Ik heb het al eerder gezegd volgens mij: De 360 gaat nog eens de redding zijn voor PC games. Doordat er nogal simpel geport kan worden kan er voor een appel en een PC versie worden gemaakt. PC gamers klagen over slechte ports maar de keiharde realiteit is dat veel games anders uberhaupt niet waren uitgekomen op de PC.PWM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:17:
[...]
De marges zijn, getuige de winst van EA al een paar jaar zorgwekkend laag. Overigens zit bijvoorbeeld de Orange Box hier nog niet in verwerkt.
Wat wel opvallend is, is het aandeel van PC games. Hoewel de 360 "slechts" 12 miljoen stuks heeft uitstaan, draait het veel beter dan de games die op een veelvoud aantal PC's draaien. De verkoopprijs ligt natuurlijk hoger bij console games, maar dit verschil is echt gigantisch.
Een apparaat met een relatief zeer laag penetratie in de markt, doet bijn 3x de omzet van een appraat waar tientallen miljoenen gamers op spelen.
Overigens heeft het natuurlijk niets met piraterij te maken
Anoniem: 86399
Ik was net in die MM en ze hadden de COD4 versies voor de PC en de 360.Anoniem: 216382 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:21:
whehe dan zou ik die xbox echt wel door et raam gooien
Weet iemand of CoD4 al op voorraad is bij MM Groningen? Of anders Dimension Plus?
Ik zocht de PS3 versie en die kregen ze volgende week pas binnen, de Bart Smit had die weer wel.
Anoniem: 181923
Welk MM en wat was de prijs daar?Anoniem: 86399 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:49:
[...]
Ik was net in die MM en ze hadden de COD4 versies voor de PC en de 360.
Ik zocht de PS3 versie en die kregen ze volgende week pas binnen, de Bart Smit had die weer wel.
TeruggemaildHaijo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:40:
Voor iedereen die mij gemaild heeft(en dat waren er best veel), ik heb net mijn gegevens naar Dagi gemaild dus helaas.Maar ik ken nog wel een vriend van mij die een 360 heeft en geïnteresseerd is...
Ik stel me ook nog beschikbaar voor die arcade games :-p
Mail me op kruisboksie@hotmail.com
Thx..
Mail me op kruisboksie@hotmail.com
Thx..
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Verwijderd
Jammer dat ze COD4 niet dinsdag al hadden bij BS 
ach heb nu o.a. fifa gekocht en een half uur lang in de (verkeerde)
rij gestaan die een stuk korter was
ach heb nu o.a. fifa gekocht en een half uur lang in de (verkeerde)
rij gestaan die een stuk korter was
Anoniem: 86399 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:49:
[...]
Ik was net in die MM en ze hadden de COD4 versies voor de PC en de 360.
Tijd voor een nieuwe deel
https://card.exophase.com/1/1116015.png
iemand nog een play-asia coupon?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien dat je even een vraag moet stellen waarmee we wat kunnen?amoi schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:14:
kan iemand mij helpen met backward compat?
Heel chill.. bedankt voor de heads up !Anoniem: 162418 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:26:
The Orange box is weer in voorraad bij play-asia, 34.44 euro
Hun mail-notificatie systeem werkt niet echt helaas.
Helaas begin deze week mijn coupon al gebruikt toen ik CoD4 bestelde..
EDIT: Ah het werkt dus toch.. maar mooi wel een kwartier later pas een mailtje van hun systeem gekregen. Had 'ie ook weer uitverkocht kunnen zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 08-11-2007 19:17 ]
Ja, ik ben ook erg benieuwt naar de hard en software sales voor komende kerst. Qua software gaat de xbox360 winnen, vooral de multiplatform titels gaan gewoon stukken beter op de 360 verkopen. Het lijkt uberhaupt wel alsof de gemiddelde ps3 bezitter de ps3 minder voor games gebruikt.
Ik ga de komende weken bv zeker weten assasins creed, mass effect en cod4 halen.
Ik ga de komende weken bv zeker weten assasins creed, mass effect en cod4 halen.
ik ben verslaaft aan XIII maar deze wil nu niet meer op mijn 360 sinds de nieuwe updt van de back compatRival24 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:21:
[...]
Misschien dat je even een vraag moet stellen waarmee we wat kunnen?
Anoniem: 217897
Is je 360 aangesloten op Live?amoi schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:12:
[...]
ik ben verslaaft aan XIII maar deze wil nu niet meer op mijn 360 sinds de nieuwe updt van de back compat
Bij mij doet XII het gewoon, en BC download mijn 360 automatisch..
damn, er zijn nu al teveel games om uit te kiezen.....
Halo 3 nog niet uitgespeeld of ik wil alweer een nieuw spel....
Half Life 2: Orange Box
CoD 4
Nou heb ik van CoD 4 nooit de beta gespeeld want toen had ik nog geen X360. kvraag me af hoe het speeld tov bijv Halo 3....
Half Life 2 vroeger wel op de PC gespeeld, maar nooit helemaal compleet...
man, ik weet t echt niet meer....
Iemand die me bij m'n beslissing wilt helpen?
CoD 4
Nou heb ik van CoD 4 nooit de beta gespeeld want toen had ik nog geen X360. kvraag me af hoe het speeld tov bijv Halo 3....
ik heb een probleempje met mn xbox elite. als ik de xbox aan heb, en vervolgens even mn tv op een andere external-in zet (bijv de dvd speler of kabel tv), en dan weer op mn xbox, dan reset mn xbox. Dus op het moment dat ik de tv op het kanaal van mn xbox zet, reset ie.
Super irritant, want zo kan ik dus niet sommige spellen (zoals dead-rising) even "pauzeren" om ff iets op tv te kijken, zonder echt het spel op te slaan.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Ik heb hem via de HDMI-port op een Samsung LE-46F86BD aangesloten. Toen ik hem op mn oude tv (gewone tv) had aangesloten via scart deed ie dit niet volgensmij...
Super irritant, want zo kan ik dus niet sommige spellen (zoals dead-rising) even "pauzeren" om ff iets op tv te kijken, zonder echt het spel op te slaan.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Ik heb hem via de HDMI-port op een Samsung LE-46F86BD aangesloten. Toen ik hem op mn oude tv (gewone tv) had aangesloten via scart deed ie dit niet volgensmij...
Leef lekker in het nu, er is niks anders
ik zou gaan voor CoD4, omdat orange box nogal veel lagged...Jobbie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:55:
damn, er zijn nu al teveel games om uit te kiezen.....
CoD 4
Ik snap je redenatie niet. Half life lagged? Team fortress 2 bedoel je. Als je naar de offline component kijkt is half life 2 veel meer waar voor je geld. Denk aan 30 tot 35 uur singleplayer speeltijd, ik betwijfel af je over COD 4 langer dan 10 uur doet.Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:07:
[...]
ik zou gaan voor CoD4, omdat orange box nogal veel lagged...
Als singleplayer je niets kan schelen dan moet je inderdaad voor cod4 gaan. (ik ga voor beide, maargoed, dat ben ik)
Goeie tips!Anoniem: 162418 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:26:
The Orange box is weer in voorraad bij play-asia, 34.44 euro
Ik heb voor de eerste keer ook n game uit azie besteld, cod4 voor €43 incl, maar niet bij play-asia.
Daar was die volgens mij nog goedkoper, maar toen was nog niet bekend dat die regiovrij was!
Mijn vraag is, ik kreeg bericht dat die is opgestuurd en dat t 12-15 werkdagen zou duren. Is dat niet wat lang? Hoe lang duurt dit bij play-asia?
Oh ja, heb meteen in de stad Tomb Raider Anniversary gehaald. Een remake van de allereerste console-game die ik heb gespeeld en ik was meteen verslaafd! (jawel, de playstation
Het was eigenlijk mn tweede game. De eerste was final fantasy (VII geloof ik), na 40 minuten meteen terug naar de winkel gebracht om te ruilen.....boring

Ik zag Lara dus weer en t voelde weer vertrouwd
[ Voor 24% gewijzigd door Ferry34 op 08-11-2007 22:08 ]
Lang? Voor gewone post is dat toch volstrekt normaal voor een pakketje dat van de andere kant van de wereld moet komen?Ferry34 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:04:
[...]
Goeie tips!
Ik heb voor de eerste keer ook n game uit azie besteld, cod4 voor €43 incl, maar niet bij play-asia.
Daar was die volgens mij nog goedkoper, maar toen was nog niet bekend dat die regiovrij was!
Mijn vraag is, ik kreeg bericht dat die is opgestuurd en dat t 12-15 werkdagen zou duren. Is dat niet wat lang? Hoe lang duurt dit bij play-asia?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
I know [/sentiment traantje wegpinkt] Het lijkt totaal niet, maar het voelt zo vertrouwd.Ferry34 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:04:
[...]
Ik zag Lara dus weer en t voelde weer vertrouwd
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 08-11-2007 22:34 ]
Ik begrijp wat je bedoelt. Laatst wilde ik mn vriendin s aan de 3d games krijgen (ze speelt alleen bejeweled en dat soort dingen) en Tomb Raider leek me t meest geschikt.Anoniem: 217897 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:34:
[...]
I know [/sentiment traantje wegpinkt] Het lijkt totaal niet, maar het voelt zo vertrouwd.
Vooral deel 1 was geweldig, meteen aan Legend beginnnen vond ik zonder van t gemis van het verhaal.
Op mn pc kreeg ik m niet meer aan de gang (jammer, want ik heb de Gold versie en de extra levels had ik zelf nog nooit gezien). Probleem was dat t orgineel op Windows 95 liep (jawel!).
Toen mn oude playstation s uit t stof gehaald en aangesloten op de tv. Ik weet nog dat de graphics toen geweldig waren!
Nou het was werkelijk bijna niet te spelen, zulke slechte graphics. Pas na een half uur was je een beetje gewend. Kan je nagaan hoe snel die ontwikkelingen gaan!
Ik dacht nog bij mezelf: jammer dat ze deze game niet opnieuw uitbrengen met hedendaagse graphics! En zie hier: Tomb Raider Anniversary.

(kleine tip: zet de manual grab aan, zodat je net als in de eerste delen de knop moet blijven vasthouden als Lara ergens aan hangt, anders valt ze. Nog meer nostalgie!
[ Voor 11% gewijzigd door Ferry34 op 08-11-2007 23:55 ]
360 zit op live maar sinds de nieuwe updt van BC doet XIII het niet meerAnoniem: 217897 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:29:
[...]
Is je 360 aangesloten op Live?
Bij mij doet XII het gewoon, en BC download mijn 360 automatisch..
@Ferry, Ik heb nog nooit een Tomb Raider gespeeld (ik weet het, schiet me maar af
) Is Anniversary een remake van de eerste delen dan? Ik wil het namelijk best graag spelen.....
Net Half Life 2 bij Play-Asia besteld. € 34,- is echt een lekkere prijs!milenko79 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:34:
[...]
Ik snap je redenatie niet. Half life lagged? Team fortress 2 bedoel je. Als je naar de offline component kijkt is half life 2 veel meer waar voor je geld. Denk aan 30 tot 35 uur singleplayer speeltijd, ik betwijfel af je over COD 4 langer dan 10 uur doet.
Als singleplayer je niets kan schelen dan moet je inderdaad voor cod4 gaan. (ik ga voor beide, maargoed, dat ben ik)
Ik vond Half Life 2 vroeger echt tof, maar heb m nooit uit kunnen spelen. Dus ook een beetje nostalgie, net als Lara, maar dan nog niet zo lang geleden...
En is Team Fortress niet gepatched? Dus lag zou geen probleem meer moeten zijn...
Ben erug benieuwd!
En CoD4 ken ik nog niet, dus die pik ik later wel op...
[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 09-11-2007 08:42 ]
Anoniem: 196025
Mocht er iemand intresse in hebben , bij Bart Smit is/was er door een administratieve fout WWE Smackdown vs RAW 2008 voor 25 euri te koop....
Die 10 gratis games moet je downloadenvia marketplace heb ik gelezen. Hoeveel mb zal zat ongeveer zijn?
Btw waarom zit er niemand op irc
Btw waarom zit er niemand op irc
[ Voor 33% gewijzigd door Pallas op 09-11-2007 09:41 ]
kan iemand hier met de 360 versie van CoD4 bevestigen dat je niet splitscreen online kunt??? dat hadden ze immers wel beloofd. Zucht, dan ga ik em vanmiddag nog terugbrengen zonder t uberhaupt te spelen
Beetje jammer van CoD4 vind ik het aantal spelers in de multiplayer waarom maar 16, waarom worden er niet een paar centrale servers neergezet zodat er met 64 man online gespeeld kan worden ? (of misschien zelfs 128 manPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
kan iemand hier met de 360 versie van CoD4 bevestigen dat je niet splitscreen online kunt??? dat hadden ze immers wel beloofd. Zucht, dan ga ik em vanmiddag nog terugbrengen zonder t uberhaupt te spelen
Anoniem: 216382
Wtf Phuse, de SP is tof
. Speel hem dan ff, verkoop hem 2e hands voor 40 eurie ofzo en klaar ben je
.
Ehh lol, ze hadden er veel meer in kunnen doen, maar de maps zijn niet gemaakt voor 64/128 man (MochiGohan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:40:
[...]
Beetje jammer van CoD4 vind ik het aantal spelers in de multiplayer waarom maar 16, waarom worden er niet een paar centrale servers neergezet zodat er met 64 man online gespeeld kan worden ? (of misschien zelfs 128 man)
Waarom wil je ffs zoveel spelers, het is nu al een hel..
Gebruik de edit-knop! Je weet dat die er is en waarom je hem zou moeten gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 09-11-2007 11:20 ]
Nee dat kan dus nietPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
Hopen dat ze nog ooit een patch uitbrengen waardoor het wel mogelijk wordt.
hmm... ik heb de MP dus volledig gemist (had toen nog geen 360) maar misschien moet ik het spel dan toch maar halen...Anoniem: 216382 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:42:
[...]
Ehh lol, ze hadden er veel meer in kunnen doen, maar de maps zijn niet gemaakt voor 64/128 man ()
Waarom wil je ffs zoveel spelers, het is nu al een hel..
mocht je hem 2de hands kwijt willenPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
Anoniem: 216382 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:41:
Wtf Phuse, de SP is tof. Speel hem dan ff, verkoop hem 2e hands voor 40 eurie ofzo en klaar ben je
.

zit ik hier dan een half jaar op te wachten? Toen de beta er was heb ik het nog verschillende keren gevraagd op een ander forum, en ieder zei toen; ja t zit niet in de beta maar wel in de final...
Stelletje mongolen daar bij IW; hoe kun je een game zo verneuken. Eerst een SP van 3-4 uurtjes en dan gaan splitscreen online... dat snapte ik ook al niet bij CoD2 maar ja dat was een 1st gen titel. CoD3 had het wel maar was een rukgame, en nu dit... denk dat ik de hele CoD reeks maar afschrijf
gaat gewoon terug naar de shop en geld terugMochiGohan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:46:
[...]
[...]
mocht je hem 2de hands kwijt willen
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2007 09:51 ]
MP is erg goed imo, erg veel verschillende soorten gametypes ( incl "hardcore" geen hud en meer realistische bullet damage
!! )
Veel maps en het is gewoon heel heel erg leuk
.
Veel maps en het is gewoon heel heel erg leuk
Oh okayPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:49:
[...]
![]()
![]()
![]()
dit meen je echt niet... de grootste fout ooit... hoe kunnen ze nu zo stom zijn.... zucht
zit ik hier dan een half jaar op te wachten? Toen de beta er was heb ik het nog verschillende keren gevraagd op een ander forum, en ieder zei toen; ja t zit niet in de beta maar wel in de final...
Stelletje mongolen daar bij IW; hoe kun je een game zo verneuken. Eerst een SP van 3-4 uurtjes en dan gaan splitscreen online... dat snapte ik ook al niet bij CoD2 maar ja dat was een 1st gen titel. CoD3 had het wel maar was een rukgame, en nu dit... denk dat ik de hele CoD reeks maar afschrijf
[...]
gaat gewoon terug naar de shop en geld terug
Gebruik de edit-knop! Je weet dat die er is en waarom je hem zou moeten gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 09-11-2007 11:20 ]
Ik zat (bij wijze van spreke) de uren al te tellen op je reactie dat er iets mis mee is waardoor hij retour gaat. Wacht al met spanning af op je (nagatieve) Assassins Creed ervaringen (hint: geen multiplayer, laat staan splitscreen)Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
"Phusebox, de game-hatende game-liefhebber"
(ps deze post is niet vervelend bedoeld, ik vind het gewoon heel verwonderlijk/grappig hoe je op onnavolgbare wijze games beleeft)
Lekker handig als je elk spel elke keer afschrijft op één minpunt, bespaart je een hoop geld 
* pagani heeft sinds gisteravond ook CoD4, en het is in een woord geweldig.
* pagani heeft sinds gisteravond ook CoD4, en het is in een woord geweldig.
[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 09-11-2007 10:04 ]
het enige waar ik lol aan beleef bij games is OF co-op splitscreen (halo 3, gears of war, rainbow6) OF online splitscreen (gears of war, halo3)johnnyv.nl schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:04:
Lekker handig als je elk spel elke keer afschrijft op één minpunt, bespaart je een hoop geld
* Phusebox heeft sinds gisteravond ook CoD4, en het is in een woord geweldig.
dus dat ene puntje is voor mij het belangrijkste.
Overigens vallen ander gamegenres buiten dit criterium, racegames bv. speel ik altijd alleen omdat niemand die ik ken splitscreen tegen mij wil racen (terwijl ik niet eens goed ben).
Aan die serie heb ik echt slechte herinneringen, pas de demo weer gedownload, ik snap niets van de controls en zal ze denk ik ook nooit snappen. Nog nooit een wedstrijd gewonnen (ook niet bijna volgens mij).Anoniem: 196025 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:57:
Mocht er iemand intresse in hebben , bij Bart Smit is/was er door een administratieve fout WWE Smackdown vs RAW 2008 voor 25 euri te koop....
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Djeezzz.... erg jammer dat COD4 geen split-screen online mode heeft. Ik speel meestal alleen in het weekend met kameraden. Twee nemen dan ook hun 360 mee, terwijl de andere dan splitscreen mee kunnen doen. Op die manier zijn we dan met 4-6 mensen tegelijkertijd online.
En splitscreen offline? Dat boeit mij juist weer niet....
Ben trouwens nog érg benieuwd naar COD4. Als ik alle filmpjes en reviews zie, dan is 't waarschijnlijk een gigantische topper
En splitscreen offline? Dat boeit mij juist weer niet....
Ben trouwens nog érg benieuwd naar COD4. Als ik alle filmpjes en reviews zie, dan is 't waarschijnlijk een gigantische topper
I'm just taking care of business
Anoniem: 196953
Bij die spellen moet je gewoon knoppen rammen en dan maak je vanzelf wel een combo.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:40:
[...]
Aan die serie heb ik echt slechte herinneringen, pas de demo weer gedownload, ik snap niets van de controls en zal ze denk ik ook nooit snappen. Nog nooit een wedstrijd gewonnen (ook niet bijna volgens mij).
Nou zelfs dat lukt me niet, haha. Ik krijg het echt alleen maar voor elkaar om te slaan of schoppen... Wat wel leuk was voor een kwartiertje was met zijn 2en de scheids mishandelen
Gister Oblivion goty gehaald. Wat een heerlijk spel is dat toch! Enige jammere vind ik dat ie af en toe even vastloopt zonder dat er in beeld staat loading area ofzo. Ook lopen de geluiden soms even achter. Verder erg lekker, eindelijk weer een spel waar je een lange tijd mee bezig bent.
To dare is to do
staat er in dat topic niet:Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:50:
Even een vraagje : horen CoD4 meldingen niet in dit topic ?
Je mag hier niets over defecten melden, dit lijkt me dus ook te gelden voor andere zaken waar een apart topic voor is...
Call of Duty 4 zal naast de PC ook verschijnen op de Xbox 360, Playstation 3 en de Nintendo DS. Dit topic is dan ook alleen bedoelt voor de PC versie van Call of Duty 4.
Klopt het, dat je 800 microsoft point moet betalen voor het wijzigen van je Xbox Live naam?
jepbuddow schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:02:
Klopt het, dat je 800 microsoft point moet betalen voor het wijzigen van je Xbox Live naam?
Anoniem: 134612
Wat een timing.... Net nu ik helemaal verslaafd ben aan TF2 en games als COD4 en AC op de releasekalender staan houdt mijn 360 er mee op. Ring of death...
Gisteravond support gebeld en retourlabel per mail ontvangen en hij wordt vanmiddag opgehaald. Ik hoop dat het allemaal een beetje snel verloopt. Vorige keer duurde het 2 weken geloof ik. Maar eens kijken of ik niet ff de 360 van een vriend kan lenen die hem toch nauwelijks gebruikt.
Voor de mensen die COD4 al hebben, is SP echt zo kort ? Gamespot heeft het over 5 uurtjes (wel 5 heel intense uurtjes). Dat is echt bizar kort. Nu kan je natuurlijk genoeg speeltijd uit MP halen, maar ik vond SP van de vorige COD games ook altijd erg vermakelijk. Jammer als je er dan zo snel doorheen bent bij COD4. Ik speel hem wel op het moeilijkte niveau om de tijd wat te rekken...
Gisteravond support gebeld en retourlabel per mail ontvangen en hij wordt vanmiddag opgehaald. Ik hoop dat het allemaal een beetje snel verloopt. Vorige keer duurde het 2 weken geloof ik. Maar eens kijken of ik niet ff de 360 van een vriend kan lenen die hem toch nauwelijks gebruikt.
Voor de mensen die COD4 al hebben, is SP echt zo kort ? Gamespot heeft het over 5 uurtjes (wel 5 heel intense uurtjes). Dat is echt bizar kort. Nu kan je natuurlijk genoeg speeltijd uit MP halen, maar ik vond SP van de vorige COD games ook altijd erg vermakelijk. Jammer als je er dan zo snel doorheen bent bij COD4. Ik speel hem wel op het moeilijkte niveau om de tijd wat te rekken...
Vriendje had hem vorige week maandag op laten halen, en vrijdag stonden ze weer voor de deurAnoniem: 134612 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:30:
heeft Iemand hier Ace Combat 6?
wordt het spel online een beetje gespeeld en hoe bevalt het.
mijn laatste vliegspel was Crimson Skys, maar als Ace combat 6 een beetje in de buurt komt lijkt me dat erg bruut.
wordt het spel online een beetje gespeeld en hoe bevalt het.
mijn laatste vliegspel was Crimson Skys, maar als Ace combat 6 een beetje in de buurt komt lijkt me dat erg bruut.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Anoniem: 134612
Laat ik daar maar niet vanuit gaan. Dat soort mazzeltjes heb ik nooitPWM schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:33:
[...]
Vriendje had hem vorige week maandag op laten halen, en vrijdag stonden ze weer voor de deurWie weet
Voor wie het volgt:
Gisteren voor een maat bij de MM Middelburg een 360 premium met HDMI weten te vinden, Team FDOU serie 742, productie datum eind september 2007 (volgens mij de 24e).
Ik heb nog niet gekeken naar de heatsink en DVD drive. Hij is maar iets stiller dan mijn launch model (zowel in de Dash als tijdens het spelen van een DVD game) maar wel een stuk minder warm.
Het vreemde was dat dit geen bundel was met Forza en Viva Pinata maar gewoon een losse premium zonder games voor dezelfde prijs als de bundel met de 2 games. Toch maar voor deze gekozen vanwege de HDMI en productie datum.
Oh, en COD4 is vet.
Gisteren voor een maat bij de MM Middelburg een 360 premium met HDMI weten te vinden, Team FDOU serie 742, productie datum eind september 2007 (volgens mij de 24e).
Ik heb nog niet gekeken naar de heatsink en DVD drive. Hij is maar iets stiller dan mijn launch model (zowel in de Dash als tijdens het spelen van een DVD game) maar wel een stuk minder warm.
Het vreemde was dat dit geen bundel was met Forza en Viva Pinata maar gewoon een losse premium zonder games voor dezelfde prijs als de bundel met de 2 games. Toch maar voor deze gekozen vanwege de HDMI en productie datum.
Oh, en COD4 is vet.
[ Voor 0% gewijzigd door PeterPan op 09-11-2007 13:16 . Reden: 2007, niet 2004 ]
Bekende verhalen hier allemaal.
Heb laatst zelf ook The Orange Xbox gehald, maar ben ook nog fanatiek aan het Halo-en met mn vrienden. Daarvoor ook de bèta van Cod4 kapot gespeeld, waar ik toendertijd wel weer genoeg van had, maar het begint stiekem toch wel weer te kriebelen.. en dan komt volgende week Assasins Creed nog uit... en Mass Effect..
Zucht.. zeg maar dag dag tegen de centjes.. En moet Hl Ep 1 en 2 en portal ook nog uitspelen
.
Jammer dat Team Fortress 2 nogsteeds lagged na de update..
Heb laatst zelf ook The Orange Xbox gehald, maar ben ook nog fanatiek aan het Halo-en met mn vrienden. Daarvoor ook de bèta van Cod4 kapot gespeeld, waar ik toendertijd wel weer genoeg van had, maar het begint stiekem toch wel weer te kriebelen.. en dan komt volgende week Assasins Creed nog uit... en Mass Effect..
Zucht.. zeg maar dag dag tegen de centjes.. En moet Hl Ep 1 en 2 en portal ook nog uitspelen
Jammer dat Team Fortress 2 nogsteeds lagged na de update..
september 2004 geproduceerd met hdmi? stop the pressesPeterPan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:39:
Voor wie het volgt:
Gisteren voor een maat bij de MM Middelburg een 360 premium met HDMI weten te vinden, Team FDOU serie 742, productie datum eind september 2004 (volgens mij de 24e).
Oh, en COD4 is vet.
Ik dacht dat deze modellen nog niet echt goed te vinden waren in Nederland.
Verwijderd
2004, daar gaat het om.PeterPan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:49:
Ik dacht dat deze modellen nog niet echt goed te vinden waren in Nederland.
Heb je wel gevraagd om Forza en VP? Bij mij zaten ze er ook niet bij (die bundel bestond toen nog niet, alleen de actie) en de medewerker van MM ging de games gewoon uit het magazijn halen. De aanbieding geldt namelijk voor - en ik quote - "alle Xbox 360 consoles en packs, met uitzondering van Xbox 360 Elite en Xbox 360 Halo 3 pack".PeterPan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:39:
Ik zou dus nog even teruggaan en je games claimen bij MM
Iemand een idee hoe ik een xbox360 controller openkrijg? Die van mij is gevallen en nu doet 1 stick het niet meer naar behoren. Waarschijnlijk al iets gebroken maar even kijken of er nog wat te repareren valt.
Heeft geen signature.
Klopt het dat Mercs 2 gisteren uitgekomen is? Op Wehkamp site staat release op 8 november?
Heeft iemand dit spel al gekocht? is het wat?
