Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Nee. Bijkomend probleem is dat avi een containerformaat. De Xbox 360 moet ook alle in de container gebruikte codecs af kunnen spelen (divx, xvid, mp3, ac3) anders heb je geen beeld. De eerste 2 formaten worden op dit moment niet ondersteund door de Xbox 360.Borgoth schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:35:
Weet iemand of de 360 ook avi ondersteunt? Ik wil namelijk een aantal video's op mijn Xbox afspelen.
(is het überhaupt mogelijk om homevideo's op de xbox af te spelen?)
Dat heeft te maken met de Video chip (correct me if i'm wrong) die ontbreekt in de niet HDMI versie van de 360Digitizers schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:03:
Weet iemand eigenlijk waarom Microsoft geen HDMI kabel heeft ontwikkeld die gewoon op de bestaande A/V uitgang kan worden aangesloten? Vanwege HDCP?
Daar zitten geen pinnen op voor een digitaal signaal.Digitizers schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:03:
Weet iemand eigenlijk waarom Microsoft geen HDMI kabel heeft ontwikkeld die gewoon op de bestaande A/V uitgang kan worden aangesloten? Vanwege HDCP?
Xbox 360 Arcade: € 237.96
Xbox 360 Premium: € 296.65
Xbox 360 Elite: € 381.65
[ Voor 27% gewijzigd door RoccoS op 27-10-2007 18:52 ]
heel nederland?RoccoS schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:45:
Aanbieding-alert: Dinsdag 6 november extra koopavond bij Bart Smit van 17 tot 21 uur met 15% korting op het gehele assortiment, incl. Xbox 360 hardware én software!
Xbox 360 Premium: € 296.65
Xbox 360 Elite: € 381.65
Verwijderd
Idd, op Resistance: Fall of Man, Haze en Unreal Tournament 3(?) na zijn de rest volgens mij multi platform, en een 360 heb ik al..ymmv schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:34:
[...]
Welke shooter? Er zijn er toch al de nodige voor de PS3. Resistance: Fall of Man, Fear, Call of Duty 3, Rainbow Six Vegas, Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Jericho, The Darkness. Binnenkort komen daar nog Haze, Call of Duty 4, Unreal Tournament 3, Stranglehold, Army of Two, Blacksite: Area 51 en Kane & Lynch bij. En natuurlijk nog een toptitel van Nederlandse bodem: Killzone 2.
Ik denk dat alle FPS tegenwoordig multi-platform zijn en zowel voor de PS3 als Xbox 360 uitkomen.
Van Haze wet ik nog te weinig, Killzone heeft mijn aandacht, maar om daar een Ps3 voor te halen.
En voor iedereen?
Ik meen ergens gehoord te hebben dat er bij Bart Smit een actie voor personeel zou komen, zou dat deze misschien kunnen zijn?
Verwijderd
De speciale koopavond van Bart Smit/E-Plaza vindt Dinsdag 7 november (morgen) plaats in alle filialen. Op zowel de Xbox 360 als alle Xbox 360 games geldt dan een korting van 15%. Dat betekent dat de Xbox 360 er die avond slechts 340 euro kost! Iedereen is welkom op de koopavond maar let op, want op = op!exCOESes schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:58:
[...]
En voor iedereen?
Ik meen ergens gehoord te hebben dat er bij Bart Smit een actie voor personeel zou komen, zou dat deze misschien kunnen zijn?
EDIT: dit is van 2006, dus... laat maar
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 23:03 ]
Verwijderd
Is dat wel landelijk?ymmv schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:03:
[...]
Ook online op bartsmit.com. Voor hardware zeer interessant, voor software wat minder omdat Bart Smit nooit echt goedkoop is. In een andere GoT-topic had iemand ook links naar scans van de folder geplaatst:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
http://www.bartsmit.com/folders/index.php
Vooral door deze:Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:07:
[...]
Is dat wel landelijk?
http://www.bartsmit.com/folders/index.php
Lijkt het een actie die voor iedereen (in ieder geval via internet) toegankelijk is...
Nu maar hopen dat ze niet om een of andere inlogcode vragen.
Verwijderd
een goede prijs.
Xbox had ook mijn voorkeur, maar ik kende een aantal mensen met dode xboxen en opsturen, mijn broertje heeft ook een xbox 360 1x defekt, maar toevallig belde hij vanavond ,erg lachen , vertelde net
of de ring of dead 2 voor zijn xbox binnen een jaar. Hij gaat ook voor de PS, zijn vriend heeft beiden al en die zijn xbox was ook al in 1,5 jaar 2x defekt. Zal het toch jammer vinden om halo 3 niet te kunnen spelen, maar gears of wars kan nog op de pc en dat zal denk ik uiteindelijk ook wel voor de PC.
Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken en de tips van de plus punten van de xbox en
de wil om mij de xbox te verkopen
ik koop de nieuwe xbox met HD_DVD , HDMI en nieuwe CPU?mainboard wel in
september 2008
Verwijderd
Ik zou op mijn samsung 931C(19", 1280X1024) de xbox360 aansluiten, maar daarvoor werd al eerder verteld dat ik een splitter nodig had.
Mijn monitor heeft VGA en DVI-D aansluitingen.
Wat is nu slimmer? om op de VGA te zetten of op de DVI-D? mijn pc (7600GT) gebruikt nu de DVI-D slot. (maar die kan ik wel overzetten naar vga, kep dvi > vga adapter)
BEELD:
1. Dus zal ik de xbox cable pack kopen? (hdmi > VGA en 2 losse audio componenten)
2. HDMI > DVI kabel. (en dan de onderste grote poort van xbox gebruiken voor audio. (2 stekkertjes links/rechts)
AUDIO:
1. Links/rechs kabel splitten naar jack 3,5? (ik heb logitech el-cheapo speakers, alleen maar jack(zo'n groene kabeltje) heb ik) De kabel van xbox360 is een MAN.
2. zelfde.
Dus ik moet weer zo'n audio splitter hebben en die kan ik NIET vinden ook niet op het internet ofzo.
Ik heb wel zoiets gevonden: maar man en man kan natuurlijk niet dus de audio op dat plaatje moeten dus beiden vrouw zijn. (dus manXbox naar vrouwSplitter eindigt op jack vrouw en jack man gaat in jack vrouw)
Ik wil het uiterste kwaliteit voor de xbox, PC maakt me niet zo veel meer uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 01:58 ]
Yupcgok schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 08:01:
is het mogelijk om backup films dvd te bekijken op de xbox 360?
de hd-dvd xbox komt niet want toshiba wou dat niet zoek maar op google.com news gedeelte en xbox 360Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:44:
De kogel is door de Kerk, ik heb toch voor de PS3 gekozen ivm met een goede aktie, kreeg de ps3 60gb met 2 games ..fall of men en fifa 2008, 2 controllers. en hdmi kabel voor 540 euro en dit vond ik
een goede prijs.
Xbox had ook mijn voorkeur, maar ik kende een aantal mensen met dode xboxen en opsturen, mijn broertje heeft ook een xbox 360 1x defekt, maar toevallig belde hij vanavond ,erg lachen , vertelde net
of de ring of dead 2 voor zijn xbox binnen een jaar. Hij gaat ook voor de PS, zijn vriend heeft beiden al en die zijn xbox was ook al in 1,5 jaar 2x defekt. Zal het toch jammer vinden om halo 3 niet te kunnen spelen, maar gears of wars kan nog op de pc en dat zal denk ik uiteindelijk ook wel voor de PC.
Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken en de tips van de plus punten van de xbox en
de wil om mij de xbox te verkopen![]()
september 2008
Jammer, je mist zoveel topgames....Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:44:
september 2008
[ Voor 11% gewijzigd door RoccoS op 28-10-2007 10:22 ]
- kan je hd films die opgeslagen zijn op hardeschijf kijken?
- is deze veel stiller?
Denk dat ik em tijdens die Bart Smit avond ga halen ergens maar dan vraag ik me af.. .zal ik dan gewoon een arcade set halen + een extra controller + Fifa of PES?! of zal ik die set halen met Forza motorsport en dat andere spel (die overigens op verschillende plekken heel wat goedkoper te krijgen zijn!?) + Fifa of PES
hmmm keuzes keuzes
www.vdzande.com
Da's geen keuzeRosmalen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:02:
"denk" dat bij mij na lang twijfelen het toch een 360 gaat worden!!
Denk dat ik em tijdens die Bart Smit avond ga halen ergens maar dan vraag ik me af.. .zal ik dan gewoon een arcade set halen + een extra controller + Fifa of PES?! of zal ik die set halen met Forza motorsport en dat andere spel (die overigens op verschillende plekken heel wat goedkoper te krijgen zijn!?) + Fifa of PES
hmmm keuzes keuzes
Gewoon een Premium kopen, puur en alleen om de HDD. Aan het eind van het jaar kunnen we ook eindelijk films downloaden via Marktetplace, in HD Kwaliteit. Zonder HDD wat lastig
Er staan ook inmiddels 100 demo's online, waarvan een heel aantal de moeite van het spelen waard zijn.
De HDD op een 360 is van levensbelang
Verwijderd
Thanks Bart:
[Xbox 360 arcade @ 230 euros] + [extra 20gb hard disk @ 95 euros] = 325 euros !!!
Ik zou als ik er nu een moest kopen voor de Elite gaan btw. En dan ook vooral weer om die vele demo's en de mogelijkheid tot het downloaden van films. 20 GB is wel erg weinigPWM schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:10:
[...]
Da's geen keuze
Gewoon een Premium kopen, puur en alleen om de HDD. Aan het eind van het jaar kunnen we ook eindelijk films downloaden via Marktetplace, in HD Kwaliteit. Zonder HDD wat lastig
Er staan ook inmiddels 100 demo's online, waarvan een heel aantal de moeite van het spelen waard zijn.
De HDD op een 360 is van levensbelang
Helemaal mee eens en jammer dat je niet gewoon een NTFS hdd via USB kan aansluiten. Komt de 120 GB hdd ook nog in een grijze casing uit want een zwarte aan de zijkant van mijn grijze 360 vind ik niet echt mooi staan (en eerst moet die prijs van die hdd naar een normale prijs zakken).TheVMaster schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:16:
[...]
Ik zou als ik er nu een moest kopen voor de Elite gaan btw. En dan ook vooral weer om die vele demo's en de mogelijkheid tot het downloaden van films. 20 GB is wel erg weinigTE weinig ruimte gewoon
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Als je dat zo wild gaan doen kan je net zo goed gelijk voor de 120gb disk gaan.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:11:
mmmmhhhhhh.....
Thanks Bart:
[Xbox 360 arcade @ 230 euros] + [extra 20gb hard disk @ 95 euros] = 325 euros !!!
www.vdzande.com
En bij een Premium zitten wel HD kabels (component)en een Headset, deze zitten niet bij een PS3.Rosmalen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:54:
hmm naja ik ben nu wel aan het twijfelen tussen een Arcade en Premium.. omdat jullie gewoon gelijk hebben met die HDD enzo en wat extra spellen er bij.. maar dan zit de prijs wel weer heel dicht bij een 40gb PS3 (al is dat waarschijnlijk fout om hier te zeggen). Maar dat ie goedkoper is, was mijn voornaamste afweging om een Xbox te kopen eigenlijk!!!
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Xbox 360 Arcade: € 237.96Pallas schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:58:
Dus als ik het goed begrijp heb ik straks op die 15% actiedag van bartsmit een xbox360 arcade + wireless controller bij de bartsmit voor +/- 275 eur?
--- eigenlijk nog een vraagje he, misschien een hele stomme... kan je op een Xbox een usb Logitech Rumblepad 2 gebruiken?!
www.vdzande.com
Heb nu alles gehaald van halfe life 2, episode 1 en episode 2. inclusief de gnome achievement
Nu hoop ik wel dat ik wat minder last van lag ga hebben bij team fortress 2 want dat is wel een geinige game, maar elke vorm van lag maakt die snelle gameplay tot een hel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
15% toch ook op de controllers?Rosmalen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:04:
[...]
--- eigenlijk nog een vraagje he, misschien een hele stomme... kan je op een Xbox een usb Logitech Rumblepad 2 gebruiken?!
Als je een 360 wilt, moet je niet gaan besparen door de Arcade-versie te kopen, omdat de accesoires nogal prijzig zijn. Als je te goedkoop instapt, kunnen de verborgen kosten je nog verrassen. Als je achteraf een HD, een headset en een videokabel erbij moet kopen, kom je een heel stuk duurder uit. In dat opzicht is zelfs de Elite een optie, want een losse 120GB kost maar liefst 150-180 euro terwijl het prijsverschil van de Elite tov de Premium 100 euro is.Rosmalen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:54:
hmm naja ik ben nu wel aan het twijfelen tussen een Arcade en Premium.. omdat jullie gewoon gelijk hebben met die HDD enzo en wat extra spellen er bij.. maar dan zit de prijs wel weer heel dicht bij een 40gb PS3 (al is dat waarschijnlijk fout om hier te zeggen). Maar dat ie goedkoper is, was mijn voornaamste afweging om een Xbox te kopen eigenlijk!!!
Als je een HD hebt, kun je met het gratis Xbox Live Silver-abonnement demo's en trailers downloaden en Xbox Live Arcade-games kopen. Hou er wel rekening mee dat je om online te kunnen gamen nog 60 euro moet betalen voor een Xbox Live Gold-abonnement. Verder is het verstandig om je 360 met een standaard ethernet-kabel aan te sluiten, want WiFi kost je nog 80 euro extra. Het laatste wat je nodig hebt is nog een oplader voor je controller, bijv een Play & Charge-kit.
Ik denk het niet. Er zijn Xbox 360 controllers van andere partijen maar die zijn geen van allen draadloos. MS heeft hun draadloze protocol voor de Xbox 360 beveiligd en staat niet toe dat anderen dat ook gebruiken. Dat was de reden dat de Guitar Hero II-gitaar via een USB-kabel aangesloten moest worden. Een draadloze PC-controller zal daarom nooit werken omdat de Xbox dat signaal niet snapt of negeert. Een PS3 is op dat punt makkelijker omdat die standaard BlueTooth gebruikt. Voor de 360 moet je speciale headsets gebruiken, terwijl je op de PS3 met elke BlueTooth headset aan de slag kunt.Rosmalen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:04:
[...]
Niet helemaalymmv schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:01:
[...]
Ik denk het niet. Er zijn Xbox 360 controllers van andere partijen maar die zijn geen van allen draadloos. MS heeft hun draadloze protocol voor de Xbox 360 beveiligd en staat niet toe dat anderen dat ook gebruiken.
Ze vragen een licentie bijdrage voor het gebruik van het protocol, het is niet zo dat het niet gebruikt mag worden
Volgens mij was het iets van $1 tot $2 per device.
Dit is overigens de 360 Wireless Guitar voor GH3:

[ Voor 70% gewijzigd door TheVMaster op 28-10-2007 13:21 ]
Hmm net had je nog een interessante link erbijTheVMaster schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:15:
De eerste geruchten over de Fall Update zijn ook niet mis btw. Microsoft zou Microsoft TV gaan lanceren...
Verwijderd
De grijze 120 gb is er al een poosje.MeNTaL_TO schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:44:
[...]
Helemaal mee eens en jammer dat je niet gewoon een NTFS hdd via USB kan aansluiten. Komt de 120 GB hdd ook nog in een grijze casing uit want een zwarte aan de zijkant van mijn grijze 360 vind ik niet echt mooi staan (en eerst moet die prijs van die hdd naar een normale prijs zakken).
die heb ik alweer toegevoegd, wilde hem ff wat netter verpakken...Onno_Devine schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:19:
[...]
Hmm net had je nog een interessante link erbij, lijkt me weer een nette update..
Dat is beter nieuws, nog nergens zien liggen (de zwarte uiteraard wel), nu alleen de prijs nog naar een normalere prijs voor 120 GB.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Die link had ik ook gezien. Maar dat zou betekenen dat ik dan nog meer kabels in mijn buis heb zitten. (Gaat gewoon niet meer passen). En dan ook nog eens kabels waar ik niks mee doe.BigSurf schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
Heb op xbox-scene kort geleden gezien dat ze gewoon van de originele kabel bij de connector al het plastic gestript hadden waardoor de hdmi en de gewone kabel beide in de xbox konden blijven zitten. Is een stuk goedkoper dan die dongle aanschaffen. Even gezocht en hier is de tutorial...
http://www.chadledford.com/?p=50
De kabels eraf knippen vind ik eigenlijk zonde.
Ik vind dat je niet helemaal gelijk hebt.Ik zit voornamelijk voor een arcade te kijken omdat ik die extra dingen eigenlijk allemaal niet hebben. Die mensen zijn er toch ook? Die de xbox hebben om alleen de spellen te spelen?ymmv schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:46:
[...]
Als je een 360 wilt, moet je niet gaan besparen door de Arcade-versie te kopen, omdat de accesoires nogal prijzig zijn. Als je te goedkoop instapt, kunnen de verborgen kosten je nog verrassen. Als je achteraf een HD, een headset en een videokabel erbij moet kopen, kom je een heel stuk duurder uit. In dat opzicht is zelfs de Elite een optie, want een losse 120GB kost maar liefst 150-180 euro terwijl het prijsverschil van de Elite tov de Premium 100 euro is.
Als je een HD hebt, kun je met het gratis Xbox Live Silver-abonnement demo's en trailers downloaden en Xbox Live Arcade-games kopen. Hou er wel rekening mee dat je om online te kunnen gamen nog 60 euro moet betalen voor een Xbox Live Gold-abonnement. Verder is het verstandig om je 360 met een standaard ethernet-kabel aan te sluiten, want WiFi kost je nog 80 euro extra. Het laatste wat je nodig hebt is nog een oplader voor je controller, bijv een Play & Charge-kit.
Dan heb je straks bij de 15% actie van bartsmit een xboxarcade + wireless controller voor 280 eur
Die extra accesoires zijn altijd leuk om te krijgen voor bv sinterklaas kerstmis verjaardag of gewoon zo..
I thought it was 65mn but im not sure. Your in nl? 6 nov 15% off in the bart smit store according to people here.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:20:
is the arcade 65nm ?
I want a Benq based Xbox with 65nm but don't know where to find one
Mijn grote angst is dan; netzo als met al die films etc; zal wel weer voor de amerikaanse markt zijn.Onno_Devine schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:19:
[...]
Hmm net had je nog een interessante link erbij, lijkt me weer een nette update..
Waarschijnlijk dat ze daarom nog meer gaan filteren op mensen die hun xbox op USA hebben staan, terwijl ze een andere land in de IP hebben.
Zou leuk zijn; dat tv.... maar zolang ik niet gewoon die USA series etc. af kan spelen op mijn xbox - geloof ik ook niet dat wij dit (uitgebreid) gaan krijgen.
ja dat zou leuk zijn uhm niet echt je kan het niet veranderen dus ze mogen wat ze doen ik had het pas door nadat ik een xbox live acc had gemaakt blijkt dat die amerkaans is kon ik geen punten toevoegen XD maar je kan eht ook niet veranderen dus lekker handig ^^Hen3s schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:08:
[...]
Mijn grote angst is dan; netzo als met al die films etc; zal wel weer voor de amerikaanse markt zijn.
Waarschijnlijk dat ze daarom nog meer gaan filteren op mensen die hun xbox op USA hebben staan, terwijl ze een andere land in de IP hebben.
Zou leuk zijn; dat tv.... maar zolang ik niet gewoon die USA series etc. af kan spelen op mijn xbox - geloof ik ook niet dat wij dit (uitgebreid) gaan krijgen.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Ik vind een harde schijf voor een Xbox 360 een absoluut verplichte aanschaf. Zonder HD kun je niet vooraf demo's downloaden om te kijken of een spel wat voor je is. Xbox Live Arcade-games is ook niet een optie met een 256MB-kaartje, want je kunt er niet meer dan vijf 50MB games op opslaan terwijl er tientallen games te spelen zijn. Je kunt nu wel voor je zelf proberen te verantwoorden dat je best op een Xbox 360 kunt gamen zonder HD, maar de praktijk is dat je die harde schijf uiteindelijk toch moet kopen en dan had je achteraf beter een Premium-pack met een paar games kunnen kopen.Pallas schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:50:
[...]
Ik vind dat je niet helemaal gelijk hebt.Ik zit voornamelijk voor een arcade te kijken omdat ik die extra dingen eigenlijk allemaal niet hebben. Die mensen zijn er toch ook? Die de xbox hebben om alleen de spellen te spelen?
Dan heb je straks bij de 15% actie van bartsmit een xboxarcade + wireless controller voor 280 eur
Die extra accesoires zijn altijd leuk om te krijgen voor bv sinterklaas kerstmis verjaardag of gewoon zo..
Verwijderd
Snap ik even niet, kan ik nu wel of niet mijn externe 500gb externe HDD aansluiten op de 360 om demo's te downloaden?Wil je wel een grotere HD dan zul je de 120GB moeten kopen, deze kost echter wel ruim 150 euro. Wel kun je een (goedkopere) externe HD via USB aansluiten waar je vervolgens en muziek en foto's van kunt gebruiken. Deze werkt dan dus niet als hoofd-HD en kun je dus geen games/demo's op downloaden of als cache gebruiken, en de backwards compatibility zal ook afwezig zijn als je niet ook de opklik-HD hebt. Maar op deze manier kan je wel je hele muziek collectie tijdens het gamen beluisteren, terwijl je ook nog demo's en trailers kan downloaden. Daarnaast kan je ook gewoon je iPod of bijna elke andere MP3 speler via USB eraan koppelen.
Vergeet niet dat je bij de Premium ook de HD-component kabel geleverd krijgt, als je die later moet kopen kost je dat ook weer geld.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:11:
mmmmhhhhhh.....
Thanks Bart:
Verwijderd
nee, je kan die HDD wel van af de PC vol mikken met MP3's, foto's en filmpjes(mits in het WMV of mp4 formaat.).Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:03:
[...]
Snap ik even niet, kan ik nu wel of niet mijn externe 500gb externe HDD aansluiten op de 360 om demo's te downloaden?
Da's waar, maar de HDMI kabel zit standaard alleen bij de Elite...Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:15:
No need with HDMI :-)
Voor AV output kijg je bij de Arcade composiet met scart adaptor en bij de Premium (of hoe het tegenwoordig mag heten?) krijg je component met scart adaptor.
Bij het openen van de verpakking van de Arcade zul je, naast het de ontbrekende HD video kabel, HDD en headset, ook geen netwerkkabel aantreffen.
Voor de geïnteresseerden:
1960s1970s
- Rolling Stones "Gimme Shelter"
1980s
- Aerosmith "Train Kept a Rollin'"*
- The Who "Won't Get Fooled Again"
- Boston "Foreplay/Long Time"
- Mountain "Mississippi Queen" (cover)
- The Police "Next to You"
- David Bowie "Suffragette City"
- Black Sabbath "Paranoid" (cover)
- Blue Oyster Cult "Don't Fear the Reaper"
- The Ramones "Blitzkrieg Bop"
- Deep Purple "Highway Star"
- KISS "Detroit Rock City"
- Molly Hatchet "Flirtin' With Disaster"
- The Outlaws "Green Grass & High Tides" (cover)
- Sweet "Ballroom Blitz" (cover)
1990s
- Rush "Tom Sawyer"*
- Bon Jovi "Wanted Dead or Alive"
- The Clash "Should I Stay or Should I Go"
- Faith No More "Epic"
- Pixies "Wave of Mutilation"
- R.E.M. "Orange Crush"
- Iron Maiden "Run to the Hills" (cover)
Soundgarden "Black Hole Sun"
- Foo Fighters "Learn to Fly"
- Metallica "Enter Sandman"
- Nirvana "In Bloom"
- Stone Temple Pilots "Vasoline"
- Weezer "Say It Ain't So"
- Smashing Pumpkins "Cherub Rock"
- Radiohead "Creep"
- Beastie Boys "Sabotage"
- Hole "Celebrity Skin"
- Garbage "I Think I'm Paranoid"
2000sTwelve more yet to be revealed
- The Hives "Main Offender"
- Queens of the Stone Age "Go With the Flow"
- The Strokes "Reptilia"
- Jet "Are You Gonna Be My Girl"
- OK Go "Here It Goes Again"
- Nine Inch Nails "The Hand That Feeds"
- Yeah Yeah Yeahs "Maps"
- Red Hot Chili Peppers "Dani California"
- Coheed & Cambria "Welcome Home"
- Fallout Boy "Dead on Arrival"
- The Killers "When You Were Young"
- New Pornographers "Electric Version"
- Unlockable Tracks
- Bang Camaro "Pleasure (Pleasure)"
Nu hoop ik dat ze ook werk steken in het releasen van extra tracks en dat we niet van die "guitar hero 2" toestanden krijgen waarbij ze enkel wat GH1 tracks releasen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Niet als je Vista draait, want de 360 herkent alleen appleformaat en fat32 en laat nu Vista geen van beide meer te hebben, bovendien denk ik dat de meeste 500 GB hdd's wel NTFS zullen gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:55:
[...]
nee, je kan die HDD wel van af de PC vol mikken met MP3's, foto's en filmpjes(mits in het WMV of mp4 formaat.).
Erg tof spel!
Je kunt (ook met Vista) een FAT32 partitie op die 500 GB schijf creëren en deze partitie gebruiken voor foto's en video's die je ook met de xbox wil kunnen benaderen.MeNTaL_TO schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:36:
[...]
Niet als je Vista draait, want de 360 herkent alleen appleformaat en fat32 en laat nu Vista geen van beide meer te hebben, bovendien denk ik dat de meeste 500 GB hdd's wel NTFS zullen gebruiken.
Zonder extra hulpmiddelen is dat helaas niet mogelijk.cgok schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:50:
Ik heb vandaag een xbox 360 elite gehaald. ingesteld en streamen vanaf laptop gaat goed. kan ik de film ook op de interne harde schijf van de xbox zetten?
Ach, je kunt al streamen en met een externe HDD werken, waarom zou je (de toch al kleine) xbox schijf gebruiken?
Edit: Ik zie nu dat je de Elite hebt...

[ Voor 5% gewijzigd door exCOESes op 28-10-2007 22:20 ]
Moet je eigenlijk ff opnieuw doen, maar nu op insane! Heb ik ook gedaan....dan weet je pas wat ''dekking zoeken" betekent!Robbie T schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:06:
Zo net even Gears Of War uitgespeeld.
Erg tof spel!
En hoe heb je nu je scherm aangesloten?
Misschien in jouw geval makkelijker op vga (heb je ook dat gezeur niet met die moeilijke audio dongle), misschien ook beter wat betreft jouw resolutie maar dat weet ik niet zeker. (. Misschien hier iemand?
(dacht overigens dat jouw tft n reso heeft van 1410x900?)
[ Voor 34% gewijzigd door Ferry34 op 28-10-2007 22:29 ]
en wat zijn die extra hulpmiddelen of mag dat hier niet gezegd worden. Ik zou het zonde vinden als ik een externe hdd moet gebruiken, terwijl die interne niks doetexCOESes schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:18:
[...]
[...]
Zonder extra hulpmiddelen is dat helaas niet mogelijk.
Ach, je kunt al streamen en met een externe HDD werken, waarom zou je (de toch al kleine) xbox schijf gebruiken?
Edit: Ik zie nu dat je de Elite hebt...Tsja je moet natuurlijk iets met die grote harde schijf.
Ik zit er ook aan te denken.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:44:
De kogel is door de Kerk, ik heb toch voor de PS3 gekozen ivm met een goede aktie, kreeg de ps3 60gb met 2 games ..fall of men en fifa 2008, 2 controllers. en hdmi kabel voor 540 euro en dit vond ik
een goede prijs.
de wil om mij de xbox te verkopen![]()
september 2008
Ben zowiezo benieuwd naar de beeldkwaliteit met de hdmi. Die Elite lijkt me ook wel wat, maar alleen als de nieuwe 65nm er is. Ik had m misschien al eerder gekocht, ware het niet dat mn launch xbox360 t vanaf dag 1 foutloos doet en muis en muisstil is. Tijdens t gamen hoor ik m nauwelijks, mn pc maakt meer geluid. Gisteren bij t kijken naar de hd dvd van King Kong, moest ik werkelijk mn oren vlakboven de xbox leggen en dan hoorde ik m heel zachtjes zoemen
Maar ik mis wel weer n F1-game en ik zag laatst ergens in n winkel Gran Turismo (deel 5 alweer? of is die nog niet uit) en dat zag er geweldig uit. (PGR4 op de xbox is trouwens ook zo mooi).
Maar voor de xbox heb ik t stuurtje en dat is toch wel gaaf. Bovendien lijken die controllers van ps3 me n stuk minder lekker in de hand te liggen. Vooral gas geven met t analoge stickje vind ik niks, de analoge schuifjes achterop de xbox-controllers zijn vele malen beter (vind ik).
Kan natuurlijk wel n Elite kopen, maar als ik de ps3 koop dan kan ik wel weer blu-ray spelen.
Hoe vind je t gamen op de ps3 tot nu toe? Ook wat betreft de controllers? (kan t wel vragen op t ps3-forum, maar daar is alles heel gekleurd)
Ik dacht aan de XSATA, hiermee kun je bestanden tussen de PC en xbox HDD uitwisselen.cgok schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:28:
[...]
en wat zijn die extra hulpmiddelen of mag dat hier niet gezegd worden. Ik zou het zonde vinden als ik een externe hdd moet gebruiken, terwijl die interne niks doet
Ik zou ze allebei kopen als je het geld hebt. Ik ben zowel over de Xbox 360 als PS3 heel tevreden. Ze hebben allebei hun voor- en nadelen - maar als je ze beide hebt maken die grappig genoeg niks meer uit.Ferry34 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:39:
[...]
Ik zit er ook aan te denken.
Ben zowiezo benieuwd naar de beeldkwaliteit met de hdmi. Die Elite lijkt me ook wel wat, maar alleen als de nieuwe 65nm er is. Ik had m misschien al eerder gekocht, ware het niet dat mn launch xbox360 t vanaf dag 1 foutloos doet en muis en muisstil is. Tijdens t gamen hoor ik m nauwelijks, mn pc maakt meer geluid. Gisteren bij t kijken naar de hd dvd van King Kong, moest ik werkelijk mn oren vlakboven de xbox leggen en dan hoorde ik m heel zachtjes zoemen![]()
Maar ik mis wel weer n F1-game en ik zag laatst ergens in n winkel Gran Turismo (deel 5 alweer? of is die nog niet uit) en dat zag er geweldig uit. (PGR4 op de xbox is trouwens ook zo mooi).
Maar voor de xbox heb ik t stuurtje en dat is toch wel gaaf. Bovendien lijken die controllers van ps3 me n stuk minder lekker in de hand te liggen. Vooral gas geven met t analoge stickje vind ik niks, de analoge schuifjes achterop de xbox-controllers zijn vele malen beter (vind ik).
Kan natuurlijk wel n Elite kopen, maar als ik de ps3 koop dan kan ik wel weer blu-ray spelen.
Hoe vind je t gamen op de ps3 tot nu toe? Ook wat betreft de controllers? (kan t wel vragen op t ps3-forum, maar daar is alles heel gekleurd)
Ik heb mijn Xbox 360 middels een HDMI-kabel aangesloten op mijn 32" LG LCD-Tv.Ferry34 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:24:
[...]
Moet je eigenlijk ff opnieuw doen, maar nu op insane! Heb ik ook gedaan....dan weet je pas wat ''dekking zoeken" betekent!
En hoe heb je nu je scherm aangesloten?
Misschien in jouw geval makkelijker op vga (heb je ook dat gezeur niet met die moeilijke audio dongle), misschien ook beter wat betreft jouw resolutie maar dat weet ik niet zeker. (. Misschien hier iemand?
(dacht overigens dat jouw tft n reso heeft van 1410x900?)
Via de Tv loopt er een rood/witte tulp naar de home cinema.
Het is even niet anders.
Ga niet 6 extra kabels door mijn goot leggen (wat niet eens meer past).
Om vervolgens met 4 van de 6 kabels niks te doen.
Heb serieus nog nooit de optie fat32 gezien in Vista (maar misschien kijk ik er overheen) het feit blijft dat de 360 gewoon ntfs had moeten ondersteunen.exCOESes schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:18:
[...]
Je kunt (ook met Vista) een FAT32 partitie op die 500 GB schijf creëren en deze partitie gebruiken voor foto's en video's die je ook met de xbox wil kunnen benaderen.
[...]
Zonder extra hulpmiddelen is dat helaas niet mogelijk.
Edit: Ik zie nu dat je de Elite hebt...Tsja je moet natuurlijk iets met die grote harde schijf.
beste man, geef me eens de reden waarom je zoiets in godsnaam zou willen doen? Je hebt nog steeds garantie als het om het rrod probleem gaat, dus gewoon opsturenDapie007 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:32:
Ik heb sinds vandaag een red ring of death, nou was mijn vraag kan ik als ik een nieuwe koop de cd-rom drives van de 2 gewoon omwisselen? of krijg ik dan allerlei hardware problemen?
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 29-10-2007 11:36 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee, helaas, dit kan niet. Je drive is gekoppeld aan je moederbord.Dapie007 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:41:
ik ben gewoon erg gehecht aan mijn oude drive en kan geen dag zonder laat staan 5 weken max. maar enig idee of het kan?
Verwijderd
Ik kreeg het foldertje gisteren door de brievenbus..2dope schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:14:
Zojuist even gebeld met Bart Smit Groningen (Herestraat). De beste man kon mij vertellen dat er inderdaad op 6 november tussen 17:00 en 21:00 15% korting gegeven wordt op zo goed als alle artikelen, zo ook X360 games.
Verwijderd
ik had mijn xbox binnen 8 dagen terug, dus geen stressDapie007 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:41:
ik ben gewoon erg gehecht aan mijn oude drive en kan geen dag zonder laat staan 5 weken max. maar enig idee of het kan?
Mijne wordt ook opgestuurd, nog tips voor het inpakken?
Dat is me nog niet helemaal duidelijk namelijk, opvullen met kranten raadde de helpdeskmedewerker van de xbox lijn me af...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
kranten moet je niet doen, die geven af.Duuvel schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:16:
Ow dat valt mee.
Mijne wordt ook opgestuurd, nog tips voor het inpakken?
Dat is me nog niet helemaal duidelijk namelijk, opvullen met kranten raadde de helpdeskmedewerker van de xbox lijn me af...
ik had bij de supermarkt een doos van bolletje gehaald. Toen de xbox (zonder HDD ed) in een rol keukenpapier gedraaid en daarna de doos opgevuld met piepschuim.
Heb van het weekend PGR4 eens mogen proberen met het MS stuur en ik ben helemaal om. Vond het sowieso al een leuk spel om te spelen, maar de feeling die je hebt met een stuurtje in combinatie met de force feedback tilt de beleving echt naar een hoger niveau. Maargoed nu zit ik met een soort van dilemma. Er zijn twee stuurtjes in omloop welke je telkens ziet opduiken op fora. Namelijk het MS wireless stuur en de Logitech DriveFX. Hierbij is het MS stuur zo’n 100e (PGR3 inbegrepen, maar dat boeit me niks aangezien ik die al heb) en de DriveFX zo tussen de 40-50e.
Het grootste verschil in de stuurtjes zit em in de vorm van de feedback. Zo heeft het MS echt Force Feedback en het DriveFX stuur Axial Feedback. In de praktijk (als je de verhalen mag geloven) blijkt het echter bijna hetzelfde aan te voelen, waarbij de feedback bij het MS een tikkie sterker is. Reviews beoordelen het MS vaak als het betere stuur, maar op bijv het fortzamotorsports.net forum zie je een lichte voorkeur voor de DriveFX.
Wat is nu wijsheid? 50 euro is best een aardig verschil in prijs. Iemand hier toevallig ervaring met beide stuurtjes? En wat raden jullie aan?
Verwijderd
Als de FF van MS sterker is zoals je zelf aangeeft zou ik toch voor die van MS gaan. Die FF is namelijk al niet eens zo heel krachtig. Hij voldoet voor mij prima, maar er zijn ook mensen die hem te zwak vinden. Als de FF van Logitech nog zwakker dan dat is blijft er weinig force over ben ik bang. Je zou misschien PGR nog kunnen verkopen voor een tientje om het prijsverschil wat kleiner te maken.Alabama_man schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:41:
Even een vraag voor de mensen die een stuurtje hebben.
Heb van het weekend PGR4 eens mogen proberen met het MS stuur en ik ben helemaal om. Vond het sowieso al een leuk spel om te spelen, maar de feeling die je hebt met een stuurtje in combinatie met de force feedback tilt de beleving echt naar een hoger niveau. Maargoed nu zit ik met een soort van dilemma. Er zijn twee stuurtjes in omloop welke je telkens ziet opduiken op fora. Namelijk het MS wireless stuur en de Logitech DriveFX. Hierbij is het MS stuur zo’n 100e (PGR3 inbegrepen, maar dat boeit me niks aangezien ik die al heb) en de DriveFX zo tussen de 40-50e.
Het grootste verschil in de stuurtjes zit em in de vorm van de feedback. Zo heeft het MS echt Force Feedback en het DriveFX stuur Axial Feedback. In de praktijk (als je de verhalen mag geloven) blijkt het echter bijna hetzelfde aan te voelen, waarbij de feedback bij het MS een tikkie sterker is. Reviews beoordelen het MS vaak als het betere stuur, maar op bijv het fortzamotorsports.net forum zie je een lichte voorkeur voor de DriveFX.
Wat is nu wijsheid? 50 euro is best een aardig verschil in prijs. Iemand hier toevallig ervaring met beide stuurtjes? En wat raden jullie aan?
Verwijderd
Zou anders volgende week ook wel eens gaan kijken
heb je een e-mail adres waarop ik je kan bereiken?buran schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:12:
[...]
dat lijkt me wel goed... stuur mij maar een pm met je yahoo/msn/ adres ofzo
Je kunt ook via de website bestellen, dat werkt zeker vanuit Belgie.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:30:
Geld de 15% korting actie van Bart Smit enkel in Nederland, of is deze ook geldig in België?
Zou anders volgende week ook wel eens gaan kijken
Verwijderd
Ik lees overal ''out now'' maar nog nergens gezien.
Kan je niet beter wachten voor COD4 of nu Jericho spelen?Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:21:
Iemand Blacksite Area 51 al ergens gezien?
Ik lees overal ''out now'' maar nog nergens gezien.
Of gewoon The orange Box?
BA51 ziet er zo doorsnee uit...
de ms stuur heeft echt force feedback, die van logitech trilt maar een beetje mee als je in de berm rijdAlabama_man schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:41:
Even een vraag voor de mensen die een stuurtje hebben.
het nadeel van de ms stuur is dat men aanraad hem niet via de netadapter te gebruiken totdat men een retrofit ontvangt.
zonder netadapter heb je ook geen force feedback.
mijn eerste ms stuur ging al kapot voordat het bekend werd, en ik heb toen die van logitech gehaalf,
dezelfde avond terug gebracht en weer een nieuwe gekocht van ms.
waarom heb ik toen microsoft niet gebeld? ik had toen de stuur incl stoel via marktplaats gekocht en dus geen bon en dus geen garantie
trouwens, de retrofit is gewoon een nieuwe adapter die ik helaas nog niet ontvangen heb, dus tot die tijd moet ik draadloos via batterijen racen.
dat is dus ook een beetje het nadeel van de ms stuur.
maar ik vind hem toch beter sturen dan die van logitech
[ Voor 11% gewijzigd door nnndoh op 29-10-2007 16:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik las die metro vanmorgen ook, maar ging het niet alleen om een gitarist die tegenwoordig bij een andere band speelt? Ik heb verder helemaal geen verstand van rockmuziek hoor, maar dat las ik.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:25:
Ik zit op werk even de metro door te lezen en zie dat Guns'n roses aanwezig was bij de guitar 3 presentatie omdat hun nummer in de game zit. Zitten er in 3 dus de echte muziek of coveren ze guns 'n roses en andere weer?
Verwijderd
Songlist vond ik net al op http://en.wikipedia.org/w...Hero_III:_Legends_of_Rock
maar er staat niets over oorspronkelheid van de songs
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 16:31 ]
Verwijderd
Wacht ik idd op, lijkt mij wat minder en ben ik al klaar mee..it0 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Kan je niet beter wachten voor COD4 of nu Jericho spelen?
Of gewoon The orange Box?
BA51 ziet er zo doorsnee uit...
Het staat er juist wel bij.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:29:
Songlist vond ik net al op http://en.wikipedia.org/w...Hero_III:_Legends_of_Rock
maar er staat niets over oorspronkelheid van de songs
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd

Best veel orginele songs dus
Verwijderd
Dus als ik op 6 November tussen 17u en (ik denk) 20u bestel, krijg ik ook 15% korting?ymmv schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:17:
[...]
Je kunt ook via de website bestellen, dat werkt zeker vanuit Belgie.
Wat ik mij ook afvraag: Is het eigenlijk mogelijk om online te spelen met een X360 Core Arcade? Ben eigenlijk van plan om een Premium/Pro te kopen, maar ik zou de HDD mss kunnen krijgen voor 50 euro, wat de Arcade natuurlijk een stuk aantrekkelijker maakt
Ik neem aan dat ook het DriveFX stuur gewoon tegenstuurd? Zoals je het nu omschrijft geeft dit stuurtje helemaal geen input over wanneer je grip dreigt te verliezen.nnndoh schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
de ms stuur heeft echt force feedback, die van logitech trilt maar een beetje mee als je in de berm rijd
het nadeel van de ms stuur is dat men aanraad hem niet via de netadapter te gebruiken totdat men een retrofit ontvangt.
Verwijderd
Ik ben vorige week naar de MM in duitsland gegaan. (3km bij mij vandaan)
En daar een Xbox 360 Premium opgehaald met 2 gratis games, en 3 maanden xbox live gold.
En dit alles voor 349,-
+HDMI
+65nm processor.
Loopt als een speer.
en mijn xbox360 die dit niet heeft loopt slecht joh, haperen dat het doetVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:48:
Ik heb mijn Falcon eindelijk.
En daar een Xbox 360 Premium opgehaald met 2 gratis games, en 3 maanden xbox live gold.
En dit alles voor 349,-
+HDMI
+65nm processor.
Loopt als een speer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
echte muziek, tis alleen jammer dat de eerste 30 nummers zuigen ( persoonlijk) pas na slipknot word het leukVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:25:
Ik zit op werk even de metro door te lezen en zie dat Guns'n roses aanwezig was bij de guitar 3 presentatie omdat hun nummer in de game zit. Zitten er in 3 dus de echte muziek of coveren ze guns 'n roses en andere weer?
Kan je zo'n Falcon model ook al in Nederland halen? Zo ja: hoe weet ik of ik met een Falcon model te maken heb? Ik verwacht dat de Falcon minder herrie zal maken, daarom wil ik specifiek dat model hebben. Voor zover ik had begrepen maakt het 'oude' model aanzienlijk meer herrie, maar weet niet of iemand dat kan confirmeren?Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:48:
Ik heb mijn Falcon eindelijk.
En dit alles voor 349,-
+HDMI
+65nm processor.
Loopt als een speer.
P.S.: Ik ben Mac liefhebber, maar heb het idee dat Microsoft's console de ideale spelcomputer voor me is, voornamelijk vanwege de games (Oblivion, Mass Effect, Assasin's Creed, Marathon 2) en de grafische kwaliteit zou ook wel lekker moeten zijn op mijn HD-tv. Heb ik toch binnenkort misschien een Microsoft systeempje bij me thuis
[ Voor 3% gewijzigd door MacWolf op 29-10-2007 17:16 ]
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Verwijderd
Guitar Hero III voor 35 euro
Conan 35 euro
Clive Barker's Jericho 42 euro
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 18:20 ]
Dit topic is gesloten.