wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Frggl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:50:
[...]
Veteran is inderdaad echt zeer lastig. Ben nu bij die missie "Heat"spoiler:en daar kom ik maar niet voorbij ... iemand die al op veteran gehaald en tips? Iedereen killen heb je nauwelijks tijd voor, en als je gaat rennen ben je al helemaal binnen 2 seconden neer.waarbij je binnen 3 min naar die LZ onderaan de berg moet komen
Maargoed, Heat heb ik uitgespeeld door flink wat airstrikes aan te vragen (toets nummer 7) en vervolgens door de schuur naar rechts te gaan
Welk filiaalGriffin schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:05:
Tweakers,
voor de tweakers die niet online willen kopen, en 59.99 voor deze game niet erg vinden.
Hij is al te koop bij de freerecordshop. ik heb m net gehaald.
want in de a;damse poort wilden ze hem nog niet verkopen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Verwijderd
Nou idd. Alleen vond ik dat vanmiddag helemaal niet grappig !beany schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:47:
Het blijft toch grappig dat de FreeRecordShop roept 'morgen is de officiele release datum, kom morgen dus maar terug' en je loopt vervolgens 25 meter door naar de Bart Smit en die geven hem gewoon mee...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Joss schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:15:
[...]
spoiler:Ik vond die minder lastig dan het einde van de sniper-missie, waarbij ik uiteindelijk maar bij de tweede aanval op het reuzenrad in een hokje ben gaan liggen (krijg je wel &@^# veel granaten naar je hoofd trouwens).
Maargoed, Heat heb ik uitgespeeld door flink wat airstrikes aan te vragen (toets nummer 7) en vervolgens door de schuur naar rechts te gaan
[edit]
Screenshots:
| Call of Duty 4 - Full | ||
[ Voor 91% gewijzigd door AtleX op 08-11-2007 15:04 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Computers are useless. They can only give you answers.
Verwijderd
xfire uit?BaRF schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:51:
Hoera, vandaag mn preorder opgehaald bij de dynabyte, vanavond hopelijk knallen(en hopen dat ik niet hetzelfde probleem heb als bij de demo: crash-to-desktop op het moment van filmpje wegklikken)
ik hoop dat het wel een tijdje duurd voordat iemand de max lvl isspeeder1988 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:14:
Nu maar is kijken wie als eerste lvl 65 wordt
Verwijderd
Hazuki schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:24:
[...]
En of Afrikaanse landen die dingen gebruiken weet ik niet, maar ik heb gelezen dat een echte Sturmgewehr 44 tegenwoordig vele duizenden euro's waard is.
Het schijnt dat deze tot in de 80-er jaren in Yoegoslavie zijn gebruikt, daarna zijn ze verscheept naar bepaalde landen in Afrika. Alleen de benodigde minutie schijnt tegenwoordig erg moeilijk verkrijgbaar te zijn.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Na 1x max level begint het toch pas? Dan krijg je medaille en begin je weer opnieuw?Brainsz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:16:
[...]
ik hoop dat het wel een tijdje duurd voordat iemand de max lvl is
Ik heb ergens gelezen van wel, ik kan me alleen niet meer herinneren waar. Dus 100% zeker weten doe ik het nietVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:18:
Ik heb nu ongeveer 2 uur de multiplayer gespeeld en heb al 2 sniper unlocked en kan al zo`n custom uitrusting maken. Maar wat ik me afvroeg, word het ook mogelijk je pakje te kiezen? Dus dat je bijv. net zo`n pak aan kut doen als in die sniper missie in de SP. Dat zou wel erg vet zijn
Wat noem je 'high fps', en wat noem je 'niet echt smooth'?blix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:21:
Iemand trouwens als een high-fps config? Game draait helaas niet echt smooth op het moment.
[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 08-11-2007 15:23 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik zou het niet weten, ik hoop dat het allemaal een beetje langdradig is....cbxmelk schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:20:
[...]
Na 1x max level begint het toch pas? Dan krijg je medaille en begin je weer opnieuw?
