Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hierbij SonyEricsson zijn eerste telefoon met geïntergreerde GPS ontvanger:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UfSfNayW3Sc3RhYEt0lzQtA5/full.gif

Eindelijk dus een toestel met GPS, wat opvallend is voor een W-serie toestel, aangezien die serie niet op navigatie, maar op muziek gefocust is. Helaas beschikt dit toestel niet over Symbian UIQ3 of een andere besturingssysteem waar TomTom of Route66 op geïnstalleerd kan worden. Wél zal dit toestel geleverd worden met Wayfinder.

Daarnaast bezit dit toestel een breed scala van connectivity mogelijkheden.

- GSM Quadband (met naturlijk GPRS en EDGE)
- UMTS Dualband (met HSDPA)
- WLAN
- BT 2.0 (met AD2P)
- USB 2.0

Ook heeft het toestel een 3,2MP camera, helaas zonder autofocus. Maar, als ze dat erin hadden gedaan, hadden ze natuurlijk geen toestel meer kunnen uitbrengen mét AF. Het display heeft een resolutie van 240x320 pixels en het toestel zal geleverd worden met 1GB M2 Micro MemoryStick.

Volgens mij heeft `ie het formaat van de W580/S500.. redelijk interessant dus, voor mij in ieder geval.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Prijzen zijn uiteraard nog niet bekend neem ik aan?
Zelf moet ik binnenkort op zoek naar een nieuwe telefoon (+ abbo). Heb nu nog een K750i, die ik meer als MP3 speler gebruik dan dat ik ermee bel. Voor de komende zomer heb ik voor een lange vakantie (maand naar canada) een telefoon nodig met WLAN en goede mediaplayer. GPS twijfel ik nog over, aangezien m'n vriendin graag kaart leest :P
Wat houdt Wayfinder in? ik neem aan een SE eigen GPS programma? Werkt het met voorgeladen kaarten, of zoals nav4all met kaarten die je via GPRS/UMTS/etc naar binnenhaalt?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoe kom je bij WLAN? Dat zie ik nergens staan :) .

edit:
Ook in een press release van Sony Ericsson staat er niets over in.

[ Voor 47% gewijzigd door heracles op 07-01-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Sjaak_Afhaak

Bleh!

volgens de site is een data abbonement vereist. Dat wordt een duur geintje als ik het in het buitenland wil gaan gebruiken :(

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
heracles schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:53:
Hoe kom je bij WLAN? Dat zie ik nergens staan :) .

edit:
Ook in een press release van Sony Ericsson staat er niets over in.
Gewoon, SonyEricsson site. Wel de UK variant, maar daar staat het gewoon.

Niet meer dus, stelletje sukkels :X

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 15-02-2008 13:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45
Op de Nederlandstalige site staat ook dat er WLAN in zit:
http://www.sonyericsson.c...ications/w760?cc=nl&lc=nl

[ Voor 8% gewijzigd door Kalentum op 07-01-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Ginz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Gewoon, SonyEricsson site. Wel de UK variant, maar daar staat het gewoon.
Oh :D dan had ik het gelukkig fout :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Ik geloof er niks van, denk dat SE dat dan wel wat uitgebreider had gemeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nog 3 erg interessant dingen:

Microsoft Exchange ActiveSync :D
Walkman Player 3.0 :D
A-GPS :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heel leuk die A-GPS, maar als je geen 3rd party software erop zet en wayfinder moet gebruiken. wordt het wel een duur geintje, zoals eerder gezegd. En support voor die service zal denk ik ook matig zijn, simpelweg omdat er niet genoeg mensen zijn om de druk op beter support te verhogen of extra features toe te voegen. En je bent afhankelijk wat Sony op hun A-200 (??) OS toe laat.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna het perfecte toestel. Wat ontzettend jammer van het ontbreken van de autofocus. Aangezien ik de GPS toch niet ga gebruiken ga ik denk ik voor de nieuwe W890i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:05:
Bijna het perfecte toestel. Wat ontzettend jammer van het ontbreken van de autofocus. Aangezien ik de GPS toch niet ga gebruiken ga ik denk ik voor de nieuwe W890i.
Als ze hier een autofocus en flits inzetten (onthou, het is een W-serie toestel), dan zal een S-serie variant van dit toestel toch niet meer onderscheiden?
ReseT schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:54:
Heel leuk die A-GPS, maar als je geen 3rd party software erop zet en wayfinder moet gebruiken. wordt het wel een duur geintje, zoals eerder gezegd. En support voor die service zal denk ik ook matig zijn, simpelweg omdat er niet genoeg mensen zijn om de druk op beter support te verhogen of extra features toe te voegen. En je bent afhankelijk wat SonyEricsson! op hun A-200 (??) OS toe laat.
Google Maps zal ook gewoon wel werken hóór.

En wat bedoel je met 'duur geintje'?

[ Voor 40% gewijzigd door Ginz op 08-01-2008 09:59 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:57:
[...]

Als ze hier een autofocus en flits inzetten (onthou, het is een W-serie toestel), dan zal een S-serie variant van dit toestel toch niet meer onderscheiden?
Mijn W810i heeft ook autofocus :) En dat toestel is ruim anderhalf jaar uit. Ik neem aan dat je de K-serie bedoeld ipv de S-serie? Mijn vrouw heeft een S500i en daar zit ook geen autofocus op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Ginz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:57:
[...]

[...]
Dat vind ik nu zo fout aan SE, die duidelijke 'schotten' tussen series: ik zou graag best veel geld betalen voor een toestel dat AF, flits, LED, Walkman 3.0, A 200, WLAN & GPS heeft. Totnogtoe heeft de W960i de beste kaarten, echter geen GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Een soort van concurrent van de N95 :) Het probleem met SonyEricsson is dat zij zulke fijne telefoons maken. Ik wil niet naar Nokia overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Helemaal zoals ik het zie! Ik ben SE gebruiker van het eerste uur en moest toen niet twijfelen bij een overstap naar een 'betere' telefoon. Maar nu vind ik niet dat de SE K750i die ik nu heb, al een waardige opvolger heeft (was toen hij uitkwam zowat het beste toestel op de markt, en nu heeft SE niet meer het beste toestel op de markt).
Ik wil dus al een tijdje een nieuwe gsm, maar de K850i lijkt mij te problematisch, en mist GPS & WLAN (en de video-opnames zijn zovéél slechter dan de N95).
Ik hoop dus op een K860i met bovengenoemde updates :) Tot dan probeer ik het met mijn K750i te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ginz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:32:
Nog 3 erg interessant dingen:

Microsoft Exchange ActiveSync :D
Walkman Player 3.0 :D
A-GPS :D
A-GPS heb je weinig aan in Nederland, behalve als SE een eigen prog daarvoor meegeleverd heeft die de standen via internet ophaalt. En exchange is niet zo heel interessant op een non-symbian toestel. Maar verder erg prettig formaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:53:
[...]
En exchange is niet zo heel interessant op een non-symbian toestel. :)
Voor mij wel :)
cocico schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:54:
[...]

Dat vind ik nu zo fout aan SE, die duidelijke 'schotten' tussen series: ik zou graag best veel geld betalen voor een toestel dat AF, flits, LED, Walkman 3.0, A 200, WLAN & GPS heeft. Totnogtoe heeft de W960i de beste kaarten, echter geen GPS.
Gôh, doen Nokia en Samsung niet hetzelfde?
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:50:
[...]

Mijn W810i heeft ook autofocus :) En dat toestel is ruim anderhalf jaar uit. Ik neem aan dat je de K-serie bedoeld ipv de S-serie? Mijn vrouw heeft een S500i en daar zit ook geen autofocus op :)
Een slider zal waarschijnlijk toch een S-serie typenummer krijgen. En ze zullen vast wel een 'ander' toestel uitbrengen, op basis van dit toestel.

[ Voor 67% gewijzigd door Ginz op 08-01-2008 17:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, mijn abbo loopt tot mei 2008. Als er dan geen alternatief voor deze telefoon is, neem ik deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Heeft deze telefoon nou WEL of GEEN Wlan...??

Eerst las ik overal van niet. Toen zag ik op de NL SE site staan dat er WEL WLAN op zat.

Maar nu is dat weer weggehaald..?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik denk dat er geen WLAN opzit, anders zou dat wel beter aangegeven zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Johantjuuh schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:35:
[...]

Heeft deze telefoon nou WEL of GEEN Wlan...??

Eerst las ik overal van niet. Toen zag ik op de NL SE site staan dat er WEL WLAN op zat.

Maar nu is dat weer weggehaald..?
Het viel mij ook al op dat het op de developersite niet vermeld stond.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
't Zou eigenlijk ook 'raar' zijn dat ze WLAN inbouwen in een telefoon die niet de top van zijn range is (en dus ook niet de hoofdprijs kost!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
cocico schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:38:
't Zou eigenlijk ook 'raar' zijn dat ze WLAN inbouwen in een telefoon die niet de top van zijn range is
Ja, dat viel mij ook al op. Het zou daarmee volgens mij ook SonyEricsson zijn eerste toestel zijn die wél WLAN zou hebben, maar geen Symbian.
(en dus ook niet de hoofdprijs kost!).
Dat is nog maar te hopen. Als hij niet duur is, ruil ik `m in voor mijn P1i (of in plaats van mijn 5500)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Mooi filmpje hier: http://www.portablegear.n...ricsson_W760i.htm?Video=1

Er zit een Need for Speed spelletje op! Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Need for speed spelletje gaat met schokken gepaard of ligt dat aan mij?

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom nou niet gewoon Symbian :/
AUijtdehaag schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:33:
Need for speed spelletje gaat met schokken gepaard of ligt dat aan mij?
Ligt niet aan jou. Werk zat nog zo te zien.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wat van de release datum? Op NL sites staat 2e kwartaal, engelse sites geven aan vanaf jan/feb..
Ik kan over een paar weken verlengen en kan evt wachen tot de w760 in de schappen ligt.. Als dat te lang duurt kan ik misschien beter een nokia n82 of n95 nemen :/ Kheb liever een SE maar kheb die w960 in me handen gehad en dies volgens mij ook niet alles, voelt behoorlijk cheap aan ;( De w760 ziet er een stuk leuker uit, is wat compacter, een stuk sneller/stabieler en de accu gaat veel langer mee zonder Symbian erop :P
De sportfunctie lijkt me ook wel wat (doe aan hardlopen) maar kan dr eigenlijk wel 3rd party software (bijv tomtom) op gegooid worden zonder Symbian/Win OS erop?
En zit de radio antenne er nou trouwens ingebouwd ipv. in de headset plug die steeds verrot gaat? Omdat er staat dat er een alarm radio in zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Wbt dat laatste met die radio: ik neem aan dat ze nog steeds de headset nodig hebben: zelfs bij een K750i heb je een alarm radio clock...

Zijn er gsms op de markt met ingebouwde FM-antenne van goeie kwaliteit?

Ik denk ook om na 4 SE's naar een Nokia N82 over te stappen. Ik geef het niet graag toe, maar Nokia heeft toestellen met meer functies die mij aanspreken dan SE op dit moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister de nokia n95 8 gb maar besteld, ik heb echt geen zin nog 4 maanden te wachten terwijl ik nu kan verlengen.. Was liever bij SE gebleven maar ze zijn helaas niet meer de meest ontwikkelde op de markt zoals ze een paar jaar geleden constant wel waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een mailtje van SE wordt de W760i elk moment verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik heb net bij een bepaalde winkel in het systeem gekeken; er staan zelfs al 2 leveranciers bij! BrightPoint Netherlands en MCC; respectievelijk 244 en 245 euro excl btw inkoopprijs. Alleen jammer dat ze nog niet op voorraad zijn.. nog ff wachten dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door SgtStrider op 17-04-2008 11:13 ]

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Vindt MM dat leuk dat jij hier inkoopprijzen geeft ;) Ik ben er wel blij om hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

cocico schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:00:
Vindt MM dat leuk dat jij hier inkoopprijzen geeft ;) Ik ben er wel blij om hoor :)
Geen idee of ze dat leuk vinden, wat heb ik gezegd dan :+

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

En hij staat nu op bol.com met een levertijd van 3-5 dagen.. ben benieuwd wanneer we hier iemand zien met een leuk reviewtje! Ik zit nu nog erg te twijfelen om de W760i of de W910i te halen als tijdelijke telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
SgtStrider schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:59:
En hij staat nu op bol.com met een levertijd van 3-5 dagen.. ben benieuwd wanneer we hier iemand zien met een leuk reviewtje! Ik zit nu nog erg te twijfelen om de W760i of de W910i te halen als tijdelijke telefoon
Van mij kun je een review verwachten. Dit toestel voldoet namelijk precies aan mijn eisen. ;) Komt vooral door de prijs, omdat merendeel van dit soort toestellen over de 300 euro worden geprijsd.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
De W760i kost toch ook dik 300 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik zie prijzen van 280 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurde mij te lang.
Ik heb een LG Secret besteld.

Djees, had je je post misschien iets meer lading kunnen geven dan dit ?

[ Voor 43% gewijzigd door Ginz op 04-06-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik zie de verwachte leverdatum ook steeds later worden en zit te twijfelen om toch maar de Nokia N82 te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet snap dat je keuze tussen de N82 en deze W760i laat. Ik ben zelf behoorlijk SE-fanboy maar toch vind ik dat de N82 in zowat alles (buiten muziek misschien) ver achter zich laat: camera, display, WiFi, candybar tgo slider, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik zit nu al een aantal maanden te kijken naar een nieuwe telefoon, en de N82 komt gewoon het beste uit de tests. Toch neig ik ook erg naar dit toestel, maar als ik deze telefoon wil, dan wil ik die meteen, en niet dat ik maar telkens moet kijken naar een datum die toch telkens veranderd wordt. Zo was het eerst 6 juni, toen werd het 12 juni, en inmiddels is het 14 juni. Ben benieuwd hoe vaak hij nog uitgesteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
SE is toch niet goed bezig... Telefoons zoals de W760i zijn al vóór de februari-golf (C702, C902, G700, G900, XPeria) aangekondigd en zijn er nog altijd niet. Net als dat ik nog geen G700 of C702 heb gezien in België. Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
De W760i Silver is nu eindelijk leverbaar bij verschillende winkels. Veel te lang op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ze makkelijk op internet vinden, kijk maar is bij algebeld.nl
Maare, heeft de W760i nou wel of geen radio? want 75% van de reviews die ik gelezen heb zeggen dat er geen radio aanwezig en en 25% weer wel, en de sony ericsson site vermeld alleen maar bij specificaties ergens helemaal onderin het woordje radio *_*, en niet bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:40:
Je kan ze makkelijk op internet vinden, kijk maar is bij algebeld.nl
Levertijd onbekend bij algebeld.nl
Maare, heeft de W760i nou wel of geen radio? want 75% van de reviews die ik gelezen heb zeggen dat er geen radio aanwezig en en 25% weer wel, en de sony ericsson site vermeld alleen maar bij specificaties ergens helemaal onderin het woordje radio *_*, en niet bovenin.
Ik denk het wel, aangezien het een echte Walkman telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call heeft hem op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Ik heb 'm vandaag binnen gehad via 2Call. De grijze versie ziet er in het echt een stuk beter uit dan op foto's. GPS nog niet echt geprobeerd, maar werkt wel. Leuk telefoontje!

Ik kan nu trouwens bevestigen dat er radio opzit.

Een paar foto's;
Afbeeldingslocatie: http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i5.JPG

Eerste indruk toen ik deze binnen kreeg was wow, een stuk mooier dan ik had verwacht. De grijze versie is in 't echt een stuk mooier dan de foto's op de SE website. Het toestel is ook breder dan op het plaatje in de topicstart.
Kwaliteit van de 3.2 megapixel camera valt me een beetje tegen. Het toestel voelt af en toe een beetje traag aan. De onderste toetsen zijn wat lastiger te bedienen door de rand onderin. Helaas zit er geen fotoverlichting op (ideaal als zaklampje).

[ Voor 80% gewijzigd door Jimster op 30-06-2008 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38

robertwebbe

Robert Webbe

Zaterdag de W760i gehaald bij BelCompany. Ik heb er een paar foto's en een filmpje mee gemaakt, deze zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/sets/72157606028486065/.

Wat met opviel was dat de GPS ontvanger minder gevoelig is dan bijvoorbeeld mijn Nokia N82. Als je dan binnen een foto maakt, dan werkt de geotagging functie vaker niet dan wel. De GPS informatie wordt in de EXIF data van de foto verwerkt. Op site zoals Flickr zie je dan waar de foto is genomen.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 07-07-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk telefoontje zeg! Hoelang doe je ongeveer met een volle accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Niet zo lang moet ik zeggen. Ik speel er wel regelmatig mee, maar ik doe er ongeveer 3 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 04:00:
Ik heb 'm vandaag binnen gehad via 2Call. De grijze versie ziet er in het echt een stuk beter uit dan op foto's. GPS nog niet echt geprobeerd, maar werkt wel. Leuk telefoontje!

Ik kan nu trouwens bevestigen dat er radio opzit.

Een paar foto's;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Eerste indruk toen ik deze binnen kreeg was wow, een stuk mooier dan ik had verwacht. De grijze versie is in 't echt een stuk mooier dan de foto's op de SE website. Het toestel is ook breder dan op het plaatje in de topicstart.
Kwaliteit van de 3.2 megapixel camera valt me een beetje tegen. Het toestel voelt af en toe een beetje traag aan. De onderste toetsen zijn wat lastiger te bedienen door de rand onderin. Helaas zit er geen fotoverlichting op (ideaal als zaklampje).
en???
hoe bevalt ie na een aantal dagen?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:48

thommich

Belg

Ik ben ook geïnteresseerd om dit toestel te kopen, maar ik heb nog enkele vraagjes.

-Werkt het menu een beetje snel? Ik heb ooit een w810i mogen gebruiken van een vriend en dat menu werkte enorm traag. (Maar mijn huidige N70 werkt nog trager ;( )
-Hoe werkt dat nu precies met die gps? Ik wil hem ook kunnen gebruiken in de wagen, maar ABSOLUUT niet met gebruik van een internetverbinding. Is dit nu mogelijk? Want ik lees hier vanalles over abonnementen en verbindingen met internet voor google maps, etc... Ik wil dus dat het toestel gewoon met gps een route kan uitstippelen naar mijn bestemming, zonder extra kosten...
-Is het gemis van een autofocus een groot probleem of merk je daar niet zoveel van? Ik heb nu een N70 (2 megapixel) en wil natuurlijk niet verlagen in kwaliteit. Ik heb de foto's van robertwebbe gezien en vond ze er vrij goed uitzien, maar waar zit het verschil dan mét autofous vraag ik mij af?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Menu zit nog wel wat vertraging in vind ik, maar niet echt storend. Beeldopbouw van de menuonderdelen lijkt wat trager dan mijn W850i.
Voor GPS heb je inderdaad een internetverbinding nodig. Je kan de kaarten van Wayfinder ook downloaden, maar volgens mij heb je een abonnement nodig om die kaarten te kunnen gebruiken. Moet dat nog goed bestuderen.
Autofocus mis ik niet echt. Geen idee waar het verschil in zit.

Enkele nadelen;
Geen duidelijk voelbaar verschil tussen de cijferknoppen, lastig bij het sms-en.
Ik mis een knop die de camera direct activeert.

[ Voor 15% gewijzigd door Jimster op 14-07-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Jimster schreef op maandag 14 juli 2008 @ 00:49:
Voor GPS heb je inderdaad een internetverbinding nodig. Je kan de kaarten van Wayfinder ook downloaden, maar volgens mij heb je een abonnement nodig om die kaarten te kunnen gebruiken. Moet dat nog goed bestuderen.
Is het mogelijk dat hier nog verandering in komt, bijvoorbeeld een 3rd party navigatieprogramma...?? (ik weet wel dat er geen symbianbesturingssysteem op zit, maar misschien dat het toch mogelijk is om voor SE te ontwikkelen)
Dit is namelijk nogal belangrijk aangezien de prijzen voor internet op je gsm hier in België behoorlijk hoog zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zondag heb ik hem dan ook maar besteld na de slechte eerste berichten omtrent de iPhone (wegvallen tijdens bellen en slecht 3G bereik). Daarnaast heb ik nu een W880i en dat is mijn beste telefoon ooit, qua kwaliteit en degelijkheid in ieder geval. Nooit enig probleem mee gehad.

Ik hoop dat de W760i ook net zo goed gaat bevallen. Wel is hij met 15mm "een stuk" dikker dan mijn W880 met 9.4mm. Hopelijk ga ik me daar niet aan ergeren. :9

Helaas was er vandaag niemand thuis, dus kon mijn pakketje niet afgeleverd worden. Morgen wordt er tussen 12:00 en 18:00 een 2e poging gedaan, maar dan heb ik er geen tijd voor. Ik denk dat ik hem donderdagavond pas ophaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

quote: thommich
[...]
Ik ben vandaag even de belcompany binnengelopen om meer info te krijgen over de gps functie op de w760i.

De (overigens vriendelijke) dame wist te zeggen dat ik slechts éénmalig een internetverbinding nodig heb om de kaarten op te halen, en daarna niet meer. De man naast haar zei echter dat je constant een verbinding nodig hebt 8)7 Het komt er dus op neer dat ze het zelf niet wisten. Kan iemand van jullie me vertellen of de internetverbinding constant nodig is??

En ten tweede: ik zou de wayfinder software niet gebruiken (wegens de abonnementskosten), maar de man in de winkel zei dat google maps enkel POI kan weergeven, en een richting aangeven als je een bestemming selecteert, en dus geen routenavigatie kan geven. (dus geen "over 100m links afslaan" ofzo)

Kan iemand meer info geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:16
Heeft iemand een idee hoe ik internet in kan stellen op deze telefoon. Mijn vriendin heeft hem sinds zaterdag maar ik kan op de Orange site (abbo bij Orange dus) geen instellingen vinden en op de SonyEricsson site geeft ie bij automatische instellen een foutmelding aan.

Heb al wel gebeld met orange maar die afdeling is maar tot 18.30 bereikbaar en was dus te laat vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Kies een andere telefoon, bijvoorbeeld de W850i. Bij mij werkte dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:16
Ik heb het met een paar andere telefoons geprobeerd, maar het lukt niet. Nog niet met de 850i waar jij het over hebt. Wellicht dat die het wel doet, zal het vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
De telefoon heb ik nu een maand;
De twee knopjes boven het scherm beginnen te slijten, het zwart komt al door het grijze heen.
Het Walkman-knopje slijt ook.
Muziek blijft af en toe even hangen.
Telefoon reset af en toe (eens in de week?) of blijft gewoon even hangen.
Achtergrond thema verdwijnt soms en wil niet terugkomen, tenzij je de telefoon reboot.
Bij het versturen van lange sms-jes verschijnt er opeens SMS2 of SMS3 in beeld, terwijl ik nog geen 160 tekens hebt gebruikt.

Even wachten tot er een nieuwe firmwareupdate beschikbaar komt.

[ Voor 24% gewijzigd door Jimster op 04-08-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2011
Enkele nadelen;
Ik mis een knop die de camera direct activeert.
Aan de navigatieknop kun je snelkoppelingen toewijzen. Als je op één van deze de camera instelt, heb je toch je 'camera-knop'?

Problem solved!

Never Underestimate the Predictability of Stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:41
Heeft iemand nog iets opmerkelijks te zeggen over dit type (problemen of juist niet/slijtage na een langere periode)?
Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen de W910i en de W760i. Zover ik weet heeft de W760i betere en meer specificaties dan de W910i, maar ik heb niet veel ervaringen kunnen vinden in dit topic en op Google over de W760i.

//De twijfel die hier boven staat is weg. Ik heb nu wel een nieuwe twijfel... nu tussen de W760i en de W595. :P

[ Voor 15% gewijzigd door loopezz op 07-01-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loopezz schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:56:
Heeft iemand nog iets opmerkelijks te zeggen over dit type (problemen of juist niet/slijtage na een langere periode)?
Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen de W910i en de W760i. Zover ik weet heeft de W760i betere en meer specificaties dan de W910i, maar ik heb niet veel ervaringen kunnen vinden in dit topic en op Google over de W760i.

//De twijfel die hier boven staat is weg. Ik heb nu wel een nieuwe twijfel... nu tussen de W760i en de W595. :P
Ik zou voor de W595 gaan, is toch net weer iets nieuwer....
Ben zelf steeds aan het stoeien met navigatie, krijg 'em niet lekker aan de praat ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

/me geeft eens een goeie schop aan dit topic

Voor de mensen die deze gsm in hun bezit hebben, een tip: Ik heb deze week de nieuwe firmware versie van de w760i erop gezet, en boy wat een verschil!

-Tot nu toe geen enkele "restart" gemerkt, wat hiervoor toch wel gemakkelijk elke dag 2 keer gebeurde.
-Het menu reageert veel sneller
-SMS'jes worden in 1 seconde verstuurd, waar dat anders steeds een seconde of 5 duurde...

Al bij al dus een mooie update van SE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Kickje :)

Ik heb nu sinds vandaag een sim-only van Ben met internet op mijn W760i. Ze hebben alleen geen instellingen voor de W760i en daarom moet ik de instellingen handmatig instellen. Ik heb alleen geen idee waar ik het in de telefoon moet instellen. Is er misschien iemand die mij hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Wat dacht je van de handleiding en gewoon eerst even proberen? En als je de handleiding niet meer heb, dan kan je die gelukkig altijd nog online vinden...

Zoekt ende gij zult vinden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
In de handleiding staat alleen dat je de instellingen via de telefoon kan downloaden. Dit mislukt steeds, voor verdere informatie moet ik volgens hun bij de provider zijn maar Ben heeft de instellingen dus ook niet. Het is wel mogelijk alles handmatig in te stellen maar ik kan niet vinden in de telefoon waar ik dat moet instellen. Het enige wat ik zie is als ik internet op wil gaan is een data account aanmaken wat totaal niet overeenkomt met wat Ben voor instellingen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Mastasidaz schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:06:
Kickje :)

Ik heb nu sinds vandaag een sim-only van Ben met internet op mijn W760i. Ze hebben alleen geen instellingen voor de W760i en daarom moet ik de instellingen handmatig instellen. Ik heb alleen geen idee waar ik het in de telefoon moet instellen. Is er misschien iemand die mij hiermee kan helpen?
Jimster schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:54:
Kies een andere telefoon, bijvoorbeeld de W850i. Bij mij werkte dat gewoon.
Als die er bij Ben wel tussenstaat dan..
Pagina: 1