Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.893 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely, DarkShadow, Postius, ulekai, Smoonshine,
Dank jullie wel voor deze uitgebreide uitleg en jullie reacties... Nu weet ik bijna zeker dat ik de 360 zal aanschaffen.

Wel zou graag willen weten op wat voor types tv's julle eigenlijk games. Ik neem aan dat je het beste uit je console kunt halen als je een HDTV in huis hebt (die heb ik ook... een nieuwe Samsungs, maar wel HD Ready en geen Full HD). Ik ben vooral geinteresseerd in de grootte van jullie tv's. Denken jullie dat je op een 32inch tv goed kunt gamen?

Het is echt top dat jullie zo behulpzaam zijn... :)

En ja,... nog een reden om voor de 360 te gaan: GTA4.... Oeoeoe ... met zijn extra content op de xbox.... die zal geweldig zijn.... en het zal zeker een tijdje duren voordat we het ook op de pc zullen kunnen gamen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:13:
Dank jullie wel voor deze uitgebreide uitleg en jullie reacties... Nu weet ik bijna zeker dat ik de 360 zal aanschaffen.

Wel zou graag willen weten op wat voor types tv's julle eigenlijk games. Ik neem aan dat je het beste uit je console kunt halen als je een HDTV in huis hebt (die heb ik ook... een nieuwe Samsungs, maar wel HD Ready en geen Full HD). Ik ben vooral geinteresseerd in de grootte van jullie tv's. Denken jullie dat je op een 32inch tv goed kunt gamen?

En ja,... nog een reden om voor de 360 te gaan: GTA4.... Oeoeoe ... met zijn extra content op de xbox.... die zal geweldig zijn.... en het zal zeker een tijdje duren voordat we het ook op de pc zullen kunnen gamen. ;)
Ik speel zelf op een full hd 40 inch samsung lcd scherm, hiervoor had ik een hd ready lcd.. Ik moet zeggen dat het kwaliteits nivo tussen hd ready en full hd erg klein is, al heb ik pas 2 spellen op full hd gespeeld.
De juiste grote van een scherm ligt vooral aan hoe ver je er vanaf gaat zitten, 32 inch is zeker ''groot genoeg'' om op te gamen.
Zelfs mijn 8 inch schermpje die ik op mijn playstation 2 schroef is groot genoeg om op te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik speel op een Philips 32" HD Ready op 720p.

kzit er ongeveer 2,5 meter vanaf en dan is de tv voor mij perfect...

Full HD heb je eigenlijk niet nodig... Het verschil tussen 720p en 1080p is toch lastig te zien en de meeste spellen op de X360 draaien toch op 720p.

De 360 is op dit moment duidelijk de beste keuze voor gamers... Wii heeft niet echt veel bijzondere games, PS3 ook al niet en is nog s schreeuwend duur ook.

Daarom gister 1 aangeschaft... :9 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Voor de liefhebbers: bij play asia is project gotham 4 al leverbaar voor 36 euro, regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 22:55
Voor iedereen zonder Elite die de Xbox met HDMI aansluit, het geluid apart optisch wil laten lopen en geen zin heeft om te betalen voor een kabel waarbij de HDMI en de AV tegelijk gebruikt kunnen worden:

klik hier

Als je het plastic gedeelte van de AV component kabel aansluiting afhaalt, past de connector prima naast een HDMI kabel. Scheelt weer euro's voor een aparte kabel :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-08 14:25

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb een samsung LE nogwattes. Hij is niet HD-Ready (geen component aansluiting), maar heeft wel een resolutie van 1280x720. Via VGA/DVI kan ik dus wel in HD spelen. Het beeld is dan subliem, hoewel het er op een oude CRT ook nog gewoon prima uitziet. Aangezien je (maxap) zelf een HD-Ready TV hebt kun je gewoon optimaal genieten van je 360.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:32
Ik heb een Samsung LE32R81B, en ik kan je verzekeren dat de graphics daarop erg goed zijn. (is een 32" voor het geval dat nog niet duidelijk was)

Hij is ook zeker groot genoeg, beeldoppervlak is groter dan mijn 82 cm. SDtv. Ik zit er 2,5 meter vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-08 20:18
Ik game zelf op een 32inch HD Ready Sony Bravia (volgens mij komen de panelen daarvan uit dezelfde fabriek als die van Samsung) en da's echt smullen geblazen. Eigenlijk heb ik mijn 360 gekocht nadat een maat van me de zijne ooit eens op mijn tv aansloot. Dat zegt dus wel wat denk ik. :)

