Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
MarcoC schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:06:
[...]
Camera is even bagger hoor, alleen nog meer bagger aangezien de resolutie hoger is. Het komt niet in de buurt van de K800i.
? is het dan echt zo dat ze met opzet de camera's voor de w serie slechter maken ofzo? lijkt me vaag, camera op w960 is ook best goed. Lijkt me dat de w890 dezelfde krijgt toch?

En waarom denk je dit? er is toch nog geen review van ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door jap85 op 24-11-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
jap85 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:38:
[...]

? is het dan echt zo dat ze met opzet de camera's voor de w serie slechter maken ofzo? lijkt me vaag, camera op w960 is ook best goed. Lijkt me dat de w890 dezelfde krijgt toch?
Nope, geen autofocus. W-serie camera's zijn idd met opzet slechter. W960 camera is wel goed trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoC op 24-11-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
MarcoC schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:38:
[...]

Nope, geen autofocus. W-serie camera's zijn idd met opzet slechter. W960 camera is wel goed trouwens.
Echt gierig dit van SE, je moet dus kiezen, of je neemt een telefoon die optimaal voor muziek is maar dan heb je een kutcamera, of een je neemt een cameratelefoon zonder speciale muzieksoftware, of je neemt een w960 van 600 euro met een touch screen waar je misschien helemaal geen behoefte aan hebt (in mijn geval dus).

Je zou bijna naar Nokia overstappen :X

[ Voor 3% gewijzigd door jap85 op 25-11-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al eens gekeken naar de K850i? Die heeft namelijk de beste camera to-date bij een SE én een Walkman v3 speler. Die lijkt me voor jouw wensen het beste. Je moet wel van het design houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Heeft iemand de w910i via t-mobile besteld? En zo ja.. gooien ze er nog t-mobile zooi op in het menu enzo?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:20
itsoutthere schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:02:
Heeft iemand de w910i via t-mobile besteld? En zo ja.. gooien ze er nog t-mobile zooi op in het menu enzo?
Ik heb de W910i gekregen van T-Mobile. Er zit geen zooi in het menu en dergelijk. Alleen ene link naar Web 'n Walk. Verder merk je niet eens dat hij van T-Mobile is. Op het uiterlijk zit een T-Mobile logootje, maar ook die valt eigenlijk niet op.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Pfff, mn w910 is nu al ruim een week weg voor wat ik zie als factory-defect.. Balen. (Reboots)... Niet echt fijn dus.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

jlkiller schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:31:
[...]

Ik heb de W910i gekregen van T-Mobile. Er zit geen zooi in het menu en dergelijk. Alleen ene link naar Web 'n Walk. Verder merk je niet eens dat hij van T-Mobile is. Op het uiterlijk zit een T-Mobile logootje, maar ook die valt eigenlijk niet op.
tnx voor de snelle reactie, dan ga ik hem deze week ook maar eens halen.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 14:21

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Mijn vrouw heeft ook gedoe met haar telefoon:
http://www.mobileplanet.com/ft.aspx?k=100720&page=1

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Da's hetzelfde probleem dat ik heb. Het lijkt erop dat de GSM module herstart. Want het nieuwe toestel herstart niet helemaal, je hoeft niet te kiezen voor gsm of voor vliegtuigmodus. Mijn toestel is nu ruim een week op reparatie, omdat ik hem te laat terug bracht. Dus wacht daar niet te lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:05:
Heb je al eens gekeken naar de K850i? Die heeft namelijk de beste camera to-date bij een SE én een Walkman v3 speler. Die lijkt me voor jouw wensen het beste. Je moet wel van het design houden.
Wel naar gekeken, lijkt me ook wel wat, maar ik lees in het K850 topic niet al te positieve dingen over die nieuwe touch knopjes. En ik vind het wel jammer dat er geen walkman software op zit, maar misschien is die mediaplayer ook wel afdoende. Maarja ik wacht zowieso wel even af, zit nog niet echt te springen om een nieuwe telefoon ofzo dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:22:
[...]

Wel naar gekeken, lijkt me ook wel wat, maar ik lees in het K850 topic niet al te positieve dingen over die nieuwe touch knopjes. En ik vind het wel jammer dat er geen walkman software op zit, maar misschien is die mediaplayer ook wel afdoende. Maarja ik wacht zowieso wel even af, zit nog niet echt te springen om een nieuwe telefoon ofzo dus :)
Ik probeerde te zeggen dat die walkman software er wél op zit >:)
zie hier: http://nl.youtube.com/watch?v=G9uptNQHKLo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:22
Iemand een idee hoe je uit kunt schakelen dat verzonden sms beichten worden bewaard in de verzonden item map?
Ik wil deze berichten niet bewaren.

[ Voor 14% gewijzigd door kuka op 28-11-2007 12:12 ]

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

kuka schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:11:
Iemand een idee hoe je uit kunt schakelen dat verzonden sms beichten worden bewaard in de verzonden item map?
Ik wil deze berichten niet bewaren.
geen idee... ik verwijder ze gewoon regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit zelf ook aan deze tel te denken. heb nu de nokia 6300. is op zich een mooi toestel, maar met weinig extra's. tevens lijkt het scherm van de SE een stuk groter en dat lijkt me ook wel prettig.

zijn er dingen die de nokia wel kan en de SE niet??

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 15:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:07:
[...]

Over die klok, geen idee. Zoek ik namelijk ook. Net als de optie om de lijst berichten in je inbox alleen als afzender weer te geven ipv ook met korte samenvatting van het bericht. Iemand die al gesignaleerd?

Verder, het probleem met dode bestanden is simpel op te lossen door netjes de Sony Ericsson Media Manager te gebruiken bij alles, na het transferen het programma sluiten en daarna netjes onderin beeld voor "hardware veilig verwijderen" kiezen. Dat deed et em bij mij!
dat zou erg mooi zijn, misschien als ik ze nu eerst terug plaats en dan op deze manier verwijder dat het dan wel goed gaat!?

iemand enig idee hoe ik aan die muziekbestanden kan komen? kan een van jullie de originele muziek anders uploaden ofzo? of is er soms een website?

bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:02:
[...]

dat zou erg mooi zijn, misschien als ik ze nu eerst terug plaats en dan op deze manier verwijder dat het dan wel goed gaat!?

iemand enig idee hoe ik aan die muziekbestanden kan komen? kan een van jullie de originele muziek anders uploaden ofzo? of is er soms een website?

ik heb de mijne al verwijderd helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 17:56

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:02:
[...]

Je kunt je registreren op de Sony Ericsson website en daar kun je alle muziek die er origineel op zat gewoon gratis downloaden.

Zie http://www.sonyericsson.c...verview/w910i?cc=nl&lc=nl

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las onderandere bij Mobile-Review en Gsm-Arena dat de geluidskwaliteit van de walkmanfunctie nogal tegenvalt. Zijn er meer mensen die dit vinden? Dit zou dus betekenen dat de walkmanfunctie samen met de Shake en Sense-me ook maar een gadget is geworden. Ik zit hier dus een beetje mee, ik vind em er super uitzien en lekker werken. Maar als je em niet als walkman gebruikt kan je dan niet beter iets anders kopen? Of zijn de andere functies zo goed dat dit helemaal niet uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:29:
Ik las onderandere bij Mobile-Review en Gsm-Arena dat de geluidskwaliteit van de walkmanfunctie nogal tegenvalt. Zijn er meer mensen die dit vinden? Dit zou dus betekenen dat de walkmanfunctie samen met de Shake en Sense-me ook maar een gadget is geworden. Ik zit hier dus een beetje mee, ik vind em er super uitzien en lekker werken. Maar als je em niet als walkman gebruikt kan je dan niet beter iets anders kopen? Of zijn de andere functies zo goed dat dit helemaal niet uitmaakt.
ik vind zelf (en nu vergelijk ik vooral met mijn voorgaande w800i) dat het geluid uit het speakertje nogal bagger is, nogal schel. het geluid met koptelefoontje op is echter super. nu reken ik mij niet onder de echte "audiofielen", maar het is echt gewoon top geluid :)

wees daar vooral niet bang voor zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:02:
[...]

Je kunt je registreren op de Sony Ericsson website en daar kun je alle muziek die er origineel op zat gewoon gratis downloaden.

Zie http://www.sonyericsson.c...verview/w910i?cc=nl&lc=nl
ha bedankt! ik merk nu alleen dat sinds ik er muziek heb opgezet en er af heb gehaald dat ik geen last meer heb van spooknummers. het enige jammere nu nog is dat ik "pop piano" en "sony ericsson" gewoon niet kan verwijderen, maar dat zal wel zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:15:
[...]

ik vind zelf (en nu vergelijk ik vooral met mijn voorgaande w800i) dat het geluid uit het speakertje nogal bagger is, nogal schel. het geluid met koptelefoontje op is echter super. nu reken ik mij niet onder de echte "audiofielen", maar het is echt gewoon top geluid :)

wees daar vooral niet bang voor zou ik zeggen.
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Het speakertje nogal bagger noemen is misschien wat overdreven, maar echt goed klinkt het niet nee. Het geluid via de koptelefoon is prima, ik gebruik hiervoor de sennheiser CX300. Mijn i-pod nano heb ik al sinds ik deze telefoon heb niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 08:00
is er niet meer info over dat ding? bij andere se topics heb je altijd codes om de firmware e.d. te checken, bepaalde known issues e.d. Of is deze phone gewoon niet zo populair?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:14:
is er niet meer info over dat ding? bij andere se topics heb je altijd codes om de firmware e.d. te checken, bepaalde known issues e.d. Of is deze phone gewoon niet zo populair?
volgens mij bedoel je deze:
Secret Menu: -> * <- <- * <- *
(-> means press joystick, arrow keys or jogdial to the right and <- means left.)
You'll see phone model, software info, IMEI, configuration info, sim lock status, REAL time clock, total call time and text labels.
You can also test your phones services and hardware from this menu (main display, camera, LED/illumination, Flash LED, keyboard, earphone, speaker, microphone, radio and vibrator tests)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
die bedoel ik inderdaad ja, maar aangezien de schermresolutie dezelfde is als die van k850, k810 enzo, denk ik dat theme's e.d. allemaal hetzelfde zijn? verder geen spectaculaire zaken zeker...
de specs van de phone zijn ook niet om over naar huis te schrijven, enkel de design vind ik gelikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
kan iemand me precies vertellen wat het verschil tussen de walkmanplayer van de W910i en de W960i? want de W960i lijkt me erg leuk vanwege het touchscreen, maar de shakecontrol en het design van de W910i mogen er ook wezen. Uiteindelijk wil ik de mobiel ook voor het beluisteren van muziek gebruiken en dan is 8GB ook erg fijn. (ik begrijp dat dit soort keuzes persoonlijk zijn, maar tweakers kunnen vaak een onafhankelijk zicht geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Parapluvanhylco schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:51:
kan iemand me precies vertellen wat het verschil tussen de walkmanplayer van de W910i en de W960i? want de W960i lijkt me erg leuk vanwege het touchscreen, maar de shakecontrol en het design van de W910i mogen er ook wezen. Uiteindelijk wil ik de mobiel ook voor het beluisteren van muziek gebruiken en dan is 8GB ook erg fijn. (ik begrijp dat dit soort keuzes persoonlijk zijn, maar tweakers kunnen vaak een onafhankelijk zicht geven)
Voor zover ik weet zijn ze hetzelfde! Maar de W960i heeft nog wifi e.d. erbij, meer een smartphone met uitgebreide muziekfunctie. Het is meer hoeveel geld jij voor een telefoon over hebt ;) Ik wacht nog fijn even op de W960i 8)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parapluvanhylco schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:51:
ik heb zelf de w910 voor een jaar genomen in afwaching van de w960. ik hou het hier zeer goed mee uit en het is een zeer degelijke telefoon met goede walkman functies. je moet je niet te veel voorstellen bij de sens-me en shake-control functies, dat zijn pure gadgets. misschien dat andere mensen deze telefoon er speciaal voor aanschaffen, maar ik gebruik beide functies niet.

sense-me: werkt alleen als je nummers met de bijgeleverde software over zet. ik ben zo iemand die gewoon het geheugenkaartje in de reader stopt en al mijn muziek er naar toe sleep, die software installeer ik niet.

shake-control: werkt alleen als je tijdens het muziek luisteren de telefoon constant in je hand hebt, ik vraag me echt af wie dat doet. ik heb hem meestal in mijn broekzak en houd dan gewoon de volume toets ingedrukt (door mijn broek heen) om naar een voorgaand/volgend nummer te gaan.
en zelf al zou je hem steeds vasthouden, dan is door de slecht gekozen locatie van de walkmanknop het shaken nog geen pretje.

verder niets afdoende aan deze prima (walkman)phone, maar deze 2 functies zijn mijns inziens echt gadgets en overbodig (kan niet wachten op de w960 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
eventjes iets heel anders, ik heb gehoord dat deze phone flash-themes ondersteunt, alleen kan ik die online amper vinden. Wie o wie kan daarbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Nog iets, ik merk dat als ik in het menu zit en de telefoon dichtklap, dat de keys niet gelocked worden, is er een instelling om dit voor elkaar te krijgen? of in ieder geval een knoppencombinatie om het toestel te locken als het toestel dichtgeklapt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:16:
Nog iets, ik merk dat als ik in het menu zit en de telefoon dichtklap, dat de keys niet gelocked worden, is er een instelling om dit voor elkaar te krijgen? of in ieder geval een knoppencombinatie om het toestel te locken als het toestel dichtgeklapt is?
als het goed is kun je op de website van sony ericsson gratis een aantal flash themes downloaden, hiervoor moet je wel eerst registreren...

en de toetsen blokkeren als de telefoon dicht is kan volgens mij alleen door op de aan/uit knop te drukken en dan "toetsblokkering".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Mouki_9 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:16:
Dit vind ik ook een beetje jammer inderdaad, als ik 'm dichtklap, wil ik dat alles afsluit en niet alles open blijft staan. Inmiddels ben ik trouwens al weer gewend aan mijn workaround: voordat je 'm dichtslide alles afsluiten door op de rode ('telefoon op de haak leggen') knop te drukken. Als je namelijk in je 'home' scherm bent en je schuift 'm dicht, dan locken de keys wél direct.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Mad Marty schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:57:
[...]

Dit vind ik ook een beetje jammer inderdaad, als ik 'm dichtklap, wil ik dat alles afsluit en niet alles open blijft staan. Inmiddels ben ik trouwens al weer gewend aan mijn workaround: voordat je 'm dichtslide alles afsluiten door op de rode ('telefoon op de haak leggen') knop te drukken. Als je namelijk in je 'home' scherm bent en je schuift 'm dicht, dan locken de keys wél direct.
Dat is ook als je hebt gebeld, en je de telefoon meteen dicht schuift. Dan wordt er alleen ‘opgehangen’ maar het toestel locked niet. Dit is ook iets wat ik jammer vindt. Je moet nu toch een extra handeling doen, door eerst op het rode telefoontje te drukken.

Maar goed, dat zijn kleine dingen en dat went wel. Ik heb het toestel overigens nu zelf 1 week in bezit en ben er echt tevreden over. Vooral bepaalde thema’s zijn echt heel gaaf.
En zo zijn er veel meer dingen die de telefoon leuk maken. Geluidskwaliteit via de oordopjes is ook gewoon goed.

Ik vraag me alleen af: Wat is de functie van het grijzige rondje schuin rechts boven het rode telefoontje?

En nog iets: Over TrackID: Hebben jullie ook het probleem dat, als je een stukje hebt opgenomen, en je een titel en artiest door krijgt, je deze hebt opgeslagen, dat deze daarna weg is bij ‘opgeslagen items’ als je TrackID weer opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buffalo schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:18:
[...]

Dat is ook als je hebt gebeld, en je de telefoon meteen dicht schuift. Dan wordt er alleen ‘opgehangen’ maar het toestel locked niet. Dit is ook iets wat ik jammer vindt. Je moet nu toch een extra handeling doen, door eerst op het rode telefoontje te drukken.

Maar goed, dat zijn kleine dingen en dat went wel. Ik heb het toestel overigens nu zelf 1 week in bezit en ben er echt tevreden over. Vooral bepaalde thema’s zijn echt heel gaaf.
En zo zijn er veel meer dingen die de telefoon leuk maken. Geluidskwaliteit via de oordopjes is ook gewoon goed.

Ik vraag me alleen af: Wat is de functie van het grijzige rondje schuin rechts boven het rode telefoontje?

En nog iets: Over TrackID: Hebben jullie ook het probleem dat, als je een stukje hebt opgenomen, en je een titel en artiest door krijgt, je deze hebt opgeslagen, dat deze daarna weg is bij ‘opgeslagen items’ als je TrackID weer opstart?
even tussendoor, trackid kost geld toch? oftewel het maakt verbinding met internet om er achter te komen welk nummer je luisterd?

het "rondje" is, als ik het goed heb, een lichtsensor die bepaald hoeveel omgevingslicht er is en aan de hand daarvan weer bepaald hoe erg je numerieke toetsenbordje verlicht moet worden...
het is mij nog nooit opgevallen dat de hoeveelheid toetsenbordverlichting zich aan de omgeving aanpast maar goed...
zo'n rondje zit ook naast de camera en kleurt rood als je video aan het opnemen bent. ook daarvan heb ik het nut nog niet uitgevonden :)

• Mouki_9
heeft iemand deze phone al met xs++ aan de gang gekregen? ik krijg de flashtheme's er niet goed in.

eindelijk connected met xs++ dmv de usbflashdriver te gebruiken (http://filebeam.com/429ce21a5d0c77c6ca89103c0a58d4e5), maar vervolgens zegt die als ik FSX wil doen, dat de phone niet supported is...... zucht......

[ Voor 52% gewijzigd door Mouki_9 op 14-12-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Mouki_9 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:40:
die bedoel ik inderdaad ja, maar aangezien de schermresolutie dezelfde is als die van k850, k810 enzo, denk ik dat theme's e.d. allemaal hetzelfde zijn? verder geen spectaculaire zaken zeker...
de specs van de phone zijn ook niet om over naar huis te schrijven, enkel de design vind ik gelikt.
Daar ben ik het niet mee eens, volgens mij heeft ie mininaal de specs als zo'n beetje alle andere recente (duurdere) SE telefoons en die specs vind ik toch wel om over naar huis te schrijven. Ook reageren sommige themes op de bewegingssensor en zijn ze dus niet helemaal hetzelfde als die van de K850i en de K810i enzo. En vooral het nieuwe media-gedeelte vind ik erg netjes uitgewerkt en gebruikersvriendelijk. Het design mag er in ieder geval zeker ook zijn ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik zeg ook niet dat de phone slecht is, ik heb hem namelijk zelf ook ;)
Maar ik bedoel meer dat er weinig mogelijk mee is, andere flash themes heb ik er nog niet op kunnen zetten, verder jammer dat er geen wifi en betere cam op zit.

• Buffalo
Is het nou ook mogelijk om navigatie te draaien op de SE W910i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik heb eigenlijk liever andere flashthemes dan navi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Mouki_9 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:46:
ik heb eigenlijk liever andere flashthemes dan navi :P
Ja, een paar andere zou leuk zijn. Voor mijn SE K610i ging ik altijd naar een site met allemaal themes voor verschillende SE telefoons. Zaten echt hele gave tussen. Maar ben die website helaas uit het oog verloren.

Nog even over TrackID: Hebben jullie nou ook het probleem dat je opgeslagen zoekacties niet blijven staan in TrackID, als je TrackID weer opstart?? Dit is mij nog steeds neit duidelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Heb sinds kort ook de W910i, met het stomme reboot probleem :@
Zelf updaten ging al niet omdat ik zogezegd de laatste nieuwe software heb.
Mensen die al iets ondernomen hebben voor dit probleem?
Mijn doet et wel heel vaak, per dag minstens 10x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Mijn w910i is al 5weken op reperatie, en wordt inmiddels gewoon vervangen. Dus zo snel mogelijk terug naar de winkel is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Inderdaad z.s.m. terug ermee naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
komt van een inetshop, dus duurt nog langer :'(
kga die binnendoen bij een SE repair shop, hier in Antwerpen is er eentje, gaat mss sneller:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer W910i gebruikers die het geluid van de speakers tijdens een gesprek zo zacht vinden? Ik kan mijn gesprekspartner alleen goed verstaan als ik in een stille ruimte ben (met maximaal volume). Ook als ik het gesprek op de handsfreespeaker zet is mijn gesprekspartner amper verstaanbaar als ik bv in de auto zit. Als ik muziek afspeel produceert de handsfreespeaker een stuk meer decibel.

Ik kan me herinneren dat ik voorheen een telefoon (weet niet meer welke) heb gehad waarbij ik in een servicemenu het volume van het speakergeluid kon aanpassen (door een bepaalde toetscombinatie in te drukken). Weet iemand of er voor deze telefoon ook zo'n code is? En dan bedoel ik niet de algemeen bekende >*<<*<* toetscombinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:36:
Zijn er meer W910i gebruikers die het geluid van de speakers tijdens een gesprek zo zacht vinden? Ik kan mijn gesprekspartner alleen goed verstaan als ik in een stille ruimte ben (met maximaal volume). Ook als ik het gesprek op de handsfreespeaker zet is mijn gesprekspartner amper verstaanbaar als ik bv in de auto zit. Als ik muziek afspeel produceert de handsfreespeaker een stuk meer decibel.

Ik kan me herinneren dat ik voorheen een telefoon (weet niet meer welke) heb gehad waarbij ik in een servicemenu het volume van het speakergeluid kon aanpassen (door een bepaalde toetscombinatie in te drukken). Weet iemand of er voor deze telefoon ook zo'n code is? En dan bedoel ik niet de algemeen bekende >*<<*<* toetscombinatie.
dat dacht ik ook net!!Vond dat het speakertje ook al te zacht en verstond de andere ook niet goed :( telefoon van 400eur met zoveel problemen |:(
muziek gaat idd goed.
Als je belt, hoor je dat ook geen "tuut tuut tuut" totdat de andere opneemt?Bij mij hoor ik dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:01:
[...]

dat dacht ik ook net!!Vond dat het speakertje ook al te zacht en verstond de andere ook niet goed :( telefoon van 400eur met zoveel problemen |:(
muziek gaat idd goed.
Als je belt, hoor je dat ook geen "tuut tuut tuut" totdat de andere opneemt?Bij mij hoor ik dus niks.
Dat hoor ik nog wel, ergens ver weg......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Wat stom zeg dat al die issues nu opduiken, ik heb er niks over gelezen in allerlei reviews.
Dat terwijl ik net de telefoon gekocht heb zonder abbo!
Wellicht dat er met wat firmware updates een fix is?
Zijn er nog meer w910i gebruikers die allerlei issues hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
telefoon is paar maanden op de markt, zal nog wel eventjes duren voordat er firmwareupdates voor uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Corpii

Le Tostie

Er is al een firmware update uit, heb de mijne al geupdate.

Over speaker volume: ik heb er totaal geen last van en ik hoor mijn telefoon gewoon over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EeuwigeDuister schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:53:
Er is al een firmware update uit, heb de mijne al geupdate.

Over speaker volume: ik heb er totaal geen last van en ik hoor mijn telefoon gewoon over gaan.
Welke softwareversie heb je er nu op staan dan?
Ik heb vanaf het begin af aan versie R1CA029 erop staan en SE updater meldt dat dit de laatste versie is. Of gaat er iets mis bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Laatst online: 14:20
Als je dergelijke problemen (Zoals luidspreker te zacht) ondervind kan je toch ook gewoon contact opnemen met Sony Ericsson, of even terug naar de winkel gaan? Of zeg ik nu iets heel geks? :P

[ Voor 8% gewijzigd door jlkiller op 25-12-2007 00:57 ]

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:18:
[...]

Welke softwareversie heb je er nu op staan dan?
Ik heb vanaf het begin af aan versie R1CA029 erop staan en SE updater meldt dat dit de laatste versie is. Of gaat er iets mis bij mij?
er was voor de engelse markt al een update R1CA039, en ik heb ergens gelezen (zal de bron nog even zoeken) dat daarvoor ook al weer een nieuwe update was aangekondigd, nog vóór kerst.

o.a. snelheid van menu's zouden worden verhoogd en vele bugfixes zouden worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
ik ga mijne morge binnendoen voor de rebootproblemen :'(

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ik heb alleen een soort probleem bij geen ontvangst. Dacht dat het een soort slaapstand was omdat hij geen ontvangst heeft. Hierbij blijft het scherm zwart en trilt hij eenmalig maar als ik de aanknop indruk doet hij het wel meteen en geeft aan dat er geen ontvangst is. Is dit wat jullie met reboot problemen bedoelen? Zoniet heb ik nergens problemen mee. Ben zeer tevreden over de telefoon en heb hem net voor de officiele release in nederland gekregen zonder updates tot zover.

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Corpii

Le Tostie

R1CA039 staat er nu bij mij op. Apart dat die er voor de rest nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
EeuwigeDuister schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:23:
R1CA039 staat er nu bij mij op. Apart dat die er voor de rest nog niet is.
Bij welk abbo heb je de telefoon gekocht? Of heb je hem los gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
bechown schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:39:
Ik heb alleen een soort probleem bij geen ontvangst. Dacht dat het een soort slaapstand was omdat hij geen ontvangst heeft. Hierbij blijft het scherm zwart en trilt hij eenmalig maar als ik de aanknop indruk doet hij het wel meteen en geeft aan dat er geen ontvangst is. Is dit wat jullie met reboot problemen bedoelen? Zoniet heb ik nergens problemen mee. Ben zeer tevreden over de telefoon en heb hem net voor de officiele release in nederland gekregen zonder updates tot zover.
lijkt er zo op. De mijne doet ook zo. Als die trilt, dan heb je geen ontvangst en duurt het redelijk lang voor er iets op het scherm komt. Brand het rode lampje van jou op de achterkant?Bij mij wel.

Heb de mijne binnengedaan en mocht hem de volgende dag gaan ophalen,maar ben nog steeds niet geweest(geen tijd). Hopelijk werkt hij nu wel goed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn er nieuwe updates beschikbaar. heb net een update gedaan en heb nu softwareversie R1DA038

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Nou ik heb sinds vandaag ook mijn telefoon binnen, ook mijn sim only abbo was binnen dus kon meteen bellen. :) (mobiel los gekocht bij typhone)
Hij werkt netjes, geen rare reboots of andere flauwekul, alleen soms is het nederlands niet helemaal goed geschreven in de menus (sporadisch).

Probeerde hem nu te updaten, maar volgens SEUS had ik de nieuwste versie terwijl ik R1CA029 erop heb staan, apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
heb mijn telefoon terug en hij doet het prima nu!!
ik ben blij :p
heb ook R1CA029, dus geen nieuwe software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Hebben jullie ook een klein beetje lichtlekkage onderaan het tft schermpje?
Is alleen te zien als het scherm zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Amdk6II schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:21:
Hebben jullie ook een klein beetje lichtlekkage onderaan het tft schermpje?
Is alleen te zien als het scherm zwart is.
ja heb ik ook onderaan als het zwart is, dan zie je een witte vlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Bij gsmhelpdesk staat bij de specificaties bij 'themas' n rood kruis?? kan je er geen themas op instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Jawel, heb ik gisteren nog gedaan. :P
Zo zag ik ook een andere site met een (p?)review van de w910i dat hij geen radio zou hebben, net wat uur daarvoor nog de radio functie getest.
Wat ik verder ook wel eens gezien heb is dat er volgens sommige sites 8GB geheugen in zit, ook niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Die sites moeten beter hun huiswerk doen!!
Hey bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Nog ff een vraag,ik was echt helemaal verliefd op de SE Z610i,zag dat ie 262.144 kleuren had dus dacht....scherp beeld.
Nou dat viel tegen waarschijnlijk omdat resolutie scherm kleiner is? dat het blokkeriger overkwam?
Ik ben K800i en T650i en P1i scherm gewend qua scherpte.
Nu wil ik dus de W910i kopen,ook 262.144 scherm en groter resolutie scherm,mijn vraag.......is het scherp en vergelijkbaar met het K800i,T650i,P1i scherm qua scherpte? want daar hangt het nu van af nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Even een vraagje.. Aangezien de K850 ook microSD kaartjes slikt vroeg ik me af of dat ook geldt voor de w910. Kan iemand dat even checken? Vandaag besteld trouwens, met Hi Studentenverlengen €40 + eindeloos online 1 jaar was ie 9,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb inmiddels ook de w910i binnen en kom de volgende negatieve punten tegen: Een probleem (wat ook al bij mijn k800i voorkwam voordat ik het liet repareren) is dat hij vanzelf ophangt tijdens gesprekken.

Mij is ook opgevallen dat het 'scrollen' niet soepel gaat.
Verder vind ik het wel irritant dat hij pas lockt bij dichtschuiven als je niet in een menu zit.
Ook vind ik de toetsen erg moeiljk in te drukken: moet het met mn nagels doen...
Maar dat is een kwestie van wennen.

Hebben jullie ook dat het bereik wegvalt als je zit te scrollen , instellen etc, dus als je 'bezig bent' met je telefoon?

Voor de rest.. qua formaat/vorm vind ik 'm wel goed. Zeker t.o.v . mijn k800i. Dat is ook de reden dat ik 'm heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
De z610i heeft minder pixels. De W910 heeft IMO een prachtig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Godzijdank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
@rooie60, np.
MercedesCLS schreef op maandag 31 december 2007 @ 20:27:
Ik heb inmiddels ook de w910i binnen en kom de volgende negatieve punten tegen: Een probleem (wat ook al bij mijn k800i voorkwam voordat ik het liet repareren) is dat hij vanzelf ophangt tijdens gesprekken.

Verder vind ik het wel irritant dat hij pas lockt bij dichtschuiven als je niet in een menu zit.
Ook vind ik de toetsen erg moeiljk in te drukken: moet het met mn nagels doen...

Hebben jullie ook dat het bereik wegvalt als je zit te scrollen , instellen etc, dus als je 'bezig bent' met je telefoon?
..
Bij mij heeft ie nog niet uit zichzelf opgehangen tijdens gesprekken, alhoewel de verbinding wel eens is weggevallen op de 16e verdieping van een betonnenflat. :P (gebeurt ook met mijn samsung e900)

Dat locken bij dischtschuiven erger ik me niet zo aan, maar zou wel mooi zijn als daar een optie voor kwam, scrollen gaat idd niet heel erg soepel.
Heb gehoord dat er een firmware is die de grafische prestaties van de telefoon wat opkrikt, r1da038.
Maarja hoe je ooit aan die firmware komt? :P Scheen ook nog niet helemaal stabiel te zijn btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 11:29
MercedesCLS schreef op maandag 31 december 2007 @ 20:27:
Geen last van. Maar snap ook niet echt helemaal wat je bedoeld.
Helemaal mee eens, maar dat zal ook idd wel wennen zijn.
Naja de streepjes zijn iets minder ja, of ik nou daadwerkelijk moeilijker bereikbaar ben betwijfel ik.
Voor de rest.. qua formaat/vorm vind ik 'm wel goed.
Helemaal mee eens, ik vind het verder wel een fijne telefoon.
Alleen jammer dat de flits mist, en ik niet kan zoomen in camera mode :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik heb net ook de nieuwe firmware erop gezet, alleen vraag ik me af wat er aangepast is. Ik kan zo niet 123 iets vinden wat er verbeterd is, afgezien het feit dat mijn calender het nu eindelijk goed doet.

Ik had eigenlijk ook het liefst gezien dat ze wat deden aan het locken van het toestel als je de telefoon dicht schuift...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Amdk6II schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:10:
@rooie60, np.

[...]

Bij mij heeft ie nog niet uit zichzelf opgehangen tijdens gesprekken, alhoewel de verbinding wel eens is weggevallen op de 16e verdieping van een betonnenflat. :P (gebeurt ook met mijn samsung e900)

Dat locken bij dischtschuiven erger ik me niet zo aan, maar zou wel mooi zijn als daar een optie voor kwam, scrollen gaat idd niet heel erg soepel.
Heb gehoord dat er een firmware is die de grafische prestaties van de telefoon wat opkrikt, r1da038.
Maarja hoe je ooit aan die firmware komt? :P Scheen ook nog niet helemaal stabiel te zijn btw. :)
@rooie60,np wat betekent dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ruben [NL] schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:21:
[...]

Helemaal mee eens, ik vind het verder wel een fijne telefoon.
Alleen jammer dat de flits mist, en ik niet kan zoomen in camera mode :?
Zoomen kan met de 'volume'-knop aan de zijkant van je toestel (naast (boven) waar je geheugenkaart zit)

[ Voor 61% gewijzigd door Mad Marty op 04-01-2008 07:30 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
bij mij kan die toch ECHT niet zoomen als je 2mp foto's wilt maken.....

[ Voor 3% gewijzigd door Mouki_9 op 04-01-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 11:29
Mad Marty schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 07:26:
Zoomen kan met de 'volume'-knop aan de zijkant van je toestel (naast (boven) waar je geheugenkaart zit)
Jaa, dat dacht ik dus ook. Maar dan zegtie dat dat niet kan in de normale modus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ruben [NL] schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:07:
[...]
Jaa, dat dacht ik dus ook. Maar dan zegtie dat dat niet kan in de normale modus :?
Verrek, nu je het zegt!
Ik kan inderdaad ook alleen zoomen in filmpjes- of VGA-modus, bij 1MP en 2MP doet-ie niet zoomen. Wat suf zeg... 8)7

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Het maakt geen klap uit of je zoomt of uiteindelijk in de foto knipt als je foto's maakt op volle resolutie. Digitale zoom is sowieso nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe je niet met het toestel gemaakte foto's aan je contacten kan toevoegen?
Hij geeft dan nl. aan dat de foto te groot is. Het vreemde is dat de foto gemaakt met het toestel zelf veel groter is dan de foto die ik wil plaatsen?
De foto die ik wil plaatsen is staand 240x320, de foto van het toestel zelf is 1600x1200 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Is er een manier om als je gebeld wordt de ringtone af te zetten (dus gewoon silent mode) zonder de oproep te annuleren?

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:41:
Is er een manier om als je gebeld wordt de ringtone af te zetten (dus gewoon silent mode) zonder de oproep te annuleren?
Ja aan de zijkant zitten knoppen waarmee je ook het volume harden en zachter kan zetten of kan inzoomen met de camera. Als ze je bellen moet je daarop drukken en dan gat het geluid en en de trilfunctie uit zonder de oproep te annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Nogmaals dan maar.. Weet iemand of ie ook microSD kaartjes slikt? Nou ja, anders weet ik het woensdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Mad Marty schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:15:
[...]

Verrek, nu je het zegt!
Ik kan inderdaad ook alleen zoomen in filmpjes- of VGA-modus, bij 1MP en 2MP doet-ie niet zoomen. Wat suf zeg... 8)7
Dan moet je de modus veranderen. dus even uit me hoofd panorama ofso dan kun je wel inzoomen.
heb hem net uurtje. zo vet ding :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Heb het mooie mobieltje nu een uur, en ik vind het een heel mooi ding.
maar ik kon nog niet echt krijgen dat als je in het menu gewoon zit, en als je dan je mobiel kantelt dat hij dan naar een ander icoontje gaat, dat kan volgensmij wel. want dat zag ik op youtube op een review.
heeft iemand van jullie dit al voor elkaar gekregen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbal_Kint schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:30:
Nogmaals dan maar.. Weet iemand of ie ook microSD kaartjes slikt? Nou ja, anders weet ik het woensdag..
Nee, gaat niet werken, werkt alleen met de memory stick micro (M2) kaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even een vraag: heb nu 2 weken geleden ofzo een update gedaan maar na de updat is het geluid van de walkman echt heel slecht geworden. Vooral als ik de megabas heb aanstaan krijg ik heel veel gekraak enzo. Bij de oude firmware was het geluid veel beter. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Binnen! erg vet apparaat, wel jammer dat die standby clock idd weg is, en dat de walkman themes van mijn w850 bij deze niet de titels laten zien in het stand-byscherm. Binnenkort maar eens op zoek naar het goedkoopste m2 kaartje van 4 of 8 gig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:32:
Heb even een vraag: heb nu 2 weken geleden ofzo een update gedaan maar na de updat is het geluid van de walkman echt heel slecht geworden. Vooral als ik de megabas heb aanstaan krijg ik heel veel gekraak enzo. Bij de oude firmware was het geluid veel beter. Iemand anders hier ook last van?
Bedoel je het geluid via de headphones of via de speaker? Via de speaker vind ik het geluid van de muziek en telefoongesprekken erg slecht namelijk maar weet niet hoe het klonk voor de update bij mij...
Weet iemand trouwens waar het LEDje aan de voorkant van de telefoon voor is? Ik heb gezocht in de handleiding maar kon het niet vinden, heb hem ook nog nooit zien branden ofzo.

Vind het een erg mooi toestel en de motion sensor is erg leuk voor in Java en Flash.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFly3k schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:01:
[...]

Bedoel je het geluid via de headphones of via de speaker? Via de speaker vind ik het geluid van de muziek en telefoongesprekken erg slecht namelijk maar weet niet hoe het klonk voor de update bij mij...
Weet iemand trouwens waar het LEDje aan de voorkant van de telefoon voor is? Ik heb gezocht in de handleiding maar kon het niet vinden, heb hem ook nog nooit zien branden ofzo.

Vind het een erg mooi toestel en de motion sensor is erg leuk voor in Java en Flash.
Via speaker was en is idd niet geweldig maar na de update ook door de headphones. heb al verschillende headsets getest en bij allemaal hetzelfde resultaat. Vooral bij veel bas is het een en al gekraak. LEDje aan de voorkant is volgens mij een lichtsensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 01:11:
[...]

Via speaker was en is idd niet geweldig maar na de update ook door de headphones. heb al verschillende headsets getest en bij allemaal hetzelfde resultaat. Vooral bij veel bas is het een en al gekraak. LEDje aan de voorkant is volgens mij een lichtsensor.
Het is wel jammer van de speaker maar die gebruik ik toch alleen maar voor de ringtones.
Het is inderdaad een lichtsensor! Hopelijk is die ook via Java en/of Flash aan te spreken, zijn ook wel leuke dingen mee te maken :)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Laatst online: 19:55
Ik ben ook van plan om deze mob te kopen, ik zie veel mensen over de camera praten. Je koopt deze telefoon voor de Walkman lijkt me, het is en blijft de W versie. Wanneer je een goede kamera wil zou je toch echt de 'K' serie moeten kopen. Verder staat er op de T-Mobile site:
https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=2689

Wel dat hij flits heeft, iemand?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 10:20
xzaz schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:08:
Wel dat hij flits heeft, iemand?
Heeft ie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een smartphone?
kan je hier dus tomtom opzetten?

Ik heb nog een tomtom ontvanger dus zou fijn zijn mocht je hier tomtom op kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Dit is geen smartphone, lijkt me toch vrij makkelijk om uit te zoeken met een klein beetje google. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poederbaas
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 07:52
Ik heb de w910i al een maand of twee en ben er zeer tevereden over.. In het begin ook last gehad van reboot's maar die zijn nu totaal verdwenen. Het 'shaken' van de telefoon is een overbodige luxe want als je Tel in je broekzak zit en je bent muziek aan het luisteren is het makkelijker om het volume knopje even in te drukken dan hem te gaan 'shaken'. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die nog leuke dingen hebben ondekt of progjes hebben voor op een w910i.

Masjooool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Ik krijg mn telefoon morgen terug van T-mobile / garantding... Is 15/11/2007 verstuurd voor reparatie met de rebootproblemen. Ben blij hem eindelijk terug te krijgen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb lang gewacht met het kopen va de W910i,maar deze week ga ik hem toch maar halen,was beetje huiverig voor al die vastlopers waar ik hier nogal vaak over las.
Heb de P1i en de T650i en die hadden nergens last van (nog niet)ook geen kinderziektes.
En ik kan niet langer wachten vind die oranje/rode zó mooi.
Hoop dus dat ie lekkr loopt en anders maar wachten op de nieuwe software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje hier bij dit topic te hebben rondgelurkt, wil ik nu ook maar eens wat posten en vragen tav. mijn ervaringen met de w910i.

Nog voordag die grote reclamecampagnes begonnen waren (die op abri's etc.) heb ik deze telefoon aangeschaft bij een vodafone 27.50 voor twee jaar bij the phonehouse in maastricht. De eerste week gedroeg hij zich als een geniale telefoon, vooral ook omdat mijn vorige telefoon een nokia1100 was, dus reken je verschil qua gebruik maar uit. De Mp3 functie etc. was goed, hoewel het walkman gedeelte, namelijk het zoeken naar nummers en het laden van die tags, nogal lang duurde en het daardoor leek alsof ik windows vista op een 166mhz aan het draaien was (okay, beetje overdreven, maargoed, ik vond het in ieder geval erg vreemd)

Na een week ging het opeens verkeerd: Nadat een vriend van mij mijn telefoon even had "gebruikt", kreeg ik hem niet meer opgestart, dwz. het enige dat er nog gebeurde was, dat het rode lampje aanging en dat het sonyericksson opstartscherm te zien was. Daarna viel hij op zwart en was er niets meer mee te doen.

Ik ben naar the phonehouse teruggegaan en die hebben een compleet nieuwe opgestuurd. Helaas had deze ook weer twee mankementen: het toestel weigerde op te laden en de slider had mankementen.

Uiteindelijk heeft dynafix(reparatiebedrijf van the phonehouse) bij de tweede reparatie er nieuwe software op gegooid, R1CA029, en hem weer teruggestuurd.

Ik heb nu dus een compleet nieuwe telefoon, maarrr... De slider heeft nog steeds speling. Niet als hij in opgevouwen stand zit, dan is er niets aan de hand, maar als ik hem uitslide, dan heeft het schermgedeelte een kleine speling tov. het typgedeelte. Grote probleem hiervan is, dat als je hem uitslide, en als je met t9 aan het sms'en bent, er steeds zo een irratante "wobble" zit tussen het typen en de bevestiginsknop op het schermgedeelte.

Over het algemeen ben ik op het moment zeer tevreden met mijn w910i, vooral sinds die software update, omdat het walkmangedeelte nu een stuk sneller draait en omdat de bluetooth headset die ik erbij gekocht heb gewoon een topsysteem is met de w910i: het geluid is goed, mooie bassen, en het bellen met de headset en het wisselen tussen walkman en bellen, vooral als iemand jouw belt, is werkelijk fenomenaal, zelfs beter dan als je 'm gewoon aan je oor houdt.

Ik heb wel nog een vraag aan andere w910i gebruikers: is het bij jullie ook het geval, dat de slider een speling vertoont en zo ja, is dit normaal voor alle slidertelefoons?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste