[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig, hier heeft niemand iets aan

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51

Bever!

3

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:31:
[...]

Same here, ben jij al verder?
Soortgelijk probleem in de laatste missie, bijzonder irritant!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 15:44
De singleplayer viel mij 200% mee. Ik had het spel maar even gedownload om te kijken of het wat was want ik was niet echt onder de indruk van de demo maar de singleplayer heb ik zowat in een keer uitgespeeld echt een tof spel, metname de sniper level en de missie "death from above".
* Jorick gaat hem denk ik toch maar kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm dit is echt wel een kicken game, niet echt vernieuwend maar wel heel afwisselend en constant spanning behoudend. Zit zelf nu ook vast in dat level met die sniper, ook bij de botsauto's en het reuzenrad. Nja ik was er bijna door heen maar helaas kwam weer een dolle herdershond langs. Het is weer genoeg geweest voor vandaag morgen maar weer eens proberen of ik het dan wel haal.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

psychoclown schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:12:
Vraag me eigenlijk toch af waar de ranks ed. worden opgeslagen want ik ga zo weer naar Arnhem en zou dan wel graag met dezelfde rank verder gaan :).
Is dat gebonden aan je cd-key ofzo? Ik zag namelijk wel mensen namechangen met behoud van hun rank dus tis iig niet profile gebonden denk ik.
Ik ben daar ook erg benieuwd daarnaar, ik denk dat er op je pc een file wordt opgeslagen met daarin je profile etc. Hoe het precies zit moet ik nog ff uitzoeken :).

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

iro schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:02:
[...]

Ik ben daar ook erg benieuwd daarnaar, ik denk dat er op je pc een file wordt opgeslagen met daarin je profile etc. Hoe het precies zit moet ik nog ff uitzoeken :).
ik moest COD4 reinstallen, en moest toen opnieuw beginnen met mn rank, dus het MOET ergens lokaal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty meets WoW. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2007/20071109.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:21
Ik merk met driver 163.71 met WindowsXP geen framerate verbeteringen in SLI. Heeft iemand al ervaringen met SLI met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:05:
Welke veronica gids was het waar de bon in zat ? Ik heb namelijk vandaag in de nieuwe van komende week gekeken en daar kon ik geen bon in vinden.
Ik begin nu ook wel erg benieuwd te worden waar die kortingsbonnen van de veronica magazine te vinden zijn . Iemand ?
Alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:22

The Legend

*Plop*

eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:25:
als je binnenshuis staat met die rocket kan hij ook niet vuren he, je moet of uit het raam hangen of buiten staan.

voor the legend
spoiler:
wat uiteindelijk bij mij werkte was het volgende: je begint onder het reuzenrad (als je er voor staat links) en je sniped alle ventjes die recht van voren komen. Op een gegeven moment komt er eerst 1 heli, daar schiet je de ventjes uit zodra ze aan het touw hangen. Daarna komen er 2/3 tegelijk. Knal er weer een aantal van het touw af van de meest rechtse heli en ren daarna naar de botsauto's. Ga zo liggen dat je het reuzenrad ziet en het huisje van het reuzenrad maar meer niet, dan komen ze telkens in je vuurlinie en kan je ze 1 voor 1 neerknallen. Sommige zullen om het rad heen rennen en dan op je schieten maar die kan je ook zeer snel neerhalen. Worked for me
Ik kom nu een stuk verder, ik zit achter de botsauto's en de incoming chopper is geland. Hij zegt dat ik 30sec heb maar het krioelt nog van de tango's. Ik sprint naar die vent die ik moet meenemen maar haal het nooit naar de chopper :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

gewoon 1 voor 1 afknallen en pas gaan rennen als er genoeg dood zijn, er komen ook 4 ventjes uit de heli die je helpen met tangos neer te knallen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde mensen: zowel de X360 als de PS3 versie wordt op een resolutie van 1024x600p met 2xAA gerenderd. Vervolgens worden de beelden geupscaled naar de outputresoluties.

Zie ook deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:57
eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:32:
gewoon 1 voor 1 afknallen en pas gaan rennen als er genoeg dood zijn, er komen ook 4 ventjes uit de heli die je helpen met tangos neer te knallen
Rennen lukt niet echt met maatje op de rug

Maar je moet zorgen dat je de vijanden in het hogegras dood krijg dan kan je via de botsauto terug lopen naar de heli en krijg je support van chopper infantry (zo gehaald op veteran xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:48
GrandmasteR schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:48:
[...]

en ik had gisteren ook precies het zeflde probleem...
ga het straks nog maar ff opnieuw proberen.
ik speel overigens ook op hardened.
Ik heb inmiddels de level helemaal opnieuw gedaan en toen ging alles wel goed.

Ik ben inmiddels bij het einde van de sniperlevel. Pffff wat is dat moeilijk zeg. Ben nu al een uur bezig. Een keer had ik hem bijna gehaald. Ik hoefde alleen die gozert nog naar de helicopter te dragen. Op 15 meter werd ik neergeknald. Dan kun je weer helemaal opnieuw begonnen...zucht...en dan die honden. Daar wordt je toch ook niet goed van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mensen kom op, gebruik spoiler tags!
Oei er komen steeds meer topic waarschuwingen bij, sorry als deze reactie ook niet voldoet. Maar niemand schijnt er om te geven!

Ik vind het overigens jammer dat je profile dus niet online bewaard wordt blijkbaar. :/ Dat betekent dus wel dat je je CoD4 directory goed moet backuppen, of wáar deze bestanden ook staan. Ik hoop dat ze daar nog iets aan veranderen, of in elk geval inzicht in geven zodat men de boel kan veiligstellen.

Het zou zonde zijn als je lvl65 bereikt met alles unlocked, dat weer kwijt te raken natuurlijk. :o

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Jezus zeg wat een onwijze ARCADE shooter is dit zeg, je hoeft zelfs niet eens te aimen! Sorry hoor, normaal ben ik nooit echt heel negatief over een game, maar de feeling van COD is er volledig uit vind ik! Die nightvision is ook onwijs nep zeg, ook zie je dan niet meer wie je teamleden zijn etc. Het kan aan mij liggen maar ik vind dit geen kopertje!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat is eigenlijk de beste nvidia-driver voor cod4? Ik heb het gevoel dat 169.04 behoorlijk zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:18
Heeft iemand de bonus missie nog gespeeld?

spoiler:
Het redden van de VIP in een vliegtuig na de ending credits

Ik hoop dat er na verloop van tijd meer van zulke korte missies beschikbaar worden gesteld op live want ik vond 'm prachtig :).

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

MauBro schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:49:
Heeft iemand de bonus missie nog gespeeld?

spoiler:
Het redden van de VIP in een vliegtuig na de ending credits

Ik hoop dat er na verloop van tijd meer van zulke korte missies beschikbaar worden gesteld op live want ik vond 'm prachtig :).
spoiler:
Is die missie trouwens te doen zonder hull breach? Ik heb alleen maar hits op boogies (18 stuks, dubbeltappen = 36 kogels nodig. Aantal verschilt wel per keer dat je 'm speelt) maar nog breekt die wand.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Donnie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:47:
Jezus zeg wat een onwijze ARCADE shooter is dit zeg, je hoeft zelfs niet eens te aimen! Sorry hoor, normaal ben ik nooit echt heel negatief over een game, maar de feeling van COD is er volledig uit vind ik! Die nightvision is ook onwijs nep zeg, ook zie je dan niet meer wie je teamleden zijn etc. Het kan aan mij liggen maar ik vind dit geen kopertje!!!
Je wil een realistische shooter en vervolgens klaag je dat je niet kan zie wie vriend of vijand is. Cannot compute :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ben nu ook al weer verder in het spel en dat sniper level is niet normaal :9~

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:00

Nakebod

Nope.

Grrrr @ cd-wow :(
Tis dat de prijs leuker is dan gemiddeld, maar anders...
We are writing to you regarding your order for: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows

We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 16/11/2007.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:15

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Trouwens, wat houdt EQ filter bij de sound opties, precies in? Wat is beter, aan of uit?

[ Voor 17% gewijzigd door Splinter Cell op 09-11-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, vanmiddag dus de game gekocht voor 60 euro (!) bij de FRS. Voor dat geld verwachtte ik dus ook best wel een vette game. Na nu een uurtje te hebben gespeeld, ben ik ronduit tevreden. Goede gameplay, mooie graphics en erg leuke missies (Heb het hier over de SP).
Heb de multiplayer nog niet geprobeerd, maar als die een beetje lijkt op CoD2 dan zal die zeker niet tegen gaan vallen. Tot nu toe dus erg blij met de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch wel lang zitten wachten op Crysis: dat zou toch HET spel worden. Nou, na het spelen van de Crysis- en CoD4-demo's was ik snel klaar: CoD4!!! Vanmiddag gekocht en nu net begonnen (heb Nicolai helpen bevrijden). Graphics zijn super en alles is SMOOOOOOOOOOOOTH as silk. (Wat heb je aan meebuigend gras en honderden net echte steentjes als dat met een fps van onder de 10 gebeurt... 8)7 ) CoD4 is aktie all over the place en veel variatie! (De demo van Crysis heb ik voor het grootste gedeelte uitgespeeld zonder 1 kogel te schieten: alleen maar sluipen door gras en zo nu en dan onzichtbaar worden... :X en ik werd dat hele einden lopen door al dat groen binnen no time spuugzat...).

Ik speel op een E6600/8800GTX met de 169.04 beta drivers: supersoepel allemaal op de hoogste settings die ik maar kan vinden: kan niet beter eigenlijk. Ik heb 'm trouwens bij de Dynabyte gehaald met de klantenpas: 54 euro. M'n duurste game tot nu toe, denk ik, maar de eerste twee missies (op de boot en die bevrijding) waren al super. Het intro (dat je meerijdt als die president) vond ik echt geniaal. Heel mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:44
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:28:
[...]

Ik begin nu ook wel erg benieuwd te worden waar die kortingsbonnen van de veronica magazine te vinden zijn . Iemand ?
Alvast bedankt :P
Goede vraag, op de website van veronica magazine kan ik ook niets erover vinden (evenals in de gids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
mdcobra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:16:
Ik merk met driver 163.71 met WindowsXP geen framerate verbeteringen in SLI. Heeft iemand al ervaringen met SLI met deze game?
Demo of full? In de demo geen verbetering. Heb de volledige nog niet binnen, maar hoop dat die wel ondersteuning heeft.

16e krijgt cd-wow em binnen, naja dan maar even wat langer wachten voor meer dan de helft van de prijs :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Donnie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:47:
Er zit ook hardcore mode in het spel, wat meer voor jou? ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:22

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:29:
[...]

Ik kom nu een stuk verder, ik zit achter de botsauto's en de incoming chopper is geland. Hij zegt dat ik 30sec heb maar het krioelt nog van de tango's. Ik sprint naar die vent die ik moet meenemen maar haal het nooit naar de chopper :?
Over het einde van de sniper-missie :p

spoiler:
Eindelijk gelukt! Het eerste punt is dat je die claymines moet planten en de eerste wave tango's moet afschieten. Dit moet je volhouden totdat de heli's komen. Als je dit overleeft wordt dit je nieuwe save-punt. Als je doodgaat begin je dus weer vanaf dat punt, scheelt dus iets :) Vanaf dat de heli's komen deed ik het zo: Ga links naast het huisje staan dat links van het reuzenrad staat. Vanaf daar schiet je de badguys uit de eerste heli die wil droppen. Dan ga je snel achter het huisje staan en schiet je de sniper bij de botsauto's dood. Dan ga je naar de rechterkant van het huisje, hier moet je kiezen of je de rechter of de linker heli pakt om de tango's van het touw te snipen. Als je dat gedaan hebt blijf je daar even zitten en kill je zo veel mogelijk tango's die aan komen lopen en die naar rechts willen. Als het te heet onder je voeten wordt aka je wordt bedolven onder de granaten ren je achter het reuzenrad langs naar het achterste deel van de botsauto's waar je eigenlijk de rest moet uitzitten totdat de heli komt. Ik wisselde steeds af tussen m'n sniper rifle en m'n submachine omdat er soms een hond achterlangs komt of tango's over de botsauto-baan komen :p Het is een kwestie van heel vaak proberen maar mij is het aan het eind van de middag gelukt *D

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, na m'n enthousiaste post van eerder over de SP een nu wat mindere over de MP... Ik kom haast nergens op en die manual vertelt geen ene moet over wat je nou precies moet doen in de verschillende modes... Wa's dat nou weer voor waardeloos? Na heel veel pogingen ben ik uiteindelijk op 1 server terechtgekomen waar Headquarters werd gespeeld: geen IDEE wat je moet doen en iedereen holt schijnbaar maar wat rond. Als je NIET op een server komt, wordt je meteen weer teruggeschopt naar het CoD4 menu: da's ook zo irritant.

Iemand enig idee hoe ik mijn MP ervaring een wat positievere draai kan geven...?

EDIT:
Nou weet ik opeens weer waarom ik lang geleden ben gestopt met online games op internet: je doet haast niets anders als proberen in te loggen ergens om vervolgens een time out te krijgen. Spelen ho maar. Ben nu een dik kwartier bezig en nul komma nul resultaat. Ik heb diverse iD servers uit de OP gevonden en geprobeerd: werken ook niet. Soms krijg ik een melding over een of andere key authorization, maar ondertussen telt die connection timer door en die haalt altijd de 10 en hop, terug naar het menu. Doe ik nou iets verkeerds of eh...? :? En je zal zien dat ALS je op een server komt dat er weer totaal niet wordt samengewerkt...

Ik kan beter een XBox kopen voor online gaming, denk ik. :(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
The Legend schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:13:
Ik speel op de een na hoogste moeilijkheidsgraad en kwam overal vrij eenvoudig doorheen tot het sniper level wat al eerder genoemd is. Het laatste objective haal ik gewoon niet. Het hele level op verschillende manieren bezaaid met claymores, alle mogelijke sniper posities al gehad (ook die in dit topic worden genoemd) maar ik ga elke keer dood ruim voordat de chopper land. Hoe is dit in hemelsnaam te doen? Zou bijna een cheat willen gebruiken om verder te komen 8)7
Mij is het uiteindelijk ook alleen gelukt door in zo'n huisje te liggen.
Als je achter die draaimolen staat heb ik het linker huisje gepakt. Helemaal plat liggen in de hoek.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
spoiler:
Juist ja, en af en toe de granaten die binnen komen wegwerpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het is inderdaad een toffe game, goede graphics, goede gamplay en veel actie. Wat me alleen een beetje tegenvalt is de tijdsduur van de singleplayer... binnen 1 dag kan je het wel uitgespeeld krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ergens een url waar de server browser op uitgelegd staat? Ik kan nergens vinden waar die symbooltjes zoals dat infinity ward logo voor staan enzo. Een ervan zal wel staan voor punkbuster maar de rest? Kan het ook niet vinden in de karige PC manual...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:50
Ffs, mensen die van plan zijn CoD bij cd-wow.nl te bestellen. DONT DO IT:

Hello, Thank you for placing your order with us here at CD WOW! We are writing to you regarding your order for: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 16/11/2007. As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment. From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK. Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us. We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title. We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused. Thank you for shopping with CD-WOW! Kind regards, CD WOW! Customer Servicehttp://www.cd-wow.com/myorders.php

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
ben ik nu de enige? of zijn er meer die een time-out krijgen bij het joinen van servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Brainsz schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:12:
Ffs, mensen die van plan zijn CoD bij cd-wow.nl te bestellen. DONT DO IT:

Hello, Thank you for placing your order with us here at CD WOW! We are writing to you regarding your order for: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 16/11/2007. As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment. From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK. Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us. We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title. We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused. Thank you for shopping with CD-WOW! Kind regards, CD WOW! Customer Servicehttp://www.cd-wow.com/myorders.php
Ik kreeg dezelfde mail ja.. Idd balen, maar was er al bang voor. Volgens mij deden ze daarom vooraf en nu zo over-vriendelijk... Maarja, daar heb ik wat aan. Niet helemaal getreurd, het scheelt wel een hoop geld. Je betaalt er bij hun bijna de helft voor. Ik w8 nog wel een weekje :) Boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play-asia staat de pc versie nog in stock en hij wordt meteen verzonden, 27 euro inclusief verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Wouw prachtig,ik ben nog niet zo goed in het aimen via een controller,maar het gaat steeds beter.
Net een heel vet potje online gespeeld op Xbox Live,ook dingen unlocken is heel erg chill.

Top game. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:35:
Bij play-asia staat de pc versie nog in stock en hij wordt meteen verzonden, 27 euro inclusief verzenden.
Heeft iemand dit al meteen gekregen dan? Of gedaan? Iedereen roept t wel maar zijn erook mensen die daadwerkelijk hebben besteld en ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Zonder enige twijvel vindt ik de Single Player van Call of Duty 4: Modern Warfare toch wel een van de betere Single Players in tijden! Jesus wat een goede game, natuurlijk is het meer van het zelfde maar er zitten ook leuke nieuwe dingen in... Van dikke shootouts tot drama en van drama tot lachwekkende zinnen... ik heb me weer echt vermaakt met deze game! :P
Binnekort maar eens de Multiplayer testen, en de Single Player nog een paar keer spelen! :D

Call of Duty 4: Modern Warfare is in 1 woord: "Wauw!" :D Goooo COD4 COD4 FTW! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:29:
ben ik nu de enige? of zijn er meer die een time-out krijgen bij het joinen van servers?
Nee, bij mij is het ook eerder regel dan uitzondering dat ik een time-out krijg als ik naar een server connect. Vaag.... En vervelend, er zijn echt maar een paar servers waar ik gewoon op kan.

En ik vind het vrij laggy ook, mijn ping zit toch al snel rond de 80 en bij CoD2 was het vrijwel altijd nog niet eens de helft daarvan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

peakaboo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:34:
[...]

Ik kreeg dezelfde mail ja.. Idd balen, maar was er al bang voor. Volgens mij deden ze daarom vooraf en nu zo over-vriendelijk... Maarja, daar heb ik wat aan. Niet helemaal getreurd, het scheelt wel een hoop geld. Je betaalt er bij hun bijna de helft voor. Ik w8 nog wel een weekje :) Boeien.
Ik heb al een keer of 10 besteld bij CD Wow, en daar doen ze dus altijd zo vriendelijk. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:58:
[...]
Nee, bij mij is het ook eerder regel dan uitzondering dat ik een time-out krijg als ik naar een server connect. Vaag.... En vervelend, er zijn echt maar een paar servers waar ik gewoon op kan.

En ik vind het vrij laggy ook, mijn ping zit toch al snel rond de 80 en bij CoD2 was het vrijwel altijd nog niet eens de helft daarvan...
zullen dan wel de problemen zijn die ook de masterservers eerder teisterden..

Over de ping: probeer eens maxpackages wat naar beneden te schroeven? Bij CoD2 was het zo dat je bij maxpackages 10 (waardoor je werd gekicked bij PAM-moded servers) een veel lagere ping had dan bij maxpackages 100.
Kijk eens waar CoD4 standaard op staat (als het er uberhaubt nog in zit, ik heb nu niet de mogelijkheid dat zelf te checken)? Misschien dat dat helpt..

Console: cl_maxpackets 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:40:
[...]

Heeft iemand dit al meteen gekregen dan? Of gedaan? Iedereen roept t wel maar zijn erook mensen die daadwerkelijk hebben besteld en ontvangen?
Ze zijn begonnen met verzenden sinds gister, toen was de release daar. Denk dat volgende week degene die het besteld hebben het spel zullen ontvangen. Zelf heb ik de xbox360 versie er besteld en die is 6 nov. verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:24:
Hm, na m'n enthousiaste post van eerder over de SP een nu wat mindere over de MP... Ik kom haast nergens op en die manual vertelt geen ene moet over wat je nou precies moet doen in de verschillende modes... Wa's dat nou weer voor waardeloos? Na heel veel pogingen ben ik uiteindelijk op 1 server terechtgekomen waar Headquarters werd gespeeld: geen IDEE wat je moet doen en iedereen holt schijnbaar maar wat rond. Als je NIET op een server komt, wordt je meteen weer teruggeschopt naar het CoD4 menu: da's ook zo irritant.

Iemand enig idee hoe ik mijn MP ervaring een wat positievere draai kan geven...?

EDIT:
Nou weet ik opeens weer waarom ik lang geleden ben gestopt met online games op internet: je doet haast niets anders als proberen in te loggen ergens om vervolgens een time out te krijgen. Spelen ho maar. Ben nu een dik kwartier bezig en nul komma nul resultaat. Ik heb diverse iD servers uit de OP gevonden en geprobeerd: werken ook niet. Soms krijg ik een melding over een of andere key authorization, maar ondertussen telt die connection timer door en die haalt altijd de 10 en hop, terug naar het menu. Doe ik nou iets verkeerds of eh...? :? En je zal zien dat ALS je op een server komt dat er weer totaal niet wordt samengewerkt...

Volgens mij zijn ze er vanuit gegaan dat iedereen die CoD4 speelt ook eerdere delen heeft gespeeld.
Manuals zijn er om niet gelezen te worden denk ik altijd maar zo :P
Als je de guide eens leest die ik meerdere malen gepost hebt zullen de gametypes al een heel stuk helderder zijn: Ultimate CoD4 guide - cbwgaming.com.
Wat betreft de teamplay in de pubs, 1. Daar is nooit echt teamplay 2. game is net 1 dag in Europa uit dus je kan niet verwachten dat iedereen gelijk weet hoe en wat. Vaak doe ik met een vriend als team net zoals in de oude dagen van CoD1 en 2 :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:18:
[...]

Ze zijn begonnen met verzenden sinds gister, toen was de release daar. Denk dat volgende week degene die het besteld hebben het spel zullen ontvangen. Zelf heb ik de xbox360 versie er besteld en die is 6 nov. verstuurd.
Ja ik zie net dat lekker goedkoop zijn voor het spel, maar de verzendkosten zijn minimaal iets van 3,50euro en dan moet je 5-10 dagen wachten, tja heb je ook niks aan. Wil je het snel, met fedex binnen 1-4 dagen, betaal je wel ff 17,64euro verzendkosten voor zo'n doosje pfff... Ik heb net gemaild naar cd-wow om het te cancellen, w8 eerst dat even af of dat gaat enz.. Dan bestel ik miss toch bij playasia ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Heeft iemand al iets over de linux server files gevonden? Wanneer ze beschikbaar zijn?
Kan niet wachten om een dedicted servertje op te zetten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 21:17
Wil binnenkort ook graag deze game ff gaan halen :) (cod1 + cod2 alle twee op release date gekocht en geen spijt ;))

Maar wou even testen of hij lekker draaide op mijn laptop. Nu heb ik de demo gedownload, en waarneer ik in de demo de resolutie wijzig krijg ik een fout melding....:

"Diretx error: DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions."

Iemand hier een oplossing voor? Of zou dit puur een demo bug zijn en dat het wel in de volledige versie goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfire uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
als ik een online server wil joine gata die awaiting connection omhoog en authenticating key.

en dan bij de 10 ofsow knalt die erruit bijs erver error meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Laatst online: 11-09 21:17
Geweldige oplossing haha :D Bedankt!!!!
Is bij volledige game ook nog nodig of dat niet meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:21:
[...]

Als je de guide eens leest die ik meerdere malen gepost hebt zullen de gametypes al een heel stuk helderder zijn: Ultimate CoD4 guide - cbwgaming.com.
Wat betreft de teamplay in de pubs, 1. Daar is nooit echt teamplay 2. game is net 1 dag in Europa uit dus je kan niet verwachten dat iedereen gelijk weet hoe en wat. Vaak doe ik met een vriend als team net zoals in de oude dagen van CoD1 en 2 :)
Ha, bedankt voor die link: ben alles daar nu aan het lezen: precies wat ik nodig had! :)

Ja, ach, teamplay op pubs is natuurlijk per definitie zo bepaald goed... Nou ja, mss dat ik ooit via via via via in een vriendengroep voor CoD4 terchtkomt, zodat er ECHT wat teamplay gedaan kan worden...

Voorlopig zit ik net als enkele anderen hier met de moeilijkheid zowat nergens te kunnen connecten. Het is me nu 1 keer gelukt op een Sabotage server (leuk!) en daar ben ik dan meteen maar een uurtje gebleven. Toen ik gekicked wed (geen idee waarom) heb ik nog 10 minuten geprobeerd weer ergens binnen te komen, zonder resultaat. Maar wie weet wordt het allemaal vanzelf beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Ook de game ontvangen vandaag en even gespeeld, eerste level begon goed ... erg vet, maar ben bang dat ik toch een iets te hoge moeilijkheidsgraad heb gepakt (de 3e), zit nu toch redelijk vast ... weet dat er veel terroristen zijn, maar het lijkt wel of de stroom oneindig is. Vind dat wel een minpunt van de game, je moet vooruit anders blijven de vijanden komen

spoiler:
Zit nu in die TV studio, maar dat is toch echt wel een bitch ... uit frustratie na 20x de Xbox maar uitgezet :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag COD 4 gekocht (45 euro). Echt goed waardeloos allemaal!!!

De Singelplayer start hij helemaal niet op. Hij herkent de CD niet!! Bij de multiplayer kom ik geen enkele server in. Error wordt er alleen aangegeven.

Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er nog meer lot genoten

gr.

Teleurgestelde gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Laatst online: 16-09 12:10
Ik krijg hier de melding dat de hard drive full is. Iemand enig idee hoe dit komt?

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:57
[TAG]Speedy schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:15:
Ook de game ontvangen vandaag en even gespeeld, eerste level begon goed ... erg vet, maar ben bang dat ik toch een iets te hoge moeilijkheidsgraad heb gepakt (de 3e), zit nu toch redelijk vast ... weet dat er veel terroristen zijn, maar het lijkt wel of de stroom oneindig is. Vind dat wel een minpunt van de game, je moet vooruit anders blijven de vijanden komen

spoiler:
Zit nu in die TV studio, maar dat is toch echt wel een bitch ... uit frustratie na 20x de Xbox maar uitgezet :(
spoiler:
Eerst de bovenste mannen proberen te pakken en dan een voor een pakken het is geen respawn van enemy's op gegeven moment zegt de lt wel let's go bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
[TAG]Speedy schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:15:

spoiler:
spoiler:
Ik ben direct rechtsaf gegaan toen ik die kamer inging en aan het eind linksaf en dan rechts de gang in. Je teammaten maken het werk wel af en af en toe zelf even iemand afknallen. Dit bleek erg eenvoudig te zijn.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Morgen is aan de slag met de tips, bedankt ;)

spoiler:
Dan zijn er gewoon veel arabieren ... het leek echt of ze bleven respawnen!

Gewoon niet te snel opgeven dus :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JTB81 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:54:
Ik krijg hier de melding dat de hard drive full is. Iemand enig idee hoe dit komt?
Omdat ie vol is? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naast het feit dat hij bij de singleplayer de cd niet herkent, wordt ik er bij de multiplayer de hele tijde er uit gegooid of hij start helemaal niet op.

Ik heb de juiste systeemeisen en heb een orginele cd.

Kan iemand mij helpen????

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• En0id
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-08 22:03
JTB81 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:54:
Het spel heeft adminrechten nodig om een bestand weg te kunnen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:09:
naast het feit dat hij bij de singleplayer de cd niet herkent, wordt ik er bij de multiplayer de hele tijde er uit gegooid of hij start helemaal niet op.

Ik heb de juiste systeemeisen en heb een orginele cd.

Kan iemand mij helpen????

gr.
misschien even image maken en mounten met D-tools als dat mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
sp werkt goed mp werkt niet word eruit gegooit bij authenticating en dans erver disconnect als die op 10 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:24:

EDIT:

Ik ben enkele maanden geleden overgestapt van me pc als main platform naar de xbox 360 omdat ik exact hetzelfde had met de pc.. dan grafisch draaide het niet... steeds problemen oplossen en minder spelen..

Ik moet zeggen het bevalt me 100% er is niks zo lekker als savonds uit je werk komen en het enigste wat je hoeft te doen is de COD 4 cd in me xbox te proppen en dan lekker op me bank te gaan zitten en online te gaan.. geen problemen gewoon altijd werken..

ik was er in het begin een beetje tegen aangezien muis vs controller maar als je eenmaal er aan went valt dat rueze mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
M@cer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:36:
Die TV studio was nog wel redelijk te doen (speel eerst op normal), als je later die tank moet beschermen dan wordt het pas echt heavy. Die heb ik heel wat keertjes op nieuw moeten doen.
Die mening ga ik dus niet delen ;)
Wat een #*&#@(* stuk is die tv studio zeg :)
Heb ik gister + vandaag toch wel een uurtje of 2 op gezeten om daar op veteran voorbij te komen.

Dat tank stuk vond ik dan wel weer re-de-lijk meevallen. Sure, ik ben heel wat keren afgegaan, maar vergeleken met die tv studio was het een eitje B)

spoiler:
Zit nu bij een stuk waarbij aardig lastig gevallen word door een helicopter. Ben net wat kassen doorgelopen, en moet nu oversteken naar een 'lege' schuur, maar die helicopter maakt me het leven aardig zuur. Daar zit ik al weer een flinke tijd vast.

Morgen weer verder proberen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
die snipermissie bij het extractionpoint is nogal lastig, heb em gelukkig wel gehaald :).

Schitterende game, meer dan ik had verwacht d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm ik heb wel het idee dat het spel erg veel vraagt van de 360, bij mij hapert het spel soms en de DVD drive gaat ook als een malle te keer, of ben ik het gewoon niet meer gewend vanwege ik maanden lang al COD2 aan het spelen was :P
Vindt het Alleen wel iets weg hebben van graw, maar goed, al met al een zeer mooie game!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Underworld schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:32:
Hmm ik heb wel het idee dat het spel erg veel vraagt van de 360, bij mij hapert het spel soms en de DVD drive gaat ook als een malle te keer, of ben ik het gewoon niet meer gewend vanwege ik maanden lang al COD2 aan het spelen was :P
Vindt het Alleen wel iets weg hebben van graw, maar goed, al met al een zeer mooie game!
Bij mij hapert hij niet, althans het valt mij niet op. Hij is al wel lekker 2x bij mij vastgelopen 8)7. IMO is dit leuker dan graw, daar werd ik helemaal gek van. Team aansturen, apache aansturen en nog een tank aansturen, en dat alles tegelijk 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Van GRAW iets weghebben? Moet je me toch eens uitleggen?

Graw is veel precieser, niks rondrennen en maaien, maar stapje voor stapje je ding zorgvuldig plannen. Ik zou willen dat GRAW deze graphics en opties had, maar dan met de originele gameplay erin, die Sniper in COD4 ziet er gewoon subliem uit!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Na toch overwogen te hebben of ik Crysis of Cod4 zou kopen, toch maar voor CoD4 gegaan en dat is me goed bevallen! De eerste missie was al geweldig, kheb echt het idee dat je int spel/verhaal gezogen wordt (Vraag me af hoe het speelt met : nieuws: Vuzix iWear VR920 legt lat voor virtual reality hoger).

Ik denk dat het vooral komt omdat het spel 'constant' doorgaat geen saaie loading screens of stiltes. Ook de maps zijn geweldig gemaakt mijn favoriet is de 'sniper missie'.

De Arcade mode is ook wel leuk, alleen snap ik niet waarom ik mijn voorgaande scores niet zie in het missie menu.

MP, kvin de 'gewone' MP echt ruk met die 'upgrades' die je kan op pakken, zoals dat 'plusje' dat iemand meer leven geeft. In mijn boekje is een headshot een headshot en het zal me een worst wezen of iemand dan 20 van die pakjes oppakt. Hardcore mode is echt SUPER veel spannender zeker als je 1 tegen 1 gaat, wie het eerst gezien wordt is over het algemeen dood.

Wat me ook opvalt is dat CoD4 gewoon geweldig draait (in tegenstelling tot Crysis-demo) Alle opties op max mogelijk en draait zowat als CoD2 alleen dan 10x mooier.

Als je het mij vraagt, 'Game of the year'.

[ Voor 6% gewijzigd door prutser001 op 10-11-2007 00:44 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
Vanmiddag ook gekocht voor de Xbox360. Tijdens de multiplayer beta was ik al meteen hooked, en de full version valt me ook uitstekend. Singleplayer nog niet veel mee gedaan, maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht :P

Nu zijn de batterijen van m'n controller leeg dus kan niet verder spelen :( Morgen maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Yor_13 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:39:
Van GRAW iets weghebben? Moet je me toch eens uitleggen?

Graw is veel precieser, niks rondrennen en maaien, maar stapje voor stapje je ding zorgvuldig plannen. Ik zou willen dat GRAW deze graphics en opties had, maar dan met de originele gameplay erin, die Sniper in COD4 ziet er gewoon subliem uit!
Digitizers schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:36:
[...]

Bij mij hapert hij niet, althans het valt mij niet op. Hij is al wel lekker 2x bij mij vastgelopen 8)7. IMO is dit leuker dan graw, daar werd ik helemaal gek van. Team aansturen, apache aansturen en nog een tank aansturen, en dat alles tegelijk 7(8)7
hahaha...true true...
Maar ik weet niet ik vondt de gameplay beetje hetzelfde. En de levels in COD4 iets weg hebben van Graw, maar das gewoon mijn mening verder, nothing more...
En uiteraard is dit een veel leukere game!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
1 woord: Gruwelijk >:)

hoezo perfecte combo ( america's army/Counterstrike: source)

[ Voor 58% gewijzigd door Xcist op 10-11-2007 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18

Kleintje81

Blaat

Top spel, ik heb me zeker vermaakt. Vooral het level in de spectre gunship vond ik leuk ;)

GRAW frustreerde me omdat je door 'one shot one kill' dood kan en de saving points af en toe lang duren, maar CoD is echt meer arcade gericht.

Wat ik overigens ook netjes vind; dat de filmpjes alvast worden afgespeelt terwijl je PC nog druk bezig is de rest in te laden. Hier kunnen veel spellen nog van leren. :)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
hehe ik ben ook maar een moeilijkheids graad terug gegaan op tv-studio.

Stond op het hoogste en ik ga niet weg sneaken en mijn "team" het laten op knappen. , samen uit samen thuis :)

spoiler:
Ik ren rechtdoor als ik de kamer uit kom, gooi flashbang en vrij direkt granaat er achter aan, dan diegene die naar buiten komt af schieten, verborgen zitten, flashbang + kort erna granaat voor tegen de muur aan en dan te voorschijn komen en af knallen.. direkt naar binnen en van daar uit stuk gevecht voort zetten, wel letten op kamer achter je, die MOET je verdedigen , je team mates houden de voor ramen in de gaten, blijft pittig

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:09:
[...]

wordt ik er bij de multiplayer de hele tijde er uit gegooid of hij start helemaal niet op.
Hoe bedoel je, eruit gegooid of start helemaal niet op? Iets dergelijks als onderstaand probleem?
jorisw86 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:50:
sp werkt goed mp werkt niet word eruit gegooit bij authenticating en dans erver disconnect als die op 10 staat
Hier hebben meer mensen (waaronder ik) last van. De server geeft een time-out na inderdaad Awaiting Connection 10.. Enige oplossing: andere server proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Komt er eigenlijk nog een vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare?

spoiler:
Op het einde krijg je toch te horen dat de nuke die zich op het schip bevindt nog niet gevonden was?

Ben namelijk wel benieuwd na het vervolg! :D

[ Voor 61% gewijzigd door b00ster op 10-11-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

m0nk

16-09-2003 15.15

gj b00ster anders spoil je ff het einde..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
m0nk schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:34:
gj b00ster anders spoil je ff het einde..
Oef inderdaad spoilertags vergeten... even aangepast, bedankt! :)

Maar weet jij toevallig of er nog een vervolg komt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Nogmaals even zeggen, dat ik deze game echt geweldig vind !

Wat ik vooral ook heel goed vind gedaan, is de afwisseling van soorten levels in het spel. Hierdoor raak je al helemaal niet verveeld in het spel. Niet dat ik dat ook maar 1 sec ben geweest ... Ik vind de afwisseling echt vet ! En elk level ziet er weer puik uit. Mijn favoriet blijft tot nu toe, samen met vele anderen hier toch echt het sniper level ...

spoiler:
die ik eindelijk na 10.000x doo zijn gegaan, gehaald heb. Wat ik wel heel suf vind is dat ze geen save hebben gemaakt als je je objective heb gehaald na zo lang wachten op die heli. Je moet als je doodgaat elke keer weer op die heli wachten ... En das geen pretje ... Af en toe kwam er een granaat naarbinnen in dat huisje die ik niet kon weggooien :? ...Dat was echt kut !

Thanks IW voor deze eindelijke weer lekker SP shooter _/-\o_ (want zoveel lekkere games als dit komen er helaas niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 17:51
Ik heb gisteren dan eindelijk ook dit prachtige spel mogen spelen. Eerst even ongeveer 2 uur zitten singelplayeren en het is toch best wel een gaaf spel zeg. Petja af
En vervolgens ben ik even 5 uur aan het ouderwetse TDMen geweest op onze eigen server (die meteen vol werd). Zo heb ik meteen maar alle maps gezien. En hoewel het toch soms wat hectisch kan zijn ben ik zeer te vreden (iig beter dan toen cod2 uitkwam). En ook vooral dat ik gewoon 60 fps krijg in MP zonder moeite op 1280z1024. Ze hebben echt goed werk geleverd deze keer.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
En0id schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:24:
[...]

Het spel heeft adminrechten nodig om een bestand weg te kunnen schrijven.
Je hebt helemaal gelijk, maar nu zegt hij meteen "this program has stopped working." Dus het disk full probleem is opgelost, maar hij functioneert nog steeds niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

JTB81 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:07:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar nu zegt hij meteen "this program has stopped working." Dus het disk full probleem is opgelost, maar hij functioneert nog steeds niet helaas.
Staat er misschien in eventvwr informatie over wat er fout gaat?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
prutser001 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:33:
[...]

Staat er misschien in eventvwr informatie over wat er fout gaat?
Nou ja dit:

Faulting application iw3sp.exe, version 0.0.0.0, time stamp 0x47044075, faulting module kernel32.dll, version 6.0.6000.16386, time stamp 0x4549bd80, exception code 0x406d1388, fault offset 0x0001b09e, process id 0xff0, application start time 0x01c8238543dba6c7.

Welke nVidia driver gebruiken jullie? de laatste WQHL wil bij mij niet installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door JTB81 op 10-11-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Iemand al op een server gespeeld die op de Hardcore modus stond?

Ben namelijk erg benieuwd wat je ervaringen zijn met betrekking tot het realisme. (geen croishair, geen hud, geen re-health)

Als het realisme in Hardcore mode de ProjectReality Mod kan benaderen zal ik deze game ook aanschaffen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkel nog de mp gespeeld en heb erg moeten wennen.
Ik heb helemaal geen codgevoel, het is meer een samenraapsel van andere mp shooters met de physics van cod.
Eenmaal een beetje gewend,vind ik het toch erg tof. De aktie en de effects overtuigen gewoon en werken verslavend. Nu moet ik alleen nog een kar98k-achtig wapen hebben maar ik ben bang dat dat m niet wordt.

Veronica gids : Ik werk bij tnt post en dinsdag bestelden we allemaal gidsen met bon. Woensdag bestelden we de rest zonder bon. Vreemd. Veronica heeft een bepaalde selectie gemaakt. Misschien alleen de recente abonnees of zo ?
Ik kreeg zelf een gids zonder bon maar ik heb er een gekregen van iemand die absoluut niks met computersspelletjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik ben boos! :(
Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 16/11/2007.

As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!

Kind regards,

CD WOW! Customer Service
Nu mag ik dus nog 2 weken gaan wachten voor de MP!! 8)7 |:(

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

JTB81 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:39:
[...]

Nou ja dit:

Faulting application iw3sp.exe, version 0.0.0.0, time stamp 0x47044075, faulting module kernel32.dll, version 6.0.6000.16386, time stamp 0x4549bd80, exception code 0x406d1388, fault offset 0x0001b09e, process id 0xff0, application start time 0x01c8238543dba6c7.

Welke nVidia driver gebruiken jullie? de laatste WQHL wil bij mij niet installeren.
Wat zijn je system specs?
Ikzelf gebruik een Ati kaart dus geen idee welke drivers jij moet gebruiken voor je Nvidia kaart.
En het lijkt erop dat je Vista gebruikt misschien kun je de drivers gebruiken van windows update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Indy91 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:50:
Iemand al op een server gespeeld die op de Hardcore modus stond?

Ben namelijk erg benieuwd wat je ervaringen zijn met betrekking tot het realisme. (geen croishair, geen hud, geen re-health)

Als het realisme in Hardcore mode de ProjectReality Mod kan benaderen zal ik deze game ook aanschaffen.
Ik heb 'project reality' nooit gespeeld (Wat het ook is) maar persoonlijk vindt ik de standaard MP met die 'buffs/pickups' ruk, de hardcore mode vindt ik daarentegen geweldig! Het verschil is merkbaar dat als iemand eenmaal doorheeft dat ze in 1 schot dood kunnen zijn ze veel voorzichtiger worden en er een minder 'rambo gehalte' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Heeft iemand een lijstje met Nederlandse (of DE/UK) servers die Hardcore mode draaien?

(of een tip hoe ik het anders in het spel kan zien want ik word niet echt wijs uit de server lijst wat wel of niet hardcore mode is)

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Nap schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:01:
Ik ben boos! :(

Nu mag ik dus nog 2 weken gaan wachten voor de MP!! 8)7 |:(
He, maar als je binnen 7 dagen niet een bericht dan hebt, als hij verstuurt is. gelijk hun mailen en dan krijg je er nog 1 thuis gestuurd :P. Dan heb je 2 cod4's. Heb ik namelijk ook gehad bij een ander spel, het eerste pakketje was te laat, en ze stuurde me nog 1 op die binnen een week er was, en toen 2 weken later kreeg ik het eerste pakketje.

Maar goed, ontopic: Hardened is toch iets te moeilijk als je het vergelijkt met de ouwe cod's

[ Voor 8% gewijzigd door FikkieHo op 10-11-2007 12:42 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
prutser001 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:07:
[...]

Ik heb 'project reality' nooit gespeeld (Wat het ook is) maar persoonlijk vindt ik de standaard MP met die 'buffs/pickups' ruk, de hardcore mode vindt ik daarentegen geweldig! Het verschil is merkbaar dat als iemand eenmaal doorheeft dat ze in 1 schot dood kunnen zijn ze veel voorzichtiger worden en er een minder 'rambo gehalte' is.
One shot, one kill.....mooi. Ik neem aan dat je hier dan ook minder last heb van die bunnyhoppende sprayers. 8)

ProjectReality is een erg realistische BF2 mod: vooral squad en infantry based en met veel teamwork in vergelijking tot BF2 vanilla. Een groot gedeelte van de devs hebben een militaire achtergrond waardoor realisme gehalte erg hoog is. One shot betekent vaak dat je langzaam doodbloed mits dat een medic je op tijd komt healen.

[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 10-11-2007 13:01 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Indy91 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:55:
[...]

One shot, one kill.....mooi. Ik neem aan dat je hier dan ook minder last heb van die bunnyhoppende sprayers. 8)

ProjectReality is een erg realistische BF2 mod: vooral squad en infantry based en met veel teamwork in vergelijking tot BF2 vanilla. Een groot gedeelte van de devs hebben een militaire achtergrond waardoor realisme gehalte erg hoog is. One shot betekent vaak dat je langzaam doodbloed mits dat een medic je op tijd komt healen.
Ziet er goed uit, bedankt voor de link ben em nu aant downloaden :)
En nee met hardcore mode heb je daar geen last van tenminste niet voor lang aangezien je geen crosshair hebt en sprayen je accuracy verpest, ook campers heb ik nog niet opgemerkt (zeker niet met killcam). Nou vindt ik de killcam persoonlijk 'nep' maar kan redelijk makkelijk opgelost worden door gewoon naar de grond of een muur te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb nog niks gelezen over het gebruik van de Sixaxis in de SP..
wordt die überhaupt wel gebruikt? dat vond ik namelijk echt een minpunt in COD3.. als je over een rivier moet in een bootje dan moet je gaan "peddelen" met je controller wat mij na ruwweg 1235x nog steeds niet is gelukt! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:19:
kheb nog niks gelezen over het gebruik van de Sixaxis in de SP..
wordt die überhaupt wel gebruikt? dat vond ik namelijk echt een minpunt in COD3.. als je over een rivier moet in een bootje dan moet je gaan "peddelen" met je controller wat mij na ruwweg 1235x nog steeds niet is gelukt! }:|
Nope, wordt helemaal niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf spel, mooie graphics ook, maar heb last van crashes. Af en toe crasht de game, vaak bij een save punt. Krijg geen melding hoe het komt. Systeem: A64 3000+, 2gb geheugen, Gigabyte K8NS-ultra-939, Ati Radeon x1950pro AGP 512mb. Alle settings @ hoogst en 2xAA @ 1680x1050, geeft mooie framerate maar jammer van de crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

193.47.83.235:28938
Dit is een lekker TDM Hardcore map. Was trouwens de eerste server waar ik op speelde en vond het gelijk geweldig! Dacht echt van wat is dit realistisch... iedereen rent niet meer als gekken door die map. Toen kwam ik op "normale" servers en gelijk was het gevoel over. Rennen en maar gekilld worden en killen... ging snel vervelen. Alleen maar hardcore mode voor mij dus. Helaas kan ik er nu niet meer op 8)7 :P Eerst even langs de winkel nog maar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
prutser001 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:13:
[...]

Ziet er goed uit, bedankt voor de link ben em nu aant downloaden :)
offtopic:
@Prutser001:
Denk er wel aan dat je een squad joint want dan kun je immers bij je eigen RallyPoint (al dan niet aangemaakt door je Squadleader) spawnen en heb je de beschikking over de "limited" kits zoals LightAT/HeavyAT/Sniper/Marksman/Support etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Als ik Ctrl+Shift indruk crashed mijn game |:( Ben ik de enige met dit probleem? Is nogal irritant want dat gebeurt nog wel eens.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!