Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:59
ymmv schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:43:
[...]

De relevantie is dat HD-DVD het dusdanig slecht in NL doet dat FRS het nu al niet meer verkoopt en dat er het gevaar bestaat dat je een kat in de zak hebt gekocht als het formaat flopt.
Ze verkopen het nog degelijk, alleen Blu-Ray wordt bij ze voortaan meer "In the Picture" geplaatst in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

heb de knoop voor mezelf doorgehakt en toch een xbox gekocht. Had nog wel met een ps3 in mn handen gestaan maar toch niet gedaan. Mijn voornaamste redenen:

- veel betere games (nu en in de toekomst)
- zonder veel gedoe gewoon lekker kunnen gamen op mn tft
- te gebruiken als media center
- xbox live

Nu heb ik een goedkoop vga kabeltje besteld maar is het verschil met duurdere vga kabeltjes nou echt siginificant? Met bijvoorbeeld scartkabels was dat wel maar ik heb geen flauw idee of dat ook geldt voor een vga aansluiting.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:29:
Hm, begrijp ik nu goed dat een lot 736 van team adue dus geen falcon is? Maar van team fdou wel?
Hoe kom je daar bij dan? Ik heb ook een 736 van team adue. Xbox360 pro, die met Halo 3 erbij dus.

Want vorige week was mijn oude na ruim een jaar behoorlijk intensief gebruik, dan uiteindelijk tóch overleden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:36:
Hoe kom je daar bij dan? Ik heb ook een 736 van team adue. Xbox360 pro, die met Halo 3 erbij dus.

Want vorige week was mijn oude na ruim een jaar behoorlijk intensief gebruik, dan uiteindelijk tóch overleden ;(
Ja, ik zag ook genoeg 736/adue's bij de MM (idd de Halo 3 bundel), maar je zegt niet of je een falcon hebt of niet... Aanwezigheid van hdmi garandeert geen falcon.

Ik dacht dit begrepen te hebben uit diverse sites, en aangezien ik al een defekte 360 heb meegemaakt, wil ik gewoon het zekere voor het onzekere nemen (ook al komen de hitte-problemen eigenlijk meestal door de gpu, die niet op 65nm is gebakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet he took niet precies, het kan mij eigenlijk ook niet echt schelen. Ik heb namelijk bij de Dynabyte waar ik die Xbox gekocht heb, een verzekering voor 7,95 p.m afgesloten. Mocht er nu wat zijn met m'n Xbox, of die nu gevallen is of gewoon niet meer werkt ( RROD ), dan krijg ik direct een niewe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
jorisandkaylas schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:01:
[...]
Ze verkopen het nog degelijk, alleen Blu-Ray wordt bij ze voortaan meer "In the Picture" geplaatst in de winkel.
Je hebt gelijk. Dat bericht op Xbox360Only bracht het alsof FRS exclusief Blu-Ray ging verkopen maar het ligt iets genuanceerder. In een nieuwsbrief van de Blu-Ray Association staat:

Earlier this summer, Blockbuster made the strategic decision to back Blu-ray
Disc as its preferred next generation High Definition format. This decision is
indicative of a strong trend that sees increasing numbers of retailers worldwide
choosing to promote Blu-ray Disc in their store chains. The latest news from
Europe sees Free Record Shop, the Netherlands’ largest home entertainment
retailer, announcing that they view Blu-ray Disc as the High Definition format
of the future.

In the announcement Free Record Shop said that Blu-ray Disc offers the ultimate
in High Definition picture and sound. Blu-ray Disc has the overwhelming support
of most consumer electronics companies and the majority of Hollywood studios.
Free Record Shop Netherlands now also gives its support to Blu-ray Disc as the
successor to DVD by giving the format a more prominent place in their stores.

Hans Breukhoven, CEO of Free Record Shop Holding says this announcement fits in
their strategy for new trends: “More and more consumers have an HDTV. Bluray
Disc offers the opportunity of watching movies in the highest possible High
Definition quality. Sales results clearly show that by far the largest
percentage of High Definition discs are Blu-ray Discs. Based on the quality,
support from the industry and the sales figures we strongly feel Blu-ray Disc is
the HD format of the future.”

Sony Pictures Home Entertainment (SPHE) was the first Hollywood studio to
release Blu-ray Discs in Europe and managing director Benelux Pieter Swaelens is
delighted about Free Record Shop’s announcement: “We are thrilled that Free
Record Shop, like us, is convinced of the format’s great future. SPHE has
already sold over 250,000 Blu-ray Disc units in Europe and the launch of the
PLAYSTATION 3 with its built-in Blu-ray Disc player has had a positive effect on
sales. Since its introduction last March in the Netherlands, sales of Blu-ray
Discs have on average been 4 times higher than sales of HD DVD Discs
. It is
clear that there is a demand for High Definition content and it is clear that
Blu-ray Disc is the format of choice.”

FRS is blijkbaar wel overtuigd dat Blu-Ray de opvolger wordt van HD-DVD maar er staat niet dat ze HD-DVD niet meer gaan verkopen. Ze gaan het wel meer promoten. Daarom zeker ook die "3 voor de prijs van 2"-actie op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb daarnet de demo van Timeshift uitgespeeld. Had het al eens eerder vluchtig bekeken maar vond het niks.. nu dus wel :p leuk spelletje :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
Mars18 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:
[...]

en die klote cone challenges dan ? zoals deel 3.daar was ik slecht in.

is dat veel makkelijker ?
Ik vind de time-versus-kudos echt klote, maar gelukkig kan je vaak kiezen uit meerdere toernooien en dan kies je natuurlijk de soorten waar je wèl goed in bent zoals elimination of streetrace.
Robbie T schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:18:
Volgens mij zit ik een beetje met een probleem.

Ik krijg het niet voor elkaar om delen aan te zetten in Windows Media Player 11).
Op het moment dat ik het vinkje voor delen aanzetten, is die even aan het laden en hetzelfde scherm blijft er vervolgens voorstaan.

Met Tversity word mijn laptop niet gevonden, ookal staat sharing aan.
Draai nu simplecenter en daarmee word de computer wel herkend.
Echter heeft dit programma niet de mogelijkheid om ook gelijk andere formaten te encoden.

Weet iemand misschien waar het hier mis gaat?
Ik kan je niet echt helpen, maar ik kreeg t ook niet voor elkaar met dat delen in mediaplayer 11. Totdat ik een andere virusscanner ging installeren op mn pc (mcafee) en die had als optie iets met netwerk.....et voilá hij deed t nu ineens wel :)

[ Voor 52% gewijzigd door Ferry34 op 20-10-2007 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 15:44
Ferry34 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:05:
[...]

Ik kan je niet echt helpen, maar ik kreeg t ook niet voor elkaar met dat delen in mediaplayer 11. Totdat ik een andere virusscanner ging installeren op mn pc (mcafee) en die had als optie iets met netwerk.....et voilá hij deed t nu ineens wel :)
Mmm, ik draai Nod32. Zal eens kijken of daar iets mee is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
ymmv schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:43:
[...]

