Ik zou hem vooral op HDMI houden en mijn persoonlijke voorkeur is altijd 720p, vanwege het progressive karakter van het signaal, en je TV zal het sowieso omzetten naar dit formaat als je hem 1080i voert.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:46:
Ik heb de elite en er de hele avond mee gespeeld!
Super dingetje alleen mijn eerste game online zat ik meteen bij Duitsers.
Vraagje:
Ik heb een HD-ready TV (dus geen 1080p), hoe kan ik het best Halo 3 spelen, met 720p of 1080i? En met deze varianten is dan toch component beter of is hdmi sowieso beter?
laat maar
[ Voor 92% gewijzigd door bolleh op 28-09-2007 01:10 ]
Fifa is echt helden online
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Ik dank je zeer voor alle hulp elke keer.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:51:
[...]
Ik zou hem vooral op HDMI houden en mijn persoonlijke voorkeur is altijd 720p, vanwege het progressive karakter van het signaal, en je TV zal het sowieso omzetten naar dit formaat als je hem 1080i voert.
Even hard werken vandaag en kan ik vanavond weer genieten van mijn nieuwe speeltje.
Verwijderd
Hoezo 'past niet'? Wat past er dan niet?
Edit: Okee, verder onderzoek gedaan, en ter verduidelijking voor wie dit topic later door zit te lezen: de AV connector van de VGA (en component) kabels is zo groot dat 'ie over de HDMI poort valt. De AV connector van de audio dongle is veel dunner, en valt er niet overheen.
Het was dus handig geweest als ze die poorten een stukje verder uit elkaar hadden gezet, maar ja, daar verkoop je geen $50 kabelpakketjes mee.
[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 09:49 ]
Gewoon gaan spelen !Flipm0de schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:32:
is halo 3 online ook een beetje te spelen als je totaal nieuw bent met FPS? ben eigenlijk alleen vd voetbalspellen. Toch een beetje meegaan met de hype
Eens zal toch de eerste keer moeten zijn, of dit nu met Halo of een andere fps game is maakt weinig uit.
erzou vandaag toch een update komen waarmee je mss alle hd content kunt spelen en niet alleen hdwmv?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Xbox gisteren voor 5 minuten hersteld door gummies onder de memory modules van de video kaart te stoppen. Deze avond verder zien wat er nog gedaan kan worden.
In verkeerd topic gepost.
Moet men dan een tweede vga cabel kopen als men een xbox had un nu ene met hdmi aansluiting koopt ?
In verkeerd topic gepost.
Moet men dan een tweede vga cabel kopen als men een xbox had un nu ene met hdmi aansluiting koopt ?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 10:17 ]
Verwijderd
En de prijs van de premium voor 333? Ook niet gelukt?Jobbie schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:34:
Net ff bij MM R'dam Centrum geweest voor een pricematch voor het X360 Halo 3 Pack.
Maar helaas. De prijs van MM Eindhoven ad. € 349 wil die niet matchen...
Prijs wordt nu wel verlaagd van € 395 tot € 379, maarja... nog € 30 teveel...
Verwijderd
Ik las dit:
Slecht nieuws voor mensen die denken met Halo 3 optimaal van hun 720p-scherm te kunnen genieten. De game wordt niet in 720p gerenderd, maar in 640p om vervolgens door de upscale-chip naar 720p geduwd te worden. Hiermee voldoet de game dus niet aan de eis van Microsoft aan ontwikkelaars dat elke game minimaal in 720p gerenderd dient te worden.
Een user van het forum Beyond 3D heeft de Xbox 360 aangesloten op zijn 1080p-televisie, Halo 3 gestart en het beeld geanalyseerd. Door de rand van een sniper-rifle schuin in beeld te houden, kon hij herleiden in welke resolutie de game oorspronkelijk gerenderd werd.
Allereerst reduceerde hij het beeld totdat er van de sniperrifle alleen een driehoek overbleef. Hij nam het aantal verticale lijnen op zijn scherm (1080), deelde dat door het aantal pixels dat de driehoek hoog was (54) en vermenigvuldigde dat met het aantal stappen dat nodig was om de schuine lijn van de driehoek te tekenen (32). Deze rekensom zou in het geval van een native resolutie van 720p uit moeten komen op 720, maar in het geval Halo 3 komt het uit op 640.
Van de andere 360-games die hij heeft getest kwamen er 58 uit op 720p, en twee zelfs op 1080p (Virtua Tennis 3 en NBA Street Homecourt). Perfect Dark scoorde gelijk aan Halo 3 en draait derhalve ook op slechts 640p. Project Gotham Racing 3 en Tomb Raider hebben echter een nog slechtere beeldkwaliteit; die komen niet boven de 600p uit.
Dus de enige echte twee games die op 1080p werken zijn Virtua Tennis 3 en NBA Street Homecourt
Slecht nieuws voor mensen die denken met Halo 3 optimaal van hun 720p-scherm te kunnen genieten. De game wordt niet in 720p gerenderd, maar in 640p om vervolgens door de upscale-chip naar 720p geduwd te worden. Hiermee voldoet de game dus niet aan de eis van Microsoft aan ontwikkelaars dat elke game minimaal in 720p gerenderd dient te worden.
Een user van het forum Beyond 3D heeft de Xbox 360 aangesloten op zijn 1080p-televisie, Halo 3 gestart en het beeld geanalyseerd. Door de rand van een sniper-rifle schuin in beeld te houden, kon hij herleiden in welke resolutie de game oorspronkelijk gerenderd werd.
Allereerst reduceerde hij het beeld totdat er van de sniperrifle alleen een driehoek overbleef. Hij nam het aantal verticale lijnen op zijn scherm (1080), deelde dat door het aantal pixels dat de driehoek hoog was (54) en vermenigvuldigde dat met het aantal stappen dat nodig was om de schuine lijn van de driehoek te tekenen (32). Deze rekensom zou in het geval van een native resolutie van 720p uit moeten komen op 720, maar in het geval Halo 3 komt het uit op 640.
