Na een tijdje hier bij dit topic te hebben rondgelurkt, wil ik nu ook maar eens wat posten en vragen tav. mijn ervaringen met de w910i.
Nog voordag die grote reclamecampagnes begonnen waren (die op abri's etc.) heb ik deze telefoon aangeschaft bij een vodafone 27.50 voor twee jaar bij the phonehouse in maastricht. De eerste week gedroeg hij zich als een geniale telefoon, vooral ook omdat mijn vorige telefoon een nokia1100 was, dus reken je verschil qua gebruik maar uit. De Mp3 functie etc. was goed, hoewel het walkman gedeelte, namelijk het zoeken naar nummers en het laden van die tags, nogal lang duurde en het daardoor leek alsof ik windows vista op een 166mhz aan het draaien was (okay, beetje overdreven, maargoed, ik vond het in ieder geval erg vreemd)
Na een week ging het opeens verkeerd: Nadat een vriend van mij mijn telefoon even had "gebruikt", kreeg ik hem niet meer opgestart, dwz. het enige dat er nog gebeurde was, dat het rode lampje aanging en dat het sonyericksson opstartscherm te zien was. Daarna viel hij op zwart en was er niets meer mee te doen.
Ik ben naar the phonehouse teruggegaan en die hebben een compleet nieuwe opgestuurd. Helaas had deze ook weer twee mankementen: het toestel weigerde op te laden en de slider had mankementen.
Uiteindelijk heeft dynafix(reparatiebedrijf van the phonehouse) bij de tweede reparatie er nieuwe software op gegooid, R1CA029, en hem weer teruggestuurd.
Ik heb nu dus een compleet nieuwe telefoon, maarrr... De slider heeft nog steeds speling. Niet als hij in opgevouwen stand zit, dan is er niets aan de hand, maar als ik hem uitslide, dan heeft het schermgedeelte een kleine speling tov. het typgedeelte. Grote probleem hiervan is, dat als je hem uitslide, en als je met t9 aan het sms'en bent, er steeds zo een irratante "wobble" zit tussen het typen en de bevestiginsknop op het schermgedeelte.
Over het algemeen ben ik op het moment zeer tevreden met mijn w910i, vooral sinds die software update, omdat het walkmangedeelte nu een stuk sneller draait en omdat de bluetooth headset die ik erbij gekocht heb gewoon een topsysteem is met de w910i: het geluid is goed, mooie bassen, en het bellen met de headset en het wisselen tussen walkman en bellen, vooral als iemand jouw belt, is werkelijk fenomenaal, zelfs beter dan als je 'm gewoon aan je oor houdt.
Ik heb wel nog een vraag aan andere w910i gebruikers: is het bij jullie ook het geval, dat de slider een speling vertoont en zo ja, is dit normaal voor alle slidertelefoons?