[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.184 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Heeft er iemand al een Collecters Iditie? Ik heb de mijnes gisteren binnen gekregen(play.com) Jorn, de jouwe is vandaag gegaan, dus zal morgen wel aankomen :) maar ik vind het beetje tegenvallen. (de game niet, maar wat er bij zit).

Het doosje is net zo groot als 2dvd doosjes op elkaar. Er zit een normaal dvd doosje in, een losse pooster en binnen het dvd doosje, zit zo'n dun kartonnen hoesje waar het bonus materiaal op staat.

:/

Ik had er wel iets meer van verwacht... ik heb mischien al 5 verschillende collecters iditie's van games... maar deze is kwa materiaal/spullen echt de minste! (en die van WoW duidelijk de beste!).

Misschien was het al voorbij gekomen in het topic, maar heb even weinig tijd om alles weer door te lezen :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat is dit een achterlijk stuk zeg:
http://img408.imageshack.us/img408/4671/cod4qn2.jpg
Ik speel op veteran maar het is haast onmogelijk om normaal dat gat binnen te springen.

Kan je trouwens ook ranks omhoog gaan als je offline via LAN speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:28

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Nakebod schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:23:
[...]

Nergens lees je over leveringsproblemen, en cd-wow stelt het nu al 2x uit.
Vraag me af of ie ooit nog geleverd gaat worden...
Hier baal ik dus zo van hé..
Ik heb hem 2 weken terug al besteld, eerst stellen ze hem uit tot de 16e November en nu zetten ze hem gewoon bruut nog een week langer terug.
En dan staat er op de site dat verzenden naar Europa ook nog een 7/10 dagen kan duren :'(
Ik laat de order wel gewoon stug staan, maar zou niet snel weer bij CD-wow een ( nieuw) spel bestellen dan maar een paar euro's meer uitgeven.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Metalbuster schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:38:
Ik speel op veteran maar het is haast onmogelijk om normaal dat gat binnen te springen.

Op die framerate gaat alles moeilijk ;)

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
dreameater schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:41:
[...]

Hier baal ik dus zo van hé..
Ik heb hem 2 weken terug al besteld, eerst stellen ze hem uit tot de 16e November en nu zetten ze hem gewoon bruut nog een week langer terug.
En dan staat er op de site dat verzenden naar Europa ook nog een 7/10 dagen kan duren :'(
Ik laat de order wel gewoon stug staan, maar zou niet snel weer bij CD-wow een ( nieuw) spel bestellen dan maar een paar euro's meer uitgeven.
Het verzenden duurde bij mij gelukkig niet zo lang. Ik had PES2008 daar besteld en het duurde maar 3 dagen voordat ik hem had. Ik hoop voor je dat het net zo snel gaat!

Tomorrow is not today!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Spacey23 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:40:
[...]

Het verzenden duurde bij mij gelukkig niet zo lang. Ik had PES2008 daar besteld en het duurde maar 3 dagen voordat ik hem had. Ik hoop voor je dat het net zo snel gaat!
Ben ik blij dat ik gecanceld heb, fuck it duurt veeeel te lang zo, en ondertussen hebben zij duizenden euro's al binnen van iedereen. Lekker ja... Ik koop em wel gewoon morgen in de free, met de kortingsbon van de veronica gids, dan maar wat meer betalen, dan maar 1 dag extra werken. Pech! Kan ik tenminste wel vanaf morgen al spelen, heb ik wat te doen in het weekend!

• Brainsz
  • Laatst online: 16-09 17:50
Het ergste met cd-wow.nl is dat ik al heb betaald met Credit Card. Als ik cancel zal dat me meer problemen leveren met het terug innen van het geld.

Ik wacht nog even een weekje en dan pas CoD4! Aan de ene kant denk ik er wel aan dat het me maar 32 euro heeft gekost, dus 2 weken wachten kan geen kwaad.

Computers are useless. They can only give you answers.

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:57
objectief2 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:13:
Ik ben met veteran nu bij het level dat ik launch-abort-codes van die weggeschoten missiles moet invoeren. Nu wil het geval dat ik altijd wel savegames kreeg, maar de route die ik nu door die basis moet lopen geeft me geen savegames. Kan iemand die veteran gespeeld heeft zeggen of dit klopt of wellict me een route aanbevelen waarbij ik wel savegames krijg onderweg :+ ?
Hey klopt je moet dit op tijd doen er zijn 4 gedeeltes die binnen tijd moeten worden afgewerkt dan krijg je wel je checkpoint
spoiler:
eerste gedeelte timer tot 7 min
2de gedeelte (bij de kisten) moet tot timer 5 min
3de gedeelte bij de stalen deur timer tot 3 min
en laatste opblazen muur timer 1 min

Probeer alle wegen rechts te nemen dit werkt laat je team ook helpen en door lopen dat zijn de hints die ik je kan geven zo werkte het voor mij op veteran

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
Whoei, tof spel! Ik speel voor het eerst CoD. Het is mij nu wel duidelijk dat ze je graag in beweging houden. Rustig wachten en iedereen afknallen is er niet bij. Tenminste, ze blijven maar spawnen right?

Ik ben nu op Veteran bij level 13 van de 17 in ongeveer 10 uur spelen. Dan komt er nog een bonuslevel als ik dat zo begrijp. Pff niveau is wel pittig hoor.

spoiler:
Ik heb net de level "Heat" afgemaakt. Je moet dan binnen 3.20 minuten van een heuvel naar beneden rennen. Maar het maakt niet uit hoe goed je nou kan aimen, het is gewoon spoorzoeken. Maar 1 route werkt juist. Bovendien is deze niet te halen zonder smoke te gebruiken? Anyway; ik heb nog niet eerder zo'n moeilijk spel gespeeld..

www.maartenlangelo.nl

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Clush

Do as I say...

Zonet iemand gekilld met een flashbang. Eerst gewoon neergeschoten zodat hij z'n last stand gebruikt, dan een granaat tegen z'n hoofd gegooid... is wel de ultieme vernedering :). ('t is trouwens ook een challenge).

Ook wel lang geleden dat ik zoveel lol heb gehad in een game als toen ik voor het eerst mijn stealth class gebruikte (dead silence, uav jammer en een silenced mp5). Zorgen dat je achter het vijandige team terechtkomt, en dan maar sprinten en knifen.

Op zich wel jammer dat je dit soort dingen niet op clanbase kan uithalen wegens niet toegestane perks.

... not as I do.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

Voor iedereen die z'n cd-wow bestelling ook mara gecanceld heeft. Bij de MM (iig in Arnhem) cost hij maar 45 euro.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Mavors schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:06:
[...]

Hmm.. vaag. dan vraag ik me af wat voor melding dat maatje van me heeft gehad. Ik merk het wel over 6 levels, dan ben ik zelf ook 55. Mijne excuses voor deze valse informatie, laten we er maar op afgaan dat 402 gelijk heeft. Naja, challenges blijven dan in ieder geval ook bestaan. Daar ben ik wel blij mee.
ik heb wel al verschillende mensen met level 55 gezien waarbij de één een andere badge had als de ander

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Phusebox schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:21:
[...]

ik heb wel al verschillende mensen met level 55 gezien waarbij de één een andere badge had als de ander
Voor Xbox (en PS3 denk ik) inderdaad wel ja :) Voor PC is er echter geen Prestige Mode. :(

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gister weer een uurtje of drie gemultiplayered en wat blijft het een gaaf spel :9

Vooral ook al die ingame achievements/challenges (niet live achievements, maar m21 expert, m4 expert e.d.) zijn echt een drive om maar te blijven spelen :)

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
Ik zie tijdens Multiplayer dat veel mensen met dikke wapens rond lopen.. een M4a1 bijv.. ik kan alleen dat ding van assault kiezen waar ik alleen met burst mee kan schieten.
Ook verdien ik soms attachments voor mn wapens... maar geen idee hoe ik ze moet toevoegen.
Heb er verder nog weinig mee gekloot maar mischien kan iemand me het vertellen.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

eldeegee schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:49:
Ik zie tijdens Multiplayer dat veel mensen met dikke wapens rond lopen.. een M4a1 bijv.. ik kan alleen dat ding van assault kiezen waar ik alleen met burst mee kan schieten.
Ook verdien ik soms attachments voor mn wapens... maar geen idee hoe ik ze moet toevoegen.
Heb er verder nog weinig mee gekloot maar mischien kan iemand me het vertellen.
Create a class.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• HaterFrame
  • Laatst online: 23:32

HaterFrame

Well... Poo came out!

De M16 met het rode dotje is zo ontzettend fijn, alleen met close combat is ie wat minder. Daarmee is de M4 weer een stukkie beter.

I am the great Cornholio!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

scorpie

Supra Addict

Ik speel op de PS3, maar ik heb geen idee hoe en of je de M16 ook van burst naar automatic kan zetten. Zo vervelend om steeds bursts van 3 kogels te schieten...

Die M4A1 vind ik nog altijd het tofste wapen tot nu toe (ben nu lvl 25).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Beste mensen,
Ik heb sinds gisteren ook COD 4, geweldig spel. Alleen het vergt wel veel van mijn pctje.
Ik krijg het niet goed vloeiend en een beetje mooi. Ik heb een AMD x2 3800+, 7800GT en 3 Gig RAM. Dit alles draait op home premium x64. Ik zou graag willen weten welke settings ik het beste kan hanteren en misschien wat ik het beste kan 'upgraden'. Misschien zijn er ook nog wel wat tweaks of iets wat daarop lijkt want het spel happert nu redelijk erg.

Als ik optimalizeer settings (oid) klik dan gaat het naar de default met zelfs resolutie 800x600, ik ga ervanuit dat mijn pc meer aankan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 11:24 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:07
Als ik de verhalen van resolutie instellen weer lees ben ik extra blij met mijn 360. Ok geen toetsenbord ondersteuning, maar na 2 jaar vind ik het erg lekker om gewoon met een controller te gamen en de game in z'n full te kunnen spelen. Echt een superspel dit! Hier red ik het wel mee tot Frontlines en BF: Bad Company.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:21:
Als ik optimalizeer settings (oid) klik dan gaat het naar de default met zelfs resolutie 800x600, ik ga ervanuit dat mijn pc meer aankan.
Dat doet hij bij mij ook, en bij mij draait het ook redelijk goed (ongeveer 40 FPS) op 1280x1024 :) Dus ik zou niet teveel afgaan op die 'optimalisatie' hoor.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

quote: FourZeroTwo
Hey Everyone --

Please find below information on a small patch for the PC version of Call of Duty 4: Modern Warfare. We plan to be bringing you many further updates in the future that consistently address and update the game. Thanks for all your feedback and support!

Download Location:
http://www.infinityward.com/modernwarfare/patch/

Call of Duty 4: Modern Warfare™ 1.1 Patch

DESCRIPTION:

This is the release of the v1.1 Call of Duty 4: Modern Warfare™ patch by Infinity Ward.

This patch addresses the issue of Rank / Stat resets reported by users moving from a Modded / Un-ranked server to a non Modded / Ranked Server. This update is not intended to revert back any previously lost rank, but to prevent the issue from happening in the future.

INSTALLATION:

* Download the file below
* Unzip all files into your main Call of Duty 4: Modern Warfare™ folder, default is C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare, overwriting as necessary

File name: CoD4_MW_patch1.1.zip
File size: 1.51 MB

NOTE:

An automatic installer for this patch is coming soon.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:24

Dark Angel

Corvette LS Power

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:21:
Beste mensen,
Ik heb sinds gisteren ook COD 4, geweldig spel. Alleen het vergt wel veel van mijn pctje.
Ik krijg het niet goed vloeiend en een beetje mooi. Ik heb een AMD x2 3800+, 7800GT en 3 Gig RAM. Dit alles draait op home premium x64. Ik zou graag willen weten welke settings ik het beste kan hanteren en misschien wat ik het beste kan 'upgraden'. Misschien zijn er ook nog wel wat tweaks of iets wat daarop lijkt want het spel happert nu redelijk erg.

Ik heb bijna de zelfde pc alleen dan een 4400+ en 7800GT in SLI ik speel de singel player op 1280x1024 met bijna alles aan behalve AA dan haal ik tussen de 20 en 40pfs in het sniper lvl is minder als 20. Maar voor Multi speel ik 1280x1024 alles uit en dan heb je toch bijna altijd 40 fps tot 90. alleen textures staan op hoog. Als ik de rest aanzet loopt het direct heel veel slechter.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Metalbuster schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:38:

dat is nog een makkelijk stuk vergeleken met sommige stukjes op veteran...

je moet geluk hebben :
spoiler:
wat ik deed was eerst die gastjes rechts afknallen (als je met je rug naar dat gat staat) terwijl ik achter de tracktor stond. Dan zodra die heli er is zoveel mogelijk mannetjes van hun touw afknallen. En daarna alles wat wel geland is neermaaien. Die ventjes daar zijn nl degene die mij altijd overhoop schoten, dus als er veel dood zijn is de kans kleiner dat je eraan gaat. Heeft mij ook 30 minuten gekost voordat ik eindelijk in dat gat zat. Als je nl sprint kan je er overheen schieten.. ook handig

blup

• peakaboo
  • Niet online
Phydomir schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:12:
Voor iedereen die z'n cd-wow bestelling ook mara gecanceld heeft. Bij de MM (iig in Arnhem) cost hij maar 45 euro.
Thanks voor de tip! Daar ga ik em dan halen :D

Verwijderd

Dark Angel schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:58:
[...]

Ik heb bijna de zelfde pc alleen dan een 4400+ en 7800GT in SLI ik speel de singel player op 1280x1024 met bijna alles aan behalve AA dan haal ik tussen de 20 en 40pfs in het sniper lvl is minder als 20. Maar voor Multi speel ik 1280x1024 alles uit en dan heb je toch bijna altijd 40 fps tot 90. alleen textures staan op hoog. Als ik de rest aanzet loopt het direct heel veel slechter.
Jeetje wat heb ik dan een belachelijk goede pc nodig? Echt niet leuk gewoon.

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Wow, geniaal rondje TDM gisteravond. 87 kills, 7 deaths en een total exp earned van 2231! zonder de challenge die ik gehaald heb (was nog eens 250 extra). de truuk? M4 met red dot (en blauwe camo, echt gaaf!) en een maatje die af en toe eens een uav haalt. kan ik mooi mn airstrike plannen en daarna de heli erdoorheen gooien. overgrote deel van de kills was uiteraard met de M4, zo jammer als je door je kogels heen bent en ieder wapen dat je oppakt nog maar een paar kogels heeft. was op een gegeven moment verplicht aan het doodgooien met nades (special en frag) en m'n mes.

Over de performance, haal eens wat cod2 configs erbij. bestaat nog een goeie site voor een goeie tweakguide (kan hier op mn stage niet kijken wat ie ook alweer was), heb ik ook nog wat commands vandaan gehaald om alles lekkerder te laten lopen. (verbaast me eigenlijk dat er tussen cod2 en cod4 zoveel overeenkomsten zitten)

[ Voor 3% gewijzigd door Mavors op 15-11-2007 15:09 ]

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Waar hebben jullie de pc versie voor een redelijke prijs gekocht?
Ik keek vandaag bij de Mediamarkt in Zwolle, maar hij was uitverkocht :/

Verwijderd

Mavors schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:08:
Wow, geniaal rondje TDM gisteravond. 87 kills, 7 deaths en een total exp earned van 2231! zonder de challenge die ik gehaald heb (was nog eens 250 extra)
Hoe kan dat? Normaal krijg je voor een kill in TDM maar 10 punten, dus da's 870. Oke, en veel assists, en een ruime bonus van ~400 punten (hoger dan 300 heb ik eigenlijk ook nog nooit gehaald), maar dan blijft er nog heel veel over. Beetje vreemd. ;/ Lijkt me ook sterk dat je in de ene server 10 punten krijgt voor een kill en in de andere meer of minder, dan klopt het hele ranking system niet meer.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat ik me eigenlijk afvraag: Gedropte guns door tegenstanders e.d., bevatten die nog de eventuele scope e.d. die er op zaten tijdens het leven van de tegenstander?

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:58:
Wat ik me eigenlijk afvraag: Gedropte guns door tegenstanders e.d., bevatten die nog de eventuele scope e.d. die er op zaten tijdens het leven van de tegenstander?
ja

• Mavors
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:55:
[...]
Hoe kan dat? Normaal krijg je voor een kill in TDM maar 10 punten, dus da's 870. Oke, en veel assists, en een ruime bonus van ~400 punten (hoger dan 300 heb ik eigenlijk ook nog nooit gehaald), maar dan blijft er nog heel veel over. Beetje vreemd. ;/ Lijkt me ook sterk dat je in de ene server 10 punten krijgt voor een kill en in de andere meer of minder, dan klopt het hele ranking system niet meer.
Oh sorry HQ :S werken en typen tegelijk gaat toch niet helemaal samen! hoge exp voor de captures van de HQ en m'n kills. en volgens mij assists van in ieder geval boven de 150 (nog maar 15 punten) verrekt hoge bonus, iets van 7honderdnogwat

• Mavors
Jazeker, zelfs de camo zit er nog op!

Verwijderd

Ja.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Even een vraagje he... gebruiken jullie nou de camouflage als trucage? Of is het alleen opleuking van je gun?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:19:
Even een vraagje he... gebruiken jullie nou de camouflage als trucage? Of is het alleen opleuking van je gun?
Alsof dat echt werkt.
Iedereen is makkelijk zat te spotten.

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:48:
[...]

Alsof dat echt werkt.
Iedereen is makkelijk zat te spotten.
Als je als sniper compleet stil ligt in het gras, heb ik toch vaak dat er enemy's rond me staan of lang me lopen en me toch echt niet zien :)

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:19:
wat houden die digital camouflages in? zoals in de predator film? en crysis een beetje?

Verwijderd

Even een vraagje wat zou ik moeten kopen om vloeiend COD4 op high te kunnen spelen?

Specificaties:
Asus A8N-SLI
Dual Core AMD Sthlon 64 x2, 2000MHz 3800+
Nvidia MSI 7800GT
3071mb RAM
700gig HDD (S-ATA)

Wat kan ik het beste upgraden?

• Metalbuster
Met een 8800GT moeten er geen problemen zijn, ik heb een soortgelijke setting zelf nog iets slechter maar dan met een 8800GTS en speel op ook op high.

Hier nog een leuke shot van mij:
http://img98.imageshack.us/img98/7005/lolxr5.jpg
Hij vloog zo van het dak af op die paal nadat ik hem dood geschoten had.

[ Voor 53% gewijzigd door Metalbuster op 15-11-2007 17:23 ]

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Metalbuster de 1e werkt niet
laat ook maar, je hebt het al veranderd

[ Voor 50% gewijzigd door Surgue op 15-11-2007 17:23 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Metalbuster schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:19:
Met een 8800GT moeten er geen problemen zijn, ik heb een soortgelijke setting zelf nog iets slechter maar dan met een 8800GTS en speel op ook op high.

Hier nog een leuke shot van mij:
http://img98.imageshack.us/img98/7005/lolxr5.jpg
Hij vloog zo van het dak af op die paal nadat ik hem dood geschoten had.
Hahahhaha, je deed me toch even gniffelen. Kom ook wel eens zulke dingen tegen, maar altijd net te laat voor een screenie ;)

• Bobnofski
  • Niet online
Weet iemand met welke console commands je die irritante text pop-ups kunt uitzetten? Dus zoals in het screenshot hierboven met "Hold Shift to steady". Met cg_cursorHints 0 haal je alleen de messages weg als je over een wapen loopt maar da's dan ook alles.

Enne, is er al ergens een lijstje met de locatie van alle laptops? Heb het spel gisteren uitgespeeld maar heb er pas 16 van de 30 gevonden :?

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:01

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:03:
Even een vraagje wat zou ik moeten kopen om vloeiend COD4 op high te kunnen spelen?

Specificaties:
Asus A8N-SLI
Dual Core AMD Sthlon 64 x2, 2000MHz 3800+
Nvidia MSI 7800GT
3071mb RAM
700gig HDD (S-ATA)

Wat kan ik het beste upgraden?
Je videokaart.

Verwijderd

Ik heb hem uitgespeeld. Van mij mogen ze een uitbreidings pakketje maken met nieuw missie's en andere wapens. Top game. Ik verkies cod4 boven crysis !!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:16
Dat sniper level lukt me dus totaal niet.
spoiler:
Ik lig op zo'n perfecte plek in het gras verborgen. De mannetjes lopen meters voor me langs. En toch zien ze ons. Krijg bijna het idee dat het aan die andere captain ligt.

En ik moet eerlijk zeggen. Nu heb ik bijna geen zin meer in het spel als je een level waarin je niks hoeft te doen niet doorkomt.

Verwijderd

Verder niets? Is het niet handig ook een nieuwe processor te kopen of is dat niet nodig? (A)
En aan welke videokaart zou ik moeten denken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:20:
[...]

Verder niets? Is het niet handig ook een nieuwe processor te kopen of is dat niet nodig? (A)
Nee, verder is het niet nodig om iets te upgraden. Voor een videokaart kun je denken aan 8800GTS, HD2900XT, of als je iets goedkoper uit wilt zijn de 8600GT(S) of eventueel nog de HD2600. Er zijn ook net 2 nieuwe videokaarten van ATi uit, volgens mij de 3750 en de 3870, maar daar weet ik verder (nog) niets van, dus ook niet hoe ze presteren ed.
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:35:
[...]

Weet iemand hoe die match bonus in elkaar zit? Je weet wel, die punten die je aan het einde van een wedstrijd krijgt. Waar is dat afhankelijk van? Van hoeveel killstreaks je maakt enzo? Vind het maar vaag, de ene keer krijg ik daar 300 xp voor en een volgende map maar 80.
Iemand?

• Bobnofski
  • Niet online
Ascathon schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:19:
Dat sniper level lukt me dus totaal niet.
spoiler:
Ik lig op zo'n perfecte plek in het gras verborgen. De mannetjes lopen meters voor me langs. En toch zien ze ons. Krijg bijna het idee dat het aan die andere captain ligt.
spoiler:
In plaats van in het gras te blijven liggen kun je gewoon terugrennen naar het kerkhof en op je gemak wachten tot ze voorbij zijn ;)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Grmbl, waarom kan ik SLI nou niet aankrijgen in dit spel?

Heb in de profielen van Nvidea de 2 bijbehorende .exe's ingesteld op alternate frame rendering 2, de instelling die iedereen aanbeveelt.

Haal een magere 20fps @1680-1050, maar ook als ik SLI compleet uitschakel is de FPS excact gelijk.

Terwijl ik in 3dMark bijvoorbeeld wel weer flink winst heb hem de SLI instelling.

Ook heb ik ergens gelezen dat je dmv 'nHancer' het in kan stellen, als SLI aanstaat kan je dan een 'groen' balkje krijgen die laat zien of je SLI wel werkt in een bepaald spel, die balk is bijna helemaal groen met AF2, maar nog geen frame per seconde meer.

In het spel heb ik 'dual videocards' aanstaan, ook dit helpt niets..

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Nee, verder is het niet nodig om iets te upgraden.
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens.

Bij een high-end kaart zal je CPU wel dik de bottleneck worden. Bij een kaart zoals de 8800GTX of HD2900XT is het al helemaal erg.

Als ik mijn Q6600 overklok naar 3.1GHz ipv 2.4GHz gaat de FPS in CS:S omhoog van 120 naar 180 . En die 2.4GHz van mijn CPU doet veel meer dan zijn 2GHz.

[ Voor 25% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2007 18:40 ]

• Ascathon
Bobnofski schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:32:
[...]

spoiler:
In plaats van in het gras te blijven liggen kun je gewoon terugrennen naar het kerkhof en op je gemak wachten tot ze voorbij zijn ;)
spoiler:
En het klopt dat die andere gast midden in het veld ligt. Die zouden ze makkelijk moeten zien. Of zal dat per speler/level start anders zijn?

• Metalbuster
[...]

Als je socket AM2 hebt kan een upgrade naar een AMD 6000+ niet kwaad deze is al voor zo'n €130, te krijgen, bovendien perst deze ook meer uit je graka. Verder lijkt mij een 8800GT op het moment de beste keus, met een 2600XT of een 8600GTS ga je COD4 ook niet lekker op high spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Metalbuster op 15-11-2007 18:37 ]

• PilatuS
  • Niet online
Ascathon schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:37:
[...]

spoiler:
En het klopt dat die andere gast midden in het veld ligt. Die zouden ze makkelijk moeten zien. Of zal dat per speler/level start anders zijn?
spoiler:
Ik ben er vrij zeker van dat ie altijd op de zelfde plek ligt. Elke beweging van hem is gescript.

Ik heb dat stuk ook een aantal keer over moeten doen. Het helpt volgens mij wel om op een plek te liggen waar meer gras en zo is dan waar het kaal is. Je mag trouwens best langzaam bewegen om de vijanden te ontwijken zonder dat je gezien wordt.

• Bobnofski
  • Niet online
Ascathon schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:37:
[...]
spoiler:
spoiler:
Nah, da's gewoon scripted en volgens mij altijd hetzelfde ongeacht of je op easy of veteran speelt. Als je wacht op het kerkhof lopen ze je maatje gewoon voorbij. En erg makkelijk zie je die trouwens niet want je moet echt heel dichtbij zijn en dan zie je hem toch pas als hij opstaat. Ziet er best cool uit trouwens.
En je kunt ook in de kerktoren gaan zitten, maakt verder niks uit. Als je toch in het gras wilt blijven liggen heb je volgens mij nog de meeste kans als je dicht bij die witte buizen blijft.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

PilatuS schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:35:
[...]

[...]

Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens.

Bij een high-end kaart zal je CPU wel dik de bottleneck worden. Bij een kaart zoals de 8800GTX of HD2900XT is het al helemaal erg.

Als ik mijn Q6600 overklok naar 3.1GHz ipv 2.4GHz gaat de FPS in CS:S omhoog van 120 naar 180 . En die 2.4GHz van mijn CPU doet veel meer dan zijn 2GHz.
Maar CS:S is dan ook een héél erg CPU-intensief spel.

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:35:
Grmbl, waarom kan ik SLI nou niet aankrijgen in dit spel?

Heb in de profielen van Nvidea de 2 bijbehorende .exe's ingesteld op alternate frame rendering 2, de instelling die iedereen aanbeveelt.

Haal een magere 20fps @1680-1050, maar ook als ik SLI compleet uitschakel is de FPS excact gelijk.

Terwijl ik in 3dMark bijvoorbeeld wel weer flink winst heb hem de SLI instelling.

Ook heb ik ergens gelezen dat je dmv 'nHancer' het in kan stellen, als SLI aanstaat kan je dan een 'groen' balkje krijgen die laat zien of je SLI wel werkt in een bepaald spel, die balk is bijna helemaal groen met AF2, maar nog geen frame per seconde meer.

In het spel heb ik 'dual videocards' aanstaan, ook dit helpt niets..
het balkje wil dus zeggen, boven 1 kaart onder de andere kaart, en het balkje begint dus vanuit het midden , als alle bij de kanten groen zijn, dan zijn allenbei je kaarten in gebruik, teminste bij mij

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 18:47 ]

• PilatuS
  • Niet online
MensionXL schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:45:
[...]

Maar CS:S is dan ook een héél erg CPU-intensief spel.
Ja dat is waar. Maar dan nog zal een X2 3800+ CPU ook een dikke bottleneck zijn met andere spellen.

Hij zal van een 7800GT naar een 8800GT best vooruit gaan maar ik denk niet heel erg veel met die CPU.

• ZpAz
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:46:
[...]

het balkje wil dus zeggen, boven 1 kaart onder de andere kaart, en het balkje begint dus vanuit het midden , als alle bij de kanten groen zijn, dan zijn allenbei je kaarten in gebruik, teminste bij mij
Idd dat heb ik hier dan ook, maar met 1 kaart haal ik excact even veel FPS als met SLI aan met 2 kaarten.

Windows XP 64 bit trouwens.

Werkt SLI in dit spel bij jou wel? Zou je dan kunnen vertellen wat je allemaal hebt ingesteld? En waar? :)

[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 15-11-2007 18:49 ]

Verwijderd

spoiler:
Gewoon bij die buizen liggen dan komt het ook goed;).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 19:02 ]

Verwijderd

Wow ik heb vandaag een xbox 360 met CoD4 gekocht, en ik mocht zeggen dat het me niet tegenvalt!
Vooral multiplayer is echt super :D Doet iemand mee potje gamen? Me gamertag is 'overmaze'
Ik ga verder online :+

• -Tim-
  • Laatst online: 05:26

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik krijg op willekeurige tijdstippen dat mijn scherm freezed, daarna een aantal seconden zwart wordt en vervolgens weer aanspringt waarna ik na een paar seconden connection problems weer kan spelen. :/ Tijdens de freeze staat alleen het beeld stil, Teamspeak blijft nog gewoon werken, alt + tab o.i.d. werkt daarentegen niet.
Ook heb ik (ook op willekeurige tijdstippen) dat er een soort raster van blokjes op m'n scherm getoverd wordt. Dit is verder niet zo hinderlijk aangezien m'n beeld er dus nog enigzins is, maar natuurlijk uiterst vervelend als ik online speel.
Afbeeldingslocatie: http://vantim.net/shot0000.jpg

Zijn dit driver problemen? Artifacts? CoD4 bug? Ik kan er niet veel informatie over vinden op internet in ieder geval.
M'n PC is overigens niet overgeklokt en alle temps zijn in orde.

• Ascathon
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:01:
spoiler:
Gewoon bij die buizen liggen dan komt het ook goed;).
Deed ik eerst ook maarja, de andere manier is gelukt.
spoiler:
Nu op de vlucht
Bobnofski bedankt voor de tip.

Verwijderd

spoiler:
Met die sniper die man uitschakelen is geweldig alleen daarna moet je dus vluchten en dan wordt het lastig. 15 tegen 2 bij die auto's terwijl je ook snel weg moet daar.

Ik zit te denken: is het niet beter 2x 8800GT i.p.v. 1x 8800GTS te nemen in prijs kwaliteitsverhouding?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 20:13 ]

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Best raar, hoor veel mensen klagen over de specificaties en dat zijn call of duty 4 toch niet zo denderend goed kunnen spelen... en dat terwijl ik op 1280*1024 Extra High 4X AA + AF nog vrijwel goed kan spelen met ~20fps ;) Check specs below! :) :D

• -Tim-

-Tim-

b00ster schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:57:
Best raar, hoor veel mensen klagen over de specificaties en dat zijn call of duty 4 toch niet zo denderend goed kunnen spelen... en dat terwijl ik op 1280*1024 Extra High 4X AA + AF nog vrijwel goed kan spelen met ~20fps ;) Check specs below! :) :D
20 fps wordt door de meesten wel beschouwd als slecht hoor ;)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:47

Pinjataaa

Hit me!

b00ster schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:57:
Met 20 FPS kan ik niet spelen hoor.. 60+ moet het zijn

• ZpAz
Idd, @ 20 fps loopt het alles behalfe lekker... zo rond de 40 en hoger is wel netjes :) Zolang je dan maar geen framedrops krijgt.

Mja, kmoet eerst SLI nog aan de praat zien te krijgen.. :/

Verwijderd

Boven de 24 kan het menselijke oog niet waarnemen dus mensen die zeggen dat je pas bij fps 60 kan spelen is onzin. FPS staat voor de frames per second (beeldjes per seconde). Ik denk dat de mensen in de war zijn met de ping.

• -Tim-

-Tim-

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:14:
Boven de 24 kan het menselijke oog niet waarnemen dus mensen die zeggen dat je pas bij fps 60 kan spelen is onzin. FPS staat voor de frames per second (beeldjes per seconde). Ik denk dat de mensen in de war zijn met de ping.
Volgens mij ben jij juist in de war met wanneer we opeenvolgende beeldjes als een bewegend beeld zien o.i.d. 24fps is gewoon onspeelbaar, neem dat maar aan.

Verwijderd

Niet iedereen neemt ook genoegen met 20 fps. (zou ik zelf niet kunnen O-) )
Hoe staat het op dit moment met CoD4 qua skill? echt een scheiding tussen high en low, of is het toch meer als cod2?

• TheZeroorez
  • Niet online
Klopt, verschil is wel dat het ook een beetje gaat haperen als je daaronder komt. Op 30 is het goed te doen.

Ik heb het net uitgespeeld, het eind was wat raar moet ik zeggen, had dat wel iets langer verwacht. 't is een leuk spelletje en draait ook op een 7900GT nog aardig goed (alles high en 2x AA op 1280*1024).

Wat me wel opvalt is hoe gedetailleerd alles buiten is met bomen en gras enzo, m'n fps binnen zijn dan ook altijd met gemakt 60, terwijl dat buiten zo'n 35 is :P
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:24:
Niet iedereen neemt ook genoegen met 20 fps. (zou ik zelf niet kunnen O-) )
Hoe staat het op dit moment met CoD4 qua skill? echt een scheiding tussen high en low, of is het toch meer als cod2?
Ik heb 'm op medium gespeeld, en dat is goed te doen zonder ál te strategisch te spelen. Ik heb daarna ff een paar missies op low gedaan in de bonus/arcade modus, en daar kun je toch wel erg lomp Rambo'en moet ik zeggen. Tussen die twee zit dus zeker wel verschil :P

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 15-11-2007 20:25 ]

Verwijderd

Drops in de fps, Vloeibaarheid van het spelen. etc. Voor films enzo is 24fps voldoende ja, maar voor een spel als cod4 waar alles moet worden gerenderd en er soms net wat kleine drops in zitten wil je gewoon veilig zitten.

edit : is hogere fps in cod4 ook hoger/verder springen ? _/-\o_ :9~

edit2: @ the zoorez, sorry was niet helemaal duidelijk, ik doelde vooral op de online mode. (Ben zelf een (inmiddels gestopte) call of duty veteraan) Heb zelf CoD1 en CoD2 in totaal meer dan 4000 uur gespeeld, competities, cups etc. O+
dus vroeg me af of CoD4 dit ook weer bracht.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 20:30 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:25:
edit : is hogere fps in cod4 ook hoger/verder springen ? _/-\o_ :9~
Ik mag toch echt hopen dat ze die Q3-engine bug er allang uit hebben gehaald. Als CoD4 überhaupt nog op een Q3 engine draait.

• -Tim-

-Tim-

wolkje schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:41:
[...]

Ik mag toch echt hopen dat ze die Q3-engine bug er allang uit hebben gehaald. Als CoD4 überhaupt nog op een Q3 engine draait.
Dit was in CoD2 nog wel het geval iig :P En volgens mij draait CoD4 nog steeds op de basis van deze engine, aangezien op de achterkant van het boekje staat "This product contains software technology licensed from Id Software" :+

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ga jij maar eens een lekkere FPS game met 24FPS spelen :')
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:25:
Drops in de fps, Vloeibaarheid van het spelen. etc. Voor films enzo is 24fps voldoende ja, maar voor een spel als cod4 waar alles moet worden gerenderd en er soms net wat kleine drops in zitten wil je gewoon veilig zitten.
Ik zie zelfs bij 24FPS in films een soort van lag :P Je ziet zeg maar de lichamen gewoon niet zo vloeiend als IRL bewegen, een soort van tussenschokken zie ik. Nee ik drink geen koffie.
TheZeroorez schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:24:
Wat me wel opvalt is hoe gedetailleerd alles buiten is met bomen en gras enzo, m'n fps binnen zijn dan ook altijd met gemakt 60, terwijl dat buiten zo'n 35 is :P
Logisch toch :P :?

Goedkoop bellen via VoIP

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Waar ik me nog wel aan stoor bij de PS3 versie, ik weet niet in hoeverre dit ook geldt voor de 360 versie, is dat wanneer je van iemand online een invite krijgt, en die server is vol, dat je invite dan weg is. Je kunt niet iemand inviten voor een langere tijd. Je krijgt hem ook pas te zien wanneer je game afgelopen is (je verandert van ronde), of je drukt op start om een andere class te kiezen. Verder is het ook bijzonder irritant dat er niet even gekeken wordt of je daadwerkelijk de server kunt joinen. Soms krijg ik een invite, en dan krijg ik connection error, of server full, of weet ik wat.

Maar als ik gewoon m'n eigen gang ga online is het verder helemaal top :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Bertuz
  • Laatst online: 03-09 22:01
Kan je ook een M4 met sillencer en Reddot??? Red Dot richt stuk beter, alleen sillencer schiet zo heerlijk rustig. Al die gasten kijken toch linksboven waar de rooie stipjes staan.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee dat kan niet, 1 accesoire tegelijk, of red dot, of silencer, of scope

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:35:
[...]

[...]

Ja die ranks vind ik ook erg leuk dit zet me er toe toch te gaan pubben maar vergis je niet het gaat zo ongelooflijk snel dat je de 55 in notime bereikt en aangezien er geen PM in zit kun je dan alleen nog de resterende challenges completen en daarna nieuwe profile aanmaken (mits je overnieuw wilt beginnen uiteraard).
Ik heb rank 54 gister bereikt en in totaal iets meer dan 20 uur gespeeld
20 uur noem ik niet veel. Heb in BF2 alleen al meer dan 200 euro chopper. :>

Verwijderd

Waaaaaaaaa, speel ik een van m'n beste rondes tot nu toe, gaat Vista opeens automatisch de pc rebooten om updates te installeren! |:( 8)7 }:O Gelukkig kon ik daarna toch weer meteen inloggen op dezelfde server en heb ik weer veel lol gehad. Alhoewel ik moeite heb boven de middenmoot uit te komen...

• dbzfan
  • Laatst online: 22:03

dbzfan

Nee.

Heb het spel net uitgespeelt! Wat een intens einde, heerlijk!

Wel beetje kort..

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
dbzfan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:56:
Heb het spel net uitgespeelt! Wat een intens einde, heerlijk!

Wel beetje kort..
Welke van de twee eindes, voor of na de credits? :P

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dat bonusleveltje aan het einde.... damn die 1:40 op hardened, is toch niet te doen ?!?
Ik heb dat leveltje dan ook maar uitgespeeld op eentje lager, dan heb je iets van 2 minuut nog iets...

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ZpAz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:10:
Idd, @ 20 fps loopt het alles behalfe lekker... zo rond de 40 en hoger is wel netjes :) Zolang je dan maar geen framedrops krijgt.

Mja, kmoet eerst SLI nog aan de praat zien te krijgen.. :/
Ik vind het al ruk als die op de 39 komt hier :P

ik zit gemiddeld zo rond de 80 - 90 hier :)
draait prima >:)

Audi S3

• TheZeroorez
  • Niet online
Het verschil is gewoon enorm, ipv 'best veel'. Dat geeft dus ook aan, wat ik ermee wilde zeggen, dat het gras en de bomen best gedetailleerd zijn, en er weinig gebruik gemaakt wordt van textures ed hiervoor.

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:35:Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens.

Ah je hebt gelijk; ik had eroverheen gelezen dat zijn processor een 3800+ is. Ik dacht aan een 6000+ of iets dergelijks...foutje. :) Hij zal inderdaad ook zijn processor moeten upgraden om te zorgen dat dat niet een grote bottleneck is als hij er een high-end videokaart in zet.

Had net toch een lekker potje SD;
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jjmrboot/shit/cod4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jjmrboot/shit/cod4_2.jpg
Het was wel campen @ spawn...maar ach, voor een keertje. :+ Die map op dat schip vind ik toch een van de slechtste.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:10
Aap schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:13:
Heeft er iemand al een Collecters Iditie? Ik heb de mijnes gisteren binnen gekregen(play.com) Jorn, de jouwe is vandaag gegaan, dus zal morgen wel aankomen :) maar ik vind het beetje tegenvallen. (de game niet, maar wat er bij zit).

Het doosje is net zo groot als 2dvd doosjes op elkaar. Er zit een normaal dvd doosje in, een losse pooster en binnen het dvd doosje, zit zo'n dun kartonnen hoesje waar het bonus materiaal op staat.

:/

Ik had er wel iets meer van verwacht... ik heb mischien al 5 verschillende collecters iditie's van games... maar deze is kwa materiaal/spullen echt de minste! (en die van WoW duidelijk de beste!).

Misschien was het al voorbij gekomen in het topic, maar heb even weinig tijd om alles weer door te lezen :)
Qua extra's die er bij zitten vind ik het ook niet super-uitgebreid, ik had bijv. die guide liever op papier er bij gehad dan als digitale download in .pdf . Poster is wel mooi, heb hem al opgehangen.

