Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:02
Dennahz schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:49:
Hebben jullie trouwens GTA:SA wel eens gespeeld op de 360? Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet eigenlijk. Is het ineens een stap achteruit t.o.v. bijv Saints Row?

* Dennahz wil weer eens GTA. :p
Ik ga effe kijken.
zal zo editen.

Edit: Nee wordt je niet echt vrolijker van. Zou dan gewoon Saints Row kopen, niet zo duur meer en leuk spel.

[ Voor 13% gewijzigd door Stollie op 05-10-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:56

it0

Mijn mening is een feit.

ymmv schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:14:
[...]

De prijzenoorlog is eindelijk uitgebroken. MS heeft bijna twee jaar lang aan een Premium-prijskaartje van 400 euro vastgehouden, maar nu is in twee maanden tijd de prijs met 100 euro omlaag gegaan. Interessant, want nu krijgt betaalbaar next gen gaming eindelijk een flinke push.

Ik ben benieuwd hoe de verkopen de komende maanden eruit zullen gaan zien.

blaat blaat blaat
Das heel simpel wij zijn lekker aan het gamen op onze console met innovatieve en vernieuwende games, en de ps3 owners kunnen dromen over mooie games terwijl ze flow spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 15:04
Ik heb nu Windows MCE2005 op een pc gezet en die aangesloten op de x360. Ik heb hier in windows ook wat audio mappen en foto mappen toegevoegd. Het probleem is dat ik alleen de audio vind die in de standaard mappen staat via de Xbox360.

In het mediacenter in windows zie ik alle audio ook die bijvoorbeeld op D:\ staat en niet alleen die wat in Mijn Documenten staat.

Weet iemand waar dat aan ligt?

Voorbeeld:

Er staan Sample foto's in Mijn Documenten\Afbeeldingen, Die ziet mijn Xbox.
Er staan Foto's in D:\Fotomap, Die ziet hij niet ook als is de map in windows toegevoegd aan het mediacenter.

Zelfde geld voor audio.

Nevermind, Ik heb het al gevonden. Je moet ze ook apart adden in t xbox center. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Pirate-Bozz op 05-10-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:41
Killkees schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:18:
Er is iets geks met m'n Xbox sinds hij terug is van reparatie:
Ik heb een amerikaanse account met daarop Live Gold. Om toch spellen te kunnen downloaden en content te kopen heb ik ook een nederlandse account aangemaakt met Live Silver. Voorheen was het altijd mogelijk om de spellen die ik had gekocht met m'n nederlandse account ook te spelen op m'n us-account. Nu kan dat dus niet meer. Weten jullie hoe dat zit?
Dat is de DRM die er op zit. Je koopt het op de combinatie xbox en account. Op de xbox waarop het gekocht is kan iedereen het spelen, en ook zolang jouw account ingelogd is. Nieuwe xbox, drm staat het niet meer toe.

Sommige mensen hebben het voor mekaar gekregen bij support om dit te laten corrigeren, anderen wordt verteld dat ze er niks aan kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-08 10:18

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]
Ik ben benieuwd hoe de verkopen de komende maanden eruit zullen gaan zien. Het zal zeer interessant zijn om de strijd met de PS3 te volgen. De Xbox 360 is qua games en prijs in het voordeel, maar legt het qua hw-features en mogelijkheden duidelijk af tegen de PS3. De 360 pakt vooral duurder uit vanwege een aantal verborgen kosten. 300 euro voor een Xbox 360 Premium klinkt leuk, maar als je daarbij 80 euro voor een jaar Xbox Live en een gamepad-oplader meetelt, zit je al op 380 euro en dat is maar 20 euro goedkoper dan een PS3. Mocht je nog WiFi nodig hebben, of een grotere HD of zelfs een HD-DVD-speler, dan komt de totaalprijs al op 800 euro, ver boven de prijs van de PS3.

En dan heb ik het niet eens gehad over de matige betrouwbaarheid van de Xbox 360 (RROD, krassen) en het lawaai dat hij maakt.
Toch wel grappig, want blijkbaar kan niemand het rekensommetje maken, of de 360 moet een ander groot voordeel hebben, dat de verkopen het beter doen dan de PS3? Wat zou het zijn?
Oh ja, games...

Priceless! ;)

p.s.: Met AL die RRODs en AL die diepe ellende zou verwachten dat dit 1 zwartgallige uithoek van het forum zou zijn, maar het vreemde is dat ik die depressieve sfeer alleen maar in het PS3 forum tegenkom. Iedereen is een anti-Sonyfanboi, de frontpage is anti-Sony, pro-MS... Tsk!

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

Dat is de DRM die er op zit. Je koopt het op de combinatie xbox en account. Op de xbox waarop het gekocht is kan iedereen het spelen, en ook zolang jouw account ingelogd is. Nieuwe xbox, drm staat het niet meer toe.

Sommige mensen hebben het voor mekaar gekregen bij support om dit te laten corrigeren, anderen wordt verteld dat ze er niks aan kunnen doen..
Wat je even kan proberen is om de games die je hebt aangeschaft opnieuw te downloaden. Je hoeft het niet te deleten. Ik heb geen contact met Support gehad of zo, dit werkte wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 21:27

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Armada schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:48:
[...]

Toch wel grappig, want blijkbaar kan niemand het rekensommetje maken, of de 360 moet een ander groot voordeel hebben, dat de verkopen het beter doen dan de PS3? Wat zou het zijn?
Oh ja, games...

Priceless! ;)

p.s.: Met AL die RRODs en AL die diepe ellende zou verwachten dat dit 1 zwartgallige uithoek van het forum zou zijn, maar het vreemde is dat ik die depressieve sfeer alleen maar in het PS3 forum tegenkom. Iedereen is een anti-Sonyfanboi, de frontpage is anti-Sony, pro-MS... Tsk!
Iedereen werd in dit 360 topic zo depressief, dat er een APART klachtentopic is voor de 360.
Kom op zeg... af en toe vind ik men wel erg kinderachtig doen hier.

Ik ben benieuwd wat er over 10 jaar op 'een youtube' gelachen zal worden net als met de '90`s Nintendo vs Sega' pranks op dit moment.

En ja, ik ben pro-Sony... zo pro-Sony dat ik van iedere generatie ook de andere consoles heb staan, omdat ik iedere console waardoor om zijn(/haar) goede eigenschappen. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het verschil is dit:

PS3 399,- zonder games
360: 369,- met 4 games of 349,- met 2 games

En op allebei kun je gamen

Mooi he :)

Ik heb overigens geen Wifi, geen HD-DVD, en spelen dat ik doe :)

Overigens voor de prijs van 1 Sixaxis controller koop je een 360 controller, plus Play & Charge kit, 1 extra accu en een AB :)

Vergeet je niet je controllers up te graden binnenkort :+

Ik ga verder spelen :)

P.s.: Wil je wel alles hebben, dan heb je het prijsverschil er alsnog snel uit :) Er zijn al 50 Xbox 360 games te vinden voor onder de 30,-. Tel uit je winst.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 05-10-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:10

Rival24

I'll Be Back

80 euro? Bij mij mag je een Xbox Live kaart kopen voor 70!

spoiler:
Adviesprijs is zelfs maar €59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

- PS3: Gratis online netwerk - Xbox 360: jaarlijks 60 euro
- PS3: WiFi - Xbox 360: 100 euro extra 75 Euro
- PS3: HD-films met Blu-Ray - Xbox 360:150 tot 180 euro voor los HD-DVD-kastje
- PS3: 50GB disk-capaciteit games - Xbox 360: 7GB max
- PS3: SixAxis via USB-kabel opladen - Xbox 360: 20 euro voor Play & Charge Kit
- PS3: HDMI - Xbox 360: niet op alle modellen aanwezig Inmiddels wel
- BlueTooth
- Hoogwaardige DVD/SACD-speler - Xbox 360: Alleen DVD, kwaliteit minder goed
- Linux
- HD goedkoop te upgraden - Xbox 360: 120GB HD voor 150 tot 180 euro
Laten we wel even precies blijven :>

Bovendien bied het betalen voor Live Gold ook weldegelijk meerwaarde imo, een mooi geintegreerd systeem dat bij elke game hetzelfde werkt...
Bij de 360 controller heb je de keuze om je eigen oplaadbare batterijen te gebruiken of te kiezen voor 1 met draad, bovendien worden extra oplaadkabels voor de PS3 ook voor 17,- aangeboden, zijn de PS3 controller 5 euro duurder en hebben ze geen rumble 8)7

Geen normaal mens weet dat ze zelf de HD van de PS3 kunnen vervangen en geen normaal mens is geinteresseerd in Linux :P
Nee, tweakers zijn geen normale mensen

Ik ben het trouwens wel met je eens dat de HD van Microsoft absurd hoog geprijsd is, maarja wat doen we eraan (behalve niet kopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig die prijsdalingen van de PS3, maar zolang er geen goeie exclusives verschijnen kan ik mij er ( nog ) maar niet voor interesseren eerlijk gezegd. Héél misschien als Uncharted en/of Ratchet & Clank goeie reviews krijgt, dan misschien. Voor mijn zijn eigenlijk alleen MGS4 en GT5 goede redenen om een PS3 te halen, want alle third party games speel ik wel op m'n 360, en er komt nog zo veel moois uit voor dat ding, niet te geloven.

Tot die tijd vermaak ik me wel met o.a PGR4, mijn god wat is die game vet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 12:47
Rival24 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:03:
[...]

80 euro? Bij mij mag je een Xbox Live kaart kopen voor 70!

spoiler:
Adviesprijs is zelfs maar €59
Ik had het over de prijs van Xbox Live PLUS een oplader.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:06:
[...]

Bovendien bied het betalen voor Live Gold ook weldegelijk meerwaarde imo, een mooi geintegreerd systeem dat bij elke game hetzelfde werkt...
Yep. Alleen jammer van de prijs. Ik heb vorige week opnieuw 60 euro betaald voor Xbox Live. Mooie service, maar het begint toch wel aan te tikken. Dan kun je wel zeggen dat het maar 5 euro in de maand is, maar zo vaak zit ik ook niet online te gamen. Een paar keer per maand een avondje en dan is die 60 euro per jaar wel veel.
Bij de 360 controller heb je de keuze om je eigen oplaadbare batterijen te gebruiken of te kiezen voor 1 met draad, bovendien worden extra oplaadkabels voor de PS3 ook voor 17,- aangeboden, zijn de PS3 controller 5 euro duurder en hebben ze geen rumble 8)7
Speciale oplaadkabels van de PS3, lijkt me nogal sterk. Het zijn gewone USB-kabels met aan 1 kant zo'n mini-connector.
Geen normaal mens weet dat ze zelf de HD van de PS3 kunnen vervangen en geen normaal mens is geinteresseerd in Linux :P Ik ben het trouwens wel met je eens dat de HD van Microsoft absurd hoog geprijsd is, maarja wat doen we eraan (behalve niet kopen)?
Ehh ... niet kopen. Ik laat me niet afzetten door MS. Dan haal ik maar continu oude demo's van de HD.

Het punt wat ik in ieder geval probeerde te maken is dat de randapparatuur voor de Xbox 360 in zijn algemeenheid te duur is. MS probeert op de accessoires te verdienen en dat zie je vooral aan het prijskaartje van de HD en de WiFi-addon. Het is toch curieus dat zelfs de Wii gratis WiFi aan boord heeft en een standaard ethernetkabelaansluitingkastje voor de helft van wat MS ervoor rekent.

MS heeft de beste games en Xbox Live, maar ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van de 360 al een tijdje niet zo super. Op dat punt kan MS absoluut aaangevallen worden door Sony. Ik heb ook het idee dat Sony veel harder aan de weg timmert met meer XMB-upgrades. Ze moeten nog een aantal belangrijke features inhalen (XMB vanuit games, custom soundtracks) maar ik zie Sony in het huidige tempo wel MS inhalen.Wat dat betreft mag MS wel harder aan de kar trekken. Ze hebben volgens mij het idee dat de PS3 al verslagen is, maar ik denk dat ze daarmee te voorbarig zijn.

Ik heb zelf beide apparaten thuis staan (plus nog een Wii voor erbij). De Xbox 360 speel ik nog steeds het meest, heb er in de afgelopen twee jaar 29 games voor gekocht (en voor de PS3 het afgelopen half jaar 7 titels), heb in mijn vriendenkring de nodige Xbox 360s gepromoot, maar ik denk toch dat ik een voorkeur voor de PS3 heb. Het is een beter gemaakt apparaat, de interface is gelikter dan de dashboard, betere multimedia-mogelijkheden - en hij is vooral stil. Ik had vanavond de 360 aanstaan om de nieuwe Crash Bandicoot-demo te downloaden. God, wat maakt dat ding toch lawaai als hij staat te blazen en tieren terwijl er alleen maar een demootje gedownload wordt. Als ik een game opstart vanaf DVD maakt hij nog meer herrie. Na bijna twee jaar begint vooral dat lawaai me tegen te staan. Onbegrijpelijk dat MS daar nu pas wat aan lijkt te hebben gedaan met nieuwere 360s.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 06-10-2007 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:48:
[...]

Speciale oplaadkabels van de PS3, lijkt me nogal sterk. Het zijn gewone USB-kabels met aan 1 kant zo'n mini-connector.

[...]
I know vandaar de => 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Armada schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:48:
[...]

Oh ja, games...

Priceless! ;)

Over rekenen gesproken, dat zou je ook zelf eens moeten proberen! Bijvoorbeeld als het over verkoopcijfers van x360 tov de PS3 gaat.

Laten we als uitgangspunt eens de globale consoleverkoop nemen zoals gepubliceerd op vgchartz.com, en die cijfers compenseren voor het feit dat de x360 wat langer op de markt is.

x360
0.45 M Japan
7.37 M America
3.63 M Others
----------
11.45 M Total

PS3
1.21 M Japan
2.07 M America
1.54 M Others
----------
4.82 M Total

Nu de compensatie; in Japan en America is de PS3 1 jaar op de markt, precies de helft van de periode dat de x360 daar te verkrijgen is. Dus voor een eerlijke vergelijking mogen we de cijfers van deze 2 regio's verdubbelen. En dan Europa (en de rest van de wereld), daar is de PS3 nu een half jaar te verkrijgen, een kwart van de periode dat de x360 te verkrijgen is, dus voor een eerlijke vergelijking mogen we die cijfers verviervoudigen. Dan ziet het lijstje er als volgt uit:

PS3
2.42 M Japan
4.14 M America
6.16 M Others
----------
12.72 M Total

Dan blijkt ineens dat de verkoopcijfers van de PS3 aan het inlopen zijn op die van de x360 gemeten in de tijd. Wat zou het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het maar zo makkelijk... O-)

Je houd er geen rekening mee dat een console tijden de release vaak een hoge piek heeft in deze berekening, met het delen van de verkoop van de 360 kom je dichter in de buurt denk ik (Maar ook dat kan niet zo maar).

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

DCFreak schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 01:30:
[...]
Dan blijkt ineens dat de verkoopcijfers van de PS3 aan het inlopen zijn op die van de x360 gemeten in de tijd. Wat zou het zijn?
Dan kom je er nog niet onder uit dat de ps3 slechter verkoopt dan de gamecube in zijn initiele jaar. En heb je niet in je rekensommetje genomen hoe de xbox verkocht in zijn eerste jaar maar gewoon wat optelsommetjes gebruikt.

Dat het vast goed zal komen met die gekke console zal vast als ze wat leuke titels aanbieden, maar je reken sommetje is gewoon gebakken lucht op dit moment.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-08 15:01
het enige wat ik de laatste 2 pagina's heb gezien is gezeur van welke console beter is. de meeste tevreden xbox bezitters hoor je niet. ik koop geen ps3 omdat de aanschaf te duur is en ik heb niks aan blu-ray omdat ik geen hdtv heb en ik koos geen wii want dan moet ik tot 2009 wachten en de xbox 360 gekocht in Duitsland kreeg ik 3maand live en 2 spellen voor €390,- en het enige dat ik wou was gamen ik let niet op min punten tijdens het gamen of andere leuke dingen die je kan doen met je xbox ik let niet op het lawaai dat dat ding maakt (vind ik reuze mee vallen want mijn computer met een spel er in maakt 2 keer zoveel lawaai). miocrosoft kan er niks aan doen dat ze bij xboxhome beslissen dat ze daar xboxen vekopen uit april 2006. en nog 1 ding gaa je tijd niet hier verspillen aan ruzie gaa lekker voor je wii Xbox360,PS3. gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
en een verzoek nummer voor de ps3 fanboys. de 60 gb verdwijnd en word 40 gb 2 usb poorten geen kaartlezers meer geen ps1 en2 back compat. meer en nog steeds geen standaard HDMI kabel. wel bij xbox 360 elite. nu kop dcht en gamen.(niet om persoonlijk op te vatten)

[ Voor 11% gewijzigd door amoi op 06-10-2007 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:47
amoi schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 08:21:
en een verzoek nummer voor de ps3 fanboys. de 60 gb verdwijnd en word 40 gb 2 usb poorten geen kaartlezers meer geen ps1 en2 back compat. meer en nog steeds geen standaard HDMI kabel. wel bij xbox 360 elite. nu kop dcht en gamen.(niet om persoonlijk op te vatten)
even voor de grap:
Maar wel standaard wifi en een schijfje waar meer dan 8GB op past.

Maargoed, over de xbox, de mijne is alweer een week weg, hoop dat ik hem snel weer terug krijg..... want ik had hem pas een week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 08:39:
[...]

even voor de grap:
Maar wel standaard wifi en een schijfje waar meer dan 8GB op past.

Maargoed, over de xbox, de mijne is alweer een week weg, hoop dat ik hem snel weer terug krijg..... want ik had hem pas een week....
ik wou gewoon de ps3 fanboys de mond snoeren al dat gezeur hier. die tijd kan je beter besteden aan op de wii online spelen of op xbox live of ps3 online spelen. of natuurlijk een leker single player potje. of met familie en vrienden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat het kansloze eindeloze geouwehoer niet in een ander topic gevoerd worden?
Armo schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Zie net trouwens dat Gamecard.nl ze ook heeft en zelfs goedkoper is en je krijgt je code direct per mail gestuurd (als je met iDeal betaald) alleen vraag ik me af of dit ook buiten kantoor uren geldt ? Iemand ervaring ?
Weet iemand dit? mijn live is verlopen :/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben niet geruzied, enkel elkaars visie verbetert waar dat kon :*)

Maar ik ben het met je eens dat het off-topic geblaat was, mijn excuses. Maar jullie semi-aggresieve posts maken het er niet beter op, gebruik dan alsjeblieft de Topic-report functie

Wat is er btw aan de hand met Mass Effect, daar hoor ik iets te weinig van de laatste tijd. Staat voor november dacht ik, ben benieuwd.

/me moet zorgen dat ie niet te laat komt z'n werk, er moeten weer games verkocht worden!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:41
Armada schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:51:
[...]
Wat je even kan proberen is om de games die je hebt aangeschaft opnieuw te downloaden. Je hoeft het niet te deleten. Ik heb geen contact met Support gehad of zo, dit werkte wel gewoon.
Ja, op je eigen account. Mijn zoontje heeft een lokaal account en die kan nu wel de volledige versies van alle live arcade spellen spelen die ik gekocht heb. Mocht mijn xbox kapot gaan en ik een andere krijgen, dan kan hij ze niet meer spelen, tenzij mijn account ingelogd blijft.

Maar in een gaming gerelateerde context.. Iemand hier die Spider-Man 3 serieus gespeeld heeft? Die missies zijn over het algemeen niet zo moeilijk (zit nu wel redelijk vast bij Jurassic Heist
spoiler:
waar je Arscenic Candy aan het bevechten bent terwijl je een dinosaurus skelet moet beschermen. Of ik ga dood, of het skelet is kapot..

Maar die races zijn echt dramatisch.. De besturing is eigenlijk niet goed genoeg lijkt het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-08 09:41
Batsiaan schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:15:
Grappig, bestelde die xbox 360 pakket met 4 games voor 370 euro, keek 5 minuten later op de site wassie uitverkocht :P volgens mij had ik de laatste!
Zou je even contact op willen nemen met mij ? Ik kan je niet mailen...

Heb die van mij namelijk vandaag ontvangen alleen was de doos al geopend en het spel GoW zat in een papieren hoesje. Consoleshop zegt dat ik de enige ben met dit probleem maar dat lijkt me sterk aangezien dit al de 2de keer is. Ik heb ze gebeld en ze gaan het uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:21
Armo schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:36:
[...]

Zou je even contact op willen nemen met mij ? Ik kan je niet mailen...

Heb die van mij namelijk vandaag ontvangen alleen was de doos al geopend en het spel GoW zat in een papieren hoesje. Consoleshop zegt dat ik de enige ben met dit probleem maar dat lijkt me sterk aangezien dit al de 2de keer is. Ik heb ze gebeld en ze gaan het uitzoeken...
welke versie heb jij dan nu? ook 1 van begin 2006?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Hoe kan ik in Forza 2 de AI difficult veranderen (ik wil de hardcode achievement halen en daarvoor moet ie op full difficult). En is het ook mogelijk om de AI in een lagere classe te laten rijden (bv c of d en jij zelf in s) dan waar je zelf in rijd? Ik zie anders niet echt een mogelijkheid om de achievement Crushing Victory te halen. Ik loop namelijk wel een heel stuk uit op de rest maar het lukt me echt nooit om een hele lap voorsprong te krijgen....Hopelijk heeft iemand wat tips _/-\o_

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Fietsbel schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 09:37:
Dat het kansloze eindeloze geouwehoer niet in een ander topic gevoerd worden?

[...]

Weet iemand dit? mijn live is verlopen :/
Jup, is gewoon een automatisch systeem, ze hebben daar een kaartjeskrasser in dienst die continue van die kaartjes koopt, openkrast en invoert in het systeem, code komt zo in de mail dus als jij op een zaterdag of zondag bestelt :P

Heb er zelf 1 keer bestelt, ging goed via iDEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

Ja, op je eigen account. Mijn zoontje heeft een lokaal account en die kan nu wel de volledige versies van alle live arcade spellen spelen die ik gekocht heb. Mocht mijn xbox kapot gaan en ik een andere krijgen, dan kan hij ze niet meer spelen, tenzij mijn account ingelogd blijft.
Ik heb de helpdesk gebeld. Ze gaan het voor me oplossen (althans, de betreffende medewerker heeft het probleem doorgegeven aan iemand die het zou moeten kunnen oplossen). Het opnieuw downloaden kan ik niet proberen omdat m'n marketplace niet werkt (ook dat is gemeld en wordt nu behandeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Muthas schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:48:
[...]

Jup, is gewoon een automatisch systeem, ze hebben daar een kaartjeskrasser in dienst die continue van die kaartjes koopt, openkrast en invoert in het systeem, code komt zo in de mail dus als jij op een zaterdag of zondag bestelt :P

Heb er zelf 1 keer bestelt, ging goed via iDEAL.
Thanks! :) dan kan ik zo dadelijk weer spelen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Slaapje schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:43:
[...]

welke versie heb jij dan nu? ook 1 van begin 2006?
2006-05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:

Ik had een arcade demo gedownload en even later weer weggegooid omdat het niet was wat ik zocht. Nu heb ik die game toch in mijn achievement-point-lijst staan en dat vind ik nogal hinderlijk. Kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:26
Hmm ik had voor alsnog geen netwerkaansluiting op mijn Xbox 360 omdat die lompe netwerkkabel dan door de kamer lag. Ik speel dus FIfa met mijn local account en ben best een eindje.

Gisteravond effe kabel aangesloten om wat demo's te downloaden en dus dacht ik ondertussen lekker door te Fifa'en. Wrong, de savegames zijn weer niet met mijn Xbox live account te benaderen.

Idem met 2 arcadegames die gedownload zijn met mijn liveaccount, local kan ze slechts als demo draaien.

Vraag: is het mogelijk een local account aan een live account te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De reviews van Project Gotham Racing 4 zijn weer goed :) Gemiddeld een 8.8 nu.

Het schijnt dat de eerste races wat saai aandoen, maar na een uur kan je volledig los. Heb er erg veel zin in.

Hier de reviews

Voor mij het beste nieuws is de Lobby voor Xbox Live. Die vond ik in PRG3 matig. Je was vaak best lang aan het wachten. In PGR4 hebben ze het Lobby systeem van Halo overgenomen, en het schijnt erg goed te werken. Ben benieuwd hoe het er uit ziet.

Wat ik zo lees:

Plus Punten

Graphics
Nog beter uitgewerkt Kudos systeem
Regen is top, en ziet er geweldig uit
De controlle over de auto's
GeoWars :)

Min Punten

Motoren zijn te snel
Als je PGR3 niks vond, zul je deze ook niets vinden
Beperkt schade model

[ Voor 69% gewijzigd door PWM op 06-10-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:48:
Vraag:

Ik had een arcade demo gedownload en even later weer weggegooid omdat het niet was wat ik zocht. Nu heb ik die game toch in mijn achievement-point-lijst staan en dat vind ik nogal hinderlijk. Kan ik hier iets aan doen?
Zover mij bekend niet, jammer genoeg.
Volgens mij is het niet mogelijk omdat je met arcade games als demo gewoon de full version download, maar dan gelocked, en je xbox ziet geen verschil tussen de demo en de full version.

Helaas

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:59:
[...]

Zover mij bekend niet, jammer genoeg.
Volgens mij is het niet mogelijk omdat je met arcade games als demo gewoon de full version download, maar dan gelocked, en je xbox ziet geen verschil tussen de demo en de full version.

Helaas
Jammer, ik vind het zo lelijk staan die 0 points en het is nou niet echt een spel waar ik wil zin in heb om wel te spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:56:
De reviews van Project Gotham Racing 4 zijn weer goed :) Gemiddeld een 8.8 nu.

Het schijnt dat de eerste races wat saai aandoen, maar na een uur kan je volledig los. Heb er erg veel zin in.

Hier de reviews

Voor mij het beste nieuws is de Lobby voor Xbox Live. Die vond ik in PRG3 matig. Je was vaak best lang aan het wachten. In PGR4 hebben ze het Lobby systeem van Halo overgenomen, en het schijnt erg goed te werken. Ben benieuwd hoe het er uit ziet.

Wat ik zo lees:

Plus Punten

Graphics
Nog beter uitgewerkt Kudos systeem
Regen is top, en ziet er geweldig uit
De controlle over de auto's
GeoWars :)

Min Punten

Motoren zijn te snel
Als je PGR3 niks vond, zul je deze ook niets vinden
Beperkt schade model
Ik ben ook wel benieuwd geworden naar dit spel. Heb de voorgaande delen niet vaak gespeeld, maar het ziet er veelbelovend uit. Ik heb nu forza2 en op een of ander manier begint dat na een tijdje toch saai te worden. Ik wil gewoon racen en niets te maken hebben met dat hele tuning gebeuren. en online is ook niet echt geweldig. Dus ben benieuwd welk van de twee beter zal zijn. Ook al kan je ze niet echt vergelijken (de een een sim de andere meer arcade achtig) toch moeten ze met elkaar concurreren.
Ik denk dat ik gewoon forza te koop zet en uiteindelijk ga voor PGR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Laatst online: 13-08 17:05
mike4y schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:37:
edit
Krijg nogal vaak de melding bij demo's "SPEL is voor PAL-60".
TV kan geen PAL60 aan (hoewel pas 3 jaar oud, leve philips :X )
Omzeil ik dit probleem nu met een advanced SCART kabel (m.i. wel signaal wordt op een andere manier aangesloten) maar wil het graag ff zeker weten.
[Boven op de LCD via component 720p werkt alles perfect, maar die TV is eigenlijk niet voor gaming]

alvast bedankt
Maar even mijzelf quoten :9 7(8)7
Vanwege een positief en een negatief antwoord zelf maar de gok genomen en een advanced SCART kabel gekocht en gelijk maar even een toslink kabel voor DD geluid.
SCART kabel aangesloten op een van de RGB scart ingangen. Xbox op PAL-60 gezet en !!!
Prachtig beeld en alle PAL-60 spellen doen het!!
Gelijk ook een heel nieuwe geluidservaring via mijn DD systeem *O*
Als ik vanachter wordt aangereden dan hoor ik dat ook achter me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Jammer, ik vind het zo lelijk staan die 0 points en het is nou niet echt een spel waar ik wil zin in heb om wel te spelen. :'(
Achievement hoer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Kaap schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:55:
Hmm ik had voor alsnog geen netwerkaansluiting op mijn Xbox 360 omdat die lompe netwerkkabel dan door de kamer lag. Ik speel dus FIfa met mijn local account en ben best een eindje.

Gisteravond effe kabel aangesloten om wat demo's te downloaden en dus dacht ik ondertussen lekker door te Fifa'en. Wrong, de savegames zijn weer niet met mijn Xbox live account te benaderen.

Idem met 2 arcadegames die gedownload zijn met mijn liveaccount, local kan ze slechts als demo draaien.

Vraag: is het mogelijk een local account aan een live account te koppelen?
Ik snap je punt niet, je kan toch gewoon met elk account inloggen op xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik vind die achievements echt helemaal geweldig. :D
Eigenlijk een van mijn hoofdredenen waarom ik een XBOX heb gehaald en geen PS3. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Eigenlijk een van mijn hoofdredenen waarom ik een XBOX heb gehaald en geen PS3. O-)
Bekijk het van de andere kant, mensen die nu je profile checken zien ook dat je het geen leuks spel vond omdat je maar een paar points hebt :)

--------

Ik was trouwens net helemaal verslingerd geraakt aan de Call of Duty 4 MW Beta, en nu moet ik een maand wachten toch ik mn verslaving weer kan verzadigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-08 14:26
Update na een week

Sta nu 5e van de wereld.

154 gewonnen en 12 verloren :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Net 2 uurtjes Crash of the Titans gespeeld, heerlijk spel eindelijk weer eens een actie platform spel op de xbox :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

ik geef je groot gelijk je hebt nu een soort doel in het spel om hem echt uit te spelen kijk bv bioshock als ik die op de pc had was ik na een keer normal spelen wel zat nu heb ik het spel nog 3x gespeeld voor alle achievements gewoon veel leuker zo.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fingerhead schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:32:
[...]

ik geef je groot gelijk je hebt nu een soort doel in het spel om hem echt uit te spelen kijk bv bioshock als ik die op de pc had was ik na een keer normal spelen wel zat nu heb ik het spel nog 3x gespeeld voor alle achievements gewoon veel leuker zo.
Achievements werken als een dolle zelfs. 1 van de dingen waar heel goed over nagedacht. Vriendje van mij heeft een 360 en PS3, en koopt alle multi-platform voor de 360, alleen al om die Achievements :)

Ik ben zelf niet iemand die heel erg op die dingen let, maar toch doe je af en toe dingen in games speciaal om zon Achievement te halen :) Juist daarom doe je af en toe dingen, zoals 10 headshots in een bepaalde tijd, die je anders nooit zou doen. Dat geeft toch plezier in een game

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 06-10-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik kon dit nergens terugvinden maar ik zat bij Play-Asia te kijken voor Xbox 360 accessoires. De artikelen die ze daar verkopen worden allen aangeduid alszijnde compatible met US/JPN/Asia.

Zou bv een Asia, JPN of US wireless controller nou wel of niet werken op een europese Xbox 360 :? Ik denk het wel, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 15-08 21:27

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kaap schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:01:
Ik kon dit nergens terugvinden maar ik zat bij Play-Asia te kijken voor Xbox 360 accessoires. De artikelen die ze daar verkopen worden allen aangeduid alszijnde compatible met US/JPN/Asia.

Zou bv een Asia, JPN of US wireless controller nou wel of niet werken op een europese Xbox 360 :? Ik denk het wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Die dingen zijn niet landgebonden, maar werken met universele standaarden: USB/'Wireless dinges'. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Michael Knight schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:10:
[...]

Die dingen zijn niet landgebonden, maar werken met universele standaarden: USB/'Wireless dinges'. :)
Mooi, vrouwtje vind de arcade games wel tof en ook Fifa (arena intro) vindt ze leuk. Roze controller voor haar bestellen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heya,

Ik ben van plan een 24" scherm te kopen (245B) en deze op een nieuwe Xbox360 aan te sluiten. 24" heeft een 1080P resolutie, nu weet ik dat de 360 niet verder gaat dan 720P of 1080i, maakt dit wat uit?

Ook vroeg ik mij af of ik wel de goede aansluiting heb, want de 245B heeft geen HDMI aansluiting.

Ik zat dus te denken om hem via Component>VGA ofzo aan te sluiten, aangezien de resolutie 1900x1200 toch FullHD is en het dus eigenlijk niet uitmaakt of ik hem via HDMI of VGA aansluit.

Klopt dit een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1080P HDTV zonder HDMI? Lijkt me erg onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:28:
1080P HDTV zonder HDMI? Lijkt me erg onlogisch.
De 245B is een Computer scherm, dus het kan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik die Xbox360 dan zonder HMDI aansluit neem ik aan dat hij geen kwaliteitsverlies heeft, toch?

Dus met Component>VGA of welke aansluiting mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:36:
Maar als ik die Xbox360 dan zonder HMDI aansluit neem ik aan dat hij geen kwaliteitsverlies heeft, toch?

Ja maar ene ziet die verschil het wel en de andere niet. No big deal als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:36:

Ik zie tussen component en HDMI wel "duidelijk" verschil.
Getest op mijn HDTV met een normale XBOX360 en een XBOX Elite.
Een wereld van verschil is het niet (zoals bijv. verschil tussen normale en HDTV).
Maar toch je kan het wel zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:26:
Heya,

Ik ben van plan een 24" scherm te kopen (245B) en deze op een nieuwe Xbox360 aan te sluiten. 24" heeft een 1080P resolutie, nu weet ik dat de 360 niet verder gaat dan 720P of 1080i, maakt dit wat uit?

Ook vroeg ik mij af of ik wel de goede aansluiting heb, want de 245B heeft geen HDMI aansluiting.

Ik zat dus te denken om hem via Component>VGA ofzo aan te sluiten, aangezien de resolutie 1900x1200 toch FullHD is en het dus eigenlijk niet uitmaakt of ik hem via HDMI of VGA aansluit.

Klopt dit een beetje?
je kan ook gewoon de VGA kabel kopen, een directe aansluiting van de 360 naar je monitor dus geen Component>VGA en het kan 1080p zenden.

kijk hier maar: http://www.xboxhome.nl/pr...x-360-vga-hd-av-cable.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:26:
Heya,

Ik zou er in ieder geval op letten of de DVI aansluiting HDCP ondersteunt. Het mag nu niet zoveel betekenen, maar over een paar jaar kun je het opeens nodig hebben omdat anders HD-video niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

Nee, dus. Mijn vriendin kon na opnieuw downloaden op mijn vervangende 360 ook gewoon onder haar profiel weer carcassonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 20:22
De XBOX360 is wel goedkoper dan de PlayStation3, maar de XBOX360 is al over de helft van zijn levensduur heen (volgens Microsoft dus). Dan vraag ik me toch af tot hoever de prijs van de XBOX360 gerechtvaardigd kan worden.
PWM schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:44:
[...]

Achievements werken als een dolle zelfs. 1 van de dingen waar heel goed over nagedacht. Vriendje van mij heeft een 360 en PS3, en koopt alle multi-platform voor de 360, alleen al om die Achievements :)

Ik ben zelf niet iemand die heel erg op die dingen let, maar toch doe je af en toe dingen in games speciaal om zon Achievement te halen :) Juist daarom doe je af en toe dingen, zoals 10 headshots in een bepaalde tijd, die je anders nooit zou doen. Dat geeft toch plezier in een game
Dit argument heb ik vaker gehoord (ik heb PS3 en XBOX360), vrienden van mij spelen een game langer om alle achievments te halen. Zo zit ik niet in elkaar. Ik speel een game tot ik het niet meer leuk vind, ongeacht of ik alle achievements heb behaald of niet. Dus voor mij heeft het maar 1 meerwaarde (die ik overigens ook niet zó belangrijk vind); dat je kan bewijzen dat je het spel uitgespeeld hebt (of dat ene moeilijke ding toch gehaald hebt).

Het is meer om te patsen hoe goed je bent of hoeveel geld je hebt (want als jij alle games koopt heb je gegarandeerd meer GP dan iemand die 3 spellen volledig heeft uitgespeeld, en dan hoef je die 'alle games' maar 1 uur te spelen (veel achievements krijg je vaak al binnen het 1e uur)).

[ Voor 75% gewijzigd door AvanCade op 07-10-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vroeg me nog wat af over HDMI op de 360. Ik gebruik geen surroundset o.i.d., geluid komt gewoon via de speakers van de TV, dat is voor mij voldoende.

Dan heb ik aan de HDMI kabel van mijn 360 naar mijn TV toch genoeg? Ik bedoel, die speciale audiokabel waar men het over heeft is toch alleen nodig als je een aparte speakerset gebruikt? HDMI geeft toch zowel video als audio signaal door aan mijn LCD TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Laatst online: 13-08 17:05
Kaap schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:14:
Ik vroeg me nog wat af over HDMI op de 360. Ik gebruik geen surroundset o.i.d., geluid komt gewoon via de speakers van de TV, dat is voor mij voldoende.

Dan heb ik aan de HDMI kabel van mijn 360 naar mijn TV toch genoeg? Ik bedoel, die speciale audiokabel waar men het over heeft is toch alleen nodig als je een aparte speakerset gebruikt? HDMI geeft toch zowel video als audio signaal door aan mijn LCD TV?
Klopt helemaal. HDMI geeft beeld en geluid door!
Alleen als je je geluid wilt doorsturen naar een aparte set (speakerset of DD receiver) heb je het blokje nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
mike4y schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:27:
[...]

Klopt helemaal. HDMI geeft beeld en geluid door!
Alleen als je je geluid wilt doorsturen naar een aparte set (speakerset of DD receiver) heb je het blokje nodig
Dan ga ik er nog maar es HDMI kabel tussen prikken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 15:37
Nu de compensatie; in Japan en America is de PS3 1 jaar op de markt, precies de helft van de periode dat de x360 daar te verkrijgen is. Dus voor een eerlijke vergelijking mogen we de cijfers van deze 2 regio's verdubbelen. En dan Europa (en de rest van de wereld), daar is de PS3 nu een half jaar te verkrijgen, een kwart van de periode dat de x360 te verkrijgen is, dus voor een eerlijke vergelijking mogen we die cijfers verviervoudigen. Dan ziet het lijstje er als volgt uit:

PS3
2.42 M Japan
4.14 M America
6.16 M Others
----------
12.72 M Total

Helaas kan ik je uit je droom helpen. De verkoopcijfers van het eerste jaar verdubbelen is onzin, want gedurende de eerste maand(en) na launch is er altijd een enorme piek, zeker bij de ps3 waar de launch een aantal keer werd uitgesteld. Na deze eerste piek stabiliseert het zich op een veel lager niveau, je kan de cijfers van het eerste jaar dus absoluut niet verdubbelen voor het tweede jaar. Dit geldt overigens voor alle consoles.

De ps3 verkoopt wereldwijd op dit moment maandelijks minder dan de 360, dus de achterstand die er op dit moment is wordt groter. Alleen in Japan verkoopt hij beter, maar dat verschil wordt alleen in de VS al met faktor drie goed gemaakt (en ja, dat is nog pre-Halo3).

[ Voor 33% gewijzigd door RoccoS op 07-10-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
RoccoS schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:52:
[...]

De ps3 verkoopt wereldwijd op dit moment maandelijks minder dan de 360, dus de achterstand die er op dit moment is wordt groter. Alleen in Japan verkoopt hij beter, maar dat verschil wordt alleen in de VS al met faktor vijf goed gemaakt.
In Europa schijnt de strijd tussen de PS3 en Xbox 360 anders redelijk gelijk op te gaan. De Xbox 360 is heel erg populair in de UK, maar veel minder in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal en Italie waar de PS3 het juist beter doet (en de Wii het overigens nog beter). Omdat de game-pers heel erg op de UK/US is gecentreerd, er van die regio's wel verkoopcijfers bekend zijn en die cijfers ontbreken voor continentaal Europa, lijkt de Xbox 360 veel succesvoller te zijn dan de realiteit is.

In de VS verkoopt de Xbox 360 trouwens twee keer zo goed als de PS3, niet met een factor vijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:33:
In de VS verkoopt de Xbox 360 trouwens twee keer zo goed als de PS3, niet met een factor vijf.
Hij bedoelde een Factor keer het verschil tussen de PS3 en 360 in Japan :)

In Japan verkoopt Sony zon 12.000 PS3's meer dan Microsoft 360's wegzet. Echter, in de US worden tussen de 80.000 en 150.000 meer 360's verkocht dan PS3's. Japan maakt het verschil dus niet.

Sterker, per maand worden in de US 8x-10x meer PS3's verkocht vergeleken met Japan. Daarom is het ook zo vreemd dat Japan zo vershrikkelijk veel aandacht krijgt van de 3, en dat Microsoft er zo op gebrand is voet aan wal te krijgen.

Ik zou zeggen: Focus je lekker op China en India.

EDIT:

Voor dat je denkt dat Chinezen en Indiers geen consoles kunnen betalen: Zo'n 15% van de bevolking daar heeft meer dan de overige 85%. Dat zijn in totaal meer dan 300.000.000 mensen. Meer dan in de US :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 07-10-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Blah blah blah PS3 vs Xbox 360 gelul allemaal. Koop lekker de console die jij goed vindt. Verkoopcijfers bepalen niet welke console er beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:52:
[...]
Hij bedoelde een Factor keer het verschil tussen de PS3 en 360 in Japan :)
In Japan verkoopt Sony zon 12.000 PS3's meer dan Microsoft 360's wegzet. Echter, in de US worden tussen de 80.000 en 150.000 meer 360's verkocht dan PS3's. Japan maakt het verschil dus niet.

Sterker, per maand worden in de US 8x-10x meer PS3's verkocht vergeleken met Japan. Daarom is het ook zo vreemd dat Japan zo vershrikkelijk veel aandacht krijgt van de 3, en dat Microsoft er zo op gebrand is voet aan wal te krijgen.
Eh... volgens mij vergelijk je de Japanse wekelijkse verkoopcijfers met de maandelijkse Amerikaanse cijfers...

Je hebt gelijk dat de Amerikaanse markt groter is dan de Japanse, maar dat is de totale Europese markt ook. De reden voor die overgrote belangstelling voor Japan is dat daar twee van de drie consolefabrikanten zijn gevestigd en het land ook nog 'ns een aantal van de grootste softwarefabrikanten huisvest. Het is echter wel zo dat het belang van Japanse developers afneemt, omdat we in het westen steeds meer westerse games kopen. Westerse developers hebben een betere kijk op wat hier populair en zijn technisch ook nog op een hoger peil dan wat in Japan uitkomt. Japanse games zijn nog steeds belangrijk om zo de diversiteit van het gamesaanbod te verbreden maar zo belangrijk als vroeger zijn ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kaap schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:16:
Blah blah blah PS3 vs Xbox 360 gelul allemaal. Koop lekker de console die jij goed vindt. Verkoopcijfers bepalen niet welke console er beter is.
Zie de Wii :>

Zelf wacht ik nu eigenlijk op CoD4 en Mass Effect. Dus moet nog ff.. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:18:
[...]

Eh... volgens mij vergelijk je de Japanse wekelijkse verkoopcijfers met de maandelijkse Amerikaanse cijfers...

Je hebt gelijk dat de Amerikaanse markt groter is dan de Japanse, maar dat is de totale Europese markt ook. De reden voor die overgrote belangstelling voor Japan is dat daar twee van de drie consolefabrikanten zijn gevestigd en het land ook nog 'ns een aantal van de grootste softwarefabrikanten huisvest. Het is echter wel zo dat het belang van Japanse developers afneemt, omdat we in het westen steeds meer westerse games kopen. Westerse developers hebben een betere kijk op wat hier populair en zijn technisch ook nog op een hoger peil dan wat in Japan uitkomt. Japanse games zijn nog steeds belangrijk om zo de diversiteit van het gamesaanbod te verbreden maar zo belangrijk als vroeger zijn ze niet meer.
:o

Je hebt gelijk :)

Dan klopt de 3x-4x inderdaad wel gewoon :) Overigens blijft de rest van het verhaal wel staan.

/me schaamt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weet iemand toevallig ook of er een Racing Wheel te koop is die zowel compatible is voor de Xbox 360 als de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om deze maand een Xbox 360 Premium 20 GB te kopen.
Maar zijn die Xbox 360 nu aangepast op die hitte probleem ?
Hebben deze nu ook een extra heatsink op het moederbord ?
Die falcon series ( 65 nm ) , zouden deze nu een betere hardware hebben ?
Is de DVD-drive ook verbeterd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:29:
Ik ben van plan om deze maand een Xbox 360 Premium 20 GB te kopen.
Maar zijn die Xbox 360 nu aangepast op die hitte probleem ?
Hebben deze nu ook een extra heatsink op het moederbord ?
Die falcon series ( 65 nm ) , zouden deze nu een betere hardware hebben ?
Is de DVD-drive ook verbeterd ?
Ik heb zon nieuwe Zephyr uitvoering (Premium met HDMI), gister eens in de gaten gehouden. Enkele uren Fifa gespeelt en ding wordt echt niet warm vind ik, niet eens echt lauw.

Wil je het zekere voor het onzekere nemen, wacht dan een maandje, dan liggen de Falcon's in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de GameLink™ 360 Component Video A/V Cable is nu verkrijgbaar voor maar € 56 . ik ben dan ook geneigd om deze aan te schaffen. iemand ervaring met deze monster cable. is de verbetering de 50 euro dan ook echt waard ?

( ik game nu met de originele componnet kabels op een 107cm scherm )

Afbeeldingslocatie: http://www.monstercable.com/gl_include/ASPjpeg/send_binary.asp?Path=D%3A%5CInetpub%5Cwwwroot%5Cclients%5CMonstercable%5Clive%5C%5Cimages%5Fdb%5Cmonstergame%5Cxbox%5CGLX360%5FCVA%2Ejpg&Width=300&Height=193&pagename=Productdisplay

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 17:16

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:59:
de GameLink™ 360 Component Video A/V Cable is nu verkrijgbaar voor maar € 56 . ik ben dan ook geneigd om deze aan te schaffen. iemand ervaring met deze monster cable. is de verbetering de 50 euro dan ook echt waard ?

( ik game nu met de originele componnet kabels op een 107cm scherm )

[afbeelding]
Nop geen verschil :)

Je kan voor die 50 euro beter een spel kopen. :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-08 20:46

r0b

Kaap schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:19:
[...]

Mooi, vrouwtje vind de arcade games wel tof en ook Fifa (arena intro) vindt ze leuk. Roze controller voor haar bestellen. :o
Anders moet je het even zeggen, ik kan ze hier (Ierland) namelijk gewoon in de winkel kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
r0b schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:12:
[...]

Anders moet je het even zeggen, ik kan ze hier (Ierland) namelijk gewoon in de winkel kopen. :)
Hmm playasia heeft ze nog staan als nog niet leverbaar en in NL al helemaal niet te krijgen. Wat kosten ze daar bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
sekeroglan schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:05:
[...]

Nop geen verschil :)

Je kan voor die 50 euro beter een spel kopen. :)
Inderdaad. Weggegooid geld, zeker als je al een component-kabel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Meh, ben nu al heel de avond aan het klooien met tversity en andere media connect programma's.
Mijn xbox is met een simpele crossover kabel met mijn pc verbonden. Ik kan zonder problemen op LIVE maar op de een of andere manier ziet mijn pc de xbox niet als ik media wil delen (in WM11 in het venster media delen komt de xbox niet te staan)

Heeft iemand een simpele guide die uitlegt hoe dit aan te pakken? (suggesties zijn natuurlijk altijd welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 22:21
Jeuh na een tijd wikken en wegen net ook maar een doosje aangeschaft :) tenminste besteld.. hopelijk is ie er een beetje snel. Laatste keer dat ik op een console heb gegamed was de playstation 1... Neem aan dat het even wennen is. Heb er zin in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

AvanCade schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:12:
(...)maar de XBOX360 is al over de helft van zijn levensduur heen (volgens Microsoft dus)(...).
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

AvanCade schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:12:
Het is meer om te patsen hoe goed je bent
neeee toch? Iemand, geef die jongen een job bij microsoft, hij heeft het licht gezien! (captain obvious :p)

Natuurlijk draaien achievements om de patsfactor, waarom anders? Dat maakt het toch net zo leuk? Zonder uitdaging geen plezier zeg ik maar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Nou die achievements zullen me echt aan mijn reet roesten zeg :z , 't is maar waar je oplet.
Ach ieder zijn eigen ding, maar ik ga meer voor de game ervaring en niet een spel 2x spelen, daarvoor heb ik gewoon te weinig tijd en zin. NOFI trouwens hoor :) , maar ik zie echt niet in waarom dit een reden zou zijn om een xbox te kopen en geen PS3.

Fijn dat deze discussie even afgelopen is... kan die discussie anders niet ergens anders gevoerd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 15:04
ebborazor schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:34:
Meh, ben nu al heel de avond aan het klooien met tversity en andere media connect programma's.
Mijn xbox is met een simpele crossover kabel met mijn pc verbonden. Ik kan zonder problemen op LIVE maar op de een of andere manier ziet mijn pc de xbox niet als ik media wil delen (in WM11 in het venster media delen komt de xbox niet te staan)

Heeft iemand een simpele guide die uitlegt hoe dit aan te pakken? (suggesties zijn natuurlijk altijd welkom)
www.xbox.com/pcsetup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Zo ver was ik zelf ook gekomen. Het probleem is dat WM11 mijn xbox niet ziet, zodat ik media sharing niet aan kan zetten. Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ebborazor schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:07:
[...]

