Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De W910i

Verkrijgbaar in de kleuren: 'Hearty Red' en 'Noble Black'
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/13/sony_ericsson_w910i_zoom1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sonyfanboy.files.wordpress.com/2007/06/200706142204w910i_viers380.jpg
The W910 is an HSDPA Walkman® phone that is designed for entertainment; whether music, 3D games, video, or high-speed Web access. It’s also geared to let you choose your music, your way. Select Shake control and just flick the phone to control games or skip and shuffle between tracks. Or opt for SensMe™ and discover music to match your mood and tempo.

Sony Ericsson W910 Walkman® phone

Feel the Music
Discover and create a playlist that suits your mood. Move through your music collection with the flick of the phone

Take the Controls
Hold the phone just like a portable gaming console. Move it to steer the 3D action.

Make it Quick
Use the new Media Manager provided to transfer videos, music, photos and more to and from your phone.

Shake it up
With Shake control you can skip your music forward one track if it’s flicked one way and back if it’s flicked another. Shake the W910 back and forth and it shuffles your playlist. It also adds a new dimension to mobile gaming. If you tire of using the dedicated gaming buttons, just steer the W910 from left to right to make your move.

Bring it down
The W910 Walkman® phone will feature the latest version of the PlayNow™ mobile download service (PlayNow™4.0). This gives the user instant access to an extensive catalogue of games, mastertones and music, including thousands of tracks from Sony BMG. Preview, select and pay for tracks, all in just a few clicks, and download them on demand directly to your phone.

Match your mood
Choose your music to suit your mood with SensMe™, a completely new way to browse music on your Walkman® phone. Search your collection and create playlists based on tempo and style rather than on artist or album. The unique visual shows each of your tracks as dots in a matrix, placed along a horizontal and vertical axis according to their attributes. This way you can circle a group of tracks that match your mood to create a playlist, or simply select individual tunes as you wish. An alternative to the phone’s more conventional music catalogue, SensMe™ is the perfect way to create a soundtrack to your life.

Manage your media
The new media browser on the W910 Walkman® phone places all of your media in one central area, making it easy to access music, video or podcasts from one single icon on your phone menu.

The W910 Walkman® phone helps you sort out your various media files, even before they reach the phone. The new Media Manager PC programme lets you organise your music, photos and podcasts on your PC and transfer them via USB to your phone. An incredibly simple tool to use, you can for example search and select music on your computer or audio CDs and convert the tracks to mobile-compatible formats before the transfer takes place, thus saving time as well as your phone’s resources.

Get more
With room for over 900 songs on the W910 (1GB Memory Stick Micro™ provided), you will want to enjoy your music to the full. So why not team it up with the Stereo Bluetooth™ Headset HBH-DS220 and stream rich, crystal clear audio direct from your phone. Or turn the W910 into a mini stereo system by plugging it into the new Music Desk Stand MDS-65.

Tomotaka Tsutsushio, Product Manager for the W910 Walkman® phone, Sony Ericsson, concludes: “With its large screen and powerful new Walkman® player, the W910 lets you watch, play or listen. It’s an all-round entertainer. ”

The Sony Ericsson W910 Walkman® phone will be available in either Hearty Red or Noble Black from Q4 2007. It will ship in the following network versions:
W908c: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900
W910i: UMTS/HSDPA 2100-GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900

The Sony Ericsson
W960 Walkman® Phone
Specs (vodafone):
MMS: Ja
E-mail ondersteuning: Ja

Entertainment:
Polyfone beltonen: Ja
Downloadable ringtones: Ja
Standaard games:
Downloadable games: Ja
FM radio: Ja
Java TM-technologie: Ja

Overig:
Fototelefoonboek: Ja
WAP browser: Ja
Organizer: Ja

Toestel:
Afmetingen: 100 x 50 x 13 mm
Gewicht (gram): 86
Gesprekstijd (uren): max. 9
Standby tijd (uren): max. 400
Scherm: TFT met 262.144 kleuren
Schermresolutie: 240 x 320 pixels
Schermgrootte: 2.4"
Trilfunctie: Ja
Extern geheugen: micro M2
Geheugen (MB): 40 MB
Camera resolutie (MPix): 2
Camera opties: 2.5 x digitale zoom
Tweede digitale camera:
Video mogelijkheden: 3GP/MPEG4/WMV/Realvideo 8
Geluidsondersteuning: AAC/MP3/WAV
Audiobediening: SenseMe©
Intelligente tekstinvoer: Ja
Handsfree luidspreker: Ja
Batterij: Li-Po 930 mAh

Verbinding:
GPRS: Ja
UMTS/3G: Ja
Bluetooth: Ja
USB dataverbinding: Ja
Officiele site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:23
Ik vroeg me al af wanneer iemand hier eindelijk een topic voor aan ging maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
/me Sir Nobax zegt tegen een designer van Samsung:
Kijk zo kan een slider dus ook eruit zien, *wijst naar alle vrijwel-indentieke sliders van samsung*.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, het verbaasde me al dat hier nog geen topic over was.
Deze is ook een stuk mooier als die samsung slide phones, wat waarschijnlijk ook (ondanks de mindere camera) de reden is dat ik deze ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die al enige ervaring hebben opgedaan met dit juweeltje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Was ook eerst van plan om deze te halen, want hij is echt om je vingers bij af te likken! :9~

Maar een 2MPX camera zonder auto-focus kan gewoon niet: Ik heb nu twee jaar een K750i en ga niet degraderen... Dus het wordt de K850i voor mij. Hij heeft eigenlijk alles wat de W910i ook heeft, maar dan met een 5MPX camera. Wel ander design natuurlijk.

@Sir Nobax: Indeed, all the same, all ugly. Maar ik moet wel zeggen dat die nieuwe G800 er wel strak uitziet... Maar dat is 1/30 van alle Samsung slides...

