Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via limewire kan je games downloaden, ze hebben .jar als extensie.
Maar kijk uit, er staan freewaregames tussen, maar ook gehele games die je normaal moet kopen :P

Ik heb een vraag, zijn die problemen met die defecten van de w910i nu opgelost als je update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:38:
Ik ben erg blij met m'n w910i. Maar het lijkt erop dat HSDPA niet werkt.

Ik had hiervoor dezelfde simkaart in een Nokia N95, daarop haalde ik wel eens snelheden van 180Kb/s. Het apparaat gaf ook netjes aan HSDPA connectie te hebben. Op de w910i heb ik echter nog nooit het HSDPA icoontje mogen aanschouwen, enkel het blauwe 3G icoontje. Ik haal ook enkel UMTS snelheden.

Ik heb flink gegoogled en ook hier op GOT gezocht, maar kan niks nuttigs vinden. Ik heb zelfs in een wanhoopspoging vodafone gebelt maar daar krijg ik enkel default antwoorden: laat de batterij en sim er 5 minuten uit. Ik ga het zo voor de volledigheid even proberen, maar ik geloof er niet in.

Komt dit iemand bekent voor? Tips? Ideeen?

(mijn excuus als ik alle pagina's van dit enorme topic eerst had moeten doorlezen om iets erover te vinden.)
Dat kan zijn, als je geen W910i maar een W910 hebt.
Klinkt raar, maar qua functies mist de W910 vodafone-lock red een 3gp functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:38

Q-bone

Dusss...

wist niet dat er een w910 zonder i was, Ben ik blij dat ik er 1 heb met i ;) Inetten werkt goed en snel met de telefoon en het scherm

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

De W910 wordt niet eens in Europa verkocht, is een Aziatisch/US model :S Zou wel erg naaierig zijn als ze een mindere W910 aansmeren...

PS. Gisteren ben ik begonnen met het gebruiken van mijn 1400mAH accu. De standaard accu houdt het bij mij ongeveer 4 dagen vol.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:38

Q-bone

Dusss...

weet niet wat je met je telefoon doet, mijn accu gaat minstens een week mee... :)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 08:00
bluetooth aan, beetje bellen, beetje smssen, gaat die echt niet een week mee. hooguit 3 a 4 dagen.....

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Q-bone schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:21:
weet niet wat je met je telefoon doet, mijn accu gaat minstens een week mee... :)
Dat snap ik niet. Heb ik nou zo'n slechte accu dan? In iedergeval vind ik het niet zo heel raar, het scherm is supergroot, en zelfs op lage helderheid is het scherm nog flink licht. Dat verbruikt dan ook wel wat.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Sinds kort heb ik m'n firmware toch kunnen updaten, heb nu R1FA035 en ik heb het idee dat de accu langer meegaat dan voorheen. Dus misschien eens een firmware update proberen, Mouki?

Voor de liefhebbers: via http://mgames.esato.com/WhiteLabelWeb/games.htm kun je ook nog (gratis) games downloaden.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :*) hallo

sinds ik mijn w910 heb ge update naar R1FA030
werken mijn games en de map aplicaties niet meer
als ik op de map games of de aplicaties klik komt er te staan bewerking mislukt
mijn provider is t-mobile
en ik heb geupdate via de sony ericsson updater
weet iemand wat ik er aan kan doen?

ik hoor het wel
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Een boel update vragen hier :o.. zo nu ook die van mij

ik heb ook nog een ouder software versie... en Seus geeft maar aan dat ik de nieuwste versie heb.. maar dat klopt dus niet.. dus ik vodafone maar bellen..

maar de man bij vodafone vertelde me glashard: "er zijn geen firmware updates voor de w910i"... me handen begonnen al gelijk te jeuken.. dus ik vertelde hem dat ik dat toch echt wel zeker wist, en dat ik hem zelfs een url kon geven waar alle omschrijvingen van de updates staan..

plots begon hij heel appart te praten (Nederlands was niet zijn moedertaal.. dat was wel duidelijk).. en sprong van de hak op de tak.. ik heb hem verteld dat hij blijkbaar nergens verstand van had en dat hij maar moest kappen met zijn huidige baan... wat heeft Vodafone dan weer lekker personeel achter hun helpdesk zitten..

Zo dadelijk maar naar een vestiging van Vodafone in Arnhem.. hopen dat ze me daar meer kunnen vertellen..

Schijnt nl. zo te zijn dat een operator eerst een firmware goed moet keuren, voordat branded phones geupdate worden..

Maar nogmaals: "nee meneer, voor uw telefoon zijn geen updates".. grrr!!!

edit: Mijn telefoon maakt gebruik van: R1DA038.. die is al een jaar oud !!

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 03-07-2008 16:35 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
In de hoop dat iemand hier me kan helpen.

Mijn zus heeft een w910.
Ze kwam net langs en vertelde me dat haar GSM het niet meer doet.

Ze wou er mee bellen maar het scherm bleef vast hangen op overgaan.
Dus zette ze de GSM uit en nu gaat hij helemaal niet meer aan.

Weet iemand of er iets is wat ik zelf kan doen?

En ze heeft haar t-mobile contract verlengd via een andere winkel/site en heeft dus ook de GSM van hun gekregen.
Moet ik voor reparatie alles via deze winkel/site doen of kan ik ook in de stad langs gaan bij T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
is er geen pagina waar de firmware handmatig is te downloaden? via XS++ is het zo naar je telefoon te flashen (ook gedaan met mijn W810i, toen had ik flash menu's erbij :)... maar weet niet waar ik toen die files vandaan had)..

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Nibbz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:33:
Een boel update vragen hier :o.. zo nu ook die van mij

ik heb ook nog een ouder software versie... en Seus geeft maar aan dat ik de nieuwste versie heb.. maar dat klopt dus niet.. dus ik vodafone maar bellen..

maar de man bij vodafone vertelde me glashard: "er zijn geen firmware updates voor de w910i"... me handen begonnen al gelijk te jeuken.. dus ik vertelde hem dat ik dat toch echt wel zeker wist, en dat ik hem zelfs een url kon geven waar alle omschrijvingen van de updates staan..

plots begon hij heel appart te praten (Nederlands was niet zijn moedertaal.. dat was wel duidelijk).. en sprong van de hak op de tak.. ik heb hem verteld dat hij blijkbaar nergens verstand van had en dat hij maar moest kappen met zijn huidige baan... wat heeft Vodafone dan weer lekker personeel achter hun helpdesk zitten..

Zo dadelijk maar naar een vestiging van Vodafone in Arnhem.. hopen dat ze me daar meer kunnen vertellen..

Schijnt nl. zo te zijn dat een operator eerst een firmware goed moet keuren, voordat branded phones geupdate worden..

Maar nogmaals: "nee meneer, voor uw telefoon zijn geen updates".. grrr!!!

edit: Mijn telefoon maakt gebruik van: R1DA038.. die is al een jaar oud !!
Branded firmware wordt inderdaad eerst door de operator van branding voorzien. De meneer van de Vodafone helpdesk heeft dan ook gewoon gelijk - er is geen Vodafone-firmware-upgrade voor de W910i!

Ik had hetzelfde met mijn T-Mobile 910i en heb 'm dan ook vorige week ge-unbrand en voorzien van de laatste firmware, waar ik tot nog toe niets dan blij mee ben! (overigens is unbranden volgens mij niet helemaal legaal en dus eigenlijk ook niet bespreekbaar hier :) )
Deadsy schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:14:
In de hoop dat iemand hier me kan helpen.

Mijn zus heeft een w910.
Ze kwam net langs en vertelde me dat haar GSM het niet meer doet.

Ze wou er mee bellen maar het scherm bleef vast hangen op overgaan.
Dus zette ze de GSM uit en nu gaat hij helemaal niet meer aan.

Weet iemand of er iets is wat ik zelf kan doen?

En ze heeft haar t-mobile contract verlengd via een andere winkel/site en heeft dus ook de GSM van hun gekregen.
Moet ik voor reparatie alles via deze winkel/site doen of kan ik ook in de stad langs gaan bij T-mobile?
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Batterij er uit halen, proberen helemaal op te laden, enz, enz. Ik denk dat je het beste bij een Sony-Ericsson servicepunt langs kunt gaan dan via een shop reparatie proberen te regelen (duurt meestal veel te lang en mijn ervaringen daarmee zijn slecht).
Nibbz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:33:
is er geen pagina waar de firmware handmatig is te downloaden? via XS++ is het zo naar je telefoon te flashen (ook gedaan met mijn W810i, toen had ik flash menu's erbij :)... maar weet niet waar ik toen die files vandaan had)..
Er zijn sites waar je (customized) firmware kunt downloaden (tegen betaling), maar dat is volgens mij niet legaal ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mad Marty schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:16:
[...]

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Batterij er uit halen, proberen helemaal op te laden, enz, enz. Ik denk dat je het beste bij een Sony-Ericsson servicepunt langs kunt gaan dan via een shop reparatie proberen te regelen (duurt meestal veel te lang en mijn ervaringen daarmee zijn slecht).
Heb de Accu eruit gehaald en een uur erna erin, zelf een andere accu erin gedaan (heb zelf ook een w910) maar dat haalde niets uit.

Als ik hem aan de oplader hang gebeurt er niets en als ik hem op de PC aansluit gebeurt ook niets (de PC kan niets vinden).

Als ik bij een SE service point langs ga (in plaats van de winkel waarvan de GSM is) valt dit dan gewoon volledig onder de garantie of moet de reparatie zelf betaald worden?
En kunnen ze daar aan de hand van het serie nummer zien of er nog garantie opzit of heb ik de bon nodig want mijn zus kennende is die bon al lang weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Neem in ieder geval eerst eens contact op met de Sony Ericsson support en leg je situatie uit en wat je al geprobeerd hebt. Ik heb er goeie ervaringen mee, reactie meestal binnen een dag. Misschien dat zij je direct kunnen helpen en anders sturen ze je door naar een Service Point. Ik gok dat je wel een bon nodig hebt om garantie te kunnen claimen, maar ook dat kun je het best even bij SE navragen denk ik.

Zie trouwens http://www.sonyericsson.c.../phones/w910i?cc=nl&lc=nl voor de Support-site (ik krijg helaas 404's als ik 'kan telefoon niet aanzetten' en 'kan telefoon niet opladen' probeer te openen) en http://www.sonyericsson.c...ommon/contact?cc=nl&lc=nl om te mailen naar de Support (kan gewoon in Nederlands).

[ Voor 28% gewijzigd door Mad Marty op 04-07-2008 15:50 . Reden: linkjes ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mad Marty schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:47:
Neem in ieder geval eerst eens contact op met de Sony Ericsson support en leg je situatie uit en wat je al geprobeerd hebt. Ik heb er goeie ervaringen mee, reactie meestal binnen een dag. Misschien dat zij je direct kunnen helpen en anders sturen ze je door naar een Service Point. Ik gok dat je wel een bon nodig hebt om garantie te kunnen claimen, maar ook dat kun je het best even bij SE navragen denk ik.

Zie trouwens http://www.sonyericsson.c.../phones/w910i?cc=nl&lc=nl voor de Support-site (ik krijg helaas 404's als ik 'kan telefoon niet aanzetten' en 'kan telefoon niet opladen' probeer te openen) en http://www.sonyericsson.c...ommon/contact?cc=nl&lc=nl om te mailen naar de Support (kan gewoon in Nederlands).
ja ik kreeg ook veel errors op hun site toen ik zocht.
Maar bedankt voor de tip, zal kijken of ik morgen kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er geen bal van Heb uiteraard een handleiding maar daar snap ik ook niks van.. Ik heb al wel ervaringen met deze telefoons maar heb nu een Z en nog nooit een W gehad.

enkele vragen:

1. Hoe krijg ik mijn contacten en smsjes op de nieuwe telefoon?
2. Hoe werkt die W toets? Als de telefoon ingeschoven zit en ik druk op die toets gebeurt er niets (moet ook weer eerst ontgrendelen)
3. Als ik muziek wil luisteren staat alles in 100 verschillende mappen opverdeeld, niet dat ik 1 map kan aanmaken op mijn geheugenkaartje met artiest Queen bijvoorbeeld en dat alles van Queen in die map staat, nee het wordt door de telefoon onderverdeeld in weet ik hoeveel mappen met elk 1 liedje van Queen
4. Je kunt niet met 1 druk op een knop de muziek stopzetten? Je moet eerst ontgrendelen en dan pas kun je hem stopzetten?
5. Is het normaal dat opstarten zo traag gaat?
6. Hoe kan ik en muziek luisteren en ondertussen een smsje tikken?
7. Je kon toch zelf leuke thema's maken? Ik heb hele leuke thema's maar die zijn geschikt voor mijn Z telefoon en het formaat scherm is anders, hoe doe ik dat?
8. Op mijn Z telefoon heb ik een bestandsbeheer optie in het menu, zodat ik de inhoud van mijn geheugenkaart kan bekijken, dat heeft deze niet?
-Dat schudden om naar een volgend liedje te gaan werkt niet?

Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:19:
Ik snap er geen bal van Heb uiteraard een handleiding maar daar snap ik ook niks van.. Ik heb al wel ervaringen met deze telefoons maar heb nu een Z en nog nooit een W gehad.

enkele vragen:

Contacten via Bluetooth, SMSjes wordt lastig.
2. Hoe werkt die W toets? Als de telefoon ingeschoven zit en ik druk op die toets gebeurt er niets (moet ook weer eerst ontgrendelen)
Klopt, eerst ontgrendelen, walkman knop induwen, muziek aanzetten.
3. Als ik muziek wil luisteren staat alles in 100 verschillende mappen opverdeeld, niet dat ik 1 map kan aanmaken op mijn geheugenkaartje met artiest Queen bijvoorbeeld en dat alles van Queen in die map staat, nee het wordt door de telefoon onderverdeeld in weet ik hoeveel mappen met elk 1 liedje van Queen
Geen idee hoe dat komt. In de walkman-applicatie zoek je niet via mappenstructuur maar artiest/album. Zou je dus verder geen last van moeten hebben.
4. Je kunt niet met 1 druk op een knop de muziek stopzetten? Je moet eerst ontgrendelen en dan pas kun je hem stopzetten?
Klopt, je kan wel een lied vooruit/achteruit door de volumeknoppen ingedrukt te houden.
Gaat bij mij ook traag.
In de walkmanapplicatie linker softkey en dan minimise kiezen (onderste optie).
7. Je kon toch zelf leuke thema's maken? Ik heb hele leuke thema's maar die zijn geschikt voor mijn Z telefoon en het formaat scherm is anders, hoe doe ik dat?
Het gaat niet om het formaat maar om het aantal pixels. Als dat gelijk is werken ze ook op je w910.
8. Op mijn Z telefoon heb ik een bestandsbeheer optie in het menu, zodat ik de inhoud van mijn geheugenkaart kan bekijken, dat heeft deze niet?
Dat is 'verstopt' in het organiser menu. Onderste rij, middelste icoon.
-Dat schudden om naar een volgend liedje te gaan werkt niet?
Tijdens het schudden moet je de walkman knop ingedrukt houden.
Sorry
No Prob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord! Kan ik dat vergrendelen niet uitzetten? Ik vind het hoogsiritant dat ik niet met 1 druk op een knop de muziek uit kan doen.

En die thema's werken inderdaad wel maar het past zeg maar niet, het is veel kleiner dan het scherm van mn 910i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

SMSjes zou ik niet weten, maar contacten kun je ook gewoon op je sim-kaart opslaan.
Check ook even of je mp3-tags wel helemaal lekker staan. En verder: met Verbal.
Opstarten gaat inderdaad niet supersnel.

Overigens kun je veel van je vragen echt vrij gemakkelijk in de handleiding terugvinden, hoor :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mad Marty schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:47:

op hun duitse support sites doet alles het gewoon dus heb ik daar maar gekeken wat ik moest doen maar dat werkte allemaal niet.

Net gebeld met de SE customer support (aardige persoon), kreeg eerst de standaard vragen betreffende de problemen en kreeg het adres van een bedrijf in Nuth en ook hun contact gegevens etc.
Toen ik vroeg of ik langs kon gaan bij de Vodafone in maastricht (omdat deze ook als service center staat op hun site) vertelde ze me dat dit niet ging omdat ik een contract bij t-mobile heb.

Maja dan maar naar Nuth ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, snap er niets van. Ik maak op mijn computer allemaal mooie mappen (Naam artiest en dan in die map de albummappen met liedjes) maar op de telefoon staat alles door elkaar, met compleet andere titels (die ik nog nooit gezien heb) etc? Hoe zorg ik nou dat ik bij 1 artiest alle nummers van die artiest heb staan ipv dat alles verspreid over de telefoon staat?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Ik zei het ook al in mijn vorige reply: mp3-tags, en zie wat Verbal schreef (je telefoon kijkt niet naar mappen/bestanden, maar tags).

Zie ook Wikipedia: ID3

[ Voor 53% gewijzigd door Mad Marty op 10-07-2008 18:00 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Burt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-08 09:58
Voor firmware update problemen, neem contact op met sony-ericsson zelf, zij geven je vervolgens een adres van een service point. Met je aankoopbon (is garantie) kan je daar kleine dingen als updates, software problemen ed. daar direct oplossen, een half uurtje later kan je meestal je telefoon gewoon weer ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Voor het opslaan van sms-jes:

Je kan op (denk ik iedere) SE telefoon "bericht opslaan" kiezen. Hij zet de sms-jes dan op je SIM kaart. Dat kan je dan doen met de paar belangrijke sms-jes.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:57:
Ik zei het ook al in mijn vorige reply: mp3-tags, en zie wat Verbal schreef (je telefoon kijkt niet naar mappen/bestanden, maar tags).

Zie ook Wikipedia: ID3
Sorry ik snap er bar weinig van, ben niet bepaald technisch :P Wat ik niet snap is dat ik b.v. Amy Mcdonald met album 'this is the life' erop heb staan en ze bij artiesten in 3 gesplitst is, bij de eerste staan 3 nummers, 2e 2 en laatste ofzo. Snap er niks van want het is toch dezelfde artiest en de liedjes zijn afkomstig van hetzelde album?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Je telefoon lees de mp3tag uit, als nu bij het eerste deel "Amy McDonald" staat, het tweede deel "Amy MacDonald" en het derde deel "Amie McDonaldd", dan weet je telefoon natuurlijk niet dat dat één en dezelfde artiest is ;)

Er zijn genoeg (freeware) programmaatjes te vinden waarmee je je mp3's goed kunt taggen (zie bijvoorbeeld ook Wikipedia: Tag editor), zelf gebruik ik Tag & Rename, maar die is niet gratis.

[ Voor 8% gewijzigd door Mad Marty op 28-07-2008 17:43 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt voor de kindertaaluitleg! Ik wist/weet niet eens wat tags zijn :$ Je had gelijk inderdaad. Ik heb echter het kaartje in mn pc gestopt en gewoon met F2 hernoemd naar allemaal dezelfde artiestennaam maar toen ik hem terugstopte stonden er doodleuk weer 3 verschillenden :?

En ik heb altijd een random map met allemaal losse nummers, hoe kan ik ervoor zorgen dat die mooi bij elkaar komen te staan?

En is het trouwens normaal dat de walkman zo enorm traag is? Ik heb een kaartje van 2GB.. Ik luister nu steeds via bestandbeheer want het is echt niet fijn met de walkmanfunctie.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:39:
Ah bedankt voor de kindertaaluitleg! Ik wist/weet niet eens wat tags zijn :$ Je had gelijk inderdaad. Ik heb echter het kaartje in mn pc gestopt en gewoon met F2 hernoemd naar allemaal dezelfde artiestennaam maar toen ik hem terugstopte stonden er doodleuk weer 3 verschillenden :?
De tag heeft dan ook niets met de bestandsnaam te maken. De tag is een stukje informatie die in het bestand zelf meegecodeerd is, waardoor het niet uit maakt of het bestand 'Amy McDonald.mp3' heet of 'Hokkie Tokkie.mp3'. Zie mijn eerdere bericht over Tag-editors, volgens mij kun je de tag zelfs aanpassen door in de Windows Verkenner rechts te klikken, Eigenschappen te kiezen en dan één van de tabbladen (weet niet hoe die heet, though :) ).
En ik heb altijd een random map met allemaal losse nummers, hoe kan ik ervoor zorgen dat die mooi bij elkaar komen te staan?
Door je tags goed te zetten :?
En is het trouwens normaal dat de walkman zo enorm traag is? Ik heb een kaartje van 2GB.. Ik luister nu steeds via bestandbeheer want het is echt niet fijn met de walkmanfunctie.
De walkman is out-of-the-box inderdaad vrij traag, maar als je je firmware update naar de laatste versie, dan is-ie enorm veel sneller. Kan gewoon via de Sony-Ericsson Update Service software die er bij geleverd is. Laatste versie firmware is R1FA035

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje! Ik ga dat proberen al heb ik ook geen idee hoe ik firmware upgrade?! :P Ik hoor hier ook eigenlijk niet hoor, met mijn verstand van dat soort dingen :$

Ik heb net even gekeken in verkenner bij eigenschappen maar daar kun je niks aanpassen hoor, hij vraagt alleen naar een programma om het bestand mee te openen als ik klik op 'wijzigen' klik.. Zie inderdaad dat er MacDonald staat waar ik met F2 McDonald heb getypt dus dat is idd de fout maar ik weet niet hoe ik dat moet herstellen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:40:
Dankje! Ik ga dat proberen al heb ik ook geen idee hoe ik firmware upgrade?! :P Ik hoor hier ook eigenlijk niet hoor, met mijn verstand van dat soort dingen :$
Het is allemaal niet zo moeilijk, hoor, je kunt dit allemaal simpel zelf uitzoeken door de handleiding te lezen, dit topic te lezen en de Sony Ericsson site te lezen.
Ik heb net even gekeken in verkenner bij eigenschappen maar daar kun je niks aanpassen hoor, hij vraagt alleen naar een programma om het bestand mee te openen als ik klik op 'wijzigen' klik.. Zie inderdaad dat er MacDonald staat waar ik met F2 McDonald heb getypt dus dat is idd de fout maar ik weet niet hoe ik dat moet herstellen.
Met F2 rename je het bestand.
Klik met je rechtermuisknop op het bestand, kies voor Properties (Eigenschappen) en dan voor Details.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Tag Clinic gevonden en kan daar, zo lijkt het, makkelijk artiestennaam en albumnaam aanpassen maar bij het openen van bepaalde albums blijft de mp3lijst gewoon leeg? En valt er dus niks aan te passen zeg maar. Dit bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://rianne.yoki.org//thumbs/printscreen%20tags.medium.thumb.JPG

Ik klik op een album maar er verschijnen geen mp3's..

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dat zijn m4a's i.p.v. mp3's, aldoende leert men :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik heb mijn w910i nu ongeveer een half jaar en er nog geen enkel probleem mee gehad, tot nu dus.

Als ik in m'n berichtenmenu zit en kies voor Postvak IN, komt er een scherm met 'bewerking is mislukt' in beeld. Zelfde voor Postvak UIT, Concepten en Verzonden items. SMSjes tikken gaat wel, maar bij het versturen blijft het ook hangen, er gebeurt dus gewoon niks.

Irritant probleem. Ik las ergens anders dat een update dit misschien zou verhelpen. Dus de updatesoftware gedownload en instructies opgevolgd. (opladen, batterij in en uit, c-toets ingedrukt etc.)

Maar er gebeurt niets! De telefoon start opnieuw op en ik heb nog steeds softwareversie R1CA029.

Iemand een idee wat er hier verkeerd gaat? bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Hou je de c-toets wel ingedrukt tot er 'release button' komt te staan in het SEUS-schermpje? Als het goed is zegt SEUS dan of er updates beschikbaar zijn. Trouwens, je telefoon moet uit staan als je dit doet, dus niet na 'batterij in en uit' je telefoon weer aanzetten.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Laatst online: 12-09 14:52
Mad Marty schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:45:
Hou je de c-toets wel ingedrukt tot er 'release button' komt te staan in het SEUS-schermpje? Als het goed is zegt SEUS dan of er updates beschikbaar zijn. Trouwens, je telefoon moet uit staan als je dit doet, dus niet na 'batterij in en uit' je telefoon weer aanzetten.
Heb het vanmiddag nog maar es een paar keer geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt. Nieuwe firmwareversie is geïnstalleerd en SMSen werkt weer.

Blijkbaar drukte ik gisteravond niet lang genoeg op c of in een verkeerde volgorde of zoiets.

In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Walkman applicatie gewoon 'terug' drukken, muziek blijft automatisch spelen.

PS. Er is toch niemand die weet hoe je bijv. bij Games en applicaties de melding "Bewerking mislukt" krijgt?
Heb mijn mob bij marktplaats gekocht. Weet niet of er nog garantie op zit. Zo niet hoeveel zou het dan kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 17:22
Weet iemand hoe het zit SEUS op vista 64x? Ik krijg hem niet aan de praat! weet iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Besturingssysteem

* Windows XP™ (Home of Professional) met SP2 of later.
* Microsoft® Windows Vista™ (32-bit).
(http://www.sonyericsson.c...Service/w910i?cc=nl&lc=nl)

Hij werkt zo te zien alleen op de 32-bit. Je kunt ook updaten via Menu - Settings - Update Service (of Nederlandse equivalent uiteraard) ;)

Rail Away!

Verwijderd

Ik had dus hetzelfde probleem als velen andere, bij alle Berichten "Bewerking Mislukt". Dat heb ik inmiddels opgelost door de master reset te gebruiken.

Alleen nu heb ik dus ook een aantal dingen niet meer die ik wel had toen ik hem net uit de winkel had, zoals een grote klok in het hoofdscherm, en nog wat andere visuele dingen zoals standaard thema's en screensavers. Nu dacht ik om nog maar eens de update te proberen, die mislukte eerder keer op keer vandaar gekozen voor de master reset.

Ik snap niet wat ik fout doe, ik start SEUC, telefoon uit, batterij eruit, batterij erin, cknop vasthouden terwijl ik de usb kabel in de telefoon plug, vervolgens gaat hij even "denken" en komtie op het massa opslag scherm (wat niet de bedoeling is lijkt mij) en geeft hij hem op de PC ook weer aan als opslag apparaat. Ik heb gedurende dit hele proces de Cknop ingedrukt..Wat doe ik verkeerd?

Ik heb overigens een T-mobile versie, ik dacht dat de fout eerst daar lag, dat ik hem daarom niet kon updaten maar nadat ik hem al ge-reset las ik op de T-mobile site dat ik hem dus gewoon kon up daten via de SE tool.

Ik weet wel dat 1 van de eerste keren dat ik het probeerde hij in Vista wel aangaf dat hij stuurprogrammas aan het installeren was voor "UPDATE-nogiets", maar vervolgens viel hij dus weer terug op het opslagapparaat...

Iemand enig idee wat mijn oplossing kan zijn om mijn telefoon gewoon te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNPLM
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 01:49
@MiguelS

Als het goed is moet je je USB poort setting veranderen, dat doe je bij config-->apparatenbeheer-->dan naar je debetreffende poort gaan (of gewoon alle poorten doen), tablad energie beheer en daar moet het vinkje volgens mij uitstaan bij ''computer mag dit uitschakelen om energie te besparen''

Tijd niet meer gedaan aan custom firmware maken, dus kan zijn dat ik het fout heb.
maar wat hierboven beschreven staat kan geen kwaad.

Ik hoor het wel of het gelukt is, nu ga ik slapen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Dat massa opslag krijg ik nooit,en op de pc geeft ie aan wanneer je de C knop mag loslaten,dit heb ik bij beide foons zo gehad,zonder massa opslag (W910 en C702)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sander_
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11-2024
Weet iemand of je ook je agenda items op je "bureaublad" (display) kan zetten? Bijv die van de dag of van de week?

(Ik heb zelf bijv een Nokia N95 en daar kan dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuka schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:40:
Ik ben ook sinds een week trotse bezitten van dit dun staalte vakmanschap.

Ik heb echter een vraagje. Als ik de telefoon heb "gepared" met een Parrot 3100 carkit (of welke andere dan ook) dan is het zo dat wanneer ik de auto op contact zet ik zie dat er verbinding gemaakt wordt. (op de display van de carkit) Dit wert ook naar behoren en ik kan er mee bellen. Echter als ik dan op de telefoon kijk krijg ik toch nog een vraag waarin gevraagd wordt of ik het toesta dat de carkit verbinding zoekt met de telefoon. Is dit zo in te stellen dat hij die melding niet meer geeft maar altijd verbinding maakt? Zoals gezegd maakt hijw el de verbinding.

Op pagina 55 van de handleidng staat een onderdeel "Verbinding met de telefoon toestaan" echter de optie "verbind. toestaan" die in het menu weergegeven wordt kan ik niet terug vinden. Iemand een idee/oplossing?

Albumart werkt ook bij mij, net zoals hierboven reeds gemeld is, perfect. Inderdaad dien je de Media Manager te gebruiken om de bestanden naar de telefoon te zetten. Ik moet wel zeggen dat het voor 1GB (83 mps 320 bits) erg lang duurt :O . Via de verkenner staan ze er zo op. Dat komt puur doordat hij telkens dat plaatje aan de mp3 toevoegt zeker?
Voor wat betreft het connecten via bluetooth met de parrot. Heb je dit inmiddels op weten te lossen en hoe? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en het is erg irritant om elke keer weer toestemming te moeten geven op de telefoon als ik de auto in stap. In het menu van mijn W910i mist de optie om het geven van automatische toestemming aan te zetten. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Komt er al een opvolger aan van de w910i? Ik wil hem graag kopen, alleen ik vind de specs tegenvallen. Design is wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:18

Corpii

Le Tostie

de opvolger word volgens mij de w902.

mooi dingetje vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Een candybar die een slider opvolgt? Ik mis de clou 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:18

Corpii

Le Tostie

top modellen in de walkman serie?
candybar of slider maakt daarin niet veel uit imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Mijn excuses voor de kick, maar ik had nog enkele vraagjes:

- Hoe is de batterij van de telefoon? Ik sms veel, bel weinig en gebruik nooit 3G of EDGE.
- Is de telefoon stevig? (Heel belangrijk; ik heb al een keertje een LG Shine geslopen door hem te laten vallen... en die was al uit metaal. Hoe sterk/schokbestendig is het plastiek/het scherm van de SE W910i dus?) Er wordt wel eens gefluisterd dat het scherm van de platte Samsung sliders behoorlijk makkelijk breekt; gaat dit ook op voor deze phone?
- Is de agenda functie (meer dan) behoorlijk?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:28
.Arne schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:54:
Mijn excuses voor de kick, maar ik had nog enkele vraagjes:

- Hoe is de batterij van de telefoon? Ik sms veel, bel weinig en gebruik nooit 3G of EDGE.
- Is de telefoon stevig? (Heel belangrijk; ik heb al een keertje een LG Shine geslopen door hem te laten vallen... en die was al uit metaal. Hoe sterk/schokbestendig is het plastiek/het scherm van de SE W910i dus?) Er wordt wel eens gefluisterd dat het scherm van de platte Samsung sliders behoorlijk makkelijk breekt; gaat dit ook op voor deze phone?
- Is de agenda functie (meer dan) behoorlijk?
- De batterij houdt het ongeveer een week vol. Als je veel doet zo'n 4-5.

- Telefoon is lekker stevig. Het voelt niet aan als goedkoop plastic. Ik heb er nog geen krassen op zitten. (3x echt laten vallen). Zitten bij mij ook nog geen krassen op het scherm.

- Agenda is wat je kan verwachten van gewone telefoontjes. Niet veel meer dan nodig is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 11:29
Hebben hier nog meer mensen nog steeds wel eens dat de telefoon zichzelf herstart? Meerdere malen per dag bij mij, als sinds ik hem heb (1 jan) maar nu wordt het toch flink vervelend.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruben [NL] op 21-10-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
heb ik ook last van jammer genoeg. soms dagen niet en soms meerdere malen per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
ik heb dit gemiddeld eens in de 2 maanden. Niet zo ernstig dus ;) Als ik jou was zou ik kijken naar de garantie. Dit is wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ik heb er ook regelmatig last van, en nog wel meer vreemde dingen :s. Vooral bij een combinatie van acties.

- Telefoon aan lader en dan dichtschuiven => lampjes blijven aan...
- Headset uit telefoon en telefoon open schuiven => toetsenbord lampjes blijven uit

En regelmatig hangt de telefoon even als ik muziek afspeel. Oja, en smsen als je muziek aan het luisteren bent is ook vervelend. Gaat traaaaaaag

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Ik heb ook bijna geen last van restarts, één keer per maand max. Welke firmware gebruiken jullie?

@ Daniel K: Sinds ik firmware R1FA035 gebruik geen last meer van langzame/hangende functies.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik heb ook Firmware R1FA035. Stond laast in een winkel en moest even bellen. Ik ging naar mijn contacten en bleeft maar zoeken/laden (niet dat ik zoveel contacten heb dat het zo lang duurt ;) ). 3 a 4 keer geprobeerd en op een gegeven moment maar de telefoon uitgezet en weer aan gedaan. Daarna geen probleem meer die dag. En inderdaad hij start af en toe zomaar opnieuw op :? .

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze mob een bijzondere tegenvalller.
Toch wil ik nog een paar antwoorden op mijn vragen.

-Weet iemand nu hoe het komt dat ik bij games, applicaties de melding "bewerking mislukt krijg"
-Bij de media krijg ik zien dat ik 0 foto's heb (dat er eigenlijk 612 zijn) en ik niet bij mijn video's kan.
-hij enorm traag is.

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
even nieuwe firmware erop zetten denk ik :) anders bij media > instellingen > media bijwerken, kijken of de foto's er wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Iedereen met een W910i en shake control phones al op de hoogte van deze sites en leuke toevoegingen?

http://www.shake-se.com/ shake controlled wallpapers en thema's
http://www.trekker-reactor.isq-networks-server.com/se-stuff/ nog meer leuke shakecontrol en Accelerometer gadgets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
leuke site! leuke spellen :P dank je voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon gekocht met een Hi Prepaid, dus simlock. Is het mogelijk om een SIM kaart van een Hi Abbo te gebruiken in de telefoon? Of kan het alleen met prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
iemand de nieuwste firmware al erop gezet?
Verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
wat zou de nieuwste firmware moeten zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
de nieuwste is Customized Benelux 1204-3493

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

M3 SMGII schreef op zondag 04 januari 2009 @ 09:44:
de nieuwste is Customized Benelux 1204-3493
En hoe kom je daar aan? Mijn telefoon was weer vastgelopen tijdens het aanzetten. Backlight van het scherm brande wel maar starte niet door. Ook kon ik dat rally spelletje niet starten want dan starte hij vanzelf op :S.

Heb em dus net weer geflashed ( voor de 5de keer al ofzo :s). Staat gewoon weer de oude firmware in die 5 posts terug heb getypt.Nu doet hij het weer, maar hoop deze keer wel wat langer dan 1 maand :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Ventrigo schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:05:
[...]

En hoe kom je daar aan? Mijn telefoon was weer vastgelopen tijdens het aanzetten. Backlight van het scherm brande wel maar starte niet door. Ook kon ik dat rally spelletje niet starten want dan starte hij vanzelf op :S.

Heb em dus net weer geflashed ( voor de 5de keer al ofzo :s). Staat gewoon weer de oude firmware in die 5 posts terug heb getypt.Nu doet hij het weer, maar hoop deze keer wel wat langer dan 1 maand :S.
gewoon via SEUS is die beschikbaar. Officiele rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

M3 SMGII schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:53:
[...]

Moet je dan een bepaalde taal gebruiken? Ik heb gister voor de gein is United Kingdom(English) geprobeerd. Toen kreeg ik inderdaad die European bla bla in beeld. Toen heb ik mijn telefoon geflashed maar kreeg ik echt geen andere firmware dan die ik al had.

Dus nadat ik mijn telefoon geflashed had even kijken of Vrally werkte. Kreeg het spel niet aan de praat en kijk ik vanmorgen, zie ik dat het hele spel verdwenen is uit de lijst :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

M3 SMGII schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:53:
[...]

Welke R1blabla-code is dat? Hier (post van miroalex) wordt wel gesproken over R1FA037, maar verder weinig info er over.

Ik heb trouwens nog niet geprobeerd te updaten, heb je enig idee wat de verbeteringen zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Mad Marty op 06-01-2009 13:25 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Mad Marty schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:23:
[...]

Welke R1blabla-code is dat? Hier (post van miroalex) wordt wel gesproken over R1FA037, maar verder weinig info er over.

Ik heb trouwens nog niet geprobeerd te updaten, heb je enig idee wat de verbeteringen zijn?
nee heb hem ook nog niet geupdate. Daarom vraag ik het hier aan mensen die het wel gedaan hebbe,maar blijkbaar nog niemand hier. Dus weet ook niet wat de verbeteringen zijn.
Volgens mij is het wel de R1FA037, maar ben niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:41
Hallo,

Ik ben/was van plan om de W910i te gaan kopen, maar ik heb dit topic doorgelezen en zie dat er veel klachten zijn dat de gsm plotseling uitvalt of dat er iets niet doet.
Daarna ben ik gaan zoeken naar een ander type en ben uitgekomen op de W760i. Over dit type heb ik nog geen tot weinig klachten gelezen op Tweakers.net en ook weinig resultaat op Google.nl.

- Is het probleem van de W910i in de toekomst op te lossen door een firmware update? Of is het verstandiger om de W760i te kopen (qua prestaties/specificaties)?

Mijn broer had nog een optie, namelijk een losse PDA kopen met een sim-only abonnement.

Wat raden jullie aan (wil er niet meer dan 200-250€ kwijt zijn op jaarbasis - toestel + abonnement)?

mvg,
Ron.

P.S. Ik durf er geen nieuw topic er over te starten ivm beleid over 'Advies bij de aanschaf nieuwe GSM'. Het gaat nog enigszins over dit type GSM (--> idee voor een algemeen vragen topic te starten over GSM's?).

[ Voor 4% gewijzigd door loopezz op 06-01-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Voor zover ik weet zijn er vanaf de laatste firmware update weinig problemen meer, of alleen problemen wanneer je veel toepassingen tegelijk draait (mjah, daar is een telefoon eigenlijk ook niet voor bedoeld natuurlijk :P ). De 760i ken ik persoonlijk niet, maar daar is ook een topic over, dus daar kun je ook info vinden/krijgen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
ik heb er bijna nooit problemen mee. een enkele keer in de 2 maanden valt de telefoon wel eens uit, alleen is de telefoon dan na 5 sec weer aan. onder bellen nog nooit dit probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

bartju schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:44:
ik heb er bijna nooit problemen mee. een enkele keer in de 2 maanden valt de telefoon wel eens uit, alleen is de telefoon dan na 5 sec weer aan. onder bellen nog nooit dit probleem gehad.
Welke sofware versie heb je draaien?
Om te kijken welke versie je hebt draaien ga je naar instellingen-->update service( in het zelfde scherm)-->software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
heb nu 1200-9123 R1FA035 080527 draaien. Volgens de updater was dit nog altijd de nieuwste. (week geleden ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Ik lees toch wel weer een aantal problemen. Ik was ook in het bezit van een W910i, en had zo nu en dan ook last van dat de telefoon zomaar uit ging. Ik moest hem dan zelf weer aanzetten. En soms startte de telefoon ook zelf opnieuw op.

Nu heb ik de telefoon overgedaan aan mijn zusje, en die heeft sinds gisteren het probleem dat de telefoon achter elkaar opnieuw opstart.
Het vreemde is dat het geen gehele restart is. Het enigste wat er gebeurd is, de telefoon valt uit (je voelt een lichte trilling), toetsverlichting blijft nog even branden en gaat dan ook uit. Dan ongeveer 10 seconden ofzo gebeurd er niks, en dan ineens is het scherm weer te zien. Je krijgt dus niet eerst het SE logo te zien, maar gelijk het scherm met de provider erop (die overigens wel opnieuw opgezocht wordt).

En na zo'n 30 seconden gebeurd er weer precies het zelfde, en dat gaat nu continue zo door.

Iemand die hier ook last van heeft?

Ik zal straks eens proberen te kijken wat de firmware versie is. En eventueel te updaten?

Maar weet iemand wat het probleem kan zijn? En liever hoe het op te lossen is! Wellicht een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Buffalo schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:59:
Ik lees toch wel weer een aantal problemen. Ik was ook in het bezit van een W910i, en had zo nu en dan ook last van dat de telefoon zomaar uit ging. Ik moest hem dan zelf weer aanzetten. En soms startte de telefoon ook zelf opnieuw op.

Nu heb ik de telefoon overgedaan aan mijn zusje, en die heeft sinds gisteren het probleem dat de telefoon achter elkaar opnieuw opstart.
Het vreemde is dat het geen gehele restart is. Het enigste wat er gebeurd is, de telefoon valt uit (je voelt een lichte trilling), toetsverlichting blijft nog even branden en gaat dan ook uit. Dan ongeveer 10 seconden ofzo gebeurd er niks, en dan ineens is het scherm weer te zien. Je krijgt dus niet eerst het SE logo te zien, maar gelijk het scherm met de provider erop (die overigens wel opnieuw opgezocht wordt).

En na zo'n 30 seconden gebeurd er weer precies het zelfde, en dat gaat nu continue zo door.

Iemand die hier ook last van heeft?

Ik zal straks eens proberen te kijken wat de firmware versie is. En eventueel te updaten?

Maar weet iemand wat het probleem kan zijn? En liever hoe het op te lossen is! Wellicht een firmware update?
ja dat is dat veelkomend probleem waar iedereen hier mee te maken heeft. Gaat niet volledig uit, gewoon zo een reboot. Soms paar elkaar achter elkaar.
Best de update uitvoeren en kijken of die het nog heeft. Bij mij heeft het geholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
IK heb dat probleem echt maar 1x in de 2 maanden. Gewoon 1x reboot en meteen weer opstarten. Nooit als een probleem gezien dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
M3 SMGII schreef op zondag 11 januari 2009 @ 09:54:
[...]

ja dat is dat veelkomend probleem waar iedereen hier mee te maken heeft. Gaat niet volledig uit, gewoon zo een reboot. Soms paar elkaar achter elkaar.
Best de update uitvoeren en kijken of die het nog heeft. Bij mij heeft het geholpen _/-\o_
Zal inderdaad een update proberen. Vraag me alleen af of dat nu wel kan, aangezien de telefoon iedere keer maar een seconden of 10 ongeveer aan is, en dan weer uitvalt. Maar ja daar kom ik wel achter.
bartju schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:19:
IK heb dat probleem echt maar 1x in de 2 maanden. Gewoon 1x reboot en meteen weer opstarten. Nooit als een probleem gezien dus :)
Ik had dat zelf ook, dat de telefoon maar 1 keer uit ging en opnieuw opstartte. Maar sinds vrijdag gebeurd het dus achter elkaar. Heel vervelend. Op die manier is er niet mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Buffalo schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:42:
[...]

Zal inderdaad een update proberen. Vraag me alleen af of dat nu wel kan, aangezien de telefoon iedere keer maar een seconden of 10 ongeveer aan is, en dan weer uitvalt. Maar ja daar kom ik wel achter.

[...]

Ik had dat zelf ook, dat de telefoon maar 1 keer uit ging en opnieuw opstartte. Maar sinds vrijdag gebeurd het dus achter elkaar. Heel vervelend. Op die manier is er niet mee te werken.
Heb je niks vreemds gedaan toen met je toestel? firmware update of met de pc koppelen of in de instellingen gezeten oid? Anders zou je misschien nog garantie kunnen claimen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
bartju schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:33:
[...]

Heb je niks vreemds gedaan toen met je toestel? firmware update of met de pc koppelen of in de instellingen gezeten oid? Anders zou je misschien nog garantie kunnen claimen ;)
Zoals ik al zij, heb ik de telefoon overgedaan aan mijn zusje. Die zegt dat zij er niets vreemds mee heeft gedaan,

Dus daar ga ik maar even van uit.

Zelf heb ik ook nooit een update uitgevoerd.

De telefoon heeft nog ongeveer 1 jaar garantie. Ik zal eerst zelf even e.e.a. proberen, en kan dan altijd nog een beroep doen op de garantie.

Ik denk dat ik eerst een update probeer uit te voeren, omdat ik dan gelijk zie of de tefeloon ook iedere keer opnieuw opstart als deze aan de USB poort hangt. In dat geval wordt het natuurlijk al lastiger om het probleem op te lossen. Ik probeer dan denk ik een master reset, en hoop dat het dan opgelost is.

Worden bij een update eigenlijk ook alle gegevens van de telefoon gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Buffalo schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:20:
[...]

Zoals ik al zij, heb ik de telefoon overgedaan aan mijn zusje. Die zegt dat zij er niets vreemds mee heeft gedaan,

Dus daar ga ik maar even van uit.

Zelf heb ik ook nooit een update uitgevoerd.

De telefoon heeft nog ongeveer 1 jaar garantie. Ik zal eerst zelf even e.e.a. proberen, en kan dan altijd nog een beroep doen op de garantie.

Ik denk dat ik eerst een update probeer uit te voeren, omdat ik dan gelijk zie of de tefeloon ook iedere keer opnieuw opstart als deze aan de USB poort hangt. In dat geval wordt het natuurlijk al lastiger om het probleem op te lossen. Ik probeer dan denk ik een master reset, en hoop dat het dan opgelost is.

Worden bij een update eigenlijk ook alle gegevens van de telefoon gewist?
In totaal zit er 2 jaar garantie op dit type telefoon van SE. En als je je firmware gaat flashen ben je al je gegevens op je telefoon kwijt. Het programma waarmee je update vraagt om te update.
De gegevens op je memory stick ben je niet kwijt. Alleen wat echt "op" de telefoon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Ventrigo schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:55:
[...]

In totaal zit er 2 jaar garantie op dit type telefoon van SE. En als je je firmware gaat flashen ben je al je gegevens op je telefoon kwijt. Het programma waarmee je update vraagt om te update.
De gegevens op je memory stick ben je niet kwijt. Alleen wat echt "op" de telefoon staat.
Thanks. Weet jij tevallig ook of je de garantie via SE zelf loopt, of via de winkel waar je hem gekocht hebt?!
Neem aan het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
btw de kans is erg klein dat de telefoon uitvalt tijdens de update aangezien hij niet boot, maar in service mode gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Buffalo schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:37:
[...]

Thanks. Weet jij tevallig ook of je de garantie via SE zelf loopt, of via de winkel waar je hem gekocht hebt?!
Neem aan het laatste.
Even de bon mee nemen en dan kan je het in de winkel regelen. Heb het zelfs nagevraagd bij de KPN en HI (heb een HI abonnement).

En inderdaad de telefoon zal niet herstarten als hij wordt geflashed. Het kan zijn dat de winkel speciale provider firmware heeft, waarmee de problemen wel worden verholpen.

Zelf flashen kan geen kwaad zolang je doet wat op het scherm van je computer staat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Ventrigo schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:41:
[...]

Even de bon mee nemen en dan kan je het in de winkel regelen. Heb het zelfs nagevraagd bij de KPN en HI (heb een HI abonnement).

En inderdaad de telefoon zal niet herstarten als hij wordt geflashed. Het kan zijn dat de winkel speciale provider firmware heeft, waarmee de problemen wel worden verholpen.

Zelf flashen kan geen kwaad zolang je doet wat op het scherm van je computer staat ;).
Ik dit geval heet de winkel gsmweb.nl, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Heb eigelijk wenig zin ohem op te sturen zelf.

Ik zit trouwens nu ook die W910i te master resetten, maar zelfs dat lukt niet. Ik ben wel aan resetten toe gekomen, maar de telefoon blijft opnieuw opstarten. Nu krijg ik iedere keer in beeld: 'Een ogenblik alstublieft' en dan gaat de telefoon weer uit.

Lijkt toch een retourtje winkel te worden.

EDIT: Updaten is gelukkig wel gelukt!

Oude firmware was: 1200-9123 R1CA029 070922
Nieuwe is: 1200-9123 R1FA035 en nog een aantal getallen, anders dan hierboven.

Ik hoop dat de problemen nu opgelost zijn. De telefoon start ieder geval niet iedere keer meer achter elkaar op. We zullen zien. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Buffalo op 12-01-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juraji
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-04-2019
Stormbringer schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:41:
Was ook eerst van plan om deze te halen, want hij is echt om je vingers bij af te likken! :9~

Maar een 2MPX camera zonder auto-focus kan gewoon niet: Ik heb nu twee jaar een K750i en ga niet degraderen... Dus het wordt de K850i voor mij. Hij heeft eigenlijk alles wat de W910i ook heeft, maar dan met een 5MPX camera. Wel ander design natuurlijk.

@Sir Nobax: Indeed, all the same, all ugly. Maar ik moet wel zeggen dat die nieuwe G800 er wel strak uitziet... Maar dat is 1/30 van alle Samsung slides...
Dit klopt wel, maar ik denk dat sony niet zoveel aandacht aan de camera heeft besteed omdat dit een walkmanphone is en geen cameraphone (misschien is de C-serie iets voor jou, thans je echt voor camera gaat)

Want qua muziek is het gewoon een genot, maakt niet uit wat voor headset je aansluit, geluid is geweldig.
(Interne speaker kan soms een beetje scherp uitvallen, maar daar stoor ik me niet aan (bepaalde manier van vasthouden gaat geweldig))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds dec. 2007 deze telefoon. Het toestel heeft het eerste half jaar ong. 3 maanden bij de phone house gelegen.. Gezeik.. Nieuwe w910i..
Hoera wat was ik blij.
Niet voor lang.. Na een paar weken ook met deze telefoon weer gezeik.. Het rebooten om de zoveel minuten..
NU hoop ik dat ik weer een nieuw toestel krijg.. want het is zwaar vervelend..
Nooit meer SE, en ik hoorde toch dat het goeie telefoons waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:50:
Ik heb nu sinds dec. 2007 deze telefoon. Het toestel heeft het eerste half jaar ong. 3 maanden bij de phone house gelegen.. Gezeik.. Nieuwe w910i..
Hoera wat was ik blij.
Niet voor lang.. Na een paar weken ook met deze telefoon weer gezeik.. Het rebooten om de zoveel minuten..
NU hoop ik dat ik weer een nieuw toestel krijg.. want het is zwaar vervelend..
Nooit meer SE, en ik hoorde toch dat het goeie telefoons waren..
het zijn goede telefoons. Maar deze W910i is blijkbaar een probleemtelefoon. Heb al zo veel SE's gehad en ze doen het allemaal prima, vooral de batterij vind ik zeer goed. Maar de W910is een van de mindere die ik gehad heb. Maar na zelf de firmware up te daten heb ik er geen last meer van. Al zeker 7-8 maanden geen last van reboot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een W910i Walkman phone, maar het probleem is dat heel soms mijn telefoon reboot. Had ik al gezien dat maar mensen daar last van hebben, er verschijnd in een keer een scherm met inactieve sim en start dan opnieuw op. En mijn sensoren doen het ook niet meer :S, dus als ik naar media gaat werkt auto draaien ook niet meer, weet hier iemand een oplossing voor? En ik heb ook als m'n telefoon gewoon open is dus niet als hij geblokkeerd is dat het scherm licht word, dan weer donker dan weer licht :S

Dankjee :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Misschien proberen om de telefoon zelf te flashen met de Sony Ericsson Update Service en anders ermee terug gaan naar de winkel waar het toestel hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Laatst online: 19:55
Even een klein verhaaltje hiero.
Ik had mijn telefoon laten vallen (voor de eerste keer overigens) en mijn beeldscherm deed het niet meer. Ik kon nog wel gebeld worden en opnemen en dergelijk maar mijn LCD was kapoet. Ik naar de Vodafone shop om te vragen hoe dat zit met vervanging en hoe verder. Ik quote letterlijk "Ga naar een stadion en gooi hem op het veld". Ik vroeg of je het zelf ook kon doen (LCD vervangen) maar dat was onmogelijk en niet kon omdat mijn LCD waarschijnlijk was uitgelekt (?). Ik kon hem wel opsturen maar dan kon ik nog administratiekosten betalen en daarnaast de echte reparatiekosten wat uitkwam op ongeveer 180,- de prijs van het mobieltje in deze dagen. Dat was dus geen oplossing en liep met een naar gevoel naar huis omdat ik het product wat Vodafone mij leverde niet kon gebruiken.

Toen ik eenmaal thuis zat ging ik eens kijken hoe het zat met het 'Disassemblen' van de w910i en het bleek niet zo gemakkelijk te zijn als een reguliere Nokia maar zeker wel mogelijk indien met zorg. Ik op Ebay kijken als er een LCD scherm te koop was voor een w910i en ik moet zeggen; die zijn er in overvloed. Ik heb van ene kcwong707 gekocht en die komen uit Hongkong en ging het dus gewoon is proberen.

Vandaag kreeg ik mijn pakje binnen (na een week, rete snel!) en een mooi nieuwe LCD scherm. Telefoon uit elkaar geript nieuwe LCD er in aanzetten en voila! Hij werkt weer als vanouds inclusief een vervelende dode pixel die nu weg is. Het Disassemblen van het mobieltje kost wel wat werk maar met de tools die je bij je nieuwe LCD krijgt gaat het heel wat gemakkelijker. Het proberen waard wanneer je LCD kapot is gegaan maar je telefoon nog gewoon werkt!

Ik was uiteindelijk iets van 16,- kwijt misschien kan het nog goedkoper maar wilde een goede seller hebben waarvan ik zeker wist dat ik hem ook kreeg.

[ Voor 4% gewijzigd door xzaz op 08-04-2009 01:26 . Reden: Prijs ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Jij bent tenminste een echte tweaker! Wie gooit er nu zijn mobieltje weg bij het station :P. Ik idd wel wat gelezen dat het erg moeilijk is om het lcd te vervangen van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan je die SE update ook gebruiken als het een Vodafone branded toestel betreft?

Hij begint hier ook steeds vaker uit te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Je kan de update-service (SEUS) ook gebruiken voor branded toestellen. Hou er wel rekening mee, dat er dan ook een branded firmware uit moet zijn en dat is niet voor alle firmware-versies het geval.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
de update ging prima en de kuren zijn weg.

Moest wel erg veel moeite doen om het Musaic Thema voor de w910i weer te krijgen, die was blijkbaar van Vodafone.

Maar is er geen oplossing om sms berichten terug te plaatsen van PC naar toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Dit vond ik zelf wel een fijne site voor originele Sony Ericsson themes.
http://www.sethpo.de/Original-SE-Themes.html

Zie dat die musaic er niet tussen staat voor de w910i, alleen voor de w880i & w890i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

sambalbaj schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:31:
[...]

Maar is er geen oplossing om sms berichten terug te plaatsen van PC naar toestel?
Kan dat niet met die PC Suite die er bij geleverd wordt? (ik gebruik dat spul nooit :P)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Die PC suite kan ze alleen van gsm naar pc zetten en niet anders om.

Overigens is bovenstaande Musaic ook niet helemaal de juiste voor de w910i dus als iemand daar wel aan kan komen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Laatst online: 06-09 19:49
Hey Tweakers,

Ik ben ook al tijden tevreden over mijn W910i en onlangs heb ik eindelijk een manier gevonden om mijn calender te synchroniseren met de google calender zonder gebruik van een programma of website. Ik heb dit nergens op dit forum gezien, dus daarom deel ik het met jullie en hopelijk heeft iemand hier iets aan.

Gelukkig is het heel simpel om op te zetten en werkt het bij mij prima.

-In het synchronisatie menu maak je een nieuwe account aan
-Kies Exchange ActiveSync
-Bij serveradres vul in: https://m.google.com
-Domein leeg laten
-Gebruikersnaam: eigennaam@google.com
-Wachtwoord uiteraard ook invullen
-Onder applicaties kalender aanvinken
-Bij geavanceerd kan je nog het eea instellen over de te gebruiken verbinding, push items en de frequentie. Naar mijn weten maakt dit niet uit voor de werking

En dan kan je al gaan synchroniseren. Succes met instellen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste