Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit wel gewoon een normale versie? niet met chinese tekens ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 15:26
pgr 4 komt net binnen, super snel verstuurd.

Vanavond even proberen, maar zal lastig worden met conan, skate, csi en halo 3 en dan soon pes 2008 :(

Zware tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 15:34

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

siepeltjuh schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:26:
Er zijn 40 topics met ieders honderden posts, maar kan het niet vinden.

Is er iemand die het geluidsnivo en het verbruik heeft gemeten van de x360. Op het moment dat hij gebruikt wordt als extender voor vista mce? op moment van bv normaal tv kijken en dvd kijken zal er neit veel verschil in zitten, maar een globaal idee.

Niemand in mijn omgeving heeft een X360 die ik daarvoor even kan 'lenen' en wil wel graag weten heo het zit voor ik 1 koop. In de winkel maakt ie een takke herrie (relatief gezien voor een extender), maar goed daar staat ie hele dag demo te draaien enzo
Ik heb niets gemeten, maar ik heb ongeveer anderhalf jaar de 360 als extender gebruikt. Nu heb ik dus een aparte mediacenter pc ernaast gezet. Het geluidsniveau van de 360 is zeer storend (die in de winkel zal vergelijkbaar zijn) en de extender kan geen andere videoformaten aan dan mpeg en wmv (geen divx etc). Verder werkte het redelijk goed maar ik zou er zeker geen xbox voor kopen. Stel liever zelf een leuke media center pc samen voor ongeveer evenveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:32:

Vanavond even proberen, maar zal lastig worden met conan, skate, csi en halo 3 en dan soon pes 2008 :(

Zware tijden.
ahhh... ik zie het... het is zo zwaar voor je kerel... je kan me je skate en halo 3 geven... dan zal het wat minder lastig voor je zijn ;) Ik ben bereid om je te helpen! Anytime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik ben verbaasd dat je je nog zo sterk houd Pacino, ik zou aan zoveel lasten en stress onderdoor gaan hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:12
PacinoAllstars schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:32:

Zware tijden.
ehm nu al van play-asia? dat is dan wel heeeeeeeeeel snel, en nagenoeg onmogelijk ?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) :9 volgens mij heeft ie 'm gewoon lekker geleeched, en geeft ie gewoon PlayAsia de schuld van het " snel binnen hebben " .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 17:16

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

ehm nu al van play-asia? dat is dan wel heeeeeeeeeel snel, en nagenoeg onmogelijk ?
Wat dach je van downloaden?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

ThomasSchrader schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:46:
Oke misschien off-topic maar er zit dus zo een mooie 48-uur live sticker op me halo 3 doosje.. na het weg halen hiervan blijft er een plakkend laagje en nu ben ik waarschijnlijk de enigste die zich hier aan irriteert maar hoe krijg ik het weg? }:O
Pak een stukje standaard doorzichtig plakband van 10 cm. Klem de uiteinden met je duim en middelvinger tegen je wijsvinger aan zodat het topje van de wijvinger bedekt is met het middelste stuk plakband met de plak naar buiten.

Nu met je wijsvinger beginnen op de buitenste rand van de lijmresten "tappen". Langzaam naar binnen werken. Wanneer nodig plakband vernieuwen. Binnen no time is je probleem opgelost zonder iets te beschadigen.

Deze truck gebruik ik al jaren in de winkel.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:16

TheVMaster

Moderator WOS
W1LL3M schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:41:
[...]

Ik heb niets gemeten, maar ik heb ongeveer anderhalf jaar de 360 als extender gebruikt. Nu heb ik dus een aparte mediacenter pc ernaast gezet. Het geluidsniveau van de 360 is zeer storend (die in de winkel zal vergelijkbaar zijn) en de extender kan geen andere videoformaten aan dan mpeg en wmv (geen divx etc). Verder werkte het redelijk goed maar ik zou er zeker geen xbox voor kopen. Stel liever zelf een leuke media center pc samen voor ongeveer evenveel geld.
Ehh..DivX werkt gewoon hoor met de 360 als Extender. Transcode 360 anyone? :) 'k gebruik het hier regelmatig om DivX te kijken op mijn 360 (Media Center Extender).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 15:34

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

TheVMaster schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:52:
[...]

Ehh..DivX werkt gewoon hoor met de 360 als Extender. Transcode 360 anyone? :) 'k gebruik het hier regelmatig om DivX te kijken op mijn 360 (Media Center Extender).
Ja, maar dat is geen goede oplossing... Kost 10x zoveel processorkracht en fatsoenlijk door je film heenskippen is er niet bij (skippen is buggy, skipt soms opeens naar einde of begin van de film). In Vista werkte het ook nog niet lekker (skipt automatisch tijdens transcoden). Daarbij scaled transcode360 je film naar een lagere resolutie om het sneller dan realtime te kunnen encoden, dus je hebt ook nog kwaliteitsverlies. En HD materiaal kun je er helemaal mee vergeten. Geen oplossing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-08 14:26
Zo fifa 2008 de 100 is gehaald

100 gewonnen
9 verloren

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:51
Mars18 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:07:
Zo fifa 2008 de 100 is gehaald

100 gewonnen
9 verloren
150
12
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-08 10:18

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:12:
Ik weet het niet... Is 360 echt zo'n gaaf ding? Ik bedoel, de besturing is niet zo lekker lijkt mij. De graphics zijn ook niet best.
Eigenlijk ben ik nog steeds aan het twijfelen. Binnenkort komen er Crysis en Left4Dead uit, men zegt dat Dead Rising voor de pc uitkomt, bovendien zien we straks Gears of War met nog betere graphics op de pc... misschien is het beter om een pc te upgraden en van de nieuwste games te genieten...
Kan iemand mij overtuigen dat de 360 vet is !? :) ik denk niet dat het iemand zal lukken ....

PS.Sommige games vind ik supergaaf en wil alleen al de xbox kopen omdat ik dan Dead Rising zal kunnen gamen...
Meen je dit soort posts nou echt? Niet te geloven...
Je zet een heel topic op over de zogenaamde Falcon versie van de 360, post daar dagelijks over de laatste updates en dan ga je na 2 maanden in het grote 360 topic zitten miepen of je het eigenlijk wel wilt. Misschien vindt iedereen dit verder normaal, maar ik geloof mijn ogen niet...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
wat is je gamerstag dan ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 15:26
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:34:
;) :9 volgens mij heeft ie 'm gewoon lekker geleeched, en geeft ie gewoon PlayAsia de schuld van het " snel binnen hebben " .
Nou,nou upload26 dat zijn wel weer beschuldigingen van het juweeltje, gewoon orderen en iemand kennen die er werkt ;). Ik heb vernomen uit een betrouwbare bron van play asia dat jij hem ook binnen hebt, wat was je naam ook alweer op live??? Dan rijden we samen een rondje om het hofplein!
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:50:
[...]

ahhh... ik zie het... het is zo zwaar voor je kerel... je kan me je skate en halo 3 geven... dan zal het wat minder lastig voor je zijn ;) Ik ben bereid om je te helpen! Anytime!
Stuur een pm wellicht woon je in de buurt dan kan ik je helpen!

[ Voor 25% gewijzigd door PacinoAllstars op 03-10-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:28:
[...]

Nou,nou upload26 dat zijn wel weer beschuldigingen van het juweeltje, gewoon orderen en iemand kennen die er werkt ;). Ik heb vernomen uit een betrouwbare bron van play asia dat jij hem ook binnen hebt, wat was je naam ook alweer op live??? Dan rijden we samen een rondje om het hofplein!

[...]

Stuur een pm wellicht woon je in de buurt dan kan ik je helpen!
Als het op dit soort dingen aankomt ben ik ook altijd erg behulpzaam, voor de rest ben ik eigenlijk een enorme klootzak :|

Edit: waarom lachen jullie niet, het is een geintje :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-07 08:01
Zeg eeeh...
Wat me irriteert is dat Halo 3 niet als demo beschikbaar is? Ik wil eigenlijk wel ff proberen of Halo me bevalt alvorens 50 euro lichter te geraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:28:
[...]

Ik heb vernomen uit een betrouwbare bron van play asia dat jij hem ook binnen hebt, wat was je naam ook alweer op live??? Dan rijden we samen een rondje om het hofplein!

[...]
:? Nee , mijn plaatselijke leverancier ligt met een griepje op bed, dus ik heb 'm morgen pas binnen ;) En wie is die betrouwbare bron van je, dan mag je hem zeggen dat ie zijn zaakjes is beter op orde moet brengen, want ik heb nog nooit iets bij die toko besteld ;)

Maar m'n gamertag is UntitedArt, dus als je morgenavond zin hebt, voeg me maar ff toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:23

Format-C

Tracing Rays

Edit: laat maar. :O

[ Voor 164% gewijzigd door Format-C op 03-10-2007 23:09 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:53:
Zeg eeeh...
Wat me irriteert is dat Halo 3 niet als demo beschikbaar is? Ik wil eigenlijk wel ff proberen of Halo me bevalt alvorens 50 euro lichter te geraken...
Waarom een demo als mensen het spel toch wel kopen?
En de beta is er ook al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:18:
[...]

Waarom een demo als mensen het spel toch wel kopen?
En de beta is er ook al geweest.
Als je nog nooit Halo gespeeld hebt en je ziet er reclame voor dan wil je 'm toch even eerst proberen. Niet iedereen heeft Crackdown gekocht....
Het verbaast me ergens wel dat er geen demo is met de hoeveelheid geld die Microsoft tegen de marketing aan gooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dat is het hem juist, voor misschien de paar duizend mensen ga je geen demo maken, dat haal je er financieel niet uit..Halo verkoopt toch wel ( en dat heeft et ook gedaan ).

Ben het er wel mee eens dat je het handig zou zijn als je het nog nooit gespeeld hebt, en dat je graag een demo wil spelen, alleen vanuit een financieel standpunt is het echt niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 31-07 08:01
Ik denk dat het er wel meer als een paar duizend zijn. Financieel? Kom op zeg.. ik denk dat als het spel echt zo goed is, je met een demo nóg meer verkoopt. En dan heb je de kosten van zo'n demo er zo uit. Wat kan zo'n demo nou kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet denken aan developertijd, certificatieproces, gebugtest. Denk dat het nog aardig wat kost.

H3 heeft al 2,63 miljoen verkocht volgens bronnen, een demo is niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:12
Walkman schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:27:
[...]
Het verbaast me ergens wel dat er geen demo is met de hoeveelheid geld die Microsoft tegen de marketing aan gooit...
Dit spel is zo gehyped, een demo zou er voor zorgen dat er juist minder verkocht word.

Nu zitten de mensen in de hype en kopen ze het toch wel. Terwijl een demo dus ervoor kan zorgen dat men een beetje "afkoelt" en niet meer zo vatbaar is voor de mediahype

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maar voor de mensen, zoals ik, die nog nooit halo hebben gespeeld ga ik geen gok van 60 euro nemen om er achter te komen of het wat voor me is ja of nee.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Gunner schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:15:
Maar voor de mensen, zoals ik, die nog nooit halo hebben gespeeld ga ik geen gok van 60 euro nemen om er achter te komen of het wat voor me is ja of nee.
Ik zou zeggen bestel hem bij Play-Asia (incl. verzendkosten voor net geen 40 euro) of bij de Media Markt voor iets van 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:25

Smoonshine

Feyenoord!!

Phusebox schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:11:
[...]

Dit spel is zo gehyped, een demo zou er voor zorgen dat er juist minder verkocht word.

Nu zitten de mensen in de hype en kopen ze het toch wel. Terwijl een demo dus ervoor kan zorgen dat men een beetje "afkoelt" en niet meer zo vatbaar is voor de mediahype
Ik denk dat je daar exact de juiste verklaring hebt. Bijna alles wat zo ontzettend gehyped is valt achteraf toch een beetje (of heel erg) tegen, terwijl het wel gewoon een goed spel is. Daarbij krijg je ook nog eens bij een multiplayer demo, dat die eerst flink gespeeld wordt en pas daarna het uiteindelijke spel gekocht wordt. In het ergste geval gaan mensen weer terug naar hun oude spel.

Ik denk dat er uiteindelijk nog wel een demo komt, maar pas over een maand ofzo. Zo kunnen de nog niet kopers toch even proeven en het spel eventueel nog kopen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:53:
Zeg eeeh...
Dan ga je naar Dimension Plus, als je daar in de buurt woont, en vraag je daar of je 'm ff mag proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:19:
[...]

Ik denk dat je daar exact de juiste verklaring hebt. Bijna alles wat zo ontzettend gehyped is valt achteraf toch een beetje (of heel erg) tegen, terwijl het wel gewoon een goed spel is. Daarbij krijg je ook nog eens bij een multiplayer demo, dat die eerst flink gespeeld wordt en pas daarna het uiteindelijke spel gekocht wordt. In het ergste geval gaan mensen weer terug naar hun oude spel.

Ik denk dat er uiteindelijk nog wel een demo komt, maar pas over een maand ofzo. Zo kunnen de nog niet kopers toch even proeven en het spel eventueel nog kopen.
Met de laatste geruchten dat MS en Bungie uit elkaar gaan komt er waarschijnlijk helemaal geen demo meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TheVMaster schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:16:
[...]

Ik zou zeggen bestel hem bij Play-Asia (incl. verzendkosten voor net geen 40 euro) of bij de Media Markt voor iets van 49 euro.
Welke versie moet je hebben bij Play-Asia? De US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de demo van PGR4 uitkomt op Live?

Op 20 september zei de uitgever 'zeer binnenkort'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

Dit is de engelse versie:

http://www.play-asia.com/...h-49-en-84-j-70-1snz.html

Staat er ook een voor 35 euro, maar volgens mij is die niet regio vrij, tenminste er staat bij Asian systems Only en geen regiovrij plaatje. Bij die ander wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Gunner schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

Ehh.....ik heb de gewoon de Region Free editie besteld, maar die zie ik dus nu niet meer staan.

Wel lees ik bij de Asia version (die ik dus heb besteld, maar een Region Free versie)
This item is not available for shipping to
European Union
Iceland
Liechtenstein
Norway
En toen ik hem bestelde (gistermiddag) stond er :
Project Gotham Racing 4
Compatible with Xbox360 Asia, No Region Protection
En die versie was ook PAL compatible :)
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:14:
[...]

Dit is de engelse versie:

http://www.play-asia.com/...h-49-en-84-j-70-1snz.html

Staat er ook een voor 35 euro, maar volgens mij is die niet regio vrij, tenminste er staat bij Asian systems Only en geen regiovrij plaatje. Bij die ander wel.
Ehh..hij doelde volgens mij op PGR4 en de link die jij geeft is Halo 3 :) Overigens is er geen regio vrije versie van PGR4 meer beschikbaar op de site :? erg vaag....gelukkig is die van mij gisteravond verzonden :)

[ Voor 48% gewijzigd door TheVMaster op 04-10-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ;) Was in de war :) Had het niet goed gelezen, dacht dat hij het over halo3 had.
Maar idd die PGR4 is regiovrij, ik heb hem ook gewoon besteld die Asia versie en er staat al bij dat "order shipped".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:00:
Ah ;) Was in de war :) Had het niet goed gelezen, dacht dat hij het over halo3 had.
Maar idd die PGR4 is regiovrij, ik heb hem ook gewoon besteld die Asia versie en er staat al bij dat "order shipped".
Dat klopt, gisteren stond er idd bij No Region Protection. Nu staat er bij dezelfde versie dat hij dus niet verzonden mag/kan worden naar de Europese Unie ;) Dus wij hebben denk ik gewoon mazzel, die van mij is namelijk ook al verzonden :+

Het gaat om deze versie : http://www.play-asia.com/...49-en-15-pgr-70-22bp.html

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 04-10-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 21:42
Het ging even te hard denk ik met de orders uit Europa... :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
M@cer schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:15:
Het ging even te hard denk ik met de orders uit Europa... :)
Kan het me voorstellen. 'k zag hem bij een NL shop aangekondigt met als prijs 62 euro ;) dat scheelt natuurlijk nogal eventjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik had vorige week HALO3 ook gekocht.

Ik heb hem snel teruggebracht. Grafisch erg tegenvallend, en je valt er zomaar in als "beginner".

Niks aan als je de eerdere delen niet gedaan hebt imho...

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-08 01:13

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OMG, wat een mazzel dan met dat Play-Asia PGR4 verhaal zeg :D
Mijn order is gelukkig ook al shipped.

Hoop niet dat het een voorbode is van een nieuw beleid daar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:55:

Ik heb hem snel teruggebracht. Grafisch erg tegenvallend, en je valt er zomaar in als "beginner".

Veel doorzettingsvermogen joh :D. Niet eens coop geprobeerd? :'). Je hebt zeker het eerste level 10 minuutjes gespeeld, en dacht toen, oh dis niks aan :'). Vast de MP niet eens geprobeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:08:

Nah denk gewoon dat 3x out of stock even teveel van het goede was daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021

Je hebt er duidelijk ook veel moeite in gestoken! Hulde. En nee niet grafisch tegen vallend ANDERS dan Gears of War. Gears of war is enorm beperkt. Maar ja aangezien je halo niet hebt gezien kan je er ook niet echt over oordelen.

Ik vermaak me prima met halo, overhyped tuurlijk waarschijnlijk wel. Maar ieder spel wordt altijd overhyped en dat weet je van te voren. Het is wel een dikke 8/9 waard want bijna iedereen die ik ken vind het wel echt leuk omte spelen. Er zijn maar weinig mensen die geen kick ass tijd ermee hebben.

En het verhaal staat helemaal uitgelegd in de eerste pagina van het boekje maaarrrrr ja wie kijkt er nou in de manual als ie het verhaal wilt weten?

Edit: En kunnen weophouden met domme dingen roepen als alleen Halo is overhyped. Je kan het best een niet leuk spel vinden maar wees objectief. Het is geen bagger spel, het is grafisch dik in orde. Ja het ligt aan JOU(even in het algemeen) als je het een rotkut spel vind en niet aan het spel.

Ik zit hier thuis ook met een paar kerels(studentenflat) en die geven altijd alles van alles de game de schuld, laten we het op een game forum achterwege laten;-) Je hebt goed recht je mening te geven en onderbouwen maar hoe je het draait of keert Halo 3 is gewoon een zeer goed spel en goed afgewerkt. Ook al vind je het niks.

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 04-10-2007 14:19 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TheVMaster schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:43:
Ehh..hij doelde volgens mij op PGR4 en de link die jij geeft is Halo 3 :) Overigens is er geen regio vrije versie van PGR4 meer beschikbaar op de site :? erg vaag....gelukkig is die van mij gisteravond verzonden :)
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:00:
Ik doelde eigenlijk niet specifiek op een spel. Meer waar je op moet letten als je daar gaat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 17:27

Als je gewoon de moeite neemt om eens wat langer door te spelen begin je dit spel steeds meer te waarderen en ook de waarde ervan in te zien. Over m'n lijk dat ik dit spel ga terug brengen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Ik vond de eerste 15 minuten verschrikkelijk van Halo 3. Ik ben helaas ook een beginner in de serie, maar hoe langer ik speelde.. hoe meer ik het ging waarderen. De multiplayer staat als een huis en samen met wat vrienden al uren plezier gehad van Forge.

Qua campaign is het lekker wegknallen en het sleept je ook wel enigzins mee in het verhaal. Voordat ik begon met spelen even gelezen waar Halo 1 & 2 over gingen en dan is het perfect te doen.

Ik zit nu in de campaign in het voor laatste level. Wat een verschrikkelijk design is dat :P Ik vind het er prachtig uitzien, maar in vergelijking met de andere levels is dit een enorme frustratie. Nog even 30 keer doodgaan en ik ben er doorheen. Ik wacht al met spanning op de laatste missie.

spoiler:
Zou iemand mij kunnen helpen met het inside the flood level? Ik heb geen idee wat ik moet doen, en waar ik heen moet en zit met 30 kogels. 30 keer doodgaan wordt echt vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Katseviool schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:30:
[...]

Als je gewoon de moeite neemt om eens wat langer door te spelen begin je dit spel steeds meer te waarderen en ook de waarde ervan in te zien. Over m'n lijk dat ik dit spel ga terug brengen 8)
Vooral de Multiplayer modus...enneh...de mogelijkheid tot het terugkijken van het laatste uur vanuit elke hoek :) (die filmpjes zijn echt geweldig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Smaken verschillen. Gelukkig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:07
Hmm.. ik had ook besteld met regiovrij.. krijg ik een order shipped status dat het de japanse versie is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Glorix Jim schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:08:
Hmm.. ik had ook besteld met regiovrij.. krijg ik een order shipped status dat het de japanse versie is :(
Hm....da's minder, wanneer had je hem besteld.
Invoice No. 78XXXXXX

Helmer Xxxxxxxxx

Xxxxxxxxxxxxxx xx
NL-1000 AA Xxxxxxxx
Netherlands

Tel. +3161XXXXXXXXX

Qty Item Price
1 Project Gotham Racing 4
Compatible with Xbox360 Asia, No Region Protection 49.90

Sub-Total 49.90
Shipping (Air Economy Bubble) 3.10

Total 53.00
Dit is de factuur/e-mail die ik gisteravond ontving. Overigens zijn de prijzen in US Dollars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:07
TheVMaster schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:13:
[...]

Hm....da's minder, wanneer had je hem besteld.

[...]

Dit is de factuur/e-mail die ik gisteravond ontving. Overigens zijn de prijzen in US Dollars :+
Gisteravond.. toen was ie out-of-stock..
Ik weet alleen niet meer hoe m'n mail eruit ziet die ik gisteravond heb gehad mbt de order conformatie (@work nu).. ben zeer benieuwd wat ik binnen krijg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Glorix Jim op 04-10-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

@ TheVMaster:

Voortaan als je bij P-A besteld kun je beter gebruik maken van een coupon code.
Deze krijg je bij je bestellingen, en anders kun je via Google genoeg codes vinden van affils.
Dan ziet je factuur er zo uit :p
Qty Item Price
1 Project Gotham Racing 4
Compatible with Xbox360 Asia, NTSC J 49.90
1 Magic POP Grape Crackling Candy [single pack]
0.49
Coupon: SS-FLZ-EQW -5.00

Sub-Total 45.39
Shipping (Air Economy Bubble) 3.40

Total 48.79
All values USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:56
Glorix Jim schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:08:
Zelfde hier. Bestel gisteren PGR4 waar duidelijk op site staat dat 'm regiovrij is, krijg nu shipping confirmation en daarin staat dat het een JP versie is. Waarschijnlijk 40€ down the drain. Damned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:36

S2S

lapino schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

Zelfde hier. Bestel gisteren PGR4 waar duidelijk op site staat dat 'm regiovrij is, krijg nu shipping confirmation en daarin staat dat het een JP versie is. Waarschijnlijk 40€ down the drain. Damned.
Ik denk dat het wel goed zit en je als nog een ASIA region free krijgt, op de site staat dat alleen om af te schrikken.(denk ik) Laat het ons even weten als je de game hebt.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me dat die region free versie wel weer terug komt hoor, want ik zie nog zat andere topgames daar staan die ook region free zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt er ook niets aan hoor. Ik speel hem wel uit, gewoon voor de achievements en hoe het afloopt, maar MP begin ik niet aan, wacht daarvoor wel op COD4 :9

Sterker nog, ik vermaak mij op het ogenblik meer met Conan. Lekkere simpele hack&slash maar oww zo bruut >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-08 09:41
Ik wil graag een Xbox Premium pack kopen en vond deze aanbieding alleen is die helaas uitverkocht.Enigste reden dat ik een Xbox wil is GoW dus ik wil eentje die zo goedkoop mogelijk is.

Op Marktplaats is er veel te krijgen voor aantrekkelijke prijzen die paar maanden oud zijn maar waar ik bang voor ben is dat ik straks geen garantie krijg van MS omdat ik meen ergens gelezen te hebben dat ze geen garantie geven aan 2de eigenaar als 1ste eigenaar zijn console gerigstreerd heeft. Klopt dit ? Kan iemand mij meer hierover vertellen ?

Wat is registreren precies ? Een accountje aanmaken is registreren of zodra je online komt is je console geregistreerd op de account die je gemaakt hebt ? Kan ik achter komen of de console al geregistreerd is als ik hem voor me heb liggen ?

[ Voor 19% gewijzigd door Armo op 04-10-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Armo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:08:
Ik wil graag een Xbox Premium pack kopen en vond deze aanbieding alleen is die helaas uitverkocht.Enigste reden dat ik een Xbox wil is GoW dus ik wil eentje die zo goedkoop mogelijk is.

Op Marktplaats is er veel te krijgen voor aantrekkelijke prijzen die paar maanden oud zijn maar waar ik bang voor ben is dat ik straks geen garantie krijg van MS omdat ik meen ergens gelezen te hebben dat ze geen garantie geven aan 2de eigenaar als 1ste eigenaar zijn console gerigstreerd heeft. Klopt dit ? Kan iemand mij meer hierover vertellen ?

Wat is registreren precies ? Een accountje aanmaken is registreren of zodra je online komt is je console geregistreerd op de account die je gemaakt hebt ? Kan ik achter komen of de console al geregistreerd is als ik hem voor me heb liggen ?
Registeren is als je xbox of een onderdeel kapot is gegaan en je contact met MS heb opgenomen. Dan vragen ze de eerste keer je gegevens, zoals gamertag, mail en consule nummer.

Als de 1ste eigenaar enig vorm van problemen heeft gehad met zijn xbox en contact hebt genomen, worden zijn gegevens genoteerd. Als jij dan later belt, dus als 2de eigenaar wordt je niet verder geholpen en kan je zelf opdraaien voor de kosten. Of je moet natuurlijk met de 1ste eigenaar zo afspreken dat wanneer er problemen voordoen hij voor jouw belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
sekeroglan schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:30:
[...]

Registeren is als je xbox of een onderdeel kapot is gegaan en je contact met MS heb opgenomen. Dan vragen ze de eerste keer je gegevens, zoals gamertag, mail en consule nummer.

Als de 1ste eigenaar enig vorm van problemen heeft gehad met zijn xbox en contact hebt genomen, worden zijn gegevens genoteerd. Als jij dan later belt, dus als 2de eigenaar wordt je niet verder geholpen en kan je zelf opdraaien voor de kosten. Of je moet natuurlijk met de 1ste eigenaar zo afspreken dat wanneer er problemen voordoen hij voor jouw belt.
Bedankt voor je antwoord

Dus als de 1ste eigenaar gewoon een account aangemaakt heeft en online op live heeft gespeeld zonder problemen dan zal ik geen problemen hebben met MS als ik zelf problemen krijg in de toekomst ?

Weet je dit 100 % zeker trouwens ? Volgens mij moet je bij account aanmaken ook je adres enzo invullen toch ? En als je met CreditCard live betaald...

[ Voor 3% gewijzigd door Armo op 04-10-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Armo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:33:
[...]

Bedankt voor je antwoord

Dus als de 1ste eigenaar gewoon een account aangemaakt heeft en online op live heeft gespeeld zonder problemen dan zal ik geen problemen hebben met MS als ik zelf problemen krijg in de toekomst ?

Weet je dit 100 % zeker trouwens ? Volgens mij moet je bij account aanmaken ook je adres enzo invullen toch ? En als je met CreditCard live betaald...
Yep weet het 110% het gaat niet om je account maar om je registratie bij MS repair center zelf.

Die gegevens gelden voor je account niet voor je xbox, aangezien je je account op elke xbox kan recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:22
Dit is wel gaaf trouwens, wist niet dat vgchartz dit had. De verkoopcijfers van alle blockbuster games op een rij per console. De xbox360 doet het heel aardig met 41 miljoen totaal:
http://vgchartz.com/world...360&publisher=&sort=Total

Het zal niet lang duren om de oude xbox voorbij te gaan, die had 68 miljoen.
De Wii doet het aardig met nu al 28 miljoen en de PS3 bedroevend met slechts 3 miljoen (alleen moterstorm en resistance komen boven de miljoen games uit). De PS2 daarentegen lijkt onverslaanbaar met ruim 507 miljoen verkochte games :D

Overigens is MS toch echt wel de verliezer van de vorige generatie: De GC had 82 miljoen verkochte games.

Verkochte games zegt natuurlijk meer (vooral voor publishers en ontwikkelaars) dan verkochte consoles, MS had daar de vorige keer duidelijk op verloren (moeite met het krijgen van goede games) en deze keer winnen ze erop. Ik denk zelf dat het komt doordat ze een jaar voor lagen op de concurrentie. De wii gaat zo MS misschien nog wel inhalen, ze zijn immers korter op de markt. Maar voor de PS3 gaat het moeilijk worden. Misschien als hij wordt verlaagd naar 399 zoals de geruchten lijken te bevestigen. Ik vraag me echter af of dat afdoende is en of MS met een antwoord hierop komt.

Een 300 euro premium met kerst zou de sales omhoog laten schieten :P

edit: oh en waarom de PC steeds minder populair wordt als ontwikkelplatform:

http://vgchartz.com/world...=PC&publisher=&sort=Total

Alleen EA en Blizzard lijken hun games legaal te verslijten. Echt een trieste lijst. Halflife 2 verkoopt beduidend minder dan HL2 (nog steeds goed) terwijl je bij Halo bv het omgekeerde ziet.

[ Voor 11% gewijzigd door DarkShadow op 04-10-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:11
Hmm ik had bij launch al een 360 en een Xbox live account aangemaakt. Kreeg toen 1 maand gold gratis. Nu heb ik een nieuwe Xbox gekocht maar met diezelfde liveaccount krijg ik dus geen gratis maand meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Kaap schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:06:
Hmm ik had bij launch al een 360 en een Xbox live account aangemaakt. Kreeg toen 1 maand gold gratis. Nu heb ik een nieuwe Xbox gekocht maar met diezelfde liveaccount krijg ik dus geen gratis maand meer :S
Dat gaat per account, dus niet per xbox. Je kan per xbox 3 account aanmaken en dus 3x 1 maand Live krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:02:
Dit is wel gaaf trouwens, wist niet dat vgchartz dit had. De verkoopcijfers van alle blockbuster games op een rij per console. De xbox360 doet het heel aardig met 41 miljoen totaal:
http://vgchartz.com/world...360&publisher=&sort=Total

Het zal niet lang duren om de oude xbox voorbij te gaan, die had 68 miljoen.
De Wii doet het aardig met nu al 28 miljoen en de PS3 bedroevend met slechts 3 miljoen (alleen moterstorm en resistance komen boven de miljoen games uit). De PS2 daarentegen lijkt onverslaanbaar met ruim 507 miljoen verkochte games :D

Overigens is MS toch echt wel de verliezer van de vorige generatie: De GC had 82 miljoen verkochte games.

Verkochte games zegt natuurlijk meer (vooral voor publishers en ontwikkelaars) dan verkochte consoles, MS had daar de vorige keer duidelijk op verloren (moeite met het krijgen van goede games) en deze keer winnen ze erop. Ik denk zelf dat het komt doordat ze een jaar voor lagen op de concurrentie. De wii gaat zo MS misschien nog wel inhalen, ze zijn immers korter op de markt. Maar voor de PS3 gaat het moeilijk worden. Misschien als hij wordt verlaagd naar 399 zoals de geruchten lijken te bevestigen. Ik vraag me echter af of dat afdoende is en of MS met een antwoord hierop komt.

Een 300 euro premium met kerst zou de sales omhoog laten schieten :P

edit: oh en waarom de PC steeds minder populair wordt als ontwikkelplatform:

http://vgchartz.com/world...=PC&publisher=&sort=Total

Alleen EA en Blizzard lijken hun games legaal te verslijten. Echt een trieste lijst. Halflife 2 verkoopt beduidend minder dan HL2 (nog steeds goed) terwijl je bij Halo bv het omgekeerde ziet.
Ioi, Measured the wind, looked at the sky and just knew that HALO 3 sold 1 million copies...
Sales van VGChartz zijn fake, gebasseerd op schattingen en onzin. NeoGAF of beter gezegd: "Sales-age" is veel betrouwbaarder. Cijfers van Chart-Track, Mediacreate en NPD kloppen, ioi zuigt op zijn duim en roept maar wat.

Overigens is er een tegenhanger van VGchartz, namelijk VGCharts wel betrouwbaar maar niet altijd up to date. De beste source voor sales is en blijft NeoGAF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik heb nu Gow en Rainbow Six. Damn wat is rainbow six gaaf zeg!! :9~ Nu ben ik ook Swat fan en heb nog nooit Rainbow Six gespeeld maar dit is echt genieten 8) . Volgens mij zijn ze dit keer wel wat meer arcade maarja mij maakt het niet uit.

Ik vind GoW tot nu toe niet echt wat (10 minuten gespeeld).Ik had er toch wat anders verwacht, het lijkt mij zoveel van hetzelfde maarja misschien moet ik mij er eerst maar eens in verdiepen. Toch denk ik niet dat dit verandert en ik hem voor Skate wil zien te ruilen :P

Vallen mij trouwens 2 dingen op, ik heb de advanced scart kabel maar mijn beeld is voor 1/4 (als het zwart is) heb ik strepen. Een beetje zwart/ grijs strepen, terwijl de rechterkant gewoon zwart is :| . En ik krijg last van mijn ogen, heb soms het idee (vooral bij Rainbow) dat dat komt omdat er zoveel schittering is en het beeld soms wat wazig. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:29:
Ik vind GoW tot nu toe niet echt wat (10 minuten gespeeld).Ik had er toch wat anders verwacht, het lijkt mij zoveel van hetzelfde maarja misschien moet ik mij er eerst maar eens in verdiepen. Toch denk ik niet dat dit verandert en ik hem voor Skate wil zien te ruilen :P
Skate is in ieder geval een fantastisch spel. Zal je geen spijt van krijgen. Mijn exemplaar krijg je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:06

Phydomir

Dennis

Waypoint schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:29:
Ik vind GoW tot nu toe niet echt wat (10 minuten gespeeld).Ik had er toch wat anders verwacht, het lijkt mij zoveel van hetzelfde maarja misschien moet ik mij er eerst maar eens in verdiepen.
GoW moet je wel ff wat meer tijd gunnen. Als je wat verder bent zit er zo veel sfeer in die game. Heerlijk. Een van mij favo SP shooters. (MP nooit echt in verdiept)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Phydomir schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:14:
[...]

GoW moet je wel ff wat meer tijd gunnen. Als je wat verder bent zit er zo veel sfeer in die game. Heerlijk. Een van mij favo SP shooters. (MP nooit echt in verdiept)
Mja, sommige games raken je gewoon, andere niet echt. Maar ik ga het zeker nog eens proberen hoor. Maar metroid prime bijvoorbeeld vind ik ook nog steeds niet alles, terwijl anderen die wel de hemel in prijzen. Smaken verschillen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Phydomir schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:14:
[...]

MP is juist hét gedeelte van GoW dat zo vet is. SP heb ik uiteraard ook uitgespeeld, maar met een groep vrienden spelen we al tijden lang elke maandag en andere dagen Warzone. Blijft gewoon vet :)
Met onbekenden speelt het toch anders moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De iBood van de dag is vandaag een XBox 360 Halo 3 pack, voor 329 Euro. Mocht je deze van die site willen hebben, dan zul je waarschijnlijk wel snel moeten zijn. Meestal zijn goede aanbiedingen binnen het uur weg.
De specs die op die site erbij staan.

Er staat daar onder andere dat er een HDMI kabel bij zat, ik meende dat die er niet bij zat. Is mooi meegenomen dan. Ik heb er in ieder geval zojuist een besteld. Was er de laatste dagen toch al aan het denken, en dan is zo'n actie een mooi excuus ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:04
Als jullie nog de XFPS Pro in aktie willen zien. Ik heb een video gemaakt van dit ding samen met Halo 3.

Testing the XFPS Pro with Halo 3

Ik vind het maar matig werken.

[ Voor 27% gewijzigd door Sir_Hendro op 05-10-2007 03:26 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Laatst online: 12-08 08:24
Goedemorgen,

Ik ben al een week bezig en heb ook heel het internet afgestruind, maar ik kom niet tot een antwoord tot mijn volgende vraag.

Ik heb het volgende:
- KPN Siemens Experia Box
- PC met Vista Home Premium
- Xbox 360 draadloos

Dit werkt allemaal erg goed, ook MCE (als ik de firewall van Live OneCare uitzet dan!)

Nu mijn vraag:
Er komt binnenkort een 2e PC met Vista Home Premium erbij en een netwerkprinter.
Ik wil eigenlijk een klein netwerk thuis maken, dus dacht ik, ik sluit een Externe Harddisk (FAT32) op de USB-poort van de Experiabox, zet al mijn video, muziek en afbeeldingen op de Externe Harddisk en alle Computers, printers, laptop's en Xbox 360 kunnen deze bestanden benaderen.
Vista herkende de HD gelijk.

Ik heb in windows mediaplayer de directorypath toegevoegd (dus zoeken naar media op de externe schijf) en geimporteerd, dit werkt ook uitstekend.

Alleen nu het probleem, de xbox 360 ziet het media niet, maar wel de mp3tjes die ik op de harde schijf van de pc heb staan.

Is er iemand die media naar de xbox 360 kan streamen vanaf een externe hardeschijf binnen een netwerk????

Alvast bedankt!

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 08:43
Sir_Hendro schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 03:23:
Als jullie nog de XFPS Pro in aktie willen zien. Ik heb een video gemaakt van dit ding samen met Halo 3.

Tis sowieso lame ... gewoon met je controller spelen en verder geen geouwehoer. Ik zou niet graag spelen tegen iemand die een evt voordeel haalt uit z'n advanced controller. Misschien maakt het geen ruk uit, maar je weet het niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:06

Phydomir

Dennis

Bas Post schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 07:38:
Alleen nu het probleem, de xbox 360 ziet het media niet, maar wel de mp3tjes die ik op de harde schijf van de pc heb staan.

Is er iemand die media naar de xbox 360 kan streamen vanaf een externe hardeschijf binnen een netwerk????
Ik meen mij te herinenneren dat dit gewoon niet kan met de 360. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Sir_Hendro schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 03:23:

Hij lijkt net zo 'vloeiend' te bewegen als een gewone controller, wat dus elk voordeel van een muis weghaalt. Beetje jammer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Hebben jullie trouwens GTA:SA wel eens gespeeld op de 360? Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet eigenlijk. Is het ineens een stap achteruit t.o.v. bijv Saints Row?

* Dennahz wil weer eens GTA. :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Vallen mij trouwens 2 dingen op, ik heb de advanced scart kabel maar mijn beeld is voor 1/4 (als het zwart is) heb ik strepen. Een beetje zwart/ grijs strepen, terwijl de rechterkant gewoon zwart is.
Als ik het zo lees lijkt het op banding, maar dat ligt er dan weer aan hoe je de 360 hebt aangesloten (SCART heeft vaak last van banding).

Over die XFPS pro. Het nadeel van die dingen is dat auto aim niet uitgeschakeld wordt. Dus jij kan wel precies richten, maar het spel richt ook nog wel automatisch waardoor je juist gaat missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Ik hoor net op radio iets over 2 gratis games bij aanschaf van Xbox 360 dus even snel op Xbox site gekeken en ik zag dit. Ik kan nergens kleine letters vinden ? Wat zijn de vorwaarden ? (Behalve uitgesloten Halo 3 Pack en Elite)

Moet je die games bij MS zelf aanvragen of krijg je die samen met je Xbox bij de winkel waar je hem koopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:41
Armo schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:43:
Ik hoor net op radio iets over 2 gratis games bij aanschaf van Xbox 360 dus even snel op Xbox site gekeken en ik zag dit. Ik kan nergens kleine letters vinden ? Wat zijn de vorwaarden ? (Behalve uitgesloten Halo 3 Pack en Elite)

Moet je die games bij MS zelf aanvragen of krijg je die samen met je Xbox bij de winkel waar je hem koopt ?
De games krijg je bij de xbox360 je hoeft ze dus niet aan te vragen bij microsoft ;)

Maar als je zon pak wilt halen kun je mischien ook overwegen om 20 euro bij te leggen en dan van de actie van de xbox360+4 games voor 370 euro gebruik maken :) (een paar pagina's trug staat een link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Nano2009 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

De games krijg je bij de xbox360 je hoeft ze dus niet aan te vragen bij microsoft ;)

Maar als je zon pak wilt halen kun je mischien ook overwegen om 20 euro bij te leggen en dan van de actie van de xbox360+4 games voor 370 euro gebruik maken :) (een paar pagina's trug staat een link)
Bedoel je deze ? Die heb ik gepost ;)

Wel vreemd, Consoleshop zei gister dat die Pack uitverkocht is en nu hebben ze weer op vooraad. Ik heb er een besteld. Zal ze vanmiddag eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dennahz schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:49:
Hebben jullie trouwens GTA:SA wel eens gespeeld op de 360? Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet eigenlijk. Is het ineens een stap achteruit t.o.v. bijv Saints Row?

ja heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
.KeN. schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:08:

Als ze maar niet CD-WOW achterna gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

En anders weet Sony het wel weer te verknallen en klagen ze Play-Asia aan. Lik-Sang, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:43:

[...]

In mijn bestelling stond ook opeens ASIA NTSC J hoewel ik zeker weet dat ik de regionfree versie heb besteld. Zie de reactie hieronder nadat ik een mailtje naar PlayAsia heb gestuurd:

Thank you for contacting Play-Asia.com.

Please no worry, we confirmed that the game 'Project Gotham Racing 4
(Xbox360� Asia, NTSC J)' is region free and it should compatible your PAL
system.

If you have any further questions, please do not hesitate to ask.

Best regards,

Bryan
Play-Asia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat voor premium nummer krijg je bij deze bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 16:36
dacht te herinneren uit eerdere reacties iets vroegere systemen uit 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BounceMeister schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Denk niet dat het zo'n vaart zal lopen.
Eh.. ik merk nu wel dat Play-Asia down is op dit moment.. te vroeg gejuicht ?
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

En anders weet Sony het wel weer te verknallen en klagen ze Play-Asia aan. Lik-Sang, anyone?
Sony heeft volgens mij al een deal met Play-Asia.
Bij elk PS3-spel staat dat ze het niet naar de EU shippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Uiteindelijk zou het toch niet veel uit moeten maken waar een spel wordt gekocht...

Een spel in Europa kost misschien wel een stuk meer, maar de belastingen en alles wat daarbij komt zijn ook een stuk hoger...

Zou het netto resultaat op een spel verkocht in Europa hoger zijn dan dat van een spel verkocht in de US?

Lijkt me niet... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 16:36
Jobbie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:45:
Uiteindelijk zou het toch niet veel uit moeten maken waar een spel wordt gekocht...

Een spel in Europa kost misschien wel een stuk meer, maar de belastingen en alles wat daarbij komt zijn ook een stuk hoger...

Zou het netto resultaat op een spel verkocht in Europa hoger zijn dan dat van een spel verkocht in de US?

Lijkt me niet... B)
ligt eraan waar de boekhouding zit... met de huidige dollarkoers is dat nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helaas uitverkocht, wilder er naar toe rijden......Iemand die weet of MM een pricematch kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:49:

Ik heb een klein jaar geleden eens een GTA (weet niet meer welke) op de 360 geprobeerd en de tranen sprongen me bijna in de ogen. Wat een KT framerate was dat zeg, heb uit ellende mn PS2 weer aangesloten toen. Ik kan me niet herinneren dat hij op de xbox ook zo'n slechte framerate had. Zal wel een super-efficiente emulator zijn die ze daarvoor gebruiken dan... :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 23:38

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:38:
[...]

Ik heb een klein jaar geleden eens een GTA (weet niet meer welke) op de 360 geprobeerd en de tranen sprongen me bijna in de ogen. Wat een KT framerate was dat zeg, heb uit ellende mn PS2 weer aangesloten toen. Ik kan me niet herinneren dat hij op de xbox ook zo'n slechte framerate had. Zal wel een super-efficiente emulator zijn die ze daarvoor gebruiken dan... :/
Ik heb alle drie (3D) GTA's gespeeld op de Xbox 360 en ik heb bij geen enkel spel problemen gehad? De framerate was hetzelfde als op de Xbox 1, de spellen draaiden alleen in een hogere resolutie en in GTA:SA is de draw distance iets verhoogd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-08 17:32
Grappig, bestelde die xbox 360 pakket met 4 games voor 370 euro, keek 5 minuten later op de site wassie uitverkocht :P volgens mij had ik de laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Batsiaan schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:15:
Grappig, bestelde die xbox 360 pakket met 4 games voor 370 euro, keek 5 minuten later op de site wassie uitverkocht :P volgens mij had ik de laatste!
Dan hebben we net geluk gehad :P

Gisteren zeiden ze tegen mij dat ze uitverkocht waren en zeer waarschijnlijk niet meer leverbaar. Vanmorgen zag ik dat ze hem op vooraad hadden dus meteen eentje besteld alleen vergeten die Halo 3 Gold abbo van 13 maanden erbij te nemen ! Net gebeld voor wijziging maar hij staat al klaar om verzonden te worden...

Zie net trouwens dat Gamecard.nl ze ook heeft en zelfs goedkoper is en je krijgt je code direct per mail gestuurd (als je met iDeal betaald) alleen vraag ik me af of dit ook buiten kantoor uren geldt ? Iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony heeft zojuist bekend gemaakt dat de Playstation 3 nu 399 euro kost. Als "counter-measure" heeft Microsoft een nieuwe strategie in de planning:

http://www.jeuxvideo.fr/b...0-attaque-actu-81766.html

Bestaande uit:
HALO 3+Xbox 360 premium(nu in de winkel) voor 379,99
PGR3+Viva Pinata+Premium 360(HDMI versie, binnenkort verkrijgbaar) voor 349,99.
Winkels mogen de oude Premiums en bundels voortaan voor minimaal 299,99! de deur uit doen.
Xbox 360 Arcade, 512 MB memory unit, een paar XBLA games voor 249,99(einde van het jaar vervanging van de Core)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 13-08 12:47
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:54:
Sony heeft zojuist bekend gemaakt dat de Playstation 3 nu 399 euro kost. Als "counter-measure" heeft Microsoft een nieuwe strategie in de planning:
De prijzenoorlog is eindelijk uitgebroken. MS heeft bijna twee jaar lang aan een Premium-prijskaartje van 400 euro vastgehouden, maar nu is in twee maanden tijd de prijs met 100 euro omlaag gegaan. Interessant, want nu krijgt betaalbaar next gen gaming eindelijk een flinke push.

Ik ben benieuwd hoe de verkopen de komende maanden eruit zullen gaan zien. Het zal zeer interessant zijn om de strijd met de PS3 te volgen. De Xbox 360 is qua games en prijs in het voordeel, maar legt het qua hw-features en mogelijkheden duidelijk af tegen de PS3. De 360 pakt vooral duurder uit vanwege een aantal verborgen kosten. 300 euro voor een Xbox 360 Premium klinkt leuk, maar als je daarbij 80 euro voor een jaar Xbox Live en een gamepad-oplader meetelt, zit je al op 380 euro en dat is maar 20 euro goedkoper dan een PS3. Mocht je nog WiFi nodig hebben, of een grotere HD of zelfs een HD-DVD-speler, dan komt de totaalprijs al op 800 euro, ver boven de prijs van de PS3.

- PS3: Gratis online netwerk - Xbox 360: jaarlijks 60 euro
- PS3: WiFi - Xbox 360: 100 euro extra
- PS3: HD-films met Blu-Ray - Xbox 360:150 tot 180 euro voor los HD-DVD-kastje
- PS3: 50GB disk-capaciteit games - Xbox 360: 7GB max
- PS3: SixAxis via USB-kabel opladen - Xbox 360: 20 euro voor Play & Charge Kit
- PS3: HDMI - Xbox 360: niet op alle modellen aanwezig
- BlueTooth
- Hoogwaardige DVD/SACD-speler - Xbox 360: Alleen DVD, kwaliteit minder goed
- Linux
- HD goedkoop te upgraden - Xbox 360: 120GB HD voor 150 tot 180 euro

En dan heb ik het niet eens gehad over de matige betrouwbaarheid van de Xbox 360 (RROD, krassen) en het lawaai dat hij maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Er is iets geks met m'n Xbox sinds hij terug is van reparatie:
Ik heb een amerikaanse account met daarop Live Gold. Om toch spellen te kunnen downloaden en content te kopen heb ik ook een nederlandse account aangemaakt met Live Silver. Voorheen was het altijd mogelijk om de spellen die ik had gekocht met m'n nederlandse account ook te spelen op m'n us-account. Nu kan dat dus niet meer. Weten jullie hoe dat zit?

Nog een andere vraag: als ik naar de marketplace wil gaan staat er "Xbox Live Marketplace is currently unavailable. Please check back later". Ik kan op internet niets vinden over een update. Heeft er nog iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 13-08 12:47
Killkees schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:18:
Nog een andere vraag: als ik naar de marketplace wil gaan staat er "Xbox Live Marketplace is currently unavailable. Please check back later". Ik kan op internet niets vinden over een update. Heeft er nog iemand last van?
Doet het hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik heb net m'n verbinding gecontroleerd, maar alles werkt. Kan ook m'n vrienden zien, online spelen. alles. behalve verbinding maken met de marketplace...
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.