@gangstahh, Ik vind het een gave track, Zet in met een relaxte sfeer en dreunt lekker als het moet. Het laag komt een beetje rommelig uit mijn speakers, maar dat kan aan mijn speakers liggen (zelfbouw

)
Ik heb wel het idee dat in de intro de eerste beat net uit de maat is.
Op 1:23 Klinkt het erg gaaf, Ik zou zelf dit woodblock geluid meer naar voren halen, en de gechopte vocals naar achter halen.
@Sandertenty, Dat belletje is inderdaad te aanwezig, verder vind ik het ook wel een toffe track. Maar bij minimal techno moet het verschil echt uit de kleine dingen komen, en qua mastering valt er dan nog wat te verbeteren denk ik. Met name de kick en de baslijn mogen wat naar voren komen, misschien een andere kick proberen of een compressor op de kick. en het mist inderdaad nogal wat hoog. Verder misschien nog wat sidechain compressie(of is dat uit den boze in minimal techno?)
Ik heb zelf dit forumonderdeel net ontdekt en een beetje terug zitten lezen. Ik vind het ook leuk om hobbymatig aan virtuele synthknoppen te draaien. Ben ook wel benieuwd wat jullie van een track van mij vinden. Ben er zelf wel tevreden over (maar dat was ik ook over eerdere nummers, en als ik ze nu terug hoor denk ik, man, waar was je mee bezig

)
Let wel op, geen cliche is geschuwd