respect man, echt knapMars18 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:29:
Sta nu met fifa 08 4e van de wereld
58 wins 6 loss
Ja gaat aardig
Misschien komen er nog wel wat prijzen van microsoft ofzo.
om af te sluiten 59 wins, en nu naar het echte voetbal toe lol
Moet op zich de 100 wins kunnen halen en dan 10 wedstrijden verliezen ofzo.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor mn gevoel maken sommige discs meer lawaai dan anderen. 
Heeft iemand dezelfde ervaringen?
Forza 2/GRAW/GRAW2 zijn stiller dan: Halo3/PGR3
Whatever.
Vanmiddag bij de Mediamarkt geweest in Middelburg. De Halo 3 packs daar hadden Lotnummer: 0736 maar inderdaad waren deze stickers over een andere heengeplakt. En wat we eerder al gelezen hadden, op de doos staat inderdaad HDMI aangegeven.
De Elite's daarzo zaten overigens op lotnummer 0726.
Kon er helaas geen meenemen, mijn Wii moet ik eerst verkopen.
krijg net een mailtje van bol.com dat ze per abuis 2 exemplaren hebben opgestuurd, toch mijn fout niet dusiceme schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:20:
[...]
Kun je hem niet gewoon terugsturen? aangezien die nog geseald is?
verwijderd door t.net, blijkbaar mag retail software niet verhandeld worden oid, maargoed ik kan em kosteloos retournerenVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:37:
[...]
nu alweer verkocht?
ad is alweer weg
Verwijderd
Hoe duur waren de Elites en Halo 3 packs daar?Kaap schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:11:
Vanmiddag bij de Mediamarkt geweest in Middelburg. De Halo 3 packs daar hadden Lotnummer: 0736 maar inderdaad waren deze stickers over een andere heengeplakt. En wat we eerder al gelezen hadden, op de doos staat inderdaad HDMI aangegeven.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 20:38 ]
Te duurVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:38:
[...]
Hoe duur waren de Elites en Halo 3 packs daar?
379,- voor Halo 3 pack
449,- voor Elite
Mediamarkt Middelburg staat erom bekend niet vaak te stunten met dergelijke artikelen.
Heb ff een klein vraagje: Ik ben van plan Halo 3 te gaan kopen.
Ik heb Halo 1 op de PC gespeelt maar nog niet halo 2. Als ik halo 2 koop voor de xbox kan ik hem dan ook spelen op de 360 (is die backwards compatible ?). Wil namelijk het hele verhaal weten
Ik heb Halo 1 op de PC gespeelt maar nog niet halo 2. Als ik halo 2 koop voor de xbox kan ik hem dan ook spelen op de 360 (is die backwards compatible ?). Wil namelijk het hele verhaal weten
Ja, Halo 2 is backwards compatible, en dat had je gewoon hier kunnen vinden.Pirate-Bozz schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:50:
Heb ff een klein vraagje: Ik ben van plan Halo 3 te gaan kopen.
Ja, en ik wacht eigenlijk ook nog tot Splinter Cell: Pandora Tomorrow aan dat lijstje toegevoegd wordt... Spongebob #9237 ja, SC nee...
Splinter Cell: Pandora Tomorrow staat al meer dan een jaar op de BC lijst? Sterker nog, de complete Splinter Cell serie wordt al geruime tijd ondersteund. Ik kon in ieder geval binnen enkele maanden een week na de launch van de 360 mijn exemplaar van Pandora Tomorrow al spelen op de 360.Zinu schreef op zondag 30 september 2007 @ 02:00:
Ja, en ik wacht eigenlijk ook nog tot Splinter Cell: Pandora Tomorrow aan dat lijstje toegevoegd wordt... Spongebob #9237 ja, SC nee...
EDIT: De eerste drie delen van de Splinter Cell serie worden al ondersteund sinds de tweede(!) backwards compatibilty update voor de Xbox 360 die op 9 december 2005 is uitgebracht.
[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 30-09-2007 03:11 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
dit moet mij weer overkomen...
de eerste keer dat ik splintercell double agent in mijn xbox loopt mijn xbox vast
probeer ik het later nog eens zegt ie dat de dvd beschadigd is...
vind ik wel heel erg apart er zit wel een klein krasje op (waarschijnlijk gebeurd in de xbox) maar vind dat eigenlijk niet noemenswaardig om meteen de dvd verrot te verklaren..
maandag maar eens bellen met leverancier van hoe nu verder
de eerste keer dat ik splintercell double agent in mijn xbox loopt mijn xbox vast
probeer ik het later nog eens zegt ie dat de dvd beschadigd is...
vind ik wel heel erg apart er zit wel een klein krasje op (waarschijnlijk gebeurd in de xbox) maar vind dat eigenlijk niet noemenswaardig om meteen de dvd verrot te verklaren..
maandag maar eens bellen met leverancier van hoe nu verder
bij mij maakte crackdown een hoop lawaai, bij de rest viel het me niet echt op.Harmen schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:04:
Voor mn gevoel maken sommige discs meer lawaai dan anderen.
Verkoopt de Bijenkorf ook deze paketten? Nooit geweten!Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:04:
Iemand die weet hoeveel de 360 paketten kosten bij de bijenkorf?
Ik had vandaag mijn batterijen leeg die bij de premium geleverd waren, maar je krijgt die batterijen er haast niet uit
Of ligt dat aan mij? Als je het klepje met batterijen van de controller klikt, kan je die batterijen er niet zo gemakkelijk uit schuiven, dit gaat echt enorm stroef!!
Mijn oude batterijen kreeg ik maar net met een schroevendraaier eruit en nu is hij natuurlijk beschadigd

Mijn oude batterijen kreeg ik maar net met een schroevendraaier eruit en nu is hij natuurlijk beschadigd
Bij mij gaan ze prima, tis natuurlijk duidelijk dat dit niet zo hoort zoals het bij jou gaat.Waypoint schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:24:
Ik had vandaag mijn batterijen leeg die bij de premium geleverd waren, maar je krijgt die batterijen er haast niet uitOf ligt dat aan mij? Als je het klepje met batterijen van de controller klikt, kan je die batterijen er niet zo gemakkelijk uit schuiven, dit gaat echt enorm stroef!!
![]()
Normaal gesproken schuif je ze denk ik met je duimen er zo uit?Bij mij lijkt hij erg stroef/ krap te gaan. mja als ik hem nou wel zou opsturen heb ik geen controller meerSCIxX schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:04:
[...]
Bij mij gaan ze prima, tis natuurlijk duidelijk dat dit niet zo hoort zoals het bij jou gaat.

Damn en ik heb net COD 3 uitgespeeld, volgens mij heb ik nog nooit zo snel een spel uitgespeeld

Bekend probleem... niet iedere batterij heeft precies dezelfde afmetingen.Waypoint schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:24:
Ik had vandaag mijn batterijen leeg die bij de premium geleverd waren, maar je krijgt die batterijen er haast niet uitOf ligt dat aan mij? Als je het klepje met batterijen van de controller klikt, kan je die batterijen er niet zo gemakkelijk uit schuiven, dit gaat echt enorm stroef!!
![]()
Dat met die batterijen heb ik (en vele anderen) ook. Geen zorgen over maken dus!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Vandaag Halo 3 pack gekocht. Box zei 0736 maar console zelf was een 0729.