Van de andere 360-games die hij heeft getest kwamen er 58 uit op 720p, en twee zelfs op 1080p (Virtua Tennis 3 en NBA Street Homecourt). Perfect Dark scoorde gelijk aan Halo 3 en draait derhalve ook op slechts 640p. Project Gotham Racing 3 en Tomb Raider hebben echter een nog slechtere beeldkwaliteit; die komen niet boven de 600p uit.
Dus de enige echte twee games die op 1080p werken zijn Virtua Tennis 3 en NBA Street Homecourt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 14:07 ]
Ik speelde graag Turtles (II) op de NES. Weet iemand of je dan een beetje lol (2 player local!) kunt beleven aan TMNT op de 360? Reviews zijn wisselend, van niet boeiend tot leuk om te doen, dus kom er niet echt uit. De arcade versie heb ik al, die ouderwets gezellig
[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 28-09-2007 11:31 ]
Dit nieuws was al bekend met de beta. Ben benieuwt of het nog steeds zo is. Verklaart wel waarom Halo wat meer aliasing problemen heeft. Mij kan het verder ook niet boeien, ik vind het een prachtige gameVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:09:
Ik las dit:
Dus de enige echte twee games die op 1080p werken zijn Virtua Tennis 3 en NBA Street HomecourtBeetje jammer van Microsoft dat ze vaker 1080p roepen terwijl het uiteindelijk niet zo blijkt te zijn.
Ik word zo moe van dit soort verhalen. Er worden miljoenen uitgegeven om een game te ontwikkelen, er werken tientallen zo niet honderden technisch begaafde,ervaren en getalenteerde mensen aan, en dan komt een knul op een forum die met zijn lineaaltje pixels op zijn scherm opmeet vertellen dat er niks van klopt. Misschien kan deze gozer bij de Consumentenbond gaan werken, die komen ook altijd met dat soort onzinnige conclusies op basis van natte-vinger onderzoek.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:09:
Ik las dit:
Dus de enige echte twee games die op 1080p werken zijn Virtua Tennis 3 en NBA Street HomecourtBeetje jammer van Microsoft dat ze vaker 1080p roepen terwijl het uiteindelijk niet zo blijkt te zijn.
Verwijderd
Niemand die kan bevestigen of de Premium/Pro versie uit het Halo 3 pack de extra heatsink heeft?
Weet iemand of je met de HDMI uitgang ook last van het tearing effect hebt?
Bij de VGA heb je dat wel, lijkt me overigens sterk dat het bij HDMI niet is.
Een vriend van mij heeft de Premium met HDMI gekocht, dus ga eens vragen of hij langs kan komen met zijn box. Als die van hem dan geen tearing heeft, dan ga ik er toch over denken om een Premium aan te schaffen.
Bij de VGA heb je dat wel, lijkt me overigens sterk dat het bij HDMI niet is.
Een vriend van mij heeft de Premium met HDMI gekocht, dus ga eens vragen of hij langs kan komen met zijn box. Als die van hem dan geen tearing heeft, dan ga ik er toch over denken om een Premium aan te schaffen.
Verwijderd
Ik meen van wel, omdat hij hetzelfde moederbord (Zephyr) gebruikt als de elite.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:36:
Niemand die kan bevestigen of de Premium/Pro versie uit het Halo 3 pack de extra heatsink heeft?
Alle xbox360 die vanaf april MS hebben verlaten en alle xbox die na die periode bij de repair center zijn geweest hebben de nieuwe heatsink.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:36:
heb gisteren de halo pack gehaald en daar zit hij ook op.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Niet eens geprobeerd... want Eindhoven ligt meer dan 15km van hun vandaan.... Kreeg dus helemaal niets voor elkaar.....Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:57:
[...]
En de prijs van de premium voor 333? Ook niet gelukt?
Kan je ons vertellen welke batch nummer op je doos staat? Moet iets zijn als 0727.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:46:
Ik heb de elite en er de hele avond mee gespeeld!
Super dingetje alleen mijn eerste game online zat ik meteen bij Duitsers.
Fabricage datum en je dvd-drive ben ik ook erg benieuwd naar!
Ik blijf maar twijfelen tussen een Elite of een Halo3 premium.... de Elite schijnt namelijk net zoveel problemen te hebben als de premium (zonder hdmi)....
Ik had ook de zelfde twijfels, maar aangezien de nieuwe premium's ook HDMI hebben, was de keuze snel gemaakt.Jobbie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:55:
Ik blijf maar twijfelen tussen een Elite of een Halo3 premium.... de Elite schijnt namelijk net zoveel problemen te hebben als de premium (zonder hdmi)....
Halo 3 pack 374 euro ( MM R'dam centrum)
Elite 444 euro + Halo 3 50 euro = 494 euro
En aangezien ik niks aan een 120 GB harddisk was ze keuze snel gemaakt.
Ik dowload ook veel demo's, maar na paar keer spelen heb ik het wel gezien. Als het wat is koop ik het en anders delete ik het. Je kan iets van 12 demo's tegelijk op je hardeschijf hebben, meer dan genoeg. Muziek en films stream ik wel via me media center of sluit me I-pod via usb aan.
Niet helemaal waar, mijn gerepareerde Xbox had geen extra heatsink (1.5 maand terug).sekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:55:
[...]
Alle xbox360 die vanaf april MS hebben verlaten en alle xbox die na die periode bij de repair center zijn geweest hebben de nieuwe heatsink.
Deze is overigens alweer terug voor reparatie omdat hij continu hing.
Verwijderd
sekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:55:
Alle xbox360 die vanaf april MS hebben verlaten en alle xbox die na die periode bij de repair center zijn geweest hebben de nieuwe heatsink.
heb gisteren de halo pack gehaald en daar zit hij ook op.
Perfect, bedankt voor de info!Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:52:
Ik meen van wel, omdat hij hetzelfde moederbord (Zephyr) gebruikt als de elite.
Dat zal wel een uitzondering zijn dan. Op de forum van xbox.com wordt vermeld dat 'alle' xboxen een heatskin heeft, die na april het repair center heeft verlaten.Redje schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:11:
[...]
Niet helemaal waar, mijn gerepareerde Xbox had geen extra heatsink (1.5 maand terug).
Deze is overigens alweer terug voor reparatie omdat hij continu hing.
Je hebt helemaal gelijk. Bungie moet gewoon niet reageren. Naar wat ik zie is gewoon een 720p game, met selective/adaptive AA, en dus soms staat de AA helemaal uit.RoccoS schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:35:
[...]
Ik word zo moe van dit soort verhalen. Er worden miljoenen uitgegeven om een game te ontwikkelen, er werken tientallen zo niet honderden technisch begaafde,ervaren en getalenteerde mensen aan, en dan komt een knul op een forum die met zijn lineaaltje pixels op zijn scherm opmeet vertellen dat er niks van klopt. Misschien kan deze gozer bij de Consumentenbond gaan werken, die komen ook altijd met dat soort onzinnige conclusies op basis van natte-vinger onderzoek.
Ach laat ze maar lekker lullen, vast de wereld in geroepen door een Sony-fanboy, die bang is dat door HALO3 de X360 beter gaat verkopen.
En wat dan nog? Op mijn scherm ziet het er prima uit, afgezien van 1 level die wel wat veel jaggies had.
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 28-09-2007 12:30 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Worden de nieuwe Xbox360'en (Elite en Halo Pack) ondertussen standaard geleverd met de BenQ drive?
Ik heb begrepen dat de BenQ een stuk stiller is dan de Hitachi en Samsung drives. Heeft iemand deze drives al eens naast elkaar gehoord en kan hij/zij bevestigen dat er inderdaad een significant verschil is?
Ik heb begrepen dat de BenQ een stuk stiller is dan de Hitachi en Samsung drives. Heeft iemand deze drives al eens naast elkaar gehoord en kan hij/zij bevestigen dat er inderdaad een significant verschil is?
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Heb de Halo pack met Benq drive en mijn oude is de Samsung drive. Persoonlijk ervaring is, dat de Benq drive iets snellen laad en tijdens spinnen en laden, maakt hij iets minder geluid. Maar er is geen groot verschil.FullThrottle schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:23:
Worden de nieuwe Xbox360'en (Elite en Halo Pack) ondertussen standaard geleverd met de BenQ drive?
Nogmaals dit is mijn persoonlijk ervaring, heb het zelf gisteren getest met beide xbox360 aan en tijdens het laden en spinnen. Moet wel zeggen dat het verschil in dashboard groter is. Maar dit komt meer door de fans.
Kom net terug van de winkel. Even Xbox Live Gold aangeschaft want de oude was verlopen.
Nu vroeg ik aan de balie meestal gewoon om een x aantal maanden Live Gold en kreeg dan zo'n kaartje mee met zo'n code erop. Nu kreeg ik heel het Xbox 360 doosje mee, want volgens mij alleen als promotiemateriaal in de schappen ligt om aan te geven dat je in die winkel Xbox Live kan kopen.
Dus vroeg me af wat nu de "normale" gang van zaken is. Dus of je inderdaad alleen dat kraskaartje mee hoort te krijgen of dat je die dvd-doos mee krijgt...
Nu vroeg ik aan de balie meestal gewoon om een x aantal maanden Live Gold en kreeg dan zo'n kaartje mee met zo'n code erop. Nu kreeg ik heel het Xbox 360 doosje mee, want volgens mij alleen als promotiemateriaal in de schappen ligt om aan te geven dat je in die winkel Xbox Live kan kopen.
Dus vroeg me af wat nu de "normale" gang van zaken is. Dus of je inderdaad alleen dat kraskaartje mee hoort te krijgen of dat je die dvd-doos mee krijgt...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
volgens mij die doos... heb er ook eentje thuis liggen...
Ik ook.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
Heb eergisteren samen met Halo 3 ook 12mnd live gold er bijgenomen en heb ook het "dvd" hoesje mee gekregen.FeaR1986 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:41:
Kom net terug van de winkel. Even Xbox Live Gold aangeschaft want de oude was verlopen.
Thx. elk verschil is mooi meegenomen. Bovendien is in mijn ervaring de Samsung weer merkbaar stiller dan de Hitachi die ik nu heb. (echter wel storingsgevoeliger) Maar wat bedoel je precies met "het verschil in dashboard"? Bedoel je dat hij dan sneller reageert?sekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:29:
[...]
,.... Moet wel zeggen dat het verschil in dashboard groter is. Maar dit komt meer door de fans.
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Dat hij in de dashboard stukken stiller is, omdat er bij mij andere fans inzitten.FullThrottle schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:53:
[...]
Thx. elk verschil is mooi meegenomen. Bovendien is in mijn ervaring de Samsung weer merkbaar stiller dan de Hitachi die ik nu heb. (echter wel storingsgevoeliger) Maar wat bedoel je precies met "het verschil in dashboard"? Bedoel je dat hij dan sneller reageert?
Word absoluut met DVD hoesje aangeleverd.FeaR1986 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:41:
Dus of je inderdaad alleen dat kraskaartje mee hoort te krijgen of dat je die dvd-doos mee krijgt...
waar helaas geen drager in zit waar je een cd in kan doen...FullThrottle schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:03:
[...]
Word absoluut met DVD hoesje aangeleverd.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb gisteren Skate gekocht en er meteen een goeie sessie tegenaan gegooid. Even een paar puntjes die me tot nu toe zijn opgevallen:
- De intro van de carreer mode is een van de origineelste die ik sinds tijden heb gezien.
- Heel de stad voelt erg groot aan en zit echt stampvol met coole spots. Wist in het begin gewoon ook niet wat ik wilde. Er zijn zo veel vette plekken waar je kunt skaten dat het in het begin gewoon overwhelming is. Je krijgt meteen het gevoel dat het heel lang gaat duren voordat je op de stad bent uitgekeken.
- Stoeprandjes en traptreden doen je soms smachten naar een optie om gewoon rond te kunnen lopen.
- De cameraview is net iets te onoverzichtelijk. Door de lage stand is het vaak moeilijk orienteren, omdat je charachter vaak het beeld blokkeert. Op momenten dat je achtervolgt wordt door beveiliging zoomt de camera ook wel eens uit. En op dit soort momenten besef je pas echt hoe relaxt het zou zijn geweest als er meerdere camerastandpunten gekozen konden worden.
