Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:19:
Ik snap er geen bal van Heb uiteraard een handleiding maar daar snap ik ook niks van.. Ik heb al wel ervaringen met deze telefoons maar heb nu een Z en nog nooit een W gehad.
enkele vragen:
1. Hoe krijg ik mijn contacten en smsjes op de nieuwe telefoon?
Contacten via Bluetooth, SMSjes wordt lastig.
2. Hoe werkt die W toets? Als de telefoon ingeschoven zit en ik druk op die toets gebeurt er niets (moet ook weer eerst ontgrendelen)
Klopt, eerst ontgrendelen, walkman knop induwen, muziek aanzetten.
3. Als ik muziek wil luisteren staat alles in 100 verschillende mappen opverdeeld, niet dat ik 1 map kan aanmaken op mijn geheugenkaartje met artiest Queen bijvoorbeeld en dat alles van Queen in die map staat, nee het wordt door de telefoon onderverdeeld in weet ik hoeveel mappen met elk 1 liedje van Queen
Geen idee hoe dat komt. In de walkman-applicatie zoek je niet via mappenstructuur maar artiest/album. Zou je dus verder geen last van moeten hebben.
4. Je kunt niet met 1 druk op een knop de muziek stopzetten? Je moet eerst ontgrendelen en dan pas kun je hem stopzetten?
Klopt, je kan wel een lied vooruit/achteruit door de volumeknoppen ingedrukt te houden.
5. Is het normaal dat opstarten zo traag gaat?
Gaat bij mij ook traag.
6. Hoe kan ik en muziek luisteren en ondertussen een smsje tikken?
In de walkmanapplicatie linker softkey en dan minimise kiezen (onderste optie).
7. Je kon toch zelf leuke thema's maken? Ik heb hele leuke thema's maar die zijn geschikt voor mijn Z telefoon en het formaat scherm is anders, hoe doe ik dat?
Het gaat niet om het formaat maar om het aantal pixels. Als dat gelijk is werken ze ook op je w910.
8. Op mijn Z telefoon heb ik een bestandsbeheer optie in het menu, zodat ik de inhoud van mijn geheugenkaart kan bekijken, dat heeft deze niet?
Dat is 'verstopt' in het organiser menu. Onderste rij, middelste icoon.
-Dat schudden om naar een volgend liedje te gaan werkt niet?
Tijdens het schudden moet je de walkman knop ingedrukt houden.
Sorry
No Prob.