Halo 3 meteen weer te koop gezet, totaal niet mijn soort spel. Heb zelf Fifa erbij gekocht, damn wat ziet dat er geil uit op mijn Sony Bravia.
Halo 3 meteen weer te koop gezet, totaal niet mijn soort spel. Heb zelf Fifa erbij gekocht, damn wat ziet dat er geil uit op mijn Sony Bravia.
Zijn er ook mensen die problemen hebben met het afspelen van gebrande dual layer DVD's?
Had namelijk gisteren een dual layer dvd gebrand en afgespeeld in de Xbox360
De 1e layer ging zonder problemen, echter bij de omschakeling van layer 1 naar layer 2 ging de Xbox niet meer verder.........
Daarna getest in mijn Sony DVD speler, en die gaat zonder problemen door.
Ligt dit aan de DVD speler van de Xbox?
Had namelijk gisteren een dual layer dvd gebrand en afgespeeld in de Xbox360
De 1e layer ging zonder problemen, echter bij de omschakeling van layer 1 naar layer 2 ging de Xbox niet meer verder.........
Daarna getest in mijn Sony DVD speler, en die gaat zonder problemen door.
Ligt dit aan de DVD speler van de Xbox?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Heb je ook live gekocht ?Kaap schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:46:
Vandaag Halo 3 pack gekocht. Box zei 0736 maar console zelf was een 0729.
kunnen we tegen elkaar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Okee ik snap je reactie, maar nu zit ik wel met een probleem. Mijn varta batterijen zitten dus muurvast (deze zijn gelukkig wel opgeladenMichael Knight schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:25:
[...]
Bekend probleem... niet iedere batterij heeft precies dezelfde afmetingen.Vergelijk het met gloeilampen voor in de auto van bv Halfords vs Philips: Halfords vallen er bij mij bijna uit, terwijl die van Philips lekker strak zitten.
Dat met die batterijen heb ik (en vele anderen) ook. Geen zorgen over maken dus!

Neej nog niet, verdom het om een wireless kaart van 75,- te kopen en een kabel door de kamer is wel erg lang.Mars18 schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:34:
[...]
Heb je ook live gekocht ?
kunnen we tegen elkaar
Zonde, je mist echt al het leuke van die spellen... fifa is zo boring offlineKaap schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:14:
[...]
Neej nog niet, verdom het om een wireless kaart van 75,- te kopen en een kabel door de kamer is wel erg lang.
@waypoint: of je haalt de plastic buitenlaag van de batterijen af. Dat kan op zich ook geen kwaad en dan worden ze net iets dunner.
ik ben van plan om een 360 elite te kopen omdat ik een full hd lcd heb gekocht en dus wel gebruik wil maken van hdmi. maakt het nou echt zo veel uit welke versie ik koop? Ik lees wel steeds posts over dat de 65nm versie ergens staat e.d. maar wat dit nou inhoudt...:?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Is die Wireless kaart van Microsoft (à 60-75 euro) de enige mogelijkheid om draadloos online te gaan, of zijn er goedkopere alternatieven. Kan het bv niet met een eenvoudige USB WLAN adapter ?Kaap schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:14:
[...]
Neej nog niet, verdom het om een wireless kaart van 75,- te kopen en een kabel door de kamer is wel erg lang.
Of kun je de xbox 360 ook via een kabel aan een pc aansluiten die al (draadloos) op internet zit ?
Excuses als dat hier al eens besproken is maar met 40 delen Xbox 360 ervaringen is het voor een nieuweling met de xbox 360 niet echt makkelijk om te zoeken....
Ja kan heel goed.sanook schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 08:40:
[...]
Of kun je de xbox 360 ook via een kabel aan een pc aansluiten die al (draadloos) op internet zit ?
Brug maken bij Netwerk-verbindingen in windows en je bent online met de xbox!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Tuurlijk, je kan een PC met draadloze verbinding deze verbinding laten delen en met een crosscable met de 360 delen. De vraag is of je dit echt wilt? Je moet altijd je PC aan hebben staan om op de 360 online te kunnen spelen.sanook schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 08:40:
[...]
Is die Wireless kaart van Microsoft (à 60-75 euro) de enige mogelijkheid om draadloos online te gaan, of zijn er goedkopere alternatieven. Kan het bv niet met een eenvoudige USB WLAN adapter ?
Excuses als dat hier al eens besproken is maar met 40 delen Xbox 360 ervaringen is het voor een nieuweling met de xbox 360 niet echt makkelijk om te zoeken....
Skate is echt DE verrassing van dit jaar, geweldige game, en ik hou niet eens van skateboarden.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
De Halo 3 packs hebben ook de HDMI aansluiting aan boord. Moet je wel HDMI kabel apart kopen. De Elite kost toch 449,- en dan krijg je wel HDMI kabel en 120GB HD, maar weer geen game erbij.FireFoz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 07:42:
ik ben van plan om een 360 elite te kopen omdat ik een full hd lcd heb gekocht en dus wel gebruik wil maken van hdmi. maakt het nou echt zo veel uit welke versie ik koop? Ik lees wel steeds posts over dat de 65nm versie ergens staat e.d. maar wat dit nou inhoudt...:?
Je kan ook een wireless bridge gebruiken, bijv. een Linksys WRT54GL router met aangepaste firmware (bijv. Tomato). Voordeel hiervan is dat je gelijk meerdere apparaten op de bridge kan aansluiten om van de wireless verbinding gebruik te maken, niet onhandig gezien steeds meer audio/video-apparatuur van internetaansluiting gebruik gaat maken. Het is wel wat lastiger te configureren als je geen verstand van (draadloze) netwerken hebt t.o.v. de Microsoft 360 Wireless adapter, en uiteindelijk ben je niet heel veel goedkoper uit, maar het kan een oplossing zijn.sanook schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 08:40:
[...]
Is die Wireless kaart van Microsoft (à 60-75 euro) de enige mogelijkheid om draadloos online te gaan, of zijn er goedkopere alternatieven. Kan het bv niet met een eenvoudige USB WLAN adapter ?
weet je dat zeker? ik zie dat er namelijk niet bij staan...Kaap schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:42:
[...]
De Halo 3 packs hebben ook de HDMI aansluiting aan boord. Moet je wel HDMI kabel apart kopen. De Elite kost toch 449,- en dan krijg je wel HDMI kabel en 120GB HD, maar weer geen game erbij.
zit 20 gb hdd niet snel vol?
[ Voor 3% gewijzigd door FireFoz op 01-10-2007 09:56 ]
Verwijderd
je moet er van houdenOn_E schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:16:
Skate is echt DE verrassing van dit jaar, geweldige game, en ik hou niet eens van skateboarden.
Verwijderd
Ik heb paar dagen geleden Elite gekocht en daar zit idd een HDMI-kabel bij en ook een Audio Dongle t.w.v. 50 euro.FireFoz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
weet je dat zeker? ik zie dat er namelijk niet bij staan...
Ik gebruik nu een D-Link DI-524 wireless router, waar oa ook al een Nintendo DS Lite gebruik van maakt. Kan ik dan mbv een USB WLAN stick ook de XBox 360 hierop configureren ?RoccoS schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:53:
[...]
Je kan ook een wireless bridge gebruiken, bijv. een Linksys WRT54GL router met aangepaste firmware (bijv. Tomato). Voordeel hiervan is dat je gelijk meerdere apparaten op de bridge kan aansluiten om van de wireless verbinding gebruik te maken, niet onhandig gezien steeds meer audio/video-apparatuur van internetaansluiting gebruik gaat maken. Het is wel wat lastiger te configureren als je geen verstand van (draadloze) netwerken hebt t.o.v. de Microsoft 360 Wireless adapter, en uiteindelijk ben je niet heel veel goedkoper uit, maar het kan een oplossing zijn.
Iemand al toevallig meer info over deze bundel bij de mediamarkt deze week?
De omschrijving is wat vaag:
Halo 3 limited xbox 360 console
xbox 360 game + console
Echter staan op het plaatje 2 controllers. iemand die daar meer over weet?
xbox 360 game + console
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Zie dat de scores voor PGR4 heel positief zijn. Eurogamer en Edge Magazine geven de game een 9.
Was 'm niet van plan aan te schaffen, maar begin nu te twijfelen.....
Stond voor mij al vast, zelfs voor de reviews dat ik deel 4 ook weer zou gaan halen. PGR3 was een van mijn meeste gespeelde X360 launch games.Walkman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:29:
Zie dat de scores voor PGR4 heel positief zijn. Eurogamer en Edge Magazine geven de game een 9.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dit spel lijkt mij te arcade achtig.... Maar ik ben wel blij dat er goede reviews zijn!
Ben benieuwd wat ze van die motoren vinden....
Iig. slechte aanbiedingen deze week!
Ben benieuwd wat ze van die motoren vinden....
Je zou verwachten dat het de olijf groene Halo 3 console is met spel en wellicht extra controler, maar waarom de controlers dan wit zijn begrijp ik ook niet helemaal.....amsterdammertje schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:25:
Iemand al toevallig meer info over deze bundel bij de mediamarkt deze week?
xbox 360 game + console
Iig. slechte aanbiedingen deze week!
[ Voor 67% gewijzigd door SqueakyClean op 01-10-2007 11:00 ]
Ja dat is zeker.. zelfs de nieuwe premiums hebben hdmi. Staat als het goed is vermeld op de doos. De Halo versies schijnen stiller te zijn en minder energie te verbruiken. Ik heb gelezen dat in sommige Halo edities zelfs al de nieuwe 45nm cpu zit.FireFoz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
20gb zit niet zo heel snel vol, tenzij je al je gedownloade demo's er op laat staan..
Weet je zeker dat dat ook het geval is voor de halo 3 bundle? Voor zover ik had begrepen heeft alleen de halo 3 special edition (die groene console) een hdmi poort.
Ik heb zelf vorige week een Elite gehaald. Had geen zin om nog eens maanden te wachten om MISCHIEN een falcon te pakken te krijgen
Ik heb zelf vorige week een Elite gehaald. Had geen zin om nog eens maanden te wachten om MISCHIEN een falcon te pakken te krijgen
On_E schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:16:
Inderdaad, opzich wel jammer dat door Halo 3 andere games automatisch minder aandacht krijgen. Heb er even geen behoefte aan, moet eerst de singleplayer van Halo nog voltoooien, dan Bioshock ook nog en dan pas heb ik weer tijd voor andere games.
Je bedoeld 65nm. Ik verwacht dat de meeste problemen met xboxen over een half jaar tot een jaar vrijwel helemaal over zijn. De enige die dan nog kapot gaan (veelvuldig) zijn oude xbox360's die het gewoon lang hebben uitgehouden. In verhouding zal dat allemaal wel wat meevallen, aangezien verreweg de meeste xbox360's nog verkocht moeten worden. Men zit nu op 11 miljoen en over een paar jaar zal dat op zn minst verdriedubbeld moeten zijn._TP_ schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:00:
[...]
Ja dat is zeker.. zelfs de nieuwe premiums hebben hdmi. Staat als het goed is vermeld op de doos. De Halo versies schijnen stiller te zijn en minder energie te verbruiken. Ik heb gelezen dat in sommige Halo edities zelfs al de nieuwe 45nm cpu zit.
20gb zit niet zo heel snel vol, tenzij je al je gedownloade demo's er op laat staan..
Zie onder...FireFoz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
Ja, weet ik zeker, ik heb een Halo 3 pack versie, dus geen special edition, gister in gebruik genomen en deze heeft de HDMI poort erop zitten.walterg schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:06:
Weet je zeker dat dat ook het geval is voor de halo 3 bundle? Voor zover ik had begrepen heeft alleen de halo 3 special edition (die groene console) een hdmi poort.
Tevens is deze Xbox 360 in het dashboard heel erg stil, pas als ik een spel start begint de BENQ drive geluid te produceren. Ik moet zeggen, gister na enkele uren voelde deze XBox 360 absoluut niet warm aan.
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-10-2007 11:24 ]
Weet je toevallig welk lotnr. je hebt? Ik ga er vanmiddag ook 1 oppikken nl....Kaap schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:23:
[...]
Ja, weet ik zeker, ik heb een Halo 3 pack versie, dus geen special edition, gister in gebruik genomen en deze heeft de HDMI poort erop zitten.
Tevens is deze Xbox 360 in het dashboard heel erg stil, pas als ik een spel start begint de BENQ drive geluid te produceren. Ik moet zeggen, gister na enkele uren voelde deze XBox 360 absoluut niet warm aan.
Toch netjes. Was eerst niet van plan 4 te gaan halen omdat ik dacht dat het niet zoveel extra zou bieden tov 3. maar ben helemaal om. PGR4 wordt de bomWalkman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:29:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De doos zei 0736 maar de console zelf 0729.Jobbie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:36:
[...]
Weet je toevallig welk lotnr. je hebt? Ik ga er vanmiddag ook 1 oppikken nl....
Komt mij veels te snel na Forza 2.Phydomir schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:37:
[...]
Toch netjes. Was eerst niet van plan 4 te gaan halen omdat ik dacht dat het niet zoveel extra zou bieden tov 3. maar ben helemaal om. PGR4 wordt de bom
Ik blijf tot GTA 4 uit komt, alleen Forza 2, Halo 3, Fifa 2008 en Virtua Tennis 3 spelen. Ik koop tot die tijd geen nieuwe games denk.
Alleen nog PES 2008
Forza 2 heb ik pas verkocht. Kon mij niet heel erg bekoren.
Wel een mooi race najaar. RACE 07 komt ook snel uit, PGR4 komt uit en over een maand begint voor mij ook weer een nieuwe seizoen online GTR2 competitie
Met daarnaast ook nog games als Mass Effect, CoD4, Assasins Creed moet ik me in de donkere winter maanden toch wel kunnen vermaken
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik vermaak me voorlopig prima met Skate en Fifa 08, misschien dat ik The Darkness ook nog uit ga spelen als ik er weereens zin in heb.
En eind oktober Virtua Fighter 5 !
En eind oktober Virtua Fighter 5 !
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Sowieso is het een knallend einde van het jaar met veel goede games. Ik ga wat betreft de reviews meestal wel uit van de review scores van Edge Magazine en de nieuwste editie krijgt Halo 3 een 10 (is pas geloof ik de 6e keer dat ze een 10 geven), PGR4 een 9, Skate een 8, Bioshock een 8, Stranglehold een 7.
Te veel goede spellen om bij te benen
Heb mezelf ook gezegd dat ik niets koop tot ik eens m'n andere titels die ik heb aangeschaft en nog niet heb gespeeld uit te spelen. Enige uitzondering op die regel is voor mij GTA4 en Saint's row 2 en die laten nog wat maanden op zich wachten. Van de bovenstaande spellen zal ik over een paar maanden denk ik wel PGR4 en Bioshock aanschaffen....Skate is ook heel goed (op basis van de demo), maar heb het met skategames langzamerhand gehad (ook al is Skate heel erg vernieuwend tov Tony Hawk).
Te veel goede spellen om bij te benen
Brothers In Arms: Hell's Highway, maar dat wordt toch pas 2008
Komende maand Assassin's Creed en Call of Duty 4. Die Stranglehold lijkt me ook heel vet maar elke game kopen zitten er niet in, 60,- is me toch best veel.
Verwijderd
Afgelopen zaterdag Halo3 en Conan gekocht. Heb al een goede 6 uur Conan gespeeld en een uurtje Halo. Conan is eigenlijk een beetje een bijstandsversie van de niet te toppen God Of War maar is zeker leuk te spelen, leuke combo's, niet al te moeilijk, redelijk wat bloed en gore en, hehehe, topless slavinnen die je moet/kan redden, denk dat dit wel het nodige stof omhoog zal doen vliegen elders. Ik bedoel, onthoofden, ontarmen, ontbenen, hectoliters bloed kan wel maar een stel borsten is dan toch teveel voor de tere zieltjes!
Ik zag gisteren Conan staan bij de Bart Smit.. Benelux versie met alleen franse tekst op het doosje

Verwijderd
Hey... kerels.. even een vraagje
Ik ben van plan om een 360 te kopen maar weet eigenlijk niet hoe de besturing eigenlijk werkt.
Een paar keertjes heb ik Dead Rising (deze game is de reden voor me om een MS doos aan te schaffen) op de xbox van een vriend van me gespeeld en ik vond de besturing niet echt lekker werken. Ik bedoel, ik vind het spelen met een toetsenbord en een muis veeeeel beter en nauwkeuriger..
Maar wat vinden jullie daarvan? Misschien went het wel... Hoe zit het eigenlijk met bestuuring in de games zoals Strangehold, Dead Rising, GoW? Kunnen jullie ook van die meesterlijke shots en vette moves maken zoals op de pc? Of werkt het toch veel trager?
Graag wil ik jullie mening horen....
Ik ben van plan om een 360 te kopen maar weet eigenlijk niet hoe de besturing eigenlijk werkt.
Een paar keertjes heb ik Dead Rising (deze game is de reden voor me om een MS doos aan te schaffen) op de xbox van een vriend van me gespeeld en ik vond de besturing niet echt lekker werken. Ik bedoel, ik vind het spelen met een toetsenbord en een muis veeeeel beter en nauwkeuriger..
Maar wat vinden jullie daarvan? Misschien went het wel... Hoe zit het eigenlijk met bestuuring in de games zoals Strangehold, Dead Rising, GoW? Kunnen jullie ook van die meesterlijke shots en vette moves maken zoals op de pc? Of werkt het toch veel trager?
Verwijderd
Het is echt puur een kwestie van gewenning. Ik heb nu een dag of 5 een XBOX en het gaat al stukken beter sinds de tijd dat ik op de XBOX van mijn maat had gespeeld.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:03:
Over het algemeen vind ik een controller heerlijk werken, alleen bepaald type games zijn er minder geschikt voor. En dan kan het per game ook weer verschillen hoe het ingesteld is enzo.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:03:
Bijvoorbeeld Halo 1 en 2 voor de Xbox vind heerlijk besturen met controller. Maar bij de pc versie lijkt het wel weer of je muis aan een elastiek hangt. Daarintegen is Unreal Tournament bijv. weer stukken beter te besturen met een toetsenbord en muis.
Race games vind ik beter gaan met een controller omdat je ook half gas kan geven met de triggers, en het sturen ook analoog. Bij een toetsenbord/muis combo is het dan of wel sturen/gasgeven of niet sturen/gasgeven.
Alleen ik kan nog steeds niet wennen aan het spelen van een RTS als C&C met een controller...
What a fine day for Science! | Specs
Ik ben net ff in Rotterdam langs geweest en ze verkopen ze nog wel. Er stond alleen een Elite voor € 449,-Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:13:
Ja, ik was er een maand geleden maar ben benieuwd naar recente prijzen (bij de Bijenkorf)
Nou heb ik een Maxeda pas (het concern waar de Bij bij hoort) en daarmee krijg ik 15% korting!

Wat blijkt: Op hardware krijg je die korting niet!

Echt vet balen, zeg! 15% is toch maar weer € 67,-...
Ga ik m nu toch maar bij de Dixons halen....
Ik ben altijd een hardcore pc gamer gewees, altijd veel RTS, FPS en uitgebreidde strategische games gedaan(Unreal Tournament, Galactic Civ, Total War etc etc). En heb sinds 2/3 maanden en een 360 erbij gekocht maar het mikken en alles went vrij snel. De controller van de 360 vind ik zelf de fijnste controller die ik in mijn handen heb gehad. Tot voor kort vond ik die van de PS2 verreweg het beste maar ik vind die van de 360 net wat beter in mijn handen liggen.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:03:
Zoals ik al zei het mikken en alles is een kwestie van wennen. Je leert het vrij vlug, in het begin is het pielen en klooien maar daarna gaat het rap. Athans vond ik dan. Tegenwoordig kan ik met Gears of War en Halo 3 toch met de betere meekomen. Het eeuwige argument dat een muis nauwkeuriger is kan je niet tegen op, maar das geen reden een controller af te schrijven. Het grote voordeel voor mij is ook dat online iedereen gelijk is. Waar ik me aan stoorde bij pc shooters is dat iedereen met zijn config zit tekutten om maar zo optimaal mogelijk te spelen. Van die truukjes als explosies uitzetten en allerlei andere dingen waardoor je wel degelijk beter presteerde heb je hier geen last van. Andere dingen kan je op een controller dan weer veel beter. Je kan veel sneller reageren, van wapens wisselen dan dat me ooit op een tobo lukt. En voetbalgames en Racegames spelen ook oneindig veel fijner op een controller. Uiteindelijk vind ik het een bijzonder goede console met veel sterke games en een bijzonder goede aanvulling op mijn pc gaming.
En zeker met de reeks aangekondige/net uitgekomen toppers: Saints Row 2, Army of 2, Mass Effect, Halo 3, Too Human, PGR 4 zit er voor ieder toch wel wat leuks bij.
[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 01-10-2007 15:25 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
net een elite opgehaald bij media markt (arnhem) voor maar 422
Dat is nog goedkoper dan @ de pricewatch, toch wel netjes
Verwijderd
Hier even een update voor mensen die een nieuwe console willen kopen.
Zojuist de Halo 3 bundel even goed bekeken en er zit HDMI op !
Lot NR : 0736
Team : ADUE
Part Nr eindigt op SLP-SZ
Dit geldt dus alleen voor de Premiums gebundeld met het spel Halo 3.
De groene Halo 3 console ( die inmiddels niet meer bij ons te krijgen is ) heeft ook HDMI en is zeer gelimiteerd uitgebracht.
De groene Halo 3 console ( die inmiddels niet meer bij ons te krijgen is ) heeft ook HDMI en is zeer gelimiteerd uitgebracht.
Verwijderd
Die heb ik inmiddels gekocht.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:14:
En ik heb nu ook video via HDMI en audio via optisch dankzij deze accessoire:

De Speed-link Component kabel.
Deze heeft een dunnere aansluiting op de Xbox dan de officiële kabel, het is even drukken maar het ging nèt. En deze kost maar 20 euro ipv de dure audio adapter van Microsoft. Ik vroeg de MM medewerker nog of het ging passen, maar die keek verbaasd op toen ik zei dat de premiums in het Halo 3 pakket HDMI hadden.
Verwijderd
En wat is het echte Lot nr? Of zijn deze niet dubbel gestickerd? Ik wil graag een nieuwe xbox 360 kopen, maar wel een "falcon"!Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:14:
Verwijderd
Dit Lot Nr stond op de buitenkant van de doos, er zat nog een oude sticker onder zo te zien.
Denk niet dat het falcon was, kan helaas ivm de garantie zegel niet de doos openmaken om op de console zelf te kijken.
Denk niet dat het falcon was, kan helaas ivm de garantie zegel niet de doos openmaken om op de console zelf te kijken.
Mijn vriendin werkt bij V&D en als je bij de Dixons inpandig bij (in haar geval) de V&D waar zij werkt, zou ze 5% op hardware krijgen. Ik was namelijk hetzelfde van planJobbie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:21:
[...]
Ik ben net ff in Rotterdam langs geweest en ze verkopen ze nog wel. Er stond alleen een Elite voor € 449,-
Nou heb ik een Maxeda pas (het concern waar de Bij bij hoort) en daarmee krijg ik 15% korting!![]()
Wat blijkt: Op hardware krijg je die korting niet!![]()
Trouwens, ik kwam er (mede door mijn pa) achter dat je de batterijen uit de controller kan krijgen d.m.v. een punttang. Je trekt ze er dan zo (onbeschadigd) uit
Verwijderd
Dat is niet verkeerd. Zou je de rest van die kabel eraf kunnen choppen zodat je alleen maar de AV connector overhoudt waar je een toslink kabeltje in kan doen? Of gaat dat niet werken?Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:24:
Deze heeft een dunnere aansluiting op de Xbox dan de officiële kabel, het is even drukken maar het ging nèt. En deze kost maar 20 euro ipv de dure audio adapter van Microsoft. Ik vroeg de MM medewerker nog of het ging passen, maar die kijk verbaasd op toen ik zei dat de premiums in het Halo 3 pakket HDMI hadden.
Mijn Halo 3 pack had op de doos 0736 maar console zelf was 0729.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:26:
[...]
En wat is het echte Lot nr? Of zijn deze niet dubbel gestickerd? Ik wil graag een nieuwe xbox 360 kopen, maar wel een "falcon"!
Helaas zit de Dixons niet meer bij de Maxeda!, dus ookal werk je bij V&D, krijg je geen korting meer... (ook niet inpandig zoals in R'dam centrum...Waypoint schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:11:
[...]
Mijn vriendin werkt bij V&D en als je bij de Dixons inpandig bij (in haar geval) de V&D waar zij werkt, zou ze 5% op hardware krijgen. Ik was namelijk hetzelfde van plan.
Trouwens, ik kwam er (mede door mijn pa) achter dat je de batterijen uit de controller kan krijgen d.m.v. een punttang. Je trekt ze er dan zo (onbeschadigd) uit
Maar, ik heb een Halo 3 pack gehaald!

Tis een 0732 en drive en fans heb ik nog niet bekeken... dus daar kom ik later op terug...
kben echt zo benieuwd, maar kmoet ff wachten op m'n vrouwtje... die wil m samen met mij uitpakken...

Echte liefde...
Verwijderd
Op de doos staat ook een hugeass "HDMI" logo dus echt missen kan je het niet lijkt me?Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:14:
En wat ga je doen met een HDMI --> Component kabel? Dan had je net zo goed een normale 360 kunnen kopen. Ruilen?Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Die heb ik inmiddels gekocht.
En ik heb nu ook video via HDMI en audio via optisch dankzij deze accessoire:
[afbeelding]
De Speed-link Component kabel.
Deze heeft een dunnere aansluiting op de Xbox dan de officiële kabel, het is even drukken maar het ging nèt. En deze kost maar 20 euro ipv de dure audio adapter van Microsoft. Ik vroeg de MM medewerker nog of het ging passen, maar die kijk verbaasd op toen ik zei dat de premiums in het Halo 3 pakket HDMI hadden.
Verwijderd
Het is een Xbox A/V -> component kabel, geen HDMI -> component. En hij gaat 'm dus blijkbaar gebruiken om z'n optische audio direct op z'n versterker aan te sluiten. Voor video gebruikt 'ie gewoon een normale HDMI-kabel dus.Raziel schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:07:
[...]
En wat ga je doen met een HDMI --> Component kabel? Dan had je net zo goed een normale 360 kunnen kopen. Ruilen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 18:28 ]
Ik heb zaterdag de Elite meegenomen met LOT NO: 0726 en de BenQ drive.
Mijn ervaringen:
- De BenQ drive mogelijk iets stiller dan de Hitachi drive die ik hiervoor in mijn premium had zitten.
- In dashboard maken de fan's in de Elite (Delta brushless) aanzienlijk meer lawaai dan mijn premium (zwarte fan's zonder opdruk) die vrijwel stil was in de dashboard, daar baal ik wel van.
Mijn ervaringen:
- De BenQ drive mogelijk iets stiller dan de Hitachi drive die ik hiervoor in mijn premium had zitten.
- In dashboard maken de fan's in de Elite (Delta brushless) aanzienlijk meer lawaai dan mijn premium (zwarte fan's zonder opdruk) die vrijwel stil was in de dashboard, daar baal ik wel van.
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
dan moet je een groene halo xbox 360 hebben met lot nr 0734 en niet de xbox met het spel halo 3 want dan heb je geen ''falcon''Jobbie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:36:
[...]
Weet je toevallig welk lotnr. je hebt? Ik ga er vanmiddag ook 1 oppikken nl....
[ Voor 24% gewijzigd door amoi op 01-10-2007 19:10 ]
Goh, een maand geleden wist iemand mij van Dixons in Zwolle toch echt te vertellen dat ik 5 procent korting zou krijgenJobbie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:53:
[...]
Helaas zit de Dixons niet meer bij de Maxeda!, dus ookal werk je bij V&D, krijg je geen korting meer... (ook niet inpandig zoals in R'dam centrum...
Games zijn bij playasia trouwens lekker goedkoop, alleen jammer dat er NTSC/ J op de cover staat. Zijn er hier ook mensen die ze al op marktplaats tegen gekomen zijn, want kan mij voorstellen dat je je dan wel genept voelt
[ Voor 22% gewijzigd door Waypoint op 01-10-2007 19:14 ]
ik vind dat mijn 360 elite ook wel veel lawaai maakt... nog meer dan mn oude xbox 1
nogal slecht...
ik heb trouwens twee problemen met media center. Ik heb WMC geinstalleerd op mijn pc en een map toegevoegd aan de library. Dit ging prima. Maar als ik nu een video wil afspelen raakt de verbinding verloren en moet opnieuw connecten.
Daarnaast geeft ie in een folder met dvd files geen files weer die ik kan afspelen terwijl ik in de veronderstelling was dat je toch wel dvd files kon afspelen via het netwerk..?
oja en nog iets; ik dacht dat ik zo veel HD trailers kon downloaden, maar als ik naar All movies ga kan ik alleen maar twee trailers van the pirates of the caribbean downloaden en wat E3 filmpje

ik heb trouwens twee problemen met media center. Ik heb WMC geinstalleerd op mijn pc en een map toegevoegd aan de library. Dit ging prima. Maar als ik nu een video wil afspelen raakt de verbinding verloren en moet opnieuw connecten.
Daarnaast geeft ie in een folder met dvd files geen files weer die ik kan afspelen terwijl ik in de veronderstelling was dat je toch wel dvd files kon afspelen via het netwerk..?
oja en nog iets; ik dacht dat ik zo veel HD trailers kon downloaden, maar als ik naar All movies ga kan ik alleen maar twee trailers van the pirates of the caribbean downloaden en wat E3 filmpje
[ Voor 16% gewijzigd door FireFoz op 01-10-2007 19:35 ]
Er zijn verdomd weinig filmtrailers te downloaden in Europa. Da's toch beter gereld in de VS, want daar hebben ze ook nog 'ns een uitstekend gevulde online verhuurservice met veel films en tv-series. Dat zou ook in Europa worden gelanceerd, maar ik heb er niks meer over gehoord. Hetzelfde geldt trouwens voor IPTV, dat zou er ook aan komen, maar ook op dat gebied blijft het oorverdovend stil.FireFoz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:14:
En over stilte gesproken, hoe staat het nou met de herfst-update? Die had ik ook wel verwacht.
Verwijderd
Is de premium uitverkocht?of niet in het assoritment meerJobbie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:21:
[...]
Ik ben net ff in Rotterdam langs geweest en ze verkopen ze nog wel. Er stond alleen een Elite voor € 449,-
Nou heb ik een Maxeda pas (het concern waar de Bij bij hoort) en daarmee krijg ik 15% korting!![]()
Wat blijkt: Op hardware krijg je die korting niet!![]()
De mijne (lotnr 0731) is nochtans luid genoeg in dashboard. Fans zijn héél goed hoorbaar. Beetje jammer, want had wel op stille 360 gehoopt.Kaap schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:23:
Ja, weet ik zeker, ik heb een Halo 3 pack versie, dus geen special edition, gister in gebruik genomen en deze heeft de HDMI poort erop zitten.
Kleine tip voor mensen die hun xbox net als ik ook nog niet zo lang hebben, je kan een usb toetsenbord op je 360 aansluiten om tekstberichten te sturen, werkt een stuk beter
Verwijderd
Je moet kijken naar de Region Free Games... Ik heb er een paar besteld en ze liggen al bij me thuis, maar omdat ik nog geen xbox heb, heb ik ze niet kunnen testen.Waypoint schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:14:
[...]
Goh, een maand geleden wist iemand mij van Dixons in Zwolle toch echt te vertellen dat ik 5 procent korting zou krijgen...
Games zijn bij playasia trouwens lekker goedkoop, alleen jammer dat er NTSC/ J op de cover staat. Zijn er hier ook mensen die ze al op marktplaats tegen gekomen zijn, want kan mij voorstellen dat je je dan wel genept voelt
Het zijn wel de Engelstalige versies en schijnen perfect te werken.... GoW voor 30 euro is niet zo slecht
bestel je dan de US versie die regiovrij is of de asia welke engels is en regiovrij is?
Verwijderd
Maakt niet uit of je de Asia versie hebt of de US ( moet wel bijstaan dat ze regiovrij zijn, dus een vinkje bij PAL ) En als je even naar beneden scrollt zie je of de taal in engels is of niet. Meestal wel.
Vaak zijn de asia versies een euro of 5 ~10 goedkoper. Dus 33 euro ipv 40 ofzo
Vaak zijn de asia versies een euro of 5 ~10 goedkoper. Dus 33 euro ipv 40 ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 23:05 ]
Verwijderd
op zich maakt het niets uit.... eerlijk gezegd zag ik op de site alleen de asia games staan die region free waren.... kijk maar zelf... wel moet je opletten dat het spel in het engels is (maar het is meestal het geval) .. ik hou niet van de games met chinese subtitles en andere crap...willy83 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:57:
bestel je dan de US versie die regiovrij is of de asia welke engels is en regiovrij is?
Bovendien is deze site heel betrouwbaar... maar bestel niet meer dan 1-2 spellen... anders zal je de invoerrechten moeten betalen en kun je je spellen net zo goed hier voor de hogere prijs aanschaffen...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 23:33 ]
Nice! Toch ben ik blij dat ik voor de fancy zwarte ben gegaanKaap schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:23:
[...]
Zie onder...
[...]
Verwijderd
Ik weet het niet... Is 360 echt zo'n gaaf ding? Ik bedoel, de besturing is niet zo lekker lijkt mij. De graphics zijn ook niet best.
Eigenlijk ben ik nog steeds aan het twijfelen. Binnenkort komen er Crysis en Left4Dead uit, men zegt dat Dead Rising voor de pc uitkomt, bovendien zien we straks Gears of War met nog betere graphics op de pc... misschien is het beter om een pc te upgraden en van de nieuwste games te genieten...
Kan iemand mij overtuigen dat de 360 vet is !?
ik denk niet dat het iemand zal lukken ....
PS.Sommige games vind ik supergaaf en wil alleen al de xbox kopen omdat ik dan Dead Rising zal kunnen gamen...
Eigenlijk ben ik nog steeds aan het twijfelen. Binnenkort komen er Crysis en Left4Dead uit, men zegt dat Dead Rising voor de pc uitkomt, bovendien zien we straks Gears of War met nog betere graphics op de pc... misschien is het beter om een pc te upgraden en van de nieuwste games te genieten...
Kan iemand mij overtuigen dat de 360 vet is !?
PS.Sommige games vind ik supergaaf en wil alleen al de xbox kopen omdat ik dan Dead Rising zal kunnen gamen...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 00:13 ]
eh, hij is heel vet. Je kan Gears of War al een jaar spelenVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:12:
Ik weet het niet... Is 360 echt zo'n gaaf ding? Ik bedoel, de besturing is niet zo lekker lijkt mij. De graphics zijn ook niet best.
Kan iemand mij overtuigen dat de 360 vet is !?ik denk niet dat het iemand zal lukken ....
Daarnaast Halo 3, een prachtig episch verhaal ala star wars en geweldige multiplayer. En verder nog heel veel games die niet op de pc uitkomen of veel later (bv. Assasins Creed). De besturing is als je het gewend bent perfect, een betere controller bestaat er niet en gamen vanuit je bank is beter voor je rug
Verwijderd
haha... thx man... netjes... de xdoos is inderdaad goedkoper dan een goede videokaart...DarkShadow schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:17:
[...]
eh, hij is heel vet. Je kan Gears of War al een jaar spelen, heb niet echt iets beters op de PC gezien (Crysis is nog niet uit). Daarnaast is Crysis een spel dat zich nog moet bewijzen, graphics zijn niet alles. De xbox360 is veel goedkoper dan een videokaart wat weer een onderdeel is van je pc
![]()
Daarnaast Halo 3, een prachtig episch verhaal ala star wars en geweldige multiplayer. En verder nog heel veel games die niet op de pc uitkomen of veel later (bv. Assasins Creed). De besturing is als je het gewend bent perfect, een betere controller bestaat er niet en gamen vanuit je bank is beter voor je rug.
Ik vind het wel jammer dat de spellen zo duur zijn, maar goed.... Maar ik moet wel toegeven: de console is vet en de games zijn zonder meer geweldig.... Was ik maar een oliemagnaat, dan had ik ze allemaal... maar jammergenoeg ben ik maar een student die de keuzes dient te maken
O ja... vinden jullie dat de spellen er goed op de hd ready scherm uitzien? (die van mij is Samsung 32inch)... ik heb er wel Dead Rising op gespeeld en werd meteen verliefd op dit spel... ik hou gewoon van zombies....
Ik hoor elke keer jan en alleman roepen hoe wel de 360 is en dat is waar ook.... Hmmm.... ik denk dat ik na de komst van echte "falcons" er eentje ga kopen
So do i, so do i....
Gulfstream G650
Verwijderd
Dit schijnt ook te kunnen, gewoon de officiële kabel strippen en je kan hem samen met HDMI aansluiten.
http://www.chadledford.com/?p=50
http://www.chadledford.com/?p=50
Tja ik was een hardcore PC gamer, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn pc en andere pc's nog niet betere of mooiere/sfeervollere graphics heb zien afleveren als de 360. Vooral in Halo 3 en Gears of War zitten echt mooie plaatjes. Race games spelen beter vanuit je luie bank en sowiezo beter met een controller. En vannuit je luie bank/stoel gamen is echt relaxt. Tevens heb je je profiel met de achievements die behoorlijk verslavend werken, en uitgebreidere multi-player ondersteuning dan op de PC. Tevens heb je NOOIT gekloot met drivers, patches etc etc. En het is veel makkelijker met zijn 2en te doen, veel meer spellen ondersteunen ook co-op gameplay. Iets wat ik bij de PC nog altijd enorm mis.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:37:
[...]
haha... thx man... netjes... de xdoos is inderdaad goedkoper dan een goede videokaart...
Ik vind het wel jammer dat de spellen zo duur zijn, maar goed.... Maar ik moet wel toegeven: de console is vet en de games zijn zonder meer geweldig.... Was ik maar een oliemagnaat, dan had ik ze allemaal... maar jammergenoeg ben ik maar een student die de keuzes dient te maken
O ja... vinden jullie dat de spellen er goed op de hd ready scherm uitzien? (die van mij is Samsung 32inch)... ik heb er wel Dead Rising op gespeeld en werd meteen verliefd op dit spel... ik hou gewoon van zombies....
Ik hoor elke keer jan en alleman roepen hoe wel de 360 is en dat is waar ook.... Hmmm.... ik denk dat ik na de komst van echte "falcons" er eentje ga kopen
Ohja ik heb mijn 360 nu bijna 3 maanden denk ik...mischien iets meer. Maar hij is echt geweldig
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Pc en 360 spelletjes dat gaat prima samen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:37:
[...]
haha... thx man... netjes... de xdoos is inderdaad goedkoper dan een goede videokaart...
En als je eenmaal een 360 hebt dan heb je hem ook, geen zorgen over upgrades, nieuwe drivers, dvdtje erin en gaan met die banaan.
Daarnaast ziet het er op een hdtv geweldig uit. Zonde eigenlijk als je dan geen gebruik maakt van een console. En idd, MS heeft best wat goede spellen beschikbaar en Dead Rising is er een van.
Ik vond het vooral vet om ineens op een heel groot scherm 'pc graphics' te hebben. Ik heb naar alle eerlijkheid ook nog niets mooiers op de PC gezien, maar ik heb dan ook een x800xt als grafische kaart en dat is dus alweer 2 generaties geleden. Alleen op het RTS vlak is de PC de consoles nog mijlen vooruit, alhoewel ze tegenwoordig ook op consoles uitkomen en goed speelbaar blijken te zijn. De echte falcons zijn inmiddels uit, met de verkopen dankzij Halo3 zal het niet al te lang meer duren voordat je hem ook daadwerkelijk in de winkel terug ziet. Ik weet dat in Amerika mensen hem al hebben.
Ik vond het vooral vet om ineens op een heel groot scherm 'pc graphics' te hebben. Ik heb naar alle eerlijkheid ook nog niets mooiers op de PC gezien, maar ik heb dan ook een x800xt als grafische kaart en dat is dus alweer 2 generaties geleden. Alleen op het RTS vlak is de PC de consoles nog mijlen vooruit, alhoewel ze tegenwoordig ook op consoles uitkomen en goed speelbaar blijken te zijn. De echte falcons zijn inmiddels uit, met de verkopen dankzij Halo3 zal het niet al te lang meer duren voordat je hem ook daadwerkelijk in de winkel terug ziet. Ik weet dat in Amerika mensen hem al hebben.
De hoofdredenen dat ik een paar jaar geleden ben overgestapt van PC naar Console (Toen nog Xbox 1)
- Niet meer gamen op het tochtige zolderkamertje, maar op de relaxte bank, met drinken en nootjes erbij
- Eindelijk geen gedoe met drivers, game kopen zonder op de 'systeem eisen' te hoeven letten
- Geen lange installatie procedure om eerst 1 a 2 GB op de harde schijf te pompen
- Geen getweak met de grafische settings om er toch een fatsoenlijke framerate uit te poepen
- Geen gedoe met drivers
- Geen wazige programma's voor on-line gaming, zoals steam en gamespy
- GEEN CHEATERS (Ik speelde Counter Strike op de PC, waar 50% cheat)
- Niet na een jaar verouderd, geen nieuwe hardware kopen omdat de oude hardware de nieuwste games het niet meer aankan op een fatsoenlijke framerate
- Geen gedoe om je joystick te calibreren en configureren voor het spel
- Ease of use, aanzetten, game erin, gamen maar
- handig voor het bekijken van mijn digitale foto's en het beluisteren van de mp3's
- Nieuwe games komen steeks vaker en eerder uit op consoles
Nadelen :
- Geen keyboard / muis besturing mogelijk
- Duurdere games
- Games minder snel en drastisch afgeprijsd
- Dure assesoires, zoals Live Vision, Controllers, Wifi dongle enz.
- Sommige games types niet op console te krijgen, zoals Theme Park (Inmiddels wel RTS)
Wat me opviel toen ik hem eenmaal had :
- Achievements en gamersscore werken erg goed en verlengen levensduur van game
- On-line nog makkelijker dan gedacht
- Vrouw verslaafd aan Hexic en Zuma, arcade is lol !
- Maakt toch wel veel lawaai, zeker als hij ouder wordt.
- Guitar Hero II rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Halo 3 rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Gears of War rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Forza 2 rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Bioshock rechtvaa ... o nee, kan ook op een PC, als een van de weinige .... ;-)
Je ziet in het, in mijn persoonlijke geval, meer plus dan min punten. Nu ben ik wat ouder (37), en vind iets niet snel 'vet' ,'gaaf' ofzo, maar mooi is tie in iedergeval. Bovendien heb ik een goed betaalde baan, en maak me niet zo druk over kosten, maar ben ook student geweest en weet dat je je geld maar een keer kan uitgeven.
Een Xbox BLIJFT geld kosten, Xbox Live Gold is 60 euro per maand jaar (is 5 euro per maand), een arcade game 4 tot 8 euro, assecoires, games e.d. (PC drempel gekopieerd spel toch lager ...)
Met al die toppers die er momenteel uitkomen voor de Xbox, kan ik ze ook niet allemaal kopen.
Suc6 en een wijs besluit !
- Niet meer gamen op het tochtige zolderkamertje, maar op de relaxte bank, met drinken en nootjes erbij
- Eindelijk geen gedoe met drivers, game kopen zonder op de 'systeem eisen' te hoeven letten
- Geen lange installatie procedure om eerst 1 a 2 GB op de harde schijf te pompen
- Geen getweak met de grafische settings om er toch een fatsoenlijke framerate uit te poepen
- Geen gedoe met drivers
- Geen wazige programma's voor on-line gaming, zoals steam en gamespy
- GEEN CHEATERS (Ik speelde Counter Strike op de PC, waar 50% cheat)
- Niet na een jaar verouderd, geen nieuwe hardware kopen omdat de oude hardware de nieuwste games het niet meer aankan op een fatsoenlijke framerate
- Geen gedoe om je joystick te calibreren en configureren voor het spel
- Ease of use, aanzetten, game erin, gamen maar
- handig voor het bekijken van mijn digitale foto's en het beluisteren van de mp3's
- Nieuwe games komen steeks vaker en eerder uit op consoles
Nadelen :
- Geen keyboard / muis besturing mogelijk
- Duurdere games
- Games minder snel en drastisch afgeprijsd
- Dure assesoires, zoals Live Vision, Controllers, Wifi dongle enz.
- Sommige games types niet op console te krijgen, zoals Theme Park (Inmiddels wel RTS)
Wat me opviel toen ik hem eenmaal had :
- Achievements en gamersscore werken erg goed en verlengen levensduur van game
- On-line nog makkelijker dan gedacht
- Vrouw verslaafd aan Hexic en Zuma, arcade is lol !
- Maakt toch wel veel lawaai, zeker als hij ouder wordt.
- Guitar Hero II rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Halo 3 rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Gears of War rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Forza 2 rechtvaardigd alleen al de aanschaf !
- Bioshock rechtvaa ... o nee, kan ook op een PC, als een van de weinige .... ;-)
Je ziet in het, in mijn persoonlijke geval, meer plus dan min punten. Nu ben ik wat ouder (37), en vind iets niet snel 'vet' ,'gaaf' ofzo, maar mooi is tie in iedergeval. Bovendien heb ik een goed betaalde baan, en maak me niet zo druk over kosten, maar ben ook student geweest en weet dat je je geld maar een keer kan uitgeven.
Een Xbox BLIJFT geld kosten, Xbox Live Gold is 60 euro per maand jaar (is 5 euro per maand), een arcade game 4 tot 8 euro, assecoires, games e.d. (PC drempel gekopieerd spel toch lager ...)
Met al die toppers die er momenteel uitkomen voor de Xbox, kan ik ze ook niet allemaal kopen.
Suc6 en een wijs besluit !
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Je hebt Dead Rising al bij een vriend kunnen spelen. Die heeft vast ook al wel meer spellen bij zijn 360. Misschien mag je de 360 wel een keer een weekendje van hem lenen, om te kijken of het echt wat voor je is. Maar hoe kom je erbij dat de graphics niet mooi zijn? Om bij 360 graphics in de buurt te komen heb je een flinke PC nodig die wel 3x zoveel kost dan een 360. Veel nieuwe games worden ook gemaakt voor de consoles en daarna geport naar de PC, met alle gevolgen van dien (meestal krijgen de PC versies niet de aandacht die ze verdienen).Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:12:
Kan iemand mij overtuigen dat de 360 vet is !?ik denk niet dat het iemand zal lukken ....
uhm...
Mijn X360:
X360 HDMI Premium (Halo 3 pack)
Lotnr.: 0732
Drive: BenQ
Fans: DC Brushless
Warmte: Na een uur of 5 draaien, is de bovenkant lekker koel en de achterkant redelijk warm...
Geluid: Maakt heel wat meer herrie dan ik had verwacht, vooral als een DVD spint... In dashboard maakt ie net iets meer geluid dan m'n PS2...
Dashboard:
Wow, alles gaat zo makkelijk! ff netwerk kabel erin en ik was binnen 2 tellen online! Meteen wat demo's gedownload en dat liep als een zonnetje... Marketplace ziet er erg mooi uit... overzichtelijk en veel keus... Zo meteen maar ff een Wireless adapter aanschaffen...
Games:
Forza 2: WOW! Eerste race op de oval met een Corvette Stingray was niet echt heel bijzonder... Tweede race met een Porsche GT2 zonder hulpmiddelen was fantatisch!
Ik had echt moeite om die wagen op de baan te houden en onder gas gleed ie vaak weg... kunst om m op de baan te houden, maar het ging me aardig goed af...
Erug tof spel!
GOW: Al een keer samengespeelt bij een maat... Graphics zijn erg tof, maar controls zijn nog wel lastig... Ben op Casual toch nog best vaak dood gegaan... dus online ga ik nog maar niet...
Halo 3: Mooi menuscherm... verder ben ik nog niet gekomen...
Ik ben echt onwijs blij met het "ding"... kheb alweer zin om vanavond te spelen...
Maar kheb nog wel een paar vraagjes:
- Ik heb gelezen dat iemand wat siliconen spray had gebruikt op z'n fans... iemand hier ervaring mee? wordt de herrie minder?
- Ik kan maar niet een normaal geprijsde HDMI kabel vinden... gewoon 2 meter, vergulde connectors, voor een euro of 15... Moroprice.com is erg goed geprijsd ($ 5) maar verscheept niet naar Europa...
Iemand een tip waar ik een goede kabel op de kop kan tikken?
X360 HDMI Premium (Halo 3 pack)
Lotnr.: 0732
Drive: BenQ
Fans: DC Brushless
Warmte: Na een uur of 5 draaien, is de bovenkant lekker koel en de achterkant redelijk warm...
Geluid: Maakt heel wat meer herrie dan ik had verwacht, vooral als een DVD spint... In dashboard maakt ie net iets meer geluid dan m'n PS2...
Dashboard:
Wow, alles gaat zo makkelijk! ff netwerk kabel erin en ik was binnen 2 tellen online! Meteen wat demo's gedownload en dat liep als een zonnetje... Marketplace ziet er erg mooi uit... overzichtelijk en veel keus... Zo meteen maar ff een Wireless adapter aanschaffen...
Games:
Forza 2: WOW! Eerste race op de oval met een Corvette Stingray was niet echt heel bijzonder... Tweede race met een Porsche GT2 zonder hulpmiddelen was fantatisch!
Ik had echt moeite om die wagen op de baan te houden en onder gas gleed ie vaak weg... kunst om m op de baan te houden, maar het ging me aardig goed af...
GOW: Al een keer samengespeelt bij een maat... Graphics zijn erg tof, maar controls zijn nog wel lastig... Ben op Casual toch nog best vaak dood gegaan... dus online ga ik nog maar niet...
Halo 3: Mooi menuscherm... verder ben ik nog niet gekomen...
Ik ben echt onwijs blij met het "ding"... kheb alweer zin om vanavond te spelen...
Maar kheb nog wel een paar vraagjes:
- Ik heb gelezen dat iemand wat siliconen spray had gebruikt op z'n fans... iemand hier ervaring mee? wordt de herrie minder?
- Ik kan maar niet een normaal geprijsde HDMI kabel vinden... gewoon 2 meter, vergulde connectors, voor een euro of 15... Moroprice.com is erg goed geprijsd ($ 5) maar verscheept niet naar Europa...
Iemand een tip waar ik een goede kabel op de kop kan tikken?
Dit topic is gesloten.