We vonden het ook erg vreemd maar de medewerker die ons hielp werkte normaal niet op die afdeling en kon er verder niets over vinden. Maar mijn maat had toch totaal geen interesse in die twee games en we waren blij dat we in die enorme stapel 360's eentje met HDMI hadden gevonden met een zeer recente productie datum. Misschien dan toch maar even terug gaan, die games kan hij altijd nog voor een paar tientjes verkopen ergens natuurlijk.iFlow schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:04:
[...]
Heb je wel gevraagd om Forza en VP? Bij mij zaten ze er ook niet bij (die bundel bestond toen nog niet, alleen de actie) en de medewerker van MM ging de games gewoon uit het magazijn halen. De aanbieding geldt namelijk voor - en ik quote - "alle Xbox 360 consoles en packs, met uitzondering van Xbox 360 Elite en Xbox 360 Halo 3 pack".
Ik zou dus nog even teruggaan en je games claimen bij MM
Torx schroevendraaier, maatje 8 of 9 (9 werkt het best)dommerick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:11:
Iemand een idee hoe ik een xbox360 controller openkrijg? Die van mij is gevallen en nu doet 1 stick het niet meer naar behoren. Waarschijnlijk al iets gebroken maar even kijken of er nog wat te repareren valt.
Officieel zijn het torx schroefjes met een pinnetje, zodat je eigelijk een torx schroevendraaier met uitsparing nodig hebt, maar het kan net..
Die is uitgesteld naar volgend jaar.Dyoma schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:16:
Klopt het dat Mercs 2 gisteren uitgekomen is? Op Wehkamp site staat release op 8 november?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 09-11-2007 13:39 ]
Anoniem: 169044
Ik heb een reeks filmpjes gevonden op utube over hoe je de controler kan verven maar hier wordt ook uitgelegd hoe je hem open moet maken, hopelijk heb je er wat aan.dommerick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:11:
LOL ja ik was zojuist bij de Bart Smit om de kabel van mijn Elite te vervangen en kreeg Smackdown gewoon mee voor 25 euro. Volgens haar kostte het 65 euro en vond het vreemd dat het zo snel was afgeprijsd. Ik ken het spel totaal niet maar heb het maar gekochtAnoniem: 196025 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:57:
En als je de harde schijf van de 360 haalt, dan aanzetten en XII erin doet, werkt die dan?amoi schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 07:27:
[...]
360 zit op live maar sinds de nieuwe updt van BC doet XIII het niet meer
Ik bedenk mij net dat al de updates in de 360 zelf worden bewaard, dan heeft het geen enkel nut
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 09-11-2007 14:46 ]
zonder hard disk kan ik XIII niet spelen omdat het een xbox game is. bel wel ff naar msAnoniem: 217897 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:36:
[...]
En als je de harde schijf van de 360 haalt, dan aanzetten en XII erin doet, werkt die dan?
Ik bedenk mij net dat al de updates in de 360 zelf worden bewaard, dan heeft het geen enkel nut
kun je de oplossing hier posten, want ik heb die game thuis ook liggen maar werkt idd niet op de 360 terwijl dat er wel bij staat....
If you don't stand for something you'll fall for everything
Ja, Anniversay is een remake van deel 1. De graphics zijn dus goed, maar de puzzels enz zijn weer net iets verandert anders wordt t een beetje makkelijk als je deel 1 al had gespeeld.kbloem schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 07:51:
@Ferry, Ik heb nog nooit een Tomb Raider gespeeld (ik weet het, schiet me maar af) Is Anniversary een remake van de eerste delen dan? Ik wil het namelijk best graag spelen.....
Ze hebben wel de bewegingen en mogelijkheden uit Legend genomen. De dieren reageren een beetje zoals ze dat vroeger deden.
Ik vind het erg leuk om weer te spelen en hij kost iets minder dan de huidige games. De sfeer Tomb Raider heeft vind ik uniek.
Ben er net mee begonnen hoor, heb zo'n uurtje gespeeld. Blij dat ik m gekocht heb.
Ben trouwens benieuwd hoe lang de game duurt. Niet zo lang als t origineel denk ik.
Als je kijkt naar de Tomb Raider serie, deel 1 deed je toen als je 2-4 uur per dag speelde, wel n paar weken over. Die speelde je echt niet in een paar dagen uit!
[ Voor 13% gewijzigd door Ferry34 op 09-11-2007 15:41 ]
Eén week. De 360 gaat daar pas verkopen als ze er een nintendo sticker op plakken.L-VIS schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:41:
Volgens mij is dit wel leuk nieuws. Alleen ben benieuwd hoe lang dit in totaal duurt.
Anoniem: 135680
Ik heb een Asus Wireless AP WL-330G tweedehands gekocht voor 20 euro.
Hij werkt nu icm. mijn xbox 360
scheelt toch veel geld
Hij werkt nu icm. mijn xbox 360
scheelt toch veel geld
Wanneer een nieuw topic?
xbox360 heeft trouwens beter verkocht dan de ps3 in Japan. Het onmogelijke is gebeurd.
xbox360 heeft trouwens beter verkocht dan de ps3 in Japan. Het onmogelijke is gebeurd.
Anders lees je even de laatste pagina voor je postDarkShadow schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:51:
Wanneer een nieuw topic?

niemandFireFoz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:59:
ik heb een probleempje met mn xbox elite. als ik de xbox aan heb, en vervolgens even mn tv op een andere external-in zet (bijv de dvd speler of kabel tv), en dan weer op mn xbox, dan reset mn xbox. Dus op het moment dat ik de tv op het kanaal van mn xbox zet, reset ie.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Anoniem: 125609
Nu vragen ze ook al voort belasting en invoerrechten voor een spelletje van play-asia, weer lekker belachelijk.
Bizar..maar over HDMi gaat alleen audio/video, lijkt me stug dat er een datastroompje gaat die meldt dat je Xbox moet resetten. Lijkt mij meer iets met evt. aarding te maken te hebben. Zijn beide app. geaard aangesloten? Wat op je HDMI2 poort?
NIet helemaal raar hoor. Ik weet er niet zoveel vanaf hoor, maar vanaf t toestel (in dit geval de xbox360) wordt een signaal verzonden zodat de tv weet met wat voor apparaat hij te maken heeft ivm resoluties enz, dit heet EDID.Exorcist schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:34:
[...]
Bizar..maar over HDMi gaat alleen audio/video, lijkt me stug dat er een datastroompje gaat die meldt dat je Xbox moet resetten. Lijkt mij meer iets met evt. aarding te maken te hebben. Zijn beide app. geaard aangesloten? Wat op je HDMI2 poort?
ik citeer ff
Extended display identification data (EDID) is a data structure provided by a computer display to describe its capabilities to a graphics card. It is what enables a modern personal computer to know what kind of monitor is connected. EDID is defined by a standard published by the Video Electronics Standards Association (VESA). The EDID includes manufacturer name, product type, phosphor or filter type, timings supported by the display, display size, luminance data and (for digital displays only) pixel mapping data.
(einde citaat)
Heb je al met een andere hdmi-kabel geprobeerd trouwens, die samsung is 1.3 en misschien dat t n oude kabel is. Zelfs daar schijnt nog verschil in te zijn volgens de handleiding van die Samsung. En heb je alle hdmi ingangen geprobeert?
[ Voor 26% gewijzigd door Ferry34 op 09-11-2007 17:49 ]
Deze resultaten zijn inderdaad maar 1, maximaal 2 weken.SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:55:
[...]
Eén week. De 360 gaat daar pas verkopen als ze er een nintendo sticker op plakken.
Echter:
Als ik een jaar geleden had gezegd dat de Xbox 360 na 1 jaar Playstation 3 release, in Japan nog steeds op 25% 33% van de verkoopaantallen zit van de PS3, dan hadden ze daar in Redmond voor getekend
Niemand bij MS had in gedachten om Japan te veroveren (althans, als ze nuchter waren), een voet aan de grond krijgen, dat wilden ze wel. En het begint er op te lijken dat dat lukt. Uiteindelijk natuurlijk niet in de schaduw van de PS3, en al helemaal niet de Wii, maar toch.
Volgens mij heeft de 360 al meer verkocht dan de Xbox 1 in Japan.
/EDIT:
Overigens mag je zelf bepalen of dat goed is van MS, of slecht van Sony
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 09-11-2007 18:24 ]
Klopt, dieven zijn het. Moest gister ook 10 euro neertellen voor Bioshock... weg voordeel.Anoniem: 125609 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:30:
Nu vragen ze ook al voort belasting en invoerrechten voor een spelletje van play-asia, weer lekker belachelijk.
* Dennahz besteld vanaf nu alleen particulier en laat het verzenden als gift... komt meestal gewoon goed door de douane.
ik heb gebeld met ms en ze zeiden dat het aan de BC updt lag en we moesten wachten tot de volgende want ze zijn er hard mee bezigmazzl schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:07:
kun je de oplossing hier posten, want ik heb die game thuis ook liggen maar werkt idd niet op de 360 terwijl dat er wel bij staat....
Ik denk dat ik nu weet waarom mijn bestelling van Guitar Hero III nog niet binnen is.... Het zou me niet verbazen als ze bij de douane Play-Asia in de gaten houden.Dennahz schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:19:
[...]
Klopt, dieven zijn het. Moest gister ook 10 euro neertellen voor Bioshock... weg voordeel.
* Dennahz besteld vanaf nu alleen particulier en laat het verzenden als gift... komt meestal gewoon goed door de douane.
Verzet je het kanaal met de originele afstandsbediening?FireFoz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:59:
Want ik heb ook even hetzelfde probleem gehad, maar dat was met mijn Logitech 525, na opnieuw uploaden van de instellingen was dat over.
Ik denk dat hij niet alleen signaal verzond om naar HDMI2 te gaan, maar ook n XBOX signaal.
Geen idee of je er wat aan hebt.
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Net de timeshift demo gedownload, wat een brute game zeg
.
Superstrak en lekker gameplay ook, af en toe een beetje kleine puzzel en lekker veel knallen.
Superstrak en lekker gameplay ook, af en toe een beetje kleine puzzel en lekker veel knallen.
Anders bepaal ik dat zelf wel even. Ik kan overigens het antwoord niet vinden.johnnyv.nl schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:02:
[...]
Anders lees je even de laatste pagina voor je post
bel microsoft, leg het uit. en je krijgt 8/10 een nieuwe thuisdommerick schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:11:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren naar de Bart Smit geweest en mijn verhaal verteld en kreeg inderdaad een nieuwe AV kabel mee voor mijn Xbox Elite en zoals ik het had verwacht kon ik met deze direct gamen. Problem Solved!
Xbox Elite met Benq Drive is nu wel erg nice!
Xbox Elite met Benq Drive is nu wel erg nice!
Ok, and now the moment you've all been waiting for:
Ik heb gisteren dan toch CoD4 in mijn 360 gestopt. Eerst even singleplayer gedaan: erg hectisch en frankly vond ik er niks aan. Je ziet de halve tijd niet wie wie is, je teamgenoten zetten je klem of rennen met lightspeed bij je vandaan. Graphics zijn goed maar niet wat ik ervan verwachtte. Na de eerste "missie" op de boot had ik t eigenlijk wel weer gezien
voelde geen drang om verder te spelen.
Dus op naar de multiplayer; zoals gezegd helaas geen splitscreen online. Eerst even splitscreen offline gedaan. Tja met 2 man is het saai maar konden we ff controls familiarizen. Jammer dat er een radar inzit want MET splitscreen EN radar is het wel erg makkelijk en snel te zien waar de ander zit. Heb nog niet gezocht maar hoop dat er een "radar off" functie in zit voor offline splitscreen.
Het online gedeelte; what can I say. Erg vet, al vind ik het slecht dat je zo benadeeld wordt omdat je mindere wapens hebt in het begin. Controls voelen goed alleen het knifen met RS-click voelt wat off.
Jammer dat de snipers (althans de standaard) veel minder krachtig is als in de eerdere delen. Gisteren bleek dat soms een headshot niet voldoende was, evenmin 3 schoten in de borst. Vind ik toch wel onrealistisch maar hopelijk is dat beter als ik hardcore mode heb unlocked.
Eindoordeel:
Graphics: 8.5
Gameplay: 9.0
Single Player: 5.0
Multiplayer: 8.0 (minpunt voor geen splitscreen online)
Overall: 8.5 op de schaal van phusebox
Ik heb gisteren dan toch CoD4 in mijn 360 gestopt. Eerst even singleplayer gedaan: erg hectisch en frankly vond ik er niks aan. Je ziet de halve tijd niet wie wie is, je teamgenoten zetten je klem of rennen met lightspeed bij je vandaan. Graphics zijn goed maar niet wat ik ervan verwachtte. Na de eerste "missie" op de boot had ik t eigenlijk wel weer gezien

Dus op naar de multiplayer; zoals gezegd helaas geen splitscreen online. Eerst even splitscreen offline gedaan. Tja met 2 man is het saai maar konden we ff controls familiarizen. Jammer dat er een radar inzit want MET splitscreen EN radar is het wel erg makkelijk en snel te zien waar de ander zit. Heb nog niet gezocht maar hoop dat er een "radar off" functie in zit voor offline splitscreen.
Het online gedeelte; what can I say. Erg vet, al vind ik het slecht dat je zo benadeeld wordt omdat je mindere wapens hebt in het begin. Controls voelen goed alleen het knifen met RS-click voelt wat off.
Jammer dat de snipers (althans de standaard) veel minder krachtig is als in de eerdere delen. Gisteren bleek dat soms een headshot niet voldoende was, evenmin 3 schoten in de borst. Vind ik toch wel onrealistisch maar hopelijk is dat beter als ik hardcore mode heb unlocked.
Eindoordeel:
Graphics: 8.5
Gameplay: 9.0
Single Player: 5.0
Multiplayer: 8.0 (minpunt voor geen splitscreen online)
Overall: 8.5 op de schaal van phusebox
Grfx op de schaal van S2S: 9.5, zowat best gebruik van belichting deze gen en natuurlijk allemaal @ 60 fps.
Game SP 8.5, MP 9.5, deze game rulled LIVE MP.
Game SP 8.5, MP 9.5, deze game rulled LIVE MP.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
iemand nog behoefte aan een 48h live code?
als je die 48 live code nog hebt en je wilt hem weggeven... graag!!!Phusebox schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:51:
iemand nog behoefte aan een 48h live code?
mail: renout82 at gmail.com
Andere mensen hier Naruto gekocht? Ik heb hem gister gehaald en vind het 1 van de betere actie/rpg's op de markt. Meer fun voor mij dan Blue dragon of iets. Spel zit goed in elkaar!
@hierboven over CoD4. Beetje weinig singleplayer om er een oordeel over te geven vind je niet? CoD hoort hectisch te zijn in Single player mischien een kwestie van ff wennen?
@hierboven over CoD4. Beetje weinig singleplayer om er een oordeel over te geven vind je niet? CoD hoort hectisch te zijn in Single player mischien een kwestie van ff wennen?
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 10-11-2007 12:31 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
deel 2 en 3 uitgespeeld maar nergens zo onduidelijk en slecht als deel 4Postius schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:31:
Andere mensen hier Naruto gekocht? Ik heb hem gister gehaald en vind het 1 van de betere actie/rpg's op de markt. Meer fun voor mij dan Blue dragon of iets. Spel zit goed in elkaar!
(ok een railshooter is altijd bout dus misschien heb ik wel vooroordelen die meespelen)
Koop 'm dan niet, je weet dat CoD een railshooter is.
Een moddervette als je het mij vraagt
www.oldskoolnl.nl
heb em gekocht voor de multiplayer, single player zie ik als extraatjeRoppedop schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:14:
Koop 'm dan niet, je weet dat CoD een railshooter is.
Als ik mijn 360 met een VGA kabel op mijn TFT monitor aansluit (hij is nu via SCART aan de TV verbonden), hoe verbind ik die tulp audiopluggen dan aan een hoofdtelefoon ?
Yo.
Met een female tulip naar female 3.5 jack stekker, die je overig niet makkelijk zult vinden.VonFoX schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:54:
Als ik mijn 360 met een VGA kabel op mijn TFT monitor aansluit (hij is nu via SCART aan de TV verbonden), hoe verbind ik die tulp audiopluggen dan aan een hoofdtelefoon ?
Wat je zou kunnen doen is..

zoiets met

combineren, dan heb je het zelfde effect, je bent alleen iets duurder uit..
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 10-11-2007 14:46 ]
OK dan ^^
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.