BellySM schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:41:
Heb vandaag mijn Lowepro Slingshot 200AW binnen en gelijk mijn gear erin: camerabody met walkaround 2.8 zoom en zonnekap, een telezoom, lensdoppen, bounceflits, omnibounce en extra batterijen, ministatiefje, enige filters en wat schoonmaakspul. Bij elkaar een redlijk gewicht om te torsen en dan heb ik nog niet eens mijn lader, een groothoekzoom en binnenkort een batterygrip er in zitten. Ziet er zeer degelijk uit en geeft goede bescherming.
Alleen één minpuntje (voor mij althans): ik ben brildrager en moet iedere keer de schouderband losklikken en dan het hele zaakje op mijn rug slingeren met een hand, op zijn plek houden en met andere hand het zaakje weer vastmaken. Zonder bril kan je de schouderband gewoon over je hoofd trekken. Zonder inhoud een eitje, maar met inhoud is het wel ff oefenen geblazen

Sinds enkele maanden heb ik ook een Lowepro Slingshot 200AW, ben ook bril drager. Zelf hoef ik dat spul niet los te klikken, kan hem gewoon over me hoofd doen zonder mijn bril te raken.
Als ik deze dagen tijd heb zal ik wat foto's maken van de tas (heb hem hier nog niet gezien wel de 100 versie).
De reden dat ik de tas heb gepakt is om het volgende:
Ik zocht een tas die ik snel kon bereiken om bij me gear te komen.
De rugtas viel af, want je moet daar redelijk wat voor doen om hem van je rug te krijgen vooral is je in krappe ruimtes bent.
Toen kwam ik bij de schoudertas uit. Had me even in gedachte genomen, een dagje Efteling met een schouder tas, nee dat viel ook af want aan het einde van de dag heb je een lamme schouder en arm. De schoudertas is wel vele malen sneller dan een rugtas om bij je gear te komen en je hebt niet zoveel ruimte nodig.
Wat nu.... Na een tijdje zoeken kwam ik op het model: Slingshot uit. Ik noem het een combi van rug en schouder tas. Waarom? Het heeft de snelheid van een schoudertas maar de draag functionaliteit van een rugzak.
Edit: De foto's
Als je op de foto klik is de beschrijving weg, foto 3 is niet klikbaar en is gemaakt met mijn telefoon, om zo de camera te laten zien.
[
Voor 11% gewijzigd door
RobbyTown op 30-10-2008 13:50
. Reden: Foto's erbij gezet ]