Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
_fool schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:33:
Oioi,

Ik sta op het punt een w910i aan te schaffen. Mn andere kandidaat is de nokia 6300, maar de w910i is zowel qua looks als qua specs interessanter :)

Nu wil ik mn nieuwe telefoon graag kunnen gebruiken om -in noodgevallen- te internetten op mn laptop. Dus: de internetverbinding van de w910i via bluetooth delen zodat ik op mn laptop bestanden kan binnenhalen. Weet iemand of dit (makkelijk) te doen is? Is er extra software voor nodig? Ik verwacht wel dat het kan, maar zeker weten is altijd fijn.

Dank!
In het menu is een optie netwerk delen te vinden. Volgens mij kan het dus. Ik heb de handleiding zo niet bij de hand dus als je het zeker wil weten moet je even de manual van de SE site downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:56

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

rammes schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:59:
weet iemand hoe je het kunt uitzetten dat als je een SMS binnen krijg deze niet direct op je display getoond word (althans eerste gedeelte van de text)
Ik dacht het laatst ergens gezien te hebben, maar kan het nu even niet vinden. Wat je ook kan doen is bij Settings -> General -> New Events voor Pop-up ipv Activity Menu te kiezen (hoe het in het Nederlands heet weet ik niet, maar dat lijkt me makkelijk te vinden :) ), niet helemaal wat je wilt denk ik, maar toch, je ziet de eerste woorden van de sms niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 11-03-2008 14:07 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik krijg alleen"sms ontvangen van ...... nu lezen?" meer is er niet te lezen hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

vraagje.. hoe is de kwaliteit van videofilmpjes op dit ding? ik wil deze wellicht kopen, maar zou graag een videootje now and then op kijken (zeg heroes serie bijvoorbeeld :D)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Voor een telefoon goed voor zover ik het kan beoordelen (kijk nog wel eens the smartphone show). Het schijnt dat er wel problemen zijn geweest met synchroon lopen van de audio. In hoeverre die zijn opgelost is mij niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Mijn batterij gaat slechts 2 dagen mee (ik heb wel email aan staan), en soms hoor ik de andere partij niet als ik bel. Maar om het toestel weer drie maanden kwijt te zijn zie ik niet zitten. Ik heb gewoon minder geluk met het apparaat denk ik.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen hoe ik mijn operator logo kan verwijderen, is zonde van die mooie thema's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:18

Tripl3 D

Brother in Arms

Iemand enig idee hoe je het geluid van je alarm van de herinneringen in je agenda aan kan passen?

Is veel te zacht en hoor je totaal niet als hij in je broekzak zit.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:12:
kan iemand me vertellen hoe ik mijn operator logo kan verwijderen, is zonde van die mooie thema's
Afaik is dat niet mogelijk.
Tripl3 D schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:14:
Iemand enig idee hoe je het geluid van je alarm van de herinneringen in je agenda aan kan passen?

Is veel te zacht en hoor je totaal niet als hij in je broekzak zit.
Is dat niet gewoon Menu -> Settings -> Sounds & alerts -> Ring volume?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 08:18

Tripl3 D

Brother in Arms

Mad Marty schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:14:
Is dat niet gewoon Menu -> Settings -> Sounds & alerts -> Ring volume?
Dat is het algemene volume wat je hiermee aanpast, niet het soort ringtone voor het alarm (of ben ik nou gewoon gek?)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een eigen smstoon instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
menu --> instellingen --> geluidstab --> onderste optie --> linker softkey (replace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Ik heb nu iets meer dan een jaar de Samsung D900 en bevalt me goed, maar vind het toch tijd voor een nieuwe mobiel.

Heb jaren en jaren Samsung gehad, maar de nieuwe modellen kunnen me niet echt bekoren en de W910i vind ik dan wel mooi (de zwarte).

Nu heeft een collega van mij deze telefoon ook en die heeft dus van de vier maanden dat ze de telefoon heeft nog ALLE verzonden en ontvangen sms-berichten erop staan.

Dus mijn vraag was hoe dat werkt: zet de Sony gewoon de berichten standaard op de geheugenkaart als het SIM-geheugen vol is of moet je dat handmatig doen?

Ik kan op mijn D900 maar 225 berichten bewaren (200 telefoon + 25 SIM kaart) en een stuk of 5000 berichten klinkt toch een stuk beter (500 mb en nagaande dat een sms een B of 100 is).

Nu heb ik ook nog nooit een Sony gehad en veel mensen zeggen dat het een k*t sms-systeem is.
Iemand daar zijn mening over of wellicht de uitleg waarom veel mensen het niet fijn vinden om met een Sony te sms-en?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik vind het sms-en prima eigenlijk.

ik vind het alleen irritant dat je multi-part sms op verschillende smsjes binnenkomt. Je ziet wel duidelijk dat het meerdere zijn; maar je kan het niet in een keer doorlezen.

Verder moet ik zeggen dat ik het prima vind; alleen dat ik (op mn huidige k700i) het klote vind om maar 100 smsjes te kunnen bewaren.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gitaarwerk schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:52:
ik vind het alleen irritant dat je multi-part sms op verschillende smsjes binnenkomt. Je ziet wel duidelijk dat het meerdere zijn; maar je kan het niet in een keer doorlezen.
Tot hoeveel sms-jes kan je weer laten geven in een keer dan?

Met mijn huidige Samsung D900 kan ik tot 12 sms-jes als een bericht verzenden en ook als ik zo'n bericht ontvang kan ik die in een keer weergeven.

Een Nokia die ik hier ook heb liggen kan tot en met 6 sms-jes ontvangen in een keer.
Dus als ik dan met mijn Samsung zo'n 12 bericht stuur naar die Nokia krijg ik er daar 2 x 6 binnen met 1/2 en 2/2 erboven.

Hoe zit dat dus met die W910i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
FeaR1986 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:33:
Ik heb nu iets meer dan een jaar de Samsung D900 en bevalt me goed, maar vind het toch tijd voor een nieuwe mobiel.

Heb jaren en jaren Samsung gehad, maar de nieuwe modellen kunnen me niet echt bekoren en de W910i vind ik dan wel mooi (de zwarte).

Nu heeft een collega van mij deze telefoon ook en die heeft dus van de vier maanden dat ze de telefoon heeft nog ALLE verzonden en ontvangen sms-berichten erop staan.

Dus mijn vraag was hoe dat werkt: zet de Sony gewoon de berichten standaard op de geheugenkaart als het SIM-geheugen vol is of moet je dat handmatig doen?

Ik kan op mijn D900 maar 225 berichten bewaren (200 telefoon + 25 SIM kaart) en een stuk of 5000 berichten klinkt toch een stuk beter (500 mb en nagaande dat een sms een B of 100 is).

Nu heb ik ook nog nooit een Sony gehad en veel mensen zeggen dat het een k*t sms-systeem is.
Iemand daar zijn mening over of wellicht de uitleg waarom veel mensen het niet fijn vinden om met een Sony te sms-en?
Kutsysteem??? dan snappen ze het zeker niet,smsen gaat heel fijn,na een smsje getypt te hebben zie je alle namen waar je recentelijk naar toe gestuurd hebt,dus hoef je niet uit je contakten te zoeken.ik heb mijn W910 nu 3 maanden ,heb vorige week 380 ber.verwijderd,maar ik zie het nut er niet van in om nog meer te bewaren? smsen gaat fijner met een sony als met een nokia,en ik heb 2 nokia's en 4 sonys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de telefoon nu een paar dagen, een maat van me heeft hem ook, zijn slider bevat geen speling, de mijne wel een beetje, maar niet ernstig, in dichtgeschoven stand, zie je dat bij mij er meer ruimte tussen de boven en onderkant van de telefoon zit

verder een fijn toestel, mooi groot scherm, smsen gaat fijn, eigen smstoon is een leuke optie (dat miste ik altijd bij samsung)

1. maar ik heb 2 vragen, is het mogelijk om met de front camera een foto te maken?
2. ik kan 4 liedjes die er in stonden niet deleten, hoe krijg ik die weg? ik kan er namelijk ook maar 1 van afspelen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:05:
1. maar ik heb 2 vragen, is het mogelijk om met de front camera een foto te maken?
Nope. Die is alleen voor video-calling, helaas.
2. ik kan 4 liedjes die er in stonden niet deleten, hoe krijg ik die weg? ik kan er namelijk ook maar 1 van afspelen :s
Volgens mij is dit al eerder in het topic besproken. Gewoon via de bijgeleverde software of via massa-opslag als je je telefoon aan je computer hangt?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de k850 en de vrouw de w910 de telefoons verschillen bijna niet met het menu en mogelijkheden alleen maak ik betere foto's, (wel soms met flits foto's compleet zwarte geen idee waarom)
het probleem dat beide toestellen hebben is dat als ik met welk programma of metode ook er muziek op zet dat ik niet gewoon een cd af kan spelen en dat hij door gaat naar de volgende als hij klaar is. als ik alle all tracks kies is dat een rommeltje. als ik shuffel wil zet ik dat wel aan. hoe krijg ik de track list zo dat cd bij cd staat. vind dat echt een waardeloos punt van beide toestellen. geluid is top ook via blauwe tand headset van sony. heb voor ons allebij een bose headset gekocht. (het enige goede van dat merk) zij de in ear ik de on ear. echt top dikke bass mooi sprankelend hoog en midden gebied is heel gedetaileerd. super.
en ook biede met die niet of nauwelijks te verwijderen nummers van SE zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon nu weer wat langer en ben er nog steeds tevreden over.
Kwaliteit tijdens het bellen is goed, ik versta de persoon aan de andere kant perfect.
SMSen is even wennen na 4 jaar samsung, maar vind ik op een of andere manier toch fijner.
Ik had voorheen een D600, ook met 2MP camera. Foto kwaliteit komt overheen. Film kwaliteit was van de D600 beter. Komt waarschijnlijk door het aantal fps, wat bij de D600 hoger ligt.
Standby tijd is echt perfect. Nu 4 dagen aan en nog 55% over, met 2 keer bellen en 20 keer smsen, wat fotos maken, een filmpje maken, en wat gespeel. (3g en bluetooth uit, helderheid scherm op 90%)
Het enige minpunt is de kleine speling, maar daar valt aan te wennen. En de cijfer toetsen voelen ook minder stevig aan dan van de D600, maar is verder niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel nu 2 maanden en hij heeft z'n voor- en nadelen.

Het heeft een mooi helder scherm en een fijne bediening. Echter qua smsen vind het iets minder.
Ik "glijd" soms vaak uit op een andere toets, zodat ik dus wat langer bezig ben met smsen. Ook liggen de toetsen te laag waardoor het soms vervelend is om hem zo te bedienen.
Bellen is gewoon perfect, ik hoor degene aan de andere zijde goed.
De camera is aan de lage kant vergeleken met mijn vorige toestellen, maar daarvoor koop je een Walkman-gsm ook niet.
De menustructuur is weer typisch SE(Sony Ericsson) en dat is gewoon fijn! Van speling heb ik geen last, ook niet na een kleine val op de grond.
Alleen zijn er 2 punten waar ik me aan blijf ergeren.
De batterijduur vind ik erg kort. Ik sms veel en gebruik soms de agenda en het rekenmachine. Bellen doe ik uiteraard ook. Alleen door dit al zit hij na 2 dagen op 30%. Tevens vind ik ook dat de gsm snel het rode streepje aangeeft, terwijl je dan nog 1/4 van de batterijcapaciteit hebt.
Ergenis nummer 1 is de trilfunctie: Deze is te zacht. Zelf als ik een wat strakker zittende jeans aan heb en gewoon zit voel ik hem bijna niet tot nooit. Laat staan als ik een pantalon aan heb. Zeer vervelend.
Al met al opzicht een leuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg blij met m'n w910i. Maar het lijkt erop dat HSDPA niet werkt.

Ik had hiervoor dezelfde simkaart in een Nokia N95, daarop haalde ik wel eens snelheden van 180Kb/s. Het apparaat gaf ook netjes aan HSDPA connectie te hebben. Op de w910i heb ik echter nog nooit het HSDPA icoontje mogen aanschouwen, enkel het blauwe 3G icoontje. Ik haal ook enkel UMTS snelheden.

Ik heb flink gegoogled en ook hier op GOT gezocht, maar kan niks nuttigs vinden. Ik heb zelfs in een wanhoopspoging vodafone gebelt maar daar krijg ik enkel default antwoorden: laat de batterij en sim er 5 minuten uit. Ik ga het zo voor de volledigheid even proberen, maar ik geloof er niet in.

Komt dit iemand bekent voor? Tips? Ideeen?

(mijn excuus als ik alle pagina's van dit enorme topic eerst had moeten doorlezen om iets erover te vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al ervaring met de nieuwste firmware R1EA033...??? Ik heb 'm sinds een uur op mijn mobiel.
Ik had met de R1EA030 nogal last van plotselinge restarts, terwijl ik er daarvoor nauwelijks last van had.
Hopelijk is dat verleden tijd nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er verschil tussen je telefoon updaten via je PC met SEUS en via je telefoon met de update service optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de pc lijkt me goedkoper en sneller en veiliger (draadloze mobiele verbinding lijkt me nou niet echt stabiel)...Voor de rest zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:07

Corpii

Le Tostie

over updaten gesproken: ik heb die van mij vandaag geupdate en ik moet zeggen dat hij vooral in de walkman functie een stuk sneller is geworden (kaartje van 4gb). verder lijkt ie met het openen van menu's e.d. ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Oke.... ik heb een collega van mij gister een stuk of 15 sms-jes in een keer gestuurd.
Ik heb een Samsung D900 en zij een W910i (vandaar dat ik hier post).
Nu krijgt ze telkens als ze haar inbox, outbox of wat dan ook met sms-berichten te maken heeft de melding "kan niet uitgevoerd worden" waarna de mobiel vrolijk terug naar het menu springt.

Aan- en uitzetten
Batterij eruithalen
Sim-kaart verwijderen en terugplaatsen

Niets van bovenstaande werkt.

Iemand een idee hoe ze weer bij haar berichten kan?
En als tweede: zou het echt te maken hebben dat ik 15 sms-jes in 1x stuurde? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:57:
Is er verschil tussen je telefoon updaten via je PC met SEUS en via je telefoon met de update service optie?
Verschil is € 20, jaar geleden dan he,zal nu wel weer duurder zijn,pc is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan deze te kopen
heb nu een LG ke970 maar ben niet tevreden over het geluid uit de speaker en het bereik ervan.
weet iemand of deze speaker harder gaat dan LG shine en of je beter bereik hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 17:22
he ik heb een probleem met updaten van mijn toestel :S
Ik wil updaten via "Update Service" en dan krijg ik een melding met wat ik moet doen:
- Zorg ervoor dat je telefoonbatterij helemaal is opgelade.
- Verbind de USB-kabel met de USB-poort van je pc.
- Schakel je telefoon uit.
- Verwijder de telefoonbatterij en zet hem weer terug.
- Houd de C-toets op de telefoon ingedrukt terwijl je de USB-kabel in je telefoon steekt.
- Blijf de C-toets ingedrukt houden.
Wanneer ik dit doe gebeurt er niks en als ik eenmaal los laat dan gaat windows opeens zeuren dat er drivers moeten worden geinstalleerd en dat hij ze niet kan vinden (niet via internet en niet via de meegeleverde cd) en voor de rest doet hij niks.
Ik heb trouwens Windows Vista Ultimate US SP1 x64
Miss komt het door 64 bit? of door SP1?
Weet iemand het probleem?
Groeten Arthur

-edit-
Ik heb trouwens deze firmware:1200-9123R1CA039071029

[ Voor 3% gewijzigd door artie16 op 01-04-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteravond last van een luie pixel. Iemand meer die daar last van heeft of had? En is er een manier om hem wakker te maken? Ik herinner me dat er ooit een tool was om luie pixels van tft (pc) monitoren wakker te maken. Is die er ook voor GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu een maand of 3 en ben er erg tevreden mee.
Er is echter 1 ding waar ik me aan irriteer wat ik van een ander ook al eerder las maar hij heeft er geen antwoord op gekregen.
Als je complete cd's overzet naar je telefoon (vanaf de pc) dan zet de w910 de nummers in alfabetische volgorde in dit album. Dit vindt ik opzich niet zo erg maar als het een cd betreft waarvan de liedjes in elkaar overlopen is het wel vervelend. Je krijgt dan een erg onsamenhangend geheel van nummers die plots afbreken en plots in een totaal ander nummer starten.
Iemand een idee hoe dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Hier blijft de volgorde gewoon bestaan, rip je ze wel op de juiste manier?
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:04:
Ik heb deze telefoon nu een maand of 3 en ben er erg tevreden mee.
Er is echter 1 ding waar ik me aan irriteer wat ik van een ander ook al eerder las maar hij heeft er geen antwoord op gekregen.
Als je complete cd's overzet naar je telefoon (vanaf de pc) dan zet de w910 de nummers in alfabetische volgorde in dit album. Dit vindt ik opzich niet zo erg maar als het een cd betreft waarvan de liedjes in elkaar overlopen is het wel vervelend. Je krijgt dan een erg onsamenhangend geheel van nummers die plots afbreken en plots in een totaal ander nummer starten.
Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
[edit]
Zo heb ik een nummer van 'Barlowgirl' van het album 'just another journal entry' geript met de volgende bestandsnaam:

01-Grey.mp3

De tag informatie bevat de overige gegevens (ook de albumart) in de file manager staat er:
Grey
Barlowgirl

Heb je wel tracknummers in je filenames staan? Daar is het alfabetisch ordenen juist weer erg handig voor. :) Vervolgens laat je telefoon geen filenames zien in je walkman software maar de informatie in de id3tag.

[ Voor 23% gewijzigd door Amdk6II op 02-04-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je replay.
Maar ik hoef niks te rippen, het zijn gedownloade cd's in mp3 formaat welke ik rechtstreeks van de pc met het bijgeleverde usb-kabeltje op de telefoon zet.
Vervolgens komt het album netjes op de telefoon, alleen zet de telefoon de nummers in het album zelf in alfabetische volgorde (met ook nog eens een pauze tussen de nummers).
Nogmaals, bij een gewone cd vind ik dit niet erg maar met een cd waarbij de nummers in elkaar overlopen is het erg vervelend dat de telefoon ze husselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
en wat gebeurt er als je my music --> artist --> album kiezen doet? Als je meerdere albums selecteert lukt het idd niet en dat vind ik ook slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 17:22
He is er een manier om alle internet functies uit te schakelen? ik heb nogal de neiging om perongelijk op PlayNow te drukken als ik naar mn instellingen wil :S Weet iemand of dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor replay.
Ik heb het als volgt opgelost:
Eerst de cd (nummers in mp3 op de pc) gebrand op een RW.
Vervolgens de waf-bestanden van de gebrande RW weer geript naar de pc.
En dit nieuwe album op de telefoon gezet.
Nu staan de nummers wel mooi in volgorde en lopen de nummers in elkaar over zoals de cd bedoeld was maar .................... de telefoon zet wel tussen de in elkaar overlopende nummers een korte (denk 1 seconde) pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de camera wat langer te hebben getest heeft hij voordelen en nadelen tegenover die van de Samsung D600 (mijn vorige telefoon).

De W910i maakt sneller fotos wat resulteert in scherpere foto's, bij de D600 duurde het lang en bij een beetje beweging was je foto onscherp. De W910i heeft wel veel meer licht nodig. Zonder flits kon ik in schemerige ruimtes nog redelijke fotos maken met mijn D600. De W910i maakt een soort van groene ruis bij minder licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
Nou, binnen 2 weken kan ik er al weer mee terug... Bij applicaties en games krijg ik de melding: Bewerking is mislukt. Niet op de lossen met master reset en updaten kan niet omdat de nieuwste versie er al op staat. Ik terug naar de Hi winkel, word je weer doorverwezen naar zo'n service center :|

Sinds vanmorgen wil het volume ook niet meer veranderd worden bij de mp3speler... :? De knopjes werken wel, want lang ingedrukt houden is wel volgende nummer. Btj jammer...

Had al gezien dat het iets met het file system was.

[ Voor 5% gewijzigd door DP Kunst op 10-04-2008 22:04 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
@ Daniel Kunst,

Het probleem met de volume knopjes in de mediaplayer heb ik ook, alhoewel hij dat bij mij doet wanneer hij zin heeft, de ene keer werkt het dus wel, en de andere keer niet. Denk zelf dat het dan toch een software-matig probleem is aangezien hij inderdaad wel werkt als je hem langer inhoudt om een nummer te wisselen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRI
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:42

SRI

Ik heb nu al een maandje of twee een w910i en moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben:
Het scherm is erg mooi en groot maar heel erg kwetsbaar, ik heb nu al twee leuke witte plekken erin terwijl ik nooit iets hards erbij doe in mijn broekzak (iemand toevallig een idee of dit makkelijk te herstellen is?)
Het geluid van me luidsprekertje (niet die harde maar gewoon voor 'normaal' bellen) is belachelijk zacht, ik versta bijna nooit iemand als er maar beetje omgevingsgeluid is ookal zet ik het volume voluit (iemand een modje hiervoor??)
Als je muziek afspeelt is de mobiel erg sloom, vooral als je door je overige bestanden bladert of naar een nummer zoekt... (gaat wel al stukken sneller met de nieuwe firmware maar alsnog, verwacht van een mobiel die ook als walkman moet dienst doen dat ie dat gewoon even goed kan als elke andere mp3 speler).
Verder vind ik dat ie geen enkele functie heeft waarvan ik achteraf zou zeggen dat ie nou die 300 euro waard was... (ow en de batterij is belachelijk snel leeg, ook op een lage helderheid en weinig gebruik...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 17:38

Q-bone

Dusss...

Zelf heb ik een beschermfolie over mijn scherm, zit na 7 maanden nog geen kras op ;)

Maar is er iemand die weet of een manual heeft om de telefoon uit elkaar te halen? 2 weken terug is er drinken overheen gegaan, en heb het idee dat sommige toetsen soms net even blijven kleven...
(sinaasappelsap is hardnekkig :+ )

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Laatst online: 17:11
Welke screenprotector heb jij gebruikt dan? Ik zit nu even rond te kijken welke goed is, maar heb werkelijk geen flauw vermoeden.
Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 17:38

Q-bone

Dusss...

http://shop.brando.com.hk...2202&dept_id=&cat_id=0018

merci. De brando, kun je daar bestellen, en ik heb er nog 1 ongebruikte liggen. Maar zit in een verhuizing, dus weet even niet zo snel waar ;)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Laatst online: 17:11
fet hip :)
is er nog een andere winkel? heb 't niet zo op paypal eigenlijk...
heb zelf al gezocht, maar kon 't niet vinden...
bij voorbaat dank ;) (alweer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
Redax schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:21:
@ Daniel Kunst,

Het probleem met de volume knopjes in de mediaplayer heb ik ook, alhoewel hij dat bij mij doet wanneer hij zin heeft, de ene keer werkt het dus wel, en de andere keer niet. Denk zelf dat het dan toch een software-matig probleem is aangezien hij inderdaad wel werkt als je hem langer inhoudt om een nummer te wisselen.
Na een keertje opnieuw uit en aan zetten deden de volume knopjes het toch weer wel. Maar de menu's niet...

Ik vrijdag 11 april naar service center geweest. Heeft ie eerst nog geprobeerd om m te flashen. Ik een uur wachten daar. Nieuwe software maakte geen verschil. Mobiel opgestuurd en inmiddels nog steeds niets gehoord... En dat 4 weken later :(... Dinsdag maar eens even bellen of ie nog terug gaat komen...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRI

SRI

Heeft nou iemand hier ervaring met deze mobiel en dat ie gewoon te zacht is als je gewoon belt? (ken niemand die er ook een heeft dus moeilijk te vergelijken..) maar bij mij is het zo dat ik met een beetje lawaai al niks meer versta... is gewoon zo zacht dat ik bijna zou zeggen dat er wat mis mee is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:04:
Nou, binnen 2 weken kan ik er al weer mee terug... Bij applicaties en games krijg ik de melding: Bewerking is mislukt. Niet op de lossen met master reset en updaten kan niet omdat de nieuwste versie er al op staat. Ik terug naar de Hi winkel, word je weer doorverwezen naar zo'n service center :|

Sinds vanmorgen wil het volume ook niet meer veranderd worden bij de mp3speler... :? De knopjes werken wel, want lang ingedrukt houden is wel volgende nummer. Btj jammer...

Had al gezien dat het iets met het file system was.
watvoor service center? Heb hetzelfde met mijn w910i. Het meest rare is is dat ik hem nog geen enkele keer heb verbonden met mijn computer. Zet alles wat op mijn computer staat over met bluethooth. Kan niet de meegeleverde software erop zetten omdat ik Mac heb! Ben naar T-mobile gegaan. werd mij geadviseerd masterreset te doen. Had geen nut(behalve dat ik al mijn contacten kwijt was terwijl ik ze wel op mijn geheugen-kaart had gezet 8)7 |:( Als de master-reset niet zou helpen zou volgens T-mobile mijn w910i opgestuurt moeten worden naar SE. Ben ik hem wel 2 weken kwijt :| Wat raden jullie mij aan? PLEASE reargeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
als je hebt gebackupt naar je MS kan je ook weer herstellen. Dit moet je echter wel zelf doen. contacts --> options --> more --> advanced --> restore from m.card (mijn telefoon is engels ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbal_Kint schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:19:
als je hebt gebackupt naar je MS kan je ook weer herstellen. Dit moet je echter wel zelf doen. contacts --> options --> more --> advanced --> restore from m.card (mijn telefoon is engels ingesteld).
Had het al geprobeerd, had geen nut. Toch nog bedankt! O-)

PS Als jij Mac hebt, hoe krijg jij al je bestanden naar naar je w910I??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Ik gebruik de cardreader die je erbij kreeg. Daarnaast heb ik de Feisar Plugin voor iSync gekocht zodat adresboek en kalender gesynct worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbal_Kint schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:00:
Ik gebruik de cardreader die je erbij kreeg. Daarnaast heb ik de Feisar Plugin voor iSync gekocht zodat adresboek en kalender gesynct worden.
HARSTIKKE BEDANKT!

Heb alleen geen cardreader gevonden in de box. Komt waarschijnlijk omdat ik die van mij op marktplaats heb gekoch :| :( :'( t.

THNX

PS heb jij het racespel Redline op je macbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Ik heb geen enkel spel op mijn macbook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbal_Kint schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:10:
Ik heb geen enkel spel op mijn macbook..
OK :'(

Heel erg bedankt!
APPLEmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRI

SRI

via deze link kun je servicepunten en dergelijke opzoeken: http://www.sonyericsson.c...ervicelocator?cc=nl&lc=nl

ook kun je hier contact zoeken met SE

Edit: typo's,.. me ene hand zit in het verband en de andere in pleisters,.. dan zijn foutjes snelgemaakt xD

[ Voor 26% gewijzigd door SRI op 06-05-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:21

S03

Ik ben inmiddels al een dag verder met deze telefoon via T-mobile. Prima ding als je niet teveel op de camerakwaliteit let, maar helaas heb ik wel te maken met de 'mega-bass-bug' (heel veel vervorming ongeacht volume).

Een vraagje aan de mensen die er hopelijk wat van af weten, hoe is het mogelijk dat deze telefoon 'duur' is in gebruik? Met mijn vorige W810i wist ik altijd naast de belminuten en SMS'sjes buiten de bundel dat die tot de overige kosten zouden gaan behoren. Met deze telefoon schoot ik in 1 dag van +/- 2 euro naar 8 euro!

6 euro in 1 dag zonder dat ik applicaties heb geopend die verbinding maken met het internet o.i.d.
Is iemand dit ook opgevallen? Om erachter te komen wat het veroorzaakt moet ik wachten op mijn factuur, helaas.

Het viel me op dat er vaak een '3G' (3g en GPRS zijn actief) logo bovenin verscheen. Nu is het leuk dat zo een verbinding tot stand kan komen, maar betekende dit dat de telefoon automatisch ook die verbinding in stand hield? Verklaart dit mijn kosten?

Ik begrijp er echt niks van :|

[ Voor 15% gewijzigd door S03 op 09-05-2008 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vreemd dat je zoveel kosten maakt. 3G kan aanstaan maar betekent niet dat je meteen data download ofzo. Mssn even je tel rebooten en dan 3G uitzetten, scheelt ook batterij, want voor bellen en smsen heb je die verbinding niet nodig. Alleen voor internet en MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Ik heb nu de lokale verbinding toestaan maar uitgeschakeld onder kopjes Internet en Streaming. Dat lijkt (vooralsnog) te werken... Anders maar PIT nemen, ben ik meteen van dit gezeik af. Blijf het vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:28:
iemand al ervaring met de nieuwste firmware R1EA033...??? Ik heb 'm sinds een uur op mijn mobiel.
Ik had met de R1EA030 nogal last van plotselinge restarts, terwijl ik er daarvoor nauwelijks last van had.
Hopelijk is dat verleden tijd nu..
late reactie maar heb je er nog eens last van? wil deze mob ook kopen maar wil niet de vervelende restarts ervaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRI

SRI

Ik heb die restarts ook met de nieuwse firmware,... soms uit hert niks maar meestal als ik een bluetooth apparaat verbind/verbinding verbreek of als ik de muziek speler start.

Willen mensen alsjeblieft ook eens antwoord geven op de vraag of hun het volume dat de w91i kan maken ook erg laag/slecht vinden? De speaker functie is te zacht en slecht hoorbaar naar mijn mening en normaal belllen gaat ook niet met een beetje omgevingsgeluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Wat betreft die laatste vraag; daar heb ik geen last van.
Ik vind de speaker persoonlijk wel luid, maar niet mooi klinken. Maar ik had dan ook een w810i hiervoor, en die klonk in vergelijking met vele andere toestellen zeer netjes. Dit is wat blikkerig en schel, maar ik kan gelukkig wel mensen verstaan o.i.d. over de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Iemand een idee waar ik, al dan niet van een buitenlandse site, zo'n strak telefoontje goedkoop kan halen, SIM lock vrij uiteraard.

En dan nog het liefst een witte versie. :D

[ Voor 26% gewijzigd door GZ op 12-05-2008 17:06 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Ik zocht 'ff verder vanwege de stijgende kosten zonder je mobieltje te gebruiken en kwam uit op:
T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

PIT. Het mobiel internetten via mobieltje (of doorsluizen naar je laptop), en ik ben kennelijk niet alleen die 'belazerd' wordt. Morgen maar weer eens bellen. Schande T-Mobile! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
heb net ook de w910i besteld bij typhone voor 225 euro :o !!
goedkoop toch vergeleken met andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden, eerst deed ik een week met een vol batterij. Nu nog maar 2 dagen. Ik doe er niks speciaals mee, alleen beetje bellen en smsen. Iemand ervaring met dit probleem? En hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:31:
De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen Sony?
Ik heb er zelf een 8gb Sandisk kaartje in en die werkt als een trein :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRI

SRI

Oken ice 8 gig, officieel ondersteund ie maar tot 4 gig, wees een verkoper mij op... maja vier is ook wel aardig wat vind ik.

Wat JFS vraag betreft, dat ding van mij moet ook om de paar dagen in de oplader, luister er dan wel muziek mee met een bluetooth headset (dus eigen energievoorziening) maar ook zonder dat gaat ie echt snel leeg.

Is dat ik hem nu al heb maar als ik een nieuwe mobiel zou moeten kopen wordt het zeker niet opnieuw deze, echt veel geld voor te weinig. Schermpje is ook gewoon niet krasbestendig... volgende keer ga ik denk ik weer gewoon voor een klaptelefoon (zit te denken aan de W980 http://www.sonyericsson.c...overview/w980?cc=nl&lc=nl )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon uit en aangezet en nu lijkt het probleem verholpen. Heel vreemd, maarja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:23:
Ik heb deze telefoon nu 2 maanden, eerst deed ik een week met een vol batterij. Nu nog maar 2 dagen. Ik doe er niks speciaals mee, alleen beetje bellen en smsen. Iemand ervaring met dit probleem? En hoe op te lossen?
Dit probleem heb ik ook. alleen geen idee hoe ik het moet oplossen. las je post verder op. zal hem ook eens een reboot geven. (doe ik nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Iemand ervaring met de 1400mAH high capacity accu die her en der online wordt verkocht? Ik heb d'r maar eentje besteld, voor 10 euro inclusief verzendkosten kan ik mezelf geen buil vallen :) Theoretisch zou ik dan uitkomen op 600 uur standbytijd, de helft meer :)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Nope, maar als dat een beetje werkt ben ik zeker wel geinteresseerd :) Hou ons op de hoogte dus.

Waar heb je 'm gekocht?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik heb 'm (natuurlijk) van eBay :P

klik

Ik ben nu aan 't bijhouden hoe lang mijn batterij ongeveer meegaat (standaard batterij). Daarna voer ik dezelfde tests uit op de nieuwe batterij. Ik laat uiteraard weten wat de bevindingen zijn!

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneuh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 09:31
SgtStrider schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:32:
[...]

Ik heb 'm (natuurlijk) van eBay :P

klik

Ik ben nu aan 't bijhouden hoe lang mijn batterij ongeveer meegaat (standaard batterij). Daarna voer ik dezelfde tests uit op de nieuwe batterij. Ik laat uiteraard weten wat de bevindingen zijn!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb net een nieuw exemplaar gekregen. Ik had mijn 'oude' w910i (nog geen 2 maanden oud) opgestuurd vanwege het bekende 'uitval' probleem. Telefoon viel dus uit, toetsenverlichting bleef zwakjes branden en kreeg het toestel alleen nog maar werkend door de batterij te verwijderen en weer terug te plaatsen. Ik kreeg ook af en toe de melding dat de SIM niet geactiveerd/herkend was en ook de batterij ging maar 2-3 dagen mee.

Blijkbaar was dit voldoende om me een nieuwe telefoon op te sturen. Ik heb tot nu toe geen last van de klachten meer gehad, maar ik vind nog steeds dat de batterij niet lang meegaat. En dan luister ik geen muziek, telefoneer misschien 1x per dag kort en stuur 2 smsjes per dag.

Wat mij betreft, mooie telefoon: ja. Hij is lekker licht en gemakkelijk in gebruik. Hij heeft alles wat je van een moderne telefoon mag verwachten (camera is misschien niet echt super).

Zou ik hem nog eens kopen? Nee. Daarvoor vind ik batterijduur te belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Wat een toeval. Blijk ik weer eens slachtoffer te zijn van een belazerende verkoper. Geen 1400mAh voorlopig voor mij. Verkoper is verdwenen van eBay en ik heb een geschil geopend via PayPal. Nu ff kijken of er nog een andere verkoper die batterijen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
SgtStrider schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:56:
Wat een toeval. Blijk ik weer eens slachtoffer te zijn van een belazerende verkoper. Geen 1400mAh voorlopig voor mij. Verkoper is verdwenen van eBay en ik heb een geschil geopend via PayPal. Nu ff kijken of er nog een andere verkoper die batterijen heeft.
dat is wel balen!
had die verkoper een goede feedback-score?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

M3 SMGII schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 20:48:
[...]

dat is wel balen!
had die verkoper een goede feedback-score?
Bijna 4000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de w910i, bij mij komen de (standaard op het toestel aanwezige) ringtones ook voor in de Walkman interface als muziek. Ik kan nergens vinden hoe ik dit kan wijzigen (heel leuk, shuffle play en dan tussen wat nummers door 5 seconden ringtone krijgen ...). De bestanden zijn beschermd, dus weggooien kan ook niet. Lijkt me toch sterk dat hier geen oplossing voor is, maar ik kan 'm niet vinden. Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Uiteindelijk toch de 1400mAh batterij binnengekregen! Ik laat binnenkort hier weten wat mijn ervaringen zijn. * SgtStrider is happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
SgtStrider schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:31:
Uiteindelijk toch de 1400mAh batterij binnengekregen! Ik laat binnenkort hier weten wat mijn ervaringen zijn. * SgtStrider is happy :D
En zorgt het voor verschil? Ik vind de accuduur wel redelijk kort. Doe er gemiddeld 3-4 dagen mee terwijl mn vorige makkelijk 7 kon. Hoeveel mAh is de standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Standaard zit er een 930mAh batterij in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:08:
Ik heb een vraag over de w910i, bij mij komen de (standaard op het toestel aanwezige) ringtones ook voor in de Walkman interface als muziek. Ik kan nergens vinden hoe ik dit kan wijzigen (heel leuk, shuffle play en dan tussen wat nummers door 5 seconden ringtone krijgen ...). De bestanden zijn beschermd, dus weggooien kan ook niet. Lijkt me toch sterk dat hier geen oplossing voor is, maar ik kan 'm niet vinden. Wie helpt?
In dit topic staan genoeg tips. Welke werken niet voor je?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider, weet je al wat meer van die batterij? Ik ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
grrr!!
Nu krijgt de W910i terug opnieuw zijn reboot-probleem!!
Heb er bijna 9maanden geen last van gehad en nu terug opeens wel!! Had hem toen naar een Service center binnengedaan en ze hebben de telefoon volledig gereset en dan was het goed. Maar nu krijgt die het terug opeens.
Echt irritant hoor.

Wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Master reset? :P
(Ik heb helemaal nog geen reboot-probleem gehad in de zeven maanden dat ik 'm heb)

[ Voor 72% gewijzigd door Mad Marty op 15-06-2008 16:15 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Hier inmiddels ook steeds vaker een reset. Nou ja, reset.. Hij trilt even, rode lampje achterop gaat branden, that's it. Batterij moet er uit en er in en dan doet ie het weer. Moet alleen nog een paar waken wachten totdat mijn vriendin terug is uit Australië met de accu van mijn w850 (reservetelefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Net de nieuwste firmware erop gezet. mijn vorige was R1A29 ofzoiets en nu de laatste R1F030 en is precies wel goed. Nog geen reboot gehad tot nu toe _/-\o_
Hopelijk blijft het zo :)
walkman klinkt precies ook veel beter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Hoe kan ik de firmware-versie ook al weer checken? Ik kan het op één of andere manier niet meer vinden hoe dat moet...

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Menu # 4 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Menu # 4 is bij mij Voice Control :?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
dat is bij mij update service..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Mad Marty schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:52:
Hoe kan ik de firmware-versie ook al weer checken? Ik kan het op één of andere manier niet meer vinden hoe dat moet...
je gaat naar instellingen en dan onder rubriek updateservice staat je firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Hm, ik heb net het menu vier keer doorlopen, handleiding drie keer gelezen, maar bij mij staat nergens 'Update Service' op m'n foon :? Nu zegt de Update Service software (op m'n pc ;) ) dat m'n telefoon up-to-date is, maar daar geloof ik niks van.

@M3... (hieronder): Thx, waar moet ik dat invoeren? Als ik gewoon in m'n 'home'-scherm zit, starten zo allerhande programma's op ;) (sorry voor alle moeite! :) )

[ Voor 24% gewijzigd door Mad Marty op 16-06-2008 10:46 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
dan kan je dit is proberen
> * < < * < *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Het lijkt er op dat ik die 'Update Service' niet heb en de Update Service pc-software ook niet werkt, omdat ik een branded telefoon heb (tenminste, dat begrijp ik hier uit: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=159522) Klopt dat?
Er wordt in dat topic ook gesproken van de-branden bij (bijv) TotalGSM. Uiteraard zou ik graag van de firmware-upgrades gebruik maken, maar ik vraag me af of dat niet makkelijker, goedkoper en betrouwbaarder (vooral dat laatste ;) ) kan. Iemand ervaringen hiermee?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
dat zou wel kunnen omdat die branded is.
Als die branded is kan je die niet updaten naar de nieuwste firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Mad Marty schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:23:
Hm, ik heb net het menu vier keer doorlopen, handleiding drie keer gelezen, maar bij mij staat nergens 'Update Service' op m'n foon :? Nu zegt de Update Service software (op m'n pc ;) ) dat m'n telefoon up-to-date is, maar daar geloof ik niks van.

@M3... (hieronder): Thx, waar moet ik dat invoeren? Als ik gewoon in m'n 'home'-scherm zit, starten zo allerhande programma's op ;) (sorry voor alle moeite! :) )
ja gewoon in homescherm waar je klok ziet enzo.
de pijtljes volgen en dan staat normaall firmware erop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welk soort spelletjes ik kan downloaden, en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:41:
Weet iemand welk soort spelletjes ik kan downloaden, en waar?
Je hebt jar files nodig van de reso 240x320. Weet niet of de sites wel legaal zijn dus zeg ze hier maar niet stop maar even in een googletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Je kan ook spellen downloaden via de Sony-Ericsson-website en via PlayNow op je telefoon. Die kosten uiteraard wel geld, ik meen iets van 3 euro/stuk oid.

Rail Away!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste