[X360] Krakende headset door Dolby set

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De laatste tijd had ik last van een krakende headset als ik online aan het spelen was. Ik ging er vanuit dat mijn headset kapot was.

Vandaag nieuwe headset aangesloten, zelfde probleem. Andere controller, zelfde probleem.

En toen begon het te dagen. Een paar weken geleden heb ik de Z-5450 set gekocht, met draadloze achterspeakers, en inderdaad, zodra ik die uitzet, weg probleem.

Ik weet dat meer mensen deze set hebben. Hebben jullie hetzelfde probleem, en zo ja, ook een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, dat heb ik dus ook.. Ik dacht dat mijn headset kapot was. Verliest je controller ook wel eens de verbinding met de console en 'drukt' hij vanzelf op knoppen?

Bij mij is het trouwens niet echt kraken maar het zijn keiharde doofmakende tikken in het geluid. Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor.

Een oplossing heb ik niet helaas :)

edit: Als het goed is hoor je hem ook kraken/geluiden maken als je gewoon in je dashboard zit

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:29:
Aha, dat heb ik dus ook.. Ik dacht dat mijn headset kapot was. Verliest je controller ook wel eens de verbinding met de console en 'drukt' hij vanzelf op knoppen?

Bij mij is het trouwens niet echt kraken maar het zijn keiharde doofmakende tikken in het geluid. Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor.

Een oplossing heb ik niet helaas :)

edit: Als het goed is hoor je hem ook kraken/geluiden maken als je gewoon in je dashboard zit
Gelukkig blijft mijn controller het gewoon doen.

Ik leen van de week even de Draadloze headset, wellicht lost dat het op.