Dacide, wat dacht je van deze ?
Focusrite Saffire Pro 40
http://www.bax-shop.nl/ds...o-40/product-details.html
Voor de toekomst lijkt dat wel een goede investering.
Meer dan genoeg in en output.
Zelfs 8 gebalanceerde outputs zodat ik ook eens met 7.1 mixen kan beginnen (en dan de pc meenemen naar een optrede of anders een laptop met een snelle SSD)
En ook twee onafhankelijke koptelefoon outputs, wat wel soms wreed handig is.
Een heleboel onboard DSP effecten die je er ook als plugins bij krijgt.
Zo kun je er ook zonder latency mee opnemen als je systeem niet krachtig genoeg is (dan hoef ik alleen maar het ding mee te slepen en niet heel mijn PC)
Ziet er goed uit voor een prijs van rond de 400 euro.
8 Focusrite voorversterkers ingebouwd
- hoge kwaliteit 24-bit/96kHz Firewire interface
- 20 ingangen
- 20 uitgangen
- vele DSP effecten aan boord zoals Reverb, Delay en Echo wat makkelijk te combineren is met uw sequencer
- 2 onafhankelijke hoofdtelefoon uitgangen
- in- en uitgangen kunnen makkelijk gecombineerd worden
- werkt met MAC en PC
Maar eerst op zoek naar gebruikerservaring met Focusrite support want anders laat ik mij weer vangen.
Mijn vader heeft een erfenis van een kleine 100 000 euro gekregen. Dus waarschijnlijk peuter ik hem te volgende maanden wel wat geld los.
Op mijn verlanglijstje staat nu
-twee Yamaha P-95, één als vervanging van onze oude upright piano en één voor in mijn kamer om als controller te gebruiken met zeer goed speelgevoel. = 2 x 500 euro (korting als je er twee koopt?)
- Ivory 2 VST = 400 euro
Focusrite Saffire Pro 40 = 440 euro
Totaal = 2000 euro.
Schuiven met je mars ouwe. Gewoon betalen! (hij is toch gek van mijn muziek maar zou het wel leuk vinden als ik iets minder EDM maak en wat meer klassieke piano)