Vrijwel alle 360-games zijn trouwens "native" 720p en daarmee benut je feitelijk toch al het maximum van HD Ready. Het lijkt me dus niet dat je "meer" uit zo'n spel zou halen met een groter scherm of Full HD compatibility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 21:42
milenko79 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:01:
Voor de liefhebbers: bij play asia is project gotham 4 al leverbaar voor 36 euro, regiovrij.
Ik gok dat dit de meest bestelde game van vandaag gaat worden... :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb een elite maar kan makkelijk die hdmi kabel er in stoppen en tegelijkertijd het geluid via optical laten lopen met originele kabels :? mss nieuwe kabels/indeling?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:37:
ik heb een elite maar kan makkelijk die hdmi kabel er in stoppen en tegelijkertijd het geluid via optical laten lopen met originele kabels :? mss nieuwe kabels/indeling?
De losse audio dongle stekker is platter dan die van de normale av kabels, daar valt die net over de hdmi poort heen...
Edit: Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:31
M@cer schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:22:
[...]

mwah, veel eerder zul je hem niet hebben en met verzendkosten zit je op 40 euro gok ik?
dan heb ik liever de europese versie voor 15 euro meer. Lokale ondernemers beetje steunen :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 19:50
beantherio schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:21:
[...]

Ik game zelf op een 32inch HD Ready Sony Bravia (volgens mij komen de panelen daarvan uit dezelfde fabriek als die van Samsung) en da's echt smullen geblazen. Eigenlijk heb ik mijn 360 gekocht nadat een maat van me de zijne ooit eens op mijn tv aansloot. Dat zegt dus wel wat denk ik. :)

Vrijwel alle 360-games zijn trouwens "native" 720p en daarmee benut je feitelijk toch al het maximum van HD Ready. Het lijkt me dus niet dat je "meer" uit zo'n spel zou halen met een groter scherm of Full HD compatibility.
Hmm als je een Full HD TV hebt, en je stelt je Xbox 360 in op 1080P, dan upscaled ie toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik heb CoD 3 uitgespeeld en nu wil iemand heb wel ruilen tegen gears of war, maar heeft er geen boekje en hoesje bij :? Volgens hem zaten deze er niet bij maar dat lijkt mij sterk toch8)7 ??

Had hem liever tegen skate, forza 2 of halo 3 met evt. bijbetaling willen ruilen maar volgens mij gaat dat niet lukken. Mja heb ik straks GoW die daarna weer zo moeilijk te ruilen is....

Ik zit er trouwens ook aan te denken om halo 2 te halen :P , tegen de tijd dat ik die heb uitgespeeld is halo 3 ook weer een stuk goedkoper :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Waypoint op 02-10-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 21:42
Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

mwah, veel eerder zul je hem niet hebben en met verzendkosten zit je op 40 euro gok ik?
dan heb ik liever de europese versie voor 15 euro meer. Lokale ondernemers beetje steunen :)
37 euro of 60 euro vindt ik toch wel een groot verschil..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:59:
Ik heb CoD 3 uitgespeeld en nu wil iemand heb wel ruilen tegen gears of war, maar heeft er geen boekje en hoesje bij :? Volgens hem zaten deze er niet bij maar dat lijkt mij sterk toch8)7 ??
Tja als hij hem in de winkel heeft gekocht dan kun je er van uitgaan dat er een boekje in en een doosje omheen zat..
Boekjes zijn snel kwijtgeraakt, een hoesje iets minder snel..
Maar ja, Gears of War is een beter spel dan CoD4 (als de meningen hier en daar lees) Dus misschien wil je GoW niet ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
M@cer schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

37 euro of 60 euro vindt ik toch wel een groot verschil..
met verzendkosten is het 39 euro ofzo en gemiddeld kost een nieuwe game als je niet naar bart smit gaat een euro of 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:08:
[...]

met verzendkosten is het 39 euro ofzo en gemiddeld kost een nieuwe game als je niet naar bart smit gaat een euro of 55.
Dan nog is het 15 euro verschil. Als je 3 games koopt heb je bij play asia dus de 4de gratis (en dat is als je inderdaad naar goedkope shops gaat in nederland, maar als ik daarheen wil ben ik weer 10 euro aan benzine/parkeren of treinkaartje kwijt) Als je naar de bart smit gaat koop je bij play asia bijna 2 spellen waarvoor je er bij bart smit 1 krijgt.

Daar komt met pgr 4 bij dat hij hier pas over 10 dagen uitkomt. Mijn play asia pakjes zijn er meestal in 6 of 7 dagen, dus heb ik hem zeker op of voor de release hier.

Maar steun verder gerust je lokale overpirced gamesboer hoor als je daar liever koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:07:
[...]

Tja als hij hem in de winkel heeft gekocht dan kun je er van uitgaan dat er een boekje in en een doosje omheen zat..
Boekjes zijn snel kwijtgeraakt, een hoesje iets minder snel..
Maar ja, Gears of War is een beter spel dan CoD4 (als de meningen hier en daar lees) Dus misschien wil je GoW niet ruilen.
Mja da's waar :P Ik ga wel eens op xboxworld kijken of ik hem kan ruilen tegen wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

Ik speel zelf op een Samsung 40" Full HD (LE40F71B). Een HD Ready scherm geeft echter al een fantastisch beeld. Ik zou Full HD adviseren wanneer:
- Je erg dicht op het scherm zit (2M of dichterbij)
- 46" of groter neemt
- Het prijsverschil klein is
- PC wilt aansluiten (let dan wel op welke resoluties via de PC poort worden ondersteunt)

Kan je echter een HD ready scherm aanschaffen voor een mooie prijs en je gebruikt 'em alleen voor het gamen en voor het kijken van TV dan volstaat dat prima en is het kwaliteitsverschil niet groot en nihil als je wat verder af zit.
Kaap schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:49:
[...]
Hmm als je een Full HD TV hebt, en je stelt je Xbox 360 in op 1080P, dan upscaled ie toch gewoon?
De Xbox kan sinds een jaar wel degelijk 1080P leveren. Echter zijn er vrijwel geen spellen die met 1080P gerenderd zijn en dat word er inderdaad geupscaled. Virtua Tennis 3 is bijvoorbeeld wel een spel wat 1080P kan leveren.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-08 20:18
Kaap schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

Zekers, maar de vraag is natuurlijk of je nou zoveel meer ziet t.o.v. het native formaat. Mijn persoonlijke mening is dat het nooit significant meer kan zijn. Upscaling is een video-truukje maar het zorgt er niet voor dat er meer polygonen in beeld verschijnen. Ik denk dus dat de winst van een Full HD scherm t.o.v. een HD Ready scherm niet zo groot zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ikzelf heb de Samsung LE40M87BD 40inch in huis staan. Wat dus een fullhd scherm is.
En ik moet zeggen, dat BioShock op fullHD er ontzettend geil uit ziet.
Hiervoor op een 26inch HDReady scherm gespeeld van LG, en dit was ook gewoon goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 16-08 19:50
Ik speel zelf op een 32" HD ready, Sony Bravia. Gister getest met 1080I en 720P maar ik kan geen verschil merken hoor. Ziet er in beide gevallen geil uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dan kan je bravia wel 1080i ontvangen, maar downscaled dit naar 720p, dan zie je geen verschil (of minimaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023

Samsung Plasma 42 Inch in de huiskamer ......
HD-Ready is prima voor de Xbox, 99% van de games zijn in 720P

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Ik heb geen HD tv nog maarja wat wil je ben student(was student). Ik heb wel een grootte tv(letterlijk hij is echt monsterlijk zwaar). Het is een JVC, 80cm beeldbuis wel 100% vlak en 100hrtz. Gamen gaat goed genoeg en ik vind het er nog steeds fantastisch uitzien. Maar op de HD tv bij een huisgenoot bij me ziet het er helemaal monsterlijk uit. Vrij nice :-p _/-\o_

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Ik ben van mening dat je op elk formaat scherm prima kunt gamen. Maar hoe groter het beeld hoe intenser de beleving wordt. Vergelijkbaar met een film thuis kijken of in de bioscoop.
Dit is wat ik gisteren ook heb gemerkt bij een maat van me. Deze heeft sinds kort een 42 inch HD ready scherm. Ik heb zelf een 32 inch HD ready, maar op een 42 inch is alles net ff een tikkie heftiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Alabama_man schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:42:
[...]

Ik ben van mening dat je op elk formaat scherm prima kunt gamen. Maar hoe groter het beeld hoe intenser de beleving wordt. Vergelijkbaar met een film thuis kijken of in de bioscoop.
Dit is wat ik gisteren ook heb gemerkt bij een maat van me. Deze heeft sinds kort een 42 inch HD ready scherm. Ik heb zelf een 32 inch HD ready, maar op een 42 inch is alles net ff een tikkie heftiger.
Helemaal mee eens.
Wij gingen van een grootbeeld (Groter dan 50cm diagonaal) naar deze 40inch en moet zeggen dat het in het begin wel even slikken was. Net als de kerstboom die we bij de Makro haalden en welke een tikkeltje te groot is. Alhoewel dit een stuk minder wennen was. :P
Ben blij dat we wel zo'n groot scherm hebben. We zitten er minder dan 3,5m vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alabama_man schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:42:
[...]

vooral als je halo3 splitscreen gaat doen is 42inch of meer aanbevolen gezien het feit je lekker grote zwarte balken er gratis bij krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 15-08 14:26
Ik speel op een 26 inch scherm, groot genoeg hoor

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:53
Game zelf op een Samsung PS 42Q91 (42" HD-Ready @ 720p) en dat is echt DE aankoop van het jaar geweest _/-\o_ helemaal icm de 360. Had hiervoor een 55cm Sony trinitron, dat was een prima slaapkamer TV, maar op de afstand waar ik nu op zit/lig was het echt waardeloos (+/- 3,5 meter). Het ligt er imho dus ook erg aan hoe ver je er af zit, zou die 42" niet willen op de 1,5 meter afstand die ik eerst had denk ik. Achteraf gezien had een 50" ook nog prima gekunt, maar dan was de TV wel erg dominant in de woonkamer en daar moet je van houden.

Onderstaande foto gemaakt ter hoogte van de rugleuning van m'n bank, de kijk afstand (zo'n chaise longue ruled :P)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/IMG_2994%20(Small).jpg

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-08 01:13

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Goeie gok.. hij is inmiddels alweer uitverkocht daar. Crap !
Gelukkig hebben ze zo'n fijn mail-notificatie systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zo'n bank met ligstuk? Wij hebben er ook zo eentje, echt gigantisch, maar dat kan makkelijk in onze woonkamer. Ons ligstuk is 2 persoons ^_^.

Ik heb van een vriend van mij begrepen dat zijn premium met hdmi geen last heeft van tearing bij bijvoorbeeld Dead Rising, maar dat kan altijd nog liggen aan de televisie waar hij op speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Waypoint schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:59:
Bij de speciale Premium packs (bijvoorbeeld de Xbox 360 Gears of War pack) krijg je alleen de disc van het spel in een plastic hoesje. Ten minste, ik weet zeker dat zo was bij de oude Xbox, en volgens mij is dat nu ook nog zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Arunia schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:49:
Zo'n bank met ligstuk? Wij hebben er ook zo eentje, echt gigantisch, maar dat kan makkelijk in onze woonkamer. Ons ligstuk is 2 persoons ^_^.
Yup zo'bank :)
Mijne ook 2 persoons ... heerlijk!! (misschien was die bank een nog wel betere aanschaf dan de TV ;))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:05:
[...]

Bij de speciale Premium packs (bijvoorbeeld de Xbox 360 Gears of War pack) krijg je alleen de disc van het spel in een plastic hoesje. Ten minste, ik weet zeker dat zo was bij de oude Xbox, en volgens mij is dat nu ook nog zo.
Bij halo 3 niet die zit in een dvd hoes alleen de inlay staat bundel copy op is trouwens ook zo bij forza motorsport 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Muthas schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:05:
[...]

Mijn GoW bundel had een volwaardige game erbij (disc/hoesje/boekje), wel staat er not for resale op de hoes.

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy op 02-10-2007 15:30 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:13:
Is er iemand die de data transfer kabel heeft? Om je gegevens van je oude xbox naar de Elite te overzetten?

Ik heb namelijk mijn xbox verkocht en wil mijn gegevens overzetten, volgens MS zijn de kabels niet meer op voorraad. Het kan tot 25 dagen duren voordat ik het binnen heb, maar die gene die mijn xbox heeft gekocht wil niet zolang wachten.

Hoop dat iemand mijn zijn data transfer kabel kan "lenen" dan betaal ik wel alle verzend kosten en stuur het de volgende dag gelijk weer terug. Mijn dank zal groot zijn _/-\o_
Even een oude koe uit het water halen...
Ik heb net bij thuiskomst (nu al) mijn transfer kabel binnen gehad..
Nog ± 40 minuten voordat ik weer kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, Play-Asia is toch wel relaxt...

Net ff een draadloze netwerk adaptor besteld voor omgerekend € 55,-! :o :)

Met de volgende code kreeg ik $ 10,- korting!: DE-ALT-AKB

Code gevonden op internet, dus wie weet werkt ie voor meer mensen... :*)

offtopic:
Weet iemand hoe ik meerdere enters in m'n handtekening krijg? kheb echt geen flauw idee....
;(

[ Voor 15% gewijzigd door SqueakyClean op 02-10-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar als ik mijn dashboard settings bij memory kijk dan heeft mijn hd dvd player 192 mb free memory..
Word dit ergens voor iets gebruikt, of is dit te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties, 360-people... Ik denk dat ik in de toekomst een goeie 42-46inch Full Hd Tv zal aanschaffen, want het lijkt me geweldig om op zo'n groot scherm te gamen... Maar we zullen het zien... thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op meer dan 2 meter afstand zie je geen verschil tussen 720p en 1080p maar dat terzijde. Nu moet ik wel toegeven dat ik bij veel games toch liever dichter op het scherm zit, dus dan kan het wél uitmaken.

[ Voor 39% gewijzigd door pagani op 02-10-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zeker relaxed die PGR4 :9
Even wachten tot ie er weer is:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

vooral als je halo3 splitscreen gaat doen is 42inch of meer aanbevolen gezien het feit je lekker grote zwarte balken er gratis bij krijgt
Wat dacht je van het beeld te strechten zeikerd, of kan dat niet op je mooie hdtv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53

Ik heb slechts een 27 inch samsung instapmodel ;( Maargoed, zit er niet al te ver vanaf en het ziet er gewoon geweldig uit, ga later wel een keer over op een groter model. HD gamen is gewoon echt een nieuwe ervaring. Bij mij was ik op de PC niet meer een enorm actieve gamer (op WoW na), sinds mn aanschaf van de xbox360 (afgelopen winter) en Gears of War ben ik weer behoorlijk actief. Ik zou gewoon aanbiedingen goed inde gaten houden en er een halen. Je krijgt er echt geen spijt van. 32 inch is meer dan genoeg om flink te genieten. Het verschil tussen 720p en 1080p is op die grote nauwelijks waarneembaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:10:
[...]

Wat dacht je van het beeld te strechten zeikerd, of kan dat niet op je mooie hdtv?
Phusebox staat idd wel bekend alszijnde azijnpisser, maar hier heeft 'ie helaas wel een punt.
Als je splitscreen Halo 3 speelt krijg je inderdaad dikke randen aan beide kanten van het scherm.
Erg apart. Zal wel te maken hebben met het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 08:43
Jobbie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:23:
Zo, Play-Asia is toch wel relaxt...

Net ff een draadloze netwerk adaptor besteld voor omgerekend € 55,-! :o :)

Met de volgende code kreeg ik $ 10,- korting!: DE-ALT-AKB

Code gevonden op internet, dus wie weet werkt ie voor meer mensen... :*)
Iedereen die ik ken die grotere pakketjes dan een dvdtje hebben besteld bij play-asia hadden gezeik met de doane. Hoop voor jou dat ie erdoorheen komt, anders ben je niet veel goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:42

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Yeaah..ik heb hem ook besteld :) pff...kost maar 35 euri daar hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:26:
[...]

Phusebox staat idd wel bekend alszijnde azijnpisser, maar hier heeft 'ie helaas wel een punt.
Als je splitscreen Halo 3 speelt krijg je inderdaad dikke randen aan beide kanten van het scherm.
Erg apart. Zal wel te maken hebben met het formaat.
Dat klopt, dat heb ik ook gezien toen ik het laatst probeerde. Maar gelukkig heb ik een stretch optie op mijn oude deawoo breedbeeld tv, waardoor die balken dus verdwijnen. Geen probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:08:
[...]

Dat klopt, dat heb ik ook gezien toen ik het laatst probeerde. Maar gelukkig heb ik een stretch optie op mijn oude deawoo breedbeeld tv, waardoor die balken dus verdwijnen. Geen probleem toch?
De balken verdwijnen wel, maar het is dan natuurlijk geen native meer wat je ziet, je rekt de textures uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach tja, als het het spelplezier maar niet bederft toch? Voor mij is het iig geen probleem, maarja ik speel toch altijd coop online omdat ik geen vrienden heb die Halo tof vinden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil binnenkort een xbox360 premium gaan aanschaffen, en ik wil die gaan aansluiten op m'n 23inch Apple Cinema Display. Nou was eerst m'n plan om die via HDMI erop aan te sluiten, totdat ik de Aten CS1764 kvm-switch tegen kwam. Op de website van Aten staat dat die om kan gaan met zowel analoge als digitale signalen. En nou is m'n vraag, kan ik mbv een HD VGA-kabel (officiele) en een vga-naar-dvi-adapter m'n Xbox360 dan aansluiten op die kvm-switch zodat ik beeld krijg op m'n Cinema Display?

Ik heb dit hier gepost omdat ik anders een heel nieuw topic moet openen en dit leek me wel de juiste plaats daarvoor.

Alvast bedankt voor alle reacties!! :)

Edit: mischien is het wel handig om de url er bij te vermelden naar het produkt :P :http://www.aten.com/products/productItem.php?pcid=2005010513171002&psid=20070130114411002&pid=20050120101852007&layerid=subClass3

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:24:
Ach tja, als het het spelplezier maar niet bederft toch? Voor mij is het iig geen probleem, maarja ik speel toch altijd coop online omdat ik geen vrienden heb die Halo tof vinden :P.
Ik heb Halo eens geprobeerd zaterdag, maar vond het 3x niks. Het is ook totaal mijn genre niet, maar wilde het toch eens proberen voor ik mijn mening uitte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit meer een zwaar irritant probleem

ik krijg geen beeld wanneer ik het op hd zet.. wel geluid maar geen beeld

ik sluit de witte rode en de gele kabels aan op ext 3 .. daarna zet ik de switch over naar hd..
in av mode kies ik voor ext3 ik heb dan wel geluid maar geen beeld .. zelfde probleem heeft mijn kameraad ook

xbox360 premium (component kabels)
philips 5332 hd ready

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Je gebruikt voor component iig niet de gele kabel, maar de 3 andere tulpjes die erbij zitten. Stop je in de bijbehorende ingang op je tv en dan kies je de component ingang (bij mij heet dat iig gewoon component en geen ext3). Dan schakel je de switch over naar hd. Als het goed is krijgt je xbox nu beeld en kan je in het rechtermenu een hd resolutie kiezen (720p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 17:16

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:38:
zit meer een zwaar irritant probleem

ik krijg geen beeld wanneer ik het op hd zet.. wel geluid maar geen beeld

ik sluit de witte rode en de gele kabels aan op ext 3 .. daarna zet ik de switch over naar hd..
in av mode kies ik voor ext3 ik heb dan wel geluid maar geen beeld .. zelfde probleem heeft mijn kameraad ook

xbox360 premium (component kabels)
philips 5332 hd ready
Bij is het gewoon component. Maar het is juist de bedoeling dat je die gele niet gebruikt, die is voor s-video ( composiet??) je moet de de overgebleven kleuren gebruiken. oranje, blauw en groen dacht ik en rood/wit is natuurlijk het geluid. Vandaar dat je misschien ook ext 3 krijgt inplaats van component.

[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 02-10-2007 23:54 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg kerel dude dank je wel wat een beeld zeg.. PURE PORNO 108O ftw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 31-07 23:07
Inmiddels is het een maand geleden dat ik m'n Xbox360 heb aangeschaft, en is het gold-lidmaatschap verlopen. Geen paniek in de tent, want er is een jaar-abo onderweg. Om deze tijd door te komen heb ik het kaartje wat bij Halo3 zit geactiveerd. Gaat allemaal goed, krijg de melding dat ik opnieuw in moet loggen op Xbox Live om het te activeren.

Gedaan inmiddels, maar m'n account blijft Silver :S Hoeveel tijd gaat er overheen voordat je account omgezet wordt van Silver > Gold ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 17:16

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

CyberTijn schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 01:07:
Inmiddels is het een maand geleden dat ik m'n Xbox360 heb aangeschaft, en is het gold-lidmaatschap verlopen. Geen paniek in de tent, want er is een jaar-abo onderweg. Om deze tijd door te komen heb ik het kaartje wat bij Halo3 zit geactiveerd. Gaat allemaal goed, krijg de melding dat ik opnieuw in moet loggen op Xbox Live om het te activeren.

Gedaan inmiddels, maar m'n account blijft Silver :S Hoeveel tijd gaat er overheen voordat je account omgezet wordt van Silver > Gold ?
Dat gebeurt direct. :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 31-07 23:07
Hier niet helaas :P
Nouja morgen maar proberen kijken of ie het dan wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 20:22
Ik ben op zoek naar een opberg systeem voor games en controllers voor XBOX360 en PlayStation3, het enige waar ik op uit kom is gewoon een boekenkast. Heeft iemand anders nog tips of ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 05:45:
Ik ben op zoek naar een opberg systeem voor games en controllers voor XBOX360 en PlayStation3, het enige waar ik op uit kom is gewoon een boekenkast. Heeft iemand anders nog tips of ideeën?
Ik ben zelf op zoek naar iets waarin ik de dvdtjes kan indoen zonder doosje..
Controllers zijn draadloos en dus makelijk ergens op te bergen, dvd doosjes kan je in de kast laten staan..
Ik heb nu alleen meerdere stapeltjes met cd's/dvd's/spelletjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

nou ze hebben het zogenaamd gedaan omdat splitscreeners anders meer zouden zien (in de breedte) en dus oneerlijk voordeel zouden hebben.

ehm tja: bullshit als je het mij vraagt.

Bij co-op campaign is er geen oneerlijk voordeel want je speelt toch maar tegen de cpu.
Bij online is er naar mijn idee geen voordeel want mijn scherm is toch al in tweeen gehakt en alles is kleiner, dus wat maakt het uit als ik dan ietsje meer zie in de breedte?

Hoop echt dat ze dit gaan fixen. Ik erger me er nog steeds aan na 10u halo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:37:
[...]

Ik ben zelf op zoek naar iets waarin ik de dvdtjes kan indoen zonder doosje..
Controllers zijn draadloos en dus makelijk ergens op te bergen, dvd doosjes kan je in de kast laten staan..
Ik heb nu alleen meerdere stapeltjes met cd's/dvd's/spelletjes...
Dit had ik zelf ook al bedacht natuurlijk...

Losse DVD's kun je makkelijk in een CD Wallet doen...

Maar ik ben dus op zoek naar een echte opberg oplossing niet een oplossing van 'dump het waar het kan want het is draadloos'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasSchrader
  • Laatst online: 11-08 14:45
Oke misschien off-topic maar er zit dus zo een mooie 48-uur live sticker op me halo 3 doosje.. na het weg halen hiervan blijft er een plakkend laagje en nu ben ik waarschijnlijk de enigste die zich hier aan irriteert maar hoe krijg ik het weg? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wasbenzine

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:18:
[...]

Maar ik ben dus op zoek naar een echte opberg oplossing niet een oplossing van 'dump het waar het kan want het is draadloos'.
Als je van die kastjes achtige dingen bedoeld die je vroeger veel voor de playstation/nintendo had, ik heb ze voor de huidige generatie consoles nog niet gezien..
ThomasSchrader schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:46:
Oke misschien off-topic maar er zit dus zo een mooie 48-uur live sticker op me halo 3 doosje.. na het weg halen hiervan blijft er een plakkend laagje en nu ben ik waarschijnlijk de enigste die zich hier aan irriteert maar hoe krijg ik het weg? }:O
Schoonmaak middel?? wasbenzine of iets dergelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
[TAG]Speedy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:28:
Game zelf op een Samsung PS 42Q91 (42" HD-Ready @ 720p) en dat is echt DE aankoop van het jaar geweest _/-\o_ helemaal icm de 360. Had hiervoor een 55cm Sony trinitron, dat was een prima slaapkamer TV, maar op de afstand waar ik nu op zit/lig was het echt waardeloos (+/- 3,5 meter). Het ligt er imho dus ook erg aan hoe ver je er af zit, zou die 42" niet willen op de 1,5 meter afstand die ik eerst had denk ik. Achteraf gezien had een 50" ook nog prima gekunt, maar dan was de TV wel erg dominant in de woonkamer en daar moet je van houden.

Onderstaande foto gemaakt ter hoogte van de rugleuning van m'n bank, de kijk afstand (zo'n chaise longue ruled :P)

[afbeelding]
Ik heb de PS42H91 .... Het iets minder luxe broertje, inderdaad een wereldbeeld, zeker in combinatie met de Samsung HD cable tv ontvanger (voor als de Xbox een keertje uitstaat)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

AvanCade schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:18:
[...]

um, misschien een gek idee, maar wat dacht je van een laden kast? Het beste opberg systeem lijkt me...

Verder heb je van die verticale stands voor de x360... kan je aan weerszijde meerdere spellen kwijt. Google t ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

Nee dat kan niet op mn mooie hdtv ;(

Phusebox heeft gewoon een prima punt, het is echt gay, ik speel heel veel met mn vrienden en dit is gewoon jammer. Bedenk wel dat je gewoon de helft van je beeld weggooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
ThomasSchrader schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:46:
Tijd leert dat je dat stickertje beter erop kan laten. Zo had ik dat ook met PES6, een goddelijke game waarvan ik de hoes heb verprutst door het stickertje er proberen af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Laatst online: 21-05 22:16
voor de topic starter:
halo 3 is uit, dus die kan bij verwachtte toppers weg
en de premium heeft nu toch ook hdmi (moet je wel weer losse kabel voor audio bij kopen)

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasSchrader
  • Laatst online: 11-08 14:45
AvanCade schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:48:
[...]

Tijd leert dat je dat stickertje beter erop kan laten. Zo had ik dat ook met PES6, een goddelijke game waarvan ik de hoes heb verprutst door het stickertje er proberen af te halen.
Heb het met afwasmiddel geprbeert, maar blijft zo een lekker plakkende laag zitten, volgende keer idd lekker laten zitten.. wasbenzine proberen daar vul je toch je zippo mee? klinkt niet direct als schoonmaak middel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasSchrader schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:43:
[...]

Heb het met afwasmiddel geprbeert, maar blijft zo een lekker plakkende laag zitten, volgende keer idd lekker laten zitten.. wasbenzine proberen daar vul je toch je zippo mee? klinkt niet direct als schoonmaak middel
Zit het op het op het dvd hoesje zelf?, dan kun je het hoesje onder de warme/hete kraan houden..
Of een allesreiniger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasSchrader schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:43:
[...]

Wasbenzine = oplosmiddel. Oftewel, het lost lijmlagen op, precies wat je zoekt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasbenzine is inderdaad HET middel! :)
weet het niet zeker maar volgens mij kan je zelfs ook Thinner gebruiken.. ben hier niet helamaal zeker van :o dus ik zou voor wasbenzine gaan
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:00:
[...]

Wasbenzine = oplosmiddel. Oftewel, het lost lijmlagen op, precies wat je zoekt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 21:47

Phydomir

Dennis

Zoek eens een busje label-off. Dat werkt echt heel goed en ruikt ook nog eens lekker naar citroen :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:48:
Hallo,

Ik wil binnenkort een xbox360 premium gaan aanschaffen, en ik wil die gaan aansluiten op m'n 23inch Apple Cinema Display. Nou was eerst m'n plan om die via HDMI erop aan te sluiten, totdat ik de Aten CS1764 kvm-switch tegen kwam. Op de website van Aten staat dat die om kan gaan met zowel analoge als digitale signalen. En nou is m'n vraag, kan ik mbv een HD VGA-kabel (officiele) en een vga-naar-dvi-adapter m'n Xbox360 dan aansluiten op die kvm-switch zodat ik beeld krijg op m'n Cinema Display?

Ik heb dit hier gepost omdat ik anders een heel nieuw topic moet openen en dit leek me wel de juiste plaats daarvoor.

Alvast bedankt voor alle reacties!! :)

Edit: mischien is het wel handig om de url er bij te vermelden naar het produkt :P :http://www.aten.com/products/productItem.php?pcid=2005010513171002&psid=20070130114411002&pid=20050120101852007&layerid=subClass3
Kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Voor zover ik weet moet dat kunnen werken. Ik heb op die manier (vga->dvi) ook mijn 360 aangesloten. Als ik het goed lees, sluist de switch gewoon het dvi signaal door naar de monitor en wordt er verder niet wat omgezet. Als je monitor dus vga via dvi ondersteund (analoge dvi dus) dan moet het gewoon werken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom sluit je hem niet gewoon via hdmi aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:28:
[...]

Voor zover ik weet moet dat kunnen werken. Ik heb op die manier (vga->dvi) ook mijn 360 aangesloten. Als ik het goed lees, sluist de switch gewoon het dvi signaal door naar de monitor en wordt er verder niet wat omgezet. Als je monitor dus vga via dvi ondersteund (analoge dvi dus) dan moet het gewoon werken.
Dat is het punt, m'n monitor ondersteunt alleen digitale signalen over de dvi-aansluiting (dvi-d). Dus ik dacht als de Kvm-switch nou de analoge input kan omzetten in een digitaal signaal naar de monitor toe, dan zit ik goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:30:
[...]

Waarom sluit je hem niet gewoon via hdmi aan?
Omdat er nu een leuke actie is bij een internetshop (waar ik de naam hier niet van ga noemen, dus als je wilt weten welke, pm me dan eff ;)) waarbij je naast je premium nog 4 gratis games erbij krijgt. En voor zover ik weet heeft die geen HDMI-aansluiting |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yesss m'n PGR4 is verstuurd :) en dat voor nog geen 38 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
TheVMaster schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:19:
Verstuurt? Hij is al uit? Of heb je de amerikaanse versie?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Omdat er nu een leuke actie is bij een internetshop (waar ik de naam hier niet van ga noemen, dus als je wilt weten welke, pm me dan eff ;)) waarbij je naast je premium nog 4 gratis games erbij krijgt. En voor zover ik weet heeft die geen HDMI-aansluiting |:(
mazzl schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:15:
voor de topic starter:
halo 3 is uit, dus die kan bij verwachtte toppers weg
en de premium heeft nu toch ook hdmi (moet je wel weer losse kabel voor audio bij kopen)
Aangezien ik een werkend exemplaar heb hou ik al de ontwikkelingen mbt tot wat er nu bij welke wel of niet op zit niet echt bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 17:27
TheKillingBean schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Verstuurt? Hij is al uit? Of heb je de amerikaanse versie?
Play-Asia.com, geen regio code :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
DarkShadow schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Nee dat kan niet op mn mooie hdtv ;(

Phusebox heeft gewoon een prima punt, het is echt gay ,<vervelend/klote/sucks b.v.>, ik speel heel veel met mn vrienden en dit is gewoon jammer. Bedenk wel dat je gewoon de helft van je beeld weggooit.
De homofiele medemens speelt niet bij voorkeur met zwarte balken op scherm .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 13:24
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

zo bijz is dat niet hoor. www.xboxhome.nl had die aanbieding tenzij een andere webite inmiddels de aanbieding heeft overgenomen?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Katseviool schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

Play-Asia.com, geen regio code :+
YEss...Regio vrije versie :+ enneh..'k heb hem voor de NL Launch in huis (als het goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

Dat is het punt, m'n monitor ondersteunt alleen digitale signalen over de dvi-aansluiting (dvi-d). Dus ik dacht als de Kvm-switch nou de analoge input kan omzetten in een digitaal signaal naar de monitor toe, dan zit ik goed :)
Die switch zet verder niets om. Hij geeft aan compatible te zijn met beide (analoog en digitaal), maar hij zal dus een analoog signaal als analoog doorgeven en digitaal als digitaal. In dat geval heb je er dus niets aan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TheVMaster schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:19:
Ha ! Bedankt voor de reminder.
Gelijk ook even besteld met een $5 off coupon ding. Totaalbedrag: 35 euro nogwat inc. shipping.
En nu maar hopen dat het ook een beetje een vet spel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er zijn 40 topics met ieders honderden posts, maar kan het niet vinden.

Is er iemand die het geluidsnivo en het verbruik heeft gemeten van de x360. Op het moment dat hij gebruikt wordt als extender voor vista mce? op moment van bv normaal tv kijken en dvd kijken zal er neit veel verschil in zitten, maar een globaal idee.

Niemand in mijn omgeving heeft een X360 die ik daarvoor even kan 'lenen' en wil wel graag weten heo het zit voor ik 1 koop. In de winkel maakt ie een takke herrie (relatief gezien voor een extender), maar goed daar staat ie hele dag demo te draaien enzo

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amsterdammertje schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:01:
[...]

zo bijz is dat niet hoor. www.xboxhome.nl had die aanbieding tenzij een andere webite inmiddels de aanbieding heeft overgenomen?
Weet ik, en ja een andere winkel heeft die actie overgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:31:
[...]

Die switch zet verder niets om. Hij geeft aan compatible te zijn met beide (analoog en digitaal), maar hij zal dus een analoog signaal als analoog doorgeven en digitaal als digitaal. In dat geval heb je er dus niets aan.
Okee, ik dacht dat ie mischien wel kon omzetten naar digitaal maar dat kan dus niet, damnit! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:27:
[...]

Weet ik, en ja een andere winkel heeft die actie overgenomen :)
Welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play asia heeft PGR4 weer in stock!

http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-22bp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

consoleshop.nl, okee thats it nu beland ik op de stoel :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 15-08 14:26
PGR 4 :z Wou hem wel halen, maar speel alleen halo en fifa nu. deze pak ik wel ooit als budget

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hij ís al geprijsd als budget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste