Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:58:
Ik heb wel nog een vraag aan andere w910i gebruikers: is het bij jullie ook het geval, dat de slider een speling vertoont en zo ja, is dit normaal voor alle slidertelefoons?
Heb ik met de mijne ook. Opgevouwen bijna niet maar zodra ik hem open schuif zit er veel meer speling op. Hiervoor had ik een W850i met hetzelfde probleem. Ik ben hiermee toen naar verschillende zaken geweest en heb hem zelfs onder garantie laten opsturen maar ik kreeg overal te horen dat he normaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poederbaas
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 07:52
Hee,
dat met die spelling op de slider had ik ook last van, maar dit is over gegaan. Maar ik draag hem altijd in mijn broek zak en de spelling is verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Ik vind de walkman ook maar traag.. De k800i van mijn vriendin is sneller met indexeren van mijn 4GB kaartje.. En de walkman was maandag helemaal vastgelopen, master reset moeten doen. Kom maar op met een update hiervoor wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 13:55
Wordt de nieuwe firmware tegenwoordig standaard meegeleverd?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Welke firmware bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:58:
Over het algemeen ben ik op het moment zeer tevreden met mijn w910i, vooral sinds die software update, omdat het walkmangedeelte nu een stuk sneller draait en omdat de bluetooth headset die ik erbij gekocht heb gewoon een topsysteem is met de w910i: het geluid is goed, mooie bassen, en het bellen met de headset en het wisselen tussen walkman en bellen, vooral als iemand jouw belt, is werkelijk fenomenaal, zelfs beter dan als je 'm gewoon aan je oor houdt.
Die software update, neem aan dat hij de firmware bedoeld? Anders denk ik dat ik hem vandaag ga bestellen. Je zal hem waarschijnijk hier mee kunnen updaten: http://www.sonyericsson.c...service/w910i?cc=nl&lc=nl

Ook:
Basis 27,50 2 jaar: Nu: eerste 8 maanden voor € 12,95
Zorgeloos SMS: 1 maand gratis Zorgeloos SMS BloX, daarna € 10,00 p.mnd.
Zorgeloos SMS: 4 maanden gratis Zorgeloos SMS BloX, daarna € 10,00 p.mnd.
Moet ik daarna nog 10,- per maand extra betalen voor die SMS BloX?

[ Voor 22% gewijzigd door xzaz op 17-01-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:34:
Die software update, neem aan dat hij de firmware bedoeld?
Dynafix, bedrijf dat de reparaties van the phone house uitvoert, zegt

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: R1CA029
xzaz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:34:
Moet ik daarna nog 10,- per maand extra betalen voor die SMS BloX?
Wel als die eerste maanden zijn verlopen, ja. (blox kun je ook uitzetten, maar als je de eerste vier maanden gratis hebt, dan moet je ze volgens mij een jaar laten aanstaan ofzo, lekker ondoorzichtig allemaal)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Dynafix, bedrijf dat de reparaties van the phone house uitvoert, zegt

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: R1CA029

[...]

Wel als die eerste maanden zijn verlopen, ja. (blox kun je ook uitzetten, maar als je de eerste vier maanden gratis hebt, dan moet je ze volgens mij een jaar laten aanstaan ofzo, lekker ondoorzichtig allemaal)
Ok hartstike bedankt, ik bel vodafone er nog wel even over. Ik hoop morgen mijn W910i te ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xzaz:

Heb je vraag nagekeken:

Wanneer je, bij een actie-abbonement, een Blox afsluit ben je verplicht deze 1 jaar te gebruiken.
Dus 4 maanden gratis gebruik, hierna 8 maanden €10,- = € 80,-.

Zorgeloos is ook niet "onbeperkt" zoals Vodafone zegt in de reclamespotjes. Hier zit een limiet van 1000 smsjes per maand aan vast.

Hoop zo je vraag goed te hebben beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:54:
Xzaz:

Heb je vraag nagekeken:

Wanneer je, bij een actie-abbonement, een Blox afsluit ben je verplicht deze 1 jaar te gebruiken.
Dus 4 maanden gratis gebruik, hierna 8 maanden €10,- = € 80,-.

Zorgeloos is ook niet "onbeperkt" zoals Vodafone zegt in de reclamespotjes. Hier zit een limiet van 1000 smsjes per maand aan vast.

Hoop zo je vraag goed te hebben beantwoord.
Ok bedankt, ik het net ook even vodafone gebeld en ze zeggen dat je het ook gewoon mag opzeggen. Dus dan komt die 10,- per maand er niet bij. in iedergeval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, normaal gesproken zit dit niet bij de voorwaarden van een actie-pakket inbegrepen.
Denk dat Vodafone bezig is kosten wat kost klanten binnen te halen en te behouden.

Even een controle vraagje voor mijzelf: Zeiden ze bij jou dat de levertijd van dit toestel 2 weken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:09:
Raar, normaal gesproken zit dit niet bij de voorwaarden van een actie-pakket inbegrepen.
Denk dat Vodafone bezig is kosten wat kost klanten binnen te halen en te behouden.