- Toen ik de demo had gespeelt was ik echt helemaal weg van de controls. Maar na een paar missies te hebben gedaan merk ik nu ook de downside. Het kan namelijk zeer frustrerend zijn om een specifieke flip eruit te gooien op het juiste moment. Maargoed oefening baart kunst en bovendien geeft het enorm veel voldoening als het lukt.
- Filmpjes bekijken van andere Skate spelers via xbox live is een leuke feature, welke bovendien erg inspirerend werkt.
Ondanks de minpuntjes vind ik dit toch wel de vetste skateboard game die ik tot nu toe heb gespeelt.
- De intro van de carreer mode is een van de origineelste die ik sinds tijden heb gezien.
- Heel de stad voelt erg groot aan en zit echt stampvol met coole spots. Wist in het begin gewoon ook niet wat ik wilde. Er zijn zo veel vette plekken waar je kunt skaten dat het in het begin gewoon overwhelming is. Je krijgt meteen het gevoel dat het heel lang gaat duren voordat je op de stad bent uitgekeken.
- Stoeprandjes en traptreden doen je soms smachten naar een optie om gewoon rond te kunnen lopen.
- De cameraview is net iets te onoverzichtelijk. Door de lage stand is het vaak moeilijk orienteren, omdat je charachter vaak het beeld blokkeert. Op momenten dat je achtervolgt wordt door beveiliging zoomt de camera ook wel eens uit. En op dit soort momenten besef je pas echt hoe relaxt het zou zijn geweest als er meerdere camerastandpunten gekozen konden worden.
- Toen ik de demo had gespeelt was ik echt helemaal weg van de controls. Maar na een paar missies te hebben gedaan merk ik nu ook de downside. Het kan namelijk zeer frustrerend zijn om een specifieke flip eruit te gooien op het juiste moment. Maargoed oefening baart kunst en bovendien geeft het enorm veel voldoening als het lukt.
- Filmpjes bekijken van andere Skate spelers via xbox live is een leuke feature, welke bovendien erg inspirerend werkt.
Ondanks de minpuntjes vind ik dit toch wel de vetste skateboard game die ik tot nu toe heb gespeelt.
Die ik hier heb liggen wel...wel een iets ander drukpunt dan een normale game, maar toch handig zo'n extra doosje.Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:05:
[...]
waar helaas geen drager in zit waar je een cd in kan doen...
Wel typisch dat ik de vorige keren niet dat doosje mee heb gekregen. Maar aan de andere kant zou ik ook niet weten wat ik met 5 van die doosjes zou moeten
Ik moet zeggen dat die herhalings functe van Halo 3 ECHT heel geil is. Als dat het goede woord is. Maar het is toch wel een beetje de natte droom van iedere wannabe movie maker. Iedereen kan nu Pro lijken door al je onmogelijkste kills achter elkaar te zetten. Goed gevonden waarom heeft niemand dat eerder gemaakt?(als ik naar de miljoenen counterstrike filmpjes kijk denk ik toch wel dat er een duidelijke behoefte was).
Oh en de 360 is echt geweldig
perfecte aanvulling op mijn pc games(Civ,Total War, Gal Civ&Team fortress2 al ga ik de orange box kopen voor mijn 360 omdat het lekkerder knallen is vannuit je bank....en mijn pc niet optimale fps haalt met TF2)
Oh en de 360 is echt geweldig
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
sekeroglan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:01:
[...]
Dat hij in de dashboard stukken stiller is, omdat er bij mij andere fans inzitten.

Wou halo 3 er in doen, want die LE box vertrouw ik nietFeaR1986 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:17:
[...]
Die ik hier heb liggen wel...wel een iets ander drukpunt dan een normale game, maar toch handig zo'n extra doosje.
Wel typisch dat ik de vorige keren niet dat doosje mee heb gekregen. Maar aan de andere kant zou ik ook niet weten wat ik met 5 van die doosjes zou moeten
Btw nog meer mensen die in de Call of Duty 4 beta zitten? Kreeg zojuist dit mailtje:
"Congratulations on being selected to participate in the public multiplayer BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare.
Your Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA Token is:
25cijfers"
"Congratulations on being selected to participate in the public multiplayer BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare.
25cijfers"
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Heb deze key geprobeerd maar hij werkt niet!!!Postius schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:49:
"25cijfers"
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 14:53 ]
Proficiat!Postius schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:49:
Btw nog meer mensen die in de Call of Duty 4 beta zitten? Kreeg zojuist dit mailtje:
Je kan nog welgeteld 1 dag spelen tot de BETA (die al een maandje bezig is) eindigt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck
voor 2 dagen nog ofzo ?Postius schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:49:
25cijfers"
Goed nieuws, mensen:
Er schijnen 65nm Premiums in omloop te zijn!
Er is zelfs "bewijs"!!
Dus als je een Xbox 360 Halo 3 Pack hebt, check dan ff de link en vergelijk je bevindingen!
M'n twijfel tussen een Halo 3 Pack en een Elite is helaas weer opgelaaid... Ik wilde eerst een 0730 of 0728 Elite hebben (en gevonden), maar ik kan nu ook gaan voor een 0734 Halo 3 Pack, als die er überhaupt al zijn...
Welke batch nummers hebben jullie gezien?

Er is zelfs "bewijs"!!
Dus als je een Xbox 360 Halo 3 Pack hebt, check dan ff de link en vergelijk je bevindingen!
M'n twijfel tussen een Halo 3 Pack en een Elite is helaas weer opgelaaid... Ik wilde eerst een 0730 of 0728 Elite hebben (en gevonden), maar ik kan nu ook gaan voor een 0734 Halo 3 Pack, als die er überhaupt al zijn...
Al dat gezeur of 360 chips enzo.. maak het nou uit wat je hebt.
Verwijderd
Ik vraag me af of die 65nm chip nu echt zoveel uit gaat maken. Het RROD probleem wordt veroorzaakt door de te hete GPU, en voor zover ik weet is die voorlopig nog 90nm. Die 65nm CPU zal wel wat koeler zijn ja, maar of het daar nou zoveel stiller van wordt?