De relevantie is dat HD-DVD het dusdanig slecht in NL doet dat FRS het nu al niet meer verkoopt en dat er het gevaar bestaat dat je een kat in de zak hebt gekocht als het formaat flopt.
Nou bij ons zag ik genoeg titels bij FRS. Sterker nog, het worden er steeds meer.
Vreemd overigens met die prijzen van de hd dvd add-on. Ik kocht m enkele maanden geleden voor €149! Nu is die weer duurder geworden.

Bovendien komen er nu hd dvd-spelers op de markt voor €300, al had t slimmer geweest al MS een Elite had gemaakt met de hd dvd-speler erin. Dat had echt een boost gegeven voor de hd dvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds het probleem dat ik niet via mijn laptop draadloos internet kan pasen aan de xbox 360, wie heeft hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik haal hetzelfde truucje nog wel eens uit. Gewoon wlan verbinding delen, je vaste netwerkkaart in je laptop een vast ip geven (192.168.0.1 heb ik hem gegeven, mijn normale netwerk ip is 192.168.1.10*). Submast gewoon std laten (255.255.255.0), kabeltje in de xbox en het moet gewoon werken :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

Geometry wars vraagje.

Ik vind het spel erg leuk en heb nu al aardig wat achievements gehaald (8 uit 12) maar ik vraag me af hoeveel mensen hier ze allemaal al hebben.
Ik denk dat ik met wat oefenen 3 van de 4 resterende
(10x multiplyer, 9 smartbombs, 1miljoen punten scoren)
achievements nog wel ga halen. Maar op een leven de miljoen halen? Damn....volgens mij is die voor niet veel mensen haalbaar.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:49:
[...]

achja, heb sinds gisteren een lcd tv, dus heb nu gewoon mn laptop eraan hangen, scheelt weer wat moeite ;)

overigens: wat een verschil tussen een oude CRT pijp en een HD (ready) tv. heb mn xbox over de component aangesloten en damn! wat scherp! kon eerst de kleinste lettertjes van PGR4 niet lezen maar nu echt super makkelijk!
Erg makkelijk progammatje. Werkt net weer iets makkelijker :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:30:
Heb nog steeds het probleem dat ik niet via mijn laptop draadloos internet kan pasen aan de xbox 360, wie heeft hier een oplossing voor?
@homer we hebben net een paar dagen geleden een slotje gehad op dit topic omdat er continu vragen werden gesteld in dit topic die hier niet thuis horen. (technische vragen zoals de jouwe) Please stel ze ergens anders en voorkom een slotje

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
@Homer

Spielerij - Problemen & Vragen

Daar dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Robbie T schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:13:
[...]

Mmm, ik draai Nod32. Zal eens kijken of daar iets mee is..
heb je het pad naar de locatie van je mp3s al toegevoegd? dat was bij mij de oplossing. ik gebruik ook nod32 trouwens en heb daar niets aan hoeven tweaken..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:15:
http://www.smarthouse.com.au/Gaming/Console/P4G5C3U2?page=2

By David Richards | Friday | 19/10/2007

Microsoft, according to insiders at Toshiba owner of the HD DVD patents, claim that Microsoft is working on a brand new Xbox that will incorporate not only a new HD DVD drive but a large hard drive and new entertainment software that is a spin off from its struggling media centre offering.

The device is being developed in response to the PS3 driving sales of games software and Blu-ray content in several countries. A recent Sony Brand Wave study conducted in five countries including the UK, Australia, France Germany and Spain revealed that a key reason that consumers are buying a PS3 is because it includes a Blu-ray player.

Recent GFK research reveals that the recently launched Xbox 360 HD DVD attach player is not selling well. Another factor that impacted early sales of the Xbox 360 was that Microsoft failed to include a HDMI port - omitted because Microsoft wanted to cut down the costs of the console in an effort to compete up against the PS3.

The new Xbox device, while allowing for extensive gaming capability, will be positioned as an entertainment hub that includes gaming and extensive wireless networking capability as well as 1080p playback. There is also talk of it including a dual HD TV tuner and EPG capability and a docking port for an MP3 player. For Toshiba, the device is critical if it is to be successful in beating Sony and the Blu-ray promoters.

Also being discussed is the development of an open standard docking port similar to the 17 pin iPod port. This would allow all manufacturers to use the same port for docking.

A senior Toshiba executive in Singapore told SmartHouse that "An Xbox with a built in HD DVD drive is critical. They and we are working on it. It also has to be more than a gaming machine. Microsoft recognise this. A version of the device may also be sold under the Toshiba brand name".

Scott Browning, the Marketing Director of JB HiFi Australia's second largest consumer electronics retailer said, "The device is a lay down mis`ere and essential for the HD DVD camp. We are told that one is coming. The PS3 has been extremely successful for Sony in getting Blu-ray off the ground and for Microsoft, the omission of a built in HD DVD player is set to hurt sales going forward as consumers are aware that the PS3 comes with a Blu-ray player."

Both Toshiba and Microsoft have also explored the possibility of a new open standard chassis system that allows an Xbox to be slotted into a HD TV screen over 40-inch. The open standard bays will allow hard drives to be upgraded and expanded similar to the way that users can upgrade the hard drive on a PC.

Another big problem for Microsoft according to insiders is getting the heat and noise output from the current Xbox 360 under control so that the new device can run silently while a movie is being played. It is known that Toshiba has been working with Microsoft on this issue as it has extensive experience in notebooks and "quiet" drives. Currently most iPods incorporate a Toshiba drive.

Another benefit for Microsoft in moving to a new Xbox platform is that it can introduce new components that are less likely to fail. Currently the PS3 has a failure rate of under two percent. Recently Microsoft was forced to allow for a $1.3 billion charge against warranty claims following reports of up to a 30 percent failure rate of the original Xbox 360.

The new device is expected to be released late in 2008 or at the 2009 CES show in Las Vegas.
Wel apart dat dit bericht van NinteX gewoon genegeerd wordt of wat dan ook. Zou namelijk enorme consequenties kunnen hebben als ze met een 360 met ingebouwde HD-DVD komen. Ik denk zelf dat het te laat is en juist slechter zal zijn voor de 360 alsdat het goed zou doen. Op t moment pushen ze het enorm als een gameconsole en dat werkt perfect. Ik denk niet dat veel mensen het om de mediacentre mogelijkheden doen. Als ze nu (lees: over een paar maanden) met een soort van Elite met ingebouwde HD-DVD komen geven ze indirect aan dat Sony de juiste zet gedaan heeft met Blu-Ray, ook al doen ze het puur voor films en zullen ze denk ik nooit spellen op HD-DVD uitbrengen desalniettemin dit is wel een punch-in-the-face voor MS.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nogal overroepen, nee? Dit is juist voor de mensen die hem WEL als mediacenter gebruiken (al eens geprobeerd? Werkt echt fantastisch). Ofwel koop je een dure mediacenter pc van een ander merk (hp, dell, zelf samengesteld), ofwel een 360 die ook alles kan voor een veel goedkopere prijs (want de ps3 mist momenteel alle mediacenter mogelijkheden, het kan content afspelen en daarmee is alles gezegd).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
dadj schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:15:
[...]

heb je het pad naar de locatie van je mp3s al toegevoegd? dat was bij mij de oplossing. ik gebruik ook nod32 trouwens en heb daar niets aan hoeven tweaken..
Je bedoelt in Windows Media Player?
Daar staat gewoon mijn complete mp3 verzameling, in de mediabibliotheek.
Maar als ik kies voor media delen, dan kan ik dat media delen aanvinken. Dan gaat die even aan het laden en dan zou ik daarna moeten kiezen met wie/wat ik het wil delen. Maar dat scherm komt niet te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Misschien is dit een beetje een domme vraag, maar ik kan er zo 1,2,3 niks over vinden. Sinds kort heeft een maat van me ook een 360 aangeschaft, nu ben ik laats bij hem gaan gamen en heb op zijn xbox mijn gamerprofile gerecovered. Het duurt ff voordat het profiel is gedownload maar het werkte verder prefect.

