Anyway, qua games zijn het goed tijden
Edit: leuk stukje tekst over die upscaler
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 20:20 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 20:20 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door alikebap op 07-11-2007 23:21 ]
Je harde schijf gaat gewoon werken. Om nu de full version van arcade games te kunnen spelen moet je overigens wel ingelogd zijn op Xbox Live.alikebap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:06:
Snel even een vraagje want xbox 360 is stuk.Kan ik mijn hard disk op een andere xbox 360 zetten?Of verlies ik dan mijn gamertag en achievements?En heeft de xbox 360 arcade een benq drive?
Game verwijderen en opnieuw downloaden zou ook moeten werken.Rival24 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 01:59:
[...]
Je harde schijf gaat gewoon werken. Om nu de full version van arcade games te kunnen spelen moet je overigens wel ingelogd zijn op Xbox Live.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Omdat beide consoles niet zo krachtig te zijn dat ze dit zonder framerate verlies voor elkaar kunnen krijgen (of het is blijkbaar de tijd en het geld niet waard). 720p Games zien er trouwens prima uit op een FullHD.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:16:
Aah ok. Is het dan niet raar dat bij zowel de X360 games als de PS3 games native 1080P niet volledig wordt benut door de ontwikkelaars? Dit is volgens de mensen bij MS en Sony toch het HD tijdperk? Of zal het natuurlijk extra kosten voor de ontwikkelaar met zich meebrengen?
JaBM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:59:
[...]
Game verwijderen en opnieuw downloaden zou ook moeten werken.
toch?
39
Inderdaad, ik hoop dat ik Jericho voor die tijd uit hebFietsbel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:11:
Nog maar 1 weekje voor Assasins creed, kan niet wachten!
Verwijderd
En je router ip opgeven als gateway in je X360, gokje 192.168.1.1.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:21:
Mijn broertje heeft laatst zo'n wireless adapter gekocht zodat hij op zijn kamer ook kan spelen met zijn 360 maar hij krijgt het ding niet aan de gang, kent iemand misschien een goede guide voor de installatie.
Hij blijft elke keer hangen op de gateway!
Ik zou hem helpen als ik in Nederland zou zijn maar das pas over 2 maanden!
[ Voor 57% gewijzigd door S2S op 08-11-2007 10:10 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je hoeft alleen maar de streepjescode te laten zien. Dus vouwen tussen de tekst (bovenkant) en de onderkant (waar de eerste streepjescodes beginnen).Wekko306 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:26:
Vandaag wordt mijn 360 dan eindelijk opgehaald... Ik heb alleen 1 vraagje: er stond ergens (weet al niet meer waar) dat je je label ergens moet vouwen. Waar moet dit dan? Ik zie nergens een duidelijke vouwlijn oid. Ik heb al gezocht maar kon het antwoord niet zo gauw vinden.
http://img266.imageshack.us/img266/4447/labeljpgmr3.jpg
Hier staat mijn label, zou iemand kunnen aangeven waar ik dat kreng zou moeten vouwen?
Verwijderd
Die zijn er wel, maar (nog) niet in nederland (misschien ondertussen wel)maccadon schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:10:
Is er ook een Headset die zowel voor geluid als voor Xbox Live werkt?
toelichting:
Heb nu sinds een paar weken de Xbox 360.
Nu heb ik door ruimtegebrek mijn xbox 360 op een bureau in mijn woonkamer staan.
Het staat aangesloten op een TFT scherm via een VGA kabel.
Nu heb ik het geluid aangesloten op een creative headset.
Alleen heb ik dus een probleem wanneer ik met xbox live wil chatten.
Ik moet dan onder mijn Creative headset ook de MS headset plaatsen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 11:30 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Gewone batterijen kun je sowieso niet opladen, en oplaadbare batterijen zou je, (zoals hierboven staat) als het past, misschien kunnen opladen, afhankelijk van wat voor soort oplaadbare batterijen je hebt.Thund3r schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:12:
Vraag is misschien al vaker geweest, kan hem echter niet echt vinden: Is het mogelijk om met de kabel van de Play and Charge kit gewone AA batterijen op te laden als die in de controller zitten? Of gaat dit alleen met de bijgeleverde accu?
Yup, doet niks. Normaal gaat er ene lampje branden, rood of groen, maar dan helemaal niets.Thund3r schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:25:
Hmm oke, niemand die het eens geprobeerd heeft?
Heb je nog interesse of niet? Anders weet ik wel iemand anders...Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:56:
Vanavond met de Xbox klantenservice gesproken en zij gaan mij een nieuwe AV-kabel toesturen. Dit gaat overigens wel 3 weken duren!
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 08-11-2007 12:43 ]
Verwijderd
Ik heb zeker interesse. Kunnen we dit via de mail bespreken?Haijo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:40:
[...]
Heb je nog interesse of niet? Anders weet ik wel iemand anders...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zorgwekkend eigenlijk. Ja, de 360 staat bovenaan, maar zie je de afname in de omzetcijfers als geheel? Het instorten van de playstation verkopen zal redelijk pijn doen, zeker nu de kostprijs van de spellen toegenomen is.PWM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:41:
[afbeelding]
Interessant plaatje:
De omzet cijfers van EA van de laatste maanden, afgezet tegen dezelfde maanden van vorig jaar. Er is 1 uitschieter, maar welke![]()
De 360 brengt net zoveel in het laatje als alle andere consoles bij elkaar. Zelfs als je alle PC verkopen bij de consoles optelt, blijft het verschil klein.
Alles heeft natuurlijk te maken met het aantal games per platform en de kwaliteit daarvan. Toch is het verschi enorm te noemen.
Verwijderd
Heb ik al sinds 't beginHaijo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:40:
[...]
Yup, doet niks. Normaal gaat er ene lampje branden, rood of groen, maar dan helemaal niets.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 14:32 ]
Same hier eigenlijk, lampje van de Xbox Controller zit zo rond te draaien. (Teken dat de batterijen leeg aan het gaan is). Ik steek dat kabeltje erin maar het lampje van die kabel begint niet te branden.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:17:
[...]
Heb ik al sinds 't beginDingetje erin, lampje knippert 1/1,5 seconde en dan gaat ie uit en laad ie niet op
had 't eigenlijk terug moeten brengen maja luiheid.. Dus moet nu elke maand nieuw stapeltje batterijen halen
Verwijderd
Dimplus heeft ze al binnen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:21:
whehe dan zou ik die xbox echt wel door et raam gooien
Weet iemand of CoD4 al op voorraad is bij MM Groningen? Of anders Dimension Plus?
Valt wel mee, we zitten nu een beetje 'between' generations denk. Heel veel mensen hebben nog een oude bak staan en van spellen daarop kunnen ze niet veel geld voor vragen. De 360 heeft nog maar een fractie van de markt die PS2 had, en ze zitten nu al bijna op hetzelfde nivo wat betreft inkomsten van vorig jaar op die machine. Volgend jaar gaan ze daar dik boven en wellicht verkoopt de PS3 ook wat beter tegen die tijd. Ofwel: de 'oude meuk' markt kan niet veel meer dalen, maar de next gen markt kan nog heel veel stijgen.Armada schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:52:
[...]
Zorgwekkend eigenlijk. Ja, de 360 staat bovenaan, maar zie je de afname in de omzetcijfers als geheel? Het instorten van de playstation verkopen zal redelijk pijn doen, zeker nu de kostprijs van de spellen toegenomen is.
Dat is er dan even van uitgaande dat de omzetten zullen stijgen, maar de echte hamvraag is natuurlijk tegen welke marge.SeamusXanthus schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:33:
[...]
Valt wel mee, we zitten nu een beetje 'between' generations denk. Heel veel mensen hebben nog een oude bak staan en van spellen daarop kunnen ze niet veel geld voor vragen. De 360 heeft nog maar een fractie van de markt die PS2 had, en ze zitten nu al bijna op hetzelfde nivo wat betreft inkomsten van vorig jaar op die machine. Volgend jaar gaan ze daar dik boven en wellicht verkoopt de PS3 ook wat beter tegen die tijd. Ofwel: de 'oude meuk' markt kan niet veel meer dalen, maar de next gen markt kan nog heel veel stijgen.
De marges zijn, getuige de winst van EA al een paar jaar zorgwekkend laag. Overigens zit bijvoorbeeld de Orange Box hier nog niet in verwerkt.Armada schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:52:
[...]
Dat is er dan even van uitgaande dat de omzetten zullen stijgen, maar de echte hamvraag is natuurlijk tegen welke marge.
UgotmailHaijo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:03:
[...]
-herhaling-
Ik heb zelf ook een 360, als iemand hier ook een 360 heeft gekocht kunnen we elkaar tien arcade games geven, altijd fijn toch? Als je interesse hebt mail me op prikko84 @ hotmail.com
[ Voor 29% gewijzigd door Pallas op 08-11-2007 15:47 ]
Ik heb het al eerder gezegd volgens mij: De 360 gaat nog eens de redding zijn voor PC games. Doordat er nogal simpel geport kan worden kan er voor een appel en een PC versie worden gemaakt. PC gamers klagen over slechte ports maar de keiharde realiteit is dat veel games anders uberhaupt niet waren uitgekomen op de PC.PWM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:17:
[...]
De marges zijn, getuige de winst van EA al een paar jaar zorgwekkend laag. Overigens zit bijvoorbeeld de Orange Box hier nog niet in verwerkt.
Wat wel opvallend is, is het aandeel van PC games. Hoewel de 360 "slechts" 12 miljoen stuks heeft uitstaan, draait het veel beter dan de games die op een veelvoud aantal PC's draaien. De verkoopprijs ligt natuurlijk hoger bij console games, maar dit verschil is echt gigantisch.
Een apparaat met een relatief zeer laag penetratie in de markt, doet bijn 3x de omzet van een appraat waar tientallen miljoenen gamers op spelen.
Overigens heeft het natuurlijk niets met piraterij te maken
Verwijderd
Ik was net in die MM en ze hadden de COD4 versies voor de PC en de 360.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:21:
whehe dan zou ik die xbox echt wel door et raam gooien
Weet iemand of CoD4 al op voorraad is bij MM Groningen? Of anders Dimension Plus?
Verwijderd
Welk MM en wat was de prijs daar?Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:49:
[...]
Ik was net in die MM en ze hadden de COD4 versies voor de PC en de 360.
Ik zocht de PS3 versie en die kregen ze volgende week pas binnen, de Bart Smit had die weer wel.
Verwijderd
TeruggemaildHaijo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:40:
Voor iedereen die mij gemaild heeft(en dat waren er best veel), ik heb net mijn gegevens naar Dagi gemaild dus helaas.Maar ik ken nog wel een vriend van mij die een 360 heeft en geïnteresseerd is...
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:49:
[...]
Ik was net in die MM en ze hadden de COD4 versies voor de PC en de 360.
Ik zocht de PS3 versie en die kregen ze volgende week pas binnen, de Bart Smit had die weer wel.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Misschien dat je even een vraag moet stellen waarmee we wat kunnen?amoi schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:14:
kan iemand mij helpen met backward compat?
Heel chill.. bedankt voor de heads up !Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:26:
The Orange box is weer in voorraad bij play-asia, 34.44 euro
[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 08-11-2007 19:17 ]
ik ben verslaaft aan XIII maar deze wil nu niet meer op mijn 360 sinds de nieuwe updt van de back compatRival24 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:21:
[...]
Misschien dat je even een vraag moet stellen waarmee we wat kunnen?
Verwijderd
Is je 360 aangesloten op Live?amoi schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:12:
[...]
ik ben verslaaft aan XIII maar deze wil nu niet meer op mijn 360 sinds de nieuwe updt van de back compat
Leef lekker in het nu, er is niks anders
ik zou gaan voor CoD4, omdat orange box nogal veel lagged...Jobbie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:55:
damn, er zijn nu al teveel games om uit te kiezen.....
Halo 3 nog niet uitgespeeld of ik wil alweer een nieuw spel....
Half Life 2: Orange Box
CoD 4
Nou heb ik van CoD 4 nooit de beta gespeeld want toen had ik nog geen X360. kvraag me af hoe het speeld tov bijv Halo 3....
Half Life 2 vroeger wel op de PC gespeeld, maar nooit helemaal compleet...
man, ik weet t echt niet meer....
Iemand die me bij m'n beslissing wilt helpen?
Ik snap je redenatie niet. Half life lagged? Team fortress 2 bedoel je. Als je naar de offline component kijkt is half life 2 veel meer waar voor je geld. Denk aan 30 tot 35 uur singleplayer speeltijd, ik betwijfel af je over COD 4 langer dan 10 uur doet.Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:07:
[...]
ik zou gaan voor CoD4, omdat orange box nogal veel lagged...
Goeie tips!Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:26:
The Orange box is weer in voorraad bij play-asia, 34.44 euro
[ Voor 24% gewijzigd door Ferry34 op 08-11-2007 22:08 ]
Lang? Voor gewone post is dat toch volstrekt normaal voor een pakketje dat van de andere kant van de wereld moet komen?Ferry34 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:04:
[...]
Goeie tips!
Ik heb voor de eerste keer ook n game uit azie besteld, cod4 voor €43 incl, maar niet bij play-asia.
Daar was die volgens mij nog goedkoper, maar toen was nog niet bekend dat die regiovrij was!
Mijn vraag is, ik kreeg bericht dat die is opgestuurd en dat t 12-15 werkdagen zou duren. Is dat niet wat lang? Hoe lang duurt dit bij play-asia?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
I know [/sentiment traantje wegpinkt] Het lijkt totaal niet, maar het voelt zo vertrouwd.Ferry34 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:04:
[...]
Ik zag Lara dus weer en t voelde weer vertrouwd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 22:34 ]
Ik begrijp wat je bedoelt. Laatst wilde ik mn vriendin s aan de 3d games krijgen (ze speelt alleen bejeweled en dat soort dingen) en Tomb Raider leek me t meest geschikt.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:34:
[...]
I know [/sentiment traantje wegpinkt] Het lijkt totaal niet, maar het voelt zo vertrouwd.
[ Voor 11% gewijzigd door Ferry34 op 08-11-2007 23:55 ]
360 zit op live maar sinds de nieuwe updt van BC doet XIII het niet meerVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:29:
[...]
Is je 360 aangesloten op Live?
Bij mij doet XII het gewoon, en BC download mijn 360 automatisch..
Net Half Life 2 bij Play-Asia besteld. € 34,- is echt een lekkere prijs!milenko79 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:34:
[...]
Ik snap je redenatie niet. Half life lagged? Team fortress 2 bedoel je. Als je naar de offline component kijkt is half life 2 veel meer waar voor je geld. Denk aan 30 tot 35 uur singleplayer speeltijd, ik betwijfel af je over COD 4 langer dan 10 uur doet.
Als singleplayer je niets kan schelen dan moet je inderdaad voor cod4 gaan. (ik ga voor beide, maargoed, dat ben ik)
[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 09-11-2007 08:42 ]
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Pallas op 09-11-2007 09:41 ]
Beetje jammer van CoD4 vind ik het aantal spelers in de multiplayer waarom maar 16, waarom worden er niet een paar centrale servers neergezet zodat er met 64 man online gespeeld kan worden ? (of misschien zelfs 128 manPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
kan iemand hier met de 360 versie van CoD4 bevestigen dat je niet splitscreen online kunt??? dat hadden ze immers wel beloofd. Zucht, dan ga ik em vanmiddag nog terugbrengen zonder t uberhaupt te spelen
Verwijderd
Verwijderd
Ehh lol, ze hadden er veel meer in kunnen doen, maar de maps zijn niet gemaakt voor 64/128 man (MochiGohan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:40:
[...]
Beetje jammer van CoD4 vind ik het aantal spelers in de multiplayer waarom maar 16, waarom worden er niet een paar centrale servers neergezet zodat er met 64 man online gespeeld kan worden ? (of misschien zelfs 128 man)
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 09-11-2007 11:20 ]
Nee dat kan dus nietPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
kan iemand hier met de 360 versie van CoD4 bevestigen dat je niet splitscreen online kunt??? dat hadden ze immers wel beloofd. Zucht, dan ga ik em vanmiddag nog terugbrengen zonder t uberhaupt te spelen
hmm... ik heb de MP dus volledig gemist (had toen nog geen 360) maar misschien moet ik het spel dan toch maar halen...Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:42:
[...]
Ehh lol, ze hadden er veel meer in kunnen doen, maar de maps zijn niet gemaakt voor 64/128 man ()
Waarom wil je ffs zoveel spelers, het is nu al een hel..
mocht je hem 2de hands kwijt willenPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:41:
Wtf Phuse, de SP is tof. Speel hem dan ff, verkoop hem 2e hands voor 40 eurie ofzo en klaar ben je
.
gaat gewoon terug naar de shop en geld terugMochiGohan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:46:
[...]
[...]
mocht je hem 2de hands kwijt willen
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2007 09:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Oh okayPhusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:49:
[...]
![]()
![]()
![]()
dit meen je echt niet... de grootste fout ooit... hoe kunnen ze nu zo stom zijn.... zucht
zit ik hier dan een half jaar op te wachten? Toen de beta er was heb ik het nog verschillende keren gevraagd op een ander forum, en ieder zei toen; ja t zit niet in de beta maar wel in de final...
Stelletje mongolen daar bij IW; hoe kun je een game zo verneuken. Eerst een SP van 3-4 uurtjes en dan gaan splitscreen online... dat snapte ik ook al niet bij CoD2 maar ja dat was een 1st gen titel. CoD3 had het wel maar was een rukgame, en nu dit... denk dat ik de hele CoD reeks maar afschrijf
[...]
gaat gewoon terug naar de shop en geld terug
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 09-11-2007 11:20 ]
Ik zat (bij wijze van spreke) de uren al te tellen op je reactie dat er iets mis mee is waardoor hij retour gaat. Wacht al met spanning af op je (nagatieve) Assassins Creed ervaringen (hint: geen multiplayer, laat staan splitscreen)Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:20:
[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 09-11-2007 10:04 ]
het enige waar ik lol aan beleef bij games is OF co-op splitscreen (halo 3, gears of war, rainbow6) OF online splitscreen (gears of war, halo3)johnnyv.nl schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:04:
Lekker handig als je elk spel elke keer afschrijft op één minpunt, bespaart je een hoop geld
* Phusebox heeft sinds gisteravond ook CoD4, en het is in een woord geweldig.
Aan die serie heb ik echt slechte herinneringen, pas de demo weer gedownload, ik snap niets van de controls en zal ze denk ik ook nooit snappen. Nog nooit een wedstrijd gewonnen (ook niet bijna volgens mij).Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:57:
Mocht er iemand intresse in hebben , bij Bart Smit is/was er door een administratieve fout WWE Smackdown vs RAW 2008 voor 25 euri te koop....
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
I'm just taking care of business
Verwijderd
Bij die spellen moet je gewoon knoppen rammen en dan maak je vanzelf wel een combo.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:40:
[...]
Aan die serie heb ik echt slechte herinneringen, pas de demo weer gedownload, ik snap niets van de controls en zal ze denk ik ook nooit snappen. Nog nooit een wedstrijd gewonnen (ook niet bijna volgens mij).
To dare is to do
staat er in dat topic niet:Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:50:
Even een vraagje : horen CoD4 meldingen niet in dit topic ?
Je mag hier niets over defecten melden, dit lijkt me dus ook te gelden voor andere zaken waar een apart topic voor is...
Call of Duty 4 zal naast de PC ook verschijnen op de Xbox 360, Playstation 3 en de Nintendo DS. Dit topic is dan ook alleen bedoelt voor de PC versie van Call of Duty 4.
jepbuddow schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:02:
Klopt het, dat je 800 microsoft point moet betalen voor het wijzigen van je Xbox Live naam?
Verwijderd
Vriendje had hem vorige week maandag op laten halen, en vrijdag stonden ze weer voor de deurVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:30:
Gisteravond support gebeld en retourlabel per mail ontvangen en hij wordt vanmiddag opgehaald. Ik hoop dat het allemaal een beetje snel verloopt. Vorige keer duurde het 2 weken geloof ik. Maar eens kijken of ik niet ff de 360 van een vriend kan lenen die hem toch nauwelijks gebruikt.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Verwijderd
Laat ik daar maar niet vanuit gaan. Dat soort mazzeltjes heb ik nooitPWM schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:33:
[...]
Vriendje had hem vorige week maandag op laten halen, en vrijdag stonden ze weer voor de deurWie weet
[ Voor 0% gewijzigd door PeterPan op 09-11-2007 13:16 . Reden: 2007, niet 2004 ]
september 2004 geproduceerd met hdmi? stop the pressesPeterPan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:39:
Voor wie het volgt:
Gisteren voor een maat bij de MM Middelburg een 360 premium met HDMI weten te vinden, Team FDOU serie 742, productie datum eind september 2004 (volgens mij de 24e).
Ik heb nog niet gekeken naar de heatsink en DVD drive. Hij is maar iets stiller dan mijn launch model (zowel in de Dash als tijdens het spelen van een DVD game) maar wel een stuk minder warm.
Het vreemde was dat dit geen bundel was met Forza en Viva Pinata maar gewoon een losse premium zonder games voor dezelfde prijs als de bundel met de 2 games. Toch maar voor deze gekozen vanwege de HDMI en productie datum.
Oh, en COD4 is vet.
Verwijderd
2004, daar gaat het om.PeterPan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:49:
Ik dacht dat deze modellen nog niet echt goed te vinden waren in Nederland.
Heb je wel gevraagd om Forza en VP? Bij mij zaten ze er ook niet bij (die bundel bestond toen nog niet, alleen de actie) en de medewerker van MM ging de games gewoon uit het magazijn halen. De aanbieding geldt namelijk voor - en ik quote - "alle Xbox 360 consoles en packs, met uitzondering van Xbox 360 Elite en Xbox 360 Halo 3 pack".PeterPan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:39:
Het vreemde was dat dit geen bundel was met Forza en Viva Pinata maar gewoon een losse premium zonder games voor dezelfde prijs als de bundel met de 2 games. Toch maar voor deze gekozen vanwege de HDMI en productie datum.
Heeft geen signature.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq