Geen problemen hiero werkt perfect

BaRF schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:56:
[...]
pc req volgens doosje:
Intel Pentium 4 2.4Ghz / AMD 64 2800+ / Intel and AMD 1.8 Ghz Dual Core Proc or better
512MB RAM (XP), 768MB RAM (Vista)
NVIDIA GeForce 6600 or better or ATI Radeon 9800 Pro or better
100% DirectX9c compatible soundcard
8GB uncompressed HDD + 600MB for swap
staat geen aanbevolen oid, alleen dit als required.
EDIT: Dammit YOR_13!

Behoorlijke minimum requirements ja want speel nu hier in arnhem op me oude pc met 3500+ 2x512MB en een 6600GT op 1280x1024 met alles low en dan speelt behoorlijk shit zit echt op het randje (eigenlijk al te laag voor MP vind ik maar goed atm niks aan te doen, heb het over MP).
Rev! schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:08:
Sorry maar wat een bullshit game in het begin... moet ik een achterlijke training ondergaan alsof ik een debiel ben ofzo. Ik wil gewoon gamen. Kan best wezen dat het daarna heel leuk word, maar voorlopig zal ik deze game niet meer opstarten
Sorry hoor maar vind dit nogal zwakjes

Kan je de training niet halen of is het puur omdat je trainingsangst hebt

Net alsof die training zo moeilijk is en met 20 sec is het gedaan, wees blij dat het een leuke training want die van eerder CoD games waren echt basic dit is meer een minigame

Komt door de Master server want die zit echt te kloten (heeft IW al erkend) ligt niet aan je instellingen geloof me

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:38:
Hmm ik vind de multiplayer een beetje te makkelijk, heb nu ongeveer 6-7 uur gespeeld en ik ben rank 38 aangezien er maar 55 ranks zijn op de pc versie

gaat dat me veel te snel.
Ook vind ik veel van de maps veel te klein, zoals ''Bog'' en '''Wetwork''. En de meest belachelijke map aller tijden ''Shipment'', die is ongeveer even groot als mn slaap kamer.
De rest van de maps vind ik overigens erg leuk, en de matches gaan lekker snel en chaotisch zoals altijd in CoD

Shipment DM met 12 lui is echt geweldig
En er zijn 65 ranks als je het niet wist dus toch alweer 10 meer.
MP is niet echt makkelijk of moeilijk te noemen ligt aan een aantal factoren en alleen om dat je qua ranks hard gaat hoeft niet te betekenen dat het daarom makkelijker is dan bijv. CoD2 @ launch
Ben zelf nu rank 42 bijna 43 met 10 uurtjes erop zitten, per match heb ik ongeveer 1000-2000 XP erbij. Het ligt er een beetje aan of ik challenges in de match complete dan gaat het vaak naar de 2000 en dikwijls erover heen

Realtec schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:32:
Hoe zit het eigenlijk met de stats? worden die op je eigen pc bijgehouden? en wat gebeurd er naar een reinstall van cod4?
Dan moet je zeker de stats backuppen. Want ik speel nu nog met downloaded cod4 maar heb het spel besteld en zal hem over een paar dagen wel binnen hebben.
Ja local, ik zal dan nu ook steeds mijn profile moeten mailen als ik weer naar enschede of arnhem ga