idd HEEL vet spel, blijft jammer van die extreem korte SP... vrijdagavond begonnen met COD4 van 22:00 tot 1:30 gespeeld

zaterdagochtend van 11:00 tot 13:00 gespeeld en zaterdagmiddag van 15:00 tot 20:30 oftewel zo'n 10 uren gameplay op hardened niveau
lijkt wel een trend te zijn, Airborne was ook al zo'n korte SP, timeshift is ook aan de korte kant... ik snap wel dat veel spellen zich richten op de online-gameplay... maar noem mij gek maar ik speel meestal liever een goed SP spel... waar is de tijd gebleven dat een SP-game garant stond voor minimaal 20 uren gameplay
maargoed ik vondt COD4 wel extreem gaaf, super goede grafics en erg heftige en intense actie... echt smullen.
ben overigens 1 groffe bug tegen gekomen in het sniper level: je loopt de hele tijd wat achter die andere gast aan, netjes order opvalgen, alles gaat goed. dan kom je bij een stuk waar allemaal wrakken van tanks en helicopters staan, daar zieje 2 vijanden lichamen in het water dumpen. die andere gast staat achter/tegen een shovel aan en zegt dat je ze niet neer moet schieten want dan slaan ze alarm, en dat jullie tegelijk elk eentje neer moeten snipen en dat je dus ff moet wachten totdat hij in positie is.
ik wachten.... en wachten.... maar die gast blijft gewoon tegen de shovel aangeleund staan en doet niets.... ik daar wat rondlopen... maar niets! toen toch maar die gasten 1 voor 1 neergeschoten en idd ze slaan alarm, komen er nog 4 gasten uit een container renner maar die heb ik gewoon neergeknalt en toen kon ik verder.... wel vaag