Juist, dat ja, je zegt precies wat ik even niet onder woorden kon brengen! Ik ben het absoluut met je eens.
Gisteren m'n AMD 3200+ overgeklokt naar 2,4 ghz (standaard 2 ghz).
Spel heeft op dit moment ongeveer 20 a 30 fps meer
.
Ik ga denk ik de HD 3870 halen, ik verkoop op dit moment in Vraag en aanbod mijn 6800GT
Spel heeft op dit moment ongeveer 20 a 30 fps meer
Ik ga denk ik de HD 3870 halen, ik verkoop op dit moment in Vraag en aanbod mijn 6800GT
Verwijderd
Dat komt dus door de drops want meer dan 24 beeldjes per seconde kan je niet waarnemen. Ik snap dat je zegt dat je het merkt als je op een fps van 60 i.p.v. 30 speelt omdat er bij die 30 drops zitten zodat hij misschien wel de 10 fps haalt.
Ah dat wist ik niet. Dan neem ik aan dat ze de manier van springen in de engine aangepast hebben, zodat die bug niet meer aanwezig is. Oftewel dat iedereen even ver springt ongeacht de FPS.-Tim- schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:53:
Dit was in CoD2 nog wel het geval iigEn volgens mij draait CoD4 nog steeds op de basis van deze engine, aangezien op de achterkant van het boekje staat "This product contains software technology licensed from Id Software"
Ik heb het helaas niet kunnen lezen in het boekje, omdat mijn CoD4 nog steeds niet binnen is... Ik hoop echt dat ie vandaag komt, zodat ik morgen lekker kan spelen maar ik heb echt geen idee wanneer hij nu komt.
Overigens wel mooi dat er al een 1.1 patch uitgebracht is, alleen ik vind het apart dat ze maar één probleem er in verbeteren. Misschien dat de connection issues echt alleen serverside zitten? Ik had namelijk verwacht ook daar wel iets van terug te lezen in deze patch. Maar misschien komt dat nog
Nee. Het is niet zo zwart-wit als jij denkt. Er zijn véeel meer factoren die bepalen of iets vloeiend overkomt of niet en of meer FPS zichtbaar is of niet. Zie deze link.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:39:
Dat komt dus door de drops want meer dan 24 beeldjes per seconde kan je niet waarnemen. Ik snap dat je zegt dat je het merkt als je op een fps van 60 i.p.v. 30 speelt omdat er bij die 30 drops zitten zodat hij misschien wel de 10 fps haalt.
Wat dat betreft is van alle offtopic reacties hierover, die van Clush het meest accuraat, al vergeet hij ook een paar factoren (zoals het wel of niet aanwezig zijn van motion blur). In elk geval kun je prima het verschil zien tussen iets op 24 of 30 FPS (of wat dan ook) en bijvoorbeeld 120 FPS, als de game daarvoor geschikt is.
Nu stel ik voor dat we het weer over CoD4 gaan hebben en anders opent iemand maar een nieuw topic in WL ofzo.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Schiet ik samen met een team maat iemand voor z'n sodemieter... krijg ik 1010 punten.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
hmm op de consoles kun je deze tijd niet instellen en gaat het altijd maar tot max 750 punten voor een teamalexbl69 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:54:
Tipje voor spelers die snel veel XP willen halen: TDM met Shipment. In een potje van 15-20 min. haal je tegen de 3000 punten. Is geen klap aan, alleen maar nades gooien (en ontvangen). Maar af en toe heb je het geluk dat je tot een airstrike komt. Als je die een beetje goed plaatst moord je in één klap zo'n beetje alle tegenstanders uit.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hapert het spel erg: Heb je de AMD DualCore optimizer al uitgeprobeerd/geinstalleerd? Last van Malware?Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:21:
Ik krijg het niet goed vloeiend en een beetje mooi. Ik heb een AMD x2 3800+, 7800GT en 3 Gig RAM. Dit alles draait op home premium x64. Ik zou graag willen weten welke settings ik het beste kan hanteren en misschien wat ik het beste kan 'upgraden'. Misschien zijn er ook nog wel wat tweaks of iets wat daarop lijkt want het spel happert nu redelijk erg.
Upgrade: ik zou eerst een nieuwe videokaat aanschaffen.
Advies:
- 8800GT (rond E 250,00, >8800GTS perfomance)
- HD3870 (rond E 200,00, 85-90% 8800GT perfomance)
- HD3850 (rond E 150,00, 85% HD3870 performance)
- 8800GTS / 8800GTX / HD2900XT/Pro/GT: prima kaartjes, echter veels te duur voor de performance.
- 8600GT(S) / 2600XT/Pro / X1950Pro: voor het zelfde geld haal veel betere performance in huis met de HD3850/3870 (E 150,00 - E 200,00) of 8800GT (iets duurder: E 250,00)
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Ja en vandaag zat ik in een server waar je maar 5 punten voor een kill kreeg. Erg raar. Ik zou denken at het ranking systeem overal hetzelfde is.Capo schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:22:
Schiet ik samen met een team maat iemand voor z'n sodemieter... krijg ik 1010 punten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 09:39 ]
Dat komt omdat je dan een andere game modus speeld.. Want dan krijg je weer meer punten voor andere dingen zoals flag overnemen of bom planten enz..Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
[...]
Ja en vandaag zat ik in een server waar je maar 5 punten voor een kill kreeg. Erg raar. Ik zou denken at het ranking systeem overal hetzelfde is.
Idd, en die 1010 zal wel een challenge completed zijnRealtec schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:46:
[...]
Dat komt omdat je dan een andere game modus speeld.. Want dan krijg je weer meer punten voor andere dingen zoals flag overnemen of bom planten enz..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ja, dan heb je dezelfde rank etc.Metalbuster schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:31:
Als je de map profiles back-upped en plakt op een andere pc heb je dan gewoon dezelfde rank?
deathmatch is 5 punten per kill en team deathmatch is 10 punten per killVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:55:
Ohja, dat zou heel goed kunnen ja!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ja verschil tussen 5 en 10 en 15 heeft geloof ik ook met afstand te maken, headshot of niet etc.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
[...]
Ja en vandaag zat ik in een server waar je maar 5 punten voor een kill kreeg. Erg raar. Ik zou denken at het ranking systeem overal hetzelfde is.
Maar hele puntje 5/10/15 scoren en dan samen met maatje iemand doodschieten en dan 1010 krijgen.. das wel weer vet apart.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
1010 is gewoon 1000 van de achievement en 10 van de kill... Heb je waarschijnlijk niet goed gekeken en heb je gemist dat je een achievement gehaald had.
Gister ging het weer heerlijk zeg, had een 8 kill streak, en dat voelt zo lekker
Voor de eerste keer ook die helikopter kunnen roepen, en meteen weer een challenge completed ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Is idd PC. Na 20 minuten was de stand 15000 - 14900 of zoietsPhusebox schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:28:
[...]
hmm op de consoles kun je deze tijd niet instellen en gaat het altijd maar tot max 750 punten voor een team
Ik moet trouwens zeggen dat deze manier van punten sprokkelen je na een paar potjes flink tegen gaat staan. Ik speel normaal Domination, en met flink wat inspanning kom je er met 200-300 punten per potje mee weg. Dit staat wel in heel schril contrast met bovenstaande map in TDM.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
E-plaza gaat mee met de MM prijzen, je krijgt er zelfs een t-shirt bij (tenminste hier in Enschede)Surgue schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:39:
Waar hebben jullie de pc versie voor een redelijke prijs gekocht?
Ik keek vandaag bij de Mediamarkt in Zwolle, maar hij was uitverkocht
Verwijderd
Ik heb een vraag over de multi player. Ik heb gelezen dat de single player nogal kort, maar hevig is. Dat ben ik wel gewend van de laatste cod versies. Ik weet dat er een aantal nieuwe dingen inzitten zoals de perks, maar is de multi player ongeveer 50 euro waard?
Ik vind van wel, de multiplayer gameplay wordt gerekt door het feit dat je challenges kunt unlocken, en dat soort dingen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
mijn rank was gereset naar 1 na het spelen van een war 
Moest dus weer lekker opnieuw beginnen. Wel meteen rank 8 na 1 map S&D.
Echt geweldig.
Maargoed ik heb nu patch 1.1 geinstalleerd en hoop dat ik nei tnog een keer gereset wordt
Echt geweldig.
Maargoed ik heb nu patch 1.1 geinstalleerd en hoop dat ik nei tnog een keer gereset wordt
Ik heb het spel gekocht puur voor MP eigenlijk en heb me nog geen minuut verveeld. Dus wat mij betreft een volmondig ja!Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:50:
Ik heb een vraag over de multi player. Ik heb gelezen dat de single player nogal kort, maar hevig is. Dat ben ik wel gewend van de laatste cod versies. Ik weet dat er een aantal nieuwe dingen inzitten zoals de perks, maar is de multi player ongeveer 50 euro waard?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Nu nog een plek vinden waar de prijs redelijk is. Bij bol en dergelijke vind ik het nog best duur.
juist ik zit nu dus ook vast:
spoiler:
Ik zit vast in de nuclear facility op weg naar de control room. Ik ben nu bij dat gangetje bij de missle silos. Het midden is geblokeerd met kratten. Dus ik moet rechts of links door de missle silo's, op een of andere reden zijn die enemys daar zo opgefokked dat ik het inmiddels ruim 25x geprobeerd heb om daar langs te komen. Ik word continue neer geblaast. Iemand een tip voor me?
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Heel voorzichtig langs 1 van de zijkanten gaan, je teammates gaan dan door het midden en die pakken de enemies aan de andere kant ook.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ah ok...Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:31:
1010 is gewoon 1000 van de achievement en 10 van de kill... Heb je waarschijnlijk niet goed gekeken en heb je gemist dat je een achievement gehaald had.
Thanks!
Ow.. heb het helemaal gevonden in alles behalve team deathmatch..
headquarters, search & destroy.. leuk
[ Voor 25% gewijzigd door Capo op 16-11-2007 15:00 ]
Ja dat voelt idd lekker. Laatst had ik een kill streak van 25 op DM. Dat was geweldig zeg. Ik kreeg ineens allemaal flames om me oren. Camper, cheater etc.scorpie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:46:
Gister ging het weer heerlijk zeg, had een 8 kill streak, en dat voelt zo lekkerVoor de eerste keer ook die helikopter kunnen roepen, en meteen weer een challenge completed ;p
Overigens over het punten per kill en die 1010 punten, heb ik tot nu toe DM, TDM, S&D gespeeld.
Bij TDM = 10 punten
DM = 5 punten
S&D 50 punten pér kill.
En dan zal jij waarschijnlijk veel met de m16 gespeeld hebben dat je die scope heb geunlocked (150 kills dacht ik met dát wapen) en dan krijg je 1000 punten, plus die 10 punten van kill. Dat lijkt mij de meest voornamelijke uitleg
Verwijderd
Inderdaad,
- TDM: 10 punten
- DM: 5 punten
- SD: 50 punten, defusen/planten 100 punten
- Domination: 5 punten, flag capturen 15 punten
- Sabotage: nooit gespeeld...weet iemand dit?
Overigens vind ik het erg vaag dat ik soms in DM 5 punten voor een kill krijg en een andere keer 10 ;/.
Overigens vind ik het erg vaag dat ik soms in DM 5 punten voor een kill krijg en een andere keer 10 ;/.
Ik zou eerder gaan voor cpu + vga, als je voor een snellere vga gaat. Kom je nog niet ver vooruit aangezien de cpu het dan niet bij kan houden.Indy91 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
[...]
Hapert het spel erg: Heb je de AMD DualCore optimizer al uitgeprobeerd/geinstalleerd? Last van Malware?
Upgrade: ik zou eerst een nieuwe videokaat aanschaffen.
Advies:Koop niet:
- 8800GT (rond E 250,00, >8800GTS perfomance)
- HD3870 (rond E 200,00, 85-90% 8800GT perfomance)
- HD3850 (rond E 150,00, 85% HD3870 performance)
Indien je nog niet tevreden bent over de algehele performance van je PC, zou je alsnog kunnen overwegen om je CPU te upgraden.
- 8800GTS / 8800GTX / HD2900XT/Pro/GT: prima kaartjes, echter veels te duur voor de performance.
- 8600GT(S) / 2600XT/Pro / X1950Pro: voor het zelfde geld haal veel betere performance in huis met de HD3850/3870 (E 150,00 - E 200,00) of 8800GT (iets duurder: E 250,00)
Komt er ook nog een stats pagina net als bf en et:qw of is dit er al ?
[ Voor 3% gewijzigd door rafler op 16-11-2007 17:33 ]
BIj SD hardcore mode is een kill 5 punten.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:26:
Inderdaad,
Yeah! Voor de PS3 komt er binnenkort een update!
http://www.infinityward.c...dex.php/topic,3038.0.html
Die fourtwozero is Infinity Wards press kerel.
Inhoud van de patch onder andere:
Vooral het muten van players vind ik eeeeeeeeerg handigNow for the Optimized Multiplayer updates, we've taken a lot of your community feedback and have been working on a patch for the PS3 version which we plan to release once complete, no ETA on when it will come out as it has to go through certification with Sony, however the update will address and add the following:
Identify party by Background Color (in Lobby)
Optimized Server selection for first match for better connections
Improved network performance for 18 player games
Optimized 'Chase Cam' when Spectating
Fixed Playlist error when attempting to join from other games
Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player
Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores
Added the ability to Mute Players on PS3
Added Recently Met Players on PS3
Tweaked the following Oldschool Mode Settings based on feedback:
- Added Unlimited Sprint
- Increased Magazine Size
- Added Ragdoll Cam
and finally, something we're working on getting into it by the time it hits you:
Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host
[ Voor 4% gewijzigd door scorpie op 16-11-2007 18:51 . Reden: Originele bron gevonden op hetzelfde forum ;p ]
Waarom zo weinig bij hardcore? Gewoon S&D levert een kill 50 puntenFunkyPunky schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:26:
[...]
BIj SD hardcore mode is een kill 5 punten.
[ Voor 18% gewijzigd door Vic Vega op 16-11-2007 18:52 ]
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
echt een dope spel, ik vermaak me wel weer.
ook al heb ik een gebroken kaak
ook al heb ik een gebroken kaak
Vanmiddag ff gehaald, echt subliem spel! zit nu al bij rank 10 ofzo dus dat gaat wel erg snel...vooral dat met die helikopter in mp is echt geniaal!
Bedankt, ik ben erdoorTimlog schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:47:
[...]
spoiler:Ik ben in het begin gaan snipen van verschillende plekken. Gewoon zoveel mogelijk neer knallen om ervoor te zorgen dat het later niet te moeilijk word. Als ze dan dichtbij beginnen te komen ben ik achter de botauto's gaan zitten. om de een of andere reden komen ze dan bijna allemaal om vloer heen, en niet erover, met als gevolg dat je lekker om een hoekje kan gaan zitten wachten en ze 1
voor 1 om zeep helpen.
zit nu vast waar je naar de LZ moet
maar dat komt wel goed denkik
Audi S3
edit
[ Voor 97% gewijzigd door Metalbuster op 16-11-2007 22:36 ]
Nou, je moet naar de launch control room, dan komen je maten, en wordt de deur unlocked, dit duurt een tijdje.. gewoon daar bij die objective blijven wachten.
edit: uuuuuuh ja right, anders edit je je bericht helemaal weg

[ Voor 18% gewijzigd door scorpie op 16-11-2007 22:38 ]
Iemand het spel al uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad? Damn, bij elk stukje tussen de savegames ga ik gemiddeld 10x dood
Abnormaal, binnen 2~3 hits lig je dood, en met zo'n chaos ga je helemaal snel tegen de vlakte.
leonpwner1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:38:
Iemand het spel al uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad? Damn, bij elk stukje tussen de savegames ga ik gemiddeld 10x doodAbnormaal, binnen 2~3 hits lig je dood, en met zo'n chaos ga je helemaal snel tegen de vlakte.

tjah als ik dat wist.. maarja het verhoogt natuurlijk wel de speelduurVic Vega schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:51:
[...]
Waarom zo weinig bij hardcore? Gewoon S&D levert een kill 50 punten
Volgens mij halen jullie exp. en punten door elkaar.Vic Vega schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:51:
[...]
Waarom zo weinig bij hardcore? Gewoon S&D levert een kill 50 punten
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mooi nu nog voor de 360 en ik ben helemaal blij!scorpie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:43:
Yeah! Voor de PS3 komt er binnenkort een update!
[...]
Vooral het muten van players vind ik eeeeeeeeerg handig
Zit trouwens nu op level 33 en baal ervan dat ik nog steeds de P90 en G36 niet heb, het zijn zulk goede wapens...
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Alleen maar opleuking.Royz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:19:
Even een vraagje he... gebruiken jullie nou de camouflage als trucage? Of is het alleen opleuking van je gun?
Duidelijk artifacts ook in andere spellen zo? Nieuwste drivers? En wat zijn de temps tijdens een potje CoD4?-Tim- schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:18:
Ik krijg op willekeurige tijdstippen dat mijn scherm freezed, daarna een aantal seconden zwart wordt en vervolgens weer aanspringt waarna ik na een paar seconden connection problems weer kan spelen.Tijdens de freeze staat alleen het beeld stil, Teamspeak blijft nog gewoon werken, alt + tab o.i.d. werkt daarentegen niet.Ook heb ik (ook op willekeurige tijdstippen) dat er een soort raster van blokjes op m'n scherm getoverd wordt. Dit is verder niet zo hinderlijk aangezien m'n beeld er dus nog enigzins is, maar natuurlijk uiterst vervelend als ik online speel.
.. pic ..
Zijn dit driver problemen? Artifacts? CoD4 bug? Ik kan er niet veel informatie over vinden op internet in ieder geval.
M'n PC is overigens niet overgeklokt en alle temps zijn in orde.
Amen to that
Tis ook niet echt een patch meer een quick fix, en wat betreft die connection issues dat was al meerdere malen gezegd (oa. door mij) geheel server sided want de master server had problemen met het aantal spelers.wolkje schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:17:
[...]
..knip..
Overigens wel mooi dat er al een 1.1 patch uitgebracht is, alleen ik vind het apart dat ze maar één probleem er in verbeteren. Misschien dat de connection issues echt alleen serverside zitten? Ik had namelijk verwacht ook daar wel iets van terug te lezen in deze patch. Maar misschien komt dat nog
..knip..
Er is geen verschil qua punten in de afstand of bodypart, zou ook echt slecht zijn tbh. Krijg je nog meer snipercampers...Capo schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:25:
[...]
Ja verschil tussen 5 en 10 en 15 heeft geloof ik ook met afstand te maken, headshot of niet etc.
Maar hele puntje 5/10/15 scoren en dan samen met maatje iemand doodschieten en dan 1010 krijgen.. das wel weer vet apart.
Wat valt er door elkaar te halen dan?Phydomir schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:06:
[...]
Volgens mij halen jullie exp. en punten door elkaar.
Uiteindelijk komt het beide op hetzelfde neer.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Een kill in S&D is 50 punten, maar geen 50exp volgensmij...psychoclown schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:15:
Wat valt er door elkaar te halen dan?
Uiteindelijk komt het beide op hetzelfde neer.
Ow, die is ook aangekondigd, maar aangezien ik een PS3 heb en geen 360, was ik iets enthousiaster bij het zien van de aankondiging, mijn excusesUnderworld schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:07:
[...]
Mooi nu nog voor de 360 en ik ben helemaal blij!
Zit trouwens nu op level 33 en baal ervan dat ik nog steeds de P90 en G36 niet heb, het zijn zulk goede wapens...
Hoe gebruik je de xbox 360 controller in windows met CoD4,kan het nergens vinden
woet woet
, wat is dit een mooi spel ! Ik ben nog niet ver, maar zo... die mensen bij IW hebben echt een prestatie neergezet... geweldig!
Ik zit echt goed in de aktie! dit is echt gaaf gemaakt! Komt er zo'n RPG op je afgevlogen, duik je letterlijk weg, dan zo'n asoknal... geweldig gemaakt!
Schoot ik denet per ongeluk een "maat" neer in een vuur gevecht, schreeuwde bijna hard op: "Neeeee!!!" wat heb ik nu gedaan!
maar ik sloeg alleen mezelf voor de kop... geef wel aan hoe goed ze de sfeer hebben gemaakt om het in te leven.
IW:
De patch komt in de SP mensen, open morgen (al)weer een nieuw deeltje
gaat lekker hard zo!
Ik zit echt goed in de aktie! dit is echt gaaf gemaakt! Komt er zo'n RPG op je afgevlogen, duik je letterlijk weg, dan zo'n asoknal... geweldig gemaakt!
Schoot ik denet per ongeluk een "maat" neer in een vuur gevecht, schreeuwde bijna hard op: "Neeeee!!!" wat heb ik nu gedaan!
IW:
De patch komt in de SP mensen, open morgen (al)weer een nieuw deeltje
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Jawel hoorJoss schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:17:
[...]
Een kill in S&D is 50 punten, maar geen 50exp volgensmij...
Punten = XP en andersom, ze gebruiken het gewoon door elkaar zo is Match Bonus ook gewoon XP.
Zojuist heb ik voor de eerste keer multiplayer gespeelt. Het beviel me erg goed en heb gelijk doorgespeeld tot ongeveer rank 11
. Wat draait die engine tot godallejezus goed zeg! Als ik anti-aliasing aanzet heeft het amper impact op mijn fps terwijl ik op een redelijk hoge resolutie speel met alles op z'n max. (8800GTX / winxp) De graphics en sfeer vind ik persoonlijk gewoon prachtig. Het heeft meer impact op me gehad dan Crysis.
Wat ook een mooi eigenschap van het spel is, is de muziek. Het past er erg goed bij.
Singleplayer is me ook goed bevallen, gelijk overdondert door het feit dat er een zeer origineel beginlevel aan te pas is gekomen. Beschrijving level:
Conclusie: megauber1337 spel, wat ik zeker aan iedereen aanraad.
Wat ook een mooi eigenschap van het spel is, is de muziek. Het past er erg goed bij.
Singleplayer is me ook goed bevallen, gelijk overdondert door het feit dat er een zeer origineel beginlevel aan te pas is gekomen. Beschrijving level:
spoiler:
Alles zit gewoon erg goed in elkaar en het lijkt niet echt meer op een arcade game zoals dat ooit wel eens werd beweerd.Zo'n soort level als een boot die gaat zinken heb ik echt nog nooit gelijk bij fps/oorlog games.
Conclusie: megauber1337 spel, wat ik zeker aan iedereen aanraad.
PHILIPS Motional Feedback 544
TIP:
http://shop.gameparty.net/details.php?id=5242
CoD4 voor €45 + €2 verzendkosten = €47 totaal. Ongeveer de netste prijs op dit moment denk ik zo, zonder levertijden van weken.
CoD4 voor €45 + €2 verzendkosten = €47 totaal. Ongeveer de netste prijs op dit moment denk ik zo, zonder levertijden van weken.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Als je op TAB druk tijdens een game zie je de punten die je hebt gehaald in de game. Dit is dus zeker niet hetzelfde als exp. Een kill in S&D leverd 50exp op en 5 punten voor de score van die ronde.psychoclown schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:49:
[...]
Jawel hoor
Punten = XP en andersom, ze gebruiken het gewoon door elkaar zo is Match Bonus ook gewoon XP.
Als je een UAV inschakeld krijg je bijvoorbeeld 10 extra punten maar volgens mij niet direct extra exp. Er zit dus wel degelijk verschil in.
Verwijderd
Of je koopt hem bij http://callofduty4.nl/?a=order dan sturen ze hem de volgende dag op.Equalized schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:20:
TIP:
Geloof me nou maar het staat er als 'punten' maar het is ook direct XP.Phydomir schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 08:14:
[...]
Als je op TAB druk tijdens een game zie je de punten die je hebt gehaald in de game. Dit is dus zeker niet hetzelfde als exp. Een kill in S&D leverd 50exp op en 5 punten voor de score van die ronde.
Als je een UAV inschakeld krijg je bijvoorbeeld 10 extra punten maar volgens mij niet direct extra exp. Er zit dus wel degelijk verschil in.
Ga maar eens een server in maak snel een killstreakje van 3 en use UAV en check dan je total XP, eerst je vorige total XP opschrijven ofc.
Ja klopt, want als je oplet.psychoclown schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:32:
[...]
Geloof me nou maar het staat er als 'punten' maar het is ook direct XP.
Ga maar eens een server in maak snel een killstreakje van 3 en use UAV en check dan je total XP, eerst je vorige total XP opschrijven ofc.
Als je een challenge haalt heb je hetzelfde message met +500 punten bijv. Die komt ok gelijk in die balk onderin, net zoals bij als je een UAV aanvraagt zie je op je EXP balk ook gewoon een klein beetje erbij komen.
DUs geloof mij óók maar, want psycho & me hebben gelijk
Ja sorry maar ik geloof dat mijn level bugged was, toen ik het level opnieuw gedaan heb ging het wel goed..scorpie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:37:
Nou, je moet naar de launch control room, dan komen je maten, en wordt de deur unlocked, dit duurt een tijdje.. gewoon daar bij die objective blijven wachten.
Verwijderd
Ook maar ff patsen dan 
Ik snap wel waarom die Clanbase rules de P90 weghalen lol, ik heb hier dus hele round P90 met Silencer, Double tap, Steady Aim, en Bandolier gebruikt.

Ik heb trouwens 90 FPS constant met Q6600 @ 3.2GHz en 8800GTX @ stock Vista 64bit.
Resolutie 1280x1024 alles hoogst.
Ik snap wel waarom die Clanbase rules de P90 weghalen lol, ik heb hier dus hele round P90 met Silencer, Double tap, Steady Aim, en Bandolier gebruikt.

Ik heb trouwens 90 FPS constant met Q6600 @ 3.2GHz en 8800GTX @ stock Vista 64bit.
Resolutie 1280x1024 alles hoogst.
Silenced P90 + UAV Jammer + Dead silence
Zolang je niet gezien wordt onvindbaar 
Gisteren hiermee een 16 kill knife streak
.
Gisteren hiermee een 16 kill knife streak

[ Voor 3% gewijzigd door -Tim- op 17-11-2007 13:50 ]
Verwijderd
Ik speel op de 360 en ben nu lvl 43
.
Mochten mensen me willen toevoegen @ Live:
Exploit22 is mijn gamertag!
Mochten mensen me willen toevoegen @ Live:
Exploit22 is mijn gamertag!
Whoei! Uitgespeeld in 10 uur op hoogste moeilijkheidsgraad. Super leuk spel! =) Nu de bonuslevel nog, maar die is wel ergg pittig. Meer kwestie van geluk op Veteran..
www.maartenlangelo.nl
gisteren COD4 gekocht voor de 360. superleuke singleplayer, uitgespeeld op zo'n 6u tijd op medium. Multi is echt superleuk, veel beter dan halo3 vind ik. Direct doorgestoomd in 1 avond naar lvl 21
De meeste dingen van die update zitten toch gewoon standaard in Xbox LiveUnderworld schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:07:
[...]
Mooi nu nog voor de 360 en ik ben helemaal blij!
Alleen die Cams zijn nieuw, maar die zullen wss ook wel voor PC en 360 komen. Ik ga zo eens het spel oppikken bij de lokale gameboer
Ik moet zeggen dat dit wel het slechtst werkende spel ooit is... ik heb nog nooit zoveel crashes gehad.
Ik anders 0, na meer dan 20 uur gespeeld te hebben?Pinjataaa schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:38:
Ik moet zeggen dat dit wel het slechtst werkende spel ooit is... ik heb nog nooit zoveel crashes gehad.
Volgens mij geef je het spel nu de schuld terwijl je PC gewoon instabiel is
Wat Leon al zegt. Je moet je problemen met je pc niet op de game afschuiven. Hier ook al zo'n 12 uur gespeeld zonder een enkele vastloper.Pinjataaa schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:38:
Ik heb ook nog nooit een crash gehad. Maar op de MP wel een tijdje met ATITool, maar dat ligt ook weer niet aan de game.Pinjataaa schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:38:
Dus heb je atitool aan? UIT ZETTEN
Vandaag online gespeeld, zowaar gelukt om een potje online te doen met een mede-GoTter.
Alleen vandaag ook m'n eerste vastloper gehad, ik hield m'n vinger op de PS3 aan en uitknop, en na 3 piepjes te geven, ging ie uit. Daarna verder gespeeld en nergens meer last van. Nouja, het zal wel.
Zit nu wel echt met een rotwapen zeg, die G3, wat een baggerding.. schiet steeds maar 1 kogel af, ja zo kill je niemand he, maarja ik wil die challenges toch wel graag halen
Alleen vandaag ook m'n eerste vastloper gehad, ik hield m'n vinger op de PS3 aan en uitknop, en na 3 piepjes te geven, ging ie uit. Daarna verder gespeeld en nergens meer last van. Nouja, het zal wel.
Zit nu wel echt met een rotwapen zeg, die G3, wat een baggerding.. schiet steeds maar 1 kogel af, ja zo kill je niemand he, maarja ik wil die challenges toch wel graag halen
ik gebruik ook ati-toolrCk schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:48:
[...]
Ik heb ook nog nooit een crash gehad. Maar op de MP wel een tijdje met ATITool, maar dat ligt ook weer niet aan de game.
Dus heb je atitool aan? UIT ZETTEN
en heb al 2x een freeze gehad..alleen een harde reset was nog mogelijk...
Gisteren binnen gekregen, en als het goed is alweer bijna uitgespeeld. Heerlijk spelletje, het sniper level is echt onwaarschijnlijk gaaf.
Alleen het online gamen op de ps3.... Ligt het aan mij of zit je soms echt 10 minuten voor jan doedel te wachten omdat er geen connecties gemaakt kunnen worden? Alle andere psn games heb ik totaal geen problemen mee, het lijkt wel of je voor COD4 wat poorten open moet gooien ofzo. Heel raar, heb pas 3 potjes online kunnen spelen (wel errug leuk).
Alleen het online gamen op de ps3.... Ligt het aan mij of zit je soms echt 10 minuten voor jan doedel te wachten omdat er geen connecties gemaakt kunnen worden? Alle andere psn games heb ik totaal geen problemen mee, het lijkt wel of je voor COD4 wat poorten open moet gooien ofzo. Heel raar, heb pas 3 potjes online kunnen spelen (wel errug leuk).
Spel doet t helemaal niet bij mij.
Met Xfire aan krijg ik een Xfire error, met Xfire uit knalt ie me gewoon eruit "Has stopped working"
Kut Vista
Kan btw de settings helemaal niet op hoog zetten bij de singleplayer...alleen water en nog iets op "Normal". Er is niet eens een High optie
Met Xfire aan krijg ik een Xfire error, met Xfire uit knalt ie me gewoon eruit "Has stopped working"
Kut Vista

Kan btw de settings helemaal niet op hoog zetten bij de singleplayer...alleen water en nog iets op "Normal". Er is niet eens een High optie
[ Voor 31% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-11-2007 17:24 ]
Verwijderd
Zou er iemand zo vriendelijk kunnen zijn wat screenshots te maken op de allerhoogste settings zodat ik perfect kan zien waar ik eventueel geld in steek?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 17:23 ]
Voor technische problemen kun je een topic in Spielerij - Problemen & Vragen openen.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 18:50 ]
Damn, het wordt toch wel tijd dat die patch uit gaat komen, was net een of andere malloot die een pornofilm aan het kijken was, onder het CoD4'en ofzo, de vrouwelijke orgasmes vlogen je om de oren, maar dan dus vol over de surround set... wordt snel tijd dat ik zulke mafkezen kan muten...
BTW de volgende psn id's heb ik die een avondje willen cod4'en:
Cidolfas
MarkieNL89
Fab1Man
Ik zal jullie morgen ofzo wel toevoegen, en dan moeten we nog maar een keer afspreken met wat meer mensen erbij om een servertje op te zetten.
BTW de volgende psn id's heb ik die een avondje willen cod4'en:
Cidolfas
MarkieNL89
Fab1Man
Ik zal jullie morgen ofzo wel toevoegen, en dan moeten we nog maar een keer afspreken met wat meer mensen erbij om een servertje op te zetten.
Voor technische problemen kun je een topic in Spielerij - Problemen & Vragen openen.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 18:50 ]
Zit er ergens in de afgelopen 3 posts 4 posts die jij hier neerzet een vraag? Het is net alsof je boos wordt op ons omdat een spel wat jij gekocht hebt niet werkt. Heel vreemd.
Gisteren weer even online gespeeld (op de PS3) en het lijkt alsof je veel makkelijker en sneller een game kunt joinen. Ook als je een nieuwe party invite accepteert werkt dit gewoon. Het lijken soort van vebeteringen, aangezien dit soms wel 10 minuten kon duren.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 18:51 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat had ik ook, maar dan erg vaak.Mr. Detonator schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:55:
[...]
ik gebruik ook ati-tool
en heb al 2x een freeze gehad..alleen een harde reset was nog mogelijk...
Ik ben sindsdien overgestapt naar Rivatuner, en geen crash gehad. Dus tip !
Ik heb nog even een vraagje. Ik heb het spel intussen, allang uitgespeeld, maar toch begrijp ik iets niet.
spoiler:
In Chernobyle, moet je Zakheav neer knallen, als hij die deal aan het sluiten is. Maar hoe kan het, dat die gast na 15 jaar later, nog steeds leeft? Ik had hem toch dood geschoten?
Splinter Cell schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:30:
Ik heb nog even een vraagje. Ik heb het spel intussen, allang uitgespeeld, maar toch begrijp ik iets niet.
spoiler:In Chernobyle, moet je Zakheav neer knallen, als hij die deal aan het sluiten is. Maar hoe kan het, dat die gast na 15 jaar later, nog steeds leeft? Ik had hem toch dood geschoten?
spoiler:
Ik vond het ook vaag, maar volgens mij mis je (hoe dan ook), als ik het niet mis heb 
spoiler:
Nee, je schiet daar alleen zijn linkerarm eraf. Daarom, jaren later als je hem als eindmissie op de brug echt doodschiet, mist ie z'n arm.
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:30:
[...]
spoiler:Ik vond het ook vaag, maar volgens mij mis je (hoe dan ook), als ik het niet mis heb
spoiler:
Ik heb hem zovaak, in de kop geschoten. Zag hem gewoon neervallen. Heel raar?
Natuurlijk valt het te Googlen, maar zoiets op GoT vragen maakt het voor zulke mensen wel heel makkelijk en moedigt mogelijk mensen aan het 'ook maar eens te proberen'
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 19:58 ]
Ik denk dat er hier 0,0 animo voor is aangezien we hier op Tweakers toch wel iets volwassener dan dat zijn. (Of ik heb het mis..
)

Juulie, ik wil wel eens zien hoe dat zit.
Ik heb je mailtje gestuurd, dus reageer maar erop. (strienie@hotmail.com)
Kijken hoe dat komt dat het zo is.
-Niet dat ik lvl 55 wil zijn op me acc. want dan is het gevoel van zelfvoldoening weg
Ik heb je mailtje gestuurd, dus reageer maar erop. (strienie@hotmail.com)
Kijken hoe dat komt dat het zo is.
-Niet dat ik lvl 55 wil zijn op me acc. want dan is het gevoel van zelfvoldoening weg
[ Voor 23% gewijzigd door rCk op 17-11-2007 19:11 ]
Is true, enige reden waarom ik dit ook heb gedaan is door die hoerebug van infinity ward dat de stats niet serverbased waren en mijnes gereset waren toen ik net level 49 was.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 19:58 ]
i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060
Ik kan hier zo lang blijven staan als ik wil maar mijn teammaten komen gewon niet:
http://img61.imageshack.us/img61/4705/vasthe8.jpg
Als hun daar zijn hoor ik de opdracht te krijgen om daar dan een C4 tegen die muur te planten maar er gebeurd gewoon niks.
http://img61.imageshack.us/img61/4705/vasthe8.jpg
Als hun daar zijn hoor ik de opdracht te krijgen om daar dan een C4 tegen die muur te planten maar er gebeurd gewoon niks.
Dan leeft er nog 1 van de enemies boven aan de trap. Loop ze allemaal nog eens af en jaag ze een pistol bullet door hun knar.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Wat is de fun om in een MP game door een glitch in 5 minuten je einddoel te halen???

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 12:32 ]
Had gister 83 kills en een kill streak van 19 met headquarters in het shipment level, dat kleine leveltje in ieder geval. Ik kon achter elkaar choppers opvragen hahaha, echt te mooi. Schoot een end omhoog met XP points, lol
Heerlijk spel dit.
Heerlijk spel dit.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
k heb echt een vet relaxte server. sabotage met hardcore mode en 51 lui kunnen dr in.
dat is echt een gigantische chaos in shipment
dat is echt een gigantische chaos in shipment
das knap...Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:07:
mijn rank was gereset naar 1 na het spelen van een war
Echt geweldig.
Je kan namelijk helemaal geen S&D spelen als je 1e rank bent.
Denk eerder dat bij jou gewoon je rank is blijven staan maar dat er het verkeerd stond op je scherm, heb ik namelijk ook gehad op de PS3, na 1 potje was het weer goed.
Wat ik trouwens bijzonder vervelend vind wat ik nog niet ben tegengekomen ( of ik kan niet lezen ) dat mijn class-names die ik maak steeds verdwijnen bij inloggen als ik het spel opstart.
Ik heb dus bijv. OMD M4 ingevuld, zet de PS3 uit en later start ik COD4 weer op en is de naam OMD M4 weg en zijn het lege regeltjes. bekend probleem???
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Je kunt S&D wel spelen als je 1e rank bent. Als ik rank 40 ben en een vriend van me heeft 1e rank en joint mijn sessie en ik selecteer S&D dan kan hij gewoon meespelen. Alleen kun je inderdaad geen S&D spelen, die moet je eerst unlocken!OMD schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:01:
[...]
das knap...
Tomorrow is not today!
Of loop gewoon alleen door, werkt ook goed.AtleX schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:24:
Dan leeft er nog 1 van de enemies boven aan de trap. Loop ze allemaal nog eens af en jaag ze een pistol bullet door hun knar.
Dat had ik toen
spoiler:
Je terug komt bij die barn, en naar de helikopter moet. Je krijgt vier minuten om met heel je bataillion bij die heli te staan, terwijl er echt 1000 tegenstanders in al die huizen zitten. Ga je ze allemaal doodschieten, of gebruik je je airstrikes, haal je het niet. Zéker niet wanneer je wacht tot je team je volgt. Echter, schiet je driekwart dood, en ga je rambo'en, haal je het prima. Op het laatste stuk heb ik al m'n flashies gebruikt en ben door heel dat bos gesprint. Ik had nog twee en een halve minuut over
(medium, that is)
Probeer dat maar eens op VeteranTheZeroorez schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:07:
[...]
Of loop gewoon alleen door, werkt ook goed.
Dat had ik toenspoiler:Je terug komt bij die barn, en naar de helikopter moet. Je krijgt vier minuten om met heel je bataillion bij die heli te staan, terwijl er echt 1000 tegenstanders in al die huizen zitten. Ga je ze allemaal doodschieten, of gebruik je je airstrikes, haal je het niet. Zéker niet wanneer je wacht tot je team je volgt. Echter, schiet je driekwart dood, en ga je rambo'en, haal je het prima. Op het laatste stuk heb ik al m'n flashies gebruikt en ben door heel dat bos gesprint. Ik had nog twee en een halve minuut over(medium, that is)
Na het een keer of 50 te hebben geprobeerd ben ik op dat punt maar geswitched naar hardened ... de lol ging er echt vanaf. Op hardened en lager kan je idd zo doorlopen.
hoe kan het wereldrecord nou ooit 11 seconden zijn met die training van de SAS ,, dat kan nooit
Heb het spel ook eindelijk gehaald vandaag voor de pc, eerst de demo al gespeeld en single player is vrij intens
Bevalt erg goed! Net ook even online gespeeld, was ook wel aardig, moet nog eens kijken wat alle spelmodus precies zijn. Het door muren heen schieten geeft leuke effecten
Jammer dat je niet de complete gebouwen aan puin kan schieten maar ach, dat zal er de komende jaren vast wel inkomen. Ik vind nightvision cool gedaan met die lasers
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Hehe, net een uurtje shipment gespeeld, en met rondes van 30 seconde, en gemiddeld 100-200cp per ronde gaat het snel
mrja, ben al 55.
Verwijderd
Ja., da's echt leuk!sh4d0wman schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:24:
Het door muren heen schieten geeft leuke effecten
Op dit moment ben ik verslaafd aan de M60E4 (met de red dot sight): die heeft tenminste een lekkere voorraad kogels en je kan 'm heerlijk legen op je tegenstanders (of muren...): die guns met een korte burst heb ik gehad: vind ik helemaal niets.
Wanneer je ziet staan: Downloading game settings even tot 3 tellen, dan blijven die class names wel staan. (Zag deze "oplossing" staan ergens op het officiele playstation forum).OMD schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:01:
[...]
das knap...
Denk eerder dat bij jou gewoon je rank is blijven staan maar dat er het verkeerd stond op je scherm, heb ik namelijk ook gehad op de PS3, na 1 potje was het weer goed.
Wat ik trouwens bijzonder vervelend vind wat ik nog niet ben tegengekomen ( of ik kan niet lezen ) dat mijn class-names die ik maak steeds verdwijnen bij inloggen als ik het spel opstart.
Ik heb dus bijv. OMD M4 ingevuld, zet de PS3 uit en later start ik COD4 weer op en is de naam OMD M4 weg en zijn het lege regeltjes. bekend probleem???
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb die missie op Veteran op die manier eenvoudig gehaald hoor. Vanaf de barn aan de rechterkant door een riooltje en zonder een Tango neer te schieten gesprint naar het helicopter. Daar 3 minuten wachten onder het afdakje van dat bezinestation en de helicopter inlopen. Eitje.Frggl schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:21:
[...]
Probeer dat maar eens op Veteran
Na het een keer of 50 te hebben geprobeerd ben ik op dat punt maar geswitched naar hardened ... de lol ging er echt vanaf. Op hardened en lager kan je idd zo doorlopen.
Ik ben toch malle pietje niet!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!