wel, de nieuwe Naruto game is goedgekeurd

Ik ben hem in onze lokale game mania gaan kopen en de verkoper heeft het verhuurexemplaar (dat nog niet uitgehuurd was) aan mij moeten verkopen omdat zijn andere exemplaren al uitverkocht waren, terwijl hij er toch een aardig aantal op voorraad had genomen. De persoon die achter mij kwam was ook geïnteresseerd, maar die is dus met lege handen thuisgegaan. Blijkbaar toch een onverwachte hit geworden

.
Het is zowat het DBZ: tenkaichi principe: het hele verhaal ingame opnieuw overdoen in cell-shaded graphics, met nog een hoop opdrachten en minigames tussenin. Jutsus voer je uit door je twee analoge sticks in verschillende houdingen te duwen en vervolgens op het juiste moment los te laten.
Het nadeel: de Engelstalige voice-acting. Ik heb op zich niets tegen de Engelse dialogen of de stemmen, maar ze moeten in Amerika ECHT eens leren om Japanse namen uit te spreken op een manier waarop het niet klinkt alsof ze een sok in hun mond hebben
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.