ik ook, k dacht dat het aan mijn videokaart lag dat deze te warm wordt, maar ik ben niet de enige gelukkig waarbij hij vastloopt zie ik dus zal het wel ergens anders aan liggen.rCk schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:31:
[...]
Ja ik heb ook een nforce mobo en nvidia kaart. Maar overclocken met ATITool werkt er ook mee. Vandaar.
Nogmaals, waarmee kan ik nog meer me vga overclocken dan atitool? En dan met 8800GTS
NIEMAND?D467 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:01:
Heb net call of duty 4 voor de xbox 360 gehaald, leuk spel alleen kan je ook met split screen online gaan? Dus met bijvoorbeeld 2 players online gaan?
Als ik inlog met mijn account, en het gast account, zegt cod dat het niet kan?
Lijkt me vreemd, in 3 kon dit wel?
\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\pbVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:24:
Oftopic
weet iemand in welke map ik punkbuster kan vinden ?
Ff pb voor cod4 activeren
probeer is de affinity op 1 core te zetten, dat helpt bij mij. heb zelf een q6600/1950pro en soms schokt het inderdaad en soms loopt het vloeiend. bij mij lijkt het te liggen aan hoe lang mn pc aanstaat, als ik na een reboot gelijk ga spelen heb ik geen problemen. affinity op 1 core te zetten lijkt ook te helpen.hmr schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:59:
[...]
Net even op de pc van een huisgenoot gespeelt en die heeft er geen last van terwijl zijn pc toch behoorlijke mindere specs heeft dan die van mijDus netwerk kan het ook niet aan liggen
Lees even het topic (zoeken naar een post van phusebox, die heeft het er iig over gehad)
Nee, er is geen online split screen.
Na lang zoeken bleek dat als ik met skype 1 telefoontje pleegde mijn MP het wel normaal deed. Weet ook niet waarom?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik vind de het maar een kort spel. Gisteravond en vandaag gespeeld en klaar is de game. Jammer ik had wel wat meer verwacht dan een paar uurtjes knallen.
Als je een pre- of review had gelezen had je dit al kunnen weten natuurlijk. Daarnaast biedt de multiplayer zeker een tiental uren speelplezier.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:39:
Ik vind de het maar een kort spel. Gisteravond en vandaag gespeeld en klaar is de game. Jammer ik had wel wat meer verwacht dan een paar uurtjes knallen.
de cb regels voor cod4 S&D zijn vandaag bekend gemaakt: http://clanbase.ggl.com/news.php?nid=272934#SD
globale regels hieronder, zie serversetting voor alles:
Maplist:
* mp_backlot
* mp_bloc
* mp_bogmmap
* mp_cargoship
* mp_citystreets
* mp_convoy
* mp_countdown
* mp_crash
* mp_crossfire
* mp_farm
* mp_overgrown
* mp_pipeline
* mp_showdown
* mp_strike
* mp_vacant
- Defusetime 7.5 sec
- Planttijd 5 sec
- Bombtimer 60 sec
- 10 rondes per kant van 2 minuten.
- 1 sniper per team
- Geen grenade launcher
- Geen P90
- Verder alle wapens mogelijk
Perks:
- Geen radarjammer
- Geen geen geluid maken bij rennen
- Geen extra damage bij explosives
- Geen last stand
- Geen martydom (granaat trekken bij dood)
- Geen steady aim (increased accuracy hip shots)
- Geen juggernaut (extra armor/health)
- Geen 3 fragnades, geen special nades (flash/smoke etc.)
- Geen c4, geen claymore, geen RPG
Maplist:
* mp_backlot
* mp_bloc
* mp_bogmmap
* mp_cargoship
* mp_citystreets
* mp_convoy
* mp_countdown
* mp_crash
* mp_crossfire
* mp_farm
* mp_overgrown
* mp_pipeline
* mp_showdown
* mp_strike
* mp_vacant
- Defusetime 7.5 sec
- Planttijd 5 sec
- Bombtimer 60 sec
- 10 rondes per kant van 2 minuten.
- 1 sniper per team
- Geen grenade launcher
- Geen P90
- Verder alle wapens mogelijk
Perks:
- Geen radarjammer
- Geen geen geluid maken bij rennen
- Geen extra damage bij explosives
- Geen last stand
- Geen martydom (granaat trekken bij dood)
- Geen steady aim (increased accuracy hip shots)
- Geen juggernaut (extra armor/health)
- Geen 3 fragnades, geen special nades (flash/smoke etc.)
- Geen c4, geen claymore, geen RPG
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Ik probeer net ff online te gaan via live maar hij nu al 5 min bezig met downloading game settings en er gebeurd niks hebben jullie hier ook last van? zijn ze bezig met de servers ofzo?
Met andere woorden, alle tactische middelen halen we eruit en we gaan alleen de basics van het spel gebruiken

Dus als ik t goedbegrijp, niet veel perks. Tjeez = Same as hierboven
@dondersgoei, ik had met atitool op hogere clocks nooit meer dna 79 graden. Dus daarom dacht k al wtf. Nu bleek het atitool te zijn. Nog niet getest, geen tijd
.
Ga nu ff testen, later geef ik wel aan oft bij mij werkte.
@dondersgoei, ik had met atitool op hogere clocks nooit meer dna 79 graden. Dus daarom dacht k al wtf. Nu bleek het atitool te zijn. Nog niet getest, geen tijd
Ga nu ff testen, later geef ik wel aan oft bij mij werkte.
[ Voor 10% gewijzigd door rCk op 12-11-2007 16:54 ]
ik heb al 3 dagen gekloot om online te komen met cod4, of hij vindt geen games, of hij kan niet joinen, of hij doet wat jij zegt...NeSs schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:52:
Ik probeer net ff online te gaan via live maar hij nu al 5 min bezig met downloading game settings en er gebeurd niks hebben jullie hier ook last van? zijn ze bezig met de servers ofzo?
cod = synoniem voor slechtste live implementatie ooit, cod2, cod3 en nu ook al 4 hebben last van dit soort problemen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jij hebt echt ALTIJD wat te klagen volgens mij?Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:57:
[...]
ik heb al 3 dagen gekloot om online te komen met cod4, of hij vindt geen games, of hij kan niet joinen, of hij doet wat jij zegt...
cod = synoniem voor slechtste live implementatie ooit, cod2, cod3 en nu ook al 4 hebben last van dit soort problemen
Verwijderd
thnx. DAMN continu 90fps met alles op zijn hoogst onlineJoss schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:26:
[...]
\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\pb
Verwijderd
Mooi, mooi, laat de clans maar opgericht worden en de private servers besteld worden! Hopelijk kunnen we binnenkort al wat clanwars gaan spelen.Equalized schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:51:
de cb regels voor cod4 S&D zijn vandaag bekend gemaakt: http://clanbase.ggl.com/news.php?nid=272934#SD
Maplist:
Perks:
Bij jou werkt het online gebeuren niet goed. Als de live implementatie zo slecht zou zijn zou dit hele topic ondergespamd worden met problemen en zou CoD4 niet op nummer 2 in de xfire top 10 van meest gespeelde games staan.Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:57:
[...]
ik heb al 3 dagen gekloot om online te komen met cod4, of hij vindt geen games, of hij kan niet joinen, of hij doet wat jij zegt...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 17:08 . Reden: typo ]
mwah ik vind wel dat ie gelijk heeft.. je kan weten dat je spel populair word en je kan voor de eerste paar weken extra servers inhuren. Dat je nu gewoon niet online kan spelen met je net nieuw gekochte spel is gewoon kutBioHazard schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:00:
[...]
Jij hebt echt ALTIJD wat te klagen volgens mij?
blup
Wat heeft pb met framerate te maken ?Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:02:
[...]
thnx. DAMN continu 90fps met alles op zijn hoogst online

kun je ook ergens een ASE filter downloaden? Vind ik toch iets makkelijker dan de ingame serverlijst
Mooi voor je.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:43:
[...]
Niets maar ik wou ff kwijt dat het hatd draait om mijn 2 nieuwe gt's
Heerlijk MP spel.. ranken is verslavend en nieuwe wapens zijn zeer welkom!
Hop naar CB!
Hop naar CB!
ehm ja idd, bij MIJ werkt het niet, maar ik ben niet de enige. Sowieso moet het bij IEDEREEN werken want ik betaal net zoveel als alle anderen op xboxlive met cod4. Dus dat slaat nergens op. Private games werkten wel, dus hun gare matchmaking icm te weinig/slechte servers zorgen ervoor dat het niet goed werkt.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:07:
[...]
[...]
Bij jou werkt het online gebeuren niet goed. Als de live implementatie zo slecht zou zijn zou dit hele topic ondergespamd worden met problemen en zou CoD4 niet op nummer 2 in de xfire top 10 van meest gespeelde games staan.
Of een belachelijke populariteit van het spel dat niet voorzien was. En dat heeft een paar dagen tijd nodig om bij te schalen.Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:09:
[...]
ehm ja idd, bij MIJ werkt het niet, maar ik ben niet de enige. Sowieso moet het bij IEDEREEN werken want ik betaal net zoveel als alle anderen op xboxlive met cod4. Dus dat slaat nergens op. Private games werkten wel, dus hun gare matchmaking icm te weinig/slechte servers zorgen ervoor dat het niet goed werkt.
PSN: Shiver23
Na lang kloten is het mij op een andere manier gelukt:Stealthstorm schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:42:
[...]
Probeer voordat de helicopters komen mijnen te plaatsen bij de hekken waar ze tussendoor lopen. En ga zelf bij de botsauto's zitten. Als je goed kijkt zie je dat de mannetjes elke keer een zelfde routen lopen en op dezelfde plek gaan staan.
spoiler:
Als je voor het reuzenrad staat, met je rug ernaartoe, zie je links zo'n heuveltje liggen. hier staan een paar van die radiaton bordjes. Ik heb hier omheen mijn claymores gepland, en ben op dat heuveltje gaan liggen. Nu kan je ze heel makkelijk snipen, vooral omdat ze niet direct naar jou toegaan (wat bij de botsauto's wel zo is). Als ze te dichtbij komen pak je je AK of G3 of wat je dan hebt. De tango's uit de helicopter landen ook vlak bij jou, je kan ze dus makkelijk van de touwen afschieten, of ff een granaat gooien. Zo is het mij in 1x gelukt (na 20x ofzo in dat huisje te hebben gezeten.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Een maat van mij heeft een probleem.
Als hij COD4 opstart hebben we dit beeld:

Nieuwe drivers en directx9.0c geinstalleerd.
verdere specs:
Nvidia 7600 GS
intel Pentium 4 2.93Ghz
1.5GB RAM
driver videokaart: 163.75_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe
iemand die weet wat dit kan zijn? bedankt!

verdere specs:
Nvidia 7600 GS
intel Pentium 4 2.93Ghz
1.5GB RAM
PSN ligt eruit, kan COD weinig aan doen IMO.Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:09:
[...]
ehm ja idd, bij MIJ werkt het niet, maar ik ben niet de enige. Sowieso moet het bij IEDEREEN werken want ik betaal net zoveel als alle anderen op xboxlive met cod4. Dus dat slaat nergens op. Private games werkten wel, dus hun gare matchmaking icm te weinig/slechte servers zorgen ervoor dat het niet goed werkt.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Wat is de bottleneck met een 7900gt top en een PD @ 3.6? Is het beter met een q6600 of met een 8800gt?
Moet het toch ff vragen
Moet het toch ff vragen
Met een Pentium D haal je maar de helft uit die 8800GT, met een Core 2 Quad haal je wel 100% uit die 7900GT.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:32:
Wat is de bottleneck met een 7900gt top en een PD @ 3.6? Is het beter met een q6600 of met een 8800gt?
Moet het toch ff vragen
Was ook wel te verwachten, die GL en P90 zijn wel leuk voor pubs maar voor wars zou dat dus echt niet werken.johnnyv.nl schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:53:
Met andere woorden, alle tactische middelen halen we eruit en we gaan alleen de basics van het spel gebruiken
GL is te sterk om te allowen, zeker aangezien je geen RPG/C4/Nades kan kiezen als perk blijft er vrij weinig over om GL als optie te counteren.
Wel een beetje vreemd dat de Detect Explosives perk wel allowed is terwijl explosives niet allowed zijn =)
Ook geen uav/bomber/heli, uav had dan wel weer gemogen imo.// hardpoints
set scr_hardpoint_allowartillery 0
set scr_hardpoint_allowuav 0
set scr_hardpoint_allowhelicopter 0
KS van 3 in een 5v5 game haal je toch niet zomaar, zou dan nog wel enigzins beloond mogen worden.
Maargoed, blijft niet meer veel van de nieuwe CoD4 features over zo wat wel toegestaan is, nadeel van de orginaliteit schijnbaar
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
Nee zo bedoelde ik het niet; het zou ook nog aan een instelling van je firewall/router kunnen liggen. Maargoed, vervelend blijft het natuurlijk wel, dat ben ik zeker met je eens. Maar ik vind het wel onterecht om direct alle schuld op IGN/CoD4 te schuiven.Phusebox schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:09:
[...]
Ben net lvl 32 geworden, en ik ben zeer blij met mijn nieuwe Bandolier perk.
Overigens ben ik de eerste level 55 dude al tegengekomen, net in een server. Nu al
Oh en op die CB rules...nu ik ze eens even wat beter doorlees valt me dat toch redelijk tegen. Beetje vreemd om al die perks eruit te halen, waar is dat voor nodig? Bijvoorbeeld die flashnades, die had je in de voorgaande call of duty's niet, waarom moeten die er nu uit? En die radarjammer ook; des te moeilijker (en dus waarschijnlijk leuker!) wordt het als er niemand op de radar te zien is. In combinatie met geluidloos lopen en een silencer op je gun had dat een leuk stealth-team kunnen geven, en dat is toch wel weer heel iets nieuws.
Ja, altijd, bij elke server. Heeft iedereen hoor. Alleen als hij tot 11 doorloopt krijg je een timeout. Dat heeft met de masterserver te maken, en ik geloof dat die door de grote populairiteit nogal overbelast is sinds de release. xDrethxoth schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:37:
Hebben jullie ook last van het volgende?: "Awaiting.. Connection.. 1..." (En dat dan tot 11)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 19:46 ]
Hebben jullie ook last van het volgende?: "Awaiting.. Connection.. 1..." (En dat dan tot 11)
Welke perks hebben jullie voorkeur? Welke combinaties? En vooral, waarom?
Ik gebruik vooral stopping power en deep impact. Vuurkracht lijkt me toch het belangrijkste.
Double tap lijkt me alleen hand bij de machinegun omdat je daar toch genoeg ammo mee hebt.
Voor andere wapens heeft het gewoon als nadeel dat je te weinig ammo hebt.
Voor sniper is iron lungs een hele goeie, je kunt gewoon langer steady blijven. Je hebt niets aan firepower en andere mooie perks als je niet eens kunt richten.
Last stand en martyrdom zijn leuk, maar de andere perks zijn denk ik waardevoller.
[perks]
Ik gebruik vooral stopping power en deep impact. Vuurkracht lijkt me toch het belangrijkste.
Double tap lijkt me alleen hand bij de machinegun omdat je daar toch genoeg ammo mee hebt.
Voor andere wapens heeft het gewoon als nadeel dat je te weinig ammo hebt.
Voor sniper is iron lungs een hele goeie, je kunt gewoon langer steady blijven. Je hebt niets aan firepower en andere mooie perks als je niet eens kunt richten.
Last stand en martyrdom zijn leuk, maar de andere perks zijn denk ik waardevoller.
[perks]
[ Voor 6% gewijzigd door Rambo op 12-11-2007 19:52 ]
Verwijderd
Dat snap ik, maar is een hlve 8800gt beter dan een jele 7900gt?leonpwner1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:33:
[...]
Met een Pentium D haal je maar de helft uit die 8800GT, met een Core 2 Quad haal je wel 100% uit die 7900GT.
ZEKER met aa wat alleen maar graka nodig heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 20:00 ]
Verwijderd
Ik speel vooral met mijn 2 zelfgemaakte classes, met een M16A4 icm bandolier, double tap, en deeper inpact. Mijn andere class is een M4 Carbine samen met diezelfde perks. Waarom ik die bandolier heb kun je een paar reacties hierboven lezen; ik vind dat je veel te weinig ammo hebt.Rambo schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:48:
Welke perks hebben jullie voorkeur? Welke combinaties? En vooral, waarom?
Double tap...mja weet niet eigenlijk. Gebruikte hiervoor altijd juggernaut (meer health). Die heeft ook wel wat, maar stopping power kan toch ook wel goed van pas komen. Ach, maakt niet zo heel veel uit, ik wissel ze af en toeook wel eens gewoon om.
En deep inpact omdat ik de rest maar waardeloos vind, ik snipe bijna niet, ik ren nooit grote stukken achter elkaar, dat martyrdom en last stand vind ik ook maar onzin.
Nouja, zo moet je het natuurlijk niet zien. De 8800GT zal technisch beter blijven en je performance zal beter zijn met een 8800GT met alles op high dan met een 7900GT met alles op high, alleen betekent dat niet direct dat je ook daadwerkelijk hoge framerates hebt op high omdat je processor simpelweg je videokaart niet bij kan benen. Ik betwijfel dan ook of je er echt veel winst uit gaat halen. Wellicht enkele 1000'en punten in 3Dmark, maar relatief maar weinig.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:59:
[...]
Dat snap ik, maar is een hlve 8800gt beter dan een jele 7900gt?
ZEKER met aa wat alleen maar graka nodig heeft.
Ik ben vooral fan van de "Sleight of Hand", snel reloaden. Ben nog maar level 28 dus heb de double tab nog niet (nog 1 level).
Mortyrdom heb ik wel in sommige van mijn classes zitten, levert toch vaak leuk wat punten op
(en ja ik ben ee XP-hoer
).
Mortyrdom heb ik wel in sommige van mijn classes zitten, levert toch vaak leuk wat punten op
Verwijderd
ja hoor! tis weer zo ver. Eindelijk alles gedaan op steam. krijg ik dit wanneer ik het spel probeer te starten:
Error during initialization:
Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder.
En me de single player krijg ik dit ook nog eens vantevoren!!! :
WIN_IMPROPER_QUIT_BODY
Help!
Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder.
WIN_IMPROPER_QUIT_BODY
Help!
In één Woord: Ge-Weld-Ig !!!!!!!
Tering Hoe Vet Is Dit Spel, Die Sfeer, Dat Geluid, Dat Geknal, Je TeamMates, De Wapens, De Héle Ambianz pffffff echt een super mega aanrader. Speel het helaas niet online, dus alleen SP.
Heb wel soms het gevoel dat je eigenlijk weinig inbreng hebt, maar het ligt gewoon aan jezelf wat je er van maakt. Ga je half uur staan schuilen of ren je de vijand tegemoet nog voordat ze de hoek om komen. Filmpjes zijn echt heel erg mooi, zien er hetzelfde uit als ingame dat waardeer ik wel.
Draait prima op mijn A6T, zie sig.
Tering Hoe Vet Is Dit Spel, Die Sfeer, Dat Geluid, Dat Geknal, Je TeamMates, De Wapens, De Héle Ambianz pffffff echt een super mega aanrader. Speel het helaas niet online, dus alleen SP.
Heb wel soms het gevoel dat je eigenlijk weinig inbreng hebt, maar het ligt gewoon aan jezelf wat je er van maakt. Ga je half uur staan schuilen of ren je de vijand tegemoet nog voordat ze de hoek om komen. Filmpjes zijn echt heel erg mooi, zien er hetzelfde uit als ingame dat waardeer ik wel.
Draait prima op mijn A6T, zie sig.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Net uitgespeeld, zeker een leuk spel!
Ik had alleen op de models en gras enzo die donkere glans "bug". Draai op een 7900gto alles high. Helaas heb ik maar 13 van de 30 notebooks kunnen vinden (piece of intelligence). Weet iemand wat er gebeurt als je alle 30 verzameld hebt?
Edit : gevonden
Ik had alleen op de models en gras enzo die donkere glans "bug". Draai op een 7900gto alles high. Helaas heb ik maar 13 van de 30 notebooks kunnen vinden (piece of intelligence). Weet iemand wat er gebeurt als je alle 30 verzameld hebt?
Edit : gevonden
spoiler: 30 Pieces of Intelligence
In addition to the two Achievements worth 40 points, locating intelligence laptops will unlock the following cheats upon beating the single player campaign:
Beat the Game with No Intel: Arcade Mode
Compete for high scores with limited lives.
With 2 out of 30 Intel: Noir
Turns the game colors black and white.
With 4 out of 30 Intel: Photo-Negative
Inverts the game colors.
With 6 out of 30 Intel: Super Contrast
Turns up the color contrast in the game.
With 8 out of 30 Intel: Ragtime Warfare
Adds a sepia-toned old film filter, speeds the game up 70% and replaces sound with looping 1920s jazz music.
With 10 out of 30 Intel: Cluster Bombs
Frag grenades thrown by the player explode into five more live grenades.
With 15 out of 30 Intel: A Bad Year
Enemies explode into a cloud of bouncing, rolling car tires when killed.
With 20 out of 30 Intel: Slow-Mo Ability
Clicking the right thumbstick slows the game down 40%.
With 30 out of 30 Intel: Infinite Ammo
Gives the player infinite ammo on all weapons
Beat the Game with No Intel: Arcade Mode
Compete for high scores with limited lives.
With 2 out of 30 Intel: Noir
Turns the game colors black and white.
With 4 out of 30 Intel: Photo-Negative
Inverts the game colors.
With 6 out of 30 Intel: Super Contrast
Turns up the color contrast in the game.
With 8 out of 30 Intel: Ragtime Warfare
Adds a sepia-toned old film filter, speeds the game up 70% and replaces sound with looping 1920s jazz music.
With 10 out of 30 Intel: Cluster Bombs
Frag grenades thrown by the player explode into five more live grenades.
With 15 out of 30 Intel: A Bad Year
Enemies explode into a cloud of bouncing, rolling car tires when killed.
With 20 out of 30 Intel: Slow-Mo Ability
Clicking the right thumbstick slows the game down 40%.
With 30 out of 30 Intel: Infinite Ammo
Gives the player infinite ammo on all weapons
[ Voor 72% gewijzigd door Ditmar op 12-11-2007 21:02 ]
Verwijderd
Oh en nog iets. Hij staat niet in mijn Configuratie scherm... Bij geinstalleerde onderdelen. Terwijl Ik source ook op steam heb gekocht en die er wel instaat! 
UUuuh ok. Nou ik deed Integrity of game cache.. En bij Call Of Duty on steam is hij bezig met downloaden 75% Misschien omdat hij nog niet helemaal volledig geinstalleerd is? Nouja ikzie wel
UUuuh ok. Nou ik deed Integrity of game cache.. En bij Call Of Duty on steam is hij bezig met downloaden 75% Misschien omdat hij nog niet helemaal volledig geinstalleerd is? Nouja ikzie wel
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 21:05 ]
Ben zelf al stuk of 6/7 rank 55 lui tegen gekomen en ben zelf ook al bijna 52Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:34:
[...]
..knip..
Overigens ben ik de eerste level 55 dude al tegengekomen, net in een server. Nu al
Oh en op die CB rules...nu ik ze eens even wat beter doorlees valt me dat toch redelijk tegen. Beetje vreemd om al die perks eruit te halen, waar is dat voor nodig? Bijvoorbeeld die flashnades, die had je in de voorgaande call of duty's niet, waarom moeten die er nu uit? En die radarjammer ook; des te moeilijker (en dus waarschijnlijk leuker!) wordt het als er niemand op de radar te zien is. In combinatie met geluidloos lopen en een silencer op je gun had dat een leuk stealth-team kunnen geven, en dat is toch wel weer heel iets nieuws.
[...]
Ja, altijd, bij elke server. Heeft iedereen hoor. Alleen als hij tot 11 doorloopt krijg je een timeout. Dat heeft met de masterserver te maken, en ik geloof dat die door de grote populairiteit nogal overbelast is sinds de release. xD
Wat betreft die cb rules, meestal ben ik het wel met ze eens (heb veel CoD en CoD2 gespeeld vroeger en begrijp hun beslissingen) maar nu vind ik het toch iets te extreem.
Verbaas me dat ze ook niet dat ze ranks disablen zou echt wat voor ze zijn.
Ik bedoel kom op claymores, c4 etc niet toegestaan maar BS wel? Daar heb je nu dus niks aan net zoals die eavesdrop geen enkele clan gebruik VoIP dus dat is ook nutteloos. Wat blijft er over? niks dus.
Net zoals Ludwig zegt die UAV killstreak was juist leuk geweest net als UAVjammer etc.
Het geeft gewoon een heel andere dimensie aan de CoD serie in clanwars en je zult ook heel andere tactics moeten toepassen. Van die grenades kan ik me wel voorstellen er zullen al wel weer mensen bezig zijn met special nades
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb iets gigantisch over het hoofd gezien? :xEdit : gevonden
spoiler: 30 Pieces of Intelligence
Waar zie je staan hoeveel je er gevonden hebt?
Kan me niet herinneren dat ik iets extra's tegen ben gekomen..
Gelijk heeft die wel, bij cod 3 vaak problemen met joinen en nu met cod 4 ook (soms)...BioHazard schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:00:
[...]
Jij hebt echt ALTIJD wat te klagen volgens mij?
ach ik krijg gewoon te zien "je het spel op dit moment niet starten probeer het later nog eens"Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:41:
ja hoor! tis weer zo ver. Eindelijk alles gedaan op steam. krijg ik dit wanneer ik het spel probeer te starten:
WIN_IMPROPER_QUIT_BODY
Help!

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik heb die issue ook (7950GX2). Kwam al zoekend hierop uit http://www.cod4gamers.net/modules.php?name=News&file=article&sid=66&mode=thread&order=0&thold=0. er zijn blijkbaar heel veel GF 7xxx bezitters met hetzelfde probleem. De beta driver heb ik niet geprobeerd, ik wacht wel op mijn 8800GT.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:24:
[afbeelding]
verdere specs:
Nvidia 7600 GS
intel Pentium 4 2.93Ghz
1.5GB RAM
Mooi dat het gelukt is. Bij mij lukte het juist bij de botsauto's in 1x. Maar die mijnen zorgden bij mij ervoor dat heel wat mannetjes dood gingen toen ze vanachter dat gebouw kwamen rushen-tom-562 schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:20:
[...]
Na lang kloten is het mij op een andere manier gelukt:
spoiler:Als je voor het reuzenrad staat, met je rug ernaartoe, zie je links zo'n heuveltje liggen. hier staan een paar van die radiaton bordjes. Ik heb hier omheen mijn claymores gepland, en ben op dat heuveltje gaan liggen. Nu kan je ze heel makkelijk snipen, vooral omdat ze niet direct naar jou toegaan (wat bij de botsauto's wel zo is). Als ze te dichtbij komen pak je je AK of G3 of wat je dan hebt. De tango's uit de helicopter landen ook vlak bij jou, je kan ze dus makkelijk van de touwen afschieten, of ff een granaat gooien. Zo is het mij in 1x gelukt (na 20x ofzo in dat huisje te hebben gezeten.
Hoe zet je het spel eigenlijk op high?Want sommige dingen kan ik niet hoger dan normal zetten.
Hasib schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:10:
Hoe zet je het spel eigenlijk op high?Want sommige dingen kan ik niet hoger dan normal zetten.
edit:
hier stond onzin volgens mij
hier stond onzin volgens mij
[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 12-11-2007 22:32 . Reden: :X ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De beta-drivers van Nvidia deden het voor mijRay-zor schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:45:
[...]
Ik heb die issue ook (7950GX2). Kwam al zoekend hierop uit http://www.cod4gamers.net/modules.php?name=News&file=article&sid=66&mode=thread&order=0&thold=0. er zijn blijkbaar heel veel GF 7xxx bezitters met hetzelfde probleem. De beta driver heb ik niet geprobeerd, ik wacht wel op mijn 8800GT.
Verwijderd
Je bedoelt dat geen enkele clan gebruikt maakt van de voice mogelijkheid in het spel.psychoclown schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:15:
[...]
Ben zelf al stuk of 6/7 rank 55 lui tegen gekomen en ben zelf ook al bijna 52
Wat betreft die cb rules, meestal ben ik het wel met ze eens (heb veel CoD en CoD2 gespeeld vroeger en begrijp hun beslissingen) maar nu vind ik het toch iets te extreem.
Verbaas me dat ze ook niet dat ze ranks disablen zou echt wat voor ze zijn.
Ik bedoel kom op claymores, c4 etc niet toegestaan maar BS wel? Daar heb je nu dus niks aan net zoals die eavesdrop geen enkele clan gebruik VoIP dus dat is ook nutteloos. Wat blijft er over? niks dus.
Net zoals Ludwig zegt die UAV killstreak was juist leuk geweest net als UAVjammer etc.
Het geeft gewoon een heel andere dimensie aan de CoD serie in clanwars en je zult ook heel andere tactics moeten toepassen. Van die grenades kan ik me wel voorstellen er zullen al wel weer mensen bezig zijn met special nades(was ik vroeger ook altijd zo fan van, speel atm niet echt wars).
En inderdaad; juist door die perks en killstreaks zouden clanwars veel leuker worden. Althans, CB-wars, het is natuurlijk ook nog altijd mogelijk om zonder cb te spelen.
Ik vind het maar vreemd van Clanbase, maar aangezien wij niet de enigen zullen zijn die zo denken, denk ik wel dat er later nog een reactie zal komen.
Edit:
Van een clanmember kreeg ik het volgende commando:
code:
1
| seta cl_connectionAttempts "999" |
Dat moet je toevoegen in het bestand config_mp.cfg in de map \program files\activision\call of duty 4\players\profiles\username\. De awaiting connection loopt dan door tot 999 in plaats van tot 11. Het is namelijk best vaak zo dat je pas echt een server joint als de awaiting connection op 15 oid staat.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 23:23 ]
Net voor eerste keer gespeelt
Level op boot gedaan, en naar filmpje gekeken van die president(?) die word geexecuteerd... Mooi spel! En het schept een echte goeie sfeer.
Leuke vervanger, omdat ik crysis niet kan spelen met m'n laptop
Leuke vervanger, omdat ik crysis niet kan spelen met m'n laptop
Ja bedoelde uiteraard ingame VoIPVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:41:
[...]
Je bedoelt dat geen enkele clan gebruikt maakt van de voice mogelijkheid in het spel.Teamspeak en Skype worden zeer veel gebruikt hoor. En wat bedoel je met BS?
En inderdaad; juist door die perks en killstreaks zouden clanwars veel leuker worden. Althans, CB-wars, het is natuurlijk ook nog altijd mogelijk om zonder cb te spelen.![]()
Ik vind het maar vreemd van Clanbase, maar aangezien wij niet de enigen zullen zijn die zo denken, denk ik wel dat er later nog een reactie zal komen.
BS = Bombsquad die valt dus ook al af want er zijn naast c4 en claymores geen andere explosives.
Ik heb het spel ook net uitgespeeld. Laatse stukje (vanaf die reuzenrad) ben ik toch maar voor het niveau "regular" gegaan, aangezien ik het voor geen mogelijkheid voor elkaar kreeg (op high) die reuzenrad missie te doen. Laatste stukje rocks wel hoor ... pfoe mooi einde
Waarschijnlijk is het beter om niet hoger te gaan dan 60, 999 sec wachten om er achter te komen dat het connecten toch echt niet gaat werken is ook niet prettigVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:41:
Van een clanmember kreeg ik het volgende commando:
code:
1 seta cl_connectionAttempts "999"
Dat moet je toevoegen in het bestand config_mp.cfg in de map \program files\activision\call of duty 4\players\profiles\username\. De awaiting connection loopt dan door tot 999 in plaats van tot 11. Het is namelijk best vaak zo dat je pas echt een server joint als de awaiting connection op 15 oid staat.
Voor de mensen die ondanks dit alles nog steeds niet kunnen connecten is het joinen van servers met PB uit waarschijnlijk de enige optie, tot nu toe nog geen join problemen mee gehad, alhoewel het aantal servers dat PB uit heeft staan zeer klein is.
Tja CB probeert een zo'n eerlijk mogelijke ladder op te starten dus vanuit dat opzicht is het niet verkeerd. 5v5 all GL zouden geen leuke games worden, wat voor een speelmode dan ook.Ik vind het maar vreemd van Clanbase, maar aangezien wij niet de enigen zullen zijn die zo denken, denk ik wel dat er later nog een reactie zal komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Demoterror op 12-11-2007 23:41 ]
Ik probeer hier het spel op Veteran uit te spelen (voor achievements) op Xbox maar damn dat valt vies tegen zeg ! Heb nu 2 of 3 missies gedaan en zit nu bij die TV studio en kom met geen mogelijkheid verder man.
Zijn er mensen hier die verder in het spel zitten met veteran ?
Edit: Gehaald binnen 30 minuten, nu de rest nog
Op normaal heb ik hem gister uitgespeeld trouwens. Geweldige game en veel wow momenten.
Zijn er mensen hier die verder in het spel zitten met veteran ?
Edit: Gehaald binnen 30 minuten, nu de rest nog
Op normaal heb ik hem gister uitgespeeld trouwens. Geweldige game en veel wow momenten.
[ Voor 12% gewijzigd door Armo op 13-11-2007 00:00 ]
ik zit ergens vast...
namelijk het laatste level.
ik moet in de launch control room zien te komen maar ik weet niet hoe.
alle vijanden zijn al dood.
Ik heb nog 2 teammates over en die blijven opp 1 plek zitten/staan, en de tijd klikt door.
ik heb al geprobeert de deur naar de control room op te balzen maar dit lukt niet, iemand tips?
of is dit gewoon een bug, lijkt er verdomd veel op.
Ik heb nog 2 teammates over en die blijven opp 1 plek zitten/staan, en de tijd klikt door.
ik heb al geprobeert de deur naar de control room op te balzen maar dit lukt niet, iemand tips?
Nordcore schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:15:
ik zit ergens vast...
spoiler:
Je moet een claymore op de muur plakken waarna je in de control room komt. Daarna moet
je op een toetsenbordje rammen om alles te disarmen.
je op een toetsenbordje rammen om alles te disarmen.
Of zit je ergens anders vast?
vandaag lopen warren met de mod_warfare aan en de nieuwe cb_rules.
Echt een goede MP experience. Geen grenade launchers en overpowererde perks.
Iedereen level 1, wel alle guns beschikbaar
offtopic:
Zijn er al mensen die van play-asia gehoord hebben en de game binnen hebben?
[ Voor 20% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-11-2007 00:26 ]
Ok,don't schoot me als ik een 'domme' vraag stel:
Graag zou ik een standalone server willen draaien,op mijn 2de pc (server).
Is dit mogelijk? ik zie nl nergens een standalone server zoals bv battlefield 2 dat heeft.
Ik weet dat ik hem kan starten vanuit de game zelf,maar dat wil ik nu juist net niet,iemand meer info hierover?
Graag zou ik een standalone server willen draaien,op mijn 2de pc (server).
Is dit mogelijk? ik zie nl nergens een standalone server zoals bv battlefield 2 dat heeft.
Ik weet dat ik hem kan starten vanuit de game zelf,maar dat wil ik nu juist net niet,iemand meer info hierover?
Ik vind de AI van je medeteam genoten goed, alleen hapert hij af en toe wel. Als je eenn bepaalde route niet loopt gaan ze niet mee. En ga ik sneaky flanke, rennen met ze alle dwars door een veld...
Wat doet die mod_warfare mod precies?GandalfTheGrey schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:25:
vandaag lopen warren met de mod_warfare aan en de nieuwe cb_rules.
offtopic:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
vraag me af hoe mensen zo snel rank 55 zijn, zie in de "rankings" bovenaan iemand met 4500 mp potjes.... 4500!!! gemiddeld duren ze wat? 7-8 minuten? dat zijn ruim 560u... ziek
bij mij gaat het best traag; na 4u online zit ik op level 19 geloof ik
Waarom zie ik niets als ik in de console:
in toets?
Hebben meer mensen dit, of doe ik iets fout?
code:
1
| cg_drawfps 1 |
in toets?
Hoi!
voor mensen die problemen hebben met steam (zoals ik): http://forums.steampowere...f349b954657e0d65&t=622764
Ik zit op m'n werk dus ik kan mijn problemen straks pas proberen op te lossen.
Ik zit op m'n werk dus ik kan mijn problemen straks pas proberen op te lossen.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Na de laatste COD was ik een beetje bang dat dit ook een totale flop zou worden, maar ik ben verbaasd hoe goed het spel je in het verhaal mee weet te trekken. Ik vind het spel persoonlijk erg goed uitgewerkt, er is eigenlijk geen moment verveling. Dus mocht je twijfelen, het is zeker de moeite waard als je FPS games mooi vindt. 
spoiler:
De missie met de AC-130 Spectre was voor mij helemaal een verrassing, die zal ik nog wel een paar keer in arcade mode doen. Ook de sniper missie in Chernobyl was heel erg nice.
Helaas heb ik niet alle 30 intelligence kunnen vinden.
Helaas heb ik niet alle 30 intelligence kunnen vinden.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
heb het zelfde probleem.EWK schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:05:
code:
1 cg_drawfps 1
in toets?
Ook als ik het in de config edit maakt het niets uit. Dus ik gebruik maar fraps, echter ik vergeet soms fraps aan te zetten
Vooral in de MP wil ik altijd mn FPS wel weten, is handig.
nadat ik vantweekend met veel plezier de SP van cod4 uitgespeled hebt wou ik gisteravond ff de MP proberen.
Dus ik een game joinen, wordt ik er binnen no-time uitgegooid door punkbuster met een of andere meldinf "60 seconds no ...", ik heb de exacte melding neit bij de hand maar komt iemand dat bekend voor? heb het probleem @ meerdere servers.
Dus ik een game joinen, wordt ik er binnen no-time uitgegooid door punkbuster met een of andere meldinf "60 seconds no ...", ik heb de exacte melding neit bij de hand maar komt iemand dat bekend voor? heb het probleem @ meerdere servers.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Check even of je PB ook draait in je taskmanager. Anders ff een reinstall van PB doen..?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik moet zeggen dat ik het een vlotte shooter vind, alleen de sfeer die CoD4 uitstraalt haalt het eigenlijk niet dat wat het bij 1 of 2 had.
spoiler:
en hij is verrekte makkelijk uit te spelen 

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Hoe bedoel je? 2 en 3 waren volgens mij toch aardig goede games. Enige jammere is dat 3 niet op de PC was.Copyman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:23:
Na de laatste COD was ik een beetje bang dat dit ook een totale flop zou worden
spoiler:
Check je compas. De computer waar je de code in moet voeren staat niet achterin, maar juist voor in die zaal.
[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 13-11-2007 09:07 ]
Beta drivers installerenVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:24:
[afbeelding]
verdere specs:
Nvidia 7600 GS
intel Pentium 4 2.93Ghz
1.5GB RAM
Verwijderd
Overigens vind ik de hardcore mode het leukst, jammer dat ik bijna nooit hardcore servers vind (waar ik nog in kan ook). Je kan er ook niet echt op filteren ofzo... Als die linux binaries uit zijn zelf maar een keer een dedicated opzetten ofzo
DIt spel begon zo vet, maar als je er eenmaal achter komt dat mannetjs gewoon RESPAWNEN (wtf?) en granaten spammen bij het leven is de fun er toch snel van af. ZIe het niet meer als een simpele arcade shooter die er redelijk mooi uit ziet.
Achja net op tijd uitgespeeld voor Crysis
Achja net op tijd uitgespeeld voor Crysis
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ze respawnen niet. Er wordt vaak genoeg gezegd van "This area is clear" en dan komen er gewoon geen meer
Vaak bu'j te bang!
Maar daarvoor moet je wel zelf vooruit gaan. Als je gewoon blijft zitten is er inderdaad een schier oneindig aantal mannetjes wat je aan komt vallen.-tom-562 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:02:
Ze respawnen niet. Er wordt vaak genoeg gezegd van "This area is clear" en dan komen er gewoon geen meer
Op veteran af en toe trouwens best lastig

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
mod_warfare zorgt ervoor dat iedereen level 1 is en dat alle wapens unlocked zijn (voor eerlijke oorlog). Vervolgens met de config file de meeste perks en grenade launchers uit.
Is er al iemand die hem op veteran heeft uigespeeld?
Ik ga er binnenkort voor
Heb hem al op regular uitgespeeld maar dat is gewoon saai.
Multiplayer blijft gewoon heel vet!
Ik ga er binnenkort voor
Ja, daar ben ik ook achter.BM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:11:
[...]
Maar daarvoor moet je wel zelf vooruit gaan. Als je gewoon blijft zitten is er inderdaad een schier oneindig aantal mannetjes wat je aan komt vallen.
Op veteran af en toe trouwens best lastig
Advies: Heb je een moeilijk stuk waar je maar niet doorheen komt? Ren gewoon als een dolle naar voren (je route) dan lost het zich vanzelf op....raar spel.
Ik ben nu al sinds het begin bezig op Veteran (heb geen normal of hard geprobeerd), maar dat is af en toe knap lastig iddThomaszki schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:39:
Ik ga er binnenkort voorHeb hem al op regular uitgespeeld maar dat is gewoon saai.
[ Voor 7% gewijzigd door objectief2 op 13-11-2007 10:46 ]
Dat is toch in alle CoD versies het geval? Ik vind het een geniaal spel, erg veel afwisseling, fantastische graphics, en gewoon erg leuke gameplay. Wat vinden jullie het leukste level? Chernobyl 15 jaar terug vind ik tot nu toe het gaafst.stefijn schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:42:
[...]
Ja, daar ben ik ook achter.
Advies: Heb je een moeilijk stuk waar je maar niet doorheen komt? Ren gewoon als een dolle naar voren (je route) dan lost het zich vanzelf op....raar spel.
Ben op hoogste niveau begonnen en toch ff bij de tv studio opnieuw begonnen op lager niveau.
Uitspelen en dan op hoogste niveau nog eens.
Maar vooral multiplayer.. yihaa!
Uitspelen en dan op hoogste niveau nog eens.
Maar vooral multiplayer.. yihaa!
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Damn wat een vet spel ik ben nu bij het sniper level
Hier lig ik in het hoge gras te wachtenmet mijn teammate tot de vijand weg is

nice manVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:06:
[afbeelding]
Ik vind trouwens in multiplayer die grenade launchers echt gaar, je bent zo dood
Blijft stoer inderdaadVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:06:
[afbeelding]
Ik neem aan dat je op xbox of ps3 speelt aangezien je geen rankings met de pc versie hebt.Phusebox schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:04:
vraag me af hoe mensen zo snel rank 55 zijn, zie in de "rankings" bovenaan iemand met 4500 mp potjes.... 4500!!! gemiddeld duren ze wat? 7-8 minuten? dat zijn ruim 560u... ziek
Alleen rank 55 is best snel te halen, gister ging ik ook lekker paar potjes SD gespeeld met 2 goede vrienden (allebei ook vroeger fanatieke CoDders geweest). Killstreaks van 7 vlogen me om de oren en me langste streak, en dat was in 4 rondjes, was 16 kills en 0 assists. Op één map had ik zelfs 30xxXP in SD dat is zelfs voor rank 52 veel want dan heb je 3/5e voor de volgende rank al gehad.
Dat is dan exclusief challenges want die gaan niet zo hard meer
Heb trouwens op rank 52 mp44 gekregen, eerst dacht ik wow die recoil is stukken groter dan die van CoD2, maar in CoD1 was die ook ongeveer even groot en dus makkelijk te surpressen.
Verder echt een super relaxed wapentje eigenlijk maar mijn favo blijft toch wel de G36c die is echt goed op long/medium-range én short-range.
Dit probleem had ik dus ook. dit is gewoon een bug. Er is dan namenlijk nog een teammaat achtergebleven aan het begin van het level.Nordcore schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:15:
ik zit ergens vast...
spoiler:
Zodra je begint en je door de luchtfilters moet kruipen. Zorg dan dat je teammaat die achter jouw als laatste de luchtfilters ingaat, je blijft volgen todat je er uitgaat. Hij volgt namenlijk jou. de route die jij neemt, neemt hij ook. Ik nam voordat ik eruit ging de beslissing om toch Capt. Price te volgen. Waardoor die andere pipo
blijkbaar van slag was. en die luchtfilter niet meer uit durfde te komen. Uiteindelijk gaat hij toch dood en ben je alsnog met z'n 3'n bij die deur. Maar dan loopt hij wel verder.
Even een nOOb vraag:
Ik was in de veronderstelling dat je rank gekoppeld was aan je serienummer. Ik speelde voorheen COD4 op XP-64bit... Gisteren COD4 geinstalleerd op Vista 64-bit en wat schets mijn verbazing: Ik kon weer vooraf aan beginnen......!!
Doe ik iets fout of is dit normaal... Dat je rank dus alleen maar lokaal wordt opgeslagen?
Heb al van alles geprobeerd, profiles directory kopieeren e.d. maar mijn rank (corp I ben ik kwijt)...
Ik was in de veronderstelling dat je rank gekoppeld was aan je serienummer. Ik speelde voorheen COD4 op XP-64bit... Gisteren COD4 geinstalleerd op Vista 64-bit en wat schets mijn verbazing: Ik kon weer vooraf aan beginnen......!!
Doe ik iets fout of is dit normaal... Dat je rank dus alleen maar lokaal wordt opgeslagen?
Heb al van alles geprobeerd, profiles directory kopieeren e.d. maar mijn rank (corp I ben ik kwijt)...
Jazeker:Thomaszki schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:39:
Ik ga er binnenkort voorHeb hem al op regular uitgespeeld maar dat is gewoon saai.
FlashBang schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:00:
Net meteen in de eerste run in Veteran uitgespeeld.. de missie na de credits was ook érg vet
Ik ben weer opnieuw begonnen, opnieuw met Veteran
3000XP in 1 game? En wat is SD? search&destroy?psychoclown schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:30:
[...]
Ik neem aan dat je op xbox of ps3 speelt aangezien je geen rankings met de pc versie hebt.
Alleen rank 55 is best snel te halen, gister ging ik ook lekker paar potjes SD gespeeld met 2 goede vrienden (allebei ook vroeger fanatieke CoDders geweest). Killstreaks van 7 vlogen me om de oren en me langste streak, en dat was in 4 rondjes, was 16 kills en 0 assists. Op één map had ik zelfs 30xxXP in SD dat is zelfs voor rank 52 veel want dan heb je 3/5e voor de volgende rank al gehad.
Dat is dan exclusief challenges want die gaan niet zo hard meer
Heb trouwens op rank 52 mp44 gekregen, eerst dacht ik wow die recoil is stukken groter dan die van CoD2, maar in CoD1 was die ook ongeveer even groot en dus makkelijk te surpressen.
Verder echt een super relaxed wapentje eigenlijk maar mijn favo blijft toch wel de G36c die is echt goed op long/medium-range én short-range.
Dus dat kan ik dan beter spelen als Team Deathmatch?
Ik baal wel zeg 
Paar dagen geleden best ver gekomen, ik moest zakhaev dacht ik zoeken in een dorpje, en later moest ik een elektriciteitsmast neerhalen, maar net op dat moment crashte m'n computer. Dus ik start em vandaag weer op, want ik wil nu ook wel het einde zien, moest ik ineens weer beginnen bij het gedeelte dat je al asad moet zoeken in dat dorpje. Dus dat heb ik net gedaan, maar nu moet ik "all gillied up" opnieuw doen. Het is een supervette missie, maar ook een moeilijke!
Paar dagen geleden best ver gekomen, ik moest zakhaev dacht ik zoeken in een dorpje, en later moest ik een elektriciteitsmast neerhalen, maar net op dat moment crashte m'n computer. Dus ik start em vandaag weer op, want ik wil nu ook wel het einde zien, moest ik ineens weer beginnen bij het gedeelte dat je al asad moet zoeken in dat dorpje. Dus dat heb ik net gedaan, maar nu moet ik "all gillied up" opnieuw doen. Het is een supervette missie, maar ook een moeilijke!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Je profile moet je zelf backuppen ja. Zie activision support voor wat je PRECIES moet doen, weet het ff niet uit mn hoofdDarth Malak schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:12:
Even een nOOb vraag:
EWK schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:05:
code:
1 cg_drawfps 1
in toets?
open console in game en tik "/" (zonder aanhalingstekens) voor cg_drawfps[spatie]1. Dus: /cg_drawfps 1 gevolgd door enter.Griffin schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:37:
[...]
heb het zelfde probleem.
Ook als ik het in de config edit maakt het niets uit. Dus ik gebruik maar fraps, echter ik vergeet soms fraps aan te zetten.
Vooral in de MP wil ik altijd mn FPS wel weten, is handig.
[ Voor 20% gewijzigd door Vic Vega op 13-11-2007 14:14 ]
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
Oké dan, ik vind dat het mij ook maar moet lukkenFlashBang schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:28:
[...]
Jazeker:
[...]
![]()
Ik ben weer opnieuw begonnen, opnieuw met Veteran
Ik ga mijn best doen. Blijf het wel knap vinden, volgens mij is dat spel op sommige punten echt te moeilijk.
Verwijderd
Ik vind dit spel echt SUPER sfeervol en met veel variatie.
Wow!
Heb ook Crysis SP demo gespeeld en dan is COD 4 dus veel meer mijn ding.
Was nogal huiverig nadat ik vanalles las over 'Cod 2 graphics', maar dit spel laat maar weer eens zien hoe belangrijk sfeer en gameplay zijn en dat graphics niet alles zijn.
Denk dat dit spel ook nu na 'testen' gekocht gaat worden voor de MP!
Heb nu gister die lastige sniper missie die eindigt bij dat reuzenrad gespeeld. Wel een aantal malen over moeten doen... Speel trouwens op 1 level onder het moeilijkste (naam ff kwijt)
Van wat ik hier lees, ben ik nu al ver in het spel en dat terwijl ik nog niet zo lang bezig ben. Minpuntje wellicht.
Aan de andere kant is het trouwens een groot plusplunt dat de laadtijden zo kort zijn en dat er tijdens het laden vanalles te zien en te horen is.
Wow!
Wow!
Heb ook Crysis SP demo gespeeld en dan is COD 4 dus veel meer mijn ding.
Was nogal huiverig nadat ik vanalles las over 'Cod 2 graphics', maar dit spel laat maar weer eens zien hoe belangrijk sfeer en gameplay zijn en dat graphics niet alles zijn.
Denk dat dit spel ook nu na 'testen' gekocht gaat worden voor de MP!
Heb nu gister die lastige sniper missie die eindigt bij dat reuzenrad gespeeld. Wel een aantal malen over moeten doen... Speel trouwens op 1 level onder het moeilijkste (naam ff kwijt)
Van wat ik hier lees, ben ik nu al ver in het spel en dat terwijl ik nog niet zo lang bezig ben. Minpuntje wellicht.
Aan de andere kant is het trouwens een groot plusplunt dat de laadtijden zo kort zijn en dat er tijdens het laden vanalles te zien en te horen is.
Wow!
Thx!Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:10:
[...]
Je profile moet je zelf backuppen ja. Zie activision support voor wat je PRECIES moet doen, weet het ff niet uit mn hoofdProfiles staan *NIET* online en moet je zelf bijhouden.
Maar dat zuigt behoorlijk... Gelukkig is dat bij de xbox live wel behoorlijk geregeld...
edit:>> net ff op support gekeken. Wat daar gesuggereerd wordt (profiles dir backupen) had ik al gedaan maar nog steeds geen stats...
https://activision.custhe...m9maWxl&p_li=&p_topview=1
Dat staat er trouwens over de koppeling CD-key- user stats... Die koppeling is er dus wel.. Beetje vreemd dus dat je dan toch al je stats kwijtraakt als je switched van OS/PC.
[ Voor 48% gewijzigd door Darth Malak op 13-11-2007 14:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!