Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
JA. Onzin natuurlijk dat je iets niet mag ruilen. sowieso heb je het product 7 dagen 'op zicht' en kan je 'm in die periode altijd terugruilen. Dat het een aanbieding oid is maakt 0,0 uit.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:56:
Na 1,5 uur in de rij gestaan te hebben heb ik maar ook een Xbox Elite Team: FDOU x726 maar mee naar huis genomen voor 380 euro.Ik hoop maar dat ik geen stofzuiger heb gekocht maar een degelijke xbox360.
Ze vertelden mij daar dat ik het overigens NIET mag terugbrengen. Zijn ze wettelijk niet verplicht om producten binnen 14 dagen retour te nemen??![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 19:15 ]
Verwijderd
Nee ik dacht dit namelijk ooit hier op GoT te hebben gelezen. De medewerker die kan wel roepen dat je HARDWARE niet mag terugbrengen maar volgens mij is het wettelijk (europees recht) geregeld dat je binnen 7 dagen het product mag terugbrengen zonder uitleg.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:15:
[...]
JA. Onzin natuurlijk dat je iets niet mag ruilen. sowieso heb je het product 7 dagen 'op zicht' en kan je 'm in die periode altijd terugruilen. Dat het een aanbieding oid is maakt 0,0 uit.
Verwijderd
Verwijderd
Uiteindelijk met een Halo3-pack met HDMI naar huis gegaan! Nu nog 10 meter HDMI-kabel en een fatsoenlijke receiver en ik kan los!
Wat de winkelier niet probeert, werk zelf in een winkel, daar zijn precies de zelfde dingen. (die we moeten beweren)Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:21:
[...]
Nee ik dacht dit namelijk ooit hier op GoT te hebben gelezen. De medewerker die kan wel roepen dat je HARDWARE niet mag terugbrengen maar volgens mij is het wettelijk (europees recht) geregeld dat je binnen 7 dagen het product mag terugbrengen zonder uitleg.
Bijvoorbeeld spel terug brengen binnen 24 uur, dan percee iets anders er voor moeten uitzoeken, geld mag je niet terug geven, cadeaubonnen ook niet.
TOTDAT de klant echt ECHT moeilijk gaat doen, dan mag het wel.., (mag het wel, moet zelfs als je het wettelijk gaat bekijken)
Maar genoeg mensen schrikken er van af na twee keer een nee woord te hebben gekregen.
Net die ene klant van de 10 die moeilijk doet, krijgt gewoon zijn zin..
Tja..
Dat is bij kopen op afstand ja. Dat geldt dus niet als je een product gewoon in de winkel koopt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:21:
[...]
Nee ik dacht dit namelijk ooit hier op GoT te hebben gelezen. De medewerker die kan wel roepen dat je HARDWARE niet mag terugbrengen maar volgens mij is het wettelijk (europees recht) geregeld dat je binnen 7 dagen het product mag terugbrengen zonder uitleg.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Dus ik kan mijn product morgen niet terugbrengen als ik merk dat er iets aan mankeert?RedFox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:56:
[...]
Dat is bij kopen op afstand ja. Dat geldt dus niet als je een product gewoon in de winkel koopt.
Iets terug mogen brengen zonder verdere uitleg is iets anders dan dit doen vanwege een defect. Dat dit laatste niet zou mogen zegt RedFox ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:54:
[...]
Dus ik kan mijn product morgen niet terugbrengen als ik merk dat er iets aan mankeert?
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Als jij een product koopt, dan ga jij er van uit dat het product naar behoren functioneert.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:54:
[...]
Dus ik kan mijn product morgen niet terugbrengen als ik merk dat er iets aan mankeert?
Mocht jouw xbox na een week plotseling exploderen (noem maar wat) en jij bent er normaal mee omgegaan, dan kun je terug naar de winkel voor een vervangend, even goed product.
Ze kunnen met het verhaal komen dat je je maar bij Microsoft moet melden, maar daar hoef je geen genoegen mee te nemen.
Maar ik zou er niet van uitgaan dat er iets mis met je xbox is.
Verwijderd
Probeer het nog maar, zou ik zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:08:
Is de BS actie nu nog? Ik ben er helaas niet doorgekomen.....
Mijn wii heb ik om 21:05 nog kunnen bestellen met de 15% korting
herstel :
De actie is verlengd tot en met 23:59 !!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 21:22 ]
Maar wat ik echt teleurstellend vind is dat je 449 (-korting) voor een console betaald + een xbox live abo + extra controller en dan nog 5 euro per arcade game mag dokken.
Jep, andere makers geven hun games gratis wegPaquito schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:15:
Maar wat ik echt teleurstellend vind is dat je 449 (-korting) voor een console betaald + een xbox live abo + extra controller en dan nog 5 euro per arcade game mag dokken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De trials zijn gratis? Of ik begrijp je ontzettend verkeerdPaquito schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:20:
Voor die prijs had ik toch best 10 full games verwacht ipv 1 level trials.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
We zitten nu Prince of Persia te spelen. Ze hebben er wel leuke graphics van gemaakt moet ik zeggen, maar 800 punten (aka 12 euro) voor de volledige versie

Je kunt zelf ook eerst even goed bekijken wat je precies koopt voordat je het product afrekent in plaats van zeuren over de inhoud nadat je een product hebt gekocht.Paquito schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:20:
Oja, prince of persia niet kopen.. tijdens dat spel kreeg mijn 360 drie red lights

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2007 23:54 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Al ben ik het wel met je eens dat er een hoop arcade games het geld niet waard zijn, zeker remakes van oude games zijn vaak erg duur.
Xbox
Uit je verhaal maak ik op dat je je Xbox net gekocht heb, dus dan kan je aan deze actie deelnemen en krijg je 10 arcade games gratisPaquito schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:20:
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Hmm.. we hebben hem toch maar gekocht na 15x level 1 zo snel mogelijk proberen uit te spelen. Best verslavend.
(dit is dus een oproep, laat dat duidelijk zijn
[ Voor 12% gewijzigd door HendrikN op 06-11-2007 23:52 ]
Werk er zelf, en is in prijs verlaagd, was eerst 54 euro. Weet ook niet hoe het kan. Maar wel erg goedkoop natuurlijk!
(Heb hem zien liggen bij de Oc in Leeuwarden, weet niet of andere vestigingen hem ook hebben, (prijs zou wel hetzelfde moeten zijn)
(Je hebt wel een pasje nodig om binnen te komen, pasje kun je aanvragen als je eigen bedrijf hebt, of vrij beroep, op vertroon van kvk-inschrijving/btw nummer en id)!
Verwijderd
Again, it's under warranty and can be brought back to MM within 13 days.
HendrikN , check mail.HendrikN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:50:
Dus, theoretisch gezien, kan ik hier iemand even aanstoten die vandaag bij de BS een xb360 heeft aangeschaft; via msn even formuliertje invullen, en op die manier ook 10 gratis arcade games krijgen?
(dit is dus een oproep, laat dat duidelijk zijn)
-herhaling-HendrikN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:50:
Dus, theoretisch gezien, kan ik hier iemand even aanstoten die vandaag bij de BS een xb360 heeft aangeschaft; via msn even formuliertje invullen, en op die manier ook 10 gratis arcade games krijgen?
(dit is dus een oproep, laat dat duidelijk zijn)
Ik heb zelf ook een 360, als iemand hier ook een 360 heeft gekocht kunnen we elkaar tien arcade games geven, altijd fijn toch? Als je interesse hebt mail me op prikko84 @ hotmail.com
Verwijderd
Gisteren heb ik dus een Xbox Elite gehaald maar ik krijg geen beeld. Ik heb het via mijn scart aansluiting en via de RGB geprobeerd maar nog altijd geen beeld. Waar kan dit aan liggen?
- Kabel?
- Xbox Elite?
Het kan niet aan de tv liggen want de premium werkte altijd goed. Wat mij wel opgevallen is, is dat de switch op de kabel tussen TV en HDTV amper functioneert. Kan het hieraan liggen? Ik hoor overigens (soms) de microsoft opstart geluid.
Wie o wie kan mij helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 07-11-2007 09:32 ]
Verwijderd
Ik heb helaas geen HDMI aansluiting op mijn 100hz 82cm philips breedbeeld. Ik heb ook geen extra kabel die ik hiervoor kan gebruiken.kbloem schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:27:
Heb je nog een elite staan waarvan je de kabel kan proberen? Heb je al hdmi geprobeerd?
Zojuist gesproken met de Microsoft helpdesk en kreeg te horen dat het misschien aan mijn hardeschijf kan liggen. Ik moet het eerst losmaken en zonder hardeschijf proberen. Wat vinden jullie hiervan?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 09:32 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gewoon doen, maakt niet uit.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:32:
[...]
Ik heb helaas geen HDMI aansluiting op mijn 100hz 82cm philips breedbeeld. Ik heb ook geen extra kabel die ik hiervoor kan gebruiken.
Zojuist gesproken met de Microsoft helpdesk en kreeg te horen dat het misschien aan mijn hardeschijf kan liggen. Ik moet het eerst losmaken en zonder hardeschijf proberen. Wat vinden jullie hiervan?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Je kan het gewoon zonder hd proberen, maar als ik jouw was zou ik gewoon terug gaan naar Bart Smit en een nieuwe vragen.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:32:
[...]
Ik heb helaas geen HDMI aansluiting op mijn 100hz 82cm philips breedbeeld. Ik heb ook geen extra kabel die ik hiervoor kan gebruiken.
Het kan ook gewoon zijn dat je kabel niet goed is, dat zou ik er even bij vermelden bij BS.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 09:37 ]
Het gemiddelde callcenter niveau ligt niet heel erg hoog. Als je geluk heb krijg je er een die je direct door wil verbinden naar de technische dienst. Maar de link naar de harde schijf kan ik niet leggen. Ik denk eerder een kapotte kabel.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:32:
[...]
Heb je ook al zonder scart geprobeerd?
Er lijkt mij toch echt geen sprake meer van garantie na het flashen van de firmware.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 01:08:
If anyone wants an arcade pack with a BenQ running Xtreme firmware I have one bought 2 days ago for sale (got 15% discount on a Pro today so I will let the Arcade pack go).
Again, it's under warranty and can be brought back to MM within 13 days.

Verwijderd
Ja dit wil ik ook gaan doen maar ben nu niet meer in de buurt van de xbox elite (op mijn werk).

Verwijderd
Ik denk dat het ook ligt aan de kabel maar goed deze kreeg ik niet direct toegezonden van microsoft omdat ze eerst willen dat ik thuis nog een keer ga bellen en met hen de opties ga doorlopen.kbloem schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:37:
[...]
Het gemiddelde callcenter niveau ligt niet heel erg hoog. Als je geluk heb krijg je er een die je direct door wil verbinden naar de technische dienst. Maar de link naar de harde schijf kan ik niet leggen. Ik denk eerder een kapotte kabel.
Heb je ook al zonder scart geprobeerd?
Ik kan mij niet voorstellen dat het komt door de HDD.
Ik krijg namelijk wel geluid maar geen beeld (en geluid kreeg ik alleen toen ik pgr4 disc erin deed en zonder disc kreeg ik ook niks te horen).
Bedoel je zonder scart dat ik aan de zijkant van mijn tv met alleen de kleurtjes (rgb) heb geprobeerd? Ja dat heb ik ook gedaan maar zonder resultaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 09:46 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Tja, na gisteren 1,5 uur in de rij te hebben gestaan wil ik niet nog meer tijd kwijt raken om nog een keer alles in te pakken en terug te gaan naar de winkel. Ik hoop dat ze met een nieuwe kabel dit kunnen oplossen. Wel toevallig dat ik gisteren avond nog vroeg of ik een ruilgarantie had.S2S schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:51:
Als dat gemiep, ik had al lang weer bij de winkel op de stoep gestaan.
Dagi, heb je mijn vorige post gelezen? Voor hij verzuipt in de technische discussies hiero...Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:54:
[...]
Tja, na gisteren 1,5 uur in de rij te hebben gestaan wil ik niet nog meer tijd kwijt raken om nog een keer alles in te pakken en terug te gaan naar de winkel. Ik hoop dat ze met een nieuwe kabel dit kunnen oplossen. Wel toevallig dat ik gisteren avond nog vroeg of ik een ruilgarantie had.
Iemand al Switchball gespot? Ik ben benieuwd, op de Gamecube speelde ik heel veel Monkey Ball, en dit lijkt er erg op als ik naar de beschrijving en screenshots kijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 07-11-2007 10:20 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Hoi ik lees nu pas je bericht maar begrijp eigenlijk niet wat je hiermee bedoelt?Haijo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:15:
[...]
Dagi, heb je mijn vorige post gelezen? Voor hij verzuipt in de technische discussies hiero...
Ik heb een Elite gekocht inderdaad gisteren bij de Bart Smit. Hoe gaat dit werken?
quote:
HendrikN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:50:
(dit is dus een oproep, laat dat duidelijk zijn )
-herhaling-
Ik heb zelf ook een 360, als iemand hier ook een 360 heeft gekocht kunnen we elkaar tien arcade games geven, altijd fijn toch? Als je interesse hebt mail me op prikko84 @ hotmail.com
Jij krijgt mijn serienummer dus en andere gegeven, zet jouw gegevens erop samen met een kopie van de bon en dan stuur je die op naar MS. Lijkt me dat ze de 360 opzoekne in het netwerk en die dan toestemming geven om die 10 arcadespellen te downloaden. Kost jou niets, kost mij niets en we krijgen beiden 10 arcade spellen gratis!
Edit:
nee, blijkbaar werken ze met het e-mailadres. Iig, TIEN SPELLEN GRATIS!
[ Voor 9% gewijzigd door Haijo op 07-11-2007 10:42 ]
Bij monkeyball bestuurt je het veld, hier de bal, daarbij kan de bal van vorm veranderen, dus het lijkt nog het meest op Marble Blast Ultra dat al op XBLA staat.Nitai schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:20:
Als iemand die een nieuwe Xbox heeft gehaald interesse heeft in 10 arcade games, DM me dan even
Iemand al Switchball gespot? Ik ben benieuwd, op de Gamecube speelde ik heel veel Monkey Ball, en dit lijkt er erg op als ik naar de beschrijving en screenshots kijk.
Er is ook een PC demo.
Haijo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:34:
http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/gameinformation.htm
Jij krijgt mijn serienummer dus en andere gegeven, zet jouw gegevens erop samen met een kopie van de bon en dan stuur je die op naar MS. Lijkt me dat ze de 360 opzoekne in het netwerk en die dan toestemming geven om die 10 arcadespellen te downloaden. Kost jou niets, kost mij niets en we krijgen beiden 10 arcade spellen gratis!
Edit:
nee, blijkbaar werken ze met het e-mailadres. Iig, TIEN SPELLEN GRATIS!
It's me
Ik ben benieuwd of ze nog binnen twee dagen kunnen leveren met al die bestellingen. Ik heb zo'n idee dat dat wel eens wat langer kan duren.
Ook leuk; je kan geen enkele console meer bestellen bij Bart Smit.com op dit moment.
Jij bent dus niet nieuw?Venduran schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:57:
Mochten er nog meer nieuwe gebruikers interesse hebben in 10 arcade spellen, ik wil ook nog wel vrienden worden
[...]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
10 arcade gamesVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:21:
Oh leuke actieOok altijd wel interesse in 10 games

ik heb gister een ps3 gekocht. moet zeggen dat motorstorm echt een gaaf spel is. zal nog wel veel spelen op 360 ook. maar ps3 is zeker tof
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja is te koop, ddr2 zie ik als Preorder staan en 1 is gewoon te koopiceme schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:33:
Misschien een domme vraag, maar ik kon het zo niet vinden, is er al DDR (Dance Dance revolution) te koop voor de xbox 360? of iets dergelijks wat anders heet maar hetzelfde is?
*edit* verkeerd gelezen, zijn beide preorders
Ps. Hoe maak je zo'n link zonder dat die hele weblink er daadwerkelijk komt te staan?

[ Voor 27% gewijzigd door Slaapje op 07-11-2007 12:45 ]
To dare is to do
Verwijderd
[url=http://www.linkKomtHier.nl]naam van de link[/url]Slaapje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:01:
[...]
Ja is te koop, ddr2 zie ik als preorder staan en 1 is gewoon te koop ( http://www.videogamesplus...h=446_447&sort=2a&&page=4
Ps. Hoe maak je zo'n link zonder dat die hele weblink er daadwerkelijk komt te staan?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 12:23 ]
Verwijderd
Heb je je betfair saldo laten terugboeken of stond je weer op verliesMars18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:28:
[...]
10 arcade games![]()
ik heb gister een ps3 gekocht. moet zeggen dat motorstorm echt een gaaf spel is. zal nog wel veel spelen op 360 ook. maar ps3 is zeker tof
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:46:
[...]
Heb je je betfair saldo laten terugboeken of stond je weer op verlies
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
To dare is to do
Nu was mijn vraag, kan ik deze stick (via usb) ook gebruiken ipv de wireless router of zorgt microsoft er voor dat er een soort protocol is ingebouwd? (anders wordt het dan toch gaatjes boren en draad trekken
Die zijn goed te lezen. Zet wel je instellingen op 60Hz anders schokt het beeld. Oblivion is een van de weinige games waarbij rekening gehouden is met normale tv'sSlaapje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:51:
Kan iemand mij vertellen hoe de teksten te lezen zijn bij Oblivion als je een normale tv hebt? Omdat het in een aantal spellen toch wel onduidelijk is en er redelijk wat tekst voorkomt in Oblivion zou ik dit graag van te voren weten
Het gaat gewoon over TCP/IP dus aan het protocol ligt het niet. Maar de driver die je nodig hebt om je Wireless NIC aan te spreken is een heel ander verhaal.....Ekfad schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:52:
Kheb sinds gisteren ook een 360 thuis staan en tis toch wel balen dat ge de wireless networking adapter er apart moet bijkopen (80€, welke zot is op die prijs gekomen???). Ik heb hier echter nog een usb stickje liggen die oorspronkelijk bij mijn router zat en nu niet gebruikt wordt omdat alles ofwel draadloos gaat ofwel naast de router staat en dus met draadje kan.
Nu was mijn vraag, kan ik deze stick (via usb) ook gebruiken ipv de wireless router of zorgt microsoft er voor dat er een soort protocol is ingebouwd? (anders wordt het dan toch gaatjes boren en draad trekken)
To dare is to do
Ik denk dat die kans zo ongeveer 0 is dat dat gebeurd.Phusebox schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:57:
eindelijk; morgen is mijn cod4 er... hopelijk blijft je level bewaard wat je in de beta hebt gehaald. Eigenlijk geen zin om alles weer opnieuw te doen
Kan zijn dat ze de balance enzo na de beta nog aangepast hebben, en lijkt me niet eerlijk om dan met lvl 16 of 25 ofzo al te kunnen beginnen.
Xbox
Verwijderd
100% zeker weten niet..Phusebox schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:57:
eindelijk; morgen is mijn cod4 er... hopelijk blijft je level bewaard wat je in de beta hebt gehaald. Eigenlijk geen zin om alles weer opnieuw te doen
Hmmm, toch eens proberen vanavond. Tis van het plug and play type als ik mij niet vergis (zo'n echte usb stick). Denk niet dat ik een driver hoef te installeren (laten we hopen van nietkbloem schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:02:
[...]
Het gaat gewoon over TCP/IP dus aan het protocol ligt het niet. Maar de driver die je nodig hebt om je Wireless NIC aan te spreken is een heel ander verhaal.....
Is deze kabel los te verkrijgen?

Het gaat om een xbox 360 arcade die via HDMI dient te worden aangesloten op een Samsung 37inch fullhd en het geluid via een 51. versterker.
Een losse HDMI kabel is er in vele smaken en kwaliteiten. Denk toch dat de vergulde aansluiting het beste is?
Nop niet los, je kan het alleen samen met de HDMI kabel van MS kopen. Hij kost iets van 44 euroHenkje.doc schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:27:
Kort vraagje: Kon helaas in de eerste topics geen antwoord vinden:
[afbeelding]
Het gaat om een xbox 360 arcade die via HDMI dient te worden aangesloten op een Samsung 37inch fullhd en het geluid via een 51. versterker.
Een losse HDMI kabel is er in vele smaken en kwaliteiten. Denk toch dat de vergulde aansluiting het beste is?

https://card.exophase.com/1/1116015.png
Gaat je echt niet lukken. Op de 360 kun je namelijk zelf geen driver installeren. De driver voor de officiele Wireless NIC van Microsoft is destijds met een update meegekomen...Ekfad schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:19:
[...]
Hmmm, toch eens proberen vanavond. Tis van het plug and play type als ik mij niet vergis (zo'n echte usb stick). Denk niet dat ik een driver hoef te installeren (laten we hopen van niet)
blegh, weer die zooi opnieuw doen
neem aan dat als je nu met zijn 2en online speelt je evengoed punten krijgt, anders ben ik helemaal genaaid
Verwijderd
MaZo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:38:
[...]
Er lijkt mij toch echt geen sprake meer van garantie na het flashen van de firmware.
Verwijderd
http://www.chadledford.com/?p=50
Henkje.doc schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:27:
Kort vraagje: Kon helaas in de eerste topics geen antwoord vinden:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Can I ask if your an American? You always type your posts in English, so I'm kind of curiousVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:37:
Forgive me if I misunderstood your question, but the easiest way to have HDMI + optical audio 5.1 is to buy a simple HDMI cable and break open the plastic case of the Microsoft cable that comes with the Pro/Elite Xbox. That way both cable fit next to each other (the optical + HDMI)
http://www.chadledford.com/?p=50
[...]
Er staan toch drivers op voor mp-3 spelers en andere plug and play apparaten? Met wat geluk hebben ze bij microsoft gewoon alles er op gezwierdkbloem schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:37:
[...]
Gaat je echt niet lukken. Op de 360 kun je namelijk zelf geen driver installeren. De driver voor de officiele Wireless NIC van Microsoft is destijds met een update meegekomen...
Ik zou zeggen SuccesEkfad schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:24:
[...]
Er staan toch drivers op voor mp-3 spelers en andere plug and play apparaten? Met wat geluk hebben ze bij microsoft gewoon alles er op gezwierd
Verwijderd
Collega! Wij in Hoorn hebben er ook nog een paar het is niet duur, ik denk dat ik het maar haal. Zag btw ook nog dat het Wireless Expansion Pack in de obs stond voor 29,- (heb het zelf voor 45 gekocht) maar dat is ook niet duur voor , controller, afstandsbediening en play and charge kit.Robbie T schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:16:
Bij de Office Centre hebben ze Rainbow Six Las Vegas voor 22,50 euro liggen. (EX. BTW!)
Werk er zelf, en is in prijs verlaagd, was eerst 54 euro. Weet ook niet hoe het kan. Maar wel erg goedkoop natuurlijk!
(Heb hem zien liggen bij de Oc in Leeuwarden, weet niet of andere vestigingen hem ook hebben, (prijs zou wel hetzelfde moeten zijn)
(Je hebt wel een pasje nodig om binnen te komen, pasje kun je aanvragen als je eigen bedrijf hebt, of vrij beroep, op vertroon van kvk-inschrijving/btw nummer en id)!
Waar is de Wireless Expansion Pack precies voor 29 euro te koop?Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:43:
[...]
Zag btw ook nog dat het Wireless Expansion Pack in de obs stond voor 29,- (heb het zelf voor 45 gekocht) maar dat is ook niet duur voor , controller, afstandsbediening en play and charge kit.
Verwijderd
Ik denk dat ie zijn office bestel systeem bedoeld oid..iFlow schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:04:
[...]
Waar is de Wireless Expansion Pack precies voor 29 euro te koop?
Verwijderd
Ja, in OC Hoorn alleen zijn ze daar niet meer wel in Alkmaar.(Je hebt wel een pasje nodig om binnen te komen, pasje kun je aanvragen als je eigen bedrijf hebt, of vrij beroep, op vertroon van kvk-inschrijving/btw nummer en id)!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 16:58 ]
He Collega!Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:43:
[...]
Collega! Wij in Hoorn hebben er ook nog een paar het is niet duur, ik denk dat ik het maar haal. Zag btw ook nog dat het Wireless Expansion Pack in de obs stond voor 29,- (heb het zelf voor 45 gekocht) maar dat is ook niet duur voor , controller, afstandsbediening en play and charge kit.
Heb hem vandaag inderdaad zelf ook gekocht, nog even in Zegris gekeken, maar bij de meeste vestigingen is die nog op voorraad!
(Snap er trouwens niks van, 3 dagen geleden koste die nog 55,-).
(Het expansion pack hebben wij volgens mij niet meer, zal morgen nog eens kijken. En anders laat ik hem nog wel even staan. Word die nog wel goedkoper, haha).
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij wisselt het nog steeds. ik kreeg 3 weken geleden een nieuwe drive in mn xdoos en dat is een hitachi....Sj44k13 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:13:
hebben de echt nieuwe premiums nou allemaal benq drives?
Verwijderd
Natuurlijk, uit de doos komt (zelfs) optisch geluid zetten.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:45:
Geeft de HDMI-aansluiting op de 360 ook 5.1 geluid door? Ik neem aan van wel, maar ik wil dit graag zeker weten, voordat ik tot de aanschaf van een receiver met HDMI over ga.
Is iets wat anders dan de standaard voetbal, basketbal games. Game ook eigenlijk gekocht na deze review.
Leuke game maar gaat waarschijnlijk nog super worden wanneer je volledig met de spelregels van American Football weg bent. Ook de graphics zijn vet
Next thing to buy is een extra controller om is tegen/met wat vrienden te gamen.
De regels zijn zoveel makkelijker dan mensen denkenthomasvdw schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:53:
Zo vanmiddag een nieuwe game aangeschaft nl. Madden NFL 2008.
Is iets wat anders dan de standaard voetbal, basketbal games. Game ook eigenlijk gekocht na deze review.
Leuke game maar gaat waarschijnlijk nog super worden wanneer je volledig met de spelregels van American Football weg bent. Ook de graphics zijn vet. Hier ga ik echt wel uren gameplezier aan hebben.
Next thing to buy is een extra controller om is tegen/met wat vrienden te gamen.
Wat wel lastig is, alle 384238 manieren om een aanval te starten, en voor de verdediging te kiezen uit dezelfde 384238 manieren om zo'n aanval tegen te gaan, nog voordat je weet hoe er aangevallen gaat worden
Verwijderd
Dan even snel iets heel anders. Ik heb net na lang sparen en eindloos user reviews gelezen te hebben een 42 inch Full HD LCD besteld ( http://www.home-entertain...zaz-37z3030d?opendocument )_/-\o_ Maar hoe zit het nu met de 360 games, die kunnen toch geen 1080P? Uitzondering is Virtua Tennis 3? Want ik las in het PS3 topic dat COD4 op de PS3 wel 1080P is. En hoe zit het met die upscaler in de X360? Maar ik las ook weer van mensen dat de tv die ik heb besteld prima 1080P over zowel component als HDMI weergeeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 19:30 ]
Verwijderd
Hoelang duurt het ongeveer voordat je weer een andere terug hebt?
En de verhalen die ik heb gehoord, kloppen die: na 4x kapot krijg je een nieuwe elite?
alle keren kapot krijg je gratis controller?
Nou volgens mij krijg je dat niet zomaar, dit kan je echter wel proberen te eisen..Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:31:
Eergister is mijn 360 ook voor het eerst kapo gegaan, 3 rode lampjes... hardewarefout dus, ik heb gebeld en zou via mijn mail iets binnenkrijgen zodati k UPS etc. kan bellen en dat ze hem op komen halen, dit heb ik nog steeds niet ontvangen.
Hoelang duurt het ongeveer voordat je weer een andere terug hebt?
En de verhalen die ik heb gehoord, kloppen die: na 4x kapot krijg je een nieuwe elite?
alle keren kapot krijg je gratis controller?
Maar krijgen zonder er een woord over te reppen.. nee lijkt me niet.
Verder is er een appart topic voor defecte 360`s, de link hiernaar kan je als het goed is in de TS vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Onno_Devine op 07-11-2007 19:37 ]
Het netwerk is de laatste wel brak ja. Ik merk zelf ook meer lag met Halo 3. Ben ik de enige?Vecodo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:39:
Xbox live eruit ?
CoD4 op de PS3 wordt niet op 1080p gerendered, maar op 720P en dan ge-upscaled.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:28:
NFL is gewoon een hele coole sport hoor. Ben er zelf ook al een hele tijd zoet mee![]()
Dan even snel iets heel anders. Ik heb net na lang sparen en eindloos user reviews gelezen te hebben een 42 inch Full HD LCD besteld ( http://www.home-entertain...zaz-37z3030d?opendocument )_/-\o_ Maar hoe zit het nu met de 360 games, die kunnen toch geen 1080P? Uitzondering is Virtua Tennis 3? Want ik las in het PS3 topic dat COD4 op de PS3 wel 1080P is. En hoe zit het met die upscaler in de X360? Maar ik las ook weer van mensen dat de tv die ik heb besteld prima 1080P over zowel component als HDMI weergeeft.
Op zich kan de 360 wel 1080P, evenals natuurlijk de PS3 ook Native 1080P aankan, maar in de praktijk gebeurd het nauwelijks. Ik dacht dat op de 360 ook een Tom Clancy game op 1080p draaide, op de PS3 zijn ze ook met de vingers van 1 hand te tellen.
(EDIT: Het ziet er zelfs naar uit dat de PS3 CoD4 niet eens upscaled, maar alleen 720P wil draaien: http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7223 En nu lijkt het weer wel dat de upscaling werkt
Ach 720P/1080P, het is gewoon een vette game, op beide consoles
Een 360 kan wel het materiaal voor jou upscalen naar 1080P, hoe dat er uit ziet weet ik niet, ik heb zelf een 720P tv.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 07-11-2007 20:10 ]
Verwijderd
Thx voor je uitleg.
HohoVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:09:
Aah ok vandaar, ik dacht dat PS3 games native 1080P waren, en X360 games niet.
Er zijn ook zeker Native 1080P games op de PS3, net zoals er (minder) 360 games Native 1080p draaien. Het zijn er alleen heel weinig.
Overigens, om even bij de 360 te blijven, de scaler van de 360 schijnt van heel erg hoog niveau te zijn.
Wil je een, best interessant, verhaal lezen over Ana, dan kan je hier kijken: http://arstechnica.com/articles/headstart.ars/2How did Microsoft dodge the scaling issue that has plagued Sony since its launch? Maybe it was the timing -- an HD console in a Standard Def world -- or perhaps it was Ana, the affectionate title for Xbox 360's hardware scaler.
...
Ana upscales Xbox 360 titles to 1080p to impressive results, according to Ars Technica's Ben Kuchera.
http://www.joystiq.com/20...box-360s-hardware-scaler/
[ Voor 55% gewijzigd door PWM op 07-11-2007 20:20 ]
Dit topic is gesloten.