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:58:
Zijn er mensen die al enige ervaring hebben opgedaan met dit juweeltje ?
De zwarte is hier te bestellen maar toch wel erg duur met 420,- euro.
De camera zou me nog niet zoveel uitmaken. Deze gsm ziet er gewoon erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^ bij vodafone is ie nu 18 euro per maand (2 jarig abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08 10:26
Ik ben er ook aan het overwegen om deze telefoon te nemen. T-mobile heeft hem ook al in zijn assortiment. Alleen de camera vind ik wel heel erg lelijk. 2mp vink ik niet niet erg, maar autofocus maar wel een heel groot verschil vind ik persoonlijk. Die fout maakte ik ook bij de w850 (na m'n w800) Hartstikke mooi toestel maar die camera..... En de k800 had weer zo'n onhandige mediaplayer.
maar de k850 heeft wel een hele nieuwe mediaplayer en 5mp etc, weet eigenlijk iemand al de prijs ervan en wanneer hij uitkomt??? Anders ga ik namelijk hiervoor (of een N73, maar da's ander verhaal:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^N73 vind ik niet mooi, te lomp/groot
de k850 is verkrijgbaar via hi, maar wel een stuk duurder dan de w910i:
http://shop.hi.nl/hi/RAPR...J6KxvXfk48CFSUSEgodTAP7fg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:41:
^N73 vind ik niet mooi, te lomp/groot
de k850 is verkrijgbaar via hi, maar wel een stuk duurder dan de w910i:
http://shop.hi.nl/hi/RAPR...J6KxvXfk48CFSUSEgodTAP7fg
De levering van zowel de K850i als de W910i is pas in week 43 volgens Hi. Volgende week dus ;)

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
cdgrit schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:03:
[...]

De levering van zowel de K850i als de W910i is pas in week 43 volgens Hi. Volgende week dus ;)
Dus mooi voor HI, T-mobile heeft hem al in het assortiment;)
Ook kun je zien op de site van SE dat deze nu officieel uit is in Nederland, in tegenstelling tot de k850 en k770(is te zien aan het sterrretje).

[ Voor 21% gewijzigd door Bliksem B op 17-10-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

en ik heb hem besteld via t-mobile, kijken hoe lang het duurt voordat ik hem binnen heb

ps. 1jr, flex 30, toestel gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
SYQ schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:09:
en ik heb hem besteld via t-mobile, kijken hoe lang het duurt voordat ik hem binnen heb

Hm, als ik via T-mobile kijk, kost-ie voor mij 99,95 bij 1 jaar Flex 30. Hoe 'regel' jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17
waarschijnlijk een verlenging van een abbo ipv een nieuw abbonement.

Dit toestel lijkt mij erg interessant, heeft iemand al een goede review van dit toestel gevonden? en het toestel in de winkel zien liggen?

[ Voor 10% gewijzigd door jaguarxj16 op 20-10-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook mn abo verlengen bij t-mob, als ik dan kijk naar de W910i met Flex 30 kostie ook nog 30 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
jaguarxj16 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:18:
waarschijnlijk een verlenging van een abbo ipv een nieuw abbonement.
Nope, 99,95 is de prijs die ik krijg als ik voor verlenging kies. Ik ben denk ik een wat minder gewaardeerde T-Mobile klant 8)7.
Dit toestel lijkt mij erg interessant, heeft iemand al een goede review van dit toestel gevonden? en het toestel in de winkel zien liggen?
Op http://sonyfanboy.wordpress.com/2007/10/14/w910i-review-w910i-testbericht/ staat een uitgebreide hands-on review (wel 'auf Deutsch'). Interessant (voor mij persoonlijk althans), omdat er ook vergeleken wordt met de SE W880i (die ik nu heb).

De review is weliswaar geschreven door "Sonyfanboy", maar ondanks de naam van de schrijver lijkt het me toch een objectieve bespreking ;) .

[ Voor 8% gewijzigd door Of-Aaargh op 21-10-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Bedankt voor de link van de review, was interessant om te lezen.
M.b.t. die verlenging heb je die via de site? want wanneer je opbelt of langs gaat bij een t-mobile shop krijg je vaak meer korting is mijn ervaring.
Zijn er al mensen die deze telefoon hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

evdakker schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:31:
[...]

Hm, als ik via T-mobile kijk, kost-ie voor mij 99,95 bij 1 jaar Flex 30. Hoe 'regel' jij dat?
contractvernieuwingen klikken, daarna onderin linkje met iets van contract verniewen. vervolgens dien je in te loggen, en daarna gewoon de stappen doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:13:
[...]

contractvernieuwingen klikken, daarna onderin linkje met iets van contract verniewen. vervolgens dien je in te loggen, en daarna gewoon de stappen doorlopen.
Bij mijn contract vernieuwing met T-mobile flex 30 kostie alsnog 99euri, raar dattet dan bij jou gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

grappig, misschien heb ik hem net op tijd besteld. kan iig niet wachten, de youtube filmpjes mbt de functies zijn echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mazzel heb je joh.
Leuke telefoon, ik zou 'm ook kopen als ik geen iPod had voor al mn muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

knip wat is die moooooi :D :D
ff verder mee spelen, fotos plaatst is straks wel indien animo

Modbreak:Vloeken is dus écht not_done hier!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jaaaaah fotos graag :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
SYQ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:51:knip wat is die moooooi :D :D
ff verder mee spelen, fotos plaatst is straks wel indien animo
Ik heb belangstelling voor de foto's maar erger me wel aan de vloek!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^ Welke vloek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
offtopic:
zie toch duidelijk godslastering zoals dat officieel heet in de post van SYQ, die vloek dus ;)
Kan er zelf wel tegen maar ik snap dat jaguarxj16 zich eraan stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oww zo, was me niet opgevallen, ik dacht vloek in de zin van een kwaad iets dat steeds opnieuw toeslaat, een tot onheil strekkende uitspraak met magische kracht,. Maar hij bedoelde het dus in de zin van vloeken, tis maar waar je je aan wilt ergeren :O ,maarja ieder zijn ding

Graag enig respect! Zo gaan we niet met elkaar om.

denk dat ik komend weekende de mijne maar is ga bestellen bij vodafone :9

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:11
Heb vandaag dit toestelletje genomen, leuk dingetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

jaguarxj16 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:20:
[...]

Ik heb belangstelling voor de foto's maar erger me wel aan de vloek!
excuses, maak het morgen wel goed met foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:09:

Doe je knap is nu 150E

Is het toestel bij jullie ook zo sloom in sommige filmpjes die ik kijk is hij niet vooruit te branden. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

idd, maar ik wil wel een foto maken van mijn contract waarop toestel toch echt op 0 euro staat icm flex 30 :D iedereen is er trouwens lovend over !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

fotos

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/5404/dsc07261aq4.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/6246/dsc07262mo2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/2533/dsc07263kg1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/2592/dsc07264hg3.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermooie foto's bedankt nog een paar vraagjes:

Kan je de telefoon ontgrendelen zonder te sliden?
Geen last van traagheid in menu's?
Hoor je het geluid wel goed als telefoon dicht zit? (omdat boxje aan onderkant bovenste gedeelte zit)
Drukken de knopjes een beetje lekker?^^
Zijn er eigenlijk wel nadelen aan deze telefoon? Zoja welke

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hij is idd erg mooi

- toetsblokkering is er af te halen zonder te ontgrendelen, blokkering aan ook mogelijk via knopje boven (tevens om toestel uit te schakelen of van profiel te veranderen)
- menu is snel zat, maar ik maak ook de overstap van een i600 (redelijk traag)
- geluid is erg goed, en dan bedoel ik wanneer ie afgaat. muziek klinkt niet echt denderend over de speakers, maar wat verwacht je tis een gsm. over de in-ear oordopjes (meegeleverd) klinkt het echt super!
- toestel voelt erg degelijk aan, ook zit er een soort bescherming op het beeldscherm lijkt het. knopjes moet ik nog aan wennen, druk nog vaak fout tijdens het smsen maar gaat zeker wennen. wat wil je ook, heel tijd de i600 zitten gebruiken welke een qwerty tobo heeft

nadelen, voor mij iig niet. hij ziet er erg vet uit, en dat motion sensor... gewoon een coole gadget met veel patsfactor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:12:
hij is idd erg mooi

- toetsblokkering is er af te halen zonder te ontgrendelen, blokkering aan ook mogelijk via knopje boven (tevens om toestel uit te schakelen of van profiel te veranderen)
- menu is snel zat, maar ik maak ook de overstap van een i600 (redelijk traag)
- geluid is erg goed, en dan bedoel ik wanneer ie afgaat. muziek klinkt niet echt denderend over de speakers, maar wat verwacht je tis een gsm. over de in-ear oordopjes (meegeleverd) klinkt het echt super!
- toestel voelt erg degelijk aan, ook zit er een soort bescherming op het beeldscherm lijkt het. knopjes moet ik nog aan wennen, druk nog vaak fout tijdens het smsen maar gaat zeker wennen. wat wil je ook, heel tijd de i600 zitten gebruiken welke een qwerty tobo heeft

nadelen, voor mij iig niet. hij ziet er erg vet uit, en dat motion sensor... gewoon een coole gadget met veel patsfactor :D
Bedankt voor de antwoorden, dus in principe hoef je hem alleen open te sliden als je een nummer moet intoetsen of als je een sms moet typen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Ik heb een vraagje over de foto's wie de w910 maakt. Maakt deze beetje redelijke foto's of moet ik ze vergelijken met m'n w850. Aangezien deze echt malle bagger waren. Zeker in vergelijking met de kwalitiet van de W800? _/-\o_ (aautofocus he :+ )
Zou iemand misschien wat foto's kunnen posten, die door de w910 gemaakt zijn??

[ Voor 6% gewijzigd door Bliksem B op 26-10-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Bliksem B schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:29:
Ik heb een vraagje over de foto's wie de w910 maakt. Maakt deze beetje redelijke foto's of moet ik ze vergelijken met m'n w850. Aangezien deze echt malle bagger waren. Zeker in vergelijking met de kwalitiet van de W800? _/-\o_ (aautofocus he :+ )
Zou iemand misschien wat foto's kunnen posten, die door de w910 gemaakt zijn??
Hier staan een aantal foto's die met de W910i zijn gemaakt. Als ik het zo bekijk, redelijke foto's, maar wel gemaakt onder ideale lichtomstandigheden. Vergelijkbaar in kwaliteit met mijn W880i en jouw W850. Maar niet te vergelijken met een camera met autofocus. Leuk voor snapshots in de felle Griekse zon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
En hier een erg kritische review :/. Ook met foto's gemaakt met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen in bezit. De "Havana bronze" versie van Vodafone.

Geweldig toestel ! Bluetooth stereo is geweldig. Wel vind ik de mediaplayer wat traag en worden er lelijke themes meegeleverd. En die Vodafone-live knop is nogal sneaky geplaatst. (Is normaliter ook de terugtoets).

Dat de camera geen professionele foto's maakt zal mij een biet wezen. Daarvoor heb ik het toestel niet aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Net ff gebelt naar vodafone, was benieuwd hoe het zat met me abbo.. duurt nog 2,5 maand voordat ik het kan verlengen..

maar wat een telefoon zeg, tijdje geleden wat plaatjs gezien, toen was ik al verkocht.. hopelijk is het morgen koopzondag in arnhem, dan wals ik ff een vodafone shop in. Want wil hem wel eerst ff in het echt zien voordat ik hem ga kopen :p..

Verder.. jah beroerd van die autofocus.. en het gemis van een flitser.. maar van de andere kant, mijn ervaring met SE's, is dat de camera knop het 4 maanden goed doet.. en daarna werkt hij maar half (normaal gesproken half indrukken voor focus, en dan doordrukken voor de foto) waardoor je het fotogedeelte van je telefoon toch niet meer gebruikt.. (iemand anders ervaring mee? :p)

en AD2A of A2DA wat is het :p, lijkt me ook wel cool.. kan die connector tenminste ook niet meer losschieten, waarna iedereen die bij mij in de trein zit, mee kan genieten van mijn muziek (die connector versleet echt te snel, had er na 2 maanden al last van)..

Dus, eigenlijk veel pluspunten boven mijn W810i..

En standaard flashlite ondersteuning :).. die van mij doet het ook.. alleen sta niet echt van de snelheid te kijken... traag as hell :s..

maargoed, post er op los, ben benieuwd wat deze telefoon allemaal brengt

owh, SYQ, las iets op een review site, dat er snel strepen op de achterkant van het bovenste schuifgedeelte komt.. heb jij daar al 'last' van?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

evdakker schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:21:
En hier een erg kritische review :/. Ook met foto's gemaakt met het toestel.
wat een ongelovelijke kulreview, zijn echt veel punten die ik teniet kan doen. bv dat het geluid te zacht is;
+ wanneer ik de in-ear dopjes op heb (standaard meegeleverd) en muziek vol aanzet heb ik wel de neiging dit kan iets harder maar verder klinkt het echt prachtig. mensen om me heen hoor ik sowiezo niet meer
+ geheugen plaatsing is niet goed??? pfff zijkant, plasticje openflippen en je kan erbij
+ erg verstandig, een symbian gsm vergelijken met een normale :)
+ prijs te duur?? de mijne was gratis bij een 1jarig 30 abo
+ fotokwaliteit. tja hiervoor koop je geen walkman serie, maar kijk je naar de K series van SE.

[ Voor 8% gewijzigd door SYQ op 01-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Nibbz schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:58:
owh, SYQ, las iets op een review site, dat er snel strepen op de achterkant van het bovenste schuifgedeelte komt.. heb jij daar al 'last' van?
misschien ben ik te laat met reageren, maar de mijne heeft geen 1 streepje op de zilveren achterkant. en geloof me, gsm wordt intensief gebruikt. een macro foto wil ik vanavond wel online gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:04:
[...]

wat een ongelovelijke kulreview,
...
Die review is op zijn minst merkwardig te noemen:
"sports a high functionality, but hardly anything else in this model deserves the same words. It clearly needs a 3.5 mm jack"

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

SYQ schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:06:
[...]

misschien ben ik te laat met reageren, maar de mijne heeft geen 1 streepje op de zilveren achterkant. en geloof me, gsm wordt intensief gebruikt. een macro foto wil ik vanavond wel online gooien :)
:p, nee no problem hoor :).. dan zal dat vast wel meevallen.. ;)

k.. het wachten voor mij kan beginnen (wachten tot januari :s.. damn)

(kzie net jou foto's pas.. echt een mooi ding.. (had hem al als dummy gezien).. en goeie muziek erop gezet :p.. groove armada)

[ Voor 12% gewijzigd door Nibbz op 03-11-2007 19:56 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Gisteren eveneens de W910i gaan halen. Aanvankelijk ging ik voor de w580 maar wegens de vrij veel negatieve gebruikerservaringen ivm het toetsenbord ben ik toch maar voor deze gegaan. (en omdat ik nog een waardebon had liggen ;))

Eerste indruk van het ding is overwegend positief:

- Het voelt zeer degelijk en stevig aan
- Heel mooi design
- Snelle user interface
- Tot hiertoe goede batterijduur (maar daarover kan ik me ng niet volledig uitspreken)
- Leuke SenseMe functie (puur gimmick wel) voor Walkman
- Motion sensor vind ik persoonlijk heel fijn. Heel handig om je afbeeldingen onmiddelijk in landschapsmodus te kunnen bekijken. (ik zeg zomaar iets) Ook de game die ervan gebruikmaakt is heel innovatief voor een gsm

Nog niet veel negatieve zaken tegengekomen, enkel de niet zo uitgebreide kalender (maar wel mogelijkheid tot synchronisatie) en de kwaliteit van de fotos. Maar dit zijn dan ook geen zaken waarvoor je deze gsm zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe je de headset aansluit, want ik zie op de foto's dat de adapter aansluiting aan de ZIJkant van het apparaat zit. dit lijtk me niet prettig als hij in je zak zit met een headset eraan.

zie ik iets over het hoofd (waarschijnlijk wel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
De headset wordt inderdaad aan de zijkant aangesloten. Maar de draad wordt weggewerkt langs de zijkant van het toestel en niet van het toestel weg, waardoor ik niet vind dat dit echt storend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
* dubbelpost *

[ Voor 94% gewijzigd door GSamson op 04-11-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSamson schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:52:
De headset wordt inderdaad aan de zijkant aangesloten. Maar de draad wordt weggewerkt langs de zijkant van het toestel en niet van het toestel weg, waardoor ik niet vind dat dit echt storend is
ja in principe is dat dan wel weer voordeliger, want bij mijn huidige telefoon (w800i) zit die aansluiting gewoon aan de onderkant maar wordt de kabel ook opzij geleid. daardoor heb ik ook weer problemen in mijn broekzak :)

ik heb me trouwens verder helemaal niet ingelezen in het fenomeen bluetooth headsets, maar vreet dat niet stroom (->bluetooth) of is dat een speciale zuinige techniek?

ik zit er over na te denken om t-mobile maar eens te bellen dat ik hem #@$# ook gratis wil bij flex 30 voor 1 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Wil eigenlijk ook de W910 halen ter vervanging van mijn Nokia N70.

Grootste nadeel van de N70 vind ik persoonlijk de korte accuduur. Hoe zit het met die van W910i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Heb 't toestel besteld. 8)7 Hopelijk is het wat, anders heb ik pech :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

accuduur is erg goed, helemaal als je gewend bent aan samsung. vrijdag was ie halfvol, en ben ik heel weekend uit huis geweest. was pas zondagnacht weer terug en nog steeds was ie niet op :)
Nibbz schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:53:
[...]

:p, nee no problem hoor :).. dan zal dat vast wel meevallen.. ;)

k.. het wachten voor mij kan beginnen (wachten tot januari :s.. damn)

(kzie net jou foto's pas.. echt een mooi ding.. (had hem al als dummy gezien).. en goeie muziek erop gezet :p.. groove armada)
ehehe nog steeds zorgt ie voor de ooooo's en aaaa's. ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

SYQ schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:29:
accuduur is erg goed, helemaal als je gewend bent aan samsung. vrijdag was ie halfvol, en ben ik heel weekend uit huis geweest. was pas zondagnacht weer terug en nog steeds was ie niet op :)

[...]

ehehe nog steeds zorgt ie voor de ooooo's en aaaa's. ben er erg blij mee :)
Mooi (Y) Heb met twee accu's nodig gehad voor Lowlands met mijn N70. Uiteindelijk waren ze allebei leeg op maandag... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb contact gehad met t-mobile, maar ze verklaarden me voor gek dat die telefoon bij een 1 jarig flex 30 gratis is te krijgen :)

toch nog maar even verder zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Ik heb 'em gekocht voor €39,95 met een Flex 40 verlenging (1jaar) in de T-Shop in Enschede.

Heb nog wel 2 vraagjes:
1 - Ik zou graag de Software Updater willen laten draaien maar dat lukt me dus helemaal niet! Ik krijg een melding dat 'ie SEMCBOOT niet kan installeren en dan wordt het programma opnieuw gestart. Iemand enig idee? (Vista 64bits).

2 - Ik vind het geluid uit de standaard earphones erg zacht, en ook als ik een gesprek op de speaker
zet is het moeilijk te horen terwijl het volume op hoog staat. Is dit te verhelpen?

Verder een mooi toestel, klein, goed gebouwd en licht!
Menu super simpel.
Makkelijk Java apps te installeren zonder gezeur.

Nadeel is wel de foto kwaliteit.

Edit:
Dat SEMCBOOT gebeuren is opgelost door de Software Update vanaf een XP bak te draaien. (Overigens geen nieuwe firmware beschikbaar voor de W910i)

Iemand nog een suggestie voor vraag 2 ?

[ Voor 12% gewijzigd door Macabre op 07-11-2007 15:50 ]

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:27:
nou ik heb contact gehad met t-mobile, maar ze verklaarden me voor gek dat die telefoon bij een 1 jarig flex 30 gratis is te krijgen :)

toch nog maar even verder zoeken :D
Hoe lang ben je al abonnee bij T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:09

Q-bone

Dusss...

Zal ik dan de hint van een goedkope w910i geven?

gsmweb.nl

Heb zelf net 1 besteld voor 38 euri, en een 1 jarig! t-mobile 150 abonnement.

Dus 3 maanden 9,75 en 9 maanden 19,50 + 38 voor toestel.

Greetz 8)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb ik weer, eindelijk een waardige vervanger voor mijn K750i gevonden, heeft Vodafone hem weer niet in het zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Placid_K schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:41:
[...]

Hoe lang ben je al abonnee bij T-mobile?
ja nog niet dus, ben altijd vodafone klant geweest. :)
vandaar het uitlachen misschien...

maar ik heb hem nu inderdaad ook via gsmweb besteld, 1-jarig vodafone 27,50 abbo (200 min. maar voor gehele contractperiode 20% korting, dus 22,00 p/m) en 38 euro bijbetaling.
jammer dat ik mijn nummer dan niet behoud (blijf bij zelfd provider), maar iets goedkopers kon ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q-bone schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:15:
Zal ik dan de hint van een goedkope w910i geven?

gsmweb.nl

Heb zelf net 1 besteld voor 38 euri, en een 1 jarig! t-mobile 150 abonnement.

Dus 3 maanden 9,75 en 9 maanden 19,50 + 38 voor toestel.

Greetz 8)
shit, dit had dus ook gekund, had ik mijn nummer behouden....

ach ja, ik heb hem in ieder geval besteld en in het zwart! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook (Y) en vind vooral het materiaal van de phone heel erg luxe en fijn aanvoelen. Was nog niet genoemd dacht ik zo.

Wel twee minpuntjes tot nu toe. Er zitten op mijne een stuk of wat liedjes in de walkman van artiesten als "Sony Ericsson", "Onbekende Artiest" en "T-Mobile" met hun bekende album "Onbekend Album".

Deze bestanden zijn niet te verwijderen en dat vind ik echt enorm irritant. In de walkman wil ik alleen mijn eigen liedjes zien. Iemand hier al een truucje voor?

Verder lijkt albumart niet te werken. De covers zijn in bestandsbeheer wel te zien onder de naam folder.jpg maar nergens te bekennen in de walkman.

Als die dingen opgelost kunnen worden is het een prachtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
Vandaag ook iets raars voorgehad

Buiten deze heb ik de Sony Ericsson P1i. Het versturen van berichten die uit meerdere sms'en bestaan is hier geen probleem mee, ook het ontvangen.

Maar als ik de w910 gebruik, komt enkel het laatste bericht toe en mislukken deze dus. Als ik een bericht verstuur naar mijn vriendin, komt eveneens enkel het laatste gedeelte toe.

Als ik dus een bericht stuur dat 2 sms'en beslaat, komt enkel de laatste toe en is het bericht dus gewoonweg verspild en onbruikbaar.

Iemand ervaring/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:04:
Ik heb hem ook (Y) en vind vooral het materiaal van de phone heel erg luxe en fijn aanvoelen. Was nog niet genoemd dacht ik zo.

Wel twee minpuntjes tot nu toe. Er zitten op mijne een stuk of wat liedjes in de walkman van artiesten als "Sony Ericsson", "Onbekende Artiest" en "T-Mobile" met hun bekende album "Onbekend Album".

Deze bestanden zijn niet te verwijderen en dat vind ik echt enorm irritant. In de walkman wil ik alleen mijn eigen liedjes zien. Iemand hier al een truucje voor?

Verder lijkt albumart niet te werken. De covers zijn in bestandsbeheer wel te zien onder de naam folder.jpg maar nergens te bekennen in de walkman.

Als die dingen opgelost kunnen worden is het een prachtig ding!
de niet te verwijderen nummers is echt iets van se volgens mij, in mijn w800i heb ik ook een paar nummers die met geen mogelijkheid te verwijderen zijn...
verder heb ik dus nog geen ervaring met deze telefoon, maar mappenstructuur is ook heel belangrijk bij se, waarschijnlijk staat de albumart niet goed geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:13:
[...]

de niet te verwijderen nummers is echt iets van se volgens mij, in mijn w800i heb ik ook een paar nummers die met geen mogelijkheid te verwijderen zijn...
verder heb ik dus nog geen ervaring met deze telefoon, maar mappenstructuur is ook heel belangrijk bij se, waarschijnlijk staat de albumart niet goed geplaatst?
Bij de w910i zit een Sony Ericsson Media Manager 1.0 Yeah.
Als je daarmee een set losse liedjes naar de telefoon sleept maakt ie er automatisch een Artiest > Album > Tracks van. Als je vervolgens in het album zit zie je een cdtje waar je de albumart naartoe kunt slepen. Als de telefoon is aangesloten zie je in het programma dan ook wel de goede album art, maar niet op de walkman zelf. Dus goed zullen ze wel staan, helaas.

Die niet te verwijderen nummers zullen er voorlopig wel niet uitkunnen. Maar in jouw geval met de w800 kun je ze dacht ik wel verwijderen met een programma genaamd Far Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand trouwens kunnen bevestigen dat albumart wel werkt. Dan weet ik of het een bug is of aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Ik heb bij mijn Orange abbonement een usb stickje gekregen waarbij ik zo'n sony memory stick in kan stoppen en dus makkelijk en snel bestanden erop en eraf kan halen.

En dus ook die 10 standaard nummers die er van SE opzitten, en die zijn nu weg.

edit: Hmm, een paar bestanden staan niet op dat memory ding maar op te telefoon zelf, een paar kon ik via bestandsbeheer verwijderen, maar 1tje niet.

En ik kom er net achter dat bij opties-->instellingen-->weergaven de mogelijkheid hebt om Album Art in te schakelen. Tijdens het afspelen van een nummer.

edit: Hmm, heb een album en daarin een plaatje gezet, en album art werkt niet als ik er een plaatje inzet. Wat wel raar is is dat ik een nummer heb van timbaland waarbij ik wel een plaatje van het album zie, terwijl ik die nergens erin gezet heb.

Album art is dat je een plaatje bij het album/nr ziet, toch? :)

[ Voor 59% gewijzigd door voil op 08-11-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die heb ik er ook afgekregen. Maar dan blijven over.. 4 t-mobile ringtones (in mijn geval). En 4 liedjes van Sony Ericsson waarvan er 3 dood lijken (Afspelen > Mislukt, staan ook niet meer in bestandsbeheer, wel in de walkman) en 1 die in het telefoon geheugen staat en niet te verwijderen is... Vervelend allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voil schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:55:
En ik kom er net achter dat bij opties-->instellingen-->weergaven de mogelijkheid hebt om Album Art in te schakelen.
Opties waarvan precies?
Bij Walkman > Instellingen > Weergave kan ik alleen kiezen uit Auto draaien, Liggend, Staand. Dat gaat dus over dat draai dingetje. "Weergave" is de enige optie die ik heb bij de Walkman instellingen. Klopt dat?

Edit: ik heb het al gevonden. Daar staat albumart inderdaad aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voil schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:55:
edit: Hmm, heb een album en daarin een plaatje gezet, en album art werkt niet als ik er een plaatje inzet. Wat wel raar is is dat ik een nummer heb van timbaland waarbij ik wel een plaatje van het album zie, terwijl ik die nergens erin gezet heb.

Album art is dat je een plaatje bij het album/nr ziet, toch? :)
Ja, als er geen album art is dan zie je zo'n platenspelertje ofzo.
Heb je de album art ook met de Media Manager naar het cdtje toegesleept als je in een album zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13

Corpii

Le Tostie

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:43:
Zou iemand trouwens kunnen bevestigen dat albumart wel werkt. Dan weet ik of het een bug is of aan mij ligt.
Album art werkt!
Ik heb gewoon via de Sony Ericsson Media Manager bij ieder album 'handmatig' (als je op het icoontje klikt waar geen album art is gaat hij via google zelf voor je zoeken) album art toegevoegt en dat is me bij ieder album (op 2 van de 39 na) gelukt.

Van niet te verwijderen nummers heb ik geen last, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EeuwigeDuister schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:39:
[...]

Album art werkt!
Ik heb gewoon via de Sony Ericsson Media Manager bij ieder album 'handmatig' (als je op het icoontje klikt waar geen album art is gaat hij via google zelf voor je zoeken) album art toegevoegt en dat is me bij ieder album (op 2 van de 39 na) gelukt.

Van niet te verwijderen nummers heb ik geen last, gelukkig.
Dan ligt het toch aan mijne :) Ik doe het op dezelfde manier als jij. Ik heb ondertussen ook al last van dode bestanden in de walkman. Bestanden die er wel staan, maar niet zijn. Net hernoemde ik een videobestand en vervolgens stonden er twee bestanden. 1 met de originele naam en 1 met de nieuwe. De originele is ook niet af te spelen of te verwijderen.

Ik ga denk ik maar even langs de T-Mobile shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb sinds een week ook een W910i

- Krijg ook de album afbeelding niet te zien bij de walkman speler.
- Kon eerst op internet gewoon foto's bekijken en nu ineens geeft hij ze niet meer weer
- Kon ook op internet een webcam van het strand gewoon zien, nu ook niet meer.
- Had Google Maps gedownload en geinstalleerd 2 dagen gebruikt en nu wil ik het starten en lukt
ook niet meer.

Maar verder super tevreden !!!

PS: je moet hem toch naar links of rechts kunnen schudden of bewegen en dat hij dan in de walkman functie dus naar het volgende nummer skipt ofzo !?!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:12:
blabla

PS: je moet hem toch naar links of rechts kunnen schudden of bewegen en dat hij dan in de walkman functie dus naar het volgende nummer skipt ofzo !?!
Ja dan moet je eerst de walkman knop (rechtsboven) ingedrukt hebben!

Verder de melding "afspelen mislukt", kwam bij mij omdat ik mijn USB kabel er gewoon uittrok ipv netjes het USB apparaat uitschakelde via het icoon rechtsonderin naast de klok.

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macabre schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:14:
[...]
Verder de melding "afspelen mislukt", kwam bij mij omdat ik mijn USB kabel er gewoon uittrok ipv netjes het USB apparaat uitschakelde via het icoon rechtsonderin naast de klok.
geld dat ook voor "verwijderen mislukt"? En is dat op te lossen door in het vervolg wel via het USB apparaat uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:39:
[...]

Heb je de album art ook met de Media Manager naar het cdtje toegesleept als je in een album zit?
Nee, gewoon bestand erheen gekopieerd via windows verkenner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar uur ook dit toestel, de rode.

Bij het opstarten van het toestel komt de setup wizard te voorschijn met taalinstellingen etc. Tijdens het instellen komt de mededeling wintertijd instellen en loopt het toestel vast.

Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik denk dat je heel snel terug naar de winkel moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi

nouw:p ik had naar veel wikken en wegen besloten om de K810i aan te schaffen:p maar nu zie ik dit toestel... wat een beauty..

Momenteel heb ik de Samsung D600, een slide foon dus en hier wilde ik eigenlijk vanaf:p Heeft iemand hier ervaring met de SE K810i?? Graag wat voor en nadelen t.o.v. de W910i.

De W910i is overigs bestelbaar voor 18 permaand bij vodafone:p

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolaGanz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 22:30
Ik heb hem nu een weekje (€10,- bij Flex 15/2 jaar) en ben erg tevreden! _/-\o_

Twee puntjes die ik graag opgelost zou willen zien:
- Als ik uit mijn contactenlijst iemand selecteer om te bellen, duurt het 3 seconden voordat hij daadwerkelijk overgaat op bellen ("Calling ..."). Misschien dat dit iets met een oude SIM-kaart te maken heeft (2001 van Ben)?
- De lijst met laatstgebelde personen staat op een voor mij niet bekende volgorde, graag zou ik deze op tijd instellen (dus aller-laatstgebelde persoon bovenaan).

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Met veel dank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:22

samo

yo/wassup

Hmmm, heb nu iets meer dan een week de W910i, en heb t probleem dat t toestel met kleine regelmaat reboot... Dan trilt ie kort, en start weer onmiddelijk op. Op een gegeven moment rebootte hij echt iedere 30sec, en moest ik het toestel resetten naar factory defaults (batterij eruit hielp ook niet).
Iemand anders hier ervaring mee?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:09:
Nee, ik denk dat je heel snel terug naar de winkel moet :p
Heb 'm geruild. Superdingetje O+.

Verwijderd

jeah! vanaf gister ben ik ook de trotse bezitter van de w910. ten opzichte van de w800 is de besturing wel even wennen, maar ik zie het helemaal zitten :)

ik heb ook die 10 crappy nummers van de geheugenkaart verwijderd en de losse nummers op de telefoon. nu houd ik over: "Pop piano" en "Sony Ericsson" welke ik allebei niet kan verwijderen.

in de mediaplayer blijft hij ook, zoals eerder genoemd stug 4 nummers zien, "Pop piano (logisch), "10 Days", "Subway" en "Kandiman"

ik ben nogal verwijderig wat dat betreft, dus de plaatjes hebben het ook moeten ontgelden, hier blijf ik er ook nog steeds 2 van zien in de mediaverkenner (als witte plaatjes met een naam er onder).

ik heb verder nog helemaal niet met de pc software gespeeld, dus misschien kan ik daar nog heel wat mee oplossen, maar anders is het even wachten op FAR-manager part 2 :)

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hoe heb je dat gedaan, beveiligde bestanden verwijderen that is

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:50:
hoe heb je dat gedaan, beveiligde bestanden verwijderen that is
ja niet dus, die ik heb kunnen verwijderen waren niet beveiligd, die er nu nog op staan wel (pop piano en sony ericsson).
het probleem is dus dat niet alle bestanden ook uit de media verkenner worden verwijderd, zodat je steeds een "afspelen mislukt" krijgt.

weet iemand trouwens hoe je gewoon de klok als screensaver instelt? ik had dit op de w800i als standaardfunctie, maar kan dat hier niet vinden. sterker nog, als de slider dicht zit wordt het beeld compleet zwart (in plaats van alleen meer donker zoals de w800i) en zie ik dus helemaal niets, ook geen gemiste oproepen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:01:
[...]

ja niet dus, die ik heb kunnen verwijderen waren niet beveiligd, die er nu nog op staan wel (pop piano en sony ericsson).
het probleem is dus dat niet alle bestanden ook uit de media verkenner worden verwijderd, zodat je steeds een "afspelen mislukt" krijgt.

weet iemand trouwens hoe je gewoon de klok als screensaver instelt? ik had dit op de w800i als standaardfunctie, maar kan dat hier niet vinden. sterker nog, als de slider dicht zit wordt het beeld compleet zwart (in plaats van alleen meer donker zoals de w800i) en zie ik dus helemaal niets, ook geen gemiste oproepen :/
Over die klok, geen idee. Zoek ik namelijk ook. Net als de optie om de lijst berichten in je inbox alleen als afzender weer te geven ipv ook met korte samenvatting van het bericht. Iemand die al gesignaleerd?

Verder, het probleem met dode bestanden is simpel op te lossen door netjes de Sony Ericsson Media Manager te gebruiken bij alles, na het transferen het programma sluiten en daarna netjes onderin beeld voor "hardware veilig verwijderen" kiezen. Dat deed et em bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:22
Ik ben ook sinds een week trotse bezitten van dit dun staalte vakmanschap.

Ik heb echter een vraagje. Als ik de telefoon heb "gepared" met een Parrot 3100 carkit (of welke andere dan ook) dan is het zo dat wanneer ik de auto op contact zet ik zie dat er verbinding gemaakt wordt. (op de display van de carkit) Dit wert ook naar behoren en ik kan er mee bellen. Echter als ik dan op de telefoon kijk krijg ik toch nog een vraag waarin gevraagd wordt of ik het toesta dat de carkit verbinding zoekt met de telefoon. Is dit zo in te stellen dat hij die melding niet meer geeft maar altijd verbinding maakt? Zoals gezegd maakt hijw el de verbinding.

Op pagina 55 van de handleidng staat een onderdeel "Verbinding met de telefoon toestaan" echter de optie "verbind. toestaan" die in het menu weergegeven wordt kan ik niet terug vinden. Iemand een idee/oplossing?

Albumart werkt ook bij mij, net zoals hierboven reeds gemeld is, perfect. Inderdaad dien je de Media Manager te gebruiken om de bestanden naar de telefoon te zetten. Ik moet wel zeggen dat het voor 1GB (83 mps 320 bits) erg lang duurt :O . Via de verkenner staan ze er zo op. Dat komt puur doordat hij telkens dat plaatje aan de mp3 toevoegt zeker?

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:04

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

[...]

Druk als-ie dicht zit eens op het volumeknopje aan de zijkant, dan krijg je de klok te zien. Ook een nieuw bericht/gemiste oproep-indicator zie je dan afaik :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13

Corpii

Le Tostie

Albumart werkt ook bij mij, net zoals hierboven reeds gemeld is, perfect. Inderdaad dien je de Media Manager te gebruiken om de bestanden naar de telefoon te zetten. Ik moet wel zeggen dat het voor 1GB (83 mps 320 bits) erg lang duurt :O . Via de verkenner staan ze er zo op. Dat komt puur doordat hij telkens dat plaatje aan de mp3 toevoegt zeker?
Ik denk dat dat komt omdat de Media Manager je MP3's opnieuw gaat coderen. Dit kun je in de opties uitzetten. Bij mij gaat het namelijk best vlot.

Helaas is die van mij nu terug naar zijn maker... De telefoon schakelde zichzelf uit en ging niet meer aan. Als ik hem in de oplader deed ging het background licht wel aan maar de telefoon starte niet op. Nog meer mensen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EeuwigeDuister schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:01:
[...]
Helaas is die van mij nu terug naar zijn maker... De telefoon schakelde zichzelf uit en ging niet meer aan. Als ik hem in de oplader deed ging het background licht wel aan maar de telefoon starte niet op. Nog meer mensen last van gehad?
Ik heb nog een w800i liggen met hetzelfde probleem. Ook als ik hem aanzet krijg ik iets van 5 seconden een wit scherm die vervolgens 5 seconden zwart wordt en daarna weer wit, and so on. Laat even weten of dat makkelijk en goedkoop te repareren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:09

Q-bone

Dusss...

Heb er ook 1! echt top toestel, alleen vraag ik mij af of iemand mij kan vertellen wat de batterij (stand-by) tijd van hem/haar is.

Die van mij is voor mijn gevoel gewoon te snel leeg. 370uur wordt er beweert als je niets doet. Die van mij gaat misschien 5 dagen mee, en dan doe ik amper wat...

Wordt de batterij nog beter, of is dit het? heb g3 al uitgezet, en mijn bewegende thema's ook.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje, ik heb vandaag mijn W910i binnengekregen als opvolger van mijn W850i nu is mijn vraag wat voor headset hoort hier eigenlijk bij? Want bij mijn W850i zat volgens mij een HPM-70(in ieder geval met in-ear doppen) en bij de W910i zit echt een k*t headset(niet in-ear, volgens mij een HPM-61) en hij ziet er een beetje goedkoop uit en het geluid is ook niet alles. Het is een toestel van t-mobile.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
[...]

Een goede oplossing om bestanden te verwijderen wie beveiligd zijn is via een explorer wie via java werkt, bijv mobyexplorer : http://www.getjar.com/products/4844/MobyExplorer Hierbij kun je de beveiliging uitzetten en verwijderen. Nadeel kan zijn dat de firmware van je telefoon soms gelinkt kan zijn naar zo'n bestand |:( Bijv bij T-mobile. Beste is bijvoorbeeld gewoon naam eerst veranderen en zodra hij geen foutmeldingen geeft weet je genoeg, zowel--> de naam terugveranderen.
Zo is het bijvoorbeeeld ook mogelijk om branded dingen te veranderen. Door simpel weg de naam toe te wijzen van het afsluit-gif, aan een ander bestand.
Als het goed is kun je ook gewoon de klok continue aanzetten: menu-->instellingen-->beeldinstellingen-->slaapstandklok-->AAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Iemand die deze telefoon kan vergelijken met de W900i? Deze maakt namelijk wel redelijk fotos en video's, in tegenstelling tot de W850i die ik nu alweer ruim een jaar heb. Heb opzich niet echt een nieuwe telefoon nodig aangezien de W850i wel voldoet (ik gebruik vooral de walkman en heb daar ook een 4gig kaartje en een stereo bleutooth headset voor dus dat werkt ideaal). Maar de fotos van dat ding zijn echt ongelovelijk slecht.

Ik vind het ook weer niet zo belangrijk dat ik goede fotos en video's kan maken (anders had wel een K800i genomen destijds). Maar dit is wel heel erg. Als de W910i het nou iets beter doet, een beetje zoals de W900i vind ik het wel best. De W960i vind ik vanwege dat touch gebeuren niet zo handig en die is weer 200 euro duurder ofzo.

Ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen, vind het verder een heel mooi toestelletje en goede opvolger voor mn W850i.

• Bliksem B
jap85 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:32:
Iemand die deze telefoon kan vergelijken met de W900i? Deze maakt namelijk wel redelijk fotos en video's, in tegenstelling tot de W850i die ik nu alweer ruim een jaar heb. Heb opzich niet echt een nieuwe telefoon nodig aangezien de W850i wel voldoet (ik gebruik vooral de walkman en heb daar ook een 4gig kaartje en een stereo bleutooth headset voor dus dat werkt ideaal). Maar de fotos van dat ding zijn echt ongelovelijk slecht.

Ik vind het ook weer niet zo belangrijk dat ik goede fotos en video's kan maken (anders had wel een K800i genomen destijds). Maar dit is wel heel erg. Als de W910i het nou iets beter doet, een beetje zoals de W900i vind ik het wel best. De W960i vind ik vanwege dat touch gebeuren niet zo handig en die is weer 200 euro duurder ofzo.

Ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen, vind het verder een heel mooi toestelletje en goede opvolger voor mn W850i.
Ik heb zelf ook eeen w850, daarvoor een w800. Maar foto's zijn idd bagger, Komt vooral om de w850 geen autofocus had en de w800/k750 en w900 wel. Dus vergelijking zijn ze gewoon fazig en scherp!

De w910 heeft dezelfde fotokwaliteit als de w850 |:( Ik kan me abbo nu weer verlengen met 1 jaar, en ga nu maar voor de n73 van nokia. Ook goede musicplayer, mss beter dan de w850. maar kan maar 2 gb max aan. Maar neem abso geen w910, hoe vet hij ook is, ivm fotokwaliteit. Daarnaast is de n73 een smartphone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Hmm ok, dan gaat deze het dus niet worden. Ik heb wel een andere kandidaat gespot, de W890:

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4299

Deze heeft wel een goede camera (dezelfde 3.2 als K800, weet alleen niet of ie wel een flits heeft, lijkt er niet op maja) en ook walkman 3.0. Ook een lekker plat toestelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
kan er iemand mij vertellen of er ook zo een personal trainer inzit op de gsm zoals bij de W580i??
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:34:
Ik had even een vraagje, ik heb vandaag mijn W910i binnengekregen als opvolger van mijn W850i nu is mijn vraag wat voor headset hoort hier eigenlijk bij? Want bij mijn W850i zat volgens mij een HPM-70(in ieder geval met in-ear doppen) en bij de W910i zit echt een k*t headset(niet in-ear, volgens mij een HPM-61) en hij ziet er een beetje goedkoop uit en het geluid is ook niet alles. Het is een toestel van t-mobile.
Ik gebruik de HPM-70 van mijn vorige SE.

-edit: Even de verpakking gecheckt: bij mijn w910i zit een HPM-70 meegeleverd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
jap85 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:18:
Hmm ok, dan gaat deze het dus niet worden. Ik heb wel een andere kandidaat gespot, de W890:

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4299

Deze heeft wel een goede camera (dezelfde 3.2 als K800, weet alleen niet of ie wel een flits heeft, lijkt er niet op maja) en ook walkman 3.0. Ook een lekker plat toestelletje.
Camera is even bagger hoor, alleen nog meer bagger aangezien de resolutie hoger is. Het komt niet in de buurt van de K800i.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste