Realtec schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:13:
[...]
Wat vet
Want dat vind ik 1 van de leuke dingen.. Dat je bijvoorbeeld met 1e rang zit te spelen dat het lijkt alsof je rookie bent maar dan heb je er gewoon nog een badge bij staan wat betekend dat je al een x level 55 heb gehaald

offtopic:
Je BF2 clan heeft bijna dezelfde naam als onze CoD2/4 funclan. wel grappig, wij heten -DuW- (Dutch United Warriors)
Nah, het is inderdaad wel een hele goede manier om de multiplayer lol te verlengen. Dat maatje van mij (lvl 55) heeft de keuze gemaakt niet opnieuw te beginnen. Hij mist nu echter wel de lol van het levelen, niet dat we nu minder multiplayer spelen hoor! hij heeft het trouwens behaald in 12 uur (wat! zo kort?! Jep, allebei minimaal 3000uur CoD2 op de klok en CoD4 verschilt nou ook niet zoveel qua speelstijl

) zit nu zelf in de buurt van de lvl49, nog maar een paar rangen omhoog dus.
Ik vraag me eigenlijk wel af of je challenges ook gereset worden, of alleen de wapens. heb namelijk nog lang niet alle challenges gecomplete. zou het wel cool vinden als bijvoorbeeld de challenges omtrend de nieuwe skins voor je wapens zouden blijven. de rest mag wel weg (silencer, red dot, nade launcher etc)
Nog een gave ervaring trouwens: Gisteravond ff hardcore headquarters gespeeld op de map Bloc (Tsjernobyl, die 2 flatgebouwen). maatje en ik allebei sniper, hij Barret .50 en ik de M21. clays neergelegd (hij bij de ingang van zijn kamer en 1 bij mijn kamer en ik op de trap). Een paar super stoere kills met de sniper door de muur heen, het leaden van je target (en dan door de muur dood, dan krijg je echt een geschreeuw van cheater, niet te geloven!). Komt de enemy vervolgens van de andere kant af (HQ verplaatste, dus hun spawnpoint ook) ik liggen in de gang naar mijn kamertje met pistol. dat ding is nu sterk! 2 shots een kill, 6 man dood en hun spawnpoint wisselde weer. uiteindelijk zijn we uit onze kamers gerost door 3 M249's met deep impact. Spray 'n' Pray voor de enemy, werkte wel

Toen maar weer van voor af aan begonnen, wij weer sniper! Call of Duty 4 is echt zwaar gaaf, heb ook nog geen heimwee gekregen naar CoD2 en dat wil zeker wat zeggen
[
Voor 3% gewijzigd door
Mavors op 14-11-2007 14:30
]