Verpats je Halo3 toch? (Als je em al hebt dan, anders moet je em gewoon spelen) Kost 30 euro meer dan de versie zonder, denk echt wel dat je em kwijt raakt voor meer dan 30.
Jawel.... lees op zijn minst even dit en het vorige topic door... dit is al echt zoveel keer langsgekomen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Een tip voor iedereen die een heel slechte arcade game wil spelen..
Speel yaris! (is gratis te vinden op de amerikaanse marktplaats).
Het is echt een van de slechtste spellen die ik in de afgelopen 15 jaar gespeeld heb
Speel yaris! (is gratis te vinden op de amerikaanse marktplaats).
Het is echt een van de slechtste spellen die ik in de afgelopen 15 jaar gespeeld heb
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat is een optie, maar ik zou zelf voor de quick charge kit gaan.Dieter schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:35:
mmmh, mijn hond heeft zonet de "oplaadkabel" verkl**** enige optie is een play&charge kit neem ik aan ?
(Bijkomend voordeel is dat je de quick charge kit beter weg kunt werken zodat je hond er niet nog een keer een hap uit kan nemen)
Ja die quick charge werkt super. 2 controllers en 1 extra battery pack. Zodra hij gaat knipperen en uitvalt in de oplader en uur later weer 1 extra vol.
There is no art to find the minds construction in the face
is er al bekend wanneer er meer accesoires uitkomen voor de elite ? (zoals een zwarte quickcharge, keypad, remote etc.)
ben ik ook wel heel erg benieuwd naar want once you go black you never go back natuurlijkMochiGohan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:44:
is er al bekend wanneer er meer accesoires uitkomen voor de elite ? (zoals een zwarte quickcharge, keypad, remote etc.)
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Heb even een vraagje wat betreft de HDMI aansluiting op de XBOX Premium
Ik heb deze aanbieding gezien op consoleshop.nl:
XBOX 360 aanbieding
Nou staat er een review bij, waarbij melding word gemaakt van de aanwezigheid van een HDMI poort.
Echter, als ik consoleshop een mailtje stuur, krijg ik als antwoord terug, dat er geen HDMI poort op zit.
Nu lees ik hier weer op het forum dat er bij de Halo 3 pack wel een Xbox Premium met HDMI zit.
Iemand die mij uitsluitsel over kan geven? Ben namelijk niet helemaal overtuigd van het antwoord dat ik krijg van consoleshop.
Heb een beetje het idee dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ik heb deze aanbieding gezien op consoleshop.nl:
XBOX 360 aanbieding
Nou staat er een review bij, waarbij melding word gemaakt van de aanwezigheid van een HDMI poort.
Echter, als ik consoleshop een mailtje stuur, krijg ik als antwoord terug, dat er geen HDMI poort op zit.
Nu lees ik hier weer op het forum dat er bij de Halo 3 pack wel een Xbox Premium met HDMI zit.
Iemand die mij uitsluitsel over kan geven? Ben namelijk niet helemaal overtuigd van het antwoord dat ik krijg van consoleshop.
Heb een beetje het idee dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is.
Volgens mij is dat gewoon een Premium (oud model) met 3 losse games erbij, de echt Halo 3 Premium heeft wel een HDMI poort.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dit staat er wel bij:Terryb47 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:12:
Volgens mij is dat gewoon een Premium (oud model) met 3 losse games erbij, de echt Halo 3 Premium heeft wel een HDMI poort.
Xbox 360 Halo 3 Pack + 2 games: € 399,-
Actuele status van dit product: op voorraad
En deze is op voorraad, en als ik kijk naar pagina van alleen het premium pack staat erbij:
Xbox 360 Premium Pack: € 349,-
Actuele status van dit product: tijdelijk uitverkocht
Maar de Premium is niet op voorraad bij hun, dus dat zou er toch op duiden dat het een andere pack is?Terryb47 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:12:
edit: Spuit 11-> RobbieT was me voor
edit2: Zijn er echter al Halo3 Packs gesignaleerd die geen HDMI hebben?
[ Voor 13% gewijzigd door yorroy op 15-10-2007 20:22 ]
De echte Halo 3 Premium heeft ook een andere doos (met de cover van Halo3), met een HDMI sticker op de voorkant.
zij kunnen wel roepen dat het een Halo 3 pack is, maar kan net zo goed een SC of GOW pack zijn met losse games? Ik kan het fout hebben, het blijven plaatjes. Maar als de winkel zegt dat er geen HDMI poort erop zit, dat zegt genoeg lijkt mij?
De echte Halo 3 Premium pack kost ook al 379 bij de MM, dus dat je die andere 2 games voor maar tientje per stuk erbij lijkt mij ook sterk
zij kunnen wel roepen dat het een Halo 3 pack is, maar kan net zo goed een SC of GOW pack zijn met losse games? Ik kan het fout hebben, het blijven plaatjes. Maar als de winkel zegt dat er geen HDMI poort erop zit, dat zegt genoeg lijkt mij?
De echte Halo 3 Premium pack kost ook al 379 bij de MM, dus dat je die andere 2 games voor maar tientje per stuk erbij lijkt mij ook sterk
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heb besteld..Terryb47 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:47:
De echte Halo 3 Premium heeft ook een andere doos (met de cover van Halo3), met een HDMI sticker op de voorkant.
Op de orderbevestiging staat het volgende:
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
[table border=1 width=350 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1 Microsoft Xbox 360 Halo 3 Pack € 399,00
1 Splinter Cell Double Agent Xbox 360 Actie € 0,00
1 Gears Of War Xbox 360 Actie € 0,00
Subtotaal € 399,00
Heeft iemand misschien Eternal Sonata al gespot? Hij zou vrijdag moeten komen. Lijkt me zo een gaaf spel
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Duur, die Halo 3 packs kosten gem. 379,- bij o.a. Free Record Shop en Dynabyte. Feit dat je er nog 2 games bij krijgt doen mij echt geloven dat dat niet de Halo 3 pack is maar de bundel versie, je krijgt Halo 3 game los bij je Xbox 360. Komt ook meer overeen met de prijs van 399,-. Die andere 2 games krijg je inderdaad als actie erbij, maar eerder was al bekendgemaakt dat die 2 games gratis actie exclusief niet gold voor Halo 3 packs en Elite's dus dat lijkt me nog een bevestiging dat je geen nieuwer type 360 hebt besteld maar gewoon een oude Premium waar je dan los Halo 3 bijkrijgt.Robbie T schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:53:
[...]
Heb besteld..
Op de orderbevestiging staat het volgende:
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
[table border=1 width=350 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1 Microsoft Xbox 360 Halo 3 Pack € 399,00
1 Splinter Cell Double Agent Xbox 360 Actie € 0,00
1 Gears Of War Xbox 360 Actie € 0,00
Subtotaal € 399,00
Doe jezelf een lol, cancel die bestelling, ga naar je lokale DYnabyte, Mediamarkt, of whatever en haal daar de echte Halo 3 pack voor 379,-. Ok, je mist dan wel 2 games, maar je hebt dan wel een nieuwe en betere versie van de Xbox 360. Lijkt me heel wat meer waard dan de extra games.
Heb ik ook gedaan. Halo 3 zelfde dag verkocht voor 50,- terwijl de feitelijke meerprijs slechts 30,- was.Raziel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:09:
[...]
Verpats je Halo3 toch? (Als je em al hebt dan, anders moet je em gewoon spelen) Kost 30 euro meer dan de versie zonder, denk echt wel dat je em kwijt raakt voor meer dan 30.
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-10-2007 22:28 ]
Verwijderd
Consoleshop actie ook bij Xboxhome
http://www.xboxhome.nl/pr...ter-cell-double-agent.htm
Staat bij
Xbox 360 Premium Console
- Harde Schijf 20 GB
- Wireless Controller
- Headset
- Component AV Kabel ( inc Scart aansluiting )
- 1 Maand Xbox Live Gold
- Ethernet Kabel
- HDMI aansluiting
Dus inclusief HDMI. De premiums die ze op de site verkopen zijn ook voorzien van HDMI staat er dikgedrukt bij.
Staat bij
Xbox 360 Premium Console
- Harde Schijf 20 GB
- Wireless Controller
- Headset
- 1 Maand Xbox Live Gold
- Ethernet Kabel
- HDMI aansluiting
Dus inclusief HDMI. De premiums die ze op de site verkopen zijn ook voorzien van HDMI staat er dikgedrukt bij.
Dit zijn zeer positieve berichten!Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:17:
Staat bij
Xbox 360 Premium Console
- Harde Schijf 20 GB
- Wireless Controller
- Headset
- 1 Maand Xbox Live Gold
- Ethernet Kabel
- HDMI aansluiting
Voor die GH III demo misschien ja
Maar man, wat was die demo om te huilen zeg.Vooral graphics-wise dan.
Zeker als je Skate. erna / er voor speelde
Nog niet gespot maar zou vrijdag idd wel moeten komen. De game lijkt me best wel vet alleen wacht ik denk ik even met de aanschaf. Halo 3 en PGR4 moeten nog worden uitgespeeld en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben komt CoD 4 al weer uit. Daarna ook nog Assasins Creed en Mass Effect....ReCreator schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:25:
Heeft iemand misschien Eternal Sonata al gespot? Hij zou vrijdag moeten komen. Lijkt me zo een gaaf spel
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Klopt, het tempo waarmee nu topgames worden gereleased is haast niet meer bij te houden. Ben benieuwt of dat volgend jaar nog zo is.
Wel jammer, dit tempo valt niet bij te houden eigenlijk.
Ach, ik hoef spellen niet persé onmiddellijk na de release als ik nog in een ander spel zit.
Ja aangezien ik een Halo verslaving aan het bouwen ben, is het inderdaad maar de vraag of het verstandig is deze ook aan te schaffen, en er komt nog genoeg leuks aan...Phydomir schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:50:
[...]
Nog niet gespot maar zou vrijdag idd wel moeten komen. De game lijkt me best wel vet alleen wacht ik denk ik even met de aanschaf. Halo 3 en PGR4 moeten nog worden uitgespeeld en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben komt CoD 4 al weer uit. Daarna ook nog Assasins Creed en Mass Effect....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Ik ga vanmiddag in mijn lunch pauze even naar het dorp om zwart plakpapier te alen om mijn hd speler ´´elite´´ te maken.MochiGohan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:44:
De quick charge heb ik uit het zicht staan, en keypad gebruik ik amper..
Maar een zwarte remote, het liefst ook meer platter en vierkanter, zou ik ook wel waarderen..
Heel vaag....ik heb sinds de launch een 360 en laadt de batterijen (batterypack) altijd op via de USB kabel. Nu heb ik het idee dat de batterijen de laatste weken SNELLER leeg zijn dan eerder. Weet iemand hoelang die batterijen normaal gesproken meegaan?
Of kan het komen dat ik ze de laatste maanden minder gebruikt heb, de batterijen 'lui' zijn...?
Of kan het komen dat ik ze de laatste maanden minder gebruikt heb, de batterijen 'lui' zijn...?
Als het een goed merk batterijen is moeten die zo'n 1000x kunnen worden opgeladen voordat ze merkbaar kinden worden. Echter is dat natuurlijk wel onder ideale omstandigheden.TheVMaster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:35:
Heel vaag....ik heb sinds de launch een 360 en laadt de batterijen (batterypack) altijd op via de USB kabel. Nu heb ik het idee dat de batterijen de laatste weken SNELLER leeg zijn dan eerder. Weet iemand hoelang die batterijen normaal gesproken meegaan?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Hoe snel ze lui worden ligt aan een aantal zaken.TheVMaster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:35:
Hoe vaak je ze gebruikt/oplaad,
Of je ze oplaad terwijl ze nog niet leeg zijn..
Probeer ze eens helemaal leeg te maken voordat je ze opmaakt..
Verwijderd
Deze heb ik vorige week aangeschaft. En er zit een HDMI aansluiting op. Ik was al lang van plan om een Xbox360 aan te schaffen. Ik wilde eerst een elite kopen, maar toen ik deze aanbieding zag kon ik hem niet laten liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:17:
Staat bij
Xbox 360 Premium Console
- Harde Schijf 20 GB
- Wireless Controller
- Headset
- 1 Maand Xbox Live Gold
- Ethernet Kabel
- HDMI aansluiting
Verwijderd
Ik heb de Premium met HDMI (uit Halo pack)
Krijg nu tijdens het spelen te maken met behoorlijke lag (alsof de 360 het niet aankan) tijdens offline spelen. Lijkt zo iedere paar minuten een seconde of 5 terug te komen.
De 360 wordt niet overdreven warm voor mijn gevoel en maakt ook geen enorm hels kabaal. Kan dit ook aan de spellen zelf liggen? Heb het nu al bij 2 spellen (Virtua Tennis 3 en Fifa 08).
Krijg nu tijdens het spelen te maken met behoorlijke lag (alsof de 360 het niet aankan) tijdens offline spelen. Lijkt zo iedere paar minuten een seconde of 5 terug te komen.
De 360 wordt niet overdreven warm voor mijn gevoel en maakt ook geen enorm hels kabaal. Kan dit ook aan de spellen zelf liggen? Heb het nu al bij 2 spellen (Virtua Tennis 3 en Fifa 08).
Verwijderd
Ik heb het wel eens bij Bioshock, wat ik dan doe is het cache clearen dmv het inhouden van LB en RB tijdens het laden van het spel. Ik weet niet zeker of dat bij elk spel werkt, maar het helpt wel. Bij mij lijkt het in elk geval een schijfprobleem te zijn. Misschien helpt een reformat van de schijf ook wel in jouw geval.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:58:
Ik heb de Premium met HDMI (uit Halo pack)
Verwijderd

Nu de prijsdaling van de PlayStation 3 bekend is en ook de 40GB variant bevestigd is, verschijnen nu de eerste geruchten op internet dat Microsoft terugslaat met een eigen prijsdaling. Als Microsoft deze prijsdaling doorzet zou dit betekenen dat ze het financiële gat tussen de PlayStation 3 en de Xbox 360 weer vergroten.Michael Knight schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:58:
[...]
Dat was puur gissen.... uiteindelijk kwamen er gewoon 'nieuwe' genuanceerdere prijzen ivm de huidige Elite
Mocht MS de prijs van de 360 nu gaan verlagen is dat wel flinke een klap voor Sony denk ik... (denkend aan prijs + aanbod van games...en ff niet de hardwareproblemen). Vooralsnog wijst iig niet sop zo`n verlaging
Spaanse winkeliers melden dat het Xbox 360 Premium pakket, gebundeld met Halo 3, aan het eind van deze maand voor slechts 299 euro over de toonbank zal gaan. De Xbox 360 Elite zal een prijskaartje van 399 euro krijgen. Op dit moment kunnen we alleen maar afwachten en hopen dat deze geruchten waar zijn.

Ik hoop het niet, 3 weken terug nog 379,- betaald voor mijn Halo 3 pack, zou ik wel een naaistreek vinden als er ineens 100,- af mag.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:36:
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Nu de prijsdaling van de PlayStation 3 bekend is en ook de 40GB variant bevestigd is, verschijnen nu de eerste geruchten op internet dat Microsoft terugslaat met een eigen prijsdaling. Als Microsoft deze prijsdaling doorzet zou dit betekenen dat ze het financiële gat tussen de PlayStation 3 en de Xbox 360 weer vergroten.
Spaanse winkeliers melden dat het Xbox 360 Premium pakket, gebundeld met Halo 3, aan het eind van deze maand voor slechts 299 euro over de toonbank zal gaan. De Xbox 360 Elite zal een prijskaartje van 399 euro krijgen. Op dit moment kunnen we alleen maar afwachten en hopen dat deze geruchten waar zijn.
ik hoop hetVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:36:
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Nu de prijsdaling van de PlayStation 3 bekend is en ook de 40GB variant bevestigd is, verschijnen nu de eerste geruchten op internet dat Microsoft terugslaat met een eigen prijsdaling. Als Microsoft deze prijsdaling doorzet zou dit betekenen dat ze het financiële gat tussen de PlayStation 3 en de Xbox 360 weer vergroten.
als er een prijsverlaging zou komen overweeg ik wel om een elite erbij te halen, en dan mijn oude premium naar de slaapkamer te verhuizen voor films enzo te kijjken
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gisteren samen met een kameraad Gears of War op een Full HDTV uitgespeeld.
Mijn conclusie: Ik moet een HDTV hebben
Wat een graphics zeg. Zijn er nog meer zulke spellen (goeie graphics, story, een co-op) voor de 360? Halo3 heb ik al gespeeld.
Mijn conclusie: Ik moet een HDTV hebben
misschien niet een goed verhaal omdat het een sportspel is maar, NBA 2K8 is ook echt mega strak in z'n graphicsmavi schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:25:
Mijn conclusie: Ik moet een HDTV hebben![]()
Wat een graphics zeg. Zijn er nog meer zulke spellen (goeie graphics, story, een co-op) voor de 360? Halo3 heb ik al gespeeld.
true, maar bij de quick charge zit een witte batterij die je dan weer in je zwarte controller doetVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:15:
[...]
Ik ga vanmiddag in mijn lunch pauze even naar het dorp om zwart plakpapier te alen om mijn hd speler ´´elite´´ te maken.
De quick charge heb ik uit het zicht staan, en keypad gebruik ik amper..
Maar een zwarte remote, het liefst ook meer platter en vierkanter, zou ik ook wel waarderen..
Rainbow Six:Las Vegas heeft 4 player coopmavi schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:25:
Mijn conclusie: Ik moet een HDTV hebben![]()
GRAW 1 + 2 heeft coop maar weet niet hoeveel
Verwijderd
Hey jongens ff een vraagje, wat voor verbinding moet je minimaal hebben als je bijvoorbeeld Internetplusbellen van Planet hebt? Want ik ken iemand die heeft nu 3mb/s maar als die persoon gebeld word, valt de verbinding van XBL weg.
Zal dit probleem opgelost zijn als die persoon upgrade naar 6mb/s ?
Als iemand dit voor 10 uur kan antwoorden zou dat
zijn.
Dit soort vragen horen _niet_ in dit topic thuis
Zal dit probleem opgelost zijn als die persoon upgrade naar 6mb/s ?
Als iemand dit voor 10 uur kan antwoorden zou dat

Dit soort vragen horen _niet_ in dit topic thuis
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 16-10-2007 22:04 ]
Dat ligt niet aan zijn lijn maar waarschijnlijk aan een brakke splitter o.i.d.
Verwijderd
Weet je dat zeker?
Is 3mb/s genoeg voor online gamen en telefonie tegelijk dan
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 19:44 ]
Verwijderd
Dat ligt gewoon aan die brakke experia box kpnplanet. Wij hebben thuis als ik veel download (lees: te veel connecties maak) dan kunnen mijn ouders niet meer gebeld worden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:43:
Weet je dat zeker?
Verdiep je eens in de materieVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:43:
Weet je dat zeker?
/
offtopic:
Als je je snuit zo nu en dan buiten SGD laat zien, bestaat de kans dat je nog wat opsteekt
Als je je snuit zo nu en dan buiten SGD laat zien, bestaat de kans dat je nog wat opsteekt
[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 16-10-2007 19:53 ]
Verwijderd
Hmmz nou ze zeggen dat ze hun MTU niet hebben ingesteld ofzo, maar ze kunnen iig wel op XBL. Maar ik snap dan iig niet wat het probleem kan zijn. Router schijnt gewoon prima te zijn, want ik ken wel mensen die ook een EB hebben die wel prima kunnen gamen en bellen. Misschien moeten ze de splitter ff verwijderen ofzo?
Probeer het idd eens zonder splitter, dan sluit je eea al uit. En dat andere mensen goed kunnen routeren met hun EB, wil niet zeggen dat die van je kennis in orde is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:52:
Hmmz nou ze zeggen dat ze hun MTU niet hebben ingesteld ofzo, maar ze kunnen iig wel op XBL. Maar ik snap dan iig niet wat het probleem kan zijn. Router schijnt gewoon prima te zijn, want ik ken wel mensen die ook een EB hebben die wel prima kunnen gamen en bellen. Misschien moeten ze de splitter ff verwijderen ofzo?
Ook dat kan het probleem zijn natuurlijk. Ik raad je aan een apart topic aan te maken voor dit probleem of eerst even te zoeken. Dit topic is niet voor tech vragen.
Verwijderd
Niet? Zie ze vaak genoeg voorbij komenDennahz schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:28:
Ook dat kan het probleem zijn natuurlijk. Ik raad je aan een apart topic aan te maken voor dit probleem of eerst even te zoeken. Dit topic is niet voor tech vragen.
Dat jij hier tech vragen ziet wil nog niet zeggen dat jij dan ook maar tech vragen moet gaan posten
[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 16-10-2007 22:05 ]
Dat zijn vaak vragen die snel opgelost zijn. Nu gaat er bijna een hele pagina over 1 probleem, dat is niet de bedoeling van dit topic.
Verwijderd
Ik ben van plan om een een ps3 of een xbox 360 te kopen.
Voordelen van de 360 zijn imo de goed georganiseerde multiplayer(Xbox live), betere beeldkwaliteit op een "oude" tv, en het grotere aanbod van games(voornamelijk racing en fps)
Voordelen van de ps3 zijn imo de blue-ray, de ingebouwde wifi,gratis multiplay en "stilheid".
Ik sta op het punt op de xbox360 te kopen.
Ik zit echter erg te twijfelen aan de betrouwbaarheid van de xbox 360.
Ik zie namelijk erg veel mensen hier berichten plaatsen dat ze hun xbox360 terug moeten sturen vanwege defecten.
Zijn deze defecten inmiddels al verholpen als ik er nu een in de winkel koop?
Voordelen van de 360 zijn imo de goed georganiseerde multiplayer(Xbox live), betere beeldkwaliteit op een "oude" tv, en het grotere aanbod van games(voornamelijk racing en fps)
Voordelen van de ps3 zijn imo de blue-ray, de ingebouwde wifi,gratis multiplay en "stilheid".
Ik sta op het punt op de xbox360 te kopen.
Ik zit echter erg te twijfelen aan de betrouwbaarheid van de xbox 360.
Ik zie namelijk erg veel mensen hier berichten plaatsen dat ze hun xbox360 terug moeten sturen vanwege defecten.
Zijn deze defecten inmiddels al verholpen als ik er nu een in de winkel koop?
Verwijderd
Die defecten komen erg weinig voor als je de procenten bekijkt. En als je wel een defecte 360 hebt, haalt UPS dat ding gratis op en heb je hem binnen 2 weken terug als het goed is.
Ikzelf heb nog nooit een probleem gehad met een 360 ( klopt af ), dus ik zou er gewoon voor gaan. De 360 krijgt zo'n ongelofelijk veel goede games eind dit jaar dat het het risico waard is ( wat er dus bijna niet is mgoed ).
Ik zou zeggen koop er gewoon 1, beste aanbieding is van consoleshop.nl kun je wel zien op een pagina hiervoor ofzo, dat is echt een goede deal. Je zal er geen spijt van krijgen!
Ikzelf heb nog nooit een probleem gehad met een 360 ( klopt af ), dus ik zou er gewoon voor gaan. De 360 krijgt zo'n ongelofelijk veel goede games eind dit jaar dat het het risico waard is ( wat er dus bijna niet is mgoed ).
Ik zou zeggen koop er gewoon 1, beste aanbieding is van consoleshop.nl kun je wel zien op een pagina hiervoor ofzo, dat is echt een goede deal. Je zal er geen spijt van krijgen!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 21:27 ]
Goed, om nog even terug te komen op mijn vragen die ik had ivm de aanbieding bij consoleshop.
Heb gister avond toch besteld. Zoals ik al ergens had verwacht lullen ze bij consoleshop.nl ook maar zoals het hun uitkomt. Vandaag de xbox mogen ontvangen en het gaat hier wel degelijk om het halo 3 pack. MET HDMI aansluiting!
Heb gister avond toch besteld. Zoals ik al ergens had verwacht lullen ze bij consoleshop.nl ook maar zoals het hun uitkomt. Vandaag de xbox mogen ontvangen en het gaat hier wel degelijk om het halo 3 pack. MET HDMI aansluiting!
Gelieve de tech vragen te staken. Die horen hier namelijk _niet_ thuis. Voor dergelijke vragen hebben we Spielerij - Problemen & Vragen
eh? Even mijn laatste post opnieuw pasten dan 
Jaaaa, heb eternal sonata gekocht vandaag
Niets te vroeg, vorige week eindelijk Blue Dragon gestopt, was ik toch ook 80 uren zoet mee
Winkeltje bij ons in Sint-Niklaas verkocht hem al.
Jaaaa, heb eternal sonata gekocht vandaag

Niets te vroeg, vorige week eindelijk Blue Dragon gestopt, was ik toch ook 80 uren zoet mee
Winkeltje bij ons in Sint-Niklaas verkocht hem al.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Daar ging mn mooie startpost, uren aan werk weg :*(
Ik twijfel er aan om de orange box te halen, eigenlijk moet ik ook nog eternal sonata hebben en volgende maand CoD4 en Assasins Creed. Te duur
Ik twijfel er aan om de orange box te halen, eigenlijk moet ik ook nog eternal sonata hebben en volgende maand CoD4 en Assasins Creed. Te duur
Schaamteloze C/P uit donkereschaduw z'n topic 
Dennahz schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:13:
[...]
Binnenkort krijg ik Bioshock binnen... ben erg benieuwd! Moet wel bruut zijn met surround geluid.Zijn er nog mensen die niet perse een game op de dag van de launch halen maar pas een maand later? Mij boeit dat nooit zo. (Behalve met GTA games
).
Ik speel altijd eerst mijn huidige spel uit / zat en pas daarna koop ik een nieuwe. Zo heb ik een lijstje met games die ik echt nog wel wil hebben, maar waarschijnlijk kom ik er pas aan toe als ze afgeprijsd zijn.
Play-asia ruled btw.. Bioshock voor 37 euro inclusief verzendkosten.Chinees doosje boeit me niet zo.
Ik probeer ook altijd mijn huidige spel(len) uit te spelen, maar ik heb er toch nog steeds een paar staan; dead rising, burnout revenge, viva pinata en bullet witch. Daar wil ik nog een keer mee verder, maar ja..
Komt me bekend voorSh0ckTr00per schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:21:
Ik probeer ook altijd mijn huidige spel(len) uit te spelen, maar ik heb er toch nog steeds een paar staan; dead rising, burnout revenge, viva pinata en bullet witch. Daar wil ik nog een keer mee verder, maar ja..
Als ik naar mezelf kijk komt er uiteindelijk toch nooit meer iets van omdat er weer nieuwe games komen die ik liever ga spelen.
Dat wel ja. Ik heb ook nog wel een aantal spellen die ik niet 100%, maar wel voor een groot gedeelte uitgespeeld heb. Ik zal bijvoorbeeld nooit nu een spel kopen en over 2 weken weer.. dan ga ik toch alleen maar dat nieuwe spelen.
Dit is ook de reden dat ik mijn Xbox (voorlopig) niet laat ombouwen... 1x in de maand/2maanden 40 euro voor een spel is niet teveel gevraagd.. wel zou het handig zijn om de echte versie even te proberen om te zien of het tegenvalt of niet (Demo's zijn soms wat kort en sommige spellen wil je opzich best spelen, maar andere games zijn weer leuker om te kopen.. keuze's...).
Dit is ook de reden dat ik mijn Xbox (voorlopig) niet laat ombouwen... 1x in de maand/2maanden 40 euro voor een spel is niet teveel gevraagd.. wel zou het handig zijn om de echte versie even te proberen om te zien of het tegenvalt of niet (Demo's zijn soms wat kort en sommige spellen wil je opzich best spelen, maar andere games zijn weer leuker om te kopen.. keuze's...).
[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 17-10-2007 16:54 ]
op dimplus.nl is de elite in prijs verlaagd! 30 euro. Het is niet spectaculair maar toch! Er staan als ik me niet vergis nu ook een paar zwarte accesoires op
Verwijderd
Staan er ook sticker vellen bij om de hd-speler te beplakken?crazylegs schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:57:
op dimplus.nl is de elite in prijs verlaagd! 30 euro. Het is niet spectaculair maar toch! Er staan als ik me niet vergis nu ook een paar zwarte accesoires op
Want met gewoon zwart plakplastic is het een mens onterend karwei.
*Drool* Aangezien ik op mijn kamer nog steeds geen tv had, en ook geen ruimte nu maar mooie LCD 20" gekocht.
Damn wat een kwaliteit, heel verschil met normale beeldbuis crt
Damn wat een kwaliteit, heel verschil met normale beeldbuis crt
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
nee geen mooi spel heel erg slecht als je het mij vraagdamoi schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:28:
is Perfect Dark Zero een mooi spel want ik kan hem bij MM GR voor €9,95 kopen
maar voor 10 euro gewoon doen
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Erg mooi voor de tijd dat die uitkwam, beetje cartoony uiterlijk maar erg strak en kleurvol, en voor een tientje gewoon doen.amoi schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:28:
is Perfect Dark Zero een mooi spel want ik kan hem bij MM GR voor €9,95 kopen
Welke MM btw, ik zag hem in Utrecht gisteren voor 15 €.
Alleen voor de co-op mode is dat spel een tientje waard.
Vijftien euro zou ik er ook zeker nog voor lappen
Veel plezier aan beleefd en zo heel af en toe nog steeds hehe.
Vijftien euro zou ik er ook zeker nog voor lappen
Veel plezier aan beleefd en zo heel af en toe nog steeds hehe.
gisteren bij een vriend van mij een oldskool arcade game gespeeld wat hij had binnengeslurpt via marketplace: worms
damn hoe verslavend
Verwijderd
Net mijn kopietje van de orange box gehaald bij de MM Utrecht. Leuk dat ze hem al hebben, niet leuk dat ik morgen ochtend dienst heb.
Ze hebben daar trouwens nu een plasma/lcd van 2 meter 82 of zoiets staan, lijkt mij ook wel leuk spelen.
Direct een update er voor gehad, hij is officieel nog niet eens uitgebracht...
Ze hebben daar trouwens nu een plasma/lcd van 2 meter 82 of zoiets staan, lijkt mij ook wel leuk spelen.
Direct een update er voor gehad, hij is officieel nog niet eens uitgebracht...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 20:07 ]
ik zij MM GR GR= GroningenVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:32:
[...]
Erg mooi voor de tijd dat die uitkwam, beetje cartoony uiterlijk maar erg strak en kleurvol, en voor een tientje gewoon doen.
Welke MM btw, ik zag hem in Utrecht gisteren voor 15 €.
Net filmpjes er van gezien, lijkt me totaal niet mijn soort game, team fortress dan.
Geef mij maar halo 3 online
Geef mij maar halo 3 online
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Uitzondering zijn spellen met van die verschrikkelijke grind achievements, zoals bij DiRT 1000 mijl halen in careermodus. Als ik dan 960/1000 heb ga ik wel door met zo'n spel, maar ondertussen ben ik ook met wat anders bezig (was op dat moment bioshock en later spider-man 3).belfrink schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Komt me bekend voor
Als ik naar mezelf kijk komt er uiteindelijk toch nooit meer iets van omdat er weer nieuwe games komen die ik liever ga spelen.
Maar gemiddeld heb ik toch 60% van de gamerscore gehaald en da's niet onaardig al zeg ik het zelf
echt weet je hoe duur ik zoek nog een 100'' >< maar die kan je nog niet veel vinden.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:11:
Net mijn kopietje van de orange box gehaald bij de MM Utrecht. Leuk dat ze hem al hebben, niet leuk dat ik morgen ochtend dienst heb.
pff drukke maanden tegemoet. ben nog steeds lekker bezig met Halo.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
Vraag !
Ik hoor goede berichten over de halo3 verpakking met de xbox 360 console met HDMI, deze schijnt
minder lawaai te geven en minder warm te worden.
iemand die dat kan bevestigen en is deze console met hdmi inhoudelijk het zelfde als
de xbox 360 elite.
Hoe werkt een draaloos internetverbinding met de xbox 360, hoor wel eens dat het niet werkt.
Ik zelf heb een draadloos siemens internetplus bellen pakket van KPN.
Moet je verplicht 75 euro neerleggen voor de microsoft draadloos ontvanger of kun je
ook een ander merk kopen.
mensen met ervaring over de bovenstaande vragen
Ik hoor goede berichten over de halo3 verpakking met de xbox 360 console met HDMI, deze schijnt
iemand die dat kan bevestigen en is deze console met hdmi inhoudelijk het zelfde als
de xbox 360 elite.
Hoe werkt een draaloos internetverbinding met de xbox 360, hoor wel eens dat het niet werkt.
Moet je verplicht 75 euro neerleggen voor de microsoft draadloos ontvanger of kun je
ook een ander merk kopen.
Moeten we dit nou echt weer het hele topic blijven vragen. Ik zou zeggen, Lees dit topic vanaf 26 september toen het pack uitkwam, dan weet je alles dat je moet weten.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:11:
Vraag !
de xbox 360 elite.
ook een ander merk kopen.![]()
Verwijderd
Niet iedereen is technisch genoeg om verbindingsproblemen te herleiden tot de juiste oorzaak, het is natuurlijk makkelijk om de xbox de schuld te geven als je niet online kan komen, maar vaker is de access point (ap) dan wel de internetlijn de schuldige. Als je thuis geen problemen hebt met een onstabiele internetverbinding, dan wel verbinding maken met je ap met andere apparatuur dan zal die wireless adapter ook geen problemen geven, mits je hem niet te ver plaatst natuurlijk!Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:11:
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:34:
Na een goed uur knippen en plakken is mijn hd speler helemaal in de elite kleur..
Beetje jammer dat die dan weer zwarter dan mijn xbox is, maar ik ben tevreden met het eindresultaat..
[afbeelding]
Wat een monikkenwerk, maar wel mooi gedaan, ook netjes rond de randjes.
Verwijderd
Sorry en ThanX
Maar ik heb nog 2 vragen over HDMI
ik lees in topic 40 ergens 2x dat je naast hdmi een audio dongle
moet gebruiken, maar ik dacht juist dat hdimi zowel beeld als geluid naar je tv brengt, zodat ik
net als scart gewoon kan gamen met beeld en geluid.
hoe zit het met HDMI op de xbox 360 en je TV. en welke hdmi versie gebruikt de console of maakt
dat allemaal niks uit ,kan hierover bij wikepedia of forum niks van vinden.
moet gebruiken, maar ik dacht juist dat hdimi zowel beeld als geluid naar je tv brengt, zodat ik
hoe zit het met HDMI op de xbox 360 en je TV. en welke hdmi versie gebruikt de console of maakt
Aangezien je mij goed hebt geholpen met mijn aankoop van mn laptop (nogmaals bedankt btwVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:11:
Vraag !
de xbox 360 elite.
wil ik best even mijn ervaring geven. Ik heb het halo pack met hdmi, of hij hetzelfde is als de elite weet ik niet. Maar warm wordt ie zeker niet en veel lawaai vind ik het ook niet, erg stil in dashboard en iets meer geluid als de dvd speler begint. Erg goed te doen vind ik eigenlijk.
Wat ik wel heb is dat mn 360 af en toe niet aan gaat. Hij start, de ring of light doet wat, maar vervolgens komt hij niet eens in het dashboard. Na een paar keer aan en uit zetten doet ie het goed en kan ie uren draaien zonder problemen. Iemand anders ook dit probleem?
*Edit* Het lijkt trouwens alsof mn xbox moet warm draaien, want als ik hem na een tijd uitzet en een kwartier later weer aanzet gaat ie elke keer helemaal goed aan...
[ Voor 7% gewijzigd door Slaapje op 18-10-2007 09:40 ]
To dare is to do
Verwijderd
Lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling, enigste wat ik soms heb is dat mijn 360 niet aangaat via de controller..Slaapje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:39:
[...]
Wat ik wel heb is dat mn 360 af en toe niet aan gaat. Hij start, de ring of light doet wat, maar vervolgens komt hij niet eens in het dashboard. Na een paar keer aan en uit zetten doet ie het goed en kan ie uren draaien zonder problemen. Iemand anders ook dit probleem?
*Edit* Het lijkt trouwens alsof mn xbox moet warm draaien, want als ik hem na een tijd uitzet en een kwartier later weer aanzet gaat ie elke keer helemaal goed aan...
De 360 is hdmi 1.2, de audio dongle is er voor als je je geluid niet via je tv wilt/kunt laten lopen.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:38:
Sorry en ThanX
Als je tv audio uit heeft dan is er weinig aan het handje
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 09:42 ]
De audio dongle is om je 360 direct op een versterker aan te sluiten. Via HDMI gaat het geluid inderdaad naar je tv, maar ik zou het geluid van mijn tv speakers nog niet op mijn begrafenis willen horenVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:38:

Nu heb ik nog wel een vraag over xbox live, heb een live account aangemaakt met een bestaand paspoort email adres op de xbox. Dit ging allemaal goed en heb ook die maand gratis gold gekregen, nu wilde ik op de xbox site mn gamercard bekijken. Maar als ik inlog dan kom ik in de registratie wizzard. Als ik dan mijn gamertag intyp (Slaapje) dan krijg ik te horen dat deze al in gebruik is. Als ik vervolgens aangeef dat deze van mij is dan moet ik mijn email adres invoeren, daar geeft ie aan dat dit email adres niet overeenkomt met de gamertag (terwijl dit dus wel zo is). Heb hierover microsoft al gebeld en gemaild, maar het enige wat zij zeggen is dat ik maar een nieuwe aan moet maken. Iemand van jullie nog een andere optie? En als jullie inloggen , kunnen jullie dan zien welk email adres bij Slaapje hoort?
To dare is to do
Verwijderd
Het enige nukje wat mijn xbox 360 tijdens het opstarten heeft is dat hij blijkbaar eerst denkt dat hij een het video signaal over de AV output moet sturen. Zodra mijn beamer dan is opgewarmd en klaar voor input, herstart de xbox meteen en gaat hij HDMI outputten. Ik heb zowel AV (voor optisch) als HDMI aangesloten. Ik wacht tegenwoordig dus ook even voordat ik de xbox opstart.
Ik kan ook niet switchen tussen HDMI input 1 en 2 zonder dat de xbox opnieuw opstart. Ik vermoed dat dit aan de xbox ligt, want mijn PS3 kan wel zonder problemen switchen.
Meer mensen die dit tegenkomen? Ik bedenk me net dat ik nog eens moet proberen alleen de HDMI kabel aan te sluiten en kijken of het dan nog voorkomt.
Ik kan ook niet switchen tussen HDMI input 1 en 2 zonder dat de xbox opnieuw opstart. Ik vermoed dat dit aan de xbox ligt, want mijn PS3 kan wel zonder problemen switchen.
Meer mensen die dit tegenkomen? Ik bedenk me net dat ik nog eens moet proberen alleen de HDMI kabel aan te sluiten en kijken of het dan nog voorkomt.
Verwijderd
O het geluid doet me niet veel ik kan al erg weinig horen, als ik maar iets hoor vind ik het al best.
Ik zit alleen te twijfelen of ik nu een xbox 360 ga kopen (vanmiddag) of net voor de kerst, met al
die voorspellingen over een prijsdaling van de xbox 360. Daarbij heeft mijn broertje alzo'n 15 games die ik lekker kan gebruiken, dus dan zit ik wel goed overigens
Laptop vriend geen dank
Ik zit alleen te twijfelen of ik nu een xbox 360 ga kopen (vanmiddag) of net voor de kerst, met al
die voorspellingen over een prijsdaling van de xbox 360. Daarbij heeft mijn broertje alzo'n 15 games die ik lekker kan gebruiken, dus dan zit ik wel goed overigens
Laptop vriend geen dank
Verwijderd
Bedoel je dat als je een kabel verwisselt, of de component van tv naar hd switch dat ie opnieuw opstart? dat heben de mijne ook.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:52:
Het enige nukje wat mijn xbox 360 tijdens het opstarten heeft is dat hij blijkbaar eerst denkt dat hij een het video signaal over de AV output moet sturen. Zodra mijn beamer dan is opgewarmd en klaar voor input, herstart de xbox meteen en gaat hij HDMI outputten. Ik heb zowel AV (voor optisch) als HDMI aangesloten. Ik wacht tegenwoordig dus ook even voordat ik de xbox opstart.
Verwijderd
Ik zit verder niet aan de kabels, ik switch gewoon op mijn afstandbediening tussen HDMI kanaal 1 en 2 en dan herstart 'ie. Dat vind ik vervelend. Wat ik op zich wel begrijp is dat hij bij het eerste keer opstarten eerst niet weet over welke kabel hij video moet sturen omdat er nog niks reageert op de HDMI uitgang, daarom wacht ik tegenwoordig altijd eerst totdat mijn beamer klaar is voor input.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:05:
[...]
Bedoel je dat als je een kabel verwisselt, of de component van tv naar hd switch dat ie opnieuw opstart? dat heben de mijne ook.
Verwijderd
Dat is best raar, en irritant..Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:14:
[...]
Ik zit verder niet aan de kabels, ik switch gewoon op mijn afstandbediening tussen HDMI kanaal 1 en 2 en dan herstart 'ie. Dat vind ik vervelend. Wat ik op zich wel begrijp is dat hij bij het eerste keer opstarten eerst niet weet over welke kabel hij video moet sturen omdat er nog niks reageert op de HDMI uitgang, daarom wacht ik tegenwoordig altijd eerst totdat mijn beamer klaar is voor input.
Waarschijnlijk is je beamer met je 360 aan het handshaken oid, maar raar dat die opnieuw opstart.
*snif* heb hier echt naar uitgekeken dit spel, maar de timing is gewoon verkeerd... echt geen tijd om nog een spel erbij te hebben. Mijn vriendin verklaart me voor gek; alweer een spel en ik heb amper tijd om te gamen...Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:56:
Damn wat is the orange box vet, vooral portal was geweldig
Zo, ik heb ook een x360 bestelt 
Ik heb 'em bij xboxhome.nl gekocht. Premium pack met halo 3, Gears of War en Splinter cell. Heb 'em morgen binnen
Ik heb 'em bij xboxhome.nl gekocht. Premium pack met halo 3, Gears of War en Splinter cell. Heb 'em morgen binnen
mwah, dan is de hele online experience weer minder...
toen forza2 uitkwam was mijn xbox bij ms... toen die eenmaal terug was was forza2 al bijna 6 weken uit geloof ik. Daardoor heb ik Forza2 gewoon echt amper gespeeld. Online kom ik alleen maar mensen tegen met gepimpte wagens, en win dus nooit wat omdat ik bijna alleen maar standaard auto's heb.
Bovendien hou ik niet van om oude spellen te kopen... over 3 maanden denk ik: ach nog ff wachten en dan ligt ie in de grabbelbak. En als ie daar ligt denk ik: nah nog ff wachten en dan komt vast het nieuwe deel uit...
Verwijderd
Ik heb the orange box echt voor de SP ervaring gekocht. TF2 is een leuke extra maar ik hou het wel bij Halo 3 voor de MP.
Trouwens, TF2 heeft een sterke community, die MP blijft nog wel ff
Trouwens, TF2 heeft een sterke community, die MP blijft nog wel ff
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 11:02 ]
Dat geldt niet voor alle spelen. Halo 2, BF, CoD3, die zijn zelfs nu nog vol, en zo zijn er nog wel meePhusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:56:
[...]
mwah, dan is de hele online experience weer minder...
toen forza2 uitkwam was mijn xbox bij ms... toen die eenmaal terug was was forza2 al bijna 6 weken uit geloof ik. Daardoor heb ik Forza2 gewoon echt amper gespeeld. Online kom ik alleen maar mensen tegen met gepimpte wagens, en win dus nooit wat omdat ik bijna alleen maar standaard auto's heb.
Bovendien hou ik niet van om oude spellen te kopen... over 3 maanden denk ik: ach nog ff wachten en dan ligt ie in de grabbelbak. En als ie daar ligt denk ik: nah nog ff wachten en dan komt vast het nieuwe deel uit...
Dit topic is gesloten.