Zo ver was ik zelf ook gekomen. Het probleem is dat WM11 mijn xbox niet ziet, zodat ik media sharing niet aan kan zetten. Toch bedankt voor de tip.
heb je je xbox wel aanstaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Gewoon Vista Ultimate (of in ieder geval met media center) erop zetten. Dan hoef je geen bal te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat als je kijkt naar de tijd tussen de orginele Xbox en de 360 dat we inderdaad op de helft zitten tot de release van de volgende console, als ze die tijdslijn aan blijven houden natuurlijk. Al is de echte levensduur van een console natuurlijk wel iets langer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geruudt
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
pjlgt schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:23:
[...]

Gewoon Vista Ultimate (of in ieder geval met media center) erop zetten. Dan hoef je geen bal te installeren.
Even een OS van meer dan 500 euro kopen terwijl je met een andere oplossing het ook op je bestaande XP kan doen ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:06:
[...]

Ik denk dat als je kijkt naar de tijd tussen de orginele Xbox en de 360 dat we inderdaad op de helft zitten tot de release van de volgende console, als ze die tijdslijn aan blijven houden natuurlijk. Al is de echte levensduur van een console natuurlijk wel iets langer dan dat.
Las hierover vorige week een artikel. Volgende Xbox zou Q4 2009 moeten uitkomen maar verwachting is dat dit wel uitgesteld zou worden naar 2010/2011. Zowiezo, al zou het 2009 zijn, dat is nog dik 2 jaar en hoogstwaarschijnlijk wordt het toch pas 2010/2011. Niet de moeite om erop te wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb je wel verbinding met je Xbox?
Herkent je xbox het pc, als je dit gaat testen?
Heb je wel de juiste gegevens ingevoerd bij je xbox met het connecten van je pc?
Je krijgt een guide bij om pc te connecten met je xbox, heb je die doorgelopen?

Voordat ik Vista had, gebruikte ik ook Xp zonder media center. Toen moest ik een software van de xbox site downloaden ( media connect? weet niet meer zeker). Maar je zegt dat je WM11 hebt, heb je daar ook aangegeven dat je je media wil delen met je xbox?

Als je geen media center hebt kan je geen films kijken en muziek luisteren. Weet niet of dat mogelijk is met Tversity.

Ik gebruik nu zelf Vista en dat werkt perfect, mijn xbox werd direct herkent en opgenomen in mijn netwerk.

Edit: je kan ook films kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb ook wel het idee dat de 360 wat meer mogelijkheden biedt dan de xbox1. De xbox1 is vervangen omdat de hardware de games niet meer kon spelen, maar ook omdat er limitaties waren in andere dingen zoals het hele live gebeuren nu.Denk dat de noodzaak om xbox 360 te vervangen minder groot is dan destijds met de xbox1.

Daarnaast maakt MS verlies op de verkoop van xboxen en alleen maar winst op de spellen, dus ze zullen niet zo snel geneigd zijn om een nieuwe console op de markt te brengen zolang de afzet qua spellen nog voldoet en deze niet verhoogt kan worden mbv een nieuwe xbox :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tversity werkt bij mij prima (win xp). je moet wel ffdshow hebben geinstalleerd (en een bepaalde instelling veranderen, maak wel screenshot als ik thuis ben) en de poort in je vuurmuur openzetten. dan de bestanden delen en mijn xbox ziet em meteen (nog wel eerst de share restarten).
je moet wel een uber pc hebben als je hd video wilt streamen (minimaal E6xxx). maar mijn laptop met amd 3000+ mobility processor kan wel een resolutie van 600x400 aan.
je moet namelijk met tversity wel alles realtime omzetten zodat de xbox het kan lezen/streamen.
kwa beeldkwalititeit is dit de beste oplossing die er is. heb namelijk ook orb geprobeerd maar de kwaliteit is veel slechter dan tversity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

ik dacht dat wanneer 1080p achterop het doosje van een spel stond, dat het spel ook 1080p textures had en dus meer kwaliteit/scherpte gaf dan een 720p spel. Maar dat blijkt niet zo te zijn? Ik lees namelijk her-en-der dat deze vermelding tegenwoordig op zowat alle spellen staat.

Welke spellen bevatten werkelijk 1080p textures/graphics?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

mr. TCB schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:23:
ik dacht dat wanneer 1080p achterop het doosje van een spel stond, dat het spel ook 1080p textures had en dus meer kwaliteit/scherpte gaf dan een 720p spel. Maar dat blijkt niet zo te zijn? Ik lees namelijk her-en-der dat deze vermelding tegenwoordig op zowat alle spellen staat.

Welke spellen bevatten werkelijk 1080p textures/graphics?
Er staat bij de meeste spellen 720p/1080i toch en geen P, weet helaas niet welke spellen 1080p ondersteunen. Kijk er nooit naar.

Maar er is zeker verschil tussen 720p en 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-08 14:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heeft er iemand ervaring met de 'disc replacement program' van MS?

Heb namelijk 2 discs die niet helemaal lekker zijn. Ze zijn niet helemaal in balans als ik ze in mn xbox stop. Ze brommen erg, heb het ook laten checken door een kennis van me. Zelfde probleem.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
een vriend van mij die heeft wat last met zen halo 3 disc hij kan 2 levels niet spelen in campaign als die ze overnieuw speelt.
maar het nadeel is dat die hem op de launch party had. denk je dat je hiervoor gewoon MS kan bellen en dan andere disc vragen of?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:16

TheVMaster

Moderator WOS
geruudt schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:16:
[...]

Even een OS van meer dan 500 euro kopen terwijl je met een andere oplossing het ook op je bestaande XP kan doen ? ;(
Eh....kost OEM maar 160 euri ofzo :) Enneh..anders regel je ergens XP Media Center Edition of Vista Home Premium OEM (90 euri ofzo)...

Overigens kun je Media Connect (via die /pcsetup link) gewoon onder XP Pro gebruiken hoor ;)
sekeroglan schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:49:
[...]

Als je geen media center hebt kan je geen films kijken, wel muziek luisteren. Weet niet of dat mogelijk is met Tversity.

Ik gebruik nu zelf Vista en dat werkt perfect, mijn xbox werd direct herkent en opgenomen in mijn netwerk.
Via MediaConnect kun je wel WMV's en MPG's kijken hoor ;)

[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 08-10-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Via MediaConnect kun je wel WMV's en MPG's kijken hoor ;)
Dacht dat je alleen muziek kon luisteren :$

fout herstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Ten eerste bedankt voor de replies.
Mijn xbox staat inderdaad aan, het probleem is dus dat mijn pc de xbox niet ziet. De firewall heb ik uitgezet en ik neem aan aangezien de xbox direct met een cross cable verbonden is met mijn pc dat ik geen poorten hoef open te zetten op router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:00:
[...]

Inderdaad. Weggegooid geld, zeker als je al een component-kabel hebt.
nou nou, hou jij je zelf maar voor de gek. de monster cable maakt dus duidelijk wel verschil in kleur diepte en scherpte. eerst de normale component en cod 3 opgestart nou dat was oke ,, daarna met de monster cables , geloof me je hoeft echt niet lang te zoeken voor verschil.

monster cables ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat is Conan een geweldig spel, zoveel bloed zo gruwelijke moves en heerlijke gameplay met makkelijke combo’s. Echt een spel voor mij heerlijk mindless hakken en dan ook gewoon nog met Arnie!, voor dit soort spellen heb ik echt een 360 gekocht.

Ik irriteer me trouwens een beetje aan crash of the titans dat het gewoon allemaal Nederlands gesproken is. Kon nergens het op engelse stemmen zetten, klinkt zo onzettend knullig.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.