Wat voor versie krjg je bij BS?H2opoloër schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:25:
[...]
Valt mee. Koop je dinsdag een xbox bij de bartsmit, dan krijg je de twee extra games ook gratis
Je krijgt hem dan voor ongeveer 300 euro. Dan kan je voor 100 euro Assassin's Creed halen.
hmm hopelijk hebben ze bij de BS zelf de premium staan want op hun site is ie er niet... (wel arcade,elite en halo3 pack)
ik wil die premium pack toch echt graag dinsdag hebben....met forza en viva pinata...
fingers crossed...
ik wil die premium pack toch echt graag dinsdag hebben....met forza en viva pinata...
fingers crossed...

Verwijderd
Kan iemand de voordelen opsommen van een arcade pack tov van een andere pack aangezien deze nu ook een wireless controller heeft!
- goedkoperVerwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:15:
Kan iemand de voordelen opsommen van een arcade pack tov van een andere pack aangezien deze nu ook een wireless controller heeft!
- ...
dat is het zowat eigenlijk
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je mist het punt. Het gaat erom dat een update die genoemd is in de lijst van fall updates specifiek genoemd wordt bij info over het spel GHIII. Daaruit concluderen zij (xbox.com forum gebruikers) dat de fall update mischien wel pas in december wordt vrijgegeven.siepeltjuh schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:35:
[...]
Nou joepie family timer/parental control hier zi tik weken op te wachten. Gimme power savings opties! zodat hij nog stiller wordt als MCX.
Het blijft natuurlijk theeblaadjes en koffiedik kijken
360 graden is niet zo belangrijk. Het stuurtje is niet rond, maar aan de onderkant plat. Beetje als een formule1 stuur. Het is veel prettiger om t stuur in 1 positie vast te houden.MochiGohan schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:27:
[...]
oke, bedankt.![]()
Iemand ervaring met het Microsoft stuurtje, en hoever je die kan draaien. Het lijkt me dat een stuurtje die 360 graden kan draaien (waarbij je dus moet overpakken) een hele andere dimensie aan het spel geeft in tegenstelling tot een stuurtje waarbij dat niet hoeft. Wat denken jullie hierover ?
Hij zal ongeveer 120 graden naar links sturen vanaf de recht-door positie gekeken, en 120 naar rechts.
Overpakken is niet handig ook vanwege het schakelen. Juist het handmatig schakelen en de hele goede force-feedback-krachten in het stuur, zorgen ervoor dat de game een extra demensie krijgt.
Als je Forza2 of PGR4 speelt met een controller is t leuk. Forza2 valt dan zelfs n beetje tegen vanwege de saaie circuits.
Maar als je t stuur aansluit, worden het compleet andere games. Forza2 wordt dan ineens heel realistisch, je bent na een uurtje spelen echt kapot!
PGR4 is dan ook geweldig: in de bocht terugschakelen en dan driftend de bocht uit
Ik kan het stuurtje echt aanraden, het is heel stevig en ziet er geweldig uit. Maar vooral: het speelt geweldig!
Even een vraag:
als je een game speelt zoals Forza2 of PGR4 en je gaat je laatst gereden race bekijken in de replay, wordt het beeld dan realtime gerendered of kijk je naar een opgenomen beeld?
Ik zie nl geen enkel verschil in de ingame-beelden en de replay, zijn beide fantastisch, maar als dit opgeslagen zou worden in 720p of 1080p, dan is je schijf zo vol!
als je een game speelt zoals Forza2 of PGR4 en je gaat je laatst gereden race bekijken in de replay, wordt het beeld dan realtime gerendered of kijk je naar een opgenomen beeld?
Ik zie nl geen enkel verschil in de ingame-beelden en de replay, zijn beide fantastisch, maar als dit opgeslagen zou worden in 720p of 1080p, dan is je schijf zo vol!
Mensen, bij het invulformulier voor de 5 gratis HD-DVD's wordt gevraagd naar de barcode van de HD-DVD speler.
Welke barcode moet ik nou invullen? Ik zie er namelijk 4, waaronder een SN en TEAM nummer, een lot nr en een WO nummer
Welke barcode moet ik nou invullen? Ik zie er namelijk 4, waaronder een SN en TEAM nummer, een lot nr en een WO nummer
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
is mijn abo nu afgelopen, of ben ik gebanned???? normaal krijg je toch mailtjes van je heb nog 1 week te gaan oid..Beste,
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 3 maanden is geannuleerd op maandag 5 november 2007.
Als je vragen hebt over deze annulering of als je je abonnement opnieuw wilt activeren, ga je naar www.xbox.com/support of bel je met de Xbox-klantenservice op 0800 023 3894.
Wij danken u voor het gebruik van Microsoft Online Services.
Het Xbox Live-team.
Verwijderd
Gevonden maar welke meeste dingen?Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 05:13:
[...]
Als die in fat32 formaat is kun je hem gebruiken voor de meeste dingen.
Bij mijn proefabonnement heb ik 2 weken voor "het stoppen" een email ontvangen. En gisteren ook (die van mij was dus per 4 november afgesloten). Ik moet wel zeggen dat de omschrijving een beetje raar is; "geannuleerd".SYQ schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:52:
[...]
is mijn abo nu afgelopen, of ben ik gebanned???? normaal krijg je toch mailtjes van je heb nog 1 week te gaan oid..
[ Voor 0% gewijzigd door Hen3s op 05-11-2007 09:31 . Reden: klein foutje ]
realtime uiteraard, hij slaat alleen de date op om de race te genererenFerry34 schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:24:
Even een vraag:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Alles behalve demo´s en (weet niet zeker) filmpjes van xbox live en gamesaves..
Royz schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:52:
Mensen, bij het invulformulier voor de 5 gratis HD-DVD's wordt gevraagd naar de barcode van de HD-DVD speler.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 09:35 ]
ah ok, dus gewoon verlopen. man man, idd wat een zinsopbouwHen3s schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:31:
[...]
Bij mijn proefabonnement heb ik 2 weken voor "het stoppen" een email ontvangen. En gisteren ook (die van mij was dus per 4 november afgesloten). Ik moet wel zeggen dat de omschrijving een beetje raar is; "geannuleerd".
Thx againVerwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:33:
[...]
[...]
[...]
Nog even bon uitprinten en ik ben klaar! Staat trouwens dat het minimaal 28 dagen duurt voordat de HD-DVD's ontvangen kunnen worden!!!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Weet iemand waar deze actie van Bart Smit over gaat:

Ik kan niet klikken op de banner voor meer informatie.

Verwijderd
Probeer deze link eens:PeterPan schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:35:
[afbeelding]
http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm
kijk op www.xbox.nl, gratis 10 arcade games als je vriend een xbox heeft gekocht tussen 15 oktober en 31 decemberPeterPan schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:35:
[afbeelding]

30,- in Japan
Ik ga maar eens verhuizen met die prijzen
En niet eens de lulligsteDarkShadow schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:38:
[...]
kijk op www.xbox.nl, gratis 10 arcade games als je vriend een xbox heeft gekocht tussen 15 oktober en 31 december
[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 05-11-2007 11:46 ]
denk niet dat je het daar zo leuk zal vinden. De reden waarom die prijs daar zo laag is is omdat Japan niet echt een shootervriendelijk land is. Je zal daar dus niet echt aan je trekken komenPWM schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:45:
[afbeelding]
30,- in Japan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Netjes, hier zou alleen Gears of War voor een vriendelijk prijsje al heel wat zijn, want dat bijna overal nog steeds voor de volle mik in de winkel ligt is wel een beetje nep.PWM schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:45:
[afbeelding]
30,- in Japan
[...]
En niet eens de lulligsteZitten leuke games bij
damn bs delft wil niets opzij zetten
moet ik maar optijd zijn morgen
iemand al geprobeert bij MM om korting af te dingen?

moet ik maar optijd zijn morgen
iemand al geprobeert bij MM om korting af te dingen?
[ Voor 28% gewijzigd door Dtale op 05-11-2007 13:59 ]
Weet iemand toevallig of er een bundel komt met Call of Duty 4 en zo ja, wanneer?
Aangezien er van deel 3 ook geen bundel is geweest vermoed ik van niet.PeterPan schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:05:
Weet iemand toevallig of er een bundel komt met Call of Duty 4 en zo ja, wanneer?
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:33:
[...]
Gamesaves kan wel op de bijgeleverde memory kaart toch?
[...]
[...]
Voor zover ik weet zijn er alleen bundels met Exclusive Xbox games (ten tijde van de Fifa en PES6 bundel waren die "Next-Gen exlusive"), maar wellicht kan iemand mij uit die droom helpenPeterPan schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:05:
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 05-11-2007 15:45 ]
@PWM Volgens mij klopt dat wel wat je zegt. Als ik terug ga kijken en ook naar de PS3 dan pakken ze altijd Exclusives in een bundel.
@MMaRsu Ik ben bang dat AC een beetje overhyped is. Mij lijkt ie helemaal niet bijzonder en als ik de gameplay trailertjes zie zit ie nog vol met bugs ook. Ik verwacht er niet zo heel veel van.
@MMaRsu Ik ben bang dat AC een beetje overhyped is. Mij lijkt ie helemaal niet bijzonder en als ik de gameplay trailertjes zie zit ie nog vol met bugs ook. Ik verwacht er niet zo heel veel van.
Verwijderd
Ja, je kan je spel opslaan op je memorycard, al zul je je saves aantal klein moeten houden..
Ik weet niet wat het maximale geheugen op een kaart is, maar ik heb meerdere savegames van 80mb+ (wel elke keer een nieuwe slot voor een save gebruiken)
Verwijderd
Krijg je bij de arcade versie nu wel of geen Forza erbij? Op xbox.nl staat niet uitgezonderd arcade bundel wel Halo
Verwijderd
Weet niet welke gameplay trailers jij hebt gezien, maar ik zie geen bugs iig in de laatste trailers.kbloem schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:55:
@PWM Volgens mij klopt dat wel wat je zegt. Als ik terug ga kijken en ook naar de PS3 dan pakken ze altijd Exclusives in een bundel.
Verder hoor ik ook echt lovende impressies van reviewers uit het buitenland die de game al hebben. Het verhaal schijnt geweldig te zijn, er is ongelofelijk veel te doen en de wereld is lekker groot.
Verder houd ik echt van vrijheid in een game, en het is een beetje Hitman/Thief/PoP/ 3 van mijn favo games eigenlijk..
Die game wordt echt hardstikke vet
Die game wordt helemaal niet overhyped, imo is die zelfs onderhyped
Verwijderd
Nope, bij arcade ook niet.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:05:
Krijg je bij de arcade versie nu wel of geen Forza erbij? Op xbox.nl staat niet uitgezonderd arcade bundel wel Halo
Verwijderd
Jade of de game?Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:15:
[...]
Gister ook een interview met Jade Raymond gezien, met veel nieuwe gameplay beelden uit het tutorial level, damn wat zag dat er allemaal tof uit zeg.
Bij de media markt in eindhoven is de xbox360 arcade 266,- mocht je em morgen niet kunnen krijgen bij de bart smit
Verwijderd
Ik erger me eerder aan de matige graphics tov Live 08
Écht zonde, want imo is 2k8 de betere game. Maar als je eerst Live 08 hebt gespeeld, en daarna ff een potje 2k8, is het qua graphics écht janken. Waar is de AA??

Verwijderd
Muhaha ik schijn als een van de weinige een backorder te hebben op de Xbox 360 bij de Bart Smit 
Yeah baby
Yeah baby
en dat vind je leuk omdat....Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:07:
Muhaha ik schijn als een van de weinige een backorder te hebben op de Xbox 360 bij de Bart Smit
Yeah baby
ga je hem toch gewoon ergens anders halen?
Verwijderd
My bad, reservering bedoelde ikBoeboe schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:15:
[...]
en dat vind je leuk omdat....
ga je hem toch gewoon ergens anders halen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 19:17 ]
Verwijderd
Nu ben ik nog steeds uit welke Xbox360 ik morgen moet kopen: HALO 3 HDMI of de ELITE uitvoering?
Ik zou eigenlijk wel zo'n stille BENQ drive met 65nm cpu willen maar goed zo een vinden wordt onmogelijk denk ik. De Elite is erg interessant omdat je een 50 euro HDMI kabel erbij krijgt en 120gb hdd. Maar ik vraag mij af of de Halo Edition misschien nieuwer is.
De Halo Edition heeft als serienummer x736 terwijl de Elite nog altijd x727 is. Weet iemand of de Elite uitgerust is met de stille BENQ drive en welke serienummer je daarvoor moet hebben?

Ik zou eigenlijk wel zo'n stille BENQ drive met 65nm cpu willen maar goed zo een vinden wordt onmogelijk denk ik. De Elite is erg interessant omdat je een 50 euro HDMI kabel erbij krijgt en 120gb hdd. Maar ik vraag mij af of de Halo Edition misschien nieuwer is.
De Halo Edition heeft als serienummer x736 terwijl de Elite nog altijd x727 is. Weet iemand of de Elite uitgerust is met de stille BENQ drive en welke serienummer je daarvoor moet hebben?
Ik heb dan ook eindelijk een 360 en probeer hem zo optimaal mogelijk in te stellen qua Live verbinding.
Alle tests lijken goed te gaan, alleen bij NAT blijft de term "moderate"staan. Dit betekent dus dat het nog niet optimaal is.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Dit is de informatie over mijn situatie:
- Ik heb een Versatel 20MB verbinding met een Davolink DV-201AMR modem
- Mijn pc, xbox en soms een laptop maken verbinding via een Sweex Broadband Router
- Via www.portforward.com en andere sites ben ik er achter gekomen dat de volgende ports ingesteld moeten worden: 88 (UDP), 3074 (UDP), en 3074 (TCP)
- Via het beheer van mijn modem (192.168.1.1) heb ik bij Advanced setup -> NAT -> Virtual Servers de volgende servers ingesteld:
- Op de xbox360 heb ik een statisch ip adres ingesteld: 192.168.2.104
- Ik dacht eerst hiermee klaar te zijn, maar NAT bleef "Moderate". Na wat zoeken kwam ik erachter dat op de Router ingesteld moest worden dat UPnP aan moet staan. Dit heb ik ingesteld via de beheermodule (192.168.2.1).
- Alles heb ik opgeslagen, en ook nog de modem uit en aangezet. Maar de situatie blijft hetzelfde.
Ben ik iets vergeten? Of doe ik het helemaal fout?
Alle tests lijken goed te gaan, alleen bij NAT blijft de term "moderate"staan. Dit betekent dus dat het nog niet optimaal is.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Dit is de informatie over mijn situatie:
- Mijn pc, xbox en soms een laptop maken verbinding via een Sweex Broadband Router
- Via www.portforward.com en andere sites ben ik er achter gekomen dat de volgende ports ingesteld moeten worden: 88 (UDP), 3074 (UDP), en 3074 (TCP)
- Via het beheer van mijn modem (192.168.1.1) heb ik bij Advanced setup -> NAT -> Virtual Servers de volgende servers ingesteld:
Server Name | External Port Start | External Port End | Protocol | Internal Port Start | Internal Port End | Server IP Address |
XboxLive3601 | 3074 | 3074 | TCP | 3074 | 3074 | 192.168.2.104 |
XboxLive3602 | 88 | 88 | UDP | 88 | 88 | 192.168.2.104 |
XboxLive3603 | 3074 | 3074 | UDP | 3074 | 3074 | 192.168.2.104 |
- Op de xbox360 heb ik een statisch ip adres ingesteld: 192.168.2.104
- Ik dacht eerst hiermee klaar te zijn, maar NAT bleef "Moderate". Na wat zoeken kwam ik erachter dat op de Router ingesteld moest worden dat UPnP aan moet staan. Dit heb ik ingesteld via de beheermodule (192.168.2.1).
- Alles heb ik opgeslagen, en ook nog de modem uit en aangezet. Maar de situatie blijft hetzelfde.
ik had een paar weken geleden ook een xbox elite gekocht, met lot nr. 0727 en die heeft een benq dvd drive.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:24:
Nu ben ik nog steeds uit welke Xbox360 ik morgen moet kopen: HALO 3 HDMI of de ELITE uitvoering?![]()
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Verwijderd
Buran, wat vind jij van je Elite? Werkt alles naar behoren en is het stil(ler)?buran schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:55:
[...]
ik had een paar weken geleden ook een xbox elite gekocht, met lot nr. 0727 en die heeft een benq dvd drive.
Helaas is de premium met hdmi de nieuwere. Er zijn volgens mij nog geen Elite's met nieuw 65nm moederbord, anders had ik deze morgen meteen gehaald!
Zit eraan te denken om de premium met hdmi te halen, maar dan zit je weer met die audio-dongle die er niet bij zit.
Ik wil absoluut eentje met verbeterde koeling. Mijn launchbox is echt fluisterstil en ik wil niet zo'n herrie-ding die sommige hebben. Als ik een hd dvd kijk, dan moet ik mn oren vlak boven de xbox houden en dan hoor ik m heel zachtjes blazen
Als mn game geladen wordt, hoor ik de drive wel spinnen maar dat is alleen bij het laden. Bovendien maakt mn pc meer geluid. Tijdens het gamen hoor ik m helemaal niet meer (lucky me)
Zit eraan te denken om de premium met hdmi te halen, maar dan zit je weer met die audio-dongle die er niet bij zit.
Ik wil absoluut eentje met verbeterde koeling. Mijn launchbox is echt fluisterstil en ik wil niet zo'n herrie-ding die sommige hebben. Als ik een hd dvd kijk, dan moet ik mn oren vlak boven de xbox houden en dan hoor ik m heel zachtjes blazen
Als mn game geladen wordt, hoor ik de drive wel spinnen maar dat is alleen bij het laden. Bovendien maakt mn pc meer geluid. Tijdens het gamen hoor ik m helemaal niet meer (lucky me)
[ Voor 44% gewijzigd door Ferry34 op 05-11-2007 23:11 ]
ik heb ook nog de 88 op tcp staan.... ik weet niet of dat "het verschil" maakt.....Ben ik iets vergeten? Of doe ik het helemaal fout?
Maar ja - bij mij is het ook net iets anders; tis de poorten openzetten in de firewall....
Je kan via de zijkant van de xbox met een zaklamp zien of er een 65nm cpu in zit. Hij heeft dan een koelblok zonder koperen pijpje die de huidige wel hebben. De eerste zijn al in Amerika gesignaleerd en het verbaasd me niets als zu nu naar Nederland onderweg zijn. De gamewinkel waar ik kom mag ik dat straks bekijken. Waarom ook niet, want je geeft wel bijna 500 euro uit.
Buran, is die van jou stiller?
Verwijderd
Ik kan mij herinneren dat iemand hier via zijn DRAADLOZE ROUTER verbinding had gemaakt met mijn draadloze netwerk thuis. Wie kan mij vertellen hoe dit werkt en of dit eenvoudig te realiseren is?
Ik heb namelijk zo'n EDIMAX draadloze router over en wil graag mijn xbox voorzien van draadloos internet. Het kopen van zo'n microsoft ding vind ik alleen onnodig voor 80 euro.
Ik heb namelijk zo'n EDIMAX draadloze router over en wil graag mijn xbox voorzien van draadloos internet. Het kopen van zo'n microsoft ding vind ik alleen onnodig voor 80 euro.

Je kunt eventueel nog proberen om je X360 in de DMZ te zetten in je router. Ik heb dat ook gedaan in mijn Linksys, en toen schoot NAT van "moderate" naar "open"[b]themonsman schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:32:[/b
Een bijkomend voordeel was dat ik ineens kon connecten met mensen waar ik dat voorheen niet bij kon, en dat mijn X360 i.p.v. 7 seconden, maar <1 seconde nodig had om in te signen op Live.
@Dagi,
Ik ben bang dat je toch de Wireless dongle van Microsoft zal moeten kopen. Die sluit je via usb op de xbox aan. Ik kan me niet voorstellen dat er nog andere drivers op de 360 staan. Zo slim zal microsoft wel zijn. Maar ik moet wel zeggen dat als je em aansluit je ook direct verbinding hebt. Werkt naar mijn weten probleemloos.
Ik ben bang dat je toch de Wireless dongle van Microsoft zal moeten kopen. Die sluit je via usb op de xbox aan. Ik kan me niet voorstellen dat er nog andere drivers op de 360 staan. Zo slim zal microsoft wel zijn. Maar ik moet wel zeggen dat als je em aansluit je ook direct verbinding hebt. Werkt naar mijn weten probleemloos.
Verwijderd
Dank je wel voor je reactie. Wel jammer dat je niet via een router hetzelfde kunt maken. Zo'n microsoft dongle kost dacht ik 80 euro of is er binnenkort nog een actie bedenkbaar?kbloem schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:34:
@Dagi,
@Dagi Weinig akties. Maar ik zou zeggen probeer marktplaats. Scheelt nog wel eens. Ik heb die van mij verkocht voor 45 euro. Voor HD streamen is een kabel toch wel meer aan te raden...
Verwijderd
Je hebt ook wireless gaming adapters ( diverse fabrikanten ), die niet via USB werken. Dan gebruik je je netwerk-aansluiting van je xbox, waar je die gaming adapter op aansluit. Die maakt dan verbinding met je wireless router.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:36:
[...]
Dank je wel voor je reactie. Wel jammer dat je niet via een router hetzelfde kunt maken. Zo'n microsoft dongle kost dacht ik 80 euro of is er binnenkort nog een actie bedenkbaar?
Maar als je je wireless router over hebt, betekent dat dan niet dat je er nog een hebt ?
Dan is de vraag of je je router als extender/repeater in kunt zetten...
Verwijderd
Net maar even besteld, eens kijken hoe dat gaat via hun..Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:38:
Call of Duty 4 is regiovrij!
34.72 euro bij play-asia
Zijn er hier mensen die van deze actie hebben gebruikgemaakt? Zoja, hebben jullie de spellen al? Ik heb de formulieren zo'n anderhalve week geleden op de post gedaan en heb nog geen spellen ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:37:
[...]
Probeer deze link eens:
http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm
Ja lekker!
Het type "ongeduldig"...??Pronk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:06:
[...]
Zijn er hier mensen die van deze actie hebben gebruikgemaakt? Zoja, hebben jullie de spellen al? Ik heb de formulieren zo'n anderhalve week geleden op de post gedaan en heb nog geen spellen ontvangen.
Even in de bepalingen kijken ??
"13. Indien de door de deelnemer ingestuurde Inschrijving wordt toegelaten, zal zijn prijs binnen achtentwintig (28) dagen arriveren. Indien een deelnemer na die periode nog niets hebben ontvangen, dient hij of zij een email te sturen aan XBOXWINS@microsoft.com."
Indien je de voorwaarden echt niet goed hebt doorgenomen (en dus elke ochtend naar de brievenbus rent); je krijgt niet echt spellen toegestuurd; maar tokens via de email - en dan kun je via Live - online de games ophalen in de marketplace.
Nounounou.... een beetje kortzichtige reactie dit.Hen3s schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:26:
[...]
Het type "ongeduldig"...??
Even in de bepalingen kijken ??
"13. Indien de door de deelnemer ingestuurde Inschrijving wordt toegelaten, zal zijn prijs binnen achtentwintig (28) dagen arriveren. Indien een deelnemer na die periode nog niets hebben ontvangen, dient hij of zij een email te sturen aan XBOXWINS@microsoft.com."
Indien je de voorwaarden echt niet goed hebt doorgenomen (en dus elke ochtend naar de brievenbus rent); je krijgt niet echt spellen toegestuurd; maar tokens via de email - en dan kun je via Live - online de games ophalen in de marketplace.
Ja, ik heb de voorwaarden gelezen en ben absoluut geen type 'ongeduldig'. Ik ben echter wel een type 'nieuwsgierig'.
Er staat ook in de voorwaarden dat de samenstelling van de spellen kan veranderen en dit is waar ik zo nieuwsgierig naar ben. Dit omdat ik een aantal van de gratis spellen al heb en van plan ben nog een aantal spellen te gaan kopen, het zou een beetje jamer zijn als ik deze spellen dan een aantal dagen/weekjes later opeens nog eens gratis krijg terwijl ik er al voor betaald heb.
Vandaar mijn voorgaande vraag...
Verder is het token verhaal mij uiteraard gewoon duidelijk, nergens in mijn post was toch te lezen dat ik elke ochtend naar de brievenbus ren.
[ Voor 8% gewijzigd door Pronk op 06-11-2007 11:28 ]
Ja lekker!
Ik had hetzelfde, maar toen heb ik bij Port Triggering (zo uit m'n hoofd, net onder Virtual Servers) een range opgegeven voor die twee poorten. Dat werkt wel in tegenstelling tot alleen de porten zelf te forwarden. Probeer het eens en reboot even je router daarna. Dus een range opgeven ipv hetgeen jij gedaan had.themonsman schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:32:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
hier ben ik ook nieuwsgierig naar, ik zal van de week mijn formuliertje opsturen en hoop heel erg op een aantal van die games op het lijstje. ach we zien wel en anders koop ik ze zelf als nog...Pronk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:25:
[...]
Er staat ook in de voorwaarden dat de samenstelling van de spellen kan veranderen en dit is waar ik zo nieuwsgierig naar ben.
(SWOS,bomberman blijven toppers!)
dit alles natuurlijk als de BS mee werkt vanmiddag

en anders wordt het online bestellen en god weet wanneer ik een keer thuis ben om het te ontvangen hehehe
Verwijderd
Maar begrijp ik het goed dat je online kunt bestellen vandaag en dat je bij het afrekennen -15% krijgt en voor een paar euro' s je Elite naar je woning kunt laten versturen?Dtale schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:49:
[...]
hier ben ik ook nieuwsgierig naar, ik zal van de week mijn formuliertje opsturen en hoop heel erg op een aantal van die games op het lijstje. ach we zien wel en anders koop ik ze zelf als nog...
(SWOS,bomberman blijven toppers!)
dit alles natuurlijk als de BS mee werkt vanmiddag![]()
en anders wordt het online bestellen en god weet wanneer ik een keer thuis ben om het te ontvangen hehehe
Ik lees op internet dat sommige Elites 726, 727 en dat er zelfs 728 uitvoeringen hiervan zijn maar ze hebben helaas niet allemaal de Benq drive die ik nu heel graag wil.
Ik heb nu zo'n gare Hitachi drive in mijn xbox en dat maakt echt te veel lawaai!
Verwijderd
Weet iemand of de value pack een officeel pakket is of samengesteld? En weet iemand of het wel een recente xbox is of van 2006?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 13:19 ]
Verwijderd
Nu te bestellen,PeterPan schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:05:
Met 360 Pro bol.com € 399,00
Of met een 360 Arcade bol.com € 329,00
Tevens ook Assassins Creed bundels..
Ok, dat klinkt nog als een oplossing. Mijn router moet dat ondersteunen volgens mij.MiramarVTM schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:10:
Je kunt eventueel nog proberen om je X360 in de DMZ te zetten in je router. Ik heb dat ook gedaan in mijn Linksys, en toen schoot NAT van "moderate" naar "open"
Bedankt alvast!
Verwijderd
Krijg je ook 2 games extra als je de XBOX ELITE koopt? Ik weet dat je geen games kreeg bij de HALO 3 pakket.
Er zijn nu weer nieuwe xbox 360 pakketten waar viva pinata en forza 2 al in gebundeld zijn allemaaal Lot. no 742.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Deze morgend bij Bart Smit Xbox 360 Halo Pack gehaald (ging 15% af
).
Lotnr.: 0736, datum 2007-08-06. Dus wss geen falcon, maar voor mij issie meer als stil genoeg, dvd hoor je wat spinnen terwijl je in de zetel aan het gamen bent maar dat stoort mij totaal niet.
Ben er erg tevreden mee, dadelijk terug naar de Bart Smit om play-and-charge of een battery pack toestand te kopen.
Ook nog maar is uitzien naar een tweede game, wil wel een sportgame!
Lotnr.: 0736, datum 2007-08-06. Dus wss geen falcon, maar voor mij issie meer als stil genoeg, dvd hoor je wat spinnen terwijl je in de zetel aan het gamen bent maar dat stoort mij totaal niet.
Ben er erg tevreden mee, dadelijk terug naar de Bart Smit om play-and-charge of een battery pack toestand te kopen.
Ook nog maar is uitzien naar een tweede game, wil wel een sportgame!
Zou leuk zijn heb net de elite gehaald. Staat verder nix op of bij dus ik ben bang van niet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:42:
Krijg je ook 2 games extra als je de XBOX ELITE koopt? Ik weet dat je geen games kreeg bij de HALO 3 pakket.
Verwijderd
Deze actie geldt, helaas, alleen bij de premiums.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:42:
Verwijderd
Hebben deze de FALCON? En Remote erbij?Turismo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:49:
Er zijn nu weer nieuwe xbox 360 pakketten waar viva pinata en forza 2 al in gebundeld zijn allemaaal Lot. no 742.
@BlowFish, controleer eens of je de 65nm versie hebt..... Aan de zijkant, weet niet of je even de hd los moet maken, met een zaklampje erin kijken. Als je dan het koelblok ziet moet daar geen koperen pijpje zitten....
Ben heel benieuwd naar het geluidsniveau....
Deze elite maakt lawaai als een malle als er een game in zit ben bang dat het geen falcon is, sterker ik weet het wel zeker. lot 726.kbloem schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:18:
@BlowFish, controleer eens of je de 65nm versie hebt..... Aan de zijkant, weet niet of je even de hd los moet maken, met een zaklampje erin kijken. Als je dan het koelblok ziet moet daar geen koperen pijpje zitten....
Verwijderd
Ook bij Bart Smit? De actie begint toch pas om 17:00????BlowFish schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:59:
[...]
Zou leuk zijn heb net de elite gehaald. Staat verder nix op of bij dus ik ben bang van niet.

Verwijderd
Ik kan dus beter uit de buurt van de Elite x726 blijven (is tevens toch de eerste uitvoering van de Elites?)BlowFish schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:23:
[...]
Deze elite maakt lawaai als een malle als er een game in zit ben bang dat het geen falcon is, sterker ik weet het wel zeker. lot 726.
In België is de 15% actie de hele dag van 8u 9u tot 18u.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:23:
[...]
Ook bij Bart Smit? De actie begint toch pas om 17:00????
Ik zou hem terugbrengen en nog even geduld proberen te hebben tot na de feestdagen. Dan moet ie wel in nederland gaan verschijnen.
Bedankt voor de info....
Bedankt voor de info....
Er zou sprake kunnen zijn van de Falcon bij lotnr 0734 en team FDOU (bron: http://forums.xbox.com/15804553/ShowPost.aspx). Deze heb ik twee weken geleden gekocht, maar deze heeft gewoon nog het koperen pijpje en is dus volgens mij geen Falcon:

Hij maakt trouwens ook een bak met herrie (als er een DVD in zit). Is volgens mij wel *iets* minder geworden, maar dat kan ook gewenning zijn.

Hij maakt trouwens ook een bak met herrie (als er een DVD in zit). Is volgens mij wel *iets* minder geworden, maar dat kan ook gewenning zijn.
Verwijderd
Dit is gewoon een premium uitvoering toch?iFlow schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:43:
Er zou sprake kunnen zijn van de Falcon bij lotnr 0734 en team FDOU (bron: http://forums.xbox.com/15804553/ShowPost.aspx). Deze heb ik twee weken geleden gekocht, maar deze heeft gewoon nog het koperen pijpje en is dus volgens mij geen Falcon:
[afbeelding]
Waar kun je zien wat the manufacture date is?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 14:53 ]
Verwijderd
Manufacturing date staat op de sticker op de achter kant als yyyy-mm-ddVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:52:
[...]
Dit is gewoon een premium uitvoering toch?
Waar kun je zien wat the manufacture date is?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 15:32 ]
mjah, opzich waar maak ik me druk om. Als ik films kijk doe ik dat wel via mijn PC en anders haal ik wel zo'n HD-addon die maken veel minder lawaai. En qua games ach dan ist geen ramp.kbloem schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:30:
Ik zou hem terugbrengen en nog even geduld proberen te hebben tot na de feestdagen. Dan moet ie wel in nederland gaan verschijnen.
Bedankt voor de info....
is er iets te doen aan een luiruchtige dvd speler?
If you don't stand for something you'll fall for everything
Verwijderd
Ja oordopjes gebruiken!mazzl schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:08:
is er iets te doen aan een luiruchtige dvd speler?

@dagi
a ok, goed idee... dan moet ik de versterker zo luid zetten dat ik de drive niet meer hoor
kun je geen replacement drive bestellen bij ms? zoals bv met de oude xbox
a ok, goed idee... dan moet ik de versterker zo luid zetten dat ik de drive niet meer hoor
kun je geen replacement drive bestellen bij ms? zoals bv met de oude xbox
If you don't stand for something you'll fall for everything
Hmm, dat plaatje kende ik nog niet. Hij wordt trouwens niet echt warm, maar weet niet of dat nog wat te maken heeft met wel/niet Falcon?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:58:
[afbeelding]
Als je hiernaar kijkt klopt het wel weer en zou het wel een falcon moeten zijn
DVD speler is nu trouwens wel een stuk stiller (en langzamer), maar daar mogen we het hier verder niet over hebben
Verwijderd
Staat op dezelfde pagina dit jij had gepost. Dus ik vind het een beetje vaag. Afwachten dus, tot er meer kenmerken bekend zijn.
Verwijderd
ik heb NOOIT problemen gehad met schijfjes lezzen e.d. maar heb nba2k8 gekocht en zo eens per dag geeft ie aan dat de schijf onleesbaar is (rechts in beeld, rood kruis e.d.) en sluit hij de game af.. Ligt dit:
*aan de game/schijf?
*aan de xbox?
Verstandig om hem terug te brengen? Of zien ze me al aankomen en mag hij niet geruild worden? 'Dit is de vijfde dag dat ik de schijf heb (niets te zien verder op het schijfje qua krassen e.d.). Het apparaat begint een beetje te 'klikken' oid als het gebeurd.
Dank voor de hulp
*aan de game/schijf?
*aan de xbox?
Verstandig om hem terug te brengen? Of zien ze me al aankomen en mag hij niet geruild worden? 'Dit is de vijfde dag dat ik de schijf heb (niets te zien verder op het schijfje qua krassen e.d.). Het apparaat begint een beetje te 'klikken' oid als het gebeurd.
Dank voor de hulp
ik vind het een super apparaat en ik heb geen spijt van de aankoop, misschien had ik het wel eerder moeten aanschaffen!Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:04:
[...]
Buran, wat vind jij van je Elite? Werkt alles naar behoren en is het stil(ler)?
de xbox werkt perfect en xbox live ook (ik kwam nog een ongebruikte xbox live starter kit van me oude xbox tegen in mijn kast en nu heb ik een jaar xbox gold
in het dashboard menu is het vrijwel stil misschien wel stiller dan de xbox 1, en ja tijdens het spelen heb je wel wat meer geluid maar als je en spel aan het doen bent let je er niet eens op en het spel overstemt het geluid dat de xbox maakt
dus als ik jou was zou hem zeker (zsm) kopen! ;-)
ik weet niet of de xbox stiller is dan andere 360's ik heb ze niet kunnen vergelijkenkbloem schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:49:
Je kan via de zijkant van de xbox met een zaklamp zien of er een 65nm cpu in zit. Hij heeft dan een koelblok zonder koperen pijpje die de huidige wel hebben. De eerste zijn al in Amerika gesignaleerd en het verbaasd me niets als zu nu naar Nederland onderweg zijn. De gamewinkel waar ik kom mag ik dat straks bekijken. Waarom ook niet, want je geeft wel bijna 500 euro uit.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Verwijderd
Zo, een kassarij de hele winkel rond bij de lokale Bart Smit, en een onbereikbare website. Zo te zien doet men goede zaken vanavond.
Ik heb ook een 360 elite ingeslagen. (lotnr 726 manufacturing date 06/27/07) Bij BS Eindhoven stonden 500 man buiten (Woensel)
Overigens, heb je geen console kunnen bemachtigen. Ren dan naar de MEDIAMARKT. Ze zijn daar ook met 15% bezig nu ze lucht van de BS actie hebben gekregen. (neem de BS folder/print mee!)
Overigens, heb je geen console kunnen bemachtigen. Ren dan naar de MEDIAMARKT. Ze zijn daar ook met 15% bezig nu ze lucht van de BS actie hebben gekregen. (neem de BS folder/print mee!)
[ Voor 11% gewijzigd door Paquito op 06-11-2007 18:34 ]
Na dit ook maar een Play and Charge Kit gekocht.
Zodat ik geen lege batterijen moet vervangen enzo ...
Wel leuk dat de batterij die meegeleverd was, ook al is opgeladen.
Iemand een idee hoe lang de batterij moet opladen met die usb kabel eraan?
Voor de mensen zonder HK access: heb deze morgend een Xbox 360 Halo pack bij Bart Smit gekocht (lotnr.: 0763, 2007-08-06).
Voor de mensen zonder HK access: heb deze morgend een Xbox 360 Halo pack bij Bart Smit gekocht (lotnr.: 0763, 2007-08-06).
[ Voor 17% gewijzigd door hevling op 06-11-2007 18:35 ]
Verwijderd
Error™Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.thomasvdw schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:29:
Na dit ook maar een Play and Charge Kit gekocht.
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
""

*oh zie 't onderschrift nu pas ;)*
Ik heb blijkbaar totaal gemist wat voor actie er bij de BS is. Moet tot 8uur werken dus zal wel te laat zijn (voor aanbiedingen?)
edit2: Oh zie dat er 15% korting wordt gegeven.. Hmm naja dat is de moeite niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 18:42 ]
Wat jij de moeite niet vind. Kreeg in totaal 75 euro korting op mijn elite en 2 wireless controllers
Verwijderd
Oh op alles. Mja als je 'm dan toch aanschaft dan kan 't wel schelen ja. Is toch weer een extra spelPaquito schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:44:
Wat jij de moeite niet vind. Kreeg in totaal 75 euro korting op mijn elite en 2 wireless controllers
Dacht dat 't een actie was voor games oid zoals je wel vaker ziet.
*Wel massahysterie dan zeg als er 500 mensen in de rij staan* . Donderdag wordt in Hengelo (volgens mij) weer een MM geopend. ben benieuwd hoeveel mensen daar weer met elkaar op de vuist gaan voor n laptopje oid.
Verwijderd
Na 1,5 uur in de rij gestaan te hebben heb ik maar ook een Xbox Elite Team: FDOU x726 maar mee naar huis genomen voor 380 euro.
Ik hoop maar dat ik geen stofzuiger heb gekocht maar een degelijke xbox360.
Ze vertelden mij daar dat ik het overigens NIET mag terugbrengen. Zijn ze wettelijk niet verplicht om producten binnen 14 dagen retour te nemen??
Ze vertelden mij daar dat ik het overigens NIET mag terugbrengen. Zijn ze wettelijk niet verplicht om producten binnen 14 dagen retour te nemen??

Dit topic is gesloten.