[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.180 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Deze wilde ik jullie niet onthouden :9

http://i14.tinypic.com/6sqsoza.jpg
http://i13.tinypic.com/6uexac0.jpg
http://i2.tinypic.com/86q0yux.jpg
http://i18.tinypic.com/6wrnc7m.jpg
http://i16.tinypic.com/83779yp.jpg

Volgende keer graag netjes resizen :o

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 08-11-2007 21:13 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
damn vandaag spel opgehaald en heb het zelfs kunnen weerstaan om de disc in mijn 360 te stoppen, morgen misschien ff tijd (moet een vriend helpen met appartement schilderen), zaterdag geen tijd, zondag ook niet en dan weer een werkweek zonder tijd :)

zolang ik de game maar heb he, haha

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste 2 screens zijn van Black Hawk down joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:51:
damn vandaag spel opgehaald en heb het zelfs kunnen weerstaan om de disc in mijn 360 te stoppen, morgen misschien ff tijd (moet een vriend helpen met appartement schilderen), zaterdag geen tijd, zondag ook niet en dan weer een werkweek zonder tijd :)

zolang ik de game maar heb he, haha
Waarom geloof ik je niet dat je hem niet stiekem toch gaat installen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Vandaag voor de PS3 gekocht en damn het is geweldig :)

zijn er hier nog meer mensen die op de ps3 spelen? Iemand zin om een keertje online te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
spoiler:
Op de 'Regular' difficulty heb ik het opgelost door de claymores om me heen te plaatsen.
Vanaf achterin kunnen ze toch niet echt mikken, dus vooral zorgen dat ze niet dichtbij kunnen komen. Bijvoorbeeld bij de bankjes vlak voor je enzo.
En dan natuurlijk een machinegun voor de mannetjes die toch dichtbij komen.
Zorg dat je zeker ook rechts van je een claymore plaatst, dan weet je wanneer je geflankt wordt.

Edit: Als reactie op jedi dus.

[ Voor 3% gewijzigd door SH4D3H op 08-11-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
zerokill schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:53:
Vandaag voor de PS3 gekocht en damn het is geweldig :)

zijn er hier nog meer mensen die op de ps3 spelen? Iemand zin om een keertje online te spelen?
Nu ik heavenly sword bijna uit heb, ben ik van plan em morgen te halen :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
JediUberknaft schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:53:
[...]
Waarom geloof ik je niet dat je hem niet stiekem toch gaat installen :+
installeren op mijn 360? haha nee wonder boven wonder, alle games die ik normaal koop MOET Ik meteen spelen. Bij deze heb ik dat eens niet, zit meer te wachten op Guitar Hero III dan hierop maar ja moet toch ergens een begin maken anders lig je meteen weer hopeloos achter qua rank en dat maakt bij dit spel dus echt heeel veel uit

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

SH4D3H schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:59:
spoiler:
Op de 'Regular' difficulty heb ik het opgelost door de claymores om me heen te plaatsen.
Vanaf achterin kunnen ze toch niet echt mikken, dus vooral zorgen dat ze niet dichtbij kunnen komen. Bijvoorbeeld bij de bankjes vlak voor je enzo.
En dan natuurlijk een machinegun voor de mannetjes die toch dichtbij komen.
Zorg dat je zeker ook rechts van je een claymore plaatst, dan weet je wanneer je geflankt wordt.

Edit: Als reactie op jedi dus.
Ok, ik speel wel op Hardened, maar misschien dat deze tips toch er toe leiden dat ik het ga halen :9

Thanks !
Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:05:
[...]

installeren op mijn 360? haha nee wonder boven wonder, alle games die ik normaal koop MOET Ik meteen spelen. Bij deze heb ik dat eens niet, zit meer te wachten op Guitar Hero III dan hierop maar ja moet toch ergens een begin maken anders lig je meteen weer hopeloos achter qua rank en dat maakt bij dit spel dus echt heeel veel uit
oops .. effe over het hoofd gezien dat het op je 360 was :+

[ Voor 27% gewijzigd door JediUberknaft op 08-11-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:24

Bever!

3

Ik zit hier vast: (raketsilo)
spoiler:
in de missilesilo heb ik rond 6 minuten vanaf inpact in die tunnels al de baduys afgemaakt en hoor je zon stem aftellen. Die price meet je dan weer in de hal en wenkt je dan om door zn deur te lopen die hij openhoudt, maar als ik dan binnensta blijft hij wenken?? Heb hetzelfde stuk 4x gespeeld en begint nu wel erg irritant te worden want de deur die (hij?) open moet breken blijft nu dus dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De naam van dit topic begint met [multi], maar moet dan niet [PC] zijn aangezien het topic alleen over de PC versie gaat (zoals in de TS staat)?

Ik speel hem nu op de DS :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
Mooi spel, de demo viel tegen maar de game is geweldig.

Alleen kom ik niet verder bij het laaste gedeelte van het sniper level zo veel poppetjes en granaten tegen 2 lijkt wel kermis schieten.

Iemand tips ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:29:
De naam van dit topic begint met [multi], maar moet dan niet [PC] zijn aangezien het topic alleen over de PC versie gaat (zoals in de TS staat)?

Ik speel hem nu op de DS :D
Ik zie toch genoeg mensen in dit topic die hem op de ps3 of 360 spelen ook hoorz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Voor de mensen die de tutorial gedaan hebben; wat is jullie tijd bij het kleine parcoursje? Mijn tijd staat nu op 17,50 sec na zo'n 10 keer proberen. Ik sta daarmee op plaats 1320.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Cyrus The Virus schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:36:
Mooi spel, de demo viel tegen maar de game is geweldig.

Alleen kom ik niet verder bij het laaste gedeelte van het sniper level zo veel poppetjes en granaten tegen 2 lijkt wel kermis schieten.

Iemand tips ?
lol .... zie mijn spoilers en reacties daar op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
JediUberknaft schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:39:
[...]

lol .... zie mijn spoilers en reacties daar op :+
ik ben al op het punt dat die heli's van hun komen (kun je die popetjes uit de heli's schieteb :P) dus heb geen claymore's meer.

Tot nu toe ben ik in dat hokje gaan zitten kan ik het redelijk lang vol houden maar naar een tijdje natekill.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Cyrus The Virus schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:43:
[...]

ik ben al op het punt dat die heli's van hun komen (kun je die popetjes uit de heli's schieteb :P) dus heb geen claymore's meer.

Tot nu toe ben ik in dat hokje gaan zitten kan ik het redelijk lang vol houden maar naar een tijdje natekill.
spoiler:
Ik heb dus exact hetzelfde met die natekill op gegeven moment (dus ook nadat die gasten met al hun heli's komen en ik in het hokje ben gaan zitten...hield het lang vol daar tot ik gekilled werd door nates), daarom ga ik het op n andere manier proberen zoals als tip werd gegeven door SH4D3H ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
JediUberknaft schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:50:
[...]

spoiler:
Ik heb dus exact hetzelfde met die natekill op gegeven moment (dus ook nadat die gasten met al hun heli's komen en ik in het hokje ben gaan zitten...hield het lang vol daar tot ik gekilled werd door nates), daarom ga ik het op n andere manier proberen zoals als tip werd gegeven door SH4D3H ...
ik ben net zo ver gekomen dat de heli er stond toen wou ik die sjappie halen en wist niet waar ik heen moest en doen kwam de hond |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Best laf dat je Zakhaev's zoon niet in zn been mag schieten :(

Sterker nog, hoe krijg je die knaap te pakken? :X

[ Voor 29% gewijzigd door s0k op 08-11-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
ik heb het spel net voor sluitings tijd van de winkels ook nog ff weten te scoren:)
wat een moddervette game!! die SP is gewoon te vet,..

toch wilde ik net ff de MP uitproberen, connecten ging allemaal prima, maar na +/- 5 min spelen word ik gekicked van elke willekeurige server met de volgende melding:

Punkbuster Init error (met nog wat tekst erbij).

Nou staat mijn PB wel gewoon aan :S hoe los ik dit op ? heb al wat gegoogled maar vond niet echt een oplossing

laat maar probleem is al opgelost ;) PB bleek niet geinstalleerd: :?

[ Voor 7% gewijzigd door ZipperJR op 08-11-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Cyrus The Virus schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:03:
[...]

ik ben net zo ver gekomen dat de heli er stond toen wou ik die sjappie halen en wist niet waar ik heen moest en doen kwam de hond |:( 8)7
hahahahaha ... Ik ken het gevoel ....NOG een reden voor mij om niet van honden te houden !! ( no offense to dog lovers here ok !!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat ik eerder vandaag postte niet kunnen oplossen :S!
Telkens als ik de Multiplayer wil starten, krijg ik een iw3mp.exe error!

Na wat googlen dacht ik de oplossing gevonden te hebben, door de standaard windows audiodriver te installeren ipv de realtek driver.

Het vreemde van dit probleem is dat de SP wel gewoon doet!
Ik draai Windows x32!
Iemand die dit probleem ook had/heeft, en die een oplossing weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:20:
Wat is het console commando om je fps te zien?
/cg_drawfps 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Haha, ben net vermoord door een opengaande missle door :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11-2020
Echt een zeer goed spel qua verhaallijn, lekker gevarieerd en de graphics zijn werkelijk prachtig.
De SP campaign is tot en met hardened wel redelijk snel uit te spelen maar vermaak me nu met het spel in slowmotion opnieuw te spelen. Zo kan je goed zien dat de AI echt goed werkt en je hebt meer tijd de omgevingen te bekijken. Had wel met de 163.71 drivers last van veel zwarte textures met een 7900GTX. Met de laatste betadrivers is dit gelukkig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
hij loopt hier als een trein, werkelijk niet normaal! en dat voor een budget video kaart (ati 2600HD) geweldig gewoon! jammer dat hij zo kort is, maarja.. de AI werkt goed, graphics werken top, camera bewegingen helpen het realisme naar voren te brenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:38
Ik heb hem vandaag weesten kopen in gent. Ben hem aan het installeren. Het is geleden van 2004 (Half Life 2) dat ik nog eens spel gekocht heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft tof; zo *Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* en dat je even niks meer hoort.
Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07454/redeyecod4.png.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Wie spelen er hiero nu allemaal de PC versie online?
Ik ben Dondersgoei en SorCeRes al tegen gekomen vanavond.

Owja voor als je het wilt weten speel met de nick kyozu :)

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 09-11-2007 00:39 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Ik speel online, nickname Yor.

BTW, ik had ook eerst de SP gespeeld op de gedownloade versie en vanavond heb ik de game bij FRS gehaald en gewoon in MP options de key ingevoerd. Dus nu zonder dvd erin mooi raggen!

Hopelijk doet hij dat ook nog na evt updates, maar dat zien we dan wel weer!

En toch vind ik de MP niet zo vet als de SP. Ik mis grote maps, waar je dus voor de verandering echt een keer kunt snipen, want daar leent de sniper hier zich uitstekend voor.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yor_13 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:57:
Ik speel online, nickname Yor.

BTW, ik had ook eerst de SP gespeeld op de gedownloade versie en vanavond heb ik de game bij FRS gehaald en gewoon in MP options de key ingevoerd. Dus nu zonder dvd erin mooi raggen!

Hopelijk doet hij dat ook nog na evt updates, maar dat zien we dan wel weer!

En toch vind ik de MP niet zo vet als de SP. Ik mis grote maps, waar je dus voor de verandering echt een keer kunt snipen, want daar leent de sniper hier zich uitstekend voor.
Inderdaad...ik heb het idee dat het veel wat kleinere maps zijn. Denk maar aan Toujane in Call of Duty 2. De veel grotere snipe-maps, die ik vaak ook nog wel leuker vond, zoals Brecourt en Matmata heb ik eigenlijk nog niet gezien.

Maargoed, ik ben ook nog niet verder gekomen dan een cracked server omdat ik nog geen originele versie in huis heb. Maar nadat ik in 1,5 uur naar lvl 10 ben gekomen weet ik zeker dat ik hem ga kopen. Echt heel wreed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O_ Die memory-sniper missie _O_ Echt gaaf gedaan :D

De rest van de missies: chaos en wanorde :/

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 09-11-2007 01:05 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn prrobleem is opgelost!
Eerder vandaag heb ik al 2 keer gepost dat ik een probleem had met de multiplayer!
De oplossing die bij mij werkte: plug eens je microfoonuitgang in je pc (klinkt vreemd, vond ik ook).
]Maar daarna heb ik geen last meer gehad van de iw3mp.exe error!
Ik hoop in de toekomst hier iemand mee te helpen!

Zo, CoD4 MP werkt, en nu mag ik van mezelf naar bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mense ik heb een probleem ben bij de level bog waar ik de javalin moet oppakken.
Maar als ik naar de 4 tanks kijk ik druk de schietknop zegt het dat ik de tanks eerst moet locken maar ik weet niet hoe. Heb alle knoppen geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 14:42

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:52:
Hoi mense ik heb een probleem ben bij de level bog waar ik de javalin moet oppakken.
Maar als ik naar de 4 tanks kijk ik druk de schietknop zegt het dat ik de tanks eerst moet locken maar ik weet niet hoe. Heb alle knoppen geprobeerd :P
Eh, gewoon richten als je ingezoomd bent, dus in je vizier houden, als het goed is gaat ie piepen als ie aan het locken is, als ie eenmaal gelocked is zie je een icoontje daarvan. Dan kun je schieten. Je hoeft dus geen knop te gebruiken om te locken, gaat vanzelf :)

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 12-09 20:58
ik heb 17.05 sec bij de trainings course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

speeder1988 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 02:07:
ik heb 17.05 sec bij de trainings course.
Zeker geen screenshot gemaakt???? ;)

Trouwens, iemand hier die het speelt op Vista Ultimate 64? Zou graag willen weten hoe het spel het daarop doet!

[ Voor 22% gewijzigd door Yor op 09-11-2007 02:32 . Reden: vista vraagje toegevoegd! ]

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ultimate maar wel home basic 64; gaat prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petturik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 19:24

petturik

aka Captain Stubing

mand hier die het speelt op Vista Ultimate 64? Zou graag willen weten hoe het spel het daarop doet!
Als je wilt weten of het werkt: Ja!
Vwb snelheden kan ik weinig zeggen. Het draait prima op mijn Q6600 en 8800GTX met alle opties aan. ;)

nihongo ga sukoshi hanasemas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:28

BaRF

bijna kerst

Nou voor de mensen die hetzelfde probleem als ik hadden, dus naast de IW3MP error, óók problemen met de SP versie:
I had the same problem with my game for a little over an hour and a half. 2 reinstalls later, I asked some of the guys in my Gaming Organization for help.

Specs:

AMD Athlon XP 3000+
2.1 Ghz
1 GB RAM
BFG Tech Nvidia 7800 GS OC AGP 256MB graphics card.

After reading the forums, one of them suggested a fix for those of us maybe not running AMD 64s, and it worked like a charm for me. Open up your Activision folder located in My Computer, Program Files:

In the Activision folder, select Call of Duty 4.
Open your Miles Folder
Look for the Mssmp3.asi file
Rename it to Mssmp3.bak

Exit out of your folders, and then attempt to launch the game. This worked for me, and I had the following problem:

"Immediate crash upon hitting the menu from the cutscene. Both multiplayer and singleplayer. Game would always ask me to run in safe mode, yet would still continue to give the same error no matter how I booted it. iw3mp.exe error when trying to launch Multiplayer."

Hope this helps guys. I think my problem was a widespread one. If you're using an older Athlon that isnt 64 bit, and are on XP, this MAY solve your problem. Good luck! Message me if it helps!
MP werkt nu gewoon :) maar de SP helaas nog niet...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23
Gisteren mijn PES2008 omgeruild voor COD4 op de 360 en de eerste indrukken zijn erg positief. Je wordt echt totaal meegesleept in het spel, je team doet goed z'n werk en heeft echt meerwaarde. Verder ziet het er allemaal erg goed uit.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik zie hier IP adressen van Nederlandse servers, is het ook mogelijk om meteen naar een server te gaan, door bv een IP adres in te vullen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ja dat kan, moet je console openen ( ~ ) en dan /connect [ip].
Zonder de brackets uiteraard, de optie voor console staat bij multiplayer opties dacht ik weet niet zeker meer doe ik na 2 CoD games op gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Angeloonie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:05:

_/-\o_ Ode aan dat level, jesus wat gaaf! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Man, man, man, wat een toppertje.. Heb h'm gisteravond "laten ophalen, moest oppassen 8) " maar wat een geweldig spel. Erg goed sfeertje en erg meeslepend, wilde maar niet stoppen maar moest toch effies een tukkie doen om vandaag weer fris te kunnen starten met de job..Wat dus niet gelukt is :p..

Speel hem op de 360 op een fijn ambilight lcd-tje, 1080i geweldig.. Ben gisteren gestopt met de missie waarbij de USMC het HQ binnenvallen en vervolgens verder de stad in gaan..

Ik moet alleen nog wel erg wennen aan de besturing van een fps op de 360. Ik heb hiervoor alleen nog maar de demo van Rainbow Six Vegas gespeeld. Vooral het mikken met de analoge stick vergt nog wat oefening..

Aanrader..

Ps: Night vision goggle gebruiken is super vet.. die licht straaltjes.. mooi man..

[ Voor 5% gewijzigd door Pepigno op 09-11-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 15-09 22:44

Die missie waarbij je in een AC-130 vliegtuig zit is ook niet verkeerd, wát vet zeg om hele dorpen plat te kunnen gooien en als je ''right on target'' schiet alles en iedereen uit elkaar te zien vliegen >:)

Youtube filmpje

EDIT: Nog een Youtube filmpje, alleen dit keer niet allemaal van de AC-130.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorn1986 op 09-11-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Daarnet ook maar eens die parcour gedaan :) Echt verslavend alhoewel die niet heel lastig is.
Mijn beste tijd tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/5615/shot0009xv9.jpg
Niet slecht al zeg ik het zelf :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 15-09 22:44
@psychoclown: op naar de <15.1 sec. :)

EDIT: heb het filmpje gevonden waar ik naar op zoek was van de AC-130: Youtube :9~

[ Voor 64% gewijzigd door Jorn1986 op 09-11-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 12-09 20:58
Toevallig wel een screenshot van die 17.05 maar ben nu niet thuis maar zal vanavond ook is proberen onder de 15 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
Snel jongens, PC versie zeker.. 360 is toch wat lastiger.. weet eerlijk gezegd niet wat mijn snelste tijd is voor dat parcours volgens mij rond de 30 sec 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jorn1986 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:45:
[...]

Die missie waarbij je in een AC-130 vliegtuig zit is ook niet verkeerd, wát vet zeg om hele dorpen plat te kunnen gooien en als je ''right on target'' schiet alles en iedereen uit elkaar te zien vliegen >:)

Youtube filmpje

EDIT: Nog een Youtube filmpje, alleen dit keer niet allemaal van de AC-130.
Die was ik idd vergeten, dat vond ik ook wel een van de gaafste shooterlevels die ik ooit gespeeld heb. Die view enzo, voelde erg realistisch aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik krijg die trainingsmissie ook niet onder de 30 seconden op de 360. Kunnen misschien nog een paar seconden af, maar de 20 zie ik op dit moment als echt een onmogelijke opgave.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
M@cer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:19:
Ik krijg die trainingsmissie ook niet onder de 30 seconden op de 360. Kunnen misschien nog een paar seconden af, maar de 20 zie ik op dit moment als echt een onmogelijke opgave.
Onder de 30 is zeker goed te doen.
Paar tips:
- Laat die rifle voor wat het is, en gebruik je handgun. (Alleen rifle equipen om de rope te activeren, daarna naar handgun switchen).
- Als je linkertrigger indrukt focus je automatisch op een enemy, hier kun je zeker bij de 1e ruimte gebruik van maken.
- Nadat je beneden bent met de rope, rechtsom de ruimte binnen gaan, niet linksom, scheelt je 1 keer omdraaien.
- Flashbangs al triggeren voordat je op het punt bent waar je moet gooien, het duurt een tijdje voor je daadwerkelijk gooit, dus die tijd kun je al winnen.
- Beide ruimtes waar flashbangs in moeten hebben plekken waar je kunt gooien, zonder verblind te worden (1e kamer: links achter in de hoek, 2e kamer: in de deur links).
- Ren, ren, ren :p

Ik ben er zelf ook erg lang mee bezig geweest, kwam uiteindelijk continu op 20,3 20,55 enzo uit, maar uiteindelijk heb ik het ook gehaald, met 19,75 (na anderhalf uur ofzo 8)7 )

Hoe ze bij Infinity Ward aan die 15,1 seconde komen weet ik alleen nog niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 09-11-2007 10:30 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:07
Ik vind die training op de x360 ook lastig om snel te doen. Zit nu op 27 sec, moest daar toch zeker een half uur voor proberen.

De SP kan mij nog niet echt bekoren, al die chaos geeft me het idee dat het toch niet veel uitmaak wat ik doe. De MP is daarentegen erg vet! Wel jammer dat er geen Live Achievements bij de MP te halen zijn, maar alleen experience points enzo.

[ Voor 15% gewijzigd door buddow op 09-11-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Heb gisteravond ook flink zitten knoeien met COD4 op de Xbox. MP is erg vet, maar ook super moeilijk. Ik werd echt achter elkaar afgeknald! Geen ervaring met de game. Iemand nog goede tips hoe ik mijn MP ervaring kan verbeteren, waardoor ik vanavond in eens een zooi kills ga maken.

Had ook nog een vraagje, hoe doe je een airstike?

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Maniac schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:14:
Had ook nog een vraagje, hoe doe je een airstike?
Airstrike kun je krijgen na 5 en 7 kills achter elkaar.
Bij 5 kun je een airstrike oproepen, bij 7 kills kun je een heli laten overvliegen (of andersom, weet ik zo even niet meer).

En ineens meer kills gaan maken? Oefenen ;)
Heb de MP alleen nog maar in de beta gespeeld, maar daar merkte ik echt dat ik beter werd naarmate ik meer ervaring kreeg. Ik was nog steeds niet heel goed ofzo, maar ik merkte wel zeker vooruitgang, omdat ik de wapens en de mappen beter leerde kennen, en begon te snappen hoe andere spelers te werk gingen.
Dus, veel oefenen :P

[ Voor 64% gewijzigd door BM op 09-11-2007 11:22 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:58:
Ik vind die training op de x360 ook lastig om snel te doen. Zit nu op 27 sec, moest daar toch zeker een half uur voor proberen.

De SP kan mij nog niet echt bekoren, al die chaos geeft me het idee dat het toch niet veel uitmaak wat ik doe. De MP is daarentegen erg vet! Wel jammer dat er geen Live Achievements bij de MP te halen zijn, maar alleen experience points enzo.
Ik ben alleen maar blij dat er geen achievements voor Live zijn, heb liever alle achievements voor SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik vindt dat op "hardend" moeilijksheidsgraad je tegenstanders veel te veel granaten gooien. Sta je ff 2 sec achter een muurtje worden er meteen 2 granaten naar je toe geflikkerd, ze blijven die dingen maar spammen vaak zit ik ook pinned en ga ik dus gegarandeerd dood door granaten of door gewoon kogels als ik me snel verplaatst. Terwijl en dan doodleuk teammates naast je staan die totaal geen cover geven.

Of het onrealtishe is laat ik maar in het midden, het cod team houdt echt van granaten spam. VIndt het een beetje irritant al die spam.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

Nee, dan moet je veteran eens proberen, onvoorstelbaar, elke keer als je schuilt zie je meteen 3 van die granaaticoontjes, allemaal in verschillende richtingen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:23:
[...]

Ik ben alleen maar blij dat er geen achievements voor Live zijn, heb liever alle achievements voor SP :)
Ik vind het wel erg jammer. Ik ben geen SP speler maar op die manier haal ik dus 0 achievements :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

BM schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:21:
[...]

Airstrike kun je krijgen na 5 en 7 kills achter elkaar.
Bij 5 kun je een airstrike oproepen, bij 7 kills kun je een heli laten overvliegen (of andersom, weet ik zo even niet meer).

En ineens meer kills gaan maken? Oefenen ;)
Heb de MP alleen nog maar in de beta gespeeld, maar daar merkte ik echt dat ik beter werd naarmate ik meer ervaring kreeg. Ik was nog steeds niet heel goed ofzo, maar ik merkte wel zeker vooruitgang, omdat ik de wapens en de mappen beter leerde kennen, en begon te snappen hoe andere spelers te werk gingen.
Dus, veel oefenen :P
Die heli is vet jongen, opeens had ik 6 kills erbij hahaha :*)

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
M@cer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:19:
De 20 seconden moet echt wel lukken. Ik heb een tijd van 17,50 sec gehaald in minder dan 10 keer proberen en dat ook op de 360. En zelfs van deze tijd heb ik het gevoel dat er nog wel wat vanaf kan. De achievement heb ik in ieder geval al unlocked, die krijg je als je onder de 19 seconden komt.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Spacey23 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:49:
[...]
De achievement heb ik in ieder geval al unlocked, die krijg je als je onder de 19 20 seconden komt.
Ook echt onder trouwens, exact 20 seconde is niet genoeg voor een achievement kwam ik achter :)

Wel snel trouwens, 10 pogingen, heb gister denk ik wel 50+ pogingen gedaan, en nog maar netaan gehaald.

Ben 'm trouwens ook op Veteran aan het spelen, terwijl ik dat normaal echt nooit doe, en tot op heden (ben niet zo ver), gaat het nog best aardig. Het duurt even, maar langzaamaan komen we steeds een checkpointje verder. Al moet ik zeggen dat het vuurgevecht binnen in de tv-studio toch wel redelijk pittig is. Daar vanavond maar eens verder mee gaan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Moet zeggen dat ik toch nog wel even schrok van de mooiheid van het spel :)
Dit ziet er echt heel mooi uit. Wat ik trouwens mooi vond is het spelen van het eerste level op de boot. Die schommeling is echt mooi uitgewerkt :9

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Voor de mensen met een direct x crash is dit een mooie oplossing:
Change the following lines to change:

Anti Aliasing: seta r_aaSamples "2"
Refreshrate: seta r_displayRefresh "70 Hz" (numbers are refreshrate)
Resolution: seta r_mode "1680x1050" (numbers are you resolution)

The files can be found in <installdir>\players\profiles\<yourplayername>
config.cfg is for singleplayer
config_mp.cfg is for multiplayer

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Laatst online: 15-09 22:28
Ik heb een probleem bij Act II level Safehouse:
Ik heb het hele dorpje uitgekampt maar nu sta ik bij een laatste huisje (soort van boerderij) voor een gesloten deur. Er gebeurt helemaal niets! Normaal gesproken moet iemand de deur opblazen maar dat gebeurt niet. Capt. Price blijft ook een stuk achter in de map en blijft daar maar staan. De rest van de teamleden staan wel bij het laatste huisje waarnaar de kompas verwijst. De game is daar ook gesaved.
Een foutje in de game??
Ik kan in ieder geval niet verder en ik heb weinig zin om het hele level opnieuw te gaan spelen.
Iemand een oplossing of eventueel een save game op Hardened?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Die TV studio was nog wel redelijk te doen (speel eerst op normal), als je later die tank moet beschermen dan wordt het pas echt heavy. Die heb ik heel wat keertjes op nieuw moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ook gekocht vanmorgen.. vet.. erg vet..

[ Voor 25% gewijzigd door Capo op 09-11-2007 12:45 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
M@cer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:36:
Die TV studio was nog wel redelijk te doen (speel eerst op normal), als je later die tank moet beschermen dan wordt het pas echt heavy. Die heb ik heel wat keertjes op nieuw moeten doen.
Met de tank was ook het demo level op de pc. Die vond ik toen wel goed te doen op de pc.
Op de 360 moet ik alleen nog ff wat meer oefenen met het schieten. Het gaat op zich prima, maar op de pc was het maken van headshots met een muis toch net wat makkelijker dan met een controller.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Vanmorgen binnen gekregen, vanavond ff online knallen :)

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke veronica gids was het waar de bon in zat ? Ik heb namelijk vandaag in de nieuwe van komende week gekeken en daar kon ik geen bon in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

En nu maar hopen dat er gauw een mission-pack uit komt :') Met kerst zou leuk zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Capo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:43:
ook gekocht vanmorgen.. vet.. erg vet..
Op de 360? Wat is je Live nick? ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

en jij denkt dat oorlog netjes en georganiseerd is? :D

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55

BioHazard

*\o/*

Gamertag is Bio88, voor als mensen Cod4 willen doen met een Gotter af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
Zit er eigenlijk een coop mode in met xbox live friends? kun je het uberhaubt spelen met live friends? Ik heb de multiplayer nog niet kunnen testen, lukt waarschijnlijk ook pas zondag maar ben wel benieuwd! ben de vele vrienden (kuch) die ik heb aan het pushen om COD4 te kopen :)

wil dan natuurlijk wel kunnen teamen met m'n matties..

[ Voor 9% gewijzigd door Pepigno op 09-11-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:28:
Ik heb een probleem bij Act II level Safehouse:
Ik heb het hele dorpje uitgekampt maar nu sta ik bij een laatste huisje (soort van boerderij) voor een gesloten deur. Er gebeurt helemaal niets! Normaal gesproken moet iemand de deur opblazen maar dat gebeurt niet. Capt. Price blijft ook een stuk achter in de map en blijft daar maar staan. De rest van de teamleden staan wel bij het laatste huisje waarnaar de kompas verwijst. De game is daar ook gesaved.
Een foutje in de game??
Ik kan in ieder geval niet verder en ik heb weinig zin om het hele level opnieuw te gaan spelen.
Iemand een oplossing of eventueel een save game op Hardened?
Same here, ben jij al verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:17:
[...]

en jij denkt dat oorlog netjes en georganiseerd is? :D
In ieder geval meer georganiseerd dan CoD4 ja :)
In het echt zijn er namelijk limited supplies aan badguys, en niet honderden per huisje.

Net uitgespeeld :/ Wat een kort spel zeg.. 6 uurtjes. Net als CoD2 ook zo kort was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

respawns zijn er alleen maar als je blijft hangen op 1 plek. Je word gedwongen om door te blijven lopen ipv vanaf een veilige plek eerst alle ventjes 1 voor 1 neer te knallen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:38:
respawns zijn er alleen maar als je blijft hangen op 1 plek. Je word gedwongen om door te blijven lopen ipv vanaf een veilige plek eerst alle ventjes 1 voor 1 neer te knallen.
Precies, en daarom vind ik dit soort games eigenlijk geen ruk aan. Leuk dat schieten, maar zo onrealistisch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Gebruik aub spoilers, heb de game nog niet en kan 'm bijna al dromen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Angeloonie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:31:
[...]

In ieder geval meer georganiseerd dan CoD4 ja :)
In het echt zijn er namelijk limited supplies aan badguys, en niet honderden per huisje.

Net uitgespeeld :/ Wat een kort spel zeg.. 6 uurtjes. Net als CoD2 ook zo kort was
6 uur, ik had 'm op regular de eerste keer binnen 4 uur uitgespeeld. En daarbij heb ik ook nog eens lekker rustig aan gedaan. Veel rondkijken enzo.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

AtleX schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:44:
[...]

6 uur, ik had 'm op regular de eerste keer binnen 4 uur uitgespeeld. En daarbij heb ik ook nog eens lekker rustig aan gedaan. Veel rondkijken enzo.
Ach, ik weet niet eens of het ook 6 uur was, gisteren namelijk 3 uurtjes gespeeld, en vanochtend ook, wist niet meer hoe laat ik was begonnen, en was net klaar, maar daar zat nog een douche+lunchpauze tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
voor de geïnteresseerden btw (potje online spelen afspreken oid): #CoD4 @ irc.tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:36

GmR

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:31:
[...]

Same here, ben jij al verder?
en ik had gisteren ook precies het zeflde probleem...
ga het straks nog maar ff opnieuw proberen.
ik speel overigens ook op hardened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet er een aanpassing in de topicstart of de header ?
Call of Duty 4 zal naast de PC ook verschijnen op de Xbox 360, Playstation 3 en de Nintendo DS. Dit topic is dan ook alleen bedoelt voor de PC versie van Call of Duty 4
Dussss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Angeloonie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:38:
[...]

Precies, en daarom vind ik dit soort games eigenlijk geen ruk aan. Leuk dat schieten, maar zo onrealistisch :/
tjah en dan hebben ze geen respawns, maar dan komen hier weer mensen klagen dat de vijanden altijd op dezelfde plekken staan.. tis dus gewoon nooit goed. En wat had je eigenlijk verwacht? COD is al sinds het begin een arcade fps.. had je dan werkelijk een soort rainbow six idee verwacht? waar 1 kogel de dood betekend en je een level 200x moet doen voordat je hem uitgespeeld hebt?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren is cod4 ook sli ondersteunend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:54:
[...]

tjah en dan hebben ze geen respawns, maar dan komen hier weer mensen klagen dat de vijanden altijd op dezelfde plekken staan.. tis dus gewoon nooit goed. En wat had je eigenlijk verwacht? COD is al sinds het begin een arcade fps.. had je dan werkelijk een soort rainbow six idee verwacht? waar 1 kogel de dood betekend en je een level 200x moet doen voordat je hem uitgespeeld hebt?
Nee, maar niet een game waar je 200x dezelfde groepjes vijanden moet afmaken :P Iets minder arcade mag ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Net binnen gehad (360). Even online, even singeplayer. Man, wat een actie. _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:54:
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ex-cod3 speler mis ik de tanks wel moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
Vanavond maar eens even halen voor de PS3. Ik twijfel nog tussen de PC en PS3 versie, mijn PC moet hem zonder problemen kunnen spelen, maar als de PS3 een solide framerate heeft ga ik hem denk ik toch voor dat systeem halen.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cidolfas schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:06:
Vanavond maar eens even halen voor de PS3. Ik twijfel nog tussen de PC en PS3 versie, mijn PC moet hem zonder problemen kunnen spelen, maar als de PS3 een solide framerate heeft ga ik hem denk ik toch voor dat systeem halen.
Rock solid. Zit in de 4e 'scene' en ben nog geen slowdown tegengekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Royz schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:13:
[...]

Op de 360? Wat is je Live nick? ;)
Hell no!! PS3 natuurlijk :+ I aM a FaNbOy DuDe :+

(heb van xbox afgezien en toch ps gekozen)

Overigens TV studio op hoogste moeilijkheid graad is best pittig.. maar merk ook dat je niet moet focussen op 1 plek.. als je dood gaat probeer het eens vanuit andere hoek...

[ Voor 26% gewijzigd door Capo op 09-11-2007 14:09 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:54:
alternate frame rendering 2 werkt het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Vraag me eigenlijk toch af waar de ranks ed. worden opgeslagen want ik ga zo weer naar Arnhem en zou dan wel graag met dezelfde rank verder gaan :).
Is dat gebonden aan je cd-key ofzo? Ik zag namelijk wel mensen namechangen met behoud van hun rank dus tis iig niet profile gebonden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:43

The Legend

*Plop*

Ik speel op de een na hoogste moeilijkheidsgraad en kwam overal vrij eenvoudig doorheen tot het sniper level wat al eerder genoemd is. Het laatste objective haal ik gewoon niet. Het hele level op verschillende manieren bezaaid met claymores, alle mogelijke sniper posities al gehad (ook die in dit topic worden genoemd) maar ik ga elke keer dood ruim voordat de chopper land. Hoe is dit in hemelsnaam te doen? Zou bijna een cheat willen gebruiken om verder te komen 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk-Online schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 02:01:
[...]

Eh, gewoon richten als je ingezoomd bent, dus in je vizier houden, als het goed is gaat ie piepen als ie aan het locken is, als ie eenmaal gelocked is zie je een icoontje daarvan. Dan kun je schieten. Je hoeft dus geen knop te gebruiken om te locken, gaat vanzelf :)
Dat deed ik dus maar er gebeurd niks |:( mja misschien als ik het level over doet weer wel.

Edit: het restarte van de level heeft geholpen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je binnenshuis staat met die rocket kan hij ook niet vuren he, je moet of uit het raam hangen of buiten staan.

voor the legend
spoiler:
wat uiteindelijk bij mij werkte was het volgende: je begint onder het reuzenrad (als je er voor staat links) en je sniped alle ventjes die recht van voren komen. Op een gegeven moment komt er eerst 1 heli, daar schiet je de ventjes uit zodra ze aan het touw hangen. Daarna komen er 2/3 tegelijk. Knal er weer een aantal van het touw af van de meest rechtse heli en ren daarna naar de botsauto's. Ga zo liggen dat je het reuzenrad ziet en het huisje van het reuzenrad maar meer niet, dan komen ze telkens in je vuurlinie en kan je ze 1 voor 1 neerknallen. Sommige zullen om het rad heen rennen en dan op je schieten maar die kan je ook zeer snel neerhalen. Worked for me

blup

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!