Wel leuk qua stroomverbruik, natuurlijk.
Wel leuk qua stroomverbruik, natuurlijk.
Nou idd, wordt er wel een beetje flauw van zo......Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:31:
Al dat gezeur of 360 chips enzo.. maak het nou uit wat je hebt.
Elke pagina gaat het wel over 65Nm, BenQ, HDMI, LOT nr's, enz.
Mensen koop gewoon zo'n ding en geniet er nou eens van.
Mocht het niet goed zijn heb je een garantietermijn van 2 jaar, dus so what?
Pfffffffff.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
garantie was toch verlengt naar 3 jaar door microsoft???Electra schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:55:
[...]
Nou idd, wordt er wel een beetje flauw van zo......
Elke pagina gaat het wel over 65Nm, BenQ, HDMI, LOT nr's, enz.
Pfffffffff.
Nou sorry hoor, maar na 2 jaar na de release verwacht je toch wel dat er een stuk minder uitval zou zijn. Ik lees geregeld verhalen hier, xboxworld forums en op FOK! van mensen waar een nieuwe 360 binnen een week of RROD's geeft of bekraste DVD's. Dat vind ik wel een kwalijke zaak. En 3 jaar garantie tegenwoordig, dat is wel fijn maar een defect produkt blijft toch minder leuk.Electra schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:55:
Pfffffffff.
Verwijderd
Weet iemand of je bij de actie bij xboxhome met vier spellen, je wel een recente xbox krijgt zonder de problemen?
lees eerst eens het topic door dan vind je genoeg reacties van mensen die het pakket net binnen hebben en de releasedate.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:12:
Weet iemand of je bij de actie bij xboxhome met vier spellen, je wel een recente xbox krijgt zonder de problemen?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Als je een paar posts terug leest kun je hier het een en ander over lezen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:12:
edit:
spuit-11
spuit-11
Om je even sneller op gang te helpen: http://gathering.tweakers...message/28803675#28803675
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 16:18 ]
Net DiRT en Eragon uitgespeeld op mijn bijna launch console die nog nooit problemen heeft gegeven!

bah ik dacht dat ze nog een tijdje zouden uitstellen met dit, heb ik juist vandaag een elite aangeschaft.Jobbie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:28:
Goed nieuws, mensen:
Er schijnen 65nm Premiums in omloop te zijn!
![]()
Er is zelfs "bewijs"!!
Ik zag op Dynabyte.nl dat er van 1 of ander merk een HDMI kabel was voor 19.95 en er stond bij speciaal voor PS3. Aangezien de prijs wel lekker is, maakt toch geen moer uit of je die op je 360 of PS3 aansluit, HDMI = HDMI. Of heb ik het mis?
oeps
[ Voor 98% gewijzigd door FullThrottle op 28-09-2007 17:59 ]
Ik heb even voor je gekeken bij de voorraad die ik hier verkoop.Jobbie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:28:
,... maar ik kan nu ook gaan voor een 0734 Halo 3 Pack, als die er überhaupt al zijn...
Halo pack: LOT NO: 0736
Elite: LOT NO: 0726
Forza bundel: 0718
Mijn vraag aan jouw is meteen wat het verschil is tussen de Elite 0726 en de 0728/0730 die jij blijkbaar per se wil hebben.
Welkom in de wondere wereld van Marketing.Kaap schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:03:
Ik zag op Dynabyte.nl dat er van 1 of ander merk een HDMI kabel was voor 19.95 en er stond bij speciaal voor PS3. Aangezien de prijs wel lekker is, maakt toch geen moer uit of je die op je 360 of PS3 aansluit, HDMI = HDMI. Of heb ik het mis?
Men neme een gewoon product, plakken er op: Special design for/Tested in use with/blabla
En hup, 50% op de prijs
weet er iemand hier of er ergens in nederland een zwarte HD-DVD speler voor mijn elite te koop is?
Ik heb op internet gezocht ik kon alleen een foto vinden meer niet.
Verwijderd
Ook al gekeken, maar er schijnen er maar iets van 500 gemaakt zijn speciaal voor een bepaald team dat ergens aan gewerkt had (dacht halo 3)EcK0 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:41:
weet er iemand hier of er ergens in nederland een zwarte HD-DVD speler voor mijn elite te koop is?
Dus misschien ooit voor veel op ebay ofzo.
@ hieronder, niet heel speciaal, gewoon de legendary edition. (denk ik want ik kan geen externe plaatjes hier zien)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 17:56 ]
Verwijderd
Is dit speciaal?
http://www.dixons.nl/De_o...360).SW06730/default.aspx
Dé gelimiteerde uitgave van Halo 3, inclusief de Spartaanse helm! LET OP! Zo lang de voorraad strekt!
http://www.dixons.nl/De_o...360).SW06730/default.aspx
Dé gelimiteerde uitgave van Halo 3, inclusief de Spartaanse helm! LET OP! Zo lang de voorraad strekt!
Het verbaast je dat Microsoft zelf iets bedacht heeft?Postius schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:26:
Ik moet zeggen dat die herhalings functe van Halo 3 ECHT heel geil is. Als dat het goede woord is. Maar het is toch wel een beetje de natte droom van iedere wannabe movie maker. Iedereen kan nu Pro lijken door al je onmogelijkste kills achter elkaar te zetten. Goed gevonden waarom heeft niemand dat eerder gemaakt.
Eerlijk gezegd is het nogal moeilijk, in een interview met een ontwikkelaar gaf deze aan dat het meerendeel van de ontwikkeltijd hierin is gaan zitten.
Ik ben zojuist begonnen met het spelen van HALO3, maar wat me opvalt is dat mijn front speakers bijna geen geluid van het geweer afgeven.
Ligt het aan het spel? Speakers, welke het normaal altijd probleemloos doen
Speakers (z-5500) zit met Optical op de XBOX en geeft DD aan.
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Ik heb al een aantal ervaringen gelezen van mensen met een Elite 0726 die krassen hebben gemaakt!FullThrottle schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:19:
[...]
Ik heb even voor je gekeken bij de voorraad die ik hier verkoop.
Mijn vraag aan jouw is meteen wat het verschil is tussen de Elite 0726 en de 0728/0730 die jij blijkbaar per se wil hebben.
Verder wel weer goede ervaringen gelezen van mensen met een 0728 of een 0730... vandaar.
Trouwens, ik kom er net achter, nadat ik zelf ook een paar winkels in Z'meer af ben geweest, dat die Halo pack met 0736, dubbel gestickerd zijn op de verpakking. Als je kijkt naar het serienummer (dus op de console zelf) zie je dat het een 0730 is... Bij de intertoys kwam ik een 0732 tegen, dus we komen al wel in de buurt.
Ik kan het me trouwens voorstellen dat voor mensen die al een X360 hebben, dit soort posts erg oninteressant zijn, maar door Halo 3 zullen veel meer mensen een X360 gaan halen... Dus kunnen we ze een handje helpen met wat info over which 360 to get!
ja ik heb ergens op de official forums gelezen dat de center speaker niet werkt. Halo 3 is een geweldige game, maar er zitten een paar vervelende foutjes in.the-spawn schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:03:
Ik ben zojuist begonnen met het spelen van HALO3, maar wat me opvalt is dat mijn front speakers bijna geen geluid van het geweer afgeven.
Ik weet toch echt voor 100% zeker dat er uit mijn center speaker wel geluid komt.DarkShadow schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:13:
[...]
ja ik heb ergens op de official forums gelezen dat de center speaker niet werkt. Halo 3 is een geweldige game, maar er zitten een paar vervelende foutjes in.
Maar kan ook zijn dat mijn receiver dat forceerd...
Edit:
Persoonlijk snap ik niet waarom er zo veel mensen problemen hebben met het loslaten van schijfjes in de Limited Edition. De mijne zitten echt muurvast.... en op dit moment verblijft het Halo 3-schijfje toch in de dvd-drive van mijn XboxMars18 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:48:
[...]
Wou halo 3 er in doen, want die LE box vertrouw ik niet
[ Voor 33% gewijzigd door FeaR op 28-09-2007 20:40 ]
lijkt me sterk want 2 weken geleden lagen er bij een mediamarkt een stuk of 20 zwarte hd-dvd playersVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:50:
[...]
Ook al gekeken, maar er schijnen er maar iets van 500 gemaakt zijn speciaal voor een bepaald team dat ergens aan gewerkt had (dacht halo 3)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Serieus? Jammer dat ik ze gemist heb..Phusebox schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:48:
[...]
lijkt me sterk want 2 weken geleden lagen er bij een mediamarkt een stuk of 20 zwarte hd-dvd players
Ik had DIT gelezen en ging r van uit ze niet zouden komen..
Ik heb ook een Z-5500, en uit alle speakers komt vol geluidDarkShadow schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:13:
[...]
ja ik heb ergens op de official forums gelezen dat de center speaker niet werkt. Halo 3 is een geweldige game, maar er zitten een paar vervelende foutjes in.
EDIT: Excuus, ik heb een Z-5450
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 28-09-2007 21:51 ]
Verwijderd
Als je hem op PLII Movie zet klinken wapen geluiden het hards uit de frontspeaker, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan..the-spawn schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:03:
Idd Ulekai. dat scheelt wel.
maar is niet zoals ik wil.
Maarja,we zien wel
Maarja,we zien wel
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Hier geen problemen, heb ook een Z5500 en aangesloten via opticalthe-spawn schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:38:
Idd Ulekai. dat scheelt wel.
Maarja,we zien wel
kan iemand me vertellen in hoe verre ik dvds (losse files) en hd-content via het netwerk kan afspelen op de 360
Ik snap er niks meer van... ik had ergens iets gehoort over een update die vandaag zou komen waardoor dit mogelijk zou zijn maar hoor/lees er nu niks meer over.
Ik gebruik nu een xbox 1 als media center voor dvds en zou nu bij aanschaf van een nieuwe LCD dus een 360 willen gaan gebruiken met HDMI kabel en hd-content die ik stream vanaf een andere computer op het netwerk...kan dat? en losse dvd files? (ts_video dir)
Ik gebruik nu een xbox 1 als media center voor dvds en zou nu bij aanschaf van een nieuwe LCD dus een 360 willen gaan gebruiken met HDMI kabel en hd-content die ik stream vanaf een andere computer op het netwerk...kan dat? en losse dvd files? (ts_video dir)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
HD content stream ik gewoon via media center, maar het is mij nog niet gelukt om dvd files te streamen.FireFoz schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:14:
kan iemand me vertellen in hoe verre ik dvds (losse files) en hd-content via het netwerk kan afspelen op de 360Ik snap er niks meer van... ik had ergens iets gehoort over een update die vandaag zou komen waardoor dit mogelijk zou zijn maar hoor/lees er nu niks meer over.
Verwijderd
Net even de Jericho demo gespeeld, beetje de Darkness look.
Of het spel wat gaat worden weet ik niet, vind een beetje vaag tot dusver.
Of het spel wat gaat worden weet ik niet, vind een beetje vaag tot dusver.
ik heb van de week fifa 2008 via internet besteld en per ongeluk 2x aangeklikt. Ik bied dus fifa 2008 nog gesealed in plastic aan via vraag en aanbod
vraag en aanbod link
vraag en aanbod link
Kun je hem niet gewoon terugsturen? aangezien die nog geseald is?bolleh schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 08:01:
ik heb van de week fifa 2008 via internet besteld en per ongeluk 2x aangeklikt. Ik bied dus fifa 2008 nog gesealed in plastic aan via vraag en aanbod
vraag en aanbod link
Verwijderd
nu alweer verkocht?bolleh schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 08:01:
vraag en aanbod link
ad is alweer weg
Verwijderd
Omdat in de nieuwere al 65 nm chips zitten.FullThrottle schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:19:
[...]
Ik heb even voor je gekeken bij de voorraad die ik hier verkoop.
Je hebt gelijk, de Halo packs zijn inderdaad dubbel gestickerd. Wat betreft de Elite heb ik nog even verder gekeken (aangezien dat de vervanger word van mijn huidige premium met kuren). Ik heb in de vitrine ook een Elite 0727 staan. Nu heeft de 0726 een BenQ DVD maar de 0727 een Hitachi. Productie datum van beide modellen in juni. De Halo packs begin Augustus.Jobbie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:04:
[...]
Ik heb al een aantal ervaringen gelezen van mensen met een Elite 0726 die krassen hebben gemaakt!
Verder wel weer goede ervaringen gelezen van mensen met een 0728 of een 0730... vandaar.
Trouwens, ik kom er net achter, nadat ik zelf ook een paar winkels in Z'meer af ben geweest, dat die Halo pack met 0736, dubbel gestickerd zijn op de verpakking. Als je kijkt naar het serienummer (dus op de console zelf) zie je dat het een 0730 is... Bij de intertoys kwam ik een 0732 tegen, dus we komen al wel in de buurt.
Als in de 0728 inderdaad de 65 nm chips zitten dan hoop ik dat ik die hier snel heb en dat deze dan ook de BenQ drive heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door FullThrottle op 29-09-2007 11:38 ]
Ik wou dat dat zo was! Helaas is het 65nm verhaal hetzelfde voor de Elite, dus alleen vanaf week 34 ofwel lotnr. 0734 hebben ze de 65nm CPU.FullThrottle schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:35:
[...]
Je hebt gelijk, de Halo packs zijn inderdaad dubbel gestickerd. Wat betreft de Elite heb ik nog even verder gekeken (aangezien dat de vervanger word van mijn huidige premium met kuren). Ik heb in de vitrine ook een Elite 0727 staan. Nu heeft de 0726 een BenQ DVD maar de 0727 een Hitachi. Productie datum van beide modellen in juni. De Halo packs begin Augustus.
Als in de 0728 inderdaad de 65 nm chips zitten dan hoop ik dat ik die hier snel heb en dat deze dan ook de BenQ drive heeft.
Maar, voor de Elite heb ik niet jonger gezien dan de 0728.
Voor mij is het iig. wel een stuk duidelijker geworden... het wordt een Halo 3 pack Premium...

Prijsverschil, maar ook vooral kwaliteitsverschil duwen me meer naar de Premium toe...
En die 100 gig extra ga ik toch niet gebruiken... ook niet voor Video Market Place...
Kan ik beter een 500gig externe HDD eraan hangen...
De Future Zone in Z'meer krijgt er maandag nog een paar binnen en ik ben benieuwd welke batch dat is... MM had alleen maar dubbel gestickerde 0736 (dus 0730)...
Ik hoop dat ik me nog genoeg kan beheersen om op een 0734 te wachten...
Als je een Dolby Digital 5.1 spel hebt, en een Dolby Digital 5.1 versterker, ga je hem toch niet op Dolby Pro-Logic II zetten? Laatstgenoemde maakt namelijk zelf een 5.1 signaal van het binnengekomen signaal, dus minder natuurgetrouw en ook niet de "bedoeling".Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:57:
[...]
Als je hem op PLII Movie zet klinken wapen geluiden het hards uit de frontspeaker, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan..
Ik heb bij mij eens nagekeken.
Heb hier een Elite uit 11-07-2007
LOT no: 0728
BenQ drive
65nm ? hoe zie / merk ik dat?
Ik heb hem nu wel weer gewoon op DD5.1 staan en neem de geweer geluiden en voice maar voor lief
toch wel zonde
Heb hier een Elite uit 11-07-2007
LOT no: 0728
BenQ drive
65nm ? hoe zie / merk ik dat?
Dat klopt, maar het geluid in de front is wel mooier/harder.Exorcist schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:18:
[...]
Als je een Dolby Digital 5.1 spel hebt, en een Dolby Digital 5.1 versterker, ga je hem toch niet op Dolby Pro-Logic II zetten? Laatstgenoemde maakt namelijk zelf een 5.1 signaal van het binnengekomen signaal, dus minder natuurgetrouw en ook niet de "bedoeling".
Ik heb hem nu wel weer gewoon op DD5.1 staan en neem de geweer geluiden en voice maar voor lief
Wedden van wel? 100 euro!Jobbie schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:11:
[...]
En die 100 gig extra ga ik toch niet gebruiken... ook niet voor Video Market Place...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Even een vraagje.. Ik heb een launch 360 (Premium), maar wil deze binnenkort vervangen door een 360 ARCADE (nieuw pakket). Deze zou 65nm zijn en een HDMI-out hebben. Wanneer komen deze op de markt en is al bekend of deze nieuwe series een BenQ-drive hebben?
Hoop dat Microsoft ooit nog eens overstapt van games op dvd naar games op de HD.
Vind het lawaai soms irritant worden.
Games op de hd zal vast niet gaan lukken ivm beveiligingen etc.
Vind het lawaai soms irritant worden.
Games op de hd zal vast niet gaan lukken ivm beveiligingen etc.

Whatever.
zijn er nog meer eigenaren met een wireless headset ? ik heb deze gekocht voornamelijk omdat die standaard headset pijn aan me hoofd deed. Nu heb ik die wireless maar vind ik eigenlijk de microfoon niet al te best... ik moet bijna schreeuwen door dat ding of heb ik hem verkeerd op of zo ?
Diagnose Specialist Ford
De savegames die je met je premium op je hd opslaat kan je niet backuppen dmv je pc toch?
Ik zit namelijk te twijfelen om een memorycard erbij te kopen, voor het geval dat mijn xbox een keer kapot gaat. Want dan ben je al je savegames kwijt toch, of wordt dit via je profiel op xboxlive gebackupd (schrijf je dat zo
?).
Lijkt mij namelijk erg vervelend dat er net wat gebeurd als je je savegame aan het opslaan bent en er dan bijvoorbeeld de stroom afgaat, dan ben je blij als je nog een backup hebt. Ik had dat bij mijn psx, die deed ik te vroeg uit, al mijn savegames weg van 2 jaar
Ik zit namelijk te twijfelen om een memorycard erbij te kopen, voor het geval dat mijn xbox een keer kapot gaat. Want dan ben je al je savegames kwijt toch, of wordt dit via je profiel op xboxlive gebackupd (schrijf je dat zo
Lijkt mij namelijk erg vervelend dat er net wat gebeurd als je je savegame aan het opslaan bent en er dan bijvoorbeeld de stroom afgaat, dan ben je blij als je nog een backup hebt. Ik had dat bij mijn psx, die deed ik te vroeg uit, al mijn savegames weg van 2 jaar

Als je Xbox kapot gaat, hoef je de harde schijf niet mee te sturen. Je savegames raak je dus niet kwijt.Waypoint schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:55:
De savegames die je met je premium op je hd opslaat kan je niet backuppen dmv je pc toch?
Ik zit namelijk te twijfelen om een memorycard erbij te kopen, voor het geval dat mijn xbox een keer kapot gaat. Want dan ben je al je savegames kwijt toch, of wordt dit via je profiel op xboxlive gebackupd (schrijf je dat zo?).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Als je echt bang ben voor verlies van gegevens dan zou je deze om je hdd te kopieren, of deze om je memorycard te kopierenWaypoint schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:55:
Ik zit namelijk te twijfelen om een memorycard erbij te kopen, voor het geval dat mijn xbox een keer kapot gaat. Want dan ben je al je savegames kwijt toch, of wordt dit via je profiel op xboxlive gebackupd (schrijf je dat zo?).
Lijkt mij namelijk erg vervelend dat er net wat gebeurd als je je savegame aan het opslaan bent en er dan bijvoorbeeld de stroom afgaat, dan ben je blij als je nog een backup hebt. Ik had dat bij mijn psx, die deed ik te vroeg uit, al mijn savegames weg van 2 jaar![]()
Ik heb er een, ongebruikt tot dusver, maar andere met zo een ding die hebben er geen problemen mee.. Wellicht helpt het om het microfoon ''pookje'' zover mogelijk van je gezicht af te buigen.Kzyto schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:15:
zijn er nog meer eigenaren met een wireless headset ? ik heb deze gekocht voornamelijk omdat die standaard headset pijn aan me hoofd deed. Nu heb ik die wireless maar vind ik eigenlijk de microfoon niet al te best... ik moet bijna schreeuwen door dat ding of heb ik hem verkeerd op of zo ?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 14:25 ]
ff potje spelen online ?bolleh schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 08:01:
vraag en aanbod link
Niet alles gevolgd in thread hier, maar wou dit toch even posten. Halo3-pack (premium) uit Mediamarkt te Gent (België) :
* lotnr 0736 - heeft Benq drive
* maar onder die sticker zit andere met lots 0731
Welke cpu heb ik dan? Mijn Xbox360 is in elk geval niet bijster veel stiller dan mijn oudere Premium. De fans zijn de DC Brushless types, die bekend staan om niet de stilste te zijn.
Welke cpu heb ik dan? Mijn Xbox360 is in elk geval niet bijster veel stiller dan mijn oudere Premium. De fans zijn de DC Brushless types, die bekend staan om niet de stilste te zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door lapino op 29-09-2007 14:44 ]
Verwijderd
Ik heb het xbox 360 pakket ontvangen nu met 4 games. Alleen splintercell is de disk helemaal bekrast en zegt hij dat ik hem in een xbox 360 console moet doen terwijl hij in een xbox 360 zit 
Ook was de garantiezegel al verbroken....
Ook was de garantiezegel al verbroken....
MetroidPrime schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:08:
[...]
Als je Xbox kapot gaat, hoef je de harde schijf niet mee te sturen. Je savegames raak je dus niet kwijt.
Ah okee, beide wist ik eigenlijk niet. Maarja dan moet dus je HD dus echt kapot zijn wil je alles kwijtraken, of net toevallig de stroom eraf raken. Mijn idee was gewoon een memorycard te kopen (ik heb al een premium) en dan kan ik daar toch wel mijn savegames heen kopieeren vanaf de xbox hardeschijf? Of heb je daar ook die dure kabels voor nodigVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:20:
[...]
Als je echt bang ben voor verlies van gegevens dan zou je deze om je hdd te kopieren, of deze om je memorycard te kopieren

Verwijderd
Zijn er mensen die een Halo 3 pack in eindhoven hebben gekocht die kunnen vertellen welk lotnummer ze hebben?
Hoe duur was dat halo pack in de MM in Gent?
Waarschijnlijk 90nm, voor zover ik weet zijn ze vanaf lot 734 met 65nm. Je kan hier lezen hoe je het zeker weet.lapino schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:20:
Niet alles gevolgd in thread hier, maar wou dit toch even posten. Halo3-pack (premium) uit Mediamarkt te Gent (België) :
Hoe duur was dat halo pack in de MM in Gent?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 16:33 ]
Volgens Engadget zijn er eindelijk 360's met 65nm chips op de markt gekomen:
http://www.engadget.com/2...-starting-to-trickle-out/
Het gaat vooralsnog om de Halo 3 special edition 360's.
http://www.engadget.com/2...-starting-to-trickle-out/
Het gaat vooralsnog om de Halo 3 special edition 360's.
Verwijderd
Je kan de memorycard als back up gebruiken voor je savegames, alle andere content die je gekocht heb kun je naderhand nog enkele keren downloaden.Waypoint schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:24:
[...]
[...]
Ah okee, beide wist ik eigenlijk niet. Maarja dan moet dus je HD dus echt kapot zijn wil je alles kwijtraken, of net toevallig de stroom eraf raken. Mijn idee was gewoon een memorycard te kopen (ik heb al een premium) en dan kan ik daar toch wel mijn savegames heen kopieeren vanaf de xbox hardeschijf? Of heb je daar ook die dure kabels voor nodig?
En hoe het zit met je eventuele achievements die je gehaald heb weet ik niet zeker, volgens mij blijven die op de server van xbox staan samen met je account.
Sta nu met fifa 08 4e van de wereld
58 wins 6 loss
58 wins 6 loss
WowMars18 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:29:
Sta nu met fifa 08 4e van de wereld
58 wins 6 loss
Dit topic is gesloten.