Woei! Eindelijk mn Dakine Mission Photo binnen!
Kleine review:
Ik wilde een rugzak waar alles in kon, die handig is en een fotorugzak die er fatsoenlijk uitziet.
(zijn heeeel weinig fotorugzakken die er normaal uit zien...3 volgens mij)
Er zit een binnentas in die je eruit kan halen. Handig voor als je de tas gebruikt voor andere dingen dan fotogear. Dus ook te gebruiken als normale rugzak, en eeerg ruim dan!
Dit gaat erin:
Canon 1000D + grip
Sigma 18-50/2.8
Sigma 400
Canon 55-250IS
WD Elements 1TB externe HD
klein grut zoals filter, oplader, schoonmaakdoekje etc.
Gewoon ALLES wat ik aan fotozooi heb..
Als ik wil kan mn dell inspiron 6400 er ook in, dan moet ik wel creatief zijn om de externe HD nog mee te kunnen nemen.
Het past allemaal en ik heb zelfs nog plek voor 2 extra lenzen en heel wat extra klein spul
Allemaal klikbare pics

Ik had ze liever naast elkaar gezet, telkens 3 naast elkaar. Maar helaas is dat niet mogelijk en de tweakers.net gallery maakt te kleine thumbs
Je kan een statief of snowboard aan de voorkant mounten
Hier het voorvak open. Externe HD te zien + accu, SD kaarten, filters, schoonmaakdoekje. In dit vak past mn laptop ook, maar dan zonder externe hd
Het grote vak open vanaf de voorkant. Handig als je de tas gebruikt zonder de losse photobag.
De achterkant. Aan de onderkant zit de rits waar de all weather hoes in zit.
Achterkant open, toegang tot binnentas waar de camera plus lenzen inzitten.
Binnentas nu ook open, de voorkant kan je aan de buitentas bevestigen zodat je alleen de buitenrits hoeft open te maken om bij je gear te komen.
Hier 2 zijvakjes te zien, 1 voor klein grut, de ander is een houder voor een flesje/blikje. Aan de andere kant zit ook een klein-grut-vakje.
De binnen- en buitentas naast elkaar. Aan de binnetas zit nog een handvat en schouder strap, zodat je alleen de binnentas als heuptas kan gebruiken.
PS. mn canon 100EG (klein heuptasje) is te koop, is in nieuwstaat want is nooit buitenhuis geweest. DM me bij intresse.
EDIT: nog even een betere foto van de losse binnentas.
(klikbaar)
[
Voor 4% gewijzigd door
Scirocco op 20-08-2010 20:46
]