-Tim- schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:53:
Dit was in CoD2 nog wel het geval iig

En volgens mij draait CoD4 nog steeds op de basis van deze engine, aangezien op de achterkant van het boekje staat "This product contains software technology licensed from Id Software"

Ah dat wist ik niet. Dan neem ik aan dat ze de manier van springen in de engine aangepast hebben, zodat die bug niet meer aanwezig is. Oftewel dat iedereen even ver springt ongeacht de FPS.

Het zou wel erg lam zijn als ze dat na zoveel jaar nóg niet verbeterd hebben
Ik heb het helaas niet kunnen lezen in het boekje, omdat mijn CoD4 nog steeds niet binnen is... Ik hoop echt dat ie vandaag komt, zodat ik morgen lekker kan spelen maar ik heb echt geen idee wanneer hij nu komt.
Overigens wel mooi dat er al een 1.1 patch uitgebracht is, alleen ik vind het apart dat ze maar één probleem er in verbeteren. Misschien dat de connection issues echt alleen serverside zitten? Ik had namelijk verwacht ook daar wel iets van terug te lezen in deze patch. Maar misschien komt dat nog

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:39:
Dat komt dus door de drops want meer dan 24 beeldjes per seconde kan je niet waarnemen. Ik snap dat je zegt dat je het merkt als je op een fps van 60 i.p.v. 30 speelt omdat er bij die 30 drops zitten zodat hij misschien wel de 10 fps haalt.
Nee. Het is niet zo zwart-wit als jij denkt. Er zijn véeel meer factoren die bepalen of iets vloeiend overkomt of niet en of meer FPS zichtbaar is of niet. Zie
deze link.
Wat dat betreft is van alle offtopic reacties hierover, die van Clush het meest accuraat, al vergeet hij ook een paar factoren (zoals het wel of niet aanwezig zijn van motion blur). In elk geval kun je prima het verschil zien tussen iets op 24 of 30 FPS (of wat dan ook) en bijvoorbeeld 120 FPS,
als de game daarvoor geschikt is.
Nu stel ik voor dat we het weer over CoD4 gaan hebben en anders opent iemand maar een nieuw topic in WL ofzo.