[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb zojuist het spel uitgespeeld op de Xbox 360 en wat ongeloofelijk VET !!! De grapichs zijn echt heel gelikt.

Alleen zit ik nu met een probleem, zodra ik naar multiplayer ga (heb een gold abbo bij XboxLive) dan kan ik niks joine, hij blijft rechtsboven staan op: Getting match quality ... en Searching for available games.. dat blijft de hele tijd staan.???

Hebben jullie misschien een oplossing voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:42:
[...]

3000XP in 1 game? En wat is SD? search&destroy?

Dus dat kan ik dan beter spelen als Team Deathmatch?
3000 xp? o_O Hoe krijg je dat voor elkaar?

oh nouja dat slaat dus op psychoclown..verkeerde quote

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:07:
Alleen zit ik nu met een probleem, zodra ik naar multiplayer ga (heb een gold abbo bij XboxLive) dan kan ik niks joine, hij blijft rechtsboven staan op: Getting match quality ... en Searching for available games.. dat blijft de hele tijd staan.???
Weet niet wat voor internetverbinding je hebt, maar het lijkt er op dat jij niet alle poorten in je router/modem open gezet hebt voor de 360 ...

Zoek binnen "Het grote xbox 360 topic deel * " even naar de juiste poorten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:18:
[...]

Weet niet wat voor internetverbinding je hebt, maar het lijkt er op dat jij niet alle poorten in je router/modem open gezet hebt voor de 360 ...

Zoek binnen "Het grote xbox 360 topic deel * " even naar de juiste poorten ....
Dat klopt, gisteren bleef hij namelijk al hangen bij: Downloading game settings, echter heb ik nu bij mijn router aangezet: XboxLive ( dit was een speciale functie op mijn KPN router ( wireless, de Xbox is gewoon wired. )

Maar ik moet dus meer poorten open zetten?

Edit zojuist de volgende poorten op mijn router open gezet:

Protocol Poortbereik Omzetten naar ... Triggerprotocol Triggerpoort

UDP 88 - 88 88 - 88 - -

UDP 3074 - 3074 3074 - 3074 - -

TCP 3074 - 3074 3074 - 3074 - -

Alleen heb ik bij Triggerportocol en Triggerpoort niks ingevult omdat ik dit niet weet, kan iemand mij hiermee helpen? Hij blijft op dit moment nog steeds zeggen: Searching for match etc..

Grrr wordt er gek van, btw RainbowSix Las Vegas werkt wel !!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Got, fijn weer hoor zo'n gemixed xbox/PC topic... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 13-11-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om screenshots te maken van cod4 op de xbox360??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:12
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:49:
Is het mogelijk om screenshots te maken van cod4 op de xbox360??
Uh jah, met een fototoestel :+

Maar serieus, zover ik weet niet. Vind het ook jammer !

Straks verder gaan met spelen, bijna klaar met Act 1 op Veteran en tot nu toe vind ik TV studio moeilijk (30 min overgedaan).

[ Voor 19% gewijzigd door Armo op 13-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Darth Malak schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:25:
Got, fijn weer hoor zo'n gemixed xbox/PC topic... 8)7
Je vergeet PS3 (en DS).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Het lijkt erop dat InfinityWard de Masterserver heeft gefixt.
Ik kan al de hele dag binnen 1 tel een server joinen (zonder dat irritante wachten en server time out). Hopelijk blijft dit zo! :)

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is beetje goede hoster voor dedicated server? Ik heb naar i3d zitten kijken maar die is wel erg prijzig in vergelijking met sommigen anderen. Is die meerprijs het waard aan stabiliteit, lage ping en service of boeit het niet en kan je net zo goed voor flink wat knaken minder ergens anders eentje nemen? Ik heb zelf geen ervaring met game hosters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:12:
Wat is beetje goede hoster voor dedicated server? Ik heb naar i3d zitten kijken maar die is wel erg prijzig in vergelijking met sommigen anderen. Is die meerprijs het waard aan stabiliteit, lage ping en service of boeit het niet en kan je net zo goed voor flink wat knaken minder ergens anders eentje nemen? Ik heb zelf geen ervaring met game hosters...
I3D is idd prijzig maar je hebt daar wel waar voor je geld, het is niet voor niets een van de grootste van europe en ze gebruiken zeer goede hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb niet zoveel tijd om te spelen, tot nu toe vnl MP. Maar bij SP ben ik net aan het Sniper level begonnen. Hoe ver in de game ben ik dan ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:10
Welke beta drivers dan?

Ik heb het spel sinds gister en ik word er niet goed van. Ik kan mijn probleem maar niet oplossen.

Het spel blijft na iets van 10-15sec in game hangen, zowel beeld als geluid. Nu dacht ik dat mijn passief gekoelde 8600GT te warm werd, dus heb ik een 120mm fan op gezet.

Het vreemde nu is dat ik CoD4, SP gewoon kan spelen zonder dat ie crasht, maar zodra ik MP probeer te spelen hangt het spel na 10 a 15 sec, waarbij dus het beeld en geluid hangt. HEEL soms kan ik nog door atl-tab/alt-f4 etc nog terug komen in windows xp, maar meestal moet ik gewoon gewoon mijn resetknop op mn kast smashes om te WEER te booten.

Iemand anders hetzelfde probleem? Of weet waar het anders aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Zijn de stats ook online te checken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:08

Halfkakkende

Vandring

Ik heb gister de ps3 versie uitgespeeld en ik vond hem erg leuk (itt de voorgaande delen). Multiplayer heb ik vandaag een tijdje gedaan en is op zich wel leuk, maar toch stoor ik me aan een aantal dingen:

1. Matchmaking gaat alleen maar geautomatiseerd, daardoor moet je soms tijden wachten en ben je altijd bezig met je ranking opwaarderen ipv gewoon snel een game joinen (evt een bekende server waar misschien andere bekende spelers kunnen joinen)en knallen voor de fun (zoals dat bij het splitscreen gebeuren wel werkt).
2. Omdat ik geen friends op mijn ps3 heb toegevoegd, kan ik niet unranked spelen...Maar soms wil ik gewoon even knallen.
3. Het is niet mogelijk om headsets uit te schakelen. Vandaag zat er bijvoorbeeld een flipper de heletijd met muziek op de achtergrond te spelen, daar moest het hele speelveld van meegenieten evenals zijn veelvuldige gemopper (lees: gescheld) dat hij weer eens werd doodgeschoten.
De enige optie die je lijkt te hebben is het volume naar beneden schroeven, maar zelfs op het laagste niveau blijf je ze horen. Erg frustrerend.

Verder toffe game!

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

kan ik gewoon een uit amerika geïmporteerde CoD4 op mijn 360 spelen? (volledig, dus ook online enzo)

me ouders zijn in amerika en ik moet het NU weten want zo gaan ze naar huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:09:
kan ik gewoon een uit amerika geïmporteerde CoD4 op mijn 360 spelen? (volledig, dus ook online enzo)

me ouders zijn in amerika en ik moet het NU weten want zo gaan ze naar huis :P
op de voorkant van de verpakking onder het xbox live logo moet dan pal staan, staat er ntsc dan doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
CoD 4 is regio vrij, dus ja, je kan hem op je PAL xbox spelen. Let er wel op dat je TV ook echt NTSC kan weergeven, bij LCD tv's heb je daar trouwens geen last vaan.

[ Voor 45% gewijzigd door sorted.bits op 13-11-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Nog tips om voorbij die snipermissie te komen?
Zit volgens nog akelig in het begin, maar ik kom het appartement niet eens in waar ik naar toe moet, voor die tijd ben ik al 36x gehakt geworden. Langzaamaan begin ik een beetje beu te worden om op dat soort stukken continu vast te zitten. Vind dit persoonlijk nog irritanter dan de tv-studio missie.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Zohee, multiplayer is ook wel erg gaaf (ik vind het zelfs stukken leuker dan Halo 3). Ik vroeg me alleen af of er al ergens een site is waar alle perks en rewards voor de challenges staan ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emailjunkie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik ben een echte BF reeks fan, maar de graphics in dit spel zijn vet, vond het wel een beetje tegenvallen dat je `m in singleplayermode zo snel uit speelt, en dat de multiplayermode gewoon vreselijk suckt , ook qua verbinding maken, hopelijk komt hier een patch voor uit. Ik hoop dat we in de toekomst van die massive online games als Battlefield met dit soort graphs kunnen spelen, dan is mijn ultieme game uitgevonden, dat is nu nog steeds BF2 reality mod overigens......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
ebborazor schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:28:
Zohee, multiplayer is ook wel erg gaaf (ik vind het zelfs stukken leuker dan Halo 3). Ik vroeg me alleen af of er al ergens een site is waar alle perks en rewards voor de challenges staan ed.
http://www.depl0y.com/cod-4-mw-unlock-list/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat op veel servers bij sabotage map van die stat whores zitten die met de bom gaan campen en expres niet planten. Om zo meer punten te trekken.

Ga dan DM spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Tomino schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:28:
Zijn de stats ook online te checken? :)
Dit wil ik ook wel weten :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Phusebox schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:42:
[...]

3000XP in 1 game? En wat is SD? search&destroy?

Dus dat kan ik dan beter spelen als Team Deathmatch?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:08:
[...]
3000 xp? o_O Hoe krijg je dat voor elkaar?

oh nouja dat slaat dus op psychoclown..verkeerde quote
Yup dat was op 1 map met search en destroy.
Niet dat ik dagelijks 3000 xp op 1 map heb hoor maar gister ging ik echt heel lekker zat gewoon weer helemaal in het oude ritme, daar ging het ook zo alleen dan zonder xp :D
Vaak zit ik zo rond de 1000 xp als ik redelijk speel (sd).

Of je dat beter kunt spelen dan tdm weet ik niet. Wat ik wel weer, vooral uit eigen ervaring, is dat als je goed bent en een leuke sd server hebt kun je sowieso veel meer xp binnen slepen :).
Dit was een screen toen ik dood was in de een na laatste ronde (daarna pakte we de 10e ronde):
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/3808/shot0014ux3.jpg
Darth Malak schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:33:
[...]

Thx! :)

Maar dat zuigt behoorlijk... Gelukkig is dat bij de xbox live wel behoorlijk geregeld...

edit:>> net ff op support gekeken. Wat daar gesuggereerd wordt (profiles dir backupen) had ik al gedaan maar nog steeds geen stats... :(

https://activision.custhe...m9maWxl&p_li=&p_topview=1

Dat staat er trouwens over de koppeling CD-key- user stats... Die koppeling is er dus wel.. Beetje vreemd dus dat je dan toch al je stats kwijtraakt als je switched van OS/PC.
Wat die cd-key betreft, dat is een combo van cd-key met profile dus je kan niet je profile aan iemand anders geven. Wel kan je gewoon naar andere pc kopieren met dezelfde cd-key, zo switch ik dus elk weekend van pc :P. Je moet gewoon heel de players map (zonder de cfg's anders moet je eerst settings weer doen, tenminste ik wel van high naar low :D) kopieren en dan kun je daar weer mee verder gaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:31

rCk

denizg schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:24:
[...]

Welke beta drivers dan?

Ik heb het spel sinds gister en ik word er niet goed van. Ik kan mijn probleem maar niet oplossen.

Het spel blijft na iets van 10-15sec in game hangen, zowel beeld als geluid. Nu dacht ik dat mijn passief gekoelde 8600GT te warm werd, dus heb ik een 120mm fan op gezet.

Het vreemde nu is dat ik CoD4, SP gewoon kan spelen zonder dat ie crasht, maar zodra ik MP probeer te spelen hangt het spel na 10 a 15 sec, waarbij dus het beeld en geluid hangt. HEEL soms kan ik nog door atl-tab/alt-f4 etc nog terug komen in windows xp, maar meestal moet ik gewoon gewoon mijn resetknop op mn kast smashes om te WEER te booten.

Iemand anders hetzelfde probleem? Of weet waar het anders aan zou kunnen liggen?
Gebruik je ATITool of niet? Want dan moet je dat uitzetten en ist gefixed, werkte bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:55:
Wij hebben twee experimentele Call of Duty 4 servers opgezet, graag jullie feedback! Wat is er veranderd: in plaats van maximaal 32 slots draaien deze servers 64 slots en 48 slots.

i3D.net - CoD4 Ranked - Experimental 64 slots (stats & info)
IP: 84.244.162.177:28960

[afbeelding]

i3D.net - CoD4 Ranked - Experimental 48 slots (stats & info)
IP: 84.244.162.178:28960

[afbeelding]
Als ik 32 man in m'n server heb vind ik dat eigenlijk al te druk. 64, men :o

Overigens vind ik Bf2 op veel punten wel beter, vooral in het teamwork gedeelte. CoD 4 voelt bij mij zo statisch aan.

Ik had trouwens een framerate van tussen de 20 en 30, toen heb ik shadows uitgezet en van 1600x1200 naar 1400x1050 gegaan. Nu heb ik in het drukste deel van de fight 60 fps. :D

7900 GTX, E6600 @3,0, 4 GB RAM en X-Fi Fatal1ty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:10
rCk schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:25:
[...]

Gebruik je ATITool of niet? Want dan moet je dat uitzetten en ist gefixed, werkte bij mij ook.
Nee ik gebruik geen "ATITool", ik ken het niet eens... Heb verder mijn GFX kaart enzo niet ge'oced. Alles is verder standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

denizg schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:33:
[...]

Nee ik gebruik geen "ATITool", ik ken het niet eens... Heb verder mijn GFX kaart enzo niet ge'oced. Alles is verder standaard.
Oh sorry, dan weet ik het niet.

Verder,
Die multiplayer is echt zo veel fun. Ik zit veel op DM en TDM te spelen. Skills opdoen, en vooral ook de wapen aanpassingen krijgen. En dan erna naar het ietsjes serieuzere werk : S&D.
Tis echt, eigenlijk de CoD1 feeling, die ik toen ook had. Alleen toen had je die upgrades niet enzo.
Maar het speelt bijna helemaal t zelfde.
Ik denk dat meerdere mensen dit ook hebben, CoD1 helemaal geweldig, CoD2 niet veel, en CoD4 weer geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 17:10
jhead22 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:08:
Mooi spel is dit.
Het draait bij mij echter voor geen meter. :S
Ik haal 20FPS @ 1024x768 met het volgende systeem:
Core 2 Duo 6400 @ 2,67 Ghz (1333FSB) 2Gb DDR2 667 Geforce 7600GT WinXP
Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd.
AA en AF staan uit.
idem hier wat betreft slecht lopen,
40 ~ 50 fps op 1280x960
Alles uit en veel dingen zelfs op medium.

C2D E6600 @ 2,8 Ghz
7900 GTX
2x 1 Gb DDR2 667

vaak framedrops naar 25 fps.
Vind het belachelijk weinig :|

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:30:
[...]
Overigens vind ik Bf2 op veel punten wel beter, vooral in het teamwork gedeelte.
Dan ga jij Crysis omarmen :P
Heb je dat spel gekocht? Zo nee, stuur effe een mail, krijg je gratisch een coupon voor de full game 8)

Hier op kantoor is CoD4 erg populair, lekker raggen en snelle actie. Crysis en BF2 zijn toch weer een stapje tactischer.

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 13-11-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:15
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:59:
[...]

Heb je dat spel gekocht? Zo nee, stuur effe een mail, krijg je gratisch een coupon voor de full game 8)
Geldt dat ook voor mij? :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Royz schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:29:
[...]

Dit wil ik ook wel weten :)
So do I, wil wel een websitetje online knallen als er een mogelijk voor is.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik aIs Wolfenstein en daarna ET speler denk dat dit toch mijn online game gaat worden. Vond ET:QW erg tegenvallen en mijn vraag is dus: Wat spelen alle (voormalige) ET spelers nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Had iemand anders deze avond ook veel problemen met games joinen? (met de xbox that is). Werd er op het eind echt 9 van de 10 keer uit gegooid :(.

[ Voor 6% gewijzigd door ebborazor op 14-11-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:19
ebborazor schreef op woensdag 14 november 2007 @ 00:14:
Had iemand anders deze avond ook veel problemen met games joinen? (met de xbox that is). Werd er op het eind echt 9 van de 10 keer uit gegooid :(.
Hier met de PC precies hetzelfde probleem, ik kom nergens meer in.. (Niet mijn favo servers iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dat IW problemen heeft met het aantal spelers en dat de master server overfloaded raakt ok maar ze nemen wel erg langzaam actie imo. Al moet ik wel zeggen dat ik vandaag wel vet makkelijk in de servers kwam, 3 of 4 servers maar gejoined tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:59:
[...]

Hier op kantoor is CoD4 erg populair, lekker raggen en snelle actie. Crysis en BF2 zijn toch weer een stapje tactischer.
Mail komt er aan ;) :D
Als jij het afgelopen jaar ook >1000 euro hebt besteed bij i3d zou je het hem kunnen vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
'k Heb al de hele avond problemen om op Xbox Live een game te joinen. Soms start ie een game wel op en dan wordt ie ook weer meteen beeindigd met een draw. Andere keren blijft ie hangen op "making balanced teams".

Dit speelde eind van de middag al, nu 6 uur later is het blijkbaar nog steeds niet opgelost. Beetje jammer dit Microsoft / Activision :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*ucheucheuche*kuchkuch*hoest*nies* aaah...snotter...gaat niet goed hier, ik ben ziek aan het worden... Ik blijf morgen maar een dagje thuis. ;)

Die ranks zijn té verslavend xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon niet naar kijken die ranks ;)

Ik weet zelf geen eens welke rank ik heb. Elke twee rondes is het weer raak. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lawl idd prachtig ranking systeem. Zeer slim bedacht van Activition, dit verhoogt namelijk de verslavingsdrang om urenlang ' promotie' te maken. Iemand al Javelins kunnen gebruiken bij multiplayer (bijv. tegen helicopters) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 14 november 2007 @ 00:41:
Dat IW problemen heeft met het aantal spelers en dat de master server overfloaded raakt ok maar ze nemen wel erg langzaam actie imo. Al moet ik wel zeggen dat ik vandaag wel vet makkelijk in de servers kwam, 3 of 4 servers maar gejoined tho.
Ik vind het wel meevallen, gisteren (dinsdag) avond ging het bij elke server die ik wilde joinen als een speer. Binnen 1 sec "setting up game..." en klaar. De game is nog net geen week uit, als het connecten (PC dus) nu opgelost is vind ik dat gewoon netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Veel problemen gehad gister avond met de Xbox live servers. Mijn broer kwam even langs om te kijken hoe CoD4 nou online speelde en heb hem 1 potje kunnen laten spelen. De rest van de tijd alleen maar foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
ook hier gisteravond op de 360 na 3 uur kloten 1 game kunnen spelen... kom op zeg; ze wisten toch wel hoe populair dit spel ging worden en ze hadden de problemen van cod2 en cod3 toch ook al van dichtbij meegemaakt.

tijd dat ze daar wat nieuwe netcoders krijgen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

ebborazor schreef op woensdag 14 november 2007 @ 00:14:
Was inderdaad niet te doen.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 01:53:
*ucheucheuche*kuchkuch*hoest*nies* aaah...snotter...gaat niet goed hier, ik ben ziek aan het worden... Ik blijf morgen maar een dagje thuis. ;)

Die ranks zijn té verslavend xD
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 02:55:
Gewoon niet naar kijken die ranks ;)

Ik weet zelf geen eens welke rank ik heb. Elke twee rondes is het weer raak. :?
Ja die ranks vind ik ook erg leuk dit zet me er toe toch te gaan pubben maar vergis je niet het gaat zo ongelooflijk snel dat je de 55 in notime bereikt en aangezien er geen PM in zit kun je dan alleen nog de resterende challenges completen en daarna nieuwe profile aanmaken (mits je overnieuw wilt beginnen uiteraard).
Ik heb rank 54 gister bereikt en in totaal iets meer dan 20 uur gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

M'n mening over deze game is toch veranderd. Heb er inmiddels 12,5 uur opzitten en zit nu op lvl 52. Het is toch een hele goede game, veel beter dan CoD2 en net zo verslavend als CoD1. Jammer dat ik vanaf maandag geen tijd meer ga hebben, anders zou ik zo weer een highskilled clan begonnen of gejoined zijn..

Ik speel trouwens op 30 fps met een 9800pro, 2.8P4 en 1GB ram op 1024x768 en de meeste dingen op low. Ik vind het verbazingwekkend hoe de game nog steeds soepel en normaal loopt in tegen stelling tot CoD2 die bij 30fps hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 19:37
Mr.Nash schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:28:
Heb er inmiddels 12,5 uur opzitten en zit nu op lvl 52
Als ik dit lees heb ik echt zoiets van WTF. ik zit na een uurtje of 4 op lvl 13 en aangezien je steeds meer xp nodig hebt om te levellen kan ik me niet voorstellen dat ik na 16 uur op lvl 52 zit (lineare extrapolatie :) ).

Ik ben dus erg benieuwd hoe je dat geflikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hmm, om eerlijk te zijn speel ik gewoon normaal. Veel kills, weinig deaths, veel geplant en defused en dat soort dingen. Krijg je veel XP van..

Niet iedereen speelt hetzelfde, het is oa ook afhankelijk van de servers en met de mensen wie je speelt.

[ Voor 27% gewijzigd door Mr.Nash op 14-11-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaos schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:53:
[...]

Als ik dit lees heb ik echt zoiets van WTF. ik zit na een uurtje of 4 op lvl 13 en aangezien je steeds meer xp nodig hebt om te levellen kan ik me niet voorstellen dat ik na 16 uur op lvl 52 zit (lineare extrapolatie :) ).

Ik ben dus erg benieuwd hoe je dat geflikt hebt?
Meer frags maken of objectives completen.

Vond het ranken echt té makkelijk, was binnen 3 dagen Commander (55). Overigens heb ik zo'n 80% van de challenges compleet, moet alleen nog een aantal headshot challenges. Jammer dat headshots zo raar doen, al sta je boven iemand en je schiet um op zijn dop wil het nog geen headshot zijn.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij S&D vind ik dat je erg veel punten verdient. zn ruim 1000 per map. Nu is het natuurlijkj wel zo dat de maps langer duren dan TDM maar toch voor mn gevoel gaan de punte harder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:59:
bij S&D vind ik dat je erg veel punten verdient. zn ruim 1000 per map. Nu is het natuurlijkj wel zo dat de maps langer duren dan TDM maar toch voor mn gevoel gaan de punte harder :P
ligt echt nét aan de server, in TDM mappen speel ik soms ook 1000+ punten bij elkaar op de ene server, en maar een punt of 300 op de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik speel trouwens op 30 fps met een 9800pro, 2.8P4 en 1GB ram op 1024x768 en de meeste dingen op low. Ik vind het verbazingwekkend hoe de game nog steeds soepel en normaal loopt in tegen stelling tot CoD2 die bij 30fps hapert.
Dit komt, omdat CoD kijkt welke pixelshader je hebt. Of te wel 2.0. Je moet het zien als DX7 en DX9 in CoD 2 ;).

Start CoD maar eens en dan in het in het menu; linker shift plus ~ (tilde). Zie je de hele status staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
fragcompany schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:35:
Ok,don't schoot me als ik een 'domme' vraag stel:
Graag zou ik een standalone server willen draaien,op mijn 2de pc (server).
Is dit mogelijk? ik zie nl nergens een standalone server zoals bv battlefield 2 dat heeft.
Ik weet dat ik hem kan starten vanuit de game zelf,maar dat wil ik nu juist net niet,iemand meer info hierover?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Mocht je Duits kunnen, hier een HOWTO in het Duits.
Zo niet, dan hier dezelfde tutorial, maar door Babelfish in het Engels vertaald (grote kans dus dat hier en daar de zinnen wat minder duidelijk leesbaar zijn).

[ Voor 6% gewijzigd door PeterSelie op 14-11-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronin7
  • Laatst online: 06-07 07:24
Heb een e6300 @2.5GHz, een xfx7900gtx, 2Gig ocz, winxp prof en nog steeds lage fps (gemiddeld 40). Ik speel op 1280x1024 en heb bijna alles op low gezet.
Heb ook op google gechekt voor tweaks, maar ik kan het nergens vinden (krijg alleen maar cod2 tweaks).
Kan iemand me helpen. Alvast bedankt _/-\o_

http://specs.tweak.to/16264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n mening over deze game is toch veranderd. Heb er inmiddels 12,5 uur opzitten en zit nu op lvl 52. Het is toch een hele goede game, veel beter dan CoD2 en net zo verslavend als CoD1. Jammer dat ik vanaf maandag geen tijd meer ga hebben, anders zou ik zo weer een highskilled clan begonnen of gejoined zijn..

Had je hem dan wel op DirectX 7 staan? Heel veel mensen zetten hem op DX7 ipv DX9, dat scheelt echt heel veel. Op dx9 kon ik het amper op de laagste settings draaien; op dx7 was mijn fps constant 250.

Weet iemand hoe die match bonus in elkaar zit? Je weet wel, die punten die je aan het einde van een wedstrijd krijgt. Waar is dat afhankelijk van? Van hoeveel killstreaks je maakt enzo? Vind het maar vaag, de ene keer krijg ik daar 300 xp voor en een volgende map maar 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
SoaDmaggot schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:20:
[...]

Mocht je Duits kunnen, hier een HOWTO in het Duits.
Zo niet, dan hier dezelfde tutorial, maar door Babelfish in het Engels vertaald (grote kans dus dat hier en daar de zinnen wat minder duidelijk leesbaar zijn).
Thx m8,vanmiddag eens proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat ik net een COD4 + Behind Enemy Lines (de film) bundel zag, dat is namelijk precies waar grote delen van de campaign me aan deed denken. De sniper levels, de oost-europese omgevingen en die gast in het trainingspakje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:35:
[...]
Had je hem dan wel op DirectX 7 staan? Heel veel mensen zetten hem op DX7 ipv DX9, dat scheelt echt heel veel. Op dx9 kon ik het amper op de laagste settings draaien; op dx7 was mijn fps constant 250.
20-30fps op DX9 natuurlijk. Op DX7 had ik constant 125fps wat voor mij ruim voldoende was om normaal te kunnen spelen.

IW heeft zich met deze game echt overtroffen, veel ontwikkelaars kunnen hier wat van leren imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:25

lordsnow

I know nothing

Ik heb hier een vraag van iemand: deze heeft twee XBOX360's achter een router, en hij wil Call of Duty 4 spelen op allebei.

In de router heeft hij al de poorten van CoD4 geforward naar de eerste XBOX, maar wanneer hij de tweede XBOX wil toevoegen dan lukt dat niet. (Logisch - je kan niet dezelfde port forwarden in de router naar twee verschillende adressen. Dit heb ik ook uitgelegd, maar volgens deze persoon heeft het wel gewerkt met een vorige router, waar hij zelfs met 3 XBOX360's CoD heeft gespeeld...).

Mijn vraag is dus, weet iemand of je in CoD4 voor de XBOX360 zelf kan opgeven welke poorten het spel moet gebruiken, zodat je deze kan instellen in de router. Of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Is het mogelijk om op de ps3 met CoD4 met toetsenbord en muis te besturen of alleen de sixaxis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

lordsnow schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:17:
Mijn vraag is dus, weet iemand of je in CoD4 voor de XBOX360 zelf kan opgeven welke poorten het spel moet gebruiken, zodat je deze kan instellen in de router. Of is er een andere oplossing?
Wellicht dat één xbox in de DMZ kan worden geplaatst en dan de andere geportforward kan worden. Wellicht dat dat helpt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Kan iemand mij vertellen of de Prestige Mode wel of niet in de pc versie zit?

De ene zegt van wel en de andere weer van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Realtec schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:50:
Kan iemand mij vertellen of de Prestige Mode wel of niet in de pc versie zit?

De ene zegt van wel en de andere weer van niet.
Wel, je krijgt op level 55 de keuze of je opnieuw wilt beginnen of niet. maatje van me heeft dat al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:25

lordsnow

I know nothing

Phydomir schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:43:
[...]

Wellicht dat één xbox in de DMZ kan worden geplaatst en dan de andere geportforward kan worden. Wellicht dat dat helpt.
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar dan gebruiken allebei de XBOX'en toch nog steeds dezelfde poorten? Gaat dat dan wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Mavors schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:59:
[...]

Wel, je krijgt op level 55 de keuze of je opnieuw wilt beginnen of niet. maatje van me heeft dat al gehad.
Wat vet :D

Want dat vind ik 1 van de leuke dingen.. Dat je bijvoorbeeld met 1e rang zit te spelen dat het lijkt alsof je rookie bent maar dan heb je er gewoon nog een badge bij staan wat betekend dat je al een x level 55 heb gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik de afwisseling in de SP ook wel erg lekker vind! Nog meer afwisseling dan voorheen (CoD 1 en 2 en soortgelijke games), lijkt wel. Het ene moment hang je in een helicopter boven Arabië (super dat je dan op een bepaald moment er ook echt uit moet!), dan sluip je 's nachts door een Europees (dacht ik) dorp en dan zit je opeens 15 jaar terug in de tijd (mooi level is dat trouwens: SFEERVOL!!! alhoewel niet bepaald realistisch wat betreft dat gesluip tussen die mannetjes door...) De graphics zijn echt zo lekker allemaal! En soepel dat het loopt!

De ranking vind ik ook leuk: dat geeft wat extra motivatie om door te gaan. Alhoewel ik al blij ben als ik in een ronde boven de 100 punten kom... Ik wordt waarschijnlijk toch een dadje te oud... ;) Gisteren zat ik op een server die per ronde wisselde van mode: wel aardig want nu heb ik toch alles eens geprobeerd. FFA en DM vind ik dus helemaal niets aan, waardeloos, Sabotage is nog steeds het leukst, maar Search and destroy en Headquarters zijn ook wel aardig, alhoewel ik nog niet helemaal doorheb hoe het werkt (dat Headquarters hield maar niet op...). Al met al echt een superkoop!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Realtec schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:13:
[...]

Wat vet :D

Want dat vind ik 1 van de leuke dingen.. Dat je bijvoorbeeld met 1e rang zit te spelen dat het lijkt alsof je rookie bent maar dan heb je er gewoon nog een badge bij staan wat betekend dat je al een x level 55 heb gehaald :P
offtopic:
Je BF2 clan heeft bijna dezelfde naam als onze CoD2/4 funclan. wel grappig, wij heten -DuW- (Dutch United Warriors)

Nah, het is inderdaad wel een hele goede manier om de multiplayer lol te verlengen. Dat maatje van mij (lvl 55) heeft de keuze gemaakt niet opnieuw te beginnen. Hij mist nu echter wel de lol van het levelen, niet dat we nu minder multiplayer spelen hoor! hij heeft het trouwens behaald in 12 uur (wat! zo kort?! Jep, allebei minimaal 3000uur CoD2 op de klok en CoD4 verschilt nou ook niet zoveel qua speelstijl ;) ) zit nu zelf in de buurt van de lvl49, nog maar een paar rangen omhoog dus.

Ik vraag me eigenlijk wel af of je challenges ook gereset worden, of alleen de wapens. heb namelijk nog lang niet alle challenges gecomplete. zou het wel cool vinden als bijvoorbeeld de challenges omtrend de nieuwe skins voor je wapens zouden blijven. de rest mag wel weg (silencer, red dot, nade launcher etc)

Nog een gave ervaring trouwens: Gisteravond ff hardcore headquarters gespeeld op de map Bloc (Tsjernobyl, die 2 flatgebouwen). maatje en ik allebei sniper, hij Barret .50 en ik de M21. clays neergelegd (hij bij de ingang van zijn kamer en 1 bij mijn kamer en ik op de trap). Een paar super stoere kills met de sniper door de muur heen, het leaden van je target (en dan door de muur dood, dan krijg je echt een geschreeuw van cheater, niet te geloven!). Komt de enemy vervolgens van de andere kant af (HQ verplaatste, dus hun spawnpoint ook) ik liggen in de gang naar mijn kamertje met pistol. dat ding is nu sterk! 2 shots een kill, 6 man dood en hun spawnpoint wisselde weer. uiteindelijk zijn we uit onze kamers gerost door 3 M249's met deep impact. Spray 'n' Pray voor de enemy, werkte wel :( Toen maar weer van voor af aan begonnen, wij weer sniper! Call of Duty 4 is echt zwaar gaaf, heb ook nog geen heimwee gekregen naar CoD2 en dat wil zeker wat zeggen

[ Voor 3% gewijzigd door Mavors op 14-11-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld. Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:42:
Om even terug te komen op mijn vraag want ik heb ondertussen nog steeds geen antwoord en op google vind ik ook niets :( Hoe komt het dat numpad niet werkt? In de demo werkte het ook al niet en toen hoopte ik dat het in de full wel ging opgelost geraken maar dat is nu niet het geval, best wel irritant O-)
idd, dat is klote, weet iemand al hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vanwege de goede reacties hier en de supervette screenshots ook maar Cod4 voor de 360 besteld. Kan niet wachten totdat hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig het IP voor een goeie Hardcore TDM 16 man server? Ik vind het zo irritant dat je niet kan zoeken op hardcore mode/normal mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:51:
Heeft er iemand toevallig het IP voor een goeie Hardcore TDM 16 man server? Ik vind het zo irritant dat je niet kan zoeken op hardcore mode/normal mode.
IP weet ik niet meer, maar zoek eens op |LB| server. draaien iig Hardcore en op verzoek ook TDM ipv HQ of SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:51:
www.game-monitor.com daar kun je zoeken op server naam :)
Zoek maar is op keyword "hardcore" dan vind je genoeg servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mavors schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:59:
[...]

Kan me niet voorstellen, anders zou je ook al wel mensen met zo'n badge rond zien lopen.
Zie ook nog de, door mij eerder geplaatste, quote van FourZeroTwo:
No Prestige Mode on the PC. Unlock(Unlike) the console versions, you are able to play on unranked / modded servers on the PC allowing you to fully unlock and experience anything you like, whenever you like, so the 'bragging rights' of proving you had it all and gave it up because you can isn't the same on the PC, considering you guys can do that at any time, whenever you want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
psychoclown schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:02:
[...]

Kan me niet voorstellen, anders zou je ook al wel mensen met zo'n badge rond zien lopen.
Zie ook nog de, door mij eerder geplaatste, quote van FourZeroTwo:

[...]
Hmm.. vaag. dan vraag ik me af wat voor melding dat maatje van me heeft gehad. Ik merk het wel over 6 levels, dan ben ik zelf ook 55. Mijne excuses voor deze valse informatie, laten we er maar op afgaan dat 402 gelijk heeft. Naja, challenges blijven dan in ieder geval ook bestaan. Daar ben ik wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

lordsnow schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:12:
[...]

Daar zat ik ook al aan te denken. Maar dan gebruiken allebei de XBOX'en toch nog steeds dezelfde poorten? Gaat dat dan wel werken?
Geen idee of het gaat werken. Het is in ieder geval iets wat je kunt proberen. Echter is het wel vreemd dat je niet gewoon kunt connecten. Normaal moet je alleen portforwarden als je als server gaat gelden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat een moeilijk spel is dit toch op "veteran" veel moelijker als COD2, komt denk ik doordat de ruimtes kleiner zijn dan in COD2.

Verder draait dit spel zonder problemen met graphics op maximaal, ben ik wel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Iemand de dedicated server al op linux geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mavors schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:06:
[...]

Hmm.. vaag. dan vraag ik me af wat voor melding dat maatje van me heeft gehad. Ik merk het wel over 6 levels, dan ben ik zelf ook 55. Mijne excuses voor deze valse informatie, laten we er maar op afgaan dat 402 gelijk heeft. Naja, challenges blijven dan in ieder geval ook bestaan. Daar ben ik wel blij mee.
Zal zo eens zien, nog 900xp en dan ben ik rank 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
Nog wat vreemds: het valt me op dat ik als spectator niet meer middels m'n toetsenbord over de map kan vliegen. Rondkijken met de muis lukt nog wel, maar ik kan geen kant op.

Bij een spelletje HQ viel het me echter op dat als je dood bent, en je moet wachten tot je HQ 'gedestroyed' is, je wel kunt bewegen. Iemand al iets vergelijkbaars meegemaakt?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:23:
Hallo mensen,

Is het mogelijk om op de ps3 met CoD4 met toetsenbord en muis te besturen of alleen de sixaxis?
Ja, ik bedoel nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Nakebod

Nope.

Hello

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for:Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows

The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 23/11/2007

As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming dispatch.

From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

We hope you will accept our apologies for any inconvenience that this delay has caused.

Thank you for shopping with CD-WOW!

Kind regards
Nergens lees je over leveringsproblemen, en cd-wow stelt het nu al 2x uit.
Vraag me af of ie ooit nog geleverd gaat worden...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nakebod schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:23:
[...]

`
Ik heb inmiddels al mijn versie gekocht bij de MM en ga hier mijn order bij cd-wow gelijk maar annuleren. Wat een onzin zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

psychoclown schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:36:
[...]

Zal zo eens zien, nog 900xp en dan ben ik rank 55.
Nee zoals ik al zei zit PM er niet in :)
Nakebod schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:23:
[...]

Ow die krijg je heus wel hoor alleen ze worden de laatste tijd vaak laat aangeleverd bij hun, kunnen ze niks aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrmas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 19:21
gaare bende .... nog langer wachten... nou daar plaats ik ook nooit meer een pre-order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
De game crached hier elke keer als ik in het menu kom van "create a profile" het 1 menu dus. Hij gaat dan terug naar windows en ik krijg dat "niet verzenden, blabla van windows". De laatste videokaart drivers heb ik geinstaleerd en voor de zekerheid ook even directx9c opnieuw.

Proc: AMD 2400+
Graka: 6600GT

Ik weet dat de specs wel erg aan de lage kant zijn mij hij hoort in iedergeval in het menu te komen ondanks te specs toch?
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Dit is overgens niet mijn pc maar de pc van mijn vader, op mijn pc doet hij het wel perfect.

Laat maar probleem is al gefixed, die problemen en vragen topic voor oplossing.

Wat is trouwens de console command om de FPS te laten zien?

[ Voor 18% gewijzigd door Metalbuster op 14-11-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Wel een aardige game, mooie graphics lekkere hectische scenes. Wel een beetje heel erg verschrikkelijk kort! Net als Half Life Episode 2 ook al binnen no time uitgespeeld (difficulty nooit op allerhoogst maar eentje eronder).

Neem nou een (misschien voor vele saaie) game als settlers VI, daar heb ik me weken mee kunnen vermaken. Daar geef ik toch liever mijn geld aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 17-09 11:12
Modbreak:*knip*
Overbodige mededeling.

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
delorean7 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:38:
Wel een aardige game, mooie graphics lekkere hectische scenes. Wel een beetje heel erg verschrikkelijk kort! Net als Half Life Episode 2 ook al binnen no time uitgespeeld (difficulty nooit op allerhoogst maar eentje eronder).

Neem nou een (misschien voor vele saaie) game als settlers VI, daar heb ik me weken mee kunnen vermaken. Daar geef ik toch liever mijn geld aan uit.
Spel is inderdaad kort, maar voor mij begon het echt online. Daar ga ik zeker nog heel wat uren in steken. Settler is natuurlijk ook een hele andere soort spel, en je zegt het zelf Settlers is vrij saai. Ik speel liever een spel kort maar krachtig, dan lang en saai.

Maar weet iemand ook of er een editor is voor COD4? Wil wel eens wat mappen maken.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Voor de bezitters van de xbox of ps versie van dit spel:

Is het met splitscreen mogelijk om de perks te veranderen en je guns up te graden, of kan je alleen uit de presets kiezen? (Ik zou namelijk graag bijvoorbeeld die red dot unit op me guns willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

TheKillingBean schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:19:
[...]

Spel is inderdaad kort, maar voor mij begon het echt online. Daar ga ik zeker nog heel wat uren in steken. Settler is natuurlijk ook een hele andere soort spel, en je zegt het zelf Settlers is vrij saai. Ik speel liever een spel kort maar krachtig, dan lang en saai.

Maar weet iemand ook of er een editor is voor COD4? Wil wel eens wat mappen maken.
Uhm ik denk nog niet, maar die komt vast wel aangezien in CoD1 ook maps werden gemaakt. Moeten we nog es ff verder zoeken, kweet niet of dat eigenlijk wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om numpad te gebruiken moet je eerst numlock uitzetten, dan de toetsen instellen en daarna numlock weer aanzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik ben met veteran nu bij het level dat ik launch-abort-codes van die weggeschoten missiles moet invoeren. Nu wil het geval dat ik altijd wel savegames kreeg, maar de route die ik nu door die basis moet lopen geeft me geen savegames. Kan iemand die veteran gespeeld heeft zeggen of dit klopt of wellict me een route aanbevelen waarbij ik wel savegames krijg onderweg :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:51:
Nog wat vreemds: het valt me op dat ik als spectator niet meer middels m'n toetsenbord over de map kan vliegen. Rondkijken met de muis lukt nog wel, maar ik kan geen kant op.

Bij een spelletje HQ viel het me echter op dat als je dood bent, en je moet wachten tot je HQ 'gedestroyed' is, je wel kunt bewegen. Iemand al iets vergelijkbaars meegemaakt?
Is dat niet een instelling van de server? De ene laat de kill cam zien en de andere niet: bij de ene volg je spelers en bij de andere kan je rondlopen. Dus ik denk dat het gewoon per server verschilt.

Vanavond weer even Sabotage gespeeld: tjonge, het valt niet mee... Vooral als het drukker wordt (boven de 24 spelers zal ik maar zeggen) ben ik nergens... Ik heb op het laatst een tijd op een server met max 16 mensen gespeeld: dat ging me een stuk beter af. Sommige zijn wel erg goed, hoor... Pfffff, op een bepaald moment komt er een kerel voor me langs lopen die me niet ziet: ik leeg m'n MP5 op 'm, hij kijkt om en denkt 'verhip' en schiet me neer met een single burst... Zal ook wel aan z'n perks liggen, maar toch, ik heb Deep impact en nog zo'n 'versterkende' perk aan, maar het lijkt niet veel te helpen... Maar wie weet krijg ik het ooit nog eens onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:49
Iemand die toevallig weet waar ze de collector's editon verkopen? :)

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:21
spoiler:
Oh damn, die snipermissie is de beste missie die ik ooit heb gezien in een game. Ik sta nog steeds te shake van adrenaline! :o
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!