Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.260 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Nou ik ben hier bij onze bart smit geweest in eindhoven en daar konden ze niets voor me achterleggen :( Daar stond ook een corearcade indoos en daarop stond dat er een BEDRADE controller inzat. Hebben winkels daar zicht op of er een wireless controller bij zit of niet?

Ik zag trouwens dat de wireless controllers bij de mm 39,95 waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Op de Woensel (Zegt hij die tijdelijk op de Grote Beek woont en daar dus geen internet heeft ...

En nee, ik heb de media markt spreuk : Ik ben toch niet gek !!!

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Woensel ga ik vanmiddag heen om te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Is het trouwens mogelijk om nu een profiel en savegames aan te maken op een memorycard en als mijn nieuwe schijf binnen is het profiel + de savegames over te kopieren naar de harde schijf?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooldoor schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:03:
Is het trouwens mogelijk om nu een profiel en savegames aan te maken op een memorycard en als mijn nieuwe schijf binnen is het profiel + de savegames over te kopieren naar de harde schijf?
Heb je Live?
Als je de memorycard gebruikt heb terwijl je op Live aangesloten was kun je je acount gewoon recoveren van Live af, al zal het kopieren vanaf de memorycard sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Nee ik heb live nog niet gebruikt maar nu ik een memorycard kan lenen totdat mijn schijf binnen is wil ik het eigenlijk vanmiddag maar eens gaan proberen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dan gewoon een Live zilver abo afsluiten (gratis) en die kun je later ook recoveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Naruto gekocht :D helaas nog niet de mogelijkheid om te gamen maar goed.. HET IS BINNEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:53:
Op de Woensel (Zecht hij die tijdelijk op de Grote Beek woont en daar dus geen internet heeft ...

Jezus wat een spelfout.... Zecht :')

Hebben ze daar bij de grote beek ook een behandeling voor?
MeNTaL_TO schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:59:
[...]

Vandaag de gitaar alleen gekocht voor 45 bij de FRS, die met GH2 was 90 euro, nu nog 2de hands voor GH kijken.
Hmmm... misschien ga ik wel op internet even zoeken naar een 2de hands gitaar. Heb nu die van gh2 en wil straks gh3 wel met 2 personen kunnen spelen. Scheelt toch weer...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Naruto heeft mij dus echt positief verrast. Echt een toppertje en mooie graphics! Het vechten is ook geweldig en dat samen met de afwisseling dat je dingetjes moet zoeken etc is gewoon geweldig. Helaas nu druk, want timeshift is ook aan het wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:39:
[...]
[...]
Hmmm... misschien ga ik wel op internet even zoeken naar een 2de hands gitaar. Heb nu die van gh2 en wil straks gh3 wel met 2 personen kunnen spelen. Scheelt toch weer...
Werkt de gitaar van GH2 ook op deel 3 dan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:39:
[...]

[...]
Oeps, toen ik het bericht terug las zag ik het ook. Is inderdaad een enorme spelfout !
En nee, ik denk niet dat ze op de grote beek daar een behandeling voor hebben. Als je trouwens nieuwsgierig bent, ik zit bij de KPG. (waar je altijd welkom bent voor een bak koffie en een potje GHII ...)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:03
Phusebox schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:46:
[...]

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Pallas schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:37:
Woensel ga ik vanmiddag heen om te vragen
Uhmm, effe oftopic, slaat die palles op Citroen ? ennu ook op het Xantia Forum ?? (Zelfde avatar ...)
En woon je in de buurt van w.c. de Woensel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
sinds mijn Xbox 360 niet meer aan het internet hangt, is het altijd 13:00 uur als ik hem aanzet, m.a.w. de datum en tijd worden niet onthouden. Als ik op liver connecten, werd de datum en tijd gelijk gezet. Is het normaal dat de Xbox de datum en tijd niet vast houd als hij uitgeschakeld staat (maar de voeding wel onder spanning staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:46:
[...]

alleen is die van 3 wireless.
Roely schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:56:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:39:
[...]

[...]
Oeps, toen ik het bericht terug las zag ik het ook. Is inderdaad een enorme spelfout !
En nee, ik denk niet dat ze op de grote beek daar een behandeling voor hebben. Als je trouwens nieuwsgierig bent, ik zit bij de KPG. (waar je altijd welkom bent voor een bak koffie en een potje GHII ...)
M'n halve familie werkt op het terrein :) Maar KPG zegt me niets.. Maar goed, zal niet offtopic gaan :P

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:59:
sinds mijn Xbox 360 niet meer aan het internet hangt, is het altijd 13:00 uur als ik hem aanzet, m.a.w. de datum en tijd worden niet onthouden. Als ik op liver connecten, werd de datum en tijd gelijk gezet. Is het normaal dat de Xbox de datum en tijd niet vast houd als hij uitgeschakeld staat (maar de voeding wel onder spanning staat)
Nee das niet normaal..als die onder spanning staat moet hij de tijd onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:59:
Dan heb je denk ik een optie aanstaan dat je interne klok gelijk zet met een server van xbox ergens, ik weet niet eens of er zo´n optie op de 360 zit, maar mijn 360 is al een week of twee van internet gescheiden en de klok loopt nog steeds goed en door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:38:
Gisteren Naruto gekocht :D helaas nog niet de mogelijkheid om te gamen maar goed.. HET IS BINNEN :D
Shit man heb die ook nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Roely schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:57:
[...]

Uhmm, effe oftopic, slaat die palles op Citroen ? ennu ook op het Xantia Forum ?? (Zelfde avatar ...)
En woon je in de buurt van w.c. de Woensel ?
//off topic
Ik woon op de boschdijk en mijn avatar heb ik al jaren geleden ergens vandaan "geleend" :)
Pallas is een god Pallas athena.

Tis trouwens wc woensel eindhoven en niet de woensel ;)
//off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:06:
[...]

Nee das niet normaal..als die onder spanning staat moet hij de tijd onthouden.
Heeft mijn Xbox out of the box nooit gedaan (tijd onthouden dus ... ) Om hem hiervoor terug te sturen (is toch al weer 1,5 jaar oud ...)

zoveel last heb ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:53:
Op de Woensel (Zecht hij die tijdelijk op de Grote Beek woont en daar dus geen internet heeft ...

Maar MM kan toch niet achter blijven met BS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Jammer net eventjes de stad in geweest om te kijken voor Naruto. Maar hier in zeeland nog nergens verkrijgbaar. Beetje jammer maar had toch nog niet kunnen spelen vandaag. Dan maandag maar eventjes kijken of ik hem ergens kan vinden. Lijkt me wel een goede game als ik zo de filmpjes nu heb gezien. Zeker wel vermakelijk als je de serie hebt gevolgd.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Slaapje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

Even een update, spel wordt net keurig aan de deur afgeleverd en is als gift verstuurd. Helemaal goed dus, ga hem zo maar eens even testen :)
mijne is ook binnen! alleen zit ik zelf nu in ecuador tot de 12e.. ;(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 17-09 19:15

Alfisti

So macht Reisen Spaß

4 maanden geleden heb ik mijn Xbox verkocht..................

en vanavond heb ik weer een premium me HDMI gehaald bij de MM in Amsterdam :') Ik game niet meer op de PC en mis gewoon af en toe de mogelijkheid om een potje te racen :P Ben erg onder de indruk van de beeldkwaliteit op de ook inmiddels aangeschafte 40" Sony LCD _O_

MM had overigens nog 1 premium met HDMI staan voor 349 euro en een hele stapel met Halo 3 voor 379 euro, zelf heb ik de kalse versie genomen en PGR4 er bij gekocht aangezien Halo niet mijn ding is :P Ook terug halen van mijn oude accout ging heel simpel, ik ben dan ook weer bekend onder de gamertag "alfa155q4" voor de liefhebbers die mij toe willen voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week een Xbox360 opgehaald met Halo3, Forza2 en Burnout Revenge, toch maar ff bekijksen hoe het werkt ;d..

Iemand nog tips voor leuke games? Naast Assassin's Creed en PES08?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op wat voor een scherm game je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:34
AUijtdehaag schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:08:
Ik heb een vraag. Ik weet niet of die al gesteld is...

De WD harddisk My book pro II is speciaal voor de mac geformatteerd.
Zou ik die voor de xbox360 kunnen gebruiken als externe hardisk?
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 05:13:
[...]

Als die in fat32 formaat is kun je hem gebruiken voor de meeste dingen.
Toch zou ik um niet FAT32 formatteren, je kan namelijk geen bestanden van groter dan 4 gig erop knallen, erg zonde als je het ook gebruikt om bijv HD films te kijken. De xbox leest gewoon HFS+ (Mac)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:59:
Ik heb van de week een Xbox360 opgehaald met Halo3, Forza2 en Burnout Revenge, toch maar ff bekijksen hoe het werkt ;d..

Gears of War >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Aangezien je volgens mij van racen houdt (Forza 2, Burnout) is Colin Mcrae Dirt ook echt een aanrader. Zelf heb ik daar veel meer plezier van dan van Forza, omdat het gevoel van snelheid en snel moeten reageren daar veel meer aanwezig is. Forza is dan wel weer een stuk realistischer.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of MM meegaat met de actie van BS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb naruto ook gekocht!! *O*

Erg leuke game, vooral van fans van de serie. Maar verder ook een prima game! Kan alleen niet wachten op de DLC van japanse stemmen, singleplayer in het japans is veel toffer natuurlijk. Kut amerikaanse stemmen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:32:
Weet iemand of MM meegaat met de actie van BS?
ga er maar niet vanuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorroy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:47:
Toch zou ik um niet FAT32 formatteren, je kan namelijk geen bestanden van groter dan 4 gig erop knallen, erg zonde als je het ook gebruikt om bijv HD films te kijken. De xbox leest gewoon HFS+ (Mac)
Ik heb een 500 Gb Harddisk geformatteerd als HFS+ met MacDrive. Dat is een windows programma waarmee je Mac partities onder windows kunt gebruiken. Voordeel is dat je grote bestanden op je schijf kunt zetten en toch onder windows je schijf nog kunt gebruiken. Werkt prima icm mijn 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb NBA2k8 gehaald gisteren. Weinig echt nieuwe verbeteringen en alles speelt langzamer.

en echt BELACHELIJK veel ballen worden gemist. ballen die een middelbare scholier nog scoort missen ze :( zonde..

*iemand nog interesse in oudere spellen*
Heb blazing angels/saints row/pes6/Football manager06/ nba2k7/ Tiger woods Gold06 en dat worstelspel liggen. Als iemand ze missch. wil ruilen tegen andere spellen gil dan even ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43

DoctorV64

Cosmopoliet

Gisteren PGR4 voor het eerst met mijn MS stuur gespeeld. Damn racegames krijgen nu een dimensie erbij met het stuurtje.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vooral als je met dat stuurtje een racebike gaat gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 21:43

DoctorV64

Cosmopoliet

Daarvoor heb ik een echte Ducati als ik wil motorrijden :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Daar kan PGR4 natuurlijk niet tegenop! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play-asia:

Naruto 42 euro

Viva Pinata: Party Animals 31 euro

Gears of War platinum 20 euro

$5 off $50 coupon:

BM-DHB-FYO

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37

Koop een stuurtje. Heb geen Forza 2, maar PGR4 en Dirt lijken echt compleet andere spellen (in een positieve zin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 15-09 18:54
hmm lange lijst maar ik kom het niet tegen.

op http://www.xbox.nl/hd-dvd kan je een actie krijgen voor 5 hd-dvd titels mijn vraag is alleen welke code moet je nu invoeren aangezien ik welgeteld 4 barcodes heb...

iemand ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:16:
[...]

Heb je Live?
Als je de memorycard gebruikt heb terwijl je op Live aangesloten was kun je je acount gewoon recoveren van Live af, al zal het kopieren vanaf de memorycard sneller gaan.
In dezelfde categorie:

Een vriend van mij heeft een account op mijn 360 aangemaakt naast mijn hoofdaccount. Daar zitten ook een paar achievementpoints op, kan hij nu dat account op zijn 360, die hij binnenkort gaat kopen, zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Haijo schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:08:
[...]

In dezelfde categorie:

Een vriend van mij heeft een account op mijn 360 aangemaakt naast mijn hoofdaccount. Daar zitten ook een paar achievementpoints op, kan hij nu dat account op zijn 360, die hij binnenkort gaat kopen, zetten?
Zelfde antwoord. Kan hem gewoon recoveren met zijn live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
angel00008 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:59:
hmm lange lijst maar ik kom het niet tegen.

op http://www.xbox.nl/hd-dvd kan je een actie krijgen voor 5 hd-dvd titels mijn vraag is alleen welke code moet je nu invoeren aangezien ik welgeteld 4 barcodes heb...

iemand ?
Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/4mv4k5v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn toch niet gek om al die klanten naar BS te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Ik vroeg me eigenlijk af, komen er in de toekomst ook games uit op HD-DVD?
Hier kan namelijk veeeel meer op, hiervoor zou ik zeker zo'n drive aanschaffen.
De doorvoersnelheid zou geen probleem moeten zijn (HD-DVD -> USB -> XBOX )

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Duuvel schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:57:
Microsoft heeft al gezegd dat op de 360 alle spelen sowieso op DVD moeten en zullen komen. Dus nee. En laat je niet gek maken door marketing gelul van Sony hoor, de enige spellen die op meerdere dvd's komen zijn JRPG's en die worden altijd volgestampt met CGI filmpjes. (blue dragon en Lost odysee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:57:
Volgens Microsoft officieel niet.. Iedereen zou gebruik moeten kunnen maken van de spellen op dvd, wat ze zouden kunnen doen is spellen die niet op 1 disc passen ook op hd-dvd uit te brengen.
Al lijkt mij de markt doorvoor te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Laatst online: 15-09 14:03

denivan

de enige

Die actie van 5 gratis films bij een hd-dvd speler, geldt die ook in Belgie ? Kan er niets over vinden op de xbox.be site

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hey, relaxed om te zien dat de actie hier nu ook loopt...wordt toch wel heel interessant om die HD-DVD addon aan te schaffen. Hij is nog maar 170 euro en voor vijf films ben je, als ik even snel bij play.com kijk al 150 euro kwijt.....ik begin wel te twijfelen.

Hoe stil is de HDDVD speler in combinatie met de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:15:
[...]

Hey, relaxed om te zien dat de actie hier nu ook loopt...wordt toch wel heel interessant om die HD-DVD addon aan te schaffen. Hij is nog maar 170 euro en voor vijf films ben je, als ik even snel bij play.com kijk al 150 euro kwijt.....ik begin wel te twijfelen.

Hoe stil is de HDDVD speler in combinatie met de 360?
Fluisterstil in vergelijking met de 360, en sinds ik mijne zwart beplakt heb gemaakt hoor ik hem helemaal niet meer..
En ook maar eens kijken of die hd-dvdtjes mey terugwerkende kracht zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:35:
[...]

Fluisterstil in vergelijking met de 360, en sinds ik mijne zwart beplakt heb gemaakt hoor ik hem helemaal niet meer..
Vanaf 1 oktober staat erbij

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cd99d5a1dd6815ad46047ff07b2b11fe/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ef3dd8709dd5b1f9702bb6ce45f51e4a/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 02-11-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, ik hoef alleen een bonnetje mee te sturen..
dat zal niet zo'n probleem worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:39:
[...]

Ik heb een 500 Gb Harddisk geformatteerd als HFS+ met MacDrive. Dat is een windows programma waarmee je Mac partities onder windows kunt gebruiken. Voordeel is dat je grote bestanden op je schijf kunt zetten en toch onder windows je schijf nog kunt gebruiken. Werkt prima icm mijn 360.
Bedankt! :P

Dan ga ik toch maar die Arcade versie halen met externe harddisk :P

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
AUijtdehaag schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:11:
[...]

Bedankt! :P

Dan ga ik toch maar die Arcade versie halen met externe harddisk :P
Je weet dat je op een externe harddisk geen saves/demos etc op kunt slaan?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:44:
[...]

oh, ik hoef alleen een bonnetje mee te sturen..
dat zal niet zo'n probleem worden >:)
En een streepjescode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:51:
[...]

Ze zijn toch niet gek om al die klanten naar BS te laten gaan.
dat zou dan betekenen dat alle winkels in heel nederland diezelfde actie moeten overnemen, omdat de klanten anders naar bart smit gaan. lijkt me niet :p En als ze het in nederland doen waarom in duitsland dan ook niet gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:35:
Beetje een luizenstreek van Microsoft.

Heb de HD DVD speler gekocht toen hij in Nederland uitkwam. Toen zat er al niet eens King Kong meer bij, terwijl die er in het buitenland nog wel bij zat :(

En nu opeens met 5 titels... bedankt Microsoft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Magic schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:16:
[...]

Heb de HD DVD speler gekocht toen hij in Nederland uitkwam. Toen zat er al niet eens King Kong meer bij, terwijl die er in het buitenland nog wel bij zat :(

Het lijkt mij sterk dat ze het originele bonnetje willen hebben, aangezien je deze zelf ook nodig hebt voor garantie enz.
En het lijkt mij sterk dat ze een verkoop datum kunnen uitvogelen via het stickertje van de doos.

Edit: na daadwerkelijk te lezen wat er staat zie ik dat je een kopie van de bon moet opsturen..
Kopietjes, en dan vooral op mijn werk, zijn nooit zo duidelijk, vooral met cijfertjes >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:13

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:47:
[...]

Het lijkt mij sterk dat ze het originele bonnetje willen hebben, aangezien je deze zelf ook nodig hebt voor garantie enz.
En het lijkt mij sterk dat ze een verkoop datum kunnen uitvogelen via het stickertje van de doos.

Edit: na daadwerkelijk te lezen wat er staat zie ik dat je een kopie van de bon moet opsturen..
Kopietjes, en dan vooral op mijn werk, zijn nooit zo duidelijk, vooral met cijfertjes >:)
Photoshop >:)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
Mr Magic schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:16:
[...]

Dat is jammer, maar dat soort dingen worden meestal goedkoper. En je hebt er al een tijd plezier van toch?
Ik heb die van mij een half jaar geleden gekocht voor €149, kon ik echt niet laten liggen.
Maar die 5 titels-actie is natuurlijk een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43

Royz

Kleurenblind!!

Tsja, ze vragen er wel om op deze manier vind ik zelf. Ik heb hem zelf 2 maanden geleden gekocht, dus ook ik ga denk ik een truc uithalen. Mijn barcode mogen ze hebben alleen bonnetje nog even versieren :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Op een of andere manier wil mijn 360 geen 720 of 1080 signalen doorgeven via de component kabel, ondanks dat ik hem op hdtv heb gezet en de tv (40v3000) de resoluties via component ondersteund. Als ik hem selecteer herkent hij het signaal, vraagt of ik het wil behouden en na bevestigen switched hij terug naar 480. Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, ik herinner mij net dat ik over 2 weken een hd-dvd speler heb gekocht.

O-)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort hier eigenlijk niet maar goed ;)
Ik heb nu een tijdje een xbox 360 en dat bevalt me erg goed.

En een paar jaar geleden heb ik mijn normale xbox verkocht.
Weet iemand waar ik nog een nieuwe normale xbox kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Laatst online: 17-09 16:22
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:57:
Dit hoort hier eigenlijk niet maar goed ;)
Ik heb nu een tijdje een xbox 360 en dat bevalt me erg goed.

En een paar jaar geleden heb ik mijn normale xbox verkocht.
Weet iemand waar ik nog een nieuwe normale xbox kan kopen?
je kan met een hdd grotendeels xbox spellen er op doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffff.... went to all the shops I could think of in Amsterdam and could not find one Falcon motherboard anywhere :-(

(maybe on an arcade, but that's it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

wel, de nieuwe Naruto game is goedgekeurd :)
Ik ben hem in onze lokale game mania gaan kopen en de verkoper heeft het verhuurexemplaar (dat nog niet uitgehuurd was) aan mij moeten verkopen omdat zijn andere exemplaren al uitverkocht waren, terwijl hij er toch een aardig aantal op voorraad had genomen. De persoon die achter mij kwam was ook geïnteresseerd, maar die is dus met lege handen thuisgegaan. Blijkbaar toch een onverwachte hit geworden :).

Het is zowat het DBZ: tenkaichi principe: het hele verhaal ingame opnieuw overdoen in cell-shaded graphics, met nog een hoop opdrachten en minigames tussenin. Jutsus voer je uit door je twee analoge sticks in verschillende houdingen te duwen en vervolgens op het juiste moment los te laten.
Het nadeel: de Engelstalige voice-acting. Ik heb op zich niets tegen de Engelse dialogen of de stemmen, maar ze moeten in Amerika ECHT eens leren om Japanse namen uit te spreken op een manier waarop het niet klinkt alsof ze een sok in hun mond hebben :s

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Boeboe schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:35:
wel, de nieuwe Naruto game is goedgekeurd :)
Ik ben hem in onze lokale game mania gaan kopen en de verkoper heeft het verhuurexemplaar (dat nog niet uitgehuurd was) aan mij moeten verkopen omdat zijn andere exemplaren al uitverkocht waren, terwijl hij er toch een aardig aantal op voorraad had genomen. De persoon die achter mij kwam was ook geïnteresseerd, maar die is dus met lege handen thuisgegaan. Blijkbaar toch een onverwachte hit geworden :).

Het is zowat het DBZ: tenkaichi principe: het hele verhaal ingame opnieuw overdoen in cell-shaded graphics, met nog een hoop opdrachten en minigames tussenin. Jutsus voer je uit door je twee analoge sticks in verschillende houdingen te duwen en vervolgens op het juiste moment los te laten.
Het nadeel: de Engelstalige voice-acting. Ik heb op zich niets tegen de Engelse dialogen of de stemmen, maar ze moeten in Amerika ECHT eens leren om Japanse namen uit te spreken op een manier waarop het niet klinkt alsof ze een sok in hun mond hebben :s
Japanse stemmen komen nog beschikbaar via XBL :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de mainbord en onderdelen van de Xbox 360 Elite stiller / koeler dan de Halo Limited HDMI edition? Dus heeft de Elite een Benq drive en 65nm Falcon?

http://forums.xbox.com/15804553/ShowPost.aspx

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

JAJA, vandaag is Donnie ook de trotse bezitter geworden van de XBOX 360 incl Halo 3 ;) Ik keek mijn ogen uit man toen ik voor het eerste het spel starte! Hoort die diskdrive zo op te spinnen, het lijkt wel alsof die opstijgt man :P ???

Nog even uitzoeken hoe dat xbox live gebeuren werkt, ik kan nog niet echt iets van een game lobby vinden met beschikbare games ofzo...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:13

S2S

Donnie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:27:
JAJA, vandaag is Donnie ook de trotse bezitter geworden van de XBOX 360 incl Halo 3 ;) Ik keek mijn ogen uit man toen ik voor het eerste het spel starte! Hoort die diskdrive zo op te spinnen, het lijkt wel alsof die opstijgt man :P ???

Nog even uitzoeken hoe dat xbox live gebeuren werkt, ik kan nog niet echt iets van een game lobby vinden met beschikbare games ofzo...
Mijne is fluister stil als de discdrive niet spint heehhe. Maar wat ik laatst zat te denken, waarom programmeren de devs de games niet zo dat wanneer er geladen moet worden de discdrive op volle snelheid gaat draaien, en wanneer de game alleen muziek speelt (na het laden) de drive laten draaien op 2x speed ofzo, zou enorm schelen in het lawaai.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No, the Elite is not cooler (old motherboard).
So far I could not find any 65nm Falcon Halo edition anywhere (or 360 pro) :-(
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:24:
Is de mainbord en onderdelen van de Xbox 360 Elite stiller / koeler dan de Halo Limited HDMI edition? Dus heeft de Elite een Benq drive en 65nm Falcon?

http://forums.xbox.com/15804553/ShowPost.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 08:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Helaas wel, maar na een tijdje spelen went het wel.
Over Halo 3 heb je het neem ik aan?
Dan kan je namelijk lang blijven zoeken, want een lijst met beschikbare games is er niet ;).

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
mijn elite klinkt al als een straaljager als er niet eens een disk inzit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:12:
[...]

Ja dat vind ik dus jammer ;(
Ik heb mijn premium aan mijn broertje gegeven en wil een xbox gaan halen met een HDMI aansluiting. De halo 3 pack heeft HDMI en de Elite ook. Heeft de Elite inmiddels ook x734 of hoger aan serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Waar ik me ook nog steeds aan erger is dat mijn MSN naam van 3 weken geleden wordt gebruikt als ik met me xbox op msn ga :/

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hier wat de xbox nicknames van Gamekings presentatoren zijn?
Ze roepen dat zij 500 mensen in hun lijst hebben dus ik ga er vanuit dat er nog wel plaats zal zijn voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

RedFox schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:54:
[...]

Helaas wel, maar na een tijdje spelen went het wel.

[...]

Over Halo 3 heb je het neem ik aan?
Dan kan je namelijk lang blijven zoeken, want een lijst met beschikbare games is er niet ;).
Ok dan, dat is duidelijk guys, thansks dan ligt het dus niet aan mijn xdoosje ;)

Hoe kun je dan in halo beschikbare games zien? Ik ben echt nog complete noob hoor in Halo O-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er intern een verschil tussen de laatste HDMI XBOX 360 en de voorloper HDMI Xbox Elite? Zijn er misschien bepaalde ontwikkelingen doorgevoerd in de nieuwste HALO 3 HDMI pack t.o.v. Elite wat eerder was uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:33:
Wie weet hier wat de xbox nicknames van Gamekings presentatoren zijn?
Ze roepen dat zij 500 mensen in hun lijst hebben dus ik ga er vanuit dat er nog wel plaats zal zijn voor mij ;)
Je kan toch maar 100 "friends" hebben in je lijst :?

Ik moet steeds mensen verwijderen, als er een nieuwe bij moet komen :/ en ben nu zover dat ik al alleen maar mensen heb staan waar ik vaak mee een potje speel.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel super aanbieding of kijk ik verkeerd.
bol aanbieding
3 topgames erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Er is weer eens wat nieuws over de "Fall Update", check it out at...

http://www.xbox360fanboy....te-adds-new-family-timer/

Wanneer kwam GHIII ook alweer uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:27:
Dit is wel super aanbieding of kijk ik verkeerd.
bol aanbieding
3 topgames erbij
Valt mee. Koop je dinsdag een xbox bij de bartsmit, dan krijg je de twee extra games ook gratis
Je krijgt hem dan voor ongeveer 300 euro. Dan kan je voor 100 euro Assassin's Creed halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Alabama_man schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:00:
Bedankt allen voor de reacties omtrent mijn stuurtje dilemma. Doordat het microsoft stuur uitverkocht was ben ik in een vlaag van impulsiviteit voor het Logitech stuurtje gegaan. Zoals al eerder aangegeven was mijn grootste zorg het force feedback gedeelte. Maar na aan paar aardige speelsessies ben ik tot de conclusie gekomen dat het allemaal reuze meevalt. Ben het er absoluut niet mee eens dat dit stuurtje alleen trilt, want je voelt wel degelijk aan wanneer je grip aan het verliezen bent.
Ik zal binnenkort eens kijken of ik dat MS stuur van iemand kan lenen om het allemaal nog een keer te bevestigen (zal er dan ook op terugkomen). Maar voorlopig vind ik het zeker geen slechte koop (zeker gezien de prijs van 40 euro).
Vraagje, tot hoeveel graden kan je het stuur draaien ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
MochiGohan schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:12:
[...]

Dan is er toch echt iets mis met je elite. Zonder disk moeten de nieuwe versies toch echt stil zijn. Nog wel enigzins hoorbaar maar zeker geen straaljager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Roko schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:46:

Websiet doet het helaas niet, zou je het kunnen quoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
SeamusXanthus schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:32:
[...]

Dan is er toch echt iets mis met je elite. Zonder disk moeten de nieuwe versies toch echt stil zijn. Nog wel enigzins hoorbaar maar zeker geen straaljager.
Het is ondertussen een stuk minder dan toen ik hem een maandje geleden kocht. (weet niet of ik er aan gewent ben geraakt of dat de fans even moesten indraaien :? ) maar hij zoemt nog wel aardig :)

[ Voor 4% gewijzigd door MochiGohan op 04-11-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
MochiGohan schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:25:
[...]

Vraagje, tot hoeveel graden kan je het stuur draaien ? :)
ik schat het op 200 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:25:
[...]

Valt mee. Koop je dinsdag een xbox bij de bartsmit, dan krijg je de twee extra games ook gratis
Je krijgt hem dan voor ongeveer 300 euro. Dan kan je voor 100 euro Assassin's Creed halen.
Premium met 2 games voor 300 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik wil mijn draadloze controler op de pc aansluiten, maar er staat dat ik een speciale wirles gaming adapter nodig heb. Is dit niet gewoon een bluetooth adapter? ik krijg dinsdag wel een wired controler maar het zou mooi zijn als ik bijde aan kan sluiten zonder een extra dongel te moeten kopen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:56:
[...]

Premium met 2 games voor 300 euro??
Die 2 games (Forza 2 en Viva Pinãta) krijg je er op dit moment altijd bij (bron: http://www.xbox.com/nl-NL/2freegames.htm). Aangezien Bart Smit a.s. dinsdag tussen 17:00 en 21:00 uur 15% korting op alle artikelen geeft (bron: http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder4407.php) kost een premium met 2 games zo'n 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Borgoth schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:00:
Ik wil mijn draadloze controler op de pc aansluiten, maar er staat dat ik een speciale wirles gaming adapter nodig heb. Is dit niet gewoon een bluetooth adapter? ik krijg dinsdag wel een wired controler maar het zou mooi zijn als ik bijde aan kan sluiten zonder een extra dongel te moeten kopen.
Nope, geen Bluetooth :)
Microsoft heeft voor zijn controllers een eigen wireless protocol ontwikkeld, itt Sony welke wel Bluetootht gebruikt voor zijn controllers (Wii ook dacht ik?).
Je zult dus inderdaad een aparte adapter nodig hebben om je controllers op de pc te kunnen gebruiken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
oke, bedankt. :*)

Iemand ervaring met het Microsoft stuurtje, en hoever je die kan draaien. Het lijkt me dat een stuurtje die 360 graden kan draaien (waarbij je dus moet overpakken) een hele andere dimensie aan het spel geeft in tegenstelling tot een stuurtje waarbij dat niet hoeft. Wat denken jullie hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Royz schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:28:
Waar ik me ook nog steeds aan erger is dat mijn MSN naam van 3 weken geleden wordt gebruikt als ik met me xbox op msn ga :/
En ik vind het onzin dat er Xbox 360 Dashboard oid in m'n naam moet staan. Ben toch geen nerd ofzo :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Roko schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:46:

Nou joepie family timer/parental control hier zi tik weken op te wachten. Gimme power savings opties! zodat hij nog stiller wordt als MCX.

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
MochiGohan schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:27:
[...]

oke, bedankt. :*)

Iemand ervaring met het Microsoft stuurtje, en hoever je die kan draaien. Het lijkt me dat een stuurtje die 360 graden kan draaien (waarbij je dus moet overpakken) een hele andere dimensie aan het spel geeft in tegenstelling tot een stuurtje waarbij dat niet hoeft. Wat denken jullie hierover ?
Het MS stuurtje kan ietsje verder draaien. Ik meen me te herinneren dat het 270 graden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 08:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Donnie schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:31:
[...]

Ok dan, dat is duidelijk guys, thansks dan ligt het dus niet aan mijn xdoosje ;)

Hoe kun je dan in halo beschikbare games zien? Ik ben echt nog complete noob hoor in Halo O-)
Niet, je zult via de matchmaking automagisch games moeten joinen, of zelf een custom game opzetten/een custom game van je vrienden joinen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.