen.... Elite of niet....

moeilijk, moeilijk... }:|

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:48

Flabergasted

Prepare to die !

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:33:
[...]

Nee dat past niet, die dikke AV kabel blokkeert dan de HDMI uitgang. :X
Je kan wel video via HDMI en audio via optisch doen, maar niet zonder dat verloopstukje (à €50,-).
Voor alle duidelijkheid: Dit verloopstukje zit wel in de Elite versie ?

Verwijderd

Flabergasted schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:47:
[...]

Voor alle duidelijkheid: Dit verloopstukje zit wel in de Elite versie ?
Ja, zie ook het volgende plaatje. De meest rechts kabel is het verloopstuk.
Niet een foto van mij trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://blog.wired.com/photos/uncategorized/2007/04/26/p1040513.jpg

Verwijderd

Heel domme vraag misschien maar als gewoon een standaard HDMI kabel koopt en aan kant in je xboos duwt en dan andere kant in je HDTV dan krijg je toch wel geluid uit je TV of krijg je helemaal geen geluid?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:02:
Heel domme vraag misschien maar als gewoon een standaard HDMI kabel koopt en aan kant in je xboos duwt en dan andere kant in je HDTV dan krijg je toch wel geluid uit je TV of krijg je helemaal geen geluid?
Ja, HDMI is video + audio.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Je krijgt wel geluid, maar men heeft wss ook een home cinema staan. Als het geluid via je tv naar je receiver gaat is dat meestal via 2 tulpjes (dus stereo en geen 5.1 ;) )

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
jah je krijgt gewoon geluid via je tv maar het geluid van de meeste lcd/plasma tv is niet al te best dus is het aan te raden om hem aan te sluiten op een home cinema set als je die hebt natuurlijk

Verwijderd

En zo'n standaard kabel zit wel bij de Elite? Dus xbox <---> TV (niet de xbox <--> Tv + audiosetje (die zie ik wel liggen daar)).

Verwijderd

H2opoloër schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:13:
Zijn er mensen , of als mensen morgen hun xdoos binnen krijgen. Die het pack met die 4 games van xboxhome gekocht hebben die mij willen vertellen wat de productiedatum is?

bvd,
Nou, pakket is zojuist binnengekomen, het lijkt erop alsof ze een beetje een mix-en-match gedaan hebben van bestaande paketten + losse games om dit pakket samen te stellen. Productiedatum is... hou je vast: 20-04-2006 (!). Ben daarin dus vrij teleurgesteld. :(

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
20-40-2006? Welke maand is dat? oktember? :P

PSN id: PENo1

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Volgens mij zit bij de Elite alle kabels die je nodig zou hebben...

Dus

HDMI kabel voor Xbox <--> TV (HDMI)
Audio Dongle voor Xbox <--> Surround sound set
HD kabel Xbox <--> TV (composite)

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:37:
[...]

Nou, pakket is zojuist binnengekomen, het lijkt erop alsof ze een beetje een mix-en-match gedaan hebben van bestaande paketten + losse games om dit pakket samen te stellen. Productiedatum is... hou je vast: 20-04-2006 (!). Ben daarin dus vrij teleurgesteld. :(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb verwacht. De aanbieding is namelijk om de oude Premium voorraad kwijt te raken om zo de nieuwere HDMI Premiums te kunnen introduceren...

Als het te goed lijkt om waar te zijn, is dat vaak ook zo.....

[ Voor 62% gewijzigd door SqueakyClean op 27-09-2007 16:42 ]

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:39:
20-40-2006? Welke maand is dat? oktember? :P
Had dus 04 willen typen. ;)

Verwijderd

[...]

Dat is wel minder ja :? Heb mijne nog niet binnen. Beetje lang lopen wachten voor een oude xbox...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:43:
[...]

Dat is wel minder ja :? Heb mijne nog niet binnen. Beetje lang lopen wachten voor een oude xbox...
Zit me zelfs af te vragen of ik hier wel mee moet beginnen, ook qua kras-gevoeligheid dat volgens mij ook speelde met 360's uit die tijd.

Verwijderd

Ok ik zit toch weer te twijvelen:

Premium XBOX HDMI plus Halo 3 = 379
HDMI Kabel = 20
Audio Dongle = 50
Totaal: 449

XBOX Elite (plus HDMIkabel + audio dongle) = 449
Halo 3 = 44
Totaal: 493

Dus voor 44 euro krijg ik 100 GB erbij en een andere kleurtje.
Deed die Elite nog andere dingen beter? Of zijn dat alleen geruchten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:45:
[...]

Zit me zelfs af te vragen of ik hier wel mee moet beginnen, ook qua kras-gevoeligheid dat volgens mij ook speelde met 360's uit die tijd.
Heb tijdje geleden dit gelezen op budgetgaming.nl, na de vraag wat de productiedatum was. Beantwoord door een medewerker van Xboxhome zelf.
Geen idee, maar het is vrij recente voorraad dus ik vermoed july.
Ben benieuwd welke ik krijg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:53:
[...]

Heb tijdje geleden dit gelezen op budgetgaming.nl, na de vraag wat de productiedatum was. Beantwoord door een medewerker van Xboxhome zelf.

[...]

Ben benieuwd welke ik krijg.
Ik heb diezelfde post gelezen, maar later kreeg ik een mail dat het pakket vertraagd was en dat ze dan maar gewoon premiums met de spellen los gingen versturen. Dat hebben ze bij mij dus ook gedaan denk ik (premium set met gears en splinter cell en viva pinata/forza los erbij). Maar dat ik zo'n oude zou krijgen had ik niet verwacht, het is dus geen officieel pakket dat ik kreeg.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
ik heb net de productiedatum van mijn xbox bekeken. Eind 2006 is hij gemaakt, terwijl ik hem vorige week zaterdag in een Forza M 2 bundel gekocht heb, dus best een lange doorlooptijd die dingen.
Overigens kan ik niet balen van het ontbreken van HDMI, de kabel die bij de premium zit geeft al een super beeld op een HD ready TV.

Hebben jullie trouwens fijne programma's om WMV te maken van je films? heb er al enkele geprobeerd maar het blijft ruk

[ Voor 15% gewijzigd door T7D_Sneezy op 27-09-2007 17:02 ]

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

[...]

Het is toch ook een pakket wat zij zelf hebben samengesteld, dacht je dat die paketten uit de fabriek kwamen rollen ? 8)7

En voor die prijs moet je niet zeiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dhrax op 27-09-2007 17:25 ]

Verwijderd

Het pakket wat wij leveren bevat verschillende premiums van verschillende datums.
De voorraad is wel nieuw aangezien wij ze pas vorige week via de leverancier hebben binnen gekregen.

Het pakket bstaat uit een Xbox 360 premium met splinter cell bundel, vervolgens hebben ze bij Microsoft de dozen opengemaakt en hier het spel Gears of War los bij gedaan in een enveloppe. De overige 2 spellen, forza 2 en viva pinata worden gewoon in retail verpakking geleverd.

Maar mocht er een probleem zijn met de Xbox 360 neem dan direct contact met ons op zodat wij een nieuwe kunnen regelen. Indien hij na 2 weken van ontvangst defect raakt kan deze via Microsoft worden geruild. Er wordt in ieder geval 3 jaar garantie op gegeven.

PS : ik en een aantal collega's hebben ook een Xbox 360 nog van 2005, deze hebben tot nu toe nog geen probleem veroorzaakt dus ik denk dat niemand zich echt zorgen hoeft te maken.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer
Shop Manager Xboxhome

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
angel00008 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:37:
[...]

Ik neem aan dat je de plastic special edition bedoelt :P

Verwijderd

Op xboxhome.nl staat het volgende over de elite:

"De Xbox 360 elite speelt DVD's automatisch af in HD resolutie dankzij een nieuwe chip."

Is het bekend of deze "nieuwe chip" ook in de premium met HDMI zit? Ik wil mijn potentiele 360 namelijk ook gebruiken als DVD-speler gekoppeld aan een HD-ready beamer. Of zit er in de standaard 360 ook een soort van DVD-upscaling?

En het zou mooi zijn als ze de elite ook gewoon in het wit/zilver leveren :)

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
upscalen van dvd's gebeurt op de xbox 360 op vga en op hdmi en wordt door de software gedaan. Zou dus niets met de chip te maken moeten hebben.

Verwijderd

Inmiddels mijn xbox binnen. Productiedatum: 19-4-2006.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:47:

"De Xbox 360 elite speelt DVD's automatisch af in HD resolutie dankzij een nieuwe chip."

Is het bekend of deze "nieuwe chip" ook in de premium met HDMI zit? Ik wil mijn potentiele 360 namelijk ook gebruiken als DVD-speler gekoppeld aan een HD-ready beamer. Of zit er in de standaard 360 ook een soort van DVD-upscaling?

Er is helemaal geen nieuwe chip... de chip die dat eerst deed op de VGA-uitgang, scaled nu ook voor de HDMI uitgang :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Nou HDD werkt niet bij mij. E67 error. HDD erin, eruit en weer erin. Alles geprobeert. Iets over het hoofd gezien wanneer je voor het eerst de xbox aansluit? Iets met HDD doen?

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ook overgehaald en een xbox aangeschaft.
  • Xbox 360 Premium + Gears of War, Splinter Cell, Forza 2 en Viva Pinata
  • Halo 3 + Xbox Live Gold 13 maanden met Halo 3 Feel en Look
  • Xbox 360, Wireless Expansion Pack (Limited Edition)
  • Dead Rising (classic)- Xbox 360
  • Battlefield 2, Modern Combat - Xbox 360
Hopelijk krijg ik er geen spijt van en komt hij zonder defecten binnen. Dan snel doorsparen voor een mooie tv want degene waarop ik nu ga spelen word niet echt super :+

Heeft geen signature.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:47:

Volgens mij zouden we toch wel mogen aannemen dat alle uitvoeringen die er zijn met HDBM toch technisch wel hetzelfde zijn of roep ik nu iets raars?

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Weet iemand of je ergens zo'n audio dongle kan kopen ZONDER de HDMI kabel? Heb namelijk al HDMI kabels genoeg, maar zou graag toch 5.1 geluid uit mijn nieuwe HDMI premium halen!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jobbie schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:47:
[...]

haha, hebben ze m toch nog ff 5 euri in prijs verlaagd.... :o

Ik moet nog steeds ff nadenken wat ik nu ga doen.... Elite of niet....

moeilijk, moeilijk... }:|
Ik zat met het zelfde probleem, toch gegaan voor de Halo 3 bunden. Voor Elite betaal je 444 en + nog 50 euro voor halo 3 ben je bijna 500 euro kwijt. En het enige wat je bij krijgt is 120 GB harde schijf

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:51:
Ok ik zit toch weer te twijvelen:

Premium XBOX HDMI plus Halo 3 = 379
HDMI Kabel = 20
Audio Dongle = 50
Totaal: 449

XBOX Elite (plus HDMIkabel + audio dongle) = 449
Halo 3 = 44
Totaal: 493

Dus voor 44 euro krijg ik 100 GB erbij en een andere kleurtje.
Deed die Elite nog andere dingen beter? Of zijn dat alleen geruchten?
Ik zou voor die 44 euro meer die 100GB erbij pakken. Puur omdat het handiger is (opslagruimte is nooit weg).
En het verschil... sommige mensen beweren dat de Elite stiller is en andere zeggen weer dat het niets uit maakt...
sekeroglan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:47:
[...]
Ik zat met het zelfde probleem, toch gegaan voor de Halo 3 bunden. Voor Elite betaal je 444 en + nog 50 euro voor halo 3 ben je bijna 500 euro kwijt. En het enige wat je bij krijgt is 120 GB harde schijf
En een zwart kleurtje....kan voor sommige mensen belangrijk zijn

[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 27-09-2007 18:50 ]

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
angel00008 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:42:
[...]

die waren uitverkocht (als die er geweest zijn :P) bij mijn lokale console boer hadden ze hem in iedergeval niet en zolang het een tin case is vind ik hem waardig genoeg om erbij te komen :+
ze zijn er wel geweest want ik heb er ook 1 maar er waren er maar heel weinig in nederland heb ik me laten vertellen :)

Verwijderd

darn de mijne is ook van april 2006
ik hoop dan maar dat ie over een jaartje kapot gaat
dan hoop ik dat er dan alleen maar xbox 360 elites er zijn en moet microsoft er mij wel zo een geven >:)
ben wel benieuwd wat de vergoeding word die xboxhome heeft belooft

maarja nu ff testen of ik geen RRoD krijg :P

Verwijderd

Wat ik mij afvraag, is of die Premiums met HDMI alleen verkrijgbaar zijn in het Halo 3 pack, of dat er inmiddels ook losse Premiums te verkrijgen met een HDMI-aansluiting?

Daarnaast, is er iemand die kan bevestigen of op de 360 uit het Halo 3 pack ook een extra heatsink zit? Als het goed is zou je dat met een zaklampje of digitale camera moeten kunnen zien zonder 'm open te maken.

En voor de mensen die in de Media Markt in Eindhoven zijn geweest: hoeveel van die Halo 3 packs voor €350 staan daar precies? Ik moet volgende week vrijdag naar Eindhoven, en het zou handig zijn als ik er dan eentje mee kon nemen. Enig idee of er over een week nog genoeg staan?

Verwijderd

Michael Knight schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:57:
[...]

Er is helemaal geen nieuwe chip... de chip die dat eerst deed op de VGA-uitgang, scaled nu ook voor de HDMI uitgang :)
Wat ik hieruit begrijp (en uit een andere bovenstaande reactie), is dat hij niet upscaled op de component-uitgang? Of haal ik nu dingen door elkaar?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:35:
Wat ik mij afvraag, is of die Premiums met HDMI alleen verkrijgbaar zijn in het Halo 3 pack, of dat er inmiddels ook losse Premiums te verkrijgen met een HDMI-aansluiting?
Vriendje van mij heeft een Premium gekocht zonder Halo 3. Hij heeft er HDMI opzitten. Nie dat hij weet wat het is, maar goed.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:38:
[...]

Wat ik hieruit begrijp (en uit een andere bovenstaande reactie), is dat hij niet upscaled op de component-uitgang? Of haal ik nu dingen door elkaar?
De xbox 360 upscaled dvd's niet over component nee, geen van de types doet dat.

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:41:
[...]

De xbox 360 upscaled dvd's niet over component nee, geen van de types doet dat.
Ok, duidelijk. Thnx.

HDMI it is :D

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:40:
[...]

Vriendje van mij heeft een Premium gekocht zonder Halo 3. Hij heeft er HDMI opzitten. Nie dat hij weet wat het is, maar goed.
Hmm, bedankt. Enig idee waar hij die vandaan had?

• Alfisti
  • Laatst online: 18:26

Alfisti

So macht Reisen Spaß

[...]

Neem aan dat dat ook de doos vermeld stond?

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net de Clive Barkers Jericho van Marketplace gedownload.
Komt op het eerste gezicht wel wat rommelig over, omdat je over zoveel man kan switchen.
Maar verder ziet het er echt tof uit met een lekker spooky sfeer en muziek... deze game gaat er hier echt wel komen :D

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Alfisti schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:38:
[...]

Neem aan dat dat ook de doos vermeld stond?
Durf ik niet te zeggen, heb ik niet naar gekeken. Volgens mij had hij hem bij de MM Arena gekocht, zal hem ff vragen.

Verwijderd

[...]

Deze heet dan dus ook de Pro

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Klopt het dat bijv Halo 3 alleen maar op 720 of 1080p kan met niets ertussen. Als ik bijvoorbeeld de reso kies van mijn TV-scherm (1366/768), zie ik iig dat het niet die reso is maar eerder de 720p of zelfs minder.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Carel schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:04:
Klopt het dat bijv Halo 3 alleen maar op 720 of 1080p kan met niets ertussen. Als ik bijvoorbeeld de reso kies van mijn TV-scherm (1366/768), zie ik iig dat het niet die reso is maar eerder de 720p of zelfs minder.
Volgens mij kan elk spel maar 720p, 1080i of 1080p weergeven en niets daartussen (het zijn geen pc-games met lijsten aan resoluties).
Dus als jij een scherm hebt met 1366 x 768 als reso moet je het gewoon instellen op 720p en dan zal je tv het zelf beeldvullend maken...

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Hou er wel rekening mee dat de Premium HDMI's geen audio dongle hebben, waardoor je geen geluid naar versterker krijgt als je HDMI gebruikt. Dus ofwel speakers tv gebruiken, ofwel moet je kit kopen van Microsoft met audio dongle+hdmi kabel van 50€. Wel klote.

Dit maakt het Halo3 pack + die kit duurder dan de Elite, maar ik wou dan ook per sé een witte. Het zwart van de elite vind ik echt lelijk, kan er niks aan doen. Zeker in combo met andere accessoires zoals stuurtje.

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:35:
darn de mijne is ook van april 2006
ik hoop dan maar dat ie over een jaartje kapot gaat
dan hoop ik dat er dan alleen maar xbox 360 elites er zijn en moet microsoft er mij wel zo een geven >:)
ben wel benieuwd wat de vergoeding word die xboxhome heeft belooft

maarja nu ff testen of ik geen RRoD krijg :P
Je krijgt in de meeste gevallen geen nieuwe maar een andere gerepareerde (of gerefurbishd) terug, en daar zullen er over een jaar nog genoeg van zijn.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mijn xbox die ik in november 2006 gekocht hebt heeft de geest gegeven, loopt om de haverklap vast
Nu wil ik er wel 1 met HDMI :P

Elect a clown, expect a circus.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

lapino schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:01:
Hou er wel rekening mee dat de Premium HDMI's geen audio dongle hebben, waardoor je geen geluid naar versterker krijgt als je HDMI gebruikt. Dus ofwel speakers tv gebruiken, ofwel moet je kit kopen van Microsoft met audio dongle+hdmi kabel van 50€. Wel klote.
Of je moet natuurlijk gewoon een receiver hebben die HDMI ondersteund, ben je ook van het probleem af.
Oké je moet dan wel een tweede HDMI kabel kopen om vanaf je versterker naar je tv te gaan, maar die zijn bij lange na geen €50,-

Verwijderd

lapino schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:01:

Dit maakt het Halo3 pack + die kit duurder dan de Elite, maar ik wou dan ook per sé een witte. Het zwart van de elite vind ik echt lelijk, kan er niks aan doen. Zeker in combo met andere accessoires zoals stuurtje.
Voor zover ik weet heeft de VGA-kabel ook een optische audio-out, net als die audiodongle. En dat ding kost 'maar' €30. Nog steeds veel, maar wel €20 goedkoper dan die audio dongle.

Volgens mij kan je HDMI dan voor het beeld gebruiken, en die VGA dongle puur voor de audio... of zie ik het verkeerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:39:
[...]

Voor zover ik weet heeft de VGA-kabel ook een optische audio-out, net als die audiodongle. En dat ding kost 'maar' €30. Nog steeds veel, maar wel €20 goedkoper dan die audio dongle.

Volgens mij kan je HDMI dan voor het beeld gebruiken, en die VGA dongle puur voor de audio... of zie ik het verkeerd?
Past niet, de dikke AV kabel belemmert de HDMI uitgang.
Afbeeldingslocatie: http://cnet.nytimes.com/sc/32390552-2-300-DT1.gif

Btw, m'n paar 'uur' oude (voor mij dan) 360 is al fijn de Splinter Cell dvd aan het krassen, wat een enge geluiden maakt dat ding. Heb hem horizontaal liggen en nee... ik beweeg hem niet. Eerste keer start SC prima, tweede keer ging het al mis. This disc is unreadable. My ass.

edit:
Even op internet gezocht, dit is precies hoe het er nu uitziet, alhoewel nog niet zulke lange strepen: Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/articles/xbox360-bekraste-schijf.jpg

Ik heb trouwens de Samsung drive, dat schijnt inderdaad de drive te zijn die dit doet (zonder stootkussentjes rond de lens).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 09:52 . Reden: Afbeelding geplaats om aansluiting te verduidelijken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
woei, zo ziet mijn FM2 discje er ook uit. Heb mn xdoos 5 dagen geleden gekocht en morgen mag ie alweer terug! best jammer, maar natuurlijk niet het einde van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:10:
woei, zo ziet mijn FM2 discje er ook uit. Heb mn xdoos 5 dagen geleden gekocht en morgen mag ie alweer terug! best jammer, maar natuurlijk niet het einde van de wereld
Zo laat ik het toch ook niet voorkomen hoop ik? ;) Maar het blijft natuurlijk wel mijn geld waarvoor ik een deugdelijk product verwacht.
Was jouw box een recente of ook 1 uit vroeg 2006?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

is halo 3 online ook een beetje te spelen als je totaal nieuw bent met FPS? ben eigenlijk alleen vd voetbalspellen. Toch een beetje meegaan met de hype :P

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:16:
[...]

Zo laat ik het toch ook niet voorkomen hoop ik? ;) Maar het blijft natuurlijk wel mijn geld waarvoor ik een deugdelijk product verwacht.
Was jouw box een recente of ook 1 uit vroeg 2006?
zo laat je het zeker niet overkomen hoor! was meer op mezelf gericht.

mijn xbox is gemaakt in dec 2006 en heeft de toshiba drive. Toch best raar dat er zo'n oude xdoos zit in een FM2 pakket wat er nog niet zo lang is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de elite en er de hele avond mee gespeeld! *O*
Super dingetje alleen mijn eerste game online zat ik meteen bij Duitsers. :(

Vraagje:

Ik heb een HD-ready TV (dus geen 1080p), hoe kan ik het best Halo 3 spelen, met 720p of 1080i? En met deze varianten is dan toch component beter of is hdmi sowieso beter?
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.