Even een controle vraagje voor mijzelf: Zeiden ze bij jou dat de levertijd van dit toestel 2 weken is?
Nee ik hoop hem binnen 24 uur binnen te hebben. Krijg ik nog telefoon van hoe en wat. Ik hoop btw geen 2 weken te wachten. No way dat ik dat ga volhouden 8)7
quote: Vodafone
Bezorgtijd: Binnen 24 uur (zonder nummerbehoud). Met nummerbehoud v.a. 4 dagen. Prepaid: via post binnen enkele dagen bezorgd.
Mijn status is op dit moment: Order wordt verwerkt

[ Voor 5% gewijzigd door xzaz op 17-01-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter.

Helaas levert Vodafone geen sim-lock vrije W910i's.
Alleen maar branded versions :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:25:
Beter.

Helaas levert Vodafone geen sim-lock vrije W910i's.
Alleen maar branded versions :/
Ik moet overigens nog zien hoe de service van Vodafone is. Bij de order service werdt ik beantwoord als "ff wachten hoor" en "wat is je order nummer". Daarna probeerde ik uit te leggen wat mijn probleem was, zij erdoor heen bleren dat ik niet gelijk had. Ze snapte me niet en ze haaste omdat ze naar huis wou. Ik belde om 16.58 >:) Maar al met al ik kreeg andtwoord op mijn vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door xzaz op 17-01-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb ondertussen nog wat negatiefs ondervonden over deze telefoon. Ik weet niet of het bij iedereen zo is. Het batterijklepje zit niet helemaal vast? je kunt 'm beetje naar links en naar rechts schuiven ( heel klein beetje speling ). Het irritante is als je de telefoon gebruikt.. dat een deel van je vinger daar over heen zit. Ga je knopjes drukken.. dan druk je ook ieder keer van achter tegen dat klepje aan, wat erg irritant geluid maakt ( klikkerdeklik). Ik denk dat ik maar ns langs T-Mobile ga.
Iemand ook dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MercedesCLS schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:08:
Ik heb ondertussen nog wat negatiefs ondervonden over deze telefoon. Ik weet niet of het bij iedereen zo is. Het batterijklepje zit niet helemaal vast? je kunt 'm beetje naar links en naar rechts schuiven ( heel klein beetje speling ). Het irritante is als je de telefoon gebruikt.. dat een deel van je vinger daar over heen zit. Ga je knopjes drukken.. dan druk je ook ieder keer van achter tegen dat klepje aan, wat erg irritant geluid maakt ( klikkerdeklik). Ik denk dat ik maar ns langs T-Mobile ga.
Iemand ook dit ervaren?
Jip heb ik ook en had ik ook met mijn W850i maar als je een stukje papier onder je klepje doet is het al opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:12:
[...]

Jip heb ik ook en had ik ook met mijn W850i maar als je een stukje papier onder je klepje doet is het al opgelost
Dat heb ik ook geprobeerd. Het probleem wordt dan dat het daar net iets hoger zit, waardoor de rand juist meer herrie gaat maken.. ( ik weet niet of je het volgt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen last van speling hier (ook niet als-ie uitgeschoven is zoals een paar posts geleden besproken werd), heb je het klepje wel goed geplaatst?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Heb trouwens nog een mooie revieuw gevonden:
http://sonyericssonblog.w...csson-w910-review-part-1/
Edit: En krijg mijn telefoon pas volgende week donderdag :(

[ Voor 19% gewijzigd door xzaz op 18-01-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Mijn vrouw heeft na jaren lang Samsung gebruiken voor deze GSM gekozen ook mede door dat Samsung geen mooie telefoons meer maakt volgens haar en kleur Hearty Red beviel haar wel.

Nu komt de vraag, ik had zelf een Sitecom CN-530 bluetooth headset, deze heeft een 3,5mm jackplug zendertje om alles via bluetooth te kunnen beluisteren. Ik heb vandaag voor de gein zonder zendertje de headset met W910i verbonden en het werkt prima vooral als koptelefoon voor de Walkman functie gebruikt wordt, de knoppen op de headset voor vooruit en achteruit werken ook prima, als de GSM afgaat terwijl je Walkman luistert kan je mooi met de headset gesprek aannemen en voeren (headset heeft ingebouwd microfoon) als de gesprek eindigt schakelt de GSM niet meer terug naar de headset voor Walkman functie, je moet echt verbinding met de headset verbreken en dan opnieuw gaan verbinden om weer geluid te krijgen, is dit normaal bij een bluetooth headset met deze GSM?

Dit is de headset:
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/9575/sitecomcn530jk5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
xzaz schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 02:58:
Heb trouwens nog een mooie revieuw gevonden:
http://sonyericssonblog.w...csson-w910-review-part-1/
Edit: En krijg mijn telefoon pas volgende week donderdag :(
op deze review zie je in het filmpje dat die een programma heeft om motion sensor te testen/gebruiken. Hij kan dan instrumenten bespelen door te schudden. Ik heb gekeken naar mijn telefoon en vind het nergens dat programmatje.

Hebben jullie dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Laatst online: 21:49

samo

yo/wassup

Hmm, heb ik maandag een vervangen telefoon terug na twee maanden reperatie voor het rebootprobleem. Alles weer ingesteld, toestel bevalt! Maar gisteren valt het toestel opnieuw uit! Toch niet weer hetzelfde probleem! Echt vervelend!

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 05:51:
Mijn vrouw heeft na jaren lang Samsung gebruiken voor deze GSM gekozen ook mede door dat Samsung geen mooie telefoons meer maakt volgens haar en kleur Hearty Red beviel haar wel.

Nu komt de vraag, ik had zelf een Sitecom CN-530 bluetooth headset, deze heeft een 3,5mm jackplug zendertje om alles via bluetooth te kunnen beluisteren. Ik heb vandaag voor de gein zonder zendertje de headset met W910i verbonden en het werkt prima vooral als koptelefoon voor de Walkman functie gebruikt wordt, de knoppen op de headset voor vooruit en achteruit werken ook prima, als de GSM afgaat terwijl je Walkman luistert kan je mooi met de headset gesprek aannemen en voeren (headset heeft ingebouwd microfoon) als de gesprek eindigt schakelt de GSM niet meer terug naar de headset voor Walkman functie, je moet echt verbinding met de headset verbreken en dan opnieuw gaan verbinden om weer geluid te krijgen, is dit normaal bij een bluetooth headset met deze GSM?

Dit is de headset:
[afbeelding]
Meest logische lijkt me dat de headset dit niet ondersteunt zonder het zendertje, wat je dus niet kunt aansluiten aan de W910i.

Denk dat het probleem dus ligt bij de combinatie zonder zendertje.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Btw:

Heb de SE W91i nu zelf 1 week in gebruik. Het is helaas een branded version van Vodafone, gezien deze de gsm "nog" niet leveren in de orginele SE-versie.

Daar van af gezien vind ik het een fijn toestel met alle opties die een gsm nodig heeft.
Het heeft het oude vertrouwde menu van SE! Dat is een plus-punt.

Tot nu toe nog geen minpunten tegengekomen zoals ik hier een paar van lees.
Mijn batterijklepje zit er gewoon vast en solide op en heb geen last van uitvallers.
Hier ben ik wel er blij om.

Enig minpuntje is misschien dat hij wat trager is in het "Media Menu".
Hier doet die er ietsjes langer over om een bestand te openen en soms heeft de foto een beetje troebel, maar als ik hem weer afsluit en opnieuw open ziet hij er weer goed uit.
Tevens zijn foto's die ik instel als wallpapers ook niet scherp. Het gaat hier dan wel om foto's die afkomstig zijn van mijn vorige gsm: K800i. Denk niet dat het te maken heeft met de verschillen tussen camera en scherm, want het scherm van de K800i is gelijk aan die van de W910i.
Als iemand dit ook zo ervaart, graag een reactie.

Voor de rest een erg fijn toestel!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Nee, headset ondersteunt ook telefoons zonder zendertje dus dat is het probleem niet, anders zouden knopjes op de headset ook niet werken. Maar het ligt wel aan de combinatie van de GSM en de headset denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een orginele bluetooth headseth kopen? SE heeft op de site refund acties hiervoor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:45:
Enig minpuntje is misschien dat hij wat trager is in het "Media Menu".
Hier doet die er ietsjes langer over om een bestand te openen en soms heeft de foto een beetje troebel, maar als ik hem weer afsluit en opnieuw open ziet hij er weer goed uit.
Tevens zijn foto's die ik instel als wallpapers ook niet scherp. Het gaat hier dan wel om foto's die afkomstig zijn van mijn vorige gsm: K800i. Denk niet dat het te maken heeft met de verschillen tussen camera en scherm, want het scherm van de K800i is gelijk aan die van de W910i.
Als iemand dit ook zo ervaart, graag een reactie.

Voor de rest een erg fijn toestel!
Dat trage blijkt dus verholpen te zijn met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
@jefferson

Scherm K800i is 2.0 inch en die van de W910i 2.4 (kleuren zijn wel zelfde) misschien dat daarom je oude foto's van de K800i wat minder scherp overkomen?

Mijn vraag was nog of de themas van de K800i en K810 werken op de W910,die van de K850i werken wel dat weet ik al.
Heb de W910 nog niet maar dan kan ik vast themas gaan verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
xzaz schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:51:
[...]

Dat trage blijkt dus verholpen te zijn met de nieuwe firmware.
Ja, maar dan moet die wel te downloaden zijn.
Heb een unbranded w910i maar heb volgens SEUS nog steeds de laatste versie, dat terwijl ik rc1a029 heb en niet de 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een branded Vodafone W910i en de laatste firmware staat erop. Voordat Vodafone de firmware comfort hun eisen heeft aangepast zijn we weer een aantal weken verder.

Edit: De foto's zijn ook minder scherp op het beeldscherm van mijn vriendin haar W910i.
Haar foto's zijn afkomstig van een oude SE phone met een beduidend kleiner scherm.
Ook foto's afkomstig van een digitale camera (samsung) zijn minder scherp, terwijl dit scherm groter is. Misschien dat het dáár weer aan ligt.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:30
@ M3 SMGII ;
Dat vindt je (heel logisch ;) ) in : Angenda/Applicaties/Music mate 4

@rooie60;
Volgens mij passen de meeste recente flash thema's in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Helaas hebben de meeste flash thema's niet een ander menuutje. Had wel een link gevonden waar er wel een paar van te vinden zijn, maar die heb ik zo niet bij de hand.
Dwarlor schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:30:
@ M3 SMGII ;
Dat vindt je (heel logisch ;) ) in : Angenda/Applicaties/Music mate 4

@rooie60;
Volgens mij passen de meeste recente flash thema's in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik bedoel gewone thema's.

Heb hem net uitgepakt en in gebruik genomen,wat n móói toestel en wat n grote letters :) heerlijk,las op engelse site in een review dat er n sexy red headset bijzat? nou ik heb de rode maar er zit een zwart headsetje bij.
Kan helaas de kleine lettertjes niet lezen op de oplader,maar kan ik de oplader van de P1i ook gebruiken?

[ Voor 86% gewijzigd door rooie60 op 23-01-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Heb hem nu ook binnen leuk foontje, nog een paar vraagjes.
- Kan je internetten via je pc/laptop met je gewone thuis verbinding?
- Waar kan je extra applicaties/thema's enz downloaden?
- Waar kan je zien welke firmware je hebt? Geupdate, via Updateservice ging goed
- Heeft er iemand die speakerset ook nog besteld, hoe lang deden ze daar over?

[ Voor 19% gewijzigd door xzaz op 24-01-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar vragen kan ik voor je beantwoorden.

- Extra thema's en applicaties kun je downloaden via de SE-website, staan een aantal op.
- De speakerset wordt opgestuurd binnen 30 dagen nadat zei de aanvraag hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Dragon
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Flying Dragon

Dragons Rule!

rooie60 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:58:Kan helaas de kleine lettertjes niet lezen op de oplader,maar kan ik de oplader van de P1i ook gebruiken?
je kan gewoon de lader van de P1i gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Flying Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:39:
[...]

je kan gewoon de lader van de P1i gebruiken ;)
Dank je wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij iedereen de trilfunctie bijna niet te voelen als je loopt of zelfs zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Zo, wat maakt de nieuwste firmware een verschil met de oudere die ik had (weet niet precies welke). Het Media-gedeelte gaat een stuk vloeiender en ook de T9 input bij smsjes typen gaat sneller.

Verder vind ik de trilfunctie dik in orde, als ie op de tafel ligt maakt ie door het trillen bijna nog meer herrie dan de beltoon.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Tyfus telefoon. Hij is ermee opgehouden :( Liep vast toen ik mijn contacten opvroeg. Nu krijg ik alleen het sony ericsson logo tijdens het opstarten (battery eruit gehaald en al..). Kan dat ding wel kapot gooien. Knaken sony :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Placid_K schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:55:
Tyfus telefoon. Hij is ermee opgehouden :( Liep vast toen ik mijn contacten opvroeg. Nu krijg ik alleen het sony ericsson logo tijdens het opstarten (battery eruit gehaald en al..). Kan dat ding wel kapot gooien. Knaken sony :|
Heb je toevallig T-mobile branded? Er zijn op andere forums veel problemen over vastlopen en na 10 seconden uitvallende foontjes. Terug naar de winkel. Heb maar gelijk even een backup gemaakt van de bestanden die ik nu op mijn foon heb staan.

Heb trouwens nog een vraag over een spel die eigenlijk meegeleverd zou worden maar door vodafone er gewoon is af gemieterd omdat ze je games willen laten downloaden. Heeft iemand enig idee waar ik Marble Madness 3D kan downloaden? Kan hem niet op de officiele website van SE vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb net de nieuwe software erop gezet,heb nu R1CA039 (via SF updater)

Wel wennen hoor dat media menu,beetje rommelig ik heb al mijn fotos en afb op de W910i gezet en vind alles in meerdere mappen terug. :|

[ Voor 50% gewijzigd door rooie60 op 26-01-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

xzaz schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:17:
[...]

Heb je toevallig T-mobile branded? Er zijn op andere forums veel problemen over vastlopen en na 10 seconden uitvallende foontjes. Terug naar de winkel. Heb maar gelijk even een backup gemaakt van de bestanden die ik nu op mijn foon heb staan.

Heb trouwens nog een vraag over een spel die eigenlijk meegeleverd zou worden maar door vodafone er gewoon is af gemieterd omdat ze je games willen laten downloaden. Heeft iemand enig idee waar ik Marble Madness 3D kan downloaden? Kan hem niet op de officiele website van SE vinden.
Ja, T-mobile :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:02:
Heb net de nieuwe software erop gezet,heb nu R1CA039 (via SF updater)

Wel wennen hoor dat media menu,beetje rommelig ik heb al mijn fotos en afb op de W910i gezet en vind alles in meerdere mappen terug. :|
Dat probleem heb ik ook, is een beetje onoverzichtelijk.
Hoop dat ze hier een mooie oplossing op vinden.
Ook het muziekgedeelte mag iets meer op orde...net hetzelfde als bij de foto's. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Kan nergens optie vinden om mappen aan te maken,was ik gewend op de andere SE foons,maar zal wel zijn omdat dit een W model is,alles staat door elkaar! applicaties was ook ff zoeken,maar gevonden.
Het went wel.

Ik was te snel je kan via menu....agenda naar bestandsbeheer,en daar ziet het er als vanouds uit haha,ok nieuwe mappen kan je maken. _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door rooie60 op 26-01-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
rooie60 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:11:
Kan nergens optie vinden om mappen aan te maken,was ik gewend op de andere SE foons,maar zal wel zijn omdat dit een W model is,alles staat door elkaar! applicaties was ook ff zoeken,maar gevonden.
Het went wel.

Ik was te snel je kan via menu....agenda naar bestandsbeheer,en daar ziet het er als vanouds uit haha,ok nieuwe mappen kan je maken. _/-\o_
Ik kan bestandsbeheer daar ook niet vinden. En hoe kan je via de pc games uploaden naar je mob? Bedankt nog rooie 60 :)

Edit: Ah heb het, Mijn Items heet het bij mij. Dan je game uploaden naar overige en dan via de telefoon hem in games laen zetten :D tnx :D:D:D:D

Edit2: Bah te vroeg gejuigd hij loopt vast bij het laden van de game, na het menu. Iemand enig idee?

[ Voor 17% gewijzigd door xzaz op 26-01-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Game via BT naar je foon sturen,je krijgt dan de vraag of het bij games of applicaties moet worden neergezet.
Btw als iets bij overige komt te staan (als je iets via BT vanaf je pc naar je foon stuurt)dan kan je er niks mee in óverige' behalve verwijderen en nog iets maar dat weet ik niet zo 1,2,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Gekke vraag misschien maar wat is BT?

Edit: ah, Blauwe tand. Heb ik currently niet op mijn laptop. Ik werk nu via de USB kabel en hij vraagt na het dumpen van de game als hij het gewoon wilt installeren. Hij loopt gewoon vast zodra ik het wil spelen.

[ Voor 74% gewijzigd door xzaz op 27-01-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
xzaz schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:16:
Gekke vraag misschien maar wat is BT?

Edit: ah, Blauwe tand. Heb ik currently niet op mijn laptop. Ik werk nu via de USB kabel en hij vraagt na het dumpen van de game als hij het gewoon wilt installeren. Hij loopt gewoon vast zodra ik het wil spelen.
Sorry ik werk nooit met de usb kabel (alleen softwareupdate) dus ik kan je niet vertellen hoe je het moet doen,maar er zijn vast wel mensen hier die het ok zo doen en je uitleg kunnen geven.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Met welk programma renderen jullie trouwens goede filmpjes voor je mob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik heb goeie ervaringen met SUPER. Onder XP welteverstaan, want onder Vista heb ik het nog niet werkende gekregen (geeft alleen maar errors als ik probeer te coderen). Veel andere programma's geprobeerd, maar vaak sync-problemen daar mee. Zie ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs voor meer informatie.
Ben ook zeker benieuwd wat voor ervaringen anderen hebben!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
mm bedankt, heb ondertussen ook even het internetten via de pc uitgezocht, het kan in ieder geval. http://sonyericssonblog.w...200-mobile-phone-via-usb/
Daar staat een how to hoe je het met de USB kabel doet, natuurlijk wil ik het via BlueTooth, nog even uitzoeken dus.

Edit: mm het is bijna 2 uur, internetten via de pc is me nog niet gelukt hij krijg wel contact maar er is geen gegevensoverdracht. Heel vreemd.

[ Voor 17% gewijzigd door xzaz op 29-01-2008 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Ok, ik heb een probleem. Het lijkt erop dat mijn W910 geen userdata meer wil opslaan. Met spelletjes moet ik elke keer opnieuw beginnen, en applicaties (gmail, google maps en opera) willen niet starten vanwegen een java.exception. Iemand een idee wat het kan zijn? En hoe ik er weer af kan (anders dit weekend even langs een service point..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Misschien helpt een reset voor je phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
nope, al 3 x gedaan, ook de software al opnieuw geflasht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraaG:
Is dit volgens jullie een goeie telefoon of niet,, ik vind muziek luisteren aardig belangrijk en sms veel, en hou van een goed menu (heb nu nokia).

Alvast Bedankt

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is het verschil tussen Branded en Unbranded???

Aangezien ik van plan ben anders via VOdAfone de w910i te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

sinds kort heb ik de SE w910i gehaald! toptoestel. nu heb ik wel een paar vragen:

* kan ik de sluimertijd van 9 minuten veranderen?
* hoeveel berichten kan ik maximaal in mijn inbox bewaren? ik had daarvoor een w800 gehad, die had ik met FAR gewijzigd, zodat ik 30000 berichten kon bewaren, kan dat ook met de w910?
* hoe kan ik een foto maken met de voorste camera?
* hij speelt mp4 bestanden af, maar met vertraging tussen beeld en geluid, kan ik dit oplossen?

alvast bedantk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:59:
En wat is het verschil tussen Branded en Unbranded???

Aangezien ik van plan ben anders via VOdAfone de w910i te bestellen
Branded = Waarschijnlijk een merkje van je provider erop, en slimlocked.
Unbranded = Alleen de telefoon en geen simlock

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Branded kan ook gevolgen hebben voor de software. Van Vodafone weet ik dat niet voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik heb nu een w910i, maar ik vroeg me af hoe je al die standaard liedjes er het makkelijkst afkrijgt.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:58:
Is dit een smartphone?
kan je hier dus tomtom opzetten?

Ik heb nog een tomtom ontvanger dus zou fijn zijn mocht je hier tomtom op kunnen zetten.
Ik ben dus ook benieuwd of TomTom hierop draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noooooo!!!!

ik had net mijn software geupdate, nu doet mijn walkmanknop het niet meer.

als de muziek niet draait, dan kan ik de walkmanknop niet gebruiken of tenminste.. hij reageert niet. ook als in het menu voor walkman kies, dan gebeurt er ook niets. pas als ik via media de muziek aanzet, dan kan ik alles weer gebruiken zoals eerder.

hoe kan ik dit het beste fixen!? :S want das toch niet zo handig...

hoe werkt shake control trouwens? want ik had overal gelezen dat j het volgende nummer kan kiezen door die motioncontrol, maar hoe ik ook schud, het werkt niet :p

grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt shake control trouwens? want ik had overal gelezen dat j het volgende nummer kan kiezen door die motioncontrol, maar hoe ik ook schud, het werkt niet :p
walkmanknopje bovenop toestel ingeduwd houden en dan schudden.. werkt prima bij mij :)

heb klein 'probleempje' : ik heb mn toestel met USBkabel aan laptop verbonden, laptop herkent het toestel wel, maar als ik het het programma Media Manager opstart (stond op cdrom) dan blijft er staan: telefoon met de pc verbinden en de USB-verbinding op de telefoon activeren. Dat doe ik allemaal netjes maar het programma herkent em niet.... :?

iemand een id wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was eigenlijk benieuwd wat voor formaat video's je het beste op je tel. kunt zetten..en ook waaar je mooie spelletjes kunt dowloaden, aangezien op mijn telefoon nu all1 maar demo's staan.

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 12-02-2008 23:04 . Reden: Groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zegt me telefoon alsk bezig ben met music mate 4 van
"de applicatie gebruikt teveel geheugen",

Alleen heb ik nog bijna niks in het geheugen staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaach, ik zie 't! kats lijp! :P die shake control is grappig! kun je ook hetzelfde doen met het menu? (als je het thema ellips ofzo hebt gekozen)

maar dan heb ik nog wel 1 probleem: als mijn muziek niet draait, doet mijn walkman knop het niet. daarvoor deed die het nog wel, maar nadat ik de update heb gedaan naa rde laatste firmwire doet die het niet meer.

dus alleen als ik mijn muziek al aan ehb, dan doet die knp het wel. maar als ik mijn muziek uit heb, en ik ben bij het hoofdscherm, dan doet die het niet. ook niet als ik in het menu op walkman klik. die doet het ook niet als de muziek uitstaat, maar als de muziek aantstaat doet alles heel normaal.

heeft iemand hetzelfde probleem? iemand enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen? opzich ga ik er niet dood aan ofzo, kan gwn via de snelkoppeling 'media' helemaal links ook snel bij muziek komen. maar het is gwn irritant, stel dat je sms aan het lezen bent, en je wilt het volgende nummer ofzo, of je wilt een nummer kiezen, dan moet je weer helemaal terug naar het hoofdscherm, dan media, dan walkman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
jongentje schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:59:
[...]

Ik ben dus ook benieuwd of TomTom hierop draait.
Kunnen jullie dat zelf niet uitzoeken? overal zijn sites met specificaties! lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het al iemand gelukt om alle muziekbestanden te verwijderen? ik blijf er 4 overhouden..
met mobyexplorer is het ook niet gelukt helaas.
heeft iemand het geprobeerd door de bestanden weer te downloaden via se.com en daarna te verwijderen met media manager?
ik heb nu tijdelijk een 0 euro abo ivm nummerbehoud, dus moet ff w88 tot mn oude abo is afgelopen, vandaar dat ik er niet mee bel en ga internetten...
erg storend dat die 4 bestandjes er op blijven staan :S

• Tripl3 D
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Heb de W910i ook sinds een week.

Al met al een prima toestel.

Alles loopt soepel en snel (menu's, doorzoeken van mp3's, adresboek) en de T9 is weer wat intilligenter geworden (na mijn SE K700i had ik een Nokia N70, wat een afgang was dat qua T9 intelligentie).

Batterij gaat ook waanzinnig lang mee. Bijna 2x zo lang als bij eerder genoemde N70.

Shake control is onzin, 'gewone' skip knoppen werken net zo snel en bij meer dan 5 nummers skippen veel nauwkeuriger en veel sneller.

Foto's worden alleen ietwat onduidelijk weergegeven, is een beetje een tegenvaller.

Uiterlijk van het toestel is super en niets rammelt er aan (had van de week een slider van Samsung in mijn handen (2 dagen oud) en daar wachtte ik op het moment totdat de slider eraf zou vallen, zo los zat die.

Geluid mbt muziek vind ik voor een muziektelefoon tegenvallen. Geluid van mijn N70 was beter. Telefoneren via speaker is wel weer beter te verstaan voor zowel jou als degene die gebeld wordt.

Verder jammer dat je het sms-geluid-volume niet apart harder kunt zetten, vind de standaardtonen namelijk erg zacht.

Trilfunctie is ok, alleen jammer dat hij vervolgens bij elke knop meetrilt. Gaat je batterij sneller leeg en het is compleet onnodig!

Intelligente invoer in je openingsscherm (aanvullen van naam of nummer) vind ik super!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben veel mensen de ervaring dat de telefoon soms spontaan uitvalt. Ik heb wel intresse in deze telefoon maar ik lees nogal veel dat hij vaak uitvalt. Is daar al een oplossing voor en komt dat veel voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:35:
Hebben veel mensen de ervaring dat de telefoon soms spontaan uitvalt. Ik heb wel intresse in deze telefoon maar ik lees nogal veel dat hij vaak uitvalt. Is daar al een oplossing voor en komt dat veel voor?
Over het uitvallen na lange tijd kan ik mij niet uitspreken, ik heb de mijne pas sinds vrijdag. Wat ik wel had was dat de eerste bij thuis komst en na 3 uur opladen niet wou opstarten. Leek wel alsof hij niet wou booten. Ben die dag nog terug naar de winkel geweest en daar hebben ze mij een nieuw toestel meegegeven.
Tot nu toe (maar ja twee dagen :P ) geen probleem mee gehad, maar ik las wel op fora dat sommige mensen het opstart probleem hadden.

Ik heb nog een vraagje voor de Vista 64 bit gebruikers onder ons: heeft iemand zijn phone al kunnen upgraden onder Vista 64 bit ?
Op de site van se staat als ondersteunde Os'en alleen vista 32 bit, en inderdaad waneer ik een upgrade probeer uit te voeren, dan blijift vista maar naar een driver zoeken tot de update software weer naar het scherm springt waar de uitleg staat dat ik de batterij eruit moet halen etc. Na een tijdje gaat de gsm dan naar usb mass stroge settings en daar blijft het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Nu 1,5 maand in bezit,nooit ergens last van gehad.
Heb na 1 week de nieuwe software erop gezet R1CA039
Afkloppen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Mijne is 1 keer uitgevallen, wou muziek opstarten toen de radio nog aanstond, liep vast daarna opnieuw opgestart. Heel raar.

Verder prima foontje, als je camera en goede foto's wil moet je toch echt de K serie gaan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik toch maar de gok nemen en deze telefoon nemen bij mij abo verlenging. Dit is de enige telefoon die qua specs en looks goed zijn. Ook voelt de telefoon niet zo goedkoop aan als bijvoorbeeld de Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Enige waar hij bij mij op vastliep was het verzenden van al mijn contactpersonen van mijn Nokia N70 via bluetooth. Dat was wat te veel van het goede. Loopt sowieso niet echt soepel via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Weggebracht naar KPN Business center, volgende dag een belletje gekregen dat 'ie het weer deed. Alle info was wel weg, maar dat is geen probleem. Heb alleen geen idee wat ze hebben gedaan (volgens hen alleen een firmware update, maar dia had ik zelf ook al meerdere keren gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Ben erover na aan het denken om ook de W910 te halen maar zit te twijfelen vanwege de geluids aalsuiting.

Ik zou graag mijn eigen oordopjes willen gebruiken maar omdat er geen directe aansluiting is ben je gedwongen om de meegeleverde kabel te gebruiken. Die kabel is best lang en de kabel van mijn oordopjes heeft ook de normale lengte. Dus die 2 samen zorgt ervoor dat je een verdomt lange kabel hebt die wat in de weg zal zitten in mijn zak..

Ik heb even de SE site gechecked en de enige oplossingen die ik zie is de SE oordopjes gebruiken, een duur bluetooth oordopjes setje kopen of een verdomt lange kabel in mijn jas/broek zak hebben.

Weet iemand misschien een andere oplossing?
Zat zelf te zoeken voor een stekkertje wat gewoon de aansluiting op de GSM direct omzet naar een jack voor mijn dopjes dus zonder die lange kabel eraan.

Of zijn die bijgeleverde oordopjes soms goed spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
Deadsy schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:33:

Of zijn die bijgeleverde oordopjes soms goed spul?
dat ligt er natuurlijk aan wat je gewend bent. Sony levert in-ear headphones bij die hun mannetje staan tegenover menig Sennheiser koptelefoon. Maar als je dan weer Shure gewend bent of de duurdere lijn Sennheiser, tja dan wordt het weer lastig. Maar de standaard doppen kun je wel als goed spul bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Dat probleem heb ik dus ook, nu heb ik goeie creative dopjes, de ep-630 en die geven beter geluid dan de dopjes die ik erbij heb.
Ik ga waarschijnlijk een bluetooth ding kopen waar je eigen dopjes op kan doen.

Zo kan ik iig ook nog telefoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je een eigen sms toon instellen op deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 11:29
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:03:
Kan je een eigen sms toon instellen op deze telefoon?
Wat denk je zelf? Dat is zo ongeveer vanaf de eerste zichzelf respecterende telefoon al zo.
Je kunt uit standaard tonen kiezen, zelf erop zetten, mp3's etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik heb sinds kort ook de W910i. Heel leuk toestel, maar soms komt het voor dat als ik wil bellen of gebeld word ik totaal niets hoor. Andere kant ook niet. Zijn hier meer ervaringen mee en is hiervoor een oplossing bekend?

Groeten,

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
Tripl3 D schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:58:

Batterij gaat ook waanzinnig lang mee. Bijna 2x zo lang als bij eerder genoemde N70.
Wat vind jij waanzinnig lang? mijn accu gaat net 3 dagen mee. Dat is in tegenstelling tot mijn W810i die ruim 1,5 week deed nogal een tegenvaller.
Als het langer is dan 3 dagen, heb je nog speciale instellingen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
m4yall schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:04:
[...]

Wat vind jij waanzinnig lang? mijn accu gaat net 3 dagen mee. Dat is in tegenstelling tot mijn W810i die ruim 1,5 week deed nogal een tegenvaller.
Sowieso je Blauwetand uitzetten, daar staat ook nog een energie besparende optie bij.
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:01:
Hai,

Ik heb sinds kort ook de W910i. Heel leuk toestel, maar soms komt het voor dat als ik wil bellen of gebeld word ik totaal niets hoor. Andere kant ook niet. Zijn hier meer ervaringen mee en is hiervoor een oplossing bekend?

Groeten,

Paul
Ook 1 keer gehad, opnieuw gebeld en toe deed hij het weer :+. er zitten nog een paar kinderziektes in de telefoon. Hopen dat SE deze eruit haalt met nieuwe updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Grappig is dat. Ik moet echt de telefoon opnieuw opstarten (:lees uitzetten/aanzetten) en dan doet ie het weer normaal. Vervelende is echter wel dat je het niet aan ziet komen.

Ik heb nog even mijn softwareversie bekeken. Dat is 1200-9123 R1CA029 070922. Eens even kijken of dit de meest recente is.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

m4yall schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:04:
[...]

Ik haal er makkelijk 5 dagen mee (Nokia N70 vaak maar 3). De enige energiebesparende maatregelen die ik heb ingesteld is 80% helderheid en de trilstand alleen aan als het geluid uit is.

Verder, let niet op het icoontje van je batterij. Als die een laatste rode streepje aangeeft heb je nog zeker een dag met normaal gebruik te gaan. Kijk liever naar het percentage. Bij 10% of minder ga ik pas aan opladen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Het is eindelijk zo ver!
Voor unbranded w910i's is er eindelijk een update!
Ik zit nu op r1ea030. :)

Op het moment lijkt de mp3 speler een stuk sneller, de geluidskwaliteit lijkt ook iets beter.
Megabass klinkt nu ook normaal (alhoewel ik nog de voorkeur geef aan 'normaal')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op internet dit:

The display is large enough to demonstrate the benefits of some more of Sony Ericsson's motion sensor trickery - automatic screen orientation in media mode. Move the phone from portrait to landscape, or vice versa, and the screen automatically switches to the appropriate way up. A neat trick that saves on button pressing - and looks good too.

Ik was vandaag bij de mediamarkt en dacht van, ik zal eens kijken of dat werkt. Er stonden een paar fotos in de media map en ik open er een en wil hem in landscape modus hebben dus draai het toestel. Maar de foto ging niet in landscape modus. Moet die optie ergens in het toestel aangezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Bij mij werkt de automatische rotatie gewoon in de media manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Update is fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Heb gisteren ook mijn W910 gisteren binnen gekregen nadat ik mijn t-mobile contract verlengde en hij is unbranded :9~ .
Gisteren diverse keren geprobeerd mijn firmware te updaten maar het lukte steeds niet. Toen ik het op een windows XP pc probeerde werkte het probleemloos.

De PC waarop het mislukte draaide op 64bit Vista.
Weet iemand waarom het mislukt? Ik bedoel is het Vista of het feit dat het 64 bit is?

Er zat een USB stick bij voor de M2 kaart maar die is denk ik kapot want de PC merkt niks als ik hem erin prik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Probeer die m2 stick in een andere pc.
Wat betreft dat updaten, geen idee of dat gaat met Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling dat je in dit topic meldt dat je hem hebt besteld en hem hopelijk binnenkort binnen krijgt.

[ Voor 64% gewijzigd door pven op 28-02-2008 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik heb een vraagje,

weet iemand waar je goedkoop een headset kan krijgen om je koptelefoon in te pluggen ?
Ik hoef de bijgeleverde oordopjes namelijk niet, en vindt 45 Euro erg prijzig voor enkel een los kabeltje
(Desnoods van een ander bedrijf)

[ Voor 4% gewijzigd door Jeffrey88 op 28-02-2008 00:01 ]

Verwijderd

gwn via marktplaats. of via www.mob-com.nl daar haal ik altijd mijn accesoiressen. vrij goedkoop is dat!

je kunt um kopen met de 2.5 ingang en de 3.5. check de link hieronder

http://mob-com.nl/index.php?cPath=23_108_219_267

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Dankje wel.

Als ik het goed heb dan is 3,5mm toch standaart voor koptelefoons

[ Voor 75% gewijzigd door Jeffrey88 op 28-02-2008 16:09 ]

• m_a_rnix
jep, maar er zit ook al een adapter naar 3,5 mm bij he.. (weet niet of je de telefoon al hebt)

• Deadsy
de USb stick voor het M2 kaartje werkt op mijn laptop welke 32 bit Vista gebruikt probleemloos.

De PC waarop de USB stick niet herkend werd draaide op 64bit vista. aangezien op die USB aansluiting diverse andere USB apparaten wel probleemloos werken moet het dus aan het feit liggen dat de PC op 64 bit OS werkt.

gare boel allemaal maar tenminste is mijn GSM nu geupdate en weet ik dat de USB stick werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 12:30

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Oioi,

Ik sta op het punt een w910i aan te schaffen. Mn andere kandidaat is de nokia 6300, maar de w910i is zowel qua looks als qua specs interessanter :)

Nu wil ik mn nieuwe telefoon graag kunnen gebruiken om -in noodgevallen- te internetten op mn laptop. Dus: de internetverbinding van de w910i via bluetooth delen zodat ik op mn laptop bestanden kan binnenhalen. Weet iemand of dit (makkelijk) te doen is? Is er extra software voor nodig? Ik verwacht wel dat het kan, maar zeker weten is altijd fijn.

Dank!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

weet iemand hoe je het kunt uitzetten dat als je een SMS binnen krijg deze niet direct op je display getoond word (althans eerste gedeelte van de text)

Ik zou het doen!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste