Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.261 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 360 is het aan het begeven...de DVD drive iig. Kan sommige games ( had PES2008 gekocht, werkte niet ) leest die niet meer, en sommige films ook niet.

Al leest hij de meeste games wel. Hopen dat Assasin's Creed het doet anders stuur ik hem gelijk op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:59
zaterdag de elite gehaald, wauw!! Wat een apparaat. 3 spellen van een maat overgenomen: PES6, forza motorsport en nfs carbon. Zelf NBA 2K8 erbij gehaald. Komende tijd genoeg te spelen dus. Bij Carbon het probleem dat ik in de eerste stage de 3 driftwedstrijden maar niet kan winnen :(

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:22:
Mijn 360 is het aan het begeven...de DVD drive iig. Kan sommige games ( had PES2008 gekocht, werkte niet ) leest die niet meer, en sommige films ook niet.

Al leest hij de meeste games wel. Hopen dat Assasin's Creed het doet anders stuur ik hem gelijk op..
Jij ook al? :'( Mijn drive is ook stuk gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind het echt klote, laatst dus PES2008 gekocht werkte dus helemaal niet :{. Gelukkig kon ik mn geld nog terugkrijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik vind het sowieso vreemd, dat bepaalde spellen rechtstreeks vanuit de winkel niet leesbaar zijn op verschillende 360`s. Blijkbaar zit er dus een enorm verschil in kwaliteit tussen de discs..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet ik of ik de falcon heb?

Ik heb 'm vorig week gekocht, premium + halo 3 met HDMI.
heb ik dan 65nm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:02:
Ik vind het sowieso vreemd, dat bepaalde spellen rechtstreeks vanuit de winkel niet leesbaar zijn op verschillende 360`s. Blijkbaar zit er dus een enorm verschil in kwaliteit tussen de discs..
Dat zal het idd zijn. Al mijn EA games doen het bv prima, Skate was ook nieuw uit de winkel ( ook deze week gekocht ) en die werkt perfect ( al moet ik hem soms wel 1 of 2x even erin en eruit doen ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:06:
[...]

Dat zal het idd zijn. Al mijn EA games doen het bv prima, Skate was ook nieuw uit de winkel ( ook deze week gekocht ) en die werkt perfect ( al moet ik hem soms wel 1 of 2x even erin en eruit doen ).
Dat is nog steeds niet normaal. Ik heb een launch Xbox 360, hij is al bijna twee jaar oud, maar ik heb nog geen enkel lees-probleem gehad. Mijn grootste klacht is het lawaai dat hij maakt maar dat is (helaas) normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:13:
[...]

Dat is nog steeds niet normaal. Ik heb een launch Xbox 360, hij is al bijna twee jaar oud, maar ik heb nog geen enkel lees-probleem gehad. Mijn grootste klacht is het lawaai dat hij maakt maar dat is (helaas) normaal.
Klopt, hij is ook zeker stuk. Probleem is dat ik hem nu echt niet wil opsturen met al die goede games die er aankomen. Ik wil eerst weten of Assasin's Creed draait, werkt die niet stuur ik hem gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:07
En kun je hem dus net zo goed hier in NL kopen. Scheelt niets dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I had a premium + halo 3 with HDMI, it was not a 65nm.

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=552406
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:03:
hoe weet ik of ik de falcon heb?

Ik heb 'm vorig week gekocht, premium + halo 3 met HDMI.
heb ik dan 65nm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik zag net bij bij de otto eenVoordeelset: XBOX 360 + Game Forza Motorsport voor €305, weet iemand (met zekerheid) of dit een premium of een core is?
Als het een premium is kan het een leuk alternatief voor de Bart Smit actie zijn...
Geen HDMI, maar ook geen wringen en dringen en uiteindelijk nog steeds met lege handen staan.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
exCOESes schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:46:
Ik zag net bij bij de otto eenVoordeelset: XBOX 360 + Game Forza Motorsport voor €305, weet iemand (met zekerheid) of dit een premium of een core is?
Als het een premium is kan het een leuk alternatief voor de Bart Smit actie zijn...
Geen HDMI, maar ook geen wringen en dringen en uiteindelijk nog steeds met lege handen staan.
Dat is een premium er zijn voorzover ik weet geen core bundels met games behalve viva pinata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

100% een Premium.

Check ook de kleur van de Box, die is wit. Als het een Core betreft is hij groen, is het een Elite, is hij grijs.

Dit is bijvoorbeeld een Kit met Game en 360 Core:

Afbeeldingslocatie: http://www.softxl.nl/prodimages/image_%5B58200%5D_s.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 29-10-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij loopt meestal vast wanneer ik met 'Burnout Revenge' online ga... :(

Voor de rest... tja, hij loopt weleens vast, mja, 't is en blijft een game PC'tje eigenlijk :p
En de games zijn vet, maar wel wat eentonig op den duur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:56:
Die van mij loopt meestal vast wanneer ik met 'Burnout Revenge' online ga... :(

Voor de rest... tja, hij loopt weleens vast, mja, 't is en blijft een game PC'tje eigenlijk :p
En de games zijn vet, maar wel wat eentonig op den duur :9
Wanneer maken ze Burnout Revenge voor de XBOX1 eens backwards compatible met de 360 :(
Zeker bang dat men geen verschil ziet tussen de XBOX1 versie met upscaling + filters en de 360 versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, d'r zit wel degenlijk verschil tussen die twee versies hoor ;)
De 360 versie vind ik behoorlijk opgepoetst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:08:
Mwa, d'r zit wel degenlijk verschil tussen die twee versies hoor ;)
De 360 versie vind ik behoorlijk opgepoetst :)
Hoe zal de XBOX1 versie eruit zien met upscaling + extra filters, denk je? ;) Daar doelde ik op..

Overigens zijn de textures wel wat gedetailleerder op de 360, maar een wereld van verschil is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
............
Bij sommige Bart Smits kun je nu al reserveren voor 6 november :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:25:
[...]

Hoe zal de XBOX1 versie eruit zien met upscaling + extra filters, denk je? ;) Daar doelde ik op..

Overigens zijn de textures wel wat gedetailleerder op de 360, maar een wereld van verschil is het zeker niet.
Nee, dat verschil is sowieso niet in te halen door upscaling en filters ben ik bang :9
En ik vind dat niet alleen de textures gedetailleerder zijn wat het verschil maakt. Ook de kleuren, contrast, diepte en de crash sensaties zijn er op vooruit gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats !

Can you please provide:

Team #
and
Lot #

Thanks !
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:48:
Ik heb mijn Falcon eindelijk.

Ik ben vorige week naar de MM in duitsland gegaan. (3km bij mij vandaan)
En daar een Xbox 360 Premium opgehaald met 2 gratis games, en 3 maanden xbox live gold.
En dit alles voor 349,-

+HDMI
+65nm processor.

Loopt als een speer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomb Raider Anniversary voor 30 euro bij play-asia

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

De mijne wordt morgen door UPS opgehaald en gaat dan naar het repair center.
Hopelijk duurt het niet te lang.

Dan maar weer eens m'n PSP onder het stof uit halen :)

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 30-10-2007 10:20 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOOOO, die demo van Guiter hero is leuk! Heb 'm gister gedownload en vooral 't eerste nummer is ERG aanstekelijk!
crazylegs schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:58:
zaterdag de elite gehaald, wauw!! Wat een apparaat. 3 spellen van een maat overgenomen: PES6, forza motorsport en nfs carbon. Zelf NBA 2K8 erbij gehaald. Komende tijd genoeg te spelen dus. Bij Carbon het probleem dat ik in de eerste stage de 3 driftwedstrijden maar niet kan winnen :(
Waar heb je 2k8 gevonden? Zocht 'm in de stad maar ze hebben 'm nergens.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een algemene vraag over de xbox 360 en de warmte issues.

Ik speel games op een SD-tv en wil overstappen op een HD-tv. Nu vraag ik mij af of dit nog consequenties heeft voor de warmte die de xbox genereert. Ik kan mij goed voorstellen dat de xbox meer werk moet verzetten als ik de resolutie opschroef tot 1080p en daardoor warmer wordt, maar is dat ook zo. Wordt een xbox 360 warmer bij gebruik met HD resoluties dan bij SD resoluties?

HD zie ik wel zitten, maar RRoD niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roko schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:26:
Ik heb een algemene vraag over de xbox 360 en de warmte issues.

Ik speel games op een SD-tv en wil overstappen op een HD-tv. Nu vraag ik mij af of dit nog consequenties heeft voor de warmte die de xbox genereert. Ik kan mij goed voorstellen dat de xbox meer werk moet verzetten als ik de resolutie opschroef tot 1080p en daardoor warmer wordt, maar is dat ook zo. Wordt een xbox 360 warmer bij gebruik met HD resoluties dan bij SD resoluties?

HD zie ik wel zitten, maar RRoD niet ;)
grafisch belasten op 480p,720p of 1080p het maakt niks uit hij wordt toch volledig belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:34:
[...]
grafisch belasten op 480p,720p of 1080p het maakt niks uit hij wordt toch volledig belast.
De box zelf wel ja, maar de GPU ook? Die moet op een hogere resolutie toch aardig wat meer pixels in beweging houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roko schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

De box zelf wel ja, maar de GPU ook? Die moet op een hogere resolutie toch aardig wat meer pixels in beweging houden.
De GPU rendert volgens mij altijd dezelfde hoeveelheid pixels. Er zit een aparte scalerchip achter die de beelden resized naar de gewenste resolutie. En dat ga je echt niet merken in temperatuur verschil hoor. Sterker nog, die chip wordt volgens mij niet eens gekoeld, dus zoveel hitte produceert die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Om het maar even braaf te melden ^_^

xboxlive ligt eruit en ze zijn er druk mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
5V1NA70G schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:58:

Ligt dus niet aan mij, heb ik een keer een dag vrij denk kan ik ff PES oefenen geen liver aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoodlum77 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:10:
[...]

Ligt dus niet aan mij, heb ik een keer een dag vrij denk kan ik ff PES oefenen geen liver aargh
Singeplayer dan maar? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou MM meegaan met de korting? Dan misschien deze week al te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik las deze melding, ging even iets doen en dacht: "Hey ! Laat ik eens de demo van Conan downloaden !".. 3x proberen in te loggen en dan ineens jouw bericht herinneren |:( :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Laatst online: 02-07 10:18
Is toch niet zo spannend als een potje live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
Volgens mij is dit niet zo heel goedkoop. Ik had gelezen dat je anniversary via je live-points kan gaan kopen en downloaden en dat je dan omgerekend €26 kwijt zou zijn.
Je moet dan wel in t bezit zijn van Legend en je hebt natuurlijk geen hoesje etc.

Ik zal s zoeken of ik t artikel kan vinden
http://www.gamer.nl/doc/39667
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6341

in de laatste link zie je dat de 4 downloadable content delen 2400 pnt en dus ong €25 kosten en ikzelf vind dat een heeeele mooie prijs voor n game.
Van mij mogen ze alle games op deze manier en prijs gaan verkopen :)

(ik heb anniversary limited edition al n paar maanden in huis, maar ik vind t gamen op een pc zo vervelend sinds ik die xbox360 heb, dat ik m gewoon na 5 min al naast me neer heb gelegd. Ik speel m wel op de xbox360 ;) )

Hmm, die Bart Smit actie is wel verleidelijk, maar ik wil absoluut een 65nm van die Elite. Is die al te koop?

[ Voor 37% gewijzigd door Ferry34 op 30-10-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:31

TheVMaster

Moderator WOS

Ik zeg FALL UPDATE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaan ze dit keer veranderen? Heeft major nelson dit al bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik hoop het zoooo erg :Y :Y :Y :Y :Y

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:22:
ZOOOO, die demo van Guiter hero is leuk! Heb 'm gister gedownload en vooral 't eerste nummer is ERG aanstekelijk!

[...]

Waar heb je 2k8 gevonden? Zocht 'm in de stad maar ze hebben 'm nergens.
MM groningen had NBA 2K8 afgelopen weekend al liggen

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Misschien een ontzettend domme vraag maar ik heb al verscheidene keren wat fora afgestruind en ook de zoekfuncties gebruikt maar ik kom niet op Live met mijn Xbox360. Nu is Live vandaag niet bereikbaar heb ik gehoord, maar normaal doet hij het dus ook niet.
Ik heb momenteel geen router, maar dus gewoon direct via de kabel internet proberen te krijgen. Op mijn pc werkt alles meteen en goed, maar op het moment dat ik de kabel in de 360 steek kom ik langs de IP check, maar niet langs de DNS check. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 17-09 15:24
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:35:
[...]

Dus als ik op 6 November tussen 17u en (ik denk) 20u bestel, krijg ik ook 15% korting? :P

Wat ik mij ook afvraag: Is het eigenlijk mogelijk om online te spelen met een X360 Core Arcade? Ben eigenlijk van plan om een Premium/Pro te kopen, maar ik zou de HDD mss kunnen krijgen voor 50 euro, wat de Arcade natuurlijk een stuk aantrekkelijker maakt :+
Soulke,

het kan geen kwaad om even rond te bellen. De actie geld in België ook en de meeste winkels geven de korting al vanaf 9u smorgens, je hoeft dus niet te wachten tot 17u. Ik heb net een PS3 gekocht maar overweeg nu toch ook een Xbox te halen, zo'n 15% is toch een mooie korting _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zeg ECHT NIET :+

Fall Update wordt gewoon van te voren aangekondigd, minimaal 1 week. Het overzicht met veranderingen komt ook echt online, voordat de Fall Update uitkomt. Dit hebben ze met alle updates gedaan, en dat doen ze echt deze keer ook wel.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 30-10-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 13:08
Weltschmerz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:34:
Misschien een ontzettend domme vraag maar ik heb al verscheidene keren wat fora afgestruind en ook de zoekfuncties gebruikt maar ik kom niet op Live met mijn Xbox360. Nu is Live vandaag niet bereikbaar heb ik gehoord, maar normaal doet hij het dus ook niet.
Ik heb momenteel geen router, maar dus gewoon direct via de kabel internet proberen te krijgen. Op mijn pc werkt alles meteen en goed, maar op het moment dat ik de kabel in de 360 steek kom ik langs de IP check, maar niet langs de DNS check. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is?
Kan je vergeten, je zal echt een router moeten aanschaffen. Bepaalde ISP's identificeren bepaalde gebruikers binnen hun netwerk namelijk op basis van MAC-adress (UPC) of Hostname (@Home) enz. Dus of je zult de Hostname op 1 of andere manier moeten aanpassen of je zal aan je ISP het MAC-adress van je XBOX360 moeten doorgeven om op Live te komen, echter zal je computer het daarna niet meer doen. Your choice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ruben121689 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:00:
[...]

Kan je vergeten, je zal echt een router moeten aanschaffen. Bepaalde ISP's identificeren bepaalde gebruikers binnen hun netwerk namelijk op basis van MAC-adress (UPC) of Hostname (@Home) enz. Dus of je zult de Hostname op 1 of andere manier moeten aanpassen of je zal aan je ISP het MAC-adress van je XBOX360 moeten doorgeven om op Live te komen, echter zal je computer het daarna niet meer doen. Your choice :)
Oh oke dank je. Ja ik heb hier een router staan maar daarmee kom ik nog niet eens op internet op mijn pc. Had ik namelijk van een maat geleend en hij zei dat ie best crappy is. Maar ja, dan ga ik eens even kijken of ik een andere router kan regelen en dan weer wat gaan proberen.
Bedankt voor je antwoord :)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Weltschmerz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

Oh oke dank je. Ja ik heb hier een router staan maar daarmee kom ik nog niet eens op internet op mijn pc. Had ik namelijk van een maat geleend en hij zei dat ie best crappy is. Maar ja, dan ga ik eens even kijken of ik een andere router kan regelen en dan weer wat gaan proberen.
Bedankt voor je antwoord :)
Dat kan dan weer komen omdat je het MAC adres van je PC moet clonen op je router. Dan denkt de ISP dat het je computer is waar het in feite je router is :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:31

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:12:
[...]

Wat gaan ze dit keer veranderen? Heeft major nelson dit al bevestigd?
Dunno...maar misschien eindelijk een Videotheek voor Europa ;)
In ieder geval Microsoft TV voor de USA toch? (althans de screens suggereren dat wel)
PWM schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:54:
[...]

Ik zeg ECHT NIET :+

Fall Update wordt gewoon van te voren aangekondigd, minimaal 1 week. Het overzicht met veranderingen komt ook echt online, voordat de Fall Update uitkomt. Dit hebben ze met alle updates gedaan, en dat doen ze echt deze keer ook wel.
Ehh...ja..da's waar...maar wrom zou het nu niet eens anders kunnen zijn? ;) grapje...je hebt helemaal gelijk

[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 30-10-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik kan zo ongelofelijk veel bedenken wat een toegevoegde waarde zou hebben bij xbox... Ze moeten homebrew toelaten dan hebben we veel meer bruikbare software O-) (en cheaters ja...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou MM achterblijven? Ga denk ik deze week proberen om al de prijs proberen te krijgen zoals Bart Smit die geeft. Iemand die morgen al gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Wat vinden jullie van Conan? Ik vind het wel een leuk spel opzich, maar denk niet dat ik het volledige zal kopen. Uiteindelijk is het een beetje veel van hetzelfde ook al kan je combo's maken etc... het meeste zal neerkomen op back & slash. Vind het er grafisch ook niet geweldig uitzien.

Ik wacht wel op een nieuwe Prince of Persia :+

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik (en andere mensen) hebben de vraag al gesteld, maar tot nog toe geen antwoord: hoe te weten of je een Xbox 360 hebt met de op 65nm gebakken processor (Falcon).

Het volgende heb ik gevonden:
code:
1
2
3
4
How to find a Falcon model 360 in stores
* Lot #0734 (Halo 3) or later (all SKUs)
* Manufactured on or after 8/24/07 (an HDMI Premium manufactured on 8/19 has been reported as 65nm)
* Team FDOU (Other teams may be Falcon as well, but none have been reported)

Zelfs als onder al deze voorwaarden voldaan is, is het nog niet 100% zeker op dit moment dat je een Falcon heb, maar de kans is zeer groot. Als je het echt 100% zeker wilt weten moet je de Xbox 360 toch openen.

Bron: http://forums.xbox.com/15804553/ShowPost.aspx

Daarnaast is de werkelijke oorzaak van het RRoD probleem blijkbaar nog niet opgelost, gezien de meest aangewezen oorzaak een oververhitte GPU is. Microsoft heeft nog wel een verkleining van de GPU op het programma staan, maar een dergelijke versie is mogelijk pas is de zomer van 2008 te koop.

[ Voor 16% gewijzigd door MacWolf op 30-10-2007 17:28 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Soulke,

het kan geen kwaad om even rond te bellen. De actie geld in België ook en de meeste winkels geven de korting al vanaf 9u smorgens, je hoeft dus niet te wachten tot 17u. Ik heb net een PS3 gekocht maar overweeg nu toch ook een Xbox te halen, zo'n 15% is toch een mooie korting _/-\o_
Bedankt voor de informatie!
Ga morgen eens bellen naar de BS in m'n buurt om zeker te weten of die actie daar ook vanaf 9u 's ochtends geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So far I have not heard anyone in the NL getting a 65nm Xbox with a BenQ. (or even a 65nm regardless of the drive)
Or have I missed the news ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TranceSetter schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

En kun je hem dus net zo goed hier in NL kopen. Scheelt niets dan.
Wat het wél scheelt is bijna een maand wachten tot 'ie hier eindelijk uit komt.. ;)
Maar goed, dan komt er ook invoerbelasting overheen en dan heb je 'm over een dag of 10.
Neh.. ik wacht inderdaad toch maar gewoon tot 'ie hier uit is. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt gestoord deze aankomende maand..

2 nov Naruto Rise of a Ninja ( 8.4 op IGN )
4 nov Call of Duty 4
15/16 nov Assasin's Creed
Mass Effect ( datum ff vergeten :@ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik kan het ook niet meer bijbenen, ben helemaal vastgekleefd aan PES2008, doe af en toe een potje VF5 tussendoor en Orange Box heb ik maar 2 keer gespeeld :|

Naruto en Assassins Creed wil ik ook perse hebben, is maar goed ook dat er dit jaar geen nieuwe Splintercell uitkwam. Vorige jaar was minder erg, 1 grote game per maand, kwam achter elkaar SC:DA, Gears of War en Lost Planet uit, heb dan ook op een gegeven moment niks anders gespeeld dan 2 maanden lang Lost Planet.

maar goed, wij 360 bezitters hebben niks te klagen over goede games. beter dan een Bluray speler van 599 (sneer naar m'n vrienden >:) ) waar je dvd's mee kijkt.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:02:
Echt gestoord deze aankomende maand..

Mass Effect ( datum ff vergeten :@ )
FOEI! :(

23-11-2007 ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Oehhhh, heerlijk, was alweer heel even vergeten dat ik de CE versie besteld had bij Bol.com ;-)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Vanmiddag mijn 360 Elite + de gold editie (? fancy case iig ;) ) van Bioshock gereserveerd bij Bart Smit in Groningen :) Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Laatst online: 03-02 21:49
welke games zijn leuk om 4 player splitscreen te doen naast CoD 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb er echt allemaal geen geld voor. Cod4 wil ik graag spelen, naruto ook, assasin & mass effect ook. Ik werk al fulltime zo'n beetje maar moet ook eten en mn veel te dure kamer betalen.

Hoe de fuck moet ik het allemaal gaan bekostigen ;(. Krijg je hier in NL ook geld voor sperma/bloed doneren? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouwe games op marktplaats zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:42:
Ja ik heb er echt allemaal geen geld voor. Cod4 wil ik graag spelen, naruto ook, assasin & mass effect ook. Ik werk al fulltime zo'n beetje maar moet ook eten en mn veel te dure kamer betalen.

Hoe de fuck moet ik het allemaal gaan bekostigen ;(. Krijg je hier in NL ook geld voor sperma/bloed doneren? :')
Nee en nee. (alleen het laatste weet ik uit eigen ervaring :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
SilentNL schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:30:
welke games zijn leuk om 4 player splitscreen te doen naast CoD 3?
Er zijn in iedergeval geen racespellen voor meer dan 2 spelers (geen idee waarom niet.. :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
MochiGohan schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:53:
[...]

Er zijn in iedergeval geen racespellen voor meer dan 2 spelers (geen idee waarom niet.. :? )
omdat dat niet leuk is, mits je een scherm hebt van 100 inch (vind ik hoor ;) )

Ik erger me altijd dood aan dat splitscreen, zit steeds naar mn tegenstander te kijken waar die nu is, en dan knal ik weer tegen een muur aan :(

Rij ik liever online tegen iemand anders, heb ik tenminste full screen.
Met z'n vieren splitscreen vind ik meer voor de Wii/Mario-kids :+

En oh ja, ik zit (zoals wel meer mensen) te hopen op Gears of War deel 2. Maar ik zat s wat games te kijken, zie ik ineen Unreal Tournament nieuwste deel weet-ik-veel van Epic (dezelfde makers van Gears).
Ik had die Unreal nog nooit gezien (onder welke rots heb ik de laatste jaren gelegen ;) ), maar dit is werkelijk precies Gears of War! Alleen dan niet op de aarde lijkt het maar ergens in de ruimte, maar de mannen zien er hetzelfde uit en lopen hetzelfde! :)
Komt deze ook naar de xbox360? Wordt een druk najaar dan...

[ Voor 31% gewijzigd door Ferry34 op 30-10-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii/Mario-kids... humpf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Alabama_man schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:41:
Even een vraag voor de mensen die een stuurtje hebben.

Heb van het weekend PGR4 eens mogen proberen met het MS stuur en ik ben helemaal om. Vond het sowieso al een leuk spel om te spelen, maar de feeling die je hebt met een stuurtje in combinatie met de force feedback tilt de beleving echt naar een hoger niveau. Maargoed nu zit ik met een soort van dilemma. Er zijn twee stuurtjes in omloop welke je telkens ziet opduiken op fora. Namelijk het MS wireless stuur en de Logitech DriveFX. Hierbij is het MS stuur zo’n 100e (PGR3 inbegrepen, maar dat boeit me niks aangezien ik die al heb) en de DriveFX zo tussen de 40-50e.

Het grootste verschil in de stuurtjes zit em in de vorm van de feedback. Zo heeft het MS echt Force Feedback en het DriveFX stuur Axial Feedback. In de praktijk (als je de verhalen mag geloven) blijkt het echter bijna hetzelfde aan te voelen, waarbij de feedback bij het MS een tikkie sterker is. Reviews beoordelen het MS vaak als het betere stuur, maar op bijv het fortzamotorsports.net forum zie je een lichte voorkeur voor de DriveFX.

Wat is nu wijsheid? 50 euro is best een aardig verschil in prijs. Iemand hier toevallig ervaring met beide stuurtjes? En wat raden jullie aan?
Ik kan geen vergelijking maken, want ik heb alleen t ms-stuurtje. Maar juist de force-feedback geven aan de games die geweldige rijervaring, dus als die drivefx alleen maar trilt dan zou ik die zeker niet nemen!
Neem bijvoorbeeld forza2: met een controller is t een gewone game met niet eens geweldige graphics, maar met t ms-stuur wordt ineens het realisme merkbaar. Ik ben na 1 uurtje forza helemaal kapot vanwege t tegensturen, dat maakt de game gewoon af!

Ik denk ook dat dit de reden is dat veel racefanaten misschien t andere stuurtje liever hebben, want t is niet goed voor je rijtijden. Het tegensturen enz kost je gewoon tijd. Maar ik ben liever iets langzamer, terwijl ik helemaal de game wordt ingezogen, dan dat ik met n controller n stickje naar links en rechts aan t tikken ben!

Pgr4 is met ms-stuurtje ook helemaal geweldig, ga vooral handmatig schakelen. Dan net voor de apex terugschakelen en dan driftend de bocht uit :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22
Dat van die splitscreen games is inderdaad erg jammer. Er zijn zoiezo weinig spellen voor meer dan 2 spelers te vinden. Alleen wat sportgames dan.

Vind het zoiezo wel jammer dat er weinig partygames zijn. Niet al mijn vrienden hebben zin om eerst 2 uur bekend met de controls te raken eer dat ze er goed in zijn. Daarnaast staat er volgens mij ook niet echt veel boeiends op de planning. Vond het dan ook jammer dat de enigste partygame (volgens mij) die nu is uitgekomen (ben ff naam kwijt) eigenlijk best saai was.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 17-09 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:42:

Oude games verkopen, toevallig nog interesse in Viva Pinata / DOA4 ? ;)

PS. Hey MMaRsu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gisteren van de xboxworld.nl prijsvraag m'n gratis PGR4 binnen gekregen. Dat is toch wel een geinig spel. Vond de demo niet zo geweldig, maar nu ik eens mat wat andere auto's en op andere banen heb gereden ben ik toch wel om. 8)

En gisteren maar een pre-order gedaan voor Assassin's Creed. Dat lijkt me echt een superspel. Nog 2 weekjes wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51
Martinspire schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:06:
Vind het zoiezo wel jammer dat er weinig partygames zijn. Niet al mijn vrienden hebben zin om eerst 2 uur bekend met de controls te raken eer dat ze er goed in zijn. Daarnaast staat er volgens mij ook niet echt veel boeiends op de planning. Vond het dan ook jammer dat de enigste partygame (volgens mij) die nu is uitgekomen (ben ff naam kwijt) eigenlijk best saai was.
Fusion Frenzy. Binnenkort komt Viva Pinata Party Animals en Scene It. Maar het is inderdaad niet bepaald het genre waar MS heel veel energie in steekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
damn; ik moet ff gaan budgetteren:

9 nov: COD4
16 nov: Assassins' Creed
23 nov: Guitar Hero 3 (kaching) + Mass Effect

ergens nog Orange Box, Haze, Ratchet & Clank, Super Mario Galaxy...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Ferry34 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:29:
[...]

omdat dat niet leuk is, mits je een scherm hebt van 100 inch (vind ik hoor ;) )

Ik erger me altijd dood aan dat splitscreen, zit steeds naar mn tegenstander te kijken waar die nu is, en dan knal ik weer tegen een muur aan :(

Rij ik liever online tegen iemand anders, heb ik tenminste full screen.
Met z'n vieren splitscreen vind ik meer voor de Wii/Mario-kids :+
Mijn 360 staat aangesloten op een 42" en 4-player halo3 gaat gewoon super. Daarbij vind ik persoonlijk dat een 4-player splitscreen meestal voor de fun is, gewoon met een paar vrienden een aantal rondjes rijden... gelukkig heb ik pgr1 nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
Slaapje schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:40:
Zo, net pgr4 besteld op ebay voor 35 euro incl. verzenden. Zou toch mooi zijn als dit werkt :) vraag me alleen wel af hoe lang het duurt om te verzenden...
Even een update, spel wordt net keurig aan de deur afgeleverd en is als gift verstuurd. Helemaal goed dus, ga hem zo maar eens even testen :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:26:
damn; ik moet ff gaan budgetteren:

9 nov: COD4
16 nov: Assassins' Creed
23 nov: Guitar Hero 3 (kaching) + Mass Effect

ergens nog Orange Box, Haze, Ratchet & Clank, Super Mario Galaxy...
Sinterklaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
die gelooft niet meer in mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

die gelooft niet meer in mij
Misschien wil hij je meenemen naar Spanje en zijn de prijzen daar goedkoper 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Dat zou je hopen he ;) jullie hebben het prijstechnisch al heel goed in NL. Ik zit momenteel in Hongarije, maar hier worden de adviesprijzen strict gehandhaafd(60-65 euro) :(

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of er veel verschil in beeldkwaliteit zit tussen de HD component cable, en de HD vga cable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:03:
Kan iemand mij vertellen of er veel verschil in beeldkwaliteit zit tussen de HD component cable, en de HD vga cable?
VGA is scherper, component heeft vollere kleuren, maar dit is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:00

Osxy

Holy crap on a cracker

Dure maanden, dat is een feit. Iedere maand minimaal 1 game die ik wil 8)7
Erg benieuwd naar Assassins Creed, ook gelijk maar GTA 4 special edition gepreorderd (met kluisje en tas).

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
http://www.racestart.nl/n..._met_electronic_arts/896/

Dat zou dan toch betekenen dat er dit jaar nog een F1 spel uitkomt voor de 360? Aangezien alle andere 2008 titels van EA al wel uit zijn?

Zou erg gaaf zijn 8) F1 spel is eigenlijk het enige wat mij betreft nog mist op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

pjlgt schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:21:

Dat zou dan toch betekenen dat er dit jaar nog een F1 spel uitkomt voor de 360? Aangezien alle andere 2008 titels van EA al wel uit zijn?

Zou erg gaaf zijn 8) F1 spel is eigenlijk het enige wat mij betreft nog mist op de 360.
Volgens mij komt F1 2008 zo tegen het begin van het nieuwe F1 seizoen :) Dat lijkt mij het meest logisch, en EA is niet degene die plotseling met een spel op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

dat zou mooi zijn, eindelijk weer een F1 game. Spijtig dat Sony de rechten kwijt is want hun vorige game was eindelijk een grote stap in de goede richting.
Maar EA stelde ook niet teleur met F1 Challenge.

Verwacht deze game niet voor mei/juni, immers moeten eerst alle auto's bekend zijn en de kalender vast staan voordat ze echt de details kunnen afwerken.

net guitar hero 3 besteld; 88 euro was de laagste prijs die ik fysiek kon vinden. (dus niet via een internetshop, die heb ik niet lager dan 82 gezien (incl. verzendkosten))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 19:15

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Is er toevallig iemand de afgelopen dagen bij de MM in Amsterdam geweest die naar de voorraad Xbox heeft gekeken? Ik wil een premium maar er moet absoluut een HDMI op zitten, mijn tv accepteerd alleen 1080p via HDMI namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:37:
[...]

net guitar hero 3 besteld; 88 euro was de laagste prijs die ik fysiek kon vinden. (dus niet via een internetshop, die heb ik niet lager dan 82 gezien (incl. verzendkosten))
Kan je beter wachten tot paar dagen voor release als aantal winkels aanbiedingen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Alfisti schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:42:
Is er toevallig iemand de afgelopen dagen bij de MM in Amsterdam geweest die naar de voorraad Xbox heeft gekeken? Ik wil een premium maar er moet absoluut een HDMI op zitten, mijn tv accepteerd alleen 1080p via HDMI namelijk ;)
Bij MM Den Haag hadden ze ze iig wel! Dus waarom niet in Amsterdam. Staat gewoon op de doos of er HDMI op zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Cruquius (next to Hoofddorp) has them in stock with HDMI.... (Halo pack, no simple pro edition though)
lpetersen schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:56:
[...]

Bij MM Den Haag hadden ze ze iig wel! Dus waarom niet in Amsterdam. Staat gewoon op de doos of er HDMI op zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Xbox net opgehaald door de UPS meneer, nu maar hopen dat ie 15 november terug is....(Assassin's Creed!)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:53:
[...]

Kan je beter wachten tot paar dagen voor release als aantal winkels aanbiedingen hebben..
mwah, denk niet dat ie veel goedkoper zal worden. wireless gitaar zal toch wel een tientje duurder zijn en ik heb guitar hero 2 nooit lager dan 79 gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 19:15

Alfisti

So macht Reisen Spaß

lpetersen schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:56:
[...]

Het kan uitverkocht zijn en moet er apart voor heen rijden, heb alleen weinig zin om voor Jan L*l te gaan ;)
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:13:
MM Cruquius (next to Hoofddorp) has them in stock with HDMI.... (Halo pack, no simple pro edition though)

[...]
Thank you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:00

Osxy

Holy crap on a cracker

Damn mag hopen van niet :P Einde van bank rekening komt in zicht :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
edit:
ik was te vroeg search bood genoeg antwoorden

[ Voor 90% gewijzigd door BlowFish op 31-10-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Bedankt allen voor de reacties omtrent mijn stuurtje dilemma. Doordat het microsoft stuur uitverkocht was ben ik in een vlaag van impulsiviteit voor het Logitech stuurtje gegaan. Zoals al eerder aangegeven was mijn grootste zorg het force feedback gedeelte. Maar na aan paar aardige speelsessies ben ik tot de conclusie gekomen dat het allemaal reuze meevalt. Ben het er absoluut niet mee eens dat dit stuurtje alleen trilt, want je voelt wel degelijk aan wanneer je grip aan het verliezen bent.
Ik zal binnenkort eens kijken of ik dat MS stuur van iemand kan lenen om het allemaal nog een keer te bevestigen (zal er dan ook op terugkomen). Maar voorlopig vind ik het zeker geen slechte koop (zeker gezien de prijs van 40 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

23 t/m 26 november is Xbox Live gratis, voor die ene persoon die geen Live heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al naar de MM geweest om ook de BS actie te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

mwah, denk niet dat ie veel goedkoper zal worden. wireless gitaar zal toch wel een tientje duurder zijn en ik heb guitar hero 2 nooit lager dan 79 gezien
Vandaag de gitaar alleen gekocht voor 45 bij de FRS, die met GH2 was 90 euro, nu nog 2de hands voor GH kijken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb een vraag. Ik weet niet of die al gesteld is...

De WD harddisk My book pro II is speciaal voor de mac geformatteerd.
Zou ik die voor de xbox360 kunnen gebruiken als externe hardisk?

Bron: http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=341

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AUijtdehaag schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:08:
Ik heb een vraag. Ik weet niet of die al gesteld is...

De WD harddisk My book pro II is speciaal voor de mac geformatteerd.
Zou ik die voor de xbox360 kunnen gebruiken als externe hardisk?

Bron: http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=341
Als die in fat32 formaat is kun je hem gebruiken voor de meeste dingen.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.