Hou het nuttig, hier heeft niemand iets aan
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:11 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:11 ]
Speed limits are like herpes.
Ik ben daar ook erg benieuwd daarnaar, ik denk dat er op je pc een file wordt opgeslagen met daarin je profile etc. Hoe het precies zit moet ik nog ff uitzoekenpsychoclown schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:12:
Vraag me eigenlijk toch af waar de ranks ed. worden opgeslagen want ik ga zo weer naar Arnhem en zou dan wel graag met dezelfde rank verder gaan.
Is dat gebonden aan je cd-key ofzo? Ik zag namelijk wel mensen namechangen met behoud van hun rank dus tis iig niet profile gebonden denk ik.
ik moest COD4 reinstallen, en moest toen opnieuw beginnen met mn rank, dus het MOET ergens lokaal staan.iro schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:02:
[...]
Ik ben daar ook erg benieuwd daarnaar, ik denk dat er op je pc een file wordt opgeslagen met daarin je profile etc. Hoe het precies zit moet ik nog ff uitzoeken.
Verwijderd
Ik begin nu ook wel erg benieuwd te worden waar die kortingsbonnen van de veronica magazine te vinden zijn . Iemand ?Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:05:
Welke veronica gids was het waar de bon in zat ? Ik heb namelijk vandaag in de nieuwe van komende week gekeken en daar kon ik geen bon in vinden.
Ik kom nu een stuk verder, ik zit achter de botsauto's en de incoming chopper is geland. Hij zegt dat ik 30sec heb maar het krioelt nog van de tango's. Ik sprint naar die vent die ik moet meenemen maar haal het nooit naar de choppereendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:25:
als je binnenshuis staat met die rocket kan hij ook niet vuren he, je moet of uit het raam hangen of buiten staan.
voor the legend
spoiler:wat uiteindelijk bij mij werkte was het volgende: je begint onder het reuzenrad (als je er voor staat links) en je sniped alle ventjes die recht van voren komen. Op een gegeven moment komt er eerst 1 heli, daar schiet je de ventjes uit zodra ze aan het touw hangen. Daarna komen er 2/3 tegelijk. Knal er weer een aantal van het touw af van de meest rechtse heli en ren daarna naar de botsauto's. Ga zo liggen dat je het reuzenrad ziet en het huisje van het reuzenrad maar meer niet, dan komen ze telkens in je vuurlinie en kan je ze 1 voor 1 neerknallen. Sommige zullen om het rad heen rennen en dan op je schieten maar die kan je ook zeer snel neerhalen. Worked for me
Ik ben toch malle pietje niet!
blup
Verwijderd
Rennen lukt niet echt met maatje op de rugeendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:32:
gewoon 1 voor 1 afknallen en pas gaan rennen als er genoeg dood zijn, er komen ook 4 ventjes uit de heli die je helpen met tangos neer te knallen
Ik heb inmiddels de level helemaal opnieuw gedaan en toen ging alles wel goed.GrandmasteR schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:48:
[...]
en ik had gisteren ook precies het zeflde probleem...
ga het straks nog maar ff opnieuw proberen.
ik speel overigens ook op hardened.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
MauBro schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:49:
Heeft iemand de bonus missie nog gespeeld?
spoiler:Het redden van de VIP in een vliegtuig na de ending credits
Ik hoop dat er na verloop van tijd meer van zulke korte missies beschikbaar worden gesteld op live want ik vond 'm prachtig.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Je wil een realistische shooter en vervolgens klaag je dat je niet kan zie wie vriend of vijand is. Cannot computeDonnie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:47:
Jezus zeg wat een onwijze ARCADE shooter is dit zeg, je hoeft zelfs niet eens te aimen! Sorry hoor, normaal ben ik nooit echt heel negatief over een game, maar de feeling van COD is er volledig uit vind ik! Die nightvision is ook onwijs nep zeg, ook zie je dan niet meer wie je teamleden zijn etc. Het kan aan mij liggen maar ik vind dit geen kopertje!!!
motabeatz.com
We are writing to you regarding your order for: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 16/11/2007.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 17% gewijzigd door Splinter Cell op 09-11-2007 16:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Goede vraag, op de website van veronica magazine kan ik ook niets erover vinden (evenals in de gids)Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:28:
[...]
Ik begin nu ook wel erg benieuwd te worden waar die kortingsbonnen van de veronica magazine te vinden zijn . Iemand ?
Alvast bedankt
Demo of full? In de demo geen verbetering. Heb de volledige nog niet binnen, maar hoop dat die wel ondersteuning heeft.mdcobra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:16:
Ik merk met driver 163.71 met WindowsXP geen framerate verbeteringen in SLI. Heeft iemand al ervaringen met SLI met deze game?
Er zit ook hardcore mode in het spel, wat meer voor jou?Donnie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:47:
Jezus zeg wat een onwijze ARCADE shooter is dit zeg, je hoeft zelfs niet eens te aimen! Sorry hoor, normaal ben ik nooit echt heel negatief over een game, maar de feeling van COD is er volledig uit vind ik! Die nightvision is ook onwijs nep zeg, ook zie je dan niet meer wie je teamleden zijn etc. Het kan aan mij liggen maar ik vind dit geen kopertje!!!
Over het einde van de sniper-missieThe Legend schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:29:
[...]
Ik kom nu een stuk verder, ik zit achter de botsauto's en de incoming chopper is geland. Hij zegt dat ik 30sec heb maar het krioelt nog van de tango's. Ik sprint naar die vent die ik moet meenemen maar haal het nooit naar de chopper
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 18:37 ]
Mij is het uiteindelijk ook alleen gelukt door in zo'n huisje te liggen.The Legend schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:13:
Ik speel op de een na hoogste moeilijkheidsgraad en kwam overal vrij eenvoudig doorheen tot het sniper level wat al eerder genoemd is. Het laatste objective haal ik gewoon niet. Het hele level op verschillende manieren bezaaid met claymores, alle mogelijke sniper posities al gehad (ook die in dit topic worden genoemd) maar ik ga elke keer dood ruim voordat de chopper land. Hoe is dit in hemelsnaam te doen? Zou bijna een cheat willen gebruiken om verder te komen
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Computers are useless. They can only give you answers.
Ik kreeg dezelfde mail ja.. Idd balen, maar was er al bang voor. Volgens mij deden ze daarom vooraf en nu zo over-vriendelijk... Maarja, daar heb ik wat aan. Niet helemaal getreurd, het scheelt wel een hoop geld. Je betaalt er bij hun bijna de helft voor. Ik w8 nog wel een weekjeBrainsz schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:12:
Ffs, mensen die van plan zijn CoD bij cd-wow.nl te bestellen. DONT DO IT:
Hello, Thank you for placing your order with us here at CD WOW! We are writing to you regarding your order for: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 16/11/2007. As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment. From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK. Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us. We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title. We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused. Thank you for shopping with CD-WOW! Kind regards, CD WOW! Customer Servicehttp://www.cd-wow.com/myorders.php
Verwijderd
Life is complicated
Heeft iemand dit al meteen gekregen dan? Of gedaan? Iedereen roept t wel maar zijn erook mensen die daadwerkelijk hebben besteld en ontvangen?Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:35:
Bij play-asia staat de pc versie nog in stock en hij wordt meteen verzonden, 27 euro inclusief verzenden.
Verwijderd
Nee, bij mij is het ook eerder regel dan uitzondering dat ik een time-out krijg als ik naar een server connect. Vaag.... En vervelend, er zijn echt maar een paar servers waar ik gewoon op kan.SoaDmaggot schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:29:
ben ik nu de enige? of zijn er meer die een time-out krijgen bij het joinen van servers?
Ik heb al een keer of 10 besteld bij CD Wow, en daar doen ze dus altijd zo vriendelijk.peakaboo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:34:
[...]
Ik kreeg dezelfde mail ja.. Idd balen, maar was er al bang voor. Volgens mij deden ze daarom vooraf en nu zo over-vriendelijk... Maarja, daar heb ik wat aan. Niet helemaal getreurd, het scheelt wel een hoop geld. Je betaalt er bij hun bijna de helft voor. Ik w8 nog wel een weekjeBoeien.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
zullen dan wel de problemen zijn die ook de masterservers eerder teisterden..Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:58:
[...]
Nee, bij mij is het ook eerder regel dan uitzondering dat ik een time-out krijg als ik naar een server connect. Vaag.... En vervelend, er zijn echt maar een paar servers waar ik gewoon op kan.
En ik vind het vrij laggy ook, mijn ping zit toch al snel rond de 80 en bij CoD2 was het vrijwel altijd nog niet eens de helft daarvan...
Verwijderd
Ze zijn begonnen met verzenden sinds gister, toen was de release daar. Denk dat volgende week degene die het besteld hebben het spel zullen ontvangen. Zelf heb ik de xbox360 versie er besteld en die is 6 nov. verstuurd.peakaboo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:40:
[...]
Heeft iemand dit al meteen gekregen dan? Of gedaan? Iedereen roept t wel maar zijn erook mensen die daadwerkelijk hebben besteld en ontvangen?
Volgens mij zijn ze er vanuit gegaan dat iedereen die CoD4 speelt ook eerdere delen heeft gespeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:24:
Hm, na m'n enthousiaste post van eerder over de SP een nu wat mindere over de MP... Ik kom haast nergens op en die manual vertelt geen ene moet over wat je nou precies moet doen in de verschillende modes... Wa's dat nou weer voor waardeloos? Na heel veel pogingen ben ik uiteindelijk op 1 server terechtgekomen waar Headquarters werd gespeeld: geen IDEE wat je moet doen en iedereen holt schijnbaar maar wat rond. Als je NIET op een server komt, wordt je meteen weer teruggeschopt naar het CoD4 menu: da's ook zo irritant.
Iemand enig idee hoe ik mijn MP ervaring een wat positievere draai kan geven...?
EDIT:
Nou weet ik opeens weer waarom ik lang geleden ben gestopt met online games op internet: je doet haast niets anders als proberen in te loggen ergens om vervolgens een time out te krijgen. Spelen ho maar. Ben nu een dik kwartier bezig en nul komma nul resultaat. Ik heb diverse iD servers uit de OP gevonden en geprobeerd: werken ook niet. Soms krijg ik een melding over een of andere key authorization, maar ondertussen telt die connection timer door en die haalt altijd de 10 en hop, terug naar het menu. Doe ik nou iets verkeerds of eh...?En je zal zien dat ALS je op een server komt dat er weer totaal niet wordt samengewerkt...
Ik kan beter een XBox kopen voor online gaming, denk ik.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja ik zie net dat lekker goedkoop zijn voor het spel, maar de verzendkosten zijn minimaal iets van 3,50euro en dan moet je 5-10 dagen wachten, tja heb je ook niks aan. Wil je het snel, met fedex binnen 1-4 dagen, betaal je wel ff 17,64euro verzendkosten voor zo'n doosje pfff... Ik heb net gemaild naar cd-wow om het te cancellen, w8 eerst dat even af of dat gaat enz.. Dan bestel ik miss toch bij playasia ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:18:
[...]
Ze zijn begonnen met verzenden sinds gister, toen was de release daar. Denk dat volgende week degene die het besteld hebben het spel zullen ontvangen. Zelf heb ik de xbox360 versie er besteld en die is 6 nov. verstuurd.
Geweldige oplossing haha
Verwijderd
Ha, bedankt voor die link: ben alles daar nu aan het lezen: precies wat ik nodig had!psychoclown schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:21:
[...]
Als je de guide eens leest die ik meerdere malen gepost hebt zullen de gametypes al een heel stuk helderder zijn: Ultimate CoD4 guide - cbwgaming.com.
Wat betreft de teamplay in de pubs, 1. Daar is nooit echt teamplay 2. game is net 1 dag in Europa uit dus je kan niet verwachten dat iedereen gelijk weet hoe en wat. Vaak doe ik met een vriend als team net zoals in de oude dagen van CoD1 en 2
Verwijderd
www.tweakers.net/gallery/107938/sys
[TAG]Speedy schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:15:
Ook de game ontvangen vandaag en even gespeeld, eerste level begon goed ... erg vet, maar ben bang dat ik toch een iets te hoge moeilijkheidsgraad heb gepakt (de 3e), zit nu toch redelijk vast ... weet dat er veel terroristen zijn, maar het lijkt wel of de stroom oneindig is. Vind dat wel een minpunt van de game, je moet vooruit anders blijven de vijanden komen
spoiler:Zit nu in die TV studio, maar dat is toch echt wel een bitch ... uit frustratie na 20x de Xbox maar uitgezet
[TAG]Speedy schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:15:
Ook de game ontvangen vandaag en even gespeeld, eerste level begon goed ... erg vet, maar ben bang dat ik toch een iets te hoge moeilijkheidsgraad heb gepakt (de 3e), zit nu toch redelijk vast ... weet dat er veel terroristen zijn, maar het lijkt wel of de stroom oneindig is. Vind dat wel een minpunt van de game, je moet vooruit anders blijven de vijanden komen
spoiler:Zit nu in die TV studio, maar dat is toch echt wel een bitch ... uit frustratie na 20x de Xbox maar uitgezet
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Omdat ie vol is?JTB81 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:54:
Ik krijg hier de melding dat de hard drive full is. Iemand enig idee hoe dit komt?
Verwijderd
Het spel heeft adminrechten nodig om een bestand weg te kunnen schrijven.JTB81 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:54:
Ik krijg hier de melding dat de hard drive full is. Iemand enig idee hoe dit komt?
misschien even image maken en mounten met D-tools als dat mogelijk isVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:09:
naast het feit dat hij bij de singleplayer de cd niet herkent, wordt ik er bij de multiplayer de hele tijde er uit gegooid of hij start helemaal niet op.
Ik heb de juiste systeemeisen en heb een orginele cd.
Kan iemand mij helpen????
gr.
Verwijderd
Ik ben enkele maanden geleden overgestapt van me pc als main platform naar de xbox 360 omdat ik exact hetzelfde had met de pc.. dan grafisch draaide het niet... steeds problemen oplossen en minder spelen..Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:24:
Hm, na m'n enthousiaste post van eerder over de SP een nu wat mindere over de MP... Ik kom haast nergens op en die manual vertelt geen ene moet over wat je nou precies moet doen in de verschillende modes... Wa's dat nou weer voor waardeloos? Na heel veel pogingen ben ik uiteindelijk op 1 server terechtgekomen waar Headquarters werd gespeeld: geen IDEE wat je moet doen en iedereen holt schijnbaar maar wat rond. Als je NIET op een server komt, wordt je meteen weer teruggeschopt naar het CoD4 menu: da's ook zo irritant.
Iemand enig idee hoe ik mijn MP ervaring een wat positievere draai kan geven...?
EDIT:
Nou weet ik opeens weer waarom ik lang geleden ben gestopt met online games op internet: je doet haast niets anders als proberen in te loggen ergens om vervolgens een time out te krijgen. Spelen ho maar. Ben nu een dik kwartier bezig en nul komma nul resultaat. Ik heb diverse iD servers uit de OP gevonden en geprobeerd: werken ook niet. Soms krijg ik een melding over een of andere key authorization, maar ondertussen telt die connection timer door en die haalt altijd de 10 en hop, terug naar het menu. Doe ik nou iets verkeerds of eh...?En je zal zien dat ALS je op een server komt dat er weer totaal niet wordt samengewerkt...
Ik kan beter een XBox kopen voor online gaming, denk ik.
Die mening ga ik dus niet delenM@cer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:36:
Die TV studio was nog wel redelijk te doen (speel eerst op normal), als je later die tank moet beschermen dan wordt het pas echt heavy. Die heb ik heel wat keertjes op nieuw moeten doen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Bij mij hapert hij niet, althans het valt mij niet op. Hij is al wel lekker 2x bij mij vastgelopenUnderworld schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:32:
Hmm ik heb wel het idee dat het spel erg veel vraagt van de 360, bij mij hapert het spel soms en de DVD drive gaat ook als een malle te keer, of ben ik het gewoon niet meer gewend vanwege ik maanden lang al COD2 aan het spelen was
Vindt het Alleen wel iets weg hebben van graw, maar goed, al met al een zeer mooie game!
http://yor.minitroopers.com
[ Voor 6% gewijzigd door prutser001 op 10-11-2007 00:44 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Yor_13 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:39:
Van GRAW iets weghebben? Moet je me toch eens uitleggen?
Graw is veel precieser, niks rondrennen en maaien, maar stapje voor stapje je ding zorgvuldig plannen. Ik zou willen dat GRAW deze graphics en opties had, maar dan met de originele gameplay erin, die Sniper in COD4 ziet er gewoon subliem uit!
hahaha...true true...Digitizers schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:36:
[...]
Bij mij hapert hij niet, althans het valt mij niet op. Hij is al wel lekker 2x bij mij vastgelopen. IMO is dit leuker dan graw, daar werd ik helemaal gek van. Team aansturen, apache aansturen en nog een tank aansturen, en dat alles tegelijk
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
[ Voor 58% gewijzigd door Xcist op 10-11-2007 01:42 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Hoe bedoel je, eruit gegooid of start helemaal niet op? Iets dergelijks als onderstaand probleem?Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:09:
[...]
wordt ik er bij de multiplayer de hele tijde er uit gegooid of hij start helemaal niet op.
Hier hebben meer mensen (waaronder ik) last van. De server geeft een time-out na inderdaad Awaiting Connection 10.. Enige oplossing: andere server proberen..jorisw86 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:50:
sp werkt goed mp werkt niet word eruit gegooit bij authenticating en dans erver disconnect als die op 10 staat
[ Voor 61% gewijzigd door b00ster op 10-11-2007 09:45 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Oef inderdaad spoilertags vergeten... even aangepast, bedankt!m0nk schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:34:
gj b00ster anders spoil je ff het einde..
Je hebt helemaal gelijk, maar nu zegt hij meteen "this program has stopped working." Dus het disk full probleem is opgelost, maar hij functioneert nog steeds niet helaas.En0id schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:24:
[...]
Het spel heeft adminrechten nodig om een bestand weg te kunnen schrijven.
Staat er misschien in eventvwr informatie over wat er fout gaat?JTB81 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:07:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, maar nu zegt hij meteen "this program has stopped working." Dus het disk full probleem is opgelost, maar hij functioneert nog steeds niet helaas.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Nou ja dit:prutser001 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:33:
[...]
Staat er misschien in eventvwr informatie over wat er fout gaat?
[ Voor 8% gewijzigd door JTB81 op 10-11-2007 11:41 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Nu mag ik dus nog 2 weken gaan wachten voor de MP!!Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 16/11/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards,
CD WOW! Customer Service
Tx to: @internetofshit
Wat zijn je system specs?JTB81 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:39:
[...]
Nou ja dit:
Faulting application iw3sp.exe, version 0.0.0.0, time stamp 0x47044075, faulting module kernel32.dll, version 6.0.6000.16386, time stamp 0x4549bd80, exception code 0x406d1388, fault offset 0x0001b09e, process id 0xff0, application start time 0x01c8238543dba6c7.
Welke nVidia driver gebruiken jullie? de laatste WQHL wil bij mij niet installeren.
Ik heb 'project reality' nooit gespeeld (Wat het ook is) maar persoonlijk vindt ik de standaard MP met die 'buffs/pickups' ruk, de hardcore mode vindt ik daarentegen geweldig! Het verschil is merkbaar dat als iemand eenmaal doorheeft dat ze in 1 schot dood kunnen zijn ze veel voorzichtiger worden en er een minder 'rambo gehalte' is.Indy91 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:50:
Iemand al op een server gespeeld die op de Hardcore modus stond?
Ben namelijk erg benieuwd wat je ervaringen zijn met betrekking tot het realisme. (geen croishair, geen hud, geen re-health)
Als het realisme in Hardcore mode de ProjectReality Mod kan benaderen zal ik deze game ook aanschaffen.
He, maar als je binnen 7 dagen niet een bericht dan hebt, als hij verstuurt is. gelijk hun mailen en dan krijg je er nog 1 thuis gestuurdNap schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:01:
Ik ben boos!![]()
Nu mag ik dus nog 2 weken gaan wachten voor de MP!!![]()
[ Voor 8% gewijzigd door FikkieHo op 10-11-2007 12:42 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
One shot, one kill.....mooi. Ik neem aan dat je hier dan ook minder last heb van die bunnyhoppende sprayers.prutser001 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:07:
[...]
Ik heb 'project reality' nooit gespeeld (Wat het ook is) maar persoonlijk vindt ik de standaard MP met die 'buffs/pickups' ruk, de hardcore mode vindt ik daarentegen geweldig! Het verschil is merkbaar dat als iemand eenmaal doorheeft dat ze in 1 schot dood kunnen zijn ze veel voorzichtiger worden en er een minder 'rambo gehalte' is.
[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 10-11-2007 13:01 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ziet er goed uit, bedankt voor de link ben em nu aant downloadenIndy91 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:55:
[...]
One shot, one kill.....mooi. Ik neem aan dat je hier dan ook minder last heb van die bunnyhoppende sprayers.![]()
ProjectReality is een erg realistische BF2 mod: vooral squad en infantry based en met veel teamwork in vergelijking tot BF2 vanilla. Een groot gedeelte van de devs hebben een militaire achtergrond waardoor realisme gehalte erg hoog is. One shot betekent vaak dat je langzaam doodbloed mits dat een medic je op tijd komt healen.
Verwijderd
Verwijderd
Nope, wordt helemaal niet gebruikt.Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:19:
kheb nog niks gelezen over het gebruik van de Sixaxis in de SP..
wordt die überhaupt wel gebruikt? dat vond ik namelijk echt een minpunt in COD3.. als je over een rivier moet in een bootje dan moet je gaan "peddelen" met je controller wat mij na ruwweg 1235x nog steeds niet is gelukt!
Verwijderd
Verwijderd
prutser001 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:13:
[...]
Ziet er goed uit, bedankt voor de link ben em nu aant downloaden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq