[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Albinoraptor schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:30:
[...]

Ja maar ik speel altijd alle FPS games op hoogeste moeilijkheidsgraad, en nooit echt problemen mee.
Maar bij deze game kan je beter naar je checkpoint rennen terwijl je wordt beschoten zodat respawns op houden en dan eens terug lopen om te schieten. Wauw echt geweldig. :/
klinkt behoorlijk nep als je 't mij vraagt!
lol Cod4 multiplayer staat wel al op nummer 2 bij Xfire :|
Das niet bepaald slecht. Ik vind het jammer dat ik niet een demo van de multiplayer heb mogen testen, dan was het makkelijker voor mij om te beslissen dit spel te kopen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Misanthrope schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:00:
[...]

klinkt behoorlijk nep als je 't mij vraagt!
lol Cod4 multiplayer staat wel al op nummer 2 bij Xfire :|
Das niet bepaald slecht. Ik vind het jammer dat ik niet een demo van de multiplayer heb mogen testen, dan was het makkelijker voor mij om te beslissen dit spel te kopen of niet
En terecht. MP is echt heel erg gaaf. Als je CoD 1 en 2 gaaf vond vind je 4 zeer waarschijnlijk ook wel gaaf.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de mp is dit echt game of the year voor mij!
Tijd geleden dat ik zoveel plezier had met mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:59:
Bij de mp kom ik bijna nooit een server in!! Server Timed out zegt tie na 10 sec.
Het ligt niet aan xfire (heb ik nie).
Als ik een server (eindelijk) in kom word ik er binnen 2 minuten weer uitgegooid. Ik heb punkbuster aan staan maar hij zegt toch "PB initial Failure".

Ik vind het een prachtig spel. De sg is fantastisch. Maar wat een gedoe allemaal om een het spelende te krijgen. mp is zwaar waardeloos heb nog geen potje kunnen spelen. Vink best kut voor 45 euro.
I know en het is super irritant maar ze hebben problemen met de master server en dus moet je gewoon blijven proberen met connecten. Wat betreft die punkbuster error probeer pb eens te updaten, PBsetup of anders moet je pb eens reinstallen met pbsvc.exe.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Albinoraptor schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:30:
Ja maar ik speel altijd alle FPS games op hoogeste moeilijkheidsgraad, en nooit echt problemen mee.
Wees blij dat er eens een game is die je uitdaagt? Als jij werkelijk elke FPS zo simpel vindt dat je er op je sokken doorheen loopt op de hoogste moeilijkheidsgraad, dan lijkt me dit een verademing toch!? :)
Wat heb je nu ooit aan een spel waar je compleet geen moeite ondervindt op de hoogste moeilijkheidsgraad? :? Dát lijkt mij pas een kutspel.

Ik zou je aanraden gewoon es een moeilijkheidsgraad te zakken. Speel het spel eerst maar eens uit, en ga dan pas een tikje omhoog.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een game, wat een sfeer. Écht oorlogshectiek, met name die US missies. Wel grappig hoe ze dat hebben uitgewerkt vindt ik, de Engelse SAS die toch net wat subtieler te werk gaat, en dan die US Rangers ( zijn toch de US Rangers ? ) die fucking hard erin beuken. Ga vanavond beginnen met Act 2, dus mooiste moet waarschijnlijk nog komen :9. Mooiste game van het jaar voor mij tot nu toe, Halo setting spreekt mij véél minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
wolkje schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:18:
[...]

Wees blij dat er eens een game is die je uitdaagt? Als jij werkelijk elke FPS zo simpel vindt dat je er op je sokken doorheen loopt op de hoogste moeilijkheidsgraad, dan lijkt me dit een verademing toch!? :)
Wat heb je nu ooit aan een spel waar je compleet geen moeite ondervindt op de hoogste moeilijkheidsgraad? :? Dát lijkt mij pas een kutspel.

Ik zou je aanraden gewoon es een moeilijkheidsgraad te zakken. Speel het spel eerst maar eens uit, en ga dan pas een tikje omhoog.
Nee ik loop niet op mijn sokken door alle FPS games. :) Normaal is het altijd uitdaging zoals HALO 3 op Legendary (wel in mijn eentje niet zoals die sissies die het halen met 4 man. :P)

Dit is gewoon frustrerend, en moeilijkheidsgraad omlaag, ja zeg daartoe ga ik me niet verlagen. :+ :P Dat is mijn eigen ego aantasten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:42

rCk

Gadverdamme zeg,
Bij de MP krijg ik op een random plek/tijd een crash. Begin tie te hangen, en hoor ik iedere 5 seconde een geluidje.. Als ik dan wat langer blijf wachten.. dan begint het geluid te loopen. Heel snel geluidjes achtermekaar.
En dan is er maar één manier: M'n reset knopje indrukken.
Vind ik nogal irritant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rawr, raaaawr ! Wat een graphics, wat een mooi spel. En de gameplay is natuurlijk van een gemiddeld niveau, het is even wennen omdat het allemaal modern is.
De geweren voelen goed aan, het geluid is mooi en de graphics omg ! :9~
Ik ben zeer blij met m'n nieuwe 8600GTS anders had ik de game waarschijnlijk al afgekeurd, echt niet normaal wat stond ik te kijken van het grafisch gepats.
Ohw, ik moest zelfs lachen toen ik een flashbang tegen iemand z'n hoofd gooide en hij *auw* zei haha :)
Tot nu toe een dik verdiende 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik kom echt niet voorbij de level waar je op de helikopter moet wachten ;(

Ik schiet net zoveel man dood, tot die heli er is. Maar zodra die heli er is zie ik geen 1 mogelijkheid om (met die captian) heelhuids bij die heli te komen. :?

Kent iemand een makkelijke route/plek?

ps.k speel op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Ik weet dat dit topic eigenlijk is voor de pc-versie, maar wellicht toch de moeite waard om hier mijn vraag te stellen (ik heb namelijk de PS3-versie).

Als ik online game gaat alles goed: ik level, krijg xp, haal die submachinegun-side missies en dergelijke. En heb pas iets meer dan twee uur gespeeld, dus ben pas level 10 maar het is een begin. Echter soms duikt mijn level opeens naar beneden:

Als ik dus inlog en op "Play Online" klik kom ik in het hoofdmenu en aan de rechterkant staan dus je stats. Daar staat: Rank 5, FeaR1986.
Maar als ik via "Barracks" - "Leaderboards" - "Score" ga krijg je zo'n lijst met het overzicht hoe je vrienden het doen qua stats. En daar staat wel gewoon: Level 10, FeaR1986, Score 1056, Time Played 02 H 13M

Maar als ik dan de game speel telt alles vanaf level 5... iemand een idee?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:06:
Ik weet dat dit topic eigenlijk is voor de pc-versie, maar wellicht toch de moeite waard om hier mijn vraag te stellen (ik heb namelijk de PS3-versie).

Als ik online game gaat alles goed: ik level, krijg xp, haal die submachinegun-side missies en dergelijke. En heb pas iets meer dan twee uur gespeeld, dus ben pas level 10 maar het is een begin. Echter soms duikt mijn level opeens naar beneden:

Als ik dus inlog en op "Play Online" klik kom ik in het hoofdmenu en aan de rechterkant staan dus je stats. Daar staat: Rank 5, FeaR1986.
Maar als ik via "Barracks" - "Leaderboards" - "Score" ga krijg je zo'n lijst met het overzicht hoe je vrienden het doen qua stats. En daar staat wel gewoon: Level 10, FeaR1986, Score 1056, Time Played 02 H 13M

Maar als ik dan de game speel telt alles vanaf level 5... iemand een idee?
Rank is toch je positie in de "Rank-ladder"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yassine schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:48:
Ik kom echt niet voorbij de level waar je op de helikopter moet wachten ;(

Ik schiet net zoveel man dood, tot die heli er is. Maar zodra die heli er is zie ik geen 1 mogelijkheid om (met die captian) heelhuids bij die heli te komen. :?

Kent iemand een makkelijke route/plek?

ps.k speel op hard.
Heb ik ook lang over gedaan. Ik heb uiteindelijk nadat je die gasten uit die helikopters hebt afgeknald helemaal rechts achter een boom gaan zitten , daar hou je het vol tot die chopper komt en dan is het volgens mij een beetje op goed geluk rennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Een beginnersvraag;

Ik loop op een zinkend schip, en ben steeds net te laat om een deur door te gaan omdat de brug waar ik op loop instort. Dan gaat hij weer terug naar een saved punt van iets eerder, maar daar had ik het al verprutst. Zodoende haal ik het nooit.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 automatische savepunten terug te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Triple-D schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:37:
Een beginnersvraag;

Ik loop op een zinkend schip, en ben steeds net te laat om een deur door te gaan omdat de brug waar ik op loop instort. Dan gaat hij weer terug naar een saved punt van iets eerder, maar daar had ik het al verprutst. Zodoende haal ik het nooit.

C:\Program Files\Call of Duty 4\players\profiles\Je profiel naam\save\autosave

Dan een savegame verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Triple-D schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:37:
Een beginnersvraag;

Je hoeft niet terug, je moet gewoon springen. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

Ik heb een probleem. Ik wilde stoppen en iemand zei "type /cp in console".. ik wilde er toch mee stoppen, dus typte het.. nu is mijn directx verneukt..

kan spellen die directx nodig hebben niet meer spelen (cod4 / gears of war)

hoe kan ik dit fixen?
ik downloade de directx webinstaller, maar die zei ik de goeie versie al had.

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Wij hebben twee experimentele Call of Duty 4 servers opgezet, graag jullie feedback! Wat is er veranderd: in plaats van maximaal 32 slots draaien deze servers 64 slots en 48 slots.

i3D.net - CoD4 Ranked - Experimental 64 slots (stats & info)
IP: 84.244.162.177:28960

Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/api/gameservers-usage-day.php?server=3733

i3D.net - CoD4 Ranked - Experimental 48 slots (stats & info)
IP: 84.244.162.178:28960

Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/api/gameservers-usage-day.php?server=3734

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

48 en 64?

Heb je de maps gezien, je past er met 32 man niet eens normaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Daarom zijn ze experimenteel, feedback is welkom, aan de hand van het aantal spelers kunnen we zien of ze populair zijn. We hebben 52 CoD4 gameservers online voor een totaal aan 993 spelerslots. Morgen zullen we zien of de 48 slots of 64 slots een succes zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:21

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ja inderdaad, dat is gewoon niet leuk meer. Als het aan mij lag maakte ik er vijf 12 slot servers van, en dan lekker overzichtelijk s&d :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 13:41
Inderdaad, anders word het Chaos.

Zijn er hier mensen waarbij COD stopt en terug naar windows gaat zodra de map "Crash" laad? (multiplayer)

Ik krijg dan de melding "Error" in m'n taakbalk. Ik zie alleen geen pop-up schermpje met een foutmelding. Wel een zwart vlak gedeeltelijk op m'n scherm met daarachter gewoon m'n desktop. Maar dat heeft te maken emt de resolutie waarop ik het speel denk ik. (1280x1024).

Hier is de afbeelding:
Error...

[ Voor 25% gewijzigd door Stealthstorm op 11-11-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:56
48 lol 64 loooooooool dat is totall madness ... en onspeelbaar op de maps die ik nu al te klein vind met 32 bv ..
Nah kan je nu al men mening geven dat dat gewoon to much is .
Zo en zo vind ik de MP map making onder de maat ... de game zelf is sterk en 1 van de weinige shooters die me na cod2 hebben weten te boeien

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Kan iemand me nog helpen met dit?
Gadverdamme zeg,
Bij de MP krijg ik op een random plek/tijd een crash. Begin tie te hangen, en hoor ik iedere 5 seconde een geluidje.. Als ik dan wat langer blijf wachten.. dan begint het geluid te loopen. Heel snel geluidjes achtermekaar.

Aangezien ik het zat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen met een overzicht met extra info omtrent :
- ranks en hoeveel XP per rang vereist is
- unlocks en wanneer je welke krijgt
- tips-tricks, ...

Dank alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:55:
Wij hebben twee experimentele Call of Duty 4 servers opgezet, graag jullie feedback! Wat is er veranderd: in plaats van maximaal 32 slots draaien deze servers 64 slots en 48 slots.

i3D.net - CoD4 Ranked - Experimental 64 slots (stats & info)
IP: 84.244.162.177:28960

[afbeelding]

i3D.net - CoD4 Ranked - Experimental 48 slots (stats & info)
IP: 84.244.162.178:28960

[afbeelding]
64 slots...haha xD. Zoals meerdere mensen al zeiden is dat toch echt teveel. Persoonlijk vind ik 10vs10 team deathmatch wel het maximum, en ik denk dat wel meer mensen het daar mee eens zijn. Het is geen BF2. ;) Ik zou er een paar leuke SD servertjes van maken, van maximaal 24 slots bijvoorbeeld. En nog eentje van 15 slots free-for-all. Kun je lekker xp krijgen, althans als de maximumscores goed staan. In het begin stonden die op veel servers nogal laag, dan was het na 6 ronden SD of 150 punten in dm al map wisselen. In CoD2 duren de mappen meestal veel langer.
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:08:
Kan iemand me helpen met een overzicht met extra info omtrent :
- ranks en hoeveel XP per rang vereist is
- unlocks en wanneer je welke krijgt
- tips-tricks, ...

Dank alvast
Zie deze: Call of Duty 4 : Modern Warfare Unlock List. Verder kun je je rank en veel meer zien als je in het hoofdmenu op 'Rank & Challenges' klikt. Daar kun je ook zien welke challenges je geunlockt hebt en welke nog niet beschikbaar zijn. Je hebt ook nog deze Ultimate CoD4 Game Guide. Er is verder nog niet zoveel beschikbaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
Pfffft echt waar welke malloot verzint soms sommige delen.
Zoals in die Heli met je nadelauncher, jij kan nog niets raken maar je bent wel al bijna dood met Veteran voordat je ook maar iets raak kan schieten.

Games die op zo'n idiote manier de moeilijkheidsgraad verhogen slaan echt als een lul op een drumstel.
Nee om door dit soort levels te komen hoef je niet te kunnen schieten, je moet schietgebedje doen om niet geraakt te worden. :/

Nou ben ik blij dat ik deze game heb gekocht voor MP, maar dan nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 11 november 2007 @ 01:49:
Ik vind de M16 eerlijk gezegd helemaal niet zo fijn, die bursts zijn voor long-range erg fijn maar short range maak je niet veel kans. Tenminste dat zijn mijn ervaringen met het wapen.
De MP5, M14, P90, G36c vind de fijnere wapens
Nog bedankt voor de tip: vanmiddag heb ik de MP5 eens geprobeerd en dat werkt beter! Ik had eigenlijk meteen meer kills! Ondertussen heb ik de red dot erop en dat ding wekt erg lekker, vooral bij close encounters en dat is inCoD4 vaak het geval. De M16 met z'n korte bursts is nu opeens zwaar irritant. ;) Met de MP5 kan je heerlijk door een deuropening heen maaien en een paar tegenstanders omleggen. Maar ook op afstand kan je zo iemand van het dak knallen!

Ik heb CoD4 voor het SP gedeelte gekocht omdat MP me nog nooit eigenlijk goed bevallen is (geen samenwerking), maar (zoals ik eerder al zei) is Sabotage toch wel ERRUG leuk...! Vanmiddag zette ik de computer aan om weer verder te gaan met de SP, maar ik dacht 'ach, laat ik mezelf even opwarmen met een MP game'. Nou, ik heb vanmiddag niets anders gedaan: achter elkaar op 1 server Sabotage gespeeld. En zelfs zonder echte samenwerking is het erg leuk en verslavend!!! (Ik snap maar niet waarom iedereen zo van DM schijnt te houden: bij sabotage heb je echt een verschuivende frontline en da's echt super!!! Zo speel je elke keer weer ergens anders op dezelfde map!).

Het valt mezelf wel op dat het nogal verschilt per map hoe goed het gaat: de ene map ligt me duidelijk beter dan de andere. Maar er is eigenlijk geeneen map die ik geen moer aanvindt. Ik kan me van mijn vorige MP-ervaringen herinneren dat er regelmatig maps waren waarbij ik dacht 'Hm, skippen graag...' maar niet bij CoD4. Ze hebben ook de perfecte grootte: ik hou hier veel meer van dan van die giga BF-mappen waarbij je steeds hele stukken moet rijden voordat je aan de slag kan...

Nou, wie weet wordt ik ooit nog eens goed in MP: en ook al wordt ik dat niet, het is leuk en in feite een bonus want zoals gezegd had ik het spel voor de SP gekocht! En dat heb ik vandaag helemaal niet gespeeld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Albinoraptor schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:46:
Pfffft echt waar welke malloot verzint soms sommige delen.
Zoals in die Heli met je nadelauncher, jij kan nog niets raken maar je bent wel al bijna dood met Veteran voordat je ook maar iets raak kan schieten.

Games die op zo'n idiote manier de moeilijkheidsgraad verhogen slaan echt als een lul op een drumstel.
Nee om door dit soort levels te komen hoef je niet te kunnen schieten, je moet schietgebedje doen om niet geraakt te worden. :/

Nou ben ik blij dat ik deze game heb gekocht voor MP, maar dan nog. :)
Heb hem op de 360 en speel op Veteran. Een na laatste level zijn er punten waar ik 2 uur mee bezig geweest ben om voorbij te komen.. en ik heb het level nog niet gehaald. Gewoon frusterend. Heli level heb ik geluk gehad, behalve het allereerste stukje waar ik 10x over gedaan heb, verder geen problemen gehad. Had wel iets minder gekund, vijanden schieten je al plat zodra je ook maar net een arm om de hoek ziet verschijnen. Sniper level op het einde is ook geweldig leuk.. not :), heb ik ook anderhalf uur over gedaan de laatste savepoint.

Maar multiplayer maakt alles zwaar goed, erg goed spel, game of the century award!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headquarters vind ik het leukste om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

Wat mis ik, je vind een game te moeilijk maar op een lager nivo spelen wil je niet. Stop dan gewoon met zeiken het spel is blijkbaar te pittig voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:13:
Wil binnenkort ook graag deze game ff gaan halen :) (cod1 + cod2 alle twee op release date gekocht en geen spijt ;))

Maar wou even testen of hij lekker draaide op mijn laptop. Nu heb ik de demo gedownload, en waarneer ik in de demo de resolutie wijzig krijg ik een fout melding....:

"Diretx error: DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions."

Iemand hier een oplossing voor? Of zou dit puur een demo bug zijn en dat het wel in de volledige versie goed werkt?
Xfire aanstaan? Moet je ff uitzetten bij het veranderen van resolutie :) 1 of ander gaar conflict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je rondjes draait met je crosshair wordt je minder geraakt, een doorsnede van 5 sm is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij aub vertellen hoe je fps in je scherm kan laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Wat ik wel heel erg jammer vindt, aan de ene kant... dat je niet meteen al de wapens tot je beschikking hebt (op old school enzo na dan)
Het is logisch dat iemand met level 45 ook veel betere wapens heeft en dus ook veel meer kans heeft om veel kills te halen, beetje oneerlijk soms.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Zet eerst console aan (zie opties). Dan met ~ console openen, cg_drawfps 1 dacht ik.
Maar het is een slimme console ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Underworld schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:00:
Wat ik wel heel erg jammer vindt, aan de ene kant... dat je niet meteen al de wapens tot je beschikking hebt (op old school enzo na dan)
Het is logisch dat iemand met level 45 ook veel betere wapens heeft en dus ook veel meer kans heeft om veel kills te halen, beetje oneerlijk soms.
Dat maakt het spel juist leuk :)
Gelukkig kun je de betere wapens wel oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
rCk schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:00:
Gadverdamme zeg,

Ik had hetzelfde, bij mij lijkt AtiTool de boosdoener. Heb de hele avond nu kunnen spelen zonder vastlopers.

Verder heb ik nooit problemen met games en de temps zijn dik in orde. Toch jammer dat het in dat opzicht niet helemaal vlekkeloos gaat.

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Amstel76 schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:13:
[...]

Ik had hetzelfde, bij mij lijkt AtiTool de boosdoener. Heb de hele avond nu kunnen spelen zonder vastlopers.

Verder heb ik nooit problemen met games en de temps zijn dik in orde. Toch jammer dat het in dat opzicht niet helemaal vlekkeloos gaat.
Je meent het, ik gebruik em ook.
Dus nou, bedankt! Haha. Ik had atitool namelijk ook altijd aan staan.
Is er een ander alternatief voor ATITool waarmee je de clocks kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:12:
Headquarters vind ik het leukste om te doen :)
100% mee eens. Ik heb ook die bomb mode gespeeld maar daar vind ik echt niks aan. Teveel chaos iedereen gooit maar nades en schiet maar in de buurt van de bomb zodat de meerderheid meer dood gaat dan killt.

HQ is gewoon super, de directie verandert constant, je haalt er veel punten mee en het is gericht schieten, aanvallen en verdedigen d:)b

Heb btw mijn achievement gehaald met 19,6 sec op de Xbox360 :p

de rest speel ik mp dan maar geen achievements meer

[ Voor 10% gewijzigd door Royz op 11-11-2007 23:34 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Sorry trouwens had een foutje gemaakt, max rank is niet meer 65 maar toch 55 wat erg jammer is tbh.
Ook las ik net dat er geen Prestige mode in de pc versie zit en dat vind ik echt bullshit.
Nu ben ik over een paar dagen 55 en dan zal ik de pubs al wel weer niks aan vinden omdat het saai is.
Dat probleem had ik op een gegeven moment met CoD2 ook al zo, gewoon te makkelijk en te saai maar nu dacht ik een soort van pub-doel te hebben maar dat zit er dus niet meer in :S
Vind dat ze dat wel ff moeten toevoegen want het voegt zeker wel meerwaarde toe imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Oh..mijn..god. Net een missie gehad in Chernobyl, soort van flashback. Echt dat was een van de beste singleplayer ervaring die ik ooit gehad heb. Graphics waren echt ongelovelijk met die camo-suits. En toen die chopper neerging ontweek ik ala-Hollywood echt precies die wieken en schrok me de pleuris samen met mn broer.

Wat een spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:24:
als je rondjes draait met je crosshair wordt je minder geraakt, een doorsnede van 5 sm is genoeg.
Huh? Op de pc? Werkt dit echt?
Hoe ziet degene die jouw wil neerschieten het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

psychoclown schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:39:
Ook las ik net dat er geen Prestige mode in de pc versie zit en dat vind ik echt bullshit.
Dat is wel heel erg krom idd, mogelijke bug of gewoon intended?
Er mag sowieso nog wel even naar de MP gekeken worden, sommige maps zijn gewoon echt te klein voor ook maar een klein aantal spelers, shipment 12v12 TDM ;_;!, sniperhitboxes voelen niet echt aan zoals het hoort wat ook echt jammer is.
En nog maar niet te spreken over het feit dat zo'n beetje iedereen rondrend met minimaal een ping van tegen of over de 100, wat de gameplay ook niet echt ten goede komt.

Geweldige SP, die net als elke goede SP veel te kort is, met een zeer degelijke MP, maar als de mapgroote niet word bekeken en het idd blijkt dat er geen PM is op de PC zal CoD4 waarschijnlijk niet op kunnen tegen de najaarknallers die er nog aan staan te komen.
Wat gewoon echt zonde zou zijn.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:39:
Sorry trouwens had een foutje gemaakt, max rank is niet meer 65 maar toch 55 wat erg jammer is tbh.
Nu ben ik over een paar dagen 55 en dan zal ik de pubs al wel weer niks aan vinden omdat het saai is.
Dat probleem had ik op een gegeven moment met CoD2 ook al zo, gewoon te makkelijk en te saai maar nu dacht ik een soort van pub-doel te hebben maar dat zit er dus niet meer in :S
Vind dat ze dat wel ff moeten toevoegen want het voegt zeker wel meerwaarde toe imo.
Geen prestige-mode?! Bron? Toen ik dat las in die ultimate game guide sprak dat me wel aan...het geeft toch weer iets om naartoe te werken, zeg maar.

En ach...anders zoek je gewoon een leuke clan? Je bent niet de enige denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Demoterror schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:11:

[...] sommige maps zijn gewoon echt te klein voor ook maar een klein aantal spelers, shipment 12v12 TDM
Dat is toch echt aan de server-eigenaren, die map kan prima op een 6vs6 server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:00:
Gadverdamme zeg,

Same here, ik heb het nu 2 keer gehad dat ie compleet freezde. De tweede keer kon ik er nog uit alt-tabben na (letterlijk) 3 minuten wachten. Toen kon ik na een minuut of 5 CoD afsluiten. Hoe dan ook erg a-relaxed :( Ik heb wat speculatie op het IW forum gelezen over dat dit te maken zou kunnen hebben met punkbuster, maar nog geen officiele respons op gehoord.

Edit: overigens heb ik een nvidia kaart en nforce moederbord, dus ik heb niks van Ati-tool ofzo draaien. Verder doe ik niet aan overklokken of wat dan ook dus alles draait bij mij plain vanilla, ook geen rare software draaien ofzo.

Komende tijd maar ff verder met de 360 versie dan... :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:39
1 woord top!
Echt een lekker spel, is me het geld waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

SoaDmaggot schreef op maandag 12 november 2007 @ 01:23:
[...]

Dat is toch echt aan de server-eigenaren, die map kan prima op een 6vs6 server..
Dit soort games komen toch het best tot zijn recht in clan verband en dan is alles 5vs5 en 6vs6. Dus prima mapgrote. Ik ga dan vaak ook op pubs die max 20 of 18 spelers hebben zodat het nog te doen is.

Speelde gister trouwens op een map met aan twee kanten een flat en een plein in het midden. Dat deed me wel heel erg denken aan een zo'n map uit CoD1 (wellicht ook 2). Wel erg gaaf.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

HEEEL gaaf spel dit !

enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken:
in de demo had ik een wapen met een laser erop,
wanneer je ergens op richtte, zag je op de muur een rooie stip verschijnen. (niet de red dot attachment). in de volledige versie kan ik deze niet vinden.

weet iemand trouwens of er al een mogelijkheid is om stats te genereren ?
ik gebruikte altijd VSP log processor, alleen is die (nog) niet compatible met CoD4.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
nudie schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:49:
Oh..mijn..god. Net een missie gehad in Chernobyl, soort van flashback. Echt dat was een van de beste singleplayer ervaring die ik ooit gehad heb. Graphics waren echt ongelovelijk met die camo-suits. En toen die chopper neerging ontweek ik ala-Hollywood echt precies die wieken en schrok me de pleuris samen met mn broer.

Wat een spel!!
Dat is inderdaad een geniaal level!!

spoiler:
Jammer dat je de M82 maar voor 2 schoten gebruikt, dat wapen is echt te gek!!! Enige minpunt aan dat level vondt ik het kermisstuk, dat was echt een bitch met al die tango's die maar bleven komen. Maar de sfeer in die stad ... super! Ook mooi om eens een level te doen zonder dat je constant aan het knallen bent (op dat einde na dan).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

idd HEEL vet spel, blijft jammer van die extreem korte SP... vrijdagavond begonnen met COD4 van 22:00 tot 1:30 gespeeld :9 zaterdagochtend van 11:00 tot 13:00 gespeeld en zaterdagmiddag van 15:00 tot 20:30 oftewel zo'n 10 uren gameplay op hardened niveau :'(

lijkt wel een trend te zijn, Airborne was ook al zo'n korte SP, timeshift is ook aan de korte kant... ik snap wel dat veel spellen zich richten op de online-gameplay... maar noem mij gek maar ik speel meestal liever een goed SP spel... waar is de tijd gebleven dat een SP-game garant stond voor minimaal 20 uren gameplay :'(

maargoed ik vondt COD4 wel extreem gaaf, super goede grafics en erg heftige en intense actie... echt smullen.

ben overigens 1 groffe bug tegen gekomen in het sniper level: je loopt de hele tijd wat achter die andere gast aan, netjes order opvalgen, alles gaat goed. dan kom je bij een stuk waar allemaal wrakken van tanks en helicopters staan, daar zieje 2 vijanden lichamen in het water dumpen. die andere gast staat achter/tegen een shovel aan en zegt dat je ze niet neer moet schieten want dan slaan ze alarm, en dat jullie tegelijk elk eentje neer moeten snipen en dat je dus ff moet wachten totdat hij in positie is.

ik wachten.... en wachten.... maar die gast blijft gewoon tegen de shovel aangeleund staan en doet niets.... ik daar wat rondlopen... maar niets! toen toch maar die gasten 1 voor 1 neergeschoten en idd ze slaan alarm, komen er nog 4 gasten uit een container renner maar die heb ik gewoon neergeknalt en toen kon ik verder.... wel vaag :?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Rambo schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:03:
Zet eerst console aan (zie opties). Dan met ~ console openen, cg_drawfps 1 dacht ik.
Maar het is een slimme console ;)
Als ik dat in console typ komt dat in de chat te staan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Realtec schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:42:
Als ik dat in console typ komt dat in de chat te staan? :S
Doorgaans moet er een / voor staan. ;)

Kan iemand al bevestigen of de PC versie daadwerkelijk geen Prestige Mode heeft? Dat zou namelijk echt klote zijn, op zijn zachtst gezegd.. Dat sprak mij nou juist aan!

edit:
Zelf heb ik hem nog steeds niet binnen namelijk! Anders test ik het zelf natuurlijk ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 12-11-2007 10:15 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

wolkje schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:45:
[...]

Doorgaans moet er een / voor staan. ;)

Kan iemand al bevestigen of de PC versie daadwerkelijk geen Prestige Mode heeft? Dat zou namelijk echt klote zijn, op zijn zachtst gezegd.. Dat sprak mij nou juist aan!
Ik zit nu op rank 27 als ik op 65 ben zal ik het vanzelf zien :P hoop ook dat het wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Van de devs van COD4 volgend bericht: (crosspost PS3 topic)
"Wanted to keep you informed with the information we're getting back from the server team. They have made some updates which they feel should resolve the connection problems. If you are still experiencing issues, please provide us with as much important network information as you can, for example:

Your ISP
What's your Router
NAT level
etc.

As much info as you can provide, so we make sure everyone is taken care of.

As always, please let us know if you are still experiencing problems so we can keep the server team on it for you.

A patch isn't required, this issue is unrelated to the game's code. It's a Networking issue with the servers being slammed by the amount of people playing Call of Duty 4: Modern Warfare.

The only real issue is that the servers we're getting hit really hard, especially with the launch in Europe doubling that traffic, just something that requires optimizing on the server side and we've been working with the PSN COD4 Server team from the moment it started having issues assisting any way we can to help them get them up to speed faster.

Thanks for all the patience everyone, and this will not be a long term problem and as I said is merely server downtime issues."

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 12-11-2007 10:50 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

ok... Tof van het Def team om ons op de hoogte te houden.

Maar ik heb de indruk dat een bult problemen te maken hebben met de netcode en niet alleen serverside.

Zou met de hierboven genoemde optimalisatie`s ook het connecten met de server beter moeten gaan dan?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Chaoss schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:29:
ben overigens 1 groffe bug tegen gekomen in het sniper level: je loopt de hele tijd wat achter die andere gast aan, netjes order opvalgen, alles gaat goed. dan kom je bij een stuk waar allemaal wrakken van tanks en helicopters staan, daar zieje 2 vijanden lichamen in het water dumpen. die andere gast staat achter/tegen een shovel aan en zegt dat je ze niet neer moet schieten want dan slaan ze alarm, en dat jullie tegelijk elk eentje neer moeten snipen en dat je dus ff moet wachten totdat hij in positie is.

ik wachten.... en wachten.... maar die gast blijft gewoon tegen de shovel aangeleund staan en doet niets.... ik daar wat rondlopen... maar niets! toen toch maar die gasten 1 voor 1 neergeschoten en idd ze slaan alarm, komen er nog 4 gasten uit een container renner maar die heb ik gewoon neergeknalt en toen kon ik verder.... wel vaag :?
Haha, ik denk dat je wat beter had moeten luisteren, want er werd duidelijk gezegd wat je moest doen. Ook kun je dit beter tussen spoilers zetten!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Spacey23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:00:
[...]

Haha, ik denk dat je wat beter had moeten luisteren, want er werd duidelijk gezegd wat je moest doen. Ook kun je dit beter tussen spoilers zetten!
wat moest ik daar doen dan?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Chaoss schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:05:
[...]

wat moest ik daar doen dan?
alles tussen
spoiler:
spoilers
zetten, zodat je voor mensen de clue niet verklapt..

@ hierboven: ga het dan ook niet zitten quoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

MetaFrame schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:47:
ok... Tof van het Def team om ons op de hoogte te houden.

Maar ik heb de indruk dat een bult problemen te maken hebben met de netcode en niet alleen serverside.

Zou met de hierboven genoemde optimalisatie`s ook het connecten met de server beter moeten gaan dan?
Misschien mis ik wel iets, maar zijn er connectieproblemen dan? Geldt dit voor de PC alleen, of ook PS3 en XBOX? Ik ervaar namelijk zelf helemaal geen problemen :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Even een vraag want ik zit vast. Zie spoiler voor de vraag:

spoiler:
Als je met de 50Cal gun in chernobyl die gozer hebt neer geschoten (van 800+ meter).
Dan ga je als een gek naar beneden en daar komen er van links en rechts gozers aan rennen. Jij moet rechts het appartement in.
Echter ik ben er nog niet in de buurt gekomen omdat ik gewoon keihard afgemaakt word door alle ventjes en honden die daar lopen.

Ik heb al geprobeerd om als ze aan komen rennen er met de sniper 2-4 uit te schakelen, dan rushen met mn pistol en een MG van een dode tegenstander af te pakken. en dan gewoon keihard rushen.
Echter er zijn er te veel.

Dus ik dacht doe ik rustig aan en sniper ik ze weg, leuk en aardig maar dan ren je er op af omdat ze dood zijn en dan komt de scripted game om de hoek. Omdat ik niet snel genoeg over de 'trigger' van het spel loop komen de ventjes er weer.
Ik heb het al talloze keren geprobeerd, maar kom er niet uit.

Ook door de bosjes helpt niet bij mij.

Is er een kleine hint of manier hoe ik er voorbij kom want ik wil de SP gewoon uitspelen, zit alleen hier vast.
(Btw: het is op regular)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dit weekend het spel ook eindelijk; heb er alleen wat probs mee :(
Het lijkt bijna wel op het "stotter probleem" wat ook in HL2 voor komt .

framerate is prima om mee te spelen (25-30fps), maar soms begint de hele boel enorm te stottern. Vooral bij spraak.
Ik heb bij de installatie ook al de "iw3sp error" gehad op kunnen lossen via : http://www.agonyrealm.net...emid=50&topic=451.msg3742

Speel het nu op 1024x768 en de rest op off/low met mn amd2800 barton, 1gb, en een 6800ultra
Drivers 163.75 verie

iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ehhh je pc in het algemeen? :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 16-09 08:44
Griffin schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:36:

spoiler:
Als je met de 50Cal gun in chernobyl die gozer hebt neer geschoten (van 800+ meter).
Dan ga je als een gek naar beneden en daar komen er van links en rechts gozers aan rennen. Jij moet rechts het appartement in.
Echter ik ben er nog niet in de buurt gekomen omdat ik gewoon keihard afgemaakt word door alle ventjes en honden die daar lopen.

Ik heb al geprobeerd om als ze aan komen rennen er met de sniper 2-4 uit te schakelen, dan rushen met mn pistol en een MG van een dode tegenstander af te pakken. en dan gewoon keihard rushen.

Dus ik dacht doe ik rustig aan e

n sniper ik ze weg, leuk en aardig maar dan ren je er op af omdat ze dood zijn en dan komt de scripted game om de hoek. Omdat ik niet snel genoeg over de 'trigger' van het spel loop komen de ventjes er weer.

Is er een kleine hint of manier hoe ik er voorbij kom want ik wil de SP gewoon uitspelen, zit alleen hier vast.

Alvast bedankt
spoiler:
je moet alleen de gasten neerschieten die een risico vormen. dus de ventjes die dichtbij zitten schiet je neer en meer focussen op wegrennen dan op tango's afschieten. je gaat het trouwens nog veel moeilijker krijgen in dat level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
Griffin schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:36:

spoiler:

Dus ik dacht doe ik rustig aan en sniper ik ze weg, leuk en aardig maar dan ren je er op af omdat ze dood zijn en dan komt de scripted game om de hoek. Omdat ik niet snel genoeg over de 'trigger' van het spel loop komen de ventjes er weer.

Alvast bedankt
Ik speel het op Hard, en bij dat level ben ik na 2 pogingen maar keihard gaan rennen naar de rechterkant waar je erin moet. Met behulp van granaten en lopend langs het gebouw waar je tegenaan kijkt wanneer je start.

Om je gerust te stellen, er komt nog zo'n level waarin het lastig word door de hoeveelheid mannetjes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stealthstorm op 12-11-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:29:
[...]

Misschien mis ik wel iets, maar zijn er connectieproblemen dan? Geldt dit voor de PC alleen, of ook PS3 en XBOX? Ik ervaar namelijk zelf helemaal geen problemen :)
grootste deel van de tijd kan ik op PC niet connecten met de server waar ik wil joinen. En al helemaal niet als ik de timeout op 11 seconden laat staan. Heel frustrerend als je net een hardcore server wil joinen in TDM, aangezien dat meestal lastig te vinden is :) Het gaat met een paar servers uit mn favourites overigens WEL goed. Op 360 weinig problemen mee, afgezien van die ene keer dat de master server er helemaal uit knalde. Maargoed op 360 zoekt hij dan ook zn eigen server/game ipv dat jij er een kiest, dat scheelt misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 16-09 19:09
harrald schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:54:
[...]

spoiler:
je moet alleen de gasten neerschieten die een risico vormen. dus de ventjes die dichtbij zitten schiet je neer en meer focussen op wegrennen dan op tango's afschieten. je gaat het trouwens nog veel moeilijker krijgen in dat level
spoiler:
Nogal...ik kom daar niet doorheen. Als de heli nog 4-5km ver weg is komen er wel 30-40 mannetjes aangerend, dat is niet te doen. Wat zie ik over het hoofd? Kan me niet voorstellen dat ik deze aanvalsgolf uberhaupt overleef en dan nog eens een paar minuten moet

Ik vind het trouwens maar een raar level. Het ziet er fantastisch uit, en ik vind sniperen altijd wel leuk, maar het is vnl. een half uur achter je maatje aanrennen zonder dat je nou echt invloed ergens op hebt, en echt veel gebeurd er niet. Behalve op het eind.

Moet zeggen dat dat het hele spel wel typeert: stukken die veel te gemakkelijk zijn en bijna saai, dood ga je zowieso niet echt snel (pas na weet ik veel hoeveel hits), afgewisseld door stukjes die vrijwel niet doorheen te komen zijn (sommige heb ik wel 40x overnieuw moeten starten..)

[ Voor 37% gewijzigd door Stefke op 12-11-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

@Griffin

spoiler:
Ik heb hem op hardened gespeeld, wat ik daar gedaan heb was de eerste gast die ik tegenkwam neerknallen en z'n Mp5 gewisseld met m'n sidearm/pistool. Dan heb je een machine gun en een sniper bij :) En dat gaat later wel van pas komen daar ;)

Edit:
spoiler:
@Delta dude, verstop je bij de botsautootjes, je collega die verderop zit redt zich wel. Je kan dan op het botsautootjes plateau springen, je vijanden flanken en afknallen en weer terug rennen om te reloaden. Vergeet ook niet voordat de vijanden komen C4 en mijnen te plaatsen

[ Voor 35% gewijzigd door Dani86 op 12-11-2007 12:02 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
http://www.youtube.com/watch?v=wR-QIMrqC-o

Kwam dit straks tegen, best grappig om zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

stefijn schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:58:
[...]

spoiler:
Nogal...ik kom daar niet doorheen. Als de heli nog 4-5km ver weg is komen er wel 30-40 mannetjes aangerend, dat is niet te doen. Wat zie ik over het hoofd? Kan me niet voorstellen dat ik deze aanvalsgolf uberhaupt overleef en dan nog eens een paar minuten moet

Ik vind het trouwens maar een raar level. Het ziet er fantastisch uit, en ik vind sniperen altijd wel leuk, maar het is vnl. een half uur achter je maatje aanrennen zonder dat je nou echt invloed ergens op hebt, en echt veel gebeurd er niet. Behalve op het eind.

Moet zeggen dat dat het hele spel wel typeert: stukken die veel te gemakkelijk zijn en bijna saai, dood ga je zowieso niet echt snel (pas na weet ik veel hoeveel hits), afgewisseld door stukjes die vrijwel niet doorheen te komen zijn (sommige heb ik wel 40x overnieuw moeten starten..)
nou dan moet je de moeilijkheid hebben aangepast ofzo? want ik speel hem op de hoogste moeilijkheid en ik ga overal even hard en snel dood... (vooral irritant in die missie waar je in die heli zit te schieten, geen mogelijkheid om weg te duiken en alle schoten op jouw zijn raak :| )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Ziezo, gisteren uitgespeeld. Heerlijk spel, extreem sfeervol... maar even de voorbeelden onder spoilers voor diegenen die het nog moeten spelen (maar ja wat zoek je dan in topic, maar goed voor de zekerheid):

spoiler:
In het begin als je in de schoenen wordt gezet van die president die wordt geëxecuteerd... dat hele level... gewoon in de auto gegooid worden, rondgereden, ondertussen die toespraak horende... echt super!

Of later, wanneer je per heli aan het vluchten bent en die nuke afgaat... dat je daarna nog waggelend door de straten loopt om alsnog dood neer te vallen :)

En dat Pripiyat level... zó sfeervol. Bijvoorbeeld wanneer je in het gras ligt en er links en rechts van je tanks en soldaten voorbij komen, echt centimeters afstand van je en ze je toch niet zien dankzij je sniper camouflage.

En ik ben blij de credits afgekeken te hebben, komt nog een leuke toegift daarna :)

En na de singleplayer ga ik me nu met de multiplayer bemoeien. Eens kijken hoe mijn CoD2 clan het in CoD4 doet... moderne wapens en levels zijn toch heel wat anders dan WO II omstandigheden :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 12-11-2007 12:06 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:13:
[...]
Geen prestige-mode?! Bron? Toen ik dat las in die ultimate game guide sprak dat me wel aan...het geeft toch weer iets om naartoe te werken, zeg maar.

En ach...anders zoek je gewoon een leuke clan? Je bent niet de enige denk ik. ;)
Quote van FourZeroTwo:
No Prestige Mode on the PC. Unlock(Unlike) the console versions, you are able to play on unranked / modded servers on the PC allowing you to fully unlock and experience anything you like, whenever you like, so the 'bragging rights' of proving you had it all and gave it up because you can isn't the same on the PC, considering you guys can do that at any time, whenever you want.
Opzich kan je makkelijk een nieuw profile aanmaken maar tis wel grappig om zo'n dingetje in je name te hebben (al hoeft dat wat mijn part niet eens). Snap ook niet waarom het wel op de consoles zit als het toch vrij weinig uitmaakt er zijn ook zat mensen die niet op mod servers willen spelen.

Wat betreft een clan, tja heb jaren in clans gespeeld samen met vrienden vooral en we zijn na hun examen gestopt omdat de beloofde doorstart er niet van gekomen is. We speelden nog wel af en toe samen maar ze hadden naast studeren niet al teveel tijd en dat heb nu zelf (al heb ik het de ene keer drukker dan de andere keer). Nu spelen we wel weer samen CoD4 maar of een clan ervan komt op weet ik niet dat moeten we nog maar even zien.
Daarom vinden we het zo jammer dat Prestige mode er niet in zit want het is ook leuk om die stats te behouden en verder te gaan met hetzelfde profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
[...]

spoiler:
Dat is inderdaad een bitch dat stuk!! Ik heb het zo aangepakt (niveau hardend, vetran durf ik dit niet eens te proberen ;)):

spoiler:
Vrijwel noodzakelijk; machinegeweer. Zorg dat je dat hebt, met die proppenschieter ben je kansloos. Wel je sniperrifle houden.

Claymores her en der neer gezet, zowiezo bij het stuk waar ze scripted de hoek om komen en waar ze naar toe lopen (dus nog in dat gras) en bij het reuzenrad op de trappetjes. Zoveel mogelijk snipen aan het begin, maar ze komen er vrij snel doorheen. Ik zat zelf vrij veel achter het reuzenrad in het begin, daar met de AK de tangos en die ()&#$ honden afgeschoten die in range komen. Dekking zoeken achter de boom tussen het reuzenrad en je teammaat (healen). Zo de eerste wave overleeft. Toen de choppers kwamen me verplaatst naar de botsauto's en constant achter die gele die op z'n kop ligt gezeten en met de AK schieten. De sniperrifle is waardeloos als het zo druk wordt.

Geen idee of je met de Xbox/PS3 speelt of PC, maar met de Xboxversie kan je iig locken met linker-trigger, maar dat had je vast al door ... zonder red je het volgens mij nooit!

En blijven proberen ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
spoiler:
Tis op de PC, en ik zit al na de heli's. Ik probeer de tango al zoveel mogelijk te snipen als ze uit de heli abseilen, dat scheelt er al een stuk of 10, maar daarna komt pas echt een grote wave van wel 30 gasten die achter het gebouw uitkomen. Nog maar eens proberen, maar ik vind dit stuk echt overdreven moeilijk tov de rest,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Laatst online: 08-09 19:20
theezeefje schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:12:
HEEEL gaaf spel dit !

enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken:
in de demo had ik een wapen met een laser erop,
wanneer je ergens op richtte, zag je op de muur een rooie stip verschijnen. (niet de red dot attachment). in de volledige versie kan ik deze niet vinden.

weet iemand trouwens of er al een mogelijkheid is om stats te genereren ?
ik gebruikte altijd VSP log processor, alleen is die (nog) niet compatible met CoD4.
laser heb soms deze kun je zien bij nightvision,
stats zijn er als arcade mode wordt geunlocked door het spel uit te spelen.

persoonlijk de beste call of duty die er is monster spel _/-\o_ en beste spel van het moment.
ik weet alleen niet wat crysis gaat doen. de demo beviel me wel. hulde aan de makers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

No Prestige Mode on the PC. Unlock(Unlike) the console versions, you are able to play on unranked / modded servers on the PC allowing you to fully unlock and experience anything you like, whenever you like, so the 'bragging rights' of proving you had it all and gave it up because you can isn't the same on the PC, considering you guys can do that at any time, whenever you want.
Wel heel zuur, CoD moet het toch hebben van zijn MP, helemaal op de PC.
Hopelijk word dit nog toegevoegd in een patch in de nabije toekomst, PM is wel een feature die de levensduur van CoD extreem zou verlengen.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]
Wat denk je hoe het werk van een sniper eraan toe gaat in het echt? ;) Ik vind het juist mooi dat het ook eens naar voren komt dat een sniper véél meer doet dan alleen maar schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Heb de game dit weekend gekocht op de 360. Direct gestart met de multiplayer: fan-tas-tisch!

Vind het wel jammer dat door de snelle respawn het tempo iets te hoog komt liggen, waardoor de impact van doden of gedood worden wat lager ligt dan bij een GOW of GRAW. Ook is overleg en taktiek van wat minder belang. Het voelt nu aan alsof het ieder voor zich is, waarbij je toevallig met nog andere je stort op de tegenstanders.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb het spel nu ook binnen (cod4 natuurlijk). En ik moet zeggen dat het lekker weg speeld en het er real uitziend. Alles op zijn hoogst 1680x1050 4xAA 16xAF draait hij gewoon lekker met een gt

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 12-11-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
mr. TCB schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:42:
Heb de game dit weekend gekocht op de 360. Direct gestart met de multiplayer: fan-tas-tisch!

Vind het wel jammer dat door de snelle respawn het tempo iets te hoog komt liggen, waardoor de impact van doden of gedood worden wat lager ligt dan bij een GOW of GRAW. Ook is overleg en taktiek van wat minder belang. Het voelt nu aan alsof het ieder voor zich is, waarbij je toevallig met nog andere je stort op de tegenstanders.
Je krijgt verderop in je rangen andere multiplayervormen he, in de deathmatch is het inderdaad net unreal tournament ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:05:
Ziezo, gisteren uitgespeeld. Heerlijk spel, extreem sfeervol... maar even de voorbeelden onder spoilers voor diegenen die het nog moeten spelen (maar ja wat zoek je dan in topic, maar goed voor de zekerheid):

spoiler:
In het begin als je in de schoenen wordt gezet van die president die wordt geëxecuteerd... dat hele level... gewoon in de auto gegooid worden, rondgereden, ondertussen die toespraak horende... echt super!

Of later, wanneer je per heli aan het vluchten bent en die nuke afgaat... dat je daarna nog waggelend door de straten loopt om alsnog dood neer te vallen :)

En dat Pripiyat level... zó sfeervol. Bijvoorbeeld wanneer je in het gras ligt en er links en rechts van je tanks en soldaten voorbij komen, echt centimeters afstand van je en ze je toch niet zien dankzij je sniper camouflage.

En ik ben blij de credits afgekeken te hebben, komt nog een leuke toegift daarna :)

En na de singleplayer ga ik me nu met de multiplayer bemoeien. Eens kijken hoe mijn CoD2 clan het in CoD4 doet... moderne wapens en levels zijn toch heel wat anders dan WO II omstandigheden :P
Wat was de toegift? Heb de credits namelijk niet afgekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag, heb hem gister geinstalleerd, maar als ik hem opstart, multi of single player krijg ik gelijk een foutmelding: could not write a file, hardisk is probably full, maar er is geen enkele partitie die in de buurt van vol is. ik draai ondere windows vista x64 ultimate
iemand enig idee, heb er al naar gezocht maar niks gevonden over deze foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:53:
[...]

spoiler:
Er komt een extra level vrij :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 19:05

hmr

Iemand die enige idee heeft waarom de Multiplayer mode bij mij een simpele dia voorstelling is op 1024 met alles op low en AA uit, en ik de single player mode op 1280x1024 alles or high / normal en 4xAA gewoon heel makkelijk draai?

met een e6600+ 2gb ram + 8800 GTS.

Ik begrijp er niets van

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
maar die kun je later toch ook vanuit het menu krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:53:
[...]

spoiler:
Een extra leveltje waarin je op een passagiersvliegtuig een VIP moet redden. Kort level hoor, duurt hooguit anderhalve minuut :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Wat een WOW game is dit... Werkelijk fantastisch.. Bij de single player campaign valt continue m'n mond open.. Speelt erg goed op bijna max res met alles max (except AF)... :) Voor mij komt deze game in de top 3 aller tijden. En ik loop al wat jaartjes mee... MP is ontzettend gaaf.. Met die helicopter attacks, etc... De adrenaline druipt ervan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
GTACrime schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:36:
[...]

Wat denk je hoe het werk van een sniper eraan toe gaat in het echt? ;) Ik vind het juist mooi dat het ook eens naar voren komt dat een sniper véél meer doet dan alleen maar schieten. :)
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel je in dat level eigenlijk gewoon niks doet. Je kunt het zelf niet beinvloeden. In plaats van dat je als een echte sniper sluipt, de omgeving verkent, probeert een bepaald doel te bereiken etc, is het geheel gewoon een walkaround waarbij je collega alles voor je doet. Je hoeft er alleen maar achteraan te rennen op zijn commando en een paar keer te schieten. Wat is daar nou aan? Tijdverspilling... Ik wil het zelf doen, wat is het nu van een spel anders...

Los daarvan vind ik het grafisch en qua sfeer wel één van de aantrekkelijkste levels.

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 12-11-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag, heb hem gister geinstalleerd, maar als ik hem opstart, multi of single player krijg ik gelijk een foutmelding: could not write a file, hardisk is probably full, maar er is geen enkele partitie die in de buurt van vol is. ik draai ondere windows vista x64 ultimate
iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
stefijn schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:28:
spoiler:
Tis op de PC, en ik zit al na de heli's. Ik probeer de tango al zoveel mogelijk te snipen als ze uit de heli abseilen, dat scheelt er al een stuk of 10, maar daarna komt pas echt een grote wave van wel 30 gasten die achter het gebouw uitkomen. Nog maar eens proberen, maar ik vind dit stuk echt overdreven moeilijk tov de rest,
Probeer voordat de helicopters komen mijnen te plaatsen bij de hekken waar ze tussendoor lopen. En ga zelf bij de botsauto's zitten. Als je goed kijkt zie je dat de mannetjes elke keer een zelfde routen lopen en op dezelfde plek gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

* Griffin gaat het (als hij thuis is, en na het sporten) gewoon blijven proberen :), het moet lukken.
met andere woorden, bedankt voor de info en de rustgevende info dat het nog lastiger gaat worden :P.

Moet trouwens wel zeggen dat de levels beter in elkaar zitten dan bij CoD2. En ik doel dan niet op het grafische aspect maar op de storyline, gameplay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

hmr schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:06:
Iemand die enige idee heeft waarom de Multiplayer mode bij mij een simpele dia voorstelling is op 1024 met alles op low en AA uit, en ik de single player mode op 1280x1024 alles or high / normal en 4xAA gewoon heel makkelijk draai?

met een e6600+ 2gb ram + 8800 GTS.

Ik begrijp er niets van
Ik zou m'n netwerkverkeer eens gaan monitoren en checken... Lijkt dus een NW issue te zijn als je op SP wel goed draait. Misschien probleempje met je router/firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bij steam zeiden ze release datum: 12 november. Nu staat er nog steeds bij mijn spellen Voorladen Voltooid, Nog niet uitgebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:01:
Hmm bij steam zeiden ze release datum: 12 november. Nu staat er nog steeds bij mijn spellen Voorladen Voltooid, Nog niet uitgebracht :(
Is het al 13 november dan? Eventjes geduld he :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoeld u? 12 november staat op steam dat hij uitgebracht word. Niet 13 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:49:
Hoe bedoeld u? 12 november staat op steam dat hij uitgebracht word. Niet 13 november
Ik denk dat hij bedoelt, dat 12 november nog niet voorbij is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 07:46:
[...]

Same here, ik heb het nu 2 keer gehad dat ie compleet freezde. De tweede keer kon ik er nog uit alt-tabben na (letterlijk) 3 minuten wachten. Toen kon ik na een minuut of 5 CoD afsluiten. Hoe dan ook erg a-relaxed :( Ik heb wat speculatie op het IW forum gelezen over dat dit te maken zou kunnen hebben met punkbuster, maar nog geen officiele respons op gehoord.

Edit: overigens heb ik een nvidia kaart en nforce moederbord, dus ik heb niks van Ati-tool ofzo draaien. Verder doe ik niet aan overklokken of wat dan ook dus alles draait bij mij plain vanilla, ook geen rare software draaien ofzo.

Komende tijd maar ff verder met de 360 versie dan... :(
Ja ik heb ook een nforce mobo en nvidia kaart. Maar overclocken met ATITool werkt er ook mee. Vandaar.

Nogmaals, waarmee kan ik nog meer me vga overclocken dan atitool? En dan met 8800GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Had m vorige week vrijdag gekocht voor de Xdoos om online te spelen, wat een ubergave game is dit om online te spelen :D

nu rank 12 na avondje spelen, vanaaf nog maar een keer ^_^

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 19:05

hmr

Darth Malak schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:47:
[...]

Ik zou m'n netwerkverkeer eens gaan monitoren en checken... Lijkt dus een NW issue te zijn als je op SP wel goed draait. Misschien probleempje met je router/firewall?
Net even op de pc van een huisgenoot gespeelt en die heeft er geen last van terwijl zijn pc toch behoorlijke mindere specs heeft dan die van mij :( Dus netwerk kan het ook niet aan liggen

[ Voor 24% gewijzigd door hmr op 12-11-2007 15:59 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!