Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.264 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Je kan ook region free spellen kopen he >> PGR. Zo heb ik Bioshock nu ook besteld (Wel via Play-Asia :( Zag het te laat).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

wanneer komt burnout paradise eigenlijk uit? daar kijk ik echt naar uit!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
dadj schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:27:
wanneer komt burnout paradise eigenlijk uit? daar kijk ik echt naar uit!
Begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net even bij een FRS om te kijken of er al iets nieuws was uitgekomen, en trof daar Tombraider Anniversary aan.
Maar gelijk even meegenomen en aan mijn to do lijstje toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Een beetje mosterd na de maaltijd, maar daardoor smaakt de oude koe uit de sloot mischien wel beter ;)

Voor zowel voor GH3 als Rockband zijn/komen er WIRELESS gitaren beschikbaar...!

GH3
Guitar Hero WIRELESS Les Paul Guitar Controller
Strap on your Guitar Hero™ WIRELESS Les Paul Guitar Controller, power on, and CRANK IT UP! Personalize your guitar with new interchangeable faceplates available for the Les Paul guitar only (additional faceplates sold separately).

Guitar Features:
• 2.4GHz wireless technology with a 30-foot range
• New detachable neck – Guitar packs down small when on tour (and for storage).
• Improved fret button design and longer strum bar for an enhanced shredding experience.
• Use up to four controllers simultaneously on one console
• Auto sleep mode saves battery power
Rockband
Modeled after the legendary Fender® Stratocaster® and used for both guitar and bass parts.
A second set of fret buttons on the neck of the guitar. Using these buttons players can “finger tap” notes in solos - no strumming required!
A five-way FX switch lets players choose their own showboating audio FX, including flanger, wah wah, echo, and chorus.
Wired & Wireless versions
Daarnaast zijn beide games ook zonder gitaar te koop.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:06
Na een tijd aan te hebben gekloot om divx en andere formaten via mn xbox te kunnen afspelen heb ik nu winamp remote gevonden. Nu moet ik zeggen, dit werkt echt super! Mappen toevoegen bij remote en je xbox ziet alles. ondertitels werken via je pc dus werkt ook helemaal goed. Ik ben helemaal tevreden. :) misschien een tip voor andere mensen die hiermee liepen aan te klooien.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
exCOESes schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:01:
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar daardoor smaakt de oude koe uit de sloot mischien wel beter ;)

Voor zowel voor GH3 als Rockband zijn/komen er WIRELESS gitaren beschikbaar...!

GH3

[...]

Rockband

[...]

Daarnaast zijn beide games ook zonder gitaar te koop.
wireless alleen voor ps3... later zouden ze ook met een wireless komen voor de 360 maar niet bij de launch dus (die overigens in europa weer eens ca. 5maanden na de US komt... 8)7 alleen daarom al zou ik ze boycotten)

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 25-10-2007 21:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:11:
Ik heb hier vorige week Forza 2 besteld voor 24,99

http://www.easyonnet.nl/website/index.php?Product=156963

Binnen 2 dagen had ik hem binnen, dus ik kan hem aanraden. Overigens nog niet gespeeld want ik ben eerst nog druk met PGR4 (die voor 62,95 bij bol.com heb gekocht)
thanx voor de tip. Ik had hem ook in no time binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:39
Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:42:
[...]

beetje patsen met je oversized tv hehe, ikea leds achter je tv gemonteerd?
Klopt, van Ikea. Ik zag t op internet op de forum waar je je home-cinema moet fotograferen en plaatsen. Ik dacht: die moet ik ook hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
nnndoh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:52:
als je naar ebay.nl gaat en dan call of duty 4 intypt, dan zie je ook dat er 1 of 2 in engeland beschikbaar zijn voor ongeveer 43 euro, misschien 10 euro verzendkosten erbij.

ook een voordeeltje via ebay.nl is dat je naast dollars en ponden tussen haakjes ziet hoeveel euro het ongeveer is
En als je zo'n spel dan koopt via paypal, kan je dan t aantal aus dollars invoeren en wordt dat dan omgerekend in euro''s van je rekening afgehaald?
Ik heb wel zin om die call of duty 4 te bestellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Weet iemand of die wireless apdapter voor de pc ooit nog eens komt? waarmee je je stuur en controllers ook op de pc kunt gebruiken? volgens mij is dat ding ooit aangekondigd, maar ik heb er verder nooit meer wat over gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:26:
[...]

wireless alleen voor ps3... later zouden ze ook met een wireless komen voor de 360 maar niet bij de launch dus (die overigens in europa weer eens ca. 5maanden na de US komt... 8)7 alleen daarom al zou ik ze boycotten)
Rockband 5 maanden later? Zeker weten? Ik heb dit op de xbox namelijk nog nooit meegemaakt, behalve bij een handje vol Japanse RPG's. Dat zijn meer Nintendo praktijken. Wat een domper zou dat zijn. Ik kan me werkelijk geen reden bedenken om 5 maanden later te launchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:06:
Weet iemand of die wireless apdapter voor de pc ooit nog eens komt? waarmee je je stuur en controllers ook op de pc kunt gebruiken? volgens mij is dat ding ooit aangekondigd, maar ik heb er verder nooit meer wat over gehoord...
zoiets:
http://cgi.ebay.nl/Xbox-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:14
Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

En als je zo'n spel dan koopt via paypal, kan je dan t aantal aus dollars invoeren en wordt dat dan omgerekend in euro''s van je rekening afgehaald?
Ik heb wel zin om die call of duty 4 te bestellen namelijk.
Op het moment dat je op kopen drukt, en je bevestigt de koop dan kun je (even kijken bij de omschrijving) betalen met paypal (mits je een account hebt). Voor zover ik weet, word het bedrag automatisch ingevuld, maar ik betaal wel met creditcard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ja dat bedoel ik, maar verkopen ze die wireless gaming receiver ook ergens los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:15:
ja dat bedoel ik, maar verkopen ze die wireless gaming receiver ook ergens los?
Ik heb er een een paar maanden terug gehaald, ze zijn er al wat langer..
Werkt prima, connect sneller dan met de xbox :)

bol.com 19.99€

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
das nog eens mooi, heb je enig idee waar ze het verkopen, want ik ben van de week stad en land afgeweest, maar niemand wist uberhaupt waar ik het over had 8)7

edit: aha, dank je, ik ga er meteen een bestellen _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Game Error op 25-10-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een link voor bol.com erbij gezet, ik mijne bij de MM Utrecht vandaan.

[/langs elkaar heen praat]

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Robbie T schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:15:
[...]

Op het moment dat je op kopen drukt, en je bevestigt de koop dan kun je (even kijken bij de omschrijving) betalen met paypal (mits je een account hebt). Voor zover ik weet, word het bedrag automatisch ingevuld, maar ik betaal wel met creditcard).
Oke, bedankt!
Pfff, heb m net besteld voor €42,-.. Ben benieuwd! (voor jullie waarschijnlijk ouwe koek enzo, maar voor mij hartstikke nieuw)''
Hoe kan t eigenlijk dat t prijsverschil zo groot is? Komt dat alleen door de btw?

Nu nog ace combat 6 limited edition zien te vinden, met flightsticks! Nog niet gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:56
Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:30:
[...]

Klopt, van Ikea. Ik zag t op internet op de forum waar je je home-cinema moet fotograferen en plaatsen. Ik dacht: die moet ik ook hebben! :P
Kweet - ontiegelijk offtopic >:) ; maar ik zit op ikea website te zoeken - en ik zie niet zulke leds.... heb je produkt-omschrijving..??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:48:
[...]

Oke, bedankt!
Pfff, heb m net besteld voor €42,-.. Ben benieuwd! (voor jullie waarschijnlijk ouwe koek enzo, maar voor mij hartstikke nieuw)''
Hoe kan t eigenlijk dat t prijsverschil zo groot is? Komt dat alleen door de btw?

Nu nog ace combat 6 limited edition zien te vinden, met flightsticks! Nog niet gevonden helaas.
Onder andere...Heeft ook te maken met de koers van de euro t.o.v de australische dollars.
Heeft ook te maken met de levensstandaard, productiekosten, verzendkosten, tussenliggende winkels die wat willen verdienen.

(denk ik)

[ Voor 15% gewijzigd door Robbie T op 26-10-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

weet iemand nog goede alternatieven voor de bijgeleverde MS controller? Ik vind namelijk de analoge d-pad erg lomp en ook de triggerbuttons moet je veel te ver induwen. Bij spellen zoals pes2008 is het toch wel prettig als je "fingertip" control hebt, zoals bij de ps2 controller hoef je de R1/R2 button maar licht in te duwen.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SeamusXanthus schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:07:
[...]

Rockband 5 maanden later? Zeker weten? Ik heb dit op de xbox namelijk nog nooit meegemaakt, behalve bij een handje vol Japanse RPG's. Dat zijn meer Nintendo praktijken. Wat een domper zou dat zijn. Ik kan me werkelijk geen reden bedenken om 5 maanden later te launchen.
nou in de VS komt hij begin november (is vervroegd) en in Europa is het early 2008 (dus zeg maar februari maart). Dus zeker 4-5 maanden inderdaad.
ik neem aan dat ie niet de ronde heeft gebruikt? zoek anders maar bij ikea op 'dioder'

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 26-10-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Wooot! Gisteren is mijn Xbox 360 binnen gekomen. Ik heb hem meteen met HDMI kabel aangesloten.

Eerste indruk: Wat een geweldig ding! Ik suck met Halo 3 maar geniet gelukkig wel van de graphics! :)

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 04:18:
weet iemand nog goede alternatieven voor de bijgeleverde MS controller? Ik vind namelijk de analoge d-pad erg lomp en ook de triggerbuttons moet je veel te ver induwen. Bij spellen zoals pes2008 is het toch wel prettig als je "fingertip" control hebt, zoals bij de ps2 controller hoef je de R1/R2 button maar licht in te duwen.
Printplaatje eruit halen en zelf een normale joystick in elkaar sleutelen/solderen :) Tenminste dat heb ik toen wel gedaan bij een arcade stick, omdat Streetfighter 2 ook echt niet te spelen is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Hen3s schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:15:
[...]

Kweet - ontiegelijk offtopic >:) ; maar ik zit op ikea website te zoeken - en ik zie niet zulke leds.... heb je produkt-omschrijving..??? ;)
(off-topic)
http://www.ikea.com/nl/nl...gories/range/10371/10735/

(ik wilde de naam er al bijzetten, maar kon er niet meer opkomen. Ze heten DIODER en je hebt geluk: zo te zien kosten ze nu €29,95)
(einde off-topic)

Nou heb ik gisteren voor t eerst een game in t buitenland besteld.
Er is zelfs een heel topic over, heel interessant. Helaas niet erg druk daar.

Ik zag een verdeling van de wereld in zones, zoals amerika met ntsc en azie. Ik weet dat je bij play-asia bijv kan zoeken naar regiovrije games.
Maar ik zag dat Australie ook PAL heeft en de prijzen liggen daar ook laag. Kan ik zonder problemen een PAL game uit Australie bestellen en die in mn xbox stoppen? Daar heb ik m gisteren besteld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Pronk schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:54:
Wooot! Gisteren is mijn Xbox 360 binnen gekomen. Ik heb hem meteen met HDMI kabel aangesloten.

Eerste indruk: Wat een geweldig ding! Ik suck met Halo 3 maar geniet gelukkig wel van de graphics! :)
Veel plezier met je xbox360. Dat Halo kan me niet boeien, maar als je die graphics al mooi vindt dan moet je absoluut gears of war kopen!
Dan zit je echt iedere 5 minuten van ohhh en ahhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

(off-topic)
http://www.ikea.com/nl/nl...gories/range/10371/10735/

(ik wilde de naam er al bijzetten, maar kon er niet meer opkomen. Ze heten DIODER en je hebt geluk: zo te zien kosten ze nu €29,95)
(einde off-topic)
Grappig, daar heb ik een tijd geleden ook naar lopen zoeken en ik kon ze ook niet meer vinden. Thanks!
Maar ik zag dat Australie ook PAL heeft en de prijzen liggen daar ook laag. Kan ik zonder problemen een PAL game uit Australie bestellen en die in mn xbox stoppen? Daar heb ik m gisteren besteld namelijk.
Dunkt mij wel, dat is dezelfde regio als nederland. Je zult wel de lokalisering missen, maar ik neem aan dat je sowieso op engels speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
weet iemand of NBA 2K8 al gereleased is? Hij staat voor vandaag op de lijst. Kan helaas op me werk niet checken of ie al daadwerkelijk te krijgen is..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:06
Ferry34 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

We zitten in hetzelfde schuitje :) Heb pgr4 besteld, welk spel heb je besteld en hoeveel heb je betaald? (toch handig om te kijken of het nog goedkoper kan he?)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

crazylegs schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:42:
weet iemand of NBA 2K8 al gereleased is? Hij staat voor vandaag op de lijst. Kan helaas op me werk niet checken of ie al daadwerkelijk te krijgen is..
Volgende week vrijdag pas.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Voor de mensen die Windows Vista gebruiken, ik kwam deze coole Sidebar Gadget tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Skate eindelijk gekocht..wat een game _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Slaapje schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:45:
[...]

We zitten in hetzelfde schuitje :) Heb pgr4 besteld, welk spel heb je besteld en hoeveel heb je betaald? (toch handig om te kijken of het nog goedkoper kan he?)
ik heb call of duty 4 modern warfare besteld, kost incl verzending €42
Kost bij dynabite (waar ik normaal koop) €62 - 10% korting= €56

En nu is dat wachten tot die binnen is niet zo erg, want hij is hier nog niet gereleased.
Als ik m binnen heb en alles werkt, dan horen jullie t van me.

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

Grappig, daar heb ik een tijd geleden ook naar lopen zoeken en ik kon ze ook niet meer vinden. Thanks!
()

Ah, graag gedaan. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Ferry34 op 26-10-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Virtua tennis 3
50 Player lobbies visited
20
Visit 50 Player Match lobbies on Xbox Live

wat bedoelen ze met die lobbies ? en waar kan je die precies vinden ?

en wilt er iemand tegen me online spelen, dat we voor de achivements gaan, laat ik je 25x winnen en jij mij ook 25x Knipoog

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ferry34 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:11:
[...]

ik heb call of duty 4 modern warfare besteld, kost incl verzending €42
Kost bij dynabite (waar ik normaal koop) €62 - 10% korting= €56

En nu is dat wachten tot die binnen is niet zo erg, want hij is hier nog niet gereleased.
Als ik m binnen heb en alles werkt, dan horen jullie t van me.

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

()

Ah, graag gedaan. ;)
Via Ebay zeker?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Xbox geeft nu gratis games weg als je een ander zover krijgt om ook een 360 te kopen;

http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm

btw - ik ben lekker in gevecht met xbox over het feit dat er een verkeerde land in mijn settings staat.
Ik had +/- 5 jaar terug mijn land in USA gezet; want dan kon ik op mijn MSN page direct het weer zien van Florida (waar ik op vakantie zat) - heb ik laten staan. Nu mijn gamertag verbonden is met MSN = heb ik nu het probleem dat mijn adres in USA staat. Wat zelfs voor connectie problemen (blijkbaar komt er BINNENKORT een filter - die mensen gaat afsluiten als je USA aangeeft met een Nederland IP adres = dus waarschuwing voor iedereen !!!). Maar okay - dat land kunnen ze dus niet terugdraaien. En willen dat ik een compleet nieuwe gamertag ga maken - wat natuurlijk waardeloos is; geen connectie met mijn messenger - en alle DATA kwijt die aan gamertag verbonden zit. Mijn gevecht is nu uitgebreidt naar helpdesk in USA.... spannend.

Maar ok - dat terzijde; ik wou eigenlijk even meer waarschuwen voor de filter !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog geen prijdaling gezien :(((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
morgen NBA 2K8 halen :) dimplus heeft em al

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:25:
morgen NBA 2K8 halen :) dimplus heeft em al
Zeker weten? Hij is bij alle winkels verplaatst naar volgende week terwijl ie officieel deze week zou uitkomen. Als dimplus (??) 'm heeft zouden andere 'm toch ook moeten hebben.

Can't wait!
Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:28:
Virtua tennis 3
20

en wilt er iemand tegen me online spelen, dat we voor de achivements gaan, laat ik je 25x winnen en jij mij ook 25x Knipoog
Beetje kansloos jorien

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Als de keus tussen crackdown of just cause is, wat zouden jullie dan doen :) ?

De reviews van just cause zijn meestal niet positief, waar ik mij wel over verbaasd heb aangezien de demo wel tof was. Crackdown ziet er grafisch (vind ik) niet super uit, maar het gebouwen klimmen is wel leuk.. de vraag is alleen voor hoelang natuurlijk :P .

Skate is trouwens veel moeilijker dan ik had verwacht (heb de demo wel gespeeld, die was toch wat gemakkelijker).. helemaal als je die SKATE challenges hebt, bij het nadoen komt het zo precies hoe je je controller houd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Waypoint schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:00:

De reviews van just cause zijn meestal niet positief, waar ik mij wel over verbaasd heb aangezien de demo wel tof was. Crackdown ziet er grafisch (vind ik) niet super uit, maar het gebouwen klimmen is wel leuk.. de vraag is alleen voor hoelang natuurlijk :P .

Skate is trouwens veel moeilijker dan ik had verwacht (heb de demo wel gespeeld, die was toch wat gemakkelijker).. helemaal als je die SKATE challenges hebt, bij het nadoen komt het zo precies hoe je je controller houd :/
CRACKDOWN!! das een van de weinige spellen die ik nu nog steeds regelmatig speel. het is echt erg gaaf en zal niet teleurstellen.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

dadj schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:03:
[...]

CRACKDOWN!! das een van de weinige spellen die ik nu nog steeds regelmatig speel. het is echt erg gaaf en zal niet teleurstellen.
Toch qua parachute springen e.d. spreekt just cause mij aan, met het mooie eiland e.d... of kijk ik dan te kortzichtig? Heb jij beide spellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb vandaag een xbox 360 elite, gotham 4 en gears of war gekocht, hij heeft lotnr 0727 en zo te zien heb ik een benq drive...
nu heb ik nog een paar vragen:
Ik heb nog geen extra netwerk poorten vrij dus nog even geen xbox live, nu heb ik offline account gemaakt, kan ik deze account later omzetten naar een live account of moet ik dan weer opnieuw beginnen? En mijn dashboard is engels, kan ik later een nederlandse taal downloaden/updaten?

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

buran schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:11:
Ik heb vandaag een xbox 360 elite, gotham 4 en gears of war gekocht, hij heeft lotnr 0727 en zo te zien heb ik een benq drive...
Ik heb nog geen extra netwerk poorten vrij dus nog even geen xbox live, nu heb ik offline account gemaakt, kan ik deze account later omzetten naar een live account of moet ik dan weer opnieuw beginnen? En mijn dashboard is engels, kan ik later een nederlandse taal downloaden/updaten?
Je kan gewoon als je internet hebt met je account op Live.
Dashboard kan je niet op Nederlands instellen.
Waypoint schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:05:
[...]

Toch qua parachute springen e.d. spreekt just cause mij aan, met het mooie eiland e.d... of kijk ik dan te kortzichtig? Heb jij beide spellen? :)
Ik heb beide spellen en Crackdown is echt veel en veel beter dan Just Cause.
MaZo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:56:
Voor de mensen die Windows Vista gebruiken, ik kwam deze coole Sidebar Gadget tegen...
Ziet er inderdaad leuk uit. Heb je het zelf geprobeerd? en werkt het een beetje?
Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:28:
Virtua tennis 3
20

Achievement whore :')
Slaapje schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:45:
[...]

Ik heb de mijne via dvdcrace.com besteld, ook uit Aus. en kreeg hem na 6 dagen binnen en werkt perfect. Handleiding is in het Engels en Chinees en op de doos staan ook Chinees tekens op. Ik was dacht ik rond 40 euro kwijt.

[ Voor 59% gewijzigd door sekeroglan op 26-10-2007 18:21 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
sekeroglan schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:16:
[...]

Je kan gewoon als je internet hebt met je account op Live.
Dashboard kan je niet op Nederlands instellen.

[...]

Ik heb beide spellen en Crackdown is echt veel en veel beter dan Just Cause.

[...]

Ziet er inderdaad leuk uit. Heb je het zelf geprobeerd? en werkt het een beetje?

[...]

Achievement whore :')

[...]

Ik heb de mijne via dvdcrace.com besteld, ook uit Aus. en kreeg hem na 6 dagen binnen en werkt perfect. Handleiding is in het Engels en Chinees en op de doos staan ook Chinees tekens op. Ik was dacht ik rond 40 euro kwijt.
nee jullie met je china halo 3 :z
ik heb al iemand gevonden O+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:00:

Zelf heb ik Just Cause. Ben er nog niet lang mee bezig maar ik vind het niet heel erg boeiend. Eiland ziet er leuk uit en het enige wat ik eigenlijk doe is met een heli over eiland heen vliegen en beetje stunten. Crackdown staat ook nog op mijn lijstje, maar die haal ik wel via play-asia denk ik.

Deze voor 21 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:37:
[...]

Zeker weten? Hij is bij alle winkels verplaatst naar volgende week terwijl ie officieel deze week zou uitkomen. Als dimplus (??) 'm heeft zouden andere 'm toch ook moeten hebben.
Volgens mij heb ik hem gister op station Utrecht centraal bij de FRS al zien liggen. Begin nu een klein beetje te twijfelen of het niet de EA variant was, maar ik ben er vrij zeker van,
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:58:
Gister Skate eindelijk gekocht..wat een game _O_
Daar ga je je zeker nog een lange tijd mee vermaken. De stad is zooo groot , met zoveel toffe spots dat je gewoon niet weet waar je moet beginnen. Qua gameplay is hij helemaal geweldig. Skate is gewoon zoals een skate game hoort te zijn. Skate is absoluut de ondergang voor de TH reeks.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:38:
[...]

nee jullie met je china halo 3 :z
ik heb al iemand gevonden O+
:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even snel een vraagje,

Ik wil de xbox premium + halo 3 pakket kopen.
Maar daar zat HDMI bij, ik heb gewoon een normale component TV.

Krijg ik de component kabels erbij dus zit er gewoon een uitgang in? of moet ik weer betalen voor een converter?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:53:
Hoi even snel een vraagje,

Ik wil de xbox premium + halo 3 pakket kopen.
Maar daar zat HDMI bij, ik heb gewoon een normale component TV.

Krijg ik de component kabels erbij dus zit er gewoon een uitgang in? of moet ik weer betalen voor een converter?

Bedankt :)
Je krijgt de component kabels bijgeleverd, dus hoef je niet apart te kopen.

Maar bedoel je geen crt tv? Dus alleen een scart aansluiting.

[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 26-10-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:56:
[...]

Je krijgt de component kabels bijgeleverd, dus hoef je niet apart te kopen.

Maar bedoel je geen crt tv? Dus alleen een scart aansluiting.
Maar zit er ook wel een uitgang tussen? Dus als ik er nu één koop, kan ik dan gelijk gamen op mijn component TV ?

/edit, ja een crt tv, maar ik heb wel component aan de zijkant.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:58:
[...]

Maar zit er ook wel een uitgang tussen? Dus als ik er nu één koop, kan ik dan gelijk gamen op mijn component TV ?

/edit, ja een crt tv, maar ik heb wel component aan de zijkant.
Sure? CRT's met component zijn zeldzaam. Niet in de war met het (by far inferieure) composiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Exorcist schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:05:
[...]

Sure? CRT's met component zijn zeldzaam. Niet in de war met het (by far inferieure) composiet?
kan niet anders... nog nooit een CRT met component aan de zijkant gezien..... ;)

Maar, ik heb eindelijk de wireless network adapter binnen...!
Besteld bij Play-Asia voor € 55 incl. *O*
De douane vond het ook een leuk pakketje: € 12,50 -O-

Maar goed, hij is er en na lang lezen en klooien loopt het allemaal stabiel!

Ik maak gebruik van een oude Livetag die al de maand gold gebruikt heeft, dus heeft iemand een trial voor mij zodat ik het kan uitproberen? Zou ik erg blij mee zijn! _/-\o_

Ik heb trouwens via Xbox.com een US-tag aangemaakt, maar nou kan ik nergens meer die gratis maand live vinden... ik kan eigenlijk meteen gaan betalen... :/ Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

buran schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:11:
Heb je al iemand voor de actie om 10 gratis arcade spellen te krijgen. Anders stel ik mij hiervoor beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:47:
[...]
Crackdown staat ook nog op mijn lijstje, maar die haal ik wel via play-asia denk ik.

Deze voor 21 euro
21 euro + verzendkosten + misschien een bedrag voor ondernomen douaneactiviteiten...
Crackdown is inmiddels al als classics (dus voor 30 euro) te krijgen.
Als je met een klantenkaart naar de dynabyte of met een anwb pas naar de frs gaat krijg je 10% korting en ben je voor 27 euro klaar. Persoonlijk zou ik met zo'n klein verschil gewoon naar de winkel op de hoek gaan...
Jobbie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:19:
[...]

Ik heb trouwens via Xbox.com een US-tag aangemaakt, maar nou kan ik nergens meer die gratis maand live vinden... ik kan eigenlijk meteen gaan betalen... :/ Doe ik iets fout?
Ik meen me te herinneren dat die maand gratis gold volledig automagisch wordt geactiveerd als je met een nieuwe silver account aanmaakt via de zojuist aangeschafte xbox online gaat. Helaas was het volgens mij zo dat reeds bestaande accounts niet in aanmerking komen voor het proefabbonement. :N

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Voor zo'n klein bedrag gaan ze toch geen btw enzo heffen? Is toch alleen boven de 45 euro o.i.d.? Of heb ik dat weer compleet fout.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

Dennahz schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:00:
Voor zo'n klein bedrag gaan ze toch geen btw enzo heffen? Is toch alleen boven de 45 euro o.i.d.? Of heb ik dat weer compleet fout.
Ik heb het meteen maar even nagekeken op douane.nl
Vrijstelling van accijns, omzetbelasting en rechten bij invoer
In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan € 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
Aangezien de laatste keer dat ik keek 21 nog steeds minder dan 22 was zit ik in dit geval blijkbaar fout. :$

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Aangezien de laatste keer dat ik keek 21 nog steeds minder dan 22 was zit ik in dit geval blijkbaar fout. :$
Maar 21 + verzendkosten = meer dan 21 - zorgt wel voor extra douane-heffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

Hen3s schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:22:
[...]

Maar 21 + verzendkosten = meer dan 21 - zorgt wel voor extra douane-heffing.
21 + verzendkosten is inderdaad meer dan 22, maar de grens van €22 is exclusief verzekerings- en vervoerskosten...

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bedankt voor de duidelijkheid. Hopelijk checken ze onze pakketjes dan toevallig niet ofzo... beetje jammer dat je dan alsnog op 50 euro uitkomt :z

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
21 + verzendkosten is inderdaad meer dan 22, maar de grens van €22 is exclusief verzekerings- en vervoerskosten...
ooops klopt - sorry.

----
btw - leuke homepage - kinda blog;
http://www.majornelson.com/default.aspx

1 of ander hotshot bij Xbox; houdt je HEEEEEL goed op de hoogte van alle nieuwtjes; de beschikbare downloads etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
ATL schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:41:
[...]

Heb je al iemand voor de actie om 10 gratis arcade spellen te krijgen. Anders stel ik mij hiervoor beschikbaar.
nee heb ik nog niet, maar wat houdt die actie precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

buran schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:54:
[...]

nee heb ik nog niet, maar wat houdt die actie precies in?
Alles staat op deze pagina van Xbox

http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Yep, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb nou een xbox360 gekocht, en ik wil dit graag op mijn TFT monitor laten spelen.
Ik heb een Samsung 931C (2ms etc, DVI-D)

Als ik een adapter koop van hdmi > DVI-D heb ik het volgende probleem
'wel moet er rekening gehouden worden dat dvi alleen maar beeldsignaal doorgeeft en geen audiosignaal.'

Hoe krijg ik dan geluid? Ik heb wel speakers met een normale groene stekkertje van logitech.
mijn geluidskaart is: Creative SE Audigy, (kweet niet of je daar wat aan hebt)

Weet iemand dit? Thanks :)

/edit: of kan ik dit ook via de scart doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:05:
Hey,

Ik heb nou een xbox360 gekocht, en ik wil dit graag op mijn TFT monitor laten spelen.
Ik heb een Samsung 931C (2ms etc, DVI-D)

Als ik een adapter koop van hdmi > DVI-D heb ik het volgende probleem
'wel moet er rekening gehouden worden dat dvi alleen maar beeldsignaal doorgeeft en geen audiosignaal.'

Hoe krijg ik dan geluid? Ik heb wel speakers met een normale groene stekkertje van logitech.
mijn geluidskaart is: Creative SE Audigy, (kweet niet of je daar wat aan hebt)

Weet iemand dit? Thanks :)

/edit: of kan ik dit ook via de scart doen?
Bij de xbox360 met hdmi zit een zogenaamde audio-dongle. Die steek je in de brede ingang net boven de hdmi ingang en daaraan zit
- een optische uitgang, voor n optische kabel naar je 5.1 surroundset (echt aan te raden!)
- een rood en witte uitgang voor je normale boxen (links en rechts)

http://www.llamma.com/xbo...-elite/360elite%20062.jpg

Zeker niet via scart doen, want dan heb je geen high definition!!

edit: kan zijn dat die alleen bij de elite in de doos zit en dat je m bij de andere los moet kopen.
Maar ik heb ook gehoord van mensen dat ze de componenten erin stoppen en daarvan de geluidssnoeren gebruiken die ze nodig hebben. Volgens mij moet er dan soms wel iets van t omhulsel weggesneden worden, anders past t niet. Bij anderen past t net.

[ Voor 13% gewijzigd door Ferry34 op 26-10-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hallo allemaal,

We hebben hier nu al 1,5 jaar een X360. Maar nu we Halo 3 hebben wou ik eens proberen om het aan de gang te krijgen op onze B&O een Beovision 7 via HDTV.
Nu is het mij gelukt om beeld te krijgen, maar ik krijg met geen mogelijkheid geluid eruit. We hebben hier de X360 Platinum editie. En heb ik die kabel gebruikt, hem op HDTV gezet en alles composiet aangesloten. Wel beeld dus maar geen geluid. Nou hoorde ik van iemand anders dat je beter het geluid optisch kan laten lopen, maar verhelpt dit ook echt het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dutch3men schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:50:
Hallo allemaal,

We hebben hier nu al 1,5 jaar een X360. Maar nu we Halo 3 hebben wou ik eens proberen om het aan de gang te krijgen op onze B&O een Beovision 7 via HDTV.
Nu is het mij gelukt om beeld te krijgen, maar ik krijg met geen mogelijkheid geluid eruit. We hebben hier de X360 Platinum editie. En heb ik die kabel gebruikt, hem op HDTV gezet en alles composiet aangesloten. Wel beeld dus maar geen geluid. Nou hoorde ik van iemand anders dat je beter het geluid optisch kan laten lopen, maar verhelpt dit ook echt het probleem?
Heb je een receiver dan?
Zo nee, dan verhelpt dat niets, ik heb hem via component en gewoon geluid, denk dat je of iets verkeerd heb aangesloten of er ergens een setting verkeerd staat, want meer basic dan dit geluid kan niet (is gewoon een coax links/rechts kabel).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:03:
[...]

Heb je een receiver dan?
Zo nee, dan verhelpt dat niets, ik heb hem via component en gewoon geluid, denk dat je of iets verkeerd heb aangesloten of er ergens een setting verkeerd staat, want meer basic dan dit geluid kan niet (is gewoon een coax links/rechts kabel).
Het 5.1 systeem gaat hier via het systeem van B&O zelf alles zit op elkaar aangesloten.
Als ik de achterkant pak van een klep waar staat hoe alle aansluitingen zitten zie je: De kleur codes Rood, Wit en Geel op AV4 zitten.
Dan sluit je het daarop aan, zoek je in het menu AV4 op kan je PC en DTV kiezen. Heb beide al geprobeerd. En dan ook HDTV inschakelen, gevolg wel beeld geen geluid.
Dan kan je nog AV3 kiezen hierin ram je je Scart aansluiting met Rood, Wit en Geel en HDTV kabels sluit je aan. Zelfde probleem en heb je nog AV 1 en 2 maar waar die zitten geen idee.

Nu kan je bij al die AV versies kiezen of je een Digitale Audio Ingang wilt kiezen wat A1,A2,A3,A4 kan zijn. Nu denk ik dat dat de oplossing is, aangezien ik het zo niet aan de gang krijg. Op deze achterkant staan ook de Subwoofer en rear, front etc luidsprekers aangesloten dus volgens mij zit er een reciever in ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:13:
[...]

Bij de xbox360 met hdmi zit een zogenaamde audio-dongle. Die steek je in de brede ingang net boven de hdmi ingang en daaraan zit
- een optische uitgang, voor n optische kabel naar je 5.1 surroundset (echt aan te raden!)
- een rood en witte uitgang voor je normale boxen (links en rechts)

http://www.llamma.com/xbo...-elite/360elite%20062.jpg

Zeker niet via scart doen, want dan heb je geen high definition!!

edit: kan zijn dat die alleen bij de elite in de doos zit en dat je m bij de andere los moet kopen.
Maar ik heb ook gehoord van mensen dat ze de componenten erin stoppen en daarvan de geluidssnoeren gebruiken die ze nodig hebben. Volgens mij moet er dan soms wel iets van t omhulsel weggesneden worden, anders past t niet. Bij anderen past t net.
Hoi,

Maar dat kan toch niet? ik heb gewoon één groene stekker. en waar is de dvi uitgang dan?
Dus waarschijnlijk heb ik daar niets aan.

Iemand andere ideeen? ik wil echt mijn xbox op mijn tft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:29:
[...]

Hoi,

Maar dat kan toch niet? ik heb gewoon één groene stekker. en waar is de dvi uitgang dan?
Dus waarschijnlijk heb ik daar niets aan.

Iemand andere ideeen? ik wil echt mijn xbox op mijn tft :(
Precies zoals Ferry34 zei, je sluit de hdmi/dvi aan op je monitor, en de component gebruik je voor audio
optisch of rood/wit tulp stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:36:
[...]

Precies zoals Ferry34 zei, je sluit de hdmi/dvi aan op je monitor, en de component gebruik je voor audio
optisch of rood/wit tulp stekker.
Oh zo, nu begrijp ik het, dus ik gebruik beide uitgangen.
Maar kan ik geen rood/wit tulp > jack converter kopen? Jack heet dat dacht ik. want ik heb namelijk speakers met alleen een jack uitgang.

Waar zijn die te vinden?

/edit; is dit 'm niet?
http://www.allekabels.nl/na/0/6492/Tulp---Jack-Kabel.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:42:
[...]

Oh zo, nu begrijp ik het, dus ik gebruik beide uitgangen.
Maar kan ik geen rood/wit tulp > jack converter kopen? Jack heet dat dacht ik. want ik heb namelijk speakers met alleen een jack uitgang.

Waar zijn die te vinden?

/edit; is dit 'm niet?
http://www.allekabels.nl/na/0/6492/Tulp---Jack-Kabel.html
De server op www.allekabels.nl doet er te lang over om te antwoorden...
Maar ja, zulke stekkers zijn te kop, ik heb er en om mijn mp3 speler op mijn stereo aan te sluiten. Die is alleen omgekeerd in vergelijking met de gene die moet hebben.
Ik weet niet of ze die verkopen, maar ik weet bijna zeker van wel.
Edit, plaatje doet het nu wel, das de gene die je moet hebben, alleen een mannetjes jack lijkt mij.
Edit 2: je hebt waarschijnlijk speaker boxen, dan moet je die hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar snap ik t eventjes niet meer...

1. Beeld: HDMI > DVI-D aansluiten, kabel naar splitter klaar ik heb beeld. (HDTV)

2. Geluid: kabels zijn mannen (volgens splitter) is splitter voor tulp ook man, maar dan is jack weer vrouw.
ik moet dus de tulpen vrouw hebben, en jack ook. volgens mij bestaat dat niet? iig kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ferry34 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.llamma.com/xbox360/news/images/xbox-360-elite/360elite%20062.jpg
Heeft iemand enig idee waar deze te koop is?

(Het gaat mij dus ALLEEN om de audio-dongle!)

[ Voor 5% gewijzigd door Robbie T op 27-10-2007 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:03:
Ja maar snap ik t eventjes niet meer...

1. Beeld: HDMI > DVI-D aansluiten, kabel naar splitter klaar ik heb beeld. (HDTV)

2. Geluid: kabels zijn mannen (volgens splitter) is splitter voor tulp ook man, maar dan is jack weer vrouw.
ik moet dus de tulpen vrouw hebben, en jack ook. volgens mij bestaat dat niet? iig kon het niet vinden.
Ik zou eens bij een grote elektro zaak kijken, ik weet bijna zeker dat een bijv. mediamarkt ze zal hebben, anders kan je hem nog altijd zelf maken, of laten maken.
Robbie T schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:14:
[...]

Ik weet niet hoeveel je er voor over hebt.
link
Alleen de audio dongle.. *beter lezen in het vervolg*

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
exCOESes schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:25:
[...]

volgens mij kom je er onder uit als je het als " gift " laat versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo mensen, geen tech vragen hier!

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
dat lijkt me wel goed... stuur mij maar een pm met je yahoo/msn/ adres ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een manier om te zorgen dat je 360 een RROD krijgt?

Want mijn 360 leest bijna geen dvd's meer, soms moet ik hem 10 of 15x open en dicht doen ( de drive ) voordat hij een game pakt, zelfs bij nieuwe dvd films. Ook bij 360 games is dit het geval.

Tis wel een launch unit, is al 1x teruggestuurd maar volgens mij is het dezelfde Xbox. Wil hem nog wel een x een RROD geven zodat ik tenminste een nieuwe drive krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
misschien een tijdje met een föhn er opblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te denken om een xbox of ps te kopen next gen console.

Ps3 -> draadloos , gratis online ,DVD en Blue Ray en 1game euro 455,=

Xbox 360 -> draadloos 80 euro, online 60 euro , DVD en 379.00 halo pakket 520,= euro

Ik vraag me af waarom die draadloos bridge van Microsoft zo vet duur is ?? en of je
deze ergens goedkoop kunt kopen.

Daarbij vind ik qua kwaliteit beide consoles even mooi en zie ik wat kleine verschillen, maar
als je niet beter weet boeit dat niet en de PS3 is wat uiterlijke wat mooier vind ik persoonlijk,
ander probleem, broertje heeft al 15 games voor de xbox 360 en een maat van mij PS3 games.

Toch denk ik om PS3 te kopen, maar xbox 360 trekt me ook vooral omdat ik voorheen ook een xbox
had. iemand die me kan overtuigen wat nog meer voordelen zijn van de xbox : |:( wat ik irri vind
is dat MS 80 euro vraag voor een draadloze ontvanger en daarom denk ik aan een PS3. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:21:

Want mijn 360 leest bijna geen dvd's meer, soms moet ik hem 10 of 15x open en dicht doen ( de drive ) voordat hij een game pakt, zelfs bij nieuwe dvd films. Ook bij 360 games is dit het geval.

Tis wel een launch unit, is al 1x teruggestuurd maar volgens mij is het dezelfde Xbox. Wil hem nog wel een x een RROD geven zodat ik tenminste een nieuwe drive krijg.
De boel aan de achterkant van de xbox afdekken ofzo dat ie geen warmte kwijt kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21
Robbie T schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:14:
[...]

Heb op xbox-scene kort geleden gezien dat ze gewoon van de originele kabel bij de connector al het plastic gestript hadden waardoor de hdmi en de gewone kabel beide in de xbox konden blijven zitten. Is een stuk goedkoper dan die dongle aanschaffen. Even gezocht en hier is de tutorial...

http://www.chadledford.com/?p=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Nog wel een punt om aan te denken (vooral als je net op de scheiding zit); indien de factuur niet in euro's is; gaat de douane werken met "de douane-koers" en die kan op zo'n moment dus net iets negatief uitvallen.
Douane koers is "onafhankelijk" van de werkelijke koers; hij wordt (volgens mij) maar 1 keer per maand bepaald. Veiligheidshalve is het dus verstandig om de verkopende partij te vragen of de factuur in euro's kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:26:

Xbox 360 -> draadloos 80 euro, online 60 euro , DVD en 379.00 halo pakket 520,= euro

Ik vraag me af waarom die draadloos bridge van Microsoft zo vet duur is ?? en of je

Daarbij vind ik qua kwaliteit beide consoles even mooi en zie ik wat kleine verschillen, maar
als je niet beter weet boeit dat niet en de PS3 is wat uiterlijke wat mooier vind ik persoonlijk,
ander probleem, broertje heeft al 15 games voor de xbox 360 en een maat van mij PS3 games.

Toch denk ik om PS3 te kopen, maar xbox 360 trekt me ook vooral omdat ik voorheen ook een xbox
had. iemand die me kan overtuigen wat nog meer voordelen zijn van de xbox : |:( wat ik irri vind
is dat MS 80 euro vraag voor een draadloze ontvanger en daarom denk ik aan een PS3. :X
Mja ik gebruik zelf geen draadloos omdat het soms uitvalt enz dus gebruik gewoon bekabeld heb je ook gelijk de beste verbinding om te streamen e.d.

Xbox heeft als voordeel veel vette exclusives, Xbox Live is ongelofelijk verbeterd tov Xbox 1, je betaal 5 euro per maand. Veel content downloaden voor games die je op de Ps3 vaak niet hebt ( denk aan GTA Exclusive Episodes / Oblivion uitbreidingen etc ).

Verder is het tof om met mensen in je friendslist te lullen terwijl je beide gewoon een andere game ofzo aan het spelen bent. Tja qua andere voordelen ik vind de controller veel chiller tov de Ps3 controller. Verder zijn er voor de 360 al ongelofelijk veel goede games uit :).

Overigens staat op xboxhome.nl een aanbieding van iets van 350 euro voor een premium en daar krijg je dan 4 games bij, hardstikke voordelig natuurlijk :).

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

nnndoh schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:13:
[...]

volgens mij kom je er onder uit als je het als " gift " laat versturen
Zoiets heb ik ook wel eens gehoord
Ik denk dat onze vrienden bij de douane er dan van uit gaan dat het een van particulier naar particulier verdonden artikel is, dan zou de grens €45 ipv €22 exclusief zijn.

Feit blijft natuurlijk dat wettelijk gezien de grens bij verzending door een bedrijf €22 is. O-)

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playasia verzend geen dingen als gift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Haha leuk een hele discussie, maar als ik hem voor 25 euro kan importen, of voor 27 euro hier kan kopen dan lijkt mij die discussie ook snel gesloten hè ;) .Bedankt voor jullie advies, na het lezen van nog een aantal reviews ga ik voor Crackdown :) .

De orange box moet ik ook nog eens halen, maar eerst maar even wachten tot hij goedkoper wordt. Twilight princes, wind waker, rayman 3 (allen NGC) wachten ook nog op mij :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders kijk je even waar het uiteindelijk om gaat, de games.
Wat is je favo genre?
Welk platform bied mij de meeste keus in dit genre?

Ik zit ook te overwegen om een Ps3 te halen, maar ik kan maar 1 shooter opnoemen die niet eens zulke goede recensies kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Heeft iemand hier Eternal Sonata al? Ben normaal niet zo'n fan van jRPGs en was Blue Dragon toen ik dat bij een vriend speelde heel snel zat. Lijken beide titels op elkaar? Of is ES echt veel beter?

Trouwens Flatout UC is voor de prijs (25 euro bij Bart Smit) een leuke racer, erg groot minpunt is alleen dat er geen splitscreen op zit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:21:

Eh, gewoon MS bellen. Je hoeft niet een RROD te hebben om hem terug te mogen sturen. 15x open en dicht doen voordat ie een game of film pakt is ook gewoon een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ebborazor schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:58:
Heeft iemand hier Eternal Sonata al? Ben normaal niet zo'n fan van jRPGs en was Blue Dragon toen ik dat bij een vriend speelde heel snel zat. Lijken beide titels op elkaar? Of is ES echt veel beter?

Trouwens Flatout UC is voor de prijs (25 euro bij Bart Smit) een leuke racer, erg groot minpunt is alleen dat er geen splitscreen op zit :|
eerlijk gezegd vond ik blue dragon een steengoed spel, en blue dragon vind ik beter dan eternal sonata. De gevechten in eternal sonata geraak je al snel beu.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
dadj schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:03:
[...]

:D. Idd, normaal verkoop ik spellen na een tijdje weer, maar crackdown blijft verslavend leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55

tja de games. Je geeft al aan dat je eerst ook een xbox had, waarschijnlijk ook omdat die games je wel aanspraken. De PS3 heeft nog maar weinig exclusive toppers, maargoed, natuurlijk al best veel multiplatform toppers. Xbox live is wel wat beter geregeld (achievements, gamertag, friends system etc) maar het is idd de vraag of dat 60 euro per jaar waard is. 80 euro voor wifi is ook van de gekken, gelukkig trek ik altijd liever een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net es een trailer van Unreal T3 gekeken, ziet er wel heel erg Gears of War uit... ok tis van dezelfde makers en UT was er eerder. Maar echt de look is precies hetzelfde gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Gears of war gebruikt de Unreal Engine, dus dat zou nog wel eens heel goed kunnen ;)
Mijn xbox moet teruggestuurd worden voor reparatie, enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voordat je 'm terug hebt?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Anders kijk je even waar het uiteindelijk om gaat, de games.
Wat is je favo genre?
Welk platform bied mij de meeste keus in dit genre?

Ik zit ook te overwegen om een Ps3 te halen, maar ik kan maar 1 shooter opnoemen die niet eens zulke goede recensies kreeg.
Welke shooter? Er zijn er toch al de nodige voor de PS3. Resistance: Fall of Man, Fear, Call of Duty 3, Rainbow Six Vegas, Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Jericho, The Darkness. Binnenkort komen daar nog Haze, Call of Duty 4, Unreal Tournament 3, Stranglehold, Army of Two, Blacksite: Area 51 en Kane & Lynch bij. En natuurlijk nog een toptitel van Nederlandse bodem: Killzone 2.

Ik denk dat alle FPS tegenwoordig multi-platform zijn en zowel voor de PS3 als Xbox 360 uitkomen.
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.