Voor CoD4 valt het wel mee, voor crysis heb je gelijkXunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:24:
Je moet onderhand een tweede baan nemen wil je al die nieuwe vette spellen willen spelen
Ervan uitgaande dat je dat doet, wanneer heb je dan nog tijd over om die games te spelen?XunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:24:
Je moet onderhand een tweede baan nemen wil je al die nieuwe vette spellen willen spelen
http://yor.minitroopers.com
Crysis is goedkoper volgens bol.comBrainsz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:25:
[...]
Voor CoD4 valt het wel mee, voor crysis heb je gelijk
54,95 CoD4
49,95 Crysis
(pc)
Onder de 85 fps in firefights. Maar ik speel sowieso altijd met de laagste instellingen, boeit me niet veel hoe het spel eruit ziet, als het maar lekker speelt.wolkje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:22:
[...]
Wat noem je 'high fps', en wat noem je 'niet echt smooth'?
Daarom dus ook de high fps config. (aka alles op lowest possible, behalve de range dat je vijanden ziet natuurlijk.)
[ Voor 14% gewijzigd door blix op 08-11-2007 15:41 ]
Nooit dus.Yor_13 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:26:
[...]
Ervan uitgaande dat je dat doet, wanneer heb je dan nog tijd over om die games te spelen?
Met 1 baan red je het niet om al dat moois te kopen
Met 2 banen red je het wel, maar geen tijd om te gamen
Dilemma
Bij bol.com wel jaXunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:35:
[...]
Crysis is goedkoper volgens bol.com![]()
54,95 CoD4
49,95 Crysis
(pc)
Man dat is hartstikke goed! Tegenwoordig is 60 fps of meer genoeg hoor. Maar als je niet van de graphics bent en puur fps wilt scoren, tja daar kan ik je niet mee helpen. Anders dan alles op het laagst gooien natuurlijk. Het is geen Quake3 héblix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:36:
[...]
Onder de 85 fps in firefights. Maar ik speel sowieso altijd met de laagste instellingen, boeit me niet veel hoe het spel eruit ziet, als het maar lekker speelt.
Daar liggen echter mijn interesses (en die van velen met mij denk ik) niet.
WickedVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:40:
Ik zie net dat ik met m`n 2e sniper gelijk al zo`n pak aanheb
[ Voor 54% gewijzigd door Cloud op 08-11-2007 15:41 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Ik zie net dat ik met m`n 2e sniper gelijk al zo`n pak aanhebwolkje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:22:
[...]
Ik heb ergens gelezen van wel, ik kan me alleen niet meer herinneren waar. Dus 100% zeker weten doe ik het nietDat lijkt mij in elk geval ook super gaaf
[...]
Wat noem je 'high fps', en wat noem je 'niet echt smooth'?
Ik wou dat het genoeg was. Ik krijg altijd hoofdpijn als ik een game rond de 60~ fps speel, is nogal vervelend.wolkje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:37:
[...]
Man dat is hartstikke goed! Tegenwoordig is 60 fps of meer genoeg hoor. Maar als je niet van de graphics bent en puur fps wilt scoren, tja daar kan ik je niet mee helpen. Anders dan alles op het laagst gooien natuurlijk. Het is geen Quake3 héOngetwijfeld zal er een "high fps" configuratie komen, dat wel.
Daar liggen echter mijn interesses (en die van velen met mij denk ik) niet.
Draait nu nog net speelbaar tho, maar een paar extra frames helpt altijd!
offtopic: jaren geleden had ik ook soms ook hoofdpijn, bleek door de Hz van de monitor te komen, die stond op 100hz, in die tijd (met grote CRT) op 75hz gezet en hoofdpijn was over.blix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:44:
[...]
Ik wou dat het genoeg was. Ik krijg altijd hoofdpijn als ik een game rond de 60~ fps speel, is nogal vervelend.
Wow! Cd-wow.nl voor 31,99 ?? Hmm zo dat scheelt een hoop; kan alleen de btw kopje nergens vinden.wolkje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:37:
Bij bol.com wel jaEr zijn veel meer webshops hé. Play.com, Cd-wow.nl, GCshop.nl.
Dan nog iets van 38 euro in totaal. Das nog 17 euro.
Hmm... Kan ik weer boodschappen doen.
damn wat zijn die games duur geworden
Oh, das raar. Zal eens proberen mijn monitor hz van 85 op 75 te zettenBrainsz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:52:
[...]
offtopic: jaren geleden had ik ook soms ook hoofdpijn, bleek door de Hz van de monitor te komen, die stond op 100hz, in die tijd (met grote CRT) op 75hz gezet en hoofdpijn was over.
huh? de btw moet al in de prijs zitten. Met een vriend hebben we er 2x besteld bij cd-wow.nl totale kosten ~64 euro, geen verzendkosten.XunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:54:
[...]
Wow! Cd-wow.nl voor 31,99 ?? Hmm zo dat scheelt een hoop; kan alleen de btw kopje nergens vinden.
damn wat zijn die games duur geworden![]()
edit: ik verwacht dat ik het volgende week dinsdag pas binnen krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door Brainsz op 08-11-2007 16:02 ]
€31,99 is inclusief verzending en inclusief BTW hoorXunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:54:
[...]
Wow! Cd-wow.nl voor 31,99 ?? Hmm zo dat scheelt een hoop; kan alleen de btw kopje nergens vinden.
damn wat zijn die games duur geworden![]()
Alleen de eerste run vond ik dat me gameplay beetje hakkelig was, wanneer je aant lopen was.
Maar dat merk ik al niet meer.
Ik ben nu hier:
alste m0nk
[ Voor 9% gewijzigd door rCk op 08-11-2007 16:20 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Thanks! Was even niet duidelijk. Je weet maar nooit, straks wil je afrekenen, komen ze op de proppen met die 19%.Brainsz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:57:
[...]
huh? de btw moet al in de prijs zitten. Met een vriend hebben we er 2x besteld bij cd-wow.nl totale kosten ~64 euro, geen verzendkosten.
edit: ik verwacht dat ik het volgende week dinsdag pas binnen krijgt.
[ Voor 31% gewijzigd door XunFar op 08-11-2007 16:06 ]
Jawohl.wolkje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:58:
[...]
€31,99 is inclusief verzending en inclusief BTW hoor
Nu nog de vrouw des huizes zien over te halen, hmmm aan de andere kant, zij gaat zaterdagavond naar die concert van Banderas of Banderos of whatever, en die kost toevallig ook 32 euro. Zij vermaak, ik ook vermaak!
mensen kunnen boven de 60 fps toch niet waarnemen met het blote oog? Meen ik ooit ergens gelezen te hebben...blix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:44:
[...]
Ik wou dat het genoeg was. Ik krijg altijd hoofdpijn als ik een game rond de 60~ fps speel, is nogal vervelend.
PSN id: PENo1
XunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:05:
Nu nog de vrouw des huizes zien over te halen, hmmm aan de andere kant, zij gaat zaterdagavond naar die concert van Banderas of Banderos of whatever, en die kost toevallig ook 32 euro. Zij vermaak, ik ook vermaak!
Ik ken het probleem
gebruik ik niet
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
LOL!XunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:05:
[...]
Jawohl.
koop hem wel bij de freerecordshop voor 40 euro met de kortings bon van de veronica gids.
kan ik tenminste morgen uit me werk spelen
Blijkbaar wel, anders had ik niet steeds hoofdpijn als ik games rond/onder de 60~ fps speel.P.E.No.1 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:13:
[...]
mensen kunnen boven de 60 fps toch niet waarnemen met het blote oog? Meen ik ooit ergens gelezen te hebben...
Tjah ik heb geen kortingsbonnen, dus ik wacht wel 2 weken, bespaar wel meer dan 20 euro.jorisw86 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:23:
cd wow is slechte zaak spel bestellen voor lage prijs en vervolgens 2 weken na release nog niet in huis hebben 2 x gehad nooit meer.
koop hem wel bij de freerecordshop voor 40 euro met de kortings bon van de veronica gids.
Helaas toch nog maar even wachten op een nieuwe PC, om écht goed te kunnen spelen. Nu een FPS van rond de 40
Verwijderd
Ik heb net COD4 gekocht en heb al even de singleplayer gespeeld en bevalt goed. Ik kan echter geen servers vinden bij de multiplayer. Ik weet dat er problemen met de Master server zijn, maar hoe kan ik nu toch multiplayer spelen?
Alvast bedankt.
Was ik die k*tserver maar niet uitgegaan
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Er zijn een aantal server die je kan joinen door de IP intevullen, zie pagina 1 voor de ip's? Hoewel ik niet weet of dit wel werkt.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:38:
Even een vraagje:
Ik heb net COD4 gekocht en heb al even de singleplayer gespeeld en bevalt goed. Ik kan echter geen servers vinden bij de multiplayer. Ik weet dat er problemen met de Master server zijn, maar hoe kan ik nu toch multiplayer spelen?
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door Brainsz op 08-11-2007 16:42 ]
Die was toch eerder (?) uit dan de PC versie? Ik zag hem in iedergeval vorgen week al opduiken op de releasesites.Pepigno schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:41:
Geen 360 liefhebbers hier blijkbaar, of is die versie simpelweg nog niet beschikbaar?
Zojuist gekochtPepigno schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:41:
Geen 360 liefhebbers hier blijkbaar, of is die versie simpelweg nog niet beschikbaar?
Verwijderd
Kun je met vertellen als dat standaar in de veronica magazine zit en zoja welk nummerjorisw86 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:23:
cd wow is slechte zaak spel bestellen voor lage prijs en vervolgens 2 weken na release nog niet in huis hebben 2 x gehad nooit meer.
want voor 40 euro kun je hem net zo goed bij de frs kopen
Tja, eigenlijk had je moeten zeggen: "Of je kijkt even op het xbox forum voor de reacties!".. Tweakers.net blijft toch een beetje een pc lieverhebbers site..blix schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:47:
[...]
Die was toch eerder (?) uit dan de PC versie? Ik zag hem in iedergeval vorgen week al opduiken op de releasesites.
Verwijderd
Ik zag hem in de Bart smit liggen maar ik moet wachten op m'n pre-orderPepigno schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:41:
Komt morgen wss.
Verwijderd
Ik helemaal blij natuurlijk, want ik had al lang op dit moment gewacht!
Dus ik start gelijk SP op, ging allemaal goed. Tijdje later wilde ik even de MP
checken, kreeg ik een Error:
Ik heb al ergens gelezen dat het ligt aan audiodrivers:iw3mp.exe has stopped working
Bron:http://nz.answers.yahoo.com/question/index?qid=20071106221105AApSOsSHow i fixed the cod4 multiplayer problem-iw3mp.exe?
There are some issues running CoD 4 multiplayer on some onboard sound cards. Users with RealTek(TM) onboard sound cards and Windows(R) Vista should try removing their sound card drivers and allow Windows Vista to install it's default sound drivers. Please make note of the make and model of your sound card prior to removing it in order to aid in reinstallation at a later date.
To remove your sound card drivers do the following:
* Open the control panel link from the start menu
* Check the programs and features tool to see if your sound card drivers are listed here
* If they are not open the system tool in the control panel
* Click on the device manager task on the left
* Locate your sound card in the list, it should be in the sound, video, and game controllers section
* Right-click on the video card name and select Uninstall.
Users with Sigmatel® onboard sound cards need to install all Windows® Vista updates, and the latest Sigmatel drivers from www.dell.com. Please navigate from the dell homepage to support, your make and model computer, and look for a sound card update.
If you are running the game from a secondary partition, download the latest BIOS updates from your motherboard manufacturer in addition to following the above instructions.
Dit is dus denk ik het antwoord al gevonden heb, vanavond ff proberen.
Hoop dat ik vanavond kan posten dat het allemaal goed is!
wolkje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:16:
[...]
offtopic:
Ik ken het probleemAl is de mijne ook niet echt pro-games over het algemeen, wat een extra dimensie schept
het heeft niet mogen baten. Ik haat het als die chicks met bonnetjes komen zwaaien. Ik schijn afgelopen maand een addon van Swat 4 te hebben gehaald en nog wat andere pc rommel. En zij heeft geen concerten gecheckt. Ja duuh, er viel ook weinig te checken. Ies haar probleem toch dat er niemand van de zangers die zij leuk vindt komt optreden? Maar goed, geen CoD4 voor mij deze maand; misschien met kerst zei ze
Ey, waarom praten we off? Er staat toch: Voor al je game gerelateerde gebabbel, van Arkanoid tot Zelda. Zelda is dan de partner die niet van gamen houdt.
Het levellen gaat super en ik ben op dit moment volgens mij level 28.
Heb dat ook alleen naderhand voor de rest doet die het normaal dus ondervind er geen last van gelukkigVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:16:
Vandaag CoD4 binnen gekregen :D!!!
Ik helemaal blij natuurlijk, want ik had al lang op dit moment gewacht!
Dus ik start gelijk SP op, ging allemaal goed. Tijdje later wilde ik even de MP
checken, kreeg ik een Error:
[...]
Ik heb al ergens gelezen dat het ligt aan audiodrivers:
[...]
Bron:http://nz.answers.yahoo.com/question/index?qid=20071106221105AApSOsS
Dit is dus denk ik het antwoord al gevonden heb, vanavond ff proberen.
Hoop dat ik vanavond kan posten dat het allemaal goed is!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Weet jij iets wat ik tegen haar kan zeggen zodat ik me game kan bestellen?
Vrouwen psychology zit zo raar in elkaar. Je kan paar dagen lief tegen haar zijn en hopen dat ze toch akkoord gaat, zo niet dan heb je van ffs tijd verspild.XunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:34:
[...]
Je kan iets tegen haar gebruiken, van tjah jij hebt dit gekocht zonder dat je aan mij vroeg dus, CoD 4 for life
Er zijn nog zo veel manieren, ik zou: CoD toch kopen -> dikke ruzie -> lekker spelen zonder gestoord te worden -> het weer goed maken door bv een dagje uit
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ben benieuwd... ga hem denk ik meteen op veteran spelen, wil niet na 3 uur al klaar zijn...
Ik heb 2 kortingsbonnen voor COD4, bij de free record shop. Zeg dat je die hebt gekregen van een aardige medetweaker en de bonnen zijn maar tijdelijk geldig, dus je MOET wel :P:P:P?XunFar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:34:
[...]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Grafisch vond ik hem wel top en liep ook erg lekker op mijn config, beter dan Gears of War, want die hapert....
Ook het einde vond ik wel vet, zeker de moeite waard om de hele credits te bekijken:
Na de credits krijg je een rescue the vip missie, binnen 3 minuten een vip aan boord van een vliegtuig vinden en dan eruit jumpen, best wel toffe extra!
http://yor.minitroopers.com
Belachelijk!
Nou... ff een crack opzoeken dan.
volgens mij heb je alleen crack / cd nodig voor singleplayer en bij multiplayer niet dus dat maakt niets uit. moet je wel backup maken want kan wel eens raar gaan doen bij patches dan.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:31:
Kijk dan wel uit want waarschijnlijk kun je dan niet meer online
Facts don't care about your feelings
ik ook
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
edit: ik had ook een error eerst trouwens, kwam er al snel achter dat Xfire CoD4 op dit moment flink verkloot!
[ Voor 39% gewijzigd door FlashBang op 08-11-2007 19:01 ]
Ja, dus het verkloot de boel welSoaDmaggot schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:08:
Xfire verkloot niets, mits je het uitzet als je (grafische) settings aan gaat passen
Maar goed, nog maar wat screenshots voor de liefhebbers:
Screenshot 1
Screenshot 2 (mogelijke spoiler)
Screenshot 3 (mogelijke spoiler)
uhh ik weet niet of jij dan wel eens een geweer in het echt hebt gehoord, maar die knal klinkt toch wel iets harder dan dat geklapper dat uit deze wapens hier komt. zelfs de shotgun klinkt gaar.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:16:
Heb je ooit al eens een geweer in het echt gehoord? Zit toch ook niet zo veel bas in
Verwijderd
Zeker een heeeeeeele vette SP, vooral de map dat je een beetje stealth moet gaan snipen vond ik tof! Ook was het machtig om via zo`n radiobeeld vanuit de helicopter een heel stadje aan gort te blazen.
Leuk einde ook!
Grafisch zag het er goed uit, zeker veel detail. Alleen in sommige velden zag je wel dat de kwaliteit minder was. Gameplay als we gewend zijn van CoD, heerlijk dus
Morgen eens aan de multiplayer beginnen, moet nou eerst leren
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Verwijderd
Aangezien de demo alleen single player had en ik erg benieuwd naar de multiplayer gameplay.
zou er iemand als ie tijd heeft en het leuk vind een ingame filmpje willen maken met wat leuke acties van hem/haar? in multiplayer??
al wat op youtube gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door maurice_thalen op 08-11-2007 19:52 ]
Sluit een microfoon aan en de multiplayer werkt wel, raar maar waar.
Op mijn asrock conroexfire-esata2 bord werkt het zo samen met de 1.81 drivers van realtek.
Deze tip staat op het forum van infinity ward.
Succes !!
Super beeld, super framerate. Zonder de gebruikelijke driver problemen.
Gotta luv consoles.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Hier op de PC draait ie nog beter! Zonder driver problemenmultipasser schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:21:
Ik heb hem vandaag gehaald op ps3. Lekker in 1080p spelen.
Super beeld, super framerate. Zonder de gebruikelijke driver problemen.
Gotta luv consoles.
Weet niet of dat kan maar je kan ook gewoon www.fraps.com gebruiken.s0k schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:20:
Wat is het console commando om je fps te zien?
AtleX in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare T..."JediUberknaft schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:24:
Jeeetje ... spel is echt mega vet !!! Zit nu alleen wel vet vast ....
spoiler:Aan het einde van het sniper level, wacht je op je Chopper die gaat komen om je te evacueren ... Komen echt zooo veel van die gasten op je af. Ik heb al op meerdere toch redelijk goede plekken die claybombs geplaatst, heb mijn sniper verwisseld met een andere sniper zodat ik ook meer ammo heb, heb een AK full of ammo en aardig wat granaten ... Ik kom maar niet door dit stuk heen ... Kom best ver, totdat de chopper nog ongeveer iets minder dan 3km van me af isofzo ... Maar toch elke keer dood ... doood... doood en nog eens doood ... (ook leuk die hond die soms in 1x je ook nog eens het leven zuur komt maken ... NOT !!! ) ... Ik heb al meerdere spots geprobeerd, ook in dat metalen huisje, daar hield ik het het langste vol .... Maar HET LUKT ME GEWOON NIET !!! .... Iemand een tip over hoe ie hieruit is gekomen ???.... Verder vind ik dit level echt ONGELOFELIJK VET EN HEEEL ERG MOOI !!!! Wat een vetter game !! .. Maar uuuhm .. ik zou dit level nu na 1000x dood zijn gegaan wel uit willen spelen !!
blup
Jazeker!Pepigno schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:41:
Ik heb hem net uitgespeeld op de 360,echt een pracht game.
Dit was mijne 2de FPS op de 360,ik heb de console sinds eergister,maar hij bevalt me super.
Deze middag ging ik naar de MM om te kijken of ze hem al hadden,en ja hoor daar was 'ie,dus meteen meegenomen.
Sommige scenes zitten echt prachtig in elkaar,ook de hele feel aan het spel is super.
De missie dat je met een sniper in chernobyl bent vind ik een van de vetste,wat is die stad/plek goed na gebouwd,echt prachtig.
Je voelt ook de hele sfeer wat daar hangt.
Zeker een topper.
Life is complicated
Heb die spoiler over het hoofd gezien dan .. ga toch ook niet alle spoilers bekijkeneendje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:32:
lees het topic s jedi..
Dit topic is gesloten.
![]()
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!