Maar waar ik het voor deed: de bonus disc DVD, is dus zeker de moeite waard om te bekijken. Sterker nog: kijk vóórdat je CoD4 gaat spelen eens die documentaire van de SAS van 3 uur (geschiedenis tot moderne tijd)! Het zorgt voor véél meer inleving in de game! Reden om het spel voor een 2e keer single player uit te gaan spelen :)

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:41
Tipje voor spelers die snel veel XP willen halen: TDM met Shipment. In een potje van 15-20 min. haal je tegen de 3000 punten. Is geen klap aan, alleen maar nades gooien (en ontvangen). Maar af en toe heb je het geluk dat je tot een airstrike komt. Als je die een beetje goed plaatst moord je in één klap zo'n beetje alle tegenstanders uit.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Bah ik zit vast in de SP :X

Ik ben in dat ''stealth'' level,
spoiler:
en ik ben al zover dat die kerel die met je mee is niet meer kan lopen, nou zit je bij dat reuzenrad en hij zit daar op zijn gat een beetje te sniperen. goed, 1e ronde gehaald, nu de 2e, komen die fucking helie's die 4 man droppen en daarna komt er een hele zut bij het hekje vandaan... :s

Iemand een idee hoe ik het nou kan halen? het lukt me echt niet.. ik snipe die 1e helie altijd alle ventjes dood, 2e gaat ook nog maar de 3e en 4e lukt je nooit, ja misschien de laatste 2 die er uit 1 helie komen.. :s

ik snap er geen drol meer van... :'(

Audi S3

• -Tim-

-Tim-

Afbeeldingslocatie: http://vantim.net/shot0001.jpg

Ik na een 15 kill streak onder andere :+

/patsmodus

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:01

FlashBang

Hoi.

scorpie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:00:
Dat bonusleveltje aan het einde.... damn die 1:40 op hardened, is toch niet te doen ?!?
Ik heb dat leveltje dan ook maar uitgespeeld op eentje lager, dan heb je iets van 2 minuut nog iets...
Heh, ik had em gewoon in de stand die ik de hele game al had, Veteran ;)

Ik moest wel 4x opnieuw beginnen, maar het lukte :)

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
FlashBang schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:29:
[...]

Heh, ik had em gewoon in de stand die ik de hele game al had, Veteran ;)

Ik moest wel 4x opnieuw beginnen, maar het lukte :)
spoiler:
Idd, is zeker te doen. Ik deed langer over 't einde van de snipermissie. De eerste 5sec win je al door niet te wachten tot de terrorist van de wc komt. Verder natuurlijk overdadig de shift gebruiken en optijd herladen.

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 22:09
Act 1 klaar op Vetereran en bij Safehouse in Act 2 kom ik al uren niet verder dan 3e huisje. Helikopter helpt ook niet echt... Iemand tips ?

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
MexxT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:58:
Bah ik zit vast in de SP :X

Ik ben in dat ''stealth'' level,
spoiler:
en ik ben al zover dat die kerel die met je mee is niet meer kan lopen, nou zit je bij dat reuzenrad en hij zit daar op zijn gat een beetje te sniperen. goed, 1e ronde gehaald, nu de 2e, komen die fucking helie's die 4 man droppen en daarna komt er een hele zut bij het hekje vandaan... :s

Iemand een idee hoe ik het nou kan halen? het lukt me echt niet.. ik snipe die 1e helie altijd alle ventjes dood, 2e gaat ook nog maar de 3e en 4e lukt je nooit, ja misschien de laatste 2 die er uit 1 helie komen.. :s

ik snap er geen drol meer van... :'(
spoiler:
Ik ben in het begin gaan snipen van verschillende plekken. Gewoon zoveel mogelijk neer knallen om ervoor te zorgen dat het later niet te moeilijk word. Als ze dan dichtbij beginnen te komen ben ik achter de botauto's gaan zitten. om de een of andere reden komen ze dan bijna allemaal om vloer heen, en niet erover, met als gevolg dat je lekker om een hoekje kan gaan zitten wachten en ze 1
voor 1 om zeep helpen.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
De oplossing van Timlog was ook mijn oplossing! :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:32:
[...]

Op die framerate gaat alles moeilijk ;)
Een fps van 39 is anders heel goed speelbaar.
Heb overigens de SP uitgespeeld en ben begonnen aan de MP. Toch wel heel erg vet online, ik had helemaal niet het idee dat ik echt opnieuw moest beginnen met het oefenen en had het al snel door hoe het online moest. Komt denk ik doordat ik de feeling wel heel veel op COD2 vindt lijken.

Als je de map profiles back-upped en plakt op een andere pc heb je dan gewoon dezelfde rank?

[ Voor 8% gewijzigd door Metalbuster op 16-11-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Vette game dit zeg! Bij mij draait ie redelijk. Had ik niet verwacht! :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Clush

Do as I say...

Kunnen we dit nou voor eens en altijd uit de weg ruimen? Dat je hersenen in staat zijn om met 24 fps een vloeiend beeld te genereren is inderdaad zo, dus als je een film aan het kijken zou zijn zit je dan goed. Échter! Je speelt niet met je ogen, je speelt met je muis (en in mindere mate ook met je toetsenbord). Als jouw pc dus slechts 24 fps tevoorschijn kan toveren wordt de positie van je crosshair ook slechts 24 keer per seconde geüpdatet. En probeer dan maar eens snel een accuraat te mikken. Dat sommige mensen dit kunnen wil ik niet ontkennen, maar als die mensen nou eens met 125 fps aan de slag gaan zullen ook zij toegeven dat "het lekkerder speelt", puur omdat je veel directer controle hebt over je acties.

Kan het nog sterker vertellen: mijn LCD kan maximaal 60 Hz ( = 60 fps monitor output) aan, en zelfs daarmee speel ik echt merkbaar beter op 125 fps dan 60. Het gaat dus echt niet alleen om wat je met je ogen ziet, maar veel meer om wat er ondertussen met je pc gebeurt.

Daarbij is het zo dat als je pc met moeite 30 fps haalt je je pc gewoon maximaal aan het stressen bent. Dan is er maar heel weinig nodig om hele zware framedrops (<10fps) te bewerkstelligen... bijvoorbeeld een grafisch hoogstandje als een rookgranaat of een explosie, of ineens een aantal geluiden tegelijk. Iedereen die met 25 fps zegt prima uit de voeten te kunnen is of een natuurtalent, of iemand die nog nooit op een respectabel niveau een krachtmeting is aangegaan. In beide gevallen weet je niet wat je mist.

... not as I do.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!