Echter nu ik vandaag weer op mijn eigen xbox wilde gaan spelen kreeg ik de melding dat mijn account informatie niet meer klopte en dus moest ik weer opnieuw mijn gamerprofile gaan recoveren! Dit duurde weer een "eeuwigheid", al met al erg omslachtig.

Betekend dit dat je dus niet zomaar je profiel op meerdere xbox'n kunt laten staan zonder elke keer te hoeven recoveren? Of zie ik iets over het hoofd?

Ik weet dat die geheugenkaartjes bestaan maar die vind ik idioot geprijsd en vind ik weer echt een mooi voorbeeld van geld uit de zak van de consument kloppen en daar wil ik dan ook niet aan meedoen.

Nu we het toch over die geheugenkaartjes hebben, als je je profiel daar opzet moet je dan ook je save games daarop zetten of kun je die ook op de harde schijf laten staan? Kun je trouwens op 1 kaartje meerdere profiele zetten?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:30
nudie schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:32:
Wel apart dat dit bericht van NinteX gewoon genegeerd wordt of wat dan ook. Zou namelijk enorme consequenties kunnen hebben als ze met een 360 met ingebouwde HD-DVD komen. Ik denk zelf dat het te laat is en juist slechter zal zijn voor de 360 alsdat het goed zou doen. Op t moment pushen ze het enorm als een gameconsole en dat werkt perfect. Ik denk niet dat veel mensen het om de mediacentre mogelijkheden doen. Als ze nu (lees: over een paar maanden) met een soort van Elite met ingebouwde HD-DVD komen geven ze indirect aan dat Sony de juiste zet gedaan heeft met Blu-Ray, ook al doen ze het puur voor films en zullen ze denk ik nooit spellen op HD-DVD uitbrengen desalniettemin dit is wel een punch-in-the-face voor MS.
Wat vinden jullie?
Pfff, voordat deze Xbox (als hij al in ontwikkeling is) op de markt komt zijn we zo anderhalf jaar verder. Als HD-DVD op die manier gered moet worden is het wel een beetje laat denk ik zo. De losse spelers moeten gewoon onder de 200 en zsm onder de 100 euro komen. Dan verkoop je echt wel meer dan met een XBox 360 met ingebouwde HD-DVD speler.

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:03:
nogal overroepen, nee? Dit is juist voor de mensen die hem WEL als mediacenter gebruiken (al eens geprobeerd? Werkt echt fantastisch). Ofwel koop je een dure mediacenter pc van een ander merk (hp, dell, zelf samengesteld), ofwel een 360 die ook alles kan voor een veel goedkopere prijs (want de ps3 mist momenteel alle mediacenter mogelijkheden, het kan content afspelen en daarmee is alles gezegd).
De PS3 heeft evenveel Media Center-functionaliteit als de Xbox 360 met als enig minpunt dat het geen MS-bestandsformaten kan afspelen.Je kunt wel DLNA-servers benaderen (bijv via Windows Media Player 11) zodat je met de PS3 ook bij gedeelde mappen op je PC kan komen om video, afbeeldingen en muziek af te spelen. 360 komt pas echt tot zijn recht als Media Center Extender, maar dan moet je dus Windows Media Center of Vista draaien. Vooral die laatste optie ziet er zeer gelikt uit.

Ik vind van zowel de PS3 als Xbox 360 dat ze veel te weinig bestandsformaten ondersteunen. Beide zouden volgens de geruchten met volgende firmware-updates ook DivX moeten kunnen afspelen, maar dan blijf je nog steeds zitten met je XviDs, MKVs en Quicktime movies die ze niet snappen. XBMC verslaat nog steeds alles en iedereen op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:07
ymmv schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:50:
[...]

De PS3 heeft evenveel Media Center-functionaliteit als de Xbox 360 met als enig minpunt dat het geen MS-bestandsformaten kan afspelen.Je kunt wel DLNA-servers benaderen (bijv via Windows Media Player 11) zodat je met de PS3 ook bij gedeelde mappen op je PC kan komen om video, afbeeldingen en muziek af te spelen. 360 komt pas echt tot zijn recht als Media Center Extender, maar dan moet je dus Windows Media Center of Vista draaien. Vooral die laatste optie ziet er zeer gelikt uit.

Ik vind van zowel de PS3 als Xbox 360 dat ze veel te weinig bestandsformaten ondersteunen. Beide zouden volgens de geruchten met volgende firmware-updates ook DivX moeten kunnen afspelen, maar dan blijf je nog steeds zitten met je XviDs, MKVs en Quicktime movies die ze niet snappen. XBMC verslaat nog steeds alles en iedereen op dat vlak.
yup, behalve dat de xbox high def gewoon niet trekt. Dus dan heb je weinig aan je mkv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
DarkShadow schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:01:
[...]

yup, behalve dat de xbox high def gewoon niet trekt. Dus dan heb je weinig aan je mkv's
In dat opzicht vind ik zowel de 360, PS3 als Xbox icm XBMC niet geschikt als alles-in-een totaaloplossing. Ik heb mijn PC daarom ook op mijn Denon-versteker + HDTV aangesloten voor het echte HD-materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Het 'probleem' waar de 360 (en wsl ook de ps3, maar die heb ik niet, dus dat weet ik niet goed) tegenaan lopen is de grijze kant van media. Alle exotische formaten die niet worden ondersteund zullen voornamelijk gebruikt worden voor gedownde content. En dat wil men gewoon niet.

Wat ik wel heel kwalijk vind, is dat er nog steeds niets is op het gebied van films en series downen op de x-box. Middels een us live account kun je zien wat er mogelijk is. En dat is heel veel.

Tuurlijk je kan discuseren of huren van films zou werken in Europa en ik snap ook wel dat het lastig is met rechten per land enzo, maar nu gebeurd er gewoon helemaal niks.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Sagat schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:16:
Het 'probleem' waar de 360 (en wsl ook de ps3, maar die heb ik niet, dus dat weet ik niet goed) tegenaan lopen is de grijze kant van media. Alle exotische formaten die niet worden ondersteund zullen voornamelijk gebruikt worden voor gedownde content. En dat wil men gewoon niet.
Een ander probleem is dat andere formaten te "proprietary" zijn. MS wil niet Apple helpen door Quickime aan te bieden op de Xbox 360, Sony wil geen Windows Media-formaten aanbieden op de PS3 en allebei hebben ze een hekel aan Real Media.

Volgens de geruchten zou DivX wel met de herfst-update ondersteund worden.
Wat ik wel heel kwalijk vind, is dat er nog steeds niets is op het gebied van films en series downen op de x-box. Middels een us live account kun je zien wat er mogelijk is. En dat is heel veel.

Tuurlijk je kan discuseren of huren van films zou werken in Europa en ik snap ook wel dat het lastig is met rechten per land enzo, maar nu gebeurd er gewoon helemaal niks.
Het staat idd heel, heel lang stil op dat punt. Aan de andere kant ben ik blij dat het er nog niet is, want een 20GB-drive wordt wel heel krap als je ook nog films gaat downloaden. Helaas is een 120GB-drive nou niet bepaald het koopje van de week, voor dat bedrag haal je ook een losse 250GB-schijf en hou je nog een boel over.

Op de CES in januari van dit jaar werd er ook IPTV gedemonstreerd. Daar is ook niks meer van vernomen.

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/01/Screenshot%20-%20IPTV%20on%20Xbox%20360%20-%20Mediablade.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
180EUR voor 120GB en 100EUR voor WiFi vind ik nog steeds de 2 meest bizarre dingen waar MS mee wegkomt. Ja het zijn _speciale_ HD's in een hoesje en t zijn 2,5" die dus duurder zijn. Maar het prijsverschil is zo gigantisch groot als je het lost koopt voor bv de PC/PS3 dat het echt gewoon afzetterij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
nudie schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:57:
180EUR voor 120GB en 100EUR voor WiFi vind ik nog steeds de 2 meest bizarre dingen waar MS mee wegkomt. Ja het zijn _speciale_ HD's in een hoesje en t zijn 2,5" die dus duurder zijn. Maar het prijsverschil is zo gigantisch groot als je het lost koopt voor bv de PC/PS3 dat het echt gewoon afzetterij is.
Er zitten aan de Xbox nogal wat verborgen kosten en het wordt tijd dat MS daar eens in gaat snijden. Ik vind het veemd dat de Wii 1, PS3, DS en PSP allemaal WiFi "gratis" meeleveren maar dat je daar bij de 360 goudgeld voor moet betalen. Idem ditto voor online gaming. Xbox Live is een prima service, maar het kost wel 60 euro per jaar terwijl dat op de PS3, PC en Wii gratis is. Ik speel zelf maar een paar keer per maand online maar ben wel het hele bedrag kwijt. Vorige maand kon ik weer 60 euro ophoesten. Dat is toch wat minder.

MS probeert extra veel winst te maken op de accessoires om zo de verliezen op de console zelf goed te maken, maar nu de 360 al weer flinke tijd met winst wordt verkocht, zou het toch leuk zijn als de boel er om heen wat goedkoper werd.

(1 = De Wii heeft geen ethernet-aansluiting, daarvoor heb je een Lan Adapter-kastje van 30 euro nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:32:
[...]

Wat vinden jullie?
Smarthouse heeft al vaker geruchten gehad die later echte bullshit bleken te zijn...heb dan ook geen vertrouwen in dit gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anyone knows where I can get a 65nm with HDMI around Amsterdam ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Mijn zienswijze:
- HD-DVD360

Ik heb het 'gerucht' ook gelezen, meer dan dat is het niet. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden en wellicht zelfs kopen, omdat ik de relevantie nu zie met mijn HD-scherm. Daarvoor had ik de behoefte niet om die functionaliteit te hebben, dus prima dat er keuze is. Vind ik geen gemis in het oorspronkelijke design. Bovendien heeft MS toegezegd dat er geen spellen op HD-DVD uitkomen (eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om ook daar weer de keuze te hebben in de winkel, Blue Dragon op HD-DVD of meerdere DVDs kan geen kwaad wat mij betreft).
Maar het gerucht serieus nemen lijkt me moeilijk, heb je de timing gezien? Laat 2008 of nog verder weg, dat kan niet goed zijn. Of dat ding wordt snel geïntroduceerd, of het doel van integratie is niet meer marktpenetratie van het medium, maar meer opslagcapaciteit voor spellen.

- dure harddisks

Ja, het is jammer dat MS voor een gesloten systeem kiest. Maar tegelijkertijd vraag ik me af in hoeverre ze dit een voorsprong heeft opgeleverd voor de Videomarketplace. Nu kunnen ze aan aanbiedende partijen laten zien dat zij een zeer veilig systeem hebben (getuige dat er nog geen eigen harddisks aan te sluiten zijn voor iets anders dan je eigen mp3 set) en dat haalt die partijen sneller over met het oog op piracy, denk ik. Als het een met het ander samen hangt, dan moet het maar.

- Xbox Live

Het zou leuk zijn als MS onder druk van de concurrentie Live gratis zou maken. Het simpele feit is dat Sony MS nog niet genoeg het vuur aan de schenen legt voor wat betreft de integratie van het geheel. Wanneer alle voordelen tov PSN wegvallen, dan zal MS wel aanpassingen moeten maken in het tariefsysteem (of er een soort prepaid systeem van maken, waarbij je voor een deel ook credits krijgt die je kan besteden binnen de videomarketplace/arcade).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik keek gisteren een normale DVD op de XBOX maar de subtitles waren echt groot en lelijk. Weet iemand of dit aan te passen is? HD-DVD ondertitels zien er goed uit, maar deze normale dvd in 576P was echt gruwelijk lelijk.

Iemand?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Sagat schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:16:
Microsoft heeft onlangs aangekondigd dat het Media Center Extender platform uitgebreid gaat worden met DiVX en XVID ondersteuning. De Xbox 360 zal niet bijgewerkt worden naar het nieuwe platform, ondanks dat de console alle features met gemak aan zou moeten kunnen. Het is dus niet dat ze het niet willen, ze hebben alleen liever dat je naast een Xbox 360 ook een losse Media Center Extender koopt.
Microsoft had op de E3 beloofd dat vanaf eind augustus er begonnen zou worden om Video Marketplace te lanceren in Canada en Europa en dat dat voor het einde van het jaar klaar zou zijn. Er zijn nog iets meer dan twee maanden over en de V.S. is nog steeds het enige land waar Video Marketplace beschikbaar is. Ik vind het een vrij slechte zet dat twee maanden na de uitrol zou moeten beginnen er nog steeds niets bekend is over wanneer Video Marketplace gelanceerd zou moeten worden.
Royz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:19:
Ik keek gisteren een normale DVD op de XBOX maar de subtitles waren echt groot en lelijk. Weet iemand of dit aan te passen is? HD-DVD ondertitels zien er goed uit, maar deze normale dvd in 576P was echt gruwelijk lelijk.

Iemand?
De ondertiteling op DVD's wordt volgens mij opgeslagen als bitmap (i.p.v. het gebruik van fonts 8)7 ), waardoor ondertiteling volgens mij niet zo heel mooi meer uitziet in hogere resoluties. Het probleem wordt dus waarschijnlijk veroorzaakt door deze beperking van het DVD formaat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 14:30
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1192113302.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1192113194.jpg

reviews: Conan: geweld en ontklede dames

Iemand al gespeeld? klinkt gaaf... (zie nog geen topic erover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag weer es timesplitters 2 spelen, maar is deze wel backwards compatible.
kheb mn oude timesplitters weggegeven aan een vriend, die em overigens nu niet meer heeft :'(

Dus ik wil em weer kopen, maar is dan is het makkelijk om te weten of ie backwards compatible is, dus kan iemand me helpen ?

op de xbox site kan ik het namelijk niet vinden ( dode link -O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

SCIxX schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:48:
reviews: Conan: geweld en ontklede dames

Iemand al gespeeld? klinkt gaaf... (zie nog geen topic erover)
Genoeg positieve reacties gezien in deze thread hoor.
Ik zelf heb de demo gedownload, doorlopen, en gelijk gedelete.
Niet mijn ding.. Beetje button mashen en dat was het wel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 17-09 21:51
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:05:
Ik wil graag weer es timesplitters 2 spelen, maar is deze wel backwards compatible.
kheb mn oude timesplitters weggegeven aan een vriend, die em overigens nu niet meer heeft :'(

Dus ik wil em weer kopen, maar is dan is het makkelijk om te weten of ie backwards compatible is, dus kan iemand me helpen ?

op de xbox site kan ik het namelijk niet vinden ( dode link -O- )
Springlevend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
Demo wel gespeeld, kon me echt totaal niet boeien. maar dat kan ook aan mij liggen,

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

zowel live als wifi ben je niet veplicht om te kopen, als het er gratis inzit mooi megenomen maar geen deal breaker. Afhankelijk van welke spellen ik nog ga kopen weet ik niet of ik mijn live wel ga verlengen. Hoewel ik laatst heel veel lol heb gehad met online streetfighter. Wat betreft wifi....tsja ik heb het uiteindelijk gekocht omdat de kabel door de huiskamer toch te irritant werd.

over conan:
Kep de demo even gespeeld, maar mijn eerste indruk is dat god of war veeeeeeeel beter is. Maar als je geen ps2 meer kan/wilt spelen is het wellicht een alternatief.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow dat zal dan wel aan mij liggen :$

maar het is dus onmogelijk om Timesplitters 2 te spelen op mijn 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Demo geprobeerd, eerst redelijk sceptisch, de kwaliteit van de modellen laat nogal wat te wensen over, maar tegen de tijd dat de demo eindigde moest ik constateren dat ik het toch wel een aardig spel vond. Dat het geheel qua besturing wat herhalend overkomt is denk ik toch wel inherent aan het genre, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:10:
[...]

Genoeg positieve reacties gezien in deze thread hoor.
Ik zelf heb de demo gedownload, doorlopen, en gelijk gedelete.
Niet mijn ding.. Beetje button mashen en dat was het wel eigenlijk.
Heb zelf de full en er komt op Normal en zeker op Hard écht wel de nodige tactiek bij kijken hoor. Zo moet je heel goed je aanval plannen bij bepaalde tegenstanders, met dom button smashen kom je niet weg. Zo zijn er in de latere levels bepaalde tegenstanders die jouw aanval counteren met hun schild, en als je dan niet goed timed en je raakt hun schild, gaat er bij jou leven van af, want er zitten stalen punten aan :9 Ook de boss fights zijn zéker geen eitje en heel gaaf om te doen :)

Echter, ik zou wachten tot ie in de budgetbak ligt ofzo, want het is imo geen game voor de volle prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 17-09 21:51
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:05:
[...]
ow dat zal dan wel aan mij liggen :$

maar het is dus onmogelijk om Timesplitters 2 te spelen op mijn 360?
Op dit moment wel ja. Misschien komt er nog een update voor de BC, maar ik zou er niet meer op rekenen, als het dan komt is het mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:12:
[...]
Ik vind het veemd dat de Wii 1, PS3, DS en PSP allemaal WiFi "gratis" meeleveren maar dat je daar bij de 360 goudgeld voor moet betalen.

(1 = De Wii heeft geen ethernet-aansluiting, daarvoor heb je een Lan Adapter-kastje van 30 euro nodig).
Haha... Dat laatste vind ik dus weer schandalig aan de Wii. Ik heb elk apparaat thuis wired, alleen laptops en portable consoles mogen op m'n wireless netwerkje.

Dus jij bent boos op MS omdat Wifi zo duur is, ik ben boos op Nintendo omdat wired zo duur is, en iedereen is boos op Sony omdat hun console beiden heeft en mede daardoor ook te duur is. Het is ook niet snel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:11:
[...]

Haha... Dat laatste vind ik dus weer schandalig aan de Wii. Ik heb elk apparaat thuis wired, alleen laptops en portable consoles mogen op m'n wireless netwerkje.

Dus jij bent boos op MS omdat Wifi zo duur is, ik ben boos op Nintendo omdat wired zo duur is, en iedereen is boos op Sony omdat hun console beiden heeft en mede daardoor ook te duur is. Het is ook niet snel goed. ;)
Eh ... in beide gevallen is het een add-on, alleen rekent Microsoft daar 80 euro voor. Da's bijna drie keer zoveel als wat Nintendo voor hun add-on rekenen. Vind ik wel een verschil.

Maar goed, ik heb de Xbox 360 hier ook gewoon met een netwerkkabel aangesloten en de Wii via wireless. Mij heeft het geen geld gekost, maar het is wel lullig als je thuis alleen draadloos internet hebt en 80 tot 100 euro extra mag betalen voor iets wat er gewoon bij had moeten zitten. Ik vind de prijs van sommige accessoires echt een groot kritiekpunt. Voor het bedrag dat je kwijt bent als je je 360 wilt upgraden met een grotere HD, WiFi en de HD-DVD-kit kun je ook de goedkoopste PS3 ophalen. Het is mooi dat MS je niet met dingen opzadelt die je misschien niet nodig hebt, maar waarom moet het nou zoveel kosten? Zelfs voor iets simpels als het opladen van je controller heb je nog een play & charge kit van 20 euro nodig. Dat had ook met een gewone USB-kabel gekund, maar ja, daar kan MS niks aan verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Ik heb 'm zaterdag gekocht,, de aanbieding van Dynabyte van 350 euro (XBox 360 Premium met Viva Pinata, Gears of War en Forza Motorsport 2) en voor 30 euro Dead Rising er nog bij gehaald.
Heb bijna het hele weekend aan 1 stuk gespeeld, ben momenteel het meeste bezig met Dead Rising, erg vet spel met al dat zombie-bashen :D

Waar ik trouwens positief verrast over was, was het feit dat de XBox 360 Apple iPods ondersteunt (dan bedoel ik dus dat deze de library kan lezen :) )

[ Voor 19% gewijzigd door ijskonijn op 22-10-2007 07:42 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:36:
[...]

Het is mooi dat MS je niet met dingen opzadelt die je misschien niet nodig hebt, maar waarom moet het nou zoveel kosten? Zelfs voor iets simpels als het opladen van je controller heb je nog een play & charge kit van 20 euro nodig. Dat had ook met een gewone USB-kabel gekund, maar ja, daar kan MS niks aan verdienen....
Ik vind ook wel dat het soms aanvoelt alsof MS je als een tube tandpasta probeert uit te knijpen. Dat zal pas gaan veranderen als de PS3 een echte concurrent is en de zaken die je daar standaard bijkrijgt, dus steeds zwaarder gaan tellen.
Nu kan MS nog wijzen op het feit dat niet iedereen een HD-scherm heeft, dat niet iedereen WiFi heeft, dat 360 wel BC heeft en dat het geïntegreerde concept van Live een voorsprong geeft. Als Sony op hetzelfde prijsniveau komt, een mooiere spellencatalogus heeft en iedereen ziet dat Sony voor hetzelfde geld deze zaken wel bijvoegt, dan zal MS vanzelf ook actie gaan ondernemen (zelfs met live verwacht ik). MS is geen first mover en dat zag je maar al te goed met de prijs van de console die anderhalf jaar stabiel is gebleven, totdat Sony ging afprijzen. Maar goed, wie kan het ze kwalijk nemen als je consoledivisie bakken met geld verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:59:
anyone knows where I can get a 65nm with HDMI around Amsterdam ??
There are no 65nm's here yet, AFAIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Duuvel schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 07:40:
Ik heb 'm zaterdag gekocht, de aanbieding van Dynabyte van 350 euro (XBox 360 Premium met Viva Pinata, Gears of War en Forza Motorsport 2).
Hebben de Xboxen in dit pakket ook HDMI aansluitingen?

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Pronk schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:51:
[...]

Hebben de Xboxen in dit pakket ook HDMI aansluitingen?
Die van mij niet in ieder geval (Dynabyte Heerlen, was het laatste exemplaar).
Weet niet hoe het bij andere dynabytes is geregeld, maar de aanbieding is er al een tijdje dus ik denk dat ze allemaal zonder HDMI aansluiting zijn

[ Voor 28% gewijzigd door ijskonijn op 22-10-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Armada schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:06:
[...]
Als Sony op hetzelfde prijsniveau komt, een mooiere spellencatalogus heeft en iedereen ziet dat Sony voor hetzelfde geld deze zaken wel bijvoegt, dan zal MS vanzelf ook actie gaan ondernemen (zelfs met live verwacht ik). .....
Maar goed, wie kan het ze kwalijk nemen als je consoledivisie bakken met geld verliest?
Ik heb uit je post 2 kernzaken naar voren gehaald. ALS is volgens mij het keywoord. Gaat Sony het nog redden? Waarschijnlijk wel, ze zijn te groot om deze generatie te verdwijnen. Maar ze komen op mij over als Nintendo in het n64 tijdperk. Star, afspraken niet nakomen (rumble, bc) en vooral teren op het succes van de ps2. Ik denk dat als de mgs, final fantasy's en vooral gt komen dat de ps3 wel weer sterker word.
De 360 is niet perfect, en nu we zo goed als 2 jaar verder zijn zal men wellicht komen met een update met een hd speler ingebouwd en misschien ook wel standaard wifi en een play n charge ofzo. Maar dat maakt niet uit. Als :P je 360 werkt dan heb je NU het beste games aanbod. De rest is toekomst muziek.
Verder lijkt het me ook dat met een eventuele herziening (ik weet niet in hoeverre de 65nm versies dit al gaan doen) de productie kosten kan verlagen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mijn 360 heeft al een tijdje niet aangestaan :/
Ik wacht op Cod4 _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Momenteel nog altijd bezig met eternal sonata. Wat een meesterlijk prachtig spel blijft het toch :). Zou alleen een stuk sneller gaan als het niet gelijktijdig met de orange box was uitgekomen (nog maar 10 uur ver, nergens dus)

Ik heb een tijdje geleden geruchten opgevangen dat Rez naar de live arcade zou komen, wat waanzinnig goed nieuws is. Weet iemand hier iets meer over? Verwachte datum ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 22-10-2007 11:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

VonFoX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:42:
Mijn 360 heeft al een tijdje niet aangestaan :/
Ik wacht op Cod4 _/-\o_
Ik ook, vandaag nog 2 weken :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens al Premiums met HDMI port te krijgen (zonder halo3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De premiums op Consoleshop.nl hebben dit nu wel (die met forza 2 en viva pinata), staat er ook bij in de omschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Boeboe schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:20:
Momenteel nog altijd bezig met eternal sonata. Wat een meesterlijk prachtig spel blijft het toch :). Zou alleen een stuk sneller gaan als het niet gelijktijdig met de orange box was uitgekomen (nog maar 10 uur ver, nergens dus)

Ik heb een tijdje geleden geruchten opgevangen dat Rez naar de live arcade zou komen, wat waanzinnig goed nieuws is. Weet iemand hier iets meer over? Verwachte datum ofzo?
ong februari zou het uitkomen, evenals Ikaruga

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mja, ikaruga heb ik zowel op dreamcast als op gamecube gespeeld, ondertussen ben ik dat spel wel grondig beu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Ik had eigenlijk even een vraagje. Ik speel nu een aantal weken mijn 360 op mijn Syncmaster 225BW aangesloten via een VGA kabel van MS. Maar nu zat ik zo te denken. Als ik een VGA (vrouwtje) to DVI-D (mannetje) koop, en hem zodoende digitaal aansluit via de DVI aansluiting op mn monitor. Krijg ik dan ook kwalitatief (veel) beter beeld. Of kan ik beter mn tijd besteden met nutterige dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
ymmv schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:48:
[...]

Een ander probleem is dat andere formaten te "proprietary" zijn. MS wil niet Apple helpen door Quickime aan te bieden op de Xbox 360, Sony wil geen Windows Media-formaten aanbieden op de PS3 en allebei hebben ze een hekel aan Real Media.

Volgens de geruchten zou DivX wel met de herfst-update ondersteund worden.

[...]

Het staat idd heel, heel lang stil op dat punt. Aan de andere kant ben ik blij dat het er nog niet is, want een 20GB-drive wordt wel heel krap als je ook nog films gaat downloaden. Helaas is een 120GB-drive nou niet bepaald het koopje van de week, voor dat bedrag haal je ook een losse 250GB-schijf en hou je nog een boel over.

Op de CES in januari van dit jaar werd er ook IPTV gedemonstreerd. Daar is ook niks meer van vernomen.

[afbeelding]
Met de Apple Ipod ondersteuning die je gewoon via de Marketplace kan downloaden ondersteund de Sbox 360 het H.264 formaat, wat voornamelijk in Quicktime afgespeeld wordt op je PC .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

DarkShadow schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:01:
[...]

maar komt dat door een te trage netwerk verbinding die die HD bandwith niet haalt of de kracht van de xbox? ik gebruik zelf een mac mini voor het afspelen van mn HD materiaal (van interne HD) en muziek (over draadloos netwerk).heerlijk stille en kleine oplossing.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Steph Kai schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:13:
Ik had eigenlijk even een vraagje. Ik speel nu een aantal weken mijn 360 op mijn Syncmaster 225BW aangesloten via een VGA kabel van MS. Maar nu zat ik zo te denken. Als ik een VGA (vrouwtje) to DVI-D (mannetje) koop, en hem zodoende digitaal aansluit via de DVI aansluiting op mn monitor. Krijg ik dan ook kwalitatief (veel) beter beeld. Of kan ik beter mn tijd besteden met nutterige dingen?
VGA is een analoog signaal, hoe wil je daar via een VGA->DVI-plug een digitaal signaal van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind..

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:41
Duuvel schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:27:
De premiums op Consoleshop.nl hebben dit nu wel (die met forza 2 en viva pinata), staat er ook bij in de omschrijving
dat klopt, deze heb ik een paar dagen geleden aangeschaft, heeft idd een HDMI poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Roely schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:35:
[...]

Met de Apple Ipod ondersteuning die je gewoon via de Marketplace kan downloaden ondersteund de Sbox 360 het H.264 formaat, wat voornamelijk in Quicktime afgespeeld wordt op je PC .....
Die marketplace download is alleen voor het aansluiten van je iPod zodat hij dat database-formaat kan lezen om zo de muziek af te spelen. Die h.264-ondersteuning waar jij het over hebt zat in de Dashboard update van afgelopen lente. Daarmee kun je nog steeds niet alle Quicktime-formaten afspelen, alleen een subsectie ervan. Ik heb zowel de iPod- als de Optional Media-update binnengehaald en ik krijg bij het afspelen van QT-movies de foutmelding "Unplayable content".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nog steeds niemand wat vernomenv an de fall update? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Royz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:06:
Nog steeds niemand wat vernomenv an de fall update? :(
Er is nog geen datum bekend, maar vorig jaar kwam de fall update begin november uit. Misschien dat we dus nog een of twee weken moeten wachten.

Geen idee wat er in zit trouwens. Het enige gerucht dat ik heb gehoord is dat er clan-support in zal zitten.

edit: dit lijstje kwam ik tegen na even Google-en. Veel kleine verbeteringen maar niets spectaculairs.

[ Voor 24% gewijzigd door beantherio op 22-10-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
ymmv schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:49:
VGA is een analoog signaal, hoe wil je daar via een VGA->DVI-plug een digitaal signaal van maken?
Ok, klinkt logisch. Maar wat als ik een RGB adapter koop met DVI uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds druk bezig met Orange box, wat een deal is het ook :).

Wel raar hoor, als je van Orange Box teruggaat naar Halo 3 MP moet je echt wel ff wennen.
Tenminste dat moest ik wel ( al wonnen we wel :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:04:
Ben nog steeds druk bezig met Orange box, wat een deal is het ook :).

Wel raar hoor, als je van Orange Box teruggaat naar Halo 3 MP moet je echt wel ff wennen.
Tenminste dat moest ik wel ( al wonnen we wel :9 )
wat is daar zo leuk aan ? vond het er niet uit zien...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tf2 bedoel je? Tis gewoon een leuke class based game, en het is cell shaded. Imo ziet het er erg leuk uit, heeft een goede sfeer en heeft humor. Tis geen Gears maar als je iemand met een raket opblaast zie je toch wel zn schedel voorbij vliegen :D.

Voor de rest is de game erg gebalanceerd wat ook een pluspunt is natuurlijk. Ben alweer een tijdje bezig met Hl2, al uitgespeeld op PC maar veel stukken vergeten dus die speel ik opnieuw. Ook een topgame, net zoals Portal trouwens. Een heerlijke puzzelgame van 3,5 uur ongeveer, maar die is het ook ZO waard _O_.

En dan heb je nog Hl2 ep 1 en Hl2 ep 2, samen ook nog goed voor iets van 12 uur speeltijd :). Deal van de eeuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:26

Smoonshine

Feyenoord!!

Steph Kai schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:25:
[...]

Ok, klinkt logisch. Maar wat als ik een RGB adapter koop met DVI uitgang?
Ik neem aan dat je een component adapter bedoelt? In dat geval zet je nog steeds analoog om naar digitaal. De kwaliteit zal dan ook nooit beter worden dan het oorspronkelijke analoge signaal, eerder slechter. Het is een compleet onzinnig idee om je component of vga kabel te vervangen voor zo'n constructie. Het is duur en de kwaliteit gaat er 0,0 op vooruit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net de demo weer gespeeld van PGR 4. Grafisch echt zo top zeg. Was denk dronken toen ik er kritiek op had.

En daarna de race nog 5x bekeken in de replay mode,vanaf elke auto met de board camera. wat een beelden zeg. leek wel of ik zelf aan het rijden was. het is grafisch zo top.

was het maar kerst, dan haalde ik deze gelijk. kan nu niet te veel aan nieuwe games maar uitgeven

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Mars18 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:55:
Net de demo weer gespeeld van PGR 4. Grafisch echt zo top zeg. Was denk dronken toen ik er kritiek op had.

En daarna de race nog 5x bekeken in de replay mode,vanaf elke auto met de board camera. wat een beelden zeg. leek wel of ik zelf aan het rijden was. het is grafisch zo top.

was het maar kerst, dan haalde ik deze gelijk. kan nu niet te veel aan nieuwe games maar uitgeven
Heb sinds afgelopen week een Xbox. De demo van PGR 4 gedownload, en inderdaad erg mooi spel!
Mijn vader was het hier mee eens, en heeft deze gekocht, voor zichzelf (En voor mij).
34 euro. (LINK)
Vandaag nog een gekocht voor vriend van me(Yorroy hier op forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Robbie T schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:37:
[...]

Heb sinds afgelopen week een Xbox. De demo van PGR 4 gedownload, en inderdaad erg mooi spel!
Mijn vader was het hier mee eens, en heeft deze gekocht, voor zichzelf (En voor mij).
34 euro. (LINK)
Vandaag nog een gekocht voor vriend van me(Yorroy hier op forum)
25 euro hoe kan dat nou goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk

Pronk

Koffie?

Ik heb nog twee kleine vraagjes, voor ik vandaag of morgen een 360 ga bestellen/ophalen:

- Zitten in alle Halo 3 pakketten een HDMI aansluiting + kabel?
- Zit er een headset in het Halo 3 pakket? Zoja, hoelang is de kabel van de headset ongeveer?

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Pronk schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:18:
Ik heb nog twee kleine vraagjes, voor ik vandaag of morgen een 360 ga bestellen/ophalen:

- Zitten in alle Halo 3 pakketten een HDMI aansluiting + kabel?
- Zit er een headset in het Halo 3 pakket? Zoja, hoelang is de kabel van de headset ongeveer?
Sorry hoor, maar een beetje zoeken op internet kan toch geen kwaad?
1e hit op google.
Xbox 360 Halo 3 Bundel

- Xbox 360 premium console ( met HDMI)
- Harde Schijf 20 GB
- Wireless controller
- Wired Headset
- HD AV Kabel voor Component en SCART
- Ethernet kabel
- 1 Maand Xbox Live Gold
- Halo 3 game
Nee dus, er zit standaard geen HDMI kabel bij.
En ja er zit een headset bij, met ongeveer een meter aan draad, oftewel meer dan genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Semper Fight op 23-10-2007 09:36 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De headset steek je in de controller, dus 1m is inderdaad ruim voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Army of Two is ook uitgesteld naar 2008.
Assassin's Creed bevestigd op 16 november.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Phusebox schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:04:
Army of Two is ook uitgesteld naar 2008.
Assassin's Creed bevestigd op 16 november.
Ik moet even goed onderscheid kunnen maken nu... is Assassin's Creed gehyped als Halo of echt een toppertje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Royz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:05:
[...]

Ik moet even goed onderscheid kunnen maken nu... is Assassin's Creed gehyped als Halo of echt een toppertje? :)
Ik heb gister zo`n korte bespreking gezien met een van de ontwikkelaars en vond het er echt supercool uitzien (zag het spel voor het eerst)... en ik ga `m kopen! :) (weet alleen nog niet op de 360 of PS3)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Mars18 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 02:04:
[...]

25 euro hoe kan dat nou goed zijn...
Aan de beoordelingen te zien die de gebruiker heeft mankeert er niks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Robbie T schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:47:
[...]

Aan de beoordelingen te zien die de gebruiker heeft mankeert er niks aan!
Inderdaad. Wat dat betreft heb ik redelijk goede ervaringen met eBay. Bovendien is de aankoop via Paypal verzekerd, dus in feite kan er weinig mis gaan. Ik heb hem zelf ook maar besteld daar, eens kijken hoe dat gaat... :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
Moet zeggen dat als je zo een beetje rondkijkt op ebay dat bijna alle aanbiedieders uit hongkong wel tegen de 100% positief zitten en lage prijzen.. Toch wel een mooie manier om wat goedkoper aan spellen te komen. Hoe lang heeft het spel erover gedaan om bij je op de mat te belanden?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:07:
[...]

wat is daar zo leuk aan ? vond het er niet uit zien...
Dus als het er niet uitziet is het niet leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik heb de hele versie van PGR4 maar ik vind het echt niks. In het verleden altijd een trouwe Gran Turismo aanhanger geweest en om dan ineens over te switchen naar PGR4 is echt een teleurstelling.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Slaapje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:57:
Moet zeggen dat als je zo een beetje rondkijkt op ebay dat bijna alle aanbiedieders uit hongkong wel tegen de 100% positief zitten en lage prijzen.. Toch wel een mooie manier om wat goedkoper aan spellen te komen. Hoe lang heeft het spel erover gedaan om bij je op de mat te belanden?
Vergeet niet dat veel spellen daar worden geproduceerd en dat ze ook daardoor voor minder geld worden aangeboden dan hier.

Ik heb spel zelf nog niet binnen. Heb het zondagavond gekocht en hoop het ergens vrijdag binnen te hebben. Volgens de ervaringen van andere gebruikers gaat de verzendingen wel snel. (Dag of 8).

Koop trouwens wel vaker wat via ebay, ook uit hongkong en Amerika en het scheelt soms redelijk veel. (Component kabels van monsters voor 12 euro, winkelwaarde hier: 80 euro.

Moet er wel bij zeggen dat ik wel bij users koop die al een goede feedbackscore hebben, dit om geen onnodige risico's te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk

Pronk

Koffie?

Electra schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:
[...]

Sorry hoor, maar een beetje zoeken op internet kan toch geen kwaad?
1e hit op google.

[...]

Nee dus, er zit standaard geen HDMI kabel bij.
En ja er zit een headset bij, met ongeveer een meter aan draad, oftewel meer dan genoeg.
Ik had het ook al zien staan via google dat er geen HDMI kabel bij zit, maar vondt het wat vreemd.

Dit omdat de meeste internetsites voor dit pakket reclame maken met teksten als: 'Deze Xbox is direct via HDMI op uw TV aan te sluiten!'. Dit is gewoon niet waar en erg mislijdend. Je moet er namelijk dus eerst nog voor minstens 30 Euro aan kabel bij kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pronk op 23-10-2007 12:48 ]

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wooldoor schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:08:
Ik heb de hele versie van PGR4 maar ik vind het echt niks. In het verleden altijd een trouwe Gran Turismo aanhanger geweest en om dan ineens over te switchen naar PGR4 is echt een teleurstelling.
Bij mij was het andersom, ik heb eers msr gespeed (zeg maar pgr deel 0) en daarna pas gt. In het begin vond ik de besturing veel te lastig en dat gt veel minder het gevoel van snelheid heeft. Nu we enkele jaren verder zijn vind ik het beide wel goede spellen, maar gewoon een ander genre. Wat bij mij verder nog meespeelt is dat ik het hele tunings gebeuren eigelijk maar lame (niet de uitwerking, het voegt voor mij niks toe, ook de nieuwere nfs-en doen niets voor mij op dat gebied) vind.
Dus als ik zou moeten kiezen zou ik uiteindelijk zelfs pgr nemen ipv gt.

Mijn advies......speel het even wat langer dan komt het wsl wel goed. (gt voor de ps3 is er toch nog niet op korte termijn ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:26

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat is ook wel een hele verandering natuurlijk. Van een simulator naar een arcade racer stappen. Als je niet van arcade houdt, dan zul je PGR inderdaad niet leuk gaan vinden. Dan kun je beter voor Forza 2 gaan, die is wat meer in lijn met Gran Turismo.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
kan ik hem overkopen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Pronk schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:44:
[...]

Ik had het ook al zien staan via google dat er geen HDMI kabel bij zit, maar vondt het wat vreemd.

Dit omdat de meeste internetsites voor dit pakket reclame maken met teksten als: 'Deze Xbox is direct via HDMI op uw TV aan te sluiten!'. Dit is gewoon niet waar en erg mislijdend. Je moet er namelijk dus eerst nog voor minstens 30 Euro aan kabel bij kopen.
Ja idd, dat ben ik wel met je eens, alleen als je nu een nieuwe Xbox koopt, terwijl je geen TV hebt met HDMI, dan ben je ook in de maling genomen.
De meeste TV's ondersteunen namelijk wel Component en/of SCART, vandaar dat de Component cable meegeleverd word.
Neemt niet weg dat die reclames wel misleidend zijn ja.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xdoos kan alleen muziek op cdr´s aan.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor de liefhebber: Eternal Sonata Demo staat nu op Marketplace :)

EDIT:

Voor de liefhebber: Guitar Hero 3 Demo staat nu op Marketplace :)

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 23-10-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:05:
[...]

Mijn xdoos kan alleen muziek op cdr´s aan.. :9
Ach 2 besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier vorige week Forza 2 besteld voor 24,99

http://www.easyonnet.nl/website/index.php?Product=156963

Binnen 2 dagen had ik hem binnen, dus ik kan hem aanraden. Overigens nog niet gespeeld want ik ben eerst nog druk met PGR4 (die voor 62,95 bij bol.com heb gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:09:
Voor de liefhebber: Eternal Sonata Demo staat nu op Marketplace :)

EDIT:

Voor de liefhebber: Guitar Hero 3 Demo staat nu op Marketplace :)
Dat eerste kan me niet schelen aangezien ik de full al heb (al kan ik hem wel aanraden voor wie hem nog niet gespeeld heeft). Guitar hero 3 echter <3. Weet iemand of je de ps2 gitaar met xbox adapter aan de praat kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik suck echt @ guitar Hero, kan alleen maar op easy spelen want zodra ik die lichtblauwe knop moet gebruiken raak ik in de war :') ;(
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.