Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.376 views sinds 30-01-2008

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:09:
Voor de liefhebber: Eternal Sonata Demo staat nu op Marketplace :)

EDIT:

Voor de liefhebber: Guitar Hero 3 Demo staat nu op Marketplace :)
Voor de liefhebber: Need for Speed ProStreet demo staat nu op Marketplace :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Belgische Euro's, niets waard

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 18:38

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb even wat reviews gezocht over die winkel Azur. Zou er niks bestellen, is niet echt positief.

Twitter

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Ik zie het ja, best klote.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dennahz

Dennahz

Die prijzen zijn ook niet echt betrouwbaar te noemen. SoF3 voor € 1,99? Dat moet ofwel een kopie zijn of gewoon een geld aftroggel artikel ;)

Kijk gewoon regelmatig op Play-Asia.. dat scheelt vaak wel € 20,- met de prijs hier. :)

Twitter

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Iemand die Eternal Sonata demo gedownload? Die NFS begin ik niet eens meer aan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Mars18
Postius schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:07:
juist NFS is veel beter als ooit volgens mij :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

NFS schijnt erg goed te zijn..speel hem vanavond :)

Verwijderd

*knip* offtopic...

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 11:54 ]

Verwijderd

Heb hem een paar maanden geleden op de Japanse marketplace gedownload, ik ga ervan uit dat het dezelfde demo is. Is vrij snel uitgespeeld en ze geven ze niet veel informatie over het battlesysteem, maar het geeft wel een mooi idee van de sfeer van het spel. Gewoon een tochtje door het bos met een bossfight op het einde. Gebruik je special attacks en hou er rekening mee dat je specials verschillen naarmate je in licht of schaduw staat.

Verwijderd

Ik weet niet of dit al gespot was, maar ik vond dit wel een mooie aanbieding:

een Rechargeable Battery Pack voor 7.70 euro

Had er altijd nog 1tje nodig voor mijn extra controller. Scheelt toch weer een paar euro:)

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:21

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mars18 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:23:
[...]

juist NFS is veel beter als ooit volgens mij :P
Ik heb net even de demo gespeeld maar vind het niet echt een verbetering. De auto's voelen wel stukken beter dan in voorgaande delen maar het is geen NFS:Porsche Unleashed (de devs hadden het erover dat ze terug wilde gaan naar die mix van arcade en sim).

Het ziet er wel weer allemaal zeer gelikt uit, misschien dat de game zelf een wat betere indruk maakt maar de demo komt op mij nogal magertjes over.

Framerate is all over the place, vooral het gedeelte in de tunnel en er vlak na van de grip track is om te huilen en wederom geen achteruit kijk spiegel (kon hem nergens ontdekken in de opties).

[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 23-10-2007 19:25 ]

Verwijderd

Sorry, ik kan het xbox ervaringen topic niet meer vinden... waar kan je nog een gewone xbox kopen?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:49

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:24:
Sorry, ik kan het xbox ervaringen topic niet meer vinden... waar kan je nog een gewone xbox kopen?
Het Grote Xbox Topic Deel 11

Overigens denk ik dat het érg moeilijk wordt om zo'n apparaat nieuw in de winkel te vinden. Misschien dat een klein gamewinkeltje nog een exemplaar heeft.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:13
Moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van de skate demo (ja weet het is al een tijd uit, maar heb mn xbox nog niet zo lang :)), vooral met dat truukje dat je in de suburbs terecht kan komen, kan je toch wat meer zien van het spel :) Maar vraag me alleen af of het leuk blijft...

To dare is to do

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:21:
[...]

Voor de liefhebber: Need for Speed ProStreet demo staat nu op Marketplace :)
Zijn zeker heel veel liefhebbers voor, want die demo komt hier niet echt bepaald snel binnen :(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

OMG, ben net klaar met halflife 2, episode 1 en episode 2.. Wat heavy :D. Echt een heel erg goede aankoop zeg.

Vond het einde van episode 2 wel pittig :), die achievement van het beschermen van gebouwen zal ontzettend lastig worden :P

En wat zien die games er ook nog eens goed uit, vooral episode 2. Ga nu proberen om 100 meter te springen met portal :P. Edit: gehaald :P Nu eens kijken naar die advanced maps.

Me wants episode 3! Maar zal nu binnenkort een paar potjes team fortress gaan doen, want dat heb ik nog niet gespeeld eigenlijk, mja 1 partijtje maar dat was niet geheel lagvrij. (understatement...)

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2007 00:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Net na een lange tijd toch de Need for Speed ProStreet demo binnen en ben best verrast.
In het begin de game gewoon op casual gespeeld en dan krijg je echt het oude Need for Speed van de voorgaande delen: gas inhouden en gaan. Maar zoals aangekondigd is dat afgelopen als je de twee moeilijkheidsgraden boven casual selecteert. Het is geen Forza, maar wel een hele verbetering van het realisme wanneer men het puur baseert op de Need for Speed reeks. Wat me meteen opviel was dat de game naar mijn inziens er echt goed uit zag. Al had ik wel het gevoel dat in de "grip king" de frame-rate niet zo lekker liep in het deel dat je door de tunnel rijdt. Al kan dat ook komen doordat het nogal een druk punt is door alle lichtjes en dat je je in een afgesloten ruimte bevindt.

Maar al met al ben ik best enthousiast over deze game na het spelen van de demo.
Zoals gezegd is het geen Forza, maar zeker wel Need for Speed :D

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 22:57
Ik vind het juist geen Need for Speed. NFS stond voor mij altijd voor toegankelijkheid. En deze game is niet echt toegankelijk en ik persoonlijk vind het nieteens leuk, stukken rechtdoor rijden met kleine bochten. Nee dank je, van dit soort makkelijk incash werk ben ik niet gediend (de modellen zijn van voorgaande NFS's en die banen zijn erg karig).

Leuke poging, leuk idee, maar no thanks.

• Bas Post
  • Laatst online: 07:48
Steph Kai schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:25:
[...]

Ok, klinkt logisch. Maar wat als ik een RGB adapter koop met DVI uitgang?
DVI kan zowel digitaal als analoog signaal weergeven.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface

- C1
- C2
- C3
- C4
- C5

Dat zijn de analoge verbindingen, want op een videokaart met DVI uitgang voor in je pc heeft ook 9 van de 10 keer een verloopplug van DVI naar VGA (in feite worden dus dan alleen de analoge verbindingen gebruikt (C1 t/m C5)

BP on the move!!!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:15:
Net na een lange tijd toch de Need for Speed ProStreet demo binnen en ben best verrast.
In het begin de game gewoon op casual gespeeld en dan krijg je echt het oude Need for Speed van de voorgaande delen: gas inhouden en gaan. Maar zoals aangekondigd is dat afgelopen als je de twee moeilijkheidsgraden boven casual selecteert. Het is geen Forza, maar wel een hele verbetering van het realisme wanneer men het puur baseert op de Need for Speed reeks. Wat me meteen opviel was dat de game naar mijn inziens er echt goed uit zag. Al had ik wel het gevoel dat in de "grip king" de frame-rate niet zo lekker liep in het deel dat je door de tunnel rijdt. Al kan dat ook komen doordat het nogal een druk punt is door alle lichtjes en dat je je in een afgesloten ruimte bevindt.

Maar al met al ben ik best enthousiast over deze game na het spelen van de demo.
Zoals gezegd is het geen Forza, maar zeker wel Need for Speed :D
Ik ging gelijk voor de King moeilijkheidsgraad en heb beide races gewonnen :D

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Wauw ik krijg eind van de week Skate binnen, nog nooit zo veel voor een game betaald (40 incl :+ , da's voor mij veel geld :P ) maar goed dan heb je ook wat. De Orange Box moet ik ook echt hebben, dan moet echt geweldig zijn, HL2 + episode 1 & 2 in een bundel voor de 360 _/-\o_ _/-\o_ !!

Op de pc was al gaaf, alleen tja op een gegeven moment ga je opnieuw installeren en let je niet op en ben je je savegames kwijt hè :X . Gelukkig kent de 360 dat niet. 8)

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-11 19:16
Nee, ik heb hem gewoon even in de winkel waar een vriend werkt geleend.

Als je van JP-RPG houd is het een topper.

Laten we meteen maar even het minpunt neerzetten: Te veel en te lange cut-scenes.

Maar voor de rest is hij erg goed, leuk verhaal, mooie gfx, en het battle systeem is ook wel geinig en verandert steeds (wordt moeilijker) naarmate je verder in de game komt en een hoger party level krijgt.

Grinden zoals bij Blue Dragon is niet nodig, je regenstanders levelen met jouw mee, dus als je te veel grind maak je het jezelf alleen maar moeilijk.

Zit nu ergens in Hoofdstuk 4 van 7 en heb er al 15 uur op zitten. Totaal moet de game voor de eerste playtrough ongeveer 25 uur nodig hebben als je alle cut-scenes volledig bekijkt. Als je ze skipt moet het in 20 uur te doen zijn.

Aan het eind heb je de mogelijkheid om het spel opnieuw te spelen met behoud van level, om alle sidequests en achievements te halen. Dus dan kan je nog eens 20 uur spelen. ;)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Verwijderd

yzf1kr schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:31:
[...]

Totaal moet de game voor de eerste playtrough ongeveer 25 uur nodig hebben als je alle cut-scenes volledig bekijkt. Als je ze skipt moet het in 20 uur te doen zijn.

[...]
Uh zit er 5 uur aan cutscenes in? Das wel ERG veel.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 22:12
Na de teleurstelling dat de Wing Commander XLA game zo crappy was hoop ik van ganser harte dat de Battlestar Galactica XLA wél de moeite waard gaat zijn. Helaas zijn er nog geen online reviews te vinden. Kwestie van wachten of zijn er al mensen die er iets over gelezen hebben of hem zelf geprobeerd hebben?

https://www.strava.com/athletes/10490675

• superlex
  • Laatst online: 01-10 14:38
gisteren voor het eerst via mijn 360 een dvd'tje bekeken en ik stond echt versteld van het kwaliteits verschil.
Ik dacht altijd dat het upscalen een beetje onzin was maar het scheelt echt veel.
via mijn pioneer dvd (565) keek ik via scart en dat was altijd prima. totdat ik via mijn 360 keek.
veel scherper en vloeiender beeld. :)
nu nog even mijn lcd inleveren voor mijn plasma want lcd is het toch niet voor mij.
Ga nu naar de panasonic 42PY70. dan ben ik voorlopig weer klaar.... _/-\o_

Verwijderd

superlex schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:50:
gisteren voor het eerst via mijn 360 een dvd'tje bekeken en ik stond echt versteld van het kwaliteits verschil.
Ik dacht altijd dat het upscalen een beetje onzin was maar het scheelt echt veel.
via mijn pioneer dvd (565) keek ik via scart en dat was altijd prima. totdat ik via mijn 360 keek.
veel scherper en vloeiender beeld. :)
nu nog even mijn lcd inleveren voor mijn plasma want lcd is het toch niet voor mij.
Ga nu naar de panasonic 42PY70. dan ben ik voorlopig weer klaar.... _/-\o_
Ja maar heb je een film kunnen volgen met al dat herrie van je xbox? :(
Het is inderdaad een prima upscaler maar in films met veel stiltes is het zeker niet aan te raden.
Je kijkt dan naar een film met een philips stofzuiger aan 8)7

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

Het is inderdaad een prima upscaler maar in films met veel stiltes is het zeker niet aan te raden.
Nounou, dat valt ook wel weer mee hoor. De 360 is zeker niet geruisloos, maar een film kijk je neem ik aan niet op volume standje 1. Natuurlijk in stille stukken hoor je de Xbox wel maar dat is een kwestie van filteren imho.

* Dennahz hoort nooit iets als hij TV / film kijkt.

Twitter

Verwijderd

yzf1kr schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:31:
[...]
Grinden zoals bij Blue Dragon is niet nodig, je regenstanders levelen met jouw mee, dus als je te veel grind maak je het jezelf alleen maar moeilijk.
werkelijk? daar heb ik absoluut niets van gemerkt. Moeilijke tegenstanders worden echt wel een stuk gemakkelijker als eerst wat bijlevelet (wat ik altijd doe in een rpg). Verder: hoe meer storyline hoe liever. Waarom speel je anders dit soort games? :p

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Scaled de 360 ook via component up?

Ik had begrepen dat dit alleen via VGA het geval was.

Zou wel lekker zijn

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 12:13

Bluppy2

Hip!

Hoodlum77 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:10:

Zou wel lekker zijn
Ik heb zelf een Samsung 215TW 21" monitor die over beide soorten aansluitingen beschikt, en ik moet zeggen dat het beeld over de VGA niet alleen aanmerkelijk scherper is, maar ook nog eens een stuk helderder. Dat kan natuurlijk ook met de electronica in de monitor te maken hebben, maar ik heb zelf het idee dat er via de VGA kabel echt betere resultaten te halen zijn.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Slaapje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:06:
Moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van de skate demo (ja weet het is al een tijd uit, maar heb mn xbox nog niet zo lang :)), vooral met dat truukje dat je in de suburbs terecht kan komen, kan je toch wat meer zien van het spel :) Maar vraag me alleen af of het leuk blijft...
Ik heb het spel sinds de release date en speel het nogsteeds met liefde. Speel niet super veel, maar schat dat ik er toch al ruim 30 uur in heb zitten. Moet ook nog behoorlijk veel challanges e.d. halen, maargoed ik ga er ook op m'n gemak doorheen en heb veel dingen opnieuw gedaan omdat het zo leuk was (tevens veel met vrienden gespeelt). De stad is behoorlijk groot en zit zo vol met allemaal coole spots dat ik zelfs nu nog spots/rails/ramps/etc. tegenkom welke ik nog niet eerder heb geprobeert. Dus wat dat betreft zal het spel lang leuk blijven.

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 22:19
Dennahz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

Die prijzen zijn ook niet echt betrouwbaar te noemen. SoF3 voor € 1,99? Dat moet ofwel een kopie zijn of gewoon een geld aftroggel artikel ;)

Kijk gewoon regelmatig op Play-Asia.. dat scheelt vaak wel € 20,- met de prijs hier. :)
En hoe zit het dan met de verzendkosten?

In het verlende heb ik eens Naruto 1,2 en 3 gekocht voor me Gamecube en het was 140€/stuk omdat ik douane heb moeten betalen :(
Dat waren zeer dure spellen (wel de beste vechtspellen ooit!!!!!!!!)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Tesla MY RWD

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 22:19
Aries.Mu schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:23:
[...]

En hoe zit het dan met de verzendkosten?

In het verleden heb ik eens Naruto 1,2 en 3 gekocht voor me Gamecube en het was 140€/stuk omdat ik douane heb moeten betalen :(

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Tesla MY RWD

• yzf1kr
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Uh zit er 5 uur aan cutscenes in? Das wel ERG veel.
Idd, daar wordt je dus echt doodmoe van.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

werkelijk? daar heb ik absoluut niets van gemerkt. Moeilijke tegenstanders worden echt wel een stuk gemakkelijker als eerst wat bijlevelet (wat ik altijd doe in een rpg). Verder: hoe meer storyline hoe liever. Waarom speel je anders dit soort games? :p
De normale tegenstanders levelen idd niet, maar de bazen levelen wel.

Ik ben het met je eens dat een goede storyline leuk is, maar om nou tussen ieder chapter een 10 minuten durende documentaire over Chopin the krijgen. :S

Om het nog maar niet te hebben over de normale storyline die uit ontzettend veel cutscenes bestaat. Het probleem is dat in dit geval de balans een beetje zoek is, je kan de storyline ook vertellen dmv het spel dan door cutscenes.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

Dan doel je waarschijnlijk op herrie van 'fans' in bepaalde series xbox360`s, aangezien de dvd drive maar op 1-2x draait bij films? Over de driveherrie kun je dan geen klachten hebben..
Hoodlum77 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:10:

Zou wel lekker zijn
Inderdaad alleen via VGA.
VGA is aanzienlijk scherper en biedt meer contrast, echter vallen de kleuren flink tegen. Ook na bijstellen, mist het het 'volle' van component (of HDMI, wleke dezelfde volle kleuren kent).

Overigens is die upscaler via VGA op de 360 echt een aanfluiting.
Ik heb een paar uurtjes films (goede DVD9 of 18) vergeleken met een vriend op de 360, PS3 en stand-alone met upscaler.. en de 360 rommelt vaak wat aan of loopt de 'kantjes' eraf... op veel plaatsen artifacts/slechte kleurovergangen etc...vooral bij animatiefilms is dit erg goed te zien ;(

Ook op verschillende reviews, die ik in eerste instantie niet wilde geloven (zelf proberen is leuker), geeft men aan dat de upscaling 'aardig' is, maar niet meer dan dat. Hetzelfde geldt voor de HD-DVD drive..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Aries.Mu schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:23:
[...]
In het verlende heb ik eens Naruto 1,2 en 3 gekocht voor me Gamecube en het was 140€/stuk omdat ik douane heb moeten betalen :(
1) Japanse games zijn zowiso ZEER duur, tenzij je ze tweedehands gaat kopen. Dit had je toch moeten weten toen je ze online kocht?
2) Douane laat individuele pakketjes normaalgezien probleemloos door. Enkel vanaf een bepaalde waarde/grootte ga je risico lopen en mag je 21% btw ophoesten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 15:43 ]

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Iedereen hier trouwens framedrops bij pro street? Leek mij een leuke game en heb de demo gedownload maar hij valt echt vies tegen. Echt te gemakkelijk (2x eerste geworden in de demo op het moeilijkste niveau) en het is echt jammer van die framedrops. MW is dan een stuk beter (iig op de gamecube :P , alhoewel die er grafisch niet uitziet).

Ik heb echt alle delen van NFS wel eens gespeeld, maarja jammer van deze 'misser'.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:38
ik vermaak me zelfs met een gewone controller met GHIII, maar ik zal t spel niet kopen... waarom niet?

Ik wil een draadloze gitaar, ok dan kan ik de ps3 versie kopen maar PSN zuigt... Dus eigenlijk is er geen fatsoenlijke keuze.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:54
Ik ben het met je eens dat een goede storyline leuk is, maar om nou tussen ieder chapter een 10 minuten durende documentaire over Chopin the krijgen. :S
Ja, dat is wel irritant. Zo ook (spoiler voor einde hoofdstuk 3):
spoiler:
Die Claves ging ook maar niet dood zeg... En dan ook nog het gesprek tussen haar en Jazz herhalen dat net 2 minuten eerder is geweest :?

En toch is het een goed spel, want ik wil wel de hele tijd door :-)
Phusebox schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:43
ik vermaak me zelfs met een gewone controller met GHIII, maar ik zal t spel niet kopen... waarom niet?
Ik wil een draadloze gitaar, ok dan kan ik de ps3 versie kopen maar PSN zuigt... Dus eigenlijk is er geen fatsoenlijke keuze.
Uhm, de Xbox 360 versie van de wireless gitaar?
http://gizmodo.com/gadget...ireless-guitar-264970.php

[ Voor 33% gewijzigd door pwvliet op 24-10-2007 21:29 ]

I have no life, and therefore no signature

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:14

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:43:

Bij mijn weten shipped GH3 voor de 360 gewoon met een wireless guitar :)

Denk dat je in de war bent met Rockband, die word inderdaad wel geleverd met een bedrade gitaar :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-11 11:08
BM schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:33:
[...]

Bij mijn weten shipped GH3 voor de 360 gewoon met een wireless guitar :)

Denk dat je in de war bent met Rockband, die word inderdaad wel geleverd met een bedrade gitaar :)
ahum draadloos is bekend gemaakt

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Dat de gitaar van GH3 draadloos wordt zal dan wel, maar Microsoft had toch "de"regel" dat controllers van andere maatschappijen, dus niet van Microsoft, altijd bedraad moesten zijn?

Verwijderd

een regel? lol...
iedereen is vrij om wireless te gebruiken, er moeten enkel licentiekosten betaald worden aan MS hiervoor.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:22:
een regel? lol...
iedereen is vrij om wireless te gebruiken, er moeten enkel licentiekosten betaald worden aan MS hiervoor.
Kan me herinneren dat ik het een keer bij GameKings had gehoord op TMF, dus wellicht is dat inderdaad niet zo'n heel erg betrouwbare bron :P

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:58
FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

Kan me herinneren dat ik het een keer bij GameKings had gehoord op TMF, dus wellicht is dat inderdaad niet zo'n heel erg betrouwbare bron :P
Nou het klopt wel, microsoft wou in eerste instantie ook alleen voor 1st party ontwikkelaars het wireless protocol beschikbaar stellen. Maar na het grote succes van GHII hebben ze toch maar besloten om activision/redoctane te helpen met het maken van een draadloze controller. Een tijdje geleden is ook een hele kleine xbox update geweest waardoor je xbox na het updaten die draadloze gitaartjes accepteerd.

PSN: KeaveXL

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11 07:32
Michael Knight schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:38:
Inderdaad alleen via VGA.
VGA is aanzienlijk scherper en biedt meer contrast, echter vallen de kleuren flink tegen. Ook na bijstellen, mist het het 'volle' van component (of HDMI, wleke dezelfde volle kleuren kent).
Dat was toch verholpen in de dashboard-update van afgelopen lente?
Overigens is die upscaler via VGA op de 360 echt een aanfluiting.
Ik heb een paar uurtjes films (goede DVD9 of 18) vergeleken met een vriend op de 360, PS3 en stand-alone met upscaler.. en de 360 rommelt vaak wat aan of loopt de 'kantjes' eraf... op veel plaatsen artifacts/slechte kleurovergangen etc...vooral bij animatiefilms is dit erg goed te zien ;(

Ook op verschillende reviews, die ik in eerste instantie niet wilde geloven (zelf proberen is leuker), geeft men aan dat de upscaling 'aardig' is, maar niet meer dan dat. Hetzelfde geldt voor de HD-DVD drive..
Mijn probleem met de DVD-speler was dat hij om de zoveel frames schokte bij lange pans in een film. Ging de camera langzaam van links naar rechts, dan zag je continu kleine haperingen. Bijzonder irritant want toen het eenmaal opviel, kon ik er niet meer overheen kijken. De 360 was mijn eerste upscaling DVD-speler, maar ik ergerde me dood en heb daarom toch nog een goede Denon standalone speler gekocht. (Ik kijk trouwens tegenwoordig het vaakst nog op mijn PS3, omdat die nog net beter is dan de Denon)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:05:
[...]

Ik ging gelijk voor de King moeilijkheidsgraad en heb beide races gewonnen :D
Heb de demo gisteren ook gedownload en vond het niet erg uitdagend....je hoeft nergens te remmen...het ziet er wel allemaal heel slick uit, maar ga 'm niet aanschaffen....

Verwijderd

Zijn er meer mensen die in pgr4 frame drops hebben had er gister op een baan last van deed arcade en en van de laatste chapters.

Bij de eerste bocht was het echt sta stil schiet door en verder geen last gehad tijdens die race.

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-10 00:05
Phusebox schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:43:

Als je jezelf het Guitar Hero fenomeen ontneemt vanwege een draadje doe je jezelf tekort (vind ik). Tenzij je op 6 meter van je scherm speelt... Als de technologie wireless niet bestond, had je deze game waarschijnlijk toch ook gekocht?

Overigens weet ik bijna zeker dat de controller ZONDER draad is op de 360. (RockBand controller heeft wel draad).

• Phusebox
SeamusXanthus schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 07:43:
[...]

Als je jezelf het Guitar Hero fenomeen ontneemt vanwege een draadje doe je jezelf tekort (vind ik). Tenzij je op 6 meter van je scherm speelt... Als de technologie wireless niet bestond, had je deze game waarschijnlijk toch ook gekocht?

Overigens weet ik bijna zeker dat de controller ZONDER draad is op de 360. (RockBand controller heeft wel draad).
ok thanks voor alle posts. Dan ben ik inderdaad in de war geweest met RockBand.

Eens ff de releasedatum van GHIII opzoeken en bijbehorende prijs...

wtf:
Guitar Hero 3, Legends of Rock Bundle (Bundel) Xbox 360 Activision (Console) Xbox 360 23/11/2007 --,-- 109,95

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 25-10-2007 08:25 ]

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gisteren de 3 nieuwe demo's gelijk maar even gedownload.
1. Eternal Sonata - Totaal niet mijn ding. Ziet er te kinderachtig uit :X
2. NFS - Ziet er leuk uit, maar is te simpel.
3. GHIII - Alleen leuk met de gitaar denk ik.

Verwijderd

pjlgt schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:50:
Gisteren de 3 nieuwe demo's gelijk maar even gedownload.
1. Eternal Sonata - Totaal niet mijn ding. Ziet er te kinderachtig uit :X
2. NFS - Ziet er leuk uit, maar is te simpel.
3. GHIII - Alleen leuk met de gitaar denk ik.
Jezus typisch Xbox fans ook weer he :'). Bahh teveel kleurtjes wat een kindergame ;(

Ik durf te zweren dat je de game nog niet uit kon spelen op de makkelijkste moeilijkheidsgraad..

• On_E
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Ontkennen dat het er kinderachtig uit ziet is ook raar natuurlijk. ;)

Heb de demo gisteren ook even geprobeerd, maar ik irriteer me mateloos aan de karakters en stemmetjes.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Ik vind het er zeker niet kinderachtig uitzien..de engelse stemmen zijn wel kut, maar gelukkig kun je ook gewoon de japanse stemmen aanzetten, wat het geheel beter maakt :)

• SeamusXanthus
Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:18:
[...]

ok thanks voor alle posts. Dan ben ik inderdaad in de war geweest met RockBand.

Eens ff de releasedatum van GHIII opzoeken en bijbehorende prijs...

wtf:
Guitar Hero 3, Legends of Rock Bundle (Bundel) Xbox 360 Activision (Console) Xbox 360 23/11/2007 --,-- 109,95
Meestal is die game op sommige plekken goedkoper te krijgen. GH2 heb ik ook vlak na launch voor 77 euro gekocht bij de MM terwijl de adviesprijs boven de 90 lag (geloof ik). Mooie prijs vond ik dat voor game+controller. Beetje jammer dat ze GH3 NOG duurder hebben gemaakt.

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Over guitar hero gesproken, ik heb m al voor de ps2, maar ik wil wachten met kopen voor de xbox 360 tot Rock Band uit is. Maar weet iemand of het mogelijk is om mijn ps2 gitaar op me xbox 360 aan te sluiten middels bijv. zo'n ding : http://www.engadget.com/2...rollers-to-your-xbox-360/
En zo ja, werkt dat een beetje verder ?
Wil namelijk wel GH3 spelen zonder de bundel te hoeven kopen :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Verwijderd

Wat is er nieuw aan GH3? Heb deel 2 en vond 't wel vermakelijk maar na een paar weken speelde ik 't al niet meer eigenlijk. heb veel filmpjes van 3 gezien maar het is eigenlijk meer van hetzelfde toch?

• dapluiz
Nieuwe tracks :)
Dat is volgens mij vooral de grootste vernieuwing, verder niet al te veel nee, maar als de tracks goed zijn blijf ik wel spelen :)

Verwijderd

dapluiz schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:33:
Dat is volgens mij vooral de grootste vernieuwing, verder niet al te veel nee, maar als de tracks goed zijn blijf ik wel spelen :)
Hmmm ja dacht ik al. Valt me trouwens wel ONTZETTEND tegen hoe weinig tracks er beschikbaar komen via xbox live. die paar pakketjes and that's it. Dat kan toch veel beter zou je zo denken.

Ik wacht wel op Rock band. Dat lijkt me echt ontzettend mooi/vernieuwend/leuk.

*overigens ben ik gewoon slecht in GH. Verder dan het level na easy (medium lijkt me, incl de blauwe knop dus) kom ik niet eens :') :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 11:39 ]

• dapluiz
Dat is medium ja :) En die pakketjes waren de tracks uit Guitar Hero 1, dus echt nieuw waren die ook al niet :)

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
De release datum van GHIII ??

<Sorry voor de luie vraag ....>

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• dapluiz
23 a 24 november ongeveer ?

• Donnie
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Wat een xbox 360 ervaringen lees ik toch in dit topic :( NOT....

Kan iemand mij helpen met mijn keuze, ik zit namelijk zelf te twijfelen tot de aanschaf van een xdoos of een ps3. Graag zou ik zowieso Assasins Creed willen spelen, dit kan op beide natuurlijk. Maar welke raden jullie mij aan?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Dit is natuurlijk wel een beetje vragen naar de bekende weg in het Xbox topic, maar ik zou zeggen: Als je prijs stelt op kwalitatief betere hardware (betrouwbaarheid, geluid, techniek, features) en beter voorbereid wil zijn op de toekomst: PS3, als je helemaal wild wordt van Xbox live en het (momenteel) grotere aanbod kwaliteitsgames: Xbox 360.

• Ferry34
  • Laatst online: 18-11 21:42
Robbie T schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:37:
[...]

Heb sinds afgelopen week een Xbox. De demo van PGR 4 gedownload, en inderdaad erg mooi spel!
Mijn vader was het hier mee eens, en heeft deze gekocht, voor zichzelf (En voor mij).
34 euro. (LINK)
Vandaag nog een gekocht voor vriend van me(Yorroy hier op forum)
Fantastisch spel met mooie graphics iid.
Ik zie 34 euri, maar ook 20 euri verzendkosten? Hoe zit dat? Dat zal ik wel fout hebben.
En is dit n bedrijf of particulier?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:27:
Ik vind het er zeker niet kinderachtig uitzien..de engelse stemmen zijn wel kut, maar gelukkig kun je ook gewoon de japanse stemmen aanzetten, wat het geheel beter maakt :)
Ja wat is kinderachtig inderdaad? Er zijn genoeg tekenfilms die niet kinderachtig zijn. En het is gewoon pure fantasy. De makers hebben hier bewust voor gekozen, ook de kleuren e.d.
Vorige week heb ik ES gekocht en van het weekend 14 uur met z'n 4en gespeeld.. met na 9 uur een slaappauze. Wat verslavend om te spelen. We zitten nu net op Chapter 5 :)
Erg goed spel. 8.5 op gamespot zeker verdient.

Helaas is mijn eigen xbox eergisteren overleden (rrod), en kan ik niet GH3 demo spelen... :( Ik wacht al lang op dat spel.. bij GH2 kom ik namelijk niet verder dan P6 van Expert...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:30:
Wat is er nieuw aan GH3? Heb deel 2 en vond 't wel vermakelijk maar na een paar weken speelde ik 't al niet meer eigenlijk. heb veel filmpjes van 3 gezien maar het is eigenlijk meer van hetzelfde toch?
Ach, is puur persoonlijke smaak. Ik speel hem nog wekelijks op ps2 (expert uiteraard 8)). Het dilemma is: GH3 kopen of toch maar wachten op Rock Band. Als liefhebber van muziekgames wil ik beide, maar dat is een héél dure grap. (en weeral die extra gitaren)

• dapluiz
Extra gitaren ? GH3 komt zoals elk deel ook gewoon los uit :)

• Ferry34
Bluppy2 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:31:
[...]

Inderdaad. Wat dat betreft heb ik redelijk goede ervaringen met eBay. Bovendien is de aankoop via Paypal verzekerd, dus in feite kan er weinig mis gaan. Ik heb hem zelf ook maar besteld daar, eens kijken hoe dat gaat... :)
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, hoe kan ik nu zien wat t me gaat kosten? Dus game + verzendkosten in Euro''s?
Deze bijvoorbeeld

http://cgi.ebay.com.au/Ca...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 16% gewijzigd door Ferry34 op 25-10-2007 12:53 ]

• SeamusXanthus
dapluiz schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:33:
Er is nog wel meer. Zoals eindelijk online tegen/met elkaar spelen. De career-mode kan nu ook in co-op. En je hebt een nieuwe game mode (battle), waar je elkaar probeert 'dood' te spelen door star power te gebruiken om de tegenstander te pesten. Denk aan:
- de rode button is tijdelijk 'jammed' bij te tegenstander
- te moelijkheid wordt een level omhoog gegooid bij de tegenstander
- tegenstander krijgt tijdelijk lefty-flip (alle knoppen omgegdraaid).
Al met al een heel fatsoenlijke update, meer vernieuwing dan deel twee bracht in elk geval. Hoewel op de 360 feitelijk maar één deel is verschenen.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

NFS: Pro Street demo vond ik ook erg tegenvallen. De Speed race vond ik wel geinig, maar de grip race was echt slecht... ik irriteer me echt als auto's afremmen doordat ik stuur... klein tikje naar links en hij gaat langzamer... nee, dit voelde niet goed aan.
Speed daarentegen vond ik dus wel leuk. Lijkt me iig wel een stuk makkelijker met stuur...

Kheb ook meteen PGR4 demo geprobeerd en moet daar nog maar s serieus achter gaan zitten. Kwas niet echt onder de indruk. Eerste race in een 599 op een onbekende track en had in cockpit view last om over het stuur te kijken... :o

Momenteel ben ik veel bezig met Forza 2 want ik heb m'n X360 nog niet zo lang, maar daar vergelijk ik toch veel games mee...

Ok, misschien niet helemaal eerlijk tov. arcade georriëntieerde race games, maar ja,... kan niks doen aan m'n referentie kader. :>

Over DVD upscalen gesproken: via component scaled ie niet op... hij laat m dan op 576p zien: resolutie van een normale dvd. Via HDMI scaled ie wel op naar 720p en kheb van t weekend Ratatouille gekeken en was echt zwaaaaar onder de indruk van het beeld. Zag er gewoon fantastisch uit! :9~ Ook nog eens een hilarische film trouwens...
Ook Tekkonkinkreet vond ik geweldig... maar die moet ik nog helemaal kijken.

Mja, ik ben erg tevreden over m'n Xboxje... _/-\o_

• Ferry34
Jobbie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:02:
NFS: Pro Street demo vond ik ook erg tegenvallen. De Speed race vond ik wel geinig, maar de grip race was echt slecht... ik irriteer me echt als auto's afremmen doordat ik stuur... klein tikje naar links en hij gaat langzamer... nee, dit voelde niet goed aan.
Speed daarentegen vond ik dus wel leuk. Lijkt me iig wel een stuk makkelijker met stuur...

Kheb ook meteen PGR4 demo geprobeerd en moet daar nog maar s serieus achter gaan zitten. Kwas niet echt onder de indruk. Eerste race in een 599 op een onbekende track en had in cockpit view last om over het stuur te kijken... :o

Momenteel ben ik veel bezig met Forza 2 want ik heb m'n X360 nog niet zo lang, maar daar vergelijk ik toch veel games mee...

Ok, misschien niet helemaal eerlijk tov. arcade georriëntieerde race games, maar ja,... kan niks doen aan m'n referentie kader. :>

Over DVD upscalen gesproken: via component scaled ie niet op... hij laat m dan op 576p zien: resolutie van een normale dvd. Via HDMI scaled ie wel op naar 720p en kheb van t weekend Ratatouille gekeken en was echt zwaaaaar onder de indruk van het beeld. Zag er gewoon fantastisch uit! :9~ Ook nog eens een hilarische film trouwens...
Ook Tekkonkinkreet vond ik geweldig... maar die moet ik nog helemaal kijken.

Mja, ik ben erg tevreden over m'n Xboxje... _/-\o_
Ik hou ook niet zo van arcade racing, maar pgr4 is echt goed!
Ik speel dan met t wireless stuurtje en doe zelf t schakelen en ik vind t gewoon erg leuk.
Speel t vaker dan Forza2, vooral de graphics zijn erg mooi.
Trouwens, ik weet niet hoe de demo''s zijn van pgr4 maar meestal is t niet best en geeft t geen goed beeld van de game. Ik hoorde ook veel mensen klagen over de forza2-demo en die heb ik dan ook niet gespeeld.
Je hebt bij pgr4 overigens 3 moeilijkheidsniveau's.

• Phusebox
Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

Ik speel dan met t wireless stuurtje en doe zelf t schakelen en ik vind t gewoon erg leuk.
Trouwens, ik weet niet hoe de demo''s zijn van pgr4 maar meestal is t niet best en geeft t geen goed beeld van de game. Ik hoorde ook veel mensen klagen over de forza2-demo en die heb ik dan ook niet gespeeld.
wat kost zo'n wireless stuurtje nu nog? en is dat te doen op de bank?

af en toe voel ik me nu al een malloot met mijn headset op, de buurt denkt dat ik een callcenter run ofzo. Tja ik woon in een dorp in Limburg, daar kent men geen xbox360...

• yzf1kr
pwvliet schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:25:
[...]

Ja, dat is wel irritant. Zo ook (spoiler voor einde hoofdstuk 3):
spoiler:
Die Claves ging ook maar niet dood zeg... En dan ook nog het gesprek tussen haar en Jazz herhalen dat net 2 minuten eerder is geweest :?

En toch is het een goed spel, want ik wil wel de hele tijd door :-)
Mij hoor je ook niet zeggen dat het een slecht spel is. :)

Ik heb afgelopen weekend aan één stuk door gespeeld, helaas maandag weer op zakenreis moeten gaan. Vanavond kan ik weer een uurtje spelen, en morgen moet ik naar Eurodisney toe met de baas. :(

Bah, was ik nog maar een puberende student. Flink zeuren bij mijn ouders om geld voro games en lekker in de herfstvakantie spelen tot je er bij neerviel en op het laatste moment leren voor je tentames.
Nu heb je bakken met geld voor games, en geen tijd om te spelen. :(

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

ik moet zeggen dat de demo er al erg goed uit ziet... ik heb heel ff gekeken, maar ik zag heel wat wagens en motoren en heel wat modussen. Tracks zag ik alleen een track in de stad en de Nürburgring en ook in de demo zitten de drie moeilijkheidsgraden.
Deze demo zal ik nog wel eens goed bekijken, voordat ik m "wegwuif". :w
tzag er iig wel erg gelikt uit... :9

yzf1kr schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:42:
[...]

Mij hoor je ook niet zeggen dat het een slecht spel is. :)

Ik heb afgelopen weekend aan één stuk door gespeeld, helaas maandag weer op zakenreis moeten gaan. Vanavond kan ik weer een uurtje spelen, en morgen moet ik naar Eurodisney toe met de baas. :(

Bah, was ik nog maar een puberende student. Flink zeuren bij mijn ouders om geld voro games en lekker in de herfstvakantie spelen tot je er bij neerviel en op het laatste moment leren voor je tentames.
Nu heb je bakken met geld voor games, en geen tijd om te spelen. :(
Het hele weekend doorspelen? man, ga dan zeker niet trouwen/samenwonen, want dan heb je wel andere dingen te doen...! :X

[ Voor 28% gewijzigd door SqueakyClean op 25-10-2007 13:59 ]

• Phusebox
Jobbie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:57:
[...]
[...]
Het hele weekend doorspelen? man, ga dan zeker niet trouwen/samenwonen, want dan heb je wel andere dingen te doen...! :X
haha ja inderdaad... en dat bakken met geld wordt ook wel minder zodra je op jezelf woont en een hypotheek hebt...

• Slaapje
ReCreator schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:25:
[...]

Ja wat is kinderachtig inderdaad? Er zijn genoeg tekenfilms die niet kinderachtig zijn. En het is gewoon pure fantasy. De makers hebben hier bewust voor gekozen, ook de kleuren e.d.
Vorige week heb ik ES gekocht en van het weekend 14 uur met z'n 4en gespeeld.. met na 9 uur een slaappauze. Wat verslavend om te spelen. We zitten nu net op Chapter 5 :)
Erg goed spel. 8.5 op gamespot zeker verdient.
Hmm even een vraagje, bedoel je nou met zijn 4en op 1 xbox of via live? Lijkt me namelijk erg nice als je zo'n spel door kan spelen met meer spelers op 1xbox

To dare is to do

• Ferry34
Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:15:
[...]

wat kost zo'n wireless stuurtje nu nog? en is dat te doen op de bank?

af en toe voel ik me nu al een malloot met mijn headset op, de buurt denkt dat ik een callcenter run ofzo. Tja ik woon in een dorp in Limburg, daar kent men geen xbox360...
Hmm, ik geloof €130 maar tis t echt waard als je forza2 of pgr4 speelt hoor.
Ik heb m op n zelfgemaakt tafeltje gemonteerd, op je schoot lijkt me niet handig ivm forcefeedback.
Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/10/29506083636.jpg

Trouwens ook mooi, als t gaat regenen en er liggen plassen op de weg dan heb je wel n probleem als je daar voor n bocht net doorheen rijdt ;)

En de moeilijkheidsgraad: ik ben net 1ste geworden in de competitie in de careermode, alle races gewonnen (maar dat lukt me in forza2 ook met gemak in hard-stand en ik ben echt niet zo heel goed). Maar heb pgr4 net ook in hard-mode gezet, werd meteen 6de in de eerste race ipv altijd 1ste! wtf????? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 25-10-2007 14:30 ]

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
23 / 24 november release date GHIII, pfff dan pas ..... Dat wordt wachten. Gelukkig komt COD4 op 9 november uit. Zit momenteel een beetje in een 'kweet niet wat ik moet spelen' dalletje. eerst Bioshock ronmdgespeeld, daarna Halo3. Helaas heb ik op het moment geen internet voor Xbox live, dus kan niet on-line games ...
Wellicht dat ik Ghost Recon 2 eens kan gaan proberen (eerst kopen dan ...)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• Phusebox
Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

Hmm, ik geloof €130 maar tis t echt waard als je forza2 of pgr4 speelt hoor.
Ik heb m op n zelfgemaakt tafeltje gemonteerd, op je schoot lijkt me niet handig ivm forcefeedback.
[afbeelding]

Trouwens ook mooi, als t gaat regenen en er liggen plassen op de weg dan heb je wel n probleem als je daar voor n bocht net doorheen rijdt ;)

En de moeilijkheidsgraad: ik ben net 1ste geworden in de competitie in de careermode, alle races gewonnen (maar dat lukt me in forza2 ook met gemak in hard-stand en ik ben echt niet zo heel goed). Maar heb pgr4 net ook in hard-mode gezet, werd meteen 6de in de eerste race ipv altijd 1ste! wtf????? :)
beetje patsen met je oversized tv hehe, ikea leds achter je tv gemonteerd?

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Jobbie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:57:
[...]

Of kinderen krijgen, dan is je vrije tijd echt weg :P

Yo.

• Royz
  • Laatst online: 23:26

Royz

Kleurenblind!!

VonFoX schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

Of kinderen krijgen, dan is je vrije tijd echt weg :P
En ik ben getrouwd, heb een hypotheek en heb een dochter :+

Toch zou ik niet meer willen ruilen hoor O-)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• yzf1kr
Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:22:
[...]

haha ja inderdaad... en dat bakken met geld wordt ook wel minder zodra je op jezelf woont en een hypotheek hebt...
Yup, ieder voordeel heeft zijn nadeel.

Gelukkig hou ik met mijn salaris nog wel een leuk bedrag over nadat mijn maandelijkse lasten (ook een hypotheek) allemaal afgeboekt zijn. Nadeel is dat ik voor dat salaris wel 4 dagen van huis ben, en mijn week dus in 3 dagen weekend moet zien te stoppen.

Een game als ES komt het huishoudelijk werk dan ook niet ten goede. Ben dus ook op zoek naar een goede poetsvrouw... of vriendin. :P

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ymmv schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 05:44:
[...]

Dat was toch verholpen in de dashboard-update van afgelopen lente?

[...]

Mijn probleem met de DVD-speler was dat hij om de zoveel frames schokte bij lange pans in een film. Ging de camera langzaam van links naar rechts, dan zag je continu kleine haperingen.
dat heeft ook te maken met de tv.. heb ik op mn samsung 40" lcd soms ook als ik de 100Hz mode uit heb staan.. met die functie aan is het mega smooth..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Slaapje
Zo, net pgr4 besteld op ebay voor 35 euro incl. verzenden. Zou toch mooi zijn als dit werkt :) vraag me alleen wel af hoe lang het duurt om te verzenden...

To dare is to do

• ijskonijn
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

Hmmm nou lekker....Net deed gears of war het opeens niet meer, kreeg steeds een disc unreadable error bij een bepaald punt, steeds als ik nu m'n game wil resumen geeft ie dus steeds de unreadable error. Ook zie ik dat er flinke cirkelvormige krassen op de DVD van Gears of War zitten. Heb ik nu zo'n beruchte krassende XBox? Wat kan ik hier het beste mee doen? Moet ik contact opnemen met Dynabyte (waar ik 'm gekocht heb) of met Microsoft zelf?
Echt balen, dit heb ik weer :(

edit: de DVD's van Forza Motorsport 2 en Dead Rising zitten ook al krassen op :( Deze 2 games kan ik wel nog gewoon spelen maar het zal natuurlijk ooit fout gaan.
Viva Pinata (speel ik zelden) en burnout legends (gisteren pas gekocht) hebben (nog?) geen krassen.

[ Voor 22% gewijzigd door ijskonijn op 25-10-2007 17:17 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

Slaapje schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:40:
Zo, net pgr4 besteld op ebay voor 35 euro incl. verzenden. Zou toch mooi zijn als dit werkt :) vraag me alleen wel af hoe lang het duurt om te verzenden...
Vermeld er ook ff bij waar je hem besteld! is wel zo makelijk voor de rest :+

• Slaapje
Kerel/bedrijf heet auslime. Heeft 100% positieve score en heb net bericht gehad dat ik het spel binnen 7 werkdagen kan verwachten. We zullen zien

To dare is to do

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-11 13:38
hmm.. dacht gisteren met 2 vrienden eens lekker pgr4 te doen (had natuurlijk van te voren al flink geoefend }) ). Kom ik erachter dat pgr4 voor 1-2 spelers is 7(8)7

na een kleine speurtocht op xbox.com blijkt dat er helemaal geen racespellen zijn die 4 players (op 1 console) ondersteunen... -O-

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Slaapje schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:27:
Kerel/bedrijf heet auslime. Heeft 100% positieve score en heb net bericht gehad dat ik het spel binnen 7 werkdagen kan verwachten. We zullen zien
hoeveel was je inc verzend kosten kwijt?
never mind.. :O

ik heb m ook daar besteld net, ben benieuwd..
was 35,72 euri..

[ Voor 12% gewijzigd door dadj op 25-10-2007 18:05 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Slaapje
dadj schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:56:
[...]

hoeveel was je inc verzend kosten kwijt?
never mind.. :O

ik heb m ook daar besteld net, ben benieuwd..
was 35,72 euri..
Je had even kunnen wachten of ik hem wel zou ontvangen, had je misschien iets meer zekerheid gehad ;) aan de andere kant geloof ik wel dat het goed komt.

To dare is to do

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Duuvel schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:05:
Hmmm nou lekker....Net deed gears of war het opeens niet meer, kreeg steeds een disc unreadable error bij een bepaald punt, steeds als ik nu m'n game wil resumen geeft ie dus steeds de unreadable error. Ook zie ik dat er flinke cirkelvormige krassen op de DVD van Gears of War zitten. Heb ik nu zo'n beruchte krassende XBox? Wat kan ik hier het beste mee doen? Moet ik contact opnemen met Dynabyte (waar ik 'm gekocht heb) of met Microsoft zelf?
Echt balen, dit heb ik weer :(

edit: de DVD's van Forza Motorsport 2 en Dead Rising zitten ook al krassen op :( Deze 2 games kan ik wel nog gewoon spelen maar het zal natuurlijk ooit fout gaan.
Viva Pinata (speel ik zelden) en burnout legends (gisteren pas gekocht) hebben (nog?) geen krassen.
Ik had dat ook met gow. Kreeg toen de tip om de dvd met Dreft (of andere vloeibare zeep) goed in te smeren, daarna flink uitspoelen met lauw water en dan later drogen tot het ook echt droog is. Werkte perfect, kon toen weer fijn voorbij dat punt spelen :).

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 15:54
Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:17:
[...]

Fantastisch spel met mooie graphics iid.
Ik zie 34 euri, maar ook 20 euri verzendkosten? Hoe zit dat? Dat zal ik wel fout hebben.
En is dit n bedrijf of particulier?
Dit zijn Australische dollars. (Te herkennen doordat er Au voorstaat).
Dit is minder waard dan Euro's.
Voor het omrekenen ga je gewoon even naar Google.nl en typ je iets in van: Australische dollars to euro, of Au to Eu.

Heb geen idee of het een bedrijf is of particulier. Maar dat maakt niet uit toch?
Ferry34 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Ik heb zoiets nog nooit gedaan, hoe kan ik nu zien wat t me gaat kosten? Dus game + verzendkosten in Euro''s?
Deze bijvoorbeeld

http://cgi.ebay.com.au/Ca...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
En hiervoor geld eigenlijk hetzelfde. Even omrekenen middels Google!

Tip; kijk wel even goed naar de feedback score van de verkoper!!

• ijskonijn
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

DeepSeven schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Ik had dat ook met gow. Kreeg toen de tip om de dvd met Dreft (of andere vloeibare zeep) goed in te smeren, daarna flink uitspoelen met lauw water en dan later drogen tot het ook echt droog is. Werkte perfect, kon toen weer fijn voorbij dat punt spelen :).
Serieus?
Lijkt me niet gezond om eerst een dvd met dreft te wassen en deze dan weer in je xbox te stoppen eerlijk gezegd...
en bij mij zie je echt krassen zitten dus dat is sowieso niet goed, ik ga maar eens met de XBOX support desk bellen

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 25-10-2007 18:47 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
als je naar ebay.nl gaat en dan call of duty 4 intypt, dan zie je ook dat er 1 of 2 in engeland beschikbaar zijn voor ongeveer 43 euro, misschien 10 euro verzendkosten erbij.

ook een voordeeltje via ebay.nl is dat je naast dollars en ponden tussen haakjes ziet hoeveel euro het ongeveer is

[ Voor 25% gewijzigd door nnndoh op 25-10-2007 18:59 ]

• Mars18
Zo ik koop ff geen spel tot kerst meer. vandaag pes 2008 gehaald ;)
met kerst haal ik wel PGR 4 